Toon posts:

[PC] Battlefield Heroes - Deel 4 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 27.747 views

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-03 15:27
Als ik topic daar zo door lees staat het aanbod nog niet of niet meer op de site staat. Daarbij lees ik overal "chance", het lijkt er dus op dat je "kans" maakt wanneer je lid word van de Gun Club en het niet vanzelfsprekend is dat je BF krijgt.

LOL @ Youtube filmpje Goes Tier 1 op de BF-frontpage: Niet langer beschikbaar vanwege auterusrechtenclaim door EA _O-

[Voor 10% gewijzigd door Maranello op 14-09-2010 22:27]

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-03 12:54
Maranello schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 22:24:
[...]

LOL @ Youtube filmpje Goes Tier 1 op de BF-frontpage: Niet langer beschikbaar vanwege auterusrechtenclaim door EA _O-
Haha goed geregeld inderdaad :P

Hmm aankomend weekend maar weer eens een potje spelen met elkaar? ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-03 21:27

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Oeps, out of town. :F

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:50

M0nkeymen

Monkeystyle!

psychoclown schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:58:

Hmm aankomend weekend maar weer eens een potje spelen met elkaar? ;)
Na het voetbal kan ik wel :) maar das pas kwart over 4

edit: tijd voor deeltje 5?

[Voor 72% gewijzigd door M0nkeymen op 17-09-2010 15:54]

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

• psychoclown
Hmm misschien heeft het dan niet zoveel zin om een tabelletje te posten en kunnen we beter kijken wie er toevallig online is.

Deeltje 5 zal ik straks wanneer ik thuis ben openen en updaten, dat gaat niet zo fijn met een smartphone O-)

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-03 17:27
Hoop zondag weer mee te kunnen doen :)
Interesse in BFH begint wat af te nemen, maar met een aantal moet het wel leuk worden.

psnprofiles

• Primator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:20
Cash in and receive 700 Battlefunds, worth $5 USD, for Battlefield:Heroes! To receive your Battlefunds sign up for the Gun Club newsletter by updating your preferences with the "Contact me about EA's products, news, events and promotions" checkbox at the top of this page, and clicking the "Redeem Now!" button below.
Ik heb die 700BF ontvangen!!! :D

There is no place like 127.0.0.1

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-03 23:23

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik heb zojuist op Redeem geklikt, nu maar hopen dat alles goed is gegaan!

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• psychoclown
Best netjes! Alleen het was toch zo dat er een kans bestond dat je het kreeg of is het toch wel zeker geworden dat je 700BF binnen sleept?

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-03 23:23

Firesphere

Yoshis before Hoshis

psychoclown schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 23:44:
Best netjes! Alleen het was toch zo dat er een kans bestond dat je het kreeg of is het toch wel zeker geworden dat je 700BF binnen sleept?
Die "kans" waar ze het over hebben in het originele topic, is om zichzelf in te dekken voor het geval EA zich toch terugtrekt uit de deal. Ik heb vaker offers gehad via BFH-forum. Ze zeggen altijd "Have a chance". Dit is puur indekken voor het geval het toch niet door gaat. Heb 1x meegemaakt dat ze zeiden "sorry, gaat niet door".

Maar dit gaat dus gewoon door, werkt prima, ik heb ze binnen (en weer een newsletter er bij, dat helaas wel, ach, hoera voor gmail filters.)

Trouwens, even ter herhaling, hier de forumlink van BFH:
BFH Forum over gunclub BF

[Voor 10% gewijzigd door Firesphere op 18-09-2010 00:13]

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Stuur een DM met daarin je Bfheroes Account naam, link naar je profiel en link naar de group waar je in zit (optioneel), als je toegevoegd wilt worden aan de playertable.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee