Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Dersan schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 21:52:
Is op het dak klimmen bij highrise eigenlijk een bug of niet? Je kunt er wel ongelooflijk hoge scores halen, zeker i.s.m een tactical insertion.
Die übergastank opblazen... en hard lachen :9

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
Styxxy schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 22:07:
[...]

Het is geen bug, gewoon veel klauterwerk ;).
Ik spring steeds mis! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil dit weekend de SP gaan proberen op veteran. Zijn er mensen met goede tips?

Zag net op youtube iemand die dwars door het eerste gedeelte in de favela heen rende, zonder ook maar 'n schot te lossen, maar daar heb ik geen zin in. Ik wil wel een beetje knallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
reemprive schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 22:05:
Omdat ik er best trots op ben bij deze:
[afbeelding]
Vooral het commentaar, omdat je een hoge killstreak krijgt in een map als wasteland ben je gelijk een hacker.

Helaas niet de hoogste, die was 57 maar de screenshot(printscreenknop) bleek niet goed te zijn gegaan :S En deze ronde eindigde vrij snel daarna.
Serieus, hoe kan dit nou? De nummer 1 van het team heeft 3 kills en de nummer 2 van jouw team 9. WTF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

argh, vervelende mannetjes!
had weer zo'n eikel die met flinke lag rond liep met tactical knife en uav granaat, niet te raken door zijn lag, niet terug te kniven door z'n lag. toen maar rage /quit :p

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:03
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 21:34:
[...]

Was wel jammer, ze hadden die patch wel 2 dagen later kunnen doen! Was net level 67 :9 Maar ik heb sinds kort ongeveer een schema gemaakt om te levelen, zit nu lv 50 prestige 2. Probeer elke dag 5 lvls te doen maar ik zie dat dat echt veel moeilijker gaat...

@Domination, ja dat is ***. Niemand captured wat, ze denken vast dat ze meer punten met killen halen (lol, van 1 vlag capturen krijg je evenveel punten als 3 kills). Ook op demolution speel ik soms met schapen, die gewoon de bom niet defusen :S

Leuk spel, maar campers/noobtubers (is niet erg als je challanges moet ;) ben ik niet van gediend... :D
Er zijn ook mensen die net dit spel aan het spelen zijn (zoals ik, level 20 ofzo), die grenade launcher levert mij gewoon een paar simpele kills op, lekker toch!
Daarentegen ben ik wel lekker makkelijk te knifen omdat ik de snelheid simpelweg nog niet heb om te reageren op zo'n malloot die op me afspringt met een keukenmesje.

Laatst ook, zit ik lekker TDM te spelen, lekker niet goed bezig, ik snapte er niks van, blijkt dat ik mijn hoofdtelefoon verkeerd om op m'n kop had gezet... 8)7

Ik ben op dit moment vooral bezig mijn controls onder de knie te krijgen (linkshandig, rechtshandige muis, ook zo ingesteld, gebruik nu eenmaal altijd de linkermuisknop als primaire knop, dat is al erg lastig) maar ook de toetsenbordcombo's vind ik lastig echt goed te configureren, iemand tips?

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
steveman schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 22:07:
[...]
Die übergastank opblazen... en hard lachen :9
Ubergastank? killt dat iemand bovenin ergens? en hoe blaas je die op?

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

grrr wat haaaat ik wastelands, net gigantisch hard gespawnraped door een chopper (mss was het reemprive wel ;))

wat is nou een goede tactiek voor die map? in die bunker gaan zitten of eromheen manouvreren en mensen in 'open field' neermaaien?

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 19:30
amahusu schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 23:00:
grrr wat haaaat ik wastelands, net gigantisch hard gespawnraped door een chopper (mss was het reemprive wel ;))

wat is nou een goede tactiek voor die map? in die bunker gaan zitten of eromheen manouvreren en mensen in 'open field' neermaaien?
Blijf uit de bunkers (altijd nades/campers)
Ga altijd om de map heen en loop mee (loop met de spawns van de tegenstander mee)
Nooit naar het midden gaan (makkelijk doelwit en geld voor alle maps)
Nooit tegen langs de heg lopen (sniper in de huisjes zien je direct lopen)

Wasteland en Afgan zijn toch wel mijn favoriete maps als sniper zijnde :)
Iedereen rushed maar vol op elkaar in of gaat in de bunkers nades gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

B-BRAIN schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 12:39:
gisteren wat meegemaakt.

kom ik bij een host zitten er 11 man van dezelfde clan in de game. nu vraag ik mij af hoe je dat doet want je kant toch maar max 8 man in je party doen of heb ik dat fout
als je in een game zit (dus lobby of echt in het spel) kan je anderen uitnodigen, dus kan je meer van je eigen clan in eenzelfde game krijgen. Imho wel ontzettend lastig aangezien iwnet nog constant mensen aan het toevoegen is

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:29
Weet niet of het gemeld is maar wilde het wel even delen.

De AK-47 heeft zonder sight een kleine sway, deze heeft hij ook met holo of red dot. Maar wanneer je er een acog op zet (toch wel de zwaarste sight) is de sway van de gun als je ADS doet ineens in rook opgegaan.

Beetje gek aangezien veel guns (Scar en ACR iig niet) juist wel sway krijgen wanneer je acog erop zet. zoals m16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:56
amahusu schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 23:00:

Doe een beetje vanalles en beleef wat plezier. Maar ga vooral niet mee zitten snipen, dat is net wat de map niet zo leuk maakt. Eigenlijk mogen ze voor mijn part de sniper rifles eruit smijten, komt de gameplay niet bepaald ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Hogader schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 23:27:
Weet niet of het gemeld is maar wilde het wel even delen.

De AK-47 heeft zonder sight een kleine sway, deze heeft hij ook met holo of red dot. Maar wanneer je er een acog op zet (toch wel de zwaarste sight) is de sway van de gun als je ADS doet ineens in rook opgegaan.

Beetje gek aangezien veel guns (Scar en ACR iig niet) juist wel sway krijgen wanneer je acog erop zet. zoals m16.
Volgens mij heeft geen enkel AR een sway behalve the AK... correct me if i'm wrong.
Heb met de meeste gespeeld voor de challenges maar geen sway gezien.

Over sway gesproken, ik ging voor de grap eens snipen, maar waarom die dingen in de game zitten is mij onduidelijk. Je wordt gewoon outgunned door een AR. Ik was me de challenge bezig met de Acog erop maar door de sway moest ik wachten waardoor je dus alweer wordt gekilled :(
Neverwinterx schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 23:28:
[...]

Doe een beetje vanalles en beleef wat plezier. Maar ga vooral niet mee zitten snipen, dat is net wat de map niet zo leuk maakt. Eigenlijk mogen ze voor mijn part de sniper rifles eruit smijten, komt de gameplay niet bepaald ten goede.
Ik was juist net gaan snipen op Wasteland... ging best aardig voor een snipernoob.
Altijd leuk als vervolgens die gasten je op gaan zoeken en je ze dan weer afschiet met je pistool :P

[ Voor 22% gewijzigd door Redje op 29-12-2009 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen waarom je bij hardcore de helft minder punten krijgt? Ik vind het een beetje lullig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik ben de laatste dagen al 2 keer een speler met aimbot tegen gekomen (PC), echt ongelooflijk triest.
En nog berichten typen met de site waar je de hacks kunt halen ook.

Het enige wat je eigenlijk kan doen is leaven en volgende game nog eens proberen :( .

Ohja nog wel ff nog een positeif puntje, ik had voor het eerst echt een mooie score voor mijn doen :P
25-5

Ik ging lekker maar die Harrier mocht ook vrij lang zijn gang gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:51

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 23:59:
Kan iemand mij uitleggen waarom je bij hardcore de helft minder punten krijgt? Ik vind het een beetje lullig.
Dan is het ook echt hardcore om een level hoger te komen...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:09

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Neverwinterx schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 23:28:
[...]

mjah, met een AR heb je niet 1 shot kills (zolang je het hoofd/borst niet raakt) en zo'n dikke in zoom dinky :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
Is het bij Sabotage normaal dat iedereen de bom laat liggen en een kruisvuur aanlegt rondom? Nu 2 of 3 potjes gespeeld, maar iedereen zoekt een leuke positie rondom en gaat vervolgens liggen wachten...

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

ThePupD schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 17:42:
[...]

Ik heb zelf geen MW2 maar enkel MW dus ik weet het niet of het hierbij anders is... maar ik heb dit nog nooit gezien. Je zal wel een andere spelmodus hebben gespeeld (ja ik ben n00b) maar normaal gesproken stopt Deathmatch bij 25 kills, en zoiezo iemand die 25 kills heeft heeft meestal ook wel 8 deaths... dus is het in deel 2 anders of ben je gewoon ontzettend goed? hehe

in MW is dit volgens mij in de praktijk nieteens mogelijk (bij deathmatch dan)
Het was ook Domination, geen TDM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steam down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asjemenou
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-04 12:42
Ik merk het hier ook! :(
Klote steam!
het is ook niet de eerste keer dat steam neer is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:22
DFKT schreef op woensdag 30 december 2009 @ 00:33:
[...]

Is het bij Sabotage normaal dat iedereen de bom laat liggen en een kruisvuur aanlegt rondom? Nu 2 of 3 potjes gespeeld, maar iedereen zoekt een leuke positie rondom en gaat vervolgens liggen wachten...
Was me ook al een paar keer opgevallen. Naargelang de map, gewoon je twee flashbangs erin gooien, bom nemen en sprinten. Hele vaak een Sabotage game zo op 2-3 minuten gewonnen :) (ook wel paar keer zo verloren :P). Het belangrijkste is gewoon het juiste moment afwachten om naar de bom te gaan. Beter eerst even mee "rond cirkelen" om dan een snelle rush te doen, in plaats van ineens erop te rushen. Heeft me toch vaak goed geholpen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Mag schreef op woensdag 30 december 2009 @ 00:41:
[...]

Het was ook Domination, geen TDM
hoe dan ook... netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 16:26:
[...]

EMP is slecht man je hebt er zelf bijna niks aan, je kan er niemand mee killen dus wat heb je er aan?
Moet je je EMP eens aanzetten als de lucht vol met Vijandelijke Killstreaks hangt.
Lees: Pavelow's,Harriers, Attack Heli's, AC 130, Chopper Gunner etc..

Komt toch aardig wat XP naar binnen rollen.

Alleen met een EMP kan je geen kills scoren dus t wordt niet intressant gevonden, ik heb toch al een paar keer me team gered met me EMP waardoor we uiteindelijk ook de potjes winnend afsloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was gister aan het spelen op estate. Ik ren naar zo'n buitenhuisje waar ik 1 tegenstander in zag lopen, terwijl ik hem neer knal spawned bijna het hele team voor m'n neus. ik was eignlijk zo stomverbaasd dat ik niemand heb kunnen raken haha.

Ik heb het gevoel dat het er bij highrise alleen nog maar om draait om zo snel mogelijk via de trap omhoog te gaan, als je ergens gaat wachten met een uitkijk op het trappetje dan kan je er zo 5 neer knallen die proberen omhoog te komen. echt te dom gewoon. in het begin was het leuk toen nog bijna niemand wist hoe je hogerop kon komen, maar nu hebben al die 12 jarigen ook youtube gevonden en gezien hoe het moet, en dat is te merken ook... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 21:43
Redje schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 19:57:
Haha ik dacht dat ik de enige was die dat niet begreep.
Elke keer gooi ik een flashbang, die hit de sentry ook, maar zodra ik me hoofd laat zien is het bam.
Beste tactiek, omlopen en knifen.
Of Cold Blooded perk gebruiken :P
Zo heb ik al heel wat sentry guns, choppers en harriers neergehaald. Altijd leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
Styxxy schreef op woensdag 30 december 2009 @ 01:49:
[...]

Was me ook al een paar keer opgevallen. Naargelang de map, gewoon je twee flashbangs erin gooien, bom nemen en sprinten. Hele vaak een Sabotage game zo op 2-3 minuten gewonnen :) (ook wel paar keer zo verloren :P). Het belangrijkste is gewoon het juiste moment afwachten om naar de bom te gaan. Beter eerst even mee "rond cirkelen" om dan een snelle rush te doen, in plaats van ineens erop te rushen. Heeft me toch vaak goed geholpen :).
Ik zal het eens proberen :)
Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 07:57:
ik was gister aan het spelen op estate. Ik ren naar zo'n buitenhuisje waar ik 1 tegenstander in zag lopen, terwijl ik hem neer knal spawned bijna het hele team voor m'n neus. ik was eignlijk zo stomverbaasd dat ik niemand heb kunnen raken haha.

Ik heb het gevoel dat het er bij highrise alleen nog maar om draait om zo snel mogelijk via de trap omhoog te gaan, als je ergens gaat wachten met een uitkijk op het trappetje dan kan je er zo 5 neer knallen die proberen omhoog te komen. echt te dom gewoon. in het begin was het leuk toen nog bijna niemand wist hoe je hogerop kon komen, maar nu hebben al die 12 jarigen ook youtube gevonden en gezien hoe het moet, en dat is te merken ook... 8)7
Ik ben er nog niet één keer geweest
en zou nog steeds niet weten hoe het moet (alhoewel ik een vermoeden heb)

En ik ben inmiddels voorbij lvl 60 :+

[ Voor 23% gewijzigd door DFKT op 30-12-2009 08:51 ]

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 07:57:
Ik heb ook eens meegemaakt dat iemand constant via het trappetje onder het plateau door schoot naar de andere kant. Hij kon zo iedereen raken, maar niemand hem.
Misschien wel met een sniperrifle, als je geluk hebt, alleen die had ik zelf niet. Kan er ook niet mee schieten trouwens. :P

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:48
Gisteren een killstreak van 20 gehaald in rundown... Was ik best blij mee :)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Ik heb maar weinig killstreaks meer, het lijkt wel alsof ik wat slechter wordt. Maar het komt vooral doordat ik op de lulligste plekken doodga...

Maar ben sinds gisteravond wel prestige! Ik had op level 70 nog met een RPG class + Danger Close Pro heeeeeel veel lol in Ground War. Echt tof is dat, vooral als je Skidrow of Terminal hebt. M-m-m-m-m-multikill!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DFKT schreef op woensdag 30 december 2009 @ 08:49:
[...]

Ik zal het eens proberen :)

[...]

Ik ben er nog niet één keer geweest
en zou nog steeds niet weten hoe het moet (alhoewel ik een vermoeden heb)

En ik ben inmiddels voorbij lvl 60 :+
je hebt in het midden aan de rand van de map een gebouw staan met een gastank erop (recht tegenover het heliplatform) aan de zijkant van het gebouw zit een trappetje en zo kan je omhoog klimmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
En daar kun je dan op een plank zitten, en dan op die kraan en dan rennen naar het gebouw waar een ultiem sniper plekje zit! Stiekem tegen niemand vertellen he, dit blijft onder ons! x ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SemperFidelis schreef op woensdag 30 december 2009 @ 09:11:
En daar kun je dan op een plank zitten, en dan op die kraan en dan rennen naar het gebouw waar een ultiem sniper plekje zit! Stiekem tegen niemand vertellen he, dit blijft onder ons! x ;)
idd

en ik ontdekte laatst dat je op het plankje kan springen vanaf het heli platform, je kan zelfs doorlopen naar die grote letters, het is wel lastig om er op te springen maar het is mogelijk. gewoon rond lopen en spelen in een private match :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Laatst online: 13-06 15:18
Laatst in een potje zat ik op invasion, leuk map overigens. Het was domination. Punt A (denk ik, die achter het tankstation) had ik overgenomen. B en C waren net door de vijand genomen, dus ik denk, ik wacht even tot ze naar A komen. Ik verschuil mij op de vuilcontainer met uitzicht op de vlag. Komt er 1 aanlopen door de garage heen, ik schiet door het raam, raak maar niet dood. 2 seconden later komt ie naar buiten, blijkt dat mn kogels op zijn... shit, nu ben ik dood. Maar niks is minder waar, hij ziet mij niet eens. Ik blijf nog even liggen op de container en op een gegeven moment lopen er 4 (!) vijanden bij vlag A. en ik zit daar zonder kogels. Ben niet geweldig in knifen maar probeer toch maar... paar keer mis, heb er 2 kunnen killen maar toen had iemand door dat er een vijand in hun groepje meeliep :P dat was zo grappig, echt 10 seconden tussen ze in gelopen :D

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Laatst online: 15:34
Na de 2e Prestig eens de Aug HBAR geprobeerd. DAMN wat een gun!
Zeer weinig recoil met de grip, goed mee te mikken, lekkere grote magazijnen en een hoop "punch".

Heb er nu Bling met een extra holo sight voor de challenges maar ik zodra ik ze allemaal heb gaat er weer sleight hand of pro op, dat heb je echt nodig anders ben je zo traag als dikke poep in een trechter met herladen.

Ook de akimbo G18's zijn echt geweldig!

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:52

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Gister heerlijk zitten kutte met Akimbo USP in Free for All :D

Heb nu tactical knife en extended mags erbij >:)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 21:34:
[...]

Was wel jammer, ze hadden die patch wel 2 dagen later kunnen doen! Was net level 67 :9 Maar ik heb sinds kort ongeveer een schema gemaakt om te levelen, zit nu lv 50 prestige 2. Probeer elke dag 5 lvls te doen maar ik zie dat dat echt veel moeilijker gaat...

@Domination, ja dat is ***. Niemand captured wat, ze denken vast dat ze meer punten met killen halen (lol, van 1 vlag capturen krijg je evenveel punten als 3 kills). Ook op demolution speel ik soms met schapen, die gewoon de bom niet defusen :S

Leuk spel, maar campers/noobtubers (is niet erg als je challanges moet ;) ben ik niet van gediend... :D
sorry ik weet dat het een laate reactie is maar.

ben je al mensen tegen gekomen die bij sabotage de bom pakken terug lopen naar onze bom spot en daar gaan campen zodat de tegenstander alleen hem nog maar hoeft te schieten en te planten.
of bij hqpro mensen die in de kamer er langs gaan zitten en wachten tot er iets gebeurt :P
sta je in je eentje alle tegenstanders van je af te schieten.

ik erger me er al niet meer aan. het werkt toch niet.

bovendien gisteren een hacker gespot. als ik tijd heb na men werk zal ik ff filmpje knippen en uploaden.
wil ff zeker weten of dat het ook echt zo is want ze score was niet superuberl33t goed 20 - 5 ofzo

ik ben de aimbots van cs nog gewent die altijd van hoofd naar hoofd springen en dus ook super goed opvielen.
volgens mij kon hij hem gewoon tijdelijk aanzetten net als over je RDS kijken of niet.

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Laatst online: 13-08 12:06
Level 67 en gisteren eindelijk de Mastodon title gehaald (whole match with a 5:1 k/d ratio or higher). Ik rush normaal gesproken veel teveel om maar zo snel mogelijk die flags te capturen (domination). Heb dan ook een behoorlijk lage k/d ratio, maar dat boeit me niet zo (voor elk persoon met een positieve k/d moet er bijna wel een persoon met een negatieve k/d ratio rondlopen. Ik ben die laatste.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:51
Gisteren voor het eerst met de vector lopen knallen. Damn dat ding gaat lekker met rapid fire! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Ik heb mijn ultieme wapen combo gevonden voor killstreaks !

De TAR21 met Grenade Launcher erop + Danger Close (Pro). 2 kills of meer
En de Thumper:
Afbeeldingslocatie: http://images4.wikia.nocookie.net/callofduty/images/8/81/Thumper.png
Deze twee staan garant voor 4 kills -ik ben namelijk ontzettend goed met die thumper en gl :P
Gisteren zowaar een kleine 100.000 XP punten gepakt met het halen van de Danger Close challenges en die wapen challenges. Vandaar mijn nieuwe callsign:
Afbeeldingslocatie: http://images3.wikia.nocookie.net/callofduty/images/3/35/NoobTuber.jpg

Verder liep er gisteren ook iemand rond die tekeer ging als een tornado met zijn mes. Ik kon hem gewoon niet knifen. Wellicht met commado pro, maar wat opviel was dat er enorm veel care packages kwamen in de matchen. Zou dat zo'n care package abuser kunnen zijn? (hij liep iets in z'n handen ook nog, behalve dat mes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Ze zouden objectives halen moeten mee laten tellen voor je killstreaks. Moet je opletten hoe mensen in Domination naar de vlag gaan rushen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
beetje jammer van je fastman. GL + thumper :( had wel iets meer van je verwacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Fastman schreef op woensdag 30 december 2009 @ 09:59:
Ik heb mijn ultieme wapen combo gevonden voor killstreaks !

De TAR21 met Grenade Launcher erop + Danger Close (Pro). 2 kills of meer
En de Thumper:
[afbeelding]
Deze twee staan garant voor 4 kills -ik ben namelijk ontzettend goed met die thumper en gl :P
Gisteren zowaar een kleine 100.000 XP punten gepakt met het halen van de Danger Close challenges en die wapen challenges. Vandaar mijn nieuwe callsign:
[afbeelding]

Verder liep er gisteren ook iemand rond die tekeer ging als een tornado met zijn mes. Ik kon hem gewoon niet knifen. Wellicht met commado pro, maar wat opviel was dat er enorm veel care packages kwamen in de matchen. Zou dat zo'n care package abuser kunnen zijn? (hij liep iets in z'n handen ook nog, behalve dat mes)
Dat heb ik gisteren dus ook gedaan! Alleen dan met RPG en een SCAR. Ideaal, gewoon schijt hebben en lekker met je RPG vuren. Ik had dat potje ook extreem veel challenges gehaald. 5 kills met een predator missile bv. Danger Close Pro maakt die dingen nog dodelijker. Vooral op Wasteland is deze class leuk aangezien iedereen in die bunker zit. RPG erin en weer een double/triple kill. Dan predator missile, 2 kills erbij, harrier strike, 4 kills erbij, ac130.. Echt dikke fun, maar bewijst maar weer eens dat je geen skill nodig hebt in deze CoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Niet online

? ?

Proxx schreef op woensdag 30 december 2009 @ 10:07:
beetje jammer van je fastman. GL + thumper :( had wel iets meer van je verwacht :P
Alles beter dan campen in een donker hoekje en wachten tot iemand langs komt :)
En ik loop continue rond, dus je moet maar raak schieten voor ik schiet :P :P

Het is zelfs zo erg met die campers in donkere hoekjes dat ik eraan denk om het grafisch gamma op te schroeven...

Nu nog een keybind maken met iets als "BOOM BOOM BOOM" 8)

[ Voor 6% gewijzigd door ? ? op 30-12-2009 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
SemperFidelis schreef op woensdag 30 december 2009 @ 10:08:
[...]

Dat heb ik gisteren dus ook gedaan! Alleen dan met RPG en een SCAR. Ideaal, gewoon schijt hebben en lekker met je RPG vuren. Ik had dat potje ook extreem veel challenges gehaald. 5 kills met een predator missile bv. Danger Close Pro maakt die dingen nog dodelijker. Vooral op Wasteland is deze class leuk aangezien iedereen in die bunker zit. RPG erin en weer een double/triple kill. Dan predator missile, 2 kills erbij, harrier strike, 4 kills erbij, ac130.. Echt dikke fun, maar bewijst maar weer eens dat je geen skill nodig hebt in deze CoD.
mja maar ik ga die grot gewoon meestal niet in. tenzij het HQpro is dan moet het wel.
probeer mij maar eens te raken in het open veld met je rpg voor je mij als struikje ziet lopen :P haha
nee ik vind die bunker van wasteland echt een ramp loop liever rondjes als daar door heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Fastman schreef op woensdag 30 december 2009 @ 10:13:
[...]

Het is zelfs zo erg met die campers in donkere hoekjes dat ik eraan denk om het grafisch gamma op te schroeven...
ik moet eerlijk bekenen dat ik ongerveer tot level 60 ook de GL er onder gehad heb :P maar ik gebruik hem nu eigenlijk nooit meer omdat voor mij de lol er een beetje af is.
en over campers, mij zul je nooit zien campen :o ik heb op waste land. ook meestal de allocade longest distance traveled. en voor een sniper vind ik dat toch wel een mooie allocade :D als ik geen sniper heb ben ik vaak een runner :P soms ook te enthousiast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Proxx schreef op woensdag 30 december 2009 @ 10:15:
[...]

mja maar ik ga die grot gewoon meestal niet in. tenzij het HQpro is dan moet het wel.
probeer mij maar eens te raken in het open veld met je rpg voor je mij als struikje ziet lopen :P haha
nee ik vind die bunker van wasteland echt een ramp loop liever rondjes als daar door heen
Om een rpg er in te schieten hoef je er ook niet ín ;).
Als ik een FAMAS of M16 heb loop ik gewoon rond, alleen met deze class knal je iedereen af die ín die bunker zit en dat zijn er vaak vele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
De enige map waar ik snipe is Wateland, de rest vind ik te klein om te snipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Fastman schreef op woensdag 30 december 2009 @ 10:13:
[...]

Nu nog een keybind maken met iets als "BOOM BOOM BOOM" 8)
Mij persoonlijk maakt het helemaal niet uit hoe men speelt en dit moet je ook zeker niet persoonlijk opvatten maar een tuber die klaagt over campers is natuurlijk wel een omgekeerde wereld.. ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
Vind het altijd wel sneu als ik een killstreak heb van 9 of 10 dat ik door een tuber simpelweg afgeknald wordt.
In maps zoals Favela en Runoff is het zeker nuttig voor die "kamertjes" en kan ik me voorstellen dat iemand het gebruikt. Als het tactisch gebruikt wordt is het ok, verder vind ik het een gebrek aan talent.

Gebruikt iemand wel eens de Blast Shield?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Niet online

? ?

Dibbuz schreef op woensdag 30 december 2009 @ 10:39:

is het zeker nuttig voor die "kamertjes"

verder vind ik het een gebrek aan talent.
Ik ga eens wat filmpjes maken van mijn tube acties ;) Het liefst van al gebruik ik dat in open maps of grote open ruimtes. Het gebruik van een thumper vereist namelijk veel skills, er zit een serieuze delay op waarvoor je moet compenseren en je moet nog eens de snelheid van de tegenstander vs. de snelheid van de 'kogel' op elkaar afstemmen.

Ik snipe ook lekker hoor of met de P90, maar tuben vind ik de laatste tijd toch wel toffer

Afbeeldingslocatie: http://twitpic.com/show/thumb/vq5dc.jpg

Dit ga ik maken. Een live ticker die de gebeurtenissen uit een COD MW2 match rapporteert naar een website die dan bekeken kan worden door anderen. (beetje een automatische twitter voor mw2)
Het uitlezen van de events is geen probleem, het parsen kijk ik vandaag eens naar en dan gewoon nog het uploaden. en er een mooie html gui rond maken, iets zoals op de screenshot.

[ Voor 37% gewijzigd door ? ? op 30-12-2009 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 09:15:
[...]

idd

en ik ontdekte laatst dat je op het plankje kan springen vanaf het heli platform, je kan zelfs doorlopen naar die grote letters, het is wel lastig om er op te springen maar het is mogelijk. gewoon rond lopen en spelen in een private match :P
Je kunt ipv het trappetje -> dak van huisje --> planken --> kraan
Ook vanaf de andere kant van het huisje waar geen trappetje zit op de planken komen.
Er hangt aan de zijkant zo'n glazenwasserbakkie vanaf de railing van dat bakkie spring je ook op de planken.

Je kunt overigens ook achter dat huisje langs lopen op de richel, dat kan ook aan de andere kant van de map.
Heel handig als beide doorgangen zwaar gespamd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Vind het altijd wel sneu als ik een killstreak heb van 9 of 10 dat ik door een tuber simpelweg afgeknald wordt.
In maps zoals Favela en Runoff is het zeker nuttig voor die "kamertjes" en kan ik me voorstellen dat iemand het gebruikt. Als het tactisch gebruikt wordt is het ok, verder vind ik het een gebrek aan talent.

Ach, ik hoef mezelf niet elk potje te gaan bewijzen, ik wil ook gewoon fun hebben net als iedereen. B
Begrijp me goed, ik heb 9000 kills met gewone AR's, maar dit is gewoon voor als ik er zin in heb >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fastman schreef op woensdag 30 december 2009 @ 09:59:
Cool :)

Ik was altijd zeer goed in dit spel (zie video) met de rnade (grenade launcher). Het masteren van grenade launchers in ieder spel vereist echt de nodige skill. So go go :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 11:13:
[...]

Ik was altijd zeer goed in dit spel (zie video) met de rnade (grenade launcher). Het masteren van grenade launchers in ieder spel vereist echt de nodige skill. So go go :)

[video]
Wolf ET :D zo die heb ik echt veel gespeeld! Daar was rifle nading echt een kunst :o kon je altijd lekker om het hoekje schieten.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
[...]

Ja, als ik domination speel, dan selecteer ik in "confrontatie" mappen als highrise en terminal als eerste de standaard shield class en die heeft een Blast Shield. Deze zet ik altijd op wanneer ik de eerste spamnade verwacht, terwijl ik naar vlag B aan het rushen ben.

Blast shield is voor deze class wel heel handig. Je hebt ook minder last van flashbangs en stuns en het verminderd schade aan het hoofd in het geval van een head shot.

De standaard shield class is niet bijzonder goed als je zelf wat hoger levelt, maar voldoende voor wat het moet doen en het scheelt weer een slot. Het speelt wel leuk, je ziet allemaal tegenstanders op je af komen rennen en dan pas een taktiek gaan bedenken. Tegen die tijd hebben ze twee flash grenades in hun mik, is vlag B gesecured en heb ik de twijfelaars een stoot verkocht (perk Commando zit erbij geleverd, samen met Marathon en Hardline. secondary is Akimbo pp2000, daar heb je dus niet zoveel aan).

[ Voor 4% gewijzigd door AutCha op 30-12-2009 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Ik heb tegenwoordig altijd Semtex, dus als ik een shield gast zie ren ik er heen en stick ik hem erop. Altijd leuk hoe ze dan reageren, een soort van bang. Als een cobra die opeens een koningcobra tegenkomt, eerst aggressief en dan realiseren ze het zich. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AutCha schreef op woensdag 30 december 2009 @ 11:22:
[...]

Ja, als ik domination speel, dan selecteer ik in "confrontatie" mappen als highrise en terminal als eerste de standaard shield class en die heeft een Blast Shield. Deze zet ik altijd op wanneer ik de eerste spamnade verwacht, terwijl ik naar vlag B aan het rushen ben.

Blast shield is voor deze class wel heel handig. Je hebt ook minder last van flashbangs en stuns en het verminderd schade aan het hoofd in het geval van een head shot.

De standaard shield class is niet bijzonder goed als je zelf wat hoger levelt, maar voldoende voor wat het moet doen en het scheelt weer een slot. Het speelt wel leuk, je ziet allemaal tegenstanders op je af komen rennen en dan pas een taktiek gaan bedenken. Tegen die tijd hebben ze twee flash grenades in hun mik, is vlag B gesecured en heb ik de twijfelaars een stoot verkocht (perk Commando zit erbij geleverd, samen met Marathon en Hardline. secondary is Akimbo pp2000, daar heb je dus niet zoveel aan).
Het is idd een verassing als iemand recht op je af komt gelopen met een shield, ik heb ook ziets van fuck wat nu.... schieten heeft geen zin dus dan maar rennen naar m'n team mates :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:36
Fastman schreef op woensdag 30 december 2009 @ 10:48:
[...]

Ik ga eens wat filmpjes maken van mijn tube acties ;) Het liefst van al gebruik ik dat in open maps of grote open ruimtes. Het gebruik van een thumper vereist namelijk veel skills, er zit een serieuze delay op waarvoor je moet compenseren en je moet nog eens de snelheid van de tegenstander vs. de snelheid van de 'kogel' op elkaar afstemmen.

Ik snipe ook lekker hoor of met de P90, maar tuben vind ik de laatste tijd toch wel toffer

[afbeelding]

Dit ga ik maken. Een live ticker die de gebeurtenissen uit een COD MW2 match rapporteert naar een website die dan bekeken kan worden door anderen. (beetje een automatische twitter voor mw2)
Het uitlezen van de events is geen probleem, het parsen kijk ik vandaag eens naar en dan gewoon nog het uploaden. en er een mooie html gui rond maken, iets zoals op de screenshot.
* Dorest0rm scrollt rustig door het topic, Hey! mijn naam :p

Klinkt als een heel mooi idee :D

Trouwens, heb je die wapens er zo willekeurig uitgepikt? Want ik kan me niet herinneren dat ik een P90 of AK heb gebruikt die ronde :p

[ Voor 5% gewijzigd door Dorest0rm op 30-12-2009 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Niet online

? ?

Jup willekeurig en jouw naam stond op het scherm :P

Ik ga het simpel houden, anders geraakt het nooit af, dus gewoon een live ticker. Maar nu ik bezig ben, bedenk ik me wel dat je een mega database zou kunnen opbouwen en zo stats van iedereen vergaren, zolang iemand in je team zo'n tooltje gebruikt. Misschien iets voor later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:36
Fastman schreef op woensdag 30 december 2009 @ 11:43:
Jup willekeurig en jouw naam stond op het scherm :P

Ik ga het simpel houden, anders geraakt het nooit af, dus gewoon een live ticker. Maar nu ik bezig ben, bedenk ik me wel dat je een mega database zou kunnen opbouwen en zo stats van iedereen vergaren, zolang iemand in je team zo'n tooltje gebruikt. Misschien iets voor later.
Als groep(ja groep, we zijn geen clan) zou het wel leuk zijn om matches te kunnen uploaden naar(desnoods een eigen) website om dan de match een beetje te bekijken.

Trouwens, ik zie nu net dat dat hij toch een paar matches niet gelogd heeft, dus je zou toch even moeten kijken hoe dit geregeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Iemand nog special ops op ps3? PSN: HammerNL Wel handig als je delta en eventueel echo hebt unlocked :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx

op HQPRO is het wel handig. maar granaten bij hebben kan ook fijn zijn ;) keuze die je moet maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
SemperFidelis schreef op woensdag 30 december 2009 @ 11:31:
Ik heb tegenwoordig altijd Semtex, dus als ik een shield gast zie ren ik er heen en stick ik hem erop. Altijd leuk hoe ze dan reageren, een soort van bang. Als een cobra die opeens een koningcobra tegenkomt, eerst aggressief en dan realiseren ze het zich. :p
Gasten die Semtex op m'n schild plakken ren ik altijd keihard naartoe, met een beetje geluk neem ik ook nog twee of drie vriendjes van hem mee die op het spektakel afgekomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 20:28
Herr Flicker schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 17:46:
Het is mij nog steeds onduidelijk hoe de "host" wordt gekozen ?
Ik ben echt 75% van de keren de host, vind dit uiteraard geen probleem (50/5mbit connectie)

Qua pc specs is het niet spectaculair (amd 5200, 4gb geheugen met een 4850 1gb editie..)
hoe weet je dat jezelf 75% de host bent? zie je dat ergens aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
ik gooi semtex vanaf een afstandje.. no way dat je zo even naar mij toe rent hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:31

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

PacinoAllstars schreef op woensdag 30 december 2009 @ 12:33:
[...]

hoe weet je dat jezelf 75% de host bent? zie je dat ergens aan?
Als je de lagbars aanpast van de standaard 4 naar 10 seconds van 20 milliseconden, dan kun je de host heel duidelijk onderscheiden van de rest. :) Hoe dat moet weet ik zo even niet, maar dat valt prima te googlen. bron.

[ Voor 11% gewijzigd door Cloud op 30-12-2009 12:52 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en heeft de host een voordeel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

De host heeft in die zin voordeel dat hij de minste lag heeft, hij speelt namelijk een 'lokale game'.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Heheh, had net in quary een persoonlijke vendetta met iemand die lvl 50 was in prestige (terwijl ik lvl 30 noob ben). Die gast kon het niet hebben dat ik hem in het begin van het potje twee keer achter elkaar door z'n hoofd schoot van grote afstand (was niet aan het campen, kan aardig mikken met de FAL :P). De rest van het potje hebben we eigenlijk alleen jacht op elkaar gemaakt, wat ik gruwelijk hard verloor maar heb nu door de killcam te bekijken wel weer wat tactics geleerd op quary, en na afloop een gg en wp txtje naar elkaar gestuurd :P

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 20:28
ja en ik heb een manier gevonden om altijd host te zijn, dus ik wil graag kunnen verifieren of die 'manier' daadwerkelijk gewerkt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Cloud schreef op woensdag 30 december 2009 @ 12:40:
[...]

Als je de lagbars aanpast van de standaard 4 naar 10 seconds van 20 milliseconden, dan kun je de host heel duidelijk onderscheiden van de rest. :) Hoe dat moet weet ik zo even niet, maar dat valt prima te googlen. bron.
Is dit geheel veilig? "Weet" Steam dat dit geen cheat o.i.d. is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:22
Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 11:13:
[...]

[video]
Wat was je ET naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Niet online

? ?

Natuulijk dit zijn maar wat variabelen in je config, niks aan de hand.

Trouwens ben ik in 30-40% van de gevallen host, met een idioot 4mbit/512kbit adsl lijntje. Raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Fastman schreef op woensdag 30 december 2009 @ 13:06:
Trouwens ben ik in 30-40% van de gevallen host, met een idioot 4mbit/512kbit adsl lijntje. Raar.
Tja, als de rest geen host kan zijn omdat hun portforwarding faalt heeft het spel ook geen keuze. B)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:32
PacinoAllstars schreef op woensdag 30 december 2009 @ 12:54:
ja en ik heb een manier gevonden om altijd host te zijn, dus ik wil graag kunnen verifieren of die 'manier' daadwerkelijk gewerkt heeft.
Care to enlighten us?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja en dan ben je host, de andere laggen enorm, en je kan ze daarom niet raken. weg voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Laatst online: 05-09 13:40
Voutloos schreef op woensdag 30 december 2009 @ 13:24:
[...]
Tja, als de rest geen host kan zijn omdat hun portforwarding faalt heeft het spel ook geen keuze. B)
Idd, ik heb die poorten ook niet voor elkaar. Ik heb nog geen zin gehad om er heel uitgebreid naar te kijken, wil ik binnenkort wel ff doen maar het is een heel gedoe met mn Zyxel modem :O

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom spelen de meeste mensen die hier reageren op pc en niet op PS3?! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
upnp aanzetten en klaar toch :o

oke niet iedereen vertrouwd op upnp maar ik zit thuis met 3mensen op MW2 dus kan niet zomaar een regel aan maken naar mijn computer omdat de rest dan een slechte verbinding krijgt :P upnp werkt dan wel perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 14:42:
Waarom spelen de meeste mensen die hier reageren op pc en niet op PS3?! :P
ik speel ps3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Afbeeldingslocatie: http://s3-llnw-screenshots.wegame.com/10-8290663244406543/8290663244406543.png

haha ik vond deze net ergens :P

[ Voor 16% gewijzigd door Proxx op 30-12-2009 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me too, en het smaakt niet naar poep. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Niet online

? ?

De volgende dingen staan vermeld bij de wapens, maar wat zijn ze precies:

rof
reflex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:12

Seraphin

Meep?

Fastman schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:23:
De volgende dingen staan vermeld bij de wapens, maar wat zijn ze precies:

rof
reflex
ROF is ongetwijfeld Rate Of Fire: vuursnelheid. Reflex weet ik eigenlijk ook niet; misschien de mate waarin je wapen heen en weer slingert tijdens lopen / bewegen?

Ow, en ik speel MW2 ook op PS3. Wel wennen dat ik nu geen muis + toetsen heb :D

[ Voor 10% gewijzigd door Seraphin op 30-12-2009 15:31 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-05 19:57
Ik denk meer hoe snel je naar een bepaalde kant kan aimen als je '' Down the Sight '' aimt.
Wel opgemerkt dat de community héél anders is vergeleken met PC ( Xbox 360 speler hier ). Ben wel blij dat ik met mensen van XBW ( forum ) de laatste tijd speel, je wint meer en je hebt veel meer fun.

[ Voor 52% gewijzigd door Syn3rgi op 30-12-2009 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

barzi schreef op woensdag 30 december 2009 @ 12:57:
[...]

Is dit geheel veilig? "Weet" Steam dat dit geen cheat o.i.d. is?
Er zijn mensen die zeggen dat er mensen ge-VAC banned zijn vanwege die aanpassing. Maar dat betwijfel ik behoorlijk eigenlijk. Sowieso raakten die personen blijkbaar de ban ook weer erg snel kwijt (binnen een dag).

Ikzelf heb die settings al sinds het moment dat ze bekend werden in m'n config staan :) Je hebt er geen enkel voordeel mee, behalve dat die pingbars je wat meer info geven over hoe het met je connectie gesteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:44
Vreemd, ik heb Sitrep als 3e perk maar als ik dichtbij kills maak wordt er niks geregistreerd. Of het nou melee, AR of shotgun is. Terwijl in de challenge toch duidelijk staat dat je close range kills moet maken.

Zie ik iets over het hoofd :?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Sitrep:
Detects enemy explosives and tactical insertions.
PRO: Make enemy footsteps louder

volgens mij zie jij wat over het hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
SitRep != Ninja

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noin
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-07-2022
Ik snap iets niet van de killstreak rewards.
Ik heb er standaard 3, en kan er 3 unlocken.
Kan ik de rest dan 'bij verdienen' of zo?
Of is de keus die ik nu op level 30 maak forever?
Ik heb denk ik namelijk wat slechte keuzes gemaakt en wil eigenlijk andere rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
Je kan ze elk moment aanpassen (behalve in een game natuurlijk) alleen kan je er maar 3 tegelijk kiezen.
Om de zoveel levels kan je er 1 unlocken. Aan het eind (lvl 70) heb je ze allemaal geunlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:44
Proxx schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:56:
Sitrep:
Detects enemy explosives and tactical insertions.
PRO: Make enemy footsteps louder

volgens mij zie jij wat over het hoofd
Kak, my bad :P

Ik bedoel Scrambler. In de eerste challenge staat daar dus 5 close range kills maar hoe close ik ook ben, het werkt niet :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet je zeker dat je de perk aan hebt, de goede custom class kiest?

[ Voor 200% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2009 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noin
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-07-2022
Oef thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
TroonStaal schreef op woensdag 30 december 2009 @ 16:04:
[...]

Kak, my bad :P

Ik bedoel Scrambler. In de eerste challenge staat daar dus 5 close range kills maar hoe close ik ook ben, het werkt niet :P
ik weet het niet zeker en ik zit nu op mijn werk dus kan het niet nakijken voor je.

maar is het niet de bedoeling dat je 5enemys die scrambler gebruiken closerange te doden ?

edit:
jij hebt gelijk :)
Scrambler Pro I 5 Close Range Kills while using Scrambler 500xp
Scrambler Pro II 10 Close Range Kills while using Scrambler 1000xp
Scrambler Pro III 25 Close Range Kills while using Scrambler 2500xp
Scrambler Pro IV 50 Close Range Kills while using Scrambler 5000xp
Scrambler Pro V 125 Close Range Kills while using Scrambler 10000xp
Scrambler Pro VI 250 Close Range Kills while using Scrambler 10000xp

[ Voor 34% gewijzigd door Proxx op 30-12-2009 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Noin schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:59:
Ik snap iets niet van de killstreak rewards.
Ik heb er standaard 3, en kan er 3 unlocken.
Kan ik de rest dan 'bij verdienen' of zo?
Of is de keus die ik nu op level 30 maak forever?
Ik heb denk ik namelijk wat slechte keuzes gemaakt en wil eigenlijk andere rewards.
Je unlockt ze uiteindelijk allemaal; je kan er echter maar 3 tegelijk "equippen".

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op een webshop heb ik de mogelijkheid om een UK versie en een 'gewone' versie aan te schaffen van MW2. De UK versie is een stuk goedkoper maar wat is nou het verschil tussen deze 2 versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 16:08:
Op een webshop heb ik de mogelijkheid om een UK versie en een 'gewone' versie aan te schaffen van MW2. De UK versie is een stuk goedkoper maar wat is nou het verschil tussen deze 2 versies?
volgensmij staat dat in TS
quote: uit TS
V: Wat is het verschil tussen de UK en NL versie van MW2?
A: Behalve de prijs en het boekje zijn er geen verschillen.

[ Voor 17% gewijzigd door Proxx op 30-12-2009 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Ik heb zonet een bug ontdekt geloof ik. Als je in/op je eigen tactical insertion gaat liggen, dan probeert de harrier wel continu op je te schieten maar hij raakt je niet... :|
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.