Ik zit de laatste tijd veel met een instabiele verbinding. In eerste instantie gaf ik UPC de schuld maar soms kan ik mijn tweede PC ook niet vlot bereiken. Misschien dat ik binnenkort de router maar eens ga vervangen en zien of dat het probleem is. Het is toch al een "probleemrouter" (linksys WRT54G v5) maar hij houdt het al een jaar of 5 uit.
Dus sta niet te kijken als je mij joined in een spel en ik ineens zonder zwaaien of groet weg ben, dan ben ik de verbinding met de server verloren.
Dus sta niet te kijken als je mij joined in een spel en ik ineens zonder zwaaien of groet weg ben, dan ben ik de verbinding met de server verloren.
Doet wat met CLP, loopt niet meer hard 😢

