Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:05:
quote:
Grooveman11 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:13:
[...]
Je hebt een nummer er twee keer in staan, dus ook twee namen (dan wel dezelfde). Daardoor weet je telefoon niet welke hij moet kiezen. Kortom; 1 nummer verwijderen.
Dan doet hij het.
Helsie is duidelijk genoeg.
Dat vond ik zelf ook al
Het is ook zo moeilijk om een vraag te beantwoorden
Jammer dat er zo gereageerd wordt, Helsie vraagt 2 keer welk nummer mijn oude nokia dan liet zien, dus snapt hij mijn antwoord niet.
Maar goed, fijne dag nog allemaal.
Nee, ik vraag niet welk nummer je oude nokia liet zien.
Ik vraag welk nummer + welke naam van de 2 het toestel in jouw ogen moet laten zien.
Ik weet echt niet hoe ik dat anders kan omschrijven hoor.
Of ik doe omslachtig:
- Je hebt 2 namen met hetzelfde nummer in je E71 toestel staan.
- Je opmerking is dat het toestel dan geen naam laat zien
- Stel dat het toestel wel een naam moet laten zien, dan moet je toestel een keuze maken tussen de 2 namen met datzelfde nummer.
Tot zover nog duidelijk? Mooi, dan komt nu mijn vraag;
Welke naam zou jouw toestel moeten kiezen om te tonen?
Met andere woorden: Op basis waarvan moet het toestel de keuze maken om naam 1 of naam 2 te tonen?
Dat is gewoon het enige dat ik vraag. Ik hoop dat ik mijn vraag op deze manier duidelijk heb kunnen maken.
De reden dat ik al deze moeite neem (want eigenlijk ben ik normaal vrij snel klaar met mensen die maar half lezen, terwijl iedereen wel hun hulpkreet moet begrijpen en beantwoorden), is omdat ik oprecht benieuwd ben welke logica mensen van hun toestel verwachten op plaatsen waarvan ik denk dat het niet makkelijk is om een logische keuze te maken.
(ik heb nog even teruggelezen of ik misschien vroeg welk nummer het toestel moest tonen, maar nee, in mijn vorige versie van mijn vraag stond ook echt 'welke naam?')