Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Dersan schreef op woensdag 30 december 2009 @ 16:10:
Ik heb zonet een bug ontdekt geloof ik. Als je in/op je eigen tactical insertion gaat liggen, dan probeert de harrier wel continu op je te schieten maar hij raakt je niet... :|
ik weet wel een plek waar je kunt gaan staan en er door airsupport niet op je geschoten wordt terwijl je gewoon buitenstaat. bovendien is het bij HQpro een hele fijne spot en kun je hem ook bij andere game modes toepassen. :D wou hem eigenlijk niet verklappen :P

Afbeeldingslocatie: http://www.proxx.nl/wasteland.jpg

rodepijl is de plek (helemaal in het hoek je tussen de tanks)
groen zijn de plekken waar je naar kunt kijken. die groenen naar boven is het fijnste

bij deze plek ben ik nog elke keer als laatste overgebleven bij HQ Pro en dat terwijl er 2harriers vlogen en een heli volgens mij denk het spel dat je toch ergens onder staat zodat ie niet schiet ofzo :P

[ Voor 19% gewijzigd door Proxx op 30-12-2009 16:25 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
En toen gingen we allemaal testen en bleek dat je cold blooded had aanstaan ;).

Maar leuke find!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

So true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
SemperFidelis schreef op woensdag 30 december 2009 @ 16:31:
En toen gingen we allemaal testen en bleek dat je cold blooded had aanstaan ;).

Maar leuke find!
nee ik gebruik geen CB sinds prestige =]

nu heb ik stoppingpower marathon en commando voor HQ potjes. het kon geluk zijn dat ze niet op mij schoten. maar heb er toch best lang gestaan tot een van de tegenstanders met een schild aan kwam.
met heli en 2 harriers boven me

het zou wel leuker zijn als ik jullie gewoon zit te foppen voor easy kills haha

[ Voor 29% gewijzigd door Proxx op 30-12-2009 16:58 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Dersan schreef op woensdag 30 december 2009 @ 16:10:
Ik heb zonet een bug ontdekt geloof ik. Als je in/op je eigen tactical insertion gaat liggen, dan probeert de harrier wel continu op je te schieten maar hij raakt je niet... :|
Mijn ervaring is dat een harrier die stil hangt je gewoon niet kan raken als je stilstaat. De kogels komen zeg maar om je heen. Dit is wel afhankelijk van de afstand en hoek :P Ik kan mij herinneren dat ik vrij dichtbij stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hfdvero
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-08 20:51
Rofl..ik haalde net een enemy Helicopter neer met een HarrierStrike.
Hoe groot is die kans:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hfdvero schreef op woensdag 30 december 2009 @ 17:05:
Rofl..ik haalde net een enemy Helicopter neer met een HarrierStrike.
Hoe groot is die kans:P
Redelijk groot, volgens mij schieten harriers die dingen uit de lucht namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:59

g0tanks

Moderator CSA
Yep, Harriers schieten op helicopters (zelfs Chopper Gunners) en andere Harriers.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 12:06
Zo had ik gisteren een kettingeffect met twee harriers: Er hingen twee harriers in de lucht, ik schiet 1 stinger op een harrier, die spat uit elkaar tegen de andere aan die ook eraan ging. En ik kreeg het dubbele aantal XPs.
Toch leuk gedaan/goed ontworpen door IW, dat dit soort kettingreacties (ook met bijvoorbeeld explosieven en meerdere auto's) mogelijk zijn en dat ook de XPs dan weer bij de juiste persoon terecht komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na heel wat positieve verhalen stond ik op het punt om deze game voor de pc te kopen.

De systeemeisen hebben me nog even weerhouden want ik wil wel eerst weten of het ook een beetje te draaien is op mijn iMac (onder Bootcamp op Windows XP).

Intel Core 2 Duo op 2.66 GHz.
2GB intern geheugen.
ATI Radeon HD 2600 Pro met 265 MB geheugen.

Is dat toereikend?

Alvast hartelijk dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:22
Processor en geheugen zijn in orde (grafische kaart geen idee... ken niet zo veel van ATI). (Ik heb zelf een C2D op 2 Ghz draaien (T7300) en 2 GB ram; grafische kaart is een Geforce 8600M GT.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 18:01:
Na heel wat positieve verhalen stond ik op het punt om deze game voor de pc te kopen.
[...]
Is dat toereikend?
Processor en geheugen zijn in orde (grafische kaart geen idee... ken niet zo veel van ATI). (Ik heb zelf een C2D op 2 Ghz draaien (T7300) en 2 GB ram; grafische kaart is een Geforce 8600M GT.)

EDIT: per ongeluk twee keer gepost, bovenstaand bericht mag weg.

[ Voor 7% gewijzigd door Styxxy op 30-12-2009 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Jeej, deeltje twee is uit :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:22
Tof filmpje=)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:50

Audione0

Strijdt der titanen

ff een vraagje? Kun je trouwens je status overzicht opvragen online. Dus je score, lintjes, wapens die je gewonnen hebt etc, bij steam?

Ik speel de pc versie.

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003

RayNbow

Kirika <3

Awesome music! :p (Kanon)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
Canon in D, Ronald jenkees remix voor als je 'm wou downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Styxxy schreef op woensdag 30 december 2009 @ 18:10:
Dank. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat jouw grafische kaart stukken beter is.

Wellicht is er een ander persoon die mij kan vertellen of mijn grafische kaart goed genoeg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er meer mensen die problemen hebben met het vinden van multiplayer games op pc op het moment? Ik kan nauwelijks games vinden op het moment (dit werkte voor een week terug nog prima). Ik dacht eerst door de kerstdagen dat het wat rustig was maar er lijkt mij iets niet goed te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:15
Vanmiddag met een paar vrienden sabotage gaan spelen. Zijn maar gestopt na een win streak van 29. gaan wss wel zo een keer verder. Het is echt gewoon komisch om zo snel mogelijk te rushen en de bom te planten, of om van mensen te winnen die alleen maar zitten te killen.

Mijn mooiste victorie was toch wel op derail. Gelijk sprint ik van (tankstation) naar bom en sprint door naar enemy site en plant de bom. zo snel als het kon had ik dus de bom gepland (ook lightweigt en marathon) daarna nog 3 man gekilld die probeerden de bom te defusen en hij is gelukkig nooit gedefused. binnen ongeveer 1,15 minuut was het afgelopen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Altijd leuke filmpjes.

Dat met die plant geeft wel weer aan hoe gaar het af en toe is.
Bullet penetration is leuk maar werkt af en toe voor geen meter.
Toevallig had ik het net nog met die plant. (dacht dat het lag was maar dacht wel wtf).
Blijkbaar moet je FMJ hebben om door planten te schieten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Die pingbars, uit de link van Cloud, die kan je toch gewoon verdubbelen? Zodat je een nog fijnere instelling krijgt, of is dat gelijk de max? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:07
Huh, dit is ook vreemd.

Ik had als rewards de volgende geselecteerd:

Predator
Pavelow
AC130

Pavelow ipv een harrier oid omdat deze veel meer kills maakt imo.

Maargoed, eerste potje, ik heb pavelow, die pakt een stuk of 7 kills maar ik krijg geen AC130..ok...vreemd, misschien de nuke erop gezet? Ik kijken, nee alles staat wel goed, volgende potje, ik heb de pavelow, krijg ik weer geen AC130...ik maak zelf 2 kills erbij en toen ineens wel. Telt de pavelow niet bij je killstreak op ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Dersan schreef op woensdag 30 december 2009 @ 20:37:
Huh, dit is ook vreemd.

Predator
Pavelow
AC130

Maargoed, eerste potje, ik heb pavelow, die pakt een stuk of 7 kills maar ik krijg geen AC130..ok...vreemd, misschien de nuke erop gezet? Ik kijken, nee alles staat wel goed, volgende potje, ik heb de pavelow, krijg ik weer geen AC130...ik maak zelf 2 kills erbij en toen ineens wel. Telt de pavelow niet bij je killstreak op ofzo?
Kills uit een Killstreak-reward tellen niet mee voor andere Killstreak-rewards ;) Staat ook in één van de Tips bij het laden van maps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
GJtje schreef op woensdag 30 december 2009 @ 20:32:
Die pingbars, uit de link van Cloud, die kan je toch gewoon verdubbelen? Zodat je een nog fijnere instelling krijgt, of is dat gelijk de max? :)
10 bars is het maximum.

Daarnet enkele leuke potjes Search & Destroy gespeeld. Zonder enige communicatie waren we toch tot een erg mooie samenwerking gekomen. De bom werd telkens mooi gecoverd, precies een VIP vervoeren :D hehe. flash bangs naar voren gooien en gaan, telkens opnieuw (en uiteraard "sloot iemand de achterdeur") :).
HyperioN schreef op woensdag 30 december 2009 @ 20:51:
[...]

Kills uit een Killstreak-reward tellen niet mee voor andere Killstreak-rewards ;) Staat ook in één van de Tips bij het laden van maps :)
Sommige tellen wel mee, andere niet. Pave low telt niet mee, harrier en predator wel.

[ Voor 22% gewijzigd door Styxxy op 30-12-2009 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustAnotherDev
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:13
Huh, dit is ook vreemd.

Predator
Pavelow
AC130

Idd,de Pavelow is de enige killstreak reward waarvan de kills niet meetellen voor volgende rewards. Tenzij hij volgens mij uit een carepackage komt, dan in tegenstelling tot andere rewards uit carepackaged tellen de kills wel mee (dit laatste is van horen zeggen). Men denkt dat de Pavelov bugged is
HyperioN schreef op woensdag 30 december 2009 @ 20:51:
[...]

Dit is dus niet waar. Kills die killstreak rewards maken tellen wel mee voor daarop volgende kill streak rewards (ik speel het op de pc). Dat is de reden dat een populaire volgorde van killstreak rewards, Harrier > Choppergunner > Nuke is ,omdat als je de Harriers krijgt, je "vrij" gemakkelijk een nuke kan krijgen.

[ Voor 24% gewijzigd door JustAnotherDev op 30-12-2009 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Huh, dit is ook vreemd.

Predator
Pavelow
AC130

Wie wil hem nogmaals eens beantwoorden? :P

Ik zou even de search gebruiken ;)

Spuitelf :(

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

pavelow telt NIEt bij je killstreak. Alleen als deze uit een care package komt.

bug is al sinds release bekent.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:50
Aangezien ik nog niet erg goed ben, moet ik vertrouwen op de care package. Stel dat je een attack helicopter krijgt uit een care package, telt dit dan mee voor je killstreak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Laatst online: 09-08 11:59
Zo, net even een rotmoment... Hardcore HQ, map Rust. Kom halverwege in de game, en al snel heeft er iemand van de tegenpartij een chopper gunner. Ik denk 'mooi, ik heb cold-blooded dus komt wel goed'. Loopt er dus een teamgenootje achter me. Okay, prima, kan gebeuren, opnieuw proberen. Word met een paar anderen in een bepaald hoekje gespawnd. Heeft de chopper ook door... Kortom: zeker een keer of 8 achter elkaar gekilld op spawn. Dat zijn wel ergerlijke dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 19:30
-Edwin- schreef op woensdag 30 december 2009 @ 21:03:
Aangezien ik nog niet erg goed ben, moet ik vertrouwen op de care package. Stel dat je een attack helicopter krijgt uit een care package, telt dit dan mee voor je killstreak?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
TENZIJ je eerst een kill maakt met je gun, en daarna maakt je Pavelow zijn eerst kill, dan telt ie wel mee.
Oftewel, dit is heel maf. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Die ACOG-scope op de M4A1 werkt ook erg prettig moet ik zeggen. Meestal kwam ik niet onder de 10 frags uit, ik heb die ACOG-scope en hoppa. :) Wat ook wel lachen was: ik werd neergeschoten, maar plakte nog even snel een semtex op degene die mij afschoot en kreeg toen de accolade After Life, hahaha. :)
Mj2sL schreef op woensdag 30 december 2009 @ 21:13:
Zo, net even een rotmoment... Hardcore HQ, map Rust. Kom halverwege in de game, en al snel heeft er iemand van de tegenpartij een chopper gunner. Ik denk 'mooi, ik heb cold-blooded dus komt wel goed'. Loopt er dus een teamgenootje achter me. Okay, prima, kan gebeuren, opnieuw proberen. Word met een paar anderen in een bepaald hoekje gespawnd. Heeft de chopper ook door... Kortom: zeker een keer of 8 achter elkaar gekilld op spawn. Dat zijn wel ergerlijke dingen...
Rust is dan ook een erg kleine kaart, maar wel leuk om er te spelen. Klinkt misschien als een watje, maar ik duik dan altijd weg, mooie is, dat je dan kan zien hoe de anderen omver gemaaid worden steeds, het boeid ze echt niet.

[ Voor 93% gewijzigd door CH4OS op 30-12-2009 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net zo'n vet moment op Afghan, ik had een Predator missile en ik zag dat er 5 man in de grote bunker zaten, 1 van die mannen zat bijna in de deuropening.
Dus ik stuur mijn missile zo naar binnen toe, met als gevolg dat alle benzinevaten binnenin ook de lucht in gingen en ik 4 kills had. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik had vanavond een paar potjes TDM, het andere team bleef steeds op één gedeelte van de map en zaten dat gebied dan van alle kanten te coveren.

Mijn team spawnde steeds aande andere kant en renden er steeds weer als kippen zonder kop op af.

Was volgens mij mijn zwaarste verlies ooit :'(
Ik leek overigens wel een 12 jarige op een gegeven moment, campers hier en campers daar... je kent het wel :P Terwijl ik eigenlijk nooit iets loop te typen behalve gg op het einde.

Is trouwens ook leuk als ons team min of meer hetzelfde zou doen, lekker spannend en opwindend potje krijg je dan :+

[ Voor 18% gewijzigd door Scavy op 31-12-2009 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
En ik dacht dat Headshot marksman voor de M4A1 tot 350 gaat... :( Gaat ie tot 500... ;(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
TroonStaal schreef op woensdag 30 december 2009 @ 23:59:
En ik dacht dat Headshot marksman voor de M4A1 tot 350 gaat... :( Gaat ie tot 500... ;(
En daarna nog een keertje 500 headshots voor Master III..

Afbeeldingslocatie: http://f.imagehost.org/t/0248/Headshots_Prestige_ACR.jpg 69 to go..

Kepi_nl

Verwijderd

Geez, dat zijn dus challenges die ik nooit van m'n leven ga halen. Zo lang blijft 1 wapen voor mij niet boeiend (wellicht het hele spel zelfs niet eens :p)

Net eens even de AUG HBAR uitgeprobeerd en verroest, dat ding is fijn zeg. Met Grip erop lijkt het allemaal nog wat vlotter te gaan dan met m'n oude vertrouwde SCAR-H. Beetje wennen om geen scavenger te hebben nu alleen.

• Mj2sL
  • Laatst online: 09-08 11:59
GJtje schreef op woensdag 30 december 2009 @ 22:13:
Rust is dan ook een erg kleine kaart, maar wel leuk om er te spelen. Klinkt misschien als een watje, maar ik duik dan altijd weg, mooie is, dat je dan kan zien hoe de anderen omver gemaaid worden steeds, het boeid ze echt niet.
Tja, was ik ook mee bezig. Nog geen meter gelopen of KNAL... dood en weer spawnen op zelfde plaats.

Ondanks alles toch prestige ingegaan, vind die challenges halen wel leuk. Komen er nu elke prestige nieuwe challenges bij of is dat 1x?

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Styxxy schreef op woensdag 30 december 2009 @ 20:52:
[...]

10 bars is het maximum.

Daarnet enkele leuke potjes Search & Destroy gespeeld. Zonder enige communicatie waren we toch tot een erg mooie samenwerking gekomen. De bom werd telkens mooi gecoverd, precies een VIP vervoeren :D hehe. flash bangs naar voren gooien en gaan, telkens opnieuw (en uiteraard "sloot iemand de achterdeur") :).

[...]

Sommige tellen wel mee, andere niet. Pave low telt niet mee, harrier en predator wel.
wacht ff hor, volgen smij klopt dit niet helemaal aangezien ik een hele tijd als killstreak rewards een harrier, pavelow en een chopper gunner had staan en ging altijd prima, of is dit alleen op de 360 ofzo? want ik speel ;m op de ps3.

Verwijderd

TroonStaal schreef op woensdag 30 december 2009 @ 16:04:
[...]

Kak, my bad :P

Ik bedoel Scrambler. In de eerste challenge staat daar dus 5 close range kills maar hoe close ik ook ben, het werkt niet :P
je moet dan in commando knife range zijn, en dan iemand killen met je primairy of secundairy weapon (knifen telt NIET voor deze challenge)

Verwijderd

W00T! Gister mijn nieuwe Philips Koptelefoon (in plaats van mijn 2,5 euro cheap headset) binnen gekregen en verdraaid het ging 10x beter dan normaal. Dus ik op lvl 22 of zo (prestige 1) de stoute schoenen aangetrokken en nuke geunlocked.

Allebei de potjes erna meteen 25-0 :D en dus 2 nukes. Was echt heel vet.. had nog nooit een nuke gehad dus was helemaal blij! Zeker omdat de 2e op de map Scrapyard was (domination) en nog aan het verliezen waren ook.. (spelen meestal met 3-6 vrienden).

Werd uiteraard meteen voor hacker uitgemaakt maar dat boeit me niet.

Setup:

Level: 25 Prestige 1

Primary: M4A1 FMJ
Secondary: Spas-12 reddot
Equipment: Semtex
Special: Stun nades

Perk1: Scavenger Pro
Perk2: Stopping Power Pro
Perk3: Commando Pro

Deathstreak: Painkiller

Killstreaks: Harrier, AC130, Nuke

Op naar de 5!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:31

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

GJtje schreef op woensdag 30 december 2009 @ 20:32:
10 bars is inderdaad de max. Ik neem aan dat het aantal milliseconden per bar nog wel te veranderen valt, maar met evenveel bars is dat niet zo nuttig. :)
rabor schreef op donderdag 31 december 2009 @ 00:26:
[...]

En daarna nog een keertje 500 headshots voor Master III..

[afbeelding] 69 to go..
Die laatste twee challenges, Veteran en Master, krijg je die als je Prestige gaat doen of zo? Of bij lvl 70?

[ Voor 32% gewijzigd door Cloud op 31-12-2009 09:08 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:02
Cloud schreef op donderdag 31 december 2009 @ 09:03:
[...]

10 bars is inderdaad de max. Ik neem aan dat het aantal milliseconden per bar nog wel te veranderen valt, maar met evenveel bars is dat niet zo nuttig. :)

[...]

Die laatste twee challenges, Veteran en Master, krijg je die als je Prestige gaat doen of zo? Of bij lvl 70?
Die krijg je wanneer je prestige gaat doen :) En de voortgang van die 2 challenges wordt niet gereset wanneer je daarna weer prestiged.

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• naiko
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:40
een aantal van mijn prestige challenges waren wel reset na opnieuw prestige te gaan. :(
de prestige knife challenge had ik op completed en nu staat die terug op 0...

PSN: nicovc

Gisteren dus opnieuw begonnen met de SP op Veteran, en meteen ook maar weer mee gestopt. Dit gaat echt nergens over. Zelfs als je heel voorzichtig speelt, en veel dekking zoekt, wordt je bij bosjes afgeknald.

Het enige wat ik zag was: You are hurt. Get to cover! :)

Verwijderd

Voornamelijk de Favela's.. dappere doorzetters die daar normaal doorheen komen.. Ik niet iig ;)

Wel 69 sterren op spec-Ops

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:44
bram1984 schreef op donderdag 31 december 2009 @ 10:00:
Gisteren dus opnieuw begonnen met de SP op Veteran, en meteen ook maar weer mee gestopt. Dit gaat echt nergens over. Zelfs als je heel voorzichtig speelt, en veel dekking zoekt, wordt je bij bosjes afgeknald.

Het enige wat ik zag was: You are hurt. Get to cover! :)
Ja dat had ik dus ook ... Zit nog steeds vast bij Favela op Veteran, geen doorkomen aan gewoon :/

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zo sneu zal je bedoelen. De frustratie zit diep zullen we maar zeggen.

[ Voor 12% gewijzigd door Gunner op 31-12-2009 10:48 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Probeer in dat level stapje voor stapje te doen en niet te rushen dan gaat het wel. Het level met de cottage en al die waves is echt amper/niet te doen op veteran, of ze knallen jou af of de computer slopen ze, als iemand tips heeft voor dat level, heel graag.

39

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Gisteren samen met een maat van mij op Team Deatchmach, wij zaten wel in de Private Chat en zaten niet bij elkaar in een team. Zaten wel weer samen in een huisje, en echt niemand snapte er iets van. Wij hadden de kiet volliggen met claymores en allebei SitRep aanstaan. Als er iemand aan kwam, dan gaven we even een seintje. Na een paar minuten kwam er niemand meer, wij dus uit de Private Chat om hun te horen.

'Hij zit in het hoekie naastje, schiet hem !'
'Pas op, hij heeft claymores om je heen gezet!'
'NeoMe, Hij zit onder je !'

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Griffin
  • Laatst online: 11:59

Griffin

Is mythical

Ondanks al het 'gezeik' dat is geweest tegen dit spel door veel mensen is het spel toch uitgekozen voor de Goude Steeksleutel in de cat. games.
nieuws: Apple en Canon grote winnaars Tweakers.net Gouden Steeksleutel

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Fietsbel schreef op donderdag 31 december 2009 @ 10:49:
Probeer in dat level stapje voor stapje te doen en niet te rushen dan gaat het wel. Het level met de cottage en al die waves is echt amper/niet te doen op veteran, of ze knallen jou af of de computer slopen ze, als iemand tips heeft voor dat level, heel graag.
Ga bovenaan de trap liggen bij de computer. Blijf daar niet de hele tijd, richting het einde ga je achter de computer tafel liggen. Zet dan wel claymores neer in de hoek die je niet aan kan zien komen.

Uitspelen op Veteran is mogelijk :)

[ Voor 3% gewijzigd door LabsTipJr op 31-12-2009 11:18 ]

Verwijderd

Gisteren op de door mij het meest gehate map, Estate, bijna mijn eerste nuke gehaald.
Had 24 kills, en toen was nummer 25 A aan het capturen ( Domination ) alleen nummertje 26 zat achter een muurtje. :(

• Crazybyte
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-09 15:23
Fietsbel schreef op donderdag 31 december 2009 @ 10:49:
In de strategy guide stond een tip om een wapen met een thermal sight en een LMG te gebruiken. Ik heb daar, als ik het me goed herinneren, de MK14 EBR met thermal sight en de L86 LSW met red dot sight gebruikt. Zet wat claymores bij de verschillende deuren. Zorg dat je dit alles doet voordat je de computer plaatst.

Plaats de computer en ga onder de trap achter de kisten zitten. Zo heb je een goed uitzicht op de voordeur en zit je redelijk beschermt. In het begin heb ik vooral in de kamer daarachter rond gelopen. Je hebt dan de mogelijkheid om al de nodige vijanden uit te schakelen met behulp van de sniper. Zodra ze van de voorkant gaan komen, ga ik achter de kisten onder de trap zitten en af en toe loop ik nog terug om de keuken in te kijken.

Als het downloaden klaar is en je mag weg, dan kijk ik altijd eerst nog even overal door de ramen naar buiten met de sniper, om te zien of er alvast wat vijanden uit te schakelen zijn.

Als je dan naar buiten gaat, komen ze in feit in 4 keer op je af. Eerst komen ze vanaf links, daar waar het hek naar de solar panels is. Dan vanaf achter en dan nog 2 keer vanaf de richting waar je heen moet. Die volgorde viel mij pas de laatste keer op toen ik het speelde, omdat ik toen niet gelijk midden het veld op rende. Ik heb toen eerst de vijanden die vanaf de solar panels komen uitgeschakeld, toen ben ik daar gaan zitten om de mensen die van achter komen uit te schakelen. Daarna ben ik pas verder gegaan om de vijanden te pakken die vanaf richting het doel komen.

Het laatste stukje heb ik gedaan door flashbangs/grenades te gooien en uiteindelijk een beetje rushen en sprayen met de LMG.

Hoewel ik er de eerste paar keren flink in vast liep, was ik er met deze tactiek zo doorheen. Het is vooral een kwestie van niet als een idioot midden dat veld op rennen en met regelmaat goed gedekt gaan zitten en je tijd nemen.

Succes ermee!

[ Voor 0% gewijzigd door Crazybyte op 31-12-2009 11:44 . Reden: foutjes ]

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Voutloos schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 21:24:
[...]
Er zijn al een aantal patches geweest. ;) En de laatste patch is reden dat je opeens bijna niemand meer met de 1887 akimbo ziet. :P
[/joepie]
Want?

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:31

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Nou ze zijn nu een stuk minder overpowered :P Volgens mij hebben ze ze minder nauwkeurig gemaakt, want het waren gewoon dual shotguns met het bereik van een SMG.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008

g0tanks

Moderator CSA
naiko schreef op donderdag 31 december 2009 @ 09:33:
een aantal van mijn prestige challenges waren wel reset na opnieuw prestige te gaan. :(
de prestige knife challenge had ik op completed en nu staat die terug op 0...
Prestige challenges die je hebt completed worden inderdaad gereset, zodat je ze opnieuw kan doen voor de XP denk ik. :P

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
James Bond 007 schreef op donderdag 31 december 2009 @ 11:18:
[...]

Ga bovenaan de trap liggen bij de computer. Blijf daar niet de hele tijd, richting het einde ga je achter de computer tafel liggen. Zet dan wel claymores neer in de hoek die je niet aan kan zien komen.

Uitspelen op veteran is mogelijk :)
Veteran heeft een paar lastige missies maar is zeker goed te doen.
Heb de game eerst uitgespeeld op hardened, toen veteran en toen regular voor de laptops.
De stap van hardened naar veteran is niet heet groot imho.
Regular is geen reet aan want ze raken je amper.

Beste is idd gewoon rustig spelen, beetje tactisch en veel dekking zoeken.
Noobtuben, flashbangen en vooral guns gebruiken met veel kogels zoals RPD of L86 helpt ook.

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
De range van de 1887 is flink verminderd, waardoor ook Akimbo minder goed is.

Wat ik wel vervelend vind zijn de Rank1 plaatjes van mensen die geen 1ste rank zijn...
Afbeeldingslocatie: http://img682.imageshack.us/img682/6691/ranksb.jpg
Zelf heb ik steeds dat het spel zegt dat ik Rank [bla] ben, terwijl ik dan al in prestige zit (dit lijkt hij later pas te 'ontdekken')

[ Voor 80% gewijzigd door srdevil op 31-12-2009 12:41 ]

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Vandaag twee homo's gezien ingame. Eentje lag er te snipen, kwam die andere aan. Allemaal vieze homo praatjes uiteraard en ging ie erboven staan en dan hele tijd zitten en weer opstaan. Leek ook gewoon alsof ze elkaar in de kont aan het neuken waren, te grappigggg gewoon.

Af en toe heb je van dit potjes, en dan zit je meer te lachen om wat ze zeggen dan dat je serieus aan het spelen bent.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• sanderander

sanderander

anders

en anders ik wel! (PSNID=sanderanders)
Seraphin schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:31:
[...]
Ow, en ik speel MW2 ook op PS3. Wel wennen dat ik nu geen muis + toetsen heb :D
Google eens op Fragnstein of FragFX

[ Voor 40% gewijzigd door sanderander op 31-12-2009 12:50 ]

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik word een beetje gek van dat host migration dat telkens mislukt, vandaag drie potjes gespeeld waarbij alle drie een host migration plaats vond, waarvan er twee mislukte.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• Crazybyte
Redje schreef op donderdag 31 december 2009 @ 12:36:
[...]

Veteran heeft een paar lastige missies maar is zeker goed te doen.
Heb de game eerst uitgespeeld op hardened, toen veteran en toen regular voor de laptops.
De stap van hardened naar veteran is niet heet groot imho.
Regular is geen reet aan want ze raken je amper.

Beste is idd gewoon rustig spelen, beetje tactisch en veel dekking zoeken.
Noobtuben, flashbangen en vooral guns gebruiken met veel kogels zoals RPD of L86 helpt ook.
Van veteran naar hardened vond ik het wel een aardige stap.

Ik ben direct begonnen op Veteran, vond het prima te doen. Enkele missies zijn wel pittig ja, maar als je rustig speelt en veel dekking zoekt komt dat goed. Nadat ik bij die missie in dat huis van Makarov een goede 40 á 50 keer afgemaakt werd, iets met een checkpoint reached 2 sec voor je wordt neergeschoten :/ en toch blijven proberen, heb ik hem terug gezet naar Hardened en uit gespeeld. Later toch die laatste 4 missies weer op Veteran gespeeld, nog rustiger aan gedaan en gebruikt gemaakt van het advies in de strategy guide over de wapen keuze. Toen was ik er redelijk rap doorheen.

Ik heb ook nog een keer beginner/regular gedaan voor de laptops, maar dat was echt een lachertje als je Veteran gespeeld hebt.

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
NeoMe schreef op donderdag 31 december 2009 @ 12:43:
Vandaag twee homo's gezien ingame. Eentje lag er te snipen, kwam die andere aan. Allemaal vieze homo praatjes uiteraard en ging ie erboven staan en dan hele tijd zitten en weer opstaan. Leek ook gewoon alsof ze elkaar in de kont aan het neuken waren, te grappigggg gewoon.

Af en toe heb je van dit potjes, en dan zit je meer te lachen om wat ze zeggen dan dat je serieus aan het spelen bent.
Ik weet wat je bedoeld. vind het ook jammer dat er zo weinig gepraat word in de game (via text), in oudere spellen zoals soldier of fortune 2 maakte dit de sfeer van de game.

Ik probeer lekker veel tegen mijn tegenstanders te lullen... vind dat altijd wel lachen als ze boos worden, gaan ze fouten maken enzo. hahaa.

• Badie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-08 16:31
Rynji schreef op donderdag 31 december 2009 @ 12:47:
Ik word een beetje gek van dat host migration dat telkens mislukt, vandaag drie potjes gespeeld waarbij alle drie een host migration plaats vond, waarvan er twee mislukte.
Vertel mij wat.. het gebeurd ook steeds vaker!
Ben je lekker bezig, vliegt de server er weer uit.. met een beetje geluk vind hij een nieuwe host.
Maar ook vaak genoeg kan ik de controller wel door mn tv gooien.... 8)7
no skills...

[ Voor 14% gewijzigd door Badie op 31-12-2009 13:30 ]

Verwijderd

bones schreef op donderdag 31 december 2009 @ 13:02:
[...]

Ik weet wat je bedoeld. vind het ook jammer dat er zo weinig gepraat word in de game (via text), in oudere spellen zoals soldier of fortune 2 maakte dit de sfeer van de game.

Ik probeer lekker veel tegen mijn tegenstanders te lullen... vind dat altijd wel lachen als ze boos worden, gaan ze fouten maken enzo. hahaa.
SoF II (OMG dat was fun!) had ook dedicated servers. Omdat je nu zelden met dezelfde mensen samen speelt, tenzij ze in je friendslist zitten, praat je minder makkelijk met elkaar. Naast het gg aan het einde, probeer ik ook nog wel eens nice nade, nice shot, maar voornamelijk ben ik mensen aan het afpoeieren die commentaar leveren op mijn camp gedrag..

• sanderander

sanderander

anders

En heul veel plezier! >:) >:) >:)

Kleine toevoeging: zoals ik net las, shooters van de PC af, en deze met een controller (dualshock dus) spelen vind ik net zo onnatuurlijk aanvoelen als een strategy game met een joystick spelen. Dat is mijn mening. En de illusie dat iedereen met dezelfde gear speelt, laat me niet lachen. Maar de grootste reden, na de reden dat ik geen pc-upgrades van honderden euros meer ga doen, is dit: Aimen met een palletje is een kwestie van timing, je moet het palletje een bepaalde tijd opzij drukken, dit is een kwestie van timen dus, niet aimen en voelt niet goed aan voor mij. Terwijl aimen met een muis echt mikken is, je beweegt de muis een bepaalde afstand, aimen dus, zoals het hoort voor mij. Ik suck nog steeds hoor, echt bang hoef je niet te worden van mijn skilzz, rofl.

Tip van het jaar: Fragnstein (www.bannco.com en www.psxshop.nl)

[ Voor 70% gewijzigd door sanderander op 31-12-2009 13:50 ]

Verwijderd

Badie schreef op donderdag 31 december 2009 @ 13:14:
[...]

Vertel mij wat.. het gebeurd ook steeds vaker!
Ben je lekker bezig, vliegt de server er weer uit.. met een beetje geluk vind hij een nieuwe host.
Maar ook vaak genoeg kan ik de controller wel door mn tv gooien.... 8)7
Urgh ik ben net ook uit een potje geknikkerd waar het behoorlijk lekker ging. Meteen geen zin meer om door te spelen...

Overigens mis ik Scavenger pro echt enorm nu ik het niet meer gebruik -.- Ben ik net aan een lekkere streak bezig, zie ik iemand voor de volgende reward lopen is m'n ammo op :/

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Rynji schreef op donderdag 31 december 2009 @ 12:47:
Bij mij (PC) heb ik zelden eigenlijk dat host migration niet lukt. Wel een gave feature, want hierdoor kan je dus wel verder spelen in plaats van dat de server down gaat en je de verbinding verliest.

Wat ik dan wel is heb, dan join ik net een game en krijg ik vrijwel gelijk de melding 'Unable to connect to host'. Ik klik dan op OK en vervolgens komt diezelfde melding weer een aantal keer terug. Iemand hier die er op de PC ook wel is last van heeft?

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 12:58
GJtje schreef op donderdag 31 december 2009 @ 13:40:
[...]
Wat ik dan wel is heb, dan join ik net een game en krijg ik vrijwel gelijk de melding 'Unable to connect to host'. Ik klik dan op OK en vervolgens komt diezelfde melding weer een aantal keer terug. Iemand hier die er op de PC ook wel is last van heeft?
Ja, hier. Niet zo heel vaak maar zo nu en dan een paar keer achter elkaar idd. Maar vrij snel daarna pakt die hem wel weer gewoon, meestal.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Verwijderd

Ja heb ik ook regelmatig. Weet niet echt waar het aan ligt..

Verwijderd

NeoMe schreef op donderdag 31 december 2009 @ 12:43:

_O- _O- _O-
bones schreef op donderdag 31 december 2009 @ 13:02:
[...]

Ik probeer lekker veel tegen mijn tegenstanders te lullen...
Ja ja...... ;)

Verwijderd

Blijkbaar is overigens 50% van de spelers met een mic 12 jaar of jonger, de helft van de tijd als iemand begint te blaten is het zo'n ongelovelijk zeurderig geknepen piepstemmetje. Vrij apart maarja, blij dat er een toggle mute mogelijkheid is.

Verwijderd

IK HAAT ZORROS!!! :(

Van die vieze gore eikels die eerst in een Z moeten lopen om je vervolgens te knifen!
Echt wat een klotespel is dit soms... Je ziet een 'sniper-pak' rennen. (met alle perks + CP).
Ze zijn NIET te raken, dat weten ze door de lag! (gvd wat hebben we dedicated servers nodig!!)
Zodra ze 10 meter bij je in de buurt zijn > teleport naar je NEK! En dood ben je door 1 hit.. sta je dan met je full auto riffle :S

Dan heb je nog runners met akimbo G18 en wat dan ook akimbo, lekker NIET aimen maar spayen.
En we hebben nog models 1887 shotgunners gehad.

En wat te denken van de HITBOX lag :S..
Ik zie iemand.. ren achter de muur en toch dood he! Op de killcam zie je ook dat hij misschiet.
Of het nu door de lag komt, de hitboxes of wat dan ook... op MIJN scherm was ik al veilig en zie ik hem MIS schieten.. toch ben ik dood.

Dan hebben we nog camper.. je ziet ze wachten tot er iemand voorbij komt en dan die persoon in de rug schieten.

Fijn dat MW2 zo'n succes is (wat ik niet helemaal snap na al het geklaag over p2p mp), maar dit zorgt wel
voor heeeeel veel trash op de servers. Alles wat maar mogelijk is om iemand zo klote mogelijk te killen zal ook maar gedaan worden. Zo ontzettend weinig mensen zie je echt een 'normale' gun gebruiken en aimen.

Opzich als het 1 op de 1000 keer niet lagged en je zit met fatsoenlijke spelers is het spel echt top!

De rest van de tijd moet ik echt aan mijn hart denken hoor!! 6 keer proberen om in een game te komen.. 2 keer zie ik dan alleen nog niet DEFEAT in beeld :S
Dan zit ik eindelijk in een game, vaak in een map die ik haat en niet wil spelen en met allerlei 12 jarige kutkinderen die niet spelen om te winnen maar spelen om zo kut mogelijk te zijn voor andere.

In de lobby hoor ik ook redelijk vaak iemand door de mic roepen 'neuken met je moeder LEKKER LEKKER' of 'LONGKANKER LONGKANKER'.

Dat dit spel maar snel een stille dood mag sterven zodat we allemaal weer een fatsoenlijke shooter kunnen spelen. Ik heb nu al mijn hoop liggen op BF BC 2.

Ow en ik kan btw wel spelen he.. gister nog een heerlijke 30-3 in TDM met een FAMAS + RDS en STINGER.

Dit bericht was alleen om ook maar eens een keer een klein deel van alle mankementen van dit overratted spel aan te kaarten. Dit spel is goed, maar had ZOVEEL veel beter kunnen zijn. Nu is het overhyped en zal het voor mij nooit een klassieker worden zoals quake3, bf1942, ut99, etc.

Verwijderd

Even over die campers.

Je krijgt vrij snel stempel van Camper, maar speelde eerst als Rambo wat resulteert in een k/d verschil van 4000 negatief.

Als je met iets meer tactiek en voorzichtigheid speelt ( in dit geval Domination ) kan je dus in je eentje een punt defenden.
Houd in dat je grotendeels in het zelfde gebied verblijft, maarje houd je wel bezig met de game objective.
nu al een aantal maps op rij een positief K/D

Verwijderd

Ik snap echt dat geklaag over de mic niet zo, gebeurd me echt heeel zelden dat er kinderen van 10 aan het gillen zijn....
Tot nu toe veel vaker gewoon chille mensen gehad die beetje samenwerken enzo, mss omdat ik veel 'snachts game?

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2009 @ 14:21:
[...]

Even over die campers.

Je krijgt vrij snel stempel van Camper, maar speelde eerst als Rambo wat resulteert in een k/d verschil van 4000 negatief.

Als je met iets meer tactiek en voorzichtigheid speelt ( in dit geval Domination ) kan je dus in je eentje een punt defenden.
Houd in dat je grotendeels in het zelfde gebied verblijft, maarje houd je wel bezig met de game objective.
nu al een aantal maps op rij een positief K/D
ik speel juist rambo style en scoor dan ook 9 van de 10x zeer ruim in de plus, misntens altijd dubbele killdeath ratio maar zeer regelmatig ook 4x dat. maar ik probeer ze altijd te flanken, na een tijdje weet je waar e altijd spawnen en waar ze heen zullen lopen als je weet waar jou team maten zich ook op de map bevinden. flank ze daar, maak 7 kills, je hebt je harrier en wegwezen om het daarna opnieuw te doen. zeer effectief. daarnaast snap ik niet dat mensen in close combat maps met rifles lopen enzo. de submachine guns zijn dan veel effectiever.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Crazybyte schreef op donderdag 31 december 2009 @ 11:33:
[...]

In de strategy guide stond een tip om een wapen met een thermal sight en een LMG te gebruiken. Ik heb daar, als ik het me goed herinneren, de MK14 EBR met thermal sight en de L86 LSW met red dot sight gebruikt. Zet wat claymores bij de verschillende deuren. Zorg dat je dit alles doet voordat je de computer plaatst.

Plaats de computer en ga onder de trap achter de kisten zitten. Zo heb je een goed uitzicht op de voordeur en zit je redelijk beschermt. In het begin heb ik vooral in de kamer daarachter rond gelopen. Je hebt dan de mogelijkheid om al de nodige vijanden uit te schakelen met behulp van de sniper. Zodra ze van de voorkant gaan komen, ga ik achter de kisten onder de trap zitten en af en toe loop ik nog terug om de keuken in te kijken.

Als het downloaden klaar is en je mag weg, dan kijk ik altijd eerst nog even overal door de ramen naar buiten met de sniper, om te zien of er alvast wat vijanden uit te schakelen zijn.

Als je dan naar buiten gaat, komen ze in feit in 4 keer op je af. Eerst komen ze vanaf links, daar waar het hek naar de solar panels is. Dan vanaf achter en dan nog 2 keer vanaf de richting waar je heen moet. Die volgorde viel mij pas de laatste keer op toen ik het speelde, omdat ik toen niet gelijk midden het veld op rende. Ik heb toen eerst de vijanden die vanaf de solar panels komen uitgeschakeld, toen ben ik daar gaan zitten om de mensen die van achter komen uit te schakelen. Daarna ben ik pas verder gegaan om de vijanden te pakken die vanaf richting het doel komen.

Het laatste stukje heb ik gedaan door flashbangs/grenades te gooien en uiteindelijk een beetje rushen en sprayen met de LMG.

Hoewel ik er de eerste paar keren flink in vast liep, was ik er met deze tactiek zo doorheen. Het is vooral een kwestie van niet als een idioot midden dat veld op rennen en met regelmaat goed gedekt gaan zitten en je tijd nemen.

Succes ermee!
Dank je wel voor de uitgebreide uitleg d:)b
Het is het enige level welke ik nog niet op veteran heb gehaald, dus zo maar weer eens proberen :)

39

Verwijderd

Sn0wblind schreef op donderdag 31 december 2009 @ 14:28:
[...]

ik speel juist rambo style en scoor dan ook 9 van de 10x zeer ruim in de plus, misntens altijd dubbele killdeath ratio maar zeer regelmatig ook 4x dat. maar ik probeer ze altijd te flanken, na een tijdje weet je waar e altijd spawnen en waar ze heen zullen lopen als je weet waar jou team maten zich ook op de map bevinden. flank ze daar, maak 7 kills, je hebt je harrier en wegwezen om het daarna opnieuw te doen. zeer effectief. daarnaast snap ik niet dat mensen in close combat maps met rifles lopen enzo. de submachine guns zijn dan veel effectiever.
Speel zelf met een Stealth Class.

Famas + HB sensor en Silencer
Bling Pro
Coldblooded
Ninja Pro

Best effectief moet ik zeggen.

Ben nu over de helft 1e prestige en heb de 1e keer de M4A1 gebruikt nu de Famas.
Maar die SMG's hebben me nog niet echt kunnen overtuigen, misschien dat ik de 2e Prestige eens vanaf begin met een SMG ga spelen.
Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2009 @ 14:41:
[...]
Ben nu over de helft 1e prestige en heb de 1e keer de M4A1 gebruikt nu de Famas.
Maar die SMG's hebben me nog niet echt kunnen overtuigen, misschien dat ik de 2e Prestige eens vanaf begin met een SMG ga spelen.
De UMP is wel een goede SMG qua specs. Alleen het trekt me toch niet echt deze te gebruiken omdat de feeling voor dit wapen niet goed is. Klinkt echt als een proppenschieter :/

Verwijderd

monnick schreef op donderdag 31 december 2009 @ 14:44:
[...]

De UMP is wel een goede SMG qua specs. Alleen het trekt me toch niet echt deze te gebruiken omdat de feeling voor dit wapen niet goed is. Klinkt echt als een proppenschieter :/
Die UMP is inderdaad niet wat ik er van had gehoopt.
Is er een SMG wat die moeite waard is/ lekker aanvoelt.
Heb nu met die Famas gewoon een lekkere feeling met dat wapen.
In tegenstelling tot M16 wat ook een Burst wapen is vind ik de Famas wel heel fijn.
Misschien anders maar eens de Aug gaan gebruiken, schijnt ook wel fijn te spelen.

• SemperFidelis
Een leuke SMG is de MP5. De UMP is inderdaad qua stats de beste, maar het wil met mij ook niet vlotte. De MP5 is erg underrated denk ik.

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2009 @ 14:53:
[...]

Die UMP is inderdaad niet wat ik er van had gehoopt.
Is er een SMG wat die moeite waard is/ lekker aanvoelt.
Heb nu met die Famas gewoon een lekkere feeling met dat wapen.
In tegenstelling tot M16 wat ook een Burst wapen is vind ik de Famas wel heel fijn.
Misschien anders maar eens de Aug gaan gebruiken, schijnt ook wel fijn te spelen.
Vind de UMP heerlijk schieten >:)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 01:10

Kleintje81

Blaat

Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2009 @ 14:04:
Dan heb je nog runners met akimbo G18 en wat dan ook akimbo, lekker NIET aimen maar spayen.
En we hebben nog models 1887 shotgunners gehad.
Akimbo G18's rulen, ik heb een rush class (marathon pro + lightweight pro + ninja pro). Maar wat is het toch leuk om al die campers in de rug te sprayen en het andere team te ownen!
Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2009 @ 14:41:
Niemand de P90 geprobeerd? Is naar mijn idee ook een hele goede!

BF2 stats Systemen

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

De UMP vind ik te traag. De P90 is (zeker icm rapidfire perk) super. Goed accuraat als je in burst schiet (hoeveel longkills ik daar al meer gehad heb, niet te schatten). En ideaal op de sprayen

[ Voor 6% gewijzigd door ? ? op 31-12-2009 15:34 ]

• Sn0wblind
ik vidn die UMP ook eht lekkerste aanvoelen, voor ranged combat gebruik ik weer die ACR maar merk toch dat die qua damage een stuk minder is dan een UMP maar het heeft vergelijkbare recoil wat ik prettig vind, dat vidn ik dan weer een nadeel emt de scar, de recoil en de ammo die je meekrijgt. M16 vind ik opzich ook wel lekker.

Ik schiet met de UMP meestal in een kortte burst van brost naar boven, heb meestal maar tot 5 kogels ervoo rnodig om iemand neer te maaien en meestal extra punten voor een headshot. ideaal. dit in combi met stopping power pro, dat sneller richtten herladen een een last stand pro om nog ff irritant voor de tegenpartij te zijn XD.

het hangt echt heel erg van je speelstyle af.

Vind overigens te dom om met een scrambler gaan rond te lopen, het is gewoon isntant van "oe hier zit iemand, easy kill"

[ Voor 37% gewijzigd door Sn0wblind op 31-12-2009 15:38 ]

• Crazybyte
Kleintje81 schreef op donderdag 31 december 2009 @ 15:33:
Niemand de P90 geprobeerd? Is naar mijn idee ook een hele goede!
Jawel, maar heb hem eigenlijk enkel gebruikt in FFA. Als een dolle door de maps heen rennen met Lightweight/Cold Blooded, Scavanger en Ninja aan. Dikke pret en had de challenges zo gehaald. Hij is daar in ieder geval wel erg goed voor.

Als regular wapen kies ik er zelf niet zo snel voor, dan ben ik toch maar van de AR's of Snipers

• NeoMe

NeoMe

#Addict

PN90 heb je weinig aan, superveel recoil.

Kom er net achter dat als je Scavenger gebruikt je maar twee claymores mag planten. Als je de derde plant, dan ontploft nummer één weer :(

Verwijderd

Sniper + G18 Akimbo is best wel lekker. Zekker op maps als Estate Domination is dit erg lekker. Maar goed, G18 heeft wel klein bereik que effect. Daarnaast gebruik ik sinds kort weer de SPAS die ook erg lekker is. Richten kan ik wel dus dit wapen is echt pro. Ik word daar ook vaak voor noob uitgemaakt.

Soms heb ik ook best wel medelijden met mijn tegenstanders. Soms zit ik de snipen, en zie ik maar 5 pixels van iemands hoofd en dan schiet je nog raak. Of gewoon lukraak door die muurtjes heen schieten op High Rise, ligt soms nog wel eens een sniper ofzo.

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:45
Ik speel zelf ook erg veel met de G18 akimbo's, erg handig in gebouwen e.d.
Loop je daar met een LMG dan ben je snel de pineut, met de G18's ben je veel sneller en kan je veel kogels snel in iemand knikkeren.

Vindt het wel lullig als iemand alleen maar in de bosjes wacht tot er iemand langskomt maar aan de andere kant weet je ook weer waar ze zitten. Toch leuk om daar dan een semtex gevalletje te droppen 8)

Waar vui zit, zit geen glans!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Ben begonnen met het gebruiken van een shield in HQ Pro, ideaal om de hq mee te verdedigen. Nu ik er een beetje feeling mee begin te krijgen begin ik het ook in TDM te gebruiken in de close quarters mappen zoals Terminal, Favelas, etc.. Kwa kills valt het dan tegen maar het lijkt erop dat daardoor de rest van het team wel beter scoort.

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
d3lph schreef op donderdag 31 december 2009 @ 16:35:
Ben begonnen met het gebruiken van een shield in HQ Pro, ideaal om de hq mee te verdedigen.
Mss slim om dan ook het blastshield te pakken? ik vind het alleen altijd moeilijk om mn throwing knife daarvoor in te ruilen.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zojuist ook weer wat potjes gedaan op de PC. Het was elke keer best wel laggy moet ik zeggen en dan mij uitmaken voor 'joker', lol. In een andere game, werd ik zelfs 2x na elkaar geschoten, zag mezelf niet eens gespawned en ik was alweer dood. Vraag me niet hoe het kan, maar heb wel opeens de heatsensor geunlocked, moet zeggen, tot nu toe vind ik de UCOG-scope fijner.

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2009 @ 14:04:
Je ziet een 'sniper-pak' rennen. (met alle perks + CP).
Ze zijn NIET te raken, dat weten ze door de lag! (gvd wat hebben we dedicated servers nodig!!)
Gewoon neermaaien met een automagische shotgun. :p
En wat te denken van de HITBOX lag :S..
Ik zie iemand.. ren achter de muur en toch dood he! Op de killcam zie je ook dat hij misschiet.
Of het nu door de lag komt, de hitboxes of wat dan ook... op MIJN scherm was ik al veilig en zie ik hem MIS schieten.. toch ben ik dood.
De killcam is verre van nauwkeurig. Verder kan de tegenstander een kogel hebben afgevuurd die door de muur vloog.
Fijn dat MW2 zo'n succes is (wat ik niet helemaal snap na al het geklaag over p2p mp)
Dat geklaag komt volgens mij voornamelijk van fanatiekere gamers en mensen die dedicated servers nodig hebben voor clan wars. Voor de casual gamer is MW2's matchmaking systeem simpel (je hoeft niet een server te kiezen met genoeg mensen).

Helaas kunnen de tekortkomingen van MW2's systeem wel wat frustratie opwekken wannneer je als party andere spelers probeert te vinden, zonder dat je party uiteenvalt.
Dan zit ik eindelijk in een game, vaak in een map die ik haat
Iedereen heeft zo zijn eigen mapvoorkeur. Je ontkomt er niet aan om wel eens een minder favoriete map te spelen.
In de lobby hoor ik ook redelijk vaak iemand door de mic roepen 'neuken met je moeder LEKKER LEKKER' of 'LONGKANKER LONGKANKER'.
In de opties kan je voice chat uitzetten.
Ow en ik kan btw wel spelen he.. gister nog een heerlijke 30-3 in TDM met een FAMAS + RDS en STINGER.
Een losstaande K:D score van een willekeurig potje zegt in het algemeen weinig. ;) Het kan ook zijn dat de tegenstander enorm bagger was. Het kan zijn dat de map voor jou gunstig is, maar voor de tegenstander ongunstig (ieder heeft zo zijn eigen favo map).
Dit bericht was alleen om ook maar eens een keer een klein deel van alle mankementen van dit overratted spel aan te kaarten. Dit spel is goed, maar had ZOVEEL veel beter kunnen zijn.
Het is altijd makkelijk om gewoon wat op te sommen, maar het interessanter om te discussieren hoe het spel beter had kunnen zijn. Welke veranderingen zijn nodig? Welke nadelen worden opgeheven door een bepaalde verandering? Komen er andere nadelen erbij?

Zo ben ik zelf bijv. niet overtuigd dat P2P MP door dedicated servers laten vervangen alle huidige problemen oplost, maar ook niet dat P2P MP behouden de ideale situatie is. Toch zijn er mensen die dedicated servers als een heilige graal zien.
Nu is het overhyped en zal het voor mij nooit een klassieker worden zoals quake3, bf1942, ut99, etc.
De status "klassieker" wordt niet door een individu bepaald, laat staan in een vroeg levensstadium. ;)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Verwijderd

Hoe negatief kun je zijn zeg. Als je al jouw punten een factor 25 afzwakt dan kan ik me vinden in je kritiek, en dan zit het al op een 'jammer, maar kan gebeuren' niveau.

Maargoed wellicht een platformverschil. Ik gok dan maar dat je PC speler bent? :p

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

RayNbow schreef op donderdag 31 december 2009 @ 17:25:
Het is altijd makkelijk om gewoon wat op te sommen, maar het interessanter om te discussieren hoe het spel beter had kunnen zijn. Welke veranderingen zijn nodig? Welke nadelen worden opgeheven door een bepaalde verandering? Komen er andere nadelen erbij?
Inkopper: dedicated servers.

Voordeel: Minder lag tijdens een potje, geen brakke ADSL / kabel / whatever verbinding bij mensen thuis, Infinity Ward zou er goed aan doen, want de gehele community heeft er baat bij en zorgt vast en zeker voor nog meer verkopen.

Nadeel: Geen.

Wat ik ook wel mis, is een level editor, ook weer voor de community.
Grote mappen, zodat er met max. 32 spelers tegelijk op een kaart gespeeld kan worden.
Volgens mij was dat er al met Battlefield 2, dus spijtig dat zoiets gewoon mist in een game wat 4 jaar later is uitgekomen.

[ Voor 35% gewijzigd door CH4OS op 31-12-2009 17:38 ]

Verwijderd

Ho even, dedicated servers zijn leuk en aardig, maar als daardoor het matchmaking systeem veranderd in zoek-in-een-giga-lijst-een-leuke-passende-server dan is 75% van de spelers niet blij. Het grote voordeel is dat iedereen nu gelijk is en je met 1 druk op een knop een willekeurige pot opstart (althans, als het goed gaat ;))

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 13:09

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

neuh, maar het zou wel fijn als er naast het matchmaking systeem ook dedi's komen vind ik.
geen gelul dat iedereen lag heeft omdat de server slechte lijn heeft. etc

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op donderdag 31 december 2009 @ 18:05:
neuh, maar het zou wel fijn als er naast het matchmaking systeem ook dedi's komen vind ik.
geen gelul dat iedereen lag heeft omdat de server slechte lijn heeft. etc
Hmm sja daar zou ik ook geen problemen mee hebben ;)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.