Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omnyakom1 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 00:35:
Afwachten op 11 januari dan :D tot dan doe ik deze miskoop lekker in de kast :')

http://www.born-to-kill.c...e=News&file=article&sid=3

[...]
Jij gelooft zeker ook nog in de kerstman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 03:21:

Net zelf men 1ste Nuke gehad(Lang leven de ac140(H))
Die wil ik ook!

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Vinden jullie ook niet dat het spel veel te snel gaat? Iedereen loopt maar als een gek rond te rennen en te knallen. Vooral die gasten met unlimited sprint en lightweight en dan rennen met een mesje. Ik geen eens tijd om een beetje met m'n FAL te gaan aimen, het lijkt wel alsof je gewoon altijd zo'n SMG moet pakken en gewoon gaan rennen :O

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YoshiBignose schreef op zondag 03 januari 2010 @ 10:28:
Vinden jullie ook niet dat het spel veel te snel gaat? Iedereen loopt maar als een gek rond te rennen en te knallen. Vooral die gasten met unlimited sprint en lightweight en dan rennen met een mesje. Ik geen eens tijd om een beetje met m'n FAL te gaan aimen, het lijkt wel alsof je gewoon altijd zo'n SMG moet pakken en gewoon gaan rennen :O
Één woord, twee lettergrepen: Hard-core

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

ook in hardcore rennen ze nog steeds snel rond hoor.. dus dat is echt een goede tip! .....

Fal is ook niet een automatic rifle, dus als je moete hebt om daarmee snel te aimen en kills te krijgen moet je mischien overstappen op een scar of een tar ofzo.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

eendje schreef op zondag 03 januari 2010 @ 10:44:
ook in hardcore rennen ze nog steeds snel rond hoor.. dus dat is echt een goede tip! .....

Fal is ook niet een automatic rifle, dus als je moete hebt om daarmee snel te aimen en kills te krijgen moet je mischien overstappen op een scar of een tar ofzo.
In hardcore ren ik ook maar niet als kip zonder kop... Hardcore maakt het net wat leuker, en je kunt voor sommige wapens zoals de FAL je challenges makkelijker halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
eendje schreef op zondag 03 januari 2010 @ 10:44:
Het komt toch minder voor. En dat komt omdat je je dan wel kan verdedigen met een paar kogels, terwijl in soft core de knifer altijd wint.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:12

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ik raakte de lol in het schieten een beetje kwijt dus maar een class met riot shield gemaakt en zo'n werpmes. Wat een lol. Je ziet steeds spelers eerst wat schieten, hmm, dat werkt niet, euhm, granaat, werkt ook niet, dan maar weg rennen en ik er achteraan natuurlijk. Als ze dan eindelijk wegrennen met de rug naar je toe, werpmes, daaaag. Heb me kapot gelachen. Je gaat natuurlijk vaker dood dan dat je kills maakt en er zijn mensen die wel weten hoe je een riot shielder killt, maar heb me er toch wel erg goed mee vermaakt :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:10

HugoBoss1985

Xenotech

masq schreef op zondag 03 januari 2010 @ 00:49:
Kom op mensen, dit is wel heel obvious fake :P

Een map genaamd Afghanistan? Attachment om om een hoek te kunnen schieten? RC wagentjes waarmee je enemies op kan blazen?

:z
Alstublieft:

http://images.google.nl/i...um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

Oh, ehnnneee... RC wagentjes met explosieven worden ook gebruikt in real-life.

[ Voor 9% gewijzigd door HugoBoss1985 op 03-01-2010 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 15:45
YoshiBignose schreef op zondag 03 januari 2010 @ 10:28:
Ik speel vaak met mijn Scar-H O+ . Als ik dan van die rushers tegenkom dan ''camp'' ik kort achter een muurtje ofzo en dan zie ik ze voorbij rennen en dan knal ik ze neer. Daarna ga ik weer lekker verder met spelen.

Rushers geilen erop om bij het kleinste gerinkel naar je toe te rushen, dus laat ze denken dat je ergens zit en wacht ze fftjes op. Ik zie dit niet als campen maar als tactisch spelen. Je moet natuurlijk niet op een dezelfde plaats blijven hangen. Maar voor van die knifers van het best fftjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:06

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Sandyman538 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 11:15:
Ik raakte de lol in het schieten een beetje kwijt dus maar een class met riot shield gemaakt en zo'n werpmes. Wat een lol. Je ziet steeds spelers eerst wat schieten, hmm, dat werkt niet, euhm, granaat, werkt ook niet
Granaat zou wel moeten werken, want als je dat mes hebt kun je geen blastshield gebruiken. Of ze moeten gewoon niet kunnen mikken :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-08 15:40
Omnyakom1 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 00:35:
Afwachten op 11 januari dan :D tot dan doe ik deze miskoop lekker in de kast :')

[...]
Ik zou het zo graag willen geloven, maar ja.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:00

DinX

Motormuis

masq schreef op zondag 03 januari 2010 @ 00:49:
Attachment om om een hoek te kunnen schieten? RC wagentjes waarmee je enemies op kan blazen?

:z
Meer Future Weapons kijken op Discovery :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Wat is nou de snelste klasse die je kan maken en wat kun je dan het best in je hand hebben (behalve zo'n care package ding)?

Overigens de dingen die in de post genoemd worden van een update zijn op zich allemaal realistische dingen
(hoewel de hoeveelheid overkill is), maar de manier waarop het gebracht wordt maakt de kans gewoon NULL dat het ook echt is. Om een hoekje schieten komt me bekend voor trouwens... welke game is dat?

[ Voor 55% gewijzigd door JaWSnl op 03-01-2010 11:33 ]

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
JaWSnl schreef op zondag 03 januari 2010 @ 11:30:
Wat is nou de snelste klasse die je kan maken en wat kun je dan het best in je hand hebben (behalve zo'n care package ding)?

Overigens de dingen die in de post genoemd worden van een update zijn op zich allemaal realistische dingen
(hoewel de hoeveelheid overkill is), maar de manier waarop het gebracht wordt maakt de kans gewoon NULL dat het ook echt is. Om een hoekje schieten komt me bekend voor trouwens... welke game is dat?
Ghost Recon? daar had je zo'n lone wolf modus waarbij er een camera in je gun zat en een monitor in je masker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:55
JaWSnl schreef op zondag 03 januari 2010 @ 11:30:
Als je als primary weapon een SMG of Sniper Rifle kiest, heb je sowieso 100% loopsnelheid. Assault rifles en LMG's halen je snelheid aantal % naar beneden. Als je dan ook nog Lightweight erbij kiest als perk kan je t snelst lopen zonder verder evt. 'bugs' te gebruiken zoals met zo'n care package ding rond te rennen. (als dat nog kan... Never tried)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Gaargod schreef op zondag 03 januari 2010 @ 11:46:
[...]

Als je als primary weapon een SMG of Sniper Rifle kiest, heb je sowieso 100% loopsnelheid. Assault rifles en LMG's halen je snelheid aantal % naar beneden. Als je dan ook nog Lightweight erbij kiest als perk kan je t snelst lopen zonder verder evt. 'bugs' te gebruiken zoals met zo'n care package ding rond te rennen. (als dat nog kan... Never tried)
Op zich wel realistisch want een Barret weegt bijna niks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
aaaido schreef op zondag 03 januari 2010 @ 11:24:
[...]

Ik speel vaak met mijn Scar-H O+ . Als ik dan van die rushers tegenkom dan ''camp'' ik kort achter een muurtje ofzo en dan zie ik ze voorbij rennen en dan knal ik ze neer. Daarna ga ik weer lekker verder met spelen.

Rushers geilen erop om bij het kleinste gerinkel naar je toe te rushen, dus laat ze denken dat je ergens zit en wacht ze fftjes op. Ik zie dit niet als campen maar als tactisch spelen. Je moet natuurlijk niet op een dezelfde plaats blijven hangen. Maar voor van die knifers van het best fftjes.
Er hangt hier precies een negatieve sfeer rond rushing? Verwondert mij eerlijk gezegd wel want ik denk dat je daarmee je aimskills net veel beter ontwikkelt dan alles rustig te doen!

Als je constant in beweging bent op de map zal je reactietijd denk ik wel over het algemeen goed zijn, nét om het feit dat je altijd moet oppassen. Campers en 'tactische spelers' daarentegen zien - meestal - hun enemy op afstand, wat de druk voor hen ook al verligt.

Ook zullen de rushers denk ik rapper de reflex opbrengen om iemand te kniven in very close combat dan gewoonweg te schieten.

(Ben zelf rusher, maar ik probeer het wat rustiger aan te doen momenteel. Hoe: Sleight of Hand niet meer gebruiken en tis al heel wat minder ;) )

Nog een argument: rushers dragen zéker bij tot team winning. Sta zelf meestal in top-drie. Dan zie je campers met een K/D ratio van 4 ofzo terwijl die hun overall score dan veel lager is 8)7
Mijn K/D ratio zit meestal tussen 1 à 1.2, tot maximum 2. En naar hoger streef ik niet echt.

Iemand nog akkoord met het idee dat multiplayer zonder rushers wat zou 'sucken'? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Abbadon321 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 11:43:
[...]

Ghost Recon? daar had je zo'n lone wolf modus waarbij er een camera in je gun zat en een monitor in je masker.
Dat is m :) GRAW, heerlijk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Soms zuig ik echt hard, en soms ben ik ook veel beter...
gister een paar potjes iets van 2/9 of 3/13 etc, en een paar potjes later haal ik iets van 17/3, 16/2.. wel gewoon in het zelfde potje met dezelfde mensen, alleen andere maps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
in HC S&D rush ik altijd door tot 3/4 van de map, daar wacht ik op plekken waar ze je zo vroeg niet verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Gizz schreef op zondag 03 januari 2010 @ 11:25:
[...]

Granaat zou wel moeten werken, want als je dat mes hebt kun je geen blastshield gebruiken. Of ze moeten gewoon niet kunnen mikken :P
Dat is het meer. Granaat voor me gooien of achter me gooien zonder te cooken, dan kun je je nog met gemak omdraaien. Of dat zo'n gast denkt slim te zijn er semtex op te gooien en dan naar hem toe rennen. Ook al kills gemaakt. Echt lachen, vooral in kleine ruimtes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Sandyman538 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 12:26:
[...]

Dat is het meer. Granaat voor me gooien of achter me gooien zonder te cooken, dan kun je je nog met gemak omdraaien. Of dat zo'n gast denkt slim te zijn er semtex op te gooien en dan naar hem toe rennen. Ook al kills gemaakt. Echt lachen, vooral in kleine ruimtes.
Ik pak gewoon me tube :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stun - er omheenlopen - afknallen lijkt me toch ook goed werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
gewoon semtex op het schild gooien en klaar, soms lopen ze dan weg om dekking te zoeken bij hun team, hoppa meer kills XD

ook soms leuk om op je team maten te gooien die een kamer in rushed waar ze zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 20-08 09:51
Sn0wblind schreef op zondag 03 januari 2010 @ 13:04:
gewoon semtex op het schild gooien en klaar, soms lopen ze dan weg om dekking te zoeken bij hun team, hoppa meer kills XD

ook soms leuk om op je team maten te gooien die een kamer in rushed waar ze zitten
Haha brilliant idee eigelijk! Moet ik vanavond is proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Laatst online: 31-12-2023

Mijn hart ging zowaar ff sneller kloppen :S

Maar helaas geloof ik ook niet meer in sprookjes.

Gisteren overigens 4 potjes Ground War gedaan, de ene lagged zo hard dat je niets kan raken en het volgende potje zitten er 2 cheaters in het andere team... ze doen echt nog geen moeite om het te verbergen en lopen rustig te verkondigen dat ze zo al weken spelen zonder gebanned te zijn!!

MP blijft soms leuk maar Spec-ops FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Ik ben nog geen enkele cheater tegengekomen.

Speel dan ook op ps3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:22
Scavy schreef op zondag 03 januari 2010 @ 13:29:

Gisteren overigens 4 potjes Ground War gedaan, de ene lagged zo hard dat je niets kan raken en het volgende potje zitten er 2 cheaters in het andere team... ze doen echt nog geen moeite om het te verbergen en lopen rustig te verkondigen dat ze zo al weken spelen zonder gebanned te zijn!!

Ach wie zouden ze voor de gek houden als ze het nog zouden ontkennen. Om te humanizen is er ook geen reden, zie geen reden voor humanizen als je toch niet op competitief niveau speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:36
Scavy schreef op zondag 03 januari 2010 @ 13:29:

WOW, wat een update, nu maar hopen dat het echt zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaaido schreef op zondag 03 januari 2010 @ 13:47:
Ik ben nog geen enkele cheater tegengekomen.

Speel dan ook op ps3 :)
op ps3 is er alleen prestige en leaderboard hack, niet echt nuttige dingen al zeg ik het zelf. van extra costum classes krijg je geen oneerlijk voordeel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dorest0rm schreef op zondag 03 januari 2010 @ 14:15:
[...]

WOW, wat een update, nu maar hopen dat het echt zo is.
ik denk dat het meer een persoon is die gewoon wat aandacht wil. de nieuwste maps zouden pas in de eerste DLC komen die gepland is voor ergens een paar maanden in dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Ben nu met de f2000 aan het spelen. Wordt je niet echt vrolijk van. Snap werkelijk niet waarom zon rot wapen zo laat pas geunlocked wordt. Maar vond het wel een leuk wapen om mijn danger close class een beetje te levelen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

ook soms leuk om (Semtex) op je team maten te gooien die een kamer in rushed waar ze zitten
Kan je ook nog een emblem opleveren: Friends with benefits ;)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

De FAL is wel een tof wapen _/-\o_

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:20

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Fist schreef op zondag 03 januari 2010 @ 14:23:
Ben nu met de f2000 aan het spelen. Wordt je niet echt vrolijk van. Snap werkelijk niet waarom zon rot wapen zo laat pas geunlocked wordt. Maar vond het wel een leuk wapen om mijn danger close class een beetje te levelen:)
heb em ook maar geprobeerd, maar jezus wat een enorme recoil!

ben misschien verwend met paar andere wapens, maar kon hier echt niets mee :S

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:57
Ik had een paar dagen terug ook the infected gehaald, wel grappig, moest eerst opzoeken wat het was :). Snap ook alleen niet hoe dat ooit begonnen moet zijn dan ergens :D.

[ Voor 24% gewijzigd door Dersan op 03-01-2010 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
Dersan schreef op zondag 03 januari 2010 @ 14:52:
Ik had een paar dagen terug ook the infected gehaald, wel grappig, moest eerst opzoeken wat het was :). Snap ook alleen niet hoe dat ooit begonnen moet zijn dan ergens :D.
Zeer waarschijnlijk begonnen bij iemand van IW, kan haast niet anders toch? 8)

Ik heb hem ook inmiddels. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:06

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

gewoon semtex op het schild gooien en klaar
Tot diegene een blast shield heeft en op je afloopt met de semtex :P
Dan is het ook klaar, maar niet in jouw voordeel.

[ Voor 10% gewijzigd door Gizz op 03-01-2010 15:08 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 13:00:
Stun - er omheenlopen - afknallen lijkt me toch ook goed werken?
Ja natuurlijk werkt dat goed, wat ik alleen maar zei is dat er erg veel mensen rondlopen die niet weten wat ze moeten doen en dat is gewoon grappig. Dat je lui ziet die al lang aan het prestigen zijn en bang voor je weglopen, dat is gewoon hilarisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
Sandyman538 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 15:15:
[...]

Dat je lui ziet die al lang aan het prestigen zijn en bang voor je weglopen, dat is gewoon hilarisch.
Ik loop er ook wel eens weg voor. 8)7 :D
Vind ze zó irritant.
Maar als ik een semtex heb voor ze, dan krijgen ze hem. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DikkeDijk schreef op zondag 03 januari 2010 @ 15:24:
[...]

Ik loop er ook wel eens weg voor. 8)7 :D
Vind ze zó irritant.
Maar als ik een semtex heb voor ze, dan krijgen ze hem. :Y)
wat altijd werkt als ze in een hoekje zitten bij bv. Headquarters is een claymore vlak voor zn neus zetten en hem dan uit zijn tent lokken of nog makkelijker gewoon een semtex op zn schild plakken.Met stun heb ik het al een paar keer gehad dat ik mezelf stunde en dat hij begon te sprayen met zn PP2000 of dergelijke en als nog doodging. 8)7

Erg jammerlijk trouwens als je 25 levels lang alleen maar met de ACR speelt en dan prestige ingaat en moet beginnen met famas of scar.Had met ACR mijn kd weer boven 1 gebracht maar nu alweer dik onder 1. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op zondag 03 januari 2010 @ 12:10:
[...]

Er hangt hier precies een negatieve sfeer rond rushing? Verwondert mij eerlijk gezegd wel want ik denk dat je daarmee je aimskills net veel beter ontwikkelt dan alles rustig te doen!

Als je constant in beweging bent op de map zal je reactietijd denk ik wel over het algemeen goed zijn, nét om het feit dat je altijd moet oppassen. Campers en 'tactische spelers' daarentegen zien - meestal - hun enemy op afstand, wat de druk voor hen ook al verligt.

Ook zullen de rushers denk ik rapper de reflex opbrengen om iemand te kniven in very close combat dan gewoonweg te schieten.

(Ben zelf rusher, maar ik probeer het wat rustiger aan te doen momenteel. Hoe: Sleight of Hand niet meer gebruiken en tis al heel wat minder ;) )

Nog een argument: rushers dragen zéker bij tot team winning. Sta zelf meestal in top-drie. Dan zie je campers met een K/D ratio van 4 ofzo terwijl die hun overall score dan veel lager is 8)7
Mijn K/D ratio zit meestal tussen 1 à 1.2, tot maximum 2. En naar hoger streef ik niet echt.

Iemand nog akkoord met het idee dat multiplayer zonder rushers wat zou 'sucken'? :)
Ligt eraan bij welke map vind ik.
Bij Rundown en Scrapyard vind ik het best wel irritant.
Vond het paar weken geleden overal irrittant:P
Maar je leert je er nu tegen wapenen Jij een mes.:P BAM!! ik dan maar Shotgun.
Na 2 keer gaan ze wel iemand anders opzoeken.
Maar zonder rushers zou het wel minder zijn.
Dat zijn juist bijna altijd mijn targets.
De kip zonder kop die gewoon rondrent(H)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Gebruik bijna standaard Scavenger, heerlijk...nooit zon ammo en elke keer een nieuwe claymore, granaat of g.tube :) Helemaal gezellig als die gasten in je claymores blijven lopen.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 14:18:
[...]

op ps3 is er alleen prestige en leaderboard hack, niet echt nuttige dingen al zeg ik het zelf. van extra costum classes krijg je geen oneerlijk voordeel :)
Op de ps3 zijn echt wel cheaters.
Had gisteren nog bij 3 of 4 potjes zo'n klojo die in plaats van ammo granaten af schoot.(hoe ik dat weet ...Lang leve de killcam.)
Heel soms ben ik ook aan het twijfelen of er een health cheat is want af en toe schiet ik een heel magazijn in iemand zijn romp/hoofd leeg en komt hij nog steeds aangerend en krijg je een mes in je mik. (Weet iemand of er zo'n health cheat is?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 15:56:
[...]

Had gisteren nog bij 3 of 4 potjes zo'n klojo die in plaats van ammo granaten af schoot.(hoe ik dat weet ...Lang leve de killcam.)
Heel soms ben ik ook aan het twijfelen of er een health cheat is want af en toe schiet ik een heel magazijn in iemand zijn romp/hoofd leeg en komt hij nog steeds aangerend en krijg je een mes in je mik. (Weet iemand of er zo'n health cheat is?)
kan zijn dat het painkiller is, voor mijn gevoel is painkiller echt gewoon 4x je normale health

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 16:03:
[...]

kan zijn dat het painkiller is, voor mijn gevoel is painkiller echt gewoon 4x je normale health
Njaah dat is waar maar dat ding werkt toch maar 8 a 10 seconden. niet echt tijd genoeg om lekkere kill-streak op te bouwen...Maarja Zit in het spel dus moet er maar mee leven haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je op iemand met painkiller schiet dan komt er naar mijn weten ook zo'n klein icoontje van een pilletje in je crosshair te staan, dus daarmee kun je het checken. Geloof dat painkiller 3x je health is en 10 sec duurt ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar wat is jullie favoriete level?

O ja en iemand die iemand zoekt om te multiplayeren
Voeg me maar toe Naam is justjan (ps3)

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2010 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 15:44:
[...]

Erg jammerlijk trouwens als je 25 levels lang alleen maar met de ACR speelt en dan prestige ingaat en moet beginnen met famas of scar.Had met ACR mijn kd weer boven 1 gebracht maar nu alweer dik onder 1. :'(
Haha, het is of ik mezelf lees. :D
Nog 6 levels dan mag ik weer met de ACR, vond hem toch wel lekker.
Nu vermaak ik me maar even met de Famas en Aug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 15:52:
[...]

Ligt eraan bij welke map vind ik.
Bij Rundown en Scrapyard vind ik het best wel irritant.
Vond het paar weken geleden overal irrittant:P
Maar je leert je er nu tegen wapenen Jij een mes.:P BAM!! ik dan maar Shotgun.
Na 2 keer gaan ze wel iemand anders opzoeken.
Maar zonder rushers zou het wel minder zijn.
Dat zijn juist bijna altijd mijn targets.
De kip zonder kop die gewoon rondrent(H)
Een rusher hoeft niet per definitie een mes te hebben.
Ik rush ook maar gebruik gewoon een AR.
Waar de actie is ren ik naar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modernization
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-09-2024
Wat denken jullie, hackt die gozer?
http://www.youtube.com/watch?v=o8qbagjEbzk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk t niet, volgens mij gaan aimbots altijd op headshots af en gaat dat ook nog sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
Nee, degene die dood ging speelt gewoon belabberd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
DinX schreef op zondag 03 januari 2010 @ 11:27:
[...]

Meer Future Weapons kijken op Discovery :)
Ja, ik weet dat het bestaat, maar hoe groot denk je dat de kans is dat het in een spel als MW2 terecht komt. Als pistol attachment nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Laatst online: 31-12-2023
[quote]Wat denken jullie, hackt die gozer?
http://www.youtube.com/watch?v=o8qbagjEbzkIk[/qoute]

zie anders toch echt niemand terwijl hij ze al neerschiet :s

Zeker de laatste 2 kills lijkt me een duidelijk geval van cheaten.
Waar kun je trouwens zien ofdat hij headshot maakt of niet, ik zie het niet in dat filmpje.
Alleen de keer dat hij zelf word neergeschoten zie je hoe en door wie er geschoten word.

[ Voor 12% gewijzigd door Scavy op 03-01-2010 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 17:02:
Denk t niet, volgens mij gaan aimbots altijd op headshots af en gaat dat ook nog sneller.
Onzin, je kan hem ook op bodie shots instellen en je kan hem enigszins humanizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zou op zich wel kunnen, maar in dit specifieke filmpje gebeurt echt niets speciaals.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 15:22
Lijkt eerder een combinatie van wat lag (het schokkend bewegen/ronddraaien) en een goede speler. Overigens, in de killcam kan je niet zien of hij via de UAV kan raden waar een persoon is of niet... Op die manier kan je toch heel wat kills maken. Daarnaast is de resolutie van het filmpje te klein om degelijke uitspraken te maken over het "al dan niet zien van de vijand".

Conclusie: op het eerste zicht lijkt het niet dat die persoon aan het hacken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap waarom mensen die shotguns zo irritant vinden.
Net een potje gespeeld op Terminal met men Famas en een akimbo Ranger.
Gewoon potje 37/0 gespeeld. (Mercenary team Deathmatch)
Heb je een keer die nuke niet ingeschakeld omdat je denkt gaat toch niet meer lukken.
Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 15:56:
[...]

Misschien had die 'klojo' wel een granaatwerper als attatchment aan zijn wapen hangen! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Die hackt denk ik niet.
Kan een UAV zijn, misschien hoort hij iemand aankomen.

Als je van iedereen een filmpje gaat maken als je hem verdenkt van cheaten wordt het een lange lijst denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee hoe sommige zoveel punten verdienen in korte tijd

ik heb nu 1354910 punten in 5d 10h 06m
19047 kills en 9158 deaths ratio 2,08
wins 490 losses 594 ratio 0,82

en bijvoorbeeld bij score lijst
ik neem gewoon maar iemand
dyear09 6147300 punten in 4d 23h 38m

Hoe de fuck kan dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanderander schreef op zondag 03 januari 2010 @ 18:01:
[...]

Misschien had die 'klojo' wel een granaatwerper als attatchment aan zijn wapen hangen! }:O
Nee want was first blood hij had 180 ammo. en hij schoot meerdere "kogels" Granaten achterelkaar naar mij toe
Zonder dat die moest herladen daarvoor.
En voor zover ik weet moet je bij elke granade launcher herladen. en bij die cheat niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 18:34:
Heeft iemand een idee hoe sommige zoveel punten verdienen in korte tijd

ik heb nu 1354910 punten in 5d 10h 06m
19047 kills en 9158 deaths ratio 2,08
wins 490 losses 594 ratio 0,82

en bijvoorbeeld bij score lijst
ik neem gewoon maar iemand
dyear09 6147300 punten in 4d 23h 38m

Hoe de fuck kan dat

Speelt diegene waarschijnlijk een ander speeltype als jij?
Of Doet meer challenges.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of die cheat erop los natuurlijk , bij het score bord bij de ps3 is het niet anders hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 18:35:
[...]

Nee want was first blood hij had 180 ammo. en hij schoot meerdere "kogels" Granaten achterelkaar naar mij toe
Zonder dat die moest herladen daarvoor.
En voor zover ik weet moet je bij elke granade launcher herladen. en bij die cheat niet..
Pics or it didn't happen. Heb namelijk nog niks gezien qua cheaten op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik doe Demolition, daar verdien je volgens mij de meeste punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LvD-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-08 13:41

-LvD-

mét streepjes!

[...]

Het gaat bij TDM natuurlijk om K-D (min), maar het is wel zo dat de campers (als ze het een beetje goed doen tenminste) vaak een hogere K-D hebben dan de rushers, en dus meer bijdragen aan het winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 18:51:
[...]

ik doe Demolition, daar verdien je volgens mij de meeste punten
Met team deathmatch kan je zo zo'n 6 tot 8000 punten per pot krijgen hoor (zonder challenges)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay, Red Tiger op m'n Intervention. Nu voor de Fall camo gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de game nu een uurtje gespeeld en dacht eens even te kunnen kijken hoe het online ging, maar is vrij lastig om een ander om te leggen terwijl ik zelf een grote schietschijf ben. Is dat normaal in het begin (PS3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Dit kwam ik net tegen in mijn eigen Classes :+

Afbeeldingslocatie: http://img300.imageshack.us/img300/1895/cod6weaponfail.jpg
Lekkere bug 8)7, maar had eigenlijk liever grip en fmj gehad en nu durf ik het niet te veranderen :9

Ik met mijn stomme kop, had nog nooit 2 wapens met 2 attchments gehad :+ Dacht dat jet met Bling perce voor één wapen moest kiezen waar je 2 toevoegingen wilde hebben ;(

[ Voor 47% gewijzigd door srdevil op 03-01-2010 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 19:27:
Ik heb de game nu een uurtje gespeeld en dacht eens even te kunnen kijken hoe het online ging, maar is vrij lastig om een ander om te leggen terwijl ik zelf een grote schietschijf ben. Is dat normaal in het begin (PS3).
Dat is heel normaal.. Gewoon beetje rustig beginnen..rustig verkennen hoe alles zit en waar iedereen naar toe loopt. Niet rondrennen gewoon beetje de flanken gebruiken om het spel een beetje te leren kennen en je kills mee te pakken ..
(zo heb ik het gedaan temminste en sta nu bijna elke pot bovenaan(H))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:12
Ligt er ook aan hoe goed je met de PS3 controller overweg icm shooters :P
Maar het is wel normaal dat je niet gelijk de beste bent aangezien je de wapens misschien nog niet kent en maps enzo. Oefening baart kunst!

Ben zelf weer van de PS3 naar de PC versie overgestapt, voelt toch beter aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:18

steveman

Comfortabel ten onder

srdevil schreef op zondag 03 januari 2010 @ 19:27:

[afbeelding]
Lekkere bug 8)7, maar had eigenlijk liever grip en fmj gehad en nu durf ik het niet te veranderen :9
Wat vind je nou een bug?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook zitten staren naar de pic maar ik zou het niet weten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
My fault, post editted :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
srdevil schreef op zondag 03 januari 2010 @ 19:27:

[afbeelding]

Ik met mijn stomme kop, had nog nooit 2 wapens met 2 attchments gehad :+ Dacht dat jet met Bling perce voor één wapen moest kiezen waar je 2 toevoegingen wilde hebben ;(
Als je kijkt naar je perk BLING, staat er dat je 2 attachments erop kan zetten... Dit klopt dus volledig!

//edit

Je ziet het al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022
and we got a winner :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
Yep! 8)
Maar wees gerust, dat wordt vanzelf beter. >:)
Oefenen, oefenen, oefenen is het devies. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:22
[...]
Ja, als er geen rushers zouden zijn, dan zou ik mijn Spas-12 nooit kunnen upgraden. :+

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag alle achievements gehaald! Woehoeee :D als ik iemand kan helpen met spec ops stuur een DM. :) Im so happieieie.

(wat ik een goed idee vind, we verzamelen 9 XBL GoT'ers en gaan Ground War dominaten :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzf1kr schreef op zondag 03 januari 2010 @ 20:02:
[...]

Ja, als er geen rushers zouden zijn, dan zou ik mijn Spas-12 nooit kunnen upgraden. :+

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2010 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-08 16:31
Zijn er nog mensen die de Delta missies willen spelen op de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
COD mw2 is voor mij de eerste shooter die ik op de ps3 speel. Ik heb hiervoor alleen maar op de PC shooters gespeeld. De eerste keer dat ik dit spel online speelde op de ps3 wou ik het gaan omruilen :o. Vrienden die het ook spelen op de ps3 zeiden dat ik moest wennen aan de controller. Gelukkig bleef ik volhouden en heb dik geoefend.

Op een begeven moment leer je de maps kennen (bekijk tutorials op youtube) , je krijgt een feeling met bepaalde wapens (I O+ SCAR H) en je ontwikkeld je eigen speelstijl (rusher, sniper of mix etc). Als je die basis hebt ontwikkeld gaat het om de skills. Die kan je natuurlijk verbeteren door te oefenen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
never mind

[ Voor 85% gewijzigd door Roobje op 03-01-2010 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Eh bug? Dat is nou Bling Pro. :P

[ Voor 9% gewijzigd door SD5k op 03-01-2010 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
iemand die me even met downed but not out wilt helpen O-)?
edit: op de 360 :P

[ Voor 15% gewijzigd door xPhantom op 03-01-2010 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook wel eens zo'n paar potjes achter elkaar dat helemaal niks meer wilt lukken:O
Damn haal de afgelopen 10 potjes niet eens de 1000 punten:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 20:33:
Hebben jullie ook wel eens zo'n paar potjes achter elkaar dat helemaal niks meer wilt lukken:O
Damn haal de afgelopen 10 potjes niet eens de 1000 punten:O
heb ik ook vrij vaak, het ene potje lukt het wel (bijvoorbeeld 14/2 kd ratio) en het volgende potje lukt het niet (bijvoorbeeld 2/14 kd ratio) of ik haal een potje gewoon geen kills of geen deaths...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xPhantom schreef op zondag 03 januari 2010 @ 20:35:
[...]

heb ik ook vrij vaak, het ene potje lukt het wel (bijvoorbeeld 14/2 kd ratio) en het volgende potje lukt het niet (bijvoorbeeld 2/14 kd ratio) of ik haal een potje gewoon geen kills of geen deaths...
Ben`k gelukkig niet de enige haha...
Net favela potje met eindelijk normale cijfers afgesloten 21/1 (had men perks maar even verandert..Ging meteen beter.)
Had Sleigt of hand... Stopping power....Steady aim..
Heb nu Scavenger...Hardline...Sitrep..

Die 1ste lijkt beter maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hebben nog meer mensen zo'n gruwelijke hekel aan die Map Highrise:O... O wat erger ik me daar dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm beetje newbie vraag, maar ik kan het serieus nergens vinden. :P Niet op Google en ook niet op GoT. xD Hoe maak je een screenshot in MW2? En, waar kan ik de screenshots terugvinden? Ik zit steeds fanatiek op Print Screen te drukken, misschien is dat ook wel de juiste knop, maar ik kan nergens screenshots terug vinden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 12:58
Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 20:47:
Uhm beetje newbie vraag, maar ik kan het serieus nergens vinden. :P Niet op Google en ook niet op GoT. xD Hoe maak je een screenshot in MW2? En, waar kan ik de screenshots terugvinden? Ik zit steeds fanatiek op Print Screen te drukken, misschien is dat ook wel de juiste knop, maar ik kan nergens screenshots terug vinden. :+
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat het F12 is, maar durf het niet helemaal zeker te zeggen.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowbank
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-08 17:24
Print Screen en dan in paint plakken 8)7
Volgens het boekje is het F12
Maar zou zelf gewoon een ander programma zoals xfire, fraps ofzo gebruiken.

[ Voor 18% gewijzigd door Snowbank op 03-01-2010 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:18

steveman

Comfortabel ten onder

Tik maar eens in de quicksearch bovenaan je pagina "screenshot" in ;)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 20:46:
Maar hebben nog meer mensen zo'n gruwelijke hekel aan die Map Highrise:O... O wat erger ik me daar dood
Neeee ik hou van Highrise! De enige map waar ik een zekerheidje heb dat ik een acceptabele score haal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 20:59:
[...]

Neeee ik hou van Highrise! De enige map waar ik een zekerheidje heb dat ik een acceptabele score haal ;)
Ik haal er ook wel altijd een normale score maar,alles loopt constant kris kras door elkaar.
Haat helemaal die mensen die in die map die boven op het huis en in het huis met thermal gaan sniperen.
Iets zegt mij dat dat niet zo bedoeld was:Phaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ok nu ben ik er echt klaar mee. Ik heb een week of wat niets gespeeld, en MW2 is nu nog erger dan het al was. Ik kom #@*U%*@&@ altijd weer in dezelfde maps uit. Ik wil kunnen kiezen. Terug tabben naar windows mis ik ook behoorlijk. En waar de heck is PAM4 of een console wanneer je het nodig hebt?

Om nog maar te zwijgen over de pings. Met de mod voor 5 balkjes waar ieder balkje 20ms is speel ik tegenwoordig heel de tijd in servers waar de host lekker met ping 0 speelt en de rest met 70+ (of het is 200ms totaal en 140, ik weet het niet, maar het speelt voor geen meter).

Zijn er inmiddels al wat wapens en maps naar MW1 geport? Dan installeer ik dat wel weer }:|
Dra-fucking-matisch dit, en dan heb ik het nog niet eens over al die mannetjes die met markers sprinten gehad. En ja, het is een rant

[ Voor 7% gewijzigd door TheZeroorez op 03-01-2010 21:19 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.