Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 350376

Die instelling van geluid automatisch aanpassen staat uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138567

Moet je dit zien: http://www.loveno.be/product/18599 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 62vette
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-02 15:01
Maar ja, wat doe je dan met de garantie als je helemaal in het noorden van Nederland woont......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-06 22:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 365913

Prijs 40pfl9705 bij Van Den Borre: 2499 EUR
Prijs bij Frans De Smet: 2499; rekeninghoudende met 15% korting komt hij hier op 2124,15 EUR.
Behoorlijk duur dus. Jammer. Ik ga voor de 37PFL8605 zonder 3D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21850

Zojuist de 46pfl9705 besteld :9~ ...levering staat op 24 Augustus :/ Ik ben benieuwd en kan niet wachten:) De 32" zag er in ieder geval erg goed uit..

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 21850 op 10-07-2010 16:18 . Reden: linkje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 365099

Waar heb je hem besteld en voor welke prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij de IT's uiteindelijk voor 2420,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qtoone
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-01 19:05
Onze 9705 is gisteren ook aangekomen!

Na bijna 15 jaar dienst hebben wij ons 82cm Philips Matchline CRT zwaargewicht ook maar eens vervangen doordat deze problemen begon te vertonen.
Het kijken naar een LCD-TV is toch een beetje wennen, vind ik persoonlijk. Ondertussen wat met de instellingen zitten spelen maar waarschijnlijk zaler nog wat gespeeld moeten worden voor alles naar wens zal staan.

Installatie:
Fluitje van een cent!

Uiterlijk:
Dit is dus persoonlijk. Maar ik zie veel liever dit dan een blinkende zwarte plastiek als rond en een weerspiegelende gasplaat voor het scherm. Misschien de speakerbalk laten doorlopen en de knoppen naar boven op de rand van het scherm verhuizen. Maar voor mij is het uiterlijk geslaagd.
De verborgen fysieke aan/uit-knop onder de speakerbalk vind ik ook een pluspunt. Ik wens namelijk de TV volledig uit te schakelen als ik langere tijd niet kijk.
De voet die ook als muurbeugel kan dienen en die toelaat het scherm te roteren mag er ook zijn.

Afstandsbediening:
Mooi maar het ook allemaal zo praktisch is, is maar de vraag. Persoonlijk mis ik toch enkele knoppen zodat niet telkens in de menu's moet worden gedoken. Misschien heb ik het ook nog niet allemaal fits. :) Mooie is wel dat de afstandsbediening van ons oud toestel perfect werkt met de nieuwe TV. Menu, navigatie, OK-knop,... alles werkt perfect maar mist jammergenoeg een back-knop.

Geluid:
Heb je geen surround vandoen, dan zijn de ingebouwde speakers meer dan voldoende. Stukken beter dan wat ik al van sommige andere TV's heb gehoord.

Ambilight:
Leuk, geeft in bepaalde gevallen wel een meerwaarde. Het geeft iets extra aan de kijkervaring. Ik mis wel een knop op de afstandbediening om rap te kunnen instellen of het aan/uit, dynamisch of vast moet.

Beeld:
Zoals ik reeds zei, eerste LCD is wat wennen. Na wat aanpassingen is het beeld wel zeer goed te noemen. (Telenet SD Digicorder). Alles is zo scherp ... toch zeker wanneer er weinig beweging in het beeld is. Wel ondervind ik problemen bij fijne lijnen of objecten. Bvb bewegend beeld van kippengaas, gestreepte/geruite hemden, haar,... krijg ik zeer rap zo die groen/rode of soms geel/blauwe waas. Dit zal waarschijnlijk wel een specifieke naam hebben. In een nieuwsfragment van the tall ships race, zeilschepen met veel touwen dus, verdwenen sommige touwen wanneer de camera van het ene naar het andere ship bewoog. Mocht dit via de instellingen nog wat te finetunen zijn, dan ben ik heel tevreden.
De kijkhoeken vind ik meer dan meevallen. Ik heb met dit toestel weinig tot geen hinder. Horizontaal merk ik bijna niets, vertikaal merk ik het wel meer. De kleuren worden lichter als er van bovenaf naar de tv wordt gekeken.
Verder dezelfde opmerking als orionpk100: Dynamische Achtergrond op UIT!

Diversen:
Als je voor de TV staat met je hoofd boven het scherm hoor je een pieptoon vanaf de achterkant van het scherm komen. Sta je een halve meter van het scherm dan hoor je het al niet meer en al zeker niet meer als er geluid uit de speakers komt. Eigenljk geen probleem dus.
De software om beelden via het netwerk op je tv te toveren werkt ook zonder problemen. Philips raadt een wifi N-verbinding aan en dat is geen overbodige luxe. Via mijn laptop (G-verbinding) naar de router en vandaar via draad naar de tv, zat er toch een 3 à 4 seconden vertraging tussen wisselen van beeld (foto's) op de laptop en op de tv. Video beelden haperden constant. Het werkt maar de vertragingen maken het in mijn geval wat onbruikbaar. Er zijn aansluitmogelijkheden genoeg op de tv zodat dit minpunt geen al te groot nadeel zou mogen zijn.
Lezen van usb-stick werkte ook direct. Wel vreemd dat de tv in een bepaalde map geen .bmp zag maar wel de .jpeg. Misschien waren de bestanden te groot of iets dergelijk (10mb). Een verdwaald fragment van Hans Teeuwen werd dan weer zonder problemen afgespeeld. De mogelijkheden moet ik nog eens verder uitzoeken.

Conclusie:
1399€ als adviesprijs voor een 32" is aardig wat geld maar tot op heden nog geen spijt van. De vele functies zoals usb, ingebouwd wifi,... kunnen dit deels verantwoorden. Natuurlijk ook het geluid en beeld (mits eventueel nog wat kleine aanpassingen/instellingen.
De uiteindelijke prijs viel nogal goed mee. 1399€ - 10% korting winkel - 150€ cashback - 250€ door ecoscheques die hier anders ongebruikt zouden blijven.

Om dan toch maar te eindigen met een negatief punt: dit toestel gaat wel retour zodra er weer toestellen voorradig zijn in de winkel. Er zitten te veel fouten in het paneel van dit toestel. Een 5-tal pixels die constant wit blijven en 1 die altijd grijs/zwart is. De winkel zal het toestel zonder problemen omruilen. Van een 32" uit de topreeks met een adviesprijs van 1399€ mag je wel perfect paneel verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 22:29

LogiForce

The Black Whole

qtoone schreef op zondag 11 juli 2010 @ 12:47:

Ambilight:
Leuk, geeft in bepaalde gevallen wel een meerwaarde. Het geeft iets extra aan de kijkervaring. Ik mis wel een knop op de afstandbediening om rap te kunnen instellen of het aan/uit, dynamisch of vast moet.
Hey, leuke review. Wat dat Ambilight betreft, even de ambilight knop op je AB 5 seconden zo ongeveer ingedrukt houden. ;)

Werkt op mijn 9604 tenminste wel ;)

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batchman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-02 11:47
Afgelopen vrijdag hebben we onze 32pfl9705 bij de Philips Myshop na 2 maanden wachten op mogen halen.

wat een beeld zeg.. echt ongelooflijk mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 366339

Vandaag bij Expert geweest om te zien of ze daar al een 9705 hadden. Alleen de 32 dus.
Ik ging voor de 40 of de 46. Die laatste lijkt me bij een kijkafstand van net geen 4 meter toch wat te groot dus ga ik voor de 40. Hoewel men een dag eerder bij de IT'S al wel een prijs kon noemen, gaf men bij de Expert aan dat zowel de 40 als de 46 nog niet in hun systeem staan en ze dus geen bestelling kunnen invoeren. Ook een prijs is nog niet bekend. Hij vond de prijs van de IT'S (zoals hierboven genoemd zo'n 2450 euro) wat aan de hoge kant. (aangezien de 32 zo'n 1400 euro kost daar).
Is dit een stunt van de IT'S om bestellingen van de 40 en 46 binnen te slepen, want daar had ik 'm wel kunnen bestellen...

Heeft iemand ervaring met die CI+ kaart? In Breda hebben ze Ziggo en volgens de verkoper was die ingebouwde decoder geschikt voor Ziggo. Toevallig stond er een klant naast me die een vraag had over die kaart, want bij omschakelen naar een andere zender kreeg hij heel vaak de melding "deze zender is gecodeerd" en moest hij zijn tv uit en aanzetten...

Ik stond overigens wel te kijken van het prachtige beeld van die 32 versie. Vorige week kocht ik een Philips Blu-Ray speler geschikt voor 3D die ik wel kan aansluiten op mijn 13 jaar oude Philips tv (die het nog prima doet) maar je wilt dan toch meer. Vandaar dat ik toch maar naar een andere tv op zoek ben. Levertijd volgens de verkoper bij Expert was eind juli/begin augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:55

FeaR

In GoT we trust

Topicstarter
Modbreak:Mocht er iemand zich geroepen voelen om een topic "Philips de 9000 & Essence Serie 2010 (-2011?)" aan te maken, dus met de xx05-modellen: neem gerust "mijn" TS over, pas deze aan qua types, afbeeldingen en specificaties en open een nieuw topic :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akelder
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-06 22:42
Heb sinds de laatste week dat de tv 37pfl9604 spontaan aan gaat, overdag, 's avonds, willekeurig.
ik zet de tv ALTIJD uit aan de zijkant dus nooit standby
Hebben meer mensen hier last van of gehad.
Het enige wat veranderd is is dat de wii, mediacenter en home cinema niet aangesloten zijn ivm verbouwing.

[ Voor 10% gewijzigd door akelder op 15-07-2010 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 366383

Heb net ontdekt dat Philips een eigen (user-to-user) Net TV forum is begonnen. Je kunt het hier vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Videopac

Rommelt wat aan.

aan de 32PFL9705 bezitters: is deze televisie ook een beetje snel?
Ik heb zelf een 37PFL9604 en dat ding is zo verschrikkelijk langzaam:
- opstarten duurt een eeuwigheid
- zappen idem
- net tv super traag
- ab reageert traag/slecht (uit wat ik hierboven lees is dat gelukkig een stuk beter geworden).

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:20
Software-versie 0.78 staat sinds gisteren op de Philips-site voor de 9704H-reeks.

Release notes nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359854

Mr Magic schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 08:39:
Software-versie 0.78 staat sinds gisteren op de Philips-site voor de 9704H-reeks.

Release notes nog niet bekend.
errug grappig, gisterenavond via een ander forum hierop geattendeerd, vervolgens naar de philips site gegaan, inderdaad 78, gedownload en geinstalleerd, en vervolgens blijkt het versie 76 te zijn. Weet toch zeker dat ik de goede file had uitgepakt. Mmmm, vandaag nog maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13333

Hi,

Zojuist nieuwe firmware op mijn 37PFL9604H/12 gezet (000.026.078.000) en JOINTspace ontdekt. Ik kan de werking hiervan testen met een code op afstandsbediening: 5646877223

Daardoor werd ik nieuwsgierig: Zijn er nog meer van dit soort codes om bepaalde zaken op te roepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eijckron
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-06 17:49
Zojuist versie .78 geinstalleerd en dat is echt een nieuwe versie (te zien bij info, maar ook de files zijn verschillend) Helaas nog geen changelogs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobalt
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-05 09:03
Als de TV's van Philips op linux werken en de TV's hebben usb. Waarom zou Philips geen keyboards ondersteunen voor Net TV?

[ Voor 5% gewijzigd door Cobalt op 16-07-2010 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dibrial
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10-2023
Wat is jullie mening over de Tweaked natural screen settings voor de 9704 van Samipupu?

Ik ben erg tevreden over deze settings. De weergave is erg natuurlijk en de kleuren zijn goed op mijn BOM4 versie (VN4B panel). _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-05 21:13
dibrial schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 11:45:
Wat is jullie mening over de Tweaked natural screen settings voor de 9704 van Samipupu?

Ik ben erg tevreden over deze settings. De weergave is erg natuurlijk en de kleuren zijn goed op mijn BOM4 versie (VN4B panel). _/-\o_
Toevallig een half uurtje geleden ingesteld en vrijwel kort daarna alles weer terug gezet!
Wij vonden het beeld veel te flets en met name de contrast véél te laag. contrast weer op 72 gezet en vinden wij veel acceptabeler!

edit: net ook gechat met philips ivm de changelog voor de laatste firmware.... de dame kon mij helaas niet helpen en moest het later nog maar proberen zodat een andere chatmedewerker mij misschien wel kon helpen..

[ Voor 14% gewijzigd door patathome op 17-07-2010 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dibrial
patathome schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 11:51:
[...]
Toevallig een half uurtje geleden ingesteld en vrijwel kort daarna alles weer terug gezet!
Wij vonden het beeld veel te flets en met name de contrast véél te laag. contrast weer op 72 gezet en vinden wij veel acceptabeler!
Ik ben het met je eens dat het contrast wel iets hoger kan. Heb hem zelf ook wat hoger gezet. De gewenste kleur instelling met de kleur verbetering vind ik eindelijk een goed resultaat voor oranje geven. Bij een preset werden de andere kleuren wel beter maar werd oranje veel meer rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister.Ed640
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-06 06:10
Werd vandaag teruggebeld door 'BenVanDijk' nadat ik mijn gegevens op zijn site had achtergelaten. Had gevraagd wanneer de 40PFL9705 uitkomt en wat de prijs was. Heel enthousiast begon hij te vertellen dat de 40 inch over 2 weken ongeveer leverbaar zou zijn en dat er een prijskaartje van 2399 aan hangt. 8)7

Toen ik niet echt enthousiast reageerde vroeg hij of ik hem ergens anders goedkoper gezien had. Ik bevestigde dit met de mededeling dat hij voor 1999 op internet te verkrijgen is (niet verteld dat het in Belgie was). Kreeg gelijk te horen dat zulke toestellen waarschijnlijk poolse versies zouden zijn waarbij de Ziggo CI+ module niet zou werken. Ik reageerde hierop dat dat voor mij geen probleem is omdat hier een schotel aan de muur hangt.

Daarna kreeg ik de aanbieding om de TV bij hem te kopen voor 1992 euro.
Volgens mij zit er dus een enorme marge op om mee te onderhandelen in de winkel >:)

Heb hem trouwens niet bij hem besteld omdat ik toch eerst 100% zeker wil zijn dat die 3D aansluiting erop zit (die de 32 inch niet heeft). :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brekson
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-10-2023
Mister.Ed640 schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 20:13:

Toen ik niet echt enthousiast reageerde vroeg hij of ik hem ergens anders goedkoper gezien had. Ik bevestigde dit met de mededeling dat hij voor 1999 op internet te verkrijgen is (niet verteld dat het in Belgie was). Kreeg gelijk te horen dat zulke toestellen waarschijnlijk poolse versies zouden zijn waarbij de Ziggo CI+ module niet zou werken. Ik reageerde hierop dat dat voor mij geen probleem is omdat hier een schotel aan de muur hangt.
Waar in belgie heb je deze gespot ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eijckron schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 22:15:
Zojuist versie .78 geinstalleerd en dat is echt een nieuwe versie (te zien bij info, maar ook de files zijn verschillend) Helaas nog geen changelogs.
De SW changelog kan gewoon worden gevonden op de Philips Ondersteuning website. Als je daar kijkt onder `Software en drivers`en dan bij `Release opmerkingen`dan vindt je achteraan in de PDF de changelogs van de SW versies.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06 15:05
Anoniem: 366383 schreef op zondag 18 juli 2010 @ 13:15:
[...]

De SW changelog kan gewoon worden gevonden op de Philips Ondersteuning website. Als je daar kijkt onder `Software en drivers`en dan bij `Release opmerkingen`dan vindt je achteraan in de PDF de changelogs van de SW versies.....
Enkel tm firmware versie .76 staat vermeld. Bovenaan staat enkel wat elke release bevat.
Dus nog niks over .78...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Laatst online: 24-06 22:02
Hallo allemaal,

afgelopen oktober 2009 heb ik een nieuwe philips 42pfl9664 gekocht. Fantastische tv alleen helaas niet geschikt voor 3d....

Kan iemand mij een richtlijn geven voor een vraagprijs indien ik deze tv wil verkopen om een nieuwe philips tv te kopen welke wel geschikt is voor 3d?

Bij voorbaat dank voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister.Ed640
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-06 06:10
Correct!

Had hem ook vorige week vrijdag hier zien staan maar deze heeft de prijs afgelopen zaterdag van 1999 naar 2399 aangepast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papichulo
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-05 20:55
deBennie schreef op zondag 18 juli 2010 @ 21:52:
[...]

Enkel tm firmware versie .76 staat vermeld. Bovenaan staat enkel wat elke release bevat.
Dus nog niks over .78...
Heb gisteren mijn 47pfl9664 geupdate van 0.76 naar 0.78 firmware. Na deze update gekeken in de software van de tv en er staat duidelijk 0.78.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
papichulo schreef op maandag 19 juli 2010 @ 19:23:
[...]

Heb gisteren mijn 47pfl9664 geupdate van 0.76 naar 0.78 firmware. Na deze update gekeken in de software van de tv en er staat duidelijk 0.78.
Daar heb ik het niet over, ik heb het over de changelog van .78. Die staat (nog) niet vermeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
deBennie schreef op maandag 19 juli 2010 @ 20:16:
[...]

Daar heb ik het niet over, ik heb het over de changelog van .78. Die staat (nog) niet vermeld. :)
Inderdaad, zelfs via de chatfunctie keken ze er overheen! Ze zouden het doorgeven dat de changelog op de site niet is bijgewerkt. verwacht er overigens ook niet veel van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papichulo
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-05 20:55
deBennie schreef op maandag 19 juli 2010 @ 20:16:
[...]

Sorry was effe fout, heb het nu zelf ook gezien. Inderdaad staat er maar op tot .76.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brekson
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-10-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kerkhoff.gjwm
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-03 23:42
De 46 inch staat hier nu voor 2999 euro. Prijs is dus even met 1000 euro verhoogd.

Geert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 62vette
kerkhoff.gjwm schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:43:
[...]

De 46 inch staat hier nu voor 2999 euro. Prijs is dus even met 1000 euro verhoogd.
Je zult er op voorhand maar een bestelling heben geplaatst.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitHranDir20
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-05 20:53
Ik heb een Philips Essence uit 2009 (42PES0001) waarvan het scherm plotseling "uitgrijst". Er komt een hele lichte waas over al het beeld. In de screenshot staat een zwart beeld met het source select menu ervoor, vrijwel niet meer te zien. Enig idee wat er kapot is of kan zijn aan mijn Essence?

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/3687216/42PES.jpg

MHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie kan mij een reële onderhandelprijs noemen voor de 46pfl9705?

Naar aanleiding van het verhaal van Koffiefilter, gisteren ook naar It’s gegaan om te informeren naar de beschikbaarheid en de prijs. De verkoper begon natuurlijk met de vastgestelde adviesprijs van 2799,- en indien voor 1 augustus besteld, 100,- euro retour van Philips.

Aangegeven dat hier op internet wordt geschreven dat er toch wel wat ruimte inzit waarop de verkoper aangaf dat er wel “iets” aan te doen was als ik hem daadwerkelijk zou bestellen, alleen moest IK dan maar een even een prijs noemen. Heb hem gezegd dat ik hier komende week op terug zal komen.

Vandaar dus mijn vraag: wat is een redelijke “take it, or leave it” prijs?
(Ik wil alleen deze tv bestellen en dus niet als Koffiefilter nog enkele andere artikelen erbij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Peeetertje,

Ik heb de TV uiteindelijk los gekocht voor de eerder genoemde prijs. Ik denk dat ie nog wel goedkoper uit te halen is, maar dan weet je wat minimaal mogelijk is. Het is trouwens normaal dat je zelf een prijs moet aangeven. Suc6 en het blijft een gok totdat de TV echt direct leverbaar is, want dan weet je pas echt de prijzen..Ik ben trouwens bij 2 verschillende IT's filialen tot een bijna gelijke prijs gekomen (al was 1 keer idd met meerder artikelen). Ik vraag me af wat BCC etc voor een prijs gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2024
Anoniem: 365099 schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 16:25:

Naar aanleiding van het verhaal van Koffiefilter, gisteren ook naar It’s gegaan om te informeren naar de beschikbaarheid en de prijs. De verkoper begon natuurlijk met de vastgestelde adviesprijs van 2799,- en indien voor 1 augustus besteld, 100,- euro retour van Philips.

Aangegeven dat hier op internet wordt geschreven dat er toch wel wat ruimte inzit waarop de verkoper aangaf dat er wel “iets” aan te doen was als ik hem daadwerkelijk zou bestellen, alleen moest IK dan maar een even een prijs noemen. Heb hem gezegd dat ik hier komende week op terug zal komen.

Vandaar dus mijn vraag: wat is een redelijke “take it, or leave it” prijs?
(Ik wil alleen deze tv bestellen en dus niet als Koffiefilter nog enkele andere artikelen erbij)
Je kunt het ook omdraaisen, zeggen dat je langs meerdere winkels gaat of bent gegaan en overal de prijs vraagt. Ook vermelden dat je niet gaat onderhandelen of prijzen van andere winkels noemt en dat je de tv koopt bij de winkel met de beste prijs.

Zo heb ik het bij mijn 46PFL9664 gedaan, stond bij de It's voor 2200 euro en ze kwamen met een prijs van 1850. Ben alle andere winkels in mijn woonplaats langs geweest en de BCC gaf ook 1850, andere winkels aanzienlijk hoger. Als laatste naar de Prijstopper geweest waar ze hem niet standaard hebben maar wel kunnen bestellen, Werkt een bekende van me en die heeft de inkoopprijs plus minimale marge voor Prijstopper opgezocht en hij kon niet onder die 1850 gaan zitten dus het lijkt een goede prijs.

Uiteraard ook zorgen dat je de internetprijzen weet en aan de verkoper laten merken dat je weet waar je het over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307108

Anoniem: 365099 schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 16:25:

Ik kan nergens iets terug vinden over 100 euro korting van philips indien voor 1 augustus besteld.

waar kan ik dit terug vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0zem
  • Laatst online: 12-06 13:56
Hier

Het gaat niet om bestellen, maar om kopen. De streepjescodes moeten namelijk uiterlijk 15 augustus bij Philips binnen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
Iemand al enig idee welke veranderingen zijn doorgevoerd in de .77 en .78 firmware?
Changelog is nog steeds niet aangepast!

Gisteravond lag NetTV bij mij eruit. via het NetTV forum op deze site geattendeerd:
status pagina
Wel zo handig om daar eerste te kijken voordat je alle instellingen van de router of TV gaat nakijken!

[ Voor 55% gewijzigd door patathome op 26-07-2010 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor de reakties en tips.
Ik hoop er deze week mijn voordeel mee te doen. Ga de 46 inch dus bestellen ondanks dat ik hem nog niet gezien heb. Wel de 32 inch en moet zeggen dat het model er goed uit ziet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315979

ik ben ook geintreseerd in de 46pfl9705 maar wat mij nog niet echt duidelijk is.
is of je de tv ook handmatig echt uit kunt zetten,dit kan wel bij de 46pfl9704.
ik heb de foto op de philips site bekeken maar daar zie ik geen aan/uit knop.
weet iemand of de 46pfl9705 deze knop wel heeft.
dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315979 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:51:
ik ben ook geintreseerd in de 46pfl9705 maar wat mij nog niet echt duidelijk is.
is of je de tv ook handmatig echt uit kunt zetten,dit kan wel bij de 46pfl9704.
ik heb de foto op de philips site bekeken maar daar zie ik geen aan/uit knop.
weet iemand of de 46pfl9705 deze knop wel heeft.
dank u
Ja hoor, dat moet kunnen volgens de gebruiksaanwijzing.
Zie onderdeel 1.3.1 van onderstaande link

http://download.p4c.phili...46pfl9705h_12_dfu_nld.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315979

beste peeetertje dank je wel voor het uitzoeken.
weet je mischien ook waneer deze tv te koop is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315979 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:41:
beste peeetertje dank je wel voor het uitzoeken.
weet je mischien ook waneer deze tv te koop is
Bij It's geven ze aan dat hij vanaf 21 aug in de winkel zou moeten zijn
Bij Ben van Dijk zeggen ze in september. Verder heb ik nog geen winkels gezien die de 46 inch op hun site hebben staan dus zal het daar ook nog wel even duren. Ik heb ook bij Mediamarkt gevraagd en ook zij gaven september aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisjacobs
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Zit al een tijdje te zoeken naar info over een eventuele nieuwe Aurea en heb zojuist dit gevonden:

http://www.philips.nl/c/t...eg4-40hfl9561a_10/prd/nl/

Met een geheel nieuw typenummer 40HFL9561A/10. Men noemt het een 'hospitality tv'. In de specs vind ik zo gauw geen bijzonderheden t.o.v. de 9904.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dennisjacobs schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:44:
Zit al een tijdje te zoeken naar info over een eventuele nieuwe Aurea en heb zojuist dit gevonden:

http://www.philips.nl/c/t...eg4-40hfl9561a_10/prd/nl/

Met een geheel nieuw typenummer 40HFL9561A/10. Men noemt het een 'hospitality tv'. In de specs vind ik zo gauw geen bijzonderheden t.o.v. de 9904.
Beste: dit is geen consumenten TV maar een zgn. Hotel TV. Niet bedoeld voor de gewone consument.
De Aurea krijgt (helaas) geen opvolger.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

patathome schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:48:
Iemand al enig idee welke veranderingen zijn doorgevoerd in de .77 en .78 firmware?
Changelog is nog steeds niet aangepast!

Gisteravond lag NetTV bij mij eruit. via het NetTV forum op deze site geattendeerd:
status pagina
Wel zo handig om daar eerste te kijken voordat je alle instellingen van de router of TV gaat nakijken!
Hierbij de changelog voor de software release 26.78 SW:
Q5492_0.26.78.0
• System improvements towards reboot issues in the Netherlands.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 366383 op 28-07-2010 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisjacobs
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Anoniem: 366383 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:25:
[...]

Beste: dit is geen consumenten TV maar een zgn. Hotel TV. Niet bedoeld voor de gewone consument.
De Aurea krijgt (helaas) geen opvolger.....
Jups, lijkt inderdaad geen consumenten-tv, maar aangezien hij als laatst geïntroduceerd is kun je wel stellen dat het de nieuwste Aurea is ;-)
Mag ik vragen hoe het jou bekend is dat er geen opvolger komt van de 9904?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dennisjacobs schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:01:
[...]

Jups, lijkt inderdaad geen consumenten-tv, maar aangezien hij als laatst geïntroduceerd is kun je wel stellen dat het de nieuwste Aurea is ;-)
Mag ik vragen hoe het jou bekend is dat er geen opvolger komt van de 9904?
Dacht ik ergens gelezen te hebben op internet..., en in de 2k10 serie zit toch geen nwe Aurea meer?
To be sure, zou je Philips moeten vragen natuurlijk ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 366383 op 28-07-2010 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
Anoniem: 366383 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:28:
[...]

Q5492_0.26.78.0

Q5492_0.26.76.0
• Joint Space can be used, for more information see the internet link below:
http://jointspace.sourceforge.net/
• Switzerland : improvement broadcast information and general behavior.
• Improved behavior with Tatung devices.
weet je ook toevallig wat er bij de .77 is gewijzigd? Wel raar dat deze changelog niet op de site is verwerkt http://www.p4c.philips.co...ng.pdf#toolbar=0&zoom=100, zelf niet bij http://philips.samipupu.com/9xx4.html#760

Acties:
  • 0 Henk 'm!

patathome schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 17:04:
[...]

weet je ook toevallig wat er bij de .77 is gewijzigd? Wel raar dat deze changelog niet op de site is verwerkt http://www.p4c.philips.co...ng.pdf#toolbar=0&zoom=100, zelf niet bij http://philips.samipupu.com/9xx4.html#760
Ik denk dat .77 is overgeslagen, wordt waarschijnlijk niet officieel gebruikt (interne versie?).
Bij mij staat ie wel op P4C (misschien ff w88, trage server of zo...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 367939

Hallo,

Weet iemand of er al tests beschikbaar zijn van de Philips 9705 32"

Met vriendelijke groet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Anoniem: 366383 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:28:
[...]

Q5492_0.26.78.0
Wat is de bron hiervan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Staat gewoon hier op Philips website....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 62vette
Anoniem: 367939 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 21:56:
Hallo,

Weet iemand of er al tests beschikbaar zijn van de Philips 9705 32"

Met vriendelijke groet.
Hier staat al wat:

http://www.kieskeurig.nl/zoeken/index.html?q=pfl9705

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Anoniem: 366383 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:17:
[...]

Staat gewoon hier op Philips website....
ah, inderdaad:

Software history
Main modifications
Each release contains:
􀁺
All solutions identified in earlier versions

􀁺
Improved connectivity to improve compatibility with other external devices

Q5492_0.26.78.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-06 23:23

Klippy

Still Game

Altijd leuk die changelogs, die lees je en dan weet je nog net niks.

Ik zet altijd gewoon als een zombie de nieuwste versie erop, met het idee dat nieuwer, voor firmwares, altijd beter is B)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
Klippy schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 20:54:
Altijd leuk die changelogs, die lees je en dan weet je nog net niks.

Ik zet altijd gewoon als een zombie de nieuwste versie erop, met het idee dat nieuwer, voor firmwares, altijd beter is B)
Deed ik tot en met firmware .76 ook........ twee dagen later had ik een nieuwe printplaat in de TV!
Ben dus wat huiveriger geworden met het updaten van de tv en doe het alleen nog maar als ik denk er beter van te worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 367939

Ik bedoel een onafhankelijke test, geen reviews van gebruikers die zijn bijna altijd positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 355676

patathome schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 21:04:
[...]

Deed ik tot en met firmware .76 ook........ twee dagen later had ik een nieuwe printplaat in de TV!
Ben dus wat huiveriger geworden met het updaten van de tv en doe het alleen nog maar als ik denk er beter van te worden!
Bedoel je dat Philips een nieuwe printplaat in jouw televisie hebben moeten plaatsen door een firmware update dat misgelopen is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
Anoniem: 355676 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:41:
[...]

Bedoel je dat Philips een nieuwe printplaat in jouw televisie hebben moeten plaatsen door een firmware update dat misgelopen is ?
ja euuuhhh.....

laat ik het zo zeggen; ik ging de tv updaten via de stick en vervolgens ging de tv rebooten omdat hij het update bestand had herkent. Bij het opstarten liet de tv een vaag beeld zien (niet eerder gehad bij voorgaande updates) en de tv startte niet meer op! het witte ledje bleef een aantal keer knipperen en vervolgens hoor je een tik vanuit de tv. dit werd een aantal keer herhaald totdat het rode ledje ging knipperen. ook reageerde de tv op geen enkele knop van het zijpaneel en AB.

Philips heeft een monteur gestuurd en zij doen wat ik in mijn werk ook doe, niet te lang zoeken naar een mogelijke oplossing als je een oplossing voorhanden hebt dat relatief goedkoop is en met zekerheid werkt.

ofwel, gelijk de printplaat vervangen, tv voorzien van laatste update en met 15 á 20 minuten was hij alweer weg! omdat de monteur niet naar de oorzaak heeft gezocht, weet ik ook niet zeker of dit door de firmware is gekomen. Gezien het verhaal verwacht ik het wel maar het blijf speculeren.

[ Voor 0% gewijzigd door patathome op 30-07-2010 15:41 . Reden: ik herken, jij herkent wij herkennen..... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 355676

patathome schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 15:40:
[...]

ja euuuhhh.....

laat ik het zo zeggen; ik ging de tv updaten via de stick en vervolgens ging de tv rebooten omdat hij het update bestand had herkent. Bij het opstarten liet de tv een vaag beeld zien (niet eerder gehad bij voorgaande updates) en de tv startte niet meer op! het witte ledje bleef een aantal keer knipperen en vervolgens hoor je een tik vanuit de tv. dit werd een aantal keer herhaald totdat het rode ledje ging knipperen. ook reageerde de tv op geen enkele knop van het zijpaneel en AB.

Philips heeft een monteur gestuurd en zij doen wat ik in mijn werk ook doe, niet te lang zoeken naar een mogelijke oplossing als je een oplossing voorhanden hebt dat relatief goedkoop is en met zekerheid werkt.

ofwel, gelijk de printplaat vervangen, tv voorzien van laatste update en met 15 á 20 minuten was hij alweer weg! omdat de monteur niet naar de oorzaak heeft gezocht, weet ik ook niet zeker of dit door de firmware is gekomen. Gezien het verhaal verwacht ik het wel maar het blijf speculeren.
Op welk model was dit en met welk firmware versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
Anoniem: 355676 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:25:
[...]

Op welk model was dit en met welk firmware versie ?
Model: 40PFL9704
Firmware: Q5492_0.26.75.0 (2010/05/05) en ging upgraden naar: Q5492_0.26.76.0 (2010/06/11).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-04 17:02

Hendal.

hunneuh huh un whoopass?? (:-(

Wat zijn de voordelen om een cam module te gebruiken ipv een externe decoder? Ik heb nu een 52pfl4404H met een oude externe ontvanger van ziggo (zonder HD mogelijkheid) en ik zit erover te denken om dit te vervangen maar ik weet niet goed of ik de cam module of een exteren ontvanger moet kiezen.

Wel heb ik logitech harmony 1000 dus mbt, meerdere afstandbedieningen heb ik hier geen probleem.

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Expert Breda geeft aan dat levering van de 40 (9705) nu is gepland voor 'de loop van augustus', maar misschien wel september. Prijs 2399.
(bevestiging van wat hier al eerder is genoemd, meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 369156

Hoi,

Wat ik me ook afvroeg...heeft deze TV (PFL9705) ook PIP (picture in picture) ? Dit heb ik altijd al handig gevonden.

Trouwens, ivm de prijs, hier staat hij voor 3,000 €

http://www.vandenborre.be...7.vdb?Detail=K6qaLqtmLqNm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-06 22:17
Anoniem: 369156 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 11:16:
Hoi,

Wat ik me ook afvroeg...heeft deze TV (PFL9705) ook PIP (picture in picture) ? Dit heb ik altijd al handig gevonden.

Trouwens, ivm de prijs, hier staat hij voor 3,000 €

http://www.vandenborre.be...7.vdb?Detail=K6qaLqtmLqNm
Krijgt de 46PFL9705 serieus zo'n lelijke dikke rand? Of is dit een foutieve afbeelding de 32"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0zem
  • Laatst online: 12-06 13:56
Volgens mij gebruiken ze voor alle formaten dezelfde afbeelding. Dit zou betekenen dat de rand van de 46" naar alle verwachting relatief smaller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Videopac

Rommelt wat aan.

Op de Philips myshop staat de 32PFL9705 niet meer vermeldt. Reden: men wil eerst de problemen met het flitsen van het amblilight (zie kieskeurig.nl) en two-level dimming (?) oplossen (in de vorm van een nieuwe firmware. Volgens de reacties op kieskeurig zou dat ambilight flitsen inmiddels opgelost zijn.

Zijn er hier al mensen met een (32PFL)9705?
Is ie een beetje snel? Zoals eerder geschreven: ik vind mijn 9604 zo langzaam...
En is het kwaliteitsverschil met een 7605 groot? Ik vind het prijsverschil nogal fors.

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 62vette
n0zem schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 12:49:
Volgens mij gebruiken ze voor alle formaten dezelfde afbeelding. Dit zou betekenen dat de rand van de 46" naar alle verwachting relatief smaller is.
Op de site van Philips hebben ze wel de juiste afbeeldingen staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:18
Ik heb inmiddels de 32pfl9705 en moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben :D:D

Maar ik heb nog een vraagje, als ik radio luister, zou je het beeld uit moeten kunnen zetten, iemand enig idee hoe dat moet, kan in de gebruiksaanwijzing dr niks over vinden (behalve dat het kan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry65
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-06 19:26
frankyboy707 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 18:15:
Maar ik heb nog een vraagje, als ik radio luister, zou je het beeld uit moeten kunnen zetten, iemand enig idee hoe dat moet, kan in de gebruiksaanwijzing dr niks over vinden (behalve dat het kan...)
Op de 8605 kan dat blijkbaar met de groene knop op de ab, maar sommige mensen ondervinden hiermee wat problemen: http://www.supportforum.p...-off-and-turn-TV-back-on.
Misschien lukt dit hiermee ook op de 9705

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qtoone
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-01 19:05
De groene knop werkt ook op een 9705, net gestest. Geen problemen ondervonden met vervormde beelden achteraf. Misschien treedt dit pas na een bepaalde tijd op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:18
Ok zal het vanaaf even testen, maar zou best kunnen dat dat werkt, heb die gekleurde knoppen nog niet geprobeerd, maar het is ook wel logisch dat je de eco stand inschakelt met de groene knop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 369533

Heb net even een chat met Philips gehad over de 40 en 46 pfl9705 (zie hierna een samenvatting):

Bezoeker: is er al bekend wanneer de 40pfl9705 televisie wordt uitgeleverd en wat de adviesprijs is?

Karin: Ik zal u hierover informeren.

Karin: Ik kan namelijk helaas niet aangeven wanneer de 40PFL9705 op de markt gaat komen.
Karin: We hopen met zijn allen zo snel mogelijk
Karin: Verder kan ik u vertellen dat de markt adviesprijs 2199.00 euro is.

Bezoeker: is wellicht ook al een adviesprijs voor de 46pfl9705? ik twijfel namelijk ook nog tussen een 40 en 46 inch variant

Karin: Jazeker.

Karin: Dat is 2699.00 euro

Dus voor iedereen die al aan het onderhandelen is... dit lijkt mij schappelijker dat de 2350E die ze nu in verschillende winkels vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed gedaan, Roel.
"die nemen we mee" (dat advies bedoel ik, enne misschien ook de tv, wanneer die er is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 369665

Goedemiddag,
ook ik ben in afachting van de 40PFL9705.Zojuist Philips gebeld en man aan de telefoon benadrukte met klem dat deze al sinds Juni word geleverd.(??) Het probleem zou bij de winkeliers liggen die zeggen dat Philips niet levert maar dat ze hun "oude" 9704 nog eerst moeten uitleveren(welke ook nog in productie zijn bij Philips dus kunnen ze deze niet annuleren) en dus de 9705 niet afnemen bij Philips.
Weet iemand hier meer van toevallig?? Alvast dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357694

als ik 10 keer een 40/ 46 9705 had had ik ze allemaal verkocht, philips informatie klopt gewoon niet.

40 en 46 zijn noh NOOIT geleverd in NL, de 32 inch zijn al een hele stapel van geleverd...

prijzen 40 inch zijn veranderd nu 2399 prijzen 46 inch zijn ook veranderd zijn nu 2799,-

levering staat op eind augustus, maar zal imo wel half eind september worden eer dat de levering behoorlijk is.

Dit soort toestellen (ervaringen uit het verleden) zullen nooit heel dik op voorraad komen overal hou daar rekening mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 62vette
Anoniem: 357694 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 14:41:

prijzen 40 inch zijn veranderd nu 2399 prijzen 46 inch zijn ook veranderd zijn nu 2799,-
Heeft Philips dan in de nacht na de conversatie van hierboven met medewerker Karin de prijzen aangepast? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 62vette
Blond als ik ben heb ik natuurlijk ook de vriendelijke philips medewerkster even lastig gevallen op de chat met de vragen die ze waarschijnlijk al 256 keer beantwoord heeft.

Zie hier het resultaat:

Karin: Ik kan helaas niet aangeven wanneer de 46PFL9705 op de markt gaat komen.
Karin: Ik weet namelijk iet of deze al wordt verscheept of nog geperfectioneerd wordt in de fabriek.

Karin: Ik kan u wel de markt advies prijs geven.
Karin: Ik ga deze even voor u opzoeken.

Bezoeker: graag

Karin: Een moment alstubklieft.
Karin: De markt advies prijs is 2699.00 euro.

Bezoeker: hartelijk dank.

[ Voor 0% gewijzigd door 62vette op 11-08-2010 17:32 . Reden: tekstueel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 369665

@ RALPH
dank voor je info...denk ik... Ze riepen eerst begin juni te leveren en jij verwacht september..
Wordt dit een sequel op de 9704 en kan Philips dus 100 tv's per jaar uitleveren in de 9000 serie 40/46"?
Volgens mij is er eigenlijk ook geen vergelijkbaar alternatief te bedenken..of wel?

Anoniem: 359896

MitHranDir20 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 23:15:
Ik heb een Philips Essence uit 2009 (42PES0001) waarvan het scherm plotseling "uitgrijst". Er komt een hele lichte waas over al het beeld. In de screenshot staat een zwart beeld met het source select menu ervoor, vrijwel niet meer te zien. Enig idee wat er kapot is of kan zijn aan mijn Essence?

[afbeelding]
Geachte MitHranDir20,

Onze excuses voor de late reactie hier op dit forum. Wij zouden graag met u in contact komen om u te helpen met uw probleem. Als u zo vriendelijk wilt zijn op even telefonisch contact op te nemen met 0800-023-0076 (gratis) dan kunnen wij u verder van dienst.

Met vriendelijke groet
Philips Consumer Care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63067

Ik heb de 9704H en heb vanavond voor de zoveelste keer geprobeerd vakantiefoto's in chronologische volgorde af te spelen vanaf een USB-stick. Helaas zonder succes, want wat ik ook probeer sommige bestanden worden op de één of andere manier willekeurig (zo lijkt het tenminste) afgespeeld. Het grootste deel blijft gelukkig in volgorde van de naam 001-IMG... 002-IMG etc. De bestanden worden kennelijk niet op bestandsnaam gesorteerd, niet op datum (volgt elkaar ook niet op), niet op bewerkingsdatum / -tijd. Maar waar wel dan op???

Een aantal jaren geleden heb ik de MX1000i streamium homecinema van Philips gehad en deze had destijds hetzelfde probleem. Zelfs enkele mensen van Philips thuis gehad voor een productinterview en destijds ook dit probleem voorgelegd. Kennelijk hebben ze er nog niet veel mee gedaan, want dit tv is toch zeker 5-7 jaar nieuwer.

Heeft iemand enig idee hoe je foto's wel in de juiste volgorde kunt afspelen? Zo ja, dan ben ik zeer nieuwsgierig.

Groeten Brian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dibrial
Anoniem: 63067 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 23:32:
Ik heb de 9704H en heb vanavond voor de zoveelste keer geprobeerd vakantiefoto's in chronologische volgorde af te spelen vanaf een USB-stick. Helaas zonder succes, want wat ik ook probeer sommige bestanden worden op de één of andere manier willekeurig (zo lijkt het tenminste) afgespeeld. Het grootste deel blijft gelukkig in volgorde van de naam 001-IMG... 002-IMG etc. De bestanden worden kennelijk niet op bestandsnaam gesorteerd, niet op datum (volgt elkaar ook niet op), niet op bewerkingsdatum / -tijd. Maar waar wel dan op???

Een aantal jaren geleden heb ik de MX1000i streamium homecinema van Philips gehad en deze had destijds hetzelfde probleem. Zelfs enkele mensen van Philips thuis gehad voor een productinterview en destijds ook dit probleem voorgelegd. Kennelijk hebben ze er nog niet veel mee gedaan, want dit tv is toch zeker 5-7 jaar nieuwer.

Heeft iemand enig idee hoe je foto's wel in de juiste volgorde kunt afspelen? Zo ja, dan ben ik zeer nieuwsgierig.

Groeten Brian
Ik heb dit een half jaar geleden al bij de chat support van philips aangegeven, maar ze zijn blijkbaar niet van plan er iets mee te doen. Welke firmware heb je?
Ik heb alles geprobeerd, namen aanpassen, datum aanpassen, maar niets helpt. Bij Philips kanden ze ook niet vertellen welk attribuut van de foto's gebruikt wordt voor de afspeelvolgorde.
Bij mij was wel steeds het zelfde (niet random) maar helaas ook niet chronologisch.

Is het voor Philips nu echt zo moeilijk om een A-Z sortering op bestandsnaam toe te voegen aan een firmware. Ieder normale foto applicatie kan dit toch. :X :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-06 14:51

Borry

prutsen is mijn leven

dibrial schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 09:01:
[...]

Ik heb dit een half jaar geleden al bij de chat support van philips aangegeven, maar ze zijn blijkbaar niet van plan er iets mee te doen. Welke firmware heb je?
Ik heb alles geprobeerd, namen aanpassen, datum aanpassen, maar niets helpt. Bij Philips kanden ze ook niet vertellen welk attribuut van de foto's gebruikt wordt voor de afspeelvolgorde.
Bij mij was wel steeds het zelfde (niet random) maar helaas ook niet chronologisch.

Is het voor Philips nu echt zo moeilijk om een A-Z sortering op bestandsnaam toe te voegen aan een firmware. Ieder normale foto applicatie kan dit toch. :X :?
Ik volg dit topic al een tijdje en heb zelf de 46PFL9705H besteld.
Zelf heb ik ook gemaild en gechat met support van Philips over de levertijden, en in het verleden ook andere dingen, maar je krijgt de indruk dat de bedrijven binnen Philips, zoals de fabriek die de TV's maakt en de support afdeling van elkaar totaal niet weten waar ze mee bezig zijn. Zo zal het bedrijf dat de software maakt ook wel op eigen houdje bezig zijn.
Elke afdeling binnen Philips is volgen mij zijn eigen koninkrijkje (dat komt wel vaker voor bij grote bedrijven) en de support afdeling zit volgens mijn met de handen in het haar. Je krijg maar zelden een tevredenstellend antwoord. Ze zijn wel altijd heel beleeft, dat moet ik ze na geven.

The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL Fotografie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Gisteren nog even contact gehad met onze leverancier voor de 40PFL9705. Deze gaf een levertijd aan van medio November. We kregen ook te horen dat de grote landen Zoals Duitsland en Frankrijk voorrang gaan krijgen op de aantallen die naar Europa gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dibrial schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 09:01:
[...]

Ik heb de firmware 026.076, dus nog niet de laatste. De volgorde is bij mij overigens ook niet compleet random, maar het consistent is het ook niet. Het kan zo zij dat ik begin met 25img.jpg en vervolgens nr. 1 t/ 10 en dan weer 26 t/m 28.

Toch de vraag weer eens bij Philips leggen, want dit is al een heel lang lopende bug sinds de steamium producten die ze verkochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 369533

ik heb zojuist nog een keer philips gebeld... ze gaven aan dat de 40 en 46pfl9705 Led's zijn teruggeroepen (nog voordat ze waren uitgeleverd). Er was een probleem met de AMBI-light. Deze flitste in sommige gevallen wanneer digitale tv werd gekeken.

nieuwe levering wordt verwacht medio september/eind september... adviesprijs nu weer onbekend.

het ziet er dus idd naar uit dat we pas in november kunnen genieten van dit staaltje techniek :((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82384

Anoniem: 63067 schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 20:29:
De volgorde is bij mij overigens ook niet compleet random, maar het consistent is het ook niet. Het kan zo zij dat ik begin met 25img.jpg en vervolgens nr. 1 t/ 10 en dan weer 26 t/m 28.
Wellicht speelt de TV ze af in de volgorde waarin ze in de directorystructuur staan opgeslagen. Dit kon je vroeger in DOS zien omdat daar niet apart gesorteerd werd, maar aangezien de meeste moderne tools dit wel doen merk je daar niets meer van.

Als je deze files een keer vanaf een PC met Windows Explorer op je USB stick gekopieerd hebt dan klinkt je verhaal ook aannemelijk. Windows heeft de neiging als je een lijst selecteert en die vervolgens kopieert, om dan bijvoorbeeld de hele lijst in volgorde te doen, behalve de file die je daadwerkelijk 'sleept' die als eerste gaat. Als je dus 1 t/m 28 geselecteerd had en dan via 25 versleept hebt, dan zou je wel eens precies het gedrag kunnen krijgen dat je ziet.

Als je files vaker wist en opnieuw er op zet kan het ingewikkelder worden, afhankelijk van hoe de 'gaten' in de directorylijsten worden opgevuld...

Probeer eens op een lege stick, de bestanden een voor een te kopieren in willekeurige volgorde (maar wel bijhouden welke dat is) en dan te zien of de TV die volgorde aanhoudt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82384 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 18:31:
[...]

Wellicht speelt de TV ze af in de volgorde waarin ze in de directorystructuur staan opgeslagen. Dit kon je vroeger in DOS zien omdat daar niet apart gesorteerd werd, maar aangezien de meeste moderne tools dit wel doen merk je daar niets meer van.

Als je deze files een keer vanaf een PC met Windows Explorer op je USB stick gekopieerd hebt dan klinkt je verhaal ook aannemelijk. Windows heeft de neiging als je een lijst selecteert en die vervolgens kopieert, om dan bijvoorbeeld de hele lijst in volgorde te doen, behalve de file die je daadwerkelijk 'sleept' die als eerste gaat. Als je dus 1 t/m 28 geselecteerd had en dan via 25 versleept hebt, dan zou je wel eens precies het gedrag kunnen krijgen dat je ziet.

Als je files vaker wist en opnieuw er op zet kan het ingewikkelder worden, afhankelijk van hoe de 'gaten' in de directorylijsten worden opgevuld...

Probeer eens op een lege stick, de bestanden een voor een te kopieren in willekeurige volgorde (maar wel bijhouden welke dat is) en dan te zien of de TV die volgorde aanhoudt...
hmmm dat is het proberen waard, maar goed, ik heb ook maar een flinke email naar Philips support gestuurd. Zou na al die jaren toch wel een keertje opgelost mogen worden. Heel simpel sorteren op bestandsnaam en daarmee in de juiste volgorde afspelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261641

Anoniem: 369533 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 16:43:
ik heb zojuist nog een keer philips gebeld... ze gaven aan dat de 40 en 46pfl9705 Led's zijn teruggeroepen (nog voordat ze waren uitgeleverd). Er was een probleem met de AMBI-light. Deze flitste in sommige gevallen wanneer digitale tv werd gekeken.

nieuwe levering wordt verwacht medio september/eind september... adviesprijs nu weer onbekend.

het ziet er dus idd naar uit dat we pas in november kunnen genieten van dit staaltje techniek :((
Philips support informeert dat er geen fouten zijn met det PFL9705H en dat de Tv's released zijn. Volgens een supplier wachte Philips op een EISA award zo dat ze die sticker op de doos konden doen. De award is binnen dus de tv's worden nu verkocht...fact is toch dat niemand hem in stock heeft..dus iets klopt er nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seafox
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

Seafox

Offshore Tiger!

Anoniem: 369533 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 16:43:
... ze gaven aan dat de 40 en 46pfl9705 Led's zijn teruggeroepen (nog voordat ze waren uitgeleverd). Er was een probleem met de AMBI-light. Deze flitste in sommige gevallen wanneer digitale tv werd gekeken.
Het lijkt mij sterk dat Philips dit soort berichten naar buiten brengt. Dat zou geen beste reclame zijn.

Volgens mijn leverancier worden ze vanaf volgende week mondjesmaat door Philips uitgeleverd. Ik heb mijn 40PFL9705H al een heel tijdje geleden besteld en sta bij hem boven aan de lijst, maar er valt geen zinnig woord over te zeggen hoe lang ik nog geduld moet hebben. De Philips 3D ready Blu-ray speler (BDP7500SP) en de 3D upgradeset met brillen (PTA02) zijn al wel leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:51
Mijn 32PFL9604 is een 2009 model en zou dus niet compatible zijn met Ziggo's CI+. Nou vraag ik me af, kun je met de (universele) afstandsbediening die bij de TV zit het ding zo programmeren dat je de digitale tuner van Ziggo er mee zou kunnen bedienen? Het hoeft in principe alleen maar zender verder en terug te zijn. Ik heb geen zin een kaartje in m'n tv te zetten als dat inhoudt dat ik om de zoveel tijd geen beeld heb of last heb van andere dingen die m'n tv niet goed doet. Ik wil ook geen 2 afstandsbedieningen gebruiken.

Info over de EISA award voor de 46pfl9705
http://www.newscenter.phi...ps_wint_4_eisa_awards.wpd

en de eerste firmware upgrade staat al op de supportsite:) nu de TV nog:)
Pagina: 1 ... 13 ... 37 Laatste