[PC] Battlefield Heroes - Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 28.752 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
JaWSnl schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 20:22:
[...]

Futuristisch? Dat is de normale skin van de V2 rocket zoals die gebruikt werd in WW2, hoewel dan met een wat rooiere kleur misschien :P maar goed ik oordeel aan de hand van een screenshot hierboven, ik speel het spel niet echt meer :)
Ja dat weet ik maar dat gekleurde licht en velle kleur maakt het net een lichtshow en dat vind ik wel jammer :)
peet79 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 20:24:
[...]

Mijn excuses, zijn niet mijn plaatjes en ik zou niet weten hoe ik verkleinde plaatjes op het net kan plaatsen.
Dat begreep ik maar dat resizen of thumbnails voor plaatsen is heel simpel hoor. Kun je oa. doen via tinypic.com :)
On topic
Dit raket valt wel erg buiten de toon. Maar die nieuwe game mode is echt geweldig. Continue actie.

[...]

Die raket ziet eruit als dat ding van kuifje.
Haha ja inderdaad! Oh dat klinkt wel erg goed, tijd om weer eens side by side te spelen en met Kegs en Granaten smijten ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
peet79 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 20:31:
Trouwens al een tijd niet gezien JaWS. Was altijd goed spelen samen met zuigende mamma.
Lol jah dat was altijd leuk maar tegenwoordig ben ik verslaafd aan MW2 dus heb geen tijd meer over :P heb liever het realisme.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
JaWSnl schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 21:01:
[...]

Lol jah dat was altijd leuk maar tegenwoordig ben ik verslaafd aan MW2 dus heb geen tijd meer over :P heb liever het realisme.
Zo lang geleden zelfs dat ik onze teamwork bijna niet meer kan herinneren :+
Pff MW2.. vroeger was CoD nog leuk! Kom maar gewoon terug anders ;)

Hmm ik dacht ik haal die daily missie wel even.. ben echt te slecht in vliegen (ben ook liever vooraan de gevechten ;)).
Trouwens net een erg mooie kill gemaakt, soms 'schep ik wel eens op' wat voor een quake-stijl kills ik maak maar nu had ik weer een erg mooie. Stonden aan national side op SS2 bij de trap 3 gasten ons op te wachten en ik haalde eerst de tank neer en vervolgens begon ik een soldier + gunner op de heuvel te beschieten die zich op mij begonnen te richten. Gooide toen een Keg en schoot hem uit de lucht (grond raken vanaf een lager punt is wat lastig) en sloeg daar de soldier mee dood :D Kon de gunner helaas niet meer pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:44

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Ik ben ook een ramp in vliegen en het heeft me wel wat moeite gekost om de punten te krijgen, het was al lastig om in een vliegtuig te komen... Ik kan wel wat vliegen maar zodra er wat meer bewegingen nodig zijn dan ben ik echt waardeloos, laat staan richten om iets te raken. :P

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:14
Primator schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 09:24:
Sterker nog, van de site:

If you equip and complete each daily mission over a period of 7 days you will get a big bonus reward at the end of the week for the first week of our new daily missions. You will get a whopping 2000VP on top of the VP you earn from your completed missions, giving you a total of 2575VP for doing your first week of daily missions.
Wil ik dit net quoten, lees ik "for the first week" :/ Achja, 75 VP per dag bijverdienen is wel zo fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Xaverius schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 23:15:
Ik ben ook een ramp in vliegen en het heeft me wel wat moeite gekost om de punten te krijgen, het was al lastig om in een vliegtuig te komen... Ik kan wel wat vliegen maar zodra er wat meer bewegingen nodig zijn dan ben ik echt waardeloos, laat staan richten om iets te raken. :P
Inderdaad, de missie heb ik ook maar gelaten voor wat het was en ben gewoon lekker aan de grond gebleven met Joosie en Maranello (en later peto). Wonder boven wonder had ik op BB iets eerder vanavond wel 15 dmg gedaan maar hoe is mij een raadsel want met het vliegtuig kwam ik niet ver :P

Overigens was SS2 wel mooi, samen met Joosie was ik spelen en later Maranello en peto. De potjes daarvoor gingen wel aardig maar ik moest nog warm draaien maar op SS2 kwam ik los met een mooie 22-1 waarbij ik helaas de laatste kill was van een kamikaze piloot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 21:50
Ik ga altijd in een vliegtuig in het begin, maar alleen bij ss en ss2 want buccaneer is eigenlijk te klein om te vliegen. maar die punten had ik zo hoor.

@psychoclown; ik zat gisteravond ook bij jou in een potje maar daar was wel veel lag en toen ben je weggegaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
hardware.tom schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 08:32:
Ik ga altijd in een vliegtuig in het begin, maar alleen bij ss en ss2 want buccaneer is eigenlijk te klein om te vliegen. maar die punten had ik zo hoor.

@psychoclown; ik zat gisteravond ook bij jou in een potje maar daar was wel veel lag en toen ben je weggegaan. :P
Ja komt ook denk ik omdat ik echt nooit vlieg en, zoals eerder gezegd, liever aan het front sta.

Klopt en LordCambic zat er ook in maar zodra ik lag dan wordt het meteen een andere server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die nieuwe map ziet er wel tof uit. Ik wou gister ook de vlieg-missie doe, maar had nooit in zo'n ding gevlogen nog, dus dat ging niet bepaald goed :P . Kwam nog een gameplay demo tegen van 03-03
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ebef-UkgWvU] :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fishlip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03:17
Ik heb al een hele tijd niet meer gespeeld. Ben er een beetje vanaf gestapt toen alles zo duur werd. Hoe is dat nu? Ik lees iets over daily missions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
@Fishflip; alles is nog steeds duur. De daily missions zijn missies die elke dag anders zijn en voor elke missie die je haalt krijg je 75vp. Maar als je iets wil kopen zou ik battlefunds gebruiken, als je vp gebruikt kan je maar een paar dagen gebruiken.

Mijn nieuwe video:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=tZwaXwPBC28]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-03 17:21
Grappig filmpje, het valt me op dat je helemaal geen CM gebruikt. Ook niet op bijvoorbeeld 1:40 waar je nog net met 9hp won. Misschien wel het overweg waard.

Gaan we nog een potje spelen vanmiddag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Best leuk inderdaad al heb ik nog wel een video-edit tip, wanneer je de focus uit het beeld haalt tijdens het doorspoelen moet je iets eerder stoppen en niet vlak voordat je in gevecht haalt :)

Vanmiddag.. ja jullie zijn altijd vrij om de tabel erbij te pakken maar zelf weet ik het nog niet, misschien dat ik er rond een uur of half 3 ben. Spelen op wsLy's Playground lijkt me want dan kan iedereen erin (ik kan weer mensens VIP maken :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
psychoclown schreef op zondag 07 maart 2010 @ 09:18:
Best leuk inderdaad al heb ik nog wel een video-edit tip, wanneer je de focus uit het beeld haalt tijdens het doorspoelen moet je iets eerder stoppen en niet vlak voordat je in gevecht haalt :)
Ja dat zag ik ook al maar ik ben nu bezig met nog wat editten. Zonder doorspoelen :P
Ik had hem ook op het battlefield heroes forum gezet en daar zeiden ze ook dat ik een hoger level CM moet gebruiken (ik gebruik nu level 1).
En wat vinden jullie van de muziek?

Mag ik VIP worden? :)

[ Voor 3% gewijzigd door hardware.tom op 07-03-2010 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
Voor level 10 zou ik inderdaad 3 Cm nemen, 1 BS, 1 BB en 1 Sixth sense.
Heb je al 6 sense geprobeerd. Zeker in combinatie met de granaat en GS kan dat dodelijk zijn.

Ik zag je ook een paar snipers neer halen met de LR pistol. Let er op dat als je tegen betere tegenstanders komt je dat niet meer wint als je stil blijft staan. Het best is het om wat heen en weer te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Half 3 wordt hem voor mij wel denk ik, zal ook zo even het programmatje voor het adminnen van bfh erbij pakken dan kan ik van tevoren wat mensen VIP maken als ze dat nog niet waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
Datum: Zondag 07 Maart | Aanvang: ~14:30
Server Wsly's Playground
#Got usernameBFH-accountHeroClassTeamLevelAanwezigExtra
1.psychoclownkyozu.kyozu2GunnerNationals22jaevt. als Soldier
2.Hardware.tomSniper2NoobKiller001CommandoNationals8Waarschijnlijk welof nat soldier fartman #1
3.Peet79TeringbillyTeringbilly3rdCommandoRoyals20jaevt nat soldier

Zoiets dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Guess what... mama houdt de hele middag de tv bezet, dus papa gaat weer even een oud spelletje oppikken. Maar weet nog niet of ik zin heb in soldier/gunner/sniper. Dat zien we dus wel, maar ben er dus bij ;)

hardware.tom, heb jij mij al ooit toegevoegd? Anders maar eens doen: JeMoederIsEen dat is mn accountnaam.

Server Wsly's Playground
2.Hardware.tomSniper2NoobKiller001CommandoNationals8Waarschijnlijk welof nat soldier fartman #1
4.JaWSnlJeMoederIsEenonbekendonbekendonbekend?jawe zien wel

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Hmm op de een of andere manier kan ik niemand VIP maken maar ook niet afpakken.. beetje vreemd maar ik zal er straks nog eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Server Wsly's Playground
5.Joosie200Joosie200Joosie200GunnerNational17jaevt nat commando

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Ik ben nog wat aan het inoefenen, maar vind het best pittig... bijvoorbeeld die kut commando's met super knives... je bent echt snel dood!
Dus kijk wel wat ik straks voor klasse gebruik, ben ook niet meer zo goed in richten :P

edit: nog ff door ranten. Uber shotties? super sterk. En tegenwoordig is het ook zo bij RR dat de vijand gewoon lekker, als ze een beetje overmacht hebben, kan spawnkillen van hier tot tokio. Op het kleine stukje na wanneer je met een chute wordt gedropt.

[ Voor 36% gewijzigd door JaWSnl op 07-03-2010 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09 13:55
Server Wsly's Playground
5.Joosie200Joosie200Joosie200GunnerNational17jaevt nat commando
6.peto84peto_1petovicGunnerNational21ja-

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Helaas zullen sommigen het zonder VIP moeten stellen want dat werkt op de een of andere manier niet meer.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Wat is dat VIP toch wat de hele tijd wordt genoemd? Iets op tweakers? of iets in BFH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
VIP op de server, zodat je zeker weet dat je er in komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
achzo :P jah ik sta nu al een minuut of 3 in de wacht. VIP zou handig zijn geweest idd.

edit: GVD heb bijna 10 minuten zitten wachten voor ik de server in kon. heb 1 ding kunnen zeggen en toen werd ik gekickt voor een VIP. Ga het nog 1 keer proberen maar dit is niet leuk.

[ Voor 51% gewijzigd door JaWSnl op 07-03-2010 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
En dan zit je er zo meteen eindelijk in, komt er een tweaker die nog wel vip is. Sta je weer in de wacht.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lubbers92
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-03 14:02
ik kan er ook niet inkomen.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
peto84 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 14:44:
En dan zit je er zo meteen eindelijk in, komt er een tweaker die nog wel vip is. Sta je weer in de wacht.
Had hetzelfde...

edit: ga nu maar ff als royal proberen, mss gaat dat beter.

[ Voor 11% gewijzigd door JaWSnl op 07-03-2010 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lubbers92
  • Laatst online: 26-03 14:02
als ik er zo in kom kan iemand me dan meteen ff vip maken?:( heb geen zin om hetzelfde te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ben er twee keer uit gezet om plaats te maken voor VIP. Een keer vrijwillig om het automatisch herladen uit te zetten. Das pas echt een crime, elke keer wanneer het er toe doet in een gevecht nekt mij die functie. Zo ook in gevecht met teringbilly. Hij heeft het voordeel op het einde want ik moet herladen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
ik heb echt genoeg van dit spel. Gaat voor geen meter, het voelt allemaal veel minder leuk aan dan in het begin. Dus ik zeg adios :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
Ging niet best vandaag. Zwaar in de minderheid op het eind, maar toch weten te winnen.
Mooie afsluiter was de 0-0 victory op SS2!

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Ik was even mee aan het spelen toen ik even weg moest om was 1 op te hangen en was 2 aan te zetten. Ik kom terug en was gekicked. :o

Tja, ik dacht even snel het af te handelen maar dat viel wat tegen. :+
Dus toen heb ik mevrouw Xaffie/Xaverius maar even aangedacht geschonken omdat ik haar gisteren ook al nauwelijks gezien had. 8)

Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Was wel weer even gezellig vanmiddag!
Op een gegeven moment weer geswitched naar mijn lvl 9 royal gunner die inmiddels lvl 10 is geworden.
Altijd wel even pittig tegen lvl 22 gunners maar toch wel steeds met een positieve k/d bovenaan :)
Een paar keer was het wel te erg, dan ging ik net in gevecht maar bleek de rest erachter aan te komen en was het opeens bijv, 1vs4. Tussendoor knalde de server eruit door waarschijnlijk een memoryleak en na een handmatige restart door wsLy waren er ook eindelijk weer wat VIP bij op de lijst. Volgens mij kan ik nu weer geen mensen toevoegen dus sommigen hebben pech maar een aantal (Joosie / Peto / JaWS / tom) hebben geluk gehad.

De server loopt nog tot April dus binnenkort maar weer even een middagje doen want daarna zijn we weer geroepen tot de 'waiting-game'.. helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat ik gister niet kon, had graag mee willen doen :). Ik zat net op de website van i3D te kijken ik zit te twijfelen of ik niet voor een half jaartje(met succes langer natuurlijk) een server neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
psychoclown schreef op zondag 07 maart 2010 @ 18:10:
Was wel weer even gezellig vanmiddag!
Op een gegeven moment weer geswitched naar mijn lvl 9 royal gunner die inmiddels lvl 10 is geworden.
Altijd wel even pittig tegen lvl 22 gunners maar toch wel steeds met een positieve k/d bovenaan :)
Was wel leuk gister ja. Tot na de crash op Sunset Showdown, toen waren we (Nats) ineens in de minderheid en hadden de Royals bijna alleen maar Soldiers die bij elkaar klitten. Elke keer als ik eentje bijna te pakken hadden kwamen er nog 4 aanrennen en zag het blauw van het healen en in ons team was ook geen eenheid meer om tegelijk aan te gaan vallen. Toen heb ik echt paar keer keihard zitten schelden achter m'n pc :P Nog bezig geweest frustratie kan maar te uiten door de AFK' er steeds op te zoeken. Maar dat schoot ook niet op. Niks wilde meer lukken. Uiteindelijk maar gekapt. Toen hoorde ik dat het toch nog 0-0 werd die game. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
0 - 0 met verlies voor royals wel te verstaan :P Vond ik nog best knap met Psycho zijn soldier van lvl 6 en mijn soldier van lvl 4. Kon werkelijk niks beginnen door mijn lage level. Maarja, ik stapte over want in het begin waren de nationals in de meerderheid en hakten de royals continue in de pan. Dus overschakelen naar lage royal en eerst tijdje VV gedaan. Vervolgens Sunset waar ik keer op keer neer ging tegen over Sterappel o.a. Achja, krijg je ook met low vs high lvl. Heb mij gisteren wel vermaakt. Eerste paar keer moest ik nog in komen, aantal keer werkte auto reload niet lekker.

De grap met auto reload is dat ik in geval van mijn MG altijd wordt genekt zodra auto reload inspringt. Altijd in situaties waarin het erop of eronder is bam autoreload >> gekilled. En met bazooka is het enkel een pre. Want ik deed een tijdje zonder auto reload aan te hebben. Werkt prima met MG, maar dan is bazooka weer vervelend in gebruik. Afijn... moet mijn enige royal maar eens omhoog werken. Heb nu een tijdelijke tommies typewriter die mij wel bevalt. Ga die maar voor altijd binnen slepen met een paar keer smsen. Vraagje.. welke abilities zijn degene die uitblinken voor een soldier? Heb zelf combat medicine, burning bullets en sixth sense. Ga daar op focussen. Net zoals dat ik met mijn gunner: leg it, fire frenzy en shield als de 3 main abilities heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Joosie200 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:14:De grap met auto reload is dat ik in geval van mijn MG altijd wordt genekt zodra auto reload inspringt. Altijd in situaties waarin het erop of eronder is bam autoreload >> gekilled. En met bazooka is het enkel een pre. Want ik deed een tijdje zonder auto reload aan te hebben. Werkt prima met MG, maar dan is bazooka weer vervelend in gebruik.
Trouwens gister weer zwaar last van RPG reload bug, Psycho hoorde ik er ook steeds over ("vieze rpg-bug"). Niet alleen reload trouwens, ook met tanks waar die nog regelmatig doorheen schiet.
Vraagje.. welke abilities zijn degene die uitblinken voor een soldier? Heb zelf combat medicine, burning bullets en sixth sense. Ga daar op focussen. Net zoals dat ik met mijn gunner: leg it, fire frenzy en shield als de 3 main abilities heb.
Ik ben met mijn Soldier eerst voor CM 4 gegaan, toen nog een keertje BB, toen toch CM maar volgemaakt en daarna BB helemaal (leuk snipers in de fik zetten })). Daarna toch de voorkeur voor BS, die staat nu op 2 of 3. Six Sense heb ik niet zoveel mee, ik denk persoonlijk dat je met lvl 1 voorlopig toch wel vooruit kan. Ik vind BS veel leuker, anders Grenate Spam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Heb vroeger de beta gespeeld, was wel leuk, maar miste toch nog wel een hoop,
Zal binnenkort nog maar een keer proberen, om te kijken of het nu al beter bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf ook Soldier, en BB is wel leuk, maar vele dragen toch fire-proof pants. Ik heb zelf nu CM4, BB1, SS1, en ga eerst CM volgooien en daarna toch BS. Irritant tanks wegblazen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Is het mogelijk om CM 5, BS 5, BB 2, SS 1 te maken? Hoeveel punten kun je @lvl30 verdelen? 20? Of slechts 10 aangezien je om twee lvl´s 1 punt krijgt? In dat geval van 10.. CM 5, BS 2, BB 2, SS 1. De nut van CM vol snap ik dondersgoed. BS heb ik links laten liggen maar tot nu want het werkt toch wel aardig getuige andere soldiers. (ook tegen andere tegenstanders buiten een tank of jeep) Hmm.. tien max, dan zit ik met mijn gunner in op FF 5, shield 3, leg it 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is wat ik heb op level 30 soldier

5 CM ( Duidelijk )
3 BB ( 5 BB doet maar 2 meer damage per tik )
5 BS ( Dit is echt win button als je weet wat je doet )
2 GS ( level 2 gs doet evenveel damage als 5/5 alleen is de range groter bij 5/5 leer dus te gooien )
1 6S . ( Ingame wallhack :) )
Je kan ook GS weg halen 5 BB maar geloof mij , GS kan ownen als je ermee weet te spelen . Meeste mensen gooien het altijd direct naar iemand toe , maar het is juist de bedoeling om het via de muren te doen .

Eerst CM en S6 daarna kun je kijken wat je fijn vind .
Trouwens ik geloof niet dat er een perfecte build is , de perfecte build is diene waar jij het hardste mee ownt . .

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2010 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 09:49:
Jammer dat ik gister niet kon, had graag mee willen doen :). Ik zat net op de website van i3D te kijken ik zit te twijfelen of ik niet voor een half jaartje(met succes langer natuurlijk) een server neem.
Dat is opzich best tof, server van wsLy zit ook altijd goed vol door de match making die alle servers vult Ik weet niet hoe de rest er tegenaan kijkt maar misschien dat we met z'n allen (de actieve) iets kunnen regelen?
Joosie200 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:14:
0 - 0 met verlies voor royals wel te verstaan :P Vond ik nog best knap met Psycho zijn soldier gunner van lvl 6 9 (inmiddels 10)en mijn soldier van lvl 4. Kon werkelijk niks beginnen door mijn lage level. Maarja, ik stapte over want in het begin waren de nationals in de meerderheid en hakten de royals continue in de pan. Dus overschakelen naar lage royal en eerst tijdje VV gedaan. Vervolgens Sunset waar ik keer op keer neer ging tegen over Sterappel o.a. Achja, krijg je ook met low vs high lvl. Heb mij gisteren wel vermaakt. Eerste paar keer moest ik nog in komen, aantal keer werkte auto reload niet lekker.
Kleine correctie ;)

Ja ik ging ook eerst national maar toen was billy in zijn eentje met zijn royal commando dus ging ik weer, net als de vorige keer, even met mijn royal gunner wat ook best een leuke afwisseling is :)
Daarna nog Joosie bij ons en we gingen wat meer gelijk op al was de gunnertrain van de nationals op VV wel echt te sterk voor een lvl 9.
De grap met auto reload is dat ik in geval van mijn MG altijd wordt genekt zodra auto reload inspringt. Altijd in situaties waarin het erop of eronder is bam autoreload >> gekilled. En met bazooka is het enkel een pre. Want ik deed een tijdje zonder auto reload aan te hebben. Werkt prima met MG, maar dan is bazooka weer vervelend in gebruik. Afijn... moet mijn enige royal maar eens omhoog werken. Heb nu een tijdelijke tommies typewriter die mij wel bevalt. Ga die maar voor altijd binnen slepen met een paar keer smsen. Vraagje.. welke abilities zijn degene die uitblinken voor een soldier? Heb zelf combat medicine, burning bullets en sixth sense. Ga daar op focussen. Net zoals dat ik met mijn gunner: leg it, fire frenzy en shield als de 3 main abilities heb.
Dat van de auto reload probeer ik nog steeds een voorstelling te maken maar ik weet niet zo goed wat je daar precies mee bedoelt, kun je dan niet meer switchen?

Sowieso CM op 5 want dat is een must, minimaal 1pt in BB en tevens 1pt in 6th sense.
De rest zul je moeten verdelen tussen BB en BS/GS. Zelf heb ik GS nooit gehad maar ik merk wel dat wanneer ik mijn soldier even pak ik mijn Keg heel erg mis en misschien is GS ook wel een skill voor mij.
BS is ook gewoon erg fijn en je kan er niet alleen tanks etc meer omver gooien of stoppen (lvl4-5) je kan er ook bitchslaps mee uitdelen (iemand tegen een muur aan BSen) wat erg leuk en effectief is (als je het een beetje kan).
Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:11:
Ik ben zelf ook Soldier, en BB is wel leuk, maar vele dragen toch fire-proof pants. Ik heb zelf nu CM4, BB1, SS1, en ga eerst CM volgooien en daarna toch BS. Irritant tanks wegblazen :p
Merk je dat ja? Krijg juist veel signalen dat het weinig gebruikt wordt omdat het een nutteloze widget is (is het mijn inziens ook).
Joosie200 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:24:
Is het mogelijk om CM 5, BS 5, BB 2, SS 1 te maken? Hoeveel punten kun je @lvl30 verdelen? 20? Of slechts 10 aangezien je om twee lvl´s 1 punt krijgt? In dat geval van 10.. CM 5, BS 2, BB 2, SS 1. De nut van CM vol snap ik dondersgoed. BS heb ik links laten liggen maar tot nu want het werkt toch wel aardig getuige andere soldiers. (ook tegen andere tegenstanders buiten een tank of jeep) Hmm.. tien max, dan zit ik met mijn gunner in op FF 5, shield 3, leg it 2.
Per 2 levels krijg je een HP + 1 want je begint met eentje dus tel maar uit.. 16
Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 18:07:
Trouwens ik geloof niet dat er een perfecte build is , de perfecte build is diene waar jij het hardste mee ownt .
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
Vond het zondag niet echt lekker gaan, maar dat lag meer aan mij. Was niet echt goed aan het spelen en heb een groot deel van de tijd als enige bij de royals gezeten. Een beetje teleurstellend voor mij, maar goed, volgende keer beter :) . Ik begrijp dat Wsly's server in april afloopt, dus daar moeten we nog wel even gebruik van maken.
Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 18:07:
Dit is wat ik heb op level 30 soldier

5 CM ( Duidelijk )
3 BB ( 5 BB doet maar 2 meer damage per tik )
5 BS ( Dit is echt win button als je weet wat je doet )
2 GS ( level 2 gs doet evenveel damage als 5/5 alleen is de range groter bij 5/5 leer dus te gooien )
1 6S . ( Ingame wallhack :) )
Je kan ook GS weg halen 5 BB maar geloof mij , GS kan ownen als je ermee weet te spelen . Meeste mensen gooien het altijd direct naar iemand toe , maar het is juist de bedoeling om het via de muren te doen .

Eerst CM en S6 daarna kun je kijken wat je fijn vind .
Trouwens ik geloof niet dat er een perfecte build is , de perfecte build is diene waar jij het hardste mee ownt . .
Eens, heb nou op mijn level 27 soldier 5 CM, 3 BB, 5 BS en 1 6S. De volgende twee punten gaan naar GS. Heb in eerder builds wel punten in GS gehad, maar ik vind 3 BB in combinatie met 5 BS erg lekker werken, dus ik moet het nu van de single grenade hebben. Zeker in combinatie met 6S is die echt dodelijk. Hoeveel gevechten ik al begonnen ben waarbij de tegenstander gelijk 50 en nu 60 hp verloor zonder een schot te hebben lossen. Heerlijk :) .

Heb trouwens op mijn lvl 9 soldier in PTE 3CM, 1BB en 1 6S. Volgende punten gaan naar, BS, CM, GS en CM in die volgorde. Als ik ooit zover kom natuurlijk, ik doe alleen PTE als er iets leuks te testen valt. Ze hebben helaas ruins er weer uit gehaald, de nieuwe Hero of the Hill map. :(

Er zijn trouwens een flink aantal updates gedaan in PTE:
http://pte.battlefieldher...read.php?tid=10670&page=1

Belangrijkste punten zijn:
- Het achteruit kijken in het vliegtuig is gefixed als je klimt. (persoonlijk vind ik dit wel jammer, vond het wel handig).
- Fixed an exploit with using abilities. Geen dubbel BS meer. :(
- Keg slow effect now shows on stealthed commandos. Denk dat psycho hier wel blij mee is.
- Grenades should no longer stick in your hand and stop you from switching weapons. Ik had in PTE ook last van de reload bug met mijn soldier met de grenade. Ik hoop voor Joosie200 dat ze ook de reload bug van de rocket launcher hebben aangepast, al staat het er niet met zoveel woorden bij.

Wel blijk dat ze eindelijk eens een changelog geplaatst hebben.

Grappig, ze hebben ook stuur animaties voor de jeep en het vliegtuig gemaakt.
http://s37.photobucket.co...view&current=PTE_Test.flv

[ Voor 5% gewijzigd door peet79 op 09-03-2010 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 13:42
psychoclown schreef op maandag 08 maart 2010 @ 19:31:
[...]

Dat van de auto reload probeer ik nog steeds een voorstelling te maken maar ik weet niet zo goed wat je daar precies mee bedoelt, kun je dan niet meer switchen?
Op het moment dat je schiet met je RPG, is hij leeg (duh :P), dan wil je dus meteen terug naar je andere gun, maar dat gaat niet omdat hij eerst gaat reloaden, dan kan je niet terug naar je gun, en dan is je RPG meteen weer leeg, en moet hij opnieuw reloaden, pas bij de 2e keer reloaden kan je switchen :'(

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Nou nee, dat is niet wat ik bedoel. Als je bezig bent je MG te legen op een tegenstander hakt de auto reload erin, niks mis mee. Wat wel een probleem is dat je in zo´n situatie zelf ook beschoten wordt. Gaat er dus om wie er het snelst in slaagt de ander te vloeren. Welnu, in dat geval wil ik switchen naar mijn bazooka. Maar wanneer mijn MG dus auto reload wordt ik geblokkeerd in de switch naar mijn bazooka. Ik kan drukken op 2 (onder 1 zit mijn MG, onder 2 mijn RPG) wat ik wil, maar pas na 5 sec. krijg ik mijn bazooka en ben ik gevloerd. Waarom? Omdat elke seconde dan telt en mijn tegenstander dus in het voordeel is.

Je hebt gelijk wanneer je bij opties / controls / algemene controls / auto reload nee aan hebt staan dat de RPG herladen idd erg lang duurt. En ook dan heb je een blokkade om snel te switchen naar je normale MG. Maar ik speel met automatisch herladen aan. Dus die blokkade, zowel bij RPG naar MG en van MG naar RPG moet eruit. Je moet gewoon wanneer je 1ste wapen leeg is meteen je 2de wapen te pakken kunnen krijgen en ermee de tegenstander neerschieten zonder vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Ik probeer die missions allemaal te halen maar gisterennacht heb ik alles uit mijn maag weten te gooien wat er in zat. Maar toch... zat ik aan het einde van de middag even achter de PC om BFH te spelen in de hoop dat het een makkelijke mission zou zijn want ik voelde me nog niet echt lekker om het maar zo te zeggen. En dat was het, volgens mij zat ik nog niet eens een minuut in game toen ik de benodigde punten al had behaald. :)

Misschien dat het een update was of dat het weer commando eigen is... Maar sinds ik mijn commando naar een hoger level aan het brengen ben valt het me op dat wanneer ik een lading TNT op een tank wil gooien deze regelmatig eraf stuitert... Hij blijft dus niet plakken op de tank, en ja, dat ging met mijn gunner en soldier altijd goed... Zijn de eigenschappen van de TNT gewijzigd of is dit commando-eigen?

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
Ze schijnen iets met de TNT gedaan te hebben om het te verbeteren, alleen daardoor plakt hij nu minder goed en verdwijnt hij als je dood gaat. Ik ga er van uit dat dat wel weer gefixed wordt. Het schijnt in ieder geval niet alleen iets voor commando's te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
peet79 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 09:23:
Vond het zondag niet echt lekker gaan, maar dat lag meer aan mij. Was niet echt goed aan het spelen en heb een groot deel van de tijd als enige bij de royals gezeten. Een beetje teleurstellend voor mij, maar goed, volgende keer beter :) . Ik begrijp dat Wsly's server in april afloopt, dus daar moeten we nog wel even gebruik van maken.
Moeten we inderdaad even doen, zal de volgende keer weer eerst beginnen met kyozu2 want die is bijna lvl 23 daarna pak ik wel weer kyozu.houhei (royal gunner). Zondag middag rond half 3 is denk ik wel weer haalbaar voor mij :)
Er zijn trouwens een flink aantal updates gedaan in PTE:
http://pte.battlefieldher...read.php?tid=10670&page=1

Belangrijkste punten zijn:
- Het achteruit kijken in het vliegtuig is gefixed als je klimt. (persoonlijk vind ik dit wel jammer, vond het wel handig).
- Fixed an exploit with using abilities. Geen dubbel BS meer. :(
- Keg slow effect now shows on stealthed commandos. Denk dat psycho hier wel blij mee is.
- Grenades should no longer stick in your hand and stop you from switching weapons. Ik had in PTE ook last van de reload bug met mijn soldier met de grenade. Ik hoop voor Joosie200 dat ze ook de reload bug van de rocket launcher hebben aangepast, al staat het er niet met zoveel woorden bij.
Hmm goed om te zien dat ze er steeds zo mee bezig zijn, hoor altijd dat er zoveel tijd tussen patches zit bij Battlefield games maar dat merk ik bij bfh niet echt. Ook al zijn het kleine patches het geeft blijk dat ze ermee bezig zijn.

De fix van de Keg is best lekker, nooit echt gemerkt dat dat er niet was als ik eerlijk moet zijn maar het zal mij in ieder geval niet negatief beïnvloeden ;)
SanderPS3 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:12:
[...]

Op het moment dat je schiet met je RPG, is hij leeg (duh :P), dan wil je dus meteen terug naar je andere gun, maar dat gaat niet omdat hij eerst gaat reloaden, dan kan je niet terug naar je gun, en dan is je RPG meteen weer leeg, en moet hij opnieuw reloaden, pas bij de 2e keer reloaden kan je switchen :'(
Dat is de rpg-bug en daar heb ik zelf altijd last van net als, wat Maranello eerder al zei, het door tanks heen schieten met rpg..

Dat moeten ze ook echt eens fixen want het is er al een hele tijd, JaWS hoorde ik er ook altijd al over.
Joosie200 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:24:
Nou nee, dat is niet wat ik bedoel. Als je bezig bent je MG te legen op een tegenstander hakt de auto reload erin, niks mis mee. Wat wel een probleem is dat je in zo´n situatie zelf ook beschoten wordt. Gaat er dus om wie er het snelst in slaagt de ander te vloeren. Welnu, in dat geval wil ik switchen naar mijn bazooka. Maar wanneer mijn MG dus auto reload wordt ik geblokkeerd in de switch naar mijn bazooka. Ik kan drukken op 2 (onder 1 zit mijn MG, onder 2 mijn RPG) wat ik wil, maar pas na 5 sec. krijg ik mijn bazooka en ben ik gevloerd. Waarom? Omdat elke seconde dan telt en mijn tegenstander dus in het voordeel is.

Je hebt gelijk wanneer je bij opties / controls / algemene controls / auto reload nee aan hebt staan dat de RPG herladen idd erg lang duurt. En ook dan heb je een blokkade om snel te switchen naar je normale MG. Maar ik speel met automatisch herladen aan. Dus die blokkade, zowel bij RPG naar MG en van MG naar RPG moet eruit. Je moet gewoon wanneer je 1ste wapen leeg is meteen je 2de wapen te pakken kunnen krijgen en ermee de tegenstander neerschieten zonder vertraging.
Ah dat heb ik eigenlijk nooit zo heel erg gemerkt maar dat is net als de rpg-bug echt nasty en kost je erg veel kills/deaths..
peet79 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:29:
Ze schijnen iets met de TNT gedaan te hebben om het te verbeteren, alleen daardoor plakt hij nu minder goed en verdwijnt hij als je dood gaat. Ik ga er van uit dat dat wel weer gefixed wordt. Het schijnt in ieder geval niet alleen iets voor commando's te zijn
Hmm de laatste tijd speel ik voornamelijk gunner omdat ik dan meer teamskills hebt en ik de rpg en keg echt enorm lekker vind maar dat is wel een lelijke bug zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Laatst online: 22:48

M0nkeymen

Monkeystyle!

Heb gister ook weer een x gespeeld, vond de soldier wel erg sterk geworden. Vooral BS op 5 kan erg nasty zijn. Ik heb gelukkig niet zo vaak last van de RPG bug >:) . Ik denk dat de classes wel aardig gebalanceerd zijn inmiddels.

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
Hmmm, ze hebben weer een nieuwe widget versonnen in PTE:
-Adding ‘Sarge’s Stamina Boost’ widget that gives the player a boost of 10 to their max health whilst they have it equipped.
http://pte.battlefieldher.../showthread.php?tid=10692

Benieuwd wat dit nu weer moet gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:35
Health + 10 :o

Daar gaan ze echt gesodemieter mee krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
..knip..

Goed, de hero is standaard en veranderd niet naar je eigen hero. Maar enfin, mijn twee mains van beide partijen zeg maar :)

[ Voor 48% gewijzigd door psychoclown op 12-03-2010 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ik zal ze onder de TS zetten :)

Inmiddels al 9 met je soldier zie ik, eventjes het gas erop gezet?
Wel handig voor de volgende keer want dan zijn we beide van ongeveer gelijke lvl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zullen de meesten vast al wel gezien hebben maar met de maintenance van afgelopen woensdag is er ook meteen een patch meegekomen met een hele rits fixes (de voor mij het meest opvallende fixes dikgedrukt):

[quote]Update
  • Grenades should no longer stick in your hand and stop you from switching weapons.
  • Fixed a rare problem with Punkbuster that occurred after website downtimes.
  • Friends who join the server after you joined will now correctly show as green in the scoreboard.
  • Health Tonic should refresh correctly now.
  • Friending players via the scoreboard should always give the proper message in game.
    • Multiple small geometry and art fixes on Sunset Showdown.
  • Sniper Rifles now correctly leave a tracer if the target is within 80 meters.
  • Starting in window mode and then switching to full screen no longer causes the HUD 3d flags to stretch.
  • Stopped an exploit with road killing friendlies.
  • Mark Target now works from a tank turret.
  • Fixed vanity cam in planes. Now it correctly looks behind the planes even when you climb or dive.
  • Fixed an exploit with using abilities.
  • Throwing a grenade into deep water no longer breaks all your grenades.
  • You can no longer knife people through walls in Vanity Cam.
  • When running the game in windowed mode behind other windows the game should no longer pop into the foreground when you start a new round.
  • Some appearance items have had their lighting / brightness tweaked.
  • You can no longer fire backwards in vanity cam.
  • Fixed some telemetry failing to submit.
  • Servers should now show the correct online/offline status at all times.
  • The Ninja outfit now covers the players neck correctly.
  • Keg slow effect now shows on stealthed commandos.
  • Fixed animation when steering in a jeep.
  • Fixed a crash while loading into a server.
  • Users that get disconnected from a server should no longer see a black screen / screen full of clouds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag inderdaad dat m'n mannetje meestuurt in de auto :).
voor de TS : Player Xymtrix Hero: Xymtrix royals Soldier

Zie de topicwaarschuwing..

[ Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 12-03-2010 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://cdn.battlefieldheroes.com/signatures/206012878/7

Heb een bestaande dynamische overgenomen en die aangepast zodat ik mijn abilities erin kan laten zien :) Snapte eerst geen bal van de codes, maar nu wel :D

edit:

En nummertje 2 :)

Afbeeldingslocatie: http://cdn.battlefieldheroes.com/signatures/206017626/2

[ Voor 67% gewijzigd door Joosie200 op 12-03-2010 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dat is wel een stuk beter inderdaad :)
Je ziet veel mensen met zo'n elusive sig maar daar wordt heel de pagina ubertraag van en dat gebeurd niet gauw bij mij! Zal het dus ook even onder de TS aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Snap niet waarom mijn mugshot van mijn royal niet getoond wordt en van mijn national wel :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Joosie200 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 23:47:
Snap niet waarom mijn mugshot van mijn royal niet getoond wordt en van mijn national wel :S
Is de mugshot wel correct geüpload? Of heb je de juiste waardes staan (height/width)?
Je oude sigs heb ik uit je post geknipt want die werken niet meer en maken heel de pagina traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
psychoclown schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 23:54:
[...]

Is de mugshot wel correct geüpload? Of heb je de juiste waardes staan (height/width)?
Je oude sigs heb ik uit je post geknipt want die werken niet meer en maken heel de pagina traag.
Denk dat afhankelijk van de laatste hero die ik speel mijn mugshot automatisch wordt aangemaakt. En aangezien ik mugshot aanroep en niet een willekeurig eigen bestandje dat ie zodoende slechts bij 1 de juiste mugshot kan tonen. En dus bij de andere niet ofzo.

En terecht, snap ook niet waarom die na 1 dag het niet meer doen maar afijn. Vind de nieuwe mooier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Joosie200 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 23:58:
[...]

Denk dat afhankelijk van de laatste hero die ik speel mijn mugshot automatisch wordt aangemaakt. En aangezien ik mugshot aanroep en niet een willekeurig eigen bestandje dat ie zodoende slechts bij 1 de juiste mugshot kan tonen. En dus bij de andere niet ofzo.

En terecht, snap ook niet waarom die na 1 dag het niet meer doen maar afijn. Vind de nieuwe mooier
Dat klopt maar je kan het heel makkelijk resetten door de mugshot weg te zetten of te deleten en dan met je royal bijv. een training te starten. Overigens zou het niet logisch zijn dat je dan maar een van de twee kan zien je ziet immers wel de schaduw van je hero :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
Je mugshot wordt gemaakt als je op Play Now drukt in de game client, hij maakt dan een afdruk van hoe je hero er dan voor staat. Als je op dat moment een emote doet, wordt hij dus opgeslagen met emote. Ze staan hier: C:\Program Files (x86)\EA Games\Battlefield Heroes\mods\bfheroes
Nadat je mugshot is gemaakt kun je hem gewoon anders noemen, bv national.png en royal.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Klopt maar hij maakt niet elke keer een mugshot en je moet echt meerdere keren ingame zijn geweest.
Het makkelijkst is dus, zoals ik zei, je mugshot te renamen/wegzetten of deleten en dan een training te starten met de gewenste hero en pose :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Wat een suf gedoe |:( Heb die hele upload je eigen mugshot knop over het hoofd gezien tot nu :/

Afbeeldingslocatie: http://cdn.battlefieldheroes.com/signatures/206017626/7

Niet dat ik die kleren heb, maar heb nu door hoe je je hero een beetje leuk kunt aankleden voordat ie op de foto komt ;)

Afbeeldingslocatie: http://cdn.battlefieldheroes.com/signatures/206012878/10

Morgenmiddag weer om 14.30 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ik weet niet of ik erbij kan zijn dus reken er maar niet op.
Zal je sigs wel even onder de TS plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
Vanmiddag wordt niks voor mij. Ben mijn auto aan het opknappen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:35
Ik ben nu wel even online. Ik speel met m'n national gunner, level 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Ik had wel willen schieten maar ik zat met mijn vrouw en vader in het GelreDome me af te vragen waarom ik het geld er voor had uitgegeven om naar die vreeeeeselijke wedstrijd te gaan kijken. Voor dat geld kan ik een heel wapenarsenaal kopen in BF-H. >:)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
Dat was idd geen beste partij.

Helaas was er ook weinig te beleven gistermiddag op bfh.
Vervelende aimbotter zat er op gegeven moment bij de royals. Die snipte je in een paar schoten neer van de vreemdste plekken. Later was die gelukkig verdwenen.
Toen nog en aantal leuke potjes gespeeld totdat er een aantal lvl30 gasten kwamen bij de royals en een paar amateurs aan onze zijde. Toen was het mooi tijd voor Ajax-Psv

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Ik heb zelf ff een signature in elkaar gekuntseld. (niet met codes hoor, gewoon met paint :P)

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/zlbsqd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
Er is weer lekker veel nieuwe content beschikbaar, je moet alleen wel een dikke portomonee hebben. Nieuwe wapens en kleren, allemaal in BF2:BC stijl en die nieuwe widget waarmee je standaard 10 extra health hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:48

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb 700 BF gratis! (Omdat ik BF:BC2 limited edition heb)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
peet79 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:52:
Er is weer lekker veel nieuwe content beschikbaar, je moet alleen wel een dikke portomonee hebben. Nieuwe wapens en kleren, allemaal in BF2:BC stijl en die nieuwe widget waarmee je standaard 10 extra health hebt.
Nice maar die widget snap ik niet helemaal.
Iemand die weet hoe het werkt? Koop je een los item voor veel BF die dan standaard werkt of moet ik meer denken in de richting van fire-proof pants?
hardware.tom schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:33:
Ik heb zelf ff een signature in elkaar gekuntseld. (niet met codes hoor, gewoon met paint :P)
Ziet er leuk uit maar je moet hem wel even verkleinen, in de breedte is die namelijk te groot.

[ Voor 22% gewijzigd door psychoclown op 16-03-2010 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
psychoclown schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 17:15:
Nice maar die widget snap ik niet helemaal.
Iemand die weet hoe het werkt? Koop je een los item voor veel BF die dan standaard werkt of moet ik meer denken in de richting van fire-proof pants?
Die widget werkt hetzelfde als XP boost. Je koopt hem voor bijvoorbeeld een dag voor 150 VP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
voila! verkleind:

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/307rk28.jpg
Nu is het bijna niet meer te lezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Heb alleen die nieuwe gun gekocht, maar wat een genot zeg :o, Dat ding zal nog een mug op 100 meter afstand neerschieten :P. Lekker precies op grote afstanden :). Echt een verademing om gewoon een sniper neer te rammen binnen enkele seconden :) Kost wat, heb je ook wat :).

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
hardware.tom schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:17:
voila! verkleind:

[afbeelding]
Nu is het bijna niet meer te lezen....
Erg jammer van het matige engels in de signature :P

"If his farts doesn't kill you..." is geen engels.
"If his farts don't kill you..." wel, en eventueel "If his farts do not kill you..." etc.

/miereneuk mode uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
SanderPS3 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 23:26:
Heb alleen die nieuwe gun gekocht, maar wat een genot zeg :o, Dat ding zal nog een mug op 100 meter afstand neerschieten :P. Lekker precies op grote afstanden :). Echt een verademing om gewoon een sniper neer te rammen binnen enkele seconden :) Kost wat, heb je ook wat :).
Hmm heb het gister even vlug bekeken maar zijn ze naast een compleet andere stijl ook nog echt beter dan?
Krijg je straks bfh geheel in modern warfare stijl omdat iedereen met geld die betere wapens wel wilt hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Brutal1ty schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 06:39:
[...]

Erg jammer van het matige engels in de signature :P

"If his farts doesn't kill you..." is geen engels.
"If his farts don't kill you..." wel, en eventueel "If his farts do not kill you..." etc.

/miereneuk mode uit
Ik was al bang dat het engels niet goed was :P
Bedankt, ga het meteen ff veranderen

Update nieuwe sig:
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/24qmp0x.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door hardware.tom op 18-03-2010 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
psychoclown schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 09:19:
[...]

Hmm heb het gister even vlug bekeken maar zijn ze naast een compleet andere stijl ook nog echt beter dan?
Krijg je straks bfh geheel in modern warfare stijl omdat iedereen met geld die betere wapens wel wilt hebben..
Ja hij schiet wel een stuk beter, soort van dubbel super gun als je het mij vraagt :). Word er een stuk makkelijker door :P, maar ik denk dat ik er een boel gezeik om krijg ( mensen die niet tegen kunnen dat anderen betalen ). Beetje flauw, ik vind het gewoon leuk om zo nu en dan met iets exclusiefs rond te lopen in BFH, dat kan nu met deze gun :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
SanderPS3 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 16:05:
[...]
Ja hij schiet wel een stuk beter, soort van dubbel super gun als je het mij vraagt :). Word er een stuk makkelijker door :P, maar ik denk dat ik er een boel gezeik om krijg ( mensen die niet tegen kunnen dat anderen betalen ). Beetje flauw, ik vind het gewoon leuk om zo nu en dan met iets exclusiefs rond te lopen in BFH, dat kan nu met deze gun :)
Welke heb je gekocht?
Als ik het forum moet geloven zit er geen verschil tussen de nieuwe wapens en de übers, maar als ik je zo hoor zit er wel degelijk verbetering in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik merk nu ik een tijdje met mijn soldier bezig ben hoe gemakkelijk je het in weze hebt als soldier. In vergelijking met mijn gunner haal ik sneller betere scores met mijn soldier. Verder is het nu zaak om mijn soldier qua lvl gelijk te schakelen aan mijn gunner. En die nieuwe wapens zijn inderdaad stukken beter dan welke uber/super dan ook. Gisteren zat er eentje bij de nationals met zo'n nieuwe en je merkte direct welk verschil dat maakte t.o.v. andere uit zijn team. Moet maar eens zien hoeveel BF ze vragen voor zo'n wapen alleen, want ik ga voor mijn soldier als gunner er dan eentje halen als het niet al te veel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Ik merk het ook als gunner... Ik word aardig snel neer gemaaid en met gewone guns is de fun er wel een beetje aan het af gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
M0nkeymen schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 11:13:
met gewone guns is de fun er wel een beetje aan het af gaan.
Precies mijn gedachte. Dat je outfits met BF kan kopen, prima. Die voegen enkel wat kleurrijks toe tussen de spelers. Dat je wapens wilt toevoegen om buiten de reguliere standaard wapens op te vallen, prima. Die dien je te kopen met BF, prima. Maar waarom hebben ze de wapens net zoals met de outfits niet gewoon puur voor het cosmetische effect gelaten? Dus zonder dat je er dus voordeel mee hebt tegen anderen.

Zodra die nieuwe wapens namelijk gemeen goed gaan worden zoals de uber-super wapens nu al niet langer meer een zeldzaamheid zijn op het slagveld heb je er niks meer te zoeken met je standaard wapens. Snap dus niet wat Dice er toe heeft aangezet dit te introduceren want zo zet je een hele riks gamers met standaard wapenarsenaal een hak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
Ik moet zeggen dat ik nog niet echt last heb van die nieuwe wapens, ik heb niet het idee dat ze echt sterker zijn. Op het forum zeggen ze dat ze hetzelfde zijn als de normale ubers. Ik moet zeggen dat ik er gister wel aardig wat gezien heb. Had verwacht dat het met een prijs van 1120 BF, oftewel 8 euro dat het niet zo'n vaart zou lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
ik heb ook nog geen last van die wapens, al heb ik wel het idee dat de uber-knife wel sterker is dan de normale. En klopt het dat de site weer down is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
Uber knife is inderdaad de enige met een groot verschil t.o.v. de normale knife, maar ik dacht dat we het hier over de BF2 wapens hadden. Site is trouwens niet down, ben al de hele middag aan het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Volgens mij hadden we het ooki over BC2 wapens maar daar heb ik geen last van :P
Site doet het nu wel weer na ccleaner even over mijn pc te halen.

Ik heb ook weer een nieuwe hero aangemaakt (commando vind ik toch het fijnste spelen) en ik heb in 2 uur door 7 levels heen gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Joosie200 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 11:10:
Ik merk nu ik een tijdje met mijn soldier bezig ben hoe gemakkelijk je het in weze hebt als soldier. In vergelijking met mijn gunner haal ik sneller betere scores met mijn soldier. Verder is het nu zaak om mijn soldier qua lvl gelijk te schakelen aan mijn gunner. En die nieuwe wapens zijn inderdaad stukken beter dan welke uber/super dan ook. Gisteren zat er eentje bij de nationals met zo'n nieuwe en je merkte direct welk verschil dat maakte t.o.v. andere uit zijn team. Moet maar eens zien hoeveel BF ze vragen voor zo'n wapen alleen, want ik ga voor mijn soldier als gunner er dan eentje halen als het niet al te veel is.
M0nkeymen schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 11:13:
Ik merk het ook als gunner... Ik word aardig snel neer gemaaid en met gewone guns is de fun er wel een beetje aan het af gaan.
Hoe dit zo opeens? Voor mij is het dus weer een week geleden maar de gunner is met de laatste patch toch niet genadeloos generved? Zelf heb ik, zoals de meeste wel weten, al een flinke tijd niet meer met mijn soldier gespeeld maar ik merk juist dat ik met gunner iets makkelijker leuke scores weet neer te zetten. Ben uiteraard wel wat meer gewend aan de game en zal ik mogelijk ook met soldier iets beter zijn dan voorheen maar het lijkt me niet dat dat zo van de ene op de andere dag verandert (tenzij er een ninja patch is geweest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
Ik heb er ook niet veel van gemerkt. Heb vandaag juist mijn Gunner weer eens van stal gehaald, na twee maanden er niet mee gespeeld te hebben en ik merk dat het nu erg lekker gaat. Wat ik wel begrijp is dat ze de standaard MG generfed hebben, maar dat was een paar weken geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Misschien was ik wat gefrusteerd dat ik niet kon winnen :P >:) maar ik had ut id dat ik ze gewoon weg niet neer kon maaien. Of ze gebruikte veel heal tonics...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
peet79 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 21:07:
Ik heb er ook niet veel van gemerkt. Heb vandaag juist mijn Gunner weer eens van stal gehaald, na twee maanden er niet mee gespeeld te hebben en ik merk dat het nu erg lekker gaat. Wat ik wel begrijp is dat ze de standaard MG generfed hebben, maar dat was een paar weken geleden.
Precies maar van die nerf heb ik niets gemerkt, scoor nog net zo hard en makkelijk.
M0nkeymen schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 23:11:
[...]

Misschien was ik wat gefrusteerd dat ik niet kon winnen :P >:) maar ik had ut id dat ik ze gewoon weg niet neer kon maaien. Of ze gebruikte veel heal tonics...
Wordt maar weer eens tijd dat we weer teamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Dat opnieuw downloaden schiet ook niet op. Vanochtend om half negen heb ik BFH als nieuwe download gestart en nu zit hij ergens tussen 2/3 en 3/4... En dat met een 25MB-verbinding.... Traaaaage serversss....
Dit kost me allemaal punten man!

Nieuwe windows installeren klonk leuk maar op deze manier... :(

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Xaverius schreef op zondag 21 maart 2010 @ 00:07:
Dat opnieuw downloaden schiet ook niet op. Vanochtend om half negen heb ik BFH als nieuwe download gestart en nu zit hij ergens tussen 2/3 en 3/4... En dat met een 25MB-verbinding.... Traaaaage serversss....
Dit kost me allemaal punten man!

Nieuwe windows installeren klonk leuk maar op deze manier... :(
Wat gek? Dat zou gewoon veel sneller moeten gaan maarja het kan voorkomen dat de servers erg druk zijn natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:14
Joosie200 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 11:31:
Nu snap ik dus wat EA er toe heeft gezet om uber weapons en andere dingen te introduceren zodat mensen die BattleFunds kopen een groot voordeel hebben. Geld, Cash, Money, Dollars!
There, I fixed it for ya :Y)

Het zijn alleen de hardcore gamers, zoals wij, die minder makkelijk en sowieso minder geld uitgeven aan games, die last hebben van BattleFund-noobs/ubermenschen. EA heeft daar schijt aan, Dice trekt het zich nog aan. Dice heeft het spel ontwikkeld en EA buit het nu uit op de manier waarop EA dat altijd doet. "Fuck up everything" :P

Edit: Wat mij betreft ook terecht is. De utopische gedachte van Dice dat het spel genoeg geld in het laatje zou brengen met alleen maar simpele BF-items die geen direct voordeel gaven is natuurlijk niet van deze tijd.

[ Voor 14% gewijzigd door Joep op 21-03-2010 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Gaan er vanmiddag nog mensen een potje doen? zie geen table

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Kan ook zijn dat terwijl ik met mijn soldier nu speel ik op het moment een goede groep had die samenwerkt, of de andere groep gewoon niet samenwerkt. Zodoende kom je er ook gemakkelijker door heen natuurlijk. En sinds mijn soldier van lvl 3 naar lvl 12 gegaan is heb ik mijn gunner niet langer aangeraakt, dus ben ik zodoende beter in de rol van de soldier gegroeid. Scores worden iig telkens constanter, zo rond de 12-3 of 12-2 tenzij ik op het eind pas in een ronde terecht kom.

Voor de prijs van zo'n BF2 wapen kun je 2 uber/super wapens halen heb ik trouwens gezien. Kun je dat beter doen want je hebt er zo meer aan. Kun je bijv. 2 heroes van een uber/super voorzien. Tis mij het geld niet waard though, ook niet wanneer ik genoeg beltegoed over heb. Waarom niet? Je moet zo ontiegelijk vaak die sms procedure door gaan wil je telkens 150 BF krijgen. Duurt me te lang, heb ik geen zin in. Heb nu 2x via sms wat BF binnengehengeld. Voor de standaard bazooka zodat mijn gunner hem altijd bij zich heeft en voor de tommy typewriter zodat mijn soldier die altijd tot zijn beschikking kan hebben. Heb gisteren trouwens de super tommy voor een dag geprobeerd met dat andere spul. En daar red je het nog makkelijker mee op het slagveld tbh. Maar daar ga ik geen BF voor neerleggen, moet toch wat om die andere punten op te maken, dus die leen ik voor 3 dagen. Ondertussen game je er mee, dus verdien je weer van die punten om hem wederom voor 3 dagen te kunnen gebruiken. Gamen voor het behoud je wapen dus zeg maar :P
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Stuur een DM met daarin je Bfheroes Account naam, link naar je profiel en link naar de group waar je in zit (optioneel), als je toegevoegd wilt worden aan de playertable.