Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:34
Perfect verwoord _/-\o_ Iedereen speelt op zijn eigen manier waardoor je idd soms irritaties krijgt. Maarja het hoort bij het spel. Maakt elk potje toch wel afwisselend, want elke keer moet je dan wel anders spelen. :)

Verder vind ik Highrise echt een heerlijke rush map (TDM) Lekker met LMG en marathon+ Light feet rondrennen daar. Haal daar bijna altijd wel een positieve score daardoor.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-07 15:57
g0tanks schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:51:
Akimbo Rangers zijn toch wel easy mode, je kan niet ontkennen dat het erg makkelijk is om kills er mee te maken. 8)7
Hangt helemaal van de map af. Derail, Afghan & Wasteland zijn maps waar je minder aan Rangers hebt omdat de map's open en groot zijn.
Rangers in Akimbo zijn vooral lekker tijdens closed quarters combat.
Dat laatste geldt trouwens voor alle akimbo wapens...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-07 01:50

DinX

Motormuis

Proxx schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:06:
[...]

volgensmij werd de model 1887 generft toch. die rangers is toch niks mis mee.
ik heb van die mensen eigenlijk weinig last. verlies alleen van hun als ik met mijn spas geen one shot one kill maak
Klopt. De range is heel wat minder dan bij de release. Je moet eigenlijk ook bijna meteen raak schieten, want veel kansen heb je niet :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-07 16:10
Verderf schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:01:
[...]
range van die dingen zijn veel te hoog, niet voor niets dat ze generfed worden in de upcoming patch :)

lightweight+ninja perks zouden er eigenlijk voor moeten zorgen dat je knife geen one-hit-kill meer maakt, volgens mij zou dat de balans een stuk verbeteren.
En je SMG/Rifle sterker want doordat je bv geen stoppingpower meer kan moet je vaak aardig wat kogels in iemand pompen.... lekker makkelijk om het zo te zeggen, watvoor nut hebben perks dan nog! je kiest voor zwaktes en sterktes, op deze manier sloop je een manier van spelen, ja ik speel veel zo maar knifen is ook niet altijd fabelachtig! Mist ook vaak terwijl je ongeveer op iemands lip zit en dan is het boom headshot want voordat je hersteld bent en je wapen weer hebt ben je al aan gort.

1887's zie je ineens een stuk minder! De rangers weer vaker, maar daarmee schieten heeft gelukkig een groot nadeel, dikke reload :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

roodbwoy schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:28:
[...]

oh... en waarom wordt dat gezien als lame? vind het juist wel handig,...
Men zeurt erover dat er geen skill voor nodig is om met dat ding kills te maken en dat soort ongein. Zou er niet al te veel waarde aan hechten hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
ik heb het ook heel veel gedaan. maar als iedereen het gaan gebruiken is het een beetje vervelend :P
daarom beginnen veel mensen er over te klagen.

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-07 08:18

ye-roon

knaak

Zoo, inmiddels 1ste prestige lvl 70, en moet zeggen, nog een keer ga ik echt niet doen :p die 6de custom class is wel handig, en leuk van wat extra challenges. Maar om die laatste paar titles te halen moet ik nog meer prestigen, nee dankje :)

Kheb gisteren me 500ste headshot gemaakt met me M21 :D dus nu mooi gouden M21 embleempje :D En ja ik ben dus zo'n sniper :) Al is het wel grappig al die mensen die je niet n00b willen noemen omdat je ze met een sniper schiet en daarom maar het woord camper gebruiken. Zelfs als de match 4 seconden bezig is en je iemand neer sniped ben je al een camper. Best grappig :D Ik speel de laatste tijd vooral hardcore en dat bevalt me toch eigenlijk wel beter. Die corsair mis ik niet, en al die vervelende knife rushers en tubers al helemaal niet. Al zijn er als nog mensen die een random tube naar de andere kant van de map sturen in de hoop iets te raken, best annoying.

En ff naar het verhaal hier boven: ik ben 1 van die mensen die het leuker vind spelen met skill en tactiek tegenover akimbo en knife rushers en tubers. Dus je mooie stukje met hoofdletters over dat iedereen zijn eigen manier van spelen heeft geld ook voor mij, al ben ik iemand die jou stijl verafschuwd. Al is een leuk potje mercanary met m1014 en acr fmj met marathon, lightweight en steady aim af en toe ook best leuk. Maar goed, gelukkig is er hardcore mode waar rushen simpel weg niet werkt en random tubes vaker je team mates pwnen dan je tegenstanders. Tubers en knifers geven het vaak na 3 deaths al op in hardcore, gerechtigheid zeg ik zo.

Het gaat namelijk niet om de stijl waarmee gespeeld word, maar hoe die mensen doen als er wat van gezecht word. Als je namelijk tegen een knife rusher zegt: gaat het lekker met dat knifen, dan krijg je: had je pleuris bek you fucking n00b ik sta toch boven aan. En dat is dan ook waar met ze 22-0-28 maja, hij heeft het team wel -600 punten gekost terwijl ik met 12-2-5 een score heb van +700. Ik heb dan misschien wat minder kills, maar heb er wel voor gezorgt er niet te veel te verliezen en op die manier meer voor mijn team te doen. Die mensen snappen niet dat het spel niet om de kills gaat, maar om het zo te spelen dat je kills maakt zonder teveel dood te gaan om ze het potje te winnen.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325921

ik ben ook een knife rusher .. ik blijf altijd zo ver mogelijk weg van mijn teammates . die lopen alleen maar in de weg ;)
ik kan me best voorstellen dat mensen die kniferushers zat zijn . ik verbaas me er ook over soms hoe een kill heb kunnen maken .. commando pro helpt daar een hoop bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
vicecity jij zegt knife rusher. bedoel je daar mee marker in je hand en loopen. ?

ik maakt best veel knife kills puur omdat het sneller en beter gaat als schieten op korte afstand. maar dat maakt mij niet zon iritante markerrunner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246792

Heeft iemand de MG Master (five kill streak op mounted machine gun) challenge al gehaald trouwens? Ik heb hem een paar keer geprobeerd tijdens TD en FfA, maar krijg het gewoon niet voor elkaar.

Net als de Grim Reaper challenge. Hoe doe je dat??? Vijf kills met een predator of vijf kills in een match met meerdere predators?

Iets anders: ik ben trouwens erg happy dat ik hem voor de xbox heb gekocht. Het kost wel 7 euro per maand om online te gamen, maar het scheelt zo enorm veel frustratie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Anoniem: 246792 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:54:
Heeft iemand de MG Master (five kill streak op mounted machine gun) challenge al gehaald trouwens? Ik heb hem een paar keer geprobeerd tijdens TD en FfA, maar krijg het gewoon niet voor elkaar.

Net als de Grim Reaper challenge. Hoe doe je dat??? Vijf kills met een predator of vijf kills in een match met meerdere predators?

Iets anders: ik ben trouwens erg happy dat ik hem voor de xbox heb gekocht. Het kost wel 7 euro per maand om online te gamen, maar het scheelt zo enorm veel frustratie :).
ga domination spelen. en zet predator aan als killstreak reward. + hardline als perk. dan ben je zo aan je 5kill
met een beetje geluk gaan er 5bij een vlag zitten. BAM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Darn, is er een reward voor 5 kills met zo'n ding? :( Eentje te weinig dan gister ugh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik ben tegenwoordig toch wel echt fan van de M21 EBR. Samen met stopping power zijn vrijwel alle redelijke hits one kill shots en omdat ie zo lekker snel achter elkaar wil afdrukken geeft het ook niet als je eens een keertje mist. Je schiet gewoon nog 5x om zeker te weten dat ie ligt :P. Ondertussen dus ook al M21 master. Speel nu fijn met standaardscope en omdat je toch een attachment mag kiezen FMJ.

Het enige waar ik nu moeite mee heb is een degelijke secondary te vinden. De TMP is wel aardig maar is qua magazijn veel te klein voor z'n vuursnelheid, shotguns zijn niet aan mij besteed en met pistolen is het werkelijk echt onplezierig schieten. De PP2000 heeft hetzelfde probleem als de TMP, dus eerlijk gezegd weet ik het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De G18 (akimbo) en de m93 raffica zijn naar mijn weten vrij populaire secondary machine pistols?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
g0tanks schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:51:
Akimbo Rangers zijn toch wel easy mode, je kan niet ontkennen dat het erg makkelijk is om kills er mee te maken. 8)7
Mwah..
Je hebt alleen Close range voordeel... mits je raak schiet... mis je, dan ben je de sigaar, met name als het een commando-pro Rambo betreft, de range van de commando-pro-rambo-extended-knive-attack is bijna net zo groot als de range van de Rangers..
Knive is dan een optie, maar niet voor mij... ik heb goede reflexen, maar de melee attack is niet echt mijn ding... vaak ben ik CC dan toch per ongeluk mijn rangers aan het reloaden met een enemy op één meter afstand....ik vergeet de melee eigenlijk altijd...pas als ik een tuintje op mijn buik heb, denk ik daar nog eens aan..

Als je het je al afgevraagd heb welke imbiciel zijn Rangers aan het reloaden is, terwijl een melee de betere (wellicht enige) keus was geweest, dat ben ik dus. (Forcas76) Neem je tijd hoor, loop een rondje om me heen, zwaai rustig naar me en finish it off...

Buckshot Bijltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-07 21:18

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Anoniem: 104511 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:02:
De G18 (akimbo) en de m93 raffica zijn naar mijn weten vrij populaire secondary machine pistols?
G18 akimbo zijn erg fijne dingetjes. Met een beetje oefenen kan je nog een aardige range halen ook (al schietend je muis op een constant tempo "omlaag" schuiven). Een nadeel van de M93 is dat hij burst shot is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-07 07:48

Bezulba

Formerly known as Eendje

ye-roon schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:34:
Zoo, inmiddels 1ste prestige lvl 70, en moet zeggen, nog een keer ga ik echt niet doen :p die 6de custom class is wel handig, en leuk van wat extra challenges. Maar om die laatste paar titles te halen moet ik nog meer prestigen, nee dankje :)

Kheb gisteren me 500ste headshot gemaakt met me M21 :D dus nu mooi gouden M21 embleempje :D En ja ik ben dus zo'n sniper :) Al is het wel grappig al die mensen die je niet n00b willen noemen omdat je ze met een sniper schiet en daarom maar het woord camper gebruiken. Zelfs als de match 4 seconden bezig is en je iemand neer sniped ben je al een camper. Best grappig :D Ik speel de laatste tijd vooral hardcore en dat bevalt me toch eigenlijk wel beter. Die corsair mis ik niet, en al die vervelende knife rushers en tubers al helemaal niet. Al zijn er als nog mensen die een random tube naar de andere kant van de map sturen in de hoop iets te raken, best annoying.

En ff naar het verhaal hier boven: ik ben 1 van die mensen die het leuker vind spelen met skill en tactiek tegenover akimbo en knife rushers en tubers. Dus je mooie stukje met hoofdletters over dat iedereen zijn eigen manier van spelen heeft geld ook voor mij, al ben ik iemand die jou stijl verafschuwd. Al is een leuk potje mercanary met m1014 en acr fmj met marathon, lightweight en steady aim af en toe ook best leuk. Maar goed, gelukkig is er hardcore mode waar rushen simpel weg niet werkt en random tubes vaker je team mates pwnen dan je tegenstanders. Tubers en knifers geven het vaak na 3 deaths al op in hardcore, gerechtigheid zeg ik zo.

Het gaat namelijk niet om de stijl waarmee gespeeld word, maar hoe die mensen doen als er wat van gezecht word. Als je namelijk tegen een knife rusher zegt: gaat het lekker met dat knifen, dan krijg je: had je pleuris bek you fucking n00b ik sta toch boven aan. En dat is dan ook waar met ze 22-0-28 maja, hij heeft het team wel -600 punten gekost terwijl ik met 12-2-5 een score heb van +700. Ik heb dan misschien wat minder kills, maar heb er wel voor gezorgt er niet te veel te verliezen en op die manier meer voor mijn team te doen. Die mensen snappen niet dat het spel niet om de kills gaat, maar om het zo te spelen dat je kills maakt zonder teveel dood te gaan om ze het potje te winnen.
ehm, bij TDM tellen alleen de kills. dus als jij 100 kills tegen 300 deaths draait, boeien alleen de kills. Dus k/d ratio is in elke gametype behalve S&D nietszeggend.

Ik kan een harstikke negatief k/d ratio hebben in CTF omdat ik flagcarrier ben. Of een heel erg positief k/d ratio omdat ik een campende figuur ben die in een hoekje zit zonder zich aan te trekken van de objectives.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 331011

Anoniem: 104511 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:02:
Ja de G18 akimbo gebruik ik zelf ook als secundare voor bij mijn sniper...

verder heb ik bij mijn rifles altijd scavenger pro dus heb ik bijna nooit sec. wapen nodig.

Iemand de challenge:Match Winning Kill by dropping a package on enemy head. of zo iets al gehaalt ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Odysseus253 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:07:
[...]

G18 akimbo zijn erg fijne dingetjes. Met een beetje oefenen kan je nog een aardige range halen ook (al schietend je muis op een constant tempo "omlaag" schuiven). Een nadeel van de M93 is dat hij burst shot is..
Dan ga ik die eens uitproberen binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Proxx schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:58:
[...]

ga domination spelen. en zet predator aan als killstreak reward. + hardline als perk. dan ben je zo aan je 5kill
met een beetje geluk gaan er 5bij een vlag zitten. BAM!
Ha, thanks. Heb nog nooit domination gedaan. dat verklaart het denk ik :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 331011

Anoniem: 246792 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:11:
[...]

Ha, thanks. Heb nog nooit domination gedaan. dat verklaart het denk ik :+.
Search and Destroy wil het vast ook nog wel lukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
eendje schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:07:
[...]

ehm, bij TDM tellen alleen de kills. dus als jij 100 kills tegen 300 deaths draait, boeien alleen de kills. Dus k/d ratio is in elke gametype behalve S&D nietszeggend.

Ik kan een harstikke negatief k/d ratio hebben in CTF omdat ik flagcarrier ben. Of een heel erg positief k/d ratio omdat ik een campende figuur ben die in een hoekje zit zonder zich aan te trekken van de objectives.
Err.. die 300 deaths van jou staan dan natuurlijk wel uitgedrukt in punten....van de tegenstander. Oftewel, leuk als je voor veel kills zorgt, maar je draagt negatief bij door heel vaak dood te gaan (want jouw deaths zijn punten voor kills bij de tegenstander) :)

[ Voor 4% gewijzigd door rodie83 op 04-01-2010 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-07 07:48

Bezulba

Formerly known as Eendje

rodie83 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:14:
[...]

Err.. die 300 deaths van jou staan dan natuurlijk wel uitgedrukt in punten....van de tegenstander. Oftewel, leuk als je voor veel kills zorgt, maar je draagt negatief bij door heel vaak dood te gaan :)
ah ja op die fiets
hmm
good point, eigenlijk nooit zo naar gekeken :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Anoniem: 331011 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:08:
[...]

Ja de G18 akimbo gebruik ik zelf ook als secundare voor bij mijn sniper...

verder heb ik bij mijn rifles altijd scavenger pro dus heb ik bijna nooit sec. wapen nodig.

Iemand de challenge:Match Winning Kill by dropping a package on enemy head. of zo iets al gehaalt ? :P
heb gistere wel de challenge gehaald dropping a package on enemyhead gehaald. (dus niet winning kill) maar vond deze al heel moeilijk. tot dat ik ffa aan het spelen was een carepackage gegooid en iemand er aan kwam gerend om mij te knifen die ik niet had gezien :P liep er precies onderdoor. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Proxx schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:16:
[...]

heb gistere wel de challenge gehaald dropping a package on enemyhead gehaald. (dus niet winning kill) maar vond deze al heel moeilijk. tot dat ik ffa aan het spelen was een carepackage gegooid en iemand er aan kwam gerend om mij te knifen die ik niet had gezien :P liep er precies onderdoor. haha
Wat goed werkt is de care package i.c.m. de sentry gun in je killstreak. Dan gooi je eerst de care package signal en een paar seconden later de sentry gun signal op dezelfde plek. Vervolgens lekker achter een hoekje zitten en wachten tot iemand van het andere team zo slim is om jouw eerst pakketje te jatten.... *plop* whehe :D.

Krijg je eigenlijk nog een callsign oid voor die matchwinning kill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-07 16:09
Odysseus253 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:07:
[...]

De M93 Raffica is erg goed in combinatie met stopping power: 1 burst, 1 kill. Zonder SP moet je meerdere keren bursten en dat wordt me vaak fataal.

G18 Akimbo vind ik erg lekker op mijn spray&pray class. Mini Uzi met rapid fire: Lekker 32 rounds sprayen met 1330 (950*1.4) RPM en als die leeg is, nog een 66 rounds in de G18s met 1636 (2*818) RPM.
Stopping power en Scavenger en in 3 seconden heb je bijna 100 rounds afgevuurd, inclusief weapon swap.
Je moet alleen wel van een beetje recoil houden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-07 16:10
Pardon? Lekker generaliserend bezig! Ik doe eigenlijk alles, snipen (lastig maar ik word beter) normaal spelen, knifen, tuben amper eigenlijk, alleen omdat je die 20 kills moet halen. Met rush knifen/spazen/p90 haal ik zeker dezelfde kpd als ik gemiddeld haal en dat is nu met meer dan 10.000 kills 1.55 ;) moet ook wel want ik heb graag uav's.
Ik kom van 10 jaar counter strike spelen af dus schieten blijft erg leuk en knife kills in CS waren natuurlijk altijd redelijk ultiem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-06 14:57
Ik ga voor:

1. ACR (of AK 47) + FMJ: Vooral ACR heeft vrij weinig recoil
2. Stinger: Zeer sterk tegen gevaar vanaf boven

Scavenger pro: Lekker veel nades/ ammo
Stopping power pro: Minder hits, meer kills
Ninja pro: Ik ren graag, maar zonder ninja horen ze je vanaf de andere kant van map :9

2 x stun: Met flash gooi ik het vaak in m'n eigen ogen :o
Semtex: Kan fijn tegen het plafon/tegenstander plakken

Deathstreak: Last stand
Killstreaks: (in de meeste gevallen): Predator/ Care Package/ Emergency airdrop

Mijn speelstijl zou ik omschrijven als tactisch rushen ;)

(zowel S&D/ TDM als DM vaak een kill death ratio van +/- 3:1 maar 4:1/ 5:1 is ook niet uitzonderlijk)

[ Voor 7% gewijzigd door YOGI op 04-01-2010 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YOGI schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:56:
Ik ga voor:

Ninja pro: Ik ren graag, maar zonder ninja horen ze je vanaf de andere kant van map :9

(zowel S&D/ TDM als DM vaak een kill death ratio van +/- 3:1 maar 4:1/ 5:1 is ook niet uitzonderlijk)
Erg goede setup! Die van mij lijkt er heel erg op. Nu nog even Claymores nemen i.p.v. semtex en je hebt gegarandeerd meer kills ;) Zeker met scavenger zijn claymores echt heilig _/-\o_

Gisteren de laatste sterren gehaald in Spec Ops. Heb nu 1000 gamerpoints en heb het spel dus 100% uitgespeeld :) Singleplayer was niet zo moeilijk op veteran, Modern Warfare 1 was veel moeilijker. Moeilijkste specops missies zijn toch wel Snatch & Grab en Wetwork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
Erg goede setup! Die van mij lijkt er heel erg op. Nu nog even Claymores nemen i.p.v. semtex en je hebt gegarandeerd meer kills ;) Zeker met scavenger zijn claymores echt heilig _/-\o_
No offence maar ik ben enorm anti clay |:( . Het past namelijk niet bij mijn veel-van-locatie-veranderen tactiek + het vergt geen skills om iemand te doden.
Als ik (expres) een semtex bij iemand op zijn wang leg dan voel me ik me véél gelukkiger dan wanneer iemand over mijn claymore struikelt ;).
Gisteren de laatste sterren gehaald in Spec Ops. Heb nu 1000 gamerpoints en heb het spel dus 100% uitgespeeld
GRATZ _/-\o_
Spec ops heb ik (met mijn oude pc) even gedaan maar deze kreeg het veel te warm. Binnenkort wil ik graag de spec ops volledig uitspelen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Laatst online: 12-08-2024
YOGI schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:18:
[...]No offence maar ik ben enorm anti clay |:( . Het past namelijk niet bij mijn veel-van-locatie-veranderen tactiek + het vergt geen skills om iemand te doden.
I rest my case.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Claymores zijn handig wanneer je HQ of Sabotage speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151099

ik gebruik sinds afgelopen weekend de ACR ipv de scar-h, en vind het toch een geweldig wapen. ik heb ook de aug hbar geprobeerd en alle andere assult rifles, maar ik vind hem echt veel fijner dan de scar-h, ondanks dat hij minder damage zou doen volgens de specs. Ik merk niks van de damage, hij heeft weinig recoil en een groter magazijn dan de scar-h. heb in 3 avondjes spelen alweer 500 kills ermee gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
ik heb ook de aug hbar geprobeerd
Als ik het echt even heb gehad pak ik wel is een aug hbar om me rambo te voelen }) hehe... By the way: Scavenger zorgt ervoor dat je oneindig clay mores kan blijven leggen :'( ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
YOGI schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:33:
[...]

Als ik het echt even heb gehad pak ik wel is een aug hbar om me rambo te voelen }) hehe... By the way: Scavenger zorgt ervoor dat je oneindig clay mores kan blijven leggen :'( ??
Je kan maar 2 Claymores tegelijk neerleggen, bij de 3e ontploft de 1ste weer.

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-07 01:50

DinX

Motormuis

Anoniem: 151099 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:29:
ik gebruik sinds afgelopen weekend de ACR ipv de scar-h, en vind het toch een geweldig wapen. ik heb ook de aug hbar geprobeerd en alle andere assult rifles, maar ik vind hem echt veel fijner dan de scar-h, ondanks dat hij minder damage zou doen volgens de specs. Ik merk niks van de damage, hij heeft weinig recoil en een groter magazijn dan de scar-h. heb in 3 avondjes spelen alweer 500 kills ermee gedaan :P
* DinX is ook echt liefhebber geworden van de Aug. Gebruik hem zelf met Grip + Holo.
Het lijkt soms alsof hij bijna geen recoil heeft met die grip. Gebruik hem erg graag tegen snipers en voor long range kills. Hij doet inderdaad wat minder damage, maar maakt dat weer goed met het grote magazijn, fire rate en precisie.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

YOGI schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:33:
[...]
Ja, je kunt oneindig claymores leggen. Je vult dus elke keer je voorraadje aan !
Alleen niet zoals jij wil, want als je de 3e plant ontploft de eerste :)
Je kunt er dus maximaal twee hebben staan, jammer he :)
Maar ik heb de volgende lay-out:

Scar-H / Tar / M4A1 + Grenade Launcher
Shotgun M1014 Extended Mags
Claymore
2 x Flash

- Scavenger
- Stopping Power ( Danger Close als ik HardCore speel, ivm claymore/grenade launcher )
- Perk 3 maakt weinig uit.

Painkiller :)

[ Voor 4% gewijzigd door NeoMe op 04-01-2010 15:39 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-07 12:51
movo. schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:14:
[...]

Mee-eensch. Gewoon schijt aan hebben zeg/denk ik dan.
Idd, goed gezegd!

Daarom zal ik het hier mr roepen: Ben sinds een week noobtuber geworden en tzal zo nog even blijven! :D

Ik loop echter niet continu rond met m'n noobtube 'aan' (zoals ik velen zie doen), gebruik het vooral bij ramen waar ik niet geraak met m'n semtex.

M'n class:
ACR silencer + noobtube.
Stinger
Semtex

Bling
Stopping Power
Steady Aim

Deathstreak: Final Stand
Killstreaks: Care Package sowieso, bij de andere twee wissel ik nog teveel van gedacht :P

[ Voor 9% gewijzigd door Asgaro op 04-01-2010 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Ik ga voor:

ACR is echt een super gun.
Waarom FMJ? Meer damage doet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DinX schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:36:
[...]

* DinX is ook echt liefhebber geworden van de Aug. Gebruik hem zelf met Grip + Holo.
Het lijkt soms alsof hij bijna geen recoil heeft met die grip. Gebruik hem erg graag tegen snipers en voor long range kills. Hij doet inderdaad wat minder damage, maar maakt dat weer goed met het grote magazijn, fire rate en precisie.
Heb je het nou over de Aug of de ACR :p

De Aug doet gewoon 40-40 damage (dus veel). Met stopping power van dichtbij èn veraf in 2 kogels neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
silencer
Hier heb ik ook nog even mee gespeeld. Is inderdaad niet slecht omdat heeel veel gamers hun rader gebruiken om de rode puntjes te zoeken! Met een silencer op mijn gun zien ze me nog niet al sta op op hun tenen 8)7
ACR is echt een super gun.
Omdat ik altijd een red dot* gebruikte maar dit is niet persé nodig. (* ik heb dus ook weinig attachments en FMJ is de enigste nuttige op dit moment.. maar ik wil graag extended mags is uitproberen :*) )

[ Voor 37% gewijzigd door YOGI op 04-01-2010 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:42
Ik ga voor:

Ik heb ipv de ACR de SCAR-H met extended mags (heb je gewoon nodig met dat ding)
Als sec de AA-12 met extended mags.

Killstreak: predator > harrier > pavelow/chopper gunner (afh. van map)

voor de rest hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163444

Heb vrij lang met M4A1 rondgelopen, nu overgestapt naar de AUG omdat ie bar veel damage doet. Heb net de ACR geunlocked en twijfel toch een beetje.
Ik had bij de M4 ook altijd dat ik heel veel assists had en weinig kills, denk dat ik de ACR maar even ga proberen en maar zien wat lekkerder schiet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Redje schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:40:
Beter door muren heen schieten is toch wel een van de betere opties hoor. FMJ heerst grote tijd en is imo bij een aantal wapens de beste attachment.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
NeoMe schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:37:
[...]

Ja, je kunt oneindig claymores leggen. Je vult dus elke keer je voorraadje aan !
Alleen niet zoals jij wil, want als je de 3e plant ontploft de eerste :)
Je kunt er dus maximaal twee hebben staan, jammer he :)
Maar ik heb de volgende lay-out:

Scar-H / Tar / M4A1 + Grenade Launcher
Shotgun M1014 Extended Mags
Claymore
2 x Flash

- Scavenger
- Stopping Power ( Danger Close als ik HardCore speel, ivm claymore/grenade launcher )
- Perk 3 maakt weinig uit.

Painkiller :)
die dangerclose perk. is voor explosive weapon damage. maar vallen nades semtex c4 en claymores daar ook onder ? bij explosive weapons denk ik meer aan de RPG Nubetube en ander projectiel werpende :P

[ Voor 5% gewijzigd door Proxx op 04-01-2010 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:01

Sandyman538

SandstorM [148839]

YOGI schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:18:
[...]

No offence maar ik ben enorm anti clay |:( . Het past namelijk niet bij mijn veel-van-locatie-veranderen tactiek + het vergt geen skills om iemand te doden.
Dus je bent anti clay omdat het niet bij jouw tactiek past, raar. :X
Asgaro schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:38:
[...]

Idd, goed gezegd!

Daarom zal ik het hier mr roepen: Ben sinds een week noobtuber geworden en tzal zo nog even blijven! :D

Ik loop echter niet continu rond met m'n noobtube 'aan' (zoals ik velen zie doen), gebruik het vooral bij ramen waar ik niet geraak met m'n semtex.
Ik heb hem er nu ook vaak onder hangen, maar net zoals jij loop ik er in principe niet mee rond. Ik schiet op alles, maar als iemand wegduikt achter zo'n betonnen versperring nadat ik hem 2x geraakt heb met kogels switch ik naar tube en kill hem alsnog. Ik ben niet van het random tubes schieten, ik wil wel zeker weten dat ik ergens op schiet.

Het heeft natuurlijk ook met je eigen ergernissen te maken. Iedereen mag van mij gebruiken wat hij wil. Ik blijf ook heel erg varieren, maar sommige dingen blijf ik wel een hekel aan hebben, random nades/tubes bijvoorbeeld. En omdat ik er een hekel aan heb doe ik het zelf niet, maar als anderen het doen dan is dat hun keuze en doe ik daar verder niet moeilijk over.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Proxx schreef op maandag 04 januari 2010 @ 10:05:
ben ik de enige die bij prestige 2 lvl 21 nog steeds geen nuke heeft gehad? :P

ik sta 8 vd 10 potjes in de top3 en speel bijna alle varianten van het spel. oke ik ben best wel een rusher en vind het zonde van het potje om na een killstreak van 8 voorzichtig te gaan spelen omdat anders mij streak vernaait is. ben op het moment op 14 maar hoger als dat kom ik niet.

ben ik de enige en zijn er tips ?
ik ben level 52 prestige 2 en heb er maar 1tje gehad dus;)
dan kwam door de mooie ac130
en hun bleven respawnen op dezelfde plek dus was 3x achter elkaar 5 of 6 kills(H)

Maar normaal ben ik niet verder gekomen als 21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asgaro schreef op maandag 04 januari 2010 @ 10:40:
[...]

Ik denk dat ik mij wat verkeerd uitgedrukt heb :)
Ik ben niet een rusher zoals die kippen zonder kop die iedereen zitten te killen met hun knive en SMG.

Ik ben iemand die rusht, maar altijd met een Assault Rifle (ACR Silenced, voorheen M4). Ik bedoel bv. dat ik nooit op de roofs ga staan, zoals op bv. Karashi of Favela. Het liefst van al loop ik continu rond aan de buitenkant van de maps (behalve op Wasteland), maar dan in het tempo waarbij ik 70% v/d tijd wel men sprintknop induw :9
Ahaa oke nee dacht dat je zo'n knifer was...
Nee gewoon beetje rondrennen met assault rifle dat doe ik ook wel af en toe. (Skidrow,Scrapyard,Rust,Karachi)
heb een hekel aan die knifers. die met150 km/h naar je toe komen:P zulke rushers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bijltje666 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:06:
Als ik zo de posts doorlees, in combi met de ingame comments, vraag ik me af of er wel een goede manier bestaat om deze game te spelen;

Als je gaat snipen, ben je een "camper" !? WTF? Wat verwacht je dan? Dat je met je sniper rondjes gaat lopen rennen?

Als je lekker aan het shotgunnen bent (mijn favo) ben je of een "rusher" of iedereen loopt te zeiken over het feit dat je wapens overpowered zijn (!? ik gebruik voornamelijk de AA-12 1000+ kills, of de akimbo ranger 1000+ kills)

En o wee als je iemand tubed, dan ben je onmiddelijk een noob-tuber WTF?!

Volgens mij kun je deze game in de ogen van alle self-exlamed pro's alleen maar "goed" spelen door heel profi te spelen; zonder shottys, zonder tubes, zonder FMJ (dat is eigenlijk ook wel erg newbie) claymores en C4 verbannen, want skill-less kills. En uiteraard alleen maar headshots, want alle andere hits zijn "lame" Attachments verbieden, want is ook wel errug makkelijk...Misschien allemaal alleen maar een knuppel als wapen, verder niets; "Call Of Duty Modern Bat Wars"

Laat gewoon het commentaar achterwege.. iedereen heeft zijn eigen manier van spelen OM ZO OP ZIJN EIGEN MANIER PLEZIER TE BELEVEN.
Dat ze over claymores zeiken snap ik ook niet:P Is toch hun domme schuld dat ze er in lopen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Voutloos schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:51:
[...]
Beter door muren heen schieten is toch wel een van de betere opties hoor. FMJ heerst grote tijd en is imo bij een aantal wapens de beste attachment.
Dat is zo, maar ik kom maar in weinig situaties dat ik denk van met FMJ had ik hem gehad.
Ik heb de challenges gedaan voor de extended mags maar die 40 fmjs kills gingen niet echt hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben ik het ook weer mee eens(Ben het vaak met iedereen eens op deze vroege dag(Ja net wakker)
Ik heb 9 van de 10 potjes Juggernaut en highest killratio.
Terwijl de rest meestal negatief ratio heb word ik ook zo moe van.
Zoals ik al eerder heb gezegd Bijna niemand kent het word in team deathmatch TACTIEK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321222

Redje schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:07:
[...]

Dat is zo, maar ik kom maar in weinig situaties dat ik denk van met FMJ had ik hem gehad.
Ik heb de challenges gedaan voor de extended mags maar die 40 fmjs kills gingen niet echt hard.
Die moet je op hardcore team deathmatch halen dan heb je ze zo gewoon een kwestie van schieten wanneer je iets bij een muur ziet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-06 20:36
die nukes halen vind ik niet echt lastig, maak je 7 killstreak, laat de harrier het werk doen, hopper gunner en klaar, heb je al snel een killstreak van 25 tot zelfs in de 40 als je geluk hebt. Hangt wel sterk af van tegen wie je speelt en de situatie, als je pech hebt schiet iemand direct de harrier uit de lucht.

maar me langste killstreak zonder rewards te gebruiken is 21 geweest, en toen zat ik gewoonz onder ammo en hoopte ik nog een paar knifekills te kunnen maken. maarja het was toen over :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Redje schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:07:
[...]
Ik had ze in een kort avondje, zonder er bewust mee bezig te zijn. Weet je zeker dat je niet te voorzichtig bent met de virtuele muurtjes? ;)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:15

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Heb et spel sinds gister op PS3. Binnen 1 uur alweer level 19 en killstreak van 25 dankzij Chopper Gunner :P

Heb gelijk ook Tactical Nuke unlockt, misschien dat het me lukt :D

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
ThE_OwNeR schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:21:
Heb et spel sinds gister op PS3. Binnen 1 uur alweer level 19 en killstreak van 25 dankzij Chopper Gunner :P

Heb gelijk ook Tactical Nuke unlockt, misschien dat het me lukt :D
in het begin level je echt zo hard ja. maar rond 45 t/m 70 wil hem allemaal niet meer zo snel :P

tis me trouwens opgevallen dat er sinds kerst veel nieuw mensen bij gekomen zijn =] nog meer viritueel slacht voer :P

[ Voor 13% gewijzigd door Proxx op 04-01-2010 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-07 08:18

ye-roon

knaak

eendje schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:07:
[...]

tuurlijk tellen niet alleen de kills. Als iedereen van het team namelijk zou spelen met 22 kills en 28 deaths dan verlies je, aangezien je meer dood gegaan ben dan dat je dood gemaakt hebt, wat weer betekend dat het andere team meer punten heeft en dus wint. Tactiek is wel degelijk een factor en niet doodgaan is net zo belangrijk als er zoveel mogelijk van de tegenstander dood maken. want met 3 mensen met 22-0-25 in je team, heb je al verloren omdat er dan 7500 door de tegenstander gescoord is. En jou team moet er dan nog 900 :). Wiskunde is toch zo makkelijk :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-07 19:43
Mijn favoriete class op het moment is het volgende:

Scar + FMJ
Sleight of Hand Pro
Stopping Power Pro
Commando Pro

De FMJ vind ik persoonlijk de beste attachment op de Scar, het zorgt ervoor dat je de mensen die crouched achter een muurtje zitten toch vaker raakt. Ik probeer in het geval altijd voor het hoofd te gaan maar dat is maar zo'n klein target. FMJ zorgt er in het geval voor dat je makkelijker een groter oppervlak hebt om raak te schieten. Graag zou ik als eerste perk Bling of Scavenger gebruiken om zo meer kills uit mijn Scar te halen, want hij is zo snel leeg :9 Maar ik kan maar niet wennen aan het slome herladen en het langzamer aanleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik speel de laatste tijd steeds meer Hardcore Team Deathmatch, moet zeggen dat het erg leuk spelen is. Het spel is rustiger en de meeste zijn ook vriendelijker tegen andere.

Sommige kunnen wel super snel reageren, al merkte ik dat bij mij zelf ook toen ik weer de normale Team Deathmatch ging spelen. Je speelt dan opeens heel anders en ik bleef een keer boven aan de lijst staan. Ik ben nu wel level 59, maar echt een goede speler ben ik niet. Zit meestal in de middenmoot.

Hardcore Team Deathmatch is ook erg handig om je handguns te gebruiken. Het is toch 1 shot 1 kill of zoals gisteravond met mijn USP .45. Twee tegenstanders die naast elkaar stonden omgebracht. Voelde mij even een politie agent. :P

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

aaaido schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:38:
[...]

Al zijn er uitzonderingen :P. Iemand die met zijn care package marker in zijn hand + marathon + lightweight+ ninja rond rent en iedereen neer steekt is aardig irritant en zou verboden moeten worden :(

Verder ben ik het 100% met je eens :)
Hey, bedankt voor de tip! _/-\o_

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-02 10:05
Na al die favo classes snap ik waarom iedereen zo "zichtbaar" is met TDM :)
HC, maakt me niet zoveel uit maar met TDM moet ik er echt niet aan denken om zonder silencer, CB en Ninja te spelen....

M4 met silencer
Scavenger Po
Cold Blooded Pro
Ninja Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 06-07 19:43
d3lph schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:38:
Na al die favo classes snap ik waarom iedereen zo "zichtbaar" is met TDM :)
HC, maakt me niet zoveel uit maar met TDM moet ik er echt niet aan denken om zonder silencer, CB en Ninja te spelen....

M4 met silencer
Scavenger Po
Cold Blooded Pro
Ninja Pro
Ik speel op HC juist met Cold Blooded aan, omdat ik op mijn normale setup Stopping Power mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Laatst online: 19:52
ACR + Red dot + FMJ
AA-12 Grip + FMJ

2 x stun
2 x nade (misschien toch maar eens overgaan om semtex, is op zich wel makkelijk)

Bling
Stopping power
Steady aim of hoe het heet

De AA-12 is lekker in close combats, gewoon vol automatisch :9~

Ik heb trouwens extended mags geprobeerd voor de ACR, maar toen had ik slechts 45 kogels, zonder extra mags 60 :?

Mijn probleem is dat de aiming soms bar slecht is :P Misschien inderdaad overdag zoals ik al meerdere mensen heb horen zeggen :)

Mn killstreaks zijn
UAV
Care package
Emergency airdrop

Ik speel altijd sabotage, dan heb je tenminste een doel waar je je op kunt richten. Ik heb hier meer mee dan team TDM, en HQ is vaak erg veel campen.

[ Voor 17% gewijzigd door Stefanovic45 op 04-01-2010 17:10 ]

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Famas
Stinger/Thumper (Thumper alleen bij wasteland voor die bunker)
Claymore
Flash granade

Scavenger
Hardline
Commando

Martydom.(Verassing:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Laatst online: 17:07
Mijn set-up momenteel:

Primary:
1:Scar H + red dot sight
2:Stinger of Spas-12
equip: frag (soms claymore)
Perk 1: Scavenger Pro
Perk 2: Stopping Power Pro
Perk 3: Ninja Pro

Stealth:
1:P90 + silencer + red dot sight of P90+ silencer (met Scavenger Pro)
equip: claymore (of throwing knife)
Perk 1: Bling Pro (of Scavenger Pro)
Perk 2: Cold-Blooded Pro

Rusher:
1:P90 + red dot sight
equip: frag
Perk 1: Marathon Pro
Perk 2: Lightweight Pro

De Scar H wordt vervangen door een ACR als ik lvl 46 ben (ben momenteel 43). Misschien dat ik Scavanger Pro dan vervang voor Sleight of Hand Pro. De Rush variant gebruik ik eigenlijk alleen maar voor de fun om zo snel mogelijk in vijandelijk gebied te komen. Deathstreak is bij allen Painkiller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Voutloos schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:11:
[...]
Ik had ze in een kort avondje, zonder er bewust mee bezig te zijn. Weet je zeker dat je niet te voorzichtig bent met de virtuele muurtjes? ;)
Ik let er wel op met de challenges dan ik op de muur moet schieten en niet hun hoofd.
Hoogste was met de AUG 5 fmj kills in een potje op (S)Crapyard maar daar is het nog wel te doen.
Gemiddeld is 1-2 fmj kills per potje. Als je dat vergelijkt met bv. de silencer challenge 20 kills = 1 potje.
Met een tube heb ik meer kills per potje (zonder hem te gebruiken als primary).

Maar goed iedereen zijn attachments denk ik.
Op een ACR is een dot of holo niet echt nodig dus je kan er iets anders opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

StefanvanGelder schreef op maandag 04 januari 2010 @ 17:07:

Ik heb trouwens extended mags geprobeerd voor de ACR, maar toen had ik slechts 45 kogels, zonder extra mags 60 :?
extended mags zorgt ervoor dat je magazijn groter wordt, je kan meer kogels schieten zonder herladen het zorgt er niet voor dat je meer kogels hebt. meer kogels = scavenger (pro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Laatst online: 17:07
Waarom heeft iedereen care packeges als killstreak reward???

Echt bijna elke keer als ik een emergency airdrop als reward had werd ik gekillt omdat het nogal attentie aantrekt... Dan heb ik liever UAV ---> Predator Missile ---> Harrier of Attack Helicopter.

ps: wat prefereren jullie: Harrier Strike of Attack Helicopter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-07 12:12
Ik geef de voorkeur aan Harrier omdat je met je "bombardement" meestal wel wat kunt raken en daarna als je mazzel hebt dat ding nog blijft hangen en niet neer geknald wordt. Een attack helicopter heb je alleen de kans dat ie blijft hangen/vliegen. Als die al niet neergeschoten is voordat die überhaupt echt de map invliegt.
Ik knal namelijk vaak genoeg een heli neer die nog helemaal niet aan het schieten is maar alleen komt aangevlogen.

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aaaido schreef op maandag 04 januari 2010 @ 17:32:
Waarom heeft iedereen care packeges als killstreak reward???

Echt bijna elke keer als ik een emergency airdrop als reward had werd ik gekillt omdat het nogal attentie aantrekt... Dan heb ik liever UAV ---> Predator Missile ---> Harrier of Attack Helicopter.

Harrier strike gooit ook nog 2 series van bommen neer waar je meestal wel minimaal 2 kills mee heb.
Dus ik zou voor de harrier gaan;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 19:11
Redje schreef op maandag 04 januari 2010 @ 17:28:
[...]

Ik let er wel op met de challenges dan ik op de muur moet schieten en niet hun hoofd.
Hoogste was met de AUG 5 fmj kills in een potje op (S)Crapyard maar daar is het nog wel te doen.
Gemiddeld is 1-2 fmj kills per potje. Als je dat vergelijkt met bv. de silencer challenge 20 kills = 1 potje.
Met een tube heb ik meer kills per potje (zonder hem te gebruiken als primary).

Maar goed iedereen zijn attachments denk ik.
Op een ACR is een dot of holo niet echt nodig dus je kan er iets anders opzetten.
Bij een ACR gebruik ik eigenlijk altijd een Acog scope. Voornamelijk omdat de ACR erg accuraat is en low recoil heeft. Daarom vind ik de Acog erg handig voor de afstand waar ik altijd kills op maak (Med-High range kills)

Heb sinds kort de m93 raffica als sidearm ontdekt. Erg handig wapen. ook in akimbo is hij fijn en voor hardcore of snd kan je er nog leuk een silencer opzetten ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Laatst online: 19:52
Anoniem: 315662 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 17:31:
[...]

extended mags zorgt ervoor dat je magazijn groter wordt, je kan meer kogels schieten zonder herladen het zorgt er niet voor dat je meer kogels hebt. meer kogels = scavenger (pro)
Oh haha.... Dan zou ik er niks aan hebben :)

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar ik speel nu al weken Mercenary Team Death Match maar begint een beetje saai te worden.
Iemand een leuke aanrader voor een andere Speltype? (ps3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delblanco
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-06 12:09
Wat ik me afvraag: tellen de kills van een sentrygun mee voor je killstreak?(Hiermee bedoel ik niet degene die je uit een pakketje krijgt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Laatst online: 09-10-2024
Hebben jullie ook zo ongelofelijk veel de Accolade None Spared?

Ik heb die nu al 270 keer gehad, en ik speel al 4d en 20u, wel grappig om te weten dat je alle mensen van het andere team een keer afgeslacht hebt. _/-\o_

Nu ben ik volledig addicted aan Domination, ik snap nu wel waarom iedereen zegt dat de meeste mensen daar gewoon TDM spelen.
Vrij irritant, dus ik speel meestal samen met een vriend en dan gaat dat vrij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aarondk1 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 17:56:
Hebben jullie ook zo ongelofelijk veel de Accolade None Spared?

Ik heb die nu al 270 keer gehad, en ik speel al 4d en 20u, wel grappig om te weten dat je alle mensen van het andere team een keer afgeslacht hebt. _/-\o_

Nu ben ik volledig addicted aan Domination, ik snap nu wel waarom iedereen zegt dat de meeste mensen daar gewoon TDM spelen.
Vrij irritant, dus ik speel meestal samen met een vriend en dan gaat dat vrij goed.
ik dacht die heb ik niet zoveel:O..
dus meteen ffies gekeken... 404 keer :*) maar ben veel meer trotser op men juggernaut(H) 803 keer(H)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
Sandyman538 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:53:
[...]

Dus je bent anti clay omdat het niet bij jouw tactiek past, raar. :X
Ik gebruik inderdaad geen clays omdat je voor het plaatsen hiervoor allemaal sneaky plekjes moet zoeken en dit levert mij totaal geen plezier :O . Verder zei ik er ook bij dat claymores geen skills vereisen.
Het heeft natuurlijk ook met je eigen ergernissen te maken. Iedereen mag van mij gebruiken wat hij wil. Ik blijf ook heel erg varieren, maar sommige dingen blijf ik wel een hekel aan hebben, random nades/tubes bijvoorbeeld. En omdat ik er een hekel aan heb doe ik het zelf niet, maar als anderen het doen dan is dat hun keuze en doe ik daar verder niet moeilijk over.
Claymores zijn nog irritanter dan tubes!! Als je noobtubed dan neem je nog de moeite om als een schietschijf rond te lopen en te gaan voor die ene kill, niet dat die tactiek enige vaardigheden verreist 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-07 22:25

Kleintje81

Blaat

aaaido schreef op maandag 04 januari 2010 @ 17:32:
Ik heb nu Predator + Harrier + Pavelow, die laatste compenseert weer dat ik zonder Attack heli speel :)
YOGI schreef op maandag 04 januari 2010 @ 18:22:
[...]
Claymores zijn nog irritanter dan tubes!! Als je noobtubed dan neem je nog de moeite om als een schietschijf rond te lopen en te gaan voor die ene kill, niet dat die tactiek enige vaardigheden verreist 8)7
Ach hoort bij het spel, Claymores doe ik meestal omdat ik niet in mijn rug ge-$(*#&(*$& wil worden als ik lig te snipen. En het valt allemaal wel te counteren (eerst kapot schieten of granaat erop / rush met Lightweight pro / delay met Scrambler pro). :P

BF2 stats Systemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kleintje81 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 18:44:
[...]

Ik heb nu Predator + Harrier + Pavelow, die laatste compenseert weer dat ik zonder Attack heli speel :)
Same here, bevalt me prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
[...]

Ik gebruik inderdaad geen clays omdat je voor het plaatsen hiervoor allemaal sneaky plekjes moet zoeken en dit levert mij totaal geen plezier :O . Verder zei ik er ook bij dat claymores geen skills vereisen.

[...]

Een claymore is gewoon handig om een objective of ingang af te schermen.
Als ik zo'n ding plaats bij een ladder en iemand loopt daar 3x in mag het wel geen skill zijn maar die andere is dan ook niet al te snugger.

En als je in MW2 de manieren om iemand te killen in skills gaat meten blijft er denk ik weinig over:
- Random nades/tubes.
- Killstreaks die een kill voor je maken.
- Dual shotties die nog hitten ook al schieten ze er een meter naast.
- Een sprayer met een M240 die na 50 kogels je eindelijk hit.
- Iemand mist je kompleet, jij schiet hem neer en je gaat dood omdat toevallig die auto ontploft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, ik heb daarnet voor het eerst maar eens Emergency Airdrop geprobeerd en na de eerste keer dat ik 'm had DIRECT weer uit m'n rewards gehaald, wat een ellende.

Ik gooi dat ding op een redelijk veilige plaats, liggen de kistjes er loopt er ineens een vijand met een Riotshield. Had geen explosieven of iets dergelijks bij me dus ik was vrij geirriteerd omdat 'ie op een tactische plek zat (kon nauwelijks achter hem komen), maargoed hij kon mij op die manier ook niks maken. Loop ik om staat er een teamgenoot op 2 meter afstand van de rug van die Riotshielder een van de pakketjes open te maken!! Dat gaat toch nergens over...

('t was op Invasion, dus een 'betere plek' om 'm neer te leggen was er niet)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 104511 op 04-01-2010 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 19:31:
Nou, ik heb daarnet voor het eerst maar eens Emergency Airdrop geprobeerd en na de eerste keer dat ik 'm had DIRECT weer uit m'n rewards gehaald, wat een ellende.

Ik gooi dat ding op een redelijk veilige plaats, liggen de kistjes er loopt er ineens een vijand met een Riotshield. Had geen explosieven of iets dergelijks bij me dus ik was vrij geirriteerd omdat 'ie op een tactische plek zat (kon nauwelijks achter hem komen), maargoed hij kon mij op die manier ook niks maken. Loop ik om staat er een teamgenoot op 2 meter afstand van de rug van die Riotshielder een van de pakketjes open te maken!! Dat gaat toch nergens over...

('t was op Invasion, dus een 'beter plek' om 'm neer te leggen was er niet)
Daarom doe ik ook alleen maar killstreak rewards zonder pakketten:P
1:Tis makkelijker
2:Het voorkomt een heleboel frustatie.
3:Er zit toch meestal Uav ammo Counter Uav En 1 leuk ding in:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Laatst online: 20-06 08:17
[...]

[...]

Wat een onzin... clays zijn handig, en als jij er iedere keer met je snufferT bovenop loopt, moet je misschien eens bij jezelf te raden hoe je dat in de toekomst gaat voorkomen. Er zijn er genoeg die wel op letten waar ze lopen namelijk, bij mij is niet elke clay een kill namelijk.

Meer in zijn algemeen: nog even en je mag helemaal niets meer doen in dit spel, omdat het een ander niet bevalt. Knifen is irritant, campen is irritant, tuben/GLen is irritant, clays zijn irritant, sprayen is irritant, rushen is irritant, snipen is irritant, alleen maar voor de K/D ratio gaan is irritant, CB is irritant, alles wat in de lucht hangt is irritant, IW is irritant, IWNet is irritant. Oh, en voor "irritant" mag je ook "n00b" lezen.

Gelukkig heeft iedereen het naar zijn zin met dit spel :+

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

soms wel soms niet ,

haat/liefde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Redje schreef op maandag 04 januari 2010 @ 19:04:
[...]
En als je in MW2 de manieren om iemand te killen in skills gaat meten blijft er denk ik weinig over:
- Random nades/tubes.
- Killstreaks die een kill voor je maken.
- Dual shotties die nog hitten ook al schieten ze er een meter naast.
- Een sprayer met een M240 die na 50 kogels je eindelijk hit.
- Iemand mist je kompleet, jij schiet hem neer en je gaat dood omdat toevallig die auto ontploft.
_/-\o_ AMEN! _/-\o_

Geheel gelijk, ken er nog een paar meer:

- Random spawnende mensen achter, op je flanken die je opeens neer schieten
- Mensen die spawnen in een kamer die je 3 seconden geleden nog gecleared hebt

Al met al mist MW2 het tactische aspect. Ik kreeg bij bijvoorbeeld CSS meer het gevoel dat je een beetje moest nadenken.

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:35
Vandaag maar eens de tijd genomen om hem uit te spelen op hardened. In het begin 1 missie SP gedaan, en toen meteen naar de MP. Wel erg kort, maar toch wel gaaf. Hopen dat MW3 een hele lange SP heeft, lijkt me echt leuker dan wat het nu is.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De map waar ik het slechts(t) in ben is skidrow..
wat is daar de beste wapen om door de kamers te overleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-07 15:16

5 kills met 1 predator is veel makkelijk als je Danger Close Pro hebt. En dan in Ground War, op Wasteland bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
ipazza schreef op maandag 04 januari 2010 @ 20:04:
[...]

_/-\o_ AMEN! _/-\o_

Ik heb een medestander dat gebeurt niet vaak ;)
Anoniem: 338166 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 20:11:
De map waar ik het slechts(t) in ben is skidrow..
wat is daar de beste wapen om door de kamers te overleven?
Ik gebruik gewoon me AR. Maar een SMG zal ook prima werken.
Denk dat je in Skidrow wat voorzichtiger moet spelen.
Veel achter je kijken, kijken waar je teammates zijn, uav gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:12

g0tanks

Moderator CSA
ipazza schreef op maandag 04 januari 2010 @ 20:04:
[...]

_/-\o_ AMEN! _/-\o_

- Random spawnende mensen achter, op je flanken die je opeens neer schieten
- Mensen die spawnen in een kamer die je 3 seconden geleden nog gecleared hebt

Al met al mist MW2 het tactische aspect. Ik kreeg bij bijvoorbeeld CSS meer het gevoel dat je een beetje moest nadenken.
Het spawnsysteem faalt echt hard in sommige gevallen. Ik spawnende net in een Sabotage map meerdere malen vlak achter een vijand, kon hem meteen in de rug schieten. Ook zie ik vaak dat een vijand ineens naast mij spawnt net buiten mijn zicht en mij neerschiet in de kill cam. 8)7

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Redje schreef op maandag 04 januari 2010 @ 20:31:
[...]

Ik heb een medestander dat gebeurt niet vaak ;)

[...]

Ik gebruik gewoon me AR. Maar een SMG zal ook prima werken.
Denk dat je in Skidrow wat voorzichtiger moet spelen.
Veel achter je kijken, kijken waar je teammates zijn, uav gebruiken.
Ik ging normaal altijd in die flats zitten. 1ste paar weken trapte ze daar nog wel in telkens.
Maar nu gaat daar altijd als eerste een granaat in...Dus moet men spel maar veranderen. maar dan ga ik even proberen met een smg... P90 goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321222

op dit moment is The Rock op SBS6 heeft zoveel gelijkenis met MW2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 321222 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 20:41:
op dit moment is The Rock op SBS6 heeft zoveel gelijkenis met MW2 :P
Wil 'm best kijken, maar niet op SBS6. Dit kan ik ook expres ook niet meer kijken op mijn tv. :P

Dan speel ik die spec ops missie wel weer. :)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weetje wat ik leuk zou vinden bij team death match:O
als je iemand killt krijg je 100 punten
Maar als je zelf dood gaat(H) gaan er ook 100 of 50 punten vanaf(H)
Denk dat het spel dan wel een stuk leuker word en dat er meer tactiek nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Anoniem: 338166 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 21:07:
Weetje wat ik leuk zou vinden bij team death match:O
als je iemand killt krijg je 100 punten
Maar als je zelf dood gaat(H) gaan er ook 100 of 50 punten vanaf(H)
Denk dat het spel dan wel een stuk leuker word en dat er meer tactiek nodig is.
En dan zeuren mensen over campers hier 8)7

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Laatst online: 23-05 12:53
Anoniem: 338166 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 20:38:
[...]

Ik ging normaal altijd in die flats zitten. 1ste paar weken trapte ze daar nog wel in telkens.
Maar nu gaat daar altijd als eerste een granaat in...Dus moet men spel maar veranderen. maar dan ga ik even proberen met een smg... P90 goed?
Dat was ik :+
Loop zelfs speciaal om zodat ik door het venstertje flashbang gevolgd door semtex kan gooien :)

Vind de P90 één van de betere smgs, toch als je alle attachments hebt met stopping power en steady aim, eventueel akimbo op kleinere mappen, misschien is de Uzi nog net iets beter, die wijkt niet zoveel af imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KnEuTeR schreef op maandag 04 januari 2010 @ 21:10:
[...]

En dan zeuren mensen over campers hier 8)7
ik ben geen camper hoor. Ik loop altijd langs de flanken met men Famas of M16 (alleen met Underpass camp ik)
Ik bedoel er gewoon mee zoals vanmiddag ookal werd gezegd
Telkens dat 20 kills 30 deaths enzo.
vind dat niet zo relaxt als je dood gaat moet je gewoon op de 1 of andere manier gestraft worden..
met puntenaftrek of dergelijke. (wel vanaf bepaalde level ofzo.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325725

Anoniem: 338166 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 21:18:
[...]

ik ben geen camper hoor. Ik loop altijd langs de flanken met men Famas of M16 (alleen met Underpass camp ik)
Ik bedoel er gewoon mee zoals vanmiddag ookal werd gezegd
Telkens dat 20 kills 30 deaths enzo.
vind dat niet zo relaxt als je dood gaat moet je gewoon op de 1 of andere manier gestraft worden..
met puntenaftrek of dergelijke. (wel vanaf bepaalde level ofzo.)
zou je wel een stuk minder snel levellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-07 15:52

Uhm dat kost als je het goed doet maar 2,50 per maand hoor! Op MP staan die 12 maanden abbo's voor 30e
Zelfs in de winkel kost dat 60e dus dat is 5e per maand

[ Voor 3% gewijzigd door wimpie007 op 04-01-2010 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Anoniem: 338166 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 20:38:
[...]

P90 is volgens mij wel aardig. Best wat power en 50 bullets per magazijn.
Maar heel eerlijk gezegd ben ik geen SMG gebruiker.
De UMP45 en de P90 vond ik de wat betere.
Je kan ook een AA-12 als secondary nemen mocht je een kamer willen clearen.

Zelf gebruik ik vaak de ACR/M4, eigenlijk goed in elke map.
Een TAR is ook een prima gun voor maps zoals Skidrow.
Een M16/FAMAS is imho wat minder geschikt door de burst.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.