5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
Lichte vorm?Mag schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 20:37:
[...]
X360 en PS3 shooters hebben altijd een lichte vorm van autoaim.
MW2 heeft flink wat aim assist.
Soms werkt dat zo tegen.
Heb je iemand in het vizier en iemand anders rent langs, gaat je crosshair opeens die andere volgen met als gevolg dat je wordt gekilled.
Als ik me crosshair uit zichzelf zie bewegen weet ik dat ik moet schieten.
Moet je op een console eens voor de grap splitscreen starten en een 360 maken met een tegenstander voor je.
Je zal dan zien dat je heel erg afremt als je over de tegenstander gaat met je crosshair en als de ander beweegt beweegt je crosshair mee.
Op het begin is het echt moeilijk omdat je geen feeling hebt met de controller en een muis (lees de vrijheid van aimen) gewend ben. Echter momenteel behendig ik de controller best goed met shooters op de ps3. Het is echt een kwestie van oefenen.
Ik kan alleen onmogelijk lekker onderuit een potje online spelen
Dan krijg je een melding, dat de licentie sleutel in gebruik is.Graviton12 schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 12:42:
Je hoeft hem helemaal niet te uninstallen, werkt perfect op meerdere PC's alleen als je ingelogd bent op 1 en je start hem op ander systeem op dan krijg je melding, is net zoals wanneer je op msn op meerdere locaties opstart dat hij de eerste uitschakelt (instelling).
Ik zou Dimby dus (ook) willen adviseren de topic start door te nemen, daar staat volgens mij ook het een en ander over MW2 icm Steam in.
Met één en dezelfde Steam account dan zeker.Graviton12 schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 00:15:
?
Speel met zelfde DVD/account zowel op mijn desktop als mijn laptop ...
[ Voor 27% gewijzigd door CH4OS op 02-01-2010 00:17 ]
Speel met zelfde DVD/account zowel op mijn desktop als mijn laptop ...
Edit:
Ja natuurlijk, 1 account want er is ook maar 1 DVD, als ik ingelogd ben op de desktop kan ik niet spelen op laptop en vice versa.
Dus als je ergens een install hebt staan hoef je die helemaal niet te verwijderen want het andere systeem zal automatisch overnemen als je opstart.
[ Voor 66% gewijzigd door Graviton12 op 02-01-2010 00:21 ]
Soms bovenaan, meestal middenmoter. Maar DAMN wat zijn die lui met dubbele shotguns irritant..! Hoe je met die dingen helemaal niet meer te mikken ofzo?
Verder wel erg verslavend. En dat terwijl ik niet zo'n multiplayerplayer ben...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Qft. Heb ik dus ook last vanaaaido schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 22:56:
Ik heb COD MW2 ook voor het eerst gespeeld op mijn ps3 en dat was wennen
Op het begin is het echt moeilijk omdat je geen feeling hebt met de controller en een muis (lees de vrijheid van aimen) gewend ben. Echter momenteel behendig ik de controller best goed met shooters op de ps3. Het is echt een kwestie van oefenen.
Ik kan alleen onmogelijk lekker onderuit een potje online spelen.
Net had iemand 65 kills 1 death... (ps3). Eerst een harrier dan chopper gunner en daarna nog een AC130.
De fun was echt ver te zoeken (spwan en gelijk weer dood) en dan ook nog op een map als Wasteland...
Verder is de multiplayer wel heel verslavend
Ik zie vaak dat mijn teammembers praten, maar ik hoor helemaal niets...
Alle andere ingame sounds hoor ik prima, en met een kameraad speel ik via skype, maar het is wel lastig.
Zijn er mensen met hetzelfde probleem en een mogelijke oplossing?
THX
Verwijderd
Ik heb altijd een class uitgerust met Cold Blood. Als ik nu aan het spelen ben met een andere class en de tegenstander krijgt air support en ik wordt gekilled, switch ik naar de class met Cold Blood, heb ik ook een Stinger in zitten, en kan ik weer verder spelen.aaaido schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 00:57:
Leuk allemaal die killstreaks alleen soms is het echt to much...
Net had iemand 65 kills 1 death... (ps3). Eerst een harrier dan chopper gunner en daarna nog een AC130.
De fun was echt ver te zoeken (spwan en gelijk weer dood) en dan ook nog op een map als Wasteland...
Verder is de multiplayer wel heel verslavend. Het zou perfect zijn als de killstreaks niet zo'n grote impact hebben op het spel.
Speel op de PS3 en ik merk eigenlijk niets van aim assist. In de SP zit het er wel duidelijk in maar in de MP heb ik nog nooit meegemaakt dat mijn corsshair op een tegenstander wordt "getrokken" als ik er langs ga. Moet altijd gewoon richten.
Nee, hoe snel je je muis ook beweegt of hoe ver je hem ook verschuift, als je gestunned bent is je beweging altijd beperkt tot heel weinig en heel traag, je kunt absoluut niet sneller of beter of meer bewegen met een Fragnstein of FragFX.Mag schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 22:18:
[...]
Hoe werkt dat overigens...? Een muis kan je bijna oneindig langzaam of oneindig snel bewegen. Een analoog stick kan je een klein beetje weg duwen of helemaal naar de rand.
Stel nou dat je wordt gestunned; daar heb je theoretisch gezien geen last van als je met een muis speelt omdat je gewoon je muis 3 meter kan verschuiven ipv 3 cm. Bij een controller is dat niet het geval omdat je daar een maximale draai snelheid hebt. Hoe zit dat dan met die Fragnstein? Daar zit dus ook een maximum aan hoe snel je je fragnstein-muis kan bewegen en sneller dan dat heeft geen invloed meer?
Dit is een voorbeeld van een onbalans die ze er makkelijk uit kunnen patchen, als ze willen of denken dat het nodig is, zoals met de 1887 Akimbo Shotgun bijvoorbeeld.aaaido schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 00:57:
Verder is de multiplayer wel heel verslavend. Het zou perfect zijn als de killstreaks niet zo'n grote impact hebben op het spel.
Zo'n grote, uitgebreidde game dat na alle beta's er dus nog genoeg ruimte is voor verbetering...het kan dus nóg beter? ;-)
welke beta's?sanderander schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 09:10:
Dit is een voorbeeld van een onbalans die ze er makkelijk uit kunnen patchen, als ze willen of denken dat het nodig is, zoals met de 1887 Akimbo Shotgun bijvoorbeeld.
Zo'n grote, uitgebreidde game dat na alle beta's er dus nog genoeg ruimte is voor verbetering...het kan dus nóg beter? ;-)
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Mijn stats: 1 dag, 5 uur en 23 minuten, heb het spel ontvangen op de dag van uitkomen. Ben net level 48 geworden, kan dus nu met de ACR gaan spelen.
Het spel kwam 10-11 uit, dus is nu 54 dagen uit, heb 29 uur gespeeld, dat is iets meer dan een half uur per dag.
De private beta's? Want publieke beta's zijn er niet geweest.
private beta?sanderander schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 09:59:
[...]
De private beta's? Want publieke beta's zijn er niet geweest.
heb je daar een bron van?
Nee, maar ik mag toch aannemen dat ze die game wel getest hebben?!
11 dagen ongeveer, rond de 31000 kills 29000 deaths.Okasha schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 09:57:
Wat is jullie gemiddelde playtime nu eigenlijk? Ik zie mensen in prestige mode voorbij komen die alweer halverwege zijn, dat verbaasd mij echt. Speel zelf best regelmatig, maar deze mensen maken het vrij gek volgens mij.
Mijn stats: 1 dag, 5 uur en 23 minuten, heb het spel ontvangen op de dag van uitkomen. Ben net level 48 geworden, kan dus nu met de ACR gaan spelen.
Het spel kwam 10-11 uit, dus is nu 54 dagen uit, heb 29 uur gespeeld, dat is iets meer dan een half uur per dag.
Er is een interne beta geweest, geen beta voor ''de buitenwereld van activision/ IW''.sanderander schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 10:08:
[...]
Nee, maar ik mag toch aannemen dat ze die game wel getest hebben?!
Ze dachten er wel aan om er een te doen, maar ik geloof dat ze dat maar niet gedaan hebben.. bron
Heb al redelijk wat personen rond zien rennen met zo'n ding in hun hand. Bij eentje zag je hem al snel rennen tijdens de killcam, maar opeens versnelde die en stak mij dood met het mes.Rynji schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 22:40:
Volgens mij ren je sneller met een care package marker zodat je hem snel op een goede plek kan neergooien.
Ze zijn ook lastiger te raken als ze zo snel rennen. Erg vervelend, maar ook wel weer een uitdaging om hem te neer te halen.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
een uitdaging is het met marathon en light weight. care package glitch misbruikers moeten gewoon gebanned worden en het moet per direct gefixed worden. Het is namelijk bijna niet te doen om die mensen normaal neer te knallen. ze warpen het hele veld over en met lag erbij kan je ze bijna niet raken. Ik kon pas zo'n gast normaal afknallen toen ik m'n GL erbij pakte.Larrs schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 11:29:
[...]
Heb al redelijk wat personen rond zien rennen met zo'n ding in hun hand. Bij eentje zag je hem al snel rennen tijdens de killcam, maar opeens versnelde die en stak mij dood met het mes.
Ze zijn ook lastiger te raken als ze zo snel rennen. Erg vervelend, maar ook wel weer een uitdaging om hem te neer te halen.![]()
blup
Je kunt niet en een chopper gunner en een ac130 hebben omdat die allebei een killstreak van 11 vereisen.aaaido schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 00:57:
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
YoshiBignose schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 21:40:
[...]
Huh wie host er dan? Steeds lag overal bij elke server en iedereen heeft er last van. Weer een -1 verlies erbij.

Wat dacht je van je eigen PC!
waarschijnlijk bedoelde hij een pave lowSandyman538 schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 11:38:
[...]
Je kunt niet en een chopper gunner en een ac130 hebben omdat die allebei een killstreak van 11 vereisen.
En het is ook zo makkelijk te uit te bannen. Prima dat je wat meer snelheid krijgt om je care package te dumpen, maar dat is alleen nodig als je over een AR of LMG beschikt. Hoe moeilijk kan het zijn gewoon een max speed in te stellen? Dan is, als je al snel bent, het effect weg. Volgens mij is dat een patch van niets, maar lost alle problemen op.eendje schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 11:36:
[...]
een uitdaging is het met marathon en light weight. care package glitch misbruikers moeten gewoon gebanned worden en het moet per direct gefixed worden. Het is namelijk bijna niet te doen om die mensen normaal neer te knallen. ze warpen het hele veld over en met lag erbij kan je ze bijna niet raken. Ik kon pas zo'n gast normaal afknallen toen ik m'n GL erbij pakte.
Ik vind dat je snel genoeg bent met Marathon, Lightweight en een SMG, dus stel dat in als max. speed en dan maakt het niet meer uit of je een care package marker gebruikt om te rennen.
Steam zegt dat ik 144 uur gespeeld heb, terwijl het spel in Barracks zegt dat ik nog maar 4d 10u (106uur) speel.
Is dit omdat in bij Barracks de gespeelde tijd telt, dus wanneer je echt loopt de knallen, en steam van wanneer je de game opstart en terug afsluit?
Ik zit nu in eerste prestige, ik was eerst aan het twijfelen of ik wel in prestige ging gaan, uiteindelijk toch maar gedaan.
En maar goed ook, nu ben ik verschillende wapens aan het testen...eerst de UMP maar dat vind ik echt geen goed wapen. Ik heb liever een echte gun vast, een AR of LMG.
Waar ik altijd eerst met AR speelde (vooral de ACR en M4A1 of de TAR), ging ik maar eens spelen met een LMG.
Toen ontdekte ik de AUG HBAR, zonder die grip vind ik hem niet goed, maar na 10 kills had ik hem al, en wat speelt die lekker.
Het grootste nadeel vind ik de mobility, de rest is super aan dit wapen, ook van ver, want volgens die database blijft die dammage die je geeft aan een enemy hetzelfde van op elke afstand met een LMG.
Ik erger mij het meeste aan de GL's die van twee meter ver op jou schieten, in de kamers van de favela's etc vind ik het een prima wapen, maar van twee meter maak je geen schijn van kans -.-'
Of dat je bijvoorbeeld als je de care package pakt je 20 seconden iets sneller kunt lopen (om het ding ergens neer te gooien, dat is volgens mij ook de reden dat je iets harder kunt lopen) en dat je daarna weer de normale snelheid krijgt. Zo heb je in ieder geval geen mensen die een heel potje die extra snelheid kunnen gebruiken.Hann1BaL schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 11:47:
[...]
En het is ook zo makkelijk te uit te bannen. Prima dat je wat meer snelheid krijgt om je care package te dumpen, maar dat is alleen nodig als je over een AR of LMG beschikt. Hoe moeilijk kan het zijn gewoon een max speed in te stellen? Dan is, als je al snel bent, het effect weg. Volgens mij is dat een patch van niets, maar lost alle problemen op.
Ik vind dat je snel genoeg bent met Marathon, Lightweight en een SMG, dus stel dat in als max. speed en dan maakt het niet meer uit of je een care package marker gebruikt om te rennen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Inderdaad, Steam telt enkel hoe lang het spel op staat, terwijl de barracks telt hoe lang je liep te knallen.aarondk1 schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 12:39:
Zit er bij jullie ook een verschil in tussen de tijd dat Steam zegt dat je gespeeld hebt, en hetgeen dat het spel zegt?
Steam zegt dat ik 144 uur gespeeld heb, terwijl het spel in Barracks zegt dat ik nog maar 4d 10u (106uur) speel.
Is dit omdat in bij Barracks de gespeelde tijd telt, dus wanneer je echt loopt de knallen, en steam van wanneer je de game opstart en terug afsluit?
Sorry was idd Pave lowSandyman538 schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 11:38:
[...]
Je kunt niet en een chopper gunner en een ac130 hebben omdat die allebei een killstreak van 11 vereisen.
Het lijkt mij gewoon leuker zonder deze killstreak combo's. Ik speel dit spel om mensen te knallen met mijn gun niet om ze te killen dmv killstreaks...
Op Wasteland ben je vaak de sjaak als de tegenstander een CG haalt.aaaido schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 12:52:
[...]
Sorry was idd Pave low. Opzich hebben de mensen natuurlijk gelijk dat je dit allemaal uit de lucht kan knallen, maar dat is het juist op wasteland. Je spawnt en ben gelijk weer dood...
Had laatst zelf een CG op Wasteland met domination.
Die gasten bleven allemaal in groepjes spawnen in het open, het was gewoon prijsschieten.
Dan sta je daar me je cold-blooded tussen drie oplichtende mannetjes
Een Predator dood 1 persoon soms 2, maar zelden veel meer, een Harrier kan goed zijn op bepaalde maps maar soms ook weer niet.
CG en AC130 zijn dan wel weer zeer sterk, ik neig zelf naar de CG, gewoon de muisknop in blijven drukken en op de mensjes schieten, waarbij je met de AC130 wat anders moet doen, met dat reloaden etc...
En je knalt ze ook snel uit de lucht, ik heb zelf een Stinger class, als ik dood ga switch ik, en dan is die harrier/attack helicopter/pavelow zo uit de lucht.
Of je een CG snel uit de lucht heb weet ik niet precies, een AC130 is wel moeilijk maar met een Javelin gaat dit wel.
Wat ik wél haat is de Nuke, wat heb je er nou aan. EMP vind ik ook wel leuk gevonden, en emergency airdrop is voor mij wat te weinig kills, want je kan je team er wel heel hard mee helpen.
Verwijderd
Verder om even terug te komen op die playtime vraag; ik zag dat iemand poste 11 dagen playtime te hebben, in 54 dagen spel release?! Woah... Da's bijna 5 uur per dag, hoe hou je het vol
Zit zelf denk ik nog niet eens op een dag, ben ook nog maar level 35 ofzo. Maargoed na een paar potjes heb ik het altijd ook wel weer gehad.
Als je met de AC130 moet reloaden switch je naar het volgende wapen, tot je weer met dat kanon kan. Zo kun je oneindig blijven schieten! Ik heb die challenge Omnicide gehaald op Wasteland met een AC130, echt ziek is dat.aarondk1 schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 13:13:
Ik vind die killstreaks juist leuk, je hebt ze zo neer geen moeite.
Een Predator dood 1 persoon soms 2, maar zelden veel meer, een Harrier kan goed zijn op bepaalde maps maar soms ook weer niet.
CG en AC130 zijn dan wel weer zeer sterk, ik neig zelf naar de CG, gewoon de muisknop in blijven drukken en op de mensjes schieten, waarbij je met de AC130 wat anders moet doen, met dat reloaden etc...
En je knalt ze ook snel uit de lucht, ik heb zelf een Stinger class, als ik dood ga switch ik, en dan is die harrier/attack helicopter/pavelow zo uit de lucht.
Of je een CG snel uit de lucht heb weet ik niet precies, een AC130 is wel moeilijk maar met een Javelin gaat dit wel.
Wat ik wél haat is de Nuke, wat heb je er nou aan. EMP vind ik ook wel leuk gevonden, en emergency airdrop is voor mij wat te weinig kills, want je kan je team er wel heel hard mee helpen.
En als je Danger Close Pro hebt wordt die Predator Missile echt super deadly, heb al mening keer 3+ kills gehad (of 5, weer een challenge
Mee eens!aaaido schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 12:52:
[...]
Sorry was idd Pave low. Opzich hebben de mensen natuurlijk gelijk dat je dit allemaal uit de lucht kan knallen, maar dat is het juist op wasteland. Je spawnt en ben gelijk weer dood...
Het lijkt mij gewoon leuker zonder deze killstreak combo's. Ik speel dit spel om mensen te knallen met mijn gun niet om ze te killen dmv killstreaks...
Ik vind die Killstreakrewards geen kut aan. Ik speel veel liever op "echte" skill; dus first-person shooter, dan die kinderachtige helicopters en zo..
Ik begrijp wel dat andere mensen het wel leuk vinden; maar ik had graag gezien dat IWnet de keuze had geboden.
Dat valt me sowieso zwaar tegen, dat hele IWnet-matchmaking gebeuren. Technisch en qua lag vind ik het allemaal wel prima; maar je hebt veel te weinig keuzemogelijkheid zo.
Ieder potje is random; random map (
Met dedicated servers zoals bijv. in CS kun je tenminste de map kiezen die je wilt gaan spelen. Daarnaast zijn er verschillende settings per server mogelijk als het om mapcycle, roundtime, weapon-restrictions etc. gaat. Je kan dus gewoon kiezen wat, waar en hoe je wilt spelen.
Bovendien zie je dat er een mini-cultuurtje ontstaat tussen reguliere bezoekers van de server. Je gaat nicks herkennen, kunt af en toe wat ouwehoeren en ook qua speelstijl kun je spelers gaan inschatten. En zo kun je wat meer als een team gaan spelen. Zo is het veel gezelliger, terwijl ik nu bij MW2 echt een veel te individualistisch gevoel heb.
Maar ja, we zullen het er maar mee moeten doen.
Als ik prone zie ik namelijk totaal niks meer, behalve het gras 1mm voor mijn neus.
Als ik crouch ziet iedereen me en knallen ze me af.
Is er een manier om dat verrekte gras weg te krijgen, of om het doorzichtiger te krijgen of zo?
Ik bedoel: waarom zit er prone in dit spel???
2e vraag:
Stel ik loop op Derail (winteromgeving) en mijn Barrett heeft Urban camo, geldt die camo dan alleen voor de gun of heeft die ook invloed op mijn ghilliesuit?
Ik heb namelijk allemaal het gevoel dat mensen mij super simpel zien terwijl ik echt totaal niks zie.
Ik kijk wel eens mee met de killcam en dan denk ik 9 van de 10 keer: hoe de hell komt die kerel er bij om precies daar te schieten??? Hij MOET me gezien hebben maar als ik op de cam kijk zie ik echt niks, ik ben onzichtbaar. Toch raken ze me met gemak in mijn kop.
Iemand enig idee hoe dat kan?
Verwijderd
het is vrij instabiel te noemen , vanmorgen foutmeldingen
player animation out of sync , error
matchmaking , finding games , no games found
matchmaking , finding games , game found connecting , error iw server not found
matchmaking , finding best host 1,2,3,4,5,6 , error ,connection timed out
matchmaking , finding games 60ms ping , finding games 70 ms ping finding games 100ms ping , game found , connecting, trying to merge our lobby with another , trying to merge our lobby with another , trying to merge our lobby with another
error while connecting to host

player animation out of sync error heb ik al een stuk of 4x voorbij zien komen
om de haverklap als een potje voorbij is , en je krijgt de score te zien , in je lobby zeg maar, kan ik niet doorklikken met de knop x , er gebeurt helemaal niets , dus ik zit soms wel 30 seconden na mijn score te kijken
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2010 14:29 ]
Mijn naam is pacificgasten op de xbox360, zoek vooral mensen voor de spec ops.
De camo van je gun staat geheel los.Noin schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 14:18:
2e vraag:
Stel ik loop op Derail (winteromgeving) en mijn Barrett heeft Urban camo, geldt die camo dan alleen voor de gun of heeft die ook invloed op mijn ghilliesuit?
Ik heb namelijk allemaal het gevoel dat mensen mij super simpel zien terwijl ik echt totaal niks zie.
Ik kijk wel eens mee met de killcam en dan denk ik 9 van de 10 keer: hoe de hell komt die kerel er bij om precies daar te schieten??? Hij MOET me gezien hebben maar als ik op de cam kijk zie ik echt niks, ik ben onzichtbaar. Toch raken ze me met gemak in mijn kop.
Iemand enig idee hoe dat kan?
Alles je alle ghillies hebt unlocked heb je de juiste ghillie per map.
Misschien dat je op de PC de draw distance kan aanpassen zodat je niet in het gras ligt van veraf?
De meeste snipers die ik tegenkom zitten op de standaard plekken op/in gebouwen etc.
Probeer mobiel te blijven als je 1x iemand killed komt deze altijd weer terug.
Hoesje lag bij de games in de show corner, zonder plastic bescherming er om heen. Tja als het boekje daar dan in zit, is het easy om die code eruit te halen. Jammer genoeg hadden ze geen andere exemplaren ( Anders had ik vast een gesealed exemplaar gekregen ).
Nu is het wachten op Steam support om de code, waarvan ik een foto heb gemaakt en naar ze opgestuurd heb, aan mijn Steam account koppelen. Zal wel ergens in de volgende week worden.
Hoe heb je laten zien dan dat je niet zelf het boekje eruit hebt gehaald o.d.? Steam zal niet zomaar keys weggeven..technoaddict schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 14:41:
Koop je COD MW2, is de key al in gebruik
Hoesje lag bij de games in de show corner, zonder plastic bescherming er om heen. Tja als het boekje daar dan in zit, is het easy om die code eruit te halen. Jammer genoeg hadden ze geen andere exemplaren ( Anders had ik vast een gesealed exemplaar gekregen ).
Nu is het wachten op Steam support om de code, waarvan ik een foto heb gemaakt en naar ze opgestuurd heb, aan mijn Steam account koppelen. Zal wel ergens in de volgende week worden.
Stomme gok maar je hebt het spel gekocht bij de Free Record Shop?technoaddict schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 14:41:
Koop je COD MW2, is de key al in gebruik
@ above: IntertoysOdysseus253 schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 14:47:
[...]
Hoe heb je laten zien dan dat je niet zelf het boekje eruit hebt gehaald o.d.? Steam zal niet zomaar keys weggeven..
Ik heb eergister Activision gebelt. Zij hebben mij verwezen naar de Steam support pagina. Daar moet je een account aanmaken, en kan je een case aan laten maken mbt duplicate key's.
Als jij een foto van het boekje met key kan maken, en die met de case mee stuur, dan wordt de key aan jouw account gekoppeld. Hoe het verder in elkaar steekt durf ik niet te zeggen. Maar hoe kom ik anders een key dan? Dan zou ik de game moeten ruilen voor een sealed exemplaar, waarvan de Intertoys niet kon zeggen wanneer ze weer binnen kwamen.
See you in another life, brother.
Ben level 68 nu, geen prestige. Momenteel ga ik ook wel lekker, altijd positieve KD ratio (al speel ik vooral Domination, Demolition en Headquarters), wat er voor zorgt dat de kleine kloof dat ik in het begin opbouwde, nu terug dicht gemaakt wordt. Ach jaDM.Aram schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 14:56:
Hoe gaan jullie? Ik ga de laatste tijd briljant, ik weet niet hoe het komt, maar ik kom de hele tijd tijdens matchmaking bij rank 1-20. Geen andere prestiges, het is niet echt een uitdaging meer.. Ik heb nu 2 dagen en 20 uur gespeeld en ben Prestige 1 Rank 60 en een K/D van 1.9.
Verwijderd
Als het te makkelijk gaat kan je je nog altijd specialiseren in met je ogen dicht te spelen ofzoDM.Aram schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 14:56:
Hoe gaan jullie? Ik ga de laatste tijd briljant, ik weet niet hoe het komt, maar ik kom de hele tijd tijdens matchmaking bij rank 1-20. Geen andere prestiges, het is niet echt een uitdaging meer.. Ik heb nu 2 dagen en 20 uur gespeeld en ben Prestige 1 Rank 60 en een K/D van 1.9.
of je kan ook nog altijd alleen knife-en of alleen met een handgun .
Dan wordt het al moeilijker
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2010 15:15 ]
Dit had gisteravond/nacht op de PC. Ik mag soms 'blij' zijn als ik uberhaupt nog iemand afschieten voor dat ik weer uit lig. Als al eerder aangegeven, ik kan alleen stabiel online spelen als ik de host ben, anders hoef ik het niet te proberen.Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 14:25:
wat is dat toch met die ps3 versie
het is vrij instabiel te noemen , vanmorgen foutmeldingen
player animation out of sync , error
matchmaking , finding games , no games found
matchmaking , finding games , game found connecting , error iw server not found
matchmaking , finding best host 1,2,3,4,5,6 , error ,connection timed out
matchmaking , finding games 60ms ping , finding games 70 ms ping finding games 100ms ping , game found , connecting, trying to merge our lobby with another , trying to merge our lobby with another , trying to merge our lobby with another
error while connecting to host
player animation out of sync error heb ik al een stuk of 4x voorbij zien komen
om de haverklap als een potje voorbij is , en je krijgt de score te zien , in je lobby zeg maar, kan ik niet doorklikken met de knop x , er gebeurt helemaal niets , dus ik zit soms wel 30 seconden na mijn score te kijken
Ik spel momenteel ook veel en merk dat er ontzettend veel nieuwe spelers zijn. Waarschijnlijk hebben veel mensen dit spel gekregen met kerst en zijn ze allemaal nu aan het spelen. Het niveau is idd wel ontzettend laag momenteel, maar dat veranderd denk ik snel genoeg na de kerstvakantie. Dan gaan al die koters weer naar schoolDM.Aram schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 14:56:
Ik heb alle achievements gehaald en nu wil ik nog met iemand alle specops missies op Veteran uitspelen. Misschien ben jij een geschikte partner?painkill schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 14:34:
Ik heb trouwens iedereen op de xbox360 die hier in de lijst staat toegevoegd
Mijn naam is pacificgasten op de xbox360, zoek vooral mensen voor de spec ops.
En mensen worden ook beter natuurlijk.. Tenminste, dat neem ik aan.aaaido schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 15:18:
[...]
Ik spel momenteel ook veel en merk dat er ontzettend veel nieuwe spelers zijn. Waarschijnlijk hebben veel mensen dit spel gekregen met kerst en zijn ze allemaal nu aan het spelen. Het niveau is idd wel ontzettend laag momenteel, maar dat veranderd denk ik snel genoeg na de kerstvakantie. Dan gaan al die koters weer naar school
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Heb wel weer een truc om een cheater weg te krijgen als ik host ben (lukte vandaag goed). Hij was dus aant cheaten en had dikke aimbot. toen ging ik dus even alt-tabben en zette ik speedtest aan. toen ging ik weer ingame en binnen no time was de cheater geleaved.
Na verloop van tijd lijkt het mij ook wel, ik zelf ben van een KD ratio van 0.54 (JKratos schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 15:20:
[...]
En mensen worden ook beter natuurlijk.. Tenminste, dat neem ik aan.

Ik doe ook rustig aan opzich, 2dagen 10 uur, en net lvl 59 geworden (geen prestige nog..) als ik m'n vriendenlijst bekijk, heeft er eentje 7d 1h, 1ste prestige, lvl 61...
Ik moet nog 6 spec ops missies op veteran, C: Homeland Security, Snatch&Grab, D: Wardriving, Acceptable losses, E: Wetwork, High explosive
Iemand die deze ook nog moet
Wat is trouwens jullie favo spec op?
Ik vind A: Evasion helemaal geweldig
x360 trouwens
[ Voor 1% gewijzigd door xPhantom op 02-01-2010 16:03 . Reden: vergeten te melden dat het op de 360 is.. ]
See you in another life, brother.
DM.Aram schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 15:34:
xPhantom.. Evasion vind ik echt een ramp. Is de enige die me echt nog niet gelukt is..
weet niet of het zo duidelijk is, anders voeg me ff toe: xPhantomNL, probeer ik je te helpen
Anders wil ik wel de spec-ops levels met je doen die je nog moet.
Ik heb wel alle 69 sterren al maar ik ben niet te beroerd om te helpen
ScavyNL
[ Voor 3% gewijzigd door Scavy op 02-01-2010 15:57 ]
Oowja, ik speel ook op PC trouwens
[ Voor 52% gewijzigd door JKratos op 02-01-2010 16:18 ]
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Nee helaas, ik speel op de 360.. toch bedankt voor het aanbodScavy schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 15:56:
xPhantom speel je op de PC?
Anders wil ik wel de spec-ops levels met je doen die je nog moet.
Ik heb wel alle 69 sterren al maar ik ben niet te beroerd om te helpen
ScavyNL
Ik speel het dan op de 360 en het verschil bij mij tussen 3 en 4 streepjes is echt enorm. Met 3 streepjes moet ik gaan sproeien om mensen die redelijk dichtbij staan nog te kunnen raken en als ze redelijk ver staan hoef ik het al niet te proberen of ze moeten echt stilstaan. Knifers hebben gelijk de overhand in zulke games want ik kan ze dan echt niet raken. Ik heb zelf een K/D ratio van 1.75 maar ik kom echt niet hoger doordat 6 van de 10 games gewoon enorm laggy zijn. En als ik met meerdere mensen in een party zit dan heeft vaak iemand de host bij ons, maar het nadeel is dan wel gelijk dat je gemiddeld 10 min aan het wachten bent voordat je een game kan joinen.Hogader schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 15:27:
tegenwoordig zijn er voort een berg mensen die ondanks dat ze 4 bars hebben altijd maar dan ook altijd klagen over dat de host lag geeft. wordt gewoon beter ipv de schuld te geven aan lag die er niet is. Vaak klagen er dus alleen maar 4 ping bars mensen en de gene met 3 bars vinden dat e lag er helemaal niet is XD.
Heb wel weer een truc om een cheater weg te krijgen als ik host ben (lukte vandaag goed). Hij was dus aant cheaten en had dikke aimbot. toen ging ik dus even alt-tabben en zette ik speedtest aan. toen ging ik weer ingame en binnen no time was de cheater geleaved.
XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132
Het type van helikopter is anders, verder zie je op je map (in soft-core) of het een friendly of enemy heli isOlaf van der Spek schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 16:19:
Hoe zie je van air units of het friend of foe is?
Je hoort 'enemy harrier incoming' of 'friendly harrier incoming' (zelfde voor pavelow alleen dan is harrier pavelow) of je pakt bv. je stinger en probeert erop te locken, lockt hij dan is het een enemy.
Ik doe niet aan softcore...Styxxy schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 16:23:
Het type van helikopter is anders, verder zie je op je map (in soft-core) of het een friendly of enemy heli is.
Dus friendly units zijn niet te locken? Handig.
[ Voor 8% gewijzigd door Olaf van der Spek op 02-01-2010 17:18 ]
Voeg me maar toe, kunnen we ff spec-oppenJKratos schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 16:02:
Ik zit met de Spec Ops nu bij 'Charlie' en moet tot nu toe alle two player levels nog. Dat zijn volgens mij 'big Brother' en 'Overwatch' zo uit men hoofd. Dus als mensen het leuk vinden om (letterlijk) even bij te schieten..
Oowja, ik speel ook op PC trouwens
Ik hoop overigens wel dat je een headset hebt want dat is wel erg handig
SteamID: ScavyNL
je kan met geen mogelijkheid zien of de uav friendly is of niet...
en je krijgt wel gewoon punten als je d verkeerde neer schiet (neem ik aan, heb echt niet alleen maar enemy UAV's gesloopt, heb er zoveel uit de lucht geschoten...)
Battle.net Spud#2543
Iemand die infected wilt hebben op de 360? (dacht namelijk dat een paar weken geleden erover werd gepraat
Voeg me toe en start ff een private match
xPhantomNL
[ Voor 19% gewijzigd door xPhantom op 02-01-2010 18:05 ]
Het mooie is dat je alleen maar enemie uav´s kan zien. Friendly uav´s zijn niet te zien voor jou:)TepelStreeltje schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 17:51:
hopelijk is dat ook zo met UAV's, ben nogal geil met die dingen neer schieten (CBpro ftw)
je kan met geen mogelijkheid zien of de uav friendly is of niet...
en je krijgt wel gewoon punten als je d verkeerde neer schiet (neem ik aan, heb echt niet alleen maar enemy UAV's gesloopt, heb er zoveel uit de lucht geschoten...)
Verwijderd
Of ligt het aan mij?
Start net me PS3 op.
En blijft op fetching staan.
Vanmiddag nog gespeeld.
Verwijderd
Zeker? Friendlies kan ík niet raken, wel zienFist schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 18:25:
[...]
Het mooie is dat je alleen maar enemie uav´s kan zien. Friendly uav´s zijn niet te zien voor jou:)
Voor zover ik weet in ieder geval, kan jij friendly uavs niet zien, alle andere killstreaks kan je wel zien maar niet raken.RetroTycoon schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 19:38:
[...]
Zeker? Friendlies kan ík niet raken, wel zien
x2M.Koers schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 19:11:
Heb hetzelfde probleem.
Start net me PS3 op.
En blijft op fetching staan.
Vanmiddag nog gespeeld.
Ik begin een beetje moe te worden van al die server problemen van IW. Dit heb ik nog niet zo vaak meegemaakt bij andere spellen.
ps: vanmiddag een fantastisch potje Free for all gespeeld met 2 maten. Met zijn drieën knallen op de map Rush is echt tof
Dat zou het wel erg makkelijk maken allemaal, maar het antwoord is nee.reemprive schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 19:43:
Heeft iemand een idee of je attachements kan unlocken in een private match? Een vriend van mij heeft nog steeds niet zijn thermal unlocked op zijn barret, en hij zuigt in snipen met de ACOG.
edit:
Ik kan natuurlijk ook op zijn account inloggen en het voor hem unlocken, ik weet alleen niet of dat mijn eigen account kan beinvloeden/beschadigen.
[ Voor 29% gewijzigd door codex op 02-01-2010 19:50 ]
Verwijderd
met 3rd person cagematch,gewoon maken dat je bij elkaar zit,binnen de seconde joinen nadat hij game start.reemprive schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 19:48:
hmmz, ik lees net ergens dat je geen xp krijgt maar wel attachments kan unlocken. Het schijnt nu in tegenstelling tot bij Modern Warfare 1 wel mogelijk te zijn. Kan iemand dit bevestigen?
edit:
Ik kan natuurlijk ook op zijn account inloggen en het voor hem unlocken, ik weet alleen niet of dat mijn eigen account kan beinvloeden/beschadigen.
Facts don't care about your feelings
Verwijderd
InderdaadYoshiBignose schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 20:38:
Ik speel altijd met de FAL, maar volgens mij gebruikt niemand die
nee hoor ik vindt het een heerlijk wapen, helemaal met scope en silencer op HCYoshiBignose schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 20:38:
Ik speel altijd met de FAL, maar volgens mij gebruikt niemand die
Ik heb het met iemand geprobeerd in een private match, maar challenges kun je sowieso niet completen in een private match. Aangezien attachments verbonden zijn aan challenges denk ik niet dat je ze kunt unlocken in een private match.reemprive schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 19:48:
hmmz, ik lees net ergens dat je geen xp krijgt maar wel attachments kan unlocken. Het schijnt nu in tegenstelling tot bij Modern Warfare 1 wel mogelijk te zijn. Kan iemand dit bevestigen?
edit:
[ Voor 8% gewijzigd door Rynji op 02-01-2010 21:22 ]
Gewoon volhouden en doorgaan en proberen.reemprive schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 19:43:
Heeft iemand een idee of je attachements kan unlocken in een private match? Een vriend van mij heeft nog steeds niet zijn thermal unlocked op zijn barret, en hij zuigt in snipen met de ACOG.
Wat is nou de lol als je dat even haalt in een private match?
Kom op, op karakter halen die thermal, en niet als 'kadootje'.
Speel in de map estate en ik sta bij die generatoren...daar knal ik iemand neer en op exact diezelfde plek spawnt er weer iemand...die schiet ik vervolgens ook neer en daarna spawnt er weer daar iemand...die schiet mij dood...
vond het megavaag...
wordt de laatste tijd tenminste wel wat beter..mijn k/d/ ratio gaat zowaar naar de 0.7 en is stijgende (je wilt niet weten hoe slecht ik was in het begin) en eindig regelmatig in de top 3 (free for all)..
//edit: Nederlands is soms moeilijk...
[ Voor 4% gewijzigd door Dirkweggeman op 02-01-2010 21:56 ]
Midden in die regen-map Underpass zit een dakje waar je op kan klimmen als sniper. Had daar al een paar keer dezelfde sniper geknifed, maar dit keer lag er een tactical insertion
Leuk leuk leuk ik heb me goed vermaakt als knifer
[ Voor 7% gewijzigd door JaWSnl op 02-01-2010 22:04 ]
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Verwijderd
Heeft iemand hier nog meer last van?
nvm, hij doet het al weer.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2010 22:17 ]
Even Steam opnieuw opstartenVerwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 22:14:
Ik kan momenteel niet online spelen (pc), bij het zoeken van een match zegt ie steeds opnieuw "Steam connect failed"
Heeft iemand hier nog meer last van?
Overigens vandaag voor het eerst Hardcore Team Deathmatch gespeeld. Die heartbeat sensors komen echt goed van pas in de urban maps. Je ziet iemand aankomen, even achter een muurtje staan en vervolgens alstie langsloopt schiet je em neer
Elke map heeft zijn standaard spawn points waar gegarandeerd tegenstanders spawnen als je alle vlaggetjes hebt.Dirkweggeman schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 21:52:
Had daarnet iets vaags op de XBOX...
Speel in de map estate en ik sta bij die generatoren...daar knal ik iemand neer en op exact diezelfde plek spawnt er weer iemand...die schiet ik vervolgens ook neer en daarna spawnt er weer daar iemand...die schiet mij dood...
vond het megavaag...
het was free for all, en dus maar met 8 man...vond, zal ook wel toeval zijn hoor, maar vond erg toevallig...Elke map heeft zijn standaard spawn points waar gegarandeerd tegenstanders spawnen als je alle vlaggetjes hebt.
Ik heb hem op de PC onlangs online zomaar gescoord, snap totaal niet wat je er mee moet. Een andere heb ik ook nog, die staat in de lijst er boven of er onder, zelfde plaatje erbij, maar wat het is? Of is dat alleen een emblem?xPhantom schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 18:02:
Heb zojuist ''Infected'' gehaald
Iemand die infected wilt hebben op de 360? (dacht namelijk dat een paar weken geleden erover werd gepraat)
Voeg me toe en start ff een private match
xPhantomNL
Voor de PC gamers die spec ops willen, in de TS is mijn naam te vinden, ik zit geloof ik bij Delta, maar nog niet alles op 3 sterren.
Verwijderd
Je moet geknifed worden door iemand met die titel en dan heb je hem, is pretty sweat icm. met een nukelogoGJtje schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 22:48:
[...]
Ik heb hem op de PC onlangs online zomaar gescoord, snap totaal niet wat je er mee moet. Een andere heb ik ook nog, die staat in de lijst er boven of er onder, zelfde plaatje erbij, maar wat het is? Of is dat alleen een emblem?
Voor de PC gamers die spec ops willen, in de TS is mijn naam te vinden, ik zit geloof ik bij Delta, maar nog niet alles op 3 sterren.

Echt bizar dat er nog steeds enorme hacks mogelijk zijn in Steam, liever dan nog problemen met updaten van een client zoals soms met CoD4. Je ziet iemand al liggend als je dood bent (hq richochet) de een na ander afknallen, en dat gaat door tot ammo op is. Oftewel, diegene moet dan onzichtbaar zijn voor tegenstanders (allemaal met paar prestiges op zak, deze zat op rank 66!). Drie potjes meegemaakt, (potje ervoor)
Werd door speler ook niet ontkend, de gebruikelijke 'you cheat!' reacties. Ook vreemd dat Steam een aantal rank70/prestige10-spelers met K/D ratio (of moet ik zeggen D/K ratio) nog ertussen heeft laten zitten.
Vraag me echt af hoe ze evt DLC in de markt willen zetten, zal toch met separate versie kiezen moeten, omdat je anders grote kans hebt in andere maps terecht te komen. Nee, toch maar CoD4 weer eens starten denk ik. MW2 is realistischer en intenser, maar toch is de balans (vooral tegen clubje van 4 met veel hogere rank) ver te zoeken.
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
http://www.born-to-kill.c...e=News&file=article&sid=3
I have been informed that MW2 will be releasing a mod patch on the 11th january 2010.
Included in patch, DEDICATED SERVERS, NEW MAPS AND WEAPONS AND ATTACHMENTS.
New Maps include.
Afganistan. Urban map. street fighting.
Gaza. urban map.
Vitnam. jungle warefare
Africa. Desert ops
Siberia. Snow ops
Egypt. desert ops.
New weapons and attachments
KNIVES:
Survival knife; double edged blade. can be throughn plus re picked up
PISTOLS:
Glock 17
browning 9mm
ASSUALT RIFLES:
Sig 550
Sar 80
G3
SMG:
Steyr mpi
Shipka smg
SNIPER RIFLES:
Parker hale m82. Bolt action
LMG:
Parrabellum
Attachments:
Pistol attchment to shoot around corners.
nightvision rifle scopes (sniper and aussault rifles only)
Bulletproof vests and slash proof vests.
Update:
REMOTE DETINATION DEVICE: DETALIALS SIMMULAR TO A REMOTE CONTROL CAR THAT YOU DRIVE AND AND CAN BLOW UP NEAR A GROU P OF ENAMIES. KILL STEAK OF 12 NEEDED TO UNLOCK.
BAYONET FOR RIFLES.
SIGNAL JAMMER PERK. STOPS HEARTBEAT MONITORS FROM PICKING YOU UP, AND BLOCKS TEAM CHAT WHEN ENAMIES ARE NEAR YOU
NEW UNDERWATER MULTIPLAYER MAP. SCUBA EQUIPMENT AND WEAPONS FOR MAP SPEAR GUN,
PLEASE NOTE THAT ALL THIS INFO HAS CAME WITHIN INFINITY WARD AND WILL BE RELEASED IN A COUPLE OF DAYS.
I WILL GET THE LATEST VIDEO IN A FEW DAYS. ALL THESE MODS ARE CONFIRMED AND THERE IS MORE TO COME.
Verwijderd
ik vraag me dan alleen af hoe de eerste mensen hem hebben gehaalt (infected en STD)...?Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 23:27:
[...]
Je moet geknifed worden door iemand met die titel en dan heb je hem, is pretty sweat icm. met een nukelogo
EDIT@ hierboven: I don't buy it.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2010 00:41 ]
Beetje twijfelachtig:Omnyakom1 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 00:35:
Afwachten op 11 januari dantot dan doe ik deze miskoop lekker in de kast
![]()
http://www.born-to-kill.c...e=News&file=article&sid=3
Ninja Pro doet het eerste al en dat laatste is nutteloos.SIGNAL JAMMER PERK. STOPS HEARTBEAT MONITORS FROM PICKING YOU UP, AND BLOCKS TEAM CHAT WHEN ENAMIES ARE NEAR YOU
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Een map genaamd Afghanistan? Attachment om om een hoek te kunnen schieten? RC wagentjes waarmee je enemies op kan blazen?

Verwijderd
afgezien van het feit dat IW zojuist heeft gezegt pas met nieuwe content te komen in "spring 2010" (twittert van 402)masq schreef op zondag 03 januari 2010 @ 00:49:
Kom op mensen, dit is wel heel obvious fake
Een map genaamd Afghanistan? Attachment om om een hoek te kunnen schieten? RC wagentjes waarmee je enemies op kan blazen?
Ik vond zelf de scuba gear onzettend grappigmasq schreef op zondag 03 januari 2010 @ 00:49:
Kom op mensen, dit is wel heel obvious fake
Verwijderd
Had nog nooit een on-line shooter gespeeld dus in het begin was het 5 keer doodgaan en 1 kill.
Dus men stats waren de 1ste 30 levels aardig dramatisch.
Maar ben nu bijna klaar met 2de prestige.
En speel nu elke pot met een K/D Ratio van minimaal 10/1..
Net zelf men 1ste Nuke gehad(Lang leven de ac140(H))
Het enige waar ik me aan stoor is. (In potjes gegooid worden die nog maar paar seconden duren)
En zoals heel veel mensen Die Riot-Shield met Akimbo-Shotgun. Beetje jammer maarja. Goed opletten .
Owja..Lang leve de M16 en Famas.
Dit topic is gesloten.