https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Vast iets met synchroniseren met de server ofzo.
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Er wordt ook nergens een fatsoenlijk oplossing voor gegeven. Op het BFH-forum beginnen ze overal over poorten op de router triggeren, maar daar staat ook vaak bij dat het niet heeft geholpen, zo ook bij mij. Staat zelfs bij de Known Fixes dat je een dynamisch ip moet instellen op je pc (wat ik al had) en je netwerkkabel in een andere poort op je router (zelfs dat al geprobeerd)

Nu las ik ergens dat je IE moet gebruiken ipv Firefox en nu speel ik al een hele avond probleemloos; dat is nog niet gelukt deze week.

[ Voor 3% gewijzigd door Maranello op 11-08-2010 01:38 ]
vandaag maar ff kijken of ik nog een paar potjes doe. ben nu tijdelijk geswitch van soldier naar gunner. puur om de gunner wat te levellen. zat nog op level 15. Soldier gaat niet zo hard meer, en zit nu op level 22. speelt wel lekker
Echt, verschillende servers het zelfde vuile spel.
Stop de verwelking!
Zoo.. Weer eens wat potjes bfh gedaan en dat was wel weer even lekker zeg!
Moest eerst mijn controls aanpassen waardoor ik 3 lelijke deaths had maar daarna mooi terug gepakt met 15-4 en 10-0 op SS2. Wel redelijk leuk maar soms was mijn team echt om te huilen en deed ik weer alles.
Kan ook te wijten zijn aan het feit dat ik even moest in komen want later in het spel ging het prima
Overigens in het kader van, mijn bundel moet op zijn 2 november (en ik heb altijd een buffer omdat ik het niet snel genoeg door mijn smsjes/belminuten jas.. ook de reden dat ik bij mijn nieuwe abbo geen sms verdubbelaar heb) heb ik weer wat BF's aangeschaft. Wil het wel echt besteden aan leuke dingen en gezien ik mogelijk ook straks weer wat DrPepper keys ga scoren heb ik dus niet veel nodig maar toch even wat dingen geprobeerd op mijn gunner.. Dit is het resultaat:

Alleen het petje is nieuw maar past echt precies in de stijl die ik bij mijn gunner wilde aanhouden.. lijkt nu heel erg op een britse SAS vind ik
[ Voor 70% gewijzigd door psychoclown op 13-08-2010 18:48 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
@iedereen uit deel 1/2 van deze serie:

[ Voor 34% gewijzigd door Flapmo op 14-08-2010 00:33 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

[ Voor 6% gewijzigd door Maranello op 14-08-2010 01:35 ]
Ja ik weet het maar hij ziet er tof uit en dat is het doel;)Flapmo schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 00:32:
Alleen gaan gunner en britse SAS niet bepaald samen
@iedereen uit deel 1/2 van deze serie:![]()
hoii
Ziet er goed uit! Overwoog zelf die pet altijd maar nu toevallig met die brutes vond ik deze muts veel beter staan!Maranello schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 01:34:
Toevallig laatst ook mijn outfit voor mijn Soldier gecomplementeerd met een hoed. Omdat ik nu weer meer met Stoofpeer speel. Die jas had ik al; dat was die jas die toen per ongeluk een keer voor een paar VP unlimited te verkrijgen was. Ik had er een helm bij, maar die paste niet zo. Deze pas er goed bij.
Gisteren wat potjes met Peto nog samen gespeeld maar dat ging niet zo vlekkeloos, moest eerder al mijn settings wijzigen maar de tweede keer had het spel de instellingen van next / previous slot weer naar default gezet terwijl ik deze aan 2 skillslots had toegewezen.. Dat conflicteerde natuurlijk als een malle waardoor ik niet kon schieten als ik geen shield aan had en meer van dat soort irritante dingen. Ik kon ook heel vaak niet meteen schieten maar had een delay van 1-2 seconde alsof de knop nog ingedrukt was.. heel raar in ieder geval.
Begin van de avond Gladiatrix gejoind aan zijn score (0-7) te zien werd het lastig. Tegenstanders bleven steeds met 6-7 man bij elkaar, was echt niet te doen. Nog een paar andere gezocht, maar uiteindelijk maar 1 uit mijn favorieten gekozen. Levels waren wat lager 15-20, maar iig weer wat lekker knalwerk.
Teamwork, gezelligheid en goede medespelers mis ik wel!
Datum: Vrijdag 20 Augustus | Aanvang: ~14:00 | |||||||
# | Got username | BFH-account | Hero | Class | Team | Level | Eventueel |
1. | psychoclown | kyozu. | kyozu2 | Gunner | Nationals | 22 | National - Soldier / Royal - Gunner |
[ Voor 72% gewijzigd door psychoclown op 15-08-2010 17:32 ]
1. | psychoclown | kyozu. | kyozu2 | Gunner | Nationals | 22 | National - Soldier / Royal - Gunner |
2. | Maranello | Maranello | Stoofpeer | Soldier | Nationals | 26 | National - Gunner / Royal - Soldier |
En ik ben straks ook nog online te vinden.
Edit: Net weer ff paar leuke potjes gehad met Peto84, M0nkeymen, Joep en Psychoclown
[ Voor 5% gewijzigd door Maranello op 15-08-2010 17:10 ]
Ja waren weer geslaagde potjes!Maranello schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 14:00:
Edit: Net weer ff paar leuke potjes gehad met Peto84, M0nkeymen, Joep en Psychoclown
Ik begin ook weer een beetje in vorm te raken en de lange inactiviteit heeft mijn scores nog niet negatief beïnvloed
Vroeg me trouwens af.. we hebben de ubers / supers die nauwelijks tot geen verbetering zijn ten opzichte van hun tier 1 varianten. Is hier de laatste tijd nog aan getweaked door EA?
Zijn de moderne wapens een even grote 'verbetering'?
edit: Helaas moet ik vrijdag om 2 uur weer werken
[ Voor 13% gewijzigd door M0nkeymen op 16-08-2010 10:22 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
You have been added as a VIP on the server Grizzles Folly
There is no place like 127.0.0.1
In de game browser is mijn VIP status ingetrokken, gok dat dit nu bij iedereen zo is.
Edit: toch weer VIP nu, begrijp er niets meer van.
[ Voor 15% gewijzigd door peto84 op 16-08-2010 21:30 ]
Achja kunnen we aankomende vrijdag wel mooi gebruik van maken als we met veel zijn

Gewoon die tier1 (standard?) MG + long MG + RL ?
Zelf gebruik ik nog altijd de default tier 1 MG MR en MR shotgun.
Zit er alleen wel over te denken om de tier 2 variant van de MG te halen.
2. | Maranello | Maranello | Stoofpeer | Soldier | Nationals | 26 | National - Gunner / Royal - Soldier |
3. | Peet79 | Teringbilly | Teringbilly3rd | Commando | Royals | 24 | National - Soldier |
Lijkt me wel weer eens gezellig. Ik ben gelukkig nog steeds vrijgesteld van de arbeidsplicht dus vrijdag middag komt goed uit. Gezellig op Grizzles folly neem ik aan.
Geen idee welke server dat is, zag je er laatst wel in zitten maar goede servers zijn altijd primapeet79 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:29:
Lijkt me wel weer eens gezellig. Ik ben gelukkig nog steeds vrijgesteld van de arbeidsplicht dus vrijdag middag komt goed uit. Gezellig op Grizzles folly neem ik aan.
http://www.battlefieldheroes.com/en/forum/showthread.php?tid=160785
De nieuw Burly Bruce's set is wel aardig gaaf
gewoon nee.
Ik heb de holsters van beide sets gekocht, vind ze inderdaad erg leuk. Uiteraard heb ik ook de pistol emote voor mijn mando gekocht. Altijd leuk als je snipers neer haalt en daarna met de pistol emote op de proppen komt.SanderPS3 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:14:
Haha inderdaad, ik ben er ook nog altijd VIP.
De nieuw Burly Bruce's set is wel aardig gaafheb een paar onderdelen ervan gekocht, ziet er wel gaaf uit
Heeft iemand al enig idee of het mogelijk is je eigen Battlefield Heroes server te hosten? Compleet buiten DICE om (unranked enzo). Ik had al enige geruchten gehoord over het tweaken van de Battlefield 2 Dedicated Server het mogelijk zou kunnen zijn?
Ik vond Battlefield Heroes vroeger geweldig, en speelde het dan ook uren per dag, tot aan "de" update die aardbevingen had veroorzaakt. Ook bij mij kwam het melkkoe-idee weer boven en zag er geen toekomst meer in, of ik en mijn vrienden zouden dan uitgemolken mogen worden voor het net wat betere wapen. (Waar was het initiële idee gebleven dat iedereen een gelijke kans had en voor uiterlijkheden betaald moest worden. Iedereen boven level 10 had minstens 1 customization). Maar ik zou het graag nog eens willen oppakken met vrienden een potje willen spelen.
In de praktijk komt het erop neer dat als je 3 tot 5 euro betaald om voor je hero de standaard wapens te halen (3 voor 2 en 5 voor 3) dat je met VP makkelijk al je widgets en dergelijke kunt betalen. Dit komt voornamelijk door de toevoeging van de daily missions, simpele missions (get 5 kills of capture 3 flags) die het mogelijk maken om elke dag 75 VP te verdienen.
Volgens mij hebben we hier ook nog een aantal mensen spelen die helemaal geen BF hebben uitgegeven, misschien kunnen die aangeven of dat nog goed gaat.
Op zich is niemand het hier eens met het feit dat je kunt betalen om een verbetering te krijgen, niet alleen op het wapens gedeelte, maar zeker ook met bepaalde widgets, maar in de praktijk moet ik zeggen dat het me nogal meevalt. Ik kom het in ieder geval heel weinig tegen.
Ik heb 1x een rocket launcher gekocht, verder heb ik nog geen geld uitgegeven aan BFH, het is wel te spelen maar het word wel een stuk moeilijker, zeker als je sterke tegenstanders heb. Je wint bv.gunner vs supergunner minder. Een goede soldier met een M16 word ook al moeilijk, heeft deze ook nog eens tonic dan kun je het vergeten.peet79 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 08:26:
Uiteindelijk valt het wel mee met die update. De uber/super weapons vallen wel mee qua verbetering, behalve de knive. Die is echt een stuk beter.
In de praktijk komt het erop neer dat als je 3 tot 5 euro betaald om voor je hero de standaard wapens te halen (3 voor 2 en 5 voor 3) dat je met VP makkelijk al je widgets en dergelijke kunt betalen. Dit komt voornamelijk door de toevoeging van de daily missions, simpele missions (get 5 kills of capture 3 flags) die het mogelijk maken om elke dag 75 VP te verdienen.
Volgens mij hebben we hier ook nog een aantal mensen spelen die helemaal geen BF hebben uitgegeven, misschien kunnen die aangeven of dat nog goed gaat.
Op zich is niemand het hier eens met het feit dat je kunt betalen om een verbetering te krijgen, niet alleen op het wapens gedeelte, maar zeker ook met bepaalde widgets, maar in de praktijk moet ik zeggen dat het me nogal meevalt. Ik kom het in ieder geval heel weinig tegen.
Als commando is het wat makkelijker omdat je dan zelf de prooien kun kiezen en MT 5 vind elke andere commando een ramp. alleen moet je knife gevechten vermijden.
Sluit ik me helemaal bij aan, in eerste instantie baalde ik als een stekker want ik wilde alleen geld uitgeven aan het uiterlijk maar goed de ubers/supers vielen heel erg mee. De meesten kan ik makkelijk aan met mijn default MR MG en RL. De enige echt lastige zijn de soldiers met een m16.. op de een of andere manier doen die wel extra damage.. maar ik zal er (ook vanmiddag) even extra goed op letten!peet79 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 08:26:
En je bent niet door iedereen te zien als blauwe gloedpeet79 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:05:
Ik gebruik ze op mijn mando om mee te healen, dat gaat beter dan met bandages, aangezien bandages een % van je max health healen wat bij mando niet hoog is en tonics gewoon standaard 50HP. Daarbij zijn tonics ook veel sneller.
[ Voor 19% gewijzigd door Joep op 20-08-2010 14:09 ]
En ze zijn niet te cancellen door vijandig geweer vuur. dat scheelt natuurlijk ook.Joep schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:08:
[...]
En je bent niet door iedereen te zien als blauwe gloed
@psychocolwn/kyozu
net gekicked voor een vip en kom je huidige server niet in. Niet beter om naar de oude wsly's playground te gaan?
O ja, de shop doet het trouwens weer
Was ook maar een flauwe grappeet79 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:05:
Ik gebruik ze op mijn mando om mee te healen, dat gaat beter dan met bandages, aangezien bandages een % van je max health healen wat bij mando niet hoog is en tonics gewoon standaard 50HP. Daarbij zijn tonics ook veel sneller.
Maar tonic heeft inderdaad voordelen, ik gebruik bandages daarentegen vooral op rustige momenten als niemand healed
Klopt en afgelopen server was wel erg lache!peet79 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:21:
[...]
En ze zijn niet te cancellen door vijandig geweer vuur. dat scheelt natuurlijk ook.
@psychocolwn/kyozu
net gekicked voor een vip en kom je huidige server niet in. Niet beter om naar de oude wsly's playground te gaan?
O ja, de shop doet het trouwens weer
Ja is goed daar was ik om 2u in maar toen was het op 2 nationals na leeg, ik kom er zo in ieder geval weer aan
Met de soldier haal ik vaak makkelijk boven de 10 kills. En meestal krijg ik zon 1000 - 1500 pts.
Verder wel een aantal leuke potjes gespeeld. Eerst met Joep en toen die wegging met Psychoclown. Was weer gezellig.
Waren leuke, gezellige potjes maar niet echt je van het. Weinig echt tegenstand op sommige momenten en het potje die lastig was was toen jij er niet in kon komen billy, was je een mooie aanvullig op de royals geweest
Helaas dus niet zoveel punten geharkt maar bij een potje samen met billy, waar ik overigens moeite had kills te maken, toch wel de 3k aangetikt omdat ik zoveel dmg wist te doen aan het front (4-5 man sterk).
Nuja, zoals ik al meerdere reacties heb gelezen is het zwaar kut om met bepaalde classes te spelen. Jammer dat niemand nog heeft gehoord over het private server gedeelte.
Is de gunner trouwens nog altijd zo overdreven OP als toendertijd met kerstmis?
Vind eigenlijk dat het wel goed gebalanced is.Sedative schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 00:09:
Hmm, dailies, daar had ik nog niet van gehoord?
Nuja, zoals ik al meerdere reacties heb gelezen is het zwaar kut om met bepaalde classes te spelen. Jammer dat niemand nog heeft gehoord over het private server gedeelte.
Is de gunner trouwens nog altijd zo overdreven OP als toendertijd met kerstmis?
Tuurlijk zie je soms mensen er massaal bovenuit springen maar dat komt niet door de class, dat kun je met elke class wel. Zelf speel ik al geruime tijd (voor en na mijn tijdelijke stop) gunner, gewoon omdat ik het heerlijk vind spelen. Ik ben niet echt een sprayertype maar lekker rossen met mg en Kegzooka's strooien,massaal damage doen en bovenaan eindigen vind ik gewoon leuk en daar doe ik het voor
Toendertijd was het echt zwaar overdreven hoe overpowered de gunner was. Ook mensen die van de eerste dag zelf als gunner kloegen omdat de balans ver zoek was.
Sounds pretty balanced to me.
Ik gebruik daar de eventueel aanwezig vliegtuigjes voor als doelwit icm FF. Hoewel dat misschien onder een gevecht valt.Flapmo schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 08:40:
... Maar na een gevecht kan je je niet zomaar ' healen' zonder daar VP voor te betalen, of zelfs BF...
Inderdaad, als je een beetje kan aimen kun je een vliegtuig heel het level door blijven volgen en ook op enorme afstand met de MR MG nog aan gort knallenPrimator schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:38:
[...]
Ik gebruik daar de eventueel aanwezig vliegtuigjes voor als doelwit icm FF. Hoewel dat misschien onder een gevecht valt.
Daarom vind ik SS2 eigenlijk ook wel leuk beetje die berg in bezit houden en ze maar stangen. Helaas is er geen zak aan als ze alleen maar het vliegtuig pakken en het geen samengestelde blitzkrieg is van het gehele team. Dan heb je tenminste wat uitdaging.. vliegtuig komt razend op je af terwijl je in gevecht bent met een tank die over de linkerkant komt aan Royals zijde als National zijnde
Beetje tegenstand vind ik totaal niet erg anders is het te simpel en verslap ik alleen maar

Begon aardig met een volle lvl 30 server volgens mij.
Aardig wat geknal de hele tijd, maar dat word je ook zat. Later het wat rustiger opgezocht en Maranello gejoind.
Op gegeven moment vervelende aimbotter erin. Altijd eenvoudig te herkennen als je steeds door hem wordt afgeknald en de rest van zijn team er geen bal van bakt. 3000+ scores en KD van 23-5.
Confronteer je hem ermee, duidelijk te merken dat het in het potje erna uitgezet is. Begint ie tegen mij te flamen dat ik hem zo makkelijk kill. Doel bereikt dacht ik zo.
Morgen onderhoud, eindelijk de nieuwe map?
Nu die ook weer voor een korte tijd in PTE is?
Mooi even een koekje van eigen deeg gegevenpeto84 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 00:09:
Op gegeven moment vervelende aimbotter erin. Altijd eenvoudig te herkennen als je steeds door hem wordt afgeknald en de rest van zijn team er geen bal van bakt. 3000+ scores en KD van 23-5.
Confronteer je hem ermee, duidelijk te merken dat het in het potje erna uitgezet is. Begint ie tegen mij te flamen dat ik hem zo makkelijk kill. Doel bereikt dacht ik zo.
Hmm dat zou wel heel vet zijn! Ben heel erg benieuwd in ieder geval aangezien ik nooit op de PTE speel.Morgen onderhoud, eindelijk de nieuwe map?
Nu die ook weer voor een korte tijd in PTE is?
Haha ja wat een prutser! Meerdere games 3000+ en >15 kills en offensief spel en ineens gaat ie een halve game zitten verstoppen en als je hem ziet is die snel neer. Die liet zich wel erg makkelijk kennenpeto84 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 00:09:
Ben erg benieuwd naar de nieuwe map, vind het wel aardig lang duren voordat de nieuwe mode en map komt.
[ Voor 24% gewijzigd door M0nkeymen op 26-08-2010 15:20 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Joep op 26-08-2010 16:36 ]
Dit is volgens mij de derde keer dat woodlands in de PTE komt, of Alpine Assault zoals ie tegenwoordig het. Heb het de derde keer niet goed kunnen testen zoals ik hierboven gezet heb, wat ik met de tweede keer testen tegen kwam was dat ze er wat tanks uitgegooid hadden en dat ze zo'n paarse mist als in SS2 hebben toegevoegd, om het de snipers niet te makkelijk te maken. Verder hebben ze wat grafische bugs aangepakt.
edit:
Was het niet een oud filmpje, zonder paarse mist? Want ze hebben hem wat aangepast.Joep schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 16:35:
Net een filmpje over Woodlands Alpine Assault gezien. Dat wordt zo'n ontzettende commando-map
[ Voor 15% gewijzigd door peet79 op 26-08-2010 16:37 ]
Stop de verwelking!
Heb ik wel veel zin in namelijk dus ik zal het balletje opgooien:
Datum: Zondag 29 Augustus | Aanvang: ~14:30 | |||||||
Stop de verwelking!
Same hereXaverius schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 16:32:
Ik garandeer zoals gewoonlijk niks, het hangt er van af hoe hier de middag besteed gaat worden. Mocht ik tijd vrij hebben (lees: de vrouw behoeft geen aandacht) dan kan ik wel eens langskomen.
Ik gooi liever een keg op (met een bazooka erachteraan)psychoclown schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:47:
Zondag weer een potje spelen met een aantal tweakers?
Heb ik wel veel zin in namelijk dus ik zal het balletje opgooien:
[...]
Was weer leuk vanmiddag, althans met Maranello
De "rest" was nergens te bekennen.
VV only server, begin was het simpel, maar gaandeweg kwamen de hoge levels erin.
1x zijn ze op 2-0 gekomen maar de rest allemaal "eenvoudig" gewonnen. (hoge scores maar we moesten er hard voor werken)
Al met al zat ik om 16:20 klaar maar toen was ik te laat. Nog <10k voor lvl24 nu. Dat wordt vanavond niks meer denk ik, op tijd slapen en nu nog TV aan het kijken.
Verder werd er vanmiddag bruut gespeeld door de royals, de nats zaten vol met snipers en konden daardoor niet tegen de gunners op...
Stop de verwelking!

Ik moet trouwens nog 6k voor Xaffie2 om naar lvl 24 te gaan. Ik zit te twijfelen, neem ik een tweede voor PB of ruil ik mijn eerst daarin om voor twee PS en koop ik die lange-afstand rifle...
Jammer dat het geld kost om een naam aan te passen, dan had gemenerikgunne gewoon Xaffie4 geheten...
[ Voor 16% gewijzigd door Xaverius op 30-08-2010 00:45 ]
Stop de verwelking!
Stealth lvl 5
Elixer lvl 5
TT lvl 2
MT lvl 1
Het voordeel van elixer zo hoog is dat je de hele tijd die stealth nodig heeft om te recharchen elixer hebt. De tijd dat je zichtbaar bent kun je dus als een gek rond lopen. Daarnaast heb je natuurlijk ook een schild van 40, waardoor je een goede kans loopt een knive gevecht onbeschadigd uit te komen.
Stealth lvl 5
Elixer lvl 5
Posion blade lvl 5
Mark target lvl 1
Ging wel lekker maar als er iemand met MT5 is heb je nog steeds problemen.
Mijn andere combo is nu:
Piercing shot lvl 5
Mark target lvl 5 om de andere snipers te irriteren
stealth lvl 4
Elixer lvl 2 handig om burning bullets te stoppen.
De laatste vind ik fijner omdat je dan niet zo veel dood gaat.
Misschien dat ik die elixer eens ga proberen, maar dan moet ik wel mijn PB er voor opofferen.
Stop de verwelking!
bronFrom Tuesday 7th September, Alpine assault will be added to map rotations and it will be available for server admins to add to their own personal map rotations, leaving an all new battlefield open for you to explore and conquer.
Datum: Zondag 05 September | Aanvang: ~14:30 | |||||||
Stop de verwelking!
Datum: Zondag 05 September | Aanvang: ~14:30 | |||||||
2. | M0nkeymen | Gladiatrix | VonZweinstein | Gunner | Nationals | 26 | royal soldier |
Stop de verwelking!
Sommige servers lijken wel zeer overgevoelig voor instabiele verbindingen. Toen ik om 14:30 begon had ik al na 5 minuten een connection error (3), was toch een rotserver. Royals waren 1 grote massa van hoog level Soldiers en Gunners met uberweapens waar niet doorheen te komen was. Toen ben ik met Psycho en M0nkeymen meeverhuisd naar Relichs Brutal Bay, daar heb ik zelden errors en vanmiddag ook weer 1,5 uur geen error gezien.Xaverius schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:19:
Ik wilde meespelen en tot 14.28 ging alles goed (even inspelen) maar daarna kreeg ik verbindingsproblemen hier en ik zie niet waaraan dit ligt. Misschien dat ik zo de modem nog ff reset en anders is het jammer...
De I3D-The Pit server zal draaien met alleen Alpine Assault en de developpers van Battlefield Heroes zullen op deze server ook hun kunsten laten zien. Als het goed is kan er gewoon gejoined worden.
Verder, is dit mijn hero:
http://www.battlefieldheroes.com/en/heroes/194144102
En heb ik net de GoT 8 group gejoined.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Carembar | rank 36 |
bazz+ | rank 80 |
ToOlzZz | rank 776 |
cochonoux | rank 10 |
Ivan_warrior | rank 195 |
Ze zijn allemaal level 30, dus het was vrij normaal dat we verloren...
En op elkaar ingespeeld en allemaal 5+x zoveel uren erin zitten als dat ik heb, vind het dan nog wel netjes dat ze toch steeds even nodig hadden om me neer te krijgen
Stop de verwelking!
http://www.battlefieldheroes.com/en/forum/showthread.php?tid=166693
Als ik topic daar zo door lees staat het aanbod nog niet of niet meer op de site staat. Daarbij lees ik overal "chance", het lijkt er dus op dat je "kans" maakt wanneer je lid word van de Gun Club en het niet vanzelfsprekend is dat je BF krijgt.Primator schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 16:22:
Gratis BF van EA, zou het echt waar zijn?
http://www.battlefieldheroes.com/en/forum/showthread.php?tid=166693
LOL @ Youtube filmpje Goes Tier 1 op de BF-frontpage: Niet langer beschikbaar vanwege auterusrechtenclaim door EA

[ Voor 10% gewijzigd door Maranello op 14-09-2010 22:27 ]
Haha goed geregeld inderdaadMaranello schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 22:24:
[...]
LOL @ Youtube filmpje Goes Tier 1 op de BF-frontpage: Niet langer beschikbaar vanwege auterusrechtenclaim door EA
Hmm aankomend weekend maar weer eens een potje spelen met elkaar?

Stop de verwelking!
Na het voetbal kan ik welpsychoclown schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:58:
Hmm aankomend weekend maar weer eens een potje spelen met elkaar?
edit: tijd voor deeltje 5?
[ Voor 72% gewijzigd door M0nkeymen op 17-09-2010 15:54 ]
Deeltje 5 zal ik straks wanneer ik thuis ben openen en updaten, dat gaat niet zo fijn met een smartphone

Interesse in BFH begint wat af te nemen, maar met een aantal moet het wel leuk worden.
Ik heb die 700BF ontvangen!!!Cash in and receive 700 Battlefunds, worth $5 USD, for Battlefield:Heroes! To receive your Battlefunds sign up for the Gun Club newsletter by updating your preferences with the "Contact me about EA's products, news, events and promotions" checkbox at the top of this page, and clicking the "Redeem Now!" button below.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Die "kans" waar ze het over hebben in het originele topic, is om zichzelf in te dekken voor het geval EA zich toch terugtrekt uit de deal. Ik heb vaker offers gehad via BFH-forum. Ze zeggen altijd "Have a chance". Dit is puur indekken voor het geval het toch niet door gaat. Heb 1x meegemaakt dat ze zeiden "sorry, gaat niet door".psychoclown schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 23:44:
Best netjes! Alleen het was toch zo dat er een kans bestond dat je het kreeg of is het toch wel zeker geworden dat je 700BF binnen sleept?
Maar dit gaat dus gewoon door, werkt prima, ik heb ze binnen (en weer een newsletter er bij, dat helaas wel, ach, hoera voor gmail filters.)
Trouwens, even ter herhaling, hier de forumlink van BFH:
BFH Forum over gunclub BF
[ Voor 10% gewijzigd door Firesphere op 18-09-2010 00:13 ]
Dit topic is gesloten.
Stuur een DM met daarin je Bfheroes Account naam, link naar je profiel en link naar de group waar je in zit (optioneel), als je toegevoegd wilt worden aan de playertable.