Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

m@fkeez schreef op maandag 11 april 2011 @ 18:52:

Ik heb hier ook een pc op de tv aangesloten via hdmi, maar draai zonder problemen full hd.
En is die kabel meer of minder dan 10 meter ? Nog een bepaald merk, verguld, of gewoon 'huis tuin en keuken kwaliteit'? En in combi met welke videokaart?

[ Voor 5% gewijzigd door notsonewbie op 13-04-2011 21:59 ]

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 12:05
Wellicht een te algemene vraag maar toch:

Ben gister bij de Media markt geweest om eens wat TV's te bekijken, we stonden bij een rij 37" in de prijs tussen € 550 en €750.
Wat me opviel qua Philips was positief en negatief

pos. Het wit was echt wit en zwart was zwarter als bij de andere TV's de kleuren leken bij de 3 Philips TV's meer te leven(samsung, Sony, LG)
Het leek wel of de andere TV's allemaal een "roze/licht paarse waas" eroverheen hadden

neg. bij langzaam draaiende scenes zag je duidelijker als bij de anderen een kartelrand en wat onrustige beweging

Wat voor commentaar hebben jullie op deze observaties? Zijn dit instellingen of TV eigenschappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00t
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-04 09:42
Gewoon kopen wat je zelf mooi vind, kwa prijs, design en beeldkwaliteit, en niet teveel afgaan op meningen van anderen.

Ik heb zelf de 32pfl7605 en ben erg tevreden, geen gekkigheid met kartelrandjes ofzo, NETtv, lekker plat aan de muur.. Enig nadeeltje vind ik dat de geluidskwaliteit toch wat tegen valt, vooral spraak is soms wat onduidelijk. Maarja, dat komt ook door de inbouwruimte voor de speakers met een platte led tv. Over een tijdje maar eens kijken voor een mooi home cinema setje of bijpassende soundbar :)

Verder heb ik niet echt vergelijkingsmateriaal thuis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vage schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:10:
Wellicht een te algemene vraag maar toch:

Ben gister bij de Media markt geweest om eens wat TV's te bekijken, we stonden bij een rij 37" in de prijs tussen € 550 en €750.
Wat me opviel qua Philips was positief en negatief

pos. Het wit was echt wit en zwart was zwarter als bij de andere TV's de kleuren leken bij de 3 Philips TV's meer te leven(samsung, Sony, LG)
Het leek wel of de andere TV's allemaal een "roze/licht paarse waas" eroverheen hadden

neg. bij langzaam draaiende scenes zag je duidelijker als bij de anderen een kartelrand en wat onrustige beweging

Wat voor commentaar hebben jullie op deze observaties? Zijn dit instellingen of TV eigenschappen?
Bij de mediamarkt staan de instellingen van de tv op reclame stand en dus niet representatief voor het werkelijke beeld!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aard01
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:42
Om maar weer eens een oude koe uit de sloot te halen:

WANNEER KOMT PHILIPS NU EEN KEER MET HUIDIGE EN VOLGENDE PROGRAMMA INFORMATIE op het beeld tijdens het zappen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ja die had ik natuurlijk al gevonden. Maar geen reviews.. Ik hoopte dat jullie die hadden of ergens weten te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Laatst online: 21-06 12:05
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 18:27:
[...]

Bij de mediamarkt staan de instellingen van de tv op reclame stand en dus niet representatief voor het werkelijke beeld!!
Hmmmm dan wordt het vergelijken helemaal ondoenlijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aard01 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 21:24:
Om maar weer eens een oude koe uit de sloot te halen:

WANNEER KOMT PHILIPS NU EEN KEER MET HUIDIGE EN VOLGENDE PROGRAMMA INFORMATIE op het beeld tijdens het zappen??
Vaker gevraagd aan philips. Ze achten het zeer onwaarschijnlijk dat dat gaat komen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:19
Weten jullie toevallig of aan de achterkant van de 37pfl7605h een opening zit voor een optische geluidskabel of een coax kabel? Er zit een Digital Audio Out en In maar ik weet niet of dit voor optische of coax is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00t
Timmet schreef op zondag 17 april 2011 @ 13:41:
Weten jullie toevallig of aan de achterkant van de 37pfl7605h een opening zit voor een optische geluidskabel of een coax kabel? Er zit een Digital Audio Out en In maar ik weet niet of dit voor optische of coax is.
Optisch Sorry, foutje.. idd Coax

[ Voor 4% gewijzigd door b00t op 19-04-2011 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
Volgens de handleiding (http://download.p4c.phili...37pfl7605h_12_dfu_nld.pdf) is het coaxiaal, net zoals bij mijn 40pfl8605 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-08 16:56
Timmet schreef op zondag 17 april 2011 @ 13:41:
coax

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cupra4
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 14:25
Bij mij hangt de 32PFL7605 op de slaapkamer en het valt me op dat deze eens in de zoveel tijd 's nachts heel even aanspringt. Meestal na 5 seconden weer uit, maar genoeg om wakker van te worden.

Hebben meer mensen dat ? en waarom gaat ie aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00t
cupra4 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 11:42:
Bij mij hangt de 32PFL7605 op de slaapkamer en het valt me op dat deze eens in de zoveel tijd 's nachts heel even aanspringt. Meestal na 5 seconden weer uit, maar genoeg om wakker van te worden.

Hebben meer mensen dat ? en waarom gaat ie aan ?
Ik heb dit idd ook weleens per toeval gezien, zou ook wel willen weten waarom dat gebeurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Niet online
notsonewbie schreef op woensdag 13 april 2011 @ 21:58:
[...]

En is die kabel meer of minder dan 10 meter ? Nog een bepaald merk, verguld, of gewoon 'huis tuin en keuken kwaliteit'? En in combi met welke videokaart?
Kabel is 1,5 of 2 m. Gewoon van de plenty parts ofzo. Videokaart is een ATI raden 6200 hd ofzo. Enige jammere is dat de tv geen dts door kan sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-09 20:37
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 11:50:
[...]

Vaker gevraagd aan philips. Ze achten het zeer onwaarschijnlijk dat dat gaat komen. 8)7
Hoe help je je merk naar de donder. Dit hoort er gewoon op.

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassy
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:14
Ik ben bang dat ze niet echt veel energie meer gaan stoppen in "nieuwe" ontwikkelingen aangezien de TV tak van Philips wordt opgedoekt. En of ze (de nu al matige) ondersteuning blijven geven voor de huidige modellen is ook nog maar afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aard01
Lassy schreef op woensdag 20 april 2011 @ 07:31:
Ik ben bang dat ze niet echt veel energie meer gaan stoppen in "nieuwe" ontwikkelingen aangezien de TV tak van Philips wordt opgedoekt. En of ze (de nu al matige) ondersteuning blijven geven voor de huidige modellen is ook nog maar afwachten...
Het merendeel van het belang van de TV-tak van Philips komt nu in handen van Chinezen. Misschien dat die wel meer klantgericht zijn dan Philips...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aard01 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 20:48:
[...]

Het merendeel van het belang van de TV-tak van Philips komt nu in handen van Chinezen. Misschien dat die wel meer klantgericht zijn dan Philips...
Sambal bij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CronoS76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 11:08
Voor de meeste TV's uit deze serie is de V34 firmware uitgekomen. Ik heb hem nog niet getest:

De release notes:
- All solutions identified in earlier versions
- Improved connectivity to improve compatibility with other external devices

Op de Philips support forums zijn ze nog niet echt enthousiast over deze release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:21

TVL

Heb hem ook maar geen problemen of verbeteringen tegen gekomen. Loopt net zoals de vorige versie stabiel en probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassy
Hebben mensen nog last van errors/zwarte schermen tijdens het zappen met gebruik van een CAM Module? Wordt dit met de .34 FW opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CronoS76
TVL schreef op donderdag 21 april 2011 @ 12:36:
Heb hem ook maar geen problemen of verbeteringen tegen gekomen. Loopt net zoals de vorige versie stabiel en probleemloos.
Vanavond ook even installeren, kijken wat het gaat geven :) Ik heb in elk geval wel problemen dat het bij het schakelen van HDMI ingangen ineens de interne audio ermee stopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yodah
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 08:15
CronoS76 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:34:
[...]

Vanavond ook even installeren, kijken wat het gaat geven :) Ik heb in elk geval wel problemen dat het bij het schakelen van HDMI ingangen ineens de interne audio ermee stopt...
Dat probleem heb ik inderdaad ook, zou je willen melden of dit na de update opgelost is? Ik heb pas het weekend tijd om te updaten maar ben wel benieuwd of het de moeite is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmet
Bedankt voor de reacties. Dan weet ik welke kabel ik kan gaan kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CronoS76
Yodah schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:50:
[...]

Dat probleem heb ik inderdaad ook, zou je willen melden of dit na de update opgelost is? Ik heb pas het weekend tijd om te updaten maar ben wel benieuwd of het de moeite is.
Update uitgevoerd. Met de updateprocedure verder geen problemen gehad. Nadat ik firmware erin heb gezet maak ik de TV ook altijd even spanningsloos. Met eerdere firmwares gezien had dat dingen dan toch net iets stabieler werkt.

Vooralsnog te kort om te zeggen of ik problemen heb, op zich lijkt alles nog OK te werken. Wat voor mij even een spannend punt is, is de "Sound Drop". Ik had het soms dat ik een bepaalde zender zat te kijken (via mijn sat box) en opeens viel dan voor een seconde of 10 het geluid volledig weg. Dit probleem was voor mij persoonlijk met de V32 firmware opgelost, dus hopelijk dat dit probleem met de V34 niet meer terug komt. Als ik daarna ook succesvol kan switchten tussen de HDMI ingangen, dan ben ik gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sizzla
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-09 09:49
Heb eergisteren een 40PFL8605H gekocht bij Bol, volgende dag zoals beloofd geleverd, en heel tevreden van de kwaliteit van de tv.

Enkel de voet staat wat scheef, waardoor de tv wat naar links helt. Heb de voet er reeds gehermonteerd, de bout in de voet wat aangedraaid, maar geen effect. Dus daarnet klantendienst even gebeld en ze sturen een nieuwe op. Echt heel vriendelijke service, top!

Soms merk ik wel beetje dat het beeld wat schokt wanneer er iets op het beeld zich horizontaal beweegt. Het valt opzich wel mee, maar eigenlijk verwacht ik dit niet van een 200Hz met die perfect natural motion...

Al bij al super koop voor de prijs dat ik betaal (smart deals)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sizzla schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 12:18:
Soms merk ik wel beetje dat het beeld wat schokt wanneer er iets op het beeld zich horizontaal beweegt. Het valt opzich wel mee, maar eigenlijk verwacht ik dit niet van een 200Hz met die perfect natural motion...
Probeer natural motion en andere beeldverbeteraars eens uit te zetten,beetje spelen met de instellingen tot het wel bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sizzla
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 16:47:
[...]
Probeer natural motion en andere beeldverbeteraars eens uit te zetten,beetje spelen met de instellingen tot het wel bevalt.
Inderdaad, het is al beter nu :)

edit: Toch geen optimaal beeld, vooral bij snelle bewegingen van armen, lijkt het echt niet helemaal vloeiend. Heb heel wat combinaties gebruikt, en optimalisaties uit gezet. Enkel Perfect natural motion staat op minimum en 200Hz staat aan... Is het bij jullie altijd super vloeiend?

[ Voor 34% gewijzigd door Sizzla op 24-04-2011 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

200 hz? Zo te lezen is dat geen 7000 maar 8000? Ik heb niks te klagen over mijn beeld sinds versie 32. (7605 100hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sizzla
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2011 @ 19:56:
200 hz? Zo te lezen is dat geen 7000 maar 8000? Ik heb niks te klagen over mijn beeld sinds versie 32. (7605 100hz)
Inderdaad, zoals ik zei heb ik een 40PFL8605 met laatste firmware Q55XX_0.140.34.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin_VH
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 22:34
6605 - 6606

Er bestaat denk ik niet echt een topic voor de 6000 reeks, klopt dit?

Enfin, ik zie net de de 6606 leverbaar is.
Waar de 6605 eerder aanleunde bij de 7000-reeks (Pixel Precise), minus internet en amibilight, stel ik vast dat de 6606 de uit de 5000-reeks afkomstige verbeteraar Pixel Plus heeft. Bovendien is de 6606 zelfs stukken duurder dan zijn oudere -doch functioneel interessantere- 'grote broer' 7605.

Is er één gegronde reden te bedenken om de 6606 te kopen, behalve dat het een nieuwer model is? Wat zie ik over het hoofd?

Edwin

Kortrijk | 5250 Wp Sunpower - 9x375 WZW 45° + 5x375 ONO 45° | Solis 3,6 kW | Batterij: Pylontech 9,6 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoappels
  • Laatst online: 13-03-2021
De 6606 is waarschijnlijk een nieuw 2011 type, met dus ook nieuwe specs. Staar je niet blind op dat Pixel plus etc. want je beeld is mooier als je deze beeldverbeteraars uitzet!
Je hebt toevallig geen ING rentepunten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin_VH
Neen, geen ING rentepunten, zelfs geen idee wat het juist inhoudt. Niet omdat ik als Belg dommer ben, maar vooral omdat we het systeem van rentepunten hier niet hebben.

Ik heb zelf al een 7605, en merk bij SD materiaal (toch nog de hoofdmoot van hetgeen op de tv wordt afgespeeld) toch een groot verschil met of zonder beeldverbeteraars in het voordeel van deze.

Wat de andere specs betreft zie ik niet echt een verbetering, zeker niet tov de ondertussen goedkopere 7xx5, en zelfs een verslechtering tov de 6xx5 reeks (uitgezonderd de internetconnectie dan, maar gezien zowat elke Blu-ray speler van 100 Euro dit heeft is dit verre van een noodzaak).

Kortrijk | 5250 Wp Sunpower - 9x375 WZW 45° + 5x375 ONO 45° | Solis 3,6 kW | Batterij: Pylontech 9,6 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sizzla schreef op zondag 24 april 2011 @ 15:10:
[...]

Inderdaad, het is al beter nu :)

edit: Toch geen optimaal beeld, vooral bij snelle bewegingen van armen, lijkt het echt niet helemaal vloeiend. Heb heel wat combinaties gebruikt, en optimalisaties uit gezet. Enkel Perfect natural motion staat op minimum en 200Hz staat aan... Is het bij jullie altijd super vloeiend?
Heb ik ook. Is twee keer een monteur voor geweest. Wordt onderkend door monteurs. 1x mobo vervangen, geen resultaat. Tweede keer met een vergelijkbaar exemplaar. Zelfde probleem. Conclusie: hoort in het model. Niets aan te doen. Het is zo bedoeld. Philips gebeld: jammer maar kan niets voor de doen.
Voor mij geen Philips meer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sizzla
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 22:11:
[...]
Heb ik ook. Is twee keer een monteur voor geweest. Wordt onderkend door monteurs. 1x mobo vervangen, geen resultaat. Tweede keer met een vergelijkbaar exemplaar. Zelfde probleem. Conclusie: hoort in het model. Niets aan te doen. Het is zo bedoeld. Philips gebeld: jammer maar kan niets voor de doen.
Voor mij geen Philips meer. :(
Bedankt voor je reactie! Eigenaardig dat ik maar weinig mensen vind die hier ook echt last van ondervinden. Heb redelijk wat research gedaan over dit model en in 99% van de gevallen zijn de mensen echt heel tevreden met het beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-08 22:45
Zojuist na heel lang twijfelen de Philips 40PFL7605H gekocht.

Het moest een Philips worden omdat ik ambilight wil (bij verschillende kennissen gezien en was gewoon heerlijk om naar te kijken). Ook hebben we een extreem grote witte muur achter de tv dus als de ambilight aanstaat vult dat ook mooi.

Ik heb heel erg zitten twijfelen tussen de nieuwe of oude serie (nieuwe duurt volgens mij geen 2 weken meer).
Daarnaast ook zitten twijfelen tussen de 7 of 8000 serie (omdat ik alles zwart heb zou ik t liefst de 8000 kwa uiterlijk willen hebben).Daarnaast was de 46 inch versie interessant maar deze was 300 euro duurder dan de 40 inch (40 inch is 667 euro op dit moment).

Uiteindelijk toch voor de goedkoopste in mijn lijstje gekozen omdat:

- maak geen tot bijna geen gebruik van 3D
- verschil tussen 100 en 200hz is voor mij bijna niet zichtbaar (7000 en 8000 serie)
- goedkoop
- ik ga voor het kijken van films/tv en niet de extra youtube functies die erop zitten (dus de nieuwe serie bied dan niet veel extra's dan de huidige)
- 40 inch gekozen omdat ik maar 2,5m van het beeld af zit (tussen bank en meubel)

Natuurlijk is de nieuwe serie leuk vanwege zijn 3d, software en verbeteringen maar de prijs is ook dubbel zo hoog tijdens zijn introductie.

Ook is 46 inch natuurlijk heel leuk (pats factor) maar om hier 300 euro meer voor uit te geven terwijl ik er ook nog zo dicht op zit vindt ik het overbodig.

Hoop een goede keus gedaan te hebben hier mee, mijn budget was 1500 euro en zit nu niet eens op de helft, hoog budget is leuk maar heb nu wel iets gekozen waarbij ik denk de beste keus voor mezelf gedaan te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoappels
Volgens mij heb je een prima koop gedaan. De nieuwe serie is een stuk duurder en biedt nauwelijks extra's. Het verschil tussen 100 en 200hz is ook niet de moeite. 40 inch is voor 2,5m afstand meer dan genoeg! Ik heb zelf de 42pfl7675 (via ING) en zit op 4,5m, ik vind het meer dan groot genoeg! Ik ben superblij met dit apparaat, prachtig beeld en leuke features!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig, ik zit op minder dan 3,5 mtr van de tv en hij is 46 inch en toch mag hij nog groter zijn van mij.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:57
Hallo,

Ik gebruik een pfl 7655 icm xbmc. De tv gaat op de pc modus tijdens het werken via mijn htpc. Maar hoe kan ik nu 24p instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
Gisteravond mijn 40PFL7605H binnen gekregen en meteen aangesloten.

En ben meteen super tevreden over het toestel, hij is groter dan verwacht en had zeker geen 46" gehoeven nu ik zie hoe de 40" in mijn kamer staat.

Het ambilight is heerlijk om naar te kijken, echt een verbreding van het beeld en door de spreiding van het licht een stuk rustgevender!

Volgens de tv waren er geen update's als ik in het menu van update ging, klopen deze gegevens ook of zal ik toch nog zelf op de site kijken voor update's?

Verder vindt in de menu iets wat traag werken maar daar is mee te leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoappels
Laatste firmware op de Philips site is 000.140.034.000 van 12 april 2011. Deze kun je downloaden en met een usb stick op de tv installeren. De tv geeft idd steeds aan dat er geen updates zijn, maar die zijn er wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kefding
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 08:44
Ik heb het topic doorzocht, maar niets gevonden, dus stel ik mijn vraag maar;
Is het al bekend wanneer de 2011 serie van Philips uitkomt?

Last.FM | Trakt.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sizzla
Volgens mij kan je de nieuwe 6000 modellen al bestellen en op voorraad (allesinds hier in België)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kefding
Heb je toevallig een link?

En is er ook al iets bekend over de 7000 serie 2011?

Last.FM | Trakt.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-09 20:37
Sizzla schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 18:25:
Volgens mij kan je de nieuwe 6000 modellen al bestellen en op voorraad (allesinds hier in België)
Inderdaad, de 2011-versies zijn uit. Is een opgevoerde 2010-versie met als extraatje dat je programma's kunt opnemen op USB/SD-Card.

Deze functie kan Philips ook op de oude versies plaatsen, maar dat verdommen ze. Kennelijk zijn alle leuke opties voor nieuwe klanten.

Verder raad ik een ieder aan geen Phlips te kopen aangezien deze geen nu/straks functie tijden het zappen heeft en dat is superirritant!

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aard01
Helemaal mee eens, zelfs mijn simpele decoder heeft een nu/straks functionaliteit.

PHILIPS, DIT KUN JE TOCH NIET MAKEN!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikrijnders schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 17:14:
[...]
Inderdaad, de 2011-versies zijn uit. Is een opgevoerde 2010-versie met als extraatje dat je programma's kunt opnemen op USB/SD-Card.
Kan weinig vinden over de nieuwe 40pfl7606,behalve wat russische site's :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikrijnders schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 17:14:
[...]

Verder raad ik een ieder aan geen Phlips te kopen aangezien deze geen nu/straks functie tijden het zappen heeft en dat is superirritant!
Helemaal mee eens. Voor mij nooit meer een Philips. Zelfs een Z-merk kan dit wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassy
Inderdaad. Voor mij geldt het zelfde. Een leuke TV, maar met alle problemen met de software en het gestreepte/gekartelde SD signaal wat ik nu krijg (dat was voorheen niet het geval) is het niet alles... :/

[ Voor 14% gewijzigd door Lassy op 07-05-2011 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 10:47:
[...]

Kan weinig vinden over de nieuwe 40pfl7606,behalve wat russische site's :?
Voorzover ik weet moet je kijken naar de 42"

De 7000 serie komt in een 32 inch, 37 inch, 42 inch en een 55 inch formaat met als model nummer xxPFL7606.

Bron: http://www.3dtvmagazine.n...000-en-9000-3d-tv-series/

Verder ben ik wel tevreden met mijn philips, kijk films vanaf mijn pc via hdmi en verder gewoon decoder via hdmi aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft de 7605 nou een glanzend (reflecterend) scherm of een beetje mat? ik kan het op geen afbeelding/specificatie terugvinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL

TVL

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 17:16:
heeft de 7605 nou een glanzend (reflecterend) scherm of een beetje mat? ik kan het op geen afbeelding/specificatie terugvinden!
Het is een mat scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Mijn moeder was deze week aan het kijken voor een nieuwe TV voor in het bejaardenhuis bij mijn opa. Heb haar maar eens laten kijken naar de 40PFL7605H. Heb zelf een 42PFL8404H en daar ben ik al uiterst tevreden mee, kan me niet voorstellen dat mijn opa de Philips niet erg prettig zou vinden. ;)

Mooie schermpjes ook, jammer dat Philips de hele tak gaat afstoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:22
Aangezien mijn probleem om twee Philips tv's gaat, stel ik hier mijn vraag.

Wij hebben sinds gisteren twee Philips TV's in de woonkamer staan (ja, echt). We hebben 1 probleempje: Als we met de ene zappen naar een andere zender, dan gaat de andere mee! :O. Hoe los je zoiets op?

De ene tv is een Philips 42pfl8404, de andere een 26PFL3000 serie (weet niet het exacte nummer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Heb nu de 40PFL7605H alweer een maandje of 8 en ben er echt superblij mee. Plus en minpuntjes:

plus:

- superstrak beeld (ik blijf uit mijn dak gaan van hoe retestrak de HD films eruit zien)
- ambilight (echt ontzettend gaaf en geeft games en films veel meer effect)
- strak design
- ik zie vrijwel niks aan stof op het scherm(trekt die wel wat aan ?? zit bijna niks op)

min:

- soms niet helemaal vloeiend met beeld (beeldverbeteraars staan vrijwel allemaal uit)
- menu is beetje traag
- kijkhoek is niet optimaal, maar op zich is dit niet een heel groot probleem verder
- beeld valt soms 1 sec uit en komt dan gewoon weer terug

Al met al een superkoop geweest en zoals eerder vermeld, blijft mijn bek openvallen van het superstrakke beeld van HD films ( .mkv files ). Ik kijk nooit TV, alleen maar films / series vanaf mijn harddisk en via Boxee (onwijze aanrader btw). Zeker als je net zoals ik dus eigenlijk echt gebruikt voor films kijken via pc en games speelt is deze TV een topper. Ik ben er in ieder geval HEEL erg blij mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoappels
FireSonus schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:03:
Aangezien mijn probleem om twee Philips tv's gaat, stel ik hier mijn vraag.

Wij hebben sinds gisteren twee Philips TV's in de woonkamer staan (ja, echt). We hebben 1 probleempje: Als we met de ene zappen naar een andere zender, dan gaat de andere mee! :O. Hoe los je zoiets op?

De ene tv is een Philips 42pfl8404, de andere een 26PFL3000 serie (weet niet het exacte nummer).
1 tv eruit gooien, of van heel dichtbij heel specifiek op 1 tv richten met de afstandsbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmet
marcoappels schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:19:
[...]

1 tv eruit gooien, of van heel dichtbij heel specifiek op 1 tv richten met de afstandsbediening.
Kun je niet zo'n Logitech afstandsbediening kopen en die op twee tv's instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Denk het niet, want de philipsen reageren op hetzelfde signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgerprins
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07-2016
Ik heb 40pfl7605. Ik wilde vandaag een relatief goedkoop 2.1 setje kopen, namelijk de samsung ht-c420. Ik kwam er helaas achter dat mijn tv alleen coax audio heeft.

Heeft iemand een idee wat vergelijkbaar is met de ht-c420, maar ook coax audio aansluiting heeft? Is dit trouwens een achteruitgang met optical audio (merkbaar)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonsJerry
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-05-2021
Hallo allemaal,

Ik heb me speciaal laten registreren omdat ik een paar vragen heb. Ik ben van plan om eind deze maand de 40pfl7605 te kopen.

http://www.bol.com/nl/p/e...errer=ADVNLKIE00202400099

1. Hoe snel gaat het opstarten van de TV? Ik heb een paar filmpjes opgezocht op YouTube en zo te zien ongeveer 10 seconden?

2. Ik heb veel reviews gelezen. De meeste bezitters van de 40pfl7605 zijn erg tevreden. Ik lees dat het enige nadeel de zapsnelheid is. Kan iemand mij a.u.b. zeggen of dit écht traag is of dat het wel reuze mee valt?

De TV komt in de woonkamer te staan. Ik woon met mijn moeder in huis en die gaat de TV regelmatig gebruiken om ''gewoon'' tv te kijken. Gaat zij het traag zappen niet als hinderlijk opvatten? Verder ben ik persoonlijk erg verkocht door ambilight. De TV ga ik voornamelijk gebruiken voor gamen en films (mediacenter)

Hartelijk bedankt.

[ Voor 19% gewijzigd door SimonsJerry op 11-05-2011 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

1. Hoe snel gaat het opstarten van de TV? Ik heb een paar filmpjes opgezocht op YouTube en zo te zien ongeveer 10 seconden?

- ja zo lang duurt het ongeveer bij mij ook. Heb daar geen moeite mee

2. Ik heb veel reviews gelezen. De meeste bezitters van de 40pfl7605 zijn erg tevreden. Ik lees dat het enige nadeel de zapsnelheid is. Kan iemand mij a.u.b. zeggen of dit écht traag is of dat het wel reuze mee valt?

- zappen en door menu heengaan, is inderdaad iets aan de trage kant. Dat kan soms lastig zijn (in menu), maar persoonlijk vind ik het niet zo erg. Je hoeft geen secondes te wachten ofzo ;)

De TV komt in de woonkamer te staan. Ik woon met mijn moeder in huis en die gaat de TV regelmatig gebruiken om ''gewoon'' tv te kijken. Gaat zij het traag zappen niet als hinderlijk opvatten? Verder ben ik persoonlijk erg verkocht door ambilight. De TV ga ik voornamelijk gebruiken voor gamen en films (mediacenter)

- ik gebruik hem puur om te gamen en films/series te kijken (zie mijn post stukje hierboven) en ben superblij met de tv. Voor die doeleinden issie zeker zeer geschikt. En ja ... ambilight is ... :9~ :9~

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:39
Zit de stekker van de 7605 vast of kun je deze eenvoudig vervangen door een ander exemplaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yodah
Je zal de stekker best wel kunnen vervangen, ik zou thuis vanavond even moeten kijken hoe het exact bevestigd is. Volgens mij is het een vaste kabel dus dan zou je garantie vervallen als je zelf dat soort aanpassingen gaat doen. Mag ik vragen waarom je de stekker zou willen vervangen, lengte ofzo?

[ Voor 12% gewijzigd door Yodah op 12-05-2011 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

[b][message=36017427,noline]2. Ik heb veel reviews gelezen. De meeste bezitters van de 40pfl7605 zijn erg tevreden. Ik lees dat het enige nadeel de zapsnelheid is. Kan iemand mij a.u.b. zeggen of dit écht traag is of dat het wel reuze mee valt?
Analoge zapsnelheid is prima te doen, ik kijk momenteel via de STB van KPN en dat is een baggertraag ding 8)7.
In de menu's is de Philips mij ook snel genoeg, behalve als je net de TV aan hebt gezet wil die even traag zijn in de menu's (maar na ~30s is dat ook weg en kan je soepel navigeren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
Thx, Ik bedoel eigenlijk of de stekker zit zoals je voeding van een pc. Je trekt hem eruit en plaats een nieuwe, zonder wat te schroeven. Sommige Tv's en bv mijn versterker heeft dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yodah
Ik ben vrij zeker dat het een vaste kabel is, maar nu je het zo vraagt weet ik het niet helemaal zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een vaste kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ik zou ook niet weten waarom je hem zou willen vervangen door een andere..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgerprins
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07-2016
Ik heb mij inmiddels verdiept en heb 2 mooie setjes gevonden die beide digitale coax hebben.

de Onkyo HTX-22HDX en de Philips HTS7200. Over de philips in redelijk veel bekend en zijn er veel reviews. Ik kan echter niet echt een keus maken. Inprincipe vind ik het geluid het belangrijkste. Dus bluray/dvd mogelijkheid is niet een pre.

Ook de prijzen zijn bijna gelijk.

Ik moet hem voor het weekend hebben en ben helaas niet in de gelegenheid om naar een mediamarkt of saturn te rijden.

Wat zouden jullie kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kefding
Hoort volgens mij hier niet helemaal thuis ;)

Maar als ik puur op merk afga, kies ik voor Onkyo

Last.FM | Trakt.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
Welke beugel gebruiken jullie? Een dunne of een "normale" ivm Ambilight?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoappels
screamhouse schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 21:52:
Welke beugel gebruiken jullie? Een dunne of een "normale" ivm Ambilight?
Ik heb de Vogels Thin 345, ultra plat. Doordat de aansluiting van de netwerkkabel nogal lullig zit, kan de tv helaas niet helemaal plat tegen de muur. De steun is echt super, kan 2 kanten op 90 graden draaien. Wel duur, maar dan heb je ook wat. Ambilight blijft bij mij voldoende zichtbaar, en anders kun je de tv bij kijken ook nog altijd iets naar voren halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Je kan de ambilight ook feller of minder fel instellen dus mocht je tv iets verder van de muur hangen zet je hem toch gewoon wat feller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Ik heb deze beugel en werkt perfect. Niet zo duur ook

HQ FLATSCREEN MUURBEUGEL SCHERMEN TOT 47” OF MAX. 45 KG

Staat op deze pagina, redelijk onderaan de pagina

KLIK

De tv kan dan niet meer superplat opde muur, maar daar is deze beugel ook niet voor bedoeld.Ik wilde de mogelijkheid hebben om de tv verticaal en horizontaal te kunnen kantelen en evt ver van de muur af kunne trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiDe
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-01-2022
SimonsJerry schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 23:02:
Hallo allemaal,

Ik heb me speciaal laten registreren omdat ik een paar vragen heb. Ik ben van plan om eind deze maand de 40pfl7605 te kopen.

http://www.bol.com/nl/p/e...errer=ADVNLKIE00202400099

Hartelijk bedankt.
Ehm, je hebt het de hele tijd over de 7605 maar de link die je post is van de 8605....wel een verschilletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoappels
Ik heb via scart een dvd recorder aan mijn 42pfl7675 tv gekoppeld. Wanneer de dvd recorder aan gaat om op te nemen, switcht de tv ook automatisch naar het dvd kanaal. Erg irritant als je gewoon tv aan het kijken bent. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoappels
marcoappels schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 09:26:
Ik heb via scart een dvd recorder aan mijn 42pfl7675 tv gekoppeld. Wanneer de dvd recorder aan gaat om op te nemen, switcht de tv ook automatisch naar het dvd kanaal. Erg irritant als je gewoon tv aan het kijken bent. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Ik ben er zelf al achter. Ligt niet zo zeer aan de tv maar aan de scart kabel die dit signaal doorgeeft. Oplossing is pin 8 van de scart slopen, zodat het signaal niet meer doorgegeven kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00t
Eergister is er weer een nieuwe firmware update vrijgegeven, versie 036:

http://www.philips.nl/c/t...605h_12/prd/nl/?t=support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoappels
b00t schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:30:
Eergister is er weer een nieuwe firmware update vrijgegeven, versie 036:

http://www.philips.nl/c/t...605h_12/prd/nl/?t=support
Zag het ook ja. Heb woensdagavond geprobeerd te downloaden, maar de Philips site gaf een error. Zal 'm vanavond eens gaan installeren.

Hopelijk vinden ze eens een oplossing voor het hopeloos traag opstarten van de tv. De eerste paar minuten valt er weinig tot niets mee te beginnen.
Verder krijg ik bij aanzetten altijd een errorcode op m'n smartcard, ook irritant.
Net tv werkt ook regelmatig niet, blijft dan hangen bij opstarten.
Switchen van dvd naar tv geeft soms ook een foutmelding .

Al met al hebben ze nog genoeg te doen lijkt me!

Verder overigens wel een fijne tv. Het beeld icm Ambilight blijft een genot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00t
Jou opstartprobleem komt mij niet bekend voor, als ik de tv aanzet kan ik binnen mum van tijd tv kijken (via UPC digitale tv, geen smartcard). Evenals bij het switchen van ingang, ook hier geen problemen opgemerkt.

Dat Nettv niet werkt bij het opstarten ervaar ik wel, wat ik dan doe is even een minuutje gewoon tv kijken.. In de tussentijd maakt de tv dan alsnog verbinding, wanneer ik dan weer op NETtv klik zit ik er gelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoappels
b00t schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:41:
Jou opstartprobleem komt mij niet bekend voor, als ik de tv aanzet kan ik binnen mum van tijd tv kijken (via UPC digitale tv, geen smartcard). Evenals bij het switchen van ingang, ook hier geen problemen opgemerkt.

Dat Nettv niet werkt bij het opstarten ervaar ik wel, wat ik dan doe is even een minuutje gewoon tv kijken.. In de tussentijd maakt de tv dan alsnog verbinding, wanneer ik dan weer op NETtv klik zit ik er gelijk in.
Ik heb een smartcard van Ziggo in de tv, wellicht dat dat het verschil maakt? Bijv volume zachter zetten direct nadat ik beeld heb, gaat niet, hij is dan blijkbaar nog bezig met opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin_VH
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Sinds enkele weken heb ik op mijn 37pfl7605 een irritant gefluit (een hoge toon) op de achtergrond. Enfin, soms is het eerder vorogrond dan achtergrond. Mijn dochter hoort het niet, beweert ze, maar zelf word ik er gek van.
is dit een gekend probleem, en zijn er oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcoappels schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:47:
[...]

Ik heb een smartcard van Ziggo in de tv, wellicht dat dat het verschil maakt? Bijv volume zachter zetten direct nadat ik beeld heb, gaat niet, hij is dan blijkbaar nog bezig met opstarten.
ik herken het probleem, ik druk echter die melding meteen weg met de rode toets van de AB zodra ik de tv aanzet. Ik heb ook Ziggo en een smartcard.

Geupdated naar 36 en meteen spijt van, beeld valt zeer regelmatig weg en geluid ook. Hoe de f**k ga ik terug naar 34? Hier in dit topic ook diverse klachten over 36 Verwijderd in "[LCD TV] Philips de 9000 & Essence Serie..." Ik heb gelukkig heel snel kunnen uitvogelen hoe ik een downgrade doe, philips tv ondersteund dit gewoon gelukkig zonder een hack of truukjes.

Edit3: downgrade is ogenschijnlijk gelukt maar beeld valt nog steeds uit en geluid ook. Dit is 1e keer dat ik megaproblemen heb met een update. Tering jantje, wat heb ik spijt... In dit topic las ik geen geklaag, in dat andere topic juist wel. Voortaan beide topicjes maar checken.

Edit4: Fabrieksreset gedaan, alles opnieuw doorgelopen alsof ik deze tv voor het eerst krijg. Eindelijk doet de tv het weer helemaal goed, beeld en geluid blijven nu goed. Pfieuw.... 8)7

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2011 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan01
  • Laatst online: 20-08 21:04
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 20:16:
[...]

ik herken het probleem, ik druk echter die melding meteen weg met de rode toets van de AB zodra ik de tv aanzet. Ik heb ook Ziggo en een smartcard.

Geupdated naar 36 en meteen spijt van, beeld valt zeer regelmatig weg en geluid ook. Hoe de f**k ga ik terug naar 34? Hier in dit topic ook diverse klachten over 36 Verwijderd in "[LCD TV] Philips de 9000 & Essence Serie..." Ik heb gelukkig heel snel kunnen uitvogelen hoe ik een downgrade doe, philips tv ondersteund dit gewoon gelukkig zonder een hack of truukjes.

Edit3: downgrade is ogenschijnlijk gelukt maar beeld valt nog steeds uit en geluid ook. Dit is 1e keer dat ik megaproblemen heb met een update. Tering jantje, wat heb ik spijt... In dit topic las ik geen geklaag, in dat andere topic juist wel. Voortaan beide topicjes maar checken.

Edit4: Fabrieksreset gedaan, alles opnieuw doorgelopen alsof ik deze tv voor het eerst krijg. Eindelijk doet de tv het weer helemaal goed, beeld en geluid blijven nu goed. Pfieuw.... 8)7
Op het speciale Philips forum zijn ze gematigd positief over de 36-versie.
Zelf merk ik nu echt stabiliteitsverschillen met NET TV. In versie 34 kwam het regelmatig voor dat er een witte/groene/roze waas over het beeld kwam.

In de 36-versie ben ik het gelukkig nog niet tegengekomen...

Kun je een downgrade uitvoeren op een Philips TV als je het (oude) UPG bestand hebt bewaard?

[ Voor 5% gewijzigd door stefan01 op 21-05-2011 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefan01 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 00:23:
[...]

Op het speciale Philips forum zijn ze gematigd positief over de 36-versie.
Zelf merk ik nu echt stabiliteitsverschillen met NET TV. In versie 34 kwam het regelmatig voor dat er een witte/groene/roze waas over het beeld kwam.

In de 36-versie ben ik het gelukkig nog niet tegengekomen...

Kun je een downgrade uitvoeren op een Philips TV als je het (oude) UPG bestand hebt bewaard?
Ja, dat kan gewoon. De tv pakt niet automatisch de UPG bestand als deze ouder is dan de versie op de tv. Via software bijwerken kan je alsnog downgraden alhoewel de tv wel eerst vraagt of je zeker weet dat je wilt downgraden.

Bij mij sprong het beeld elke 15 seconden uit en het geluid viel telkens weg. Nu met 34 ben ik supertevreden, geen klachten. Ik ben alleen een updatefreak. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Niet online
Philips heeft inmiddels ook een app voor android en ios.
Erg handig met het zoeken in YouTube, doordat ik nu een qwerty toetsenbord gebruiken kan i.p.v. dat ouderwetse sms getik op de afstandsbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer de line up voor 2011 in de winkels ligt?
Ik was zelf geinteresseerd in de 5000 serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Daar is een nieuw topic voor: \[LCD/LED TV] Philips 2011 series :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 16:27
Heeft iemand de Android App al werkend gekregen? Of werkt t alleen met WiFi? Mijn TV is dmv kabel verbonden met netwerk, en de HTC Desire via WiFi met zelfde netwerk. Mijn Desire ziet het juiste IP adres van de TV nochtans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Niet online
cocico schreef op zondag 22 mei 2011 @ 14:01:
Heeft iemand de Android App al werkend gekregen? Of werkt t alleen met WiFi? Mijn TV is dmv kabel verbonden met netwerk, en de HTC Desire via WiFi met zelfde netwerk. Mijn Desire ziet het juiste IP adres van de TV nochtans...
Yep. Na het volgen van de handleiding (jointspace) doet dit op mijn htc incredible s.
Oja is op een 40 pfl7605

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL

TVL

m@fkeez schreef op zondag 22 mei 2011 @ 16:02:
[...]

Yep. Na het volgen van de handleiding (jointspace) doet dit op mijn htc incredible s.
Oja is op een 40 pfl7605
Bij mij werkt dit deze App ook op mijn HTC Desire Z, is wel een paar keertjes vastgelopen maar het werkt wel . Moet dus nog wat aan gesleuteld worden. Ik heb Jointspace geactiveerd op mijn tv (7605).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand hoe je Jointspace zo kan instellen dat hij automatisch opstart zodra je de tv aanzet ?
Nu moet ik telkens wanneer ik de tv aanzet de Jointspace code invoeren op de tv. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:59
Bij mij staat jointspace altijd aan, heb het ooit 1x aangezet en elke keer als ik de philips app op me iphone aanzet dan werkt het gewoon gelijk.
Verder blijf ik lekker van de nieuwe firmwares af zo te lezen, mijn 7655 werkt nu gewoon perfect zonder klachten, geen zin om daar iets aan te verpesten :)

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoappels
dapluiz schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 08:35:
Bij mij staat jointspace altijd aan, heb het ooit 1x aangezet en elke keer als ik de philips app op me iphone aanzet dan werkt het gewoon gelijk.
Verder blijf ik lekker van de nieuwe firmwares af zo te lezen, mijn 7655 werkt nu gewoon perfect zonder klachten, geen zin om daar iets aan te verpesten :)
Ik heb een 42pfl7675 en heb de nieuwe firmware zonder problemen geïnstalleerd. Ik herken niets van de elders gemelde problemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL

TVL

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 19:21:
weet er iemand hoe je Jointspace zo kan instellen dat hij automatisch opstart zodra je de tv aanzet ?
Nu moet ik telkens wanneer ik de tv aanzet de Jointspace code invoeren op de tv. :|
Je kan Jointspace of aan of uit zetten. Hoe je dat kan doen staat ook op de Android app vermeldt.

Hier meer info van het Philips forum zelf over deze App:
http://www.supportforum.p...ips-Smartphone-Apps-Forum

[ Voor 15% gewijzigd door TVL op 24-05-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoappels
Waar heb jij deze netwerkkabel gevonden? Ik wil graag een dergelijke kabel kopen, maar kan deze nergens vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

marcoappels schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:28:
[...]

Waar heb jij deze netwerkkabel gevonden? Ik wil graag een dergelijke kabel kopen, maar kan deze nergens vinden!
Ik adviseer je om even te kijken naar de URL waar deze afbeelding naar verwijst, denk dat die wel genoeg verklapt. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoappels
Prx schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:38:
[...]

Ik adviseer je om even te kijken naar de URL waar deze afbeelding naar verwijst, denk dat die wel genoeg verklapt. ;-)
Bedankt! Gevalletje lekker lomp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier een upgrade gedaan naar 36 en hoe bevalt het jullie en welke tvmodel hebben jullie?
Pagina: 1 ... 21 ... 30 Laatste