Ik weet niet precies hoeveel, maar ik weet wel dat hij stock ~5850 CFX is, en zoals ik hem nu heb is het een 5870 CFX. Dus ik denk ongeveer het verschil tussen de 5850 en 5870. Ik werkelijkheid zal het denk ik zniet zó mooi schalen, maar ach..Anoniem: 310225 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:15:
[...]
Idd geweldige kaart, ik hou ook echt van de mijne
En heerlijk om elke keer te lezen dat de komende Nvidia's nog niet sneller zullen zijn
Wellicht de eerste keer dan een kaart zo lang de king blijft?
Ik twijfel nog over clocken.. nu is hij al goed voor elke game... en ik moet aan de voltages zitten wil het stabiel blijven. Maar wat win je ongeveer denk je? hoeveel %?
Clocken is trouwens heel gemakkelijk. Ik heb hem met MSI Afterburner op 1.1v gezet, en dan core naar 850 en memory naar 1200. Bij mij is hij 100% stabiel.
Iets anders:
Ik vroeg over die CFX profiles, heeft iemand al een antwoord voor mij?? Hoe zie je of ze zijn ingeschakeld? En wat helpt het nu precies?
En: Ik heb nog steeds horizontale strepen in BC2, vooral als ik naar de lucht kijk. Zónder VSYNC is het erger dan met. Ook heb ik nog steeds dat als ik een server join, dan heb ik bij het class-select scherm een grijze/bruine achtergrond, en maximaal 8fps. Als ik vervolgens spawn, heb ik wel dikke fps. En last but not least: Why the **** doet VSYNC niet wat hij moet doen??? Als ik hem aanzet flikkert de fps tussen 80 en 120. In andere spellen doet Vsync gewoon 60fps constant.
EDIT: Ik heb eens naar waterblokken zitten kijken voor de 5970, maar 130,- voor een standaard EK block??

Heeft iemand hier ervaring mee? reviews??
[ Voor 8% gewijzigd door TheMOD op 25-03-2010 20:51 ]