[PC] Battlefield Heroes - Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 28.754 views

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Xaverius schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:21:
Ik ben sinds kort een commando aan het trainen omdat ik wat meer wilde weten over de gameplay. (spijtig genoeg had ik er ooit één aangemaakt en heb ik al 4 hero's want ik wilde liever een royal) Gisteren zat ik even in game toen tweemaal een vliegtuig met daarin een commando recht op me afvloog om me te clippen terwijl ik in stealth was. Dat gaat er bij mij dan niet in dat het toeval is...
Ja dat zou wel heel toevallig zijn..
Vaak zat dat je wel effecten/geluiden van je skills vergeet en dat de ander of jij daarop afgaat maar soms is het te overduidelijk cheaten..

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:15

M0nkeymen

Monkeystyle!

Werd idd eens tijd. Vind het al raar dat die cheat sowieso in het spel nog niet verholpen is. Ze doen elke 2 weken zo'n beetje een update...

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

• psychoclown
M0nkeymen schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:27:
Werd idd eens tijd. Vind het al raar dat die cheat sowieso in het spel nog niet verholpen is. Ze doen elke 2 weken zo'n beetje een update...
Ja precies!
Maarja het feit dat ze ook nog niet zo lang met pbscreens werken zegt ook al wat over het tegen gaan van cheats.. al zou je van dice wel beter moeten weten (weet niet in welke mate in andere battlefield games werd/wordt gecheat).

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 21:50
Er word weer aan de site van battlefield gewerkt tenminste ik kan er niet op.
Ik ben trouwens al lang blij dat de problemen met punkbuster over zijn. in het begin werd je gewoon de hele tijd gekickt of kon je niet eens in een game maar na een punkbuster update deed hij het dan wel weer eventjes

Hier een filmpje die ik zelf heb gemaakt met het geluid van de MW2 launch trailer (hij word nog verwerkt dus de kwaliteit word nog beter (HD)):
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=p9qyXNKy420]

Ik zou ook graag horen wat jullie er van vinden. ;)

• psychoclown
hardware.tom schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 11:14:
Er word weer aan de site van battlefield gewerkt tenminste ik kan er niet op.
Klopt er is vandaag weer een update las ik vanochtend. Niet gepost omdat ik dacht dat het niet over de site ging.
Hier een filmpje die ik zelf heb gemaakt met het geluid van de MW2 launch trailer (hij word nog verwerkt dus de kwaliteit word nog beter (HD)):

Ik zou ook graag horen wat jullie er van vinden. ;)
Zal ik zo eens even bekijken ;)
Best leuk gedaan! Krijg er een beetje een trailer gevoel bij, komt er toevallig een volledige movie zoals de mijne?

[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 25-02-2010 11:30 ]

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Je kan veel cheaters al via youtube vinden.
zoek maar eens op hack, cheater, ownage, aimbot enz...
Als dice dat doet, en dan het ip-adres blokkeert zijn ze binnen de kortste keren weg :)

• psychoclown
Maar hoeveel daarvan zijn al aangepakt geweest en hebben een nieuw account?
Zaak is om alle reports met video van de afgelopen 3-4 maanden te bannen. Om de hackers via youtube te vinden lijkt me niet handig en is geen goede manier.

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 21:44

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

FYI, in de TS bij trailers/In-game footage zijn die vier links allemaal:
*
Oops! Page Not Found
The server returned a 404 response.

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

• psychoclown
Xaverius schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 15:39:
FYI, in de TS bij trailers/In-game footage zijn die vier links allemaal:
[...]
Gefixed maar stuur me de volgende keer liever een DM, je weet dat ik die lees ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
PTE is weer open:
New content has been released into the PTE including daily missions!
Topics over dit onderwerp:
New Daily Mission System - VP Price Crisis Solved?
Beta Testing] Help testing new content in the PTE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Heeft iemand hier ervaring met paymo (battlefunds betalen met telefoon)? Ik ben wel aan een ander wapen toe. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
hardware.tom schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 21:36:
Heeft iemand hier ervaring met paymo (battlefunds betalen met telefoon)? Ik ben wel aan een ander wapen toe. :P
Ja werkt perfect! Snel, duur maar eenvoudig en goed te gebruiken in combinatie met een abbo (disclaimer: zal niet bij elke abbo werken) die maar niet op raakt :)
Zelf heb ik T-mobile Relax (oude) en daar gaat het gewoon van de bundel af.
Wat dan wel vervelend is dat je alleen maar kunt kiezen voor 170BF en je dus meerdere keren zult moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:14
psychoclown schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 21:56:
Ja werkt perfect! Snel, duur maar eenvoudig en goed te gebruiken in combinatie met een abbo (disclaimer: zal niet bij elke abbo werken) die maar niet op raakt :)
Zelf heb ik T-mobile Relax (oude) en daar gaat het gewoon van de bundel af.
Wat dan wel vervelend is dat je alleen maar kunt kiezen voor 170BF en je dus meerdere keren zult moeten doen.
Dat zou dan de enige manier zijn waarmee ik bereid ben om geld uit te geven aan BF, namelijk als het van m'n nog niet gebruikte minuten afgaat. Dan kost het me in feite niets. Dat ga ik eens proberen. Kun je wat meer details vertellen Thijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Ja ik ga het gebruiken want ik heb geen eigen credit card ofzo.
Maar het word er dus eenmalig afgehaald, ik heb gewoon een prepaid telefoon.

En voor 1 wapen heb je ook maar 170BF nodig, dus dat gaat wel lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-03 17:21
Ik vind dat wallie card online wel makkelijk. Die kun je gewoon met ideal kopen. Gewoon via je eigen bank.

Net geprobeerd of elixer nou echt verlengd was naar 13 sec en dat is het. De komende tijd maar weer eens lekker gaan kniven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Joep schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 22:00:
[...]

Dat zou dan de enige manier zijn waarmee ik bereid ben om geld uit te geven aan BF, namelijk als het van m'n nog niet gebruikte minuten afgaat. Dan kost het me in feite niets. Dat ga ik eens proberen. Kun je wat meer details vertellen Thijs?
Sure, wat wil je weten? :)
hardware.tom schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 22:02:
Ja ik ga het gebruiken want ik heb geen eigen credit card ofzo.
Maar het word er dus eenmalig afgehaald, ik heb gewoon een prepaid telefoon.

En voor 1 wapen heb je ook maar 170BF nodig, dus dat gaat wel lukken
Oh met prepaid gaat het sowieso van de bundel af dus dat is goed te doen.
Welk wapen ga je kopen?
peet79 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 22:17:
Ik vind dat wallie card online wel makkelijk. Die kun je gewoon met ideal kopen. Gewoon via je eigen bank.

Net geprobeerd of elixer nou echt verlengd was naar 13 sec en dat is het. De komende tijd maar weer eens lekker gaan kniven :p
Hmm dat is ook wel een goede optie ja maar als je toch bundel teveel hebt dan kan dat ook prima :)

Teringbilly zullen we voorlopig dus niet meer zo snel zien :'(
Was je inmiddels al 27?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
psychoclown schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 22:21:
Teringbilly zullen we voorlopig dus niet meer zo snel zien :'(
Was je inmiddels al 27?
Ik heb mij soldier nog niet in de kast gedaan.
Sinds ik ben gaan spelen met BS op 5 en BB op 3 vind ik soldier een stuk leuker geworden.
Ik mis alleen mijn GS. Nog 80k tot level 28, dan kan ik het er weer bij nemen >:)

Soldier is sowieso wat gebuffed de laatste tijd. De LR SMG was al gebuffed en met de nieuwe update doet de standaard granaat ook 60 dmg.

En nou hebben ze ook nog het grootste probleem van de kniving commando, namelijk het feit dat Leg it langer duurt dan elixer, opgelost.
Er schijnt wel een nieuw probleem te zijn. Nieuw is het op zich niet, maar het schijnt nou algemeen bekend te worden dat I eats grenades het explosieve effect van de knive te niet doet (een deel van de knive damage is gecodeerd als een explosiedamage). Nog geen last van gehad, maar ik zal het zeker gaan tegenkomen de komende tijd.

Al met al heb ik het idee dat alles goed gebalanceerd is. Gunner is wat generfed en soldier wat gebuffed.
Voor de commando is er een verschuiving van snipen naar kniven. Ben alleen benieuwd of met de uber knife en het nieuwe elixer het niet wat teveel is. Maar dat ga ik de komende tijd maar eens uitzoeken. 8).

Maar wees niet bang, Teringbilly zul je nog vaak genoeg zien. Zeker in team verband. Zal eens kijken of ik zondag middag nog een uurtje vrij kan maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
Gaat er dan het equivalent van 1,50 euro aan minuten/sms-jes van je bundel af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Al eeuwen niet meer gespeeld maar net eens gekeken.
Ligt het nu aan mij of wordt alles telkens goedkoper?
En ik heb nog 1130 BF was (zat eens bij een boekje + de gratis BF die we kregen) en ik zag dat er een bundel van wapens voor 1120 BF was voor soldiers.
Zijn het allemaal short range wapens...
Had het nu short gun en shotgun en long range machine gun geweest dan had ik het nog overwogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Maar het word er dus eenmalig afgehaald met paymo? Ik wil niet dat er zomaar nog een keer 1.50 van af word gehaald zoals bij die telefoon abbonementen (dat kost meestal wel meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
peet79 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 22:55:
[...]

Ik heb mij soldier nog niet in de kast gedaan.
Sinds ik ben gaan spelen met BS op 5 en BB op 3 vind ik soldier een stuk leuker geworden.
Ik mis alleen mijn GS. Nog 80k tot level 28, dan kan ik het er weer bij nemen >:)
Bent me flink voorbij gegaan maarja ik heb dan ook al lang niet meer met mijn soldier gespeeld (en de laatste tijd niet heel erg actief).[/]
Soldier is sowieso wat gebuffed de laatste tijd. De LR SMG was al gebuffed en met de nieuwe update doet de standaard granaat ook 60 dmg.
Beide gebruik ik niet dus daar pluk ik helaas de vruchten niet van.
Een enkele granaat is nu wel wat aantrekkelijker dat wel!
Er schijnt wel een nieuw probleem te zijn. Nieuw is het op zich niet, maar het schijnt nou algemeen bekend te worden dat I eats grenades het explosieve effect van de knive te niet doet (een deel van de knive damage is gecodeerd als een explosiedamage). Nog geen last van gehad, maar ik zal het zeker gaan tegenkomen de komende tijd.
Hmm wel vreemd, zeker de knive boost die ze een tijd terug toegepast hebben.
Waarom ze dat dan niet als gewone dmg gedaan hebben..
Al met al heb ik het idee dat alles goed gebalanceerd is. Gunner is wat generfed en soldier wat gebuffed.
Voor de commando is er een verschuiving van snipen naar kniven. Ben alleen benieuwd of met de uber knife en het nieuwe elixer het niet wat teveel is. Maar dat ga ik de komende tijd maar eens uitzoeken. 8).
Goede vraag, denk hetzelf alleen niet dat dat impact zal hebben.
Je zult alleen beter moeten opletten op wanneer de commando elixir gebruikt of wanneer juist niet :)
Maar wees niet bang, Teringbilly zul je nog vaak genoeg zien. Zeker in team verband. Zal eens kijken of ik zondag middag nog een uurtje vrij kan maken. :)
*O*
Joep schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:01:
[...]

Gaat er dan het equivalent van 1,50 euro aan minuten/sms-jes van je bundel af?
Ja als je abbo dat niet rekent als extra dan gaat er dus 1,50 van je bundel af. :)
Simon Verhoeven schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:05:
Al eeuwen niet meer gespeeld maar net eens gekeken.
Ligt het nu aan mij of wordt alles telkens goedkoper?
En ik heb nog 1130 BF was (zat eens bij een boekje + de gratis BF die we kregen) en ik zag dat er een bundel van wapens voor 1120 BF was voor soldiers.
Zijn het allemaal short range wapens...
Had het nu short gun en shotgun en long range machine gun geweest dan had ik het nog overwogen.
Zelf vind ik die packs niet de moeite, pistols gebruik je toch niet vaak en dan is een uber al helemaal zonde.
Shotty's kunnen nog wel handig zij maar dat verschilt per persoon en per class.

Het beste kun je nog wel zelf wat halen, uber sr smg + (normale) lr smg.
Kun je een andere class ook nog wapens geven (gunner bijv. een (normale) rpg geven).
hardware.tom schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:30:
Maar het word er dus eenmalig afgehaald met paymo? Ik wil niet dat er zomaar nog een keer 1.50 van af word gehaald zoals bij die telefoon abbonementen (dat kost meestal wel meer).
Ja is eenmalig, het is een betaling met je telefoon.
Jij accepteerd en stuurt de request. Vervolgens krijg je een sms en moet je op antwoorden (het verzenden van die sms kost dus 1.50 euro). Daarna krijg je een bevestigings sms en heb je betaald.
Hartstikke eenvoudig dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
psychoclown schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 00:03:
Ja is eenmalig, het is een betaling met je telefoon.
Jij accepteerd en stuurt de request. Vervolgens krijg je een sms en moet je op antwoorden (het verzenden van die sms kost dus 1.50 euro). Daarna krijg je een bevestigings sms en heb je betaald.
Hartstikke eenvoudig dus :)
Ging echt verrassend snel ook. Al die tijd zit je gewoon met de site en een voortgangsbalkje voor je neus.
Ik ga hier iig nog wel m'n bundel aan opmaken, als er nog wat leuke items komen. Ik vind dat Dr Pepper Alpine pak voorlopig nog wel leuk, tot straks iedereen erin loopt (valt in Europese servers nog mee) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:26

aex351

I am the one

Heb dit spel net voor het eerst gespeeld en het valt best tegen. Ik had het leuker verwacht. Dit lijkt eerder op een spel voor een kind van 10. De manier waarop je nieuwe wapens krijgt vind ik ook niets. Je moet urenlang spelen of betalen. Het is wel erg verleidelijk om even 5 euro te betalen, maar zo is dat spel ook ontwikkeld. Ik dacht dat de ontwikkelaars zeiden dat alles wat je kon kopen gericht zou zijn op kleding enz. Blijkbaar is dat wel anders.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Maranello schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 00:10:
[...]

Ging echt verrassend snel ook. Al die tijd zit je gewoon met de site en een voortgangsbalkje voor je neus.
Ik ga hier iig nog wel m'n bundel aan opmaken, als er nog wat leuke items komen. Ik vind dat Dr Pepper Alpine pak voorlopig nog wel leuk, tot straks iedereen erin loopt (valt in Europese servers nog mee) :P
Inderdaad, binnen een minuut ben je helemaal klaar heb je een betaling gedaan!
Denk dat ik ook nog wel wat dingetjes aanschaf wanneer ik (te)veel in mijn bundel heb :)

De Alpiner vind ik op zich wel tof maar kan hem niet zo goed matchen met mijn heroes die al kleren hebben.
Mijn gunner gebruikt nu de gloves en kan eventueel de bedroll en helm gebruiken maar vind hem leuker zonder.
Vind het verder wel een zeer leuke actie, helaas dat het niet ook met Dr. Pepper EU is gedaan.
Sommigens kopen zelfs codes op ebay.. 90 codes voor 25 dollar zag ik voorbij komen! :|
aex351 schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 00:14:
Heb dit spel net voor het eerst gespeeld en het valt best tegen. Ik had het leuker verwacht. Dit lijkt eerder op een spel voor een kind van 10. De manier waarop je nieuwe wapens krijgt vind ik ook niets. Je moet urenlang spelen of betalen. Het is wel erg verleidelijk om even 5 euro te betalen, maar zo is dat spel ook ontwikkeld. Ik dacht dat de ontwikkelaars zeiden dat alles wat je kon kopen gericht zou zijn op kleding enz. Blijkbaar is dat wel anders.
Nog niet verder gekeken dan de graphics en de vrolijke kleurtjes zeker? :z ;)
Dat je met geld geen voordeel kan behalen ten opzichte van de niet betalende speler is al een paar maanden niet meer aan de orde. Het is jammer maar je doet er helaas niks aan.. Daarentegen is wel tegenop te brengen dat je met default wapens niet kansloos bent tegenover tier 2 wapens, skill speelt nog steeds voor een groot deel mee (misschien wel meer dan je zult denken).

[ Voor 33% gewijzigd door psychoclown op 27-02-2010 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Haha ik had net een potje waar het 0-0 werd :P

@psychoclown; ik heb The Groundbraker gekocht.
En paymo gaat inderdaad heel snel! Maar die kleren zijn duur! (als je ze unlimited wil).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:49

Compizfox

Bait for wenchmarks

Kleren vind ik onzin, je wordt er niet beter van en het kost ook nog eens veel geld.

Ik heb er nu nog geen geld aan uitgegeven, maar misschien ga ik nog een wapen kopen van BattleFunds.
Ik vind het namelijk zó irritant dat je een wapen maar tijdelijk hebt als je het koopt van valor points...

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
Weet iemand btw hoe je firefox moet instellen om ervoor te zorgen dat je ingelogd blijft als je firefox herstart? Ik heb al vanalles geprobeerd en elke andere website werkt met cookies, maar bfh blijkbaar niet. Anders download ik de executable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 02:11
Cookies is het enige dat kan in een browser, dus je kunt er niks aan veranderen... Of je hebt geen Flash geinstalleerd staan en ze zetten in flash een cookie, maar dat lijkt mij een totaal nutteloze en lamme oplossing die ze zeer waarschijnlijk niet gebruiken :)

[ Voor 52% gewijzigd door _eXistenZ_ op 27-02-2010 15:24 ]

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
@Joep; gebruik dit: http://www.battlefieldher.../showthread.php?tid=44448
Bij mij werkt het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
_eXistenZ_ schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 15:23:
Cookies is het enige dat kan in een browser, dus je kunt er niks aan veranderen... Of je hebt geen Flash geinstalleerd staan en ze zetten in flash een cookie, maar dat lijkt mij een totaal nutteloze en lamme oplossing die ze zeer waarschijnlijk niet gebruiken :)
Is er dan iemand bij wie het wel lukt?
Bedankt, ik zal eens kijken.

Edit: En het werkt. Relaxed 8)

Edit: En er weer afgegooid want AutoLoginJ zorgt ervoor dat ik op allerlei websites automatisch inlog, zelfs als ik er geen account heb |:(

Was daarnet in VV aan 't spelen met m'n soldier, tegen noob gunners :P Ik loop als royal zijnde naar hun basis via de smalle weg met aan één kant de zee. Wacht een gunner me onderaan op. Hup 't water in met die gunner en de vissen lood gevoerd :P Ik zet m'n 6th sense aan en zie die gunner spawnen en weer via die smalle weg naar beneden komen. Ik verstop me dus achter een rots, wacht tot hij langs me loopt en blaas hem weer het water in :P Jammer dat er deze dagen bijna geen noobs meer zijn, een paar maanden geleden was dit standaard.

[ Voor 34% gewijzigd door Joep op 27-02-2010 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb mijn gunner weer van stal gehaald. Nog steeds lvl 16, heb dankzij paymo nu voor 1,50 de standaard bazooka gekocht. Gebruik Rudi Ridiculus standaard + bazooka standaard. Voor een gunner, maakt het verschil tussen standaard en uber super-uber nog wat uit? Voor commando's duidelijk wel en dan met name de super knife. Instant kill zo wat met posion blade en zo niet dan wel met de tweede haal. Heb het vaak genoeg gemerkt de afgelopen potjes. Liever dat dan snipen, want als je ze op tijd opmerkt doordat een mede soldier sixth sense gebruikt kun je ze voor zijn.

In RR liep het gesmeerd het laatste potje. Echt iedereen uit ons team verzamelde bij de links onderste vlag om vanuit daar richting de vlag die het dichts bij de royals standaard respawn punt ligt te gaan. Aardig wat royals zaten vervolgens bij de vlag rechts boven in de map, doordat die werden afgeleid door een paar nationals uit rechtsonder konden wij ze zo wegvagen. Was een leuk potje, iedereen hielp elkaar en zodoende konden we als een snelle trein heen en weer gaan op jacht naar overgebleven royals. Bij SS II waren de royals ons weer te slim af door met 2 vliegtuigen luchtsteun te geven. Een jeep met 3 royals flankten ons bij dat kerkgebouwtje en van voren kwamen de overige royals in tanks en jeeps. Hier en daar een verdwaalde sniper op afstand en ze hadden hun aanvalsplan goed voor elkaar.

Datum: Zondag 28 Februari | Aanvang: ~14:30

#Got usernameBFH-accountHeroClassTeamLevelAanwezigExtra
1.psychoclownkyozu.kyozu2GunnerNationals22jaevt. als Soldier
2.petopeto_1petovicGunnerNationals20ja-
3.MaranelloMaranelloSterappelGunnerNationals20waarschijnlijk welevt. als Soldier
4.Joosie200Joosie200Joosie200GunnerNationals16ja-

edit: ik ben van de partij morgen :)

[ Voor 29% gewijzigd door Joosie200 op 27-02-2010 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:26

aex351

I am the one

psychoclown schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 00:23:
[...]

Nog niet verder gekeken dan de graphics en de vrolijke kleurtjes zeker? :z ;)
Dat je met geld geen voordeel kan behalen ten opzichte van de niet betalende speler is al een paar maanden niet meer aan de orde. Het is jammer maar je doet er helaas niks aan.. Daarentegen is wel tegenop te brengen dat je met default wapens niet kansloos bent tegenover tier 2 wapens, skill speelt nog steeds voor een groot deel mee (misschien wel meer dan je zult denken).
Nee, absoluut niet. Het spel TF2 speel ik ook en dat spel heeft ook vrolijke kleurtjes. Maar Battlefield Heroes valt toch meer in de categorie van Lego Racer vanwege de gameplay. Verder wat ik ook minder leuk vindt is dat je vast zit aan een avatar met een bepaalde class.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik morgen ook mee doen ?

Level 30 soldier , royal .
Mijn naam is Gotobed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
hardware.tom schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 10:42:
Haha ik had net een potje waar het 0-0 werd :P

@psychoclown; ik heb The Groundbraker gekocht.
En paymo gaat inderdaad heel snel! Maar die kleren zijn duur! (als je ze unlimited wil).
Dat heb ik ook wel een aantal keer gehad, zelfs een keer dat ik er 2 binnen een seconde neerknalde maar dat we alsnog 'verloren' met 0-0 :P

Ja die zijn niet echt goedkoop maar kleren vind ik zelf juist wel gaaf, een beetje een gave hero vind ik het wel waard (zeker gezien de tijd die ik al in het spel heb zitten).
Joep schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 15:48:
[...]

Is er dan iemand bij wie het wel lukt?

[...]

Was daarnet in VV aan 't spelen met m'n soldier, tegen noob gunners :P Ik loop als royal zijnde naar hun basis via de smalle weg met aan één kant de zee. Wacht een gunner me onderaan op. Hup 't water in met die gunner en de vissen lood gevoerd :P Ik zet m'n 6th sense aan en zie die gunner spawnen en weer via die smalle weg naar beneden komen. Ik verstop me dus achter een rots, wacht tot hij langs me loopt en blaas hem weer het water in :P Jammer dat er deze dagen bijna geen noobs meer zijn, een paar maanden geleden was dit standaard.
Wel een stuk minder noobs inderdaad, als je het mij vraagt een goed iets, maar de dichtheid qua noobs is afgenomen. Komt onder andere door het 'nieuwe' match making systeem dat tegenwoordig wel aardig goed werkt. Meestal heb je in een potje toch wel 1-2 noobs er tussen zitten :)
Joosie200 schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 23:14:
Ik heb mijn gunner weer van stal gehaald. Nog steeds lvl 16, heb dankzij paymo nu voor 1,50 de standaard bazooka gekocht. Gebruik Rudi Ridiculus standaard + bazooka standaard. Voor een gunner, maakt het verschil tussen standaard en uber super-uber nog wat uit? Voor commando's duidelijk wel en dan met name de super knife. Instant kill zo wat met posion blade en zo niet dan wel met de tweede haal. Heb het vaak genoeg gemerkt de afgelopen potjes. Liever dat dan snipen, want als je ze op tijd opmerkt doordat een mede soldier sixth sense gebruikt kun je ze voor zijn.
Dat is inderdaad lang geleden! :)

Default MG en default RPG zijn de betere keus voor een gunner dus daar heb je meer dan genoeg aan.
Voor een soldier is de uber sr smg een aardige toevoeging en de sniper/knife is gewoon een must.
In RR liep het gesmeerd het laatste potje. Echt iedereen uit ons team verzamelde bij de links onderste vlag om vanuit daar richting de vlag die het dichts bij de royals standaard respawn punt ligt te gaan. Aardig wat royals zaten vervolgens bij de vlag rechts boven in de map, doordat die werden afgeleid door een paar nationals uit rechtsonder konden wij ze zo wegvagen. Was een leuk potje, iedereen hielp elkaar en zodoende konden we als een snelle trein heen en weer gaan op jacht naar overgebleven royals. Bij SS II waren de royals ons weer te slim af door met 2 vliegtuigen luchtsteun te geven. Een jeep met 3 royals flankten ons bij dat kerkgebouwtje en van voren kwamen de overige royals in tanks en jeeps. Hier en daar een verdwaalde sniper op afstand en ze hadden hun aanvalsplan goed voor elkaar.

edit: ik ben van de partij morgen :)
Ik heb dit soort verhalen gemist! De laatste tijd is het hier een beetje stil gevallen helaas :)
Leuk dat je meedoet! Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
aex351 schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 23:47:
[...]

Nee, absoluut niet. Het spel TF2 speel ik ook en dat spel heeft ook vrolijke kleurtjes. Maar Battlefield Heroes valt toch meer in de categorie van Lego Racer vanwege de gameplay. Verder wat ik ook minder leuk vindt is dat je vast zit aan een avatar met een bepaalde class.
Tja het heeft een lage instap omdat het voor iedereen toegankelijk moet zijn maar daarom niet minder leuk als je het mij vraagt :)
Dat kan zeker maar de bedoeling is dat je
1. jezelf in de tabel zet want dit doen wij niet voor jou
2. je zorgt dat je één of meerdere van ons toegevoegd hebt anders is het joinen een beetje lastig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom

3.MaranelloMaranelloSterappelGunnerNationals20waarschijnlijk welevt. als Soldier
5.Hardware.tomSniper2NoobKiller001CommandoNationals8Waarschijnlijk wel-

Ik kan eventueel ook nog als gunner of soldier (royals) maar daar ben ik niet zo goed in. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

6.CompizfoxCompizfoxCompizgunnerGunnerRoyals7 dacht ikWaarschijnlijk wel-

Maar alleen als er wat meer royals komen, ik ga niet in m'n eentje tegen een vol team nationals van rond de level 20 :P

En hoe zit dat met het joinen? (Het is de eerste keer dat ik mee ga doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Twee posts boven jou staat het antwoord:
Dat kan zeker maar de bedoeling is dat je
1. jezelf in de tabel zet want dit doen wij niet voor jou
2. je zorgt dat je één of meerdere van ons toegevoegd hebt anders is het joinen een beetje lastig ;)
Ik kan eventueel ook wel als royal (lvl 8 gunner).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ja, OK, dat had ik gelezen maar toevoegen waarop? Er zit geen 'vriendensysteem' in BF Heroes, zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Compizfox schreef op zondag 28 februari 2010 @ 11:47:
Ja, OK, dat had ik gelezen maar toevoegen waarop? Er zit geen 'vriendensysteem' in BF Heroes, zover ik weet.
8)7
Dan zou ik toch maar even beter kijken, staat ook 'groot' op de website :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb het gevonden, ik heb je als vriend toegevoegd, maar nu sta je bij mijn Favorites of zo. Als ik je nog een keer als vriend toe voeg zegt ie dat we al vrienden zijn.

En hoe join ik dan iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Compizfox schreef op zondag 28 februari 2010 @ 12:44:
Ik heb het gevonden, ik heb je als vriend toegevoegd, maar nu sta je bij mijn Favorites of zo. Als ik je nog een keer als vriend toe voeg zegt ie dat we al vrienden zijn.

En hoe join ik dan iemand?
Ik zag het en ik heb je toegevoegd.
Kijk maar eens in bfh, daar heb je oa. een tab waar je friends kun joinen (ben nu alleen niet online) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik zal eens kijken als ik straks op m'n game-pc zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
psychoclown schreef op zondag 28 februari 2010 @ 10:51:
Ik heb dit soort verhalen gemist! De laatste tijd is het hier een beetje stil gevallen helaas :)
Leuk dat je meedoet! Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Ik was gister ook lekker bezig met mijn nieuwe uberknife/lvl5 elixer build. Was op coastal clash. Een sniper liep de hele tijd achter van achter een soldier mijn team maten neer te schieten. Dus ik met een omtrekkende beweging om hem in zijn rug te steken. Ik steek hem en activeer elixer. Hij activeert zijn elixer lvl1 en rent langs de soldier die hem healed. Ik steek vervolgens de soldier neer en met de extra tijd van mijn elixer haal ik hem weer in een steek hem neer. Toen begon hij wat te sputteren.
Toen ik hem even later hem weer tegenkwam en hem weer in zijn rug stak begon hij naar twee soldiers van zijn team te rennen. Ik had hem echter al te pakken voordat hij de eerste bereikte. Die twee soldiers hadden mij niet gezien en die bleven door rennen richting mill. Ik pakte toen eerst de achterste en toen de voorste. Je had die commando toen moeten horen. "uberknife + level 5 elixer matches two gunners" zie die. Ik heb het maar als een compliment beschouwt :P .

Zal zo ook wel even joinen met mijn royal mando. Jullie hebben al genoeg nationals dacht ik zo.

Lijkt me het handigst als we proberen op Wsly's server te joinen. Een deel van ons is daar VIP en ik meende dat psychoclown de andere ook vip kon maken.
wsLy schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:24:
En hier is een bookmarklinkje voor jullie :). Server van mij (met dank aan i3D) die tot 12 april online zal zijn:
http://www.battlefieldher...c9-4f3b-9700-44e6a7d4b42b

Servernaam is: i3d.net | wsLy's Playground

Op het moment is het nog Full Rotation, moet even kijken of ik dat zo laat of dat ik wat maps eruit haal.

Kan tevens gebruikt worden voor de game middagen ;) gewoon even naar de server komen en je wordt VIP gemaakt, moet alleen kijken of er ergens een lijst is die aangepast kan worden zodat ik mensen VIP kan maken zonder dat ze in de server hoeven te zijn. Hmmmm

6.CompizfoxCompizfoxCompizgunnerGunnerRoyals7 dacht ikWaarschijnlijk wel-
7.Peet79TeringbillyTeringbilly3rdCommandoRoyals20jaevt nat soldier

[ Voor 45% gewijzigd door peet79 op 28-02-2010 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Ik kom niet in de server :( Hij is vol |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
Hmm, blijven proberen zo ik zeggen, ik zie psycho en xaverius al spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Kom jij er ook niet in? Als het goed is sta ik in de wachtlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
Ik sta in de vip lijst, ben net als national geweest, maar ga nou terug als royal om een beetje tegengas te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik sta dus niet in de viplijst en ben er zojuist uitgezet om plaats te maken voor iemand die wel vip is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Hoe kom je in de VIP lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Daar kon ik je in zetten of wsLy maar ik ben de serverlist kwijt nadat ik een clean install had gedaan.
Zal binnenkort weer eens aan wsLy vragen zodat ik weer kan adminnen op de server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:05
Was weer lachen, aantal mooie potjes gespeeld :D

Helaas nog een andere afspraak vandaag die ik was vergeten anders had ik langer kunnen spelen.
Succes nog.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Was leuk net :D Alleen wel weer invalid data bij de overgang naar RR, was ineens iedereen weg :( Ik ben ook ff pauzeren, mss straks nog ff
Afbeeldingslocatie: http://plagman.eu/dump/GoT28-02_01.jpg

Hierna ging Kyozu voor de balans naar de royals
Afbeeldingslocatie: http://plagman.eu/dump/GoT28-02_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://plagman.eu/dump/GoT28-02_03.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Maranello op 28-02-2010 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

We hebben wel meer dan 3 potjes gespeeld toch? Was wel leuk idd, alleen waren de nationals veel beters dan de royals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Het was meer toeval dat ik vanmiddag even voor mijn monitor zat. :)

Ik ben nog steeds aan het pielen met mijn commando en ga niet helemaal voor de punten maar voor de moeilijkere schoten vandaar dat ik regelmatig lage scores heb de laatste tijd. Kom ik echter in een tank dat komt mijn gunnermentaliteit weer naar voren. >:)

Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
peto84 schreef op zondag 28 februari 2010 @ 15:40:
Was weer lachen, aantal mooie potjes gespeeld :D

Helaas nog een andere afspraak vandaag die ik was vergeten anders had ik langer kunnen spelen.
Succes nog.
Was zeker lachen, binnenkort weer lijkt me ;)
Maranello schreef op zondag 28 februari 2010 @ 15:48:
Was leuk net :D Alleen wel weer invalid data bij de overgang naar RR, was ineens iedereen weg :( Ik ben ook ff pauzeren, mss straks nog ff

Hierna ging Kyozu voor de balans naar de royals
Was zeker leuk, lekker veel gotters en de meesten met VIP status op wsLy's Playground dus makkelijk te joinen. Ook leuk dat je wat screens genomen hebt, gebruik atm even geen xfire meer icm bfh omdat dat voor framedrops zorgt :/

Leuke screens trouwens, deed het niet slecht met mijn lvl 8 (inmiddels 9) royal gunner ;)
Compizfox schreef op zondag 28 februari 2010 @ 15:52:
We hebben wel meer dan 3 potjes gespeeld toch? Was wel leuk idd, alleen waren de nationals veel beters dan de royals.
Klopt maar de leukste screens posten is genoeg.
Peto en Maranello gaven ons behoorlijk de bons met hun lvl 22 gunners, tis dat mijn gunner pas lvl 8 was }) ;)
Xaverius schreef op zondag 28 februari 2010 @ 15:54:
Het was meer toeval dat ik vanmiddag even voor mijn monitor zat. :)

Ik ben nog steeds aan het pielen met mijn commando en ga niet helemaal voor de punten maar voor de moeilijkere schoten vandaar dat ik regelmatig lage scores heb de laatste tijd. Kom ik echter in een tank dat komt mijn gunnermentaliteit weer naar voren. >:)
Leuk dat je er ook was xaffie, of je dik scoort of niet het gaat ook om de gezelligheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
Was weer een lekker middagje idd. Moet zeggen dat de nieuwe commando met level 5 elixer me zeer bevalt >:) . Voordeel van de VIP status was dat ik op de uitgebreide mappen de LR pistol kon pakken en op de infantry mappen de SR pistol zonder bang te zijn dat ik er niet meer op kwam.

Op het eind nog even wat national soldier gespeeld, maar ik mis toch een beetje die intensiteit van de commando.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Ik ga even een nieuw player maken (geen hero). Ik snap alleen niet waarom EA er niet voor zorgt dat je hero's kan verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
hardware.tom schreef op zondag 28 februari 2010 @ 16:33:
Ik ga even een nieuw player maken (geen hero). Ik snap alleen niet waarom EA er niet voor zorgt dat je hero's kan verwijderen.
Heel logisch want anders kun je heel makkelijk VP farmen.
In een uurtje of 2 kun je wel lvl 8 zijn als je een beetje goed bent en dat staat gelijk aan 800VP + missies (meeste missies in het begin kun je in een ronde behalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Ok heb een nieuwe gemaakt: FartMan#1 :P. Deze keer een national soldier.

[ Voor 31% gewijzigd door hardware.tom op 28-02-2010 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Primator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 20:34
Ik heb zondag ook nog geprobeerd om erbij te komen, maar er was geen plek vrij.

Ben waarschijnlijk ook nog geen VIP.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Primator schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:14:
Ik heb zondag ook nog geprobeerd om erbij te komen, maar er was geen plek vrij.

Ben waarschijnlijk ook nog geen VIP.
Hmm volgens mij was jij wel VIP maar ik heb gemerkt dat de server je niet als VIP herkent als je een vriend joined.. Zal wsLy aanspreken zodra ik hem zie zodat ik weer wat mensen VIP kan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Primator
psychoclown schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:00:
Hmm volgens mij was jij wel VIP maar ik heb gemerkt dat de server je niet als VIP herkent als je een vriend joined.. Zal wsLy aanspreken zodra ik hem zie zodat ik weer wat mensen VIP kan maken :)
Ik probeerde inderdaad een vriend te joinen, zal de volgende keer de server ff bookmarken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vorige week begonnen met spelen van dit spel, uit verveling eens geprobeerd, en moet toegeven dat ik het een verslavend spelletje vind.
Ik ben momenteel lvl9 Royal Soldier, en ja ik heal WEL teamgenoten :p.
Toen ik gisteravond ging spelen kwam ik ineens in server terecht waarbij iedereen een mooi sub-naampje had([Generall]||, [Major] etc..), en nog werden we ingemaakt met 44-0 :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Tja, dat kan gebeuren. [General] of [Major] zegt nog niks over de skills maar het romeinse getalletje erachter wel. Zo is mijn gunner Xaffie3 Colonel IX en mijn commando Xaffie2 Captain I. Captain of Colonel is nog relatief bijelkaar maar IX tegen I is het verschil in level 23 van Xaffie3 en level 13 van Xaffie2
That's right! You can now Vote Kick or Skip Map Vote on the four servers running Auto-admin! Depending on the server admin, these features can be used by VIPs in order to further help maintain a civil, friendly and fun game.

So what do these new features do?

/kick name will start a timed vote (VIP Only unless server admin states otherwise) which will allow normal players to vote /yes or /no against the player. They won't be banned from the server but they will be kicked from it.

/skip allows you to start a timed vote on skipping the current map and go to the next one. Maybe you have played too much of a map, reminded of misery of a previous game or just plain don't like the map. If you are VIP then you can start a skip vote.
Leuk als dit op elke server kan. :)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
De rang zegt niet bijster veel meer over de hoeveelheid tijd die je eraan besteed.
Daarbij komt nog dat de class ook nog uitmaakt voor de snelheid waarmee je door de rangen stijgt.
Een gunner bijv. gaat veel harder dan een soldier of commando.

Zoals in de TS te lezen is krijg je met rangen te maken vanaf lvl10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 13:42
Hmm er zijn weer nieuwe Dr. Pepper sets :). Iemand een idee hoe je als nederlander aan zo'n code kan komen ? :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht al dat ik verkeerd was ingedeeld.. Ik ben ook wel nieuwsgierig naar zo'n code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
SanderPS3 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 16:09:
Hmm er zijn weer nieuwe Dr. Pepper sets :). Iemand een idee hoe je als nederlander aan zo'n code kan komen ? :)
Nieuwe sets? Even op de site en het forum gekeken maar ik kon niet zo gauw iets vinden.
Overigens kun je alleen aan zo'n code komen als een Amerikaan je een code geeft of je moet de codes die eerder in dit topic gepost zijn nog proberen.
Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 16:48:
Ik dacht al dat ik verkeerd was ingedeeld.. Ik ben ook wel nieuwsgierig naar zo'n code.
Verkeerd ingedeeld in de server bedoel je?
Niet bepaald, er wordt een range van levels gemaakt en daarop wordt je ingedeeld. Als er alleen maar lvl9'ens bij elkaar gestopt zouden worden dan zul je altijd servers houden die nooit vol komen omdat het gewoon te specifiek is. Dat je hard verloor kan net zo goed komen door bijv. goed teamwork van het andere team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
hier even kijken :) en dan bij Set Three&Four :). Balen dat ze de Dr. Pepper website geupdate hebben wat de codes zijn nu maar 1 keer geldig :(

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
SanderPS3 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 17:25:
hier even kijken :) en dan bij Set Three&Four :). Balen dat ze de Dr. Pepper website geupdate hebben wat de codes zijn nu maar 1 keer geldig :(
Wow die zijn wel erg gaaf zeg! Ik vond de Alpiner set al wel gaaf maar deze zijn gewoon echt tof!
Hopelijk zijn er binnenkort weer wat codes die voor ons meerdere keren te gebruiken zijn want dan komen die sets er ook zeker in! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Op eBay staan ze ook voor 1 euro ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Heraclius schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 20:21:
Op eBay staan ze ook voor 1 euro ongeveer.
Dat is nog best duur gezien er laatst ook een kerel was die er, geloof ik, 60 (of 90) kocht voor 30 dollar.
Maar als je het in perspectief ziet is het ook wel weer een koopje gezien je een hele (toffe) set krijgt :)

Er zijn ook weer nieuwe player choice sets:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.battlefieldheroes.com/uploads/1/Wasteland-Wanderer-Hot-Deals-National.jpg Afbeeldingslocatie: http://cdn.battlefieldheroes.com/uploads/1/Wasteland-Wanderer-Hot-Deals-Royal.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Ik moest net een enquete invullen toen ik stopte met BF heroes. Over wat je bent (royal/national en gunner/soldier/commando) en welke maps je leuk vind... Buccaneer bay is het leukst vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Ik heb er 2 gekocht voor 5 dollar. Niet heel slecht dacht ik :). Toch erg mooie sets. 1 code werkte echter niet :( hij redeemde wel, maar vervolgens kon ik hem niet toevoegen aan een hero omdat ik nog een oude code open had staan ofzo :S ? nouja, Dr Pepper maar even gecontacteerd :). Hopen dat ik een nieuwe krijg :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Demoic Git's Set vind ik wel een leuke om binnenkort aan te schaffen.
Gister lvl10 gehaald.. *O* . Ik heb toen maar mijn arsenaal uitgebreid met Tommy's Super Typewriter en Garreth Super Custom en de granaat d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vette spel, ik heb op site gelezen dat deze free was.
Kan je hem dan ergens downloaden ofzo?

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2010 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Misschien is het een idee om op de 'Play Now' knop te drukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

From now on you will be able to complete Daily Missions!
Afbeeldingslocatie: http://www.battlefieldheroes.com/static/images/updates/daily-screen1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.battlefieldheroes.com/static/images/updates/daily-screen2.jpg

Log in every day to see which Daily Mission that has been chosen randomly. You can complete Daily Missions once a day and per account. Daily Missions are completed fast and rewards you with 75 vp VP!

So what are you waiting for? Go and check out today’s Daily Mission and get your hands on that reward!

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Tank Conquest Day
Deal damage with Tank 75
Capture flag with Tank 1
En dat voor 75VP (Best veel in vergelijking met andere missies). Volgens mij niet erg lastig. Hebben ze iets goed te maken vanwege het gezeik dat je zo weinig kan kopen met VP's? :P

Mijn VP teller staat nu trouwens in de 17.000 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Maranello schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:55:
[...]

En dat voor 75VP (Best veel in vergelijking met andere missies). Volgens mij niet erg lastig. Hebben ze iets goed te maken vanwege het gezeik dat je zo weinig kan kopen met VP's? :P

Had ik laatst ook gepost (toen het nog in de PTE zat) maar je krijgt inderdaad erg veel VP.
Zijn ook erg makkelijke missies maar ik denk ook dat ze dat doen als tegemoetkoming voor de pricechange.

Ik zit nu op de rond de 15k als het goed is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb meteen zo'n dagelijkse missie geprobeerd. Werkt wel lekker.
We hadden net verloren terwijl we nog 3 punten hadden :o
Afbeeldingslocatie: http://www.samenindefile.nl/tweakers/battlefieldh1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Waarschijnlijk waren er mensen te weinig in een van de teams (ik gok jou team).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Ja hoor!! De errors komen weer op me af! ik kan niet meer spelen ik krijg de 1002 error of de 1009 of de 1008 maar werken? nee hoor..

EDIT: op de site krijg ik nu een internal server error... |:(

[ Voor 20% gewijzigd door hardware.tom op 03-03-2010 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
hardware.tom schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 20:45:
EDIT: op de site krijg ik nu een internal server error... |:(
Hier ook. Wilde inloggen om play now te doen..

Internal Server Error
The server returned a 500 response.
Empty reply from server

Zetten ze het inlogproces op de kop of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Er was vandaag wel een kleine update en onderhoud maar verder weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Primator
Maranello schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:55:

Sterker nog, van de site:

If you equip and complete each daily mission over a period of 7 days you will get a big bonus reward at the end of the week for the first week of our new daily missions. You will get a whopping 2000VP on top of the VP you earn from your completed missions, giving you a total of 2575VP for doing your first week of daily missions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms kan ik me zo ergeren aan dit spel ,
Heb je lekker VP gespaard om in het weekend hard te knallen .
Ga je naar de store druk je op kopen , zegt die internal error .
Ik dus paar keer proberen steeds zelfde , Dus ik dacht ff BFH herstarten kijk naar mijn vp heb ik er 44 over van de 4k . .

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2010 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:20:
Soms kan ik me zo ergeren aan dit spel ,
Heb je lekker VP gespaard om in het weekend hard te knallen .
Ga je naar de store druk je op kopen , zegt die internal error .
Ik dus paar keer proberen steeds zelfde , Dus ik dacht ff BFH herstarten kijk naar mijn vp heb ik er 44 over van de 4k . .
Je kan proberen de store support hierover te contacteren die zijn meestal wel erg behulpzaam.
Wel vreemd dat dat zo gebeurd trouwens want dit heb ik zelf nog niet meegemaakt gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:32:
[...]

Je kan proberen de store support hierover te contacteren die zijn meestal wel erg behulpzaam.
Wel vreemd dat dat zo gebeurd trouwens want dit heb ik zelf nog niet meegemaakt gelukkig.
Ik hoop het , gelukkig dat ik pas de 10de word uitbetaald anders waren het geen VP maar BF :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Door die nieuwe missies gaan de VP's hard zeg :) 75VP per dag, als je de missie haalt sowieso :). En die missies zijn echt super simpel. Vandaag : Fly Day. 75 damage doen met je vliegtuig. Nou ik ben echt een noob vlieger, maar ik had binnen 1 keer die 75 damage gedaan :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
Nieuwe Game mode op PTE, "Hero off the Hill" Ben benieuwd
http://pte.battlefieldher.../showthread.php?tid=10588
Ben hem nu aan het updaten

[ Voor 10% gewijzigd door peet79 op 05-03-2010 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
peet79 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 18:09:
Nieuwe Game mode op PTE, "Hero off the Hill" Ben benieuwd
http://pte.battlefieldher.../showthread.php?tid=10588
Ben hem nu aan het updaten
Hmm ben benieuwd wat het inhoudt, doet me een beetje denken aan king of the hill maar dan team vs team en andersom. Klinkt in ieder geval veel belovend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
Zit ook een nieuwe map bij, maar ik kom er niet op. Match making komt er niet door. Hier een 12 seconde video pre_game.
http://www.xfire.com/video/23b791/
O ja, nieuwe map naam is "ruin"

En de eerste plaatjes
Afbeeldingslocatie: http://bfh.pytt.nl/hoth/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://bfh.pytt.nl/hoth/2.jpg

Meer hier:
http://www.battlefieldher...ead.php?tid=117457&page=2

[ Voor 45% gewijzigd door peet79 op 05-03-2010 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Heb hem gespeeld, echt vet gaaf :) je moet gewoon zorgen dat de Racket in jouw handen is :). Echt toffe gameplay en speelt lekker vlot weg. Alleen jammer dat je langer moet wachten tot respawnen. Klein erger puntje ;)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
Erg aparte game play inderdaad. Wat ik alleen jammer vind is dat je niet zo ver richting de andere team zijn spawn point kan komen. Je kan eigenlijk alleen op het pleintje zelf komen. Dat is voor mij als knivende commando wel een nadeel en voor snipende commando's wel een voordeel. Kan niet wachten tot dit in de gewone BFH komt en ik met volwaardige heroes kan gaan knokken. Mooie maps voor GS en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ziet er interessant uit al mag de rocket wel wat meer in stijl van WW2 als je het mij vraagt.. opeens zo'n futuristisch iets in het midden van de map ziet er nogal apart uit.
Hier nog een filmpje van de gameplay, gemaakt door een commando met pistols wat dan weer wat minder is maar je ziet in ieder geval een klein stukje van de mode + map, Battlefield Heroes PTE - Heroes of the Hill (ruin).

Resize de volgende keer die screens even of maak er thumbnails van billy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
psychoclown schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 20:11:
Ziet er interessant uit al mag de rocket wel wat meer in stijl van WW2 als je het mij vraagt.. opeens zo'n futuristisch iets in het midden van de map ziet er nogal apart uit.
Futuristisch? Dat is de normale skin van de V2 rocket zoals die gebruikt werd in WW2, hoewel dan met een wat rooiere kleur misschien :P maar goed ik oordeel aan de hand van een screenshot hierboven, ik speel het spel niet echt meer :)

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
psychoclown schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 20:11:
Resize de volgende keer die screens even of maak er thumbnails van billy.
Mijn excuses, zijn niet mijn plaatjes en ik zou niet weten hoe ik verkleinde plaatjes op het net kan plaatsen.

On topic
Dit raket valt wel erg buiten de toon. Maar die nieuwe game mode is echt geweldig. Continue actie.
JaWSnl schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 20:22:
[...]
Futuristisch? Dat is de normale skin van de V2 rocket zoals die gebruikt werd in WW2, hoewel dan met een wat rooiere kleur misschien :P maar goed ik oordeel aan de hand van een screenshot hierboven, ik speel het spel niet echt meer :)
Die raket ziet eruit als dat ding van kuifje.

[ Voor 32% gewijzigd door peet79 op 05-03-2010 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
idd, kuifje _O-
Maar goed de rooie kleur is dus nooit van toepassing geweest, de eerste testmodellen waren zwart-wit in het getoonde patroon. Later werden dit mooie oorlogscamo-kleuren.

Eerst: Picture
Later: Picture
Laatst: Picture

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
Trouwens al een tijd niet gezien JaWS. Was altijd goed spelen samen met zuigende mamma.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Stuur een DM met daarin je Bfheroes Account naam, link naar je profiel en link naar de group waar je in zit (optioneel), als je toegevoegd wilt worden aan de playertable.