Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Met die xp-boost een dikke 100k bij elkaar geraapt vandaag. In denk 4 uur tijd.
Geen idee of ik die 3e class (commando) ook nog eens opraap en naar lvl 30 til.
Het is veel te leuk met gunner.
[Voor 33% gewijzigd door peto84 op 28-06-2010 00:50]

Tijd al niet gespeeld weer maar dat komt ook met name door drukte.. nog eventjes doorbikkelen en dan heb ik weer even rust! Helaas moet ik die actie aan me voorbij laten gaan.. misschien dat ik het nog even activeer voor wat tonics

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik doe een aantal rake schoten met tank erop voordat ik de tank verlaten moet (*boem*) en ik zit nog op 150 health. Dan pak ik mijn snelle machinegeweer en schiet er op los! Dan lig ik ineens op de grond en die gunner heeft dan nog ~80% health. Dat vind ik veel, het zou zeker onder de 20% moeten liggen als het een erg goede gunner is maar normaal pak ik die gunners bijna helemaal (of helemaal) met de tank...
Maar goed, ik ben de laatste twee dagen wel van server gewisseld door een slecht team of erg goede commando's. (of teveel commando's). Ik schiet nu al aardig op richting lvl31 met mijn gunner.

Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
LVL 31 ?Xaverius schreef op maandag 28 juni 2010 @ 01:04:
Ik heb hem ook even opgepikt. En ik ben wat gunners tegengekomen waarvan ik het vermoeden heb dat ze een aimbot-achtig iets hebben.
Ik doe een aantal rake schoten met tank erop voordat ik de tank verlaten moet (*boem*) en ik zit nog op 150 health. Dan pak ik mijn snelle machinegeweer en schiet er op los! Dan lig ik ineens op de grond en die gunner heeft dan nog ~80% health. Dat vind ik veel, het zou zeker onder de 20% moeten liggen als het een erg goede gunner is maar normaal pak ik die gunners bijna helemaal (of helemaal) met de tank...
Maar goed, ik ben de laatste twee dagen wel van server gewisseld door een slecht team of erg goede commando's. (of teveel commando's). Ik schiet nu al aardig op richting lvl31 met mijn gunner.

gewoon nee.

Stop de verwelking!

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Wisselwerking | Flickr | 500px | Strava
Stuur ff een DM naar psychoclown kan die je toevoegen aan de playertableHerrick schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 19:40:
Sinds gisteravond ook aangemeld. Erg vermakelijk spelletje. Heb mij gelijk maar aangemeld voor de Army of Got 8 onder relonky.

http://pte.battlefieldher...d.php?tid=11867&pid=86038
Als mijn PC over een uur klaar is met updaten

Linkje naar video YouTube: Battlefield Heroes: Woodlands#!
EDIT: echt heel bagger dit...
teneerste kan ik niet eens inloggen op mijn account. hij pakt mn email niet. ik dacht, SHIT! gehacked! dus ik doe fergotten password, dan wilt hij nog steeds mijn email niet pakken. goed gecontroleerd, echt mijn email, dus nog es proberen, weer niks.
dit is echt heel slecht EA!
Ik draai oop Windows Ultimate 64 bit & HD4350...
EDIT2: in IE kom ik wel op mijn account. Firefox lijkt dus niet goed te werken, noch GChrome...
De update duurde nog geen halve minuut...
[Voor 104% gewijzigd door naarden 4ever op 08-07-2010 11:38]

Wel jammer dat het zwaar klote gaat worden om de tanks uit te schakelen zodra er geen gunners in je team zitten en dat er zoveel open ruimte is voor snipers enzo.
En naarden 4ever, je hoeft niet meteen zo op EA af te geven hoor.

Stop de verwelking!
Eerste beelden van de nieuwe map zien er leuk uit. Vrij open, eindelijk een wat afwisseling met al die dorpjes.
Meer natuur-maps

ehh...was is PTE?peet79 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:52:
Alleen op PTE
ik speel gewoon, al die termen...
Public Test Environment. Dit draait apart naast het gewone BFH. Kijk maar op: http://pte.battlefieldheroes.comnaarden 4ever schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:37:
[...]
ehh...was is PTE?
ik speel gewoon, al die termen...

Ziet er goed uit moet ik zeggen van wat ik ervan heb gezien. Deze ga ik binnenkort zeker proberen!

Trouwens snap ik niet waarom het voor sommigen zo uitermate lang duurt om te updaten? Dat gebeurd bij mij in een handvol minuten..
op de gewone BFH website kan ik wel inloggen, maar niet op de PTE...
ook dan niet. ik ga et nog es proberen...peet79 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 20:13:
Op de PTE moet je een nieuwe account aanmaken.
Ja, ik zou dat ook graag willen weten aangezien het bij mij regelmatig uren duurt. Op het forum daar wordt geen antwoord gegeven... Ik vermoed dat de provider daar invloed op heeft.psychoclown schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 18:52:
Trouwens snap ik niet waarom het voor sommigen zo uitermate lang duurt om te updaten? Dat gebeurd bij mij in een handvol minuten..
Stop de verwelking!

Wat zijn jullie levels nu zo'n beetje?
de mijne zijn:
commando brutos lvl 27
soldier GladiatriX lvl 23
gunner Vonzweinstein lvl 26
Gunner petovic lvl 30
Commando peterovic lvl 14
Ik blijf nu lekker doorspelen met de gunner, af en toe eens met de commando om lekker te knifen, dat blijft toch ook geweldig.
Ik speel momenteel het meeste met Sterappel. Dat blijft nog wel even zo denk ik. M'n Royals gebruik ik nauwelijks omdat ik bijna alleen maar in clanverband speel (DMC-clan met oa Peto84) en die zijn verder ook voornamelijk Nationals. M'n commando ben ik ooit mee begonnen maar heb ik afgelopen half jaar misschien een kwartier gebruikt.
Op het moment speel ik nauwelijks maar met mijn national gunner speel ik het meeste

Met mijn commando eigenlijk helemaal niet evenals mijn tweede soldier.
[Voor 20% gewijzigd door psychoclown op 09-07-2010 13:06]
Ik speel voornamelijk met mijn twee soldiers of mijn commando.
Mijn nat soldier is erg leuk omdat hij zo compleet is. Op level 30 kan je goed je abilities verspreiden, daarnaast zijn de potjes vaak wat intenser omdat de tegenstand vrij zwaar kan zijn.
Mijn royal soldier vind ik leuk omdat ik de outfits en de weapons van de royal soldiers leuker vind dan de nats. Daarnaast zijn de potjes op level 14 een stuk makkelijker en heb ik wat meer het casual gaming gevoel erbij. Niet elke fout wordt onmiddelijk afgestraft en je kunt lekker een beetje aan kloten zonder dat je steeds dood gaat.
Mijn royal commando vind ik ook erg leuk. Het kniven blijf ik geweldig vinden en het blijft leuk om sniping commando's neer te halen met de VLR pistol. Dit zijn meestal ook intense potjes.
Met mijn Gunner speel ik helemaal niet. Ik krijg het niet voor elkaar om daar lekker mee te spelen. Hij is voor mij te langzaam en ik heb altijd problemen met long range. Ook met health heb ik een probleem, met mijn soldiers maakt het niet uit hoeveel health ik over heb,want dat kan makkelijk geheald worden en met commando kom je vaak, zeker in combinatie met level 5 elixer, ongeschonden uit de strijd. Maar met Gunner heb ik vaak dat ik met 60 health weg loop en mijn enige optie eigenlijk is om een bandage te gebruiken of om heel snel dood te gaan bij het volgende gevecht. Wat ik wel erg leuk vind aan de gunner is de keg en de bazoeka.
Edit:
En weer een nieuwe game mode in PTE:
http://pte.battlefieldher.../showthread.php?tid=11861
capture the flag
[Voor 31% gewijzigd door peet79 op 10-07-2010 10:30]

Stop de verwelking!
Dat is zo heerlijk in maps met vliegtuigen. Zodra je er eentje hoort aankomen FF aan en laden maarXaverius schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 12:37:
Met een gunner heb je FF en dan laad je jezelf weer op als je de tegenstander raakt. Ik begin vaker een gevecht op de helft en kom er weer vol uit, zo ongeveer.

Overigens ben ik nu mijn commando aan het opwaarderen, met een lange afstands rifle kan je ook mooi vliegtuigen neerschieten, al is het helemaal kapotschieten net iets te veel van het goede. De rifle geeft niet zoveel schade maar binnenkort komt er weer een ability aan.

Stop de verwelking!
Ja inderdaad en daarom is Sunset Showdown ook zo ontzettend easy.Maranello schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 14:30:
[...]
Dat is zo heerlijk in maps met vliegtuigen. Zodra je er eentje hoort aankomen FF aan en laden maar
In de meeste potjes kom ik daar met een 0 death score uit omdat er zo ongelooflijk veel retard kamikaze gasten zijn (en ik redelijk goed met rocket en keg om kan gaan

Heb je het hier over een compleet nieuwe ability of ga je PS upgraden?Xaverius schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 18:24:
De rifle geeft niet zoveel schade maar binnenkort komt er weer een ability aan.
Ik sta er altijd van te kijken hoeveel schade je met de VLR pistol aan een plane kan doen. Eentje die helemaal intact is krijg je niet neer, maar je kan ze zeker wel tot rokend schieten. De mooiste situaties heb ik in BB met mijn royal commando. Als ik tussen de heuvels die tussen ship en royal base liggen blijf rondhangen. Lekker vliegtuigen knallen en tussendoor een beetje ship of town pistol snipen.Xaverius schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 18:24:
Hee, ik dacht dat ik de enige was die die tactiek hanteert.
Overigens ben ik nu mijn commando aan het opwaarderen, met een lange afstands rifle kan je ook mooi vliegtuigen neerschieten, al is het helemaal kapotschieten net iets te veel van het goede. De rifle geeft niet zoveel schade maar binnenkort komt er weer een ability aan.
eidt: Oh ja, het grote voordeel van de pistol is natuurlijk dat ik geen 5 points in PS hoef te stoppen

Ik heb met mijn gunner FF op max staan, maar ik doe kennelijk toch iets verkeerd. Misschien als ik eens wat langer gunner speel dat ik het wel zou oppikken, maar ik heb het meestal na een potje of tien wel weer gezien.
[Voor 4% gewijzigd door peet79 op 11-07-2010 09:05]
Nog een filmpje van de CTF mode.

Ik ben toch altijd wel blij met Shield op max hoor. De tijd dat die nodig heeft om te refillen is lekker kort en vul ik meestal op met FF of Leg It.M0nkeymen schreef op maandag 12 juli 2010 @ 13:29:
Ik denk dat FF de belangrijkste abilitie is van de gunner, ik heb hem ook op 5 staan.
Stop de verwelking!
[Voor 3% gewijzigd door M0nkeymen op 12-07-2010 15:22]
http://www.battlefieldheroes.com/en/forum/showthread.php?tid=151950
Sterappel:Comp_Lex schreef op maandag 12 juli 2010 @ 19:49:
Ik ben een beetje all around gunner.
Leg It 3
FF 3
HS 3
Keg 1
Shield 5
FF 4
Keg 3
Leg It 2
Eat Nades 1
Mooie 5,4,3,2,1 verdeling

[Voor 14% gewijzigd door Maranello op 12-07-2010 22:50]
Datum: Zondag 18 July | Aanvang: ~14:30 | ||||||||
# | Got username | BFH-account | Hero | Class | Team | Level | Aanwezig | Extra |
1. | M0nkeymen | GladiatriX | VonZweinstein/brutos | Gunner/commando | Nationals | 25/27 | ja | evt. Royal Soldier lvl 23 |
Datum: Zondag 18 Juli | Aanvang: ~14:30 | ||||||||
# | Got username | BFH-account | Hero | Class | Team | Level | Extra | |
1. | M0nkeymen | GladiatriX | VonZweinstein/brutos | Gunner/commando | Nationals | 25/27 | evt. Royal Soldier lvl 23 | |
2. | Maranello | Maranello | Sterappel/Stoofpeer | Gunner/Soldier | Nationals | 29/23 | evt. Royal Soldier lvl 21 |
Aanwezig kolom eruit, dat houd het wat overzichtelijker, lijkt me interessanter wie wél komt.

Overigens kan ik op dit moment ook niet spelen want morgen moet ik mijn geheugen RMA sturen, in 3 maanden tijd is het zo brak geworden als wat.
Maar dit juich ik zeker toe, wanneer ik weer in de gelegenheid ben doe ik zeker mee!

1. | M0nkeymen | GladiatriX | VonZweinstein/brutos | Gunner/commando | Nationals | 25/27 | evt. Royal Soldier lvl 23 | |
2. | Maranello | Maranello | Sterappel/Stoofpeer | Gunner/Soldier | Nationals | 29/23 | evt. Royal Soldier lvl 21 | |
3. | Compizfox | Compizfox | NatCompizfox | Soldier | Nationals | 10 | evt. Royal Gunner lvl 10 |
[Voor 5% gewijzigd door Compizfox op 13-07-2010 13:27]
2. | Maranello | Maranello | Sterappel/Stoofpeer | Gunner/Soldier | Nationals | 29/23 | evt. Royal Soldier lvl 21 | |
3. | Compizfox | Compizfox | NatCompizfox | Soldier | Nationals | 10 | evt. Royal Gunner lvl 10 | |
3. | Comp_Lex | Alexander86 | Alexander861 | Soldier | Nationals | 19 | evt. Royal Soldier 20 |
[Voor 6% gewijzigd door Comp_Lex op 14-07-2010 22:32]
Zou het komen omdat ik goed had gescoord (2e) in de laatste partij en er toevallig een admin meespeelde bij de tegenstanders?

Edit: na even de browser te hebben afgesloten en opnieuw het spel gestart te hebben kwam ik meteen in een server.:)
Edit 2: aangezien ik de laatste ben maar even een edit. Ik zie dat er in het GoT 7 team een onbekende speler is bijgekomen: http://www.battlefieldheroes.com/en/player/2294858335
Iets zegt me dat deze speler geen GoT'er is. Als dit inderdaad het geval is, wordt deze dan gekicked?
[Voor 32% gewijzigd door Xaverius op 17-07-2010 01:02]
Stop de verwelking!
Je komt niet alleen in een Group door te joinen, je moet ook nog geaccepteerd worden door de group-owner. Ik neem aan dat Psychoclown dat is, dus die zal er waarschijnlijk wel meer over weten.Xaverius schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 00:09:
Edit 2: aangezien ik de laatste ben maar even een edit. Ik zie dat er in het GoT 7 team een onbekende speler is bijgekomen: http://www.battlefieldheroes.com/en/player/2294858335
Iets zegt me dat deze speler geen GoT'er is. Als dit inderdaad het geval is, wordt deze dan gekicked?
Ik ga nu ingame! Zie jullie zo?

Stop de verwelking!
Ik ben daar geen owner van, dat is nog Lighteye anders had ik hem er wel uit kunnen knikkeren.Xaverius schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 00:09:
Weet ook niet of hij een systeem gebruikte om te checken of iemand tweaker is of niet, dat hanteer ik altijd wel namelijk

Datum: Zondag 25 juli a.s. | Aanvang: ~14:30 | ||||||||
# | Got username | BFH-account | Hero | Class | Team | Level | Backup hero | |
1. | Maranello | Maranello | Sterappel/Stoofpeer | Gunner/Soldier | Nationals | 30/23 | Royal Soldier lvl 21 |

Ditmaal omdat mijn geheugen nog in de RMA procedure zit en op mijn laptop kan en wil ik ook niet gamen..
Hopelijk kan ik de volgende keer wel weer eens mee doen!
Datum: Zondag 25 juli a.s. | Aanvang: ~14:30 | ||||||||
# | Got username | BFH-account | Hero | Class | Team | Level | Backup hero | |
1. | Maranello | Maranello | Sterappel/Stoofpeer | Gunner/Soldier | Nationals | 30/23 | Royal Soldier lvl 21 | |
1. | M0nkeymen | GladiatriX | VonZweinsten/Brutos | Gunner/Commando | Nationals | 28/25 | Royal Soldier lvl 23 |
Onder voorbehoud...

Stop de verwelking!
Volgens mij een bug ofzo, had een paar rare dingen gisteren... 100hp fall damage toen ik van een huis op Seaside afsprong (en die dingen zijn laag... plus er waren geen andere mensen in de server dus werd niet beschoten).
Tevens last gehad van een glitcher (naam: fieldsilas) Ik werd ineens beschoten vanuit een huis op Coastal Clash, net rechts van Lookout. Hem kon je niet zien of raken maar hij jou wel.
Nja en tevens even de characters bekeken van een finse vriend die bij me is, gek heeft er meer dan 400 euro aan uitgegeven...

gewoon nee.
RelichSanderPS3 schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 10:02:
Haha dat is wel ziek zeg, 400 Euro ! Ik heb inmiddels 120 euro besteed aan 3 karakters en vind het wel prima. Als er nieuwe outfits komen enzo dan koop ik zo nu en dan wat leuks als er wat tussenzit maar de main spullen heb ik wel
. Hoe heet die finse vriend op BF:H ? Kunnen we ook eens kijken :)! Ik heb laatste tijd veel last van de burning bullets bug, heel vaak als ik hem aanzet gaat hij wel aan maar vliegt de opponent gewoon niet in de brand
heel vervelend ! En zo werkt ook vaak Blasting Strike niet !
Het kan ook zijn dat de tegenstander dan net een anti-fire pants aan heeftSanderPS3 schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 10:02:
Haha dat is wel ziek zeg, 400 Euro ! Ik heb inmiddels 120 euro besteed aan 3 karakters en vind het wel prima. Als er nieuwe outfits komen enzo dan koop ik zo nu en dan wat leuks als er wat tussenzit maar de main spullen heb ik wel
. Hoe heet die finse vriend op BF:H ? Kunnen we ook eens kijken :)! Ik heb laatste tijd veel last van de burning bullets bug, heel vaak als ik hem aanzet gaat hij wel aan maar vliegt de opponent gewoon niet in de brand
heel vervelend ! En zo werkt ook vaak Blasting Strike niet !

400eu aan Bfh is wel veel zeg! Zelf zit ik op zo'n 60-80eu waarvan ik een groot deel van mijn bundeloverschot heb kunnen betalen via sms. Het is ook natuurlijk voor een ieder uit te maken wat zij vinden dat het spel waard is. Zelf vind ik dat ik een goede ratio heb wat betreft microtransacties en aantal uren speeltijd

met die fire proof pants gaat de tegenstander nog gewoon in de fik hoor. Hij wordt alleen tegelijk ook geheald, maar daar merk je als soldier niks van, je krijgt gewoon de dmg.psychoclown schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 21:30:
[...]
Het kan ook zijn dat de tegenstander dan net een anti-fire pants aan heeft
Zit zelf op de 200 euro. Als ik heel eerlijk ben is het wel een beetje veel van het goede, zeker voor één spel. Maar aan de andere kant, als ik kijk naar het plezier dat ik er van heb en de tijd die ik er al aan gespendeerd heb valt het wel mee. Ik zit nu op 18 dagen oftewel 432 uur. Ben dus nog geen 50 cent per uur kwijt. Mijn meeste andere hobby's zijn duurder.400eu aan Bfh is wel veel zeg! Zelf zit ik op zo'n 60-80eu waarvan ik een groot deel van mijn bundeloverschot heb kunnen betalen via sms. Het is ook natuurlijk voor een ieder uit te maken wat zij vinden dat het spel waard is. Zelf vind ik dat ik een goede ratio heb wat betreft microtransacties en aantal uren speeltijd
Ah ok dat wist ik niet, hmm wel slecht dat er dan nog steeds (of alweer?) een BB bug in zitpeet79 schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 22:12:
[...]
met die fire proof pants gaat de tegenstander nog gewoon in de fik hoor. Hij wordt alleen tegelijk ook geheald, maar daar merk je als soldier niks van, je krijgt gewoon de dmg.

Je zou toch denken dat ze dat wel een keer fixen..
Er zijn ook genoeg spellen waar ik zo'n 40eu voor heb neergelegd en over de 1000 uur speel plezier aan heb maar als die ook met microtransacties hadden gewerkt had ik ook bij die spellen zeker wat meer uitgegeven. Zeker voor spellen waar je zo enorm veel plezier aan beleefd heb je het over!Zit zelf op de 200 euro. Als ik heel eerlijk ben is het wel een beetje veel van het goede, zeker voor één spel. Maar aan de andere kant, als ik kijk naar het plezier dat ik er van heb en de tijd die ik er al aan gespendeerd heb valt het wel mee. Ik zit nu op 18 dagen oftewel 432 uur. Ben dus nog geen 50 cent per uur kwijt. Mijn meeste andere hobby's zijn duurder.
Als ik een leuke set tegenkom dan bestel ik die mss nog wel eens.
Voor de GoT-groepen van BFH die aangemaakt zijn, verwijst de webpagina nu naar bfh.flipdesign.nl.
Deze bracht je (in het verleden) naar het nieuwste topic en sinds de topicreeksoverzichtfunctie (3x woordwaarde voor Scrabble

De website die de redirect verzorgde (flipdesign.nl) zal echter per 08-09-2010 ophouden te bestaan.
Wellicht dat het daarom handig is om op die grouppagina's te verwijzen naar Topicreeks: [PC] Battlefield Heroes?
Lighteye is owner van die group lees ik hierboven, maar die is al lang niet meer actief in BFH. Ik weet daarom niet of die dit topic nog leest anders moet je hem ff een DM sturen.[b][message=34449130,noline]De website die de redirect verzorgde (flipdesign.nl) zal echter per 08-09-2010 ophouden te bestaan.
Wellicht dat het daarom handig is om op die grouppagina's te verwijzen naar Topicreeks: [PC] Battlefield Heroes?

Trouwens heb ik, zoals eerder gezegd, een nieuwe group aangemaakt om te kijken of er een nieuw maximum is gekomen. Verder is het natuurlijk ook gewoon leuker om de meest actieven in een group te hebben in plaats van verspreid: tweakers.net.
[Voor 56% gewijzigd door psychoclown op 02-08-2010 10:12]
Wat is link naar de topicreeksen is dit gewoon deze: Topicreeks: [PC] Battlefield Heroes of een andere? Anders kan ik wel een redirect maken bijv. bfh.wsly.nl

Dat is inderdaad de juiste linkwsLy schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:25:
Heb een request geplaatst voor de nieuwe group.
Wat is link naar de topicreeksen is dit gewoon deze: Topicreeks: [PC] Battlefield Heroes of een andere? Anders kan ik wel een redirect maken bijv. bfh.wsly.nl

Goed bezig m0nkey! Pfew, lvl 30 doe ik je niet zo snel na!M0nkeymen schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 21:58:
Heb ook een request voor die groep gedaanNog 60K en dan ben ik ook eindelijk lvl 30

Ik heb iedereen die een request heeft gezonden geaccepteerd!

Ok dan is bij deze http://bfh.wsly.nl geredirect en kan deze link gebruikt worden voor in de groups te plaatsen.psychoclown schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 22:05:
[...]
Dat is inderdaad de juiste link
[...]
Goed bezig m0nkey! Pfew, lvl 30 doe ik je niet zo snel na!
Ik heb iedereen die een request heeft gezonden geaccepteerd!

Gefeliciteerd, had altijd gedacht dat je gunner je eerste level 30 zou wordenM0nkeymen schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 21:58:
Heb ook een request voor die groep gedaanNog 60K en dan ben ik ook eindelijk lvl 30

Goed plan, nou staan de actieven niet meer verdeeld over 8 verschillende GoT groepen.psychoclown schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:03:
Trouwens heb ik, zoals eerder gezegd, een nieuwe group aangemaakt om te kijken of er een nieuw maximum is gekomen. Verder is het natuurlijk ook gewoon leuker om de meest actieven in een group te hebben in plaats van verspreid: tweakers.net.
Ik ga nu lekker anderhalve week naar Italië

• Nieuwe map woodlands
Map vond ik in PTE erg leuk alleen wel sniper heaven, ze hebben er nu een paarse mist zoals in sunset showdown aan toe gevoegd.
• Nieuwe game mode capture the flag of capture the crate
Game modes zijn nog niet helemaal uitgewerkt, maar hebben op zich wel potentiel
• Nieuwe outfits: Burly Bruce en Savage Sly en de DP sets
Nieuwe outfits zijn altijd leuk, zeker als ze gratis zoals de Dr Pepper zijn
• Nieuwe Emotes
Erg coole Emotes, pistol whipper voor royals en knive shave voor nationals, ik zou er bijna een national commando voor aanmaken.

• Nieuwe widgets
Nieuwe widgets weet ik nog zo ne niet, ik vond de fireproof panties ook een rip off toen ze die toevoegde, ik zit hier dan ook niet op te wachten. Zeker die falcon punch niet, een lvl 1 BS widget. Als ook gunners en commando's daar mee gaan rondlopen wordt kniven wel erg lastig. Die throwing knives zijn gewoon een gimmick, net als destijds die claw widget. Die fire can heb ik niet goed uit kunnen testen. Ben benieuwd wat daar het effect van is op de battlefield, het is op zich weer iets wat een commando zichtbaar maakt zonder dat je daar invloed op hebt, zoals een verdwaalde BB bullet of een Keg. Als anti tank schijnen ze wel erg goed te zijn.
Al met al ben ik benieuwd wat er allemaal echt in de nieuwe versie van BFH komt. Ik hoop in ieder geval die nieuwe map. Daarnaast hoop ik dat ze die widgets een stille dood laten sterven, ik vind de game juist goed gebalanceerd nu, dit gaat dat zeker veranderen.
Heb al veel van jou gehoord en ik ben ook heel erg benieuwd! Het is dat ik nog steeds wacht op mijn geheugen dat RMA moet komen anders zou ik zeker af en toe een avondje bfh spelen like old timespeet79 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 08:14:
[...]
• Nieuwe map woodlands
Map vond ik in PTE erg leuk alleen wel sniper heaven, ze hebben er nu een paarse mist zoals in sunset showdown aan toe gevoegd.
• Nieuwe game mode capture the flag of capture the crate
Game modes zijn nog niet helemaal uitgewerkt, maar hebben op zich wel potentiel
• Nieuwe outfits: Burly Bruce en Savage Sly en de DP sets
Nieuwe outfits zijn altijd leuk, zeker als ze gratis zoals de Dr Pepper zijn
• Nieuwe Emotes
Erg coole Emotes, pistol whipper voor royals en knive shave voor nationals, ik zou er bijna een national commando voor aanmaken.![]()
• Nieuwe widgets
Nieuwe widgets weet ik nog zo ne niet, ik vond de fireproof panties ook een rip off toen ze die toevoegde, ik zit hier dan ook niet op te wachten. Zeker die falcon punch niet, een lvl 1 BS widget. Als ook gunners en commando's daar mee gaan rondlopen wordt kniven wel erg lastig. Die throwing knives zijn gewoon een gimmick, net als destijds die claw widget. Die fire can heb ik niet goed uit kunnen testen. Ben benieuwd wat daar het effect van is op de battlefield, het is op zich weer iets wat een commando zichtbaar maakt zonder dat je daar invloed op hebt, zoals een verdwaalde BB bullet of een Keg. Als anti tank schijnen ze wel erg goed te zijn.
Al met al ben ik benieuwd wat er allemaal echt in de nieuwe versie van BFH komt. Ik hoop in ieder geval die nieuwe map. Daarnaast hoop ik dat ze die widgets een stille dood laten sterven, ik vind de game juist goed gebalanceerd nu, dit gaat dat zeker veranderen.

Woodlands heeft een officiële naam gekregen dus die zal binnenkort wel uit komen denk ik: 'Alpine Assault'.
Ctf/Ctc lijkt me ook erg leuk, een goede afwisseling op de originele gamemode kan ik wel gebruiken en V2 rocket is nou niet bepaald een waardige opvolger gezien de updates/ondersteuning die die krijgt. Nieuwe gamemodes hebben niet het effect wat ze zouden moeten hebben als er maar 1 map voor gemaakt wordt.
Widgets hebben altijd al een balance probleem gevormd en zal nu niet anders zijn, veel gezeik en gezeur omtrent die dingen wat ook terecht is.. we gaan het meemaken.
Overigens zien die nieuwe DP sets er heel gelikt uit! Zijn er meer sets die ik onderhand, gezien mijn inactiviteit, gemist heb? Binnenkort maar eens een stapel DP keys scoren denk ik

Fijne vakantie peet!

Jammer dat deze alleen in de USA worden uitgegeven. Beetje uit de buurt....psychoclown schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 08:31:
...
Binnenkort maar eens een stapel DP keys scoren denk ik
...

There is no place like 127.0.0.1
Klopt, ik heb al DP sets met oa. dank aan PeetPrimator schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 11:12:
[...]
Jammer dat deze alleen in de USA worden uitgegeven. Beetje uit de buurt....

Op ebay kun je ze kopen, 10 voor 5eu bijv, als je bedenkt dat een full-set zo'n 10-15eu is dan heb ik dat er best voorover!

Dit gaat zo ongelofelijk lang duren...
Ik wordt trouwens heel vaak door mensen toegevoegd als vriend via BFH. 19 van de 20 keer heb ik ze nog nooit gezien ingame of laat staan met hun gesproken te hebben ingame... Vaak zijn het mensen met level 1-6 die me toevoegen.

[Voor 6% gewijzigd door Maranello op 04-08-2010 23:22]
Same here, toen ik nog volop speelde werd ik na elk potje gamen wel minstens door 1-2 mensen toegevoegd.. Inderdaad 9 van de 10 keer iemand die ik niet eens had opgemerkt of me niet eens bijgebleven was want iemand die het me enigszins lastig maakt of iets van weerstand weet te bieden onthoud ik altijd meteen. Het liefst ga ik ook achter dat soort mensen aan om het niveau op te krikken want anders word je alleen maar lui!Maranello schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 23:21:
Ik accepteer nauwelijks friend requests, ik heb dus eerder veel fans (135 nu)Alleen als ik echt leuke potjes en daarbij veel interactie heb met bepaalde spelers wil ik ze nog weleens accepten of adden om later nog vaker games mee te doen. En mensen die hier op de lijst staan accepteer ik ook
Maar goed ik dwaal af.. hoop dat mijn geheugen nou eens eindelijk binnen komt van de RMA (zou deze week zijn..) dan pak ik bfh zeker wel weer op.. Uhm.. ware het niet dat de router morgen opgehaald wordt voor RMA.. getver kan ik nog niks!

Ik heb een paar niet GoT'ers geaccepteerd maar de meeste dismiss ik.

Stop de verwelking!

EDIT:
Net weer even gespeeld en moet zeggen: ik ben het nog altijd niet verleerd. Had 3 potjes gespeeld en bij 2 van de 3 had ik een (naar mijn mening) goede score voor een commando.

[Voor 44% gewijzigd door CH4OS op 05-08-2010 01:06]

Ongeveer 83-84 uurtjes nog spelen met mijn commando. Gebasseerd op het huidige punten aantal en gespeelde uren.
Huidige status:
Score: 1612341
Time played: 111h 9m
ELO: 1337 <---- ooooooooooooooh yeahhhhhh
Start de transactie door je gsmnummer in te vullen. Normaal krijg je een sms die zegt dat je dat bericht met Now moet beantwoorden. Zo niet: Stuur een sms met Now naar 3669. Als het goed is loopt je transactie dan weer verder. Uiteindelijk kreeg ik wél een sms waarin ik werd bedankt voor de aankoop.
Ach 1200+ per ronde moet je toch wel lukken wsLy?wsLy schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:54:
Als ik gemiddeld 1000 punten per ronde behaal dan moet ik nog 1281 rondes spelen voor level 30. Damn...
Ongeveer 83-84 uurtjes nog spelen met mijn commando. Gebasseerd op het huidige punten aantal en gespeelde uren.

Beetje goede potjes en je komt makkelijk bij de 2200-2400 dus dat is alweer de helft!
Klopt, zojuist ook nog even getest want daar was ik nog niet eerder aan toegekomen.Maranello schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 18:13:
Even een tip voor de mensen die hun Battlefunds via Paymo aan willen schaffen maar geen bericht ontvangen om de transactie te bevestigen. Ik en psychoclown hadden zelf problemen met Paymo icm T-Mobile. Even support gevraagd bij Paymo:
Start de transactie door je gsmnummer in te vullen. Normaal krijg je een sms die zegt dat je dat bericht met Now moet beantwoorden. Zo niet: Stuur een sms met Now naar 3669. Als het goed is loopt je transactie dan weer verder. Uiteindelijk kreeg ik wél een sms waarin ik werd bedankt voor de aankoop.
Werkt op die manier zonder problemen alleen dus heel raar dat je geen berichtje krijgt waarin staat dat je NOW moet versturen.. nouja zolang dit zonder problemen werkt is het prima

Stop de verwelking!
Dit topic is gesloten.
Stuur een DM met daarin je Bfheroes Account naam, link naar je profiel en link naar de group waar je in zit (optioneel), als je toegevoegd wilt worden aan de playertable.