peet79 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 22:55:
[...]
Ik heb mij soldier nog niet in de kast gedaan.
Sinds ik ben gaan spelen met BS op 5 en BB op 3 vind ik soldier een stuk leuker geworden.
Ik mis alleen mijn GS. Nog 80k tot level 28, dan kan ik het er weer bij nemen

Bent me flink voorbij gegaan maarja ik heb dan ook al lang niet meer met mijn soldier gespeeld (en de laatste tijd niet heel erg actief).[/]
Soldier is sowieso wat gebuffed de laatste tijd. De LR SMG was al gebuffed en met de nieuwe update doet de standaard granaat ook 60 dmg.
Beide gebruik ik niet dus daar pluk ik helaas de vruchten niet van.
Een enkele granaat is nu wel wat aantrekkelijker dat wel!
Er schijnt wel een nieuw probleem te zijn. Nieuw is het op zich niet, maar het schijnt nou algemeen bekend te worden dat I eats grenades het explosieve effect van de knive te niet doet (een deel van de knive damage is gecodeerd als een explosiedamage). Nog geen last van gehad, maar ik zal het zeker gaan tegenkomen de komende tijd.
Hmm wel vreemd, zeker de knive boost die ze een tijd terug toegepast hebben.
Waarom ze dat dan niet als gewone dmg gedaan hebben..
Al met al heb ik het idee dat alles goed gebalanceerd is. Gunner is wat generfed en soldier wat gebuffed.
Voor de commando is er een verschuiving van snipen naar kniven. Ben alleen benieuwd of met de uber knife en het nieuwe elixer het niet wat teveel is. Maar dat ga ik de komende tijd maar eens uitzoeken.

.
Goede vraag, denk hetzelf alleen niet dat dat impact zal hebben.
Je zult alleen beter moeten opletten op wanneer de commando elixir gebruikt of wanneer juist niet

Maar wees niet bang, Teringbilly zul je nog vaak genoeg zien. Zeker in team verband. Zal eens kijken of ik zondag middag nog een uurtje vrij kan maken.

Ja als je abbo dat niet rekent als extra dan gaat er dus 1,50 van je bundel af.

Simon Verhoeven schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:05:
Al eeuwen niet meer gespeeld maar net eens gekeken.
Ligt het nu aan mij of wordt alles telkens goedkoper?
En ik heb nog 1130 BF was (zat eens bij een boekje + de gratis BF die we kregen) en ik zag dat er een bundel van wapens voor 1120 BF was voor soldiers.
Zijn het allemaal short range wapens...
Had het nu short gun en shotgun en long range machine gun geweest dan had ik het nog overwogen.
Zelf vind ik die packs niet de moeite, pistols gebruik je toch niet vaak en dan is een uber al helemaal zonde.
Shotty's kunnen nog wel handig zij maar dat verschilt per persoon en per class.
Het beste kun je nog wel zelf wat halen, uber sr smg + (normale) lr smg.
Kun je een andere class ook nog wapens geven (gunner bijv. een (normale) rpg geven).
Ja is eenmalig, het is een betaling met je telefoon.
Jij accepteerd en stuurt de request. Vervolgens krijg je een sms en moet je op antwoorden (het verzenden van die sms kost dus 1.50 euro). Daarna krijg je een bevestigings sms en heb je betaald.
Hartstikke eenvoudig dus