Gefeliciteerd!
Ik ben dichtbij mijn 2e lvl 30. Nog 2 levels en een beetje
Van de week even op pad geweest met mijn sniper en een uberknife gekocht voor 1 dag.
Stealth en elixer erbij en gaan met dat mes.
Man wat was dat geweldig zeg. Per ronde 10+ aan mijn mes geregen en zelf maar een paar keer dood. Lage levels dat wel, dus nog weinig blasting strikes ed. Denk dat ik dat leuker vind dan snipen met piercing shot, zoals ik dat voorheen deed.
Ik ben dichtbij mijn 2e lvl 30. Nog 2 levels en een beetje
Van de week even op pad geweest met mijn sniper en een uberknife gekocht voor 1 dag.
Stealth en elixer erbij en gaan met dat mes.
Man wat was dat geweldig zeg. Per ronde 10+ aan mijn mes geregen en zelf maar een paar keer dood. Lage levels dat wel, dus nog weinig blasting strikes ed. Denk dat ik dat leuker vind dan snipen met piercing shot, zoals ik dat voorheen deed.
Datum: Zondag 16 Mei | Aanvang: ~14:30 | ||||||||
# | Got username | BFH-account | Hero | Class | Team | Level | Aanwezig | Extra |
1. | Joosie200 | Joosie200 | Joosie200 | Gunner | Nationals | 17 | ja | evt. als Royal Soldier lvl 17 |
2. | psychoclown | kyozu. | kyozu2 | Gunner | Nationals | 22 | ja | evt. als Soldier/Royal Gunner |
3. | blackwhizz | blackwhizz | blackwhizz2 | Gunner | Nationals | 9 | ja | evt. als Royal gunner, onder voorbehoud ivm met inlogproblemen |
4. | peto84 | peto_1 | petovic | Gunner | Nationals | 27 | ja | - |
[ Voor 56% gewijzigd door peto84 op 14-05-2010 01:08 ]