There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
bones schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 12:14:
gisteren een 25/1 kill streak gehaald.. en potje erna een 35/6. Was helaas wel met een beetje campen.
Sentry guns roeleren zwaar en de Harrier ook.
Ps, ik doe bijna altijd team deathmatch op de pc , maar heb nog nooit de map rust gehad. Is dat een nieuwe map ?

Rust zit er gewoon al vanaf het begin in, aangezien er nog geen DLC beschikbaar is. Kleine map speciaal voor kleine FFA potjes.
[ Voor 4% gewijzigd door Rynji op 29-12-2009 12:56 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Dat zou alleen bij Ground war kunnen.B-BRAIN schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 12:39:
gisteren wat meegemaakt.
kom ik bij een host zitten er 11 man van dezelfde clan in de game. nu vraag ik mij af hoe je dat doet want je kant toch maar max 8 man in je party doen of heb ik dat fout
Misschien deden ze wel "join game"?
Also, highest streak staat nu op 39, hardcore hq op afghan en dan met een pred->harrier->chopper gunner losgaan=awesome
Weet iemand trouwens of het mogelijk is om alleen de multiplayer van mw2 te installeren? (Heb een te kleine partititie voor windows ingesteld en kom nu ruimte tekort

Spijtig genoeg is dit in de praktijk niet zo. Dit weekend ondervonden dat c4 niet op tegenstanders blijft hangen maar er afketst.Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 11:32:
[...]
hij plakt ook op een muur, je kan van een afstand naar een muur gooien en dan blijft ie hangen, in theorie zou je dus een voorbijganger kunnen raken met je c4 en dan remote tot ontploffing laten brengen.
Verwijderd
ja dat zeg ik.SemperFidelis schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 11:47:
Als je een Chopper bestuurt lig je ergens met je laptop en kun je wel neergeschoten worden.
Verwijderd
Maar wat bedoelen ze met het behalen van een aantal levels?
De rang?
Verwijderd
Ben nu Lvl 25 2 Prestige en heb dat netjes verkregen door veel te spelen. (vooral veel want ik vind mezelf niet echt goed)
Heb de Assault guns nu wel gezien ben dus aan het snipen gegaan en ik suck (nog) en verdien weinig punten, maar daar gaat nu verandering in komen door met de volgende killstreaks te gaan werken:
-Predator
-Harrier
-Emergency airdrop.
En nu komt het je laat medespelers je emergency airdrop oppakken behalve de CG en AC130.
Had ik nog nooit gedaan maar daar krijg je dus best veel punten voor!
Ga dit natuurlijk ook doen met een non-sniper class met hardline. totdat ik de WA2000 heb en stopping power kan droppen.
Te info even een opsomming van de hoeveelheid XP die je hier mee kan krijgen:
emergency airdrop gebruiken - 250+ XP
medespelers die de pakketten pakken - tussen de 250 tot 750 XP per pakket (keer 4 dus)
medespelers die je pakketten verdedigen - 350+ XP (per gedode tegenstander)
Downside als de vijand je pakket pakt - 0 XP
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2009 13:47 ]
Verwijderd
lijkt me juist niet. doel was om meer pingbars te krijgen die accurater zijn (20 ms) ipv 4 nietszeggende bars. dit is ook code die ik rechtstreeks uit het vorige topic heb gehaalt.Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 09:05:
[...]
Volgens mij (Maar ik weet het niet zeker, ik heb het ook maar gehoord) Moet je de ping_interval van 20 naar 100 zetten.
Als ik een party start kan ik alleen TDM spelen of andere game modes ( in ieder geval collab met hem ).
Als ik private match doe is het private.
Hoe kan ik dit wel realiseren ?
?Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 13:31:
medespelers die je pakketten verdedigen - 350+ XP (per gedode tegenstander)
Hoe gaat dat precies in z'n werk?
Ik denk dat als een vijand gedood word door een teamgenoot tijdens het capturen van zo'n carepackage.SemperFidelis schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 13:50:
[...]
?
Hoe gaat dat precies in z'n werk?
Hier komt ooit nog wat te staan..
Ik denk ook zoiets maar misschien wordt het bepaald door de afstand tot de carepackage bijvoorbeeld: Je teamgenoot staat binnen een bepaalde afstand tot een carepackage en schiet een vijand dood.Xyzer schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 13:55:
[...]
Ik denk dat als een vijand gedood word door een teamgenoot tijdens het capturen van zo'n carepackage.
Verwijderd
Juist.Xyzer schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 13:55:
[...]
Ik denk dat als een vijand gedood word door een teamgenoot tijdens het capturen van zo'n carepackage.
Iedereen inclusief de vijand komt naar de plek toe ,als een vijand een pakket aan het capturen is en word gekilled door een teammate.
komt er bij mij in beeld: A teammate saved your care package! +350XP!
Deze info is niet juist de regel was:
Share a package! A teammate saved you package from the enemy! en daar na de XP zoals hieronder uitgelegd. dus geen extra punten voor het defenden van de package.
En net even uitgezocht voor elke package die door een teammate word gepakt krijg je het aantal kills dat je nodig zou hebben om die killstreak te krijgen maal 50 XP.
Dus voor een UAV = 3 * 50 = 150 XP
En voor een EMP = 15 * 50 = 750 XP!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2009 14:55 ]
Jij bent duidelijk een sniper. Voor mijn part mogen ze de snipers serieus nerfen. Als je die video's bekijkt of je speelt zelf wat en bekijkt killcams, dan zie je dat het echt belachelijk is... Zo'n dingen kunnen helemaal niet met een sniper rifle.Fastman schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 00:24:
Wat voor mij veranderd moet worden om competitie te spelen/het leuker te maken
(vul aan graag)
- stomme radar moet weg, of enkel friendlies
- snipers moeten veel meer power krijgen: sniperschot in borst/hoofd = dood (voor mijn part gewoon 1shot=dood, al is het in zn enkel)
- snipers moeten niet bewegen als je neerligt. Als de sniper op de grond rust, vanwaar die beweging dan !
- al die killstreak rewards weg (dit is geen frigging UT mensen)
- scavenger voor iedereen, normaal toch
- alle wapens van de start open voor iedereen
- ...
(behalve dan alle server settings zoals maprotation, zucht)
Zelfs in "hardcore" mode komt die domme radar er nog op. bah. Ongeacht wat dan ook, ninja en coldblooded zijn voor mij een MUST. Maar dan blijft er enkel nog de eerste perk over.
Als mensen niet kunnen horen vanwaar een schot komt, dan moeten ze maar een racespel spelen i.p.v. hen een verklikradar te geven.
MW2 is dan ook verre van realistisch. Als je goed bent met een sniper is het gewoon een erg handig wapen.Neverwinterx schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 14:14:
[...]
Jij bent duidelijk een sniper. Voor mijn part mogen ze de snipers serieus nerfen. Als je die video's bekijkt of je speelt zelf wat en bekijkt killcams, dan zie je dat het echt belachelijk is... Zo'n dingen kunnen helemaal niet met een sniper rifle.
Nee is niet mogelijk, wat je wel kan doen is...Relis schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 13:13:
Weet iemand trouwens of het mogelijk is om alleen de multiplayer van mw2 te installeren? (Heb een te kleine partititie voor windows ingesteld en kom nu ruimte tekort)
Je steammap op een andere partitie waar je meer ruimte hebt plaatsen.
Hoe moet dit??
-Maak even een backup van je SteamApps map (zo heet ie volgens mij) uit je Steam map. (just incase er iets fout gaat).
-Kopieer de hele steam map ergens anders heen.
-start steam opnieuw op.
Done!
Weet niet 100% zeker hoe ik het gedaan had, maar in de vorige delen van dit topic (ergens in 6 oid) staat het een paar keer uitgelegd. Gewoon even zoeken op mijn naam met Steam als keyword oid.
succes
Op de Steam Wiki staat het ook uitgelegd: https://support.steampowe...7647cd&ref=7710-TDLC-0426Griffin schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 14:18:
[...]
Nee is niet mogelijk, wat je wel kan doen is...
Je steammap op een andere partitie waar je meer ruimte hebt plaatsen.
Hoe moet dit??
-Maak even een backup van je SteamApps map (zo heet ie volgens mij) uit je Steam map. (just incase er iets fout gaat).
-Kopieer de hele steam map ergens anders heen.
-start steam opnieuw op.
Done!
Weet niet 100% zeker hoe ik het gedaan had, maar in de vorige delen van dit topic (ergens in 6 oid) staat het een paar keer uitgelegd. Gewoon even zoeken op mijn naam met Steam als keyword oid.
succes
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Cheers, dat legt het nog beter uitg0tanks schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 14:23:
[...]
Op de Steam Wiki staat het ook uitgelegd: https://support.steampowe...7647cd&ref=7710-TDLC-0426
Is een rar file goed? Je kan die hier downloaden (182 KB rar file; unrarred 4.3 MB log file).Fastman schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 14:10:
Wil iemand zijn games_mp.log (staat in de cod folder ergens) eens posten? paar 50 lijntjes ofzo. Dan kan ik hier even verder werken, zit momenteel niet thuis
of vliegt zo'n gunship te hoog?
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
ac130 heeft van die afweer troep. Die misleiden een hitte zoekende raket. Kwestie van snel daarna nog een keer schietenamahusu schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 14:53:
hoe werkt die stinger precies? Er zit een auto lock op, maar als ik zo'n c130 lock en dan de missile afvuur, dan gaat ie altijd mis
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Verwijderd
C130 heeft 2 sets van flares en je moet hem 2 keer raken. dus je hebt 4 raketten nodig.amahusu schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 14:53:
hoe werkt die stinger precies? Er zit een auto lock op, maar als ik zo'n c130 lock en dan de missile afvuur, dan gaat ie altijd mis
edit: net te laat
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Heeft de C130 2 sets flares in totaal of krijgt hij na een bepaalde tijd weer nieuwe flares?Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 14:56:
[...]
C130 heeft 2 sets van flares en je moet hem 2 keer raken. dus je hebt 4 raketten nodig.
edit: net te laat
Verwijderd
Voor zover ik weet 2 flares in totaal en hij krijgt geen nieuwe.Delblanco schreef op Tuesday 29 December 2009 @ 15:08:
[...]
Heeft de C130 2 sets flares in totaal of krijgt hij na een bepaalde tijd weer nieuwe flares?
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
hm, ik heb hem met veel plezier uitgespeeld op Veteran. Sommige passages zijn taai, maar de game wordt daardoor juist intens! Er op hardened doorheen rushen in 6 uur is pas lame, je wilt toch wel een beetje een uitdaging (!) Ik ben in een uur online multiplayer vaker dood dan in een uur campaign op veteran hoor!aex351 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 00:26:
[...]
Leuk om te lezen dat iemand anders er net zo overdenkt als ik. Veteran is één en al spam van vijanden die uit het niets opduiken.
[ Voor 13% gewijzigd door sanderander op 29-12-2009 15:37 ]
Dat is geklaag van mensen die er niet tegen kunnen dat er tegenwoordig granaatwerpers onder assault rifles hangen (dat hebben de amerikanen al vanaf de eerste golfoorlog). Het is hiermee vrij makkelijk om vanaf midrange een kill te maken, vandaar de naam. Het wordt ook wel spam genoemd. Iets vergelijkbaars vond je in Unreal Tournament met de flack canon en de rocker launchers, het irriteert velen om zo gekilled te worden. Ik vind het juis wel realistisch om iemand die een staat oprent, volledig uit dekking midden op straat loopt even met een granaat te beschieten om die domme soldaat een lesje te leren. .Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 09:01:
En wat is dat met die "noobtube"? Wat is dat eigenlijk?
Ik vind het zelf te makkelijk dat je met een mes meteen dood op de grond ligt. je snijdt me in m'n arm en ik ben meteen dood? laat me toch niet lachen joh.
Maargoed, niet janken, of een andere game spelen. We zijn overgelevert aan de goden die het spel maken he...
Ik speel er zelf niet mee, ook niet met die 1887 akimbo trouwens, nog niet unlocked ook hoor, hahaha, maar die vind ik ook te makkelijk, maar het zit nou eenmaal in de game.
Ik zou zeggen, als je het echt zo erg vindt, probeer eens een andere shooter!
[ Voor 6% gewijzigd door sanderander op 29-12-2009 15:36 ]

Jij hebt echt een grote piemel, ofniet?Crazymonkey schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 15:36:
Mooie score een paar dagen gelden![]()
[afbeelding]
Dat is op Scrapyard toch? Was dat uitzicht op die screen het beeld wat je ongeveer het halve potje had of niet? 30-0 zou ik niet kunnen halen hoor, netjes. Al stond je nou niet echt tegen het meest ervaren team, en die level 70 gast heeft ook meer doorzettingsvermogen dan skills.
Vreemde score voor op Scrapyard inderdaad. Godmode aan?SemperFidelis schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 15:44:
Lol.
Dat is op Scrapyard toch? Was dat uitzicht op die screen het beeld wat je ongeveer het halve potje had of niet? 30-0 zou ik niet kunnen halen hoor, netjes. Al stond je nou niet echt tegen het meest ervaren team, en die level 70 gast heeft ook meer doorzettingsvermogen dan skills.
of juist een kleintje ?sanderander schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 15:38:
[...]
Jij hebt echt een grote piemel, ofniet?

Gewoon eerst een 5 kill streak gehaald, toen harrier, en daarna de Chopper Gunner
Verwijderd
In ieder geval een enorme e-boomstronk. nondeju, zo'n score, de vijand was zeker niet veel-soeps.sanderander schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 15:38:
[...]
Jij hebt echt een grote piemel, ofniet?
Valt me wel op dat zijn verbinding bijna 2x beter is dan alle andere spelersbram1984 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 15:50:
[...]
Vreemde score voor op Scrapyard inderdaad. Godmode aan?
Maar met die 3 killstreaks achter elkaar in die kleine map zou het best nog wel eens goed kunnen, ik had in COD4 op Shipment ook ooit eens zo'n belachelijk goede uitslag. Als je op zo'n map een chopper krijgt, ben je binnen
[ Voor 30% gewijzigd door ijskonijn op 29-12-2009 16:05 ]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Nee die heb ik al 10 keer gehaald ben nu bezig voor EMP(waste killstreak).Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 16:18:
[...]
Zo te zien had jij ook geen tactical nuke in je killstreak rewards...
Wat ik me dan afvraag is: waar moet je je in godsnaam verschuilen op Scrapyard, om 0 keer dood te gaan?ijskonijn schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 16:04:
[...]
Valt me wel op dat zijn verbinding bijna 2x beter is dan alle andere spelers
Maar met die 3 killstreaks achter elkaar in die kleine map zou het best nog wel eens goed kunnen, ik had in COD4 op Shipment ook ooit eens zo'n belachelijk goede uitslag. Als je op zo'n map een chopper krijgt, ben je binnen
Verwijderd
EMP is slecht man je hebt er zelf bijna niks aan, je kan er niemand mee killen dus wat heb je er aan?Xenomorphh schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 16:19:
[...]
Nee die heb ik al 10 keer gehaald ben nu bezig voor EMP(waste killstreak).
Hmm, zo dacht ik er ook over. Maar: zolang een EMP van kracht is kan de tegenstander geen care packages aanvragen, geen heli's de lucht en schoppen en geen airstrikes aanvragen. Alles wat electronica heeft doet het tenslotte niet. Dat kan dus een behoorlijk tactisch voordeel hebben...Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 16:26:
[...]
EMP is slecht man je hebt er zelf bijna niks aan, je kan er niemand mee killen dus wat heb je er aan?
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Heb je idd niks aan, dat zegt hij ookVerwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 16:26:
[...]
EMP is slecht man je hebt er zelf bijna niks aan, je kan er niemand mee killen dus wat heb je er aan?
Ik snap het nut er ook niet echt van...
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

[ Voor 4% gewijzigd door SemperFidelis op 29-12-2009 16:34 ]
Verwijderd
Ja oke, dat wel maar dat is ook het enige wat je er aan hebt of niet?beany schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 16:30:
[...]
Hmm, zo dacht ik er ook over. Maar: zolang een EMP van kracht is kan de tegenstander geen care packages aanvragen, geen heli's de lucht en schoppen en geen airstrikes aanvragen. Alles wat electronica heeft doet het tenslotte niet. Dat kan dus een behoorlijk tactisch voordeel hebben...
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij werken stingers en aanverwanten ook niet. Tenminste, het locken werkt niet. Dus hiermee houdt je heli's en harriers langer in de lucht == meer kills.Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 16:35:
[...]
Ja oke, dat wel maar dat is ook het enige wat je er aan hebt of niet?
Misschien een domme vraag, maar toch.
Mijn ervaring is dat het wisselt. De ene keer 'klikt' het en gaan we als de brandweer en de andere keer loopt het voor geen meter.ThePupD schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 16:37:
Toch even een vrg over het online spelen, wat ik niet snap is hoe die teams tot stand komen... je hebt bij team Deathmatch de mogelijkheid om geen party toe te staan maar als ik een andere spelmodus doen (bv sabotage) hoe komt het dan dat ik bij een slecht team zit en het andere team alleen maar 55'ers heeft. Is dat dan een party van een groep vrienden en zo ja hoe kan je dit uit zetten? Niet dat ik nou zo geweldig ben (heb nu rank 40) maar je verliest heel gauw zo, zeker als je sabotage doet en ik zit met allemaal beginnelingen in een team (wat ik ook ben daar niet van) maar die gaan gewoon deathmatch achtig spelen en helpen helemaal niet. Dit schijnt zoiezo al een frustratiebron van vele spelers te zijn maar het helpt niet dat 1 team zoiezo vanaf t begin af aan al veel sterker is. Kan ik hier iets aan doen? want zo is t niet echt leuk meer... oftewel hoe krijg ik eerlijkere teams in een modus buiten deathmatch waarin je kan kiezen voor geen parties.
Misschien een domme vraag, maar toch.
En ik heb ook vaak zat meegemaakt dat ik in een team kwam waarbij er 5 in 1 clan zitten(zelfde tag). Dan denk je 'ah, ik zit in het goede team' en dan blijken het enorme prutsers te zijn.
En in een groepje terecht komen met allemaal level 70, of level 5 prestige 3 zegt ook niet alles. Ook dat kunnen mensen zijn met een uitstekend doorzettingsvermogen maar met skills van niks.
Kortom: geen peil op te trekken!
[ Voor 6% gewijzigd door beany op 29-12-2009 16:43 ]
Normaal (in theorie dus) worden de teams uitgebalanceerd door middel van vergelijking in ranks en punten behaald in de vorige match. In praktijk merk ik echter dat vaak het winnende team gewoon bij elkaar blijft zitten. Dat is zeker soms frustrerend als je in het verliezende kamp zit, maar al bij al lost zich dat meestal wel op. Mensen verlaten het spel, anderen komen er weer bij. Zo heb ik al gehad dat de winning teams elkaar constant afwisselden (ook door de maps... sommige personen zijn beter in de ene dan de andere map (ikzelf ook)).
Het voordeel is als er een chopper gunner en ac130 actief zijn en je gebruikt EMP storten ze gelijk neer. Maar verder niet echt een voordeel. Aimen kan ik ook wel als me red dot uitstaat.StefanvanGelder schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 16:32:
[...]
Heb je idd niks aan, dat zegt hij ook![]()
Ik snap het nut er ook niet echt van...
Humm screnie makenbram1984 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 16:24:
[...]
Wat ik me dan afvraag is: waar moet je je in godsnaam verschuilen op Scrapyard, om 0 keer dood te gaan?
Anyway... na 2 weken geen MW2 weer aan het spelen
Mijn top 3 irritaties
1. Knifers... Ok het spel is niet heel realistisch, maar kom op. Iemand neerschieten kost meer tijd dan iemand knifen? Iemand in de rug knifen vind ik op zich best. Maar dat je iemand sneller dood kunt steken
2. Implementatie van de "hit bevestiging". Misschien een beetje technisch, maar of iemand geraakt is/wordt zou op de server pas bevestigd moeten worden als de data van alle relevante spelers binnen is gekomen op de server. Nu lijkt het zo te zijn dat je schiet en iemand raakt, maar in de herhaling (kill cam) zie je dat je kogels die persoon helemaal niet raken. Met de huidige implementatie krijgt degene die de laagste ping heeft voorrang, ookal hebben beide spelers gewoon raak geschoten.
3. Engels sprekende kinderen. Waarom klinken ze allemaal hetzelfde
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Gek genoeg wordt dat systeem dus blijkbaar voor alle console shooters gebruikt. Het is ook beter dan het alternatief want dan heeft de host nóg meer voordeel. Maargoed, blijkbaar nemen de console gamers er al jaren genoegen mee. Ik heb het gevoel 15 jaar terug in de tijd te gaan.OMX2000 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 17:28:
2. Implementatie van de "hit bevestiging". Misschien een beetje technisch, maar of iemand geraakt is/wordt zou op de server pas bevestigd moeten worden als de data van alle relevante spelers binnen is gekomen op de server. Nu lijkt het zo te zijn dat je schiet en iemand raakt, maar in de herhaling (kill cam) zie je dat je kogels die persoon helemaal niet raken. Met de huidige implementatie krijgt degene die de laagste ping heeft voorrang, ookal hebben beide spelers gewoon raak geschoten.
Ik zie het als een red dot met wat eromheen, die net wat lekkerder schiet.
Ik heb zelf geen MW2 maar enkel MW dus ik weet het niet of het hierbij anders is... maar ik heb dit nog nooit gezien. Je zal wel een andere spelmodus hebben gespeeld (ja ik ben n00b) maar normaal gesproken stopt Deathmatch bij 25 kills, en zoiezo iemand die 25 kills heeft heeft meestal ook wel 8 deaths... dus is het in deel 2 anders of ben je gewoon ontzettend goed? hehe
in MW is dit volgens mij in de praktijk nieteens mogelijk (bij deathmatch dan)
Gewoon de voice chat uitzetten.OMX2000 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 17:28:
3. Engels sprekende kinderen. Waarom klinken ze allemaal hetzelfde
Hmm? De TacNuke halen is niet gemakkelijk en je moet als team proberen te voorkomen dat de tegenstander uberhaupt een killstreak haalt.GJtje schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 17:36:
Vandaag in een paar potjes de Tactical Nuke meegemaakt. Ik mag hopen dat ze dat er zo snel mogelijk uit halen, want het verpest de hele gameplay.
Het voordeel van die attachments is imo gering.Net als de heartbeat sensor, de holographic en de heatsenser. Het word voor de hogere levels dan te makkelijk en de nieuwere spelers kunnen daar dan gewoon niet tegenop boxen.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Wat er mis mee is? Dat lijkt me toch wel overduidelijk. je zou verwachten dat, naar mate spelers een hoger level krijgen, het moeilijker krijgen om andere spelers neer te schieten. Met Heat sight, holographic sight en de heartbeat sensor word het juist het tegenovergestelde; het word te makkelijk om andere spelers neer te schieten en de spelers op lagere levels (en dus die mogelijkheden niet hebben) zijn de dupe. Zij hebben al die foefjes niet, maar je komt wel met hogere levels in een game.Rynji schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 17:42:
Wat is er mis met de holographic sight?
Ik zie het als een red dot met wat eromheen, die net wat lekkerder schiet.
Enerzijds geef ik je gelijk anderzijds vind ik dat zoiets niet in een spel als deze hoort te zitten, waar de multiplayer potjes toch al zo tamelijk kort zijn. Ik kom niet in een game, om een X aantal minuten later genuked te worden.RayNbow schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 17:45:
Hmm? De TacNuke halen is niet gemakkelijk en je moet als team proberen te voorkomen dat de tegenstander uberhaupt een killstreak haalt.
[ Voor 25% gewijzigd door CH4OS op 29-12-2009 17:47 ]
Ik ben echt 75% van de keren de host, vind dit uiteraard geen probleem (50/5mbit connectie)
Qua pc specs is het niet spectaculair (amd 5200, 4gb geheugen met een 4850 1gb editie..)
Er staat dan ook "Domination" bovenaan in de screenshot.ThePupD schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 17:42:
Je zal wel een andere spelmodus hebben gespeeld (ja ik ben n00b)
Maar holographic voegt toch niets toe behalve een dot?GJtje schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 17:45:
[...]
Wat er mis mee is? Dat lijkt me toch wel overduidelijk. je zou verwachten dat, naar mate spelers een hoger level krijgen, het moeilijker krijgen om andere spelers neer te schieten. Met Heat sight, holographic sight en de heartbeat sensor word het juist het tegenovergestelde; het word te makkelijk om andere spelers neer te schieten en de spelers op lagere levels (en dus die mogelijkheden niet hebben) zijn de dupe. Zij hebben al die foefjes niet, maar je komt wel met hogere levels in een game.
Straks vind je FMJ ook niet goed.
Noob: Thermal en Heartbeat. De rest geeft weinig voordeel.
Die dingen unlock je ook met een paar potjes.
Maar holographic is puur een andere texture als sight, niet iets zoals thermal & heartbeat welke echt 'andere dingen doen'. Dat je die twee niet leuk vind snap ik, maar holographic voegt behalve een andere texture niet veel toe.GJtje schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 17:45:
[...]
Wat er mis mee is? Dat lijkt me toch wel overduidelijk. je zou verwachten dat, naar mate spelers een hoger level krijgen, het moeilijker krijgen om andere spelers neer te schieten. Met Heat sight, holographic sight en de heartbeat sensor word het juist het tegenovergestelde; het word te makkelijk om andere spelers neer te schieten en de spelers op lagere levels (en dus die mogelijkheden niet hebben) zijn de dupe. Zij hebben al die foefjes niet, maar je komt wel met hogere levels in een game.
Volgens mij ben jij echt gigantisch in de war. De Holographic is gewoon een aim-attachment, net als de Red Dot. Daarnaast heb je de Holographic na 4 potjes met hetzelfde wapen al unlocked. Ongeacht welk level je bent.GJtje schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 17:45:
[...]
Ik denk dat je de Thermal bedoelt, dus een rectificatie is op z'n plaats.
Over de Holographic: ik heb deze standaard op m'n wapen zitten, en vind deze echt veel nauwkeuriger dan de Red Dot. Hij lijkt wel groter ofzo. Ook kan ik targets veel beter in het vizier houden.
FMJ is eigenlijk ook iets surrealistisch, je kan het immers niet zien als iemand er gebruik van maakt, toch biedt het dan wel degelijk (logischerwijs) voordeel.Redje schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 17:55:
Straks vind je FMJ ook niet goed.
Tja, holographic is dat dan ook, want hij doet hetzelfde als thermal.Noob: Thermal en Heartbeat. De rest geeft weinig voordeel.
Die dingen unlock je ook met een paar potjes.
Euh, in de TS staat dat de een thermal fijner vind boven holographic en anderen andersom, het is dus wel degelijk hetzelfde, anders kan je het niet vergelijken. Dat het technisch gesproken alleen een verschil is in texture, tja, dat is eigenlijk dan alleen maar logisch natuurlijk.Rynji schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 18:08:
Maar holographic is puur een andere texture als sight, niet iets zoals thermal & heartbeat welke echt 'andere dingen doen'. Dat je die twee niet leuk vind snap ik, maar holographic voegt behalve een andere texture niet veel toe.
Vreemd, want ik heb hem na meer dan 4 potjes te hebben gespeeld, anders ook nog niet. Dus dan mag jij ook wel rectificeren.bram1984 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 18:25:
Volgens mij ben jij echt gigantisch in de war. De Holographic is gewoon een aim-attachment, net als de Red Dot. Daarnaast heb je de Holographic na 4 potjes met hetzelfde wapen al unlocked. Ongeacht welk level je bent.
Dan uit je je frustraties, komt gelijk iedereen bovenop je te liggen

[ Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 29-12-2009 18:30 ]
RayNbow schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 17:47:
[...]
Er staat dan ook "Domination" bovenaan in de screenshot.
Maar hoe dan ook, nog steeds impressive.
Daar heeft hij veel 12 jarige kinderen voor af moeten knallen
Nog steeds in de war zie ikGJtje schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 18:26:
Euh, in de TS staat dat de een thermal fijner vind boven holographic en anderen andersom, het is dus wel degelijk hetzelfde, anders kan je het niet vergelijken. Dat het technisch gesproken alleen een verschil is in texture, tja, dat is eigenlijk dan alleen maar logisch natuurlijk.
[...]
Vreemd, want ik heb hem na meer dan 4 potjes te hebben gespeeld, anders ook nog niet. Dus dan mag jij ook wel rectificeren.
Dan uit je je frustraties, komt gelijk iedereen bovenop je te liggen
Die 4 potjes bedoelde ik bij wijze van spreken. Ik gebruik zeer sinds kort de UMP-45, en daar zit al een Holographic op.
Speciaal voor jou: Thermal is een scope die hitteverschillen weer geeft. Hiermee kan je dus bijvoorbeeld door rook of in het donker tegenstander zien. Holographic daarentegen, is gewoon een iets uitgebreidere versie van de Red Dot. Gewoon een crosshair attachment voor op je wapen dus. Geen scope dus, zoals de Thermal dat wel is, aangezien deze ook vergroot.
edit: Mocht het nu nog niet duidelijk zijn, dan adviseer ik je om even op Youtube te zoeken op "modern warfare 2 thermal" en "modern warfare 2 holographic".
[ Voor 18% gewijzigd door bram1984 op 29-12-2009 18:51 ]
Verwijderd
Anders zouden de mensen bovenaan altijd met deze perks spelen en dat is niet echt het geval.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2009 19:04 ]
Verwijderd
mee eensVerwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 19:02:
Krijg toch sterk de indruk dat mensen die (te) veel worden afgeschoten dit wijten aan bepaalde perks en/of attachments. Zou ook kunnen dat ze gewoon niet goed genoeg zijn. Zou kunnen, zeg niet dat het zo is![]()
Anders zouden de mensen bovenaan altijd met deze perks spelen en dat is niet echt het geval.
wie kan mij het nut van de FMJ uitleggen?
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 19:29:
Full Metal Jacket, often shortened to FMJ, is a weapon attachment in Call of Duty: Modern Warfare 2, it is the Perk Deep Impact's replacement, it increases damage done when penetrating surfaces such as walls. It does no extra damage when firing at a target out in the open, but rather is intended to help kill players behind cover.
Geluid verandert iets, en bij de impact zijn er behoorlijk opvallende vonken.GJtje schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 18:26:
FMJ is eigenlijk ook iets surrealistisch, je kan het immers niet zien als iemand er gebruik van maakt, toch biedt het dan wel degelijk (logischerwijs) voordeel.
Na 3x beweren kan je het ook even opzoeken.Tja, holographic is dat dan ook, want hij doet hetzelfde als thermal.
Dat stukje in de ts gaat toch echt over Red Dot vs Holo.Euh, in de TS staat dat de een thermal fijner vind boven holographic en anderen andersom, het is dus wel degelijk hetzelfde, anders kan je het niet vergelijken.
4 is wellicht sneller dan gemiddeld, maar de benodigde 60 kills haal je, als je tenminste niet enkel vanuit de heup schiet, toch wel vrij snel vanzelf.Vreemd, want ik heb hem na meer dan 4 potjes te hebben gespeeld, anders ook nog niet. Dus dan mag jij ook wel rectificeren.
Nee, je haalt wat dingen door elkaar en men corrigeert hier gewoon graag.Dan uit je je frustraties, komt gelijk iedereen bovenop je te liggen
De genoemde attachments bieden zeker een voordeel, maar dat is niet in de orde van 2x zo goed worden of iets dergelijks. Sterker nog, een tactiek als bijvoorbeeld het blind volgen van de rode stipjes op de heartbeat sensor is zelfs bijzonder waardeloos.
{signature}
Je moet het gebruiken om de mastery challenge van een wapen te voltooienVerwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 19:29:
[...]
mee eens

Full Metal Jacket kogels hebben een binnenkant van een zacht metaal als lood en een buitenkant van een sterk metaal. Daardoor wordt de 'muzzle velocity' (snelheid waarmee de kogel uit het wapen komt) vergroot en de schade wordt op die manier ook vergroot..
Vrij naar Wikipedia: Full metal jacket bullet
edit: vraagje.. Bij het laden van een level heb ik wel eens wat gezien "Sentry guns can be temporarily disabled by flashbangs or stun grenades"; of iets in die zin.. maar iedere keer dat ik dit probeer werkt dit niet? Iemand die weet hoe je dan je flash/stun moet gooien zodat dat werkt? En werkt dit dan lang genoeg?
[ Voor 44% gewijzigd door HyperioN op 29-12-2009 19:42 ]
FMJ in MW2 geeft niet meer damage dan normaal alleen je kogels gaan door objecten heen + je ziet een tracer.Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 19:29:
[...]
Eigenlijk de COD4 Deep Impact perk.
Haha ik dacht dat ik de enige was die dat niet begreep.HyperioN schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 19:41:
edit: vraagje.. Bij het laden van een level heb ik wel eens wat gezien "Sentry guns can be temporarily disabled by flashbangs or stun grenades"; of iets in die zin.. maar iedere keer dat ik dit probeer werkt dit niet? Iemand die weet hoe je dan je flash/stun moet gooien zodat dat werkt? En werkt dit dan lang genoeg?
Elke keer gooi ik een flashbang, die hit de sentry ook, maar zodra ik me hoofd laat zien is het bam.
Beste tactiek, omlopen en knifen.
[ Voor 91% gewijzigd door Redje op 29-12-2009 20:00 ]
Dan liegt het damagebalkje!Redje schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 19:57:
[...]
FMJ in MW2 geeft niet meer damage dan normaal alleen je kogels gaan door objecten heen + je ziet een tracer.
Eigenlijk de COD4 Deep Impact perk.
of eigenlijk degene die dat balkje gemaakt heeft
[ Voor 9% gewijzigd door steveman op 29-12-2009 20:00 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
RayNbow schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 19:35:
http://callofduty.wikia.com/wiki/FMJ
Full Metal Jacket, often shortened to FMJ, is a weapon attachment in Call of Duty: Modern Warfare 2, it is the Perk Deep Impact's replacement, it increases damage done when penetrating surfaces such as walls. It does no extra damage when firing at a target out in the open, but rather is intended to help kill players behind cover.
Svennetjee schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 19:40:
[...]
Je moet het gebruiken om de mastery challenge van een wapen te voltooienVerder heeft het weinig nut behalve dat het wat meer schade aanricht... Kun je beter iets beter mikken
Die "balkjes zijn zowiezo zo suggestief als het maar kan, er klopt niets van.steveman schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 20:00:
Dan liegt het damagebalkje!
[ Voor 12% gewijzigd door Phuncz op 29-12-2009 20:03 ]
Klopt. Beetje dom.steveman schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 20:00:
[...]
Dan liegt het damagebalkje!
of eigenlijk degene die dat balkje gemaakt heeft
Alleen stopping power geeft meer damage en een silencer kost damage op een sniper en LMG.
Moet je niet ook damage inleveren wanneer je een silencer op Assualt Rifle / SMG zet?Redje schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 20:01:
[...]
Klopt. Beetje dom.
Alleen stopping power geeft meer damage en een silencer kost damage op een sniper en LMG.
Omdat men liever fragged dan men echt het spelletje speelt wat de bedoeling is.HyperioN schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 19:41:
sjongejongejonge wat heb ik een hekel aan mensen die Domination spelen maar gewoon niet snappen hoe het werkt.. of te lui zijn. Ben ik daar van het hele team de enige die objectives aan 't capturen is
Sterker nog, een granaat er tegenaan gooien maakt de sentrygun niet gelijk stuk.vraagje.. Bij het laden van een level heb ik wel eens wat gezien "Sentry guns can be temporarily disabled by flashbangs or stun grenades"; of iets in die zin.. maar iedere keer dat ik dit probeer werkt dit niet? Iemand die weet hoe je dan je flash/stun moet gooien zodat dat werkt? En werkt dit dan lang genoeg?
Ah okebram1984 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 18:48:
Speciaal voor jou: Thermal is een scope die hitteverschillen weer geeft. Hiermee kan je dus bijvoorbeeld door rook of in het donker tegenstander zien. Holographic daarentegen, is gewoon een iets uitgebreidere versie van de Red Dot. Gewoon een crosshair attachment voor op je wapen dus. Geen scope dus, zoals de Thermal dat wel is, aangezien deze ook vergroot.
Net even gekeken, snap het nu wat helderder, ware het niet dat de kwaliteit van de meeste filmpjes gewoon zo ruk zijn, dat je het amper kan zien...Mocht het nu nog niet duidelijk zijn, dan adviseer ik je om even op Youtube te zoeken op "modern warfare 2 thermal" en "modern warfare 2 holographic".
Op de M4A1 in ieder geval wel, dus assault rifles lijkt me ook, zo'n beetje elk wapen waar je een silencer op kan zetten, gaat ten koste van de schade die je doet.monnick schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 20:15:
Moet je niet ook damage inleveren wanneer je een silencer op Assualt Rifle / SMG zet?
Iemand die trouwens weet wanneer de eerste patch voor de PC komt en wat er dan zoal gefixed is?
Had net, terwijl ik niet in een lobby was, een aantal keer de foutmelding 'Unable to connect to host'. Vond dat wel een erg kromme...
[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 29-12-2009 20:30 ]
Dat blijkt dus niet zo te zijn.monnick schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 20:15:
[...]
Moet je niet ook damage inleveren wanneer je een silencer op Assualt Rifle / SMG zet?
Alleen de range neemt af bij AR en SMG. Dat boeit in de meeste maps niet echt.
Zelf merkte ik het duidelijk op de AUG, ik moest veel langer schieten dus het zal best kloppen.
http://novanleon.fileave.com/MW2%20Weapon%20Chart.gif
Er zijn al een aantal patches geweest.GJtje schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 20:24:
Iemand die trouwens weet wanneer de eerste patch voor de PC komt en wat er dan zoal gefixed is?
[/joepie]
{signature}
Wat dacht je van die meute die gezellig binnen gaat zitten wachten totdat die helicopter weer weg is.HyperioN schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 19:41:
sjongejongejonge wat heb ik een hekel aan mensen die Domination spelen maar gewoon niet snappen hoe het werkt.. of te lui zijn. Ben ik daar van het hele team de enige die objectives aan 't capturen is
Want straks lopen ze tegen een death aan, nou dat is toch wat.
Ik heb liever die ene death en daarna die chopper uit de lucht, dan ff binnen lunchen met zijn allen in afwachting van.
Capturen is ook zoiets, nee we gaan lekker in de gang wachten samen, want stel je voor dat er iemand in een hoekje zit.
Hopla, gaan! En dan zie je het vanzelf.
Helpen doen ze pas als jij al vlak op de grond ligt.
Ik ben geen superspeler, maar als ik sommigen zie.

Watjes zijn het soms.
Verwijderd
Was wel jammer, ze hadden die patch wel 2 dagen later kunnen doen! Was net level 67Voutloos schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 21:24:
[...]
Er zijn al een aantal patches geweest.En de laatste patch is reden dat je opeens bijna niemand meer met de 1887 akimbo ziet.
[/joepie]
@Domination, ja dat is ***. Niemand captured wat, ze denken vast dat ze meer punten met killen halen (lol, van 1 vlag capturen krijg je evenveel punten als 3 kills). Ook op demolution speel ik soms met schapen, die gewoon de bom niet defusen
Leuk spel, maar campers/noobtubers (is niet erg als je challanges moet
Verwijderd
Speelde gisteren Demolition en zitten er 3 gasten van mijn team naast de target nadat ze wat vijanden hebben uitgeschakeld, lopen ze allemaal weer een kant uit ipv de bom te plaatsenDikkeDijk schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 21:30:
[...]
Wat dacht je van die meute die gezellig binnen gaat zitten wachten totdat die helicopter weer weg is.![]()
Want straks lopen ze tegen een death aan, nou dat is toch wat.
Ik heb liever die ene death en daarna die chopper uit de lucht, dan ff binnen lunchen met zijn allen in afwachting van.
Capturen is ook zoiets, nee we gaan lekker in de gang wachten samen, want stel je voor dat er iemand in een hoekje zit.![]()
Hopla, gaan! En dan zie je het vanzelf.![]()
Helpen doen ze pas als jij al vlak op de grond ligt.
Ik ben geen superspeler, maar als ik sommigen zie.![]()
Watjes zijn het soms.

Momenten dat ik denk what the f...
Alhoewel ze voor anderen niet zichtbaar zijn, kreeg ik gisteren ook voor het eerst de accolade "just warming up". Werd in een game gegooid en na 1 kill te hebben gemaakt was het al over. Lekker dan.
Verwijderd

my god zeg , in 1 potje ground war , van de 12 6 met dat zelfde geweer in de hand
nou echt dikke fun

Vooral het commentaar, omdat je een hoge killstreak krijgt in een map als wasteland ben je gelijk een hacker.
Helaas niet de hoogste, die was 57 maar de screenshot(printscreenknop) bleek niet goed te zijn gegaan
Het is geen bug, gewoon veel klauterwerkDersan schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 21:52:
Is op het dak klimmen bij highrise eigenlijk een bug of niet? Je kunt er wel ongelooflijk hoge scores halen, zeker i.s.m een tactical insertion.
Dit topic is gesloten.