Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
Ik heb een n8, die gaat ingewisseld worden, maar de agenda staat nog vol. Nu heb ik nog een e71, en ik wil mijn agenda van de n8 exporteren naar de e71. Op de n8 zit alleen software om te importeren. Deze kan ik op de e71 niet vinden. Hoe importeer ik agenda items op de e71 van een andere nokia telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 15:06

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

liffey schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:12:
Ik heb een n8, die gaat ingewisseld worden, maar de agenda staat nog vol. Nu heb ik nog een e71, en ik wil mijn agenda van de n8 exporteren naar de e71. Op de n8 zit alleen software om te importeren. Deze kan ik op de e71 niet vinden. Hoe importeer ik agenda items op de e71 van een andere nokia telefoon?
Je kan het doen via Ovi Suite: N8 -> Outlook -> E71...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:19

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Is er alweer eens een firmware update op komst? ik hoopte nog 1x wat verbeteringen te krijgen voor ik de telefoon weg doe eind van dit jaar. Vooral de GPS fix stoor ik me een beetje aan, maja aan de andere kant het toestel is stiekem wel al heel oud inmiddels.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik heb sinds kort de volgende firmware op mijn telefoon:

510.21.009

Ik had eerst 501 en nog wat. Maar heb toen de productcode veranderd en de nieuwste (de 510-firmware dus) gedownload/update. En daarna weer de originele productcode teruggezet (voor de garantie :+).

Geen flauw idee of deze jouw problemen verhelpt. Ik heb in ieder geval niet echt last van een langzame GPS fix (heb wel assisted GPS aan). Binnen duurt het soms wel wat langer, maar buiten doet ie het gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
silmaril8 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 17:55:

510.21.009

Ik had eerst 501 en nog wat. Maar heb toen de productcode veranderd en de nieuwste (de 510-firmware dus) gedownload/update. En daarna weer de originele productcode teruggezet (voor de garantie :+).

Geen flauw idee of deze jouw problemen verhelpt. Ik heb in ieder geval niet echt last van een langzame GPS fix (heb wel assisted GPS aan). Binnen duurt het soms wel wat langer, maar buiten doet ie het gewoon goed.
met assisted gps duurt het ongeveer 5 sec. voordat ik een fix heb, vrij goed denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Het ding is dat ik geen internet meer heb op mijn telefon sinds ik een datastick heb voor mn laptop. Ik mis het totaal niet, behalve bij het zoeken van de GPS :P

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 11:05
emreorhan schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:49:
Beste mensen,

even off topic, maar ik wil binnenkort een witte nokia E6 kopen. Mijn vraag is of 1 van jullie de witte variant van de Nokia E71 heeft, en zo ja, worden de toetsen dan na een tijdje vies? (geel zeg maar), want ik wil heel graag de witte nokia E6 kopen, maar ik twijfel dus, omdat ik bang ben dat de toetsen gaan verkleuren. Er is nog geen E6 topic, en niemand heeft de E6 nog daarom stel ik hier even mijn vraag.
Ik heb de witte E71, sinds oktober 2008. Toetsen van het toetsenbord blijven mooi wit. Het enige wat verkleurde bij me waren de afdekklepjes voor usb en microsd slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silmaril8 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 17:55:

510.21.009

Lijkt me een vrij zinloze actie, wat ik van de 510 update zie is het identiek aan de 501 maar dan voor bepaalde branded toestellen (kijk maar in Navifirm voor welke toestellen de 510 uit is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAher
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-05-2024

MAher

.. far and free ...

Ik heb ook een update gedraaid, maar zonder moeilijk te doen met productcodes. Geen problemen met de nieuwe firmware, ook geen vooruitgang overigens. Er is een lotus note applicatie geinstalleerd waarvan ik niet weet wat ik er mee moet. Verder loopt het gewoon.

System | Suomalaiset Lehmät.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke versie heb je dan nu draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR.V
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:40
Is het mogelijk om het interne geheugen op dezelfde manier te mounten als het sd-kaartje? Dus echt als schijf toekennen. Ik wil namelijk Recuva het interne geheugen laten scannen, want alle contacten, smsjes etc. zijn uit het niets verdwenen en ik hoop ze met Recuva terug te halen. PC-Suite heb ik al geprobeerd, maar Recuva kan ze niet zien.

Alvast bedankt :)

[ Voor 4% gewijzigd door DR.V op 06-07-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DR.V schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:24:
Is het mogelijk om het interne geheugen op dezelfde manier te mounten als het sd-kaartje? Dus echt als schijf toekennen.
Normaal is het telefoongeheugen drive C: onder Symbian en de geheugenkaart E:. Maar door beveiliging (DRM :( ) is niet elk deel van C: zomaar toegankelijk. Daarvoor zijn in principe 2 opties:
  • Of je moet gepatchte firmware installeren, maar dan overschrijf je eventueel aanwezige smsjes zeker dus dat is geen oplossing)
  • Of een file explorer (bv. de extended versie van ActiveFile) draaien die gesigned is met een certificaat die ik meen uit m'n hoofd de AllFiles capability aan heeft staan. Mocht je zo'n certificaat ergens kunnen krijgen of een plek vinden waar je zoiets kunt signen (nee, Symbian Signed doet het niet) dan ben ik zeer geinteresseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaSorcerer
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 09:52
Beste mensen, ik heb even gezocht, maar ik kan het niet vinden.
is er een mogelijkheid om het onderstaande weg te krijgen? Ik wil de sneltoetsen wel behouden overigens.
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-hltyUbALW3s/ThV9p37565I/AAAAAAAAAg4/Ea1Cj2-w7Uw/IMG118.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simonr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-08 15:27
Het zit behoorlijk diep verstopt, ik moet ook altijd weer even zoeken.
Bij de e72 zit het in ieder geval in

Menu/Bed. paneel/Instellingen/Algemeen/Persoonlijk/Standby-modus/Modusinstellingen/Toepass. startscherm

daar kun je instellen welke je op je scherm wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dark.druicca
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 04:33
BreadFan schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 10:15:
Mijn E71 zoekt niet meer in mijn contacten als ik in het startscherm een naam intik. Eerder deed hij dat altijd wel. Als ik eerst mijn contacten open en dan een naam intik gaat het gewoon goed. Weet iemand hoe ik dat kan herstellen? Vond het wel prettig werken. :)
iemand hier een oplossing voor?
maand geleden is me E71 vast gelopen:
Ik had 5-6 programmas open, ik ging naar contact en probeerde iemand te bellen.
Hij schakelde zichzelf uit, daarna startscherm en startte opnieuw op.
Alles werkt daarna terug zonder probleem

buiten het klein probleempje dat BreadFan beschrijft..

Ik mis het wel beetje, vond het prettig werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Mijn vraag hoort wellicht hier niet helemaal thuis, maar ik geef het een gooi...

Ik probeer mijn E71 te updaten met de nieuwste firmware. Dit moet (helaas) met de Nokia Ovi Suite.

Echter, ik heb de Ovi software nu op twee pc's (op twee locaties en op verschillende data) geïnstalleerd, maar zodra de telefoon aan de computer hangt (en wordt herkend enzo) en ik op het punt sta de nieuwste firmware te downloaden, kan de software de Nokia server niet vinden. Het gekke is dat ik wel apps kan downloaden en het Ovi Suite "welkomstscherm" kan. Daarnaast kan ik gewoon internetten, dus aan m'n internetverbinding ligt het volgens mij niet...

Het lijkt overigens alsof Ovi geen verbinding kan maken met de server bij Nokia waar mijn Nokia accountgegevens staan... (geen idee hoe dat heet)

Is er een andere manier om de firmware te updaten?

---

uiteindelijk na een tijdje zoeken kwam ik erachter dat je ook de Nokia Software Updater kan downloaden. Dit is zeg maar de updatesoftware maar dan zonder de overige Ovi suite functionaliteiten.
Ik kon de package op cnet :') vinden en installatie ging probleemloos.

[ Voor 23% gewijzigd door Gitarist op 12-07-2011 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde NOS Teletekst op mijn Nokia E71 installeren via Ovi winkel. Het downloaden was gelukt (100%) alleen het installeren mislukt steeds.
Andere toepassingen zoals Belgische Een Teletekst en alle andere toepassingen zijn geen probleem.

Heeft iemand ook dezelfde probleem met het installeren van NOS Teletekst op E71?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2011 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remix999
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-12-2023
GROOT PROBLEEM :'(

Toestel lijkt in orde maar batterij is met half uur ofzo leeg. Ander batterij erin gedaan, zelfde probleem. Soft en hard reset uitgevoerd, helpt niet. Firmware geupdate via nokia update, nog steeds niets.

Kan iemand me helpen??? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdvlist2
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
remix999 schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 16:10:
GROOT PROBLEEM :'(

Toestel lijkt in orde maar batterij is met half uur ofzo leeg. Ander batterij erin gedaan, zelfde probleem. Soft en hard reset uitgevoerd, helpt niet. Firmware geupdate via nokia update, nog steeds niets.

Kan iemand me helpen??? :'(
Toevallig waterschade (sticker achter batterij is rood) waardoor kortsluiting is ontstaan bij bv het cameralampje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remix999
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-12-2023
svdvlist2 schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 16:15:
[...]

Toevallig waterschade (sticker achter batterij is rood) waardoor kortsluiting is ontstaan bij bv het cameralampje?
nope, geen waterschade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan01
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-08 21:04
Ook ik had ooit hetzelfde probleem. Bleek dat mijn 2e reserve batterij ook gaar was.
Weet je zeker dat die batterijen niet heel oud zijn? Er staat een productie datum links onder de batterij.
Ik heb uiteindelijk een nieuwe te pakken kunnen krijgen van eind 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Omdat er op de zaak een paar E71 weg gaan liggen rotten heb ik de volgende vraag:

Kan ik een E71 via Bluetooth koppelen aan mijn Mac(Book) zodat ik via deze draadloze verbinding SMS-jes kan versturen? Het ontvangen boeit mij niet zo.

Waar het om gaat is dat ik regelmatig een groep SMS-jes stuur. Als ik dit via mijn huidige iPhone doe dan is dat beperkt tot een stuk of 10 ontvangers. Als ik het kan doen aan de hand van mijn adresboek op de Mac dan zou dat ontzettend handig zijn. Mijn huidige 6310i, waarvoor ik mijn iPhone 3G aan de kant hebt gekieperd, kan dit niet omdat deze niet wil verbinden met de Mac.

Als iemand hier uitsluitsel over heeft dan hoor ik dat heel graag, dan kan ik een E71 confisqueren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan01
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-08 21:04
sypie schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 17:35:
Omdat er op de zaak een paar E71 weg gaan liggen rotten heb ik de volgende vraag:

Kan ik een E71 via Bluetooth koppelen aan mijn Mac(Book) zodat ik via deze draadloze verbinding SMS-jes kan versturen? Het ontvangen boeit mij niet zo.

Waar het om gaat is dat ik regelmatig een groep SMS-jes stuur. Als ik dit via mijn huidige iPhone doe dan is dat beperkt tot een stuk of 10 ontvangers. Als ik het kan doen aan de hand van mijn adresboek op de Mac dan zou dat ontzettend handig zijn. Mijn huidige 6310i, waarvoor ik mijn iPhone 3G aan de kant hebt gekieperd, kan dit niet omdat deze niet wil verbinden met de Mac.

Als iemand hier uitsluitsel over heeft dan hoor ik dat heel graag, dan kan ik een E71 confisqueren.
Nokia ondersteuning met Apple apparaten is niet top.
Je zou dan met bèta software moeten testen. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
sypie schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 17:35:

Versturen kan middels CSD en de SMSC van de PTT Telecom. Je E71 functioneert dan als modem. Het inbelnummer van de PTT SMSC voor modems is 0653141414. Voor meer informatie over het formaat zul je moeten Googlen. Voor Windows is er een standaardprogramma: Diafaan Oproep Lite. Bij de PTT kun je de specificaties van de SMSC krijgen, maar wellicht bestaan er ook voor de Mac speciale programma's die dit inbelnummer gebruiken. Je telefoon hoeft alleen maar de modemfunctie te ondersteunen.

[ Voor 15% gewijzigd door Trommelrem op 15-08-2011 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
PTT? Kom op zeg, zo oud is die E71 ook weer niet, het is geen ATF-toestel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je de trilfunctie meerdere laten trillen? De trilfunctie die ik nu heb trilt maar 2x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentitten
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-09 20:54
Heeft iemand al een manier gevonden om de flitslamp van de camera te gebruiken als lamp in het donker ? :)
Zou handig kunnen zijn... Heb nu al 6 builen op mijn hoofd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Volgens mij kan je de flitser daar niet voor gebruiken, wel zijn er apps waarmee je een wit scherm krijgt zodat je toch wat extra verlichting hebt.

Is het mogelijk om de kalender van een E71 leeg te maken? Ik wil geen factory reset doen, het enige dat ik wil is een lege kalender. Om nou alle entries van de afgelopen twee jaar handmatig te verwijderen gaat mij wat te ver.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-03 21:25
Om alle agenda items te verwijderen op de E71 kan je een kleine omweg gebruiken.
Zet eerst de datum van je toestel op een datum ergens ver in de toekomst.
Daarna doe je in agenda Opties > Verwijderen > Voor datum.
Verjaardagen die elk jaar weerkeren worden daarmee niet gewist.

En je kan het flashlicht van de E71 dus wel als zaklamp gebruiken.
http://yliketis.blogspot....ash-light-into-torch.html
Lees vooral de comments.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 06:29

RaJitsu

B.S.U.R.

Is er een manier om beveiligde toegangspunten te verwijderen? Ik ken iemand met aan branded E71 (Vodafone) die hem met een Telfortabonnement wil gebruiken. Echter, gebruikt Whatsapp steeds het Vodafone toegangspunt (tenzij via wifi verbinding gemaakt kan worden). Is er een manier om het Telfort toegangspunt prioriteit te geven boven het Vodafone toegangspunt?

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kan ik in hemelsnaam geen apps NOS Teletekst op mijn E71 installeren?? Het downloaden gaat altijd 100%, daarna gaat hij installeren en dan krijg ik een melding dat de installatie mislukt is.

Ik heb al weken geleden een paar e-mail gestuurd naar NOS maar nooit antwoord gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mijn e71 formatteren om vanaf 0 te beginnen. Volgens de bronnen moet je dan *#7370# intoetsen of bij het opstarten groene knop, 3, * en aan/uit knop tegelijk drukken.

Bij het *#7370# intoetsen krijg ik de melding dat het verzoek niet voltooid is.

Bij het opstarten groene knop, 3, * en aan/uit knop tegelijk drukken doet blijkbaar niets.

Hoe kan ik e91 dan wel formatteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik gebruikte altijd Snaptu voor Twitter op mijn E71, maar blijkbaar heeft Facebook niet alleen Snaptu overgenomen, maar het ook maar meteen de nek omgedraaid.

Nu ben ik dus op zoek naar een goed en gratis alternatief. Ik zie bijvoorbeeld Trill en Tweets60 in de ovi store, maar die hebben beiden problemen met connecten...

Ik ben dus wel benieuwd naar wat jullie gebruiken en de bijbehorende ervaringen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-03 21:25
Probeer Socially eens. Perfecte Social Media client voor de Nokia E71.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag mijn telefoonsoftware geupdate via Ovi Suite aangezien ik de melding kreeg dat er een nieuwe versie beschikbaar was.

WOU DAT IK HET NOOIT GEDAAN HAD! *F@CKING* NOKIA UPDATES!

Ondanks dat ik van tevoren een backup had gemaakt is na installatie van de nieuwe versie telefoonsoftware (dat werkt tenminste nog, phew!) zowat de helft van mijn geinstalleerde apps verdwenen. Manueel terugzetten van de backup haalt niets uit, het enige wat er dan gebeurt is dat alle berichten in mijn mailbox ineens twee keer verschijnen, en zich ook niet meer laten verwijderen.

Ben al de hele dag bezig om e.e.a. te herstellen maar loop er nu tegenaan dat sommige apps (voornamelijk spelletjes :) ) nauwelijks nog te downloaden zijn. Heb nu ergens een .jar file gevonden, maar als ik die probeer te installeren via PC-suite app installer, meldt die dat alles goed is gegaan maar de telefoon zegt 'autorisatie mislukt' en de app staat er nog steeds niet.

Het gekke is, dat als ik naar toepassingsbeheer ga daar nog wel een hele lijst van die geinstalleerde spelletjes staat! Maar ze zijn er dus niet meer!

Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Staat het op de geheugenkaart? En ik wist ook niet dat er een nieuwe versie uit was?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fbarmentlo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-09 08:41
even een vraagje:
ik wil deze telefoon graag kopen, maar ik twijfel nog..
ik wil geen abbonement(vaste kosten zonder vast inkomen is niet bepaald slim),
maar als ik prepaid neem: hoe zit het met internet? en welke provider kan ik het beste kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Grappig, afgelopen week m'n E71 uit de la gepakt, omdat vriendinlief navigatie nodig had. Ben altijd erg blij geweest met m'n E71, maar sinds een half jaar heb ik een Samsung Galaxy SII. En ja... als je dan weer je E71 in je handen hebt voelt het alsof je een antieke telefoon in je handen hebt. En één ding weet ik zeker: Symbian mis ik als kiespijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fbarmentlo schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:41:
even een vraagje:
ik wil deze telefoon graag kopen, maar ik twijfel nog..
ik wil geen abbonement(vaste kosten zonder vast inkomen is niet bepaald slim),
maar als ik prepaid neem: hoe zit het met internet? en welke provider kan ik het beste kiezen?
Hoeveel ga je ervoor deze telefoon neerleggen? Anno 2011 denk ik dat je beter een andere kunt nemen, en zeker als je gebruik wilt maken van mobiele internet en apps. Het is zeker geen slechte telefoon, maar als je kijkt welke keuzes je nu allemaal hebt dan zal ik toch zeker voor een andere ga!

Tip: ZTE Blade :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 00:49 ]

• Tiffanylampje
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-11-2024
megakick

noodgedwongen werk ik weer met mijn E71 na het jammerlijke verlies van mijn Motorola Droid 4. nou blijkt dat in de Ovi Store niets meer staat voor de E71, dus kan geen apps downloaden. slechte zaak.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste