SS is alleen maar leuk wanneer alle actie in het midden van de map plaats vind. Allebei de teams 2 vlaggen en flinke battles tussen lighthouse en town. Helaas gebeurd dat dus niet zo heel vaak.. want anders is er geen zak aan.
Zoo.. Weer eens wat potjes bfh gedaan en dat was wel weer even lekker zeg!
Moest eerst mijn controls aanpassen waardoor ik 3 lelijke deaths had maar daarna mooi terug gepakt met 15-4 en 10-0 op SS2. Wel redelijk leuk maar soms was mijn team echt om te huilen en deed ik weer alles.
Kan ook te wijten zijn aan het feit dat ik even moest in komen want later in het spel ging het prima
Overigens in het kader van, mijn bundel moet op zijn 2 november (en ik heb altijd een buffer omdat ik het niet snel genoeg door mijn smsjes/belminuten jas.. ook de reden dat ik bij mijn nieuwe abbo geen sms verdubbelaar heb) heb ik weer wat BF's aangeschaft. Wil het wel echt besteden aan leuke dingen en gezien ik mogelijk ook straks weer wat DrPepper keys ga scoren heb ik dus niet veel nodig maar toch even wat dingen geprobeerd op mijn gunner.. Dit is het resultaat:
Alleen het petje is nieuw maar past echt
precies in de stijl die ik bij mijn gunner wilde aanhouden.. lijkt nu heel erg op een britse SAS vind ik
[
Voor 70% gewijzigd door
psychoclown op 13-08-2010 18:48
]