Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-05 14:22
Gisteren met m'n stealth bomber (uit care package) een friendly harrier neergehaald. Dat kan dus blijkbaar ook. :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Graviton12 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:55:
Merk het zelf ook al jaren dat ik achteruit ga, vroeger was ik bij top 100 - 500 of zo bij bepaalde games (veel kleinere communities dan tegenwoordig natuurlijk) en nu raak ik kant noch wal :p
Ach ik ben ook niet meer de jongste maar ik kan nog prima meekomen.
Denk dat de jongeren wat meer vrije tijd hebben om zich meer in de een game te verdiepen.
Vaak hebben ze ook sick veel gamepoints. Als ik een spel al uitspeel vind ik het al heel wat laat staan alle achievements halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

TroonStaal schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:18:
[...]

Nee, erg leuk vond ik het ook niet :P Wel begrijpelijk, dat wel. Miste wel de headset om even sorry te zeggen maar waarschijnlijk had hij mij toch wel getk'd. Hij was namelijk al de hele match aan het zeuren :P
Nee, niet begrijpelijk! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

ben ik het neit echt mee eens, reactie vermogen train je sowieso. ben 25, sta 9 van de 10x fors bovenaan en speel soms smdidags al en soms snachts, merk ook helemaal geen skill of tactiek verschik :S.
Je reactievermogen trainen? Ik denk wel dat je jezelf iets scherper kan maken, maar door training een echt beter reactievermogen ontwikkelen? Naah, dat kan volgens mij niet. Het blijft m.i. een reflex. Maar goed, ben geen geleerde ... iemand anders?

Even wat anders, wat was ook alweer de manier op bij Highrise om het dak te komen? Ben nu al een tijdje aan zoeken, waarschijnlijk verkeerd, want flikker continue naar benenden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321222

Svennetjee schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:16:
[...]

Zoekfunctie gebruiken! Bug in het spel: alleen de pavelow uit een care package telt wel mee bij je streak, en als je zelf een kill maakt voor de pavelow er een maakt telt het mee voor je killstreak. Vraag is wanneer IW het gaat fixen..
hoort het niet gewoon zo aangezien dat ding zo overpowered als de pest is.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:22
@ Dispenzer
volgens mij als je ervoor staan aan de rechterkant die stellaage op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321222

Dispenzer schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:38:
[...]

Je reactievermogen trainen? Ik denk wel dat je jezelf iets scherper kan maken, maar door training een echt beter reactievermogen ontwikkelen? Naah, dat kan volgens mij niet. Het blijft m.i. een reflex. Maar goed, ben geen geleerde ... iemand anders?

Even wat anders, wat was ook alweer de manier op bij Highrise om het dak te komen? Ben nu al een tijdje aan zoeken, waarschijnlijk verkeerd, want flikker continue naar benenden 8)7
als je voor het gebouw staat links de hangende hoogwerker opjumpen, dan erop klimmen... via de rand van het gebouw naar de rechterkant toe lopen en dan op die hoogwerker klimmen, via die hoogwerker naar het dak en je bent er ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 22:50
[...]

Volgens mij train je door gamen wel je reactievermogen, als ik iets van de tafel val vang ik het heel vaak op voordat het de grond raakt, dat is gewoon een goed reactievermogen door gamen, ofzo.

Bij highrise kan je als je de grote gebouwen verlaat naar een gele verticale ladder springen, spring recht daarnaar toe, niet draaien in de lucht en je landt erop alsof het een ladder is, dan kan je langs de rand helemaal omhoog klimmen, maar als je tegenstanders geen noobs zijn knallen je die je wel van de richel af.

En uh, Pavelov overpowerd? No wai. AC130 vind ik meer overpowered en een Nuke is gewoon fucking irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-05 22:39
ChojinZ schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:40:
[...]

Zo hanteert de luchtmacht ook een maximale leeftijd voor gevechtspiloten (26 jaar, zo uit mijn hoofd). 1 van de redenen is wederom het reactievermogen.
Is echt onzin.. om de basistraining te starten is 26 (bij veel legers) de maximum leeftijd, maar de echte top-fighters zijn allemaal halverwege de 30 - begin 40. Er zijn uiteraard uitzonderingen (jonger & ouder), maar er komt ook echt heel wat meer bij kijken dan alleen reactie-snelheid.

Dan; klopt het echt dat de Master-score van je wapen blijft staan als je van Prestige 1 naar 2 gaat? Of begin je weer bij 0 & hou je alleen je gouden embleempje?.

Dus deze: Afbeeldingslocatie: http://i.imagehost.org/t/0498/AK1.jpg

ACR heb ik al.. ;) : Afbeeldingslocatie: http://f.imagehost.org/t/0451/AK2.jpg

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-05 18:39
[...]

Er staat zo'n ramenwasser.. plateau, die naar beneden hangt, daar moet je zo hard mogelijk naar toe rennen en daar op springen (veel kans om te vallen, probeer het in een private game, gaat je score niet naar de knoppe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Zoow, da's snel! bedankt, ik ga klimmen en wat een reactievermogen :+

@ hieronder
bram1984 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:03:
[...]
Het is soms net de Matrix hier.
:+

[ Voor 55% gewijzigd door Dispenzer op 05-01-2010 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-05 16:28
rabor schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:48:
[...]

Is echt onzin.. om de basistraining te starten is 26 (bij veel legers) de maximum leeftijd, maar de echte top-fighters zijn allemaal halverwege de 30 - begin 40. Er zijn uiteraard uitzonderingen (jonger & ouder), maar er komt ook echt heel wat meer bij kijken dan alleen reactie-snelheid.

Dan; klopt het echt dat de Master-score van je wapen blijft staan als je van Prestige 1 naar 2 gaat? Of begin je weer bij 0 & hou je alleen je gouden embleempje?.

Dus deze: [afbeelding]

ACR heb ik al.. ;) : [afbeelding]
Onzin? Dit is wat ik te horen kreeg op de opendag van de luchtmacht!
Daarnaast heb je mij ook niet horen zeggen dat alleen reactievermogen telt. Dat maak jij er nu van...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
@Rabor
Yep die blijven bestaan ook al ga je in prestige, die er net boven stopt op 2500 kills, headshots weet ik niet want heb die nog nergens maxed out ook al zit ik ondertussen in prestige 5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stijnislike schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:45:
[...]

Volgens mij train je door gamen wel je reactievermogen, als ik iets van de tafel val vang ik het heel vaak op voordat het de grond raakt, dat is gewoon een goed reactievermogen door gamen, ofzo.
Ik laat ook dagelijks dingen van tafel vallen, meerdere keren per dag. Ik vang ook meestal altijd alles in één beweging op. Het is soms net de Matrix hier.

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Hmmm ik zit met een dilemma, AUG HBAR bling & Grip + ACOG of AUG HBAR sleight of hand & Grip. Net even met de ACOG gerotzooid en ik vind 'm bij de AUG toch wel erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
ACOG gebruik ik alleen maar op wapens die burst gebruiken of single shot of wapens die je manueel laat bursten op long range maar dat kan je natuurlijk met elk wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 28-05 13:26
rabor schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:48:
[...]

Dus deze: [afbeelding]

ACR heb ik al.. ;) : [afbeelding]
Die blijft staan, wel worden enkele scores gereset in de prestige tab zoals knife, stealth,stun,last stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-05 22:39
Graviton12 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:02:
@Rabor
Yep die blijven bestaan ook al ga je in prestige, die er net boven stopt op 2500 kills, headshots weet ik niet want heb die nog nergens maxed out ook al zit ik ondertussen in prestige 5 :)
Het zijn er 1000..

Afbeeldingslocatie: http://i.imagehost.org/t/0287/ACR.jpg

en die gingen heel wat makkelijker dan nu met m'n AK.. De AK is nl een stuk zwaarder dan de ACR, dus het duurt ietsie langer voordat je het wapen omhoog hebt om te kunnen aimen, maar ook daar leer je vrij snel mee omgaan. Als je een tijdje AK hebt gespeeld & je gaat daarna weer terug naar de ACR, dan voelt die bijna als een UMP45..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:11
[...]

Toch zit er een kern van waarheid in. Jonge mensen hebben nu eenmaal een snellere reactie vermogen.
Ooit eens een docu gezien over pro-gamers en daarin kwam naar voren dat een pro-gamer na zijn 21e zijn beste tijd al heeft gehad.

Zo hanteert de luchtmacht ook een maximale leeftijd voor gevechtspiloten (26 jaar, zo uit mijn hoofd). 1 van de redenen is wederom het reactievermogen.
heeft denk ik eerder te maken met devotion voor het gamen en de tijd. heb redelijk wat vrije tijd en bij mij is het nooit achteruit gegaan, was er vroeger vrij goed in, nu mischien zelfs beter. Reactie snelheid kan je naa rmijn weten trainen. het is namelijk ook een deel spiergeheugen. heovaker je een bepaalde handeling doet hoe eerder je dat automatisch kan zonder erbij na te denken. Het word zeg maar een soort van instinct.

Dat van gevechtspiloten is gewoon hetzelfde als bijvoorbeeld met veel opleidingen. Op jongere leeftijd leer je beter en sneller. Mensen zijn meer vormbaar in de jongere jaren tot hun 25ste ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:54
Naja, ik zou het zelf niet doen maar ik vond het wel begrijpelijk omdat het al zo'n zeurkous was :P

Lang leve de mutefunctie ;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-05 22:56
(jarig!)
Is het toegestaan om via hier wat mensen te regelen voor een bestaande (fun)clan? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
YOGI schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:37:
Is het toegestaan om via hier wat mensen te regelen voor een bestaande (fun)clan? :9
Zoals wat wil je gaan doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-05 22:03
nou ik vandaag gezwicht en spel toch maar gekocht. installeren (steam :r )

nou wil ik het spel starten maar dan lijkt het spel vast bij direct het eerste filmpje van IW, krijge en klein stukje te zien en daarna blijft hij hangen. kan nog wel alt-tabben en het process dan killen.

ben er 1x langs gekomen maar toen werkte de muis en tobo niet ingame....

iemand hier ervaring mee? ik draai XP

heb inmiddels alweer spijt 50 euro te hebben uitgegeven ipv op download te klikken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:44

steveman

Comfortabel ten onder

[...]

Toch zit er een kern van waarheid in. Jonge mensen hebben nu eenmaal een snellere reactie vermogen.
Ooit eens een docu gezien over pro-gamers en daarin kwam naar voren dat een pro-gamer na zijn 21e zijn beste tijd al heeft gehad.

Je mag t/m je 28ste nog solliciteren, misschien dat je dat bedoelde...? (En dan willen ze je ten minste nog 10 jaar in kunnen zetten, ná je opleiding)

En reactievermogen is niet het enige bij dit spelletje, Eigenlijk zit je gewoon Wikipedia: Fitts's law in de praktijk te brengen. B)
Sn0wblind schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:20:
[...]

heeft denk ik eerder te maken met devotion voor het gamen en de tijd.

[...]
It's a bingo!

[ Voor 13% gewijzigd door steveman op 05-01-2010 15:45 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
(jarig!)
Huidige clan heeft/had 7 members (meeste IRL bekende mensen). Helaas doen er nu 3 veel world of warcraft :r. Dus wij zoeken nog wat mensen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Sn0wblind schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:20:
[...]

heeft denk ik eerder te maken met devotion voor het gamen en de tijd. heb redelijk wat vrije tijd en bij mij is het nooit achteruit gegaan, was er vroeger vrij goed in, nu mischien zelfs beter. Reactie snelheid kan je naa rmijn weten trainen. het is namelijk ook een deel spiergeheugen. heovaker je een bepaalde handeling doet hoe eerder je dat automatisch kan zonder erbij na te denken. Het word zeg maar een soort van instinct.

Dat van gevechtspiloten is gewoon hetzelfde als bijvoorbeeld met veel opleidingen. Op jongere leeftijd leer je beter en sneller. Mensen zijn meer vormbaar in de jongere jaren tot hun 25ste ofzo.
Het blijft voor beide van ons natuurlijk speculeren maar als ik naar mij zelf kijk dan zie ik wel een achteruitgang in reactie vermogen. Niet zo zeer met gamen maar vooral met sporten. Vroegah (ben nu 30+) reageerde ik naar mijn gevoel net iets sneller dan nu. Gelukkig is daar een stuk ervaring voor in de plaats gekomen. ;)

Devotion telt natuurlijk ook. En ik ben ook van mening dat je reactie vermogen wel degelijk kan trainen.
Maar dat het reactievermogen uiteindelijk achteruit gaat is natuurlijk een feit (zie ook 65+ ers). De vraag is alleen op welke leeftijd en in welke mate.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
YOGI schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:44:
Huidige clan heeft/had 7 members (meeste IRL bekende mensen). Helaas doen er nu 3 veel world of warcraft :r. Dus wij zoeken nog wat mensen O+
Welk platform?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
(jarig!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-04 10:43
Als je nog mensen zoekt, wil ik wel meedoen :) ben vrij nieuw dat wel, lvl 23 geloof ik.

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
jammer ik heb een ps3 :)
Maar wil wel een clan vormen voor de ps3
dus iemand ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223141

Heb bijna me 1000 kills met me Famas gehaald!
Moet nog 151 kills maken en dan heb ik dat gehad, sommige mappen gaat het echt als een trein.
Maar dat is ook wel compleet random, gisteren in subbase 1x 21-3 gehaald met me Famas + HB + Silencer.
En 2 uur later kom je niet verder dan 4-7, maar ik vind het hoe dan ook een lekker wapen.
Ik vind het zelf trouwens wel gaaf zo'n Famas met Fall camo en dan die zilvere Headshots title met Famas er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
bram1984 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:28:
Ik heb gisteren voor het eerst wat hardcore potjes gespeeld (HQ Pro Ricochet & TDM) en het viel me best tegen, wat betreft niveau. K/D was de hele tijd negatief, op HQ @ Quarry na.
Drie tips:
1: Gebruik de heartbeat optie op een assault rifle, in Urban mappen heb je hier veelal een voordeel bij.
2: Op de grotere mappen geldt dat spelers veel lopen te campen waardoor het de moeite waard is gewoon willekeurig op campspots te schieten.
3: Loop samen met je teammaten en loop niet te rushen, gegarandeerd meer succes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
steveman schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:42:
[...]

Je mag t/m je 28ste nog solliciteren, misschien dat je dat bedoelde...? (En dan willen ze je ten minste nog 10 jaar in kunnen zetten, ná je opleiding)

En reactievermogen is niet het enige bij dit spelletje, Eigenlijk zit je gewoon Wikipedia: Fitts's law in de praktijk te brengen. B)

[...]

Uhhh... zie het nu pas... Idd, bedoelde solliciteren 8)7

En uiteraard speelt er veel meer mee. (ruimtelijk)inzicht en ervaring zorgen ook voor meer kills. ;)

It's a bingo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

@monnick.

Sorry mijn fout,zal er in de toekomst beter op letten.
Macht ter gewoonte was het een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Deze zit alweer vol dus kunnen we verder in:
[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 - Deel 13

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.