Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-07 17:07
Anoniem: 338166 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 00:15:
[...]

Jamaar er zijn grenzen... met een pistool een head shot..terwijl niemand mij ziet(had nog niet geschoten en had camo aan(sniper)) en hij komt en schiet gewoon blind pang...

Njaah ligt het dan aan mij dat ik men twijfels heb:P?
Ik leef met je mee :>
Al maak ik soms ook kills van een afstand en dan denk ik bij mezelf: wow dat dat lukt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

aaaido schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 01:10:
[...]

Ik leef met je mee :>
Al maak ik soms ook kills van een afstand en dan denk ik bij mezelf: wow dat dat lukt ;)
Njaah zelf heb ik af en toe ook wel van die momenten(bijvoorbeeld vanmiddag)
Was net begonnen bij underpass dus ik sprint meteen andere kant op via de flank achterom bij hun:P stak ze alle 5 in hun rug:P ook iets wat niet kan:P maarja:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325725

valt het trouwens iemand op dat de kwaliteit van de spelers na 00.00 echt dra-ma-tisch instort? ik wil niet zelfverheerlijkend zijn maar nederlanders zijn tenminste lekker scherp. Echt net 10 potjes HQ gehad en alle tien verloren. Leek wel alsof ik de enige was die achter de HQ aan ging... rest van de stakkers ging steeds voor het gebouwtje oid campen en durfde niet naar binnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325725 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 01:41:
valt het trouwens iemand op dat de kwaliteit van de spelers na 00.00 echt dra-ma-tisch instort? ik wil niet zelfverheerlijkend zijn maar nederlanders zijn tenminste lekker scherp. Echt net 10 potjes HQ gehad en alle tien verloren. Leek wel alsof ik de enige was die achter de HQ aan ging... rest van de stakkers ging steeds voor het gebouwtje oid campen en durfde niet naar binnen....
Inderdaad dat roep ik ook al tijden..
Na een uurtje of 1 sta ik 9 van de 10 potjes altijd bovenaan..
slaat nergens meer op
maarja ik vind niet erg:P LEKKER RANKEN:Phaha

PS. Men excuses aan wie ik heb gezegd dat rushen stom is:P
Ben er net achter gekomen dat het op wasteland heeeeel erg handig is(H)
pokkesnipers daar:P

PPS: Hoe moeilijk is het ongeveer om in de top 10.000 te komen :P ?

PPPS: En voor de mensen die denken,Moet die nerd niet slapen om deze tijd:P...
Nee want zit al vanaf 2008 in de ziektewet:( dus tijd genoeg om te c o d'en:P

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 05-01-2010 04:08 . Reden: Daarom:P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand een idee of je die vlag icoontjes kan verwijderen? Vaak ligt iemand achter de vlag te campen, door het zwevende incoontje zie ik hem dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een kijkje in de AC-130 :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VGwB3w0x67Y]

ps. Just_jan, zou je willen proberen om je zinnen iets beter te formuleren en leestekens te gebruiken :) En die MSN smilies die hier niet werken mogen ook wel achterwege blijven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
reemprive schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 08:22:
Iemand een idee of je die vlag icoontjes kan verwijderen? Vaak ligt iemand achter de vlag te campen, door het zwevende incoontje zie ik hem dan niet.
idd ik heb her ook last van.

op afgan van kleine bunker naar C (boven) zie je gewoon de helft van de tijd niks.
zou er wel iets meer transparantie willen zien

en just_jan rushen hoeft juist helemaal niet verkeerd te zijn maar zoal iemand eerder al zij Tactisch rushen wel te verstaan. ik ben niet iemand die als een dolle rond rent maar ik weet dat als ik in heb begin heel hard ergens naar toe ren er dan een voordeel heb.

op afgan als je als OpFor begint en je rent naar de staart van het vliegtuig kun je mensen bij de grote bunker zien rennen. altijd wel 1 of 2 te pakken daar.

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193875

Die 'one shot kill' en 'headshot' meldingen vol in beeld zijn ook irritant wanneer je alweer een nieuwe op de korrel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Ben Gisteren ook maar weer eens begonnen met Cod mw2.Maar wat mij opvalt is dat ik niet echt veel tegenstand heb.Ik sta bijna altijd wel boven aan.
Gisteren 2 potjes demolition verloren en de rest gewonnen.Ik hoop dat ik vandaag bij wat betere spelers in word gedropt.(hoed er wel van om in het verliezende team te spelen aangezien ik dan altijd veel meer kills maak.)
Maarja ik was echt even vergeten hoe vet mw2 online ook was.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:05
Verschrikkelijk soms, ik heb al eens gehad dat ik 3 mensen een keertje had neergeknald, ineens 10 berichtjes "headshot, headshot, buzzkill, buzzkill, ect" WUT!

Vind trouwens de M240 behoorlijk goed werken. Als dat niet werkt, over naar de UMP met een ren-class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Anoniem: 325725 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 01:41:
valt het trouwens iemand op dat de kwaliteit van de spelers na 00.00 echt dra-ma-tisch instort?
Mijn theorie is, dat dat komt omdat dan alle kids in bed moeten en doorgaans zijn de 14-16 jarigen gezegend met snelle reactietijden en kunnen ze in het algemeen beter gamen. Dit loopt samen met de hoeveelheid text die op je scherm komt zoals "n00b" en "kanker", dat verdwijnt ook bijna volledig na middernacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Zhalix schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 09:18:
Verschrikkelijk soms, ik heb al eens gehad dat ik 3 mensen een keertje had neergeknald, ineens 10 berichtjes "headshot, headshot, buzzkill, buzzkill, ect" WUT!
Haha idd.
Wat dacht je van als je promotie krijgt.
Je hoort dan de eerste 10sec niks meer door de deun en de tekst is mega groot.
Zit je in het nauw hoor je niks meer altijd handig :P
Maar vergeleken met andere dingen valt dit nog wel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-04 23:27

Bouli

9000 rpm

6pack15 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 23:23:
Heb net die bling perk unlockt, maar helaas moet ik dan wel die perk opgeven voor snel herladen en richten..
Dat kan niet anders neem ik aan ? Vind het wel zonde, 2 attachments zijn wel meester :P
Nah, gewoon leren schieten met iron site. Enige attachment die je "nodig" hebt is FMJ.

Na 200+ uur speeltijd die ik erop heb zitten inmiddels ben ik daar wel achter gekomen :9

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, die icoontjes en meldingen zijn soms echt hinderlijk. Op Estate is het ook irritant wanneer je in het huis zit en bij B iemand achter het raampje campt. Het B icoon zweeft precies voor het raam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Laatst online: 23-05 12:53
Phuncz schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 09:22:
[...]

Mijn theorie is, dat dat komt omdat dan alle kids in bed moeten en doorgaans zijn de 14-16 jarigen gezegend met snelle reactietijden en kunnen ze in het algemeen beter gamen. Dit loopt samen met de hoeveelheid text die op je scherm komt zoals "n00b" en "kanker", dat verdwijnt ook bijna volledig na middernacht.
Dus dat is de reden waarom ik 30 000 deaths heb?
Dan zal ik maar eens wat later gaan gamen zodat ik tegen leeftijdsgenoten speel met zelfde reactievermogen als mijn oude botten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Graviton12 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:01:
[...]

Dan zal ik maar eens wat later gaan gamen zodat ik tegen leeftijdsgenoten speel met zelfde reactievermogen als mijn oude botten.
ik heb het idee dat er tussen 7 en 12 ook meer "mesjes" rond rennen. die mannetjes met een marker en combat knife + commando

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delblanco
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-06 12:09
Delblanco schreef op maandag 04 januari 2010 @ 17:55:
Wat ik me afvraag: tellen de kills van een sentrygun mee voor je killstreak?(Hiermee bedoel ik niet degene die je uit een pakketje krijgt)
Heeft niemand een antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-07 11:47
die tellen volgens mij alleen mee voor je verdere killstreak dus bv harrier/pavelow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:19
Gisteren een domination supportclass gemaakt. Marathon, leightweigt, commando, semtex, stunnades, een riotshield en een machinepistol (die eerste). Nog geen pro perks, ben nog maar lvl 16 prestige maar dat komt vanzelf.
Het is toch best geinig om met dat schild rond te rennen en met je teammates punten te capturen. Jij voorop, iemand anders achter je aan. En je ziet sommigen ook angstig naar achteren schuifelen als je er aan komt en schieten op je werkt niet :P Met het schild iemand van achter besluipen en dooddrukken is ook leuk, trouwens ;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Tijdens het leven waarin je een killstreak verdient tellen de killstreaks mee.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
TroonStaal schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:26:
Gisteren een domination supportclass gemaakt. Marathon, leightweigt, commando, semtex, stunnades, een riotshield en een machinepistol (die eerste). Nog geen pro perks, ben nog maar lvl 16 prestige maar dat komt vanzelf.
Het is toch best geinig om met dat schild rond te rennen en met je teammates punten te capturen. Jij voorop, iemand anders achter je aan. En je ziet sommigen ook angstig naar achteren schuifelen als je er aan komt en schieten op je werkt niet :P Met het schild iemand van achter besluipen en dooddrukken is ook leuk, trouwens ;)
stiekem zon werp mes mee nemen :P daar trappen ze ook vaak in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

DFKT schreef op maandag 04 januari 2010 @ 19:43:
[...]

Wat een onzin... clays zijn handig, en als jij er iedere keer met je snufferT bovenop loopt, moet je misschien eens bij jezelf te raden hoe je dat in de toekomst gaat voorkomen. Er zijn er genoeg die wel op letten waar ze lopen namelijk, bij mij is niet elke clay een kill namelijk.

Meer in zijn algemeen: nog even en je mag helemaal niets meer doen in dit spel, omdat het een ander niet bevalt. Knifen is irritant, campen is irritant, tuben/GLen is irritant, clays zijn irritant, sprayen is irritant, rushen is irritant, snipen is irritant, alleen maar voor de K/D ratio gaan is irritant, CB is irritant, alles wat in de lucht hangt is irritant, IW is irritant, IWNet is irritant. Oh, en voor "irritant" mag je ook "n00b" lezen.

Gelukkig heeft iedereen het naar zijn zin met dit spel :+
+1

Het is nóóóóit goed hier, je mag niks. Misschien een anders spel voor de klagers???

Boehoehoe, ik ben zó goed, maar die n00b killed mij skillloos met zijn n00btube, nu ben ik boos.

Kom zeg, verzin hoe je dit had kunnen voorkomen ofzo, maar geef de schuld niet aan de game of aan die n00b, maar aan jezelf. Of ga een andere game spelen.

Stop het klagen hier! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Proxx schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:31:
[...]

stiekem zon werp mes mee nemen :P daar trappen ze ook vaak in.
Ohja, dat kan ook. Maar daar mis ik vaak mee :P ;(
En als ze semtex op me plakken ren ik gewoon meteen naar ze toe, zijn ze ook dood :P
sanderander schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:39:
[...]

+1

Het is nóóóóit goed hier, je mag niks. Misschien een anders spel voor de klagers???

Boehoehoe, ik ben zó goed, maar die n00b killed mij skillloos met zijn n00btube, nu ben ik boos.

Kom zeg, verzin hoe je dit had kunnen voorkomen ofzo, maar geef de schuld niet aan de game of aan die n00b, maar aan jezelf. Of ga een andere game spelen.

Stop het klagen hier! :)
Modern Whinefare 2 :P

[ Voor 45% gewijzigd door Vrijdag op 05-01-2010 10:40 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Anoniem: 338166 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 23:59:
WAT IK NOU MEEMAAK!!!!!!

Ik lig bij derail lekker op dat besneeuwde afdakje(jullie weten wat ik bedoel?)

Word ik gedood. Door een Magnum vanaf dat andere gebouw.(100 a 150 meter verder)

MET 1 schot.. headshot....

Da ken toch nooit?
As ut nie kon, was ut nie gebeur! }:O

Nee, ff serieus, als je met een Magnum .44 150m ver schiet, moet je gewoon 30-50 centimeter te hoog mikken. Een beetje geluk moet je hebben af en toe.

[ Voor 16% gewijzigd door sanderander op 05-01-2010 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Graviton12 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:01:
[...]

Dedicated servers gerankschikt op leeftijd! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Modern Warfail 2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Bouli schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 09:39:
[...]

Nah, gewoon leren schieten met iron site. Enige attachment die je "nodig" hebt is FMJ.

Na 200+ uur speeltijd die ik erop heb zitten inmiddels ben ik daar wel achter gekomen :9
Dus jij hebbt gemiddeld 4 uur per dag gespeeld?

:N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Modern Wivefuck 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Sentry guns tellen net als care packages NIET mee voor killstreaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Was dat maar zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-07 09:02

DefLite

Why so serious?

TroonStaal schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:26:
Ik gooi altijd Semtex op schildjes, 9/10 is die gene die het schild draagt toch niet op tijd met "laten vallen" van wapen(lees switchen naar een wapen dat op de grond ligt) of heeft geen Blast Resistance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delblanco
furby-killer schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:10:
Sentry guns tellen net als care packages NIET mee voor killstreaks.
Ok bedankt! Ik zat er aan te denken om een sentry gun neer te zetten bij een emergency airdrop, aangezien de vijand erop af gaat als vliegen op de stroop. Maar hier je killstreak mee boosten kan dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sanderander schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:03:
[...]

Dus jij hebbt gemiddeld 4 uur per dag gespeeld?

:N
Ik zit op 7 dagen en 18 uur, dus ook al 186 uur }:O

En inderdaad, die Sentry telt volgens mij niet mee voor de kill streaks. Gisteren 3 kills door Sentry terwijl ik in leven was, zelf nog 1 kill en toen dood. Zou al lang harrier moeten hebben gehad. Sentry is alleen goed voor de marker 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-07 09:32
[...]

meeste van de werkende klasse gaat ook rond de klok van 24:00 naar bed toch? we moeten de volgende ochtend allemaal weer vroeg en fruitig bij de baas zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
murky123 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:52:
[...]

meeste van de werkende klasse gaat ook rond de klok van 24:00 naar bed toch? we moeten de volgende ochtend allemaal weer vroeg en fruitig bij de baas zijn..
Mijn ervaring is dat tussen pakweg 16.00 en 22.00 de meeste piepstemmetjes te horen zijn ;)

Gisteren op HC TDM nog wel een blunder gemaakt. Hoorde voetstappen en omdat ik aan de spawnkant van de vijand liep schoot ik diegene die op het hoekje kwam vol in het gezicht met mijn Spas. Had geen headset dus kon geen sorry zeggen |:( Tien seconden later knivede hij me in mijn rug terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

TroonStaal schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:04:
[...]

Mijn ervaring is dat tussen pakweg 16.00 en 22.00 de meeste piepstemmetjes te horen zijn ;)

Gisteren op HC TDM nog wel een blunder gemaakt. Hoorde voetstappen en omdat ik aan de spawnkant van de vijand liep schoot ik diegene die op het hoekje kwam vol in het gezicht met mijn Spas. Had geen headset dus kon geen sorry zeggen |:( Tien seconden later knivede hij me in mijn rug terug :P
Tof man, dat jou teamgenoot je knived omdat jij je vergist. Daar win je de oorlog dus niet mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 21:09

Snappie88

Mr. Hollywood

sanderander schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:14:
[...]

Tof man, dat jou teamgenoot je knived omdat jij je vergist. Daar win je de oorlog dus niet mee!
Gelukkig deden ze dat zestig jaar geleden niet :Y)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
sanderander schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:14:
[...]

Nee, erg leuk vond ik het ook niet :P Wel begrijpelijk, dat wel. Miste wel de headset om even sorry te zeggen maar waarschijnlijk had hij mij toch wel getk'd. Hij was namelijk al de hele match aan het zeuren :P

Toen ik later op Rundown met een Predator een andere teammate (en een tegenstander) omlegde was er niks aan de hand. Kan gebeuren, als je op HC iemand hebt met cold blood en die stil zit.
Word zelf op HC ook wel eens neergeschoten door een teammate, niks aan de hand zolang ze het niet expres doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Snappie88 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:15:
[...]

Gelukkig deden ze dat zestig jaar geleden niet :Y)
wat weet jij daar nu van ? en is het onder tussen niet 70jaar geleden ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-07 12:51
Is het eigelijk mogelijk om door je gekregen killstreaks te 'scrollen'?

Je hebt bv. een sentry gun, maar die wil je houden voor op het gepaste moment. En ondertussen unlock je bv. Harrier Strike.
Kan je dan alsnog éérst je sentry gun plaatsen, en daarna pas de Harrier Strike doen?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
ik weet niet hoe maar zou het graag willen weten.

als ik harrier strike wil doen is er nooit uav en dus altijd maar gokken. terwijl ik zelf meestal wel uav heb :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-07 12:47
nee dat kan niet!

ben al wel blij dat je ze kunt bewaren, dat was altijd zo'n domper in cod4

[ Voor 69% gewijzigd door steffex op 05-01-2010 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veincode
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-11-2024
murky123 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:52:
[...]

Ik ben vandaag gebroken, en ik zat niet eens tot 24:00 te gamen (van 18-23h+).
Maar ja, ik n00b nog dus ik ben iets te ingespannen bezig. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-07 16:21
Asgaro schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:20:
Is het eigelijk mogelijk om door je gekregen killstreaks te 'scrollen'?

Je hebt bv. een sentry gun, maar die wil je houden voor op het gepaste moment. En ondertussen unlock je bv. Harrier Strike.
Kan je dan alsnog éérst je sentry gun plaatsen, en daarna pas de Harrier Strike doen?:)
Nee niet, de laatste behaalde killstreak moet je als eerste gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wees blij dat het niet zo werkt als MW1, toen raakte je je vorige rewards kwijt. :/

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
das nou echt jammer. nu moet ik dus altijd UAV's verspillen omdat ik mischien wel een killstreak maak en wel wil zien waar ik het meeste mensen te grazen kan nemen.

teammates hebben meestal geen UAV's. in het begin van MW2 multi hoorde je om de 2 sec "uav online" nu nooit meer omdat iedereen er van uit gaat dat de rest dat wel doet. en omdat ze anders geen Harrier choppergunner en nuke kunnen pakken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-06 20:36
maar je kan wel heel goed inschatten waar de vijanden zitten, als je team maten meer op 1 deel van de map zitten heb je vastte spawn punten voor je vijanden namelijk.
[...]

ben ik het neit echt mee eens, reactie vermogen train je sowieso. ben 25, sta 9 van de 10x fors bovenaan en speel soms smdidags al en soms snachts, merk ook helemaal geen skill of tactiek verschik :S.

[ Voor 65% gewijzigd door Sn0wblind op 05-01-2010 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-06 14:57
in het begin van MW2 multi hoorde je om de 2 sec "uav online"
In het begin was dat natuurlijk ook de enigste killsteak O-)

Maar inderdaad, als je een airstrike wilt doen dan is een online UAV een must have... Zelf schiet ik (bijna) altijd de UAV van de tegenstander uit te lucht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Je hoeft toch helemaal geen UAV te hebben, mik gewoon altijd op het gedeelte van de map waar je zelf niet zit of ben ik nou achterlijk :+

Don't answer that

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
zodra de tegenstander schiet zie ik wel een roodpuntje op de map en probeer ik maar snel daar te kliken maar dat is niet echt zon succes zoals de meeste zeggen harriers 3tot5 kills. een paar mensen raken(dus niet doden) met de airstrike en vervolgens een dood schieten door de harrier en dan is ie al weer uit de lucht geschoten.
daarom die uav dan weet ik teminste meer verntjes te zitten. nu kan ik ook gewoon elke keer een plek kiezen waar toevallig een tegenstander door ons team dood geschoten werd.

[ Voor 22% gewijzigd door Proxx op 05-01-2010 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gisteren voor het eerst wat hardcore potjes gespeeld (HQ Pro Ricochet & TDM) en het viel me best tegen, wat betreft niveau. K/D was de hele tijd negatief, op HQ @ Quarry na.

HQ @ Favela was één groot Tube festijn.

Verder TDM op Derail. Zwaar ingemaakt. Tegenstanders waren geloof ik allemaal snipers. Wel een stuk tactischer allemaal.

Wat wel erg prettig is, is dat er nauwelijks knifers rondlopen, omdat je gewoon bijna one-shot-one-kill hebt. Wel irritant dat je niet op je radar kan kijken of hetgene wat er in de lucht hangt friendly of enemy is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
bram1984 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:28:

Wat wel erg prettig is, is dat er nauwelijks knifers rondlopen, omdat je gewoon bijna one-shot-one-kill hebt. Wel irritant dat je niet op je radar kan kijken of hetgene wat er in de lucht hangt friendly of enemy is. :)
op start drukken en zie je alsnog de map :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 12-07 21:02

superwashandje

grofheid alom

wat mij opvalt is dat wanneer ik normaal speel mijn k/d ratio rond de 1 of net eronder ligt (jaja ik ben slecht) maar als ik hardcore SD speel zit ie vaak rond de 2. ben ik daar dan beter in of zijn anderen slechter?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
superwashandje schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:33:
wat mij opvalt is dat wanneer ik normaal speel mijn k/d ratio rond de 1 of net eronder ligt (jaja ik ben slecht) maar als ik hardcore SD speel zit ie vaak rond de 2. ben ik daar dan beter in of zijn anderen slechter?
volgensmij heb jij bij normaal dan ook heel veel assists :P wel raken maar niet afmaken. mischien dat je ze daarom op HC dan wel afmaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Ughhh waarom gaat die host migration tegenwoordig vaker fout dan goed. Zit ik eindelijk eens in een fijne pot met mensen van mijn niveau peert de host 'm. Kom ik vervolgens natuurlijk in een andere pot met allemaal ubermenschen. Helaas, maar het waren weer een leuke 15 minuten -.-

Ohja en een silencer op een LMG is in mijn optiek behoorlijk gaar. Maarja even 10 maken en weer weg dat ding.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 104511 op 05-01-2010 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-07 15:57
Sn0wblind schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:08:
maar je kan wel heel goed inschatten waar de vijanden zitten, als je team maten meer op 1 deel van de map zitten heb je vastte spawn punten voor je vijanden namelijk.

[...]

ben ik het neit echt mee eens, reactie vermogen train je sowieso. ben 25, sta 9 van de 10x fors bovenaan en speel soms smdidags al en soms snachts, merk ook helemaal geen skill of tactiek verschik :S.
Toch zit er een kern van waarheid in. Jonge mensen hebben nu eenmaal een snellere reactie vermogen.
Ooit eens een docu gezien over pro-gamers en daarin kwam naar voren dat een pro-gamer na zijn 21e zijn beste tijd al heeft gehad.

Zo hanteert de luchtmacht ook een maximale leeftijd voor gevechtspiloten (26 jaar, zo uit mijn hoofd). 1 van de redenen is wederom het reactievermogen.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Delblanco schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:23:
[...]

Ok bedankt! Ik zat er aan te denken om een sentry gun neer te zetten bij een emergency airdrop, aangezien de vijand erop af gaat als vliegen op de stroop. Maar hier je killstreak mee boosten kan dus niet
Ja maar je eigen team giert die dingen ook altijd weg he :P

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Merk het zelf ook al jaren dat ik achteruit ga, vroeger was ik bij top 100 - 500 of zo bij bepaalde games (veel kleinere communities dan tegenwoordig natuurlijk) en nu raak ik kant noch wal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delblanco
KnEuTeR schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:47:
[...]

Ja maar je eigen team giert die dingen ook altijd weg he :P
van mij mogen de ze UAV/ammo wel hebben, sharepackage-xp ftw.

Maar dan zou ik hem meer tussen de vuurlinies ingooien zodat je ook extra punten krijgt als je teamgenoten mee verdedigen, want als het om pakketjes gaat kunnen ze opeens wel een locatie verdedigen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 12-07 21:02

superwashandje

grofheid alom

Proxx schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:35:
[...]

volgensmij heb jij bij normaal dan ook heel veel assists :P wel raken maar niet afmaken. mischien dat je ze daarom op HC dan wel afmaakt
nou heel veel is teveel gezegd :P maar het zijn er meer dan ik zou willen. heel vaak als ik net begin te schieten dat iemand anders de kill net voor mij wegkaapt ofzo erg irritant. of als ik net wil schieten dat ik van opzij neergeschoten word :S

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:42

ErA

paar mooie acties gisteren:

1: Demolition op Scrapyard
Teammate was bomb aan het planten op de indoor bombspot. Ik had net een sentry gun gekregen uit care package, en plaatste die binnnen, naar buiten kijken.
Sentry gun maakt 11 kills voordat deze werd neergehaald :D

2: Demolotion op Skidrow.
Ik verdedidge bombspot B (das aan de kant van het speeltuintje. Ik had nog een attack chopper reward uit een care package en haalde net mijn harrier killstreak.

Ik activeerde beide en me killstreak liep op tot 19. Best lekker.

3: Die Stad (naam kwijt)
Headquarters pro.
Team had HQ verovert en ik was ongeveer 100 yard verder op. 2 killstreak rewards had ik nog, harrier en chopper gunner.

Leverde in totaal meer dan 21 kills op :D

Heerlijk zo'n moment, om dan in teamchat aangemoedigd te worden :)

Chopper gunner in Highrise is mega overpowered trouwens.

[ Voor 3% gewijzigd door ErA op 05-01-2010 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:25
Waarom telt de Pavelow eigenlijk niet meer met de kills voor je killstreak? De rest van alle killstreaks tellen wel gewoon mee, behalve als ze uit zown care package komen..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-07 00:16
Kuhr89 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:15:
Waarom telt de Pavelow eigenlijk niet meer met de kills voor je killstreak? De rest van alle killstreaks tellen wel gewoon mee, behalve als ze uit zown care package komen..
Zoekfunctie gebruiken! Bug in het spel: alleen de pavelow uit een care package telt wel mee bij je streak, en als je zelf een kill maakt voor de pavelow er een maakt telt het mee voor je killstreak. Vraag is wanneer IW het gaat fixen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-04 23:27

Bouli

9000 rpm

sanderander schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:47:
[...]

As ut nie kon, was ut nie gebeur! }:O

Nee, ff serieus, als je met een Magnum .44 150m ver schiet, moet je gewoon 30-50 centimeter te hoog mikken. Een beetje geluk moet je hebben af en toe.
Ik weet niet wat voor een magnums jullie hebben, maar ik kan ermee "sniperen" heb der inmiddels ook 1000+ kills mee gehaald, tis echt een heerlijke handgun en vooral icm tactical knife. 8)

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-07 16:09
Gisteren met m'n stealth bomber (uit care package) een friendly harrier neergehaald. Dat kan dus blijkbaar ook. :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Graviton12 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:55:
Merk het zelf ook al jaren dat ik achteruit ga, vroeger was ik bij top 100 - 500 of zo bij bepaalde games (veel kleinere communities dan tegenwoordig natuurlijk) en nu raak ik kant noch wal :p
Ach ik ben ook niet meer de jongste maar ik kan nog prima meekomen.
Denk dat de jongeren wat meer vrije tijd hebben om zich meer in de een game te verdiepen.
Vaak hebben ze ook sick veel gamepoints. Als ik een spel al uitspeel vind ik het al heel wat laat staan alle achievements halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

TroonStaal schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:18:
[...]

Nee, erg leuk vond ik het ook niet :P Wel begrijpelijk, dat wel. Miste wel de headset om even sorry te zeggen maar waarschijnlijk had hij mij toch wel getk'd. Hij was namelijk al de hele match aan het zeuren :P
Nee, niet begrijpelijk! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Je reactievermogen trainen? Ik denk wel dat je jezelf iets scherper kan maken, maar door training een echt beter reactievermogen ontwikkelen? Naah, dat kan volgens mij niet. Het blijft m.i. een reflex. Maar goed, ben geen geleerde ... iemand anders?

Even wat anders, wat was ook alweer de manier op bij Highrise om het dak te komen? Ben nu al een tijdje aan zoeken, waarschijnlijk verkeerd, want flikker continue naar benenden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321222

Svennetjee schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:16:
[...]

Zoekfunctie gebruiken! Bug in het spel: alleen de pavelow uit een care package telt wel mee bij je streak, en als je zelf een kill maakt voor de pavelow er een maakt telt het mee voor je killstreak. Vraag is wanneer IW het gaat fixen..
hoort het niet gewoon zo aangezien dat ding zo overpowered als de pest is.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
@ Dispenzer
volgens mij als je ervoor staan aan de rechterkant die stellaage op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321222

Dispenzer schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:38:
[...]

Je reactievermogen trainen? Ik denk wel dat je jezelf iets scherper kan maken, maar door training een echt beter reactievermogen ontwikkelen? Naah, dat kan volgens mij niet. Het blijft m.i. een reflex. Maar goed, ben geen geleerde ... iemand anders?

Even wat anders, wat was ook alweer de manier op bij Highrise om het dak te komen? Ben nu al een tijdje aan zoeken, waarschijnlijk verkeerd, want flikker continue naar benenden 8)7
als je voor het gebouw staat links de hangende hoogwerker opjumpen, dan erop klimmen... via de rand van het gebouw naar de rechterkant toe lopen en dan op die hoogwerker klimmen, via die hoogwerker naar het dak en je bent er ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-07 15:03
[...]

Volgens mij train je door gamen wel je reactievermogen, als ik iets van de tafel val vang ik het heel vaak op voordat het de grond raakt, dat is gewoon een goed reactievermogen door gamen, ofzo.

Bij highrise kan je als je de grote gebouwen verlaat naar een gele verticale ladder springen, spring recht daarnaar toe, niet draaien in de lucht en je landt erop alsof het een ladder is, dan kan je langs de rand helemaal omhoog klimmen, maar als je tegenstanders geen noobs zijn knallen je die je wel van de richel af.

En uh, Pavelov overpowerd? No wai. AC130 vind ik meer overpowered en een Nuke is gewoon fucking irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-06 22:29
ChojinZ schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:40:
[...]

Zo hanteert de luchtmacht ook een maximale leeftijd voor gevechtspiloten (26 jaar, zo uit mijn hoofd). 1 van de redenen is wederom het reactievermogen.
Is echt onzin.. om de basistraining te starten is 26 (bij veel legers) de maximum leeftijd, maar de echte top-fighters zijn allemaal halverwege de 30 - begin 40. Er zijn uiteraard uitzonderingen (jonger & ouder), maar er komt ook echt heel wat meer bij kijken dan alleen reactie-snelheid.

Dan; klopt het echt dat de Master-score van je wapen blijft staan als je van Prestige 1 naar 2 gaat? Of begin je weer bij 0 & hou je alleen je gouden embleempje?.

Dus deze: Afbeeldingslocatie: http://i.imagehost.org/t/0498/AK1.jpg

ACR heb ik al.. ;) : Afbeeldingslocatie: http://f.imagehost.org/t/0451/AK2.jpg

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:05
[...]

Er staat zo'n ramenwasser.. plateau, die naar beneden hangt, daar moet je zo hard mogelijk naar toe rennen en daar op springen (veel kans om te vallen, probeer het in een private game, gaat je score niet naar de knoppe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Zoow, da's snel! bedankt, ik ga klimmen en wat een reactievermogen :+

@ hieronder
bram1984 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:03:
[...]
Het is soms net de Matrix hier.
:+

[ Voor 55% gewijzigd door Dispenzer op 05-01-2010 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
rabor schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:48:
[...]

Is echt onzin.. om de basistraining te starten is 26 (bij veel legers) de maximum leeftijd, maar de echte top-fighters zijn allemaal halverwege de 30 - begin 40. Er zijn uiteraard uitzonderingen (jonger & ouder), maar er komt ook echt heel wat meer bij kijken dan alleen reactie-snelheid.

Dan; klopt het echt dat de Master-score van je wapen blijft staan als je van Prestige 1 naar 2 gaat? Of begin je weer bij 0 & hou je alleen je gouden embleempje?.

Dus deze: [afbeelding]

ACR heb ik al.. ;) : [afbeelding]
Onzin? Dit is wat ik te horen kreeg op de opendag van de luchtmacht!
Daarnaast heb je mij ook niet horen zeggen dat alleen reactievermogen telt. Dat maak jij er nu van...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
@Rabor
Yep die blijven bestaan ook al ga je in prestige, die er net boven stopt op 2500 kills, headshots weet ik niet want heb die nog nergens maxed out ook al zit ik ondertussen in prestige 5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stijnislike schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:45:
[...]

Volgens mij train je door gamen wel je reactievermogen, als ik iets van de tafel val vang ik het heel vaak op voordat het de grond raakt, dat is gewoon een goed reactievermogen door gamen, ofzo.
Ik laat ook dagelijks dingen van tafel vallen, meerdere keren per dag. Ik vang ook meestal altijd alles in één beweging op. Het is soms net de Matrix hier.

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Hmmm ik zit met een dilemma, AUG HBAR bling & Grip + ACOG of AUG HBAR sleight of hand & Grip. Net even met de ACOG gerotzooid en ik vind 'm bij de AUG toch wel erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
ACOG gebruik ik alleen maar op wapens die burst gebruiken of single shot of wapens die je manueel laat bursten op long range maar dat kan je natuurlijk met elk wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-07 13:22
rabor schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:48:
[...]

Dus deze: [afbeelding]

ACR heb ik al.. ;) : [afbeelding]
Die blijft staan, wel worden enkele scores gereset in de prestige tab zoals knife, stealth,stun,last stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-06 22:29
Graviton12 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:02:
@Rabor
Yep die blijven bestaan ook al ga je in prestige, die er net boven stopt op 2500 kills, headshots weet ik niet want heb die nog nergens maxed out ook al zit ik ondertussen in prestige 5 :)
Het zijn er 1000..

Afbeeldingslocatie: http://i.imagehost.org/t/0287/ACR.jpg

en die gingen heel wat makkelijker dan nu met m'n AK.. De AK is nl een stuk zwaarder dan de ACR, dus het duurt ietsie langer voordat je het wapen omhoog hebt om te kunnen aimen, maar ook daar leer je vrij snel mee omgaan. Als je een tijdje AK hebt gespeeld & je gaat daarna weer terug naar de ACR, dan voelt die bijna als een UMP45..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
[...]

Toch zit er een kern van waarheid in. Jonge mensen hebben nu eenmaal een snellere reactie vermogen.
Ooit eens een docu gezien over pro-gamers en daarin kwam naar voren dat een pro-gamer na zijn 21e zijn beste tijd al heeft gehad.

heeft denk ik eerder te maken met devotion voor het gamen en de tijd. heb redelijk wat vrije tijd en bij mij is het nooit achteruit gegaan, was er vroeger vrij goed in, nu mischien zelfs beter. Reactie snelheid kan je naa rmijn weten trainen. het is namelijk ook een deel spiergeheugen. heovaker je een bepaalde handeling doet hoe eerder je dat automatisch kan zonder erbij na te denken. Het word zeg maar een soort van instinct.

Dat van gevechtspiloten is gewoon hetzelfde als bijvoorbeeld met veel opleidingen. Op jongere leeftijd leer je beter en sneller. Mensen zijn meer vormbaar in de jongere jaren tot hun 25ste ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Naja, ik zou het zelf niet doen maar ik vond het wel begrijpelijk omdat het al zo'n zeurkous was :P

Lang leve de mutefunctie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
Is het toegestaan om via hier wat mensen te regelen voor een bestaande (fun)clan? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
YOGI schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:37:
Is het toegestaan om via hier wat mensen te regelen voor een bestaande (fun)clan? :9
Zoals wat wil je gaan doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:23
nou ik vandaag gezwicht en spel toch maar gekocht. installeren (steam :r )

nou wil ik het spel starten maar dan lijkt het spel vast bij direct het eerste filmpje van IW, krijge en klein stukje te zien en daarna blijft hij hangen. kan nog wel alt-tabben en het process dan killen.

ben er 1x langs gekomen maar toen werkte de muis en tobo niet ingame....

iemand hier ervaring mee? ik draai XP

heb inmiddels alweer spijt 50 euro te hebben uitgegeven ipv op download te klikken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:14

steveman

Comfortabel ten onder

[...]

Je mag t/m je 28ste nog solliciteren, misschien dat je dat bedoelde...? (En dan willen ze je ten minste nog 10 jaar in kunnen zetten, ná je opleiding)

En reactievermogen is niet het enige bij dit spelletje, Eigenlijk zit je gewoon Wikipedia: Fitts's law in de praktijk te brengen. B)
Sn0wblind schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:20:
[...]

heeft denk ik eerder te maken met devotion voor het gamen en de tijd.

[...]
It's a bingo!

[ Voor 13% gewijzigd door steveman op 05-01-2010 15:45 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
Huidige clan heeft/had 7 members (meeste IRL bekende mensen). Helaas doen er nu 3 veel world of warcraft :r. Dus wij zoeken nog wat mensen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Sn0wblind schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:20:
[...]

heeft denk ik eerder te maken met devotion voor het gamen en de tijd. heb redelijk wat vrije tijd en bij mij is het nooit achteruit gegaan, was er vroeger vrij goed in, nu mischien zelfs beter. Reactie snelheid kan je naa rmijn weten trainen. het is namelijk ook een deel spiergeheugen. heovaker je een bepaalde handeling doet hoe eerder je dat automatisch kan zonder erbij na te denken. Het word zeg maar een soort van instinct.

Dat van gevechtspiloten is gewoon hetzelfde als bijvoorbeeld met veel opleidingen. Op jongere leeftijd leer je beter en sneller. Mensen zijn meer vormbaar in de jongere jaren tot hun 25ste ofzo.
Het blijft voor beide van ons natuurlijk speculeren maar als ik naar mij zelf kijk dan zie ik wel een achteruitgang in reactie vermogen. Niet zo zeer met gamen maar vooral met sporten. Vroegah (ben nu 30+) reageerde ik naar mijn gevoel net iets sneller dan nu. Gelukkig is daar een stuk ervaring voor in de plaats gekomen. ;)

Devotion telt natuurlijk ook. En ik ben ook van mening dat je reactie vermogen wel degelijk kan trainen.
Maar dat het reactievermogen uiteindelijk achteruit gaat is natuurlijk een feit (zie ook 65+ ers). De vraag is alleen op welke leeftijd en in welke mate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
YOGI schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:44:
Huidige clan heeft/had 7 members (meeste IRL bekende mensen). Helaas doen er nu 3 veel world of warcraft :r. Dus wij zoeken nog wat mensen O+
Welk platform?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06 23:11
Als je nog mensen zoekt, wil ik wel meedoen :) ben vrij nieuw dat wel, lvl 23 geloof ik.

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
jammer ik heb een ps3 :)
Maar wil wel een clan vormen voor de ps3
dus iemand ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223141

Heb bijna me 1000 kills met me Famas gehaald!
Moet nog 151 kills maken en dan heb ik dat gehad, sommige mappen gaat het echt als een trein.
Maar dat is ook wel compleet random, gisteren in subbase 1x 21-3 gehaald met me Famas + HB + Silencer.
En 2 uur later kom je niet verder dan 4-7, maar ik vind het hoe dan ook een lekker wapen.
Ik vind het zelf trouwens wel gaaf zo'n Famas met Fall camo en dan die zilvere Headshots title met Famas er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
bram1984 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:28:
Ik heb gisteren voor het eerst wat hardcore potjes gespeeld (HQ Pro Ricochet & TDM) en het viel me best tegen, wat betreft niveau. K/D was de hele tijd negatief, op HQ @ Quarry na.
Drie tips:
1: Gebruik de heartbeat optie op een assault rifle, in Urban mappen heb je hier veelal een voordeel bij.
2: Op de grotere mappen geldt dat spelers veel lopen te campen waardoor het de moeite waard is gewoon willekeurig op campspots te schieten.
3: Loop samen met je teammaten en loop niet te rushen, gegarandeerd meer succes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
steveman schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:42:
[...]

Je mag t/m je 28ste nog solliciteren, misschien dat je dat bedoelde...? (En dan willen ze je ten minste nog 10 jaar in kunnen zetten, ná je opleiding)

En reactievermogen is niet het enige bij dit spelletje, Eigenlijk zit je gewoon Wikipedia: Fitts's law in de praktijk te brengen. B)

[...]

Uhhh... zie het nu pas... Idd, bedoelde solliciteren 8)7

En uiteraard speelt er veel meer mee. (ruimtelijk)inzicht en ervaring zorgen ook voor meer kills. ;)

It's a bingo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@monnick.

Sorry mijn fout,zal er in de toekomst beter op letten.
Macht ter gewoonte was het een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Deze zit alweer vol dus kunnen we verder in:
[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 - Deel 13

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.