Valt reuze mee Powerblast.
Ik heb al zo vaak kortgesloten dat het me zelfs verbaast dat het nog werkt.
Bij de uno heb je trouwens genoeg aan de usb. Heb je de uno eenmaal geprogrammeerd en wil je hem ergens zetten zonder dat je je PC er naast wil zetten dan heb je een 9V batterij of adapter nodig.
Daar kun je deze voor nemen, die heb ik ook :
http://www.antratek.nl/7-5v-voeding
Zie trouwens mijn vorige post over kortsluiting en het antwoord daarop :
kitao in "[Discussie] Arduino-topic"
Op EL heb ik een aantal posts over een RC-projectje staan. Is misschien wel leuk voor je om dat ook te zien, tenslotte hoort dat eigenlijk in dit topic.
Het staat nogal verpreid dus ik zal dat bij elkaar rapen en hier een paar linkjes dumpen.
Dan heb ik voor mezelf ook meteen een beter overzicht.
Toch verbaast het me een beetje dat je niet voor die Hackerkit bent gegaan. Zelfs met verzendkosten erbij naar Belgie ben je nog stukken goedkoper uit.
En die lui geven ook half jaar garantie.
Ik heb echter geen ervaring met Hackerstore, mijn eerste bestelling via hun moet nog binnenkomen deze week.
Ik heb al zo vaak kortgesloten dat het me zelfs verbaast dat het nog werkt.
Bij de uno heb je trouwens genoeg aan de usb. Heb je de uno eenmaal geprogrammeerd en wil je hem ergens zetten zonder dat je je PC er naast wil zetten dan heb je een 9V batterij of adapter nodig.
Daar kun je deze voor nemen, die heb ik ook :
http://www.antratek.nl/7-5v-voeding
Zie trouwens mijn vorige post over kortsluiting en het antwoord daarop :
kitao in "[Discussie] Arduino-topic"
Op EL heb ik een aantal posts over een RC-projectje staan. Is misschien wel leuk voor je om dat ook te zien, tenslotte hoort dat eigenlijk in dit topic.
Het staat nogal verpreid dus ik zal dat bij elkaar rapen en hier een paar linkjes dumpen.
Dan heb ik voor mezelf ook meteen een beter overzicht.
Toch verbaast het me een beetje dat je niet voor die Hackerkit bent gegaan. Zelfs met verzendkosten erbij naar Belgie ben je nog stukken goedkoper uit.
En die lui geven ook half jaar garantie.
Ik heb echter geen ervaring met Hackerstore, mijn eerste bestelling via hun moet nog binnenkomen deze week.
[ Voor 5% gewijzigd door kitao op 08-12-2013 14:59 ]