• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-01 19:26
Snap er niks meer van.
Alles (TV, BR, DECODER, Receiver) gechecked op firmware versie (alles was up to date)
Alles gechecked op instellingen (niets veranderd)
De stekkerdoos uitgezet, na een periode weer aan.
De gehele config aan... Alles doet het!!!

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

• Lassy
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:20
DaLuca schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:55:
Snap er niks meer van.
Alles (TV, BR, DECODER, Receiver) gechecked op firmware versie (alles was up to date)
Alles gechecked op instellingen (niets veranderd)
De stekkerdoos uitgezet, na een periode weer aan.
De gehele config aan... Alles doet het!!!
Bij mij nog steeds niet.
Welke receiver heb jij van Yamaha?
Gebruik jij HDMI 1.3 of 1.4?
Welke in- en outputs gebruik jij? Bij mij is HDMI out op de receiver standaard AV4 toegewezen.
Zou jij je evt. jouw ARC instellingen e.d. van de TV als de receiver kunnen plaatsen?

Jij krijgt nu dus ook je TV audio via de receiver?

[Voor 4% gewijzigd door Lassy op 16-05-2012 13:16]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ReneMin
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-08-2022
ik heb Wi-Fi MediaConnect (versie 1.6.43) op mijn laptop staan
Krijg het alleen niet werkend. hij kan mijn TV (42PFL7655H/12) niet vinden. Hij blijft zoeken naar een TV binnen het netwerk.

Ik heb al van alles gedaan, maar krijg het niet voor elkaar...

Router gereset, TV naar fabrieks waarden, Netwerk heeft dezelfde naam, opnieuw de software van philips gecontroleerd, Firewall zelfs uitgezet... Ik heb philips Dongle ook al opnieuw geinstalleerd.

• Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:21
Loch schreef op zondag 13 mei 2012 @ 16:50:
Hallo allemaal,
Mijn tv, die inmiddels alweer 20 jaar oud is, is dood, en dus toe aan vervanging.
Ik heb weinig verstand van tv's dus vandaar dat ik hier even een vraag stel.

Ik had deze tv op het oog :

#ProductPrijsSubtotaal
1Philips 37PFL7606H€ 629,-€ 629,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 629,-

Er zitten HDMI aansluitingen op, is het dan mogelijk hem als bijv. eerste of 2e scherm aan de pc aan te sluiten ? en dus bijv de films, direct vanaf de pc op de tv af te spelen. Maar ook bijv. een potje fifa spelen?

Alvast bedankt!

MVG
Thomas.
Wanneer ik je iets mag aanraden: koop geen Philips. Je komt terecht in een ballentent die echt niets voor de consument doet:
- Geen Hbbtv-ondersteuning voor oudere tv's
- Geen EPG tijdens zappen (hebben veel andere merken wel)
- Geen ondersteuning nieuwe apps op Smart TV op oudere modellen.

Philips denkt dat een consument slechts 2 jaar een televisie heeft en dan weer omruilt voor een nieuwe.
Dat is iets dat in deze tijd niet meer gebeurd. Mensen doen weer 10 jaar met een tv alvorens men gaat omruilen. Ondersteuning op software etc en nieuwe features moet dus zeker gedurende die periode gegarandeerd zijn.

• pa3fap
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 31-01 17:50
heb je ook al geprobeerd met een kabel van tv naar router ?
renelma schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 14:59:
ik heb Wi-Fi MediaConnect (versie 1.6.43) op mijn laptop staan
Krijg het alleen niet werkend. hij kan mijn TV (42PFL7655H/12) niet vinden. Hij blijft zoeken naar een TV binnen het netwerk.

Ik heb al van alles gedaan, maar krijg het niet voor elkaar...

Router gereset, TV naar fabrieks waarden, Netwerk heeft dezelfde naam, opnieuw de software van philips gecontroleerd, Firewall zelfs uitgezet... Ik heb philips Dongle ook al opnieuw geinstalleerd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr.DD
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-12-2022
Wij hebben de 8000 32inch ondertussen al weer 1.5 jaar. Best vaak het gezeur met bugs etc, maar nu werkt al een paar weken/maanden NetTV/SmartTV niet. Hij kan de Philipsserver niet vinden, zegt 'ie na lang zoeken.

Ik kreeg van de helpdesk te tip om de FW handmatig te installeren, maar dit weigert 'ie. Nog andere tips?

Update: Ik heb ipv de aanbevolen FW het via de TV gedaan. Waar je een lege USB erin stopt, naar software gaat, waarna hij een ID op je USB plempt waarmee je de juiste FW kan downloaden. Deze werkt perfect, alles doet het weer! :)

[Voor 26% gewijzigd door Mr.DD op 20-05-2012 16:40]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ReneMin
@pa3fap; Ja, heb het ook via de kabel geprobeerd.. maar helaas.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pa3fap
renelma schreef op maandag 21 mei 2012 @ 18:34:
@pa3fap; Ja, heb het ook via de kabel geprobeerd.. maar helaas.
mischien heb je dit al gecontroleerd
Zorg ervoor dat de TV is ingesteld om externe mediabestanden weer te geven.
Ga naar "home", "setup" (installatie), "network settings" (netwerkinstellingen) en kies "show PC media files" (PC-mediabestanden weergeven). Dit moet worden ingesteld op "on" (aan).

• ReneMin
@pa3fap; Dit stond al goed...snap het echt niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-02 16:11
Weet men inmiddels al wat meer over de 2012 modellen? Heb nog niet echt een topic daarover gezien.
Daarmee bedoel ik dan bv. de 6000 serie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-02 20:02
Die moeten denk ik nog overal een beetje op voorraad komen. Bij de Media Markt hebben wij de 3517, 4007, 4307, 5007 en 5507, maar nog geen hogere types. Paar weken geleden bij Philips geweest om de nieuwe modellen te zien en vooral de 7000- en 8000-serie zagen er erg goed uit, mooi design en goed beeld. Maar Philips is helaas nooit zo snel met voorraden leveren.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-02 16:11
Hahn schreef op zondag 27 mei 2012 @ 00:07:
Die moeten denk ik nog overal een beetje op voorraad komen. Bij de Media Markt hebben wij de 3517, 4007, 4307, 5007 en 5507, maar nog geen hogere types. Paar weken geleden bij Philips geweest om de nieuwe modellen te zien en vooral de 7000- en 8000-serie zagen er erg goed uit, mooi design en goed beeld. Maar Philips is helaas nooit zo snel met voorraden leveren.
Hm zijn er wel al advies prijzen daarvoor?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Heb mijn 40pfl8605 sinds december 2010 net voor de kerst.

Afgelopen Dinsdag de 3D kit gehaald, wat een teleurstelling is dat weer.
Zo veel crosstalk aanwezig, ik krijg er gewoon pijn in mijn ogen van.
3D kijken op deze manier is gewoon niet te doen, Avatar / Despicible me / Tron: Legacy tja zonde van mijn geld aangezien 3D functie van mij tv het dus belemmerd om het te kijken want na 15 min begin ik zo scheel te kijken dat ik het maar in 2D kijk. Helaas hab ik deze films al op dvd, maar kon ze voor een prikkie krijgen op (3D) blu-ray.

In hoeverre is dit te verbeteren ?
Met bijvoorbeeld de Xpand X104 ?

p.s. PC > HDMI aan pc via een r6850 krijg ik nog steeds niet 1080p 60Hz aan de praat.
Werkt alleen met 30Hz, erg vervelend ook.

Verder beeld is perfect, nergens geen issues mee behalve dus de 30Hz ipv 60Hz in combinatie met HDMI en PC.

Nu dan wel een Issue met 3D PTA02 reciever en Brillen, ben bang dat ik hiermee vrolijk 150,- heb weg gegooid over de toonbank bij MM.

[Voor 22% gewijzigd door Derr_Hans op 01-06-2012 16:31]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

• Sjakie0101
En er is weer nieuwe software .48-versie

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:06
Erikrijnders schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 17:31:
Wat zijn de release changes?

• sqck
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-07-2022
Erikrijnders schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 17:31:
Hmm. Ik vind de laatste release eigenlijk ook al prima.
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de release van de SBS gemist app.

• B___MAN
sqck schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 23:36:
[...]
Hmm. Ik vind de laatste release eigenlijk ook al prima.
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de release van de SBS gemist app.
Vandaar mijn vraag. Als er niets schokkends is veranderd bij ik bij deze firmware.

• tomvdlee
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-02 21:15
Heb de nieuwe versie nog niet gezien voor de 37PFL7605. Voor welke TV is hij al beschikbaar?
Heb de .47 versie en nog steeds last van drop outs op mijn geluid in combinatie met mijn versterker. Blijf toch elke keer weer ijdele hoop hebben dat het eens een keer opgelost wordt. :(

[Voor 67% gewijzigd door tomvdlee op 15-06-2012 08:46]

• Lassy
.48 is nu alleen nog beschikbaar voor de 8000 en 9000 serie, dus binnenkort ook voor de 5000, 6000 en 7000 serie.

Maar verwacht er niet veel van (zoals gewoonlijk). Volgens het philips forum is er alleen een aanpassing voor Net-TV voor Oekraïne...

• Sjakie0101
Er komt binnenkort een HbbTV update (HbbTV werkt niet meer voor ProSieben bijvoorbeeld).
De software die de apps opent via de rode button is te oud waardoor de nieuwe apps niet praten met de software. Philips Belgie geeft aan dat men nu een update maakt waarbij je zoals bij de 2011-tv's gewoon via internet de info opent.

Verder lijkt er alsnog een update te komen voor nu/straks tijden zappen. Bron: Philips Belgie

• daantje34
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-01 18:11
Ik ben sinds 2010 in het bezit van een 32pfl7605h. Ik heb er alleen af en toe oorlog mee, omdat het beeld en geluid van de tv tijdelijk weg valt, en daarna weer terug komt. Het gebeurt ongeveer om de 3 á 4 minuten, soms iets later, soms wat eerder. Ik gebruik een CI+ module. Kent iemand dit probleem? bvd

Anoniem: 382705

Heb je toevallig een linkje naar waar je dit vandaan hebt ? Klinkt interessant.
Erikrijnders schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:29:
Er komt binnenkort een HbbTV update (HbbTV werkt niet meer voor ProSieben bijvoorbeeld).
De software die de apps opent via de rode button is te oud waardoor de nieuwe apps niet praten met de software. Philips Belgie geeft aan dat men nu een update maakt waarbij je zoals bij de 2011-tv's gewoon via internet de info opent.

Verder lijkt er alsnog een update te komen voor nu/straks tijden zappen. Bron: Philips Belgie

• Sjakie0101
Anoniem: 382705 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 05:36:
Heb je toevallig een linkje naar waar je dit vandaan hebt ? Klinkt interessant.

[...]
Philips forum

Anoniem: 309370

daantje34 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:31:
Ik ben sinds 2010 in het bezit van een 32pfl7605h. Ik heb er alleen af en toe oorlog mee, omdat het beeld en geluid van de tv tijdelijk weg valt, en daarna weer terug komt. Het gebeurt ongeveer om de 3 á 4 minuten, soms iets later, soms wat eerder. Ik gebruik een CI+ module. Kent iemand dit probleem? bvd
Hier heb ik sinds kort ook last van. Was van de een op de andere dag, niks veranderd qua software e.d..
Ondertussen de nieuwste software op de tv gezet, dit heeft een paar dagen geholpen waarnaar het probleem weer terug kwam.

Ik heb er btw niet altijd last van. De ene keer heel erg en de andere keer helemaal niet!

Daarnaast ook last van sounddrops sinds ik laatst een HCS heb aangesloten. Weet dat hier heel veel mensen last hebben/hadden. inmiddels al een oplossing voor?

Ga er even van uit dat je dan dit onderwerp http://www.supportforum.p...owthread.php?6081-philips bedoeld.
Als ik het goed lees/vertaal is hier geen sprake van hbbTV support. De man stelt onder andere dat Philips support Belgie na enkele mailtjes van zijn kant aangaande hbbTV geen antwoord meer geeft.

• Sjakie0101
Anoniem: 382705 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:03:
Ga er even van uit dat je dan dit onderwerp http://www.supportforum.p...owthread.php?6081-philips bedoeld.
Als ik het goed lees/vertaal is hier geen sprake van hbbTV support. De man stelt onder andere dat Philips support Belgie na enkele mailtjes van zijn kant aangaande hbbTV geen antwoord meer geeft.

[...]
Dan moet je even verder lezen

• daantje34
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-01 18:11
het lijkt erop dat het bij mij aan de CI+ module ligt. Heb er nu de hele avond een losse decoder op staan, en heb nergens last van. Heeft iemand wel eens gehoord dat de module deze kuren kan krijgen?
Anoniem: 309370 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 20:43:
[...]

Hier heb ik sinds kort ook last van. Was van de een op de andere dag, niks veranderd qua software e.d..
Ondertussen de nieuwste software op de tv gezet, dit heeft een paar dagen geholpen waarnaar het probleem weer terug kwam.

Ik heb er btw niet altijd last van. De ene keer heel erg en de andere keer helemaal niet!

Daarnaast ook last van sounddrops sinds ik laatst een HCS heb aangesloten. Weet dat hier heel veel mensen last hebben/hadden. inmiddels al een oplossing voor?

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-01 14:03
Bij mij is het de laatste tijd weer raak: af en toe valt het geluid een paar seconden weg. Dit geldt voor alle HDMI aangesloten apparaten (STB, Xbox360, etc.). Hebben meer hier last van (gehad) en wat is de oplossing?

Heb even verder gelezen. Het spijt me: mis-communicatie en speculatie, meer kan ik er niet van maken.
Erikrijnders schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:31:
[...]

Dan moet je even verder lezen

• aard01
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:53
Heeft er nog iemand van nieuwe ontwikkelingen gehoord? Het is al een tijdje stil...

• ReneMin
aard01 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:23:
Heeft er nog iemand van nieuwe ontwikkelingen gehoord? Het is al een tijdje stil...
Erg stil ja...

• Sjakie0101
Philips laat de 2010-gerbuikers verrotten. Dat is wel duidelijk Alle nieuwe apps komen voor 2011-modellen en later. Geen SBS/NET5/Veronica app bijvoorbeeld. Schandalig!

• Poolijs
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-11-2022
Erikrijnders schreef op maandag 23 juli 2012 @ 11:29:
[...]
Philips laat de 2010-gerbuikers verrotten. Dat is wel duidelijk Alle nieuwe apps komen voor 2011-modellen en later. Geen SBS/NET5/Veronica app bijvoorbeeld. Schandalig!
Is dat serieus? Doet Philips dat om een technische reden, of om mij naar 2 jaar over te laten stappen naar een nieuwer model... :(

• Lassy
Poolijs schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 17:13:
[...]

Is dat serieus? Doet Philips dat om een technische reden, of om mij naar 2 jaar over te laten stappen naar een nieuwer model... :(
Een nieuwer model misschien, maar dan zeker niet van Philips!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-02 18:34
Poolijs schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 17:13:
[...]

Dit is soms technisch niet haalbaar.. Altijd makkelijk om achteraf te klagen, service bij Philips is beter geregeld dan bij sommige andere tv fabrikante

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• Poolijs
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-11-2022
Schizo007nl schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 18:15:
[...]
Dit is soms technisch niet haalbaar.. Altijd makkelijk om achteraf te klagen, service bij Philips is beter geregeld dan bij sommige andere tv fabrikante
Ik heb bij Philips al een keer de zelfde ervaring gehad met een DVD-HDD recorder. Twee en een half jaar nadat ik heb gekocht had stopte de firmware updates. Ondanks de vele bugs die er nog in zaten. Ik heb die recorder nu via een "klik-aan-klik-uit" schakelaar aangesloten omdat hij zo vaak gereset moet worden.

Ik begrijp dat Philips niets meer kan verdienen aan een 2 jaar oude TV (en dat deze uit garantie is), maar het zou me erg tegenvallen wanneer de aps nu alleen nog maar voor de nieuwere TV's beschikbaar komen. Vooral ook omdat mijn (Net)TV het eerste jaar eigenlijk niet gewerkt heeft vanwege hardware en firmwareproblemen. (bij mijn TV is echt alles vervangen, van het scherm tot 2X het moederbord)

• warlord
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 18:40
MeltedForest schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 21:40:
Bij mij is het de laatste tijd weer raak: af en toe valt het geluid een paar seconden weg. Dit geldt voor alle HDMI aangesloten apparaten (STB, Xbox360, etc.). Hebben meer hier last van (gehad) en wat is de oplossing?
Hier een 46pfl8605 met zelfde verschijnsel.
Philips heeft eerder al eens een monteur gestuurd om mainboard te vervangen. Enige tijd ging het goed maar de laatste dagen is het dramatisch.

Philips gebeld en er komt opnieuw een monteur....afwachten dus.

• warlord
warlord schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:47:
[...]

Hier een 46pfl8605 met zelfde verschijnsel.
Philips heeft eerder al eens een monteur gestuurd om mainboard te vervangen. Enige tijd ging het goed maar de laatste dagen is het dramatisch.

Philips gebeld en er komt opnieuw een monteur....afwachten dus.
Philips monteur is geweest en er is voor 2e keer mainboard vervangen.
Keurige monteur, heeft gedaan wat er binnen zijn mogelijkheden lag.

Anoniem: 239726

hier een 46pfl8605-h met hetzelfde probleem sinds een paar dagen valt het geluid weg daarna knipperend ambilight en vervolgens zwart beeld daarna wat artifacts dit in een duur van 2-3 sec. alles in een loop van 2min.15sec.

is dit iets van ziggo of philips of combinatie van deze twee want ik heb ook een samsung en deze heeft er geen last van.

• MeltedForest
Nee is niet Ziggo specifiek, had het ook tijdens mijn glasvezel en UPC periode voor mijn verhuizing!
Overigens vanzelf weer weggegaan bij mij, en nu al een tijd niet meer gehad.

• warlord
Anoniem: 239726 schreef op maandag 17 september 2012 @ 21:22:
hier een 46pfl8605-h met hetzelfde probleem sinds een paar dagen valt het geluid weg daarna knipperend ambilight en vervolgens zwart beeld daarna wat artifacts dit in een duur van 2-3 sec. alles in een loop van 2min.15sec.

is dit iets van ziggo of philips of combinatie van deze twee want ik heb ook een samsung en deze heeft er geen last van.
De Philips monteur bij mij zei dat een router ook mogelijk de problemen kan veroorzaken.
Deze zou een signaal net netwerk op kunnen sturen waar de tv moeite mee zou kunnen hebben.

Advies is om de tv tijdelijk af te koppelen van internet en bekijk of de problemen zich dan nog voor doen.
Ook de zenderupdate is aan te raden eens uit te zetten.

Heb je dan nog problemen en mocht je nog garantie hebben (2 jaar fabrieksgarantie) dan ff philips bellen...

• Lassy
Heb al een tijdje last van 2 verticale donkere banden over het beeld. Ze zijn vooral zichtbaar bij het pannen (L/R) van de camera bij voetbal en donkere scènes. Binnenkort komt er een monteur langs en volgens e-care zal de monteur het beoordelen en de LCD 932227621682 meenemen. Als ik het goed heb is dit het complete beeldscherm (Sharp LK460D3LA 63). Dit terwijl over een paar dagen de fabrieksgarantie afloopt. Weet iemand hoe het zit met de garantie na deze reparatie?

Ook ik heb sinds een maand of drie last van het rebooten bij mijn 46PFL9705. Elke reboot leek te worden ingezet met de melding "er is een zender-update beschikbaar welke zal worden geinstalleerd zodra de TV in stand-by gaat".
Enig soelaas biedt het compleet van de stroom halen van de TV voor een minuutje of vijf, waarna het fenomeen een tijdje wegblijft.
Het uitzetten van de melding zelf (optie in menu) biedt geen oplossing. Zie ook http://www.supportforum.p...eries-(2010-models)/page4 bericht #46 en verder.
Het uitzetten van de automatische update ook niet, zie http://www.supportforum.p...moments&p=41054#post41054 , het betreft hier een overigens 2012 model dat last heeft van hetzelfde fenomeen.
Overigens lijkt het me in mijn geval sterk dat na 1,5 jaar zonder probleem de TV plotseling last heeft van de router.

Mijn advies: Philips support bellen.

• Sjakie0101
Hier een update van mijn kant:

Tot op heden nog steeds geen SBS-app voor de 2009 en 2010 tv's en nog steeds geen HbbTV. Ik heb nettv-support gemaild en kreeg het volgende antwoord:

Hi Erik,

De SBS, Veronica, Net5 App doet het niet op 2010 TV’s, dus kunnen we deze niet aanbieden op 2010 TV’s.

Daarmee zal dit via de rode knop ook niet werken.

Met vriendelijke groet,

Mark.

Kortom stik er maar in.

• Sjakie0101
PS ik heb teruggereageerd de er een SBS-gemist app prima draait op alle 2009 en 2010 devices van Sony dus dat ik het vreemd vind dat Philips dat niet kan.

Bovendien heb ik gezegd dat Philips tot nu toe altijd de oplossing via de rode knop aanbood wanneer hbbTV niet werkt (zoals op de 2010-modellen). Nu EN Hbbtv van SBS niet opgeroepen kan worden op de 2010-devices en de app niet wordt aangeboden moet Philips dus een van tweeen oplossen, dus of de app alsnog maken voor de 2010-tv's of HbbTV werkend maken.

• ReneMin
Bij mij werkt NetTV niet meer.. de cursor doet het niet bij de Net TV "Terms of use" pagina.. Hij gaat dus ook niet verder als deze pagina.
Ik heb al van alles geprobeerd.. router gerest de firmware opnieuw geinstalleerd, de TV terug naar fabrieksinstellingen..

Model 42PFL7655H/12
firmware 000.140.047.000, 2012-03-22

Wie o wie ?

• Sjakie0101
renelma schreef op zondag 30 september 2012 @ 14:47:
Bij mij werkt NetTV niet meer.. de cursor doet het niet bij de Net TV "Terms of use" pagina.. Hij gaat dus ook niet verder als deze pagina.
Ik heb al van alles geprobeerd.. router gerest de firmware opnieuw geinstalleerd, de TV terug naar fabrieksinstellingen..

Model 42PFL7655H/12

Wie o wie ?
NETTV geheugen wissen, tv uit zetten en na 15 min weer aan en dan nog eens proberen.

• ReneMin
@erikrijnders: Helaas, heb ik al geprobeerd...

• Sjakie0101
Firmware .48 installeren?

• Lassy
Die is toch nog niet beschikbaar voor de 7000 serie?

• ReneMin
En waar kan ik die firmware vinden? Niet bij Philips... :'(

Zie : http://www.supportforum.p...tration-at-Net-TV-service

Model 42PFL7655H/12

Wie o wie ?

• Lassy
renelma schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 21:16:
En waar kan ik die firmware vinden? Niet bij Philips... :'(
Nergens, want deze versie bestaat niet of deze is teruggetrokken i.v.m. het veroorzaken van andere issues (zoals bij meerdere versies het geval is geweest).

• Lassy
Lassy schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 22:46:
Heb al een tijdje last van 2 verticale donkere banden over het beeld. Ze zijn vooral zichtbaar bij het pannen (L/R) van de camera bij voetbal en donkere scènes. Binnenkort komt er een monteur langs en volgens e-care zal de monteur het beoordelen en de LCD 932227621682 meenemen. Als ik het goed heb is dit het complete beeldscherm (Sharp LK460D3LA 63). Dit terwijl over een paar dagen de fabrieksgarantie afloopt. Weet iemand hoe het zit met de garantie na deze reparatie?
Update: De monteur heeft uiteindelijk niets vervangen en wijt de vlekken in het beeld aan de chip van de Mede8er die storing zou veroorzaken...hij heeft voor de rest niets getest volgens mijn vrouw.
Hij heeft wat in de beeldinstellingen gerommeld en klaar was kees. De garantieperiode is nu verlopen.

Philips, bedankt voor dit topproduct en de uitstekende service! :X

Ik laat het hier echter niet bij zitten! :(

Edit: E-Care gaat toch nog een vervolgafspraak inplannen!

Ik heb nu zelf wat test video's op een USB stick gezet. Zo kan de storing door andere bronnen worden uitgesloten.
De vlekken zijn vooral zichtbaar op grijze vlakken en worden pas goed zichtbaar wanneer het wat donkerder is in de kamer. De monteur komt morgen en gelukkig is het dan bewolkt ;)

[Voor 20% gewijzigd door Lassy op 12-10-2012 08:50]

• ReneMin
Na een telefoontje met philips heb ik het weer werkend.. :)

Oplossing: downgraden naar firmware Q5551_0.140.34.0 en daarna upgraden naar recente firmware
Kijk hier voor een uitgebreide beschrijving:

Ook het verbindings probleem met Wifi media connect software van philips is hiermee opgelost.

• Lassy
Lassy schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 18:47:
[...]

Update: De monteur heeft uiteindelijk niets vervangen en wijt de vlekken in het beeld aan de chip van de Mede8er die storing zou veroorzaken...hij heeft voor de rest niets getest volgens mijn vrouw.
Hij heeft wat in de beeldinstellingen gerommeld en klaar was kees. De garantieperiode is nu verlopen.

Philips, bedankt voor dit topproduct en de uitstekende service! :X

Ik laat het hier echter niet bij zitten! :(

Edit: E-Care gaat toch nog een vervolgafspraak inplannen!

Ik heb nu zelf wat test video's op een USB stick gezet. Zo kan de storing door andere bronnen worden uitgesloten.
De vlekken zijn vooral zichtbaar op grijze vlakken en worden pas goed zichtbaar wanneer het wat donkerder is in de kamer. De monteur komt morgen en gelukkig is het dan bewolkt ;)
De monteur is vanmorgen geweest. Hij zag de balken ook en heeft uiteindelijk het scherm vervangen. Er zijn nog steeds vlekken aanwezig, maar deze zijn niet zo storend als voorheen. Ik denk dat dit iets wat bij deze TV hoort helaas...

• MeltedForest
Toch maar eens de software van mijn 42PFL7655H geupgrade van Q5551-0.140.25.0 naar Q5551-0.140.47.0.
Blijkbaar liep ik een paar versies achter :+

• Lassy
Lassy schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:56:
[...]

De monteur is vanmorgen geweest. Hij zag de balken ook en heeft uiteindelijk het scherm vervangen. Er zijn nog steeds vlekken aanwezig, maar deze zijn niet zo storend als voorheen. Ik denk dat dit iets wat bij deze TV hoort helaas...
De vlekken worden steeds erger. Er is nu zelfs een grotere horizontale vlek bij gekomen welke weer bij lichte achtergronden zichtbaar is. Wederom contact opgenomen met Philips met het verzoek de TV te vervangen voor een nieuw exemplaar, aangezien een 2e reparatie (vervangen beeldscherm) volgens mij niet veel zin heeft.

UPDATE:

Een 3e reparatie is noodzakelijk om een volgende procedure in te starten bij Philips (vervanging TV). Binnenkort komt E-Care dus weer onderdelen (LCD Scherm) vervangen...

UPDATE 2:
E-Care zal de TV waarschijnlijk meenemen om hem in de werkplaats uitvoerig te testen. Dat betekent wel dat ik de TV tot 10 werkdagen kwijt ben. Ik krijg een leentoestel, die is wel maar 32", even behelpen dus...

UPDATE 3:
De TV is inmiddels terug en het scherm lijkt beter dan voorheen. Ik moet wel zeggen dat de service me heel erg is meegevallen. Er worden bijvoorbeeld geen verdere kosten in rekening gebracht, zoals voorrijkosten e.d.. Dat is bij andere bedrijven wel anders.

[Voor 33% gewijzigd door Lassy op 12-12-2012 11:49]

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-02 10:13
Ik ben al een tijd in het bezit van de 32PFL7803D/10, nu is het zo dat hij de laatste tijd iets vreemds vertoond, namelijk erg licht wit scherm dat in een minuut weer terug naar zwart (begin kleur) gaat. Nu is het alleen zo erg dat het constant wit-grijs is. Iemand ervaring mee, of herken je dit? Heb nog garantie dus kan wel terug naar de winkel, maar als het iets kleins is doe ik het liever zelf.

• DriesNL
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-01 10:48
Beste alllen, ik heb een gek probleem. Laat ik maar even de situatie omschrijven. Ik heb een HDMI kabel die mijn desktop PC met mijn full HD TV verbindt. Dit is een Philips 42PFL7008k. Helaas is deze afstand vrij groot (ongeveer 13 meter). Hierom heb ik deze kabel gekocht:

http://www.kabelstore.nl/...-4-kabel-3d-15-meter.html

Tijdens het gamen verschijnen er, als de camera bewogen wordt, vage horizontale strepen. Ze vallen niet perse heel veel op, maar als je ze ziet kun je ze niet meer ontzien. Zijn dit artefacten? Ik heb ook meerdere HDMI kabels geprobeerd van verschillende lengtes: het probleem blijft. Het ligt dus niet aan de kwaliteit kabel of de lengte. Mijn resolutie is trouwens 1920 x 1080, 60hz en alles staat verder goed ingesteld in mijn catalyst control center op mn PC.

een paar dingen die apart zijn:

- De strepen ontstaan enkel als het beeld verticaal bewogen wordt.
- Je kan bij "Beeld" kiezen voor "Spel" of "Computer". De strepen verschijnen enkel als gekozen wordt voor Spel. Bij Computer ondervind ik geen strepen, maar het beeld is wazig en flets via deze modus (geen optie dus)
- De strepen worden zichtbaarder naarmate ik het scherm vergroot via catalyst control center.

Iemand een idee hoe de "artefacten" te elimineren?

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:05

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Heb je een kortere kabel om mee te proberen? Mijn ervaring is dat boven de 5 meter HDMI kabel de kwaliteit van de kabel heel erg mee gaat spelen.

Je link is overigens stuq, dus ik kan niet zien wat je gekocht hebt :)

Hier stond een dode link.

• DriesNL
strandbal schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 12:24:
Heb je een kortere kabel om mee te proberen? Mijn ervaring is dat boven de 5 meter HDMI kabel de kwaliteit van de kabel heel erg mee gaat spelen.

Je link is overigens stuq, dus ik kan niet zien wat je gekocht hebt :)
Ja, heb ik geprobeerd. Het probleem is gewoon nog hetzelfde, dus hieruit maak ik iig op dat de lengte van de kabel niet de boosdoener is.

• DriesNL
DriesNL schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:43:
Beste alllen, ik heb een gek probleem. Laat ik maar even de situatie omschrijven. Ik heb een HDMI kabel die mijn desktop PC met mijn full HD TV verbindt. Dit is een Philips 42PFL7008k. Helaas is deze afstand vrij groot (ongeveer 13 meter). Hierom heb ik deze kabel gekocht:

http://www.kabelstore.nl/...-4-kabel-3d-15-meter.html

Tijdens het gamen verschijnen er, als de camera bewogen wordt, vage horizontale strepen. Ze vallen niet perse heel veel op, maar als je ze ziet kun je ze niet meer ontzien. Zijn dit artefacten? Ik heb ook meerdere HDMI kabels geprobeerd van verschillende lengtes: het probleem blijft. Het ligt dus niet aan de kwaliteit kabel of de lengte. Mijn resolutie is trouwens 1920 x 1080, 60hz en alles staat verder goed ingesteld in mijn catalyst control center op mn PC.

een paar dingen die apart zijn:

- De strepen ontstaan enkel als het beeld verticaal bewogen wordt.
- Je kan bij "Beeld" kiezen voor "Spel" of "Computer". De strepen verschijnen enkel als gekozen wordt voor Spel. Bij Computer ondervind ik geen strepen, maar het beeld is wazig en flets via deze modus (geen optie dus)
- De strepen worden zichtbaarder naarmate ik het scherm vergroot via catalyst control center.

Iemand een idee hoe de "artefacten" te elimineren?
k heb even een filmpje gemaakt van het probleem. Je moet em wel even in HD bekijken anders is het niet echt te zien. Het is trouwens erger dan het filmpje laat zien.. compressie enzo....

YouTube: Strange horizontal lines when connecting PC with Full HD TV

[Voor 5% gewijzigd door DriesNL op 10-07-2013 22:35]

• Das S
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-12-2021
bij mij opeens een continue vertical zwarte streep door het beeld. defecte led?

• Mr.DD
Krijg geen menu's of zendernummers meer in beeld, ook al zapt afstandsbediening nog wel. Zijn de batterijen dan op of is t wat anders?

• Sjakie0101
Hallo allemaal.

Ik krijg smarttv niet meer aan de praat op mijn 37PFL8605/H12

Eerst kon ik geen apps meer openen. Ik heb het geheugen gewist en sta nu bij het accepteren van de gebrukersvoorwaarden. Helaas doet de OK-button het niet waardoor ik niet meer verder kom.

Hoe kan ik dat oplossen?

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-05-2021

notsonewbie

...---...---...---

WAAROM is er een code op de media connect software nodig bij installeren.........?
Ik heb die na 2 jaar weer nodig ivm nieuwe router, horizon media box en maar 1 x 1.4 hdmi aansluiting op deze tv (andere 2 hdmi connectoren zijn 1.3) pc beeld naar tv zal dus weer over ethernet gaan.
Dat cd'tje en diens hoes waar de code op staan zijn nergens meer te vinden, zeer mogelijk onbedoeld met andere rommel weggegooid.
Wil ik de mediaconnect downloaden, moet een code ingeven... die ik niet meer heb.
En als ik op de site kom, online chat, alle afdelingen geopend, behalve tv....

PHILIPS wie kan er misbruik maken van de mediaconnect software? moet er echt een code op?
Kan die niet mee gemailt worden, na-gemailt bij een download van pmcs ?
!*)$^!*&#$^(@*#$^*(_@#&4

[Voor 4% gewijzigd door notsonewbie op 04-10-2013 20:59]

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-02 09:06

itsalwaysme

Graast voor DB

To download the free software, enter the code found in the menu system of your device. Consult your user manual for direction on locating the code.
Staat dus gewoon in je systemmenu. Zo moeilijk is toch niet deze te achterhalen?

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Anoniem: 78119

Ik heb de Philips 40PFL8505H. De NetTV functie was natuurlijk altijd al erg traag, maar sinds enige tijd echt onbruikbaar geworden. Ineens moet ik voorwaarden accepteren waarmee ik toesta dat informatie verzameld wordt. Was een tijdje geleden geloof ik ook iets over in het nieuws.
- Probeer ik die te weigeren: dat gaat simpelweg niet. Kan die optie niet bevestigen.
- Probeer ik ze te accepteren: gaat ook niet. OK knop werkt gewoon niet!

Uiteraard heb ik de TV al eens teruggezet in de fabrieksinstellingen, helaas zonder resultaat.

Daarmee is NetTV dus gewoon niet meer bruikbaar. Heeft iemand anders ook dit probleem? Dat zou ik wel fijn vinden om te weten voor ik de klantenservice ga bellen.

• tomvdlee
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-02 21:15
Heb je de meest recente firmware geinstalllerd?

Anoniem: 78119

Ja, heb ik ook gechecked, versie Q5551-0.140.46.0 (lekker makkelijk zo'n versienaam...)

• Sjakie0101
Je moet de software terugzetten naar de .34 versie en daarna weer upgraden naar de laatste ,47 versie. Dan werkt alles weer.

http://www.p4c.philips.co...ew=aa12_view_partial.html

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:53
Kan iemand mij vertellen wat het voordeel is van de Ethernet optie bij HDMI 1.4? Ik heb b.v ook een laptop met HDMI 1.4. Kan ik dan de internetverbinding van de laptop via de HDMI als een soort Access Point gebruiken voor de TV?

Ik bezit net een 37pfl7605h en probeer nog te achterhalen wat de handigste/beste manier is om de laptop met mijn server te verbinden. Over de Wifi US Dongle met Media Connect hoor ik hier niet veel positieve ervaringen.

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-02 09:06

itsalwaysme

Graast voor DB

Ethernet bij HDMI wordt vooral gebruikt bij Bluray spelers. Die werken zoals jij al aangeeft. Maar volgens mij heeft de 2009-2010 serie geen HDMI 1.4, dus lijkt me niet te werken. Overigens moet je laptop het natuurlijk ook ondersteunen.

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:53
itsalwaysme schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 23:14:
Ethernet bij HDMI wordt vooral gebruikt bij Bluray spelers. Die werken zoals jij al aangeeft. Maar volgens mij heeft de 2009-2010 serie geen HDMI 1.4, dus lijkt me niet te werken. Overigens moet je laptop het natuurlijk ook ondersteunen.
Volgens mij heeft hij 1 x 1.4 en 2x 1.3, maar zal even moeten dubbelchecken.

• Mr.DD
Al 1.5 maand geen Philip Server te vinden.. Iemand dezelfde ervaring dan wel oplossing? Heb al nieuwe firmware handmatig geïnstalleerd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sjakie0101
Erikrijnders schreef op woensdag 11 december 2013 @ 17:50:
Je moet de software terugzetten naar de .34 versie en daarna weer upgraden naar de laatste ,47 versie. Dan werkt alles weer.

http://www.p4c.philips.co...ew=aa12_view_partial.html
Dit is de oplossing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pa3fap
ik heb problemen met nettv , deze doet sinds enkele dagen niets meer en krijg de melding ,to complete smart tv sign-in please switch your tv set off and on again.
ik heb alles al geprobeerd , laatste software , fabrieksinstellingen , spanning voor een poosje er af , maar helaas , nu ook contact gehad met phillips en daar moet ik nog antwoord van krijgen .
de vraag is nu hebben hier meer last van of gehad ?

• B___MAN
*knip* Al gevonden! 8)7

[Voor 102% gewijzigd door B___MAN op 12-08-2015 22:22]

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-02 16:44
Zijn er meer mensen die op een 32pfl8404 de ziggo digitale kanalen(lees nieuw UPC) niet kunnen vinden? Had de tv uitgeleend waar er altijd SD kanalen gekeken werden. Dus bij de transitie werden er geen problemen gevonden. Zelf keek ik er 3 jaar geleden moeiteloos HD kanalen van destijds ziggo mee. Ik vermoed dat de netwerktransitie roet in het eten gooit. Na het invoeren van De frequentie vindt ie niks. Hij vraagt zelfs niet om een netwerk id, wat ie op mijn 4 jaar nieuwere Philips wel doet.

• dvdheiden
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:56
Weet iemand hier of de 37PFL7403D een CI+ module aankan om Ziggo te kijken? Ik heb al gezocht maar kan het nergens vinden.

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:29

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Ik heb soms aan de linkerkant van een 32pfl7404 drie groene verticale lijntjes. Na een tijdje verdwijnen ze maar het is heel erg irritant. Wat kan ik hier aan doen?

Trein?

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:29

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

De tv's van de 9000-serie gaan een voor een dood. :P
Maar hoe is het bij jullie met 7000 & 8000 serie? Hebben jullie ook tikkende/knetterende tv's of tv's die weigeren op te starten?

Edit: ik heb nog steeds groene lijntjes in 7404 die heel soms terugkomen. Tv Werkt nog steeds. _/-\o_

[Voor 23% gewijzigd door MedionAkoya op 25-08-2019 15:04]

Trein?

• R4m0n
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 01-02 13:58
MedionAkoya schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 14:57:
Maar hoe is het bij jullie met 7000 & 8000 serie? Hebben jullie ook tikkende/knetterende tv's of tv's die weigeren op te starten?

Edit: ik heb nog steeds groene lijntjes in 7404 die heel soms terugkomen. Tv Werkt nog steeds. _/-\o_
Ik heb mijn 42inch 7606 al sinds 2011 en hij doet het nog perfect. De smartfuncties gebruik ik al heel lang niet meer.

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-02 14:44
Ik weet dat dit topic al een tijdje dicht zit, maar ik kon even geen andere plek verzinnen om mijn vraag te stellen.

Ik heb een 46pfl7650h /12 uit 2010 en heb zojuist een Bose home speaker 500 gekocht.
Is er een manier om het geluid van de tv op deze speaker te krijgen?

Ik probeer het via een rode/witte tulpstekkervan de tv naar de aux ingang van de speaker, maar dat werkt niet.
Welke instelling ik op de. Tv ook probeer, er lijkt geen geluid door te komen. Easy link, tv geluid aan/uit, wat dan ook.

Kan ik deze speaker überhaupt icm met deze tv gebruiken?

• gustaveau

Ik heb mijn 7605 in 2011 gekocht en hij werkt nog perfect.
Mijn ouders hebben na mij een 9000 serie gekocht en die was binnen 5 jaar kapot.

• MeltedForest
gustaveau schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 20:31:
Ik weet dat dit topic al een tijdje dicht zit, maar ik kon even geen andere plek verzinnen om mijn vraag te stellen.

Ik heb een 46pfl7650h /12 uit 2010 en heb zojuist een Bose home speaker 500 gekocht.
Is er een manier om het geluid van de tv op deze speaker te krijgen?

Ik probeer het via een rode/witte tulpstekkervan de tv naar de aux ingang van de speaker, maar dat werkt niet.
Welke instelling ik op de. Tv ook probeer, er lijkt geen geluid door te komen. Easy link, tv geluid aan/uit, wat dan ook.

Kan ik deze speaker überhaupt icm met deze tv gebruiken?
Die tulpstekkers zijn een input van de tv, geen output. Volgens mij is het enige wat een audio output geeft de 3.5mm hoofdtelefoon of de optische audio output.

Ik heb hier ook nog gewoon een 42PFL7655H in de woonkamer staan. Werkt goed, al is het hele Smart gedeelte wel sinds 2010 al waardeloos.. maar dat lost een Chromecast prima op.

[Voor 9% gewijzigd door MeltedForest op 18-10-2021 08:15]

• gustaveau
En ik maar denken dat het een output was.... Ok, ga ik even een andere kabel aanschaffen daarvoor!

In inderdaad, Smart van deze TV is waardeloos. Maar met de Chromecast kom ik ook een behoorlijk eind.

• Cid Highwind
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Easylink enzo is puur voor HDMI gedacht, het is Philips' benaming for HDMI ARC namelijk. Als de Bose daar niet mee om kan gaan is het wellicht mogelijk om er een apparaat tussen te hebben die het signaal doorstuurt?

Ik zou me in dat geval wel zorgen maken over latency, vertraging in geluid is niet fijn en ik ben in m'n TV nooit een optie voor compensatie hiervoor tegengekomen. Heb zelf overigens een 42PFL7656h in gebruik.

Tikken en knetteren doet 'ie regelmatig, al helemaal omdat HDMI altijd al een zorgenkindje was i.c.m. m'n Denon X4000. CEC valt regelmatig uit, dan ziet de TV de aan de AVR verbonden apparaten niet meer. Stroom er af en lekker knetteren bij het opnieuw opstarten, dan werkt het weer een paar weken ofzo. Ik noem het maar karakter, krakend ijs breekt niet :D

Wat dat betreft sta ik wel wat van de betrouwbaarheid te kijken, had toch m'n twijfels maar inmiddels dus al 10 jaar goede dienst. Smart TV heb ik nooit gebruikt, met het wisselen van beeldinstellingen begint het kreng al te zweten namelijk. Enkel vanwege de beeldkwaliteit is hij rijp voor vervanging, maar als 1080p LCD TV had ik me geen fijner toestel kunnen bedenken.

[Voor 4% gewijzigd door Cid Highwind op 18-10-2021 12:53]

• gustaveau
Ok, de aux naar aux kabel werkt gelukkig.
Wel moet ik het geluid van de TV dan uitzetten, omdat er inderdaad wat vertraging is.

Allemaal niet ideaal, maar het geluid uit de Bose is wel stukken beter dan de TV!

• MeltedForest
gustaveau schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:09:

Allemaal niet ideaal, maar het geluid uit de Bose is wel stukken beter dan de TV!
Die Bose is ook natuurlijk ook niet primair gemaakt om het geluid van een TV over te nemen, maar meer voor muziek. Voor de TV had je beter een gewone soundbar met HDMI kunnen kopen en de HDMI ARC van de TV gebruiken.

• gustaveau
Weet ik, we hebben hem ook primair voor de muziek gekocht.

Nieuwe TV staat op de planning, maar ik zit nog in de "uitzoekfase". Lekker reviews lezen en rustig bepalen wat het gaat worden.
Bij de nieuwe TV neem ik wel een soundbar, en dan kan de bose lekker naar de keuken :D
Pagina: 1 ... 28 29 30 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee