Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Heeft iemand hier een 2,5 -> 3,5mm verloopje in gebruik?

Ik hoef geen handsfree optie, maar het is wel erg belangrijk dat de radio het gewoon doet! Ik weet namelijk dat de radio de kabel als antenne gebruikt, maar werkt dat dan ook bij bijvoorbeeld deze of deze?

[ Voor 9% gewijzigd door Megamind op 11-03-2010 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Megamind schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:29:

Ik hoef geen handsfree optie, maar het is wel erg belangrijk dat de radio het gewoon doet! Ik weet namelijk dat de radio de kabel als antenne gebruikt, maar werkt dat dan ook bij bijvoorbeeld deze of deze?
Voor dat geld.....ga je het toch gewoon proberen?
Ik heb er 1 gebruikt van philips (staat in 1 van de v orige E71 topics).

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Gutteguttegut schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:39:
[...]
Voor dat geld.....ga je het toch gewoon proberen?
Ik heb er 1 gebruikt van philips (staat in 1 van de v orige E71 topics).
Maar daar werkt de radio wel mee? Ik weet namelijk niet of je zo'n kastje nodig hebt met de mic, of daar nog iets van elektronica in zit voor de radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megamind schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:29:

De radio werkt zelfs als er een adaptertje van 2,5 naar 3,5mm in zit(ok, geen superontvangst maar das men punt niet.. ) Hij moet dus gewoon iets detecteren in de uitgangplug. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptjuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 11:16

ptjuh

New day, same old shit

is er ondertussen al meer nieuws van Nokia met OVI maps op oudere telefoons?

Its all in the little things that people do..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-03 21:25
Ja. Toestellen die niet in de lijst staan voor gratis navigatie, die kunnen nu een jaarlicentie kopen voor 9,99 Euro. Is nog altijd STUKKEN goedkoper dan zelf nieuwe kaarten moeten kopen voor een PNA of zo.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedendag,

Ik heb nog 1 vraagje,als ik sms van iemand krijg, krijg ik bij inbox nummer te zien ipv naam als afzender, weet iemand hoe dit kan? Betreffende persoon is een contactpersoon en staat dus in mijn telefoon. 1 contact met 3 verschillende nummers.

Graag hoor ik de oplossing, mij is het nog niet gelukt. Bedankt alvast!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Staat de contact als +316... of 06...?

[ Voor 5% gewijzigd door Megamind op 14-03-2010 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als +31. Een ander persoon staat ook met +31 en daar van zie ik wel gewoon de naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

2x het nummer gebruikt bij verschillende contacten in je telefoon geheugen/simkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat zou kunnen, heb op mijn oude mobiel alles van tel naar sim gekopieerd en toen sim in nieuwe foon gedaan. + het nummer staat nog als ice (in case of emergency)

Weet je een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 15:54:
ja dat zou kunnen, heb op mijn oude mobiel alles van tel naar sim gekopieerd en toen sim in nieuwe foon gedaan. + het nummer staat nog als ice (in case of emergency)

Weet je een oplossing?
Één van de twee verwijderen.
Omdat het nummer twee maal in de telefoon staat krijg je het nummer te zien omdat de telefoon niet kan kiezen welke hij naam hij wel en welke hij niet laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serieus? Absurd toch? Mijn oude nokia had daar geen enkel probleem mee. . . . okee, ik heb 1 verwijderd, maar zie nog steeds alleen nummer staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:55
Absurd vind ik lichtelijk overdreven. Als je 1 nummer onder 2 verschillende namen hebt opgeslagen weet de telefoon niet welke van de 2 contacten het is. Hier had m'n oude Nokia 6100 ook al 'last' van.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik vind het toch echt absurd, ik had een nog ouder model en die had er totaal " geeen moeite mee".

Mar okee, tis helaas nog nie opgelost, dus dat lijkt het probleem dan niet te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 16:09:
nou ik vind het toch echt absurd, ik had een nog ouder model en die had er totaal " geeen moeite mee".

Mar okee, tis helaas nog nie opgelost, dus dat lijkt het probleem dan niet te zijn?
Grote kans dat de SMSjes nu pas geupdate worden als ze ontvangen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okee, dat is inderdaad een optie, ik wacht het ff af.

Bedankt voor de reacties in ieder geval !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 16:09:

Welke naam moet de telefoon dan tonen als een nummer bij 2 namen voorkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis nu goed, jammer dat het op de andere manier niet werkt.

@ Helsie: Bij mijn oude nokia kreeg ik gewoon naam van de persoon te zien. niet alleen het telefoonnummer. En dat vind ik dus raar, E71 is toch een veel moderner nieuwer model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ratjetoe92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 17:01
Sinds het weekend ook een Nokia E71.
Fijn toestel, sms'en gaat lekker snel met dat qwerty-toetsenbord. Zeker als je van een Samsung F480 afkomt...
Ik geloof wel dat het usb-draad op was bij Nokia, de usb-kabel is wel heel kabouterig klein. Maakt mij opzich niet zo uit.

Ik vraag me alleen af of iemand weet of het normaal is dat de verlichting rond de middelste toets constant knippert. Het gaat niet snel maar zo om de 2-3 seconden gaat hij aan en uit. Ik heb geen gemiste oproepen of ongelezen sms'jes.

Buiten dat een prima toestel!

Hey Look, I'm Woody! Howdy! Howdy! Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 08:02:
Tis nu goed, jammer dat het op de andere manier niet werkt.

@ Helsie: Bij mijn oude nokia kreeg ik gewoon naam van de persoon te zien. niet alleen het telefoonnummer. En dat vind ik dus raar, E71 is toch een veel moderner nieuwer model.
Dat snap ik, maar welke naam moet het toestel in jouw ogen tonen als je hetzelfde nummer bij 2 namen hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ratjetoe92 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:31:
Sinds het weekend ook een Nokia E71.
Fijn toestel, sms'en gaat lekker snel met dat qwerty-toetsenbord. Zeker als je van een Samsung F480 afkomt...
Ik geloof wel dat het usb-draad op was bij Nokia, de usb-kabel is wel heel kabouterig klein. Maakt mij opzich niet zo uit.

Ik vraag me alleen af of iemand weet of het normaal is dat de verlichting rond de middelste toets constant knippert. Het gaat niet snel maar zo om de 2-3 seconden gaat hij aan en uit. Ik heb geen gemiste oproepen of ongelezen sms'jes.

Buiten dat een prima toestel!
Dat is het zgn. 'Breathing Light'; wanneer er geen nieuwe meldingen zijn en het scherm zwart is gaat hij om de ca. 5 seconden langzaam aan en weer uit. Wanneer je ongelezen berichten of nieuwe meldingen hebt knippert het lampje sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ratjetoe92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 17:01
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 17:16:
[...]

Dat is het zgn. 'Breathing Light'; wanneer er geen nieuwe meldingen zijn en het scherm zwart is gaat hij om de ca. 5 seconden langzaam aan en weer uit. Wanneer je ongelezen berichten of nieuwe meldingen hebt knippert het lampje sneller.
Oke, dus gewoon een teken van leven. Ach ja, ook handig.

Bedankt.

Hey Look, I'm Woody! Howdy! Howdy! Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Helsie

Blijkbaar snap je mij nog niet haha, net als bij mijn oude nokia was het fijn geweest als deze foon ook gewoon de eigennaam liet zien en dus niet alleen tel.nummer. Duidelijker kan ik het niet uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 12:57
Ik heb Google Maps geinstalleerd voor navigatie.
Ik geef als beginpunt in "my location" en als eindpunt de bestemming.
Ik zie netjes een lijst met beschrijvingen, ik klik op "kaart" en ik zie de kaart met de beschrijving, als ik echter ga rijden gaat de kaart niet mee waar ik zelf rijd.
Klik ik weer opnieuw op "my location" beweegt de kaart wel netjes mee, ook heb ik GPS ontvangst.

Iemand ervaring met Google Maps en hoe dit als navigatie gebruikt dient te worden?

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomer
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-07 12:17
Ik vond dat breathinglight zo iritant snachts dat ik het letje er uit heb gesloopt! Ik weet dat je hem ook softwarematig uit kan zetten, maar dan krijg je die suffe screensaver, en dat wou ik niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Weet iemand waar een service point zit in de buurt van Rotterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Zomer schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:50:
Ik vond dat breathinglight zo iritant snachts dat ik het letje er uit heb gesloopt! Ik weet dat je hem ook softwarematig uit kan zetten, maar dan krijg je die suffe screensaver, en dat wou ik niet. :)
En je kon je telefoon ondersteboven leggen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:07:
Hallo allemaal,

Weet iemand waar een service point zit in de buurt van Rotterdam?
Al gevonden,

Donk 1,
Barendrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je je sms inbox kan beveiligen met een wachtwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Is het mogelijk om Mail for Exchange op je E71 naar versie 3 bij te werken zonder je GSM op je PC aan te hoeven sluiten? Ik wil het gewoon via wifi / 3G upgraden, maar ik vind alleen maar de Nokia softwareupdater die ik eerst op een PC moet installeren.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:39:
Is het mogelijk om Mail for Exchange op je E71 naar versie 3 bij te werken zonder je GSM op je PC aan te hoeven sluiten? Ik wil het gewoon via wifi / 3G upgraden, maar ik vind alleen maar de Nokia softwareupdater die ik eerst op een PC moet installeren.
Via de OVI stope op je GSM?

daar staat versie 3.0 tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grooveman11
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-10-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 07:44:
@Helsie

Blijkbaar snap je mij nog niet haha, net als bij mijn oude nokia was het fijn geweest als deze foon ook gewoon de eigennaam liet zien en dus niet alleen tel.nummer. Duidelijker kan ik het niet uitleggen.
Je hebt een nummer er twee keer in staan, dus ook twee namen (dan wel dezelfde). Daardoor weet je telefoon niet welke hij moet kiezen. Kortom; 1 nummer verwijderen.
Dan doet hij het.
Helsie is duidelijk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Grooveman11 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:13:
[...]

Je hebt een nummer er twee keer in staan, dus ook twee namen (dan wel dezelfde). Daardoor weet je telefoon niet welke hij moet kiezen. Kortom; 1 nummer verwijderen.
Dan doet hij het.
Dat vond ik zelf ook al ;)
Het is ook zo moeilijk om een vraag te beantwoorden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptjuh

ptjuh

New day, same old shit

hey hey,

ik heb merendeel van het topic doorgelezen maar kan het niet echt vinden.
Misschien is een reset maar het beste...maar hoop er toch op dat iemand het anders heeft opgelost.

Ik moet namelijk om de 3-5 dagen mijn telefoon herstarten..Als ik dan het menu wil open doen krijg ik rechtsboven aan een wit/zwart streepje te zien maar het menu wil niet openen. ik kan wel me mailbox en zo openen me berichtenbox enzo open doen maar in het menu scherm kom ik niet meer.
Na een reboot van de telefoon doet alles het gewoon weer...

Iemand dit al eerder mee gemaakt? ik heb wel de laatste update eropstaan..en heb de telefoon pas sinds half februari..

Edit: misschien toch wel handig. Versie 400.21.013

[ Voor 3% gewijzigd door ptjuh op 17-03-2010 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viktorvm
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09 10:28
Sinds die versie die jij hebt heb ik hier geen problemen mee gehad. Ben ik hier met de vorige versie's wel lang naar aan 't zoeken geweest, maar ik heb niks kunnen vinden. Sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptjuh

ptjuh

New day, same old shit

Heb je toen ook een reset geprobeerd?
Anders heb ik gewoon pech en is alles weg :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:31:
[...]

Via de OVI stope op je GSM?

daar staat versie 3.0 tussen
Werkt niet, dan wordt de bestaande versie gestart. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
Verwijder MfE eerst eens volledig van je E71, dan heropstarten, en dan pas opnieuw via OVI downloaden.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand uitzending gemist al werkend gekregen op de E71 via Wifi ?

Krijg het niet voor mekaar, blijft iedere keer hangen op de Realplayer die niet oplaadt.....

Proxy is uitgezet...
Ik heb al diverse forums afgezocht maar kan er niets over vinden ...

vast dank voor de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
Werkt hier perfect in Vlaanderen met jullie Nederlandse uitzendingen. De video kwaliteit is niet optimaal en het geluid vind ik belabberd. Maar het werkt zonder probleem op mijn E71 via WiFi.

Je downloadt de applicatie best via m.omroep.nl/gemist op je Nokia.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik gedaan, maar de applicatie blijft hangen bij het bufferen. Kan het liggen aan een oude versie Realplayer ? Ik heb gisteren nog de nieuwe firmware geinstalleerd.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
Neen, toch niet. Aan Realplayer zal het niet liggen.
Ik vermoed je WiFi verbinding.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel vreemd aangezien ik gewoon kan surfen op internet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
[...]

Dan doet hij het.
Dat vond ik zelf ook al
Het is ook zo moeilijk om een vraag te beantwoorden

Jammer dat er zo gereageerd wordt, Helsie vraagt 2 keer welk nummer mijn oude nokia dan liet zien, dus snapt hij mijn antwoord niet.

Maar goed, fijne dag nog allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:05:
quote:
[...]

Dan doet hij het.
Dat vond ik zelf ook al
Het is ook zo moeilijk om een vraag te beantwoorden

Jammer dat er zo gereageerd wordt, Helsie vraagt 2 keer welk nummer mijn oude nokia dan liet zien, dus snapt hij mijn antwoord niet.

Maar goed, fijne dag nog allemaal.
Nee, ik vraag niet welk nummer je oude nokia liet zien.
Ik vraag welk nummer + welke naam van de 2 het toestel in jouw ogen moet laten zien.
Ik weet echt niet hoe ik dat anders kan omschrijven hoor.

Of ik doe omslachtig:
- Je hebt 2 namen met hetzelfde nummer in je E71 toestel staan.
- Je opmerking is dat het toestel dan geen naam laat zien
- Stel dat het toestel wel een naam moet laten zien, dan moet je toestel een keuze maken tussen de 2 namen met datzelfde nummer.

Tot zover nog duidelijk? Mooi, dan komt nu mijn vraag;
Welke naam zou jouw toestel moeten kiezen om te tonen?
Met andere woorden: Op basis waarvan moet het toestel de keuze maken om naam 1 of naam 2 te tonen?

Dat is gewoon het enige dat ik vraag. Ik hoop dat ik mijn vraag op deze manier duidelijk heb kunnen maken.

De reden dat ik al deze moeite neem (want eigenlijk ben ik normaal vrij snel klaar met mensen die maar half lezen, terwijl iedereen wel hun hulpkreet moet begrijpen en beantwoorden), is omdat ik oprecht benieuwd ben welke logica mensen van hun toestel verwachten op plaatsen waarvan ik denk dat het niet makkelijk is om een logische keuze te maken.

(ik heb nog even teruggelezen of ik misschien vroeg welk nummer het toestel moest tonen, maar nee, in mijn vorige versie van mijn vraag stond ook echt 'welke naam?')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Op de één of andere manier had ik twee "E-mail instellen" regels op mijn startscherm. Eén van die regels gaf mij bij het kiezen de mogelijkheid om of E-mail in te stellen of om de E-mail instellen optie te verbergen. Na het kiezen van die laatste mogelijkheid verdwijnt inderdaad de "E-mail instellen" regel van mijn startscherm. So far so good.

De tweede "E-mail instellen" regel op het startscherm geeft bij het kiezen van die regel echter helemaal geen opties. Er gebeurt helemaal niets. Ook via menu -> Instrumenten -> Instell. -> Algemeen -> Persoonlijk -> Startscherm -> Modusinstellingen -> Toepass. startscherm -> Ingeschakelde toepass. komt er geen tweede "Wizard E-mail instell." voor met als gevolg dat ik met geen mogelijkheid die tweede "E-mail instellen" regel van mijn startscherm kan halen. Wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
Simpel.
Dat is de regel van Nokia Messaging. Die kan je dus weghalen door het vinkje weg te halen bij "Email van Nokia Messaging".

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Liebaart schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 20:29:
Simpel.
Dat is de regel van Nokia Messaging. Die kan je dus weghalen door het vinkje weg te halen bij "Email van Nokia Messaging".
Helaas, die "Email van Nokia Messaging" optie heb ik niet in het lijstje zodat ik ook geen vinkje kan weghalen.

Het lijkt er op dat die "E-mail instellen" regel op het startscherm nergens aan gekoppeld is, waarschijnlijk ontstaan tijdens een eerste poging om e-mail te installeren die vanwege verbindinsproblemen mislukt is. Ik heb al gezocht of er misschien ergens een configuratie bestand te vinden is dat ik zou kunnen editten om die regel weg te halen, maar helaas niet gevonden. Ik heb toch weinig zin om de telefoon terug te gaan stellen naar fabrieksinstellingen om dit probleem opgelost te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
Dan moet je Messaging eens opnieuw proberen te installeren via email.nokia.com ofwel via de OVI Store. Daarna moet die optie er zeker zijn.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Helsie, we begrijpen elkaar niet, of willen dat niet. Maakt niet uit, kan gebeuren.

Probleem is al opgelost, dus wat mij betreft klaar.

Fijne dag nog,
groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 08:53:
@Helsie, we begrijpen elkaar niet, of willen dat niet. Maakt niet uit, kan gebeuren.

Probleem is al opgelost, dus wat mij betreft klaar.

Fijne dag nog,
groeten.
Volgens mij wil jij niet begrepen worden én een ander niet begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptjuh

ptjuh

New day, same old shit

ptjuh schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:18:
hey hey,

ik heb merendeel van het topic doorgelezen maar kan het niet echt vinden.
Misschien is een reset maar het beste...maar hoop er toch op dat iemand het anders heeft opgelost.

Ik moet namelijk om de 3-5 dagen mijn telefoon herstarten..Als ik dan het menu wil open doen krijg ik rechtsboven aan een wit/zwart streepje te zien maar het menu wil niet openen. ik kan wel me mailbox en zo openen me berichtenbox enzo open doen maar in het menu scherm kom ik niet meer.
Na een reboot van de telefoon doet alles het gewoon weer...

Iemand dit al eerder mee gemaakt? ik heb wel de laatste update eropstaan..en heb de telefoon pas sinds half februari..

Edit: misschien toch wel handig. Versie 400.21.013
Iemand anders hier nog een oplossing voor...want zie de het reseten niet zo zitten eigenlijk..Maar na me telefoon herstart te hebben..gebeurde het nu weer binnen een paar uur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

denk dat een harde-reset toch de enige oplossing is? of langs het Nokia Servicepoint, echter die zullen ook een harde reset uitvoeren vermoed ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randysem
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-03 04:04
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 14:42:
Binnenkort vervalt deze aankoopverplichting. Stel een eventuele aankoop uit tot de licentie´s zijn vrijgegeven.
Hi Slome,

Heb jij hier een bron voor? Ik heb dit nergens kunnen vinden. Ik heb gister gemaild met het Nokia Care Centre (kreeg trouwens binnen 5 minuten antwoord, het moet niet gekker worden. Helaas heb ik op m'n tweede mail nog geen antwoord). Ik kreeg de onderstaande reactie:

"De gratis versie van Maps is voor een beperkt aantal toestellen beschikbaar.
Ovi Maps 3.03 is de gratis versie van Maps, deze is helaas niet compatibel met uw toestel.
Volgens de gegevens die wij momenteel beschikbaar hebben is er geen info beschikbaar wanneer en of deze versie beschikbaar zal zijn voor uw toestel."

Daarna is er nog wat over de nieuwe prijzen. Op zich is dat een goede deal, maar het steekt me toch dat ik met mijn E71 moet betalen terwijl de bijna identieke E72 gratis navigatie krijgt. En stel ik betaal 10 Euro voor een jaar, betaal ik dan misschien een deel voor niets als na een tijdje toch gratis navigatie beschikbaar komt.

Dat verhaal dat het niet compatibel zou zijn slik ik niet zo makkelijk. Volgens mij dwingt Nokia dit af, wellicht zodat mensen sneller overstappen naar een nieuwer toestel. Ik hoor graag hoe anderen hierover denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Randysem,

In de nieuwsmedia waarin bericht werd over de gratis gesproken navigatie van Nokia, werd vermeld dat de gratis gesproken navigatie voor 10 smartphones onmiddelijk beschikbaar werd gesteld, en dat de komende weken andere toestellen toegevoegd zullen worden (lees bijvoorbeeld dit nieuwsbericht: http://www.beursduivel.be...nieuwe_tik_uit_aan_TomTom).
De E71 was Nokia´s vlaggenschip van 2008 en daarom nam ik bij voorbaat aan dat de gratis gesproken navigatie ook voor dit toestel zou gaan gelden. De E71 is voorzien van het besturingsysteem Symbian OS 9.2 S60 third edition developer platform 3.1 en dit type besturingssysteem is inmiddels verouderd.

Sinds 17 maart jl. staat op de website ´All about symbian.com´ te lezen dat de gratis gesproken navigatie nu ook vrijgegeven en beschikbaar is voor de N86, alhoewel dit nog niet formeel bekendbaar is gemaakt op de Nokia-website´s (lees: http://www.allaboutsymbia...navigation_now_a.php#comm ). Op: http://www.allaboutsymbia...now_down_to_admin_cha.php staat te lezen dat Nokia de gesproken navigatie voor oudere besturingssystemen tegen een gering bedrag aan kosten zal moeten (blijven) aanbieden, omdat ´gratis´ waarschijnlijk teveel kosten voor Nokia met zich meebrengt. Tegelijkertijd word er in dit nieuwsbericht gemeld dat Nokia officieel (nog) niet bevestigd dat de gesproken navigatie niet gratis aangeboden gaat worden voor de oudere besturingssytemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helsie, je wordt nu wel erg kinderachtig hoor.

Groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 07:50:
Helsie, je wordt nu wel erg kinderachtig hoor.

Groeten.
Ik zie dat je nieuw bent op tweakers (niet alleen aan je 'groeten' onderaan elke post, wat tegen de forum etiquette is, maar ook aan je registratiedatum), dus daarom zal ik je nog proberen uit te leggen wat de bedoeling is. Als je een vraag stelt, of ergens over klaagt, dan is het hier normaal dat je bij een aanbod van hulp of meedenken zelf ook enige inzet vertoont om op een normale manier iets te bespreken. Reacties als 'haha, je begrijpt me niet' en 'je wordt kinderachtig' dragen daar echt totaal niet aan bij. Althans, niet als je daarnaast ook nog eens weigert om gewoon je eigen vraag mee op te volgen. Op die manier word je vooral een erg irritante gebruiker. Mijn hulp zul je niet meer krijgen in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helsie,

Ik zie dat jij iemand lijkt te zijn die graag het laatste woord wilt hebben, geen probleem, maar dan moet je nog wel even 1 keer reageren.

*knip*

Er is er maar één met het laatste woord en dat ben ik. ;)

[ Voor 37% gewijzigd door pven op 22-03-2010 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
@ schrijfmap: Helsie heeft gewoon gelijk. Zowel over de inhoud als over de forumregels. Lees deze even door zou ik zeggen.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Modbreak:Graag weer ontopic. Persoonlijke vetes mogen via mail of DM uit worden gevochten.

En groeten hoort inderdaad niet, zie ook Het algemeen beleid #groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:36
Goedemiddag,

Mijn telefoon doet een beetje gaar de laatste tijd, daarom wilde ik net een 'soft reset' proberen. Dus ik voer die code in (*#7370#) en dan kreeg ik deze melding:

Eerst alle actieve oproepen en verbindingen beeindigen

weet iemand hoe dat komt?

Piet

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
Ja, je hebt ofwel een actieve dataverbinding via GPRS, ofwel via WiFi open staan. Die moeten dus eerst gesloten worden. Lang op de rode knop duwen daarvoor.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
Oke, prima dankjewel!

Alleen nu vraagt ie om een blokkeringscode? Is dat via mn provider of is er een standaardcode?

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
Thecola schreef op maandag 22 maart 2010 @ 18:30:
Oke, prima dankjewel!

Alleen nu vraagt ie om een blokkeringscode? Is dat via mn provider of is er een standaardcode?
Waarschijnlijk 12345

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
Klopt, bedankt :)

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:19

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

ptjuh schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:00:
[...]

Iemand anders hier nog een oplossing voor...want zie de het reseten niet zo zitten eigenlijk..Maar na me telefoon herstart te hebben..gebeurde het nu weer binnen een paar uur :(
Ja, heb ik ook, af en toe. Nu overigens al een tijdje niet meer, misschien ligt het aan een stukje software wat je erop hebt gezet. (ik heb laatst geschoond..)

De versie 400.21.013 kan ik niet meer vinden op de Nokia site, maar sinds ik die versie heb heb ik dit specifieke probleem volgens mij niet meer gezien. Ook niet meer met mijn carkit gebeld, trouwens, want hij kan geen stabiele blauwtand verbinding meer opzetten...

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Hoe zijn hier de ervaringen met PSiloc connect of vergelijkbare (gratis??) software? Ik overweeg zo'n programma te installeren, aangezien ik gek word van het switchen van al die connecties als ik in het buitenland ben oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randysem
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-03 04:04
Sander schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 15:43:
Hoe zijn hier de ervaringen met PSiloc connect of vergelijkbare (gratis??) software? Ik overweeg zo'n programma te installeren, aangezien ik gek word van het switchen van al die connecties als ik in het buitenland ben oid.
Ik heb geen ervaring met de oplossing van PSiloc. Ik gebruik hiervoor SmartConnect van Birdstep. Ik weet niet of ik het zou aanbevelen. Toen ik het net had geïnstalleerd had wilde niets connecten over het gedefinieerde toegangspunt. Toen ik het na een aantal weken nog eens probeerde ging het wel goed terwijl ik volgens mij niets heb aangepast. Nu gebruik ik SC standaard voor het overgrote deel van de applicaties die gebruik maken van het web. Het is wel heel makkelijk te configureren, fluitje van een cent. En het doet verder wat het moet doen. Ik dacht dat het verbinden nu wel heel traag zou worden omdat eerst alle wifi access points af moeten worden gegaan, maar dat valt me erg mee. Ik merk geen verschil. Ik heb drie wifi acces point en daarna m'n GPRS/UMTS/HSDPA toegangspunt erin gezet.

SC kan je gratis downloaden in de OVI store. Als je niet klaar bent om te betalen voor zo'n app dan is dit wellicht een handig alternatief om eerst te proberen.

@Slome
Wat betreft de gratis gesproken navigatie. Bedankt voor alle links, maar het blijft toch wat wazig. Ik denk dat ik het nog even een paar maandjes aankijk, maar als tegen de tijd dat ik op vakantie ga nog geen duidelijkheid is dan koop ik wel een licentie. Doe ik toch maar gelijk een jaar denk ik. Het is ook maar tien euro, geen schokkend bedrag.

Overigens heb ik na 4 dagen wel antwoord gekregen op m'n tweede mail naar Nokia. Steekt toch een beetje schril af tegen de eerste bliksemsnelle reactie, maar goed. Voor de geïnteresseerden, de voetgangerslicentie zit in de autolicentie. Lag wel voor de hand maar ik wilde het toch even checken. En er worden helaas geen kaarten voor Aruba aangeboden, mocht iemand hiernaar op vakantie gaan. Niet dat je hier verschrikkelijk kan verdwalen maar dat is weer een ander onderwerp.

[ Voor 23% gewijzigd door randysem op 27-03-2010 15:59 . Reden: Reactie aan Slome toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de laatste tijd dat me log.txt het geheugen vol schrijft
en dat doet ie in 1 dag al
wat kan dat zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri8096
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 14:56

henri8096

BIM is not a software!

Hij is er voor de E71 de gratis maps navigatie :)

Hij staat nog niet op de website zelf, maar hij is al wel te downloaden via deze link.
http://nds1.nokia.com/PRO..._b04_s60_3.1_rom.Nocs.sis

Succes allemaal!

--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
henri8096 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 11:24:

Hij staat nog niet op de website zelf, maar hij is al wel te downloaden via deze link.

Succes allemaal!
Nice! Morgen maar even installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomer
  • Laatst online: 29-07 12:17
Ovi maps met gratis gesproken navigatie, wie had dat gedacht! _/-\o_

Bedankt voor de link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora

Succes allemaal!
Tnx, geinstalleerd en werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

ik heb n e71 en zou graag willen weten of t mogelijk is om n herinnering dagelijks te herha;en, dus 1 x instellen voor bijvoorbeeld t hele jaar op elke dag en hetzelfde tijdstip
(dit ivm medicijnen die ingenomen moeten worden)

Ik heb al van alles geprobeerd maar kan t niet vinden, zou toch mooi zijn als t er wel op zit!

vriendelijk bedankt alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 14:28:
hallo,

ik heb n e71 en zou graag willen weten of t mogelijk is om n herinnering dagelijks te herha;en, dus 1 x instellen voor bijvoorbeeld t hele jaar op elke dag en hetzelfde tijdstip
(dit ivm medicijnen die ingenomen moeten worden)

Ik heb al van alles geprobeerd maar kan t niet vinden, zou toch mooi zijn als t er wel op zit!

vriendelijk bedankt alvast :)
Er zit een alarm op welke je elke dag kunt instellen, menu, kantoor, klok, pijl naar rechts, alarm.
Of een agenda item in Outlook maken met terugkeerpatroon en je telefoon hier mee laten syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:11
Ik heb OVI maps nu ook geinstalleerd en het lijkt prima te werken. Alleen worden de kaarten vanaf internet gehaald, is er ook een manier om deze te downloaden? Dat zou fijn zijn, aangezien we de navigatie vooral in het buitenland willen gebruiken..

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri8096

henri8096

BIM is not a software!

WVL_KsZeN schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 21:46:
Ik heb OVI maps nu ook geinstalleerd en het lijkt prima te werken. Alleen worden de kaarten vanaf internet gehaald, is er ook een manier om deze te downloaden? Dat zou fijn zijn, aangezien we de navigatie vooral in het buitenland willen gebruiken..
Met OVI suite kun je kaarten voorinstalleren op je geheugenkaart.
http://europe.nokia.com/s...-software/nokia-ovi-suite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Jup, gewoon met Nokia Maps Loader. Superhandig.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
Super bedankt, ik ga het eens proberen.. Waarom zijn die programma's van Nokia toch altijd zo enorm groot.. even 98 MB voor een OVI suite, dat eigenlijk alleen communiceert.. wat een verspilling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri8096

henri8096

BIM is not a software!

WVL_KsZeN schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 22:39:
Super bedankt, ik ga het eens proberen.. Waarom zijn die programma's van Nokia toch altijd zo enorm groot.. even 98 MB voor een OVI suite, dat eigenlijk alleen communiceert.. wat een verspilling.
ja, ik vond PC Suite ook veel prettiger, maar om een of andere reden
vinden alle marketing wappies dat bloatware beter werkt . . . . |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
Het is overigens gelukt met Ovi Suite, na een uur proberen.. Het lijkt erop dat je de E71 moet aansluiten in de 'mediaoverdracht' mode, je kunt geen kaarten overzetten in de pc-suite mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54

Succes allemaal!
werkt super. het programma mag hier en daar nog wel wat bijgeschaafd worden. Vooralsnog vindt ik Sygic McGuider nog het betere programma. De kaarten vindt ik bijv. duidelijker weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

maar eens testen zodra me E71 terug is van reparatie... standaard speakertje deed het niet. Kon alleen nog maar bellen op "speakerphone". Niet fijn als je privé gesprekken moet voeren in openbaar :P! Afijn binnen een week gemaakt als het goed is dus props voor die snelheid. Hopen dat het goed gedaan is :P.

Daarna weer lekker
Black Theme,
Live Messenger
Sygic
Youtube
Hyves
Facebook
Full screen Wallpaper
PhoneNetInfo
e.d.

er terug op zetten... en alles opnieuw instellen... hiephoi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hulp nodig, heb sinds gisteren een E71 in bezit. Netjes al mijn contacten van mijn simkaart via pc suite overgezet naar mijn telefoongeheugen, uiteraard voornamen bij de voornaam en achternaam bij de achternaam. Heb alleen het geheugen van mijn telefoon aan staan en dat van de SIM kaart niet in gebruik.

Ziet er allemaal prima uit in mijn contacten overzicht tot ik een sms wil sturen. Wanneer ik nieuw bericht kies, en vervolgens naam kies krijg ik alle voornamen dubbel te zien.
Bijvoorbeeld: als ik Jan een bericht wil sturen staat er Jan Jan terwijl in mijn gewone contacten Jan gewoon als Jan staat. Iemand een oplossing voor dit probleempje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijwel alle E71-gebruikers zijn bekend geraakt met het 'vastlopen' van het menu. Ook ik ergerde me mateloos wanneer ik het menu inwilde maar de E71 als enige reactie een balkje rechtsbovenin aangaf. Mijn E71 heb ik sinds oktober 2008 en tot circa 3 maanden geleden ervaarde ik dit probleem dagelijks (meermalen). Inderdaad, tot 3 maanden geleden: nu niet meer dus! Ik weet niet waarom, maar mijn E71 loopt niet meer vast! Ik heb niets bijzonders gedaan, de laatste firmware-upgrade was de officiele van Nokia en deze is langer dan 5 maanden geleden. Ik heb geen nieuwe applicaties of dergelijke gedownload, behalve de upgrade van OVI-Maps. Het vastlopen is eigenlijk zomaar verdwenen. Gelukkig trouwens.

Ik heb de E71 leren ervaren als een zeer betrouwbare telefoon dat mijn leven heeft verrijkt. Voorzien met de browser Opera Mini en het onbeperkte internet-abbonnement bij Telfort is de E71 een verrijking geworden van mijn leven. Een alles-in-1 apparaat dat zijn mannetje staat. Ik heb geen klachten meer!

Ik gebruik de E71 redelijk intensief, al gedurende anderhalf jaar. Als ik thuis internet, dan loopt de internetverbinding van mijn laptop via de E71. Dagelijks download ik circa 350MB aan data, met weleens een uitschieter naar circa 1 GB, maar dit heeft nooit tot problemen geleid zoals bijvoorbeeld extra kosten, verbindingsproblemen, virussen op de E71, etc..
De gebruiksvriendelijkheid van de E71 in combinatie met een onbeperkt internetabbonnement van Telfort ben ik dan ook helemaal top gaan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik heb de nieuwe versie van OVI maps dit weekend getest en ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben. GPS Fix is goed, de gesproken aanwijzingen zijn duidelijk, de route berekening gaat snel. Het scherm is natuurlijk niet erg groot waardoor je wat minder van de kaart ziet, maar ik vind het een prima alternatief voor een los navigatie systeem. En zeker handig voor als je die niet bij je hebt of wanneer je te voet bent.

Alleen gaat hij wanneer je zoekt naar een straat/plaats standaard internet op. Dit lijkt mij niet zo handig in het buitenland. Is er een manier waardoor hij alleen offline zoekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als OVI-Maps is geopend, dan ga je naar 'opties', dan naar 'instellingen', en vervolgens naar 'internet'. Hier zet je 'verbinding' op 'offline'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 13:30:
Als OVI-Maps is geopend, dan ga je naar 'opties', dan naar 'instellingen', en vervolgens naar 'internet'. Hier zet je 'verbinding' op 'offline'.
Thanks, dat is inderdaad de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri8096

henri8096

BIM is not a software!

GloriX schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:53:
[...]

Thanks, dat is inderdaad de oplossing.
Wel ff kaarten voorinstalleren uiteraard :)
anders vind hij niks . . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
OVI Maps is vanaf vandaag in versie 3.3 verkrijgbaar voor ook de E71 en E66. Met andere woorden, ook met gratis navigatie!

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankzij Henri8096 had ik de gratis navigatie tot mijn beschikking. De nieuwe download is een formele versie. Hoewel de formele download bestemd is voor de E71, krijg ik tijdens het installeren de waarschuwing dat deze versie niet compatibel is. Uiteindelijk word er niets geinstalleerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

probeer gewoon de versie afkomstig van Nokia.com deze werkt gewoon zoals het hoort op een e71.. Bij mij iig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de e63 gekocht en ben er heel content van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 21:59:
ik heb de e63 gekocht en ben er heel content van
Nou, tof voor je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptrck
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-11-2021
Ik heb het zojuist geïnstalleerd op mijn E71. Het werkt prima, echter geeft hij aan dat mijn licentie "Per auto in Alle regio's geldig is tot: 14-04-2010".

Heeft iemand anders hier ook last van? En hoe kun je je licentie op "oneindig" zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
ptrck schreef op woensdag 07 april 2010 @ 18:17:
Ik heb het zojuist geïnstalleerd op mijn E71. Het werkt prima, echter geeft hij aan dat mijn licentie "Per auto in Alle regio's geldig is tot: 14-04-2010".

Heeft iemand anders hier ook last van? En hoe kun je je licentie op "oneindig" zetten?
Dan heb je de verkeerde! De nieuwe "goede" vraagt nergens om licenties. Anders even de .sisx file downloaden via de link in dit topic en die installeren.

BTW: Is het mogelijk om te zien welke kaarten er nu op je telefoon staan? Ik heb namelijk voor een vorige versie van Maps de kaarten erop gezet en vraag me af of de nieuwe die ook goed herkend. En of je bijv ook al nieuwere versies van de kaarten hebt. Voor nu in NL niet zo boeiend, maar wil het graag ff testen voor in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• on4bdm
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-04-2010
Hallo,

Sinds enkele dagen kan ik nergens meer op een wlan aansluiten om te surfen of mail te checken. Ik had al ondervonden dat het ook niet lukte via de provider (zowel proximus als mobistar). Dus het toestel terug naar de dealer gebracht en ong.14 dagen weggeweest. Vandaag toestel terug afgehaald, maar het probleem is hetzelfde.
Hij vindt de netwerken wel via de wlanscan, maar als ik wil gaan surfen kan hij geen verbinding maken. Op het hoofdscherm blijft wel het logootje staan dat hij verbonden is met een wlan. Om dit weg te krijgen moet ik het toestel uitschakelen en terug opstarten.
Ik had ook al eens een volledige reset gedaan en de nieuwste software erop gegooid, maar niets lijkt te helpen.
Zijn er hier die hetzelfde fenomeen voor hebben???

Alvast bedankt

Groeten,

Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

on4bdm schreef op woensdag 07 april 2010 @ 23:14:
Hallo,

Sinds enkele dagen kan ik nergens meer op een wlan aansluiten om te surfen of mail te checken. Ik had al ondervonden dat het ook niet lukte via de provider (zowel proximus als mobistar). Dus het toestel terug naar de dealer gebracht en ong.14 dagen weggeweest. Vandaag toestel terug afgehaald, maar het probleem is hetzelfde.
Hij vindt de netwerken wel via de wlanscan, maar als ik wil gaan surfen kan hij geen verbinding maken. Op het hoofdscherm blijft wel het logootje staan dat hij verbonden is met een wlan. Om dit weg te krijgen moet ik het toestel uitschakelen en terug opstarten.
Ik had ook al eens een volledige reset gedaan en de nieuwste software erop gegooid, maar niets lijkt te helpen.
Zijn er hier die hetzelfde fenomeen voor hebben???

Alvast bedankt

Groeten,

Bart
Ik herken dit probleem niet (ook nooit eerder iets over gelezen).
Heb je het ook als eens met een open netwerk geprobeerd (bv een eigen netwerk).
Hebben anderen (b.v. vrienden, liefst ook met een E71) dezelfde problemen...of juist niet op dezelfde locaties.

Ik heb dit soort dingen alleen gehad met "open" netwerken welke alleen op MAC adres filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

Ook even vermelden dat ik een tevreden gebruiker ben van de e71 zonder noemenswaardige problemen, Vorige week ben ik overgegaan tot het verlengen van mijn licentie voor nokia ovi maps. Dit blijkt perfect te werken, ik zou nu graag poi toevoegen, dit is naar mijn mening gelukt, maar ik zit nog met een paar vragen:

Via plaatsen en dan Categorieën heb ik een nieuwe categorie gemaakt namelijk flitspalen, als ik dit open zie ik een grote hoeveelheid bestandjes, die bestanden zijn dus die poi die een link geven met een aantal flitspalen (alle belgische). Nu is mijn vraag hoe kan ik iedere keer dat ik zo'n punt nader mijn gsm een signaal laten maken dat ik mijn snelheid nog beter in het oog moet houden dan normaal? Is dit eigenlijk wel mogelijk.

Mvg Pieterjan B.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste