Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan01
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-08 21:04
Bedankt ZeilDue.
Via SymbianTweet.com staan de volgende twee opmerkingen bij deze fw release:

•It may take some time before the new firmware is available for your region.
•This release is an emergency release to address very specific complaints from Customers and Operators

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiled
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Office 2007 support lijkt mij wel handig! Want ik open best vaak docs op mijn E71. Maar zit hier nog steeds op 410.21.010

Edit: Zie nu dat die vorige dat ook al had..

[ Voor 5% gewijzigd door Xiled op 02-01-2011 20:36 ]

Athlon 700 | Gigabyte 7IXE | 2x128mb pc133 | Voodoo Banshee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:38
Weten jullie een goed programma voor het delen van je internetverbinding? Joiku had ik al gevonden, alleen als je je opgestarte netwerk wil beveiligen moet je de full version kopen voor 10 dollar, dat vind ik een beetje overdreven voor die paar keer per jaar dat ik het misschien gebruik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoerTien
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Flexicon schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 20:37:
Weten jullie een goed programma voor het delen van je internetverbinding? Joiku had ik al gevonden, alleen als je je opgestarte netwerk wil beveiligen moet je de full version kopen voor 10 dollar, dat vind ik een beetje overdreven voor die paar keer per jaar dat ik het misschien gebruik ;)
Kun je je modem op de e71 niet zo instellen dat je via PC-suite verbinding kunt maken? Ik zal ook ff wat proberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
BoerTien schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 14:34:
[...]

Kun je je modem op de e71 niet zo instellen dat je via PC-suite verbinding kunt maken? Ik zal ook ff wat proberen....
Ja klopt, maar heb op mijn laptop geen bluetooth, maar het kan natuurlijk ook gewoon via de meegeleverde usb kabel, alleen die moet je dan niet vergeten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Iemand al ooit meegemaakt dat de bluetooth in de wagen telkens eruit gegooid wordt binnen enkele minuten?
Heb hier een 20tal E71's, iemand krijgt een nieuwe bedrijfswagen (BMW), E71 wordt herkend maar van het moment dat je hem in de lader legt of gewoon ff wacht ... weg en niet meer terug te krijgen zonder foon uit te zetten.
Eerst een factory reset gedaan, niks.
Via software updater tot laatste versie, ergens in de 500.xxx serie, niks.
Bij mijn E71 werkt ie wel probleemloos.
Misschien een SIM kaart probleem?

Toevallig nog met iemand anders zijn 71 getest, die doet het ook niet, elk ander toestel (nokias) werkt het wel.

Edit: Door incompatibiliteit met PC Suite en Ovi met ons netwerk ben ik nogal huiverig om deze te gebruiken (mijn voorganger heeft simpelweg PC Suite bij iedereen op pc gezet), hoe zit het met Ovi maps, kan ik de foon dan ook echt gebruiken als GPS of is het meer zoiets als Google maps waarbij je eerst een map gaat ophalen en die route dan kan gebruiken of krijg je echt een routeplanner zoals bij de E72?
Of heb ik Ovi suite zelfs helemaal niet nodig en kan ik de maps installen?

[ Voor 27% gewijzigd door Graviton12 op 09-01-2011 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiled
  • Niet online
Graviton12 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 11:39:
Iemand al ooit meegemaakt dat de bluetooth in de wagen telkens eruit gegooid wordt binnen enkele minuten?
Heb hier een 20tal E71's, iemand krijgt een nieuwe bedrijfswagen (BMW), E71 wordt herkend maar van het moment dat je hem in de lader legt of gewoon ff wacht ... weg en niet meer terug te krijgen zonder foon uit te zetten.
Eerst een factory reset gedaan, niks.
Via software updater tot laatste versie, ergens in de 500.xxx serie, niks.
Bij mijn E71 werkt ie wel probleemloos.
Misschien een SIM kaart probleem?

Toevallig nog met iemand anders zijn 71 getest, die doet het ook niet, elk ander toestel (nokias) werkt het wel.

Edit: Door incompatibiliteit met PC Suite en Ovi met ons netwerk ben ik nogal huiverig om deze te gebruiken (mijn voorganger heeft simpelweg PC Suite bij iedereen op pc gezet), hoe zit het met Ovi maps, kan ik de foon dan ook echt gebruiken als GPS of is het meer zoiets als Google maps waarbij je eerst een map gaat ophalen en die route dan kan gebruiken of krijg je echt een routeplanner zoals bij de E72?
Of heb ik Ovi suite zelfs helemaal niet nodig en kan ik de maps installen?
Ovi maps is gewoon hetzelfde als bij de E72! Dus echte navigatie en niet google maps style! Werkt bij mij zeer goed! Heb al een paar keer gebruikt om ergens heen te rijden!

Het is wel verstandig om de map van Nederland alvast op je geheugenkaart te zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
stefan01 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:01:
[...]

Hier ook hetzelfde probleem met het snel leegraken van de batterij. Ik heb er zelfs een nieuwe batterij voor gekocht. Dat loste het probleem niet op. Door USB connectie met Ovi Suite raakt mijn batterij steeds snel leeg. Ik heb nu Ovi Suite Beta Versie 3.0.0.271 erop gezet. Dat lijkt beter te gaan.
Maar eigenlijk is Nokia PC Suite nooit overtroffen. Das sowieso het beste product.
Heb een 20tal E71's int bedrijf, verschillende mensen klaagden over de batterij dat ie ineens zo snel leeg was.
En dat van de ene op de andere dag...

Volgens onze provider kan het zijn dat de SIM vervangen moet worden, dat ie te oud is, niet goed connectie kan maken en dus constant verbinding probeert te krijgen dus batterij snel leeg. (Dus het zou ook aan het netwerk kunnen liggen dat ze een verandering gedaan hebben of een slechte antenne).

Bij anderen was het Lotus Notes auto sync, dus beetje zoeken, er is altijd wel iets wat meer batterij vreet dan zou mogen, bluetooth bv, bij sommigen is ie al binnen dag leeg als ze die hebben opstaan.

Lijkt ook wel alsof die batterijen maar 6 maand goed werken :p
(Onze account manager moest telkens lachen als ik belde om te zeggen dat we batterij problemen hadden :D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoerTien
  • Niet online
Graviton12 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 17:48:
[...]

Heb een 20tal E71's int bedrijf, verschillende mensen klaagden over de batterij dat ie ineens zo snel leeg was.
En dat van de ene op de andere dag...

Volgens onze provider kan het zijn dat de SIM vervangen moet worden, dat ie te oud is, niet goed connectie kan maken en dus constant verbinding probeert te krijgen dus batterij snel leeg. (Dus het zou ook aan het netwerk kunnen liggen dat ze een verandering gedaan hebben of een slechte antenne).

Bij anderen was het Lotus Notes auto sync, dus beetje zoeken, er is altijd wel iets wat meer batterij vreet dan zou mogen, bluetooth bv, bij sommigen is ie al binnen dag leeg als ze die hebben opstaan.

Lijkt ook wel alsof die batterijen maar 6 maand goed werken :p
(Onze account manager moest telkens lachen als ik belde om te zeggen dat we batterij problemen hadden :D).
Wat jij zegt over de simkaart kan ik gedeeltelijk bevestigen. Ik heb namelijk mijn simkaart schoon gemaakt omdat van de een op de andere dag de batterijduur gehalveerd was na een firmwareupgrade. Ik heb ovi suite verwijderd en nu lijkt het probleem verholpen. Strak na de upgrade deed ik 1,5 dag met een batterij en nu 4 terwijl ik altijd bluetooth aan heb staan en zeker wel 15 keer per dag 5 minuten gebeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Doe local IT, 50% van de issues gaan over foons zoals de E71-72-75 en alles wat eraan gerelateerd is zoals pc suite/Notes :)
Vandaag weer eentje met een 75 waarvan de contacten niet tevoorschijn komen in auto terwijl mijn E71 wel probleemloos contacts doorstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 21:45
Weet iemand hoe lang de batterij van een E71 ongeveer mee gaat als deze constant 3G verbinding via Wifi of Bluetooth zit te tetheren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiled
  • Niet online
barzi schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:34:
Weet iemand hoe lang de batterij van een E71 ongeveer mee gaat als deze constant 3G verbinding via Wifi of Bluetooth zit te tetheren?
Met joikuspot is de batterij ongeveer na 2,5 uur leeg (3g naar wifi tethering).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Laatst online: 19:25
Even een kleine kick,

Hoe kan ik de default mail veranderen? Wanneer ik nu iets wil verzenden doet hij dit automatisch via Lotus notes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lifeguard schreef op zondag 23 januari 2011 @ 10:47:
Even een kleine kick,

Hoe kan ik de default mail veranderen? Wanneer ik nu iets wil verzenden doet hij dit automatisch via Lotus notes :(
Op het moment dat je de mail instelt en hij gaat verbinding maken, op annuleren klikken. Dan kan je een exchange server erin zetten.

code:
1
Vraag van mij

Hoe zet ik 2 exchange mailboxen erin?
Gebruik hem voor mijn werk, maar daar heb ik meerdere mailboxen waar ik mail op binnen krijg: Groeps mail adres en een persoonlijke box.

Heb nog niet gevonden hoe ik dit draaiende krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Misschien kijk ik niet goed, maar kun je met de E71 ook sms sjablonen aanmaken?

Ik kan wel een bericht in de concepten zetten, maar als ik hem daarna verstuur is de SMS verdwenen uit de concepten.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiled
  • Niet online
Grolsch schreef op maandag 31 januari 2011 @ 15:23:
Misschien kijk ik niet goed, maar kun je met de E71 ook sms sjablonen aanmaken?

Ik kan wel een bericht in de concepten zetten, maar als ik hem daarna verstuur is de SMS verdwenen uit de concepten.
Menu --> communicatie --> berichten --> mijn mappen

daar kan je sjablonen aanmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Mijn E71 zoekt niet meer in mijn contacten als ik in het startscherm een naam intik. Eerder deed hij dat altijd wel. Als ik eerst mijn contacten open en dan een naam intik gaat het gewoon goed. Weet iemand hoe ik dat kan herstellen? Vond het wel prettig werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 5 weken een N8 gebruikt te hebben toch weer terug bij mijn vertrouwde Nokia E71. Nieuw gekocht via de Nokia site en bevalt mij toch veel beter dan de N8. Natuurlijks is de N8 veel nieuwer en is het een niet vergelijkbaar toestel maar wennen aan de touchschreen kon ik niet. Dan is de standby tijd van de E71 een stuk langer. 1,5 dag met de N8 en 4 dagen met de E71 en dan met de zelfde uren bellen, sms'en internetten.
Voorlopig blijf ik gewoon bij een toestel met knopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
Ik ben van de E71 naar een DesireHD gegaan. Ik heb veel plezier van Android en het enorme scherm van de DesireHD. Maar ook ik heb besloten dat mijn volgende telefoon weer een E71 vormfactor krijgt. Tekst input is gewoon lang niet zo nauwkeurig zonder toetsenbord. Met name blind toetsen vinden is niet te doen op een touchscreen.
Maar ik ga niet terug naar de E71 SymbianS60 voelt te verouderd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:51

Totaalgeflipt

De enige echte

Mad_Cow schreef op maandag 07 februari 2011 @ 10:44:
Ik ben van de E71 naar een DesireHD gegaan. Ik heb veel plezier van Android en het enorme scherm van de DesireHD. Maar ook ik heb besloten dat mijn volgende telefoon weer een E71 vormfactor krijgt. Tekst input is gewoon lang niet zo nauwkeurig zonder toetsenbord. Met name blind toetsen vinden is niet te doen op een touchscreen.
Maar ik ga niet terug naar de E71 SymbianS60 voelt te verouderd aan.
Ik heb dezelfde overstap gedaan, en merk wel dat ik mindersnel lange berichten maak. Omdat typen inderdaad niet zo snel en nauwkeurig gaat als met de E71.

Maar of mijn volgende een weer zoiets wordt weet ik nog niet. Misschien wordt de input nog wel flink verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:06

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Mijn E71 houdt het iets meer dan een dag uit op één keer laden... Maar ja, hij staat ook constant mail binnen te lurken via Lotus Notes Traveler en GMail...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:49

Sherlock

No Shit

Ik heb mijn E71 een jaartje geleden overgedaan naar mijn vader, en hij vraagt nu of het mogelijk is om alle emails in één keer als gelezen te markeren. Ik kon het zelf niet vinden op de telefoon, maar ik meen me te herinneren dat dit wel mogelijk is/was, maar hoe?

Email is pop3 overigens.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Sherlock schreef op maandag 07 februari 2011 @ 12:32:
Ik heb mijn E71 een jaartje geleden overgedaan naar mijn vader, en hij vraagt nu of het mogelijk is om alle emails in één keer als gelezen te markeren. Ik kon het zelf niet vinden op de telefoon, maar ik meen me te herinneren dat dit wel mogelijk is/was, maar hoe?

Email is pop3 overigens.
Open je mailbox, linkerknop 'Opties', 'Markeringen aan/uit', 'Alle markeren'.
Nu zijn alle mails voorzien van een groen vinkje.
Kies nu weer linkerknop 'Opties', 'Mark. als gelezen'.

Voila!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:49

Sherlock

No Shit

ZeilDude schreef op maandag 07 februari 2011 @ 20:09:
[...]

Open je mailbox, linkerknop 'Opties', 'Markeringen aan/uit', 'Alle markeren'.
Nu zijn alle mails voorzien van een groen vinkje.
Kies nu weer linkerknop 'Opties', 'Mark. als gelezen'.

Voila!
Perfect, dat was het inderdaad! Bedankt :)

@hieronder, ik ben ook van een E71 naar een Desire Z gegaan, alleen met een HD2 als tussenstap. De Desire Z bevalt me ook echt prima, een mooie combinatie tussen het grote touchscreen van de HD2 en het prima toetsenbord van de E71 :)

[ Voor 24% gewijzigd door Sherlock op 08-02-2011 11:51 ]

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:16
Totaalgeflipt schreef op maandag 07 februari 2011 @ 11:34:
[...]

Ik heb dezelfde overstap gedaan, en merk wel dat ik mindersnel lange berichten maak. Omdat typen inderdaad niet zo snel en nauwkeurig gaat als met de E71.

Maar of mijn volgende een weer zoiets wordt weet ik nog niet. Misschien wordt de input nog wel flink verbeterd.
Ik ben van een E71 naar de Desire Z over gestapt. Voor mijn gevoel combineert die het beste van twee werelden: mooi groot touchscreen (maar ook weer niet formaat breedbeeld tv) en een vast toetsenbord. Korte berichtjes tik ik snel via het touchscreen, maar voor een mail of lange sms is het toetsenbord echt ideaal. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 16:21
Mijn N73 heeft het na bijna 4 jaar trouwe dienst begeven. Het toestel gebruikte ik om te bellen, sms'en en als agenda. De laatste functie is voor mij de belangrijkste.

Bij bijna geen enkele (nieuwe/ betaalbare) telefoon is het systeem zo als dat van de N73. Ik zoek:
  • Op de achtergrond moeten mijn agenda entries staan.
  • Als ik de agenda open, wil ik direct de dag van vandaag zien met de agenda entries.
  • Begin én eindtijden moeten er in één keer staan (dus niet zoals bij een Blackberry dat alleen de begin tijd er staat).
  • Ook wil ik in één keer het overzicht van de dag zien. Dus stel dat ik twee afspraken heb, om 08:00 - 09:30 en 17:00 - 18:00, dan wil ik niet een leeg vlak zien tussen 09:30 en 17:00, waardoor ik eerst moet scrollen naar beneden.
Ik kan nergens een image/ video vinden waar de agenda van de E71 wordt getoond. Wil hem graag 2e hands kopen, want de prijzen zijn aantrekkelijk (+/- €100). Zijn er nog specifieke dingen die vaak kapot gaan (ik denk aan de joystick van de N73 bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoerTien
  • Niet online
Barns schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 13:37:
Mijn N73 heeft het na bijna 4 jaar trouwe dienst begeven. Het toestel gebruikte ik om te bellen, sms'en en als agenda. De laatste functie is voor mij de belangrijkste.

Bij bijna geen enkele (nieuwe/ betaalbare) telefoon is het systeem zo als dat van de N73. Ik zoek:
  • Op de achtergrond moeten mijn agenda entries staan.
  • Als ik de agenda open, wil ik direct de dag van vandaag zien met de agenda entries.
  • Begin én eindtijden moeten er in één keer staan (dus niet zoals bij een Blackberry dat alleen de begin tijd er staat).
  • Ook wil ik in één keer het overzicht van de dag zien. Dus stel dat ik twee afspraken heb, om 08:00 - 09:30 en 17:00 - 18:00, dan wil ik niet een leeg vlak zien tussen 09:30 en 17:00, waardoor ik eerst moet scrollen naar beneden.
Ik kan nergens een image/ video vinden waar de agenda van de E71 wordt getoond. Wil hem graag 2e hands kopen, want de prijzen zijn aantrekkelijk (+/- €100). Zijn er nog specifieke dingen die vaak kapot gaan (ik denk aan de joystick van de N73 bijvoorbeeld).
Ik heb de E71 1 jaar geleden gekocht. Ik heb er weinig problemen mee gehad. Ik zou me zo ook niet kunnen indenken wat er defect zou kunnen raken aan een E71.

Wat betreft je vraag of je de entries van je agenda op de achtergrond kan zetten, dat kan. Je kunt je homescreen zo in instellen dat je je mail meldingen, todo's en kalender entries zichtbaar maakt. De E71 is sneller, stabieler en sterker dan de N73 dus je zult er zeker op vooruit gaan. Met als voordeel dat je ingebouwde GPS ontvanger en WIFI hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:46
Ik heb een E71 van het werk gehad. Heb nu een HTC Snap en een iPhone 3GS privé. Maar ik mis de E71 nog regelmatig. Overweeg om er ook tweedehands nog 1 te kopen. De agenda functie is volgens mij vergelijkbaar met de N73, maar ik kan het nu niet meer zelf controleren.

Off topic Overigens heb ik ook nog een Palm Treo 650 liggen. Sterk verouderd natuurlijk, maar als je het over agenda hebt dan is het Palm systeem onnavolgbaar. Maar dat is een andere discussie.

• Mad_Cow
Ik ben kwa agenda nou juist nooit zo weg geweest van de e71. Hij voldeed, maar miste functies en overzicht.
Ik ben altijd fan geweest van pocket informant, op de palm en op windows mobile.

Maar de agenda van de e71 kan worden weergegeven op het homescreen. Met begin tijden, eind tijden weet ik niet. Meerder items kunnen ook, als de ruimte op je homescreen het toelaat. Als er te veel items op je homescreen staan wordt er minimaal 1 item weergegeven.

• ZeilDude
IK heb SBSH Agenda op mijn E71 staan. Dat is wel een aardige agenda applicatie. In ieder geval stukken beter dan de standaard ingebouwde agenda, dat is een draak van een programma.

• Mad_Cow
Ja die had ik ook. Is mijns inziens ook wel de beste op de E71. Het is trouwens "SBSH Calendar"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een tip om een excel-file (2010 of 2011) op een deftige manier te zien/bewerken op de E71?
Gisteren kocht ik documents_to_go, op het eerste gezicht leek het ok, tot ik verder ging analyseren. Cijfers na de komma worden niet getoond, het programma laat gewoon de komma weg! |:(
Voorbeeld: 1,2 wordt in documents_to_go 12, dat kan toch echt de bedoeling niet zijn? :)

Ben ondertussen tot de constatatie gekomen dat het gewoon met de laatste versie van Quickoffice lukt.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2011 19:40 . Reden: oplossing gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Dalton
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-09 00:55
Kan iemand mij helpen, probeer al enige tijd firmware opnieuw te installeren op mijn e71. Alleen krijg ik nu de melding in ovi tijdens het updaten verbinding met het apparaat is verbroken. Ik heb ook die nokia software updater geprobeerd, maar die vindt de nokia helemaal niet. Wie kan mij helpen.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren heb ik whatsapp geinstalleerd om te kijken hoe het werkte.
zag de toegevoegde waarde er niet echt van in dus heb het er weer af gegooid, alleen nu het volgende.
nu blijft mijn wifi de hele tijd open staan, met als gevolg dat de batterij nogal snel leeg gaat...

iemand een idee hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tennis-boy
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 09:54
Ik had eerst backup gemaakt via applicatie Nokia Ovi Suite. Ik heb net nieuwe update van E71 (Software versie 500.21.009) gedraaid via Nokia Ovi Suite. Sindsdien kreeg ik geen berichtmelding met een envelopje meer op het startscherm.

Instellingen/AlgemeenPersoonlijk/Startscherm/Modusinstellingen/Toepas. startscherm/Ingeschakelde toepas. staat Berichtmelding aangevinkt en toch krijg ik geen berichtmelding wanneer ik sms krijg.

Hoe kan ik Berichtmelding inschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 09:28:
gisteren heb ik whatsapp geinstalleerd om te kijken hoe het werkte.
zag de toegevoegde waarde er niet echt van in dus heb het er weer af gegooid, alleen nu het volgende.
nu blijft mijn wifi de hele tijd open staan, met als gevolg dat de batterij nogal snel leeg gaat...

iemand een idee hoe dit op te lossen?
Hoezo geen toegevoegde waarde? In mijn geval hebben echt veel mensen Whatsapp, of downloaden mensen het als je het zegt :P. (ligt er natuurlijk aan welke telefoons je vrienden hebben)

Iemand een idee om Facebook pushberichten te laten sturen? van Facebook zelf is geen app, en kan zo snel niks anders vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKikker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-08 12:20

MrKikker

Kansenjongere

iemand ervaring met het installeren van een ander OS (andere versie Symbian of wellicht Android?) op een E71? :)

Wie is jouw favoriete fictieve personage? - God

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
*weg* doe eens niet

[ Voor 92% gewijzigd door pven op 25-03-2011 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
MrKikker schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:06:
iemand ervaring met het installeren van een ander OS (andere versie Symbian of wellicht Android?) op een E71? :)
Voor zover mij bekend is, is het niet mogelijk om er een ander OS op te installeren. Ook een te veel afwijkende Symbian-versie zal je er niet op krijgen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKikker

MrKikker

Kansenjongere

pven schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 21:13:
[...]

Voor zover mij bekend is, is het niet mogelijk om er een ander OS op te installeren. Ook een te veel afwijkende Symbian-versie zal je er niet op krijgen.
Okay prima thanks :)
Krijg de e71 van m'n vriendin en omdat ik de laatste veel aan het klooien ben met m'n HTC TyTn 2 (Win 6.5 erop etc.) vroeg ik me af of dat met deze ook kon.

laatste firmware updates etc zijn gewoon via ovi-store te krijgen? wil hem qua OS zo goed mogelijk up-to-date hebben etc. :)

[ Voor 5% gewijzigd door MrKikker op 29-03-2011 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand gelukt om laatste firmware erop te krijgen? v501.21.001 heb ik erover. Heb met ovi suite en ene software update beta geprobeerd, maar is niet gelukt om em te updaten. Gaat om een simlock vrij e71.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKikker

MrKikker

Kansenjongere

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 23:55:
Iemand gelukt om laatste firmware erop te krijgen? v501.21.001 heb ik erover. Heb met ovi suite en ene software update beta geprobeerd, maar is niet gelukt om em te updaten. Gaat om een simlock vrij e71.
ik probeer dit al het hele weekend, ben er nog niet uit gekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tennis-boy schreef op zondag 20 maart 2011 @ 11:12:
Ik had eerst backup gemaakt via applicatie Nokia Ovi Suite. Ik heb net nieuwe update van E71 (Software versie 500.21.009) gedraaid via Nokia Ovi Suite. Sindsdien kreeg ik geen berichtmelding met een envelopje meer op het startscherm.

Instellingen/AlgemeenPersoonlijk/Startscherm/Modusinstellingen/Toepas. startscherm/Ingeschakelde toepas. staat Berichtmelding aangevinkt en toch krijg ik geen berichtmelding wanneer ik sms krijg.

Hoe kan ik Berichtmelding inschakelen?
Heeft iemand hier een oplossing voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
Volgens mij is deze vraag al vaker langsgeweest. Mischien niet in deel 5, maar wel in eerdere delen. Lees de topics maar even na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeilDude schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 12:13:
Volgens mij is deze vraag al vaker langsgeweest. Mischien niet in deel 5, maar wel in eerdere delen. Lees de topics maar even na.
Ik heb deze inderdaad gevonden in deel 4 maar er is helaas (nog) geen oplossing hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik heb naast mijn iphone ook een E71 als zakelijk toestel. Heeft iemand een tip/oplossing om data roaming uit te zetten voor in het buitenland zonder hiervoor datapunten te verwijderen etc?

Ik wil dus niet dat hij met exchange/e-mail is verbonden en e-mail binnenhaalt.

Heb nu sync op handmatig gezet in mijn exchange profiel maar ik weet niet of dit voldoende is?

[ Voor 15% gewijzigd door Workaholic op 07-05-2011 12:39 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een nieuwe firmware-update beschikbaar: firmwareversie 510.21.009.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de nieuwste firmware erop gezet
aangezien het alweer een paar maanden was sinds de vorige firmware
had ik eigelijk wel wat meer verwacht van deze firmware, maar ik merk nog geen verschil

enige wat ik met zowel de vorige als deze firmware heb, is dat na de extra soft reset en na het terug zetten van de backup bestanden, ik met geen mogelijkheid meer in menu kontakten komt, ook kan ik bij klok alleen nog standaard tonen kiezen voor wekker, niet meer uit de keuze van je mp3's etc
denk dat deze fout zit in de backup, en met het terug zetten ervan

want na de firmware, doet alles het gewoon, en na het terug zetten van de backup
kwamen deze "foutjes"
ook kon ik bij de laatste 2 firmware, niet mn backup herstellen vanaf kaart, maar alleen met nokia suit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan01
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:48:
Er is een nieuwe firmware-update beschikbaar: firmwareversie 510.21.009.
Deze update met datum 19-03-2011 is na TIEN maanden uitgekomen.
Echte veranderingen of verbeteringen heb ik niet waargenomen.
Heeft iemand al een changelog kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Nokia Discussion is er een topic over, maar alleen gezeik en geen changelog. Verbaasd me eerlijk gezegd dat hij nog wordt geupdated door Nokia. Terwijl de N97 al jaar niks meer heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:14:
Op Nokia Discussion is er een topic over, maar alleen gezeik en geen changelog. Verbaasd me eerlijk gezegd dat hij nog wordt geupdated door Nokia. Terwijl de N97 al jaar niks meer heeft gehad.
Waarschijnlijk omdat het toestel qua hardware betrouwbaar is. Ik heb het beestje als calamiteitentelefoon naast de iPhone, omdat de iPhone zo onbetrouwbaar is.

Als ik de iPhone op een bepaalde manier vasthoud, dan valt het bereik zelfs volledig weg _O-
Maar als ik de Nokia E71 in een kooi van faraday leg (magnetron of koelkast) dan blijft hij gewoon bereik houden.

Ik hoorde dat er een poos geleden zelfs nog een update voor Nokia's flagship phone is geweest, de Nokia 6310i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:40
Trommelrem schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:08:
[...]

Ik hoorde dat er een poos geleden zelfs nog een update voor Nokia's flagship phone is geweest, de Nokia 6310i.
Ik weet niet waar je dat gehoord hebt, maar dat is onzin. Laatste update voor dat toestel stamt uit 2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-08 16:38
Beste mensen,

even off topic, maar ik wil binnenkort een witte nokia E6 kopen. Mijn vraag is of 1 van jullie de witte variant van de Nokia E71 heeft, en zo ja, worden de toetsen dan na een tijdje vies? (geel zeg maar), want ik wil heel graag de witte nokia E6 kopen, maar ik twijfel dus, omdat ik bang ben dat de toetsen gaan verkleuren. Er is nog geen E6 topic, en niemand heeft de E6 nog daarom stel ik hier even mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wanda
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-06 10:04
Ik kreeg vorige maand een rekening van 69 euro, bleek dat ik voor 23 euro internet heb gebruik in het buitenland (ben niet in het buitenland geweest). Zit wel bij de grens van Belgie. Hoe stel ik het zo in dat de verbinding verbroken wordt zodra ik op het belgisch netwerk kom?

Netwerk staat op handmatig.

[ Voor 5% gewijzigd door wanda op 19-05-2011 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cantate
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-08 20:33
Kalua schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:29:
[...]
Ik weet niet waar je dat gehoord hebt, maar dat is onzin. Laatste update voor dat toestel stamt uit 2007.
Voor een telefoon uit 2002 is dat toch best gaaf. Hoewel het voor mij niet voldoet, is m'n pa er nog bijzonder blij mee. Eerste accu nog steeds goed :+
ninjawanda schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:58:
Hoe stel ik het zo in dat de verbinding verbroken wordt zodra ik op het belgisch netwerk kom?
De internetverbinding op andere dan de Nederlandse operator apart afstellen kan volgens mij niet. Wel kun je handmatige operatorselectie doen in "menu>instellingen>telefoon>netwerk"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Weet iemand of de app NOS Teletekst nog ergens te krijgen is? Hij is namelijk niet meer in de Ovi Store te vinden :( Weet iemand of ze deze app voor goed hebben verwijderd? En waarom?

Ik heb nog wel de NOS Teletekst app op een andere Nokia E71 (en een maat met een E72) staan. Is het dan mogelijk om die app van de ene E71 of een E72 naar de andere E71 te kopieren? Of is er misschien een plaats op het toestel (de E71 of de E72) waar het installatiebestand staat van die NOS Teletekst applicatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
Als iemand nog op zoek is naar een houder voor in de auto, kijk dan even hier: http://link.marktplaats.nl/456382670 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
Ik kreeg vorige maand een rekening van 69 euro, bleek dat ik voor 23 euro internet heb gebruik in het buitenland (ben niet in het buitenland geweest). Zit wel bij de grens van Belgie. Hoe stel ik het zo in dat de verbinding verbroken wordt zodra ik op het belgisch netwerk kom?

Ik gebruikte daarvoor Psiloc Connect. Dan trekt ie geen data bij roaming. Wel nog even data uitzetten voor je positiebepaling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

In zowel internet als Nokia Maps aangeven dat er bij roaming gevraagd wordt naar andere internetverbinding. Zit in het configuratiescherm van beide apps

[ Voor 4% gewijzigd door DeNachtwacht op 12-06-2011 17:44 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
DeNachtwacht schreef op zondag 12 juni 2011 @ 17:44:
[...]

In zowel internet als Nokia Maps aangeven dat er bij roaming gevraagd wordt naar andere internetverbinding. Zit in het configuratiescherm van beide apps
Klopt. Maar er zijn ook apps die dat niet hebben. Daarom liet ik mijn data via Psiloc Connect lopen. Dat progje koos dan zelf de juiste verbinding (wifi, umts). Ook kan je dan in Psiloco Connect in één keer je hele data uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
Ik heb een n8, die gaat ingewisseld worden, maar de agenda staat nog vol. Nu heb ik nog een e71, en ik wil mijn agenda van de n8 exporteren naar de e71. Op de n8 zit alleen software om te importeren. Deze kan ik op de e71 niet vinden. Hoe importeer ik agenda items op de e71 van een andere nokia telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:06

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

liffey schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:12:
Ik heb een n8, die gaat ingewisseld worden, maar de agenda staat nog vol. Nu heb ik nog een e71, en ik wil mijn agenda van de n8 exporteren naar de e71. Op de n8 zit alleen software om te importeren. Deze kan ik op de e71 niet vinden. Hoe importeer ik agenda items op de e71 van een andere nokia telefoon?
Je kan het doen via Ovi Suite: N8 -> Outlook -> E71...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Is er alweer eens een firmware update op komst? ik hoopte nog 1x wat verbeteringen te krijgen voor ik de telefoon weg doe eind van dit jaar. Vooral de GPS fix stoor ik me een beetje aan, maja aan de andere kant het toestel is stiekem wel al heel oud inmiddels.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik heb sinds kort de volgende firmware op mijn telefoon:

510.21.009

Ik had eerst 501 en nog wat. Maar heb toen de productcode veranderd en de nieuwste (de 510-firmware dus) gedownload/update. En daarna weer de originele productcode teruggezet (voor de garantie :+).

Geen flauw idee of deze jouw problemen verhelpt. Ik heb in ieder geval niet echt last van een langzame GPS fix (heb wel assisted GPS aan). Binnen duurt het soms wel wat langer, maar buiten doet ie het gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
silmaril8 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 17:55:

510.21.009

Ik had eerst 501 en nog wat. Maar heb toen de productcode veranderd en de nieuwste (de 510-firmware dus) gedownload/update. En daarna weer de originele productcode teruggezet (voor de garantie :+).

Geen flauw idee of deze jouw problemen verhelpt. Ik heb in ieder geval niet echt last van een langzame GPS fix (heb wel assisted GPS aan). Binnen duurt het soms wel wat langer, maar buiten doet ie het gewoon goed.
met assisted gps duurt het ongeveer 5 sec. voordat ik een fix heb, vrij goed denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Het ding is dat ik geen internet meer heb op mijn telefon sinds ik een datastick heb voor mn laptop. Ik mis het totaal niet, behalve bij het zoeken van de GPS :P

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 11:05
emreorhan schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:49:
Beste mensen,

even off topic, maar ik wil binnenkort een witte nokia E6 kopen. Mijn vraag is of 1 van jullie de witte variant van de Nokia E71 heeft, en zo ja, worden de toetsen dan na een tijdje vies? (geel zeg maar), want ik wil heel graag de witte nokia E6 kopen, maar ik twijfel dus, omdat ik bang ben dat de toetsen gaan verkleuren. Er is nog geen E6 topic, en niemand heeft de E6 nog daarom stel ik hier even mijn vraag.
Ik heb de witte E71, sinds oktober 2008. Toetsen van het toetsenbord blijven mooi wit. Het enige wat verkleurde bij me waren de afdekklepjes voor usb en microsd slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silmaril8 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 17:55:

510.21.009

Lijkt me een vrij zinloze actie, wat ik van de 510 update zie is het identiek aan de 501 maar dan voor bepaalde branded toestellen (kijk maar in Navifirm voor welke toestellen de 510 uit is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAher
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-05-2024

MAher

.. far and free ...

Ik heb ook een update gedraaid, maar zonder moeilijk te doen met productcodes. Geen problemen met de nieuwe firmware, ook geen vooruitgang overigens. Er is een lotus note applicatie geinstalleerd waarvan ik niet weet wat ik er mee moet. Verder loopt het gewoon.

System | Suomalaiset Lehmät.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke versie heb je dan nu draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR.V
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:57
Is het mogelijk om het interne geheugen op dezelfde manier te mounten als het sd-kaartje? Dus echt als schijf toekennen. Ik wil namelijk Recuva het interne geheugen laten scannen, want alle contacten, smsjes etc. zijn uit het niets verdwenen en ik hoop ze met Recuva terug te halen. PC-Suite heb ik al geprobeerd, maar Recuva kan ze niet zien.

Alvast bedankt :)

[ Voor 4% gewijzigd door DR.V op 06-07-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DR.V schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:24:
Is het mogelijk om het interne geheugen op dezelfde manier te mounten als het sd-kaartje? Dus echt als schijf toekennen.
Normaal is het telefoongeheugen drive C: onder Symbian en de geheugenkaart E:. Maar door beveiliging (DRM :( ) is niet elk deel van C: zomaar toegankelijk. Daarvoor zijn in principe 2 opties:
  • Of je moet gepatchte firmware installeren, maar dan overschrijf je eventueel aanwezige smsjes zeker dus dat is geen oplossing)
  • Of een file explorer (bv. de extended versie van ActiveFile) draaien die gesigned is met een certificaat die ik meen uit m'n hoofd de AllFiles capability aan heeft staan. Mocht je zo'n certificaat ergens kunnen krijgen of een plek vinden waar je zoiets kunt signen (nee, Symbian Signed doet het niet) dan ben ik zeer geinteresseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaSorcerer
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 09:52
Beste mensen, ik heb even gezocht, maar ik kan het niet vinden.
is er een mogelijkheid om het onderstaande weg te krijgen? Ik wil de sneltoetsen wel behouden overigens.
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-hltyUbALW3s/ThV9p37565I/AAAAAAAAAg4/Ea1Cj2-w7Uw/IMG118.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simonr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-08 15:27
Het zit behoorlijk diep verstopt, ik moet ook altijd weer even zoeken.
Bij de e72 zit het in ieder geval in

Menu/Bed. paneel/Instellingen/Algemeen/Persoonlijk/Standby-modus/Modusinstellingen/Toepass. startscherm

daar kun je instellen welke je op je scherm wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dark.druicca
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 04:33
BreadFan schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 10:15:
Mijn E71 zoekt niet meer in mijn contacten als ik in het startscherm een naam intik. Eerder deed hij dat altijd wel. Als ik eerst mijn contacten open en dan een naam intik gaat het gewoon goed. Weet iemand hoe ik dat kan herstellen? Vond het wel prettig werken. :)
iemand hier een oplossing voor?
maand geleden is me E71 vast gelopen:
Ik had 5-6 programmas open, ik ging naar contact en probeerde iemand te bellen.
Hij schakelde zichzelf uit, daarna startscherm en startte opnieuw op.
Alles werkt daarna terug zonder probleem

buiten het klein probleempje dat BreadFan beschrijft..

Ik mis het wel beetje, vond het prettig werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Mijn vraag hoort wellicht hier niet helemaal thuis, maar ik geef het een gooi...

Ik probeer mijn E71 te updaten met de nieuwste firmware. Dit moet (helaas) met de Nokia Ovi Suite.

Echter, ik heb de Ovi software nu op twee pc's (op twee locaties en op verschillende data) geïnstalleerd, maar zodra de telefoon aan de computer hangt (en wordt herkend enzo) en ik op het punt sta de nieuwste firmware te downloaden, kan de software de Nokia server niet vinden. Het gekke is dat ik wel apps kan downloaden en het Ovi Suite "welkomstscherm" kan. Daarnaast kan ik gewoon internetten, dus aan m'n internetverbinding ligt het volgens mij niet...

Het lijkt overigens alsof Ovi geen verbinding kan maken met de server bij Nokia waar mijn Nokia accountgegevens staan... (geen idee hoe dat heet)

Is er een andere manier om de firmware te updaten?

---

uiteindelijk na een tijdje zoeken kwam ik erachter dat je ook de Nokia Software Updater kan downloaden. Dit is zeg maar de updatesoftware maar dan zonder de overige Ovi suite functionaliteiten.
Ik kon de package op cnet :') vinden en installatie ging probleemloos.

[ Voor 23% gewijzigd door Gitarist op 12-07-2011 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde NOS Teletekst op mijn Nokia E71 installeren via Ovi winkel. Het downloaden was gelukt (100%) alleen het installeren mislukt steeds.
Andere toepassingen zoals Belgische Een Teletekst en alle andere toepassingen zijn geen probleem.

Heeft iemand ook dezelfde probleem met het installeren van NOS Teletekst op E71?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2011 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remix999
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-12-2023
GROOT PROBLEEM :'(

Toestel lijkt in orde maar batterij is met half uur ofzo leeg. Ander batterij erin gedaan, zelfde probleem. Soft en hard reset uitgevoerd, helpt niet. Firmware geupdate via nokia update, nog steeds niets.

Kan iemand me helpen??? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdvlist2
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
remix999 schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 16:10:
GROOT PROBLEEM :'(

Toestel lijkt in orde maar batterij is met half uur ofzo leeg. Ander batterij erin gedaan, zelfde probleem. Soft en hard reset uitgevoerd, helpt niet. Firmware geupdate via nokia update, nog steeds niets.

Kan iemand me helpen??? :'(
Toevallig waterschade (sticker achter batterij is rood) waardoor kortsluiting is ontstaan bij bv het cameralampje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remix999
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-12-2023
svdvlist2 schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 16:15:
[...]

Toevallig waterschade (sticker achter batterij is rood) waardoor kortsluiting is ontstaan bij bv het cameralampje?
nope, geen waterschade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan01
Ook ik had ooit hetzelfde probleem. Bleek dat mijn 2e reserve batterij ook gaar was.
Weet je zeker dat die batterijen niet heel oud zijn? Er staat een productie datum links onder de batterij.
Ik heb uiteindelijk een nieuwe te pakken kunnen krijgen van eind 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Omdat er op de zaak een paar E71 weg gaan liggen rotten heb ik de volgende vraag:

Kan ik een E71 via Bluetooth koppelen aan mijn Mac(Book) zodat ik via deze draadloze verbinding SMS-jes kan versturen? Het ontvangen boeit mij niet zo.

Waar het om gaat is dat ik regelmatig een groep SMS-jes stuur. Als ik dit via mijn huidige iPhone doe dan is dat beperkt tot een stuk of 10 ontvangers. Als ik het kan doen aan de hand van mijn adresboek op de Mac dan zou dat ontzettend handig zijn. Mijn huidige 6310i, waarvoor ik mijn iPhone 3G aan de kant hebt gekieperd, kan dit niet omdat deze niet wil verbinden met de Mac.

Als iemand hier uitsluitsel over heeft dan hoor ik dat heel graag, dan kan ik een E71 confisqueren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan01
sypie schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 17:35:
Omdat er op de zaak een paar E71 weg gaan liggen rotten heb ik de volgende vraag:

Kan ik een E71 via Bluetooth koppelen aan mijn Mac(Book) zodat ik via deze draadloze verbinding SMS-jes kan versturen? Het ontvangen boeit mij niet zo.

Waar het om gaat is dat ik regelmatig een groep SMS-jes stuur. Als ik dit via mijn huidige iPhone doe dan is dat beperkt tot een stuk of 10 ontvangers. Als ik het kan doen aan de hand van mijn adresboek op de Mac dan zou dat ontzettend handig zijn. Mijn huidige 6310i, waarvoor ik mijn iPhone 3G aan de kant hebt gekieperd, kan dit niet omdat deze niet wil verbinden met de Mac.

Als iemand hier uitsluitsel over heeft dan hoor ik dat heel graag, dan kan ik een E71 confisqueren.
Nokia ondersteuning met Apple apparaten is niet top.
Je zou dan met bèta software moeten testen. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
sypie schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 17:35:

Versturen kan middels CSD en de SMSC van de PTT Telecom. Je E71 functioneert dan als modem. Het inbelnummer van de PTT SMSC voor modems is 0653141414. Voor meer informatie over het formaat zul je moeten Googlen. Voor Windows is er een standaardprogramma: Diafaan Oproep Lite. Bij de PTT kun je de specificaties van de SMSC krijgen, maar wellicht bestaan er ook voor de Mac speciale programma's die dit inbelnummer gebruiken. Je telefoon hoeft alleen maar de modemfunctie te ondersteunen.

[ Voor 15% gewijzigd door Trommelrem op 15-08-2011 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
PTT? Kom op zeg, zo oud is die E71 ook weer niet, het is geen ATF-toestel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je de trilfunctie meerdere laten trillen? De trilfunctie die ik nu heb trilt maar 2x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentitten
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-09 20:54
Heeft iemand al een manier gevonden om de flitslamp van de camera te gebruiken als lamp in het donker ? :)
Zou handig kunnen zijn... Heb nu al 6 builen op mijn hoofd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Volgens mij kan je de flitser daar niet voor gebruiken, wel zijn er apps waarmee je een wit scherm krijgt zodat je toch wat extra verlichting hebt.

Is het mogelijk om de kalender van een E71 leeg te maken? Ik wil geen factory reset doen, het enige dat ik wil is een lege kalender. Om nou alle entries van de afgelopen twee jaar handmatig te verwijderen gaat mij wat te ver.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-03 21:25
Om alle agenda items te verwijderen op de E71 kan je een kleine omweg gebruiken.
Zet eerst de datum van je toestel op een datum ergens ver in de toekomst.
Daarna doe je in agenda Opties > Verwijderen > Voor datum.
Verjaardagen die elk jaar weerkeren worden daarmee niet gewist.

En je kan het flashlicht van de E71 dus wel als zaklamp gebruiken.
http://yliketis.blogspot....ash-light-into-torch.html
Lees vooral de comments.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 06:29

RaJitsu

B.S.U.R.

Is er een manier om beveiligde toegangspunten te verwijderen? Ik ken iemand met aan branded E71 (Vodafone) die hem met een Telfortabonnement wil gebruiken. Echter, gebruikt Whatsapp steeds het Vodafone toegangspunt (tenzij via wifi verbinding gemaakt kan worden). Is er een manier om het Telfort toegangspunt prioriteit te geven boven het Vodafone toegangspunt?

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kan ik in hemelsnaam geen apps NOS Teletekst op mijn E71 installeren?? Het downloaden gaat altijd 100%, daarna gaat hij installeren en dan krijg ik een melding dat de installatie mislukt is.

Ik heb al weken geleden een paar e-mail gestuurd naar NOS maar nooit antwoord gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mijn e71 formatteren om vanaf 0 te beginnen. Volgens de bronnen moet je dan *#7370# intoetsen of bij het opstarten groene knop, 3, * en aan/uit knop tegelijk drukken.

Bij het *#7370# intoetsen krijg ik de melding dat het verzoek niet voltooid is.

Bij het opstarten groene knop, 3, * en aan/uit knop tegelijk drukken doet blijkbaar niets.

Hoe kan ik e91 dan wel formatteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik gebruikte altijd Snaptu voor Twitter op mijn E71, maar blijkbaar heeft Facebook niet alleen Snaptu overgenomen, maar het ook maar meteen de nek omgedraaid.

Nu ben ik dus op zoek naar een goed en gratis alternatief. Ik zie bijvoorbeeld Trill en Tweets60 in de ovi store, maar die hebben beiden problemen met connecten...

Ik ben dus wel benieuwd naar wat jullie gebruiken en de bijbehorende ervaringen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-03 21:25
Probeer Socially eens. Perfecte Social Media client voor de Nokia E71.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag mijn telefoonsoftware geupdate via Ovi Suite aangezien ik de melding kreeg dat er een nieuwe versie beschikbaar was.

WOU DAT IK HET NOOIT GEDAAN HAD! *F@CKING* NOKIA UPDATES!

Ondanks dat ik van tevoren een backup had gemaakt is na installatie van de nieuwe versie telefoonsoftware (dat werkt tenminste nog, phew!) zowat de helft van mijn geinstalleerde apps verdwenen. Manueel terugzetten van de backup haalt niets uit, het enige wat er dan gebeurt is dat alle berichten in mijn mailbox ineens twee keer verschijnen, en zich ook niet meer laten verwijderen.

Ben al de hele dag bezig om e.e.a. te herstellen maar loop er nu tegenaan dat sommige apps (voornamelijk spelletjes :) ) nauwelijks nog te downloaden zijn. Heb nu ergens een .jar file gevonden, maar als ik die probeer te installeren via PC-suite app installer, meldt die dat alles goed is gegaan maar de telefoon zegt 'autorisatie mislukt' en de app staat er nog steeds niet.

Het gekke is, dat als ik naar toepassingsbeheer ga daar nog wel een hele lijst van die geinstalleerde spelletjes staat! Maar ze zijn er dus niet meer!

Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Staat het op de geheugenkaart? En ik wist ook niet dat er een nieuwe versie uit was?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fbarmentlo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-09 08:41
even een vraagje:
ik wil deze telefoon graag kopen, maar ik twijfel nog..
ik wil geen abbonement(vaste kosten zonder vast inkomen is niet bepaald slim),
maar als ik prepaid neem: hoe zit het met internet? en welke provider kan ik het beste kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
Grappig, afgelopen week m'n E71 uit de la gepakt, omdat vriendinlief navigatie nodig had. Ben altijd erg blij geweest met m'n E71, maar sinds een half jaar heb ik een Samsung Galaxy SII. En ja... als je dan weer je E71 in je handen hebt voelt het alsof je een antieke telefoon in je handen hebt. En één ding weet ik zeker: Symbian mis ik als kiespijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fbarmentlo schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:41:
even een vraagje:
ik wil deze telefoon graag kopen, maar ik twijfel nog..
ik wil geen abbonement(vaste kosten zonder vast inkomen is niet bepaald slim),
maar als ik prepaid neem: hoe zit het met internet? en welke provider kan ik het beste kiezen?
Hoeveel ga je ervoor deze telefoon neerleggen? Anno 2011 denk ik dat je beter een andere kunt nemen, en zeker als je gebruik wilt maken van mobiele internet en apps. Het is zeker geen slechte telefoon, maar als je kijkt welke keuzes je nu allemaal hebt dan zal ik toch zeker voor een andere ga!

Tip: ZTE Blade :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 00:49 ]

• Tiffanylampje
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-11-2024
megakick

noodgedwongen werk ik weer met mijn E71 na het jammerlijke verlies van mijn Motorola Droid 4. nou blijkt dat in de Ovi Store niets meer staat voor de E71, dus kan geen apps downloaden. slechte zaak.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste