Gisteren met m'n stealth bomber (uit care package) een friendly harrier neergehaald. Dat kan dus blijkbaar ook.
.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ach ik ben ook niet meer de jongste maar ik kan nog prima meekomen.Graviton12 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:55:
Merk het zelf ook al jaren dat ik achteruit ga, vroeger was ik bij top 100 - 500 of zo bij bepaalde games (veel kleinere communities dan tegenwoordig natuurlijk) en nu raak ik kant noch wal
Nee, niet begrijpelijk!TroonStaal schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:18:
[...]
Nee, erg leuk vond ik het ook nietWel begrijpelijk, dat wel. Miste wel de headset om even sorry te zeggen maar waarschijnlijk had hij mij toch wel getk'd. Hij was namelijk al de hele match aan het zeuren
Je reactievermogen trainen? Ik denk wel dat je jezelf iets scherper kan maken, maar door training een echt beter reactievermogen ontwikkelen? Naah, dat kan volgens mij niet. Het blijft m.i. een reflex. Maar goed, ben geen geleerde ... iemand anders?ben ik het neit echt mee eens, reactie vermogen train je sowieso. ben 25, sta 9 van de 10x fors bovenaan en speel soms smdidags al en soms snachts, merk ook helemaal geen skill of tactiek verschik.
Anoniem: 321222
hoort het niet gewoon zo aangezien dat ding zo overpowered als de pest is....Svennetjee schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:16:
[...]
Zoekfunctie gebruiken! Bug in het spel: alleen de pavelow uit een care package telt wel mee bij je streak, en als je zelf een kill maakt voor de pavelow er een maakt telt het mee voor je killstreak. Vraag is wanneer IW het gaat fixen..
Anoniem: 321222
als je voor het gebouw staat links de hangende hoogwerker opjumpen, dan erop klimmen... via de rand van het gebouw naar de rechterkant toe lopen en dan op die hoogwerker klimmen, via die hoogwerker naar het dak en je bent erDispenzer schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:38:
[...]
Je reactievermogen trainen? Ik denk wel dat je jezelf iets scherper kan maken, maar door training een echt beter reactievermogen ontwikkelen? Naah, dat kan volgens mij niet. Het blijft m.i. een reflex. Maar goed, ben geen geleerde ... iemand anders?
Even wat anders, wat was ook alweer de manier op bij Highrise om het dak te komen? Ben nu al een tijdje aan zoeken, waarschijnlijk verkeerd, want flikker continue naar benenden
Volgens mij train je door gamen wel je reactievermogen, als ik iets van de tafel val vang ik het heel vaak op voordat het de grond raakt, dat is gewoon een goed reactievermogen door gamen, ofzo.Dispenzer schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:38:
[...]
Je reactievermogen trainen? Ik denk wel dat je jezelf iets scherper kan maken, maar door training een echt beter reactievermogen ontwikkelen? Naah, dat kan volgens mij niet. Het blijft m.i. een reflex. Maar goed, ben geen geleerde ... iemand anders?
Even wat anders, wat was ook alweer de manier op bij Highrise om het dak te komen? Ben nu al een tijdje aan zoeken, waarschijnlijk verkeerd, want flikker continue naar benenden
Is echt onzin.. om de basistraining te starten is 26 (bij veel legers) de maximum leeftijd, maar de echte top-fighters zijn allemaal halverwege de 30 - begin 40. Er zijn uiteraard uitzonderingen (jonger & ouder), maar er komt ook echt heel wat meer bij kijken dan alleen reactie-snelheid.ChojinZ schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:40:
[...]
Zo hanteert de luchtmacht ook een maximale leeftijd voor gevechtspiloten (26 jaar, zo uit mijn hoofd). 1 van de redenen is wederom het reactievermogen.
Kepi_nl
Er staat zo'n ramenwasser.. plateau, die naar beneden hangt, daar moet je zo hard mogelijk naar toe rennen en daar op springen (veel kans om te vallen, probeer het in een private game, gaat je score niet naar de knoppe)Dispenzer schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:38:
[...]
[ Voor 55% gewijzigd door Dispenzer op 05-01-2010 15:05 ]
Onzin? Dit is wat ik te horen kreeg op de opendag van de luchtmacht!rabor schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:48:
[...]
Is echt onzin.. om de basistraining te starten is 26 (bij veel legers) de maximum leeftijd, maar de echte top-fighters zijn allemaal halverwege de 30 - begin 40. Er zijn uiteraard uitzonderingen (jonger & ouder), maar er komt ook echt heel wat meer bij kijken dan alleen reactie-snelheid.
Dan; klopt het echt dat de Master-score van je wapen blijft staan als je van Prestige 1 naar 2 gaat? Of begin je weer bij 0 & hou je alleen je gouden embleempje?.
Dus deze: [afbeelding]
ACR heb ik al..: [afbeelding]
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Ik laat ook dagelijks dingen van tafel vallen, meerdere keren per dag. Ik vang ook meestal altijd alles in één beweging op. Het is soms net de Matrix hier.stijnislike schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:45:
[...]
Volgens mij train je door gamen wel je reactievermogen, als ik iets van de tafel val vang ik het heel vaak op voordat het de grond raakt, dat is gewoon een goed reactievermogen door gamen, ofzo.
Anoniem: 104511
Die blijft staan, wel worden enkele scores gereset in de prestige tab zoals knife, stealth,stun,last stand.rabor schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:48:
[...]
Dan; klopt het echt dat de Master-score van je wapen blijft staan als je van Prestige 1 naar 2 gaat? Of begin je weer bij 0 & hou je alleen je gouden embleempje?.
Dus deze: [afbeelding]
ACR heb ik al..: [afbeelding]
Het zijn er 1000..Graviton12 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:02:
@Rabor
Yep die blijven bestaan ook al ga je in prestige, die er net boven stopt op 2500 kills, headshots weet ik niet want heb die nog nergens maxed out ook al zit ik ondertussen in prestige 5
Kepi_nl
heeft denk ik eerder te maken met devotion voor het gamen en de tijd. heb redelijk wat vrije tijd en bij mij is het nooit achteruit gegaan, was er vroeger vrij goed in, nu mischien zelfs beter. Reactie snelheid kan je naa rmijn weten trainen. het is namelijk ook een deel spiergeheugen. heovaker je een bepaalde handeling doet hoe eerder je dat automatisch kan zonder erbij na te denken. Het word zeg maar een soort van instinct.ChojinZ schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:40:
[...]
Toch zit er een kern van waarheid in. Jonge mensen hebben nu eenmaal een snellere reactie vermogen.
Ooit eens een docu gezien over pro-gamers en daarin kwam naar voren dat een pro-gamer na zijn 21e zijn beste tijd al heeft gehad.
Zo hanteert de luchtmacht ook een maximale leeftijd voor gevechtspiloten (26 jaar, zo uit mijn hoofd). 1 van de redenen is wederom het reactievermogen.
Naja, ik zou het zelf niet doen maar ik vond het wel begrijpelijk omdat het al zo'n zeurkous was
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Zoals wat wil je gaan doen dan?YOGI schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:37:
Is het toegestaan om via hier wat mensen te regelen voor een bestaande (fun)clan?
Je mag t/m je 28ste nog solliciteren, misschien dat je dat bedoelde...? (En dan willen ze je ten minste nog 10 jaar in kunnen zetten, ná je opleiding)ChojinZ schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:40:
[...]
Toch zit er een kern van waarheid in. Jonge mensen hebben nu eenmaal een snellere reactie vermogen.
Ooit eens een docu gezien over pro-gamers en daarin kwam naar voren dat een pro-gamer na zijn 21e zijn beste tijd al heeft gehad.
It's a bingo!Sn0wblind schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:20:
[...]
heeft denk ik eerder te maken met devotion voor het gamen en de tijd.
[...]
[ Voor 13% gewijzigd door steveman op 05-01-2010 15:45 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Het blijft voor beide van ons natuurlijk speculeren maar als ik naar mij zelf kijk dan zie ik wel een achteruitgang in reactie vermogen. Niet zo zeer met gamen maar vooral met sporten. Vroegah (ben nu 30+) reageerde ik naar mijn gevoel net iets sneller dan nu. Gelukkig is daar een stuk ervaring voor in de plaats gekomen.Sn0wblind schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:20:
[...]
heeft denk ik eerder te maken met devotion voor het gamen en de tijd. heb redelijk wat vrije tijd en bij mij is het nooit achteruit gegaan, was er vroeger vrij goed in, nu mischien zelfs beter. Reactie snelheid kan je naa rmijn weten trainen. het is namelijk ook een deel spiergeheugen. heovaker je een bepaalde handeling doet hoe eerder je dat automatisch kan zonder erbij na te denken. Het word zeg maar een soort van instinct.
Dat van gevechtspiloten is gewoon hetzelfde als bijvoorbeeld met veel opleidingen. Op jongere leeftijd leer je beter en sneller. Mensen zijn meer vormbaar in de jongere jaren tot hun 25ste ofzo.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Welk platform?YOGI schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:44:
Huidige clan heeft/had 7 members (meeste IRL bekende mensen). Helaas doen er nu 3 veel world of warcraft. Dus wij zoeken nog wat mensen
Als je nog mensen zoekt, wil ik wel meedoen
I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541
Anoniem: 223141
Drie tips:bram1984 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:28:
Ik heb gisteren voor het eerst wat hardcore potjes gespeeld (HQ Pro Ricochet & TDM) en het viel me best tegen, wat betreft niveau. K/D was de hele tijd negatief, op HQ @ Quarry na.
steveman schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:42:
[...]
Je mag t/m je 28ste nog solliciteren, misschien dat je dat bedoelde...? (En dan willen ze je ten minste nog 10 jaar in kunnen zetten, ná je opleiding)
En reactievermogen is niet het enige bij dit spelletje, Eigenlijk zit je gewoon Wikipedia: Fitts's law in de praktijk te brengen.
[...]
Uhhh... zie het nu pas... Idd, bedoelde solliciteren![]()
En uiteraard speelt er veel meer mee. (ruimtelijk)inzicht en ervaring zorgen ook voor meer kills.
It's a bingo!
Anoniem: 338166
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq