Toon posts:

[PC] Battlefield Heroes - Deel 4 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 27.780 views

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 15:30
psychoclown schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 12:03:
[...]

Ach 1200+ per ronde moet je toch wel lukken wsLy? ;)
Beetje goede potjes en je komt makkelijk bij de 2200-2400 dus dat is alweer de helft!
Ja ik zit gelukkig rond de 1000-1500 gemiddeld per potje. Soms uitschieters richting de 3000.
En op vliegtuigen schieten levert ook lekker veel punten op icm piercing shot :p. 30-31 punten per hit hehe, meestal wel 5 of 6 hits als ik schiet.

Stichting Hobbyserver

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-05 09:14
Die Dr Pepper sets zijn zeker sinds deze week uit; ik zie ineens regelmatig hoofddoekjes en luipaardprintjes voorbij komen. Ik vind die voor de Nationals met die luipaardhuid niet echt zo stoer.

[Voor 14% gewijzigd door Maranello op 08-08-2010 21:35]

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:45

Xaverius

Ultraloper - korte dan... ๐Ÿ˜Ž

Ik zat vandaag ook met twee van die Pepper-set in een auto, niet geheel mijn smaak. Maar ja, het blijven team mates hรจ... ;)

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 15:43
Ik vind hem juist wel gaaf (de nationals versie dan). Met name het holster aan het been doet het hem wat mij betreft :P Gewoon het eerste additionele kledingstuk wat ik er gaaf uit vind zien :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• wsLy
Had me toch even 3 mooie rondes.
Totaal 7500 punten ofzo in 3 rondes tijd :p. Een ronde +/- 3000 punten, ernaar +/-2500 en daarnaar iets van 2000 punten.

Set-up:
- standaard moderate rifle
- knife

Piercing shot: 5
Stealth: 5
Mark Target: 1
Elixir: 2

Een gast wilde mijn hoofd op een bord hebben, hahaha. Hele discussie over mij bezig in de server dat ik een goede sniper was en wat mijn tactiek was. Dus even een quote van patton erbij gehaald 'The best defense is a good offense'. Meestal ben ik gewoon offensief bezig met de commando, zorgen dat ik achter de linies kom, of de vijand verzwakken door ze flink wat damage toe te brengen. Campen doe ik niet superveel aan tenzij we nog maar 1 of 2 vlaggen hebben en niemand de vlag verdedigd...

[Voor 48% gewijzigd door wsLy op 09-08-2010 21:41]

Stichting Hobbyserver

• Xaverius

Xaverius

Hij is aan het updaten nu en al eventjes bezig met strings.csv. Krijgen we nieuwe karakters (vrouwen) met een eigen kledinglijn (bestandsnaam)? :9

Ik heb zelf voor mijn commando:

[Voor 28% gewijzigd door Xaverius op 10-08-2010 12:58]

Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

• psychoclown
In de nieuwe update zitten zo te zien ook al de nieuwe widgets en emotes:

• wsLy
Xaverius schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:47:
Hij is aan het updaten nu en al eventjes bezig met strings.csv. Krijgen we nieuwe karakters (vrouwen) met een eigen kledinglijn (bestandsnaam)? :9

Ik heb zelf voor mijn commando:
[afbeelding]
Neem aan dat jij gaat voor het close combat werk, met een mesje rondsluipen en overal troops traps neerleggen :p?

Ik heb het liefste dat ik een enemy snel veel damage toe doe vandaar de lvl 5 piercing shot. Ik sluip nu wel veel met mijn mes rond, aangezien ik geen zin heb om continu VP uit te blijven geven aan een pistool. Vandaar mijn standaard wapen setup :p.

Daarstraks gunner hunter 3 behaald, nu moet ik 4 behalen... 10 gunners in 1 ronde neerknallen. Dat wordt dus gunner hunten...

Stichting Hobbyserver

• Xaverius

Xaverius

Nee, ik heb geen mes. Ik werk met een lange afstand pistool en de standaard telescoopgeweer. Vooral veel TT neerleggen op plekken waar de tegenstanders graag bij elkaar zijn en zo vaak mogelijk MT gebruiken. Topknal was รฉรฉn boven de 250 punten. >:)

Ik heb wel eens gedacht om het mes weer eens te pakken maar eigenlijk moet ik dan ook PB gebruiken omdat het anders wel lastig wordt om iemand snel liggend te krijgen. Kan je een mes en een pistool gebruiken zonder het telescoopgeweer? Of is die combinatie niet mogelijk...

Stop de verwelking!

• wsLy
Volgens mij kun je een mes en pistool tegelijk gebruiken.

Pff ik haat het om met een mes tegenover een gunner te staan die achteruit loopt en leg it gebruikt en dat ik niet bij hem kan komen terwijl ik elixir gebruik...

Vandaag een leuke spawn gehad met mijn soldier, FreddyKrueger, ik spawn recht bovenop een troop trap....... wordt dus gelanceerd en 3 seconde later was ik dood... fijn...

Stichting Hobbyserver

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:48
Mes en knive kan :)

• Xaverius

Xaverius

Ik zit de laatste tijd veel met een instabiele verbinding. In eerste instantie gaf ik UPC de schuld maar soms kan ik mijn tweede PC ook niet vlot bereiken. Misschien dat ik binnenkort de router maar eens ga vervangen en zien of dat het probleem is. Het is toch al een "probleemrouter" (linksys WRT54G v5) maar hij houdt het al een jaar of 5 uit.

Dus sta niet te kijken als je mij joined in een spel en ik ineens zonder zwaaien of groet weg ben, dan ben ik de verbinding met de server verloren.

Stop de verwelking!

• wsLy
Ik heb vaak last van 'lag / game die vasthangt' als ik een server join.... weet niet wat de oorzaak is...

Stichting Hobbyserver

• Xaverius

Xaverius

Ik denk dat dat iedereen wel eens heeft. Ik zie regelmatig een aantal teamgenoten in de lucht hangen wanneer ik als eerste de pot begin. Een seconde of 3-4 meestal zie je ze dan hangen in de lucht. :)
Vast iets met synchroniseren met de server ofzo.

Stop de verwelking!

• Maranello
Ik word nu al een week helemaal gek van de Connection Error 3. Regelmatig word ik ineens (midden in een ronde) uit games gezet en krijg ik die error. Voorteken is soms een traag laadscherm. Nooit last van gehad, niks bijzonders veranderd en ineens sinds een week last van. Andere games geen last.

Er wordt ook nergens een fatsoenlijk oplossing voor gegeven. Op het BFH-forum beginnen ze overal over poorten op de router triggeren, maar daar staat ook vaak bij dat het niet heeft geholpen, zo ook bij mij. Staat zelfs bij de Known Fixes dat je een dynamisch ip moet instellen op je pc (wat ik al had) en je netwerkkabel in een andere poort op je router (zelfs dat al geprobeerd) 8)7 Uiteraard modem ook gereset. Firewall en antivirus uit helpt ook niet.

Nu las ik ergens dat je IE moet gebruiken ipv Firefox en nu speel ik al een hele avond probleemloos; dat is nog niet gelukt deze week. 8)7 Morgen nog maar even aankijken. Raar want op de Launcher na staat de game los van de browser.

[Voor 3% gewijzigd door Maranello op 11-08-2010 01:38]

• Campo di Casa
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05:47
had gisteren ook veel problemen met de verbinding. Wou ff snel een paar potjes knallen met mijn gunner, maar dat ging dus ff niet door. Nadat ik een paar keer van de server was gekickt, ben ik er maar mee gekapt :)

vandaag maar ff kijken of ik nog een paar potjes doe. ben nu tijdelijk geswitch van soldier naar gunner. puur om de gunner wat te levellen. zat nog op level 15. Soldier gaat niet zo hard meer, en zit nu op level 22. speelt wel lekker :D

• Xaverius

Xaverius

Net even een spel gespeeld maar het spawnkillen, basecamping en idler-killing gebeurde zoveel dat ik maar gestopt ben. Ik speel voor mij plezier maar als ik spawn tussen gunners dan ben ik binnen een seconde ook weer door. Ook pakten ze de vlag niet dus ja, dan maar het spel stoppen. Ook was er een sniper tussen die me meteen weer MT'de als ik mijn onzichtbaarheidsmantel omdeed.

Echt, verschillende servers het zelfde vuile spel. :(

Stop de verwelking!

• peet79
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-04 21:26
Ja, jammer is dat altijd van SS. In CC wonnen jullie nog flink, maar in SS was alle balans zoek. Ik probeer die map altijd zoveel mogelijk te vermijden, maar het kwam nu wel even goed uit om de daily mission (deal damage with vehicle) te halen. Vond het laatste potje wel leuk toen wij de twee home bases hadden en jullie lighthouse en village. Veel tanks afgeschoten met mijn eigen tank. Maar ook dat was uiteindelijk weer unbalanced, omdat er veel meer tanks respawnen bij de homebase dan bij lighthouse/village. Ik snap niet dat ze niet wat meer vehicle spawns hebben daar.

• psychoclown
SS is alleen maar leuk wanneer alle actie in het midden van de map plaats vind. Allebei de teams 2 vlaggen en flinke battles tussen lighthouse en town. Helaas gebeurd dat dus niet zo heel vaak.. want anders is er geen zak aan.

Zoo.. Weer eens wat potjes bfh gedaan en dat was wel weer even lekker zeg!
Moest eerst mijn controls aanpassen waardoor ik 3 lelijke deaths had maar daarna mooi terug gepakt met 15-4 en 10-0 op SS2. Wel redelijk leuk maar soms was mijn team echt om te huilen en deed ik weer alles.
Kan ook te wijten zijn aan het feit dat ik even moest in komen want later in het spel ging het prima :)

Overigens in het kader van, mijn bundel moet op zijn 2 november (en ik heb altijd een buffer omdat ik het niet snel genoeg door mijn smsjes/belminuten jas.. ook de reden dat ik bij mijn nieuwe abbo geen sms verdubbelaar heb) heb ik weer wat BF's aangeschaft. Wil het wel echt besteden aan leuke dingen en gezien ik mogelijk ook straks weer wat DrPepper keys ga scoren heb ik dus niet veel nodig maar toch even wat dingen geprobeerd op mijn gunner.. Dit is het resultaat:

Alleen het petje is nieuw maar past echt precies in de stijl die ik bij mijn gunner wilde aanhouden.. lijkt nu heel erg op een britse SAS vind ik :)

[Voor 70% gewijzigd door psychoclown op 13-08-2010 18:48]

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-06 23:22

Flapmo

and back is gigi!

Alleen gaan gunner en britse SAS niet bepaald samen ;)

@iedereen uit deel 1/2 van deze serie: :w :w hoii ;)

[Voor 34% gewijzigd door Flapmo op 14-08-2010 00:33]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Maranello
Toevallig laatst ook mijn outfit voor mijn Soldier gecomplementeerd met een hoed. Omdat ik nu weer meer met Stoofpeer speel. Die jas had ik al; dat was die jas die toen per ongeluk een keer voor een paar VP unlimited te verkrijgen was. Ik had er een helm bij, maar die paste niet zo. Deze pas er goed bij.

[Voor 6% gewijzigd door Maranello op 14-08-2010 01:35]

• psychoclown
Flapmo schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 00:32:
Alleen gaan gunner en britse SAS niet bepaald samen ;)

@iedereen uit deel 1/2 van deze serie: :w :w hoii ;)
Ja ik weet het maar hij ziet er tof uit en dat is het doel;)
Maranello schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 01:34:
Toevallig laatst ook mijn outfit voor mijn Soldier gecomplementeerd met een hoed. Omdat ik nu weer meer met Stoofpeer speel. Die jas had ik al; dat was die jas die toen per ongeluk een keer voor een paar VP unlimited te verkrijgen was. Ik had er een helm bij, maar die paste niet zo. Deze pas er goed bij.
Ziet er goed uit! Overwoog zelf die pet altijd maar nu toevallig met die brutes vond ik deze muts veel beter staan!

Gisteren wat potjes met Peto nog samen gespeeld maar dat ging niet zo vlekkeloos, moest eerder al mijn settings wijzigen maar de tweede keer had het spel de instellingen van next / previous slot weer naar default gezet terwijl ik deze aan 2 skillslots had toegewezen.. Dat conflicteerde natuurlijk als een malle waardoor ik niet kon schieten als ik geen shield aan had en meer van dat soort irritante dingen. Ik kon ook heel vaak niet meteen schieten maar had een delay van 1-2 seconde alsof de knop nog ingedrukt was.. heel raar in ieder geval.

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:44
Balans is de afgelopen dagen weer ver te zoeken. Of we worden keihard afgemaakt, of wij maken hun af. Gebeurd eigenlijk op elke map. Behoorlijk frustrerend om een aardige server te vinden.

Begin van de avond Gladiatrix gejoind aan zijn score (0-7) te zien werd het lastig. Tegenstanders bleven steeds met 6-7 man bij elkaar, was echt niet te doen. Nog een paar andere gezocht, maar uiteindelijk maar 1 uit mijn favorieten gekozen. Levels waren wat lager 15-20, maar iig weer wat lekker knalwerk.

psnprofiles

• psychoclown
Binnenkort na mijn hertentamens even lekker potje knallen?
Teamwork, gezelligheid en goede medespelers mis ik wel!

Datum: Vrijdag 20 Augustus | Aanvang: ~14:00

#Got usernameBFH-accountHeroClassTeamLevelEventueel
1.psychoclownkyozu.kyozu2GunnerNationals22National - Soldier / Royal - Gunner

[Voor 72% gewijzigd door psychoclown op 15-08-2010 17:32]

• Maranello

2.MaranelloMaranelloStoofpeerSoldierNationals26National - Gunner / Royal - Soldier

En ik ben straks ook nog online te vinden.

Edit: Net weer ff paar leuke potjes gehad met Peto84, M0nkeymen, Joep en Psychoclown _/-\o_

[Voor 5% gewijzigd door Maranello op 15-08-2010 17:10]

• psychoclown
Maranello schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 14:00:
Edit: Net weer ff paar leuke potjes gehad met Peto84, M0nkeymen, Joep en Psychoclown _/-\o_
Ja waren weer geslaagde potjes!
Ik begin ook weer een beetje in vorm te raken en de lange inactiviteit heeft mijn scores nog niet negatief beรฏnvloed ;)

Vroeg me trouwens af.. we hebben de ubers / supers die nauwelijks tot geen verbetering zijn ten opzichte van hun tier 1 varianten. Is hier de laatste tijd nog aan getweaked door EA?
Zijn de moderne wapens een even grote 'verbetering'? :)

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:10

M0nkeymen

Monkeystyle!

Ik vind de M16 persoonlijk vrij irritant. Hij lijkt het beter te doen dan de "gewone" super wapens. Maar precieze details heb ik ook niet. Ik heb moeite om met een gunner met gewone wapens om een soldier om te leggen met een M16.

edit: Helaas moet ik vrijdag om 2 uur weer werken :(

[Voor 13% gewijzigd door M0nkeymen op 16-08-2010 10:22]

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

• Primator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:35
Geen idee wie ik gekieteld heb, maar kreeg vandaag dit bericht:

You have been added as a VIP on the server Grizzles Folly

:)

There is no place like 127.0.0.1

• peto84
Dat is de voormalige Weslys Playground, ik heb de melding ook.

In de game browser is mijn VIP status ingetrokken, gok dat dit nu bij iedereen zo is.

Edit: toch weer VIP nu, begrijp er niets meer van.

[Voor 15% gewijzigd door peto84 op 16-08-2010 21:30]

psnprofiles

• Maranello
Na Weslys was het eerst 'pietje power' toen bleef ik al VIP. Nu was ik ook nog VIP, maar krijg ik net als jullie alsnog een melding. Die VIP-slots legen ze dus niet steeds bij nieuwe klanten.

• psychoclown
Wel slordig eigenlijk maar ook dom van de nieuwe klanten dat ze dat niet checken ;)
Achja kunnen we aankomende vrijdag wel mooi gebruik van maken als we met veel zijn O-)

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Welke wapens draagt de standaard gunner nu?

Gewoon die tier1 (standard?) MG + long MG + RL ?

• psychoclown
Met standaard bedoel je meest voorkomende setup?
Zelf gebruik ik nog altijd de default tier 1 MG MR en MR shotgun.
Zit er alleen wel over te denken om de tier 2 variant van de MG te halen.

• peet79

2.MaranelloMaranelloStoofpeerSoldierNationals26National - Gunner / Royal - Soldier
3.Peet79TeringbillyTeringbilly3rdCommandoRoyals24National - Soldier

Lijkt me wel weer eens gezellig. Ik ben gelukkig nog steeds vrijgesteld van de arbeidsplicht dus vrijdag middag komt goed uit. Gezellig op Grizzles folly neem ik aan.

• psychoclown
peet79 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:29:
Lijkt me wel weer eens gezellig. Ik ben gelukkig nog steeds vrijgesteld van de arbeidsplicht dus vrijdag middag komt goed uit. Gezellig op Grizzles folly neem ik aan.
Geen idee welke server dat is, zag je er laatst wel in zitten maar goede servers zijn altijd prima :)

• Primator
Mogelijk een bug in het VIP systeem op de servers:

http://www.battlefieldheroes.com/en/forum/showthread.php?tid=160785

• psychoclown
Hmm dat zou een heel logische verklaring zijn waarom we nog altijd VIP zijn op wsLy's oude server :)

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:38
Haha inderdaad, ik ben er ook nog altijd VIP :).
De nieuw Burly Bruce's set is wel aardig gaaf :) heb een paar onderdelen ervan gekocht, ziet er wel gaaf uit :)

gewoon nee.

• peet79
SanderPS3 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:14:
Haha inderdaad, ik ben er ook nog altijd VIP :).
De nieuw Burly Bruce's set is wel aardig gaaf :) heb een paar onderdelen ervan gekocht, ziet er wel gaaf uit :)
Ik heb de holsters van beide sets gekocht, vind ze inderdaad erg leuk. Uiteraard heb ik ook de pistol emote voor mijn mando gekocht. Altijd leuk als je snipers neer haalt en daarna met de pistol emote op de proppen komt.

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-10-2022
Even een terloops vraagje;

Heeft iemand al enig idee of het mogelijk is je eigen Battlefield Heroes server te hosten? Compleet buiten DICE om (unranked enzo). Ik had al enige geruchten gehoord over het tweaken van de Battlefield 2 Dedicated Server het mogelijk zou kunnen zijn?

Ik vond Battlefield Heroes vroeger geweldig, en speelde het dan ook uren per dag, tot aan "de" update die aardbevingen had veroorzaakt. Ook bij mij kwam het melkkoe-idee weer boven en zag er geen toekomst meer in, of ik en mijn vrienden zouden dan uitgemolken mogen worden voor het net wat betere wapen. (Waar was het initiรซle idee gebleven dat iedereen een gelijke kans had en voor uiterlijkheden betaald moest worden. Iedereen boven level 10 had minstens 1 customization). Maar ik zou het graag nog eens willen oppakken met vrienden een potje willen spelen.

• peet79
Uiteindelijk valt het wel mee met die update. De uber/super weapons vallen wel mee qua verbetering, behalve de knive. Die is echt een stuk beter.

In de praktijk komt het erop neer dat als je 3 tot 5 euro betaald om voor je hero de standaard wapens te halen (3 voor 2 en 5 voor 3) dat je met VP makkelijk al je widgets en dergelijke kunt betalen. Dit komt voornamelijk door de toevoeging van de daily missions, simpele missions (get 5 kills of capture 3 flags) die het mogelijk maken om elke dag 75 VP te verdienen.

Volgens mij hebben we hier ook nog een aantal mensen spelen die helemaal geen BF hebben uitgegeven, misschien kunnen die aangeven of dat nog goed gaat.

Op zich is niemand het hier eens met het feit dat je kunt betalen om een verbetering te krijgen, niet alleen op het wapens gedeelte, maar zeker ook met bepaalde widgets, maar in de praktijk moet ik zeggen dat het me nogal meevalt. Ik kom het in ieder geval heel weinig tegen.

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

peet79 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 08:26:
Uiteindelijk valt het wel mee met die update. De uber/super weapons vallen wel mee qua verbetering, behalve de knive. Die is echt een stuk beter.

In de praktijk komt het erop neer dat als je 3 tot 5 euro betaald om voor je hero de standaard wapens te halen (3 voor 2 en 5 voor 3) dat je met VP makkelijk al je widgets en dergelijke kunt betalen. Dit komt voornamelijk door de toevoeging van de daily missions, simpele missions (get 5 kills of capture 3 flags) die het mogelijk maken om elke dag 75 VP te verdienen.

Volgens mij hebben we hier ook nog een aantal mensen spelen die helemaal geen BF hebben uitgegeven, misschien kunnen die aangeven of dat nog goed gaat.

Op zich is niemand het hier eens met het feit dat je kunt betalen om een verbetering te krijgen, niet alleen op het wapens gedeelte, maar zeker ook met bepaalde widgets, maar in de praktijk moet ik zeggen dat het me nogal meevalt. Ik kom het in ieder geval heel weinig tegen.
Ik heb 1x een rocket launcher gekocht, verder heb ik nog geen geld uitgegeven aan BFH, het is wel te spelen maar het word wel een stuk moeilijker, zeker als je sterke tegenstanders heb. Je wint bv.gunner vs supergunner minder. Een goede soldier met een M16 word ook al moeilijk, heeft deze ook nog eens tonic dan kun je het vergeten.

Als commando is het wat makkelijker omdat je dan zelf de prooien kun kiezen en MT 5 vind elke andere commando een ramp. alleen moet je knife gevechten vermijden.

• psychoclown
peet79 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 08:26:
Sluit ik me helemaal bij aan, in eerste instantie baalde ik als een stekker want ik wilde alleen geld uitgeven aan het uiterlijk maar goed de ubers/supers vielen heel erg mee. De meesten kan ik makkelijk aan met mijn default MR MG en RL. De enige echt lastige zijn de soldiers met een m16.. op de een of andere manier doen die wel extra damage.. maar ik zal er (ook vanmiddag) even extra goed op letten!

• peet79
shop ligt eruit Ik wou eigenlijk nog wat tonics kopen voor onze match over een uurtje. :(

• psychoclown
Ja had ik ook gezien inderdaad, achja zul je vast niet nodig hebben ;)

• peet79
Ik gebruik ze op mijn mando om mee te healen, dat gaat beter dan met bandages, aangezien bandages een % van je max health healen wat bij mando niet hoog is en tonics gewoon standaard 50HP. Daarbij zijn tonics ook veel sneller.

• Joep
Ik heb รฉรฉn keer een smsje gestuurd, maar toen ik erachter kwam dat het buiten m'n bundel om ging, heb ik er niets meer aan uitgegeven. Het is nogal moeilijk om gunner te spelen zonder rocketlauncher en health-widgets, aangezien een gunner zich niet kan healen. Soldier is al een stuk makkelijker te spelen zonder er ook maar iets voor uit te geven. Ze kunnen zichzelf healen en als je grenade spam en blasting strike goed gebruikt kun je knivers makkelijk aan en gunners ook wel. Ik heb bill's bomb gekocht en dat maakt het vooral tegen campers, noobs en gunners een stuk makkelijker. Commando is dan weer iets moeilijker zonder VP of BF. De standaard knive heeft geen bereik en de standaard rifle doet te weinig damage en heeft teveel recoil. Ik overweeg om binnenkort de uber-set te kopen, met de uber rifle, knive en pistol.
peet79 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:05:
Ik gebruik ze op mijn mando om mee te healen, dat gaat beter dan met bandages, aangezien bandages een % van je max health healen wat bij mando niet hoog is en tonics gewoon standaard 50HP. Daarbij zijn tonics ook veel sneller.
En je bent niet door iedereen te zien als blauwe gloed :P

[Voor 19% gewijzigd door Joep op 20-08-2010 14:09]

• peet79
Joep schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:08:

[...]

En je bent niet door iedereen te zien als blauwe gloed :P
En ze zijn niet te cancellen door vijandig geweer vuur. dat scheelt natuurlijk ook.

@psychocolwn/kyozu
net gekicked voor een vip en kom je huidige server niet in. Niet beter om naar de oude wsly's playground te gaan?

O ja, de shop doet het trouwens weer

• psychoclown
peet79 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:05:
Was ook maar een flauwe grap :P
Maar tonic heeft inderdaad voordelen, ik gebruik bandages daarentegen vooral op rustige momenten als niemand healed :)
peet79 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:21:
[...]

En ze zijn niet te cancellen door vijandig geweer vuur. dat scheelt natuurlijk ook.

@psychocolwn/kyozu
net gekicked voor een vip en kom je huidige server niet in. Niet beter om naar de oude wsly's playground te gaan?

O ja, de shop doet het trouwens weer
Klopt en afgelopen server was wel erg lache!
Ja is goed daar was ik om 2u in maar toen was het op 2 nationals na leeg, ik kom er zo in ieder geval weer aan ;)

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-06 21:39
Ik speel zonder te betalen, haal meestal wel goede scores. Speel met een soldier en een commando.

Met de soldier haal ik vaak makkelijk boven de 10 kills. En meestal krijg ik zon 1000 - 1500 pts.

• peet79
Ik zie psychoclown voor me staan bij windmill, achter een muurtje terwijl hij "medic" emote nadat hij een royal gunner heeft afgeslacht. Ik denk, die gaat aan mijn mes, ik ren naar hem toe en 5 meter voor ik bij hem ben, connection error. Ligt de UPC eruit. frustrerend. :(

Verder wel een aantal leuke potjes gespeeld. Eerst met Joep en toen die wegging met Psychoclown. Was weer gezellig.

• psychoclown
Ja ik vond al vreemd waar je opeens was, afgesloten met 8-2 ofzo en toen joep gejoined maar die moest al gauw even weg om te bellen. Daar ook maar even 9-1 gemaakt :)
Waren leuke, gezellige potjes maar niet echt je van het. Weinig echt tegenstand op sommige momenten en het potje die lastig was was toen jij er niet in kon komen billy, was je een mooie aanvullig op de royals geweest :)
Helaas dus niet zoveel punten geharkt maar bij een potje samen met billy, waar ik overigens moeite had kills te maken, toch wel de 3k aangetikt omdat ik zoveel dmg wist te doen aan het front (4-5 man sterk).

• peet79
Wahoo, inf 4 gehaald.
http://screenshot.xfire.com/s/102940522-1.jpg
Grootste gedeelte was ik en Joep tegen 5 nationals. >:)

• Joep
Wat een klunzen waren dat zeg, krijgen een soldier niet eens van de kerktoren in VV :+

• Svardskampe
Hmm, dailies, daar had ik nog niet van gehoord?
Nuja, zoals ik al meerdere reacties heb gelezen is het zwaar kut om met bepaalde classes te spelen. Jammer dat niemand nog heeft gehoord over het private server gedeelte.

Is de gunner trouwens nog altijd zo overdreven OP als toendertijd met kerstmis?

• psychoclown
Sedative schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 00:09:
Hmm, dailies, daar had ik nog niet van gehoord?
Nuja, zoals ik al meerdere reacties heb gelezen is het zwaar kut om met bepaalde classes te spelen. Jammer dat niemand nog heeft gehoord over het private server gedeelte.

Is de gunner trouwens nog altijd zo overdreven OP als toendertijd met kerstmis?
Vind eigenlijk dat het wel goed gebalanced is.
Tuurlijk zie je soms mensen er massaal bovenuit springen maar dat komt niet door de class, dat kun je met elke class wel. Zelf speel ik al geruime tijd (voor en na mijn tijdelijke stop) gunner, gewoon omdat ik het heerlijk vind spelen. Ik ben niet echt een sprayertype maar lekker rossen met mg en Kegzooka's strooien,massaal damage doen en bovenaan eindigen vind ik gewoon leuk en daar doe ik het voor :)

• Svardskampe
Hmm, ok dan

Toendertijd was het echt zwaar overdreven hoe overpowered de gunner was. Ook mensen die van de eerste dag zelf als gunner kloegen omdat de balans ver zoek was.

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Ach, met een gunner leg je aardig wat mensen om klopt. Maar na een gevecht kan je je niet zomaar ' healen' zonder daar VP voor te betalen, of zelfs BF. Een soldier kan dit weer wel, maar killt allicht wat minder makkelijk. Een Sniper wordt gewoon niet geraakt dus heeft geen nadeel aan het niet kunnen ' healen' . Als je als sniper geraakt wordt echter ben je dood ook :).

Sounds pretty balanced to me.

• Primator
Flapmo schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 08:40:
... Maar na een gevecht kan je je niet zomaar ' healen' zonder daar VP voor te betalen, of zelfs BF...
Ik gebruik daar de eventueel aanwezig vliegtuigjes voor als doelwit icm FF. Hoewel dat misschien onder een gevecht valt.

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-06 21:04
Ik ga ook eens weer beginnen; kijken of het leuker is geworden.

• psychoclown
Primator schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:38:
[...]

Ik gebruik daar de eventueel aanwezig vliegtuigjes voor als doelwit icm FF. Hoewel dat misschien onder een gevecht valt.
Inderdaad, als je een beetje kan aimen kun je een vliegtuig heel het level door blijven volgen en ook op enorme afstand met de MR MG nog aan gort knallen :P
Daarom vind ik SS2 eigenlijk ook wel leuk beetje die berg in bezit houden en ze maar stangen. Helaas is er geen zak aan als ze alleen maar het vliegtuig pakken en het geen samengestelde blitzkrieg is van het gehele team. Dan heb je tenminste wat uitdaging.. vliegtuig komt razend op je af terwijl je in gevecht bent met een tank die over de linkerkant komt aan Royals zijde als National zijnde ;)

Beetje tegenstand vind ik totaal niet erg anders is het te simpel en verslap ik alleen maar O-)

• peto84
Weer leuke potjes gespeeld vanavond.
Begon aardig met een volle lvl 30 server volgens mij.
Aardig wat geknal de hele tijd, maar dat word je ook zat. Later het wat rustiger opgezocht en Maranello gejoind.

Op gegeven moment vervelende aimbotter erin. Altijd eenvoudig te herkennen als je steeds door hem wordt afgeknald en de rest van zijn team er geen bal van bakt. 3000+ scores en KD van 23-5.
Confronteer je hem ermee, duidelijk te merken dat het in het potje erna uitgezet is. Begint ie tegen mij te flamen dat ik hem zo makkelijk kill. Doel bereikt dacht ik zo.

Morgen onderhoud, eindelijk de nieuwe map?
Nu die ook weer voor een korte tijd in PTE is?

psnprofiles

• psychoclown
peto84 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 00:09:
Op gegeven moment vervelende aimbotter erin. Altijd eenvoudig te herkennen als je steeds door hem wordt afgeknald en de rest van zijn team er geen bal van bakt. 3000+ scores en KD van 23-5.
Confronteer je hem ermee, duidelijk te merken dat het in het potje erna uitgezet is. Begint ie tegen mij te flamen dat ik hem zo makkelijk kill. Doel bereikt dacht ik zo.
Mooi even een koekje van eigen deeg gegeven ;)
Morgen onderhoud, eindelijk de nieuwe map?
Nu die ook weer voor een korte tijd in PTE is?
Hmm dat zou wel heel vet zijn! Ben heel erg benieuwd in ieder geval aangezien ik nooit op de PTE speel.

• Maranello
peto84 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 00:09:
Haha ja wat een prutser! Meerdere games 3000+ en >15 kills en offensief spel en ineens gaat ie een halve game zitten verstoppen en als je hem ziet is die snel neer. Die liet zich wel erg makkelijk kennen :P

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Als er een cheater in het spel is, probeer ik altijd op hem te aimen. Gewoon om hem te irriteren. Meestal wil hij je dan terug pakken en dan heb ik fraps draaien :)

Ben erg benieuwd naar de nieuwe map, vind het wel aardig lang duren voordat de nieuwe mode en map komt.

[Voor 24% gewijzigd door M0nkeymen op 26-08-2010 15:20]

• Joep
Ik speel niet in FTE dus heb geen idee welke nieuwe map of mode, wel iets vaags van gehoord...

• psychoclown
Woodland nog iets met als nieuwe game mode CTF. Tijd terug heeft peet er wat over verteld moet je maar even in dit topic zoeken :)

• Joep
Net een filmpje over Woodlands Alpine Assault gezien. Dat wordt zo'n ontzettende commando-map >:)

[Voor 11% gewijzigd door Joep op 26-08-2010 16:36]

• peet79
Ze hebben een heleboel dingen getest in de PTE. Een tijd terug inderdaad CTF en CTC, (flag en crate) twee nieuwe spel modi. Ik heb twee dagen geleden nog even in PTE gekeken en ze waren nu weer woodlands aan het testen. Enige nadeel was dat ze de store hadden dichtgegooid en ik dus alleen met standaard wapens kon meedoen. Aangezien ik daar met commando speel en ik nooit met een sniper speel heb ik dat snel weer opgegeven.

Dit is volgens mij de derde keer dat woodlands in de PTE komt, of Alpine Assault zoals ie tegenwoordig het. Heb het de derde keer niet goed kunnen testen zoals ik hierboven gezet heb, wat ik met de tweede keer testen tegen kwam was dat ze er wat tanks uitgegooid hadden en dat ze zo'n paarse mist als in SS2 hebben toegevoegd, om het de snipers niet te makkelijk te maken. Verder hebben ze wat grafische bugs aangepakt.

edit:
Joep schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 16:35:
Net een filmpje over Woodlands Alpine Assault gezien. Dat wordt zo'n ontzettende commando-map >:)
Was het niet een oud filmpje, zonder paarse mist? Want ze hebben hem wat aangepast.

[Voor 15% gewijzigd door peet79 op 26-08-2010 16:37]

• Xaverius

Xaverius

Net even een potje Bucaneer gedaan waarbij de tegenstanders bij het schip bleven, lekker bijelkaar. Dus heb ik 2244 punten gehaald vrijwel zonder te schieten en alleen maar TT gebruiken. Ze liepen maar wat rond bij die rotsen aan de voorzijde en ik ben niet รฉรฉn keer gezien heb heb bijna alleen maar >100 punten per TT gehaald. >:)

Stop de verwelking!

• psychoclown
Zondag weer een potje spelen met een aantal tweakers?
Heb ik wel veel zin in namelijk dus ik zal het balletje opgooien:

Datum: Zondag 29 Augustus | Aanvang: ~14:30

• Xaverius

Xaverius

Ik garandeer zoals gewoonlijk niks, het hangt er van af hoe hier de middag besteed gaat worden. Mocht ik tijd vrij hebben (lees: de vrouw behoeft geen aandacht) dan kan ik wel eens langskomen. :)

Stop de verwelking!

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Helaas ik moet een keer overslaan. Speel nog wel wekelijks dus misschien de volgende keer beter.

• peet79
Xaverius schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 16:32:
Ik garandeer zoals gewoonlijk niks, het hangt er van af hoe hier de middag besteed gaat worden. Mocht ik tijd vrij hebben (lees: de vrouw behoeft geen aandacht) dan kan ik wel eens langskomen. :)
Same here ;)

• psychoclown
Nouja we zien wel, sowieso kunnen we het weer vaker plannen dus als het nu niks wordt wellicht een volgende keer ;)

• peto84
psychoclown schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:47:
Zondag weer een potje spelen met een aantal tweakers?
Heb ik wel veel zin in namelijk dus ik zal het balletje opgooien:
[...]
Ik gooi liever een keg op (met een bazooka erachteraan) ;)

Was weer leuk vanmiddag, althans met Maranello :P
De "rest" was nergens te bekennen.
VV only server, begin was het simpel, maar gaandeweg kwamen de hoge levels erin.
1x zijn ze op 2-0 gekomen maar de rest allemaal "eenvoudig" gewonnen. (hoge scores maar we moesten er hard voor werken)

psnprofiles

• psychoclown
Zo te horen heb ik leuke matches gemist maar ik had dan ook helaas niks meer vernomen en moest nog wat dingen doen. Binnenkort maar weer een keer plannen :)

• Xaverius

Xaverius

Ik was al aan het inspelen (en te proberen vandaag lvl24 voor mijn commando te halen) toen vrouwlief langskwam. Uiteindelijk zijn we de stad ingegaan voor schoenen en hebben we geprobeerd het world statues-publiek te mijden.

Al met al zat ik om 16:20 klaar maar toen was ik te laat. Nog <10k voor lvl24 nu. Dat wordt vanavond niks meer denk ik, op tijd slapen en nu nog TV aan het kijken.

Verder werd er vanmiddag bruut gespeeld door de royals, de nats zaten vol met snipers en konden daardoor niet tegen de gunners op...

Stop de verwelking!

• Maranello
Net met Xaf (Gemenerikgunner) nog game 3vs3 op Sunset Showdown. Uiteindelijk 3-0 gewonnen.

• Xaverius

Xaverius

Damn, het is dat ik op het laatst respawnde op onze eigen base, anders had je niet boven me gestaan...

Ik moet trouwens nog 6k voor Xaffie2 om naar lvl 24 te gaan. Ik zit te twijfelen, neem ik een tweede voor PB of ruil ik mijn eerst daarin om voor twee PS en koop ik die lange-afstand rifle...

edit:
Jammer dat het geld kost om een naam aan te passen, dan had gemenerikgunne gewoon Xaffie4 geheten...

[Voor 16% gewijzigd door Xaverius op 30-08-2010 00:45]

Stop de verwelking!

• peet79
Ik gebruik PB nooit. Als je serieus wilt kniven raad ik je aan elixer eens lekker hoog te zetten. Ik heb zelf voor lvl 24:
Stealth lvl 5
Elixer lvl 5
TT lvl 2
MT lvl 1
Het voordeel van elixer zo hoog is dat je de hele tijd die stealth nodig heeft om te recharchen elixer hebt. De tijd dat je zichtbaar bent kun je dus als een gek rond lopen. Daarnaast heb je natuurlijk ook een schild van 40, waardoor je een goede kans loopt een knive gevecht onbeschadigd uit te komen.

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Heb laatst een paar potjes gespeeld met pistol en superknife:
Stealth lvl 5
Elixer lvl 5
Posion blade lvl 5
Mark target lvl 1

Ging wel lekker maar als er iemand met MT5 is heb je nog steeds problemen.
Mijn andere combo is nu:
Piercing shot lvl 5
Mark target lvl 5 om de andere snipers te irriteren :P werkt verbazingwekkend goed!
stealth lvl 4
Elixer lvl 2 handig om burning bullets te stoppen.

De laatste vind ik fijner omdat je dan niet zo veel dood gaat. :D

• Xaverius

Xaverius

De laatste tijd zijn er volgens mij wel meer commando's die MT hoger hebben staan, of het komt omdat ik tegenwoordig natuurlijk tegen hogere lvl's speel dat het me opvalt. Het is zeker irritant, vooral bij MM als je net bij de rocket bent. Al die gunners en soldiers die daar in de buurt zitten hebben je binnen 2 seconden al neergelegd. :(

Misschien dat ik die elixer eens ga proberen, maar dan moet ik wel mijn PB er voor opofferen.

Stop de verwelking!

• psychoclown
Aankomende zondag nog mensen die zin hebben een potje te spelen in de middag? :)

• peet79
Vanaf dinsdag is de nieuwe map online
From Tuesday 7th September, Alpine assault will be added to map rotations and it will be available for server admins to add to their own personal map rotations, leaving an all new battlefield open for you to explore and conquer.
bron

• psychoclown
Zag het ja, nice ik ben heel erg benieuwd! :)

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Ik ben uiteraard ook erg benieuwd, nog geen tabeletje voor zondag? ik ben denk ik aanwezig :P

• Maranello
Ik denk dat ik morgen ook weer eens van de partij ben, rond 14:30 neem ik aan

• psychoclown
Dan maken we er toch snel eentje :D

Datum: Zondag 05 September | Aanvang: ~14:30

• Xaverius

Xaverius

Ik twijfel, het kan zijn dat ik even met mijn vrouw mee ga als zij voor haar werk weg moet. Maar als ik niet ga dan zien jullie me wel verschijnen.

Stop de verwelking!

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Datum: Zondag 05 September | Aanvang: ~14:30

2.M0nkeymenGladiatrixVonZweinsteinGunnerNationals26royal soldier

• Xaverius

Xaverius

Ik wilde meespelen en tot 14.28 ging alles goed (even inspelen) maar daarna kreeg ik verbindingsproblemen hier en ik zie niet waaraan dit ligt. Misschien dat ik zo de modem nog ff reset en anders is het jammer...

Stop de verwelking!

• Maranello
Xaverius schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:19:
Ik wilde meespelen en tot 14.28 ging alles goed (even inspelen) maar daarna kreeg ik verbindingsproblemen hier en ik zie niet waaraan dit ligt. Misschien dat ik zo de modem nog ff reset en anders is het jammer...
Sommige servers lijken wel zeer overgevoelig voor instabiele verbindingen. Toen ik om 14:30 begon had ik al na 5 minuten een connection error (3), was toch een rotserver. Royals waren 1 grote massa van hoog level Soldiers en Gunners met uberweapens waar niet doorheen te komen was. Toen ben ik met Psycho en M0nkeymen meeverhuisd naar Relichs Brutal Bay, daar heb ik zelden errors en vanmiddag ook weer 1,5 uur geen error gezien.

• psychoclown
Ja dat was weer even leuk, behalve het eerste potje want dat was echt niet te doen hoe goed die op elkaar ingespeeld waren. Alleen wel zonde dat ik op een gegeven moment gek werd van mijn toetsenbord want een aantal toetsen vielen uit.. koffie over je tobo is geen aanrader :(

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:46

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Zijn er meer mensen die heel erg uit kijken naar Alpine Assault morgen?
De I3D-The Pit server zal draaien met alleen Alpine Assault en de developpers van Battlefield Heroes zullen op deze server ook hun kunsten laten zien. Als het goed is kan er gewoon gejoined worden.

Verder, is dit mijn hero:
http://www.battlefieldheroes.com/en/heroes/194144102
En heb ik net de GoT 8 group gejoined.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Had even wat spelers opgezocht waar we gister tegen speelde:
Carembarrank 36
bazz+rank 80
ToOlzZzrank 776
cochonouxrank 10
Ivan_warriorrank 195

Ze zijn allemaal level 30, dus het was vrij normaal dat we verloren... ;)

• psychoclown
Jemig.. rank 10... mja dan vind ik het inderdaad niet verwonderlijk.
En op elkaar ingespeeld en allemaal 5+x zoveel uren erin zitten als dat ik heb, vind het dan nog wel netjes dat ze toch steeds even nodig hadden om me neer te krijgen :+

• Xaverius

Xaverius

Ik heb er drie potjes AA nu opzitten en op zich is het wel een aardige nieuwe map. Het is wel gevaarlijk met al die ruimte voor snipers maar gelukkig zitten er wel wat jeeps tussen dus kan je je snel verplaatsen. Er zitten wel twee mooie strongholds in het midden, de gestapelde bomen en het huis er tegenover. :)

Stop de verwelking!

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Gister ook AA gespeeld, het is inderdaad wel een aardige map. Wij hadden een watermill en die andere high hill(volgens mij heet ie zo, die andere stronghold). En in het midden was het een aardig slag veld. Precies zo als je wilt :)

• Primator

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Stuur een DM met daarin je Bfheroes Account naam, link naar je profiel en link naar de group waar je in zit (optioneel), als je toegevoegd wilt worden aan de playertable.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee