Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 22:03

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

In het gebruikte profiel je Vibrating alert op On zetten. Dit werkt ook voor je alarm. In het profiel Silent staat het standaard op Off.
wit_product schreef op zondag 09 mei 2010 @ 18:56:
Ik heb weer eens een onnozel vraagje maar vind nergens het antwoord terug :?

Hoe kan ik met de Nokia e71/e63 een tril-alarm opzetten?

Ik zou bv zoals met de wekker een alarm willen laten afgaan om bv 17u00... maar uiteraard wordt er bij de wekker een geluidje mee afgespeeld, ook wanneer de GSM in stille modus staat (logisch als wekker :) )
Kan iemand helpen?

Alvast bedankt!

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
ik zie door de bomen het bos niet meer.

Ik ben al een paar maanden in het bezit van een E71, top ding.
Ik maak altijd gebruik van mail for exchange, hiermee haal ik mijn hotmail binnen

Nu wil ik overstappen naar gmail, voor de e-mail zal dit niet zo probleem zijn. Maar ik wil ook mijn gmail agenda automatisch synchroniseren met de agenda van de telefoon kan dit eenvoudig? zo ja hoe?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:05
tip: je vult in google in "symbian google calendar sync"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
phobosdeimos schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 14:25:
tip: je vult in google in "symbian google calendar sync"
ja dat heb ik natuurlijk al gedaan, alleen ik vraag me nu af wat naar jullie mening een goede optie is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wit_product
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-12-2022
Geurt-kun schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 22:31:
In het gebruikte profiel je Vibrating alert op On zetten. Dit werkt ook voor je alarm. In het profiel Silent staat het standaard op Off.

[...]
Maar het geluid blijft bij de wekker, ook wanneer de gsm in stille modus zit .... :)
Kan ik ergens een alarm late afgaan met alleen het trilsignaal, zonder geluid??

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 22:03

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

wit_product schreef op zondag 16 mei 2010 @ 15:54:
[...]

Maar het geluid blijft bij de wekker, ook wanneer de gsm in stille modus zit .... :)
Kan ik ergens een alarm late afgaan met alleen het trilsignaal, zonder geluid??

Alvast bedankt!
Zet het geluid van je alarm uit.
Net getest, dus het werkt ook zonder geluid en met trillen. >:)

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wit_product
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-12-2022
Geurt-kun schreef op zondag 16 mei 2010 @ 16:27:
[...]

Zet het geluid van je alarm uit.
Net getest, dus het werkt ook zonder geluid en met trillen. >:)
Haha heb het gevonden!
Bedankt voor je hulp!

Jammer dat je niet kan instellen dat het alarm zonder geluid moet zijn wanneer je het 'Stil'-profiel gebruikt, en het alarm mét geluid mag zijn wanneer je in het gewone profiel zit!
Nu moet je elke keer nakijken of er nu wel of geen geluid geactiveerd staat ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 12:57
groggy schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 15:10:
[...]

ja dat heb ik natuurlijk al gedaan, alleen ik vraag me nu af wat naar jullie mening een goede optie is
Heb ik ook en werkt prima, via Mail for Exchange, m.google.com, zie verder http://nokiaexperts.com/s...r-contacts-mail-exchange/

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 23:18

Canis Lupus

Vosbot

Kan iemand me helpen aan de namen van de Themes in de startpost? Heb ze tot nu toe nog niet op http://www.tehkseven.net/theme/nokia-E71-themes.html kunnen vinden... :S

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
Ik heb een probleempje met mail for Exchange.
server: m.google.com
Domein: google
gebruikersnaam: xx@gmail.com
wachtwoord: xxxx
Email, Agenda, CP aan, taken uit.
Syncen lijkt goed te gaan, email word ook binnengehaald, maar dan de melding synchr. mislukt Neem contact op met de beheerder als het probleem zich blijft voordoen.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
EJVL schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:09:
Ik heb een probleempje met mail for Exchange.
server: m.google.com
Domein: google
gebruikersnaam: xx@gmail.com
wachtwoord: xxxx
Email, Agenda, CP aan, taken uit.
Syncen lijkt goed te gaan, email word ook binnengehaald, maar dan de melding synchr. mislukt Neem contact op met de beheerder als het probleem zich blijft voordoen.

Iemand een idee?
E-mail kun je op deze manier niet syncen, zet die dus uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
ZeilDude schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 21:42:
[...]

E-mail kun je op deze manier niet syncen, zet die dus uit.
Tnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad_Cow schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 16:23:
[...]

Mijne heeft geloof ik T4 schroeven. Ik had een T5 schroevendraaier, maar die was te groot. Op enkele sites staat ook aangegeven dat er T4 schroeven in zitten
Oeps, je hebt gelijk, ook volgens de service manual zitter er T4 schroeven in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
Canis Lupus schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:26:
Kan iemand me helpen aan de namen van de Themes in de startpost? Heb ze tot nu toe nog niet op http://www.tehkseven.net/theme/nokia-E71-themes.html kunnen vinden... :S
Volgens mij is dat de Prestige Solace, alleen die witte versie ken ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
Canis Lupus schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:26:
Deze? http://www.tehkseven.net/...category/featured-themes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
ja, en dan voor de E71 de : Prestige Solace for E Series Devices
http://www.tehkseven.net/...eme-blog/prestige-solace/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Ik zit met een probleem waar ik inmiddels echt niet meer uit kom. Na dagenlang Googlen en bellen met Nokia support probeer ik het hier ook even.

Probleem:

E71 zegt "Systeemfout, probeer later opnieuw" bij het synchroniseren van Mail for Exchange.
Als je alle agenda items op de computer verplaatste naar een andere mailbox dan synchroniseerde de telefoon weer. Plaatste je een item terug, dan kreeg je weer deze hardnekkige foutmelding. Een update van de software loste dit probleem voorlopig weer op en ik kon weer alle items terug plaatsen.

Na een week kwam deze hardnekkige foutmelding toch terug. Nieuwere software is er niet, dus er valt niets te updaten. Een keer handmatig synchroniseren loste het probleem op, maar mijn gevoel zegt dat deze foutmelding binnenkort gewoon weer verschijnt...

Maar nu zijn er ineens twee problemen ontstaan:

1. De contactenlijst van toestel 1 is plotseling uitgedund. Veel contacten zijn gewist (niet allemaal). Foetsie. Zijn die nog ergens terug te halen? Waarom zijn die verwijderd? Het toestel heeft nooit gevraagd of de contacten mogen worden verwijderd en op geen van de twee computers zijn contacten gewist. Alsof de telefoon dat uit zichzelf heeft gedaan :?
De contacten staan overigens ook niet meer op de computer. Heel irritant, want ik heb ze wel nodig.

2. Telefoon 2 blijft hardnekkig op Roaming staan. Er zit een Telfort sim kaart in. Denkt het toestel dat het aan het roamen is omdat Telfort inmiddels op het KPN netwerk draait? In ieder geval, automatisch synchroniseren via roamen is geen mogelijkheid. Ik kan alleen "Nee" kiezen. Volgens Google komt dat door een policy op de Exchange server, maar daar staat die policy niet als optie tussen de policies :?

Hier nog een situatieschets van mijn situatie:

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/05/21/1274423517-150.jpg

Er is 1 Exchange 2010 mailbox waar twee toestellen en twee computers mee synchroniseren.

Mijn vragen:
1. Hoe kan ik de twee genoemde problemen oplossen?

2. Inmiddels ben ik vrij teleurgesteld in de betrouwbaarheid van de E71. Nergens is diagnostische info te halen, ik ben letterlijk 16 uur bezig geweest om het "systeemfout" probleem op te lossen en bij het volgende probleem ben ik in staat om het toestel te doneren aan het zwembad. Maar mijn 6310i doet het nog steeds goed, dus ik ben bereid om Nokia een zoveelste kans te geven. Welk toestel van Nokia kan wel goed synchroniseren met Exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Trommelrem schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:16:
Ik zit met een probleem waar ik inmiddels echt niet meer uit kom. Na dagenlang Googlen en bellen met Nokia support probeer ik het hier ook even.

Probleem:

E71 zegt "Systeemfout, probeer later opnieuw" bij het synchroniseren van Mail for Exchange.
Als je alle agenda items op de computer verplaatste naar een andere mailbox dan synchroniseerde de telefoon weer. Plaatste je een item terug, dan kreeg je weer deze hardnekkige foutmelding. Een update van de software loste dit probleem voorlopig weer op en ik kon weer alle items terug plaatsen.

Na een week kwam deze hardnekkige foutmelding toch terug. Nieuwere software is er niet, dus er valt niets te updaten. Een keer handmatig synchroniseren loste het probleem op, maar mijn gevoel zegt dat deze foutmelding binnenkort gewoon weer verschijnt...

Maar nu zijn er ineens twee problemen ontstaan:

1. De contactenlijst van toestel 1 is plotseling uitgedund. Veel contacten zijn gewist (niet allemaal). Foetsie. Zijn die nog ergens terug te halen? Waarom zijn die verwijderd? Het toestel heeft nooit gevraagd of de contacten mogen worden verwijderd en op geen van de twee computers zijn contacten gewist. Alsof de telefoon dat uit zichzelf heeft gedaan :?
De contacten staan overigens ook niet meer op de computer. Heel irritant, want ik heb ze wel nodig.

2. Telefoon 2 blijft hardnekkig op Roaming staan. Er zit een Telfort sim kaart in. Denkt het toestel dat het aan het roamen is omdat Telfort inmiddels op het KPN netwerk draait? In ieder geval, automatisch synchroniseren via roamen is geen mogelijkheid. Ik kan alleen "Nee" kiezen. Volgens Google komt dat door een policy op de Exchange server, maar daar staat die policy niet als optie tussen de policies :?

Hier nog een situatieschets van mijn situatie:

[afbeelding]

Er is 1 Exchange 2010 mailbox waar twee toestellen en twee computers mee synchroniseren.

Mijn vragen:
1. Hoe kan ik de twee genoemde problemen oplossen?

2. Inmiddels ben ik vrij teleurgesteld in de betrouwbaarheid van de E71. Nergens is diagnostische info te halen, ik ben letterlijk 16 uur bezig geweest om het "systeemfout" probleem op te lossen en bij het volgende probleem ben ik in staat om het toestel te doneren aan het zwembad. Maar mijn 6310i doet het nog steeds goed, dus ik ben bereid om Nokia een zoveelste kans te geven. Welk toestel van Nokia kan wel goed synchroniseren met Exchange?
Wellicht heb je een afspraak die de boel om zeep helpt, en de truuk is nu om te achterhalen om welke het gaat. Mijn probleem was af en toe dat met name herhalende afspraken zonder einddatum een probleem waren. Dus als ik dan een einddatum, desnoods in 2100, toevoegde, was het goed. Maar goed, ik gebruik de E71 nu meer zoveel en weet dus niet of die bug al opgelost was. Maar goed, wat je beschrijft klinkt precies als wat ik had. Oplossing was dan:
- zoeken naar de betreffende afspraak (trial & error)
- daarna een full resync (alle toestel data laten overschrijven door de server data, verwijder alle bestaande items)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
Helsie schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:37:
[...]

Wellicht heb je een afspraak die de boel om zeep helpt, en de truuk is nu om te achterhalen om welke het gaat. Mijn probleem was af en toe dat met name herhalende afspraken zonder einddatum een probleem waren. Dus als ik dan een einddatum, desnoods in 2100, toevoegde, was het goed. Maar goed, ik gebruik de E71 nu meer zoveel en weet dus niet of die bug al opgelost was. Maar goed, wat je beschrijft klinkt precies als wat ik had. Oplossing was dan:
- zoeken naar de betreffende afspraak (trial & error)
- daarna een full resync (alle toestel data laten overschrijven door de server data, verwijder alle bestaande items)
Zelfs dat heb ik al geprobeerd. Ik heb steeds een enkele afspraak teruggezet in de agenda zodat er steeds één item in de agenda stond. Ook niet-herhalende items heb ik geprobeerd, dus een einddatum zou niet van toepassing moeten zijn.

Inmiddels ben ik er uit dat een deel van de contacten gewoon echt weg zijn. Het waren contacten die in de telefoon stonden, maar blijkbaar nooit naar Exchange zijn gesynchroniseerd. Ook niet in de periode dat de synchronisatie wel goed leek te gaan. Een ander deel werd blijkbaar wel gesynchroniseerd.

De Nokia servicedesk belooft terug te bellen, maar dat gebeurt gewoon niet. :?

De betrouwbaarheid van de E71 is echt ver beneden peil en mijn roodgloeiendheid is ver boven peil. Nog één incident erbij en ik breng de E71 naar de hoogovens van IJmuiden en ik gooi het toestel in een ketel zoals Terminator dat ook heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Trommelrem schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 13:15:
[...]

Zelfs dat heb ik al geprobeerd. Ik heb steeds een enkele afspraak teruggezet in de agenda zodat er steeds één item in de agenda stond. Ook niet-herhalende items heb ik geprobeerd, dus een einddatum zou niet van toepassing moeten zijn.

Inmiddels ben ik er uit dat een deel van de contacten gewoon echt weg zijn. Het waren contacten die in de telefoon stonden, maar blijkbaar nooit naar Exchange zijn gesynchroniseerd. Ook niet in de periode dat de synchronisatie wel goed leek te gaan. Een ander deel werd blijkbaar wel gesynchroniseerd.

De Nokia servicedesk belooft terug te bellen, maar dat gebeurt gewoon niet. :?

De betrouwbaarheid van de E71 is echt ver beneden peil en mijn roodgloeiendheid is ver boven peil. Nog één incident erbij en ik breng de E71 naar de hoogovens van IJmuiden en ik gooi het toestel in een ketel zoals Terminator dat ook heeft gedaan.
Wel vervelend dat je zulke problemen hebt. Ik heb zelf de E71 altijd met veel plezier gebruikt en eigenlijk veel meer ergernis aan de E72 gehad... (ook al is die op enkele punten weer wel beter dan E71).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cantate
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-08 20:33
..mijn roodgloeiendheid is ver boven peil.
Een rood gloeiende trommelrem? nog nooit gezin. Pics please!

ontopic: Na een flinke tijd gedoe is het me eindelijk gelukt die update erop te krijgen. Ik heb daarvoor pcsuite moeten downloaden, nieuwe nokia softwareuptader en toen kon ik mijn firmware updaten met OVI suite... 8)7 8)7 8)7

Maargoed, nu even de back-up terugzetten en ik ben weer een tevreden mens :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
Helsie schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 13:23:
[...]
Wel vervelend dat je zulke problemen hebt. Ik heb zelf de E71 altijd met veel plezier gebruikt en eigenlijk veel meer ergernis aan de E72 gehad... (ook al is die op enkele punten weer wel beter dan E71).
Het is ook dat Nokia het steeds ingewikkelder maakt. Een voorbeeld: Vroeger kon je op de homepage van Nokia direct een toestel uitkiezen uit het dropdown menu. Een tijd later moest je eerst naar een subpagina gaan. Nog later moest je naar een subpagina van de subpagina gaan en tegenwoordig moet je zelfs verplicht je regio uitkiezen |:(
Nog een voorbeeld: Vroeger kon je met twee toetsdrukken een sms schrijven. Tegenwoordig zijn dat er alleen maar meer geworden. Ik wil dat niet, ik wil simpliciteit.

Maargoed, de E71 is qua bellen een prima toestel en over de belfuncties ben ik tevreden. Alleen de 6310i vind ik eigenlijk beter qua bellen. Alleen die extra functionaliteit die zo snel hapert op die E71 is echt irritant :(

[ Voor 13% gewijzigd door Trommelrem op 21-05-2010 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-03 21:25
Trommelrem schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 15:14:
[...]

Nog een voorbeeld: Vroeger kon je met twee toetsdrukken een sms schrijven. Tegenwoordig zijn dat er alleen maar meer geworden. Ik wil dat niet, ik wil simpliciteit.
Kan nog steeds hoor. Zorg er gewoon voor dat een van de zes snelkoppelingen op je thuis scherm of een van de twee softkeys verwijst naar Nieuwe SMS.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
EJVL schreef op maandag 17 mei 2010 @ 09:07:
[...]

Heb ik ook en werkt prima, via Mail for Exchange, m.google.com, zie verder http://nokiaexperts.com/s...r-contacts-mail-exchange/
Ik heb het nu werkend, maar nu kan slechts de agenda van mijn hoofdaccount worden gesynchroniseerd, welke tool laat meer agenda toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb weer een vaag probleem.

'Vroeger' had ik een SpeedTouch waar ik met mijn E71 wel eens gebruik van maakte, de SpeedTouch werd verwisseld voor een Fritz!box waar vervolgens de E71 ook wel eens mee connecteerde. Sinds kort heb ik de SpeedTouch weer aangesloten om deze als een routertje te gebruiken, waarbij ik het wifi-gebeuren uit heb geschakeld. Nu wil mijn E71 niet meer via de Fritz!box connecteren en krijg ik schermpjes van de SpeedTouch di me melden dat er geen verbinding kan worden gemaakt. Uiteraard heb ik alle verbindingen uit de E71 verwijderd en weer toegevoegd, dat geeft hetzelfde probleem.

Iemand enig idee wat hier gaande is?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
pven schreef op zondag 23 mei 2010 @ 15:57:
Ik heb weer een vaag probleem.

'Vroeger' had ik een SpeedTouch waar ik met mijn E71 wel eens gebruik van maakte, de SpeedTouch werd verwisseld voor een Fritz!box waar vervolgens de E71 ook wel eens mee connecteerde. Sinds kort heb ik de SpeedTouch weer aangesloten om deze als een routertje te gebruiken, waarbij ik het wifi-gebeuren uit heb geschakeld. Nu wil mijn E71 niet meer via de Fritz!box connecteren en krijg ik schermpjes van de SpeedTouch di me melden dat er geen verbinding kan worden gemaakt. Uiteraard heb ik alle verbindingen uit de E71 verwijderd en weer toegevoegd, dat geeft hetzelfde probleem.

Iemand enig idee wat hier gaande is?
Heb je ook alle accespoints verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:09

Totaalgeflipt

De enige echte

Volgens mij heb je die apparatuur gewoon verkeerd aangesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verkeerd aangesloten was niet het geval. ;)

Ik heb de DHCP-funtie van de Speedtouch uit gezet (vergeten :X) en nu werkt het wel. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal

Ik heb vorige week een simlockvrije E71 gekocht.
Ik heb de fabrieksinstellingen hersteld en toen met Nokia suite de nieuwste firmware erop gezet.
Software-matig gezien was hij dus als nieuw(heb hem 2ehands gekocht).
Nu het volgende probleem,ik werk met prepaid met internet,ze trekken dan 10 euro van je beltegoed af en dan kun je een maand vrij internetten.
Ik heb drie prepaid simkaartjes T-mobile,Vodafone en Kpn. Alle drie gekocht om te zien welke provider de beste 3G-dekking bij ons heeft in Hasselt,Overijssel.
Nu gaat het om het volgende...Vuclip(een mobiele video steaming site zoals youtube maar dan groter omdat hij van meerdere sites tegelijk filmpjes kan streamen),de NOS applicatie met nieuws,teletekst etc en de GPS die op de Nokia zit.
Met T-mobile en Vodafone geen enkel probleem,alles werkt prima en start snel op. Met Kpn werkt geen één van de drie. Vuclip zegt zodra ik een filmpje aanklik...Ongeldige URL,de NOS applicatie zegt nadat hij een tijdje op laden heeft gestaan,sessie verzoek verlopen 0kb ontvangen en de GPS brengt geen verbinding tot stand met de sateliet. Met Kpn werkt er dus niks terwijl bij T-mobile en Vodafona alles perfekt werkt,alleen één probleem,ik moet wel Kpn gebruiken omdat de 3G ontvangst binnenshuis bij T-mobile en Vodafone zeer slecht is en meestal helemaal niet,terwijl de Kpn juist heel goed is(6 balkjes). Ik moet dus wel Kpn gebruiken.
Maar daar werken de bovenstaande dingen helaas niet! Hoe kan dit?
Heb al van alles geprobeerd met verschillende toegangspunten,proxy aan,proxy uit maar niks helpt.
Knijpt de Kpn de boel af door bepaalde dingen te blokkeren of verandert het simkaartje van de Kpn bepaalde instellingen in je telefoon zodra je hem erin doet,ik snap er helemaal niks van,nogmaals bij T-mobile en Vodafone werkt alles wel goed.
Wie snapt hier wat,wie kan mij helpen??

alvast bedankt,groetjes Jennifer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Mij staat bij dat KPN streaming in haar voorwaarden heeft verboden, het zou me niet verbazen als ze die site geblocked hebben. Werkt youtube via KPN wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
wie weet een goede barcode app.

dat ik de barcode kan scannen en dat ik info over het product krijg oid? -> pricewatch etc

Tweede vraag ik maak nu gebruik van mail for exchange om mijn agenda te synchroniseren. Als ik nu een afspraak invoer op de pc, dan komt deze automatisch in mijn telefoon te staan; top. Echter wordt automatisch er aan toegevoegd dat ik een melding krijg op mijn telefoon 15 min van te voren, hoe kan ik dit omzeilen?

[ Voor 56% gewijzigd door groggy op 24-05-2010 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja youtube doet het wel,streaming op zich is het probleem niet,dat zit tegenwoordig standaard bij kpn internet inbegrepen. Maar waarom werken de bovengenoemde dingen bij kpn niet en bij andere providers wel,dat is de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Een tijd geleden heb ik de Nokia E71 overgekocht van iemand. Ik heb daarbij de rekening gekregen en kon zien dat het toestel pas een paar maanden oud was.

De batterij was echter al binnen een dag leeg. Omdat ik niet wist wat de voorgeschiedenis was van de vorige gebruikster, heb ik een nieuwe originele Nokia batterij gekocht. Ik heb precies gedaan wat de instructies waren; de batterij helemaal leeg laten lopen alvorens hem weer op te laden etc.

Nu blijkt dat ook deze batterij binnen een dag leeg is! Hoe kan dit nu?!

Ik heb niet automatisch mail ophalen, wel dat ik mijn hotmail heb gekoppeld aan mijn berichten en zelf hooguit 1 keer per dag mijn mail ophaal.

Verder heb ik bluetooth altijd uitstaan. Blijkbaar ligt het aan het toestel, dat de batterij zo snel leeg gaat. Maar waar kan het dan aan liggen?!

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen, ik ben inmiddels wanhopig :(. Heb gespaard om dit toestel te kunnen kopen en was er zo ontzettend blij mee..maar als ik hem nu om 10 uur 's morgens aanzet, kan ik er 's avonds om 9 uur vaak al niet meer mee bellen omdat hij dan elk moment weg valt..

Bij voorbaat hartelijk dank!!

Mvg,
Nicky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:06:
Hallo allemaal,

Een tijd geleden heb ik de Nokia E71 overgekocht van iemand. Ik heb daarbij de rekening gekregen en kon zien dat het toestel pas een paar maanden oud was.

De batterij was echter al binnen een dag leeg. Omdat ik niet wist wat de voorgeschiedenis was van de vorige gebruikster, heb ik een nieuwe originele Nokia batterij gekocht. Ik heb precies gedaan wat de instructies waren; de batterij helemaal leeg laten lopen alvorens hem weer op te laden etc.

Ik heb niet automatisch mail ophalen, wel dat ik mijn hotmail heb gekoppeld aan mijn berichten en zelf hooguit 1 keer per dag mijn mail ophaal.

Verder heb ik bluetooth altijd uitstaan. Blijkbaar ligt het aan het toestel, dat de batterij zo snel leeg gaat. Maar waar kan het dan aan liggen?!

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen, ik ben inmiddels wanhopig :(. Heb gespaard om dit toestel te kunnen kopen en was er zo ontzettend blij mee..maar als ik hem nu om 10 uur 's morgens aanzet, kan ik er 's avonds om 9 uur vaak al niet meer mee bellen omdat hij dan elk moment weg valt..

Mvg,
Nicky
Ligt GPS-functie aan (gps-gegevens waardoor antenne geactiveerd wordt)?
Bluetooth?
WLAN-scan aan?
Infrarood?
....

allemaal zorgen dat ze uit staan want dat zijn de energie-opslorpers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infrarood schakelt zichzelf na een paar minuten uit als het niet gebruikt wordt. WLAN scan trekt de accu niet binnen een dag leeg.

Ik zou eerder denken aan geinstalleerde programma's. Maak een backup op de PC, refresh de firmware door *#7370# in te geven en zet dan alleen de contacten, berichten, agenda en notities terug, niet de toestel specifieke instellingen, en kijk of het dan beter gaat.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2010 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:06:
Hallo allemaal,

Mvg,
Nicky
Blijf ook een keer op het "huisje" duwen gedurende 3 à 4-tal seconden. Er verschijnt dan een soort van lijst van alle actieve programma's en functies, daarna alles afsluiten (met uitzondering van "startscherm" want dat blijft altijd actief).
Daarna batterij herladen en zien of dat beterschap geeft. Ik denk eerlijk gezegd van wel, want het is een fantastisch apparaat maar heel wat functies kunnen batterijvreters zijn. Vandaar: iets niet nodig = afsluiten en daarna nogmaals controleren dmv "het huisje" of er daadwerkelijk niets anders meer actief is die de batterij spectaculair doet leeglopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 12:18:
controleren dmv "het huisje" of er daadwerkelijk niets anders meer actief is die de batterij spectaculair doet leeglopen.
Er zijn ook achtergrond processen die zo niet zichtbaar zijn. Met bv. ActiveFile (http://alietan.com/) kun je dat nagaan. Maar ik zou eerst de software eens refreshen voordat je zo diep gaat zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hartelijk bedankt allemaal voor de reacties.

Ik heb op het huisje geduwd en alleen mijn contactenlijst stond open en het startscherm. Nu nog alleen het startscherm.

Bluetooth staat uit, infrarood ook, WLAN-scanvolgens mij ook, als ik op openen druk, komen er wel allerlei namen te staan van @home en dergelijke.De GPS staat volgens mij ook uit, althans ik gebruik 'm nooit en als ik op opties klik, staat er niets bij van dat ik de verbinding moet stoppen oid.

Ik ben al vaker al die verbindingen doorgelopen en heb constant erop gelet dat alles uit stond..

Ik denk dat dan inderdaad degene van wie ik het toestel gekocht heb, bepaalde programma's erop heeft geinstalleerd, want dat zag ik toen al meteen.

Maar ik refresh de software dus door te doen wat johanw zegt, door die *#7370# in te geven? En ik raak dan dus alle gegevens kwijt? Die zal ik inderdaad eerst dan opslaan.

Heeft het nog zin om de fabrieksinstellingen er terug in te zetten?

Nogmaals hartelijk dank voor alle antwoorden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met *#7370# wordt het toestel weer in de toestand gezet van toen het net uit de verpakking kwam. En dan ben je alle gegevens kwijt ja, dus eerst backuppen. Het toestel zelf kan trouwens alleen alles backuppen en restoren, ik zou in jouw geval via de PC backuppen zodat je kunt kiezen wat je terug zet.

Terug naar fabrieksinstellingen doet alleen iets met instellingen en niks met geinstalleerde programma's. Overigens, de contactenlijst die alleen maar open staat in de achtergrond is geen probleem, dat kost geen accuduur. Die lijst staat altijd open als je via laatst gebelde nummers een nummer gebeld hebt, dus die zal op de meeste S60 toestellen wel eens lang open staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N. van Eekelen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-12-2020
Hallo,

Ben net nieuw hier, en heb een vraag betreft de aanschaf van een Nokia E71.
Een kennis van me heeft dit toestel ook in het bezit, en is hier zeer goed over te spreken. Nu mijn huidige toetsel ook aan vervanging toe is, zou de E71 een perfecte opvolger zijn voor mijn doelstelling.
Wat nu mijn vraag is:
Is het zich waard, om daadwerkelijk een E71 aan te schaffen met betrekking tot de E72 die op de markt is?

Met vriendelijke groet,

N. van Eekelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 11:34
De Nokia E71 is gewoon een erg fijn toestel, daar veranderd zijn opvolger de E72 niet veel aan. Het ligt meer persoonlijk of je het de meerprijs waard vind. Kort door de bocht krijg je een iets betere camera en een snellere processor ervoor terug. Nou heb ik de E71 toch bijna een jaar gebruikt en ik heb niets anders dan lof voor het apparaat. Alles functies die erop zitten hebben bij mij prima gewerkt. Sms'en was een genot en de belkwaliteit was gewoon goed. Ook de camera had slechter gekund, deze is zeker niet je van het, maar ik heb slechtere gezien (van o.a samsung).

De interface is wel wennen als je geen Symbian gewend bent, maar voor de rest is de E71 nogsteeds een prima aankoop, ook nu de E72 uit is. Persoonlijk vind ik de E71 zelfs mooier dan de E72, ik heb het gevoel dat het gewoon net wat lekker typt. Dit is natuurlijk een mening, maar ik vind het niet erg om een snellere processor en een iets betere camera te laten liggen daarvoor. De E71 is in mijn ogen een goed en degelijk toestel, van snelheidsproblemen heb ik eigenlijk nooit last gehad en de ondersteuning van het reparatie team was altijd dik in orde :)

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:12:
Hartelijk bedankt allemaal voor de reacties.

Ik heb op het huisje geduwd en alleen mijn contactenlijst stond open en het startscherm. Nu nog alleen het startscherm.

Bluetooth staat uit, infrarood ook, WLAN-scanvolgens mij ook, als ik op openen druk, komen er wel allerlei namen te staan van @home en dergelijke.De GPS staat volgens mij ook uit, althans ik gebruik 'm nooit en als ik op opties klik, staat er niets bij van dat ik de verbinding moet stoppen oid.

Ik ben al vaker al die verbindingen doorgelopen en heb constant erop gelet dat alles uit stond..

Ik denk dat dan inderdaad degene van wie ik het toestel gekocht heb, bepaalde programma's erop heeft geinstalleerd, want dat zag ik toen al meteen.

Maar ik refresh de software dus door te doen wat johanw zegt, door die *#7370# in te geven? En ik raak dan dus alle gegevens kwijt? Die zal ik inderdaad eerst dan opslaan.

Heeft het nog zin om de fabrieksinstellingen er terug in te zetten?

Nogmaals hartelijk dank voor alle antwoorden!!
Kijk eens naar de nieuwste firmware, die van mij (2de hands) was ook binnen een dag leeg, met de nieuwste firmware doe ik er ongeveer 2 dagen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De E71 is best betrouwbaar, maar Mail for Exchange werkt niet altijd soepel. Ik ben er mee gestopt toen hij alle verjaardagen in de telefoon omgezet had in afspraken, en dan (ik denk vanwege conflicterende tijdzones) ook nog eens een dag te vroeg gezet had. Gelukkig kan ik waar ik nu werk de bedrijfsmailserver gewoon via IMAP benaderen, geen Exchange gezeur meer voor mij.

P.s. als je 'm dumpt, wat vraag je voor die E71?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2010 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N. van Eekelen
@Wackoz: Bedankt voor je reactie, en de goede uitleg over dit toestel. Zo te horen is dit voor mij een perfect toestel, wat van allen gemakken voorzien is en ook nog eens stevig is. Geweldig!
Heb dit toestel vanmorgen dan ook maar besteld, en kreeg net een bericht dat deze is verzonden en dus onderweg naar huis is.

Nogmaals bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:49:
[...]

De E71 is best betrouwbaar, maar Mail for Exchange werkt niet altijd soepel. Ik ben er mee gestopt toen hij alle verjaardagen in de telefoon omgezet had in afspraken, en dan (ik denk vanwege conflicterende tijdzones) ook nog eens een dag te vroeg gezet had. Gelukkig kan ik waar ik nu werk de bedrijfsmailserver gewoon via IMAP benaderen, geen Exchange gezeur meer voor mij.

P.s. als je 'm dumpt, wat vraag je voor die E71?
Euh, hij is niets meer waard. Net buiten het raam was een vijvertje. Dat kloteding heeft contacten gewist nadat ik weer een "System Error Try Again Later" kreeg. De contacten waren niet alleen uit de telefoon gewist, maar ook uit Exchange. Mijn backup was een week oud dus ik ben een week aan nieuwe contacten kwijt. Toen trok ik het niet meer en toen heeft de telefoon een waterlanding gemaakt :+

Ik heb m'n 6310i weer. Fijn toestel, maar het enige wat die mist is Exchange contacts en calendar synchronisatie.

[ Voor 3% gewijzigd door Trommelrem op 27-05-2010 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Als ik de code *#7370# invoer op mijn toestel, zegt deze dat het de fabrieksinstellingen betreft. Het is dus exact hetzelfde. Is er dan nog een andere code die de geinstalleerde programma's verwijdert?

Want ik wil graag het gehele toestel leeg hebben om eventuele schadelijke software er af te hebben.

Ik ga nu de nieuwste firmware eropzetten, dank voor de tip!

Groet,
Nicky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 10:41:
Als ik de code *#7370# invoer op mijn toestel, zegt deze dat het de fabrieksinstellingen betreft. Het is dus exact hetzelfde.
Dat zegt hij wel, maar het doet toch echt iets anders dan de menuoptie herstel fabrieksinstellingen. Hij vraagt daarna ook om de toestelcode, als je die niet aangepast hebt is die 12345.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die net als ik ook Nokia Messaging gebruiken voor het binnenhalen van e-mail?
Ik vind het nogal vervelend dat op mijn startscherm/hoofdscherm de laatste 3 mails blijven staan,
iemand een idee waar ik dit kan uitschakelen of is dit niet uit te schakelen?

De laatste 3 ontvangen email blijven dus staan op het startscherm/hoofdscherm, ook wanneer ze gelezen zijn.

Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha Allemaal,

ik heb een vraagje: na het installeren van firmware versie 410.21.010 werkt mijn interne GPS niet meer.
:/ Ben het probleem al op andere forums tegengekomen, maar nog nergens een oplossing. Hebben hier mensen hetzelfde probleem? of nog beter: een oplossing??? O+

Verder blijft E71 TOPPPP!!!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 22:48:
Ha Allemaal,

ik heb een vraagje: na het installeren van firmware versie 410.21.010 werkt mijn interne GPS niet meer.
:/ Ben het probleem al op andere forums tegengekomen, maar nog nergens een oplossing. Hebben hier mensen hetzelfde probleem? of nog beter: een oplossing??? O+

Verder blijft E71 TOPPPP!!!! :9
Ik heb het probleem ook gehad, als ik echter naar menu, GPS en dan niet de optie kaart koos maar positie geloof ik en dan huidige positie opvraag, deed de gps het weer wel, daarna drukte ik op het huisje, en ging weer opnieuw naar GPS, en dan wel kaarten, toen deed het bij mij wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb van de week de nieuwste firmware op mn E71 gezet. Alles weer instellen dus maar is allemaal gelukt. OOk mijn zakelijke mail via exchange werkt gelukkig weer, echter op 1 punt na namelijk mijn agenda wordt niet gesynct... email dus wel kan ook verzenden van email maar afspraken uit mn outlook komen niet in mn agenda.

op het internet kan ik geen antwoorden vinden hierover... iemand ideeën?

Ga online via T-Mobile mobiel internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:10
Precies, kan dit alleen maar beamen, mijn vriendin heeft nu zelf de e72, nadat ik zo lyrisch was over mijn e71. Maar toch als ik dat toestel in handen heb, dan denk ik "nee, geef me mijn e71 maar" En het is inderdaad wat je zegt, de snellere cpu en camera is eigenlijk de enige meerwaarde die de e72 biedt tov de e71.

Ik zit er zelfs over te denken om een tweede e71 te kopen, puur als back-up voor het geval dat deze het leven laat. Gewoon een tweedehandsje wat goed werkt en dan nog wat reserve spullen zoals top-cover en backplate gewoon puur voor als er wat aan komt. Het is gewoon zo'n fijne telefoon dat ik voorlopig niets anders meer wil en dat heb ik in een lange tijd niet meer gehad! (zegt een voormalig iPhone gebruiker)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://lh3.ggpht.com/_IaU...033%5B4%5D.jpg?imgmax=800
Zoals je hier ziet staan er ongelezen en gelezen berichten..
Dat heb ik ook op mijn E71 maar ik zou graag willen dat de gelezen berichten niet meer op het hoofdscherm zichtbaar zijn.
Iemand die hier een oplossing voor weet?

'uitzetten bij menu-- instellingen--modi--toepass startscherm--ingeschakelde toepassingen.'

Ik heb dit^^ geprobeerd maar daar kan ik het niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EJVL schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 07:58:
[...]

Ik heb het probleem ook gehad, als ik echter naar menu, GPS en dan niet de optie kaart koos maar positie geloof ik en dan huidige positie opvraag, deed de gps het weer wel, daarna drukte ik op het huisje, en ging weer opnieuw naar GPS, en dan wel kaarten, toen deed het bij mij wel goed.
Hmm, ook dan blijft hij zeggen " wachten op GPS" .
Het is echt een irritante bug :S Heb net ook een mailtje gestuurd naar Nokia of zij de oplossing hebben.
Zijn er al meer mensen die dit probleem hebben?
Weet iemand ander hoe je aan een oudere firmware versie kan komen, zodat ik die kan terugzetten?? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:04:
[...]

Hmm, ook dan blijft hij zeggen " wachten op GPS" .
Het is echt een irritante bug :S Heb net ook een mailtje gestuurd naar Nokia of zij de oplossing hebben.
Zijn er al meer mensen die dit probleem hebben?
Weet iemand ander hoe je aan een oudere firmware versie kan komen, zodat ik die kan terugzetten?? :|
Maar blijft hij ook hangen als je de huidige postitie in het menu GPS opvraagd, dus niet via kaarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mdbde schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 18:28:
[...]

Ga naar mail.nokia.com met je standaard browser. Download nokia messaging en je ontvangen emails, ongeacht gelezen blijven op homescreen staan. Dit omdat nokia messaging gebruik maakt van de intellisync plugin. Deze kun je ook weer uitzetten bij menu-- instellingen--modi--toepass startscherm--ingeschakelde toepassingen. Hier kun je ook instellen of kalender items weergegeven moeten worden of nog andere email notificaties

ps. Op dat plaatje staat de homescreen van de e71 afgebeeld
Dit is dus juist wat ik niet wil, ik wil graag dat de gelezen emails niet meer worden weergegeven op het hoofscherm.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2010 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N. van Eekelen
Vandaag mijn nieuwe E71 eens goed uitgeprobeerd, wat een geweldig toestel!
Ik ben zelf maar een leek met mobiele telefoons, dus heb ik nog een vraag.
Heb op dit moment een redelijk kleine internetbundel, die al ver vol is voor deze maand. Nu internet ik via mijn wifi verbinding, maar ik zie linksboven in het scherm toch 3G staan. Betekend dit wanneer ik op het web ga of mijn e-mail binnen haal via 3G Heb zelf al wat gekeken in de instellingen en heb als enigste toegangspunt mijn WiFi verbinding ingesteld, en de overige toegangspunten verwijderd.
Als ik het dus zelf goed begrijp dan internet ik dus nu alleen via mijn WiFi verbinding?

Bij voorbaat dank,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-03 21:25
3G heeft op zich niets met internet te maken. Het staat voor derde generatie. 2G is dus tweede generatie. Je kan gesprekken voeren via zowel 2G als 3G. Dus als er bij jou 3G staat, wil dat zeggen dat jouw E71 met een netwerk van derde generatie verbonden is.

Voor wat betreft data, ben je met internet verbonden als je er twee pijltjes bij ziet verschijnen. Als die pijltjes er niet zijn, heb je geen actieve internet sessie met je provider.
Of je een actieve WiFi verbinding hebt kan je dan weer rechts boven op je scherm zien. Dat is een klein icoontje dat er uitziet als een klavertje vier met meestal een klein hangslotje bij.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:55
Is de dataverbinding sneller als je via 3G verbonden bent? (dus bij instellingen Dual mode ipv GSM mode)

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N. van Eekelen
Bedankt voor de informatie! Nu maar snel mijn internet abonnement wijzigen, en dan kunnen we overal mailen:)

Groeten.

[ Voor 2% gewijzigd door N. van Eekelen op 29-05-2010 13:45 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guru1000
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02-2021
Zo mijn E71 werkt ook weer.

Service point kon mij firmware probleem niet oplossen dus hij is opgestuurd naar een repair center. Daar hebben ze voor mij de nieuwste software ingeladen en nu werkt alles weer. Alleen blijft hij nog even stof happen totdat ik een duelsim heb, want mijn htc hd2 is toch veruit superieur aan de e71 :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn ontvangen emails, ongeacht gelezen blijven op homescreen staan.. iemand een idee hoe ik dit weg krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thuis heb ik een router met wifi functie. Ik heb ook mobiel internetaansluiting. Ik weet dat wanneer ik vroeger op het web wilde, ik kon kiezen welk accesspoint ik moest nemen (wifi of mobiel). Dat blijkt de e71 blijkbaar nu niet meer te vragen. Zijn er mensen die me terug op weg kunnen helpen zodat ik waar en wanneer zelf kan kiezen welk accesspoint ik kan kiezen (wifi thuis of mobiel internet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
@Guru1000 alleen batterijduur van de E71 heb ik nog nergens anders zo goed gezien, zelfs als ik BT, en GPS in de auto aanheb.

@PatrickPotgiete: niet

@Jesseke: Menu - Instrumenten - Instellingen - Verbindingen - Packet-ggvns - Packet-ggvnsverb.: Wanneer nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Jesseke: Menu - Instrumenten - Instellingen - Verbindingen - Packet-ggvns - Packet-ggvnsverb.: Wanneer nodig
Raar, de instelling staat zo zoals jij opgegeven hebt. Ik ben nu buiten bereik van de router, en als ik op internet ga, probeert hij verbinding te leggen met mijn wlan thuis.

Krijg dan melding: "kan het WLAN niet vinden". Hij geeft geen andere suggestie om connectie te leggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 08:48:
[...]

Raar, de instelling staat zo zoals jij opgegeven hebt. Ik ben nu buiten bereik van de router, en als ik op internet ga, probeert hij verbinding te leggen met mijn wlan thuis.

Krijg dan melding: "kan het WLAN niet vinden". Hij geeft geen andere suggestie om connectie te leggen...
Is dat alleen met de browser? want dan kun je dat via de settings van je browser aanpassen. Sowieso is SmartConnect een aanrader om je verbindingen wat makkelijker te beheren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sander schreef op maandag 31 mei 2010 @ 09:08:
[...]

Is dat alleen met de browser? want dan kun je dat via de settings van je browser aanpassen. Sowieso is SmartConnect een aanrader om je verbindingen wat makkelijker te beheren.
Nu valt mijn euro! Idd, je kan instellen in je browser welk accesspoint hij moet nemen. Heb nu mijn browser kunnen instellen dat hij telkens bij een nieuwe connectie vraagt welk soort connectie hij moet leggen (dmv wlan of mobiel internet).

Duizendmaal dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wellicht kan iemand me helpen met wat zoekkreten...

De onderkant van de E71 is stuk gegaan. In hoeverre kan dat frame vervangen worden? Ik heb de diverse webshops al bekeken en daar kan ik niet veel vinden. Daarnaast laten me google skills me in de steek met woorden ala frame, parts e.d.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guru1000
BtM909 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 13:39:
Wellicht kan iemand me helpen met wat zoekkreten...

De onderkant van de E71 is stuk gegaan. In hoeverre kan dat frame vervangen worden? Ik heb de diverse webshops al bekeken en daar kan ik niet veel vinden. Daarnaast laten me google skills me in de steek met woorden ala frame, parts e.d.
alles is te vervangen. complete frame en onderdelen. Zelf gekocht via mobielbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guru1000
Mad_Cow schreef op maandag 31 mei 2010 @ 07:45:
@Guru1000 alleen batterijduur van de E71 heb ik nog nergens anders zo goed gezien, zelfs als ik BT, en GPS in de auto aanheb.
Batterij ben ik denk ik wel met je eens, maar kan het niet vergelijken eigenlijk. Als mijn data verbinding uit staat bij mijn HD2 dan doe ik er 3 dagen mee. Met data verbinding aan zo'n 1,5 dag. Bij de E71 heb ik nooit dataverbinding gehad behalve met wifi dan en dan ging het ook hard met de batterijduur.

Zometeen maar ff dualsim aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:06
mijn vriendin heeft vandaag dr e71 weggebracht ter reparatie.
steeds wanneer ze gebeld werd of wilde bellen ging de telefoon rebooten (je hoefde dan geen pincode in te voeren) maar het is natuurlijk wel erg irritant.

Hoop een foutje in de software en dat ie binnenkort weer gemaakt is.

Stond trouwens de laatste software op

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van dag op dag krijg ik de melding in het scherm "Selecteer toegangspunt" en dan gans de waslijst van mogelijke toegangspunten (wifi, mobiele internetverbinding,...). Ik heb nochtans geen internetbrowser of wat dan ook opgestart die een toegangspunt zou nodig kunnen hebben.
Dus de telefoon is in volledige "rust" zonder dat er programma's draaien en dan krijg ik opeens die melding.
Packet-gegevens staat op "wanneer nodig" en toegangspunt op "geen".
Firmware versie: 400.21.013 22-10-2009 rm-346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:58

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:31:
Van dag op dag krijg ik de melding in het scherm "Selecteer toegangspunt" en dan gans de waslijst van mogelijke toegangspunten (wifi, mobiele internetverbinding,...). Ik heb nochtans geen internetbrowser of wat dan ook opgestart die een toegangspunt zou nodig kunnen hebben.
Dus de telefoon is in volledige "rust" zonder dat er programma's draaien en dan krijg ik opeens die melding.
Packet-gegevens staat op "wanneer nodig" en toegangspunt op "geen".
Firmware versie: 400.21.013 22-10-2009 rm-346
Probeer eens met JBakTaskman te kijken wat er allemaal onzichtbaar op de achtergrond meedraait.
Waarschijnlijk toch iets wat een internet verbinding nodig heeft.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAher
  • Laatst online: 05-05-2024

MAher

.. far and free ...

Qosmic schreef op maandag 31 mei 2010 @ 19:55:
mijn vriendin heeft vandaag dr e71 weggebracht ter reparatie.
steeds wanneer ze gebeld werd of wilde bellen ging de telefoon rebooten (je hoefde dan geen pincode in te voeren) maar het is natuurlijk wel erg irritant.

Hoop een foutje in de software en dat ie binnenkort weer gemaakt is.

Stond trouwens de laatste software op
Had ik ook toen ik naar de laatste (410) firmware flashte. Na een tijdje (foontje aan en uit) loste dit zich vanzelf weer op, gelukkig. Sindsdien geen last meer van gehad (maandje of 2)

System | Suomalaiset Lehmät.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik heb hier een e71, die ik bijna nooit meer gebruik. Ik had hem aan de usb lader laten liggen, voor een best lange tijd, aangezien ik al een andere telefoon heb. Is dit schadelijk voor de accu/telefoon ofzo? Want hij gaat opeens niet meer aan ;s. Ik weet dat hij het nog prima deed voor het laatst en heb hem in de tussentijd niet meer gebruikt. Is me telefoon/accu kapot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

USB lader? Bedoel je een lader die aan de USB poort van een computer hangt? Die ebben een veel lagere spanning dn de gewone lader, probeer hem eens op te laden met de gewone lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
Accu er al eens uitgehaald en weer ingedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 13:12:
[...]
Probeer eens met JBakTaskman te kijken wat er allemaal onzichtbaar op de achtergrond meedraait.
Waarschijnlijk toch iets wat een internet verbinding nodig heeft.
Het was een programma die ingesteld was om een oud (lees: een verwijderd accesspoint) te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
EJVL schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 16:47:
Accu er al eens uitgehaald en weer ingedaan?
Jup, maar krijg hem niet meer aan :(

/edit
deed hem net weer in de adapter en probeerde hem aan te doen. De lichtjes gingen opeens aan, maar er komt niks op het scherm. Alleen zwart beeld.

/edit2
Ik had hem aangelaten met zwart scherm op de lader en probeerde net weer aan te doen en opeens werkt hij weer xD. Geen idee waar het aan ligt, maar hij is weer aan iig.

[ Voor 49% gewijzigd door xileS op 04-06-2010 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kost die GPS met Nederlandse kaart eigenlijk geld? Was er vanmiddag eens mee aan het kloten en er ging maar liefst €0,01 van me beltegoed af hehehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viktorvm
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09 10:28
GPS = gratis
Ovi Maps = gratis
Kaarten voor Ovi maps = gratis
Kosten verbinden met internet voor kaarten en Assisted GPS = niet gratis

Als je instelt bij je instellingen dat Ovi Maps offline moet blijven en dat Assisted GPS uit is gaat er niks af van je beltegoed:) Je moet wel dan de kaarten van te voren downloaden en installeren via de Ovi Suite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks, Online bij opstarten heb ik op Nee staan. Waar kan ik dat van Assisted GPS vinden? Heb de E71 pas een paar dagen, dus heb nog niet alles perfect doorgenomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
Menu, GPS, Kaarten, opties, verbinding.
Staat of op Internet of op offline, voor offline moet je wel met Nokia maps loader de kaarten op je telefoon gezet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op maandag 07 juni 2010 @ 23:07:
Thanks, Online bij opstarten heb ik op Nee staan. Waar kan ik dat van Assisted GPS vinden? Heb de E71 pas een paar dagen, dus heb nog niet alles perfect doorgenomen. :)
Op GoT stellen we het op prijs dat je eerst zelf dingen uitzoekt en dan pas komt vragen. Andersom is niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb pas van mijn E71 een backup gemaakt, waarna ik een hardreset heb gedaan. Daarna alles teruggezet zonder problemen.

Mijn email via nokia messaging werkt ook gewoon weer, heb ingesteld dat hij het op het startscherm weergeeft, maar dit doet hij niet. Weet iemand hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje. Ik heb pas een E71 en geraak er niet uit hoe van buitenuit een thema te installeren. Ik heb Nokia Ovi Suite, bluetooth en verschillende themas (.sis bestanden) op mijn laptop staan. Kan iemand me dit even uitleggen? thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbosjaak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:08

Turbosjaak

Un Chien De Liege

Ik heb er sinds een paar dagen ook een en ik heb dit volgens mij via Nokia PC Suite gedaan.

In deze applicatie via toepassingen installeren kun je thema's installeren.