Vond het zondag niet echt lekker gaan, maar dat lag meer aan mij. Was niet echt goed aan het spelen en heb een groot deel van de tijd als enige bij de royals gezeten. Een beetje teleurstellend voor mij, maar goed, volgende keer beter

. Ik begrijp dat Wsly's server in april afloopt, dus daar moeten we nog wel even gebruik van maken.
Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 18:07:
Dit is wat ik heb op level 30 soldier
5 CM ( Duidelijk )
3 BB ( 5 BB doet maar 2 meer damage per tik )
5 BS ( Dit is echt win button als je weet wat je doet )
2 GS ( level 2 gs doet evenveel damage als 5/5 alleen is de range groter bij 5/5 leer dus te gooien )
1 6S . ( Ingame wallhack

)
Je kan ook GS weg halen 5 BB maar geloof mij , GS kan ownen als je ermee weet te spelen . Meeste mensen gooien het altijd direct naar iemand toe , maar het is juist de bedoeling om het via de muren te doen .
Eerst CM en S6 daarna kun je kijken wat je fijn vind .
Trouwens ik geloof niet dat er een perfecte build is , de perfecte build is diene waar jij het hardste mee ownt . .
Eens, heb nou op mijn level 27 soldier 5 CM, 3 BB, 5 BS en 1 6S. De volgende twee punten gaan naar GS. Heb in eerder builds wel punten in GS gehad, maar ik vind 3 BB in combinatie met 5 BS erg lekker werken, dus ik moet het nu van de single grenade hebben. Zeker in combinatie met 6S is die echt dodelijk. Hoeveel gevechten ik al begonnen ben waarbij de tegenstander gelijk 50 en nu 60 hp verloor zonder een schot te hebben lossen. Heerlijk

.
Heb trouwens op mijn lvl 9 soldier in PTE 3CM, 1BB en 1 6S. Volgende punten gaan naar, BS, CM, GS en CM in die volgorde. Als ik ooit zover kom natuurlijk, ik doe alleen PTE als er iets leuks te testen valt. Ze hebben helaas ruins er weer uit gehaald, de nieuwe Hero of the Hill map.
Er zijn trouwens een flink aantal updates gedaan in PTE:
http://pte.battlefieldher...read.php?tid=10670&page=1
Belangrijkste punten zijn:
- Het achteruit kijken in het vliegtuig is gefixed als je klimt. (persoonlijk vind ik dit wel jammer, vond het wel handig).
- Fixed an exploit with using abilities. Geen dubbel BS meer.
- Keg slow effect now shows on stealthed commandos. Denk dat psycho hier wel blij mee is.
- Grenades should no longer stick in your hand and stop you from switching weapons. Ik had in PTE ook last van de reload bug met mijn soldier met de grenade. Ik hoop voor Joosie200 dat ze ook de reload bug van de rocket launcher hebben aangepast, al staat het er niet met zoveel woorden bij.
Wel blijk dat ze eindelijk eens een changelog geplaatst hebben.
Grappig, ze hebben ook stuur animaties voor de jeep en het vliegtuig gemaakt.
http://s37.photobucket.co...view¤t=PTE_Test.flv
[
Voor 5% gewijzigd door
peet79 op 09-03-2010 09:35
]