Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simmity
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 14:12
Zojuist gebruik gemaakt van een P90 SMG met rapid fire en red dot sight, wat een geweldige gun. Direct 10 kills gemaakt in Terminal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 22:41

painkill

Pain(k)(ill)

Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 20:13:
Vandaag alle achievements gehaald! Woehoeee :D als ik iemand kan helpen met spec ops stuur een DM. :) Im so happieieie.

(wat ik een goed idee vind, we verzamelen 9 XBL GoT'ers en gaan Ground War dominaten :))
Doe wel je Xbox naam dan, heb nog wel even wat hulp nodig bij Spec Ops.
Al heb ik al 40 sterren solo gehaald :)

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar spelen er hier ook mensen in een "vast" team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simmity schreef op zondag 03 januari 2010 @ 21:22:
Zojuist gebruik gemaakt van een P90 SMG met rapid fire en red dot sight, wat een geweldige gun. Direct 10 kills gemaakt in Terminal.
Laatst akimbo P90 met steady aim + stopping power ontdekt, ik zou er alleen wel scavenger bij pakken want dit gaat nergens meer over, no skill combo maar wel leuk om met wat vaart de maps rond te rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

TheZeroorez schreef op zondag 03 januari 2010 @ 21:17:
Ok nu ben ik er echt klaar mee. Ik heb een week of wat niets gespeeld, en MW2 is nu nog erger dan het al was. Ik kom #@*U%*@&@ altijd weer in dezelfde maps uit. Ik wil kunnen kiezen.
Dat is eigenlijk zeer logisch en bij I.W. zijn ze zelfs nog dommer dan mij:
Vijf favoriete maps volgens dit topic: Terminal, Skidrow, Afghan, Favela en Highrise.
Vijf meest gehate maps: Underpass, Rundown, Invasion, Quarry, Estate.

Wat gebeurt nu tijdens een gemiddelde game in de lobby ?
kutmap => mensen leaven => nieuwe players joinen
toffe map => mensen blijven => nieuwe players op zoek naar andere lobbies
Dus terug naar kutmap.

Het komt erop neer dat als je de meeste kans wilt hebben voor je favo maps, je ofwel in dezelfde game moet blijven, ofwel massaal games joinen en leaven. Nu is dat eerste utopie want het is al lang geleden dat er geen host problems zijn na 3 of meer games. En het tweede heeft ook geen nut, want je word vaak gewoon in een bestaande game gegooid die mogelijk al gedaan kan zijn.

Men had dat bij I.W. op zoveel manieren kunnen oplossen, maar uiteindelijk boeit het niemand. De aandeelhouders willen poen, dus mogen ze zich bezig houden met MW3 en DLC's voor MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:59

RayNbow

Kirika <3

Terug tabben naar windows mis ik ook behoorlijk.
Zolang je nog niet in een lobby zit, werkt Alt+Tab. Zit je in een lobby, dan kan je nog task switchen met Alt+Esc.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 21:17:
[...]

Ik haal er ook wel altijd een normale score maar,alles loopt constant kris kras door elkaar.
Haat helemaal die mensen die in die map die boven op het huis en in het huis met thermal gaan sniperen.
Iets zegt mij dat dat niet zo bedoeld was:Phaha
Hmm kan aan verschil in game mode zitten; ik speel zo goed als alleen maar TDM. Je team beweegt zich zegmaar als een vlek over het level, goed kijken waar ze zich bevinden en waar de tegenstander zit en je kan ze zo mooi allemaal neermaaien :)

Die mensen op de hijskraan en op het dak enzo stoor ik me niet echt aan, zie het bijna niet gebeuren en als er iemand loopt is het een wandelende schietschijf zo opvallend dat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
RayNbow schreef op zondag 03 januari 2010 @ 22:05:
[...]

Zolang je nog niet in een lobby zit, werkt Alt+Tab. Zit je in een lobby, dan kan je nog task switchen met Alt+Esc.
Oh alt+esc is wel netjes dan. In games kan ik soms ook niet naar m'n desktop tabben.

De grootste vraag is ook waarom? Net als die minuut verplicht naar je scherm staren in de lobby. Zet er dan gewoon een chatbox onder. Voice gebruikt toch niemand :P

Laatst ging ik met 2 vrienden gamen trouwens, kom ik - waarschijnlijk omdat wij een team van 3 waren - steeds tegen clans met teamspeak in servers. Nou dat speelt ook leuk zeg, met 2 low- spelers en een paar vreemden tegen clans die op teamspeak of whatever zitten :o (niet dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 22:17:
[...]

Hmm kan aan verschil in game mode zitten; ik speel zo goed als alleen maar TDM. Je team beweegt zich zegmaar als een vlek over het level, goed kijken waar ze zich bevinden en waar de tegenstander zit en je kan ze zo mooi allemaal neermaaien :)

Die mensen op de hijskraan en op het dak enzo stoor ik me niet echt aan, zie het bijna niet gebeuren en als er iemand loopt is het een wandelende schietschijf zo opvallend dat het is.
Ik speel ook T D M maar de mensen met wie ik speel( ik speel (HELAAS) niet met een vast team..
Die hebben nog nooit van het woordje tactiek gehoord denk ik die rennen alle kanten op ieder voor zich(njaah bijna elke map maar toch)
Jammer dat het team verband altijd ver te zoeken is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ja ik speel ook met random mensen en soms loopt iedereen idd volkomen de andere kant op, is wel vervelend.

Overigens blijf ik nog steeds merken dat ik overdag gewoon zo veel slechter ben dan s'avonds, vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 22:25:
Ah ja ik speel ook met random mensen en soms loopt iedereen idd volkomen de andere kant op, is wel vervelend.

Overigens blijf ik nog steeds merken dat ik overdag gewoon zo veel slechter ben dan s'avonds, vaag.
Jij ookal:O dacht dat het aan mij lag.....

in de middag ben ik niet zo erg goed maar na 12en eindig ik 9 van de 10 potten als 1ste... maybe dat er dan andere landen bezig zijn:P of dan zijn we lekker ingspeeld kan ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Ok nu ben ik er echt klaar mee. Ik heb een week of wat niets gespeeld, en MW2 is nu nog erger dan het al was. Ik kom #@*U%*@&@ altijd weer in dezelfde maps uit. Ik wil kunnen kiezen. Terug tabben naar windows mis ik ook behoorlijk. En waar de heck is PAM4 of een console wanneer je het nodig hebt?

Om nog maar te zwijgen over de pings. Met de mod voor 5 balkjes waar ieder balkje 20ms is speel ik tegenwoordig heel de tijd in servers waar de host lekker met ping 0 speelt en de rest met 70+ (of het is 200ms totaal en 140, ik weet het niet, maar het speelt voor geen meter).

Zijn er inmiddels al wat wapens en maps naar MW1 geport? Dan installeer ik dat wel weer }:|
Dra-fucking-matisch dit, en dan heb ik het nog niet eens over al die mannetjes die met markers sprinten gehad. En ja, het is een rant
:+ :+
Ik roep het al een tijdje.. fijn om te zien dat er meer mensen zijn die het zelfde probleem hebben.

Ik wil spelen: Sub-base, Wasteland, Invasion maar ik krijg altijd freaking Highrise, Favela en Rust
En _eerlijk waar_ ik heb nog nooit, maar dan NOG NOOIT Derail gespeeld, en ben toch al lvl 39!?!?!??!?

Ik pleit voor een voorkeur systeem waar je 3 sterren kan uitdelen aan maps waar je voorkeur bij ligt.
1: Niet cool
2: Normaal
3: Leuk
Maar nee, het is spelen, of niks.

[ Voor 3% gewijzigd door ixl85 op 03-01-2010 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:59

RayNbow

Kirika <3

TheZeroorez schreef op zondag 03 januari 2010 @ 22:17:
[...]

Oh alt+esc is wel netjes dan. In games kan ik soms ook niet naar m'n desktop tabben.

De grootste vraag is ook waarom?
Het simpele antwoord is dat taskswitchen in games wel eens de boel stuq maakt. Als het werkt is het vaak ook nog wat traagjes vergeleken met taskswitches tussen "normale" apps (veroorzaakt door bijv. een andere resolutie). IW zal wel uit voorzorg Alt+Tab te hebben uitgeschakeld.

Dat Alt+Esc werkt betekent waarschijnlijk dat niet iedereen (en ook IW niet) bekend is met deze toetsencombinatie in Windows.
Net als die minuut verplicht naar je scherm staren in de lobby.
Aan die minuut erger ik me eigenlijk niet. Het stelt je in staat om nog de resultaten van de match te bekijken, wat classes aan te passen of een korte break te houden.

Die ene minuut vind ik alleen ergerlijk als je op zoek bent naar een lobby, want dan wil je meestal snel aan de actie beginnen.
Zet er dan gewoon een chatbox onder. Voice gebruikt toch niemand :P
Voice chat heb ik uitgeschakeld omdat ik me er aan ergerde... Ik wil geen onzin gebrabbel horen. :p
Laatst ging ik met 2 vrienden gamen trouwens, kom ik - waarschijnlijk omdat wij een team van 3 waren - steeds tegen clans met teamspeak in servers. Nou dat speelt ook leuk zeg, met 2 low- spelers en een paar vreemden tegen clans die op teamspeak of whatever zitten :o (niet dus)
Wat let jou en je vrienden om ook aan de Teamspeak (of Ventrilo) te gaan?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-09 20:48

Pindamann

Human

Voor de mensen die zich irriteren aan Team Deathmatch 1 minuut wachttijd: speel Team Deathmatch Express :)

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 09:49
TheZeroorez schreef op zondag 03 januari 2010 @ 22:17:
[...]

De grootste vraag is ook waarom? Net als die minuut verplicht naar je scherm staren in de lobby. Zet er dan gewoon een chatbox onder. Voice gebruikt toch niemand :P
Ik kan dat gewoon hoor 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door MaFFia op 03-01-2010 23:27 ]

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 20:46:
Maar hebben nog meer mensen zo'n gruwelijke hekel aan die Map Highrise:O... O wat erger ik me daar dood
Ik ook vooral die campers die dan ik die kranen gaan zitten of op het dak, ik kan echt heel slecht tegen campers die dan ergens achteraf gaan liggen. een positie vast houden zoals de villa snap ik nog, dat je in het huis rond loopt om indringers te verjagen, maar snipers die ergens gaan liggen vind ik heel erg vervelend, vooral in high rise( Hardcore natuurlijk;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

robertvansloten schreef op zondag 03 januari 2010 @ 23:29:
[...]

Ik ook vooral die campers die dan ik die kranen gaan zitten of op het dak, ik kan echt heel slecht tegen campers die dan ergens achteraf gaan liggen. een positie vast houden zoals de villa snap ik nog, dat je in het huis rond loopt om indringers te verjagen, maar snipers die ergens gaan liggen vind ik heel erg vervelend, vooral in high rise( Hardcore natuurlijk;-)
Hoe moeten ze snipen dan ? Al rondrennend?
Je weet dat daar altijd volk rondhangt op die plekken. Schiet ze dood of tube ze :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:12
Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 22:21:
[...]

Ik speel ook T D M maar de mensen met wie ik speel( ik speel (HELAAS) niet met een vast team..
Die hebben nog nooit van het woordje tactiek gehoord denk ik die rennen alle kanten op ieder voor zich(njaah bijna elke map maar toch)
Jammer dat het team verband altijd ver te zoeken is...
Mja, ik loop ook meestal gewoon ergens heen, maar dat komt omdat ik de maps nog niet goed ken :P
Verder loop ik niet graag met een groepje mee, want dat schiet ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DinX schreef op zondag 03 januari 2010 @ 23:36:
[...]

Je weet dat daar altijd volk rondhangt op die plekken. Schiet ze dood of tube ze :)
Jamaar ik ben anti Tuben..tegenstanders mogen het van mij wel gebruiken maar zelf vind ik het soort van valsspelen als ik het doe.(heeeel soms in wasteland in die bunker doe ik het af en toe maarja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ok nu ben ik er echt klaar mee. Ik heb een week of wat niets gespeeld, en MW2 is nu nog erger dan het al was. Ik kom #@*U%*@&@ altijd weer in dezelfde maps uit. Ik wil kunnen kiezen. Terug tabben naar windows mis ik ook behoorlijk. En waar de heck is PAM4 of een console wanneer je het nodig hebt?

Om nog maar te zwijgen over de pings. Met de mod voor 5 balkjes waar ieder balkje 20ms is speel ik tegenwoordig heel de tijd in servers waar de host lekker met ping 0 speelt en de rest met 70+ (of het is 200ms totaal en 140, ik weet het niet, maar het speelt voor geen meter).

Zijn er inmiddels al wat wapens en maps naar MW1 geport? Dan installeer ik dat wel weer }:|
Dra-fucking-matisch dit, en dan heb ik het nog niet eens over al die mannetjes die met markers sprinten gehad. En ja, het is een rant
Same here, om nog maar te zwijgen over de rushes en de knife kills. Ook de killcam laat soms zien, dat iemand die een kill heeft, eigenlijk gewoon gigantisch mis schoot? :? Tenminste, dat heb ik wel vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Laatst online: 25-08 14:13
[...]

niet zo moeilijk, je pakt een sniper, gaat op een kraan of het dak liggen en je gaat snipen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GJtje schreef op zondag 03 januari 2010 @ 23:45:
[...]
Same here, om nog maar te zwijgen over de rushes en de knife kills. Ook de killcam laat soms zien, dat iemand die een kill heeft, eigenlijk gewoon gigantisch mis schoot? :? Tenminste, dat heb ik wel vaak.
das gewoon lag, helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom kan je maar 2 claymores tegelijk neerleggen:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 23:57:
waarom kan je maar 2 claymores tegelijk neerleggen:(
hehe :P, omdat ik anders ook claymores zou gaan spelen, en met mij zo'n 80% andere spelers.

stel je voor, dat je na iedere spawn maar 3 stappen kan zetten voordat er weer eentje afgaat... dan is het echt een k*tspel.

zo, vandaag weer even beetje gespeelt. begin steeds meer naar hardcore te neigen. speelde cod4 ook altijd hardcore omdat het gewoon moeilijker en leuker was, en nu met MW2 kom je ook een stuk minder b0rken killstreak rewards tegen, en men speelt over het algemeen beter en serieuzer (iig, zo ervaar ik het)

denk dat het voor mij voortaan gewoon HC-HQ ricochet wordt. alleen jammer dat ze geen HC moshpit hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Omdat je anders een mijnenveld creert en het potentieel heeft voor een ubercamper build. Nóg camperderderder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 00:02:
[...]

hehe :P, omdat ik anders ook claymores zou gaan spelen, en met mij zo'n 80% andere spelers.

stel je voor, dat je na iedere spawn maar 3 stappen kan zetten voordat er weer eentje afgaat... dan is het echt een k*tspel.

zo, vandaag weer even beetje gespeelt. begin steeds meer naar hardcore te neigen. speelde cod4 ook altijd hardcore omdat het gewoon moeilijker en leuker was, en nu met MW2 kom je ook een stuk minder b0rken killstreak rewards tegen, en men speelt over het algemeen beter en serieuzer (iig, zo ervaar ik het)

denk dat het voor mij voortaan gewoon HC-HQ ricochet wordt. alleen jammer dat ze geen HC moshpit hebben
Daar heb je gelijk in,had ik niet overnagedacht een heel mijnenveld(H)(zou dat geen leuke map zijn Mijnenveld(H)haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Het spel heeft potentie maar, geen map keuze, geen console, geen dedicated servers zorgen ervoor dat ik dagelijks maar een kwartiertje knal ( waarvan 5 min in de lobby doorgebracht wordt ) en daarna quit. Belachelijk dit, dat ze zo'n wanproduct releasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omnyakom1 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 00:19:
Het spel heeft potentie maar, geen map keuze, geen console, geen dedicated servers zorgen ervoor dat ik dagelijks maar een kwartiertje knal ( waarvan 5 min in de lobby doorgebracht wordt ) en daarna quit. Belachelijk dit, dat ze zo'n wanproduct releasen.
Mwoah ik vind het persoonlijk niet echt een wanproduct want het spel zelf is gewoon goed vind ik.
Vind meer de organisatie erachter waardeloos..
Je heb bij elk spel wel fouten daarom komen er updates enzo van games.
Maar I W Heeft er gewoon Lak aan. heel af en toe doen ze eens wat maarja.
Maar iedereen heeft er wel een paar keer profijt van gehad van een foutje in de game.
Dus:P geen wanproduct maar Wan organisatie.haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Ik mis ALT-TAB ook wel erg inderdaad. Wie bedenkt het nou om dat eruit te halen 8)7 ... Als het nou grafisch een monsterspel was waardoor de kans op crashes hoog is en het terug ALT-TABBEN erg lang duurt heb ik wel begrip voor, maar dit spel is ook nog eens grafisch erg simplistisch.

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YoshiBignose schreef op maandag 04 januari 2010 @ 00:32:
Ik mis ALT-TAB ook wel erg inderdaad. Wie bedenkt het nou om dat eruit te halen 8)7 ... Als het nou grafisch een monsterspel was waardoor de kans op crashes hoog is en het terug ALT-TABBEN erg lang duurt heb ik wel begrip voor, maar dit spel is ook nog eens grafisch erg simplistisch.
mwa, team fortress 2 is nou ook geen grafisch monster, maar die trekt alt-tab ook vrij slecht (iig, in mijn ervaring)

en het spel is niet echt een wanproduct, het is gewoon niet wat wij (PC)gamers gewent zijn.
Neem dan bijvoorbeeld Empire Total War, dat was echt een wanproduct, daar waren alle kopers van het spel (ik incluus) gewoon veredelde betatesters. dat spel was gewoon "niet af".

Dit spel daarintegen is wel af (met een korte campaign, i'll give you that) maar de rest is gewoon designed / on purpose. het enige wat het bedrijf na laat is directe actie op cheaters en glitches, maar thats it. En ja, ook dat is al veel, maar toch, cheaters kan je alleen maar tegen op treden en glitches zijn gewoon design foutjes of iets waar een team van 40 man niet over na denkt, maar de hele bevolking wel achter komt (out of the box) en dat kan ik ze niet aanrekenen. Het enige wat ik ze kan aanrekenen is de snelheid tot handelen.

en verder, geen console, geen dedi's, geen lean, hogere pingtijden, slechtere matchmaking... allemaal designed. welcome to console world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Teamdeathmatch in Hardcore mode vind ik bij mw2 bagger, iedereen zit te campen. Echt bijzonder opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op maandag 04 januari 2010 @ 00:41:
Teamdeathmatch in Hardcore mode vind ik bij mw2 bagger, iedereen zit te campen. Echt bijzonder opvallend.
Daarom speel ik ook alleen maar Mercenary Team Deathmatch en Free For All heel af en toe om te kijken of men skills al wat verbeterd zijn:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 16:36
Vandaag iets nieuws tegengekomen.

Kut pings, en de match speelde zich langzamer af dan normaal.

Filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dorest0rm schreef op maandag 04 januari 2010 @ 00:58:

Filmpje
Dat is ook gewoon lag? Ik zie niet wat er slomo aan is hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 16:36
GJtje schreef op maandag 04 januari 2010 @ 01:03:
[...]
Dat is ook gewoon lag? Ik zie niet wat er slomo aan is hoor. :)
In dat deel is het niet goed te zien nee.
De rest van de match speelde zich duidelijk veel langzamer af, als je goed kijkt in dat filmpje zie je dat ik er ook wat langer over doe als ik spring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 00:39:
[...]

mwa, team fortress 2 is nou ook geen grafisch monster, maar die trekt alt-tab ook vrij slecht (iig, in mijn ervaring)
Ik denk dat het daar weinig mee te maken heeft.
Aion, een niet al te licht spel om te draaien trekt het met gemak terwijl in eerdere versies (net na de launch) dit vrijwel onmogelijk was.
Gamers klaagde, develepers luisterde en warempel: nu is alt-tab net zo snel als firefox naar explorer.
Verder hebben L4D1 en 2 hier bij mij ook geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022
reemprive schreef op maandag 04 januari 2010 @ 00:41:
Heb je HC HQ pro nog niets gezien :D

anyways dit campgedrag komt deels door de layout van de maps maar vooral door het aantal spelers op een server. Campers krijgen gewoon de rust en leegte om een plekje te zoeken en daar ook een lange periode te blijven.
Bij Cod 4 zat je soms met 30 man in een server. Dan kom je echt geen campers tegen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeej(H) de top 100.000 weer binnengekomen..:( heb je een week niet gespeeld (kerst oud en nieuws enz.)
Was meteen bijna half miljoen plaatsen gezakt:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steveman schreef op zondag 03 januari 2010 @ 20:56:
[...]

Tik maar eens in de quicksearch bovenaan je pagina "screenshot" in ;)
Gedaan maar levert ook niet veel op, behalve "misschien F2 of F12 ofzo, en anders gebruik je toch een extern programma of print screen en plak je het in paint" (dat laatste gaat al niet omdat ik niet uit het spel kan alt+tabben). Maargoed, een antwoord op de vraag is er dus niet, alleen suggesties. XD Ik download FRAPS wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dorest0rm schreef op maandag 04 januari 2010 @ 00:58:

Filmpje
mwa, aan je reload te zien idd niet veel speciaal, hebben we wss net het cruciale gemist op tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje.
Ik speel op de ps3,ben van 2.00 tot 4.30 bezig geweest om in een gamemap te komen van Afghan,Wasteland,Derail,Estate... In 2.30 uur is het me niets gelukt om in 1 van die games te komen heb continu als je weer in een game word gestopt die allang bezig is ( 9 van de 10 keer die kut Terminal) weggegaan en weer Find Game..pfff
Dan ga je daar uit weg en word je 20 keer achter elkaar daar weer in teruggezet.
Weet iemand hoe je kan zorgen dat je niet word teruggezet
Of dat ik lekker die maps kan spelen?

Of kan dat niet en is dat weer de zoveelste fout van I W :(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2010 04:37 . Reden: Daarom ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 04:35:
Of kan dat niet en is dat weer de zoveelste fout van I W :(
die ene :P.

enige mogelijkheid is in een server blijven zitten en hopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over Highrise.

Wat een ontzettende $%#^&%$ map is dat zeg.
Speel vooral Domination.
Het enige wat ik daar aan het doen ben is Respawnen, kom niet eens in de buurt van kills maken.
Ben toch vrij gemiddelde speler van de 10 potjes 6 a 7 keer top 3 haalt.

Maar als Highrise voorbij komt ben ik het helemaal kwijt, snipers met thermal die van A naar C schieten.
Spawn je bij A ( het gebouw waar je binnen op die rand kan zitten waar je via die kranen kan komen) in de hoek bij de gang en zodra je de hoek om komt is het *plof* headshot.
Na wat van die spawn rapes komen die harriers, choppers en stealthbombers en dan is er geen beginnen aan.
Allemaal veel te hectisch, meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:17
Als je er last van hebt gewoon onderlangs lopen. :)

Dat ze op de pc de chat in de lobby niet gemaakt hebben is inderdaad behoorlijk lomp, nu zit je meestal gewoon een minuut naar je scherm te staren... :/

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 21:43
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 09:14:
Over Highrise.

Speel vooral Domination.
Het enige wat ik daar aan het doen ben is Respawnen, kom niet eens in de buurt van kills maken.

Maar als Highrise voorbij komt ben ik het helemaal kwijt, snipers met thermal die van A naar C schieten.
Spawn je bij A ( het gebouw waar je binnen op die rand kan zitten waar je via die kranen kan komen) in de hoek bij de gang en zodra je de hoek om komt is het *plof* headshot.
Na wat van die spawn rapes komen die harriers, choppers en stealthbombers en dan is er geen beginnen aan.
Kan af en toe klote zijn ja.
Meestal gebruik ik daar marathon en race ik naar de objectives en dan wil het wel. Krijg na afloop 9 van de 10 keer die dominator award (most capture points).
Als het echt te gek wordt met harriers en choppers schakel ik over naar een andere class met cold blood en een stinger op zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 15:27

Dat ze op de pc de chat in de lobby niet gemaakt hebben is inderdaad behoorlijk lomp, nu zit je meestal gewoon een minuut naar je scherm te staren... :/
heerlijk rustig.. anders heb je alleen maar malloten die achtelijk zitten te bleren
en steam heeft een prima voicechat voor als je met je maat wilt praten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
Over Highrise.

Speel vooral Domination.

Grappig hoe de meningen over onderdelen van dit spel (wapens, maps, game types) toch iedere keer weer uitéén lopen. Ik vind Highrise juist één van de lekkerste levels. En ik ben alles behalve een sniper-met-thermal (meestal rushen met SMG) :+

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

YoshiBignose schreef op maandag 04 januari 2010 @ 00:32:
Volgens mij kan je alt-tab wel gebruiken als je niet in een lobby of spel zit.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

al rondrennend. http://www.youtube.com/user/shaun0728

ze zitten idd altijd op dezelfde plekken dus zo moeilijk is het niet ze te killen.
ik probeer zelf trouwens altijd als deze gast te spelen, http://www.youtube.com/user/tejbz
meestal haal ik wel goede scores, 20-10 gemiddeld laatste tijd en soms als ik niet gekilld wordt voor predator missile 30-5 ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
(jarig!)
ben ik de enige die bij prestige 2 lvl 21 nog steeds geen nuke heeft gehad? :P

ik sta 8 vd 10 potjes in de top3 en speel bijna alle varianten van het spel. oke ik ben best wel een rusher en vind het zonde van het potje om na een killstreak van 8 voorzichtig te gaan spelen omdat anders mij streak vernaait is. ben op het moment op 14 maar hoger als dat kom ik niet.

ben ik de enige en zijn er tips ?

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Over Highrise.

Speel vooral Domination.

Dan verlaat je de gebouwen toch via de kelder?

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook nog geen nuke gehad, ben prestige 1 level 63.
ben er 1x vlakbij geweest met 24 kills en 25 in sight nummer 26 maakte me af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op maandag 04 januari 2010 @ 10:09:
[...]

Dan verlaat je de gebouwen toch via de kelder?
Bij Alpha is dat niet heel makkelijk, vanaf je spawn naar die kelder trap, is 9 van 10 headshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Laatst online: 11-09 15:45
Proxx schreef op maandag 04 januari 2010 @ 10:05:
ben ik de enige die bij prestige 2 lvl 21 nog steeds geen nuke heeft gehad? :P

ik sta 8 vd 10 potjes in de top3 en speel bijna alle varianten van het spel. oke ik ben best wel een rusher en vind het zonde van het potje om na een killstreak van 8 voorzichtig te gaan spelen omdat anders mij streak vernaait is. ben op het moment op 14 maar hoger als dat kom ik niet.

ben ik de enige en zijn er tips ?
Tja 2 manieren:
1: 7 kills ---> harrier, 11 kills ---> chopper of ac130 ---> Nuke. De meest gebruikte manier om aan een nuke te komen.
2. Of je gaat de lat hoog leggen en gaat bij Free for All 25 kills halen. Neem hierbij bijv nog een predator missle en harrier en het is mogelijk.

Al met al zou ik me niet teveel richten op een Nuke. Het is leuk als je plots 25 Kills hebt en je kan voor het eerst je Nuke gebruiken. Verder vind ik een Nuke maar irritant als hierdoor een match wordt beëindigd waar ik net lekker inzit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Heb eigenlijk nooit echt problemen bij Highrise. Vind het eigenlijk wel een van de betere maps.
Ik verlaat het gebouw ook vaak via de kelder. Af en toe ligt/staat er iemand te campen bij de uitgang. Na de respawn gooi ik dan eerst een stunnade naar buiten (schiet eventueel de tegenstander neer als die is blijven campen) en ren vervolgens door naar het punt waar ik heen wil. Als je buiten bent dan is het "sniperprobleem" wel aan de orde natuurlijk :)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
(jarig!)
ik wil alleen mijn challenge voor de nuke halen en dan is het klaar heb er zelf ook een hekel aan als ik hem van iemand anders krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Arethusa schreef op maandag 04 januari 2010 @ 09:57:
[...]

Volgens mij kan je alt-tab wel gebruiken als je niet in een lobby of spel zit.
Met Windows 7 kan je ook alt-tabben door alt-ctrl-tab ingedrukt te houden, in het spel. Kwam ik met toeval achter! *buttonbash* O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
Damn, soms is het echt niet te spelen dit spel. Gisteren zaten we tegen een team:

4 man die alleen maar grenade launcher gebruikte, 1 persoon die alleen maar met rocket launcher en danger close bezig was en daartussen liep dan nog zo'n glitchende knifer. Niet te doen, op dat moment had ik echt een hekel aan het spel zeg :(

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Laatst online: 12-09 14:44
Morax schreef op maandag 04 januari 2010 @ 10:32:
Damn, soms is het echt niet te spelen dit spel. Gisteren zaten we tegen een team:

4 man die alleen maar grenade launcher gebruikte, 1 persoon die alleen maar met rocket launcher en danger close bezig was en daartussen liep dan nog zo'n glitchende knifer. Niet te doen, op dat moment had ik echt een hekel aan het spel zeg :(
dit soort klagers kom ik vaker ingame tegen, misschien moet je je spel er op aanpassen. Schildje bijv. zo mooi. RIOT-SHIELD!!

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustAnotherDev
  • Laatst online: 10-09 08:13
aaaido schreef op maandag 04 januari 2010 @ 10:25:
[...]

Tja 2 manieren:
1: 7 kills ---> harrier, 11 kills ---> chopper of ac130 ---> Nuke. De meest gebruikte manier om aan een nuke te komen.
2. Of je gaat de lat hoog leggen en gaat bij Free for All 25 kills halen. Neem hierbij bijv nog een predator missle en harrier en het is mogelijk.

Al met al zou ik me niet teveel richten op een Nuke. Het is leuk als je plots 25 Kills hebt en je kan voor het eerst je Nuke gebruiken. Verder vind ik een Nuke maar irritant als hierdoor een match wordt beëindigd waar ik net lekker inzit :+
Ander optie is natuurlijk Knife only, een nuke halen :+
http://www.youtube.com/watch?v=JqGhgSjHoNs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

7. Harriers > 11. Chopper Gunner > 25 Nuke.
Op 'Afghan' maak je in mijn ogen de meeste kans. De enigste plek waar ze zich kunnen verstoppen is die grot, en daar gaan ze niet allemaal inzitten want worden ze overhoop geschoten door de rest. Ik zou dan wel 'Ground War' spelen, aangezien daar net iets meer mensen inzitten.

Op andere mappen, ( uitgezonderd 'Rust' ) is het een stuk moeilijker.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irwon
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:54
Wat ook een leuke manier is om een aantal kills te maken bij highrise is om zo snelmogelijk een raket van een at-4 of rpg naar de overkant te schieten dit doe je dan in de richting van het raam aan de rechterkant. Meestal heb je wel 2 of 3 kills.

[ Voor 9% gewijzigd door Irwon op 04-01-2010 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 15:52:
[...]

Ligt eraan bij welke map vind ik.
Bij Rundown en Scrapyard vind ik het best wel irritant.
Vond het paar weken geleden overal irrittant:P
Maar je leert je er nu tegen wapenen Jij een mes.:P BAM!! ik dan maar Shotgun.
Na 2 keer gaan ze wel iemand anders opzoeken.
Maar zonder rushers zou het wel minder zijn.
Dat zijn juist bijna altijd mijn targets.
De kip zonder kop die gewoon rondrent(H)
Ik denk dat ik mij wat verkeerd uitgedrukt heb :)
Ik ben niet een rusher zoals die kippen zonder kop die iedereen zitten te killen met hun knive en SMG.

Ik ben iemand die rusht, maar altijd met een Assault Rifle (ACR Silenced, voorheen M4). Ik bedoel bv. dat ik nooit op de roofs ga staan, zoals op bv. Karashi of Favela. Het liefst van al loop ik continu rond aan de buitenkant van de maps (behalve op Wasteland), maar dan in het tempo waarbij ik 70% v/d tijd wel men sprintknop induw :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een nuke is wel leuk vooral als je als team aan het verliezen bent :P maarja net wat velen hier al zeggen Harriers, Chopper Gunner, Nuke is toch wel het makkelijkste. Ik denk dat heel veel mensen ook niet weten dat Pave Low chopper niet mee telt voor je killstreak.. Wat is jullie hoogste streak? Mijne staat nu op 42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
(jarig!)
gistere trouwens nog in een game met een stel boosters :X scavenger en RPG en grenades launcher onder mijn AR en de lol was er af voor hun :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 12-09 12:49
Hmm er schijnen dus dingen mogelijk te zijn om het spel te beinvloeden als je host bent.

Speelde gister met een gast genaamd "Epic ness" en hij kon alles vertragen (dik laggen) en alles 2 keer zo snel laten gaan. Echter kon dit alleen als hij de host was.....

Heel irritant :(

edit: Dit alles was btw op de PC

[ Voor 5% gewijzigd door KillaZ op 04-01-2010 11:08 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-08 10:58
Vaag..

Bijna alles op high/yes staan en AA op 4x maar als ik Normal and Bump bij textures op extra zet (staan normaal op high) dan kakt alles in, is het een slide show van 1fps. Meerdere mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
(jarig!)
KillaZ schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:06:
Hmm er schijnen dus dingen mogelijk te zijn om het spel te beinvloeden als je host bent.

Speelde gister met een gast genaamd "Epic ness" en hij kon alles vertragen (dik laggen) en alles 2 keer zo snel laten gaan. Echter kon dit alleen als hij de host was.....

Heel irritant :(

edit: Dit alles was btw op de PC
ik heb dit gisteren ook gehad. een compleet potje vertraagd. ik dacht eerst dat het lagg was maar het is niet echt schokkerig of scheve hitboxxes ofzo. alles speelt normaal behalve de snelheid van het spel.

beetje op derail met sniper slomo mensen zitten te schieten :P vond het wel grappig om voor een keer te hebben

ook op de pc trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
Leuk om alle vooroordelen en veroordelingen te horen over 'rushers' of 'SMG gebruikers'.

Ik speel zelf van alles maar vind het zeker leuk om met shotgun/UMP te rushen, beetje jammer dat mensen dit dan weer een rare tactiek vinden. Ieder zijn ding toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:22
Ik heb heel vaak als ik nuke heb geequiped, lukt het niet. Als ik gewoon speel met predator->harrier->chopper haal k regelmatig hoge streaks:( Mijn hoogste staat nu op 45:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
SgtCaffran schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:49:
Leuk om alle vooroordelen en veroordelingen te horen over 'rushers' of 'SMG gebruikers'.

Ik speel zelf van alles maar vind het zeker leuk om met shotgun/UMP te rushen, beetje jammer dat mensen dit dan weer een rare tactiek vinden. Ieder zijn ding toch?
Zit toch in het spel dus waarom niet gebruiken als het er is? :? Moet zeggen dat ik de singleplayer van MW2 vetter vind dan MW1. Net uitgespeeld, klein beetje aan de korte kant. Gister begonnen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Fist schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:50:
Ik heb heel vaak als ik nuke heb geequiped, lukt het niet. Als ik gewoon speel met predator->harrier->chopper haal k regelmatig hoge streaks:( Mijn hoogste staat nu op 45:D
Wat mensen dus vaak vergeten, is dat als je nuke equiped hebt, je dus 1 kill streak minder hebt om kills mee te maken. Waardoor het dus moeilijker word om bij de 25 te komen!

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
KnEuTeR schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:52:
[...]

Wat mensen dus vaak vergeten, is dat als je nuke equiped hebt, je dus 1 kill streak minder hebt om kills mee te maken. Waardoor het dus moeilijker word om bij de 25 te komen!
Ja nja met predator haal je 1/2 kills, en dan harrier. Zou in principe niet moeten uit maken als ik gewoon wel tot harrier kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
Als ik zo de posts doorlees, in combi met de ingame comments, vraag ik me af of er wel een goede manier bestaat om deze game te spelen;

Als je gaat snipen, ben je een "camper" !? WTF? Wat verwacht je dan? Dat je met je sniper rondjes gaat lopen rennen?

Als je lekker aan het shotgunnen bent (mijn favo) ben je of een "rusher" of iedereen loopt te zeiken over het feit dat je wapens overpowered zijn (!? ik gebruik voornamelijk de AA-12 1000+ kills, of de akimbo ranger 1000+ kills)

En o wee als je iemand tubed, dan ben je onmiddelijk een noob-tuber WTF?!

Volgens mij kun je deze game in de ogen van alle self-exlamed pro's alleen maar "goed" spelen door heel profi te spelen; zonder shottys, zonder tubes, zonder FMJ (dat is eigenlijk ook wel erg newbie) claymores en C4 verbannen, want skill-less kills. En uiteraard alleen maar headshots, want alle andere hits zijn "lame" Attachments verbieden, want is ook wel errug makkelijk...Misschien allemaal alleen maar een knuppel als wapen, verder niets; "Call Of Duty Modern Bat Wars"

Laat gewoon het commentaar achterwege.. iedereen heeft zijn eigen manier van spelen OM ZO OP ZIJN EIGEN MANIER PLEZIER TE BELEVEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
Bijltje666 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:06:
Als ik zo de posts doorlees, in combi met de ingame comments, vraag ik me af of er wel een goede manier bestaat om deze game te spelen;

Als je gaat snipen, ben je een "camper" !? WTF? Wat verwacht je dan? Dat je met je sniper rondjes gaat lopen rennen?

Als je lekker aan het shotgunnen bent (mijn favo) ben je of een "rusher" of iedereen loopt te zeiken over het feit dat je wapens overpowered zijn (!? ik gebruik voornamelijk de AA-12 1000+ kills, of de akimbo ranger 1000+ kills)

Volgens mij kun je deze game in de ogen van alle self-exlamed pro's alleen maar "goed" spelen door heel profi te spelen; zonder shottys, zonder tubes, zonder FMJ (dat is eigenlijk ook wel erg newbie) claymores en C4 verbannen, want skill-less kills. En uiteraard alleen maar headshots, want alle andere hits zijn "lame" Attachments verbieden, want is ook wel errug makkelijk...Misschien allemaal alleen maar een knuppel als wapen, verder niets; "Call Of Duty Modern Bat Wars"

Laat gewoon het commentaar achterwege.. iedereen heeft zijn eigen manier van spelen OM ZO OP ZIJN EIGEN MANIER PLEZIER TE BELEVEN.
Mee-eensch. Gewoon schijt aan hebben zeg/denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
(jarig!)
ik ben een sniper die heel het level rond / door rent :P lukt me nog aardig ook. meestal een positive score.
verder meestal een AR en beetje rond sjokken. maar waar ik eigenlijk alleen een hekel aan heb zijn die mensen met marker en combatknife. jonge jonge. oke op een gegeven moment heb ik ze door en pak ik me shotgun er wel bij maar dat nog ik vind het gewoon jammer want het kan een heel mooi potje compleet verzieken.

die campers enzo vind ik allang niet meer zo erg aangezien ik die nog wel eens wil verrassen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

KnEuTeR schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:52:
Met de welbekende combo harrier-chopper-nuke lukt het me regelmatig, zeker in combinatie met de hardline perk. Het is wel een voordeel als de enemy niet of nauwelijks launchers gebruikt en de map moet zich wel lenen voor een chopper gunner: sub-base is bv niet ideaal maar wasteland daarentegen ;)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:38

+ 1, 100% mee eens. Laat mij lekker spelen zoals ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

100% mee eens.

Als je jezelf zo"pro" vindt dat je 90% van de wapens/perks/... voor noobs vindt, wat doe je dan in MW2?
Ga dan meer realistische games spelen. Hetzelfde voor mensen die klagen over campers, snipers, rushers,..

Tegen elk van die soorten spelers bestaat wel een taktiek, wapen of perk combinatie.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47

OMG ik kan deze trueness niet meer aan. Mooi gezegd :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 21:43
movo. schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:14:
[...]

Mee-eensch. Gewoon schijt aan hebben zeg/denk ik dan.
Pff inderdaad lekker belangrijk. Ik hoor het al niet eens meer en de helft van de tijd heb ik niet eens een headset op (360). Die gebruik ik alleen maar als ik met bekenden een rondje ga knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Laatst online: 11-09 15:45
Al zijn er uitzonderingen :P. Iemand die met zijn care package marker in zijn hand + marathon + lightweight+ ninja rond rent en iedereen neer steekt is aardig irritant en zou verboden moeten worden :(

Verder ben ik het 100% met je eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu jij zo al dat gezeik opsomt, waar ik t overigens totaal mee eens ben _/-\o_ , ben ik er definitief achter dat ik de chat uit wil zetten.
Voice staat al uit.

Maar ik weet niet meer waar dat stond heeft iemand voor mij die How To voor uit zetten van de chat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:49

g0tanks

Moderator CSA
Akimbo Rangers zijn toch wel easy mode, je kan niet ontkennen dat het erg makkelijk is om kills er mee te maken. 8)7

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
(jarig!)
ik vind akimbo rangers geen haar beter als spas dat dinge ownt echt alles. goeie range en leuke damage
bij HQ PRo blijf ik toch meestal als laatste over :D

ben nu aan het proberen met die G18 akimbo das ook wel fijn zeg.

[ Voor 27% gewijzigd door Proxx op 04-01-2010 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

aaaido schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:38:
[...]

Al zijn er uitzonderingen :P. Iemand die met zijn care package marker in zijn hand + marathon + lightweight+ ninja rond rent en iedereen neer steekt is aardig irritant en zou verboden moeten worden :(
Zeer irritant ja.. we hadden er gisteren eentje in de server. Ook daar mogen ze een patch voor uit brengen, heeft niks meer met tactiek of ervaring te maken.. Slaat helemaal nergens op dit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
g0tanks schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:51:
Akimbo Rangers zijn toch wel easy mode, je kan niet ontkennen dat het erg makkelijk is om kills er mee te maken. 8)7
range van die dingen zijn veel te hoog, niet voor niets dat ze generfed worden in de upcoming patch :)

lightweight+ninja perks zouden er eigenlijk voor moeten zorgen dat je knife geen one-hit-kill meer maakt, volgens mij zou dat de balans een stuk verbeteren.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL Nederland gaat weer aan het werk en het aantal posts vliegt weer omhoog. I wonder..... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoMe schreef op maandag 04 januari 2010 @ 10:36:
7. Harriers > 11. Chopper Gunner > 25 Nuke.
Op 'Afghan' maak je in mijn ogen de meeste kans. De enigste plek waar ze zich kunnen verstoppen is die grot, en daar gaan ze niet allemaal inzitten want worden ze overhoop geschoten door de rest. Ik zou dan wel 'Ground War' spelen, aangezien daar net iets meer mensen inzitten.

Op andere mappen, ( uitgezonderd 'Rust' ) is het een stuk moeilijker.
Gister gooide ik nog een predator missile een stukje die grot in in TDM, 4 kills! :) Om een of andere reden zaten ze daar vrolijk met z'n allen aan het randje. Nouja ik vind het best hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
(jarig!)
Verderf schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:01:
[...]

range van die dingen zijn veel te hoog, niet voor niets dat ze generfed worden in de upcoming patch :)

lightweight+ninja perks zouden er eigenlijk voor moeten zorgen dat je knife geen one-hit-kill meer maakt, volgens mij zou dat de balans een stuk verbeteren.
volgensmij werd de model 1887 generft toch. die rangers is toch niks mis mee.
ik heb van die mensen eigenlijk weinig last. verlies alleen van hun als ik met mijn spas geen one shot one kill maak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:49

g0tanks

Moderator CSA
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:39:
[...]

nu jij zo al dat gezeik opsomt, waar ik t overigens totaal mee eens ben _/-\o_ , ben ik er definitief achter dat ik de chat uit wil zetten.
Voice staat al uit.

Maar ik weet niet meer waar dat stond heeft iemand voor mij die How To voor uit zetten van de chat?
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij moet je in C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players\config_mp.cfg

con_gameMsgWindow0LineCount "4" op 0 zetten zodat je niets meer ziet.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Is het mogelijk om offline te lijken voor je vrienden, maar dat je wel online kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:26
Fist schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:18:
Is het mogelijk om offline te lijken voor je vrienden, maar dat je wel online kan spelen?
Maak een nieuw account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Dan heb je ook weer een nieuwe key nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:03:
LOL Nederland gaat weer aan het werk en het aantal posts vliegt weer omhoog. I wonder..... :+
Kolere het gaat inderdaad hard ineens :p Misschien moet ik ook maar eens aan het werk gaan O-)

@Verderf, heb je een source waarin te vinden is dat die rangers ook al aangepakt gaan worden? O_o
(Overigens hebben ze de fout al gemaakt door shotguns akimbo te kunnen gebruiken, dat slaat natuurlijk nergens op)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2010 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g0tanks schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:12:
[...]

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij moet je in C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players\config_mp.cfg

con_gameMsgWindow0LineCount "4" op 0 zetten zodat je niets meer ziet.
thanks, werkt perfect! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

eeh... wat is "tuben"? ben mw2 noob, gister game uitgespeeld (EPISCH!) wil nu multiplayer gaan proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roodbwoy schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:25:
eeh... wat is "tuben"? ben mw2 noob, gister game uitgespeeld (EPISCH!) wil nu multiplayer gaan proberen
Gebruik maken van de Grenade Launcher attachment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:27:
[...]

Gebruik maken van de Grenade Launcher attachment.
oh... en waarom wordt dat gezien als lame? vind het juist wel handig,...
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.