Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:09
qtoone schreef op zondag 13 juni 2010 @ 12:50:
Ik heb mij ook maar even geregistreerd aangezien ik hier al een tijdje meelees. Eind februari, begin maart de aankoop van een nieuw toestel uitgesteld met de nieuwe modellen in het achterhoofd. Vandaag toch maar een 32PFL9705 in bestelling laten zetten om nog van de €150 cashback te kunnen genieten. De winkel gaf zonder veel moeite nog 10% dus alles samen €290 korting op de adviesprijs van €1399. Als de toestellen beschikbaar zijn en het toestel in de demoruimte niet zou voldoen aan de verwachtingen, dan kan ik zonder problemen alsnog voor een ander merk/type gaan volgens de verkoper.
Levertermijn: eind juni / begin juli met de nadruk op het laatste.

Ik ga er zelf van uit dat het ergens in juli zal zijn, waarschijnlijk zelf meer eind juli. Op Philips.be stond de tv er reeds enige tijd op maar ondertussen is het toestel weer verdwenen. Alvast toch in het overzicht, mss werkt de directe link nog maar die zit niet in mijn favorieten.
Waar heb je hem besteld?
En tot wanneer kan je de cashback aanvragen? De actie loopt volgens mij tot eind juni maarja als de aanvraagperiode voor de cashback ook verloopt voordat je de tv krijgt dan heb je dus niks aan de cashback...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

150 euro cashback ? ik begreep dat het maar 100 euro was ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:09
Belgie heeft die 150,- cashback...
Wij als het goed is 100,-... al kan ik zo snel niks vinden op de site van philips...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit Arntzen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 15:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qtoone
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-01 19:05
http://www.promotion.phil...olderActionTVHauteDef.pdf
Actie voor België van 15/05 tot 15/06 voor bestelling/aankoop van een toestel. Uiterste datum voor aanvraag van de cashback is 31/07. Tegen dan zal het toestel al wel verkrijgbaar zijn, hoop ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij de beloofde update....

De tv inmiddels 2 weken in huis en ik moet zeggen wat een plaatje! En het geluid is ook super. Veel beter als alle andere lcd's die ik gehoord heb. Ik heb een goede Harman Kardon set en die hoef ik nu niet aan te zetten (met films uiteraard wel) Vind goed geluid op een tv toch wel heel belangrijk. Heb gelijk nadat ik hem had aangesloten even transformer dvd opgezet. Wist niet wat ik zag, zo gedetaileerd al. Vervolgens even een hd filmpje die ik gedownload had bekeken en dit was nog mooier. Heb dus zeker geen spijt van mijn aankoop. Draadloos internet is ook handig en zowat automatisch ingesteld. Bij Samsung tv's heb je nog apart een usb adapter nodig die nog eens 40 euro kost. Mensen zeuren over een traag menu, maar ik vind dat wat overdreven. De kijkhoek daarentegen vind ik wel tegenvallen. Hoewel ik er zelf weinig last van heb, want we zitten redelijk recht voor het scherm. Kijk je vanaf +/- 75 graden dan word het beeld wat fletser en minder kleurig. Maar goed het weegt niet op tegen alle plussen. Nu met het WK is het echt een verademing en dan is kijk ik nog niet eens in HD.

Ik heb de 100 euro van Philips nog niet retour. Ben benieuwd hoe snel ze hiermee zijn.... ;)
Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 12:51:
Na meer als een half jaar een zoektocht gehouden naar een LCD die alles heeft wat ik wil, heb ik vrijdag 28 mei de 40 PFL9704 gekocht bij BCC. Ik had deze tv al in december vorig jaar op het oog, maar door de roze gloed op het scherm deze toen niet gekocht. Nu schijnt het probleem met de roze gloed en de kijjkhoek "opgelost" te zijn. Er zijn nu nieuwe panelen ingezet. In de winkel was het beeld in elk geval erg mooi en was van de problemen niets meer te zien. Ik ging eigenlijk voor de Sony 40nx800 maar na het verschil met de Philips gezien te hebben was de keus duidelijk. Bij BCC is de tv afgeprijsd naar 1849 euro en de Ambilight actie is bij BCC al ingegaan op 27 mei.... De actie is dus al ingegaan bij BC en je kan vanaf 1 juni via de website van Philips 100 euro terugvragen. Ik heb uitendelijk 1799 euro voor de tv betaald en met de 100 euro terug komt ie op 1699. Deze prijs ben ik nog nergens tegen gekomen.

Helaas hadden ze de Philips niet op voorraad, maar ik kan de tv deze week ophalen. Ben erg benieuwd. Zal jullie op de hoogte houden....

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 62vette
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-07 17:01
Ligt het aan mijn, of heeft Philips de 32pfl9705 van de site afgehaald?? :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit Arntzen
Yep, die is van de site afgehaald. Ze verwijderen alle info over 3D en zetten de info dan weer online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 62vette
Jorrit Arntzen schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:46:
Yep, die is van de site afgehaald. Ze verwijderen alle info over 3D en zetten de info dan weer online...
Handig Maar laat ze dan meteen de info over de 46PFL9705 plaatsen. >:)

[ Voor 12% gewijzigd door 62vette op 16-06-2010 13:19 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 21:54
Ze moeten de nieuwe tv's gewoon eens in de winkel laten verschijnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens BCC Heerlen komt de 46pfl9705 pas eind juli begin augustus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 62vette
Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:11:
Volgens BCC Heerlen komt de 46pfl9705 pas eind juli begin augustus :(
Philips zegt in "philips" chat te verwachten dat het eind juni zal zijn. Ben ook benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit Arntzen
humor is dat de directory met info-files gewoon aangevuld wordt met nieuwe info zoals bijv. de handleiding: http://www.p4c.philips.co...32pfl9705h_12_dfu_nld.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
Mijn vader heeft de 52PFL9704 als sinds oktober in bestelling staan en hij zou nog worden geleverd zeggen ze bij Philips. Echt belachelijk gewoon en een alternatief van hetzelfde formaat hebben ze niet.... wat een firma eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt mij op dat ik bij donkere scenes behoorlijk last heb van ruis op mijn 46pfl9704.
Ben al met de instellingen bezig geweest maar nog geen ideale set-up gevonden.

Hebben hier meer mensen last van (gehad)?

Iemand een idee hoe dit dmv instellingen verminderd of nog beter opgelost kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 62vette
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:58:
Het valt mij op dat ik bij donkere scenes behoorlijk last heb van ruis op mijn 46pfl9704.
Ben al met de instellingen bezig geweest maar nog geen ideale set-up gevonden.

Hebben hier meer mensen last van (gehad)?

Iemand een idee hoe dit dmv instellingen verminderd of nog beter opgelost kan worden?
In deze review staat wel een lijstje met settings:
http://www.flatpanelshd.com/review.php?subaction=showfull&id=1264591408

En de volgende settings heb ik ook op een site gevonden:

Ideal Settings
Smart Setting: Personal
Contrast: 78
Brightness: 53
Colour: 46
Sharpness: 0
Tint: Warm
Advanced Sharpness: Off
Dynamic Contrast: Off
Colour Enhancement: Off
Picture Format: Unscaled
HD Natural Motion: Off
Dynamic Backlight: Best picture
MPEG Artefact Reduction: Off
Noise Reduction: Off

* These settings apply to realistic playback of HDTV/Blu-ray material through the HDMI interface in a darkened environment. Manufacturing and HDMI playback device deviations may necessitate slight adjustment.

En deze nog:

Contrast: 95,
Brightness: 57,
Colour: 40,
Sharpness: 0,
Noise reduction: Off (Seems to make the sharpness worse if you have in on), Tint: Normal.(very important this setting),

Perfect Pixel HD settings.
Perfect Natural Motion: Maximum,
200Hz Clear LCD: On,
Advanced sharpness: Off (seems to make no difference when On),

Dynamic Contrast: Minimum,
Dynamic Backlight: Best Picture (You can use Best Power setting if you want to lower energy consumption but the pictute is not as vibrant),

MPEG artifact reduction: OFF,
Colour Enhancement: OFF (This last setting gave me the most trouble. I set this to Minimum thinking it would enhance the colours. In fact, it does not enhance the colours but gives a very strange hue to all the colours. Red looks like maroon for example. Do NOT use this setting if you want true colours.)

Laat even weten welke het beste bevallen.
Succes!

[ Voor 0% gewijzigd door 62vette op 18-06-2010 16:17 . Reden: layout aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

62vette schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:16:
[...]

In deze review staat wel een lijstje met settings:
http://www.flatpanelshd.com/review.php?subaction=showfull&id=1264591408

En de volgende settings heb ik ook op een site gevonden:

Ideal Settings
Smart Setting: Personal
Contrast: 78
Brightness: 53
Colour: 46
Sharpness: 0
Tint: Warm
Advanced Sharpness: Off
Dynamic Contrast: Off
Colour Enhancement: Off
Picture Format: Unscaled
HD Natural Motion: Off
Dynamic Backlight: Best picture
MPEG Artefact Reduction: Off
Noise Reduction: Off

* These settings apply to realistic playback of HDTV/Blu-ray material through the HDMI interface in a darkened environment. Manufacturing and HDMI playback device deviations may necessitate slight adjustment.

En deze nog:

Contrast: 95,
Brightness: 57,
Colour: 40,
Sharpness: 0,
Noise reduction: Off (Seems to make the sharpness worse if you have in on), Tint: Normal.(very important this setting),

Perfect Pixel HD settings.
Perfect Natural Motion: Maximum,
200Hz Clear LCD: On,
Advanced sharpness: Off (seems to make no difference when On),

Dynamic Contrast: Minimum,
Dynamic Backlight: Best Picture (You can use Best Power setting if you want to lower energy consumption but the pictute is not as vibrant),

MPEG artifact reduction: OFF,
Colour Enhancement: OFF (This last setting gave me the most trouble. I set this to Minimum thinking it would enhance the colours. In fact, it does not enhance the colours but gives a very strange hue to all the colours. Red looks like maroon for example. Do NOT use this setting if you want true colours.)

Laat even weten welke het beste bevallen.
Succes!
Ik heb het beste resultaat met de 2e serie settings.
Ruis is een stuk minder als met de instellingen welke ik zelf had ingesteld.

bedankt voor je hulp, ben er blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 23:59
is er al bekend of er een opvolger voor de Essence LCD-TV42 inch DVB-T42PES0001D/10 komt?

vind het design erg mooi maar ik wil wel dat een tv digitenne (dvb-t) en digitale kabel (dvt-c) aankan.

zijn er andere tv's met de buitenafmetingen van een 40" tv maar dan een scherm van 42" hebben zoals de PES00001D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphie85
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-04 12:14
Iemand enige ervaring met de Philips 46PFL5605 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Van de week zitten kijken bij Foca voor een 9664 omdat de nieuwe serie te duur is in vergelijking met de serie van vorig jaar. Maar Het schijnt dat de 9664 niet in de cashback actie zit, waar kan ik zien welke winkels er wel aan meedoen en welke modellen?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

62vette schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 15:04:
Even een formuliertje ingevuld op de site van Ben van Dijk voor een prijsopgaaf van de 46pfl9705.
Reaktie:

"De philips 46pfl9705 zal op de markt komen rond de € 2699- en leverbaar worden rond september 2010 ."

Op de site van Loveno IT staat een prijs van € 1999. Op de vraag daar wat de levertijd is kreeg ik als reaktie:

"Die zal eind deze maand normaal gezien uitkomen. We nemen nu al volop reservaties aan voor dit gloednieuwe model. Sneller zal je die zeker nergens anders kunnen vinden."

deze maand lijkt mij dan juni.

Aanvulling naar aanleiding van een philips chat, de dame in kwestie gaf het volgende aan:
"De 46PFL9705H/12 komt naar verwachting eind juni op de markt."
Er kon geen prijsstelling afgegeven worden, dit zou niet eerder bekend zijn dan wanneer de TV informatie op de support site geplaatst word.

Iemand anders nog aanvullende informatie?
Heb je ervaring met Loveno? Ik heb 2 keer een mail naar ze gestuurd ivm de lage prijs (of dit klopt), maar na 2 weken nog steeds geen reactie gehad. Dat geeft te denken. Ik woon in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb momenteel de 32PFL9604, maar ben wel erg benieuw waneer de 9xx5 serie komt, want dan ga ik er ook weer een halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knipknip, je krijgt nog bericht van me :)

[ Voor 89% gewijzigd door DaMarcus op 23-06-2010 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Miranda,

Ik spreek echt mijn talen wel, maar als je bezoekers van een nederlandstalig forum een engelstalige vragenlijst presenteert genereer je waarschijnlijk weinig reactie waar je wat aan hebt...

[ Voor 35% gewijzigd door DaMarcus op 23-06-2010 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Laatst online: 31-01-2023
Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 12:29:
[...]
Hoi Miranda,

Ik spreek echt mijn talen wel, maar als je bezoekers van een nederlandstalig forum een engelstalige vragenlijst presenteert genereer je waarschijnlijk weinig reactie waar je wat aan hebt...
Ook ik spreek best wel redelijk Engels (ben werkzaam in de IT, waar veel Engels is) en ben ook aan de vragen begonnen, maar na het geheel eens doorgelezen te hebben ben ik gestopt.
Dus ik ben het helemaal eens met Ikwester.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 62vette
Heb je ervaring met Loveno? Ik heb 2 keer een mail naar ze gestuurd ivm de lage prijs (of dit klopt), maar na 2 weken nog steeds geen reactie gehad. Dat geeft te denken. Ik woon in Nederland.
Zelf geen ervaring met Loveno, mijn mail werd wel snel beantwoord.
Over de prijs heb ik het niet gehad in mijn mail, alleen over de datum wanneer de TV verwacht zou worden.

[ Voor 1% gewijzigd door 62vette op 21-06-2010 16:00 . Reden: quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-09 13:03
Heb net de .76 firmware willen installeren......
TV herstartte en kreeg een vaag test beeld in het scherm, vervolgens reageerde de tv op geen enkele knop of opdracht van de AB.

Hij start nu helemaal niet meer op! je hoort hem een paar keer starten met het bijbehorende witte knipper ledje totdat je "klik" hoort. dit wordt een paar keer herhaalt en vervolgens gaat er een rode ledje knipperen!

Heb net met Philips gebeld en er zal een monteur komen. iemand nog suggesties om dit euvel te verhelpen (bv nieuwe door software erop te zetten)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
Wooldoor schreef op maandag 21 juni 2010 @ 09:02:
Van de week zitten kijken bij Foca voor een 9664 omdat de nieuwe serie te duur is in vergelijking met de serie van vorig jaar. Maar Het schijnt dat de 9664 niet in de cashback actie zit, waar kan ik zien welke winkels er wel aan meedoen en welke modellen?
De 9664 doet wel mee hoor! Hier uitleg over de actie: http://www.promotion.phil...page.php?id=218&c=nl&l=nl er staat tevens bij welke winkels allemaal mee doen met de acties en ook welke modellen in de actie betrokken zijn!

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schizo007nl schreef op maandag 21 juni 2010 @ 19:37:
[...]

De 9664 doet wel mee hoor! Hier uitleg over de actie: http://www.promotion.phil...page.php?id=218&c=nl&l=nl er staat tevens bij welke winkels allemaal mee doen met de acties en ook welke modellen in de actie betrokken zijn!
Wellicht een oudere versie op een USB-stick plaatsen en die proberen te installeren? Of stroom volledig van het toestel halen en vervolgens weer aansluiten. Dat soort trucjes kunnen je wellicht helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funske schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:14:
[...]

Ook ik spreek best wel redelijk Engels (ben werkzaam in de IT, waar veel Engels is) en ben ook aan de vragen begonnen, maar na het geheel eens doorgelezen te hebben ben ik gestopt.
Dus ik ben het helemaal eens met Ikwester.
Nog nooit aan zo'n vreemd onderzoek meegedaan eerlijk gezegd....vragen over of we ons moeten aanpassen aan de natuur om te overleven staan naast een vraag of ik Philips aantrekkelijk vind als merk....maar goed, ik heb het ingevuld, hoop dat ik je ermee geholpen heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens heb ik gisteren van mijn winkel (EP) te horen gekregen dat de 32 inch 9705/H nog steeds niet leverbaar is en dat Philips op dit moment 'de telefoon niet meer opneemt' zodat ze ook niet kunnen navragen wanneer dit wel het geval is. Uitermate vreemd voor een bedrijf als Philips lijkt mij :X . Winkeliers willen graag verkopen, ze hebben het op dit moment zwaar. Jammer dat Philips zo reageert.

Ik wacht nog 1 week af en ga dan een andere optie uitzoeken.

Iemand anders al meer info gekregen over levering van deze TV ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 62vette
Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 09:36:
[...]
Heb je al reaktie van Loveno met betrekking tot de prijs op de site?

[ Voor 14% gewijzigd door 62vette op 23-06-2010 21:35 . Reden: quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Gister alsnog de 42PFL9664 gekocht en thuis gelijk even getest vanwege garantie en alles maar het scherm was gewoon perfect. Gelijk even mijn XMBC mediacenter aan gehangen en wat een heerlijk beeld. Nu moet ik nog een maandje wachten tot ik hem in mijn nieuwe huis kan gaan gebruiken.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batchman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-02 11:47
Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:54:
Overigens heb ik gisteren van mijn winkel (EP) te horen gekregen dat de 32 inch 9705/H nog steeds niet leverbaar is en dat Philips op dit moment 'de telefoon niet meer opneemt' zodat ze ook niet kunnen navragen wanneer dit wel het geval is. Uitermate vreemd voor een bedrijf als Philips lijkt mij :X . Winkeliers willen graag verkopen, ze hebben het op dit moment zwaar. Jammer dat Philips zo reageert.

Ik wacht nog 1 week af en ga dan een andere optie uitzoeken.

Iemand anders al meer info gekregen over levering van deze TV ?
Ik heb gisteren met de Philips MyShop gebeld om te vragen naar de status van mijn bestelling (32PFL9705). Ze vertelde mij dat de levering eind juni verwacht wordt.... volgende week dus... nu alleen hopen dat ze gelijk heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:58

Klippy

Still Game

Weet trouwens iemand of je ook de netwerk naam van het apparaat in kan stellen?
Zodat ik hem TV kan noemen in het netwerk.

Niet dat ik hem wil benaderen, maar in m'n DHCP lijst staat nu steeds een *.
Ik weet niet of dat komt omdat de TV geen naam heeft of hij echt * heet, maar ik moet steeds denken over die vreemde gebruiker :P

Niet zo heel boeiend dus, maar ik zou graag weten of het kan.
Ben bang van niet, want ik ben al een aantal keer de setup doorgelopen en zie niks.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ batchman. dank voor de informatie. wil je ons op de hoogte houden ? als myshop namelijk gaat leveren kan ik mijn winkel ook 'onder druk' zetten om snel door te komen met die mooie tv waar ik al te lang op wacht. thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

62vette schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 21:27:
[...]

Heb je al reaktie van Loveno met betrekking tot de prijs op de site?
Nee, na 2 keer proberen houd het voor mij op.
Jammer dat ze de moeite niet nemen om een eenvoudige vraag te beantwoorden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie by the way gezien dat Philips de spec's heeft aangepast van de 32pfl9705.
In eerdere berichten (Philips site en online folder) stond dat de hele lijn 3D Ready zou zijn.
In de nieuwe documentatie (folder en handleiding) staat bij de 32 inch geen 3D Ready meer.
Dus even opletten als deze 3D feature een van je aanschaf motieven was.

In de handleiding staat overigens dat de 40 en 46 inch modellen wel 3D Ready zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Was al bekend. Technisch gezien doet ie wel 3D, maar Philips was niet te spreken over de kwaliteits resultaat, dus hebben ze het in de papieren geschrapt. Scheelt weer qua support en boze mensen die na aanschaf niet over het 3D effect te spreken zijn.

----
The 32" inch HAS 3D but WILL NOT be marketed as 3D!

The 3D out port or information relating to 3d will be missing in the pdf's, as phillips have said that the performance is sub par to meet selling and marketing it as a 3DTV.

They are however releasing it still WITH THE 3D PORT on the back with a possible upgrade pack in the future if customer want's it!

This info relates to the model 32-PFL9705H

ALL OTHER SPECS ARE THE SAME 200HZ,better CPU and local led etc

So its safe to say the 32" model has 3D just its crap so don't make that your reason for buying its still an ace 32"! all be it an expensive one!

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potatoman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:43

Potatoman

koniwa

Heeft iemand anders met de 9000 serie de laatste tijd problemen icm een CI+ kaartje? Onze 9704 hield er een paar dagen geleden helemaal mee op - alle zenders op zwart. Geen enkele zender werkt meer zolang het kaartje erin zit. Ik heb de gebruikelijke dingen al geprobeerd: de zenderlijst updaten, standby op Ned 2 en wachten op een update etc. Ik heb zelfs de firmware al geupgrade en weer gedowngrade naar een versie van een maand geleden, maar zelfs dat hielp niet. Het rare is dat het kaartje niet kapot is, want die werkt wel gewoon in een andere TV... :(

The cyclographing developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

They are however releasing it still WITH THE 3D PORT on the back with a possible upgrade pack in the future if customer want's it!
Kijk wel uit als je daar van uit wil gaan. Veel fabrikanten (en ook Philips) wil na release nog wel eens wat kleine wijzigingen aanbrengen om de kosten omlaag te halen. De kans is dan groot dat ze die poort er in een volgende revisie gewoon wel uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*sorry verkeerde topic :(

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2010 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Ik krijg sinds gisteren geen geluid meer via HDMI op mijn 40pfl9704 met mijn playstation 3, popcornhour A110 en een harman dvd speler. Ik heb al 3 verschillende hdmi kabels gebruik en op de verschillende HDMI ingangen van de tv aangesloten maar ik krijg gewoon geen geluid uit mijn tv. Heeft iemand anders hier ook last van gehad :( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eijckron
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-07 18:54
Ik heb het geluidsprobleem via HDMI ook een keer gehad na de upgrade van de software in de TV. Ik heb toen een oudere versie geinstalleerd en daarna werkte het weer. Na herinstallatie van de nieuwe versie ging het overigens ook weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdekker
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
deltananie schreef op maandag 28 juni 2010 @ 10:11:
Ik krijg sinds gisteren geen geluid meer via HDMI op mijn 40pfl9704 met mijn playstation 3, popcornhour A110 en een harman dvd speler. Ik heb al 3 verschillende hdmi kabels gebruik en op de verschillende HDMI ingangen van de tv aangesloten maar ik krijg gewoon geen geluid uit mijn tv. Heeft iemand anders hier ook last van gehad :( ?
Ik heb na upgrade van 0.75 naar 0.76 hetzelfde probleem gehad. Ik ben toen teruggegaan naar versie 0.75 maar kreeg nog steeds geen geluid. Ik heb toen de HDMI-kabels losgemaakt en nadat ik ze weer had vastgemaakt werkt het weer.

Overigens werkte de HDMI-CEC ook niet meer. Beeld was ook vreemd, bij schakelen kreeg ik soms witte ruis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is niemand bezig met het proberen van JointSPACE applicaties? Ik heb de 9704 en heb de .76 firmware erop gezet (geen problemen trouwens). Het toepassen van de voorbeeldapplicaties is mij overigens nog niet gelukt.
Iemand wel al succes?
Voor diegene die niet weet waar ik het over heb zie link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-09 13:03
Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2010 @ 16:48:
Is niemand bezig met het proberen van JointSPACE applicaties? Ik heb de 9704 en heb de .76 firmware erop gezet (geen problemen trouwens). Het toepassen van de voorbeeldapplicaties is mij overigens nog niet gelukt.
Iemand wel al succes?
Voor diegene die niet weet waar ik het over heb zie link
Was het helemaal vergeten... net even gekeken en werkt tot nu toe perfect, de remote app. dan!

Heb ook even moeten zoeken en de volgende handleiding heeft mij geholpen:
http://sourceforge.net/apps/mediawiki/jointspace/index.php?title=Remote_Applications_Development

Vooral het kopje: What is required to develop remote applications? is van belang! daar staat de code om jointspace op je tv te activeren (5646877223)

Ook moet je minGW installeren. ik heb dat via deze link gedaan:
http://mesh.dl.sourceforge.net/project/mingw/Automated%20MinGW%20Installer/MinGW%205.1.6/MinGW-5.1.6.exe

en 7ZIP kan je gebruiken om de apps mee uit te pakken.
Hier moet je wel mee verder komen denk ik!

zoals ik al ben ik tot nu toe tevreden over de remote app, 'Pluggit'. Heeft ong. een seconde vertraging en je ziet geen cursor. misschien dat dit bij andere apps wel zichtbaar is.

Deze app heeft internet via NETtv voor mij vervangen, best handig als je met een gezelschap iets op internet wil laten zien.

edit:

Doom en de emulatoren zijn leuk om een keer te hebben gezien en ben nog aan het klooien om de NDS werkend te krijgen op de TV. Heb overigens geen geluid op de tv, klopt dat?

[ Voor 15% gewijzigd door patathome op 29-06-2010 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 62vette
Het is al eind juni en nog geen 32pfl9705 laat staan de 46pfl9705 op de site of in de winkel..... Maar weer eens de Philips chat opzoeken wat nu de planning is.

Of heeft iemand hem al in de personeelsfolder of de Philips MyShop gezien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:20

FeaR

In GoT we trust

Topicstarter
Typisch... ik zet mijn tv uit (of stand-by) als ik bijvoorbeeld op kanaal 21 zit. Zet ik de tv weer aan staat deze opeens op kanaal 8! Heb het nu al meerdere keren gehad dat de tv opstart op kanaal 8 terwijl ik die zender zeker niet gekeken heb de keer ervoor...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry65
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:53
62vette schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 16:58:
Het is al eind juni en nog geen 32pfl9705 laat staan de 46pfl9705 op de site of in de winkel..... Maar weer eens de Philips chat opzoeken wat nu de planning is.

Of heeft iemand hem al in de personeelsfolder of de Philips MyShop gezien? :)
Ik wacht ook al een tijdje in spanning af.
In ieder geval is er weer meer informatie op de downloadsite beschikbaar:
http://download.p4c.philips.com/files/4/40pfl9705h_12/
http://download.p4c.philips.com/files/4/46pfl9705h_12/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren een tijdje zitten chatten met Phillips. Totaal geen nieuws |:( . Ze kunnen niet eens zeggen of het nog 1 of 10 weken duurt. 'Geen idee'. Onbegrijpelijk slechte service van Philips. Dit doet een bedrijf echt niet zomaar, er moet iets grondig mis zijn met deze 32-9705. Ga zo maar weer eens chatten, wellicht dat een ander persoon meer info heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net een chat gehad. 32 - 9705 komt 'in augustus'. dat duurt dus nog wat maandjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook eens die philips chat gebruikt om te vragen naar de levering van de 46pfl9705. Volgens Philips komt de 46pfl9705 in juli....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry65
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:53
Ah, da's morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:37:
Heb gisteren een tijdje zitten chatten met Phillips. Totaal geen nieuws |:( . Ze kunnen niet eens zeggen of het nog 1 of 10 weken duurt. 'Geen idee'. Onbegrijpelijk slechte service van Philips. Dit doet een bedrijf echt niet zomaar, er moet iets grondig mis zijn met deze 32-9705. Ga zo maar weer eens chatten, wellicht dat een ander persoon meer info heeft....
Hoeft niks grondig mis te zijn, het product is gewoon nog niet af en op de markt. En dan levertijden roepen naar consumenten, dat doet volgens mij bijna niemand meer, want als je aangeeft dat het de verwachting is dat het op een bepaalde datum (of kwartaal) is dan ergert iedereen zich kapot als het ook maar 1 dag later is (of men veronderstelt dat 'in de zomer' ook precies vanaf 21 juni is, terwijl de laatste dag van de zomer ook nog 'in de zomer' valt en het bovendien een verwachting is en geen garantie.)

Bovendien stijgt de laatste tijd de vraag naar allerhande electronische componenten waardoor levertijden oplopen en het dus sowieso moeilijker wordt om de verwachtingen waar te maken.

Is het ook niet zo dat al een hele tijd geleden data van juni/juli/augustus geroepen zijn afhankelijk van de specifieke modellen? Dan zitten ze per vandaag in ieder geval nog prima op schema. Het is ten slotte nog juni 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 62vette
Er zijn een aantal 97xx modellen van de producten pagina in de 9000 serie gehaald. Misschien een op handen zijnde update van de modellen reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparks.nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-07 08:23
Ik heb mijn 37pfl9604 vandaag weer terug naar analoog gezet en ga weer via een externe decoder werken.
CI+ i.c.m. brakke Philips software gaf te veel problemen. De tv zet zichzelf zelfs uit soms als je te veel en snel op de a.b. drukt. Ik hoop dat ik op de analoge versie een stuk minder last heb van bugs van Philips zijde.
Hoe zijn de ervaringen van jullie? Is iemand terug opeen externe decoder gegaan?

Ik overweeg de tv te verkopen. De tv voldoet niet aan de verwachtingen. Te veel bugs. Ik heb de neiging om het Philips logo af te plakken. Philips niet waardig zo'n product als dit.
Dit was in ieder geval mijn laatste Philips tv, dat staat sowieso vast.

[ Voor 5% gewijzigd door Sparks.nl op 30-06-2010 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulsing
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hoewel ik een echte Philips topmodellen lieverhebber ben, heb ik na jaar in jaar uit leverings- én toestel problemen nu de stekker eruit getrokken en een streep gezet onder Philips toestellen. De laatste modellen reeks met de sharp panelen zijn een drama en ik ben benieuwd hoe de nieuwe reeks het gaat doen qua kijkhoek, kleuren en ghosting. Het is gewoon te gek voor woorden dat andere panelen van andere merken wel de juiste kleuren en kijkhoek leveren en Philips stug aan Sharp blijf hangen ondank de vele aantoonbare problemen.

Ik had na veel omruilers een 52PFL9704 die, uiteraard, niet goed was en, uiteraard, ook niet leverbaar was/is en, uiteraard wederom door de leveringsproblemen niet meer omgeruild kon worden.

Heb nog op het punt gestaan om te wachten op de 46PFL9705. Maar ook hier weer enorm lange introductie en daarbij ongetwijfeld de behorende levertijd. (as usual)

Zoals gezegd heb ik een ontbinding geëist bij mijn leverancier (MM) en heb ik na nog even de rechtsbijstandsverzekering te hebben ingeschakeld mijn aankoopbedrag terug ontvangen.

De release van modellen is jaar in jaar uit een drama bij Philips en hebben toestellen bijna altijd wel problemen. Alles bij elkaar heb ik besloten om mijn heil bij een ander merk te zoeken omdat ik geen zin meer heb om iedere tv na 2 maanden terug te laten gaan en te wachten op een vervangen model.

't is echt heel jammer, want Ambilight en de Pixel Perfect (of hoe die variant dan ook steeds mag heten) zijn nog steeds de beste op de markt. Neemt niet weg dat de leveringen gewoon slecht zijn en de kwaliteit van de toestellen zelf ook gewoon een drama is. En ik mag wel zeggen dat ik inmiddels uit ervaring spreek.

Misschien dat we over een jaar of 3 weer eens kijken of Philips nu wel eens kan leveren en toestellen heeft die perfecte panelen hebben met een grote kijkhoek zonder ghosting dan wil ik me er wel eens aan wagen.

Philips heeft mij in ieder geval als klant verloren en raad ik iedereen in mijn familie aan om toch wel even achter de oren te krabbelen of ze wel voor een Philips moeten gaan qua problemen en levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Wat zijn dan de directe concurrende modellen van andere merken van de 9705 serie?

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit al een hele tijd te wachten op een omruiling van mijn 40pfl9704 naar het nieuwe model 40pfl9705.
Gelukkig doet mijn leverancier niet moeilijk en mag ik wachten tot hij er is _/-\o_
Vandaag nog maar weer eens gechat met philips, het antwoord is nu:

Deze komt eind juli begin augustus op de markt

Wait and see................................. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

32pfl9705 worden nu naar ons als deale geshipped, 40pfl en 46pfl9705 is verwachting eind juli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

ralphie85 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 15:01:
Iemand enige ervaring met de Philips 46PFL5605 ?
Gister een vriend van mij aan de lijn die had een 52pfl5605 gekocht.
Hij gaat het vandaag alweer terug brengen. Hij had bij mij voetbal op mijn Pana plasma gekeken en wilde ook een Full HD tv.
Hij heeft enorm veel last van ghosting. Volgens hem valt het beeld enorm tegen. Misschien komt het door de grootte maar hij is zeer ontevreden.

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net de firma Ben van Dijk aan de lijn. De 9705 is binnen ! Je kunt hem daar gaan bekijken in de showroom.... Mijn dealer (maar voor hoelang nog, want die heeft nog niets), EP, heeft hem nog niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Ralph_dealer Kun jij een 9705, Humax HD HDD recorder, Philips Blue Ray, Spectral XC109 leveren / installeren ? Ja ? Stuur dan even een direct message.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit Arntzen
@9000rik
Ik ga voor een 8605. 37"
Heb het gehad met de 9705 32"
jij wint :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Jorrit Arntzen : niet opgeven ! rijd gewoon even naar Uden zometeen dan kun je de 9000 meenemen... ik heb hem nog niet. Je kúnt nog winnen. Hoe zie jij de verschillen tussen de 8000 en 9000 serie ? Zou het uberhaubt merkbaar zijn ? Het geluid lijkt mij wel stukken beter bij de 9000 serie, maar ik weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit Arntzen
@Erik, ik had idd kunnen winnen. hier in sneek hebben ze er gisteren 2 binnen gekregen (een was vanochtend helaas al stuk) Net of brightnes bijna naar 0 was gezet...hopen dat dat een uitzondering is.
Ik heb beide modellen uitgebreid mogen bekijken naarst elkaar.
De 32" 9705h heeft een veeeel mooier geluid en is echt een pracht-tv om te zien
De 37" 8605h heeft een grotere kijkhoek maar een spiegelend scherm. Als de tv aan staat vind ik het beeld iets mooier op de 8605. Reden om uiteindelijk voor de 8605 te gaan zijn 2 jonge kinderen bij ons thuis. Het glazen paneel kan een stuk meer hebben dan het paneel van de 9705. Ik zal binnenkort wat uitgebreider over de 8605 berichten. Maar ik ga 'm nu eerst even goed aan de tand voelen.
Succes met de 9705h. Ik heb genoten van het beeld en het geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohammer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-12-2023
Ze staan sinds gisteren ook op de website van Philips de 40pfl9705 en de 46pfl9705.
Weet iemand winkel verkoop prijs van de 40inch en 46inch televisie's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaarch... overal duiken de 9705's op.... behalve hier in de buurt (Houten). als iemand er eentje spot.... laat maar weten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I am a noob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-10-2024
Op de site van philips kan ik de 32 inch versie van de 9705 serie nergens meer vinden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

viel mij net ook al op.... erg gebeuren vreemde zaken met dit toestel. zelfs de philips chat wist zojuist niet dat ze al uitgeleverd worden. zijn het buitenlandse modellen wellicht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit Arntzen
Verwijderd schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 14:20:
aaarch... over duiken de 9705's op.... behalve hier in de buurt (Houten). als iemand er eentje spot.... laat maar weten !
Sneek Expert :D
Is een erg goede winkel.

[ Voor 6% gewijzigd door Jorrit Arntzen op 03-07-2010 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Jorrit Arntzen : ik ben alleen bang dat ze niet hier in Midden Nederland bezorgen... eens kijken of er een Expert in de buurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 62vette
Het zal toch niet zo zijn dat ze de 40- en de 46pfl9705 op de site zetten als ze de consument nog twee maanden willen laten wachten op uitlevering? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ 62vette Verwacht het Onverwachte !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 62vette
Verwijderd schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 17:17:
@ 62vette Verwacht het Onverwachte !
Ach ja, zal de hitte naar mijn hoofd gestegen zijn? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarschijnlijk niet, maar bij philips wel volgens mij. ze zijn daar compleet de kluts kwijt, communiceren slecht met hun customer service, met hun retail klanten en consumenten. jammer voor zo'n mooi bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

62vette schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 17:04:
Het zal toch niet zo zijn dat ze de 40- en de 46pfl9705 op de site zetten als ze de consument nog twee maanden willen laten wachten op uitlevering? :?
Of bang dat die consument een lcd van de concurrent koopt dus dan maar wat valse hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 14:20:
aaarch... overal duiken de 9705's op.... behalve hier in de buurt (Houten). als iemand er eentje spot.... laat maar weten !
Rik,

ze zullen ze daar denk ik dinsdag krijgen!!!

ralph

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Ralph_dealer Ik hoop het ! Bedankt voor je informatie. Zeer hoopvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nav de laatste reacties hier over het langzaam beschikbaar komen van de 9705 modellen ben ik afgelopen zaterdag bij ITS binnengewandeld voor de 46pfl9705. Daar stond de TV (46pf9705) nu inderdaad in het systeem (volgens de verkoper de week ervoor nog niet) echter hij kon pas vanaf 21 augustus door IT's uitgeleverd worden. De prijs (zonder onderhandelen) was 2799,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I am a noob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-10-2024
en de 40 inch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 21:54
Zijn er al veel mensen met een 8605?
En de grote vraag natuurlijk, hoe is het 3D gebeuren?

Zag op de philips nu ook een 8685, jammer dat het vergelijken nog steeds niet werkt :+

oops: verkeerde topic :P

[ Voor 7% gewijzigd door Gremen op 05-07-2010 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seafox
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

Seafox

Offshore Tiger!

Volgens It's in Sliedrecht komt de 40 inch 21 augustus beschikbaar en moet 2300 Euro gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste (lovende) review staat nu op Kieskeurig van de 32" 9705
http://www.kieskeurig.nl/...2pfl9705h/reviews/900802/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparks.nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-07 08:23
bulsing schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 08:58:
Hoewel ik een echte Philips topmodellen lieverhebber ben, heb ik na jaar in jaar uit leverings- én toestel problemen nu de stekker eruit getrokken en een streep gezet onder Philips toestellen. De laatste modellen reeks met de sharp panelen zijn een drama en ik ben benieuwd hoe de nieuwe reeks het gaat doen qua kijkhoek, kleuren en ghosting. Het is gewoon te gek voor woorden dat andere panelen van andere merken wel de juiste kleuren en kijkhoek leveren en Philips stug aan Sharp blijf hangen ondank de vele aantoonbare problemen.

Ik had na veel omruilers een 52PFL9704 die, uiteraard, niet goed was en, uiteraard, ook niet leverbaar was/is en, uiteraard wederom door de leveringsproblemen niet meer omgeruild kon worden.

Heb nog op het punt gestaan om te wachten op de 46PFL9705. Maar ook hier weer enorm lange introductie en daarbij ongetwijfeld de behorende levertijd. (as usual)

Zoals gezegd heb ik een ontbinding geëist bij mijn leverancier (MM) en heb ik na nog even de rechtsbijstandsverzekering te hebben ingeschakeld mijn aankoopbedrag terug ontvangen.

De release van modellen is jaar in jaar uit een drama bij Philips en hebben toestellen bijna altijd wel problemen. Alles bij elkaar heb ik besloten om mijn heil bij een ander merk te zoeken omdat ik geen zin meer heb om iedere tv na 2 maanden terug te laten gaan en te wachten op een vervangen model.

't is echt heel jammer, want Ambilight en de Pixel Perfect (of hoe die variant dan ook steeds mag heten) zijn nog steeds de beste op de markt. Neemt niet weg dat de leveringen gewoon slecht zijn en de kwaliteit van de toestellen zelf ook gewoon een drama is. En ik mag wel zeggen dat ik inmiddels uit ervaring spreek.

Misschien dat we over een jaar of 3 weer eens kijken of Philips nu wel eens kan leveren en toestellen heeft die perfecte panelen hebben met een grote kijkhoek zonder ghosting dan wil ik me er wel eens aan wagen.

Philips heeft mij in ieder geval als klant verloren en raad ik iedereen in mijn familie aan om toch wel even achter de oren te krabbelen of ze wel voor een Philips moeten gaan qua problemen en levertijd.
Hier is het hetzelfde. Ik heb altijd Philips gehad en de rest van de familie volgt trouw. Toch was dit de laatste Philips. De beeldkwaliteit is goed bij mij (al was de plasma van Panasonic beter).
Helaas zijn de software problemen zo erg dat de gedachten aan het merk Yoko weer boven weer boven kwamen drijven. Dan wist je tenminste ook zeker dat je bagger had.
Meestal zoek ik lang voordat ik koop, minstens 6 maanden. Blijkbaar heb ik toch te veel naar andere zaken gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit belooft niet veel goeds.... wat een drama met philips. jammer dat het zo loopt en dat er zo weinig door philips over gecommuniceerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch een slechte zet van Philips om deze modellen pas na alle grote sportevenementen te kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe update 9705:

aantal 32 inchers binnen gehad, schitterend model, had alleen de 46 inch (handgemaakt) gezien op de show 2 maanden geleden...

40 en 46 inch, reken maar op augustus/september en goed leverbaar zullen ze nooit worden is mijn verwachting

3D zou nog niemand kunnen hebben draaien, want zenders en brillen zijn er nog niet, levering onbekend

ralph

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morgen komt mijn leverancier inderdaad de 9705 32" installeren ! ben benieuwd. daarna post ik review hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de bestelde 32pfl9705 opgehaald bij BCC Utrecht (The Wall).

De TV is gisteren binnengekomen en eerst heeft BCC hun eigen demo exemplaar uitgepakt en geïnstalleerd waar ik bij was.
Ik moet zeggen wat een mooie TV, met een prima geluid in vergelijking tot de 32pfl8605.
Wat ook erg mooi is, is de Ambilight Spectra 3.

De TV heeft GEEN 3D ondersteuning (ook de connector voor 3D ontbreekt).
Dus hiervoor zul je moeten wachten totdat de 40" en 46" beschikbaar zijn.

Verder kan ik nog niet zoveel zeggen hoe de TV bevalt ik heb er slechts 1 uurtje mee kunnen spelen ;) .

De installatie ging vlekkeloos, ook de installatie van de Com.I/F van Ziggo (steekt trouwens wel uit en komt achter de Ambilight, maar ik heb er geen probleem mee).
Desondanks heeft zo'n I/F veel voordelen, o.a. 1 afstandsbediening voor alle zenders en geen extra kabels.
Maar dat moet een ieder zelf inschatten.

Vervolgens de TV Draadloos op het thuisnetwerk geïnstalleerd en na de installatie kwam de TV gelijk met de melding dat er een software update was.
Deze update heb ik geïnstalleerd, dit ging zonder problemen.

De eerste indruk is zeer positief, over een paar dagen zal ik een update over mijn bevindingen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orionpk100
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-04 08:43
Ik heb vanochtend mijn 32pfl9705 opgehaald bij Expert.

De installatie:
Dit ging vlot zonder problemen. Het menu is duidelijk en overzichtelijk. Ik kreeg ook gelijk de melding dat er een nieuwe software versie beschikbaar was en ik heb deze gelijk geïnstalleerd.

De afstandbediening:
:o :o Eindelijk een afstandsbediening van Philips die direct reageert als je iets intoetst. Ik heb al aardig wat Philips TV’s versleten en altijd het probleem met die afstandbedieningen die erg slecht reageren.

De beeldkwaliteit:
Het was even schrikken toen ik mijn HD ontvanger aansloot. Het beeld was gewoon slecht in vergelijking met mijn oude 37pf9731D. Erg onnatuurlijk, contrast veel te hoog en veel MPEG artefacts.

Eerst maar eens wat instellingen gewijzigd:

- Smart beeld: persoonlijk
- Scherpte: 0
- Ruisreductie: UIT
- Tint: Normaal
- Digital Natural motion: Minimum
- Perfect contrast: UIT
- Dynamische achtergrond: Optimaal Beeld
- MPEG artefact: UIT
- Kleurverbetering: UIT
- Lichtsensor: UIT
- Contrast en helderheid ingesteld met behulp van Digital Video Essentials

Dit was al een wereld van verschil. Het beeld was gelijk veel natuurlijker.

Er was alleen nog 1 probleem. Bij een scene wisseling leek het net of de achtergrondverlichting heel snel uit en aan ging. Het beeld werd dan een fractie van een seconde donker; erg irritant. Terug in het menu en de Dynamische Achtergrond op UIT gezet. Probleem opgelost.

Misschien is dit een software probleem dat opgelost kan worden of de LED (modules) zijn gewoon niet snel genoeg om veranderingen op te vangen. Op zich geen probleem om de dynamische achtergrond uit te zetten aangezien het contrast van de TV op zich goed is.

De fijnafstelling komt nog wel als de TV ingespeeld is.

HD materiaal ziet er goed uit. BBC HD en Film 1 HD geven een prima plaatje. De Tour de France op Eurosport HD en ZDF HD zien er ook goed uit.

Blu-ray heb ik nog niet getest.

Geluid:
Prima voor zo’n TV maar de meeste gebruikers zullen de TV toch aansluiten op een AV receiver.

Ambilight:
Dit is persoonlijk. Zelf gebruik ik die kerstboomverlichting niet.

Conclusie:
Standaard uit de doos was de beeldkwaliteit ver beneden peil maar na het aanpassen van de instellingen ziet het er prima uit. Een stuk beter dan mijn vier jaar oude 37pf9731D.

De kijkhoek is uitstekend. Je kan bijna naast de TV gaan staan en dan ziet het er nog goed uit.

Als je 1300 EURO over hebt voor een “kleine” TV is het zeker de moeite waard.

Opmerking:
Ik heb deze TV aangeschaft voor de slaapkamer. Voor een gemiddelde huiskamer is een 32 inch gewoon te klein en je moet dan met HD zo dicht op de TV zitten dat het niet meer comfortabel kijken is. In de slaapkamer heb ik de TV aan het voeteneind staan. Dat gaat dan prima voor HD.

Ik ben wel overtuigd. Zodra de 40 inch uitkomt bestel ik deze voor de huiskamer.

Ik hoop dat jullie wat aan deze info hebben en als er nog vragen zijn hoor ik het wel.

Groeten,
Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sluit mij aan bij de vorige schrijvers. TV is geweldig qua beeld, en IMHO ook qua geluid. In HD perfect, in Blue Ray het beste wat nu in deze klasse te krijgen is. TOP TV, ben er (na lang wachten) uitermate blij mee. Ga nog wel even de handmatige instellingen van orionpk100 proberen ! Dan wordt het vast nog beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinJB
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:46

RobinJB

Projectleider & Brandweerman

Heeft iemand al geprobeerd voor welke prijs jullie de 46PFL9705 kunnen bestellen? Tot nu toe is het met voor € 329,- korting gelukt. Waardoor hij op € 2470,- komt.

https://slimhuys.nl - Dynamische tarieven inzichtelijk, en mijn Home-Assistant config

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 62vette
RobinJB schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 19:03:
Heeft iemand al geprobeerd voor welke prijs jullie de 46PFL9705 kunnen bestellen? Tot nu toe is het met voor € 329,- korting gelukt. Waardoor hij op € 2470,- komt.
Waar probeer je dat dan eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben tot €2435,- gekomen, wel met tegelijk met meerdere artikelen. Ik wil hem zaterdag gaan bestellen. Alleen de levertijden zijn minder leuk:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 62vette
Klein berichtje op de beurs over Philips:

9-7-2010 8:33:00

Philips Electronics NV

AMSTERDAM (Dow Jones)--Na de verkoop van de halfgeleiderstak in 2006 zou een volledig afscheid van de tv-activiteiten de logische volgende stap zijn voor het nieuwe management van Philips onder leiding van Frans van Houten, stelt Societe Generale. "Dit zou de markt in staat stellen zich te focussen op de kwaliteit van Philips' kernactiviteiten, en naar onze mening een herwaardering van het aandeel initieren", aldus analist Gael de-Bray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand dit probleem wel eens gehad bij de 42PFL9664

Als ik een muziek DVD afspeel dan knijpt de tv het geluid als de muziek aanzwelt. Zowel op de speakers van de tv als ook op de audio uitgang van de tv. Dit gebeurt alleen via HDMI en niet als ik de dvd speler via scart aansluit. De dvd speler is philips maar een ander dvd speler doet hetzelfde. Philips meerder malen geweest en dit probleem onderkent. Er is al een aantal malen een nieuw SSB board ingegaan maar ook dat helpt niet Software? Het gebeurt niet bij alle DVD maar het zijn er meer dan 1. De optie om reclame geluid af te vlakken staat uit.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2010 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 14:41:
Iemand dit probleem wel eens gehad bij de 42PFL9664

Als ik een muziek DVD afspeel dan knijpt de tv het geluid als de muziek aanzwelt. Zowel op de speakers van de tv als ook op de audio uitgang van de tv. Dit gebeurt alleen via HDMI en niet als ik de dvd speler via scart aansluit. De dvd speler is philips maar een ander dvd speler doet hetzelfde. Philips meerder malen geweest en dit probleem onderkent. Er is al een aantal malen een nieuw SSB board ingegaan maar ook dat helpt niet Software? Het gebeurt niet bij alle DVD maar het zijn er meer dan 1. De optie om reclame geluid af te vlakken staat uit.
In het menu van de TV, ik heb een 52PFL9704, zit een instelling die volgens mijn iets als "geluid automatisch aanpassen" heet. Ik heb die ook een tijdje ingeschakeld gehad en dan werd het geluid regelmatig wat gedempt. Het viel niet altijd op, maar echt irritant dus gelijk uitschakelen die instelling.
Pagina: 1 ... 12 ... 37 Laatste