[PC] Battlefield Heroes - Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 28.751 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:44

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

psychoclown schreef op zondag 21 maart 2010 @ 00:21:
[...]Wat gek? Dat zou gewoon veel sneller moeten gaan maarja het kan voorkomen dat de servers erg druk zijn natuurlijk..
Ik heb bij uitzondering de PC vannacht aan laten staan (geeft me ook wat extra puntjes bij Einstein@home ;) ) en ergens is de download toen voltooid. Duurt veeeeel te lang...

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Hello people!

Ik heb dit speel eventjes vrij fanatiek gespeeld in 2009, voor de super en uber weapons etcetera.
Heeft de toevoeging van deze types van wapens waardoor de 'echte' BFH'ers wss toch zijn gaan betalen veel invloed gehad op de community? Deze was toen heel erg actief, echt heel erg.

Is het aantal spelers en de gameplay zelf erop achteruitgegaan sinds toen?

Voor m'n favo mannetje wat geld neerleggen vind ik niet erg, ik vond het een erg leuk spel. Niet al te serieus, en toch kon je een aardige impact hebben als je goed kon fraggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Brutal1ty schreef op maandag 22 maart 2010 @ 07:26:
Hello people!

Ik heb dit speel eventjes vrij fanatiek gespeeld in 2009, voor de super en uber weapons etcetera.
Heeft de toevoeging van deze types van wapens waardoor de 'echte' BFH'ers wss toch zijn gaan betalen veel invloed gehad op de community? Deze was toen heel erg actief, echt heel erg.

Is het aantal spelers en de gameplay zelf erop achteruitgegaan sinds toen?

Voor m'n favo mannetje wat geld neerleggen vind ik niet erg, ik vond het een erg leuk spel. Niet al te serieus, en toch kon je een aardige impact hebben als je goed kon fraggen.
De community is nog steeds erg groot en de gameplay is er niet op achteruit gegaan.
Je kan met default weapons makkelijk winnen van iemand met een uber equivalent als je een beetje goed bent.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 13:42
psychoclown schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:14:
[...]

De community is nog steeds erg groot en de gameplay is er niet op achteruit gegaan.
Je kan met default weapons makkelijk winnen van iemand met een uber equivalent als je een beetje goed bent.
Ben ik het mee eens :) Het word wel wat makkelijker met een uber gun, maar uiteindelijk draait het toch om skills :). Heb net mijn Soldier uit het vet gehaald, even aangekleed en Supers gekocht :) Speelt op een of andere manier toch "Actiever" als een Gunner :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-03 17:21
SanderPS3 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:30:
[...]

Ben ik het mee eens :) Het word wel wat makkelijker met een uber gun, maar uiteindelijk draait het toch om skills :). Heb net mijn Soldier uit het vet gehaald, even aangekleed en Supers gekocht :) Speelt op een of andere manier toch "Actiever" als een Gunner :)
Ging goed met je gisteren, toen ik 's ochtend met je speelde was je nog level 17 en toen ik je 's middags zag spelen was je al level 18. Kon je helaas niet meer joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Pff, onder win7 krijg ik nog geen soepel beeld met BF-H. In XP had ik geen problemen maar wellicht dat het kaartje toch iets te licht is. Het is een 7900GS, redelijk verouderd natuurlijk. Ik zit al een tijdje te wachten totdat de 5850 weer wat betaalbaarder en beter leverbaar wordt maar wellicht dat ik toch eens ga neuzen voor een 57x0 (en een nieuwe geluidskaart).

Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Xaverius schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:12:
Pff, onder win7 krijg ik nog geen soepel beeld met BF-H. In XP had ik geen problemen maar wellicht dat het kaartje toch iets te licht is. Het is een 7900GS, redelijk verouderd natuurlijk. Ik zit al een tijdje te wachten totdat de 5850 weer wat betaalbaarder en beter leverbaar wordt maar wellicht dat ik toch eens ga neuzen voor een 57x0 (en een nieuwe geluidskaart).
Dat merkte ik ook behoorlijk met mijn oude systeem toen ik W7 erop had gezet vooral in vergelijking met XP.
Heb het nu ook nog wel als ik Xfire aan heb staan maar dat heb ik alleen bij bfh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-12-2024
Joosie200 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 11:31:
[...]

Precies mijn gedachte. Dat je outfits met BF kan kopen, prima. Die voegen enkel wat kleurrijks toe tussen de spelers. Dat je wapens wilt toevoegen om buiten de reguliere standaard wapens op te vallen, prima. Die dien je te kopen met BF, prima. Maar waarom hebben ze de wapens net zoals met de outfits niet gewoon puur voor het cosmetische effect gelaten? Dus zonder dat je er dus voordeel mee hebt tegen anderen.

Zodra die nieuwe wapens namelijk gemeen goed gaan worden zoals de uber-super wapens nu al niet langer meer een zeldzaamheid zijn op het slagveld heb je er niks meer te zoeken met je standaard wapens. Snap dus niet wat Dice er toe heeft aangezet dit te introduceren want zo zet je een hele riks gamers met standaard wapenarsenaal een hak.
Denk dat het spel door die super en uber wheapons iets te ongebalanceerd is geworden. Okej als je een wapen koopt kan die iets sterker zijn. Maar de verhoudingen zijn gewoon compleet weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 21:50
Ik word alleen maar gekilled door gunners met een uber/super weapon en het word er niet leuker door, maar dat is ook het doel van EA want als je de hele tijd gekilled word door een uber/super weapon ga je er zelf ook een kopen om beter te worden.
Ik heb gisteravond even met een uber-knife geprobeert (ik heb weer een nieuwe commando aangemaakt) en knifen word er gewoon leuk en makkelijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
BlackWhizz schreef op maandag 22 maart 2010 @ 22:10:
[...]

Denk dat het spel door die super en uber wheapons iets te ongebalanceerd is geworden. Okej als je een wapen koopt kan die iets sterker zijn. Maar de verhoudingen zijn gewoon compleet weg.
Dat valt wel mee vind ik, er zijn een aantal ubers/supers die echt goed zijn maar zoals ik eerder al zei kun je dat makkelijk counteren.
hardware.tom schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 07:44:
Ik word alleen maar gekilled door gunners met een uber/super weapon en het word er niet leuker door, maar dat is ook het doel van EA want als je de hele tijd gekilled word door een uber/super weapon ga je er zelf ook een kopen om beter te worden.
Ik heb gisteravond even met een uber-knife geprobeert (ik heb weer een nieuwe commando aangemaakt) en knifen word er gewoon leuk en makkelijk van.
Nouja je koopt geen uber/super om beter worden want dat moet altijd nog zelf doen.
Er lopen zoveel spelers rond die er niks van bakken maar wel een uber/super hebben.
De keren dat ik gekilled worden zijn dan ook meestal als ik zelf domme fouten maak of wanneer ik bijna geen kans maak. Toegegeven je kan met een uber/super er voordeel uit slaan maar vooral als je het kan.

De knife is dan ook als beste uber/super aangeschreven omdat het verschil zo groot is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:14
Ik heb een T-mobile voordeel sim-only abonnement en je betaalt jammergenoeg buiten je bundel als je via sms BF wil kopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
Eindelijk Lvl 28! _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://cdn.battlefieldheroes.com/signatures/198758480/12
Ik zit nu, na 168 uur, op 82%. Dat betekend nog slechts een uurtje of 30 tot level 30.
Jammer dat ik de laatste tijd meer met mijn commando speel dan met mijn soldier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Wow gefeliciteerd billy! Eer ik zo hoog ben zijn we een paar maanden verder gezien mijn activiteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
peet79 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 21:50:
Eindelijk Lvl 28! _/-\o_
[afbeelding]
Ik zit nu, na 168 uur, op 82%. Dat betekend nog slechts een uurtje of 30 tot level 30.
Jammer dat ik de laatste tijd meer met mijn commando speel dan met mijn soldier.
Waar kun je zien op hoeveel procent je zit ? :) Echt tof dat je 28 bent man :) !! Ik zit nog maar op 26 + de helft met mn gunner :P

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
http://mneme.gfe-crew.com/bfh.php

Psychoclown had hem al in de TS gezet onder "handige tool om te zien hoever je opweg bent naar level 30" :P

Edit: PTE is weer up met de Hero of the Hill game mode.

De map heet nou missle madness en aan het eind stijgt de raket op. Moet wel zeggen dat het toch net wat anders speelt, een level 28 soldier of een level 9 soldier. :P

[ Voor 45% gewijzigd door peet79 op 24-03-2010 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:48

M0nkeymen

Monkeystyle!

hmmm ben net over helft met me gunner: you just reached 55.36 %.

Ik heb tegenwoordig ook I eat grenates bij me arsenaal, daarmee kun je toch serieuze schade mee voorkomen. Had gister 2 kegs om me heen liggen en daar krijg je dan een beetje health van :D

edit: Time: 96h 48m

[ Voor 7% gewijzigd door M0nkeymen op 25-03-2010 13:06 ]

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
M0nkeymen schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 13:06:
hmmm ben net over helft met me gunner: you just reached 55.36 %.

Ik heb tegenwoordig ook I eat grenates bij me arsenaal, daarmee kun je toch serieuze schade mee voorkomen. Had gister 2 kegs om me heen liggen en daar krijg je dan een beetje health van :D

edit: Time: 96h 48m
IEG is inderdaad erg handig maar past denk ik niet lekker in mijn speelstijl.
Sowieso ben ik eigenlijk ook niet echt van de Shield maarja die krijg je nu eenmaal als startskill.

Wel chic dat je IEG hebt, zeker als we weer eens samen spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Kwam er gister achter dat je de Daily Missions niet kan behalen op vrienden. Het was "Get a Roadkill" en heb 3 keer een Roadkill gehad op een Friend, maar hij telde em niet voor de missie. Waarschijnlijk om stat padding te voorkomen. Is dit met de gewone missies eigenlijk ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Maranello schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 13:28:
Kwam er gister achter dat je de Daily Missions niet kan behalen op vrienden. Het was "Get a Roadkill" en heb 3 keer een Roadkill gehad op een Friend, maar hij telde em niet voor de missie. Waarschijnlijk om stat padding te voorkomen. Is dit met de gewone missies eigenlijk ook zo?
Hmm goede vraag..
Moet zeggen dat ik het wel een goede manier vind! Een apart account aanmaken en dan niet bevriend worden kan natuurlijk ook maar de drempel ligt iets hoger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
Waarom is er in fokking iedere game die je joint geen teamwork? Is dat nou zo moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
Zitten een hoop noobs tussen. Af en toe kom je ze wel tegen. Het makkelijkst is om friends te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
peet79 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 19:21:
Het makkelijkst is om friends te joinen.
Friends joinen is ook niet zo heel makkelijk hoor. Houd rekening met lange wachttijden (20 minuten paar keer gehad). Ook regelmatig dat je dan eindelijk binnen bent en dan vluchten de tegenstanders weg; vult het weer niet aan. Je moet echt geduldig zijn als je met friends wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Heb het nu ook ben al 3x gejoined en word 2x gekicked voor een VIP en 1x klapte ie er uit bij MSVH... serieuze showstoppers voor mij. Had ook ff gespeeld op de MSHV server we ownde ze en toen kickte de admin ook een paar van ons waaronder ik. Geen leuke actie... maja ze verloren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Net nog even paar hele mooie potjes gedaan met Peto en Teringbilly _/-\o_ Lekker veel samenwerking
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/vnp1t2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09 13:55
Vraag me dan af wat je doet met 0-13. Overigens ook het enige potje dat hitman mega zijn best deed geloof ik, die zorgde er toch voor dat iedere ronde spannend werd.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

vandaag ook weer lekker gegamed... eindelijk lukte het joinen op een normale manier. En het knallen ging ook wel aardig. Ik word alleen die M16 zo zat. Die is wel erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
Die potjes zaterdag avond waren wel erg lekker ja. Niet alles gewonnen vanwege het team, maar zelf speelden we erg goed.
M0nkeymen schreef op zondag 28 maart 2010 @ 18:36:
vandaag ook weer lekker gegamed... eindelijk lukte het joinen op een normale manier. En het knallen ging ook wel aardig. Ik word alleen die M16 zo zat. Die is wel erg sterk.
Dat gevoel heb ik ook. Ze zeggen op het forum dat de M16 precies hetzelfde is als de uber sr smg, maar van point blank range heb ik toch het idee dat ie sterker is. Zal wel geestelijk zijn. Hij komt wat intimiderender over en hij maakt wat meer herrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gisteren was wel grappig. Toen hadden we bij de royals zoveel soldiers dat we samen elke national te grazen namen. Gewoon lekker een healsquad dus :P Voor de rest heb ik een outfit samengesteld, zie mijn dynamic sig als voorbeeld. Is toch wel wat of niet? :) Beetje bij beetje kom ik nu dichter bij mijn gunner, wat scheelt want wanneer we dan weer eens een keer een GoT meeting houden kan ik allebei de zijden vertegenwoordigen met eenzelfde level. Wel zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
Ik moet zeggen dat ik sowieso meer soldiers zie de laatste tijd. Af en toe sta je echt met een man of vier continue te healen. Zeker als de tegenstander dat ook doet kun je er leuke punten me scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Hmm, ik wilde dit spel na een tijdje afwezigheid weer op gaan pakken.. maar tot mijn grote verbazing kan je nu betalen voor betere wapens! Echt belachelijk! Ik heb in het begin enorm veel plezier aan het spel beleefd, en je kon leuke outfits kopen met geld. EA heeft er ook altijd op gehamerd dat dit nooit en te nimmer de gameplay zou moeten beïnvloeden.

Schandalig dat ze hier nu dus gewoon simpelweg vanaf zijn gestapt, na al die beloftes. Nu hoeft het spel van mij al niet meer, als elke Jan Snot even een wapen kan kopen dat gewoon veel harder raakt dat mijn goedkope wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
Het verschil tussen de wapens is niet zo groot, alleen een wat verhoogde crit kans en een wat groter magazijn. Het enige wapen dat echt verbeterd is, is de knife.

Maar je hebt gelijk. Niemand is er echt gelukkig mee. Het is echter niet voldoende om voor mij de lol van het spel af te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Ach, als het spel nog eventjes doorleeft pomp ik er misschien wel een paar euro'tjes in... Maar alleen voor permanent wapens, want aan die week wapens heb ik niks. Komt vaak genoeg voo dat ik 't een week ruim niet aanraak en daar gaat je geld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 12:32
ik baal gewoon dat je alle wapens maar 1 of 3 dagen kunt gebruiken. Waar slaat dat op :S
IK wil wapens verdienen door XP net als met andere games. BF2 CoD4 etc.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Waar ik wel blij mee ben is dat je ook BF kunt kopen via je mobiel, door paymo te gebruiken. Handig, want ik heb aardig wat beltegoed en ik ben dus bereid daarmee wel BF aan te schaffen, heb toch zat over. Zodoende heb ik dus voor mijn gunner een bazooka permanent meegegeven en mijn soldier de super tommy typewriter. En allebei in een outfit gestoken :) Vind BFH spelen nu het leukste met mijn soldier, maar de gunner is net zo leuk. Want dan heb je eindelijk je bazooka weer om tanks, jeeps en al mee te bestoken, wat ik erg mis als ik met mijn soldier op pad ben. Zeker i.c.m. een TNT die erg afgezwakt is, gewoon van tanks enzo afglijd en geen sticky TNT is zeg maar. Maar ach, dan heb je tenminste nog blasting strike, kun je nog met gemak een TNT achterlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Gefeliciteerd Joosie2000!

Het is al erg genoeg dat ik nu onder win7 met mijn 7900GS op 1024x768 "moet" spelen omdat anders de videokaart het niet goed trekt... Nu gaat punkbuster me ook nog eens elke keer uitgooien met melding (22). :(
De services herstarten en de browser als administrator starten had geen effect hier...

Het enige positieve is dat ik waarschijnlijk aan het einde van de komende week kan knallen met een ATi5770 ipv. de nvidia7900GS. Ik vermoed dat dit qua performance wel goed gaat schelen. 8)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Oké, ik post nu twee keer achterelkaar, maar wel twee dagen uitéén. :9

Het valt me op dat wanneer ik BOINC afsluit dat ik dan niet gekicked wordt door punkbuster. Erg apart want BOINC heeft niks met spellen te maken. Het programma is nu met gravitatiegolf-berekeningen bezig...

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Xaverius schreef op maandag 12 april 2010 @ 01:14:
Het valt me op dat wanneer ik BOINC afsluit dat ik dan niet gekicked wordt door punkbuster. Erg apart want BOINC heeft niks met spellen te maken. Het programma is nu met gravitatiegolf-berekeningen bezig...
Punkbuster doet soms best moeilijk met bepaalde achtergrondprocessen. Paar keer een avond gehad dat ik achter elkaar gekicked werd. Eerste keer echt alles geprobeerd: BFH opnieuw starten, PB updaten met pb_setup, virusscanner uitzetten, uiteindelijk reboot. Nu ben ik achter dat een reboot van de pc tot nu toe altijd helpt. Dat is nu het eerste wat ik altijd doe. Denk dat ie dan toch een bepaalde conflicterende task killed.

wsLys Playground einde verhaal vanaf vandaag? ;(

[ Voor 7% gewijzigd door Maranello op 12-04-2010 22:59 . Reden: wsLys offline ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Geen wsLys meer? Jammer.
Ik heb gisteren in het punkbuster-klaag-topic op het BFH-forum een post gemaakt over mijn kickprobleem als BOINC draait en heb het ook bij de makers van punkbusters gemeld. En nu maar hopen dat er een fix voor komt.

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja wsLy's Playground zo omstreeks deze tijd offline gaan helaas :(
Binnenkort maar weer eens een potje met jullie komen spelen, mis het wel hoor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
psychoclown schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:10:
Binnenkort maar weer eens een potje met jullie komen spelen, mis het wel hoor! :)
Ik ben praktisch elke avond wel online te vinden (met de DMC-clan waaronder ook peto84), in het algemeen zo tussen 22:00 en 23:30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Tja, ik speel nu weer met een gunner die nog maar op lvl14 zit, dan mis je nog wat abilities. :)
Jammer dat je geen heroes kan verwijderen of er gratis tot 6 kan aanmaken.

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 12:32
een hero is voldoende hoor :P als je de game maar af en toe speelt xD

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Xaverius: bedankt! :)

Ben nu lvl 16 met mijn soldier, heb 5/5 CM, 1/5 SS, 2/5 BS op het moment. Nu BS volstoppen, dan de rest in BB gooien. Merk trouwens dat wanneer ik 1 op 1 een gevecht aan ga met een gunner altijd het onderspit delf als soldier. Zelfs met mijn instant heal ability. Komt gewoon omdat de gunner altijd op het laatste moment shield inzet en ookal houdt ie dan 5HP over, zijn shield houdt hem wel op de been. Vaak gaan die laatste paar secondes ook gepaard met reload dus das dubbel nadelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:35
De gunner is kampioen op korte afstand. Je moet nooit op die afstand een 1-op-1 gevecht aangaan met een gunner. Het is het beste om zoveel mogelijk afstand te creeeren (eventueel met BS) en dan het gevecht aan te gaan met alles wat je hebt (GS, BB, CM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:14
Of je zet 6th sense aan, gooit je GS en single nade, vervolgens BS-en tegen een muur ofzo en dan afmaken?

Ik heb meer last van mando's met lvl 5 poison blade, uber knife en lvl 5 elixer en TT tbh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Ik heb hier een mooie PC met een 5770 naast me staan en heb al een twee keer de download van BFH gestart. De eerste keer gooide het energiebeheer roet in het eten. Schone installatie en dan gaat de PC na een half uur uitrusten blijkbaar. De tweede keer was ik aardig op weg maar moest de PC toch na een aantal uren downloaden (ik heb maar een 25MBit verbinding hè) langer van huis en dan gaat de PC toch even uit.

Ik hoop morgen de download weer te kunnen starten aangezien er vannacht hier iemand ligt te slapen start ik hem nu maar even niet, door mijn DC-programma staat de koeler lekker aan. Hopelijk kan ik dan overmorgen mijn eerste spelletje met de 5770 spelen. :)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 15:44

Rub3s

+3 , omdat het kan

als beginnend bf heroes speler had ik toch even twee vragen:

-weet iemand hoe dat balans systeem werkt tussen de teams? als je een game joined zegt hij dat hij spelers zoekt met een gelijkwaardige skill. Maar al sinds men mannetje lvl 2 is speel ik tegen mensen met een ak74. is dat eerlijk? of is het gebasseerd op de hoeveelheid xp die je krijgt per keer?

-zijn veel wapens, zoals de m16/ak74, alleen met echt geld te kopen?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
De meeste wapens zijn te koop met zowel Valor Points als Battlefunds, behalve de m16 en de ak. Die wapens kunnen alleen gekocht worden met BF, maar het is geen probleem aangezien de wapens niet overpowered zijn. Ze hebben maar 5 kogels meer per magazijn en ze hebben klein beetje extra kans om te critten.
De XP is trouwens alleen bedoeld voor levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Rub3s schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:42:
als beginnend bf heroes speler had ik toch even twee vragen:

-weet iemand hoe dat balans systeem werkt tussen de teams? als je een game joined zegt hij dat hij spelers zoekt met een gelijkwaardige skill. Maar al sinds men mannetje lvl 2 is speel ik tegen mensen met een ak74. is dat eerlijk? of is het gebasseerd op de hoeveelheid xp die je krijgt per keer?
Vroeger was het op basis van ELO. Ik weet niet zeker of dat nog een rol speelt, maar volgens mij het gaat nu alleen nog maar op basis van level. Matchmaking doet helemaal niets met de wapens die spelers gebruiken.
-zijn veel wapens, zoals de m16/ak74, alleen met echt geld te kopen?

alvast bedankt
Super/Uber wapens kan je ook met Valor Points (VP) kopen (die verdien je tijdens het spelen). Echter kan dat dan maar per 1 of 3 dagen en tegen een behoorlijk hoog aantal VP. Ik denk dat je het meer als een soort proefperiode moet zien, om te kijken of het je echt bevalt, dan kan je ze daarna langer/permanent aanschaffen met Battlefunds (echt geld dus). De wapens met de 'echte' namen kan je alleen met BF kopen. De 'gewone' wapens, zijn een stuk goedkoper (zowel in VP als BF) en verschillen met het standaardwapen op de afstand waarop ze het meest effectief zijn. Standaardwapen is goed op middellange afstand, maar je kan ook kiezen voor wapen dat effectief is op lange of korte afstand. Dat ligt aan je speelstijl, maar ook hier is wapens uitproberen met VP 'gratis'.

Verkijk je niet op die superwapens, de wapens zijn niet zo erg veel beter (al klinken ze misschien wel zo). Word in dit topic ook gezegd dat goede wapens in goede (vaste) handen stuk dodelijker zijn dan gewone wapens. Mindere goede spelers worden er niet per se beter op.

Graag gedaan en veel speelplezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Wil ik vandaag een spelletje spelen omdat ik eindelijk vannacht BFH op de nieuwe PC heb gekregen... moet ik eerst een game update installeren... *zucht*

Oh well, ik ben nieuwsgierig naar de update
# Added a new map, Midnight Mayhem.
# Added a new gamemode, V2 Vengeance.
# Added a new widget, Rocket fuel.
NOTE: Widget only functions in conjunction with an equipped rocketpack
# Fixed a UI bug with bookmarking servers in-game.

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Yes! De nieuwe gamemode met bijbehorende map eindelijk live. :)
Wat moet ik me bij die Rocketfuel bedenken? Extra hoog springen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Maranello schreef op maandag 19 april 2010 @ 14:04:
[...]
Vroeger was het op basis van ELO. Ik weet niet zeker of dat nog een rol speelt, maar volgens mij het gaat nu alleen nog maar op basis van level. Matchmaking doet helemaal niets met de wapens die spelers gebruiken.
bedankt voor je antwoord!

maar toch ga ik er even op in. in de chat zie/zag ik ook mensen praten over welk lvl ze waren. een aantal lagen er boven de 15/20 (ook allemaal vrij impressive pakjes, abilities en wapens), terwijl ik zelf nog lvl 5 toen was. zou er dan toch nog gebruik worden gemaakt van ELO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Met name als je in bekende servers speelt (clanservers/autoadminservers) dan kan het zijn dat mensen binnenkomen via de hun bookmarks. Soms joinen spelers hun vrienden via de friendslist. In die gevallen kom je dus niet langs matchmaking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

ah ok, dat is idd een logische verklaring.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lubbers92
  • Laatst online: 26-03 14:02
ligt de website eruit ofzo? ik kan niet meer spelen

Internal Server Error
The server returned a 500 response.
Unable to open PDO connection [wrapped: SQLSTATE[HY000] [1040] Too many connections]

[ Voor 59% gewijzigd door Lubbers92 op 19-04-2010 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Lubbers92 schreef op maandag 19 april 2010 @ 18:52:
ligt de website eruit ofzo? ik kan niet meer spelen

Internal Server Error
The server returned a 500 response.
Unable to open PDO connection [wrapped: SQLSTATE[HY000] \[1040] Too many connections]
Dezelfde error hier in FF en IE.

19:12 En hij werkt inmiddels weer.

19:16 En hij ligt er weer uit.

19:18 Ik heb waarschijnlijk een oplossing, hij maakt van de link een https:// website van, als je daar http:// van maakt werkt die wel gewoon weer.

19:26 Krijg nu een 1009 foutcode, maar we zijn al verder.

[ Voor 32% gewijzigd door Yorinn op 19-04-2010 19:26 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

ik dacht al dat het aan men router lag.......

opera, ie en ff nog steeds niet.

jammer trouwens dat je met opera het spel niet kan opstarten.

edit en we kunnen weer.....

[ Voor 11% gewijzigd door Rub3s op 19-04-2010 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Rub3s schreef op maandag 19 april 2010 @ 19:15:
...
edit en we kunnen weer.....
Hier nog niet. :(

Krijg nu een MyBB SQL Error

[ Voor 8% gewijzigd door Yorinn op 19-04-2010 19:43 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

hmmmm hier eigenlijk hetzelfde XD

hij heeft bij mij het spel geupdate, maar zodra ik men unit selecteerde stopte het spel weer met een connection error

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Teveel mensen proberen nu in te loggen nadat ze begonnen zijn met het updaten en rebooten van de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:56

Flapmo

and back is gigi!

psychoclown schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 13:16:
[...]

IEG is inderdaad erg handig maar past denk ik niet lekker in mijn speelstijl.
Sowieso ben ik eigenlijk ook niet echt van de Shield maarja die krijg je nu eenmaal als startskill.

Wel chic dat je IEG hebt, zeker als we weer eens samen spelen ;)
IEG is heerlijk als je vaak in tanks vertoeft. Zodra iemand wat TNT naar je gooit spring je 1 sec eruit, activeert IEG en dan weer erin. Weg TNTs :p.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Primator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:34
Flapmo schreef op maandag 19 april 2010 @ 23:33:
IEG is heerlijk als je vaak in tanks vertoeft. Zodra iemand wat TNT naar je gooit spring je 1 sec eruit, activeert IEG en dan weer erin. Weg TNTs :p.
Kan ik alleen maar be-amen. :)

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Gister voor het eerst meerdere keren Midnight Mayhem gespeeld. Het is echt een zeer actieve en snelle gamemode en vereisd afwisselend een offensieve of defensieve speelstijl. Het is alleen echt campers-paradise. Met meer dan 2 commando's word het zeer frustrerend. Constant snipers op de balkonnetjes en achterin achter de muurtjes. Een van de laatste potjes was ik zo pissed op een sniper achterin die niemand te pakken kreeg dat ik er heen ben gerend en een keg vol op dat balkon heb geknalt. Jammer dat ik zelf toen ook neer ging want aan de vijandige kant is ook verboden gebied. Wat ik me wel afvraag is of die ook je death's op die map bijhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Maranello schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:27:
Gister voor het eerst meerdere keren Midnight Mayhem gespeeld. Het is echt een zeer actieve en snelle gamemode en vereisd afwisselend een offensieve of defensieve speelstijl. Het is alleen echt campers-paradise. Met meer dan 2 commando's word het zeer frustrerend. Constant snipers op de balkonnetjes en achterin achter de muurtjes. Een van de laatste potjes was ik zo pissed op een sniper achterin die niemand te pakken kreeg dat ik er heen ben gerend en een keg vol op dat balkon heb geknalt. Jammer dat ik zelf toen ook neer ging want aan de vijandige kant is ook verboden gebied. Wat ik me wel afvraag is of die ook je death's op die map bijhoud.
Inderdaad, snipers zijn zo frustrerend in die map, echt niet te zuinig ! Qua deaths wil ik ook wel eens weten :o, want ze worden niet op je scorebord getoond, maar tellen ze wel mee voor je k/d ?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Gisteren heb ik ook Midnight Mayhem gespeeld. Ik vind het een grappig gameconcept, de kern van de game maar dan in een nieuw jasje gestoken. Naast MM is en blijven SS en SS2 mijn favoriete maps al is VV ook leuk. RR vind ik toch de mindere van de maps die er nu zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

MM is inderdaad een leuke toevoeging. Teamplay wordt daarin nog belangrijker dan het was, zeker qua commando´s want dit is een echte slechte map als je niet van commando´s houdt. :P
Overigens heb ik met mijn bazooka al menig commando de lucht in gekregen als ze te goed bezig zijn.

De twee keer dat ik het nu gespeeld heb heb ik maar aanwijzigingen lopen typen want teamplay was niet echt te vinden. Waarom je nou als gunner achterin gaat staan op een terras is mij onduidelijk, hij hielp iig niet echt mee...

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Xaverius schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:57:
De twee keer dat ik het nu gespeeld heb heb ik maar aanwijzigingen lopen typen want teamplay was niet echt te vinden. Waarom je nou als gunner achterin gaat staan op een terras is mij onduidelijk, hij hielp iig niet echt mee...
Gister ook zon potje waarin het team weinig ervan bakte. Gingen ze defensief spelen als we de raket moesten pakken en aanvallend spelen als we de raket al hallen. Dan krijg je dus dat ze heel afwachtend zijn wat kostbare tijd kost. Neem je uiteindelijk zelf met moeite de raket over gaat iedereen ineens aanvallen en dus makkelijk dood. Met de lange respawntijd dus funest dus dan loopt het andere team weer op zn gemak naar de raket om em terug over te nemen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

wel een leuk level ja. het vijandige team had veel snipers en mijn team had vooral soldiers en gunners. op de één of andere manier wonnen we nog ook :) . De raket werd af en toe ingenomen door een onzichtbare sniper, maar meer ook niet.

scheelt ook wel dat ik nog met noobs moet spelen (o.a. ikzelf)

jammer dat ik niet meer tijd heb om het spel te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
Raar maar waar.
Ik had Wesley's Playground nog niet uit mijn favorieten verwijderd.
De server is denk 2 weken offline geweest. Nu is er van de week een nieuwe server geopend op hetzelfde slot genaamd: Pietje Power. Wat blijkt, ik ben nog steeds VIP.
Kom nog steeds in 1x het spel in en er word nog steeds aangegeven dat ik VIP ben als ik het spel inkom.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Oh grappig :D
Dan hebben ze de vip lijst niet gewist, misschien maar eens mooi gebruik van maken denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
Kleine update vandaag:
Er zijn achievements toegevoegd, welke behaald in je profiel komen te staan.
Omdat de lijst wat lang is om te kopieren een linkje.

http://www.battlefieldher...showthread.php?tid=132304

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
Ik ben ook maar eens gaan spelen met een commando sinds ik een pc heb die dit wel kan draaien :P
ik moet zeggen, ik vermaak me best, eenb eetje rondcruisen en mensen van achter neerhalen _/-\o_

is er alleen een manier om de stealth downtime te verkorten?

[ Voor 14% gewijzigd door Game Error op 26-04-2010 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Verder spelen om je abilities uit te breiden. :)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Oei, twee posts achterelkaar van mij... ;)
Na een eerdere update krijg je nu te zien wie de eerste en laatste kill heeft gemaakt, wel humor. Ook zijn er een aantal opmerkingen toegevoegd tijdens het spelen. Bijvoorbeeld wanneer je een onzichtbare commando neerschiet of met een paar HP over een gevecht wint.

Vanavond was ik ook ineens VIP op een server. :)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben na lange afwezigheid ook weer eens begonnen, en het spel is weer helemaal leuk. Na een dag of 2 spelen heb ik de nieuwe m95 sniper (uit het hoofd) aangeschaft voor mijn Commando en dit scheelt echt gruwelijk veel damage. Nu maak je tenminste kans en maak ik over de 10 kills per game, Zit nu op level 16,5.

De nieuwe map midnight mayhem is een mooie map en brengt die spel echt een stap vooruit, als het spel zich zo blijft vernieuwren zal ik hier zeker meerdere malen op terug keren!.

Feels good to be back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik vind die achievements grappig, heb je nooit meer discussie over wie nu last kill heeft. Want dat word gewoon getoond op het scherm :D Wie de eerste schade doet krijgt first strike. Bij midnight mayhem zie je nu ook dat beide partijen gebruik maken van de map. En dan ben ik weer blij dat ik sixth sense aan kan zetten zodat commando's van mijn team er naar toe kunnen sneaken en tegenstanders kunnen uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
Ik word dr helemaal gek van. Sinds 2 dagen kan ik niet verbinden. Ik kom tot het scherm dat ik mijn hero kan kiezen en daarna de hele tijd "Unable to connect (1009)" terwijl Upnp aan staat dus dat moet het probleem niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Al eens geprobeerd om punkbuster te updaten? Anders kun je altijd nog Bfh herinstalleren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
psychoclown schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 23:40:
Al eens geprobeerd om punkbuster te updaten? Anders kun je altijd nog Bfh herinstalleren :)
Dank, net geprobeerd. helaas was dat m niet. Ik krijg nog steeds dat die niet kan verbinden (code 1009). Ben hem nu aan het herinstalleren.

Edit
Inmiddels t spel weer geinstalleerd en nog steeds error 1009 Unable to Connect. Ik heb Upnp aan staan dus portforwarding zou automatisch moeten gaan?

[ Voor 19% gewijzigd door BlackWhizz op 02-05-2010 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

BlackWhizz schreef op zondag 02 mei 2010 @ 19:39:
Edit
Inmiddels t spel weer geinstalleerd en nog steeds error 1009 Unable to Connect. Ik heb Upnp aan staan dus portforwarding zou automatisch moeten gaan?
Probeer PunkBuster eens te updaten, wil vaak voor problemen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
CptChaos schreef op maandag 03 mei 2010 @ 23:54:
[...]
Probeer PunkBuster eens te updaten, wil vaak voor problemen zorgen.
Ik wil niet heel lullig zijn maar als antwoord op mijn vraag geeft hij aan dat dat niets hielp ;)

Komt Mayhem al veel op servers voor? Hoe speelt het in vergelijking met CTF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

als de partijen even goed zijn, dan zijn er veel mensen in het midden te verdedigen/ aan te vallen. als één team flink sterker is, dan wacht dat team de vijand al op dicht bij de basis. er zijn wel vaak snipers die staan te campen aan beide kanten, maar erg hinderlijk vind ik ze niet tot nu toe (ze schieten vooral elkaar dood).

op dit moment heb ik een sniper, soldier en gunner op lvl 10 :) . Gaat wel redelijk traag daarboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
psychoclown schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:30:
[...]
Ja, komt op veel servers voor. Er zijn avonden dat ik meer in MM zit dan een normale map.

Bedoel je CTF als in Capture The Flag of als in standaard gamemode van BFH? Dat eerste draait grotendeels om 1 persoon die de vlag meebrengt van vijand naar thuis en de raket in MM staat juist op 1 open centrale plek. Dus het is juist een 'King of the Hill'. In het begin is de raket neutraal. Dan is iedereen aanvallend aan het spelen (althans dat is de bedoeling). Wanneer de raket is ingenomen gaat het team dat de raket heeft defensief spelen, zelfs een beetje campen. De truc is om dan de weg naar de raket 'vrij' te maken. Je respawntijd word namelijk langer als je team de raket heeft. Dus door veel vijanden tegelijk uit te schakelen loop je makkelijker naar de raket toe als je die terug moet overnemen. Soms loont een gecoordineerde stormloopactie dus.

Meer dan bij de standaard BFH gamemode vraagt MM om teamplay. Bovendien is het veel intensiever omdat iedereen op één punt gefocust is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
psychoclown schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:30:
[...]

Ik wil niet heel lullig zijn maar als antwoord op mijn vraag geeft hij aan dat dat niets hielp ;)

Het duurt nu nog steeds heel lang maar soms kan ik een karakter kiezen dus dr is iets verbetering in. Maar ik snap nog steeds niet waar het aan ligt.

Poorten gaan automatisch open. BP is geupdatet. Systeem is ruim voldoende (Q6600 - 8600GT - 4GB ram). Internetverbinding is alleen maar sneller geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
MM draait meer als anderen om teamwork simpelweg omdat je slechts hoeft te richten op een doel. Dus in het begin teamrush, proberen als eerste de raket in handen te krijgen. Vervolgens een verdedigingslinie rondom de raket opbouwen, verscholen achter de raket en muurtjes. (in geval dat je beschoten wordt). Zo niet, door naar respawn plek van de tegenstander en ze opwachten. Zo hou je ze het verste af van de raket. Het team dat het snelst met teamwork handelt wint. Soldiers teamen up met gunners en zo blijf je lang overeind dankzij shield + combat medicine.

Het team dat achter staat gooit verwoed met kegs en granaten, maar met blasting strike kun je zo leuk de kegs uit de lucht retour afzender sturen :D Het jammere voor commando´s is dat wanneer zij elixer gebruiken (daarmee kunnen ze toch versnellen?) je hun geluid hoort en dus weet waar ze zijn. Dat plus de rookpluim die ze achterlaten maakt het niet moeilijk een commando in stealth op te sporen. En als ze je van achteren besluipen, blasting strike, burning bullets en gaan. Tegen commando´s maak je een goede kans als je meteen reageert. Doe je dat niet, geef je hun de kans door te slaan en dan hebben zij aan 2x hit van hun übermes genoeg.

Vind MM wel een leuke map, maar soms lijkt ie wel in een loop te zitten zoveel rondes MM je moet doen tot ie doorgaat naar andere maps. Ben trouwens nog steeds van mening dat ze chinouks / transport heli´s in moeten zetten als nieuw materiaal. Zoals in BF2 heb je dan tanks, jeeps, vliegtuigen, heli´s, luchtafweergeschut. Amfibivoertuigen en bootjes heb je toch niks aan in BF. Maar een heli maakt het wel leuk en dan geen apache want het vliegtuig voldoet ruimschoots om airsupport te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Gister nog een mooie actie op MM met mn Gunner. Je word daar soms helemaal gek van de commando's die achterin en op de balkonnetjes zitten te campen. De vijandige kant is verboden terrein om baserape/-campen te voorkomen. Het werd op een gegeven moment 3 vs 3 en zij hadden dus een snipende commando die de hele tijd op het balkonnetje aan hun (onbereikbare) kant zat. Dus na een tijdje was ik em zat en sneak ik onder dat balkonnetje. Vervolgens lanceer ik mezelf met mn Tankbuster schuin achter hem waarop ik enigzins rustig mijn shotgun pak, hem met 2 gemikte schoten neerhaal en daarna met Leg-it terugren in veilig gebied. Direct erna zie ik een "WTF" gevolgd door een "LOL" in de chat verschijnen. Ik had zn gezicht weleens willen zien :D Die dacht ff veilig te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Veilig zitten ze niet in eigen gebied. Want je hebt 15 seconden om weer terug in het slagveld te geraken. Zat wanneer je legit inzet of elixer. En daar red je het makkelijk mee om lastige commando´s neer te halen. Wat ik vaak genoeg doe is soldiers/gunners op te wachten achter het eerste muurtje dat ze tegen komen zodra zij het slagveld willen betreden. Verrassing! :D Levert altijd leuke gevechten op. Of proberen aan weerszijde van 1 muurtje elkaar te raken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Ik loop altijd achterlangs en ik gooi altijd standaard een keg op het balkon als daar snipers zitten. Dan inderdaad er snel heenrennen en ze afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dat wil ik zien jongens, die verhalen zoals eerst die het topic lekker levendig houden :D

Krijg wel echt enorm zin om weer ouderwets samen met jullie te spelen.
MM is zo te horen echt gemaakt voor mij, enorm veel CC en veel teamwork.. gaan we sowieso doen!
Binnenkort weer een datumpje prikken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Ja ik vind het goed hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Zondag kan ik in ieder geval niet aangezien ik een DPC-meeting heb. :)
Maar inderdaad is wat teamwork wel weer eens lekker, de laatste tijd is dat ver te zoeken op de servers waar ik op inlog. MM is voor veel mensen toch meer zelf schieten in plaats van teamwork. Vooral de gunner/soldier-combinatie kom ik nu tegen waarbij mijn team geen antwoord op heeft. Als commando zonder mes is het erg lastig daar tegen te verdedigen... :'(

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Ik snap zelf de lol er niet van maar sommige mensen weten blijkbaar hoe je ingame een andere naam kan gebruiken gezien de volgende post:
Unfortunately this alert brings a great disturbance. We are aware that some players have found a way to fake player names. This has been escalated and anyone found to be doing this, soliciting or sharing information on how to do this will have their account permanently banned.

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Datum: Zondag 16 Mei | Aanvang: ~14:30

#Got usernameBFH-accountHeroClassTeamLevelAanwezigExtra
1.Joosie200Joosie200Joosie200GunnerNationals17jaevt. als Royal Soldier lvl 17

Morgen niet dus, maar wellicht komend weekend? :) Of tijdens hemelvaart a.s. donderdag? En zodra mensen joinen, gewoon kijken naar een leuke server en d.m.v. friends joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 21:50
Ik ben gestopt, ik speel nu meer Dirt 2 en battlefield bad company. En als je net BF BC2 gedaan hebt dan is battlefield heroes best wel k*t om te spelen.

Dus mij zul je een tijdje niet meer zien op het Battlefield :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Ik zal morgen aan jullie denken wanneer ik op de meeting zit. Ik schiet wel eens maar zal ook weer eens wat vrienden joinen, komt er misschien nog wel eens een spontane actie. ;)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Joosie200 schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 14:39:

Morgen niet dus, maar wellicht komend weekend? :) Of tijdens hemelvaart a.s. donderdag? En zodra mensen joinen, gewoon kijken naar een leuke server en d.m.v. friends joinen.
Prima wat mij betreft, misschien dat ik hemelvaart ook wel kan maar dat moet ik even zien.

2.psychoclownkyozu.kyozu2GunnerNationals22jaevt. als Soldier/Royal Gunner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
Ik zou graag mee willen doen. Alleen ik kan nog steeds niet verbinden. Terwijl ik bij vrienden was aan het lannen en daar ging het allemaal super snel.

Blijkbaar heeft het iets te doen met mijn verbinding. Maar wat?

Ik meld me aan aonder voorbehoud.

2.psychoclownkyozu.kyozu2GunnerNationals22jaevt. als Soldier/Royal Gunner
2.blackwhizzblackwhizzblackwhizz2GunnerNationals9jaevt. als Royal gunner, onder voorbehoud ivm met inlogproblemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
Het heeft even geduurd, maar we zijn er :)
Afbeeldingslocatie: http://img23.imageshack.us/img23/6720/bfheroes201005131630169.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Wow netjes billy! Respect, mij zal het niet gaan lukken denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
Ik zie je inderdaad nooit meer spelen. Ik ben zelf net tien dagen op vakantie geweest dus heb ook even niet gespeeld, maar was wel van plan om weer af en toe aan te schuiven.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Stuur een DM met daarin je Bfheroes Account naam, link naar je profiel en link naar de group waar je in zit (optioneel), als je toegevoegd wilt worden aan de playertable.