• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:59

RayNbow

Kirika <3

GJtje schreef op donderdag 31 december 2009 @ 17:33:
[...]
Inkopper: dedicated servers.

Voordeel: Minder lag tijdens een potje, geen brakke ADSL / kabel / whatever verbinding bij mensen thuis, Infinity Ward zou er goed aan doen, want de gehele community heeft er baat bij en zorgt vast en zeker voor nog meer verkopen.
Is de lag voor iedereen minder? Hangt dat ook niet af van de locatie van de locatie van de server t.o.v. alle spelers op die server? Kan jij een kosten-batenplaatje maken voor IW?

Is minder lag trouwens het enige eventuele voordeel? Heb je nagedacht over de mogelijkheden tegen cheat-bestrijding?
Nadeel: Geen.
Nadelen en aandachtspunten dedicated servers:
[list]
• Kost geld om te draaien;
• Schaalprobleem: te veel servers draaien is zonde van het geld, te weinig servers betekent daarentegen dat niet iedereen kan spelen;
• Indien alleen IW de dedicated servers aanbiedt, moet IW de servers op meerdere plekken van de wereld plaatsen om de latency laag te houden;
• Indien iedereen een dedicated server kan/mag draaien, hoe handel je experience points af? Telt de xp die je verdient op server A ook mee wanneer je op server B speelt? Of heb je per-server xp? Of kan je alleen xp verdienen op IW-approved servers (wat weer betekent dat IW meer moeite moet doen om genoeg servers in de lucht te hebben);
• Ook dedicated servers kennen connect-problemen. Nooit in bijv. Counter Strike gehad dat je server X wilde joinen, maar dat halverwege opeens de melding "Sorry, server is full" voorgeschoteld kreeg?

En zo zijn er missch. nog wel meer punten te verzinnen waar over nagedacht moet worden. Je kan niet zo maar zeggen: "hoppa, gooi het huidige MP systeem weg en zet dedicated servers ervoor in de plaats".
Wat ik ook wel mis, is een level editor, ook weer voor de community.
Een level editor uitbrengen betekent echter dat IW ook meer support moet leveren.
Grote mappen, zodat er met max. 32 spelers tegelijk op een kaart gespeeld kan worden.
Volgens mij was dat er al met Battlefield 2, dus spijtig dat zoiets gewoon mist in een game wat 4 jaar later is uitgekomen.
Ook nagedacht over de maproulatie? Als je een lobby hebt van 32 man wordt je volgens mij gedwongen om de kleinere maps uit de roulatie halen vanwege speelbaarheidsredenen. Wat als je niet genoeg spelers kunt vinden voor een grote map? Gewoon de game beginnen of toch blijven wachten op meer spelers? Er is dus een spanning tussen laag bevolkte maps en evt. lange wachttijden.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
JaWSnl schreef op donderdag 31 december 2009 @ 17:11:
[...]

Mss slim om dan ook het blastshield te pakken? ik vind het alleen altijd moeilijk om mn throwing knife daarvoor in te ruilen.
Waar wil je die voor gebruiken? Je shield beschermt je ook tegen explosies dus heb je geen blast shield nodig. Plus ik zo ook niet zonder mijn throwing knife kunnen, wat moet je anders gooien als ze staan te herladen... :P

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
ik vind alleen dat matches joinen supe rirritant, want meestal kom je in een losing team terecht omdat ze daar vaak of te weinig mensen hebben of er teveel uit de game gaan om hun loss te besparen, super irritant, en dan dnek je van nah de volgende match dan, is de lobby closed of gaat er weer wat anders mis.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2009 @ 17:48:
Ho even, dedicated servers zijn leuk en aardig, maar als daardoor het matchmaking systeem veranderd in zoek-in-een-giga-lijst-een-leuke-passende-server dan is 75% van de spelers niet blij. Het grote voordeel is dat iedereen nu gelijk is en je met 1 druk op een knop een willekeurige pot opstart (althans, als het goed gaat ;))
Hoezo? Je kan het toch naast elkaar gebruiken? Matchmaking is dan een quickgame (al mag de matchmaking ook een stuk beter btw) en voor mensen die de tijd er voor willen nemen, de server list? :)
Ik zie dus totaal niet waarom het niet naast elkaar zou kunnen werken.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

RayNbow schreef op donderdag 31 december 2009 @ 18:41:
Is de lag voor iedereen minder? Hangt dat ook niet af van de locatie van de locatie van de server t.o.v. alle spelers op die server? Kan jij een kosten-batenplaatje maken voor IW?
Dan hoeft IW alleen maar te wijzen dat de eindgebruiker zélf de verkeerde servers selecteerd. Als je een (te) hoge ping (en daarmee dus lag) hebt, heb je gewoon de verkeerde server gejoined. Simpel. Ook al hebben ze in Zweden dikke pijplijnen voor internet liggen, vanmiddag zat ik in een game, die gehost werd door een Zweed. Lijkt me een hele lange afstand, en nog ging het goed. Beeld je dan eens in, dat er bijvoorbeeld, Nederlandse, Belgische, Duitse of Engelse of zelfs Franse servers (erbij) komen. Je gaat er vanuit dat IW dan maar ál die servers moet gaan hosten. Zou zeggen, kijk eens naar Modern Warfare deel 1 (en de andere delen van het spel) en bekijk dan nog eens wat je nu zegt. ;)
Is minder lag trouwens het enige eventuele voordeel? Heb je nagedacht over de mogelijkheden tegen cheat-bestrijding?
Heb er wel aan gedacht, maar ik hoef niet alles voor te kauwen toch? :)
Nadelen en aandachtspunten dedicated servers:
[list]• Kost geld om te draaien;
• Schaalprobleem: te veel servers draaien is zonde van het geld, te weinig servers betekent daarentegen dat niet iedereen kan spelen;
• Indien alleen IW de dedicated servers aanbiedt, moet IW de servers op meerdere plekken van de wereld plaatsen om de latency laag te houden;
• Indien iedereen een dedicated server kan/mag draaien, hoe handel je experience points af? Telt de xp die je verdient op server A ook mee wanneer je op server B speelt? Of heb je per-server xp? Of kan je alleen xp verdienen op IW-approved servers (wat weer betekent dat IW meer moeite moet doen om genoeg servers in de lucht te hebben);
• Ook dedicated servers kennen connect-problemen. Nooit in bijv. Counter Strike gehad dat je server X wilde joinen, maar dat halverwege opeens de melding "Sorry, server is full" voorgeschoteld kreeg?
Je gaat, als ik je punten zo lees, er alleen maar vanuit dat IW dan de servers moet draaien, maar ik heb daar met geen enkel woord over gerept. In Modern Warfare (deel 1 dus) zit het toch ook en ging het toch ook goed? Waarom zou het dan in deel 2 niet meer werken? Dit doet IW gewoon om meer en bovenal sneller te kunnen cashen. ;)
Een level editor uitbrengen betekent echter dat IW ook meer support moet leveren.
Zie hierboven, het is weggelaten, omdat IW snel wil kunnen cashen, zonder er (extra) moeite in te stoppen en daarmee een game half kreupel de markt in te gooien, terwijl het zo mooi had kunnen zijn.
Ook nagedacht over de maproulatie? Als je een lobby hebt van 32 man wordt je volgens mij gedwongen om de kleinere maps uit de roulatie halen vanwege speelbaarheidsredenen. Wat als je niet genoeg spelers kunt vinden voor een grote map? Gewoon de game beginnen of toch blijven wachten op meer spelers? Er is dus een spanning tussen laag bevolkte maps en evt. lange wachttijden.
Maproulatie is toch geen probleem? Bekijk de documentatie van de dedicated server van Modern Warfare 1 (of andere delen van het spel) er anders eens op na. Als er een grote map is, met te weinig spelers, dan doen de spelers uit hun zelf al het juiste: weggaan of admin vragen een andere map te starten of voten voor een andere kaart. Ik zie het probleem niet. Maar, zoals ik al zei, IW wil er niet aan, omdat het meer tijd, ontwikkeling (en dus geld) kost. Ze geven het geld nu liever aan de marketing afdeling, die de game vervolgens laat overhypen ipv dat ze er in stopten wat de game alleen maar ten goede had kunnen komen. ;)

Wat IW nu heeft gedaan met de franchise, is iedereen eerst lekker gemaakt, kijk maar naar de vorige delen, die hadden wél een dedicated server en velen van die delen worden ook nú nog gespeeld! Vervolgens hebben ze de dedicated server functionaliteit er uit gesloopt, omdat ze dan minder support hoeven te leveren, de dedicated servers draaiden ze zelf toch al niet. ;)

Dus reageer voor de verandering eens positief in plaats van alleen maar negatief, wat je nu alleen maar lijkt te (willen) doen.

edit:
Oops O+ Posting hierboven even vergeten

[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 31-12-2009 19:53 ]

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Vandaag ook weer lekker op dreef. Ik had een Harrier en Pavelow in de lucht die lekker voor wat kills zorgden (altijd gek dat niemand van de tegenstander er een Anti Air missile opschiet). Vervolgens jat ik een kratje van de tegenpartij met een EMP erin en zo slim dat ik ben druk ik gelijk op het getal 4 op mijn toetsenbord :P. Gevolg, EMP wordt afgeschoten en de Harrier en Pavelow vielen gelijk uit de lucht! Jottem! :P
Sn0wblind schreef op donderdag 31 december 2009 @ 14:28:
[...]

ik speel juist rambo style en scoor dan ook 9 van de 10x zeer ruim in de plus, misntens altijd dubbele killdeath ratio maar zeer regelmatig ook 4x dat. maar ik probeer ze altijd te flanken, na een tijdje weet je waar e altijd spawnen en waar ze heen zullen lopen als je weet waar jou team maten zich ook op de map bevinden. flank ze daar. daarnaast snap ik niet dat mensen in close combat maps met rifles lopen enzo. de submachine guns zijn dan veel effectiever.
Mee eens. Op de kleine mappen heb je veel meer aan shotguns of submachine guns dan aan een assault rifle. Overigens valt het mij op dat met kleine mappen veel mensen voor de combinatie 'lightweight, commando en marathon' combo gaan om zo iedereen neer te knifen. Verdraaid effectief want hoeveel kogels je er ook inpomp, zo'n confrontatie verlies je altijd.

[ Voor 52% gewijzigd door OCTheEagle op 31-12-2009 20:57 ]

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik knal alles naar beneden met de Stinger :)

Yo.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

GJtje schreef op donderdag 31 december 2009 @ 19:40:
[...]
Maar, zoals ik al zei, IW wil er niet aan, omdat het meer tijd, ontwikkeling (en dus geld) kost. Ze geven het geld nu liever aan de marketing afdeling, die de game vervolgens laat overhypen ipv dat ze er in stopten wat de game alleen maar ten goede had kunnen komen. ;)
Kijk, en dat is precies waar het om gaat, liever de marketing extra hoog ipv een goed spel afleveren.
Iedereen kent het mooiste voorbeeld van de bananenplant waar je niet doorheen kan schieten, en zo zijn er zo ontiegelijk veel voorbeelden en fouten in het spel. Dat ze niet alles 100% perfect kunnen maken is logisch, maar de basis dingen zijn niet eens in orde. meest overgewaardeerd spel van het jaar
Mijn exemplaar gaat op in elk geval op marktplaats, tot ze het een beetje op orde hebben hoef ik ook niks van de serie meer, de single player was ook al crap, op het stukje van The Rock na.

[ Voor 12% gewijzigd door Fietsbel op 31-12-2009 21:06 ]

39

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:05
Leuk..die deathcam..

http://www.youtube.com/watch?v=rj6auNQm9S8

Snik Brul....

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
VonFoX schreef op donderdag 31 december 2009 @ 20:50:
Ik knal alles naar beneden met de Stinger :)
Ik heb de Javelin nu maar zit er sterk over te denken om weer de Stinger te pakken... wel grappig dat ik net een keer een triple kill had met mn Javelin :P nooit wat gekilled, daarna ook niet meer gelukt, maar in 1 keer drie. Goeie gok ;) ik weet iig dat ik er een hekel aan had toen een enemy er mee bezig bleef een paar weken geleden. maar het duurt verder gewoon te lang voordat je kan schieten en hij het vliegtuig/helikopter bereikt heeft. Hij is ook even gevoelig voor flares toch?

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Fietsbel schreef op donderdag 31 december 2009 @ 20:57:
Kijk, en dat is precies waar het om gaat, liever de marketing extra hoog ipv een goed spel afleveren.
Iedereen kent het mooiste voorbeeld van de bananenplant waar je niet doorheen kan schieten, en zo zijn er zo ontiegelijk veel voorbeelden en fouten in het spel. Dat ze niet alles 100% perfect kunnen maken is logisch, maar de basis dingen zijn niet eens in orde. meest overgewaardeerd spel van het jaar
Mijn exemplaar gaat op in elk geval op marktplaats, tot ze het een beetje op orde hebben hoef ik ook niks van de serie meer, de single player was ook al crap, op het stukje van The Rock na.
Laat staan dat er ook maar iets aan communicatie is over (aanstaande) patches en dergelijken, vind ik ook wel handig om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben nu aan het oefenen met quickscope en no scope sniper, had het nooit gedaan maar gaat me verdomd goed af. Wel lachen dat mensen hun best doen om je te killen en met 1 schot het onderspit moeten delven.

Trouwens, de beste wensen allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
reemprive schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 01:46:
Ben nu aan het oefenen met quickscope en no scope sniper, had het nooit gedaan maar gaat me verdomd goed af. Wel lachen dat mensen hun best doen om je te killen en met 1 schot het onderspit moeten delven.

Trouwens, de beste wensen allemaal.
Als je een sniper aanvalt dan kun je vaak beter al zigzaggend de sniper aanvallen.Stilstaan = 1 headshot kill voor de sniper. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Een vraagje :)
Ik wil COD verwijderen om het vervolgens op een andere pc te installeren. Moet ik hem dan op mijn huidige pc uninstallen en dan gewoon weer installen? Ben ik dan ook al mijn xp, rank, challenges en alles kwijt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dimby schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 12:23:
Een vraagje :)
Ik wil COD verwijderen om het vervolgens op een andere pc te installeren. Moet ik hem dan op mijn huidige pc uninstallen en dan gewoon weer installen? Ben ik dan ook al mijn xp, rank, challenges en alles kwijt ?
MW2 is Steam dus dat zal wel bewaard worden :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
Moet ik hem dan via Steam Uninstallen of via Windows programma's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Je hoeft hem helemaal niet te uninstallen, werkt perfect op meerdere PC's alleen als je ingelogd bent op 1 en je start hem op ander systeem op dan krijg je melding, is net zoals wanneer je op msn op meerdere locaties opstart dat hij de eerste uitschakelt (instelling).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
Dimby schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 12:38:
Moet ik hem dan via Steam Uninstallen of via Windows programma's ?
Je hoeft het spel niet te uninstallen. Kwestie van Steam op een ander pc installen en vervolgens MW2 installen. Wel geldt dat je met Steam slechts vanaf 1 lokatie online kunt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Gister nog even gespeeld, alleen als ik de host was kon ik spelen, anders lag ik er vrij snel uit.
Ik heb de lag meter aanstaan, klopt het dat als je host bent de lag meter niet in beeld staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

[...]

Weet je wel wat voor werk en vakmanschap het heeft gekost om deze game te maken? Verder is de overgrote meerderheid van de gamers het met je oneens. Ieder zijn mening.

Ik vind het echt een topgame. En geen enkele game is perfect, gelukkig maar, want zonder ruimte voor verbeteringen heb je niks meer om naar vooruit te kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
En wie weet fixen ze de bananenplant gewoon wel. :z

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

sanderander schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 13:05:
[...]

Weet je wel wat voor werk en vakmanschap het heeft gekost om deze game te maken? Verder is de overgrote meerderheid van de gamers het met je oneens. Ieder zijn mening.

Ik vind het echt een topgame. En geen enkele game is perfect, gelukkig maar, want zonder ruimte voor verbeteringen heb je niks meer om naar vooruit te kijken!
Lezen, ik geef nergens aan dat een spel perfect kan zijn. Overgrote meerderheid kan best er genoegen mee nemen, dat is fijn voor hun, ik hecht daar geen waarde aan.
Voutloos schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 13:11:
En wie weet fixen ze de bananenplant gewoon wel. :z
:z jammer genoeg is de lijst langer dan alleen de banenplant
Phuncz schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 13:41:
[...]

Hoop voor jou dat je niet de PC versie hebt want die kan je maar op 1 steam account installen en dus niet zomaar doorverkopen. }:O
Nope, de PS3 versie.

Game on :)

[ Voor 15% gewijzigd door Fietsbel op 01-01-2010 13:51 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

[...]
Mijn exemplaar gaat op in elk geval op marktplaats
Hoop voor jou dat je niet de PC versie hebt want die kan je maar op 1 steam account installen en dus niet zomaar doorverkopen. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Paar potjes FFA gedaan maar wat een kut n00b spel af en toe.
Boosters, is het spel net begonnen en ik ging best lekker had iemand al weer een harrier gelijk gequit.
Potje daarna stond dik boven werd ik opeens ingehaald door een pavelow toen ac130.
Kijk ik naar de score en ja hoor weer boosters.
Potje daarna iemand lekker campen met een HBS in een gebouwtje met claymores... die stond ook dik boven.

Hoe minder skill je hebt hoe vaker je wint.
Soms heb ik ook leuke potjes maar af en toe :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:00

DinX

Motormuis

Redje schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 14:07:
Boosters, is het spel net begonnen en ik ging best lekker had iemand al weer een harrier gelijk gequit.
Potje daarna stond dik boven werd ik opeens ingehaald door een pavelow toen ac130.
Potje daarna iemand lekker campen met een HBS in een gebouwtje met claymores... die stond ook dik boven.

Dat weet je toch als je dit spel koopt dat die perk en killstreaks erin zitten ?

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Hoogste kills dat ik tot nu toe gehaald heb in 1 reeks is 18, denk niet dat ik ooit nukes zal kunnen gebruiken want dan moet je ze ook nog hebben aanstaan ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sneu figuur. Dit weet je toch allemaal? Quitten als er iemand een Harrier heeft. Die had ik nog niet gehoord. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
DinX schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 14:09:
[...]

Dat weet je toch als je dit spel koopt dat die perk en killstreaks erin zitten ?
Nee dat wist ik niet...

Het is gewoon irri als je ff lekker wil gamen en de ene game nog triester is dan de andere.
Maar goed blijkbaar doet iedereen hier net zo hard mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

switchen naar stinger class
misschien zelf eens een kllistreak proberen te maken?
boosters?
cold blooded perk gebruiken?
Ook geldt hoe minder skills hoe meer men zeurt..
Soms heb ik kutpotjes maar meestal :D

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Waar haal je het woord boosters vandaan? Overigens vind ik je gedrag op de spelelementen erg vreemd, waarom nam je niet de moeite om even reviews, filmpjes, whatnot te gaan lezen / kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
Je moet ook geen FFA spelen, daar is het meestal spawnen - 1 - 2 spelers doden - dood gaan (repeat). Als je zelf zo pro bent, aangezien je zo stoer praat, doet moet je hardcorde HQ/TDM gaan spelen. Ik beschouw FFA als een noob modus om snel kills te krijgen. Het gaat er meestal om waar je spawned en of er net niet iemand achter je loopt. Geen doel/niks strategisch aan.

Als je ook maar enige moeite had gedaan voordat je het spel kocht wist je dat er perks en killstreaks in zitten. Ze zitter er al sinds cod 4 in en worden in elke review genoemd ... wss ook in de TS.

Mensen die campen zijn makkelijk aan te pakken. Zeker door de killcam in softcore -O-
1. Stun ze en dan een granade of semtex naar binnen gooien
2. Snipe ze van een grote afstand
3. Pak een scrambler class om over zijn mijnen te rennen en knife hem
4. Flank hem

Owja, wat zijn boosters ? Bedoel je niet killstreaks :> ?
Als je ook maar een beetje in het spel had verdiept zonder meteen alles af te zeiken weet je dat deze makkelijk aan te pakken zijn.
1. ( Pak een class met cold-blooded ) -> Stinger / Javalin en schiet ze uit de lucht

Meestal, door spelers zoals jou, blijven deze uren in de lucht hangen omdat iedereen gaat schuilen en niemand ze uit de lucht schiet. Probeer het maar eens, je krijgt er 300-400xp voor :Y) Maarja waarom zou je ook in FFA ....

Nog 1 klein vraagje, wat is HBS :$? Ow HeartBeatSensor, ooit gehoord van het ninja perk ?

[ Voor 63% gewijzigd door Dimby op 01-01-2010 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cold-blooded doet niks met HBS, ninja doet dat
Nog 1 klein vraagje, wat is HBS :$?
HBS = Heartbeat Sensor, denk ik.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2010 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-08 11:59
Volgens mij bedoelt hij met boosters twee bekenden waarvan de ene de ander de hele tijd dood kan schieten. Zag laatst op de PS3 ook zoiets gebeuren, bij Afghan, tegenover de grot (niet de kant van het vliegtuig maar die andere) en dan daar beneden, stond een teammaatje van mij achter een enemy met een tactical insertion. Volgens mij probeerden ze een nuke te krijgen maar daar stak ik natuurlijk een stokje voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
Dimby schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 14:49:
Nog 1 klein vraagje, wat is HBS :$?
Heartbeat Sensor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Dimby schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 14:49:

Meestal, door spelers zoals jou, blijven deze uren in de lucht omdat iedereen gaat schuilen en niemand ze uit de lucht schiet. Probeer het maar eens, je krijgt er 300-400xp voor :Y) Maarja waarom zou je ook in FFA ....
nah dit snap ik wel enigzins, bij de hgoere klassen heeft iedereen een ander secondary wapen dan een stiger.

Heb wel 1 cusotm class die het zelfde is als me main class aangemaakt maar dan met stinger als het vliegende object te lang in de lucht blijft.

toch zijn camper soms wel irri, die goed gebruik maken van zijn teammaten de locaties. als je jezelf goed plaatst kan je zo onmogelijk te pakken zijn. sowieso is het belangrijk in de game om te kijken waar je teammaten zitten op de map, weet je meteen waar de tegenstanders spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Fietsbel schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 13:31:
[...]
Lezen, ik geef nergens aan dat een spel perfect kan zijn. Overgrote meerderheid kan best er genoegen mee nemen, dat is fijn voor hun, ik hecht daar geen waarde aan.
[...]
LEZEN! Ik zeg ook niet dat jij dat aangeeft. Je moet gewoon lekker MAG of Battlefield gaan spelen en MW2 links laten liggen, scheelt een hoop irritaties! :)

Wat mij dus irriteert: Het eeuwige geklaag op deze game hier!

Mensen, als je het spel zo slecht vindt, zet hem op marktplaats en ga een toffe game spelen. Noobtubes is niet goed, knifen is te makkelijk, 1887 akimbo te sterk, bananenblaadjes niet goed, dedicated servers ontbreken, de lijst is lang en toch het meest gespeelde spel? Raar.

Haat/liefde?

[ Voor 27% gewijzigd door sanderander op 01-01-2010 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Redje schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 14:38:
[...]

Nee dat wist ik niet...

Het is gewoon irri als je ff lekker wil gamen en de ene game nog triester is dan de andere.
Maar goed blijkbaar doet iedereen hier net zo hard mee :)
Gebruik gewoon cold blood dan heb je geen last van al die killstreak awards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

sanderander schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 15:16:
[...]

LEZEN! Ik zeg ook niet dat jij dat aangeeft. Je moet gewoon lekker MAG of Battlefield gaan spelen en MW2 links laten liggen, scheelt een hoop irritaties! :)

Gay on!
Als je mij quote met daarin een vraagstelling heeft het betrekking op mij. infantiel gedrag met je laatste opmerking.

[ Voor 9% gewijzigd door Fietsbel op 01-01-2010 15:24 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:28
Weet iemand toevallig hoeveel challenges een javelin heeft? Want ik ben nu bij marksman 2 en zou dus opzich die challenge wel willen voltooien, maar niet als er veel van zijn aangezien het niet makkelijk is om mensen met javelin te doden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
SoaDmaggot schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 14:44:
[...]

Waar haal je het woord boosters vandaan? Overigens vind ik je gedrag op de spelelementen erg vreemd, waarom nam je niet de moeite om even reviews, filmpjes, whatnot te gaan lezen / kijken?
Boosters zijn gewoon 2 gasten die een tactical insertion hebben die elkaar zitten af te maken voor een harrier/chopper gunner/nuke etc. Daar kan jij niet aan tippen zo snel dat dat gaat.
En als de spawns nog eens even tegen werken dan is dat irri. Die pot kan je nooit meer winnen.
Als iemand zijn chopper eerlijk haalt prima.

En ninja pro heb ik standaard duh, het is niet zo dat ik CoD voor het eerst speel ofzo.
Maar met FFA wordt iedereen door die camp HBS noob afgeknalt terwijl ik hard moet werken voor me kills.
Dat ik niet win ook prima maar het gaat om de manier waarop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Zouden er gisteren veel mensen rond 00.00 online zijn geweest om een potje te knallen ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:35

m0nk

16-09-2003 15.15

Zo! Net ff een leuk potje HC TD gespeeld. 19-3 in derail. Toen kwam Favela, maar gestopt, niet echt mijn map. M4A1 met silencer is echt lekker in HC mode..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 09:49
NeoMe schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 15:39:
Zouden er gisteren veel mensen rond 00.00 online zijn geweest om een potje te knallen ?
Heb niet gekeken hoeveel , maar ik had genoeg om te gamen :)

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
genoeg, waaronder ik, odu en nieuw boeit me neit zoveel dus ik ging gewoon lekker knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Fietsbel schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 15:21:
[...]
infantiel gedrag met je laatste opmerking.
Aan de tijd van edit en plaatsingstijd van jouw bericht kan je zien dat ik dat niet gepost heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

sanderander schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 16:00:
[...]

Aan de tijd van edit en plaatsingstijd van jouw bericht kan je zien dat ik dat niet gepost heb!
Ook nog ontkennen, wel erg laag bij de grond, Mods kunnen de gewijzigde posts terugzien, dus wees een vent en doe niet alsof je neus bloed

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Fietsbel schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 16:04:
[...]

Ook nog ontkennen, wel erg laag bij de grond, Mods kunnen de gewijzigde posts terugzien, dus wees een vent en doe niet alsof je neus bloed
Gast, kappen nou.

Zet je MW2 lekker op marktplaats en ga een andere game spelen in plaats van ruzie uit te lokken op een topic van een game die je kut vindt.

Je wilt vast wel het laatste woord hebben, dus ga je gang als je nog iets op je lever hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:00

ErA

Na 6 Jaar moest het er dan toch van komen. Ik heb Joint Operations Escalation vervangen voor een anders spel. En mijn keuze viel op MW2.

Ik game niet echt veel meer dus was een beetje bang dat ik een flater zou slaan. Zeker omdat ik nog nooit 1 call of duty deel heb aangeraakt.

Maar het bleek dat mijn shooter skills en ervaring met CS/TO wel invloed hebben gehad.

Het eerste uur was echt aankloten, controls instellen omdat ik nog al aparte controls gebruik:

(rechtermuis = forward, M = backward < = left > = right, deze gebruik ik sinds SiN.)

Nog steeds heb ik moeite om me knive op een goede plek te binden. Het is natuurlijk wennen dat je knife een apart knop is om te gebruiken, daar waar je in CSS of JO je knive als wapen selecteert om vervolgens met de standaard vuurknop te gebruiken.

Ik had natuurlijk veel gelezen over de Peer-to-Peer toestand en was ook hier sceptisch over. Echter voor iemand als mij, die niet meer in een clan speelt (geen tijd/te oud voor :P ) is het natuurlijk hemels.

Demolition is na 13 uur spelen als favoriete speelmodus uit de bus gekomen. Kort gevolgd door HQ Pro.

Favo maps tot nu to: Derail > Afghan > Terminal.
Meest fucky map: Estate . Ik weet niet of meer mensen het vinden maar in deze map is te veel aanwezig. Te veel grass etc wat de framerate niet ten goede komt, en tevens vind ik hem heel onduidelijk.

Als wapens gebruik ik:

Scar H + Extended mags
PP2000 + red dot sight
Perks: Faster reload, Cold blooded, Ninja.

En mijn statjes na 13 uur spelen (benieuwd of dit avg, slecht of boven avg is)

Playtime: 13:10:28
Lvl 33
Kills: 1233
Deaths 949
Headshots: 108

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

sanderander schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 16:07:
[...]

Gast, kappen nou.

Zet je MW2 lekker op marktplaats en ga een andere game spelen in plaats van ruzie uit te lokken op een topic van een game die je kut vindt.

Je wilt vast wel het laatste woord hebben, dus ga je gang als je nog iets op je lever hebt.
Probeer het nou niet om te draaien knul, begrijpend lezen en eerlijkheid staan niet bij hoog in het vaandel, dat blijkt wel

[ Voor 61% gewijzigd door Fietsbel op 01-01-2010 16:14 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrprancer
  • Laatst online: 28-09-2024
Weet iemand of je de hoogte en breedte van de domination iconen kan wijzigen zoals in COD ?
ik weet wat de commands daar waren maar kan ze nu niet meer vinden in de config file.

alvast bedankt

a guy who plays games 12 hours a day has strong fingers...that could be interesting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

ErA schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 16:13:
Het eerste uur was echt aankloten, controls instellen omdat ik nog al aparte controls gebruik:

(rechtermuis = forward, M = backward < = left > = right, deze gebruik ik sinds SiN.)
Dit heb ik nog niet eerder gezien, wazige instellingen zeg. Het blijkt hieruit wel weer dat alles went. Je stats zijn prima volgens mij, maar niet belangrijk toch? Hoe vind je de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online

watercoolertje

Untertitel

Uiteraard, maar hier 00:00 is in Amerika 15:00 tot 18:00 volgens mij dus daar waren er vast nog genoeg oline toen het hier nieuw jaar was ;)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Stop eens met die offtopic reacties, dat hoort hier niet thuis.

En nee, ik ga ook niet op verzoek stukken weg knippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
mrprancer schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 16:46:
Weet iemand of je de hoogte en breedte van de domination iconen kan wijzigen zoals in COD ?
ik weet wat de commands daar waren maar kan ze nu niet meer vinden in de config file.

alvast bedankt
kon dat ook maar in de console versies, niks irritanter als zo;n icoontje zweeft voor een verdidigend iemand , voor in Skidrow bij punt A vanaf de tunnel kan dit zeer storend werken, Punt C bij Sub marine base heeft dit probleem ook, kan je niet zien wat er de trap af kotm lopen als je aan de raam kant staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Ik heb nu een tijdje zitten spelen (PS3). Het is jammer dat het spel vol zit met rare fouten. Ik zal het wel blijven spelen, maar het heeft niks te maken met tactische aanpak. Het is meer het uitbuiten van de rare programmeer "fouten" die de makers in het spel hebben gemaakt.

De verhoudingen van verschillende wapens zijn totaal zoek. Hoe is het bijvoorbeeld met die grenade launcher. Tuurlijk is het logisch dat je er veel damage mee doet. Maar de manier waarop je het wapen in dit spel kan gebruiken trekt het hele spel uit zijn verband.

Nog een zeer irritante eigenschap van het spel is dat de positionering tussen 2 spelers nooit overeen komt. Soms loop je al 3 meter achter een muur en val je dood neer. In de replay zie je jezelf dan op een heel andere positie lopen. En ja, je speelt online, dus 100% zal het nooit overeen komen. Maar dit is af en toe echt te bizar.

En hoe is het met de verschillende materialen waar je wel en niet doorheen kan schieten. Ik werd laatst met een handpistooltje doogeschoten door een meter dik betonnen blok onderaan een hoogspanningsmast. Schiet je soms met je FMJ kogels op een stuk hout dan vliegt de kogel er opeens niet doorheen.

Als ze de tijd hadden genomen om al dit soort kleine zeer irritante dingen anders te programmeren was het een veel beter spel geworden. Mag je toch wel verwachten voor het bedrag dat je tegenwoordig voor een spel moet neertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Sanny_83 schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 17:07:
Ik heb nu een tijdje zitten spelen (PS3). Het is jammer dat het spel vol zit met rare fouten. Ik zal het wel blijven spelen, maar het heeft niks te maken met tactische aanpak. Het is meer het uitbuiten van de rare programmeer "fouten" die de makers in het spel hebben gemaakt.

De verhoudingen van verschillende wapens zijn totaal zoek. Hoe is het bijvoorbeeld met die grenade launcher. Tuurlijk is het logisch dat je er veel damage mee doet. Maar de manier waarop je het wapen in dit spel kan gebruiken trekt het hele spel uit zijn verband.

Nog een zeer irritante eigenschap van het spel is dat de positionering tussen 2 spelers nooit overeen komt. Soms loop je al 3 meter achter een muur en val je dood neer. In de replay zie je jezelf dan op een heel andere positie lopen. En ja, je speelt online, dus 100% zal het nooit overeen komen. Maar dit is af en toe echt te bizar.

En hoe is het met de verschillende materialen waar je wel en niet doorheen kan schieten. Ik werd laatst met een handpistooltje doogeschoten door een meter dik betonnen blok onderaan een hoogspanningsmast. Schiet je soms met je FMJ kogels op een stuk hout dan vliegt de kogel er opeens niet doorheen.

Als ze de tijd hadden genomen om al dit soort kleine zeer irritante dingen anders te programmeren was het een veel beter spel geworden. Mag je toch wel verwachten voor het bedrag dat je tegenwoordig voor een spel moet neertellen.
Jouw post is negatief over het spel dat mag hier niet (ondanks dat je gelijk hebt) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net de pc versie, hoe maak je die ping bars zo dat het 10 balkjes worden? heb het ergens gelezen maar ik kan het niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
net zoon f****** cheater tegen gekomen met radar trigger bot echt die maaide iedereen neer Dwarkz Phathom ofzo was zijn naam. Die cheat is zo irri maakt niet uit waar je staat achter een muur of wat dan ook hij schiet er dwarsdoor heen. EN zijn level was 23 dat is echt een irritant mannetje. 1 map 103 kills. jullie zijn gewaarschuwd

[ Voor 4% gewijzigd door goosche op 01-01-2010 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn tijdzones die niet iedereen heeft tegelijk oud en nieuw

Ik wordt trouwens helemaal gek van de hoeveelheid cheaters. ik heb er nog nooit zoveel in 1 spel gezien.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2010 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Hij is niet de enige, er zijn honderden cheaters. Het heeft weinig nut zijn naam te melden aangezien de kans dat ej hem ooit nog eens tegenkomt vrij klein is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-08 15:40
goosche schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 17:13:
net zoon f****** cheater tegen gekomen met radar trigger bot echt die maaide iedereen neer Dwarkz Phathom ofzo was zijn naam. Die cheat is zo irri maakt niet uit waar je staat achter een muur of wat dan ook hij schiet er dwarsdoor heen. EN zijn level was 23 dat is echt een irritant mannetje. 1 map 103 kills. jullie zijn gewaarschuwd
Dat mensen zich nog druk kunnen maken hierom :>
Paar keer een cheater tegengekomen, stoort me eigenlijk totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 17:12:
ik heb net de pc versie, hoe maak je die ping bars zo dat het 10 balkjes worden? heb het ergens gelezen maar ik kan het niet meer vinden.
Dit veranderen in je config_mp:

code:
1
2
3
4
5
6
seta cg_ScoresPing_BgColor "0 0 0 0" 
seta cg_ScoresPing_HighColor "0.8 0 0 1" 
seta cg_ScoresPing_Interval "20" 
seta cg_ScoresPing_LowColor "0 1 1 1" 
seta cg_ScoresPing_MaxBars "10" 
seta cg_ScoresPing_MedColor "0.8 0.8 0 1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 17:22:
[...]

Dit veranderen in je config_mp:

code:
1
2
3
4
5
6
seta cg_ScoresPing_BgColor "0 0 0 0" 
seta cg_ScoresPing_HighColor "0.8 0 0 1" 
seta cg_ScoresPing_Interval "20" 
seta cg_ScoresPing_LowColor "0 1 1 1" 
seta cg_ScoresPing_MaxBars "10" 
seta cg_ScoresPing_MedColor "0.8 0.8 0 1"
bedankt, alleen wat doet dat BGcolor etc, kleuren van wat veranderen? is het ook nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
http://www.youtube.com/watch?v=z9Wk9JbyZog

OP die ps3 mag je dit hebben en wij op de pc niet wij worden geflashed gare ellende zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:30
Op de valreep van 2009 toch nog leveltje 70 weten te behalen. Moest toegeven dat het laatste level behoorlijk lang duurde. 1 potje met 13000 xp en de rest was aanmodderen met 2000xp+ dus duurde toch nog een poos.

Heb de multiplayer nu even weggelegt. In Januari komt de opleiding weer op de hoek kijken.
Vandaag nog wel de Pitt boss weten te halen. Eindtijd was 27 seconden en een beetje. Wilde deze perse halen en zoals de meeste van dit soort achievments is het een kwestie van even vastbijten en dan niet meer loslaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-08 15:40
goosche schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 17:27:

OP die ps3 mag je dit hebben en wij op de pc niet wij worden geflashed gare ellende zeg
Wat mag je niet hebben op PC dan? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 17:24:
[...]

bedankt, alleen wat doet dat BGcolor etc, kleuren van wat veranderen? is het ook nodig
Dat zorgt ervoor dat de kleur van rood naar lichtblauw verloopt ipv rood naar groen. Op die manier zal je mensen alsnog met rood-groen zien behalve de host die heeft een licht blauwe kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Daniozi schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 17:30:
[...]

eerst choppergunnen en dan een ac130 als ik dat wil komt er een rooie kruis in het vakje. xbox heeft ook een nieuwe mode erbij echt ik wil me geld terug.

|:( 8)7 :? :X :| :/ :O :( ;(

[ Voor 30% gewijzigd door goosche op 01-01-2010 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 17:24:
[...]

Wat het precies doet weet ik niet, de kleuren van de balkjes veranderen dan volgens mij. Als je 10 balkjes hebt wordt het bijvoorbeeld blauw, als je er 1 hebt rood, en als je daar tussen in zit groen. Hoe meer balkjes, hoe groener het wordt zeg maar. :+

Edit: wat Mag zegt dus. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2010 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goosche schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 17:33:
[...]

eerst choppergunnen en dan een ac130 als ik dat wil komt er een rooie kruis in het vakje. xbox heeft ook een nieuwe mode erbij echt ik wil me geld terug.

|:( 8)7 :? :X :| :/ :O :( ;(
zowieso, op het filmpje zijn er geen 2 achter elkaar maar 2 verschillende.
daarnaast, waarom wil je je geld terug als er een modus bij komt? hou je niet van content?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Laatst online: 13:17
goosche schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 17:27:

Ja, jemig, hij schiet ook tegen allemaal lage levels. Lv 21 is het hoogste wat ik heb gezien. Ik speel nu sinds de launchdag op de PS3 en vind het tot nu toe een van de beste online shooters voor de PS3. Bovendien zijn het 2 verschillende filmpjes, 1 is in Afghan en de andere in Woodlands (ofzoiets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

server down?

kom er niet meer op

ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Daniozi schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 17:20:
[...]

Het is meestal vrij obvious als er cheaters zijn, krijg je ineens een nuke na 1 minuut :S
Werd net zelf uitgemaakt voor cheater terwijl ik met m'n race/knifer domination speelde erg grappig, die gasten stug volhouden dat ik wallhackte volgens mij (duits en oosteuropesche accenten zijn niet mijn sterkste kant)
Ja ik ben zo'n flauwe laml*l ;) P90 Reddot/spaz reddot / marathon/lightweight/ninja/ UAV/ Harrier/ pavelow (hoef je niets zelf te doen ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand toevallig ook hoe je je nat van strict naar open krijgt, op de ps3 staat er moderate maar op de pc strict en www.infinityward.com/nat werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 18:38:
weet iemand toevallig ook hoe je je nat van strict naar open krijgt, op de ps3 staat er moderate maar op de pc strict en www.infinityward.com/nat werkt niet.
Misschien heb je wat aan deze handleiding: [PC] CoD MW2 - Handleiding NAT openen op Sitecom router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Daniozi schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 17:20:
[...]

Wat een bullshit reactie zeg 8)7
Laatste dagen sterft het weer de moord van de cheaters op de PC, en daar is gewoon geen hol aan!

Wat hier boven ook al staat, binnen een minuut een nuke of ze rapen je steeds met heli's en ac130's om je oren.

Nee, is echt geweldig cheaters, echt een geweldig iets, helemaal top :X }:O
Ohja, en dan na een paar minuten gaat er eentje uit hun team lopen zeuren dat het andere team loopt te campen 8)7 Zodra je je kop buiten stak werd ie eraf geschoten door die kinderen :(

IW OF STEAM (VAC) DOE HIER EENS IETS AAN!!!!

[ Voor 3% gewijzigd door Scavy op 01-01-2010 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Scavy schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 19:13:
[...]

Wat een bullshit reactie zeg 8)7
Laatste dagen sterft het weer de moord van de cheaters op de PC, en daar is gewoon geen hol aan!

Wat hier boven ook al staat, binnen een minuut een nuke of ze rapen je steeds met heli's en ac130's om je oren.

Nee, is echt geweldig cheaters, echt een geweldig iets, helemaal top :X }:O
Ohja, en dan na een paar minuten gaat er eentje uit hun team lopen zeuren dat het andere team loopt te campen 8)7 Zodra je je kop buiten stak werd ie eraf geschoten door die kinderen :(

IW OF STEAM (VAC) DOE HIER EENS IETS AAN!!!!
Ja en daarom (en vanwege veel te dure hardware upgrades) ben ik uitgeweken naar de PS3 (wel met Fragnstein natuurlijk)

Ideale zou zijn:situatie PS3+ingame muis/toetsenbord ondersteuning en dedicated servers (dus keuze DS server of muis-server).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Laatst online: 31-12-2023
PC + dedicated servers zou ook al mooi zijn hoor ;)

Zoek ik zelf de servers wel uit waar de cheaters direct gebanned worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrod
  • Laatst online: 05-06 15:59
Daniozi schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 17:30:
[...]

Volgens mij bedoelt hij autoaim/assist op de consoles. Viel mij ook al op hoe snel je daar kan killen met chopper gunner vergeleken met de pc versie waar je uiteraard geen autoaim hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

sanderander schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 19:22:
[...]

Ja en daarom (en vanwege veel te dure hardware upgrades) ben ik uitgeweken naar de PS3 (wel met Fragnstein natuurlijk)
Fragnstein is zo'n ps3 muis die de controller input gebruikt en dus compatible is met elke game? Is dat niet zwaar imba? PC controle icm de autoaim van een ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

"This game isn't balanced for imbalances."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Mag schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 20:18:
[...]

Fragnstein is zo'n ps3 muis die de controller input gebruikt en dus compatible is met elke game? Is dat niet zwaar imba? PC controle icm de autoaim van een ps3?
Autoaim in de multiplayer van MW2? Voor zover ik weet moet ik gewoon zelf aimen hoor, of lees ik niet goed wat je bedoelt?

En het is meer een kwestie van voorkeur.

Met de ds is het een kwestie van timen, je moet je palletje een bepaalde tijd opzij houden tot je crosshair op je target is, timing dus, niet aan mij besteed.

Met de muis is het mikken, je schuift je muis naar de goede plek, aiming dus, zoals ik het fijn vind en zoals het imho ook hoort in een fps.

Ga er maar vanuit dat kids die met de controller zijn opgegroeid er niks mee kunnen, net als (veel) pc-gamers (ik) niet veel met een controller kunnen in een fps. Kies wat jij fijn vindt zou ik zeggen.

Zoals ik laatst iemand hoorde zeggen, met de ds een fps spelen is voor mij net zo onlogisch als met een ds een rts spelen.

En wat ik wel typisch vindt: die Fragnsteins zijn echt overal uitverkocht, Bannco kan ze niet aanslepen en moet extra productie draaien omdat het storm loopt. Van de ps3 accessoires op én de Engelse én de Amerikaanse Amazon, staat het product in de top 25 van bestverkochte ps3 accessoires, kortom je zult ze steeds vaker tegenkomen. De 'topclans' op de PS3 spelen er al mee, sommige worden zelfs gesponsord door fragfx, het is een inktvlek en imho zal het binnen notime een mainstream product zijn en zal in de toekomst net als UT3 al doet ook ingame ondersteuning krijgen.

En dat het imba is, ik heb nog steeds een noob-ass k/d-ratio van ongeveer 1.2, dus echt overpowered ben ik niet, ghehehe.

Het liefst speelde ik nog op de PC, maar elk jaar honderden euro's aan hardware en als beloning aimbots, wallhacks, etc., was ik helemaal klaar mee. Ik weet dat veel mensen dit ook oneerlijk vinden, maar ik heb daar een andere mening over. Vergelijkbaar met racen met stuurtje, of Tekken met zo'n arcadejoystick. Maar dat is er al een tijdje en daarom geaccepteerd. Verandering = weerstand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

sanderander schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 20:33:
[...]

Autoaim in de multiplayer van MW2? Voor zover ik weet moet ik gewoon zelf aimen hoor, of lees ik niet goed wat je bedoelt?
X360 en PS3 shooters hebben altijd een lichte vorm van autoaim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Mag schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 20:37:
[...]

X360 en PS3 shooters hebben altijd een lichte vorm van autoaim.
Dat wist ik niet. Ik kan er via Google niks over vinden (technische uitleg ofzo) Heb jij een bron voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
sanderander schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 20:41:
[...]

Dat wist ik niet. Ik kan er via Google niks over vinden (technische uitleg ofzo) Heb jij een bron voor me?
Je kunt het zelf proberen. Als je op een vast punt mikt en een enemy loopt langs, dan 'trekt' hij een beetje aan je mikpunt. Vind het zelf vaak vervelend, vooral als er twee of meer zijn en de autoaim op een andere mikt dan ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

sanderander schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 20:41:
[...]

Het is ook logisch. Een analoge stick is veel minder accuraat dan een muis dus het zou anders veel te moeilijk zijn een klein bewegend doelwit (zoals iemand ver weg, of een hoofd) te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanderander schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 20:33:
Ga er maar vanuit dat kids die met de controller zijn opgegroeid er niks mee kunnen, net als (veel) pc-gamers (ik) niet veel met een controller kunnen in een fps. Kies wat jij fijn vindt zou ik zeggen.
het is echt gewoon oefenen hoor, even wennen. ik speelde ook nooit fps op de ps3 maar op de pc, toen ik mijn ps3 kreeg was het wel wennen maar nu speel ik het ook op de pc en dat is nu lastig sinds ik ps3 gewend ben. oefening baart kunst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Laatst online: 14:51
Jezus man ik speel af en toe multiplayer op de pc maar wat een teringlag altijd. Kunnen ze daar nou echt niks aan doen? Dwingen ze ons om op hun servers te spelen, maar kunnen ze niet eens normale ping regelen. Trieste bende :r .

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Mag schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 21:07:
[...]

Het is ook logisch. Een analoge stick is veel minder accuraat dan een muis dus het zou anders veel te moeilijk zijn een klein bewegend doelwit (zoals iemand ver weg, of een hoofd) te volgen.
Jamaar dan is het toch tijd voor een fatsoenlijke controller op het consoleplateform? Het is toch waanzin dat we met zijn allen met een dusdanig slechte besturing moeten spelen dat we autoaim toevoegen?! Kortom, ik ben blij met mijn fragnstein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

YoshiBignose schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 21:36:
Jezus man ik speel af en toe multiplayer op de pc maar wat een teringlag altijd. Kunnen ze daar nou echt niks aan doen? Dwingen ze ons om op hun servers te spelen, maar kunnen ze niet eens normale ping regelen. Trieste bende :r .
Hoezo hun servers ? Ik van de spelers in dat potje host gewoon. En als het te slecht is dan krijg je meestal een host migration (of als de host quit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
DinX schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 21:38:
[...]

Hoezo hun servers ? Ik van de spelers in dat potje host gewoon. En als het te slecht is dan krijg je meestal een host migration (of als de host quit).
Huh wie host er dan? Steeds lag overal bij elke server en iedereen heeft er last van. Weer een -1 verlies erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

YoshiBignose schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 21:40:
[...]

Huh wie host er dan? Steeds lag overal bij elke server en iedereen heeft er last van. Weer een -1 verlies erbij.
IW zorgt enkel voor de matchmaking (bij PC toch).

Daarna wordt de beste host gekozen onder de spelers (zie je in het spelersoverzicht voor het potje "Determining best host..."). Die speler is dan de host voor het potje.
Die host kan misschien wel goed zijn bij de keuze, maar als er dan bijvoorbeeld iemand in zijn netwerk heel de bandbreedte verbruikt, dan heeft elke speler er last van, want hij is de server.

[ Voor 17% gewijzigd door DinX op 01-01-2010 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Oke thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:46

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Pff weer een lag host hoor, iedereen lagde over het scherm.
Het resultaat -.-
http://i45.tinypic.com/25iyrl5.png

[ Voor 4% gewijzigd door PromoX op 02-01-2010 11:42 . Reden: linkje gemaakt van veel te grote screenshot ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had mw2 al een week niet meer gespeeld, ben weer verder gegaan met mw1.
Maar net eigenlijk met tegenzin een clanwar op mw2 gespeeld, en het liep verassend goed!
10 man in een party, private match s&d. Door de goede host (clanmember met glasvezel ftw!) geen lag, en heb me erg goed vermaakt.

geeft toch maar aan dat je wel zeker clanwars kunt hebben op mw2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:27
wat erg vervelend is bij o.a. sabotage dat als je probeert te defusen je eerst en kwartier aan het wisselen bent tussen al die wapens van de andere die rond om de target zijn doodgeschoten..

ik bedoel eigenlijk erg frustrerend... zeg maar !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

sanderander schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 21:36:
[...]

Jamaar dan is het toch tijd voor een fatsoenlijke controller op het consoleplateform? Het is toch waanzin dat we met zijn allen met een dusdanig slechte besturing moeten spelen dat we autoaim toevoegen?! Kortom, ik ben blij met mijn fragnstein!
Hoe werkt dat overigens...? Een muis kan je bijna oneindig langzaam of oneindig snel bewegen. Een analoog stick kan je een klein beetje weg duwen of helemaal naar de rand.
Stel nou dat je wordt gestunned; daar heb je theoretisch gezien geen last van als je met een muis speelt omdat je gewoon je muis 3 meter kan verschuiven ipv 3 cm. Bij een controller is dat niet het geval omdat je daar een maximale draai snelheid hebt. Hoe zit dat dan met die Fragnstein? Daar zit dus ook een maximum aan hoe snel je je fragnstein-muis kan bewegen en sneller dan dat heeft geen invloed meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:32
Wat ze wel makkelijk kunnen patchen is het rennen met zo grenade waarmee je je air drop kan oproepen. Je ziet er iedereen mee lopen met een knife class en ik heb nu al zovaak meegemaakt dat ik ze dan niet kan knifen omdat ze gewoon veels te snel zijn. Voordat mijn knife animatie voltooid is staan ze alweer achter me. Lijkt me simpel te patchen en je verkomt er veel frustratie mee.

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Def87 schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 22:22:
Wat ze wel makkelijk kunnen patchen is het rennen met zo grenade waarmee je je air drop kan oproepen. Je ziet er iedereen mee lopen met een knife class en ik heb nu al zovaak meegemaakt dat ik ze dan niet kan knifen omdat ze gewoon veels te snel zijn. Voordat mijn knife animatie voltooid is staan ze alweer achter me. Lijkt me simpel te patchen en je verkomt er veel frustratie mee.
Ik snap uberhaupt niet waarom dat in de game zit. Je ren snelheid is toch afhankelijk van je primary wapen..? Waarom ren je dan sneller als je toevallig een granaat op pakt? Of is dat op dat moment je primary wapen omdat je niet kan switchen (ik heb zelf nooit care package)?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.