IK HAAT ZORROS!!!
Van die vieze gore eikels die eerst in een Z moeten lopen om je vervolgens te knifen!
Echt wat een klotespel is dit soms... Je ziet een 'sniper-pak' rennen. (met alle perks + CP).
Ze zijn NIET te raken, dat weten ze door de lag! (gvd wat hebben we dedicated servers nodig!!)
Zodra ze 10 meter bij je in de buurt zijn > teleport naar je NEK! En dood ben je door 1 hit.. sta je dan met je full auto riffle
Dan heb je nog runners met akimbo G18 en wat dan ook akimbo, lekker NIET aimen maar spayen.
En we hebben nog models 1887 shotgunners gehad.
En wat te denken van de HITBOX lag

..
Ik zie iemand.. ren achter de muur en toch dood he! Op de killcam zie je ook dat hij misschiet.
Of het nu door de lag komt, de hitboxes of wat dan ook... op MIJN scherm was ik al veilig en zie ik hem MIS schieten.. toch ben ik dood.
Dan hebben we nog camper.. je ziet ze wachten tot er iemand voorbij komt en dan die persoon in de rug schieten.
Fijn dat MW2 zo'n succes is (wat ik niet helemaal snap na al het geklaag over p2p mp), maar dit zorgt wel
voor heeeeel veel trash op de servers. Alles wat maar mogelijk is om iemand zo klote mogelijk te killen zal ook maar gedaan worden. Zo ontzettend weinig mensen zie je echt een 'normale' gun gebruiken en aimen.
Opzich als het 1 op de 1000 keer niet lagged en je zit met fatsoenlijke spelers is het spel echt top!
De rest van de tijd moet ik echt aan mijn hart denken hoor!! 6 keer proberen om in een game te komen.. 2 keer zie ik dan alleen nog niet DEFEAT in beeld

Dan zit ik eindelijk in een game, vaak in een map die ik haat en niet wil spelen en met allerlei 12 jarige kutkinderen die niet spelen om te winnen maar spelen om zo kut mogelijk te zijn voor andere.
In de lobby hoor ik ook redelijk vaak iemand door de mic roepen 'neuken met je moeder LEKKER LEKKER' of 'LONGKANKER LONGKANKER'.
Dat dit spel maar snel een stille dood mag sterven zodat we allemaal weer een fatsoenlijke shooter kunnen spelen. Ik heb nu al mijn hoop liggen op BF BC 2.
Ow en ik kan btw wel spelen he.. gister nog een heerlijke 30-3 in TDM met een FAMAS + RDS en STINGER.
Dit bericht was alleen om ook maar eens een keer een klein deel van alle mankementen van dit overratted spel aan te kaarten. Dit spel is goed, maar had ZOVEEL veel beter kunnen zijn. Nu is het overhyped en zal het voor mij nooit een klassieker worden zoals quake3, bf1942, ut99, etc.