Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
Redje schreef op maandag 04 januari 2010 @ 19:04:
[...]

En als je in MW2 de manieren om iemand te killen in skills gaat meten blijft er denk ik weinig over:
- Random nades/tubes.
- Killstreaks die een kill voor je maken.
- Dual shotties die nog hitten ook al schieten ze er een meter naast.
- Een sprayer met een M240 die na 50 kogels je eindelijk hit.
- Iemand mist je kompleet, jij schiet hem neer en je gaat dood omdat toevallig die auto ontploft.
Iemand mist je kompleet, jij schiet hem neer...en vervolgens spawn hij recht achter je.
Echt het spawnsysteem is echt debiel.
In cod4 wist ik hoe het systeem werkte en kon je het dus manipuleren door op een bepaalde plek te blijven. Als je nu bijv dom speelt en je team heeft alleen A en wordt ook bij a aardig geraped is het spel zo debiel om je bij C te laten spawne 8)7 . Ik heb al zovaak gehad dat iedereen van mijn team opeens allemaal weg is omdat die spawnen aan de andere kant van de map en dat ik daar nog zit. Defend your freaking spawn already... de enige keer dat je gewoon legitiem mag campe en mensen doen et nog niet eens goed

[ Voor 32% gewijzigd door NeSs op 04-01-2010 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-07 11:15
Als ik Modern Warfare 2 opnieuw installeer op een andere pc (en hem uiteraard verwijder van de oude pc), gaan mijn multiplayer saves dan verloren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Net mijn eerste aimbot gamer gezien met deze reeks :(

Erg jammer zulk soort mensen!

72 kills 2 x dood

Ohja nickname was: $p4sT1

[ Voor 5% gewijzigd door Firecow op 04-01-2010 22:14 ]

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir.roYa
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-07 21:25
Harrier - Chopper Gunner - Nuke
Is niet eens zo heel moeilijk om een tactical nuke te halen. En leuk voor het spel want dan is het toch af:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:43

g0tanks

Moderator CSA
Anoniem: 246792 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:54:
Heeft iemand de MG Master (five kill streak op mounted machine gun) challenge al gehaald trouwens? Ik heb hem een paar keer geprobeerd tijdens TD en FfA, maar krijg het gewoon niet voor elkaar.

Net als de Grim Reaper challenge. Hoe doe je dat??? Vijf kills met een predator of vijf kills in een match met meerdere predators?

Iets anders: ik ben trouwens erg happy dat ik hem voor de xbox heb gekocht. Het kost wel 7 euro per maand om online te gamen, maar het scheelt zo enorm veel frustratie :).
De MG Master is bijna niet te doen tenzij je tegen complete debielen speelt. :P

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modernization
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-09-2024
Anoniem: 321222 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 20:41:
op dit moment is The Rock op SBS6 heeft zoveel gelijkenis met MW2 :P
Ja zat denet ook te kijken zonder dat ik het erg had. Zat zo van wtf, dat deed ik ook met mw2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Weet iemand waar je het makkelijkst die challenge fall 30 feet to your death kan doen.. overal waar ik het probeer blijf ik leven en is dus niet hoog genoeg:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:11
in afgan bij die trappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:06
g0tanks schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:20:
[...]

De MG Master is bijna niet te doen tenzij je tegen complete debielen speelt. :P
Ik haalde hem met sabotage op wasteland. Aan de ene kant was de bom site van de enemy (normaal gesproken punt C bij domination) maar helemaal aan de andere kant is een soort statue, en daar achter een muur met mg. Ik werd dus gekilld na het planten van de bom en spawnde daar ik ga achter die turret staan en sprayde gewoon naar die site toe. De bom werd wel gedefused maar ik haalde wel een 5kill streak achter die MG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ha, ik heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan, maar wat is het voordeel van al die challenges halen? Level je dan sneller, of krijg je alleen een embleempje erbij? In principe unlock je alles uiteindelijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-07 12:30
bram1984 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:32:
Ha, ik heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan, maar wat is het voordeel van al die challenges halen? Level je dan sneller, of krijg je alleen een embleempje erbij? In principe unlock je alles uiteindelijk toch?
Challenges geven je XP, sommige al meer dan andere. Moeilijke challenges krijg je meer XP, sommige challenges bestaan uit meerdere delen, per deel krijg je alsmaar meer XP (met 10000 maximaal).

Het voordeel is dat je inderdaad sneller levelt, al moet je best wel een beetje "mikken" op de challenges. Bijvoorbeeld, speel regelmatig met hetzelfde wapen (persoonlijk concentreer ik me telkens op 1 wapen om die volledig te unlocken), dan verkrijg je die challenges sneller (unlock je ook "upgrades" van de challenges) en krijg je ook meer XP. Altijd handig :-) (heb zo in een potje al eens 40000 XP gehaald aan challenges alleen).

[ Voor 29% gewijzigd door Styxxy op 04-01-2010 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
bram1984 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:32:
Beide.

Je krijgt natuurlijk punten voor het behalen van deze challenges.
Je kan er ook een embleempje of/en title bijkrijgen die je dan weer kan showen :)

Challenges voor wapens zijn wel belangerijk/van invloed op je spel. Want hiermee speel je extra dingen voor je wapens vrij. Zoals de Thermal of dat je 2 guns tegelijk beet hebt.

Kheb vandaag de 1shot, 2headshots challenge gehaald :D geluk, maar ben er wel blij mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb het nou bij afghan geprobeerd en bij highrise. maar op de een of andere manier pakt die hem niet:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
NeSs schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:09:
[...]

Iemand mist je kompleet, jij schiet hem neer...en vervolgens spawn hij recht achter je.
Echt het spawnsysteem is echt debiel.
Idd.

Er zijn drie dingen waren ik het meest aan dood ga.
Tubes, Commando-Rambo-Superman gasten en spawns die uber slecht zijn.
Maak ik een mooie kill omdat ik iemand te slim af was... bam dood omdat die gast gelijk weer achter je spawnt pfff.
Ik snap gewoon niet waarom IW het zo makkelijk heeft gemaakt om een cheap kill te maken.
Gewoon aan de andere kant van de map spawnen die gast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Attachments speel je sowieso wel vrij, alleen moet je dan het specifieke wapen veel gebruiken.

Maar prima dus, gelukkig mis ik er niks door, behalve meer XP. Laat mij maar gewoon lekker knallen zonder poespas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-07 15:31
Firecow schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:14:
Net mijn eerste aimbot gamer gezien met deze reeks :(

Erg jammer zulk soort mensen!

72 kills 2 x dood

Ohja nickname was: $p4sT1
Yep ik ook zojuist.

Nickname Badass
op de PC.

Enkel headshots, achter elkaar.
Erg jammer

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06 23:11
Zijn er tweakers die vaak samen een potje gaan? Ik ben het puggen een beetje zat, je blijft toch vooral voor jezelf bezig :(

Voor iemand die de Spec Ops nog moet -> Steam ID is Tappie13

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hfdvero
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 31-01 09:20
Anoniem: 338166 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:45:
[...]

heb het nou bij afghan geprobeerd en bij highrise. maar op de een of andere manier pakt die hem niet:S
Als je bij Afgan boven aan de trap naar rechts loopt heb je een soort `ledge` daar heb ik hem gekregen omdat ik een paar stappen te ver deed:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Anoniem: 338166 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:45:
[...]

Je moet wel zorgen dat je op rotsen valt, dus niet zomaar er vanaf springen.
Heb me daar ook hele tijd van afgevraagd hoe het nou zat tot ik hem 4 keer gedaan had :) (prestige 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij zit er iets fout in men ps3.
Ik spring echt vanaf hoger dan 30 feet naar beneden dood.
Maar hij confirmed de challenge niet:(.

Weet iemand hoe je dat kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Je kan het ook nog op Favela proberen, klim op een van die daken en spring naar beneden.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

g0tanks schreef op maandag 04 januari 2010 @ 23:10:
Je kan het ook nog op Favela proberen, klim op een van die daken en spring naar beneden.
Dankuwe(H) heb nu heel de Basis training klaar(H)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:36
Kan iemand mij uitleggen waarom de granaten uit m'n noobtube soms niet af lijken te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ze gaan pas af nadat ze een bepaalde afstand in de lucht hebben gezeten, zodat je niet jezelf opblaast als je perongeluk een granaat tegen iets schiet dat vlak voor je staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:28
Maar je kan wel hoofden doorboren met die vliegende granaat :P .. niet dat ik dat doe, meestal ben ik degene met de granaat in me hoofd...

Heb net die bling perk unlockt, maar helaas moet ik dan wel die perk opgeven voor snel herladen en richten..
Dat kan niet anders neem ik aan ? Vind het wel zonde, 2 attachments zijn wel meester :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:36
g0tanks schreef op maandag 04 januari 2010 @ 23:19:
Ze gaan pas af nadat ze een bepaalde afstand in de lucht hebben gezeten, zodat je niet jezelf opblaast als je perongeluk een granaat tegen iets schiet dat vlak voor je staat.
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Je kan ze zelfs laten ketsen zodat je om de hoek kan schieten, messen ook trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
6pack15 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 23:23:
Maar je kan wel hoofden doorboren met die vliegende granaat :P .. niet dat ik dat doe, meestal ben ik degene met de granaat in me hoofd...
Direct impact is ook dodelijk als niet het hoofd geraakt wordt. ;)
Heb net die bling perk unlockt, maar helaas moet ik dan wel die perk opgeven voor snel herladen en richten..
Dat kan niet anders neem ik aan ? Vind het wel zonde, 2 attachments zijn wel meester :P
Nope, kan niet anders. Je moet keuzes maken. Ik zou soms ook wel een extra perk uit het 1e of 2e rijtje willen kiezen ipv uit het 3e. :P

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:28
Mm ohke, jammer... Wil een perk voor een extra perk bovenop standaard 3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-07 12:30

Gewoon tijdelijk gebruiken voor de XP :P, heb ik toch gedaan. Ik heb alle challenges nu van alle "Perk 1"s gedaan en nu zit ik op Scavenger (vind ik toch het handigste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Daar werd ergens melding van gemaakt dat wanneer je alle 10 prestige levels gedaan had dat je een extra perk mocht kiezen maar blijkbaar was het onzin, helaas, 3de perk reeks is een heel stuk minder tenzij je wilt knifen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WAT IK NOU MEEMAAK!!!!!!

Ik lig bij derail lekker op dat besneeuwde afdakje(jullie weten wat ik bedoel?)

Word ik gedood. Door een Magnum vanaf dat andere gebouw.(100 a 150 meter verder)

MET 1 schot.. headshot....

Da ken toch nooit?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 04-01-2010 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Anoniem: 338166 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 23:59:
WAT IK NOU MEEMAAK!!!!!!

Word ik gedood. Door een Magnum vanaf dat andere gebouw.(100 a 150 meter verder)

Da ken toch nooit?
In een game kan alles ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:03
WAT IK NOU MEEMAAK!!!!!!

Da ken toch nooit?
Nou zoals jij het nu verteld, kan ik alleen maar concluderen dat het wel kan :+

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jamaar er zijn grenzen... met een pistool een head shot..terwijl niemand mij ziet(had nog niet geschoten en had camo aan(sniper)) en hij komt en schiet gewoon blind pang...

Njaah ligt het dan aan mij dat ik men twijfels heb:P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-07 12:51
maximus1 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:40:
[...]

Beide.

Je krijgt natuurlijk punten voor het behalen van deze challenges.
Je kan er ook een embleempje of/en title bijkrijgen die je dan weer kan showen :)

Challenges voor wapens zijn wel belangerijk/van invloed op je spel. Want hiermee speel je extra dingen voor je wapens vrij. Zoals de Thermal of dat je 2 guns tegelijk beet hebt.

Kheb vandaag de 1shot, 2headshots challenge gehaald :D geluk, maar ben er wel blij mee :D
Haha, heb dit eergisteren ook gehaald :D Alleen jammer dat dat embleempje er zo paint-achtig uitziet. Wat amateuristisch in vergelijking met de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:45
Anoniem: 338166 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 00:15:
[...]

Jamaar er zijn grenzen... met een pistool een head shot..terwijl niemand mij ziet(had nog niet geschoten en had camo aan(sniper)) en hij komt en schiet gewoon blind pang...

Njaah ligt het dan aan mij dat ik men twijfels heb:P?
Ik leef met je mee :>
Al maak ik soms ook kills van een afstand en dan denk ik bij mezelf: wow dat dat lukt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aaaido schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 01:10:
[...]

Ik leef met je mee :>
Al maak ik soms ook kills van een afstand en dan denk ik bij mezelf: wow dat dat lukt ;)
Njaah zelf heb ik af en toe ook wel van die momenten(bijvoorbeeld vanmiddag)
Was net begonnen bij underpass dus ik sprint meteen andere kant op via de flank achterom bij hun:P stak ze alle 5 in hun rug:P ook iets wat niet kan:P maarja:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325725

valt het trouwens iemand op dat de kwaliteit van de spelers na 00.00 echt dra-ma-tisch instort? ik wil niet zelfverheerlijkend zijn maar nederlanders zijn tenminste lekker scherp. Echt net 10 potjes HQ gehad en alle tien verloren. Leek wel alsof ik de enige was die achter de HQ aan ging... rest van de stakkers ging steeds voor het gebouwtje oid campen en durfde niet naar binnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325725 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 01:41:
valt het trouwens iemand op dat de kwaliteit van de spelers na 00.00 echt dra-ma-tisch instort? ik wil niet zelfverheerlijkend zijn maar nederlanders zijn tenminste lekker scherp. Echt net 10 potjes HQ gehad en alle tien verloren. Leek wel alsof ik de enige was die achter de HQ aan ging... rest van de stakkers ging steeds voor het gebouwtje oid campen en durfde niet naar binnen....
Inderdaad dat roep ik ook al tijden..
Na een uurtje of 1 sta ik 9 van de 10 potjes altijd bovenaan..
slaat nergens meer op
maarja ik vind niet erg:P LEKKER RANKEN:Phaha

PS. Men excuses aan wie ik heb gezegd dat rushen stom is:P
Ben er net achter gekomen dat het op wasteland heeeeel erg handig is(H)
pokkesnipers daar:P

PPS: Hoe moeilijk is het ongeveer om in de top 10.000 te komen :P ?

PPPS: En voor de mensen die denken,Moet die nerd niet slapen om deze tijd:P...
Nee want zit al vanaf 2008 in de ziektewet:( dus tijd genoeg om te c o d'en:P

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 05-01-2010 04:08 . Reden: Daarom:P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand een idee of je die vlag icoontjes kan verwijderen? Vaak ligt iemand achter de vlag te campen, door het zwevende incoontje zie ik hem dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een kijkje in de AC-130 :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VGwB3w0x67Y]

ps. Just_jan, zou je willen proberen om je zinnen iets beter te formuleren en leestekens te gebruiken :) En die MSN smilies die hier niet werken mogen ook wel achterwege blijven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Laatst online: 29-05-2024
reemprive schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 08:22:
Iemand een idee of je die vlag icoontjes kan verwijderen? Vaak ligt iemand achter de vlag te campen, door het zwevende incoontje zie ik hem dan niet.
idd ik heb her ook last van.

op afgan van kleine bunker naar C (boven) zie je gewoon de helft van de tijd niks.
zou er wel iets meer transparantie willen zien

en just_jan rushen hoeft juist helemaal niet verkeerd te zijn maar zoal iemand eerder al zij Tactisch rushen wel te verstaan. ik ben niet iemand die als een dolle rond rent maar ik weet dat als ik in heb begin heel hard ergens naar toe ren er dan een voordeel heb.

op afgan als je als OpFor begint en je rent naar de staart van het vliegtuig kun je mensen bij de grote bunker zien rennen. altijd wel 1 of 2 te pakken daar.

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193875

Die 'one shot kill' en 'headshot' meldingen vol in beeld zijn ook irritant wanneer je alweer een nieuwe op de korrel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Ben Gisteren ook maar weer eens begonnen met Cod mw2.Maar wat mij opvalt is dat ik niet echt veel tegenstand heb.Ik sta bijna altijd wel boven aan.
Gisteren 2 potjes demolition verloren en de rest gewonnen.Ik hoop dat ik vandaag bij wat betere spelers in word gedropt.(hoed er wel van om in het verliezende team te spelen aangezien ik dan altijd veel meer kills maak.)
Maarja ik was echt even vergeten hoe vet mw2 online ook was.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-07 15:37
Verschrikkelijk soms, ik heb al eens gehad dat ik 3 mensen een keertje had neergeknald, ineens 10 berichtjes "headshot, headshot, buzzkill, buzzkill, ect" WUT!

Vind trouwens de M240 behoorlijk goed werken. Als dat niet werkt, over naar de UMP met een ren-class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Anoniem: 325725 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 01:41:
valt het trouwens iemand op dat de kwaliteit van de spelers na 00.00 echt dra-ma-tisch instort?
Mijn theorie is, dat dat komt omdat dan alle kids in bed moeten en doorgaans zijn de 14-16 jarigen gezegend met snelle reactietijden en kunnen ze in het algemeen beter gamen. Dit loopt samen met de hoeveelheid text die op je scherm komt zoals "n00b" en "kanker", dat verdwijnt ook bijna volledig na middernacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Zhalix schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 09:18:
Verschrikkelijk soms, ik heb al eens gehad dat ik 3 mensen een keertje had neergeknald, ineens 10 berichtjes "headshot, headshot, buzzkill, buzzkill, ect" WUT!
Haha idd.
Wat dacht je van als je promotie krijgt.
Je hoort dan de eerste 10sec niks meer door de deun en de tekst is mega groot.
Zit je in het nauw hoor je niks meer altijd handig :P
Maar vergeleken met andere dingen valt dit nog wel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Laatst online: 30-04 23:27

Bouli

9000 rpm

Nah, gewoon leren schieten met iron site. Enige attachment die je "nodig" hebt is FMJ.

Na 200+ uur speeltijd die ik erop heb zitten inmiddels ben ik daar wel achter gekomen :9

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, die icoontjes en meldingen zijn soms echt hinderlijk. Op Estate is het ook irritant wanneer je in het huis zit en bij B iemand achter het raampje campt. Het B icoon zweeft precies voor het raam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Phuncz schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 09:22:
[...]

Mijn theorie is, dat dat komt omdat dan alle kids in bed moeten en doorgaans zijn de 14-16 jarigen gezegend met snelle reactietijden en kunnen ze in het algemeen beter gamen. Dit loopt samen met de hoeveelheid text die op je scherm komt zoals "n00b" en "kanker", dat verdwijnt ook bijna volledig na middernacht.
Dus dat is de reden waarom ik 30 000 deaths heb?
Dan zal ik maar eens wat later gaan gamen zodat ik tegen leeftijdsgenoten speel met zelfde reactievermogen als mijn oude botten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Graviton12 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:01:
[...]

Dan zal ik maar eens wat later gaan gamen zodat ik tegen leeftijdsgenoten speel met zelfde reactievermogen als mijn oude botten.
ik heb het idee dat er tussen 7 en 12 ook meer "mesjes" rond rennen. die mannetjes met een marker en combat knife + commando

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delblanco
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-06 12:09
Delblanco schreef op maandag 04 januari 2010 @ 17:55:
Wat ik me afvraag: tellen de kills van een sentrygun mee voor je killstreak?(Hiermee bedoel ik niet degene die je uit een pakketje krijgt)
Heeft niemand een antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:11
die tellen volgens mij alleen mee voor je verdere killstreak dus bv harrier/pavelow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:10
Gisteren een domination supportclass gemaakt. Marathon, leightweigt, commando, semtex, stunnades, een riotshield en een machinepistol (die eerste). Nog geen pro perks, ben nog maar lvl 16 prestige maar dat komt vanzelf.
Het is toch best geinig om met dat schild rond te rennen en met je teammates punten te capturen. Jij voorop, iemand anders achter je aan. En je ziet sommigen ook angstig naar achteren schuifelen als je er aan komt en schieten op je werkt niet :P Met het schild iemand van achter besluipen en dooddrukken is ook leuk, trouwens ;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Tijdens het leven waarin je een killstreak verdient tellen de killstreaks mee.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
TroonStaal schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:26:
Gisteren een domination supportclass gemaakt. Marathon, leightweigt, commando, semtex, stunnades, een riotshield en een machinepistol (die eerste). Nog geen pro perks, ben nog maar lvl 16 prestige maar dat komt vanzelf.
Het is toch best geinig om met dat schild rond te rennen en met je teammates punten te capturen. Jij voorop, iemand anders achter je aan. En je ziet sommigen ook angstig naar achteren schuifelen als je er aan komt en schieten op je werkt niet :P Met het schild iemand van achter besluipen en dooddrukken is ook leuk, trouwens ;)
stiekem zon werp mes mee nemen :P daar trappen ze ook vaak in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

DFKT schreef op maandag 04 januari 2010 @ 19:43:
[...]

Wat een onzin... clays zijn handig, en als jij er iedere keer met je snufferT bovenop loopt, moet je misschien eens bij jezelf te raden hoe je dat in de toekomst gaat voorkomen. Er zijn er genoeg die wel op letten waar ze lopen namelijk, bij mij is niet elke clay een kill namelijk.

Meer in zijn algemeen: nog even en je mag helemaal niets meer doen in dit spel, omdat het een ander niet bevalt. Knifen is irritant, campen is irritant, tuben/GLen is irritant, clays zijn irritant, sprayen is irritant, rushen is irritant, snipen is irritant, alleen maar voor de K/D ratio gaan is irritant, CB is irritant, alles wat in de lucht hangt is irritant, IW is irritant, IWNet is irritant. Oh, en voor "irritant" mag je ook "n00b" lezen.

Gelukkig heeft iedereen het naar zijn zin met dit spel :+
+1

Het is nóóóóit goed hier, je mag niks. Misschien een anders spel voor de klagers???

Boehoehoe, ik ben zó goed, maar die n00b killed mij skillloos met zijn n00btube, nu ben ik boos.

Kom zeg, verzin hoe je dit had kunnen voorkomen ofzo, maar geef de schuld niet aan de game of aan die n00b, maar aan jezelf. Of ga een andere game spelen.

Stop het klagen hier! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Proxx schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:31:
[...]

stiekem zon werp mes mee nemen :P daar trappen ze ook vaak in.
Ohja, dat kan ook. Maar daar mis ik vaak mee :P ;(
En als ze semtex op me plakken ren ik gewoon meteen naar ze toe, zijn ze ook dood :P
sanderander schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:39:
[...]

+1

Het is nóóóóit goed hier, je mag niks. Misschien een anders spel voor de klagers???

Boehoehoe, ik ben zó goed, maar die n00b killed mij skillloos met zijn n00btube, nu ben ik boos.

Kom zeg, verzin hoe je dit had kunnen voorkomen ofzo, maar geef de schuld niet aan de game of aan die n00b, maar aan jezelf. Of ga een andere game spelen.

Stop het klagen hier! :)
Modern Whinefare 2 :P

[ Voor 45% gewijzigd door Vrijdag op 05-01-2010 10:40 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

WAT IK NOU MEEMAAK!!!!!!

Da ken toch nooit?
As ut nie kon, was ut nie gebeur! }:O

Nee, ff serieus, als je met een Magnum .44 150m ver schiet, moet je gewoon 30-50 centimeter te hoog mikken. Een beetje geluk moet je hebben af en toe.

[ Voor 16% gewijzigd door sanderander op 05-01-2010 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Graviton12 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:01:
[...]

Dedicated servers gerankschikt op leeftijd! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Modern Warfail 2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Bouli schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 09:39:
[...]

Nah, gewoon leren schieten met iron site. Enige attachment die je "nodig" hebt is FMJ.

Na 200+ uur speeltijd die ik erop heb zitten inmiddels ben ik daar wel achter gekomen :9
Dus jij hebbt gemiddeld 4 uur per dag gespeeld?

:N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Modern Wivefuck 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Sentry guns tellen net als care packages NIET mee voor killstreaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Was dat maar zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-07 22:13

DefLite

Why so serious?

TroonStaal schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:26:
Ik gooi altijd Semtex op schildjes, 9/10 is die gene die het schild draagt toch niet op tijd met "laten vallen" van wapen(lees switchen naar een wapen dat op de grond ligt) of heeft geen Blast Resistance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delblanco
furby-killer schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:10:
Sentry guns tellen net als care packages NIET mee voor killstreaks.
Ok bedankt! Ik zat er aan te denken om een sentry gun neer te zetten bij een emergency airdrop, aangezien de vijand erop af gaat als vliegen op de stroop. Maar hier je killstreak mee boosten kan dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sanderander schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:03:
[...]

Dus jij hebbt gemiddeld 4 uur per dag gespeeld?

:N
Ik zit op 7 dagen en 18 uur, dus ook al 186 uur }:O

En inderdaad, die Sentry telt volgens mij niet mee voor de kill streaks. Gisteren 3 kills door Sentry terwijl ik in leven was, zelf nog 1 kill en toen dood. Zou al lang harrier moeten hebben gehad. Sentry is alleen goed voor de marker 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:34
[...]

meeste van de werkende klasse gaat ook rond de klok van 24:00 naar bed toch? we moeten de volgende ochtend allemaal weer vroeg en fruitig bij de baas zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
murky123 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:52:
[...]

meeste van de werkende klasse gaat ook rond de klok van 24:00 naar bed toch? we moeten de volgende ochtend allemaal weer vroeg en fruitig bij de baas zijn..
Mijn ervaring is dat tussen pakweg 16.00 en 22.00 de meeste piepstemmetjes te horen zijn ;)

Gisteren op HC TDM nog wel een blunder gemaakt. Hoorde voetstappen en omdat ik aan de spawnkant van de vijand liep schoot ik diegene die op het hoekje kwam vol in het gezicht met mijn Spas. Had geen headset dus kon geen sorry zeggen |:( Tien seconden later knivede hij me in mijn rug terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

TroonStaal schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:04:
[...]

Mijn ervaring is dat tussen pakweg 16.00 en 22.00 de meeste piepstemmetjes te horen zijn ;)

Gisteren op HC TDM nog wel een blunder gemaakt. Hoorde voetstappen en omdat ik aan de spawnkant van de vijand liep schoot ik diegene die op het hoekje kwam vol in het gezicht met mijn Spas. Had geen headset dus kon geen sorry zeggen |:( Tien seconden later knivede hij me in mijn rug terug :P
Tof man, dat jou teamgenoot je knived omdat jij je vergist. Daar win je de oorlog dus niet mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 21:09

Snappie88

Mr. Hollywood

sanderander schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:14:
[...]

Tof man, dat jou teamgenoot je knived omdat jij je vergist. Daar win je de oorlog dus niet mee!
Gelukkig deden ze dat zestig jaar geleden niet :Y)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
sanderander schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:14:
[...]

Nee, erg leuk vond ik het ook niet :P Wel begrijpelijk, dat wel. Miste wel de headset om even sorry te zeggen maar waarschijnlijk had hij mij toch wel getk'd. Hij was namelijk al de hele match aan het zeuren :P

Toen ik later op Rundown met een Predator een andere teammate (en een tegenstander) omlegde was er niks aan de hand. Kan gebeuren, als je op HC iemand hebt met cold blood en die stil zit.
Word zelf op HC ook wel eens neergeschoten door een teammate, niks aan de hand zolang ze het niet expres doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Snappie88 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:15:
[...]

Gelukkig deden ze dat zestig jaar geleden niet :Y)
wat weet jij daar nu van ? en is het onder tussen niet 70jaar geleden ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 01-07 12:51
Is het eigelijk mogelijk om door je gekregen killstreaks te 'scrollen'?

Je hebt bv. een sentry gun, maar die wil je houden voor op het gepaste moment. En ondertussen unlock je bv. Harrier Strike.
Kan je dan alsnog éérst je sentry gun plaatsen, en daarna pas de Harrier Strike doen?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
ik weet niet hoe maar zou het graag willen weten.

als ik harrier strike wil doen is er nooit uav en dus altijd maar gokken. terwijl ik zelf meestal wel uav heb :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-07 12:47
nee dat kan niet!

ben al wel blij dat je ze kunt bewaren, dat was altijd zo'n domper in cod4

[ Voor 69% gewijzigd door steffex op 05-01-2010 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veincode
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-11-2024
murky123 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:52:
[...]

Ik ben vandaag gebroken, en ik zat niet eens tot 24:00 te gamen (van 18-23h+).
Maar ja, ik n00b nog dus ik ben iets te ingespannen bezig. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:18
Asgaro schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:20:
Is het eigelijk mogelijk om door je gekregen killstreaks te 'scrollen'?

Je hebt bv. een sentry gun, maar die wil je houden voor op het gepaste moment. En ondertussen unlock je bv. Harrier Strike.
Kan je dan alsnog éérst je sentry gun plaatsen, en daarna pas de Harrier Strike doen?:)
Nee niet, de laatste behaalde killstreak moet je als eerste gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Wees blij dat het niet zo werkt als MW1, toen raakte je je vorige rewards kwijt. :/

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
das nou echt jammer. nu moet ik dus altijd UAV's verspillen omdat ik mischien wel een killstreak maak en wel wil zien waar ik het meeste mensen te grazen kan nemen.

teammates hebben meestal geen UAV's. in het begin van MW2 multi hoorde je om de 2 sec "uav online" nu nooit meer omdat iedereen er van uit gaat dat de rest dat wel doet. en omdat ze anders geen Harrier choppergunner en nuke kunnen pakken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-06 20:36
maar je kan wel heel goed inschatten waar de vijanden zitten, als je team maten meer op 1 deel van de map zitten heb je vastte spawn punten voor je vijanden namelijk.
[...]

ben ik het neit echt mee eens, reactie vermogen train je sowieso. ben 25, sta 9 van de 10x fors bovenaan en speel soms smdidags al en soms snachts, merk ook helemaal geen skill of tactiek verschik :S.

[ Voor 65% gewijzigd door Sn0wblind op 05-01-2010 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-06 14:57
in het begin van MW2 multi hoorde je om de 2 sec "uav online"
In het begin was dat natuurlijk ook de enigste killsteak O-)

Maar inderdaad, als je een airstrike wilt doen dan is een online UAV een must have... Zelf schiet ik (bijna) altijd de UAV van de tegenstander uit te lucht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Je hoeft toch helemaal geen UAV te hebben, mik gewoon altijd op het gedeelte van de map waar je zelf niet zit of ben ik nou achterlijk :+

Don't answer that

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
zodra de tegenstander schiet zie ik wel een roodpuntje op de map en probeer ik maar snel daar te kliken maar dat is niet echt zon succes zoals de meeste zeggen harriers 3tot5 kills. een paar mensen raken(dus niet doden) met de airstrike en vervolgens een dood schieten door de harrier en dan is ie al weer uit de lucht geschoten.
daarom die uav dan weet ik teminste meer verntjes te zitten. nu kan ik ook gewoon elke keer een plek kiezen waar toevallig een tegenstander door ons team dood geschoten werd.

[ Voor 22% gewijzigd door Proxx op 05-01-2010 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gisteren voor het eerst wat hardcore potjes gespeeld (HQ Pro Ricochet & TDM) en het viel me best tegen, wat betreft niveau. K/D was de hele tijd negatief, op HQ @ Quarry na.

HQ @ Favela was één groot Tube festijn.

Verder TDM op Derail. Zwaar ingemaakt. Tegenstanders waren geloof ik allemaal snipers. Wel een stuk tactischer allemaal.

Wat wel erg prettig is, is dat er nauwelijks knifers rondlopen, omdat je gewoon bijna one-shot-one-kill hebt. Wel irritant dat je niet op je radar kan kijken of hetgene wat er in de lucht hangt friendly of enemy is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-06 20:36
bram1984 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:28:

Wat wel erg prettig is, is dat er nauwelijks knifers rondlopen, omdat je gewoon bijna one-shot-one-kill hebt. Wel irritant dat je niet op je radar kan kijken of hetgene wat er in de lucht hangt friendly of enemy is. :)
op start drukken en zie je alsnog de map :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 12-07 21:02

superwashandje

grofheid alom

wat mij opvalt is dat wanneer ik normaal speel mijn k/d ratio rond de 1 of net eronder ligt (jaja ik ben slecht) maar als ik hardcore SD speel zit ie vaak rond de 2. ben ik daar dan beter in of zijn anderen slechter?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
superwashandje schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:33:
wat mij opvalt is dat wanneer ik normaal speel mijn k/d ratio rond de 1 of net eronder ligt (jaja ik ben slecht) maar als ik hardcore SD speel zit ie vaak rond de 2. ben ik daar dan beter in of zijn anderen slechter?
volgensmij heb jij bij normaal dan ook heel veel assists :P wel raken maar niet afmaken. mischien dat je ze daarom op HC dan wel afmaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Ughhh waarom gaat die host migration tegenwoordig vaker fout dan goed. Zit ik eindelijk eens in een fijne pot met mensen van mijn niveau peert de host 'm. Kom ik vervolgens natuurlijk in een andere pot met allemaal ubermenschen. Helaas, maar het waren weer een leuke 15 minuten -.-

Ohja en een silencer op een LMG is in mijn optiek behoorlijk gaar. Maarja even 10 maken en weer weg dat ding.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 104511 op 05-01-2010 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-07 15:57
Sn0wblind schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:08:
maar je kan wel heel goed inschatten waar de vijanden zitten, als je team maten meer op 1 deel van de map zitten heb je vastte spawn punten voor je vijanden namelijk.

[...]

ben ik het neit echt mee eens, reactie vermogen train je sowieso. ben 25, sta 9 van de 10x fors bovenaan en speel soms smdidags al en soms snachts, merk ook helemaal geen skill of tactiek verschik :S.
Toch zit er een kern van waarheid in. Jonge mensen hebben nu eenmaal een snellere reactie vermogen.
Ooit eens een docu gezien over pro-gamers en daarin kwam naar voren dat een pro-gamer na zijn 21e zijn beste tijd al heeft gehad.

Zo hanteert de luchtmacht ook een maximale leeftijd voor gevechtspiloten (26 jaar, zo uit mijn hoofd). 1 van de redenen is wederom het reactievermogen.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Delblanco schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:23:
[...]

Ok bedankt! Ik zat er aan te denken om een sentry gun neer te zetten bij een emergency airdrop, aangezien de vijand erop af gaat als vliegen op de stroop. Maar hier je killstreak mee boosten kan dus niet
Ja maar je eigen team giert die dingen ook altijd weg he :P

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Merk het zelf ook al jaren dat ik achteruit ga, vroeger was ik bij top 100 - 500 of zo bij bepaalde games (veel kleinere communities dan tegenwoordig natuurlijk) en nu raak ik kant noch wal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delblanco
KnEuTeR schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:47:
[...]

Ja maar je eigen team giert die dingen ook altijd weg he :P
van mij mogen de ze UAV/ammo wel hebben, sharepackage-xp ftw.

Maar dan zou ik hem meer tussen de vuurlinies ingooien zodat je ook extra punten krijgt als je teamgenoten mee verdedigen, want als het om pakketjes gaat kunnen ze opeens wel een locatie verdedigen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 12-07 21:02

superwashandje

grofheid alom

Proxx schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:35:
[...]

volgensmij heb jij bij normaal dan ook heel veel assists :P wel raken maar niet afmaken. mischien dat je ze daarom op HC dan wel afmaakt
nou heel veel is teveel gezegd :P maar het zijn er meer dan ik zou willen. heel vaak als ik net begin te schieten dat iemand anders de kill net voor mij wegkaapt ofzo erg irritant. of als ik net wil schieten dat ik van opzij neergeschoten word :S

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-07 17:52

ErA

paar mooie acties gisteren:

1: Demolition op Scrapyard
Teammate was bomb aan het planten op de indoor bombspot. Ik had net een sentry gun gekregen uit care package, en plaatste die binnnen, naar buiten kijken.
Sentry gun maakt 11 kills voordat deze werd neergehaald :D

2: Demolotion op Skidrow.
Ik verdedidge bombspot B (das aan de kant van het speeltuintje. Ik had nog een attack chopper reward uit een care package en haalde net mijn harrier killstreak.

Ik activeerde beide en me killstreak liep op tot 19. Best lekker.

3: Die Stad (naam kwijt)
Headquarters pro.
Team had HQ verovert en ik was ongeveer 100 yard verder op. 2 killstreak rewards had ik nog, harrier en chopper gunner.

Leverde in totaal meer dan 21 kills op :D

Heerlijk zo'n moment, om dan in teamchat aangemoedigd te worden :)

Chopper gunner in Highrise is mega overpowered trouwens.

[ Voor 3% gewijzigd door ErA op 05-01-2010 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-07 20:03
Waarom telt de Pavelow eigenlijk niet meer met de kills voor je killstreak? De rest van alle killstreaks tellen wel gewoon mee, behalve als ze uit zown care package komen..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:36
Kuhr89 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:15:
Waarom telt de Pavelow eigenlijk niet meer met de kills voor je killstreak? De rest van alle killstreaks tellen wel gewoon mee, behalve als ze uit zown care package komen..
Zoekfunctie gebruiken! Bug in het spel: alleen de pavelow uit een care package telt wel mee bij je streak, en als je zelf een kill maakt voor de pavelow er een maakt telt het mee voor je killstreak. Vraag is wanneer IW het gaat fixen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Laatst online: 30-04 23:27

Bouli

9000 rpm

sanderander schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:47:
[...]

As ut nie kon, was ut nie gebeur! }:O

Nee, ff serieus, als je met een Magnum .44 150m ver schiet, moet je gewoon 30-50 centimeter te hoog mikken. Een beetje geluk moet je hebben af en toe.
Ik weet niet wat voor een magnums jullie hebben, maar ik kan ermee "sniperen" heb der inmiddels ook 1000+ kills mee gehaald, tis echt een heerlijke handgun en vooral icm tactical knife. 8)

K20A daily :-)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.