Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert003
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-08 23:02
Vandaag was ik bij de BCC om te informeren naar de 32PFL7605. Deze hebben zij niet maar ze hebben wel de 32PFL7655 (of 7665 dat weet ik niet helemaal meer). BCC beweert dat deze speciaal voor hun inkooporganisatie gemaakt wordt.
De verschillen zijn een titanium rand, betere 100Hz verwerking, beter geluid en nog een technische eigenschap die beter zou zijn. Dit staat bij hun in de computer dus werd niet ter plekke uit de duim gezogen door de verkoper.

Nu kan ik me voorstellen dat Philips best een tv voor de BCC wil maken met een andere kleur behuizing, maar ik vraag me wel af of inderdaad alleen de BCC klant een technisch beter toestel krijgt en de rest van de wereld het mindere gewone 7605 model. De prijs was hetzelfde als van de 7605, 995 Euro.

Ook wist de verkoper mij te melden dat de Ambilight/WK korting alleen van kracht is als hij bij een echte winkel gekocht is. Anders betaalt Philips niets terug. Plasma Discounter is bijvoorbeeld geen winkel waar de regeling geldt. Deze komt ook niet voor op de website van Philips.
Als dit waar is valt er dus niet veel te besparen op een TV van Philips de komende weken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:40
Bert003 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 00:19:
Vandaag was ik bij de BCC om te informeren naar de 32PFL7605. Deze hebben zij niet maar ze hebben wel de 32PFL7655 (of 7665 dat weet ik niet helemaal meer). BCC beweert dat deze speciaal voor hun inkooporganisatie gemaakt wordt.
De verschillen zijn een titanium rand, betere 100Hz verwerking, beter geluid en nog een technische eigenschap die beter zou zijn. Dit staat bij hun in de computer dus werd niet ter plekke uit de duim gezogen door de verkoper.

Nu kan ik me voorstellen dat Philips best een tv voor de BCC wil maken met een andere kleur behuizing, maar ik vraag me wel af of inderdaad alleen de BCC klant een technisch beter toestel krijgt en de rest van de wereld het mindere gewone 7605 model. De prijs was hetzelfde als van de 7605, 995 Euro.

Ook wist de verkoper mij te melden dat de Ambilight/WK korting alleen van kracht is als hij bij een echte winkel gekocht is. Anders betaalt Philips niets terug. Plasma Discounter is bijvoorbeeld geen winkel waar de regeling geldt. Deze komt ook niet voor op de website van Philips.
Als dit waar is valt er dus niet veel te besparen op een TV van Philips de komende weken??
Bij de online shops zijn in ieder geval de 32,37 en 40 inch versies van de 7605H veel goedkoper dan in een fysieke winkel (ook na cashback). de adviesprijs van de 37 inch is bijvoorbeeld €1.199 daar gaat dan nog €100 cashback vanaf, maar in de online shop staat hij al vanaf €899 te koop.

Ik zou me kunnen voorstellen dat het voor elektronica zaken steeds lastiger wordt het hoofd boven water te houden met dit soort concurrentie. De zaak gaat steeds meer als een showroom functioneren waarna de consument hem gewoon online besteld..

edit: niet om vervelend te zijn maar discussie over de 7xxx serie moeten we eigenlijk niet in dit topic houden O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Igor4 op 27-05-2010 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:28

TVL

Ik heb gezien dat Plasma Discounters niet de allergoedkoopste is maar ze geven wel aan dat ze officiele dealer van Philips zijn (staat ook op Kieskeurig). Bovendien vermelden ze de actie. Modern is ook een internetwinkel maar ook officiele dealer volgens Kieskeurig. Bij Plasma Discounter staat de 32PFL7605 voor 829 Euro. Als daar nog 100 Euro afgaat kom je uit op 729 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 17:09
@Bert003
Het lijkt mij inderdaad ook niet dat Philips een ander toestel ontwerpt voor de BCC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees dat veel mensen steeds bezig zijn met internetwinkels. Het lijkt me verstandig om ook gewoon in de 'normale' winkel te informeren naar de laagste prijs. BCC zakte in mijn geval mee naar de laagste prijs die op Internet werd aangeboden (of ben ik echt zo'n sterke onderhandelaar geweest? :*) ) Mijn Aurea II vorig jaar zeer scherp geprijst bij BCC gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-08 23:34
Igor4 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 09:35:
[...]

Ik zou me kunnen voorstellen dat het voor elektronica zaken steeds lastiger wordt het hoofd boven water te houden met dit soort concurrentie. De zaak gaat steeds meer als een showroom functioneren waarna de consument hem gewoon online besteld..
Waarom denk je dat al die speciale modellen met wat andere features / kleurtjes er zijn dan?
Sony heeft daarentegen nu ook contractprijzen.

[ Voor 4% gewijzigd door Deef_K op 27-05-2010 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-02-2024
TVL schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 10:00:
Ik heb gezien dat Plasma Discounters niet de allergoedkoopste is maar ze geven wel aan dat ze officiele dealer van Philips zijn (staat ook op Kieskeurig). Bovendien vermelden ze de actie. Modern is ook een internetwinkel maar ook officiele dealer volgens Kieskeurig. Bij Plasma Discounter staat de 32PFL7605 voor 829 Euro. Als daar nog 100 Euro afgaat kom je uit op 729 Euro.
Diezelfde TV kan ik voor 800 euro (na de cashback) krijgen bij een fysieke winkel hier in Leiden. Dan betaal ik liever 70 euro meer zodat ik weet dat er ook na de garantietermijn van 2 jaar voor mij gepushd zal worden bij Philips als ik problemen heb. Bij al die internetwinkels (waar ik zelf veelvuldig gebruik van maak bij minder cruciale dingen zoals computeronderdelen) ben ik daar helemaal niet zo zeker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:23:
Ik lees dat veel mensen steeds bezig zijn met internetwinkels. Het lijkt me verstandig om ook gewoon in de 'normale' winkel te informeren naar de laagste prijs. BCC zakte in mijn geval mee naar de laagste prijs die op Internet werd aangeboden (of ben ik echt zo'n sterke onderhandelaar geweest? :*) ) Mijn Aurea II vorig jaar zeer scherp geprijst bij BCC gehaald.
Volledig mee eens.
Het is natuurlijk verstandig om de prijzen van de webshops te kennen en daar je voordeel mee te doen. Bij gelijke prijs zou je mijn inziens het beste kunnen kiezen voor een normale winkel en de bijbehorende gemakken wat garantie en dergelijke betreft.
Afgelopen januari heb ik zelf een 47/9664 gekocht bij de BCC, zowel de BCC als It´s gingen uiteindelijk mee met de laagste prijs in de pricewatch toen ik deze liet zien op mijn gsm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vaak bij de gewone winkel geweest en gevraagd naar de prijzen van tv's en ik als ze dan met een 400-500 euro verschil komen en dan zeggen dat het de uiterste prijs is en echt niet meer zakken kunnen.

De 46'' 8605 staat nu bij el corte ingles te koop voor 2019 euro, dit is 10 euro meer dan de prijs die philips heeft en ik kan deze tv voor rond de 1580 krijgen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Het zou wel heel bizar zijn als dit waar is:

op de ondersteuningspagina van de 9705H is een plaatje van alle connectors geplaatst. Hierop ontbreekt de 3D output die op het plaatje in de brochure heel duidelijk te zien is:

http://download.p4c.phili...32pfl9705h_12_pss_nld.pdf

Of het plaatje klopt niet, of 3d is op het laatste moment toch geintegreerd (ingebouwde IR zender) of 3D is uit dit model geschrapt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brekson
  • Laatst online: 02-10-2023
Foutje ,
Deze vraag hoort thuis in het sub-forum : philips 9000 serie........

Beste
Als newbie op dit forum durf ik toch een vraag te stellen over deze veelvuldig besproken TV

Ik was eens gaan kijken bij een lokale TV-zaak welke bekend staat bij ons als niet zo goedkope, maar wel een grote zaak met veel aanziens

Daar vertelde ze me dat de 9704 wordt vervangen
Is het nu best om te wachten op wat nieuws ?
Of toch maar naar een winkel zoeken die deze nog heeft?

Iki zit ook sterk te denken aan de 40' 9705 die met 3D is uitgerust, niet voor de 3D, maar omdat de andere spec ook zo top zijn

[ Voor 7% gewijzigd door brekson op 27-05-2010 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-08 14:35

Bullet NL

Eigen Wijs

brekson schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:47:
Beste
Als newbie op dit forum durf ik toch een vraag te stellen over deze veelvuldig besproken TV

Ik was eens gaan kijken bij een lokale TV-zaak welke bekend staat bij ons als niet zo goedkope, maar wel een grote zaak met veel aanziens

Daar vertelde ze me dat de 9704 wordt vervangen
Is het nu best om te wachten op wat nieuws ?
Of toch maar naar een winkel zoeken die deze nog heeft?

Iki zit ook sterk te denken aan de 40' 9705 die met 3D is uitgerust, niet voor de 3D, maar omdat de andere spec ook zo top zijn
De 9704 loopt natuurlijk al reeds weer een poosje mee (in TV tijd gesproken)
Het is te verwachten dat Philips inderdaad met een opvolger van deze komt.
Philips heeft in het verleden vaak rond de zomer haar nieuwe modellen voorgesteld, zal dus ook niet verbaast zijn als dit nu weer gebeurt.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brekson
Ik zal dan mss maar wachten op de nieuwere van philips

Heb nu nog een 32' pf9731 , maar wil veranderen in een 40'

Alleen ben ik bang dat mijn superieur beeld niet kan geevenaard worden door een 40' en dat er teveel pixels zichtbaar blijven

Ik heb nl nog geen enkele tv gezien die een normale TV-uitzending perfect weergeeft, blu-rays natuurlijk wel

Daarstraks was ik in die zaak naar de Giro-Italia aan het zien en vond het beeld maar niks. Hun uitleg was dat er teveel toestellen op de aansluiting zaten
En dat was op de dure tv's van philips : 9954 enzo

ps: kijk wel via HD digicorder

[ Voor 27% gewijzigd door brekson op 27-05-2010 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
Is inderdaad alweer een uitlopend toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit Arntzen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 15:31
op www.itsonline.nl staat een leveringsdatum van 7 juni voor de 32" 9705H
Hopen dat deze info eindelijk klopt. Philipsmedewerker noemde in de chat op hubn site 19 mei.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neoguri
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-06 16:32
Ik kan bij Philips niets vinden over een Cash Back actie in Nederland (http://www.promotion.philips.com/index.php?c=nl&l=nl). Heeft iemand een link die het bevestigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
neoguri schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 15:49:
Ik kan bij Philips niets vinden over een Cash Back actie in Nederland (http://www.promotion.philips.com/index.php?c=nl&l=nl). Heeft iemand een link die het bevestigd?
Ik heb geen link die het bevestigt, maar toen ik de TV vanochtend bestelde bij een winkel hier in Leiden kreeg ik nogmaals de verzekering dat het helemaal goed komt met die cashback. Als dat niet zo is, dan wil ik €100 van hen want ik heb het meerdere malen duidelijk gemaakt dat ik erop reken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Quicky schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 16:16:
[...]

Ik heb geen link die het bevestigt, maar toen ik de TV vanochtend bestelde bij een winkel hier in Leiden kreeg ik nogmaals de verzekering dat het helemaal goed komt met die cashback. Als dat niet zo is, dan wil ik €100 van hen want ik heb het meerdere malen duidelijk gemaakt dat ik erop reken.
Ik zou dat wel zwart op wit proberen te laten zetten in dat geval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzkicker
  • Laatst online: 25-03-2016
Quicky schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 16:16:
[...]

De hele Mediamarkt staat er vol mee met de aanbieding bordjes van de cash-back actie van Philips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
Igor4 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 16:32:[...]
Ik zou dat wel zwart op wit proberen te laten zetten in dat geval..
Op zich geen slecht idee, maar ik ben al 5 jaar klant daar en vertrouw ze wel. Bovendien staat er "€100 cashback" op m'n bestelbon. En die heb ik dus wel zwart op wit, zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-08 14:35

Bullet NL

Eigen Wijs

Quicky schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 17:43:
[...]

Op zich geen slecht idee, maar ik ben al 5 jaar klant daar en vertrouw ze wel. Bovendien staat er "€100 cashback" op m'n bestelbon. En die heb ik dus wel zwart op wit, zeg maar.
Philips heeft vaker dit soort acties, 2 jaar geleden met het EK ook....
Ze huren een bedrijf in die voor hen deze actie regelt, je case-back wordt ook naar een aantal maand/weken terug gestort op je rekening.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Ben nieuw hier op dit forum. Misschien is deze vraag ook al een keer behandeld, maar had wat niet zo veel zin om 20.000 berichten te gaan lezen.
Ik heb de Philips 46PFL9704 (waar ze, toen ik deze tv haalde, nog genoeg van hadden in Duitsland en een paar honderd euro goedkoper ook (2 weken terug)) in combinatie met de Humax 5050C.
Het beeld is gewoon top, maar als ik een beeld heb, bv uit een reclame, wat strak wit, rood, blauw, wat voor een kleur dan ook, flikkert het beeld aan de onderkant van de tv.
Had het vorige week ook met de voetbal, met de wedstrijd Bayren Munchen - Internazionale. Bij films en nieuws uitzendingen valt het niet zo op.

Ik neem aan (en ik hoop) dat het aan de Humax ligt. Want die is een stuk goedkoper :)
Wat het is mij niet opgevallen tijdens een dvd (JVC TH-S66, via scart) of via de nintendo Wii.

Iemand anders hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

neoguri schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 15:49:
In het foldertje van BCC staat de €100 cashback ook. Daar staat wel bij dat de actieperiode van 01-06 t/m 30-06 is (Niet helemaal duidelijk of dat voor de Philips actie is of voor zo'n actiepakket)

Maar als die actie nu al zou lopen, waarom maakt Philips er op hun eigen website dan geen reclame mee? En als mensen nu een TV kopen en naar de website willen gaan om zich aan te melden voor de cashback kunnen ze ook nog nergens terecht.

[ Voor 20% gewijzigd door fsfikke op 29-05-2010 02:07 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
fsfikke schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 02:05:
In het foldertje van BCC staat de €100 cashback ook. Daar staat wel bij dat de actieperiode van 01-06 t/m 30-06 is (Niet helemaal duidelijk of dat voor de Philips actie is of voor zo'n actiepakket)
De actie is inderdaad van 01-06 tot 30-06. Althans dat is de periode die ik altijd heb vermeld horen worden. In België is de cashback actie van 15-05 tot 15-06.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit Arntzen
Hee de 9705h stond online bij itsonline. Vandaag is ie niet meer online. Iemand enig idee waarom? De link was: http://www.itsonline.nl/T...2-PFL-9705H-12/14/013686/
Grappig is trouwens dat als je in de link naar de tv-actie in Belgie nl: http://www.promotion.phil...lpage.php?id=43&c=be&l=nl veranderd in c=nl dan kom je op een lege pagina ipv page not found. Misschien nog niet gepublished en vanaf 1 juni online? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
Op de philips site niet maar hier wel: http://www.expert.nl/ambilightweken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na meer als een half jaar een zoektocht gehouden naar een LCD die alles heeft wat ik wil, heb ik vrijdag 28 mei de 40 PFL9704 gekocht bij BCC. Ik had deze tv al in december vorig jaar op het oog, maar door de roze gloed op het scherm deze toen niet gekocht. Nu schijnt het probleem met de roze gloed en de kijjkhoek "opgelost" te zijn. Er zijn nu nieuwe panelen ingezet. In de winkel was het beeld in elk geval erg mooi en was van de problemen niets meer te zien. Ik ging eigenlijk voor de Sony 40nx800 maar na het verschil met de Philips gezien te hebben was de keus duidelijk. Bij BCC is de tv afgeprijsd naar 1849 euro en de Ambilight actie is bij BCC al ingegaan op 27 mei.... De actie is dus al ingegaan bij BC en je kan vanaf 1 juni via de website van Philips 100 euro terugvragen. Ik heb uitendelijk 1799 euro voor de tv betaald en met de 100 euro terug komt ie op 1699. Deze prijs ben ik nog nergens tegen gekomen.

Helaas hadden ze de Philips niet op voorraad, maar ik kan de tv deze week ophalen. Ben erg benieuwd. Zal jullie op de hoogte houden....
Quicky schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 10:01:
[...]

De actie is inderdaad van 01-06 tot 30-06. Althans dat is de periode die ik altijd heb vermeld horen worden. In België is de cashback actie van 15-05 tot 15-06.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brekson
In Belgie geven ze op dit toestel 150€ cashback
Daar ben ik zeker van, was zowel bij MM als Saturn

Ik ben ook zeer geinteresseerd in dit toestel
Blijft de prijs : In belgie betaal je min. 2000€ bij deze 2 ketens
Maar de cashback zou toch hetzelfde moeten zijn niet ?

In een ander topic klaag ik echter over de ambilightsterkte van dit toestel : is mijnsinziens niet zo sterk als de vroegere toestellen. Vandaar dat ik deze nog niet gekocht heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
fsfikke schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 02:05:
[...]

Maar als die actie nu al zou lopen, waarom maakt Philips er op hun eigen website dan geen reclame mee? En als mensen nu een TV kopen en naar de website willen gaan om zich aan te melden voor de cashback kunnen ze ook nog nergens terecht.
In de eerste WK folder betaal je 899 voor de tv in combinatie met een goud pakket. Daar gaat nog 100 euro van vanaf na cashback van philips. Uiteindelijk betaal je dus € 799 voor de tv, beertender, bbq en wk pakket plus accessoires (of wat je dan ook kiest)

De ambilight actie gaat officieel pas morgen in maar dit is al lang gecommuniceerd dat de tv's die in deze periode bij bcc aangekocht worden gewoon de cashback ontvangen.

De 8404 is overigens bij BCC niet meer te bestellen en niet meer in de actie. Laatste voorraad is helemaal op / of gereserveerd. Tevens staan er nu op de site ook andere modellen. http://www.bcc.nl/acties/thuissupporterspakket

[ Voor 9% gewijzigd door Deef_K op 31-05-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CronoS76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-08 22:10
Ik ben zeer benieuwd naar de 46" 8605 TV, alleen is die helaas nog nergens te bewonderen. Alleen ik zit toch ook nog met de 47" 9664 in mijn hoofd. De 9664 lijkt me eigenlijk op papier beter, ik ken deze TV en geeft eigenlijk een superbeeld, het is alleen een iets ouder model (en geen led, maarja). Maar wat zou nu een belangrijke reden zijn om toch voor de 8605 te gaan, want deze is toch 200 euro duurder, waarbij de specs toch minder zijn. De mogelijkheid tot 3D vind ik persoonlijk niet zo interessant, het moet toch iets anders zijn :) Iemand ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Als het beeld en de specs van de 9664 beter zijn, je vind 3d niet interessant en het missen van het feit dat het geen ledscherm is doe je af met maarja; dan is er toch geen reden om wél voor de 8605 te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CronoS76 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 19:58:
Ik ben zeer benieuwd naar de 46" 8605 TV, alleen is die helaas nog nergens te bewonderen. Alleen ik zit toch ook nog met de 47" 9664 in mijn hoofd. De 9664 lijkt me eigenlijk op papier beter, ik ken deze TV en geeft eigenlijk een superbeeld, het is alleen een iets ouder model (en geen led, maarja). Maar wat zou nu een belangrijke reden zijn om toch voor de 8605 te gaan, want deze is toch 200 euro duurder, waarbij de specs toch minder zijn. De mogelijkheid tot 3D vind ik persoonlijk niet zo interessant, het moet toch iets anders zijn :) Iemand ideeen?
Ik denk dat de 8605 een heel goed beeld heeft, als je de specs naast die van de 9664 bekijkt heeft de 8605 toch een sterkere processor (PNX5130EH), hoger contrast en lager stroom gebruik ( voor mij niet direct de energie besparing maar hij produceert ook minder warmte want deze is voor de slaapkamer gedacht en het is hier warm genoeg, zuid spanje )
Maar de kans op flashlights door de edge leds is aanwezig maar dit moeten wij nog even afwachten. Ik zit in ieder geval te wachten dat deze in de winkel staat om hem goed te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CronoS76
Igor4 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 07:25:
Als het beeld en de specs van de 9664 beter zijn, je vind 3d niet interessant en het missen van het feit dat het geen ledscherm is doe je af met maarja; dan is er toch geen reden om wél voor de 8605 te gaan?
Ik wil gewoon een goede TV, zeker omdat je een TV voor langere tijd koopt, mijn eerste TV's heb ik ook nog steeds. Ik ben al bij de MM wisten kijken, LED lijkt me enigszins beter omdat deze denk ik diepere zwart en witwaarde kent. Het stroomverbruik is leuk meegenomen, maar niet een belangrijk punt.
Maargoed, als je de schermen van de (specs) van de 8605 en de 9664 naast elkaar legt, dan komen deze toch aardig overheen.. Of is er toch nog iets anders speciaals wat op de 8605 gewoon beter is?
Voordeel van de 8605 is natuurlijk dat deze ook nieuw model is en als je aardig wat centen gaat uitgeven, dan doe je dit liever natuurlijk op het nieuwste model, dat houdt me ook tegen om de 9664 aan te schaffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
CronoS76 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 07:57:
[...]

Ik wil gewoon een goede TV, zeker omdat je een TV voor langere tijd koopt, mijn eerste TV's heb ik ook nog steeds. Ik ben al bij de MM wisten kijken, LED lijkt me enigszins beter omdat deze denk ik diepere zwart en witwaarde kent. Het stroomverbruik is leuk meegenomen, maar niet een belangrijk punt.
Maargoed, als je de schermen van de (specs) van de 8605 en de 9664 naast elkaar legt, dan komen deze toch aardig overheen.. Of is er toch nog iets anders speciaals wat op de 8605 gewoon beter is?
Voordeel van de 8605 is natuurlijk dat deze ook nieuw model is en als je aardig wat centen gaat uitgeven, dan doe je dit liever natuurlijk op het nieuwste model, dat houdt me ook tegen om de 9664 aan te schaffen...
3D is natuurlijk toch wel een heel mooie optie. Ook al lijkt het je nu nog niks, als er zometeen veel content beschikbaar is, is het toch fijn dat je de optie wel hebt. LED zou idd betere zwartwaarden moeten geven, maar je moet heel goed opletten. Dat kan namelijk ook heel erg tegenvallen en is heel erg afhankelijk per type/merk

op de 8605H zou als het goed is per vandaag €100 cashback moeten gelden. dus dan is het verschil nog maar €100 (als je dat nog niet meegerekend had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papichulo
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-05 20:55
CronoS76 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 19:58:
Sinds meer dan een half jaar staat er een 47pfl9964 te pronken in mijn woonkamer. En ik ben er zeer tevreden over. Geen enkel probleem met slechte kijkhoek of zo. Zeer helder blu-ray en HD beeld.
Ben er zeker van dat de 8605 ook een heel mooi beeld weergeeft, beide schermen zullen zeer aan mekaar gewaagd zijn.
Maar je weet niet welke te kiezen, ook al heb je een beetje de voorkeur voor de 8605, dan zou ik als ik u was voor deze gaan.
Stel je hebt dan toch de keuze gemaakt voor de 9664, dan kan het zijn dat je er later spijt van hebt en dan is het te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Laatst online: 31-01-2023
papichulo schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 18:15:
[...]
Stel je hebt dan toch de keuze gemaakt voor de 9664, dan kan het zijn dat je er later spijt van hebt en dan is het te laat.
Tja.................. dat klopt wel, maar dat kan andersom natuurlijk ook zo zijn. 8)7

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papichulo
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-05 20:55
funske schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 19:06:
[...]

Tja.................. dat klopt wel, maar dat kan andersom natuurlijk ook zo zijn. 8)7
Kan zijn, maar welk van de twee zal het langst in showroom staan?

Je hebt de 9664 thuis staan en je komt regelmatig de 8605 in een showroom tegen en dan denk je misschien van "had ik toen toch..." }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CronoS76
Blijft toch lastig.. In elk geval wacht ik tot de 8605 echt in de showroom hangt om een goed vergelijk te kunnen maken..

Ik zag dat philips wel al de actie online heeft staan (http://www.promotion.phil...page.php?id=218&c=nl&l=nl) , actie loopt tot 15 juli, dus we kunnen nog even treuzelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slow whoop
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-08 16:33
Ik heb een probleem met de aspect ratio van films die ik stream naar m'n TV.

Ik ben sinds kort de gelukkige eigenaar van een Philips 37PFL9604. Met Windows Media Player 11 (gebruikt onder Windows XP) kan ik films die op m'n computer staan bekijken op m'n TV. Maar die films worden altijd full screen afgebeeld, ook als de beeldverhouding van de film niet 16:9 is. Bij een 21:9 film ziet alles er dus nogal uitgerekt uit.

Bij gewone TV programma's kun je de beeldverhouding aanpassen onder "Format". Maar deze knop heeft geen functie als er een film vanaf een computer bekeken wordt.

Wel kan ik onder "Options" kiezen tussen beeldformaat "Klein" of "Volledig scherm" (of zoiets). Bij "Klein" is de beeldverhouding wel goed, maar dan wordt in het midden van het scherm de film heel klein afgebeeld. Dat is niet zo fijn. En bij beeldformaat "Volledig scherm" is dus de beeldverhouding niet goed. Dat is ook niet zo fijn.

Weet iemand hoe ik vanaf m'n computer 21:9 films kan streamen naar de TV met de juiste beeldverhouding en op het volledige scherm (dus met onder en boven een zwarte balk)?

Ik heb een beetje zitten hannessen met ffdshow in de Windows Media Player, maar die settings lijken alleen van toepassing op de weergave op de computer, en niet op de TV. Ik heb ook TVersity geprobeerd, maar daar kreeg ik het probleem ook niet mee opgelost.

[ Voor 1% gewijzigd door slow whoop op 02-06-2010 13:11 . Reden: Spel- en stijlfoutjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave k
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-02 20:38
Ik ben al enige tijd in het bezit van een 47pfl9664 waarop eerst een HDD-recorder was aangesloten via hdmi. Voor het geluid is de tv aangesloten via coax op een receiver en de HDD via Toslink. Sinds gisteren heb ik de recorder vervangen door een blu-ray speler, van philips, en op dezelfde manier aangesloten.
Langs de optische verbinding heb ik altijd de juiste audio weergave....logisch.
Als het geluid van de recorder over de tv liep via de coax verbinding had ik nog steeds dolby digital 5.1 audio naar de receiver, en in dit geval mooi synchroon met het beeld. DTS geeft de tv niet door over deze uitgang.
Echter nu met de blu-ray speler werkt dit niet meer en komt via de coax enkel nog dolby prologic door, zelfs geen dolby digital 2.0.
De blu-ray speler is de bdp7500s2, toch niet de minste en de hdmi kabel is versie 1.3a.
Ik heb reeds verschillende fora doorgelezen, ook hier, op zoek naar de reden of een mogelijke verklaring hiervoor, en heb totnogtoe nog niets gevonden.
Hier iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:01
moet weer gaan meelezen hier. Bij inbraak is mijn mooie 42pfl9664 gestolen (oa) en heb dus weer een nieuwe tv nodig.

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slow whoop schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:00:
Ik heb een probleem met de aspect ratio van films die ik stream naar m'n TV.
Volgens mij moet je zorgen dat je PC op 1920x1080 resolutie staat, en dan op je PC regelen dat hij de juiste aspect ratio afspeelt. De TV geeft dan in ieder geval gewoon weer wat de PC stuurt (eventueel de goede mode op de TV zoeken met je desktop, zodat je ook geen overscan randen verliest) en weet je dus waar je moet zijn met je instellingen. Wel zorgen dat bij 'full screen' videospelen de PC niet ineens/automatisch van resolutie gaat wisselen, want dan gaat het dus weer mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slow whoop
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-08 16:33
Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 21:09:
[...]

Volgens mij moet je zorgen dat je PC op 1920x1080 resolutie staat, en dan op je PC regelen dat hij de juiste aspect ratio afspeelt. De TV geeft dan in ieder geval gewoon weer wat de PC stuurt (eventueel de goede mode op de TV zoeken met je desktop, zodat je ook geen overscan randen verliest) en weet je dus waar je moet zijn met je instellingen. Wel zorgen dat bij 'full screen' videospelen de PC niet ineens/automatisch van resolutie gaat wisselen, want dan gaat het dus weer mis.
Op m'n PC, een laptop met een 4:3 beeldverhouding, worden films wel met de juiste aspect ratio afgespeeld, met onder en boven een zwarte balk. Dat gaat automatisch goed in WMP als ik hem op full screen zet.

Maar als ik de film stream naar m'n tv, speel ik hem niet tegelijkertijd af op m'n PC. Volgens mij is dat net de grap van streamen. Anders kan ik ook de TV als externe monitor gebruiken. Dan gaat het wel goed, maar ik ben op zoek naar een wireless DLNA oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Na 15 jaar bewezen dienst (zonder één enkel probleem) is onze Philips Matchline 100 HZ overleden. Nu zijn wij de eigenaar geworden van de 42 inch 9664/H12. Volgense de site een goede keus. Ik moet echter constateren dat ik de beeldkwaliteit niet echt bijzonder vind. Regelmatig zie ik vervorming van het beeld (blokvorming/wazig bij snelle bewegingen) en horizontale strepen bij de kleuren rood, blauw en groen.
De TV is aangesloten op een Homecast S5000CI ontvanger en Telenet decoder voor digitale TV. Vooral op de Homecast vind ik het beeld niet echt geweldig. Vooral bij afstandshots is het beeld wazig. Detailshots zijn daarintegen haarscherp.
Op dit forum kan ik geen instellingen vinden om een optimaal beeld te verkrijgen. Ondanks geautomaiseerd instellen geen oplossing gevonden.
Misschien is er hulp vanaf dit forum.
Alvast bedankt voor de reakties.
M.vr. gr. Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:55

Videopac

Rommelt wat aan.

Bij de Myshop (Philips medewerkers) kost de 32PFL9705 1149 euro.
Maar: "Informeer naar de levertijd"...

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 17:09
Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 19:14:
Hallo,
Na 15 jaar bewezen dienst (zonder één enkel probleem) is onze Philips Matchline 100 HZ overleden. Nu zijn wij de eigenaar geworden van de 42 inch 9664/H12. Volgense de site een goede keus. Ik moet echter constateren dat ik de beeldkwaliteit niet echt bijzonder vind. Regelmatig zie ik vervorming van het beeld (blokvorming/wazig bij snelle bewegingen) en horizontale strepen bij de kleuren rood, blauw en groen.
De TV is aangesloten op een Homecast S5000CI ontvanger en Telenet decoder voor digitale TV. Vooral op de Homecast vind ik het beeld niet echt geweldig. Vooral bij afstandshots is het beeld wazig. Detailshots zijn daarintegen haarscherp.
Op dit forum kan ik geen instellingen vinden om een optimaal beeld te verkrijgen. Ondanks geautomaiseerd instellen geen oplossing gevonden.
Misschien is er hulp vanaf dit forum.
Alvast bedankt voor de reakties.
M.vr. gr. Patrick
Als je overstapt van een goed CRT scherm zal een LCD altijd tegenvallen IMHO. Je blijft tegen de technische beperkingen aanlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit Arntzen
Videopac schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:56:
Bij de Myshop (Philips medewerkers) kost de 32PFL9705 1149 euro.
Maar: "Informeer naar de levertijd"...
Ben benieuwd bij wie ze dan moeten informeren. Heb met de servicedesk gebeld en die weten niet eens wanneer de tv geleverd kan worden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allen,

ik heb het forum doorgespit, maar heb wellicht over iets heen gekeken. Ik heb sinds kort de Philips 9664 42 inch televisie. Nu vielen mij gelijk vanaf het begin al 2 dingen op:

1. Bij het aanzetten van de TV klinkt een heel lichte brom (achter het scherm, rechterkant)
2. Ook valt mij vooral bij een heel licht beeld op dat er een vage zwarte waas aan de randen zichtbaar is.

Ik wil hierover maandag Philips gaan bellen, maar om niet te voorbarig te zijn dacht ik het eerst even op het forum te controleren. Misschien herkennen mensen dit?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit Arntzen
vreemd: philips heeft z'n dir met info files over de 32pfl9705h leeggegooid.
Linkjes op de site doen het ook niet meer: http://www.consumer.phili...h_12/prd/nl/nl/?t=support
Klik brochure aan en krijg een foutmelding...
Wie weet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:39
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 00:22:
Ik wil hierover maandag Philips gaan bellen, maar om niet te voorbarig te zijn dacht ik het eerst even op het forum te controleren. Misschien herkennen mensen dit?
Dus als mensen dit herkennen ga je het accepteren? Ik zou gewoon sowieso even bellen en vragen hoe of wat. En mochten meerdere mensen deze aspecten ook hebben wil toch niet persé zeggen dat het zo "hoort"? :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvbracht
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-05 19:52
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 00:22:
Hey allen,

ik heb het forum doorgespit, maar heb wellicht over iets heen gekeken. Ik heb sinds kort de Philips 9664 42 inch televisie. Nu vielen mij gelijk vanaf het begin al 2 dingen op:

1. Bij het aanzetten van de TV klinkt een heel lichte brom (achter het scherm, rechterkant)
2. Ook valt mij vooral bij een heel licht beeld op dat er een vage zwarte waas aan de randen zichtbaar is.

Alvast bedankt.
Van punt 1 heb ik bij mijn 9604 ook last van. Lijkt alsof er een elco zoemt. Tot op heden nog geen contact over gehad met Philips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joec
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-07-2019
Weet iemand hoe je in het servicemenu komt bij de nieuwe series XXPFLXX05?
Waar kan ik zien welk panel is geïnstalleerd?

[ Voor 24% gewijzigd door joec op 09-06-2010 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
joec schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:15:
Weet iemand hoe je in het servicemenu komt bij de nieuwe series XXPFLXX05?
Waar kan ik zien welk panel is geïnstalleerd?
Dat weet ik niet.. maar heb je een 9705H dan? zo ja, hoe bevalt ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joec
  • Laatst online: 22-07-2019
Ik heb nog niks. Ik wil wel wat, maar eerst wil ik in de winkel checken wat de gebruikte panels zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 62vette
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-07 17:01
Jorrit Arntzen schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 12:11:
vreemd: philips heeft z'n dir met info files over de 32pfl9705h leeggegooid.
Linkjes op de site doen het ook niet meer: http://www.consumer.phili...h_12/prd/nl/nl/?t=support
Klik brochure aan en krijg een foutmelding...
Wie weet meer?
Links werken prima hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit Arntzen
62vette schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 16:26:
[...]

Links werken prima hoor. :)
Klopt, heb het (zaterdag) bij philps gemeld en ze zouden het oplossen

Andere vraag: op avforums (http://www.avforums.com/f...ady-led-tv-series-11.html) is nu een discussie gaande dat de 9705h 32" geen 3D ondersteuning zou krijgen.
Lijkt mij erg sterk omdat philips er overal mee adverteert. Iemand in NL die ook berichten heeft gehoord dat de 32" geen 3D ondersteuning krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ev66
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-10-2022
Mijn Philips 40pfl9704 is afgelopen zaterdag gehaald en een Samsung 46c8700 is gebracht. Mijn leverancier It's had me in februari beloofd dat als de 2010 modellen van de diverse merken uit zouden komen ik de Philips kon ruilen tegen een andere TV. En ze hebben zich aan hun woord gehouden!. Petje af voor de klantvriendelijkheid en coulance van It's, hier kan Philips' klantenservice nog wat van leren!! Na 6 maand Philips, kijken we nu Samsung, en ik moet zeggen het was het ruilen waard. Mijn klachten mbt het ondermaatse en trage menu van Philips zijn compleet opgelost met de Samsung: wat een verademing. Qua stijl, snelheid en CI+ afhandeling: echt 100% verbetering.
Wat betreft de kijkhoek: de 9704 was onder een hoek van 45 graden niet meer om aan te zien (lijkbleke koele huidskleur). De Samsung heeft ook niet een uitzonderlijk grote kijkhoek, maar het beeld is bij een kijkhoek van 45 graden, buiten dat het beeld wat fletser wordt, qua kleur nog zeer acceptabel.
Beeldkwaliteit: de 9704 was wat SD uitzendingen betreft iets beter, soms leek het wel HD vooral met PNM aan. Bij HD uitzendingen weinig kwaliteitsverschil tussen beide toestellen, ook ruisniveau gelijk.
Zwartwaarde: local dimming van de 9704 gaf goede zwartwaarden echter met z'n beperkingen: een verlies aan detail in donkere passages en onder een kleine hoek witte halo's om lichtere beeldpunten. De precision dimming van de 8700 geeft zeer goede zwartwaarden, net niet zo zwart als de Philips, maar de Samsung houdt wel detail in donkere passages. Ook hier onder een kleine hoek bekeken last van halo's.
Feautures: Ambilight was een feature waarvan ik niet had gedacht dat ik die zo zou waarderen, jammer dat dat niet op de Samsung zit. De Samsung heeft dan weer 3D, leuk maar voor mij niet doorslaggevend.
Internet@TV:Philips traag maar redelijk veel widgets. Samsung lekker vlot maar (nog) weinig widgets.
DLNA:nog niet goed uitgetest met de Samsung, met de Philips weinig ondersteunde formaten maar via bijvoorbeeld TVersity een redelijk werkende feature.
Al met al zeer tevreden met de 8700 ondanks dat deze op een aantal punten ook niet perfect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit Arntzen
Sjips....geen 3D voor de 9705H 32". Foutje van philips. *zucht*
Levering waarschijnlijk eind juni (volgens customer supp. Expert)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-08 16:28
@ Jorrit,

waar heb je die info vandaan? Zou wel een beetje jammer zijn...

Laat maar ze hebben het mij ook bevestigd in philips chat

[ Voor 31% gewijzigd door frankyboy707 op 10-06-2010 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 62vette
Even een formuliertje ingevuld op de site van Ben van Dijk voor een prijsopgaaf van de 46pfl9705.
Reaktie:

"De philips 46pfl9705 zal op de markt komen rond de € 2699- en leverbaar worden rond september 2010 ."

Op de site van Loveno IT staat een prijs van € 1999. Op de vraag daar wat de levertijd is kreeg ik als reaktie:

"Die zal eind deze maand normaal gezien uitkomen. We nemen nu al volop reservaties aan voor dit gloednieuwe model. Sneller zal je die zeker nergens anders kunnen vinden."

deze maand lijkt mij dan juni.

Aanvulling naar aanleiding van een philips chat, de dame in kwestie gaf het volgende aan:
"De 46PFL9705H/12 komt naar verwachting eind juni op de markt."
Er kon geen prijsstelling afgegeven worden, dit zou niet eerder bekend zijn dan wanneer de TV informatie op de support site geplaatst word.

Iemand anders nog aanvullende informatie?

[ Voor 20% gewijzigd door 62vette op 10-06-2010 15:33 . Reden: aanvulling nav philips chat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik het net een 9705H gekocht. volgens de winkel wordt hij op 15 juni geleverd....

we wachten af

(heb er ook een humax 5050, spectral xc109 en een philips blueray bij gekocht trouwens, dus ik ben voorlopig klaar :*) )

/a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 62vette
Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 15:42:
ik het net een 9705H gekocht. volgens de winkel wordt hij op 15 juni geleverd....

we wachten af

(heb er ook een humax 5050, spectral xc109 en een philips blueray bij gekocht trouwens, dus ik ben voorlopig klaar :*) )

/a
de 32" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
Welke maat heb je gekocht?

haha lol zelfde gedachte ;)

[ Voor 37% gewijzigd door frankyboy707 op 10-06-2010 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad 32 inch. heb maar een klein huisje, en vind het wel fraai staan opAfbeeldingslocatie: http://www.avland.co.uk/spectral/curve/qx109lrg.jpg de kleinere spectral voeten.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
Heb je de tv ook al in werking gezien?
Zo ja had hij 3D ondersteuning

of zou je het ons anders kunnen vertellen als je hem binnenhebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens de verkoper is de 3d chip er 'op het laatste moment' niet ingedaan omdat hij anders 'te duur' zou worden. geen 3d dus op deze tv. aangezien ik maar 1 werkend oog heb maakt dat toch niet uit... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
Wat een gel*l...

Niet van jou hoor ;) maar van Philips natuurlijk...

[ Voor 63% gewijzigd door frankyboy707 op 10-06-2010 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
Dat het anders te duur wordt...
Het is toch het topmodel, dan gooien ze de prijs maar iets omhoog om het er wel in te steken... Of is dat raar gedacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op zichzelf niet, maar ik denk dat ze bang zijn dat ze zich uit de markt prijzen. op 32 inch is 3d toch niet zo relevant. de meest 3d liefhebbers zullen een groter model kopen schat ik in. denk je niet ? het 3d effect op 32 inch is maar zeer beperkt n.m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
Ja op zich in dat laatst heb je wel gelijk, maar ik denk dat de tv met 3d functionaliteit niet heel veel duurder zou worden anders hadden ze het er niet pas op het allerlaatste moment uitgegooid, en aangezien er toch veel mensen op "namen" afgaan zullen er best wat mensen op de term 3D afkomen

[ Voor 20% gewijzigd door frankyboy707 op 10-06-2010 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 62vette
Zelf heb ik niet zoveel belangstelling voor 3D op dit moment, maar heb meer een hoge verwachting van de "normale" beeldkwaliteit van de 46pfl9705.

Dat hij 3D ready is, is mooi meegenomen. Waarschijnlijk komt er nog wel wat meer ontwikkeling op dat gebied.
Voordeel van de Philips lijkt mij dat de ontwikkelingen in he 3D kastje plaatsvinden en je dus op een later moment betere techniek aan kunt schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit Arntzen
wat stond er ook al weer in de hands-on: Daarvoor in de plaats is een 32"-variant toegevoegd, omdat er veel vraag zou zijn naar televisies die wel alle functionele toeters en grafische bellen hebben, maar toch een bescheiden formaat hebben.

Inmiddels kunnen we zeggen dat de vraag er wel is (zie gefrustreerde reacties) maar het aanbod niet. De 32" heeft echt veel lagere specs dan de rest van de 9000 serie. Alle functionele toeters en grafische bellen zijn er vakonkundig vanaf gesloopt. Echt jammer...

Toch ook nog goed nieuws. De tv draait op Linux Kernel (2.6.28.9) en het hele systeem is te downloaden.
Publication Pack (http://www.p4c.philips.co...32pfl9705h_12_osf_eng.zip)

[ Voor 22% gewijzigd door Jorrit Arntzen op 11-06-2010 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
Jorrit Arntzen schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 19:47:
Inmiddels kunnen we zeggen dat de vraag er wel is (zie gefrustreerde reacties) maar het aanbod niet. De 32" heeft echt veel lagere specs dan de rest van de 9000 serie. Alle functionele toeters en grafische bellen zijn er vakonkundig vanaf gesloopt. Echt jammer...
Dat valt toch mee? of heb ik wat gemist? Het enige dat er is uitgesloopt is dus die 3D chip en kan hij ipv 400 hz 200 hz weergeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit Arntzen
1ms ipv 0,5ms
geen bright pro
Dynamisch schermcontrast: 5.000.000:1 ipv 10.000.000:1
20w ipv 30w rms
geen 3D

Als ie geen local dimming had was het bijna een 8000 serie...
Begrijp me niet verkeerd. Voor een tv zijn het geweldige specs. Ik zit gewoon erg vast aan het ambilight verhaal in combi met local dimming en blijf daarom bij de 9000. Maar toen ik de eerste specs zag was ik echt geweldig enthousiast en dat wordt met de dag minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit Arntzen
belangrijke info van AVforums.(hopen dat het klopt)
Right I have just got a call from a salesman after he spoke to an official phillips rep who's had lots of calls on this!

The 32" inch HAS 3D but WILL NOT be marketed as 3D!

The 3D out port or information relating to 3d will be missing in the pdf's, as phillips have said that the performance is sub par to meet selling and marketing it as a 3DTV.

They are however releasing it still WITH THE 3D PORT on the back with a possible upgrade pack in the future if customer want's it!

This info relates to the model 32-PFL9705H

ALL OTHER SPECS ARE THE SAME 200HZ,better CPU and local led etc

So its safe to say the 32" model has 3D just its crap so don't make that your reason for buying its still an ace 32"! all be it an expensive one![/quote]
[quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik beste een tv uitkiezen, het aanbod is enorm en ik zie niet veel verschil tussen al die tv;s. Ik speel films en ik game ook met xbox360. Ik wil geen diashows of ghostings of cloudings. Ik ben al 1 jaar lang aan het dubben welke tv ik zou moeten kopen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles goed en wel, maar over enkele ogenblikken begint het WK en Philips schittert door afwezigheid met nieuwe modellen in het topsegment met name de grotere schermdiagonalen.
Ik had eerst mijn zinnen gezet op de 46 inch 9704 serie maar die zijn of slecht leverbaar of helemaal niet meer te krijgen en de nieuwe modellen 8605 en 9705 46 inch zijn in geen velden of wegen te bekennen.
Ik begin steeds minder te snappen van onze vrienden in Eindhoven, hebben die misschien te weinig schermen ingekocht bij Sharp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit Arntzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik begreep dat de 9000 serie (32inch) ook een beter geluidsperformance heeft dan de 8000. de verkoper sprak over speakers op de achterkant. ik geloof hem braaf op zijn blauwe ogen, maar kan iemand mij bevestigen dat de geluidsperformance van de 32inch 9000 beter is dan de 8000 ? (op basis van de specs, want niemand heeft het nog gehoord neem ik aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit Arntzen
@9000rik; er zitten idd 2 bass speakers op de achterkant http://www.p4c.philips.co...12/32pfl9705h_12_a2p_.jpg
en squeeters onder de voorkant: http://www.p4c.philips.co...12/32pfl9705h_12_a3p_.jpg
De 8000 serie heeft beide niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Jorrit Arntzen wat verwacht jij dat het effect van deze extra speakers is ? significant beter geluid ? meer bas ? oid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit Arntzen
@9000rik
Het zijn alleen maar specs.
Ik hoop dat je een duidelijker onderscheid krijgt tussen hoog-midden-laag, maar het is afwachten wat het effectief voor resultaat geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Jorrit Arntzen mijn dank is groot. zodra ik hem binnen heb bericht ik jullie over dit scherm en ook het geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit Arntzen
@9000rik. Doen we een wedstrijd wie 'm het eerste heeft :-) Ik heb 'm gereserveerd bij de expert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Jorrit Arntzen ok. doen we. wat hebben ze jou 'beloofd' ten aanzien van de leverdatum ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 62vette
De 46pfl9705 zal vast ook wel na de cash-back actie beschikbaar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinjn
  • Laatst online: 26-05-2023
@9000rik en @Jorrit Arntzen

Sinds 2 weken de 9704 in huis en het geluid via de speakers is gewoon perfect. Houdt rekening met het feit dat hoe dunner de televisie hoe minder ruimte voor speakers en 'klankkast'. Sommige TV's hebben maar 1 speakertje. Je bent dan altijd verplicht je versterker aan te zetten en soms wil je dat niet.
Verder heb je een grote kans dat de synchronisatie tussen beeld en geluid bij het gebruik van een home cinema set scheef loopt. Het geluid is er eerder dan het beeld.

Oh ja wat je natuurllijk niet mag vergeten is dat het beeld echt fantastisch is. Net de openingswedstrijd van het WK gezien en dat was genieten.

Succes met jullie keuze.

Edwin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"...
Right I have just got a call from a salesman after he spoke to an official phillips rep who's had lots of calls on this!

The 32" inch HAS 3D but WILL NOT be marketed as 3D!
... "

Dus om een beter 3D resultaat te hebben is het beter om te wachten op de 40PFL9705H.
Enig idee wat de prijs van dit model gaat zijn? Komt deze in juli op de markt?

Het zou mooi zijn als er snel een review komt van het 32" model incl. de 3D functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit Arntzen
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 17:00:
@ Jorrit Arntzen ok. doen we. wat hebben ze jou 'beloofd' ten aanzien van de leverdatum ?
Ik kreeg deze mail: Hartelijk bedankt voor uw reactie. Bij de introductie van dit model zijn helaas leveringsproblemen ontstaan bij Philips. Wij hebben nu de indicatie van Philips gekregen dat deze toestellen de laatste week van juni worden uitgeleverd. Mocht u interesse hebben in dit toestel, dan adviseren wij u om deze alvast bij de Expertwinkel te bestellen. Dit om (nog) langere wachttijd te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave k
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-02 20:38
Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 19:56:
[...]

Daarom ben ik ook teruggegaan nar de 0.73, met deze FW draait mijn TV op z'n best en beschouw ik dan ook als de kroon op het werk. Moch ook wel. ;)

Verwacht eigenlijk geen nieuwe updates meer voor de huidige 9000 serie, daar Philips inmiddels met een nieuwe lijn is gekomen.
En toch...sinds gisteren is FW .76 beschikbaar op de philips site. Een changelog hiervan heb ik nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qtoone
  • Laatst online: 14-01 19:05
Ik heb mij ook maar even geregistreerd aangezien ik hier al een tijdje meelees. Eind februari, begin maart de aankoop van een nieuw toestel uitgesteld met de nieuwe modellen in het achterhoofd. Vandaag toch maar een 32PFL9705 in bestelling laten zetten om nog van de €150 cashback te kunnen genieten. De winkel gaf zonder veel moeite nog 10% dus alles samen €290 korting op de adviesprijs van €1399. Als de toestellen beschikbaar zijn en het toestel in de demoruimte niet zou voldoen aan de verwachtingen, dan kan ik zonder problemen alsnog voor een ander merk/type gaan volgens de verkoper.
Levertermijn: eind juni / begin juli met de nadruk op het laatste.

Ik ga er zelf van uit dat het ergens in juli zal zijn, waarschijnlijk zelf meer eind juli. Op Philips.be stond de tv er reeds enige tijd op maar ondertussen is het toestel weer verdwenen. Alvast toch in het overzicht, mss werkt de directe link nog maar die zit niet in mijn favorieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvbracht
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-05 19:52
Sinds een half jaar heb ik een 9604 en een 9704. Bij het streamen van de PC (bedraad) naar de 9704 (wireless, en staat dicht bij de router 100% ontvangst) gaat dat met TVersity prima. Bij de 9604, die op de slaapkamer hangt (op 1e etage, ca. 50% ontvangst) gaat dat niet goed. Na soms enkele minuten, maar soms ook later "hangt" de TV even, waarna deze wel weer verder speelt, maar na dat hangen loopt het beeld niet meer sync met het geluid. Iemand hier op het forum dat daar misschien dezelfde ervaringen mee heeft, en mogelijk een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die met de 9704 nog last hebben van geflikker? Bij mij flikkert het beeld regelmatig onder in de tv (zo'n 10 cm). Dacht eerst dat het aan mijn Humax (via hdmi) lag, maar bij het afspelen van een dvd (via scart) is er ook geflikker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dave k schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 11:38:
[...]

En toch...sinds gisteren is FW .76 beschikbaar op de philips site. Een changelog hiervan heb ik nog niet gevonden.
.76 erop gezet maar ik ben inmiddels ook weer terug naar .73. Zal wel gek zijn maar deze geeft op de een of andere manier wel het beste en meest scherpe beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdekker
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Versie 0.76 van de firmware ondersteunt jointSPACE. Meer op Sourceforge.

Ziet er stoer uit, je kan zo apps ontwikkelen voor je Philips 9000-serie tv. Ook die van 2009!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit Arntzen
sdekker schreef op maandag 14 juni 2010 @ 15:08:
Versie 0.76 van de firmware ondersteunt jointSPACE. Meer op Sourceforge.

Ziet er stoer uit, je kan zo apps ontwikkelen voor je Philips 9000-serie tv. Ook die van 2009!
Dat is gaaf. Ik vroeg me al af of er niet een app gemaakt kon worden voor de iphone. Nu blijkt die er te zijn...maar ik kan 'm nog niet vinden in de app-store.
Hier de video waar de app in wordt geshowed (http://www.youtube.com/watch?v=5IMvJb9lyDI)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 23:55:
[...]

.76 erop gezet maar ik ben inmiddels ook weer terug naar .73. Zal wel gek zijn maar deze geeft op de een of andere manier wel het beste en meest scherpe beeld.
waar vind ik de .73 versie? Via de site van Philips vond ik alleen de .76 versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina: 1 ... 11 ... 37 Laatste