WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Hmm ik heb ook die combo(zie me specs) maar heb er totaal geen last van welk OS en catalyst gebruikt je? ik zit nog op 9.9, met de gewone printscreen button krijg ik trouwens wel een geheel zwarte screen sinds ze die update met alt+enter erin hebben gebracht.psychoclown schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:27:
Zag het ook net staan!
Kunnen we dus nu gewoon op 3.6 overstappen
Trouwens sinds ik mijn nieuwste rig heb ('Arnhem') ben ik erachter gekomen dat bfh in combinatie met Xfire en ATI niet lekker werkt.. Op elke setting nare framedrops en veel lagere fps dan zou moeten.
Moet nog het een en ander beter testen maar zoals het er nu naar uit ziet moet ik weer een andere manier vinden om screens te maken van bfh. Is overigens alleen bij bfh..
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Heb ze nog steeds in bookmark list maar een aanntal zijn veranderd ten opzichte van eerst.wsLy schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:40:
De problemen met de i3d servers in de TS zouden verholpen moeten zijn, zal zsm de nieuwe servers hier neer plaatsen.
Een 'nieuwe' lijst zou dus wel welkom zijn voor in de TS
Hmm dat is vreemd.. vind het sowieso raar dat ik het alleen bij bfh heb en niet bij een veel zwaarder spel als Stalker. Zit op W7 x64 met de laatste drivers, verder heb ik geen conflicterende programma's aan behalve ATT wat overigens door Xfire aangeraden wordt om uit te schakelen..M0nkeymen schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:48:
[...]
Hmm ik heb ook die combo(zie me specs) maar heb er totaal geen last van welk OS en catalyst gebruikt je? ik zit nog op 9.9, met de gewone printscreen button krijg ik trouwens wel een geheel zwarte screen sinds ze die update met alt+enter erin hebben gebracht.
Dat van een zwart scherm met printscreen had ik voor die bfh update al.
Op XP werkte het wel en Vista eerst ook maar na een eerdere update niet meer. Op W7 heeft het bij mij nog niet gedaan maar dat lijkt dus aan bfh te liggen.. weten we dat ook weer
Heb hem het vampier haar en broek gegeven.
Aapje bij de supply drops gekregen btw
Soldier gaat wel een stuk beter trouwens sinds ik 5 BS en 3 BB heb in plaats van andersom. Hele verademing voor mijn speel stijl. Denk dat ik van het weekend lvl 27 haal.
Precies, al denk ik dat het weer 14d items zijn gezien ze de prijs alleen nog maar hebben laten zakken.Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 18:43:
Ik zie net dat de supply drops er weer zijn. hopen dat het nu wel werkt, kosten 105BF.
Als dat zo blijkt is het, als je het mij vraagt, niet de moeite.. wordt dus even de reacties afwachten.
Is het een permanente? Ben wel erg benieuwd naar de supply drops namelijkpeet79 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:26:
Eindelijk begint mijn soldier een beetje op een echte rocker te lijken
Heb hem het vampier haar en broek gegeven.
Aapje bij de supply drops gekregen btw
Soldier gaat wel een stuk beter trouwens sinds ik 5 BS en 3 BB heb in plaats van andersom. Hele verademing voor mijn speel stijl. Denk dat ik van het weekend lvl 27 haal.
Je gaat wel lekker op het moment, eer ik zo hoog level ben duurt het nog wel even.
Sowieso eerst bfh lekker werkend krijgen voordat ik het weer oppak.
Heb trouwens je sig geupdate!
Aapje is permanent, maar er zit ook een hoop onzin tussen. Voor mijn commando kreeg ik 90 tonics.psychoclown schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 22:29:
[...]
Is het een permanente? Ben wel erg benieuwd naar de supply drops namelijk
Hier wordt een bijgehouden wat er allemaal weggegeven wordt.
Er schijnen echter ook mensen 45 dagen XP boost te krijgen. Normaal kost dat toch meer dan 1000BF, dat is dan wel weer voordelig.
thanksHeb trouwens je sig geupdate!
[ Voor 13% gewijzigd door peet79 op 04-02-2010 06:52 ]
Verwijderd
1. VirtuSphere: http://science.discovery....uture-of-virtusphere.html
2. ForceFeedbackVest: http://science.discovery....f-forcefeedback-vest.html
Overigens laden die filmpjes bij mij in FF niet in en in IE niet altijd...
Stel je nu eens voor dat je BF-H daarmee gaat spelen.
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Zeer netjes! Als het allemaal van die 'dure' dingen zijn dan is dat best wel een deal trouwensVerwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 19:35:
haha heb zojuist een supply drop gekocht voor mijn commando en wat krijg ik een xp boost voor 45dagen das wel leuk aangezien hij nog maar lvl 10 is
Die tweede kende ik al en heeft een ook ooit eens op de FP gestaan.Xaverius schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 22:21:
Ik zat net op discovery science te kijken naar "PopSci's Future Of... Games" en daar zaten twee filmpjes in die ik jullie niet wil onthouden.
1. VirtuSphere: http://science.discovery....uture-of-virtusphere.html
2. ForceFeedbackVest: http://science.discovery....f-forcefeedback-vest.html
Overigens laden die filmpjes bij mij in FF niet in en in IE niet altijd...
Stel je nu eens voor dat je BF-H daarmee gaat spelen.
Ziet er inderdaad erg gaaf uit maar ik vraag me af in hoeverre zo'n vest relaxed is.
Kan me namelijk erg goed voorstellen dat je het na verloop van tijd irritant vindt worden, al ligt dat ook aan hoe hard de druk is en hoe vaak het getriggered wordt.
Kegzooka en je vest knalt uit elkaar
Op het eerste oog worden de bestaande ubers ook aangepast. De pipsqueak's super popper heeft nu 9 rounds. Al zou dat ook een bug kunnen zijn
Verder zijn alle widgets weer beschikbaar.
Als laatste zag ik dat elixer voor commando gebuffed wordt. Deze gaat nu ook naar 13 seconde om de gunners bij te kunnen houden.
Zit nu een beetje op het forum te lezen wat de veranderingen zijn. Zal morgen de PTE zelf eens proberen.
Stonden een aantal nieuwe ubers in.. maarja we gaan het zien.
De 'claw-attack' widget is er ook nog steeds niet als ik me niet vergis.. leek me ook te nutteloos voor woorden daar niet van.
Ah ok wel bij de sets? Dat wist ik niet maar inderdaad lekker nutteloospeet79 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 21:53:
Claw attack zit wel in PTE. zit er ook als geintje bij als je de vampire/werewolf set koopt. Heeft voor de rest geen gevechtswaarde.
Heb trouwens nu een keer of twee, drie een nightmap gespeeld en dat is best tof moet ik zeggen.
Een compleet nieuwe (infantry) map is natuurlijk nog beter maar het geeft voor het gevoel wel iets meer variatie.
Als ik het goed begrijp hebbens ze trouwens de default MG generfed en de SR MG wat opgepoetst. Ook de LR MG heeft een kleine buff.
Zat er wel in natuurlijk. Business technisch komt het niet handig uit als al de Gunners met hun standaard wapens kunnen blijven spelen.
Deze 2 codes zijn zover ik weet per DrPepper account 1x te gebruiker, weet niet of ze verlopen. Het is voor een gratis bergbeklimmers outfit: CBEEAAAE98ZV of CBEEAAA41NWH.
There is no place like 127.0.0.1
CBEEAAA41NWH
CBEEAAAE4L9N
CBEEAAAFQG9J
CBEEAAAE98ZV
Volgens mij mag je maar een keer zo'n code gebruiken. Ben er in ieder geval 1 keer door heen gekomen en heb nou de alpiner outfit.
Verwijderd
email adres wordt niet gecontoleerd trouwens.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2010 16:21 ]
Hmm zonde maarja zullen gaan zien hoe het gaat uitpakken!peet79 schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 13:07:
Ik kom de PTE niet in. Probleem met punkbuster.
Als ik het goed begrijp hebbens ze trouwens de default MG generfed en de SR MG wat opgepoetst. Ook de LR MG heeft een kleine buff.
Zat er wel in natuurlijk. Business technisch komt het niet handig uit als al de Gunners met hun standaard wapens kunnen blijven spelen.
Klopt is al een hele tijd zo maar er zijn al meerdere mensen geweest die een 'gebruikte' code hebben geprobeerd maar die werkte niet meer.. wel vreemd dat dat nu opeens wel kanPrimator schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 15:50:
Via DrPepper zijn er in de VS gratis codes te krijgen voor extra's in diverse spellen, ook voor BFH.
Deze 2 codes zijn zover ik weet per DrPepper account 1x te gebruiker, weet niet of ze verlopen. Het is voor een gratis bergbeklimmers outfit: CBEEAAAE98ZV of CBEEAAA41NWH.
Nice deze werken inderdaad! Zojuist tweemaal gedaan, de anderen komen nog wel
[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 06-02-2010 18:25 ]
Zijn manier van spelen en de mijne botst voor de volle 100%. Ik walg echt van die spawnkillers en doe het zelf ook niet. Maar ik weet de oplossing, zodra ik petovic of Reichmann vergezel in een spel en ik zie die ome_slowhand de spanwkiller meespelen dan zoek ik wel een andere server op. Ik heb geen zin om dat soort figuren in mijn spel mee te maken...
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Als zijn zoontje meespeelt, staan ze met zijn tweeën daar
Het ging vandaag ook bijzonder slecht. Weinig gespeeld de laatste week, dat was te merken ook. Steeds meer dan 5x dood in een potje. Later kwamen de echte scores weer.
Maarja des te mooier om ze met een goed geaimde RPG van de berg af te knallen
Dat er veel 'domme' gunners en commando's zijn ok maar soldiers die dragen toch wel een grote verantwoordelijkheid met hun CM als je het mij vraagt.
gewoon nee.
Wat kun je eigenlijk allemaal krijgen uit die Supply Drops?SanderPS3 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:17:
Woehoe, vandaag mijn refund gekregen voor 1 van de twee Supply Drops die ik heb gekocht, waarbij ik allebei 90 Tonics kreeg. Vond belachelijk dat ik 2 keer hetzelfde kreeg. Maar heb nu dus een Refund gekregen
• XP boost
• Uber gun
• Aapje/Papegaai
• Tonics
Denk dat ik volgende week maar eentje aanschaf, zo'n aapje lijkt me ook wel gaaf voor op mijn gunners schouder, dan is het net de vader van Pipi Langkous
Ik ben echt dik genaaid duspsychoclown schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:45:
[...]
Wat kun je eigenlijk allemaal krijgen uit die Supply Drops?
• XP boost
• Uber gun
• Aapje/Papegaai
• Tonics
Denk dat ik volgende week maar eentje aanschaf, zo'n aapje lijkt me ook wel gaaf voor op mijn gunners schouder, dan is het net de vader van Pipi Langkous
Ik had BF gekocht, en wilde de Supply drop kopen, ik kreeg (vond het al kut) 90 tonics. Afijn, ik denk : Volgende keer beter toch
gewoon nee.
Nu kan je het er wel op gooien dat je een tweede refund krijgt en kan je weer een poging wagen, kun je iets anders dan tonics scores
Ja preciespsychoclown schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:06:
Oi sta je wel even flink te kijken...
Nu kan je het er wel op gooien dat je een tweede refund krijgt en kan je weer een poging wagen, kun je iets anders dan tonics scores
gewoon nee.
1e x kreeg ik een stylish fly swatter. 2e x 90 tonics. Die shotgun ga ik niet gebruiken. Die tonics komen wel goed van pas, als had ik liever iets van een xp-boost gezien
Hello Heroes!
On Wednesday 10th February at 10:30 CET (Tomorrow) we will be performing server maintenance.
We expect maintenance to last approximately 1 hour, during this time, players starting the game will be prompted to update the game while players already in-game should be unaffected, but will be prompted to update the game after closing and restarting. Of course this does give the possibility that there may be intermittent issues with servers.
Zal waarschijnlijk die valentijns meuk zijn. Ik heb niet het idee dat de wapen aanpassingen echt soepel liepen in PTE. Misschien dat ze de elixer buff voor de commando's er wel in hebben gezet.Nope, ik lees net dat ze daar ook problemen me hadden.psychoclown schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 10:04:
2010/02/09 Server Maintenance, Wednesday 10th February
[ Voor 7% gewijzigd door peet79 op 10-02-2010 22:07 ]
Jammer maar moet ook gebeuren denk ik dan maar zo.
Zit je nog vaak op de PTE dan billy?
gewoon nee.
Ben je er sowieso wel in een uurtje of 2
Kan je die kopen voor VP in de PTE ?psychoclown schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:02:
Level 10 heb je binnen 2 tot 4 uurtjes wel gedaan en in de PTE kan je toch XP boost aanzetten?
Ben je er sowieso wel in een uurtje of 2
gewoon nee.
Vind 2 tot 4 uur wel wat positief. Je hebt toch 78000 XP nodig om daar te komen. Kost mij toch gauw een uurtje of 8 met XP boost.
Even nagerekend met Teringbilly. 2033098 in 147h41m is 215 Xp per minuut. 78000 punten is dan 6 uur.
Had vorig weekend de nieuwe wapens willen testen in de PTE, alleen was er een fout met punkbuster waardoor iedereen gekicked binnen een minuut gekicked werd.
Op zich wel jammer, ik las op het forum dat de vlr pistol meer rounds had gekregen maar inaccurater was. Voor de soldier ben ik erg benieuwd naar de nieuwe LR SMG. Ik vind de oude al erg lekker, maar een über zou ik wel interessant vinden. De granaat buff ben ik ook benieuwd naar. Soldier speel alleen niet op PTE. Heeft weinig zin aangezien de tonics en de fire proof underwear alletwee 100 voor 1 VP zijn.
Voor Gunners hebben ze als het goed is ook recoil voor de rocket launcher in gebouwd en voor de commando's hebben ze de standaard recoil voor random recoil vervangen.
Al met al waren de geplannende updates wel in mijn voordeel. De knife commando werd gebuffed met elixer en de soldier werd gebuffed met de LR SMG en de granaat. De standaard gunner werd licht generfed. Ik ben alleen bang voor snipers met 9 rounds. Vliegen kan nog wel eens tricky worden dan.
Je kan ze kopen in PTE, maar op de home page zie je als het goed is ook XP boost staan. Dan krijg je er een gratis voor één van je hero'sSanderPS3 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:52:
[...]
Kan je die kopen voor VP in de PTE ?. Dan doe ik dat vanmiddag even
[ Voor 10% gewijzigd door peet79 op 11-02-2010 14:03 ]
Ja ok 2 uur is inderdaad iets te positief inderdaad.peet79 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 14:02:
In de PTE heb je inderdaad Xp boost voor een hero, heb daar een commando op level tien omdat ik de pistol/knife commando wou testen. Zeker als ze de elixer boost er door gooien wordt dat interessant.
Vind 2 tot 4 uur wel wat positief. Je hebt toch 78000 XP nodig om daar te komen. Kost mij toch gauw een uurtje of 8 met XP boost.
Even nagerekend met Teringbilly. 2033098 in 147h41m is 215 Xp per minuut. 78000 punten is dan 6 uur.
Zelf haal ik gemiddeld zo'n 350 XP/min wat neer komt op ~4 uur zonder XP boost en met zo'n ~3 uur
Had vorig weekend de nieuwe wapens willen testen in de PTE, alleen was er een fout met punkbuster waardoor iedereen gekicked binnen een minuut gekicked werd.
Veel balancefixes zo te horen zeg!Op zich wel jammer, ik las op het forum dat de vlr pistol meer rounds had gekregen maar inaccurater was. Voor de soldier ben ik erg benieuwd naar de nieuwe LR SMG. Ik vind de oude al erg lekker, maar een über zou ik wel interessant vinden. De granaat buff ben ik ook benieuwd naar. Soldier speel alleen niet op PTE. Heeft weinig zin aangezien de tonics en de fire proof underwear alletwee 100 voor 1 VP zijn.
Hmm moet ik me daar straks weer even aanpassen, op zich wel begrijpelijk natuurlijk want dat ding is enorm accuraat. Zeker als je er een beetje goed mee weet om te gaanVoor Gunners hebben ze als het goed is ook recoil voor de rocket launcher in gebouwd en voor de commando's hebben ze de standaard recoil voor random recoil vervangen.
Heb je mij nog niet op je plane laten schieten danAl met al waren de geplannende updates wel in mijn voordeel. De knife commando werd gebuffed met elixer en de soldier werd gebuffed met de LR SMG en de granaat. De standaard gunner werd licht generfed. Ik ben alleen bang voor snipers met 9 rounds. Vliegen kan nog wel eens tricky worden dan.
Er zijn nu ook nieuwe pets alleen werkt het nog niet helemaal.
Een schildpad en een schorpioen van 12 tot 15 februari.
Wel leuk dat ze weer actief nieuw spul toevoegen ed. maar opzich heb ik liever nieuwe kleren dan pets.
Eens in de zoveel tijd is het wel leuk zoals de slang/roofvogel en aapje/papegaai maar niet zo snel achter elkaar.
Datum: Zondag 14 Februari | Aanvang: ~14:30 | ||||||||
# | Got username | BFH-account | Hero | Class | Team | Level | Aanwezig | Extra |
1. | Maranello | Maranello | Sterappel | Gunner | Nationals | 19 | ja |
Niet eerder gezien trouwens want anders was ik wel even gebleven (ik was sinds lange tijd weer in bfh te vinden).
Bij deze maar een voorstel voor volgende week zondag:
Datum: Zondag 21 Februari | Aanvang: ~14:30 | ||||||||
# | Got username | BFH-account | Hero | Class | Team | Level | Aanwezig | Extra |
1. | Maranello | Maranello | Sterappel | Gunner | Nationals | 19 | ja | |
2. | psychoclown | kyozu. | kyozu2 | Gunner | Nationals | 22 | ja |
2. | psychoclown | kyozu. | kyozu2 | Gunner | Nationals | 22 | ja | |
3. | M0nkeymen | GladiatriX | VonZweinstein | Gunner | Nationals | 22 | ja | m'n KegZooka |
[ Voor 57% gewijzigd door Lubbers92 op 14-02-2010 21:43 ]
Hehe 3 gunners
Nu nog een soldier of 2 en we maken een dikke gunnertrain
Ik wil niet heel vervelend zijn maar vind je dat zelf ook niet een beetje een rare vraag?Lubbers92 schreef op zondag 14 februari 2010 @ 21:12:
hmmm iets te laat maar wat is PTE eigenlijk en waar kun je supplydrops kopen? ik zie ze niet in de shop staan... al gevonden. maar is er ook een manier om BF te krijgen zonder te betalen?
battlefunds wel te verstaanpsychoclown schreef op zondag 14 februari 2010 @ 21:38:
[...]
Hehe 3 gunners
Nu nog een soldier of 2 en we maken een dikke gunnertrain
[...]
Ik wil niet heel vervelend zijn maar vind je dat zelf ook niet een beetje een rare vraag?

Dat is niet wat ik bedoelde, ik doel op de vraag in het geheel..Lubbers92 schreef op zondag 14 februari 2010 @ 21:45:
[...]
battlefunds wel te verstaan(ik neem aan van niet) en ik ben ook een gunner... als ik uberhaupt mee mag doen (A) ben nog wel een noob lvl 8, maar sta 9/10 keer in de top 3 al heb ik het gevoel dat daar niet veel skill voor nodig is
BF is in bfh een soort van digitaal geld en zul je dus altijd moeten kopen (of krijgen van iemand met teveel geld).
Tuurlijk mag je mee doen moet je jezelf even in de tabel plaatsen.
ok point taken... ik had gehoopt dat je miss erg veel VP voor battlefunds kon inruilenpsychoclown schreef op zondag 14 februari 2010 @ 21:48:
[...]
Dat is niet wat ik bedoelde, ik doel op de vraag in het geheel..
BF is in bfh een soort van digitaal geld en zul je dus altijd moeten kopen (of krijgen van iemand met teveel geld).
Tuurlijk mag je mee doen moet je jezelf even in de tabel plaatsen.
3. | M0nkeymen | GladiatriX | VonZweinstein | Gunner | Nationals | 22 | ja | m'n KegZooka |
3. | Lubbers92 | Lubbers | Cliniclown | Gunner | Nationals | 8+ | ja |
desnoods kan ik ook wel een soldier maken en die ff snel levelen... hoog ben ik toch niet dus dat maakt weinig uit
1. | Maranello | Maranello | Sterappel | Gunner | Nationals | 19 | 75% zeker | evt. als Soldier |
4. | Lubbers92 | Lubbers | Cliniclown | Gunner | Nationals | 8+ | ja |
Ik wil eventueel wel met level 23 Soldier Stoofpeer komen. Ik zal proberen die middag vrij te houden, maar kan nu nog niet op toezeggen over aanwezigheid.
[ Voor 5% gewijzigd door Maranello op 14-02-2010 22:04 ]
Dat zou wel erg lekker zijn maar helaas en sinds je met de Heroes of the Fall update niet zoveel meer kan met VP is dat ook niet langer een optie helaas.. Al een tijdje niet gespeeld maar mijn VP is sinds die update met 8500 gestegen (14k+ totaal) en ik doe er vrijwel niks mee. Degene met de BF hebben juist (te) veel VP waar ze niks mee kunnen..Lubbers92 schreef op zondag 14 februari 2010 @ 21:57:
[...]
ok point taken... ik had gehoopt dat je miss erg veel VP voor battlefunds kon inruilen
desnoods kan ik ook wel een soldier maken en die ff snel levelen... hoog ben ik toch niet dus dat maakt weinig uit
Moet je maar kijken wat je wilt, misschien dat ik zelf half/half doe (met kyozu 25 soldier) en wellicht dat billy meedoet met zijn soldier
1. | Maranello | Maranello | Sterappel | Gunner | Nationals | 19 | 75% zeker | evt. als Soldier |
2. | psychoclown | kyozu. | kyozu2 | Gunner | Nationals | 22 | ja | evt. 50/50 met soldier |
[ Voor 41% gewijzigd door psychoclown op 14-02-2010 22:08 ]
De soldier kan daarentegen wel een sr smg gebruiken maar ook daar zou ik niet gaan voor de uber smg omdat die veels te duur is (om met VP te kopen).
hmmm ik heb net andere wapens gekocht voor gunner.... LR lmg en SR shotty ook de eerste raket... dit bevalt mij dan wel erg goed! vooral shotty + leg-it werkt lekker en tegen meerdere mensen gwn LR lmg gebruiken en proberen wat afstand te krijgen en iets proberen vanuit cover... maar voor soldier moet je denk ik zowiezo een SMG gebruiken ivm burning bullets lijkt me?psychoclown schreef op zondag 14 februari 2010 @ 23:02:
Zelf ben ik niet zo fan van de ubers, zeker de gunner heeft op dit moment niks nodig behalve zijn default mg.
De soldier kan daarentegen wel een sr smg gebruiken maar ook daar zou ik niet gaan voor de uber smg omdat die veels te duur is (om met VP te kopen).
Met de soldier heb je inderdaad je smg nodig als je BB activeert en zoals ik al zei is de sr smg echt een must want lr en default smg zijn underpowered op het moment (wordt ook naar gekeken op de PTE).
Al een tijdje geen soldier meer gespeeld psychopsychoclown schreef op zondag 14 februari 2010 @ 23:59:
Met de soldier heb je inderdaad je smg nodig als je BB activeert en zoals ik al zei is de sr smg echt een must want lr en default smg zijn underpowered op het moment (wordt ook naar gekeken op de PTE).
Zal kijken of ik zondag ook nog even mijn kop kan laten zien. Heb alleen weinig tijd op dit moment.
Oh heb ik helemaal gemist dan heb inderdaad al een tijd niet meer met mijn soldier gespeeldpeet79 schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 12:31:
[...]
Al een tijdje geen soldier meer gespeeld psycho, De long range smg heeft al een tijdje geleden een buff gehad. Is bijna net zo accuraat als de vlr pistol. Heeft ook goede damage, ergens tussen de 15 en 20. Dit in combinatie met het feit dat je er ook BB mee kunt gebruiken, maakt dit mijn favoriete secundaire voor soldier.
Zal kijken of ik zondag ook nog even mijn kop kan laten zien. Heb alleen weinig tijd op dit moment.
Dat is dan wel goed alleen moet je ook best wel een afstand voor hebben zeker?
Zou tof zijn, we horen het wel
Gaat prima wat mij betreft maar zal niet voor iedereen even goed werken
Summary:
What? New Super & Uber Weapons
When? Available now!
Where? Find them in the in-game store under the weapons tab
Hello Heroes!
I have great news for all you weapon fanatics out there (and really, who isn't?)!
We have added more Super and Uber weapons, so that now all weapons (except for Explosives and Knives) have their respective Super and Uber versions available in the in-game Store.
So if you were waiting to get the Super or Uber weapon that suits your playstyle best, or if you just like to collect weapons, today is the day!
Enjoy shooting your foes with your newly found raw weapon power!
Cheers!
Tevens zijn er nu widget supply drops.. daarin kan je ook een 'rare' schildpadje of schorpioen vinden.

opnieuw moeten installeren maar nu werkt het weer lekker
[ Voor 17% gewijzigd door Lubbers92 op 18-02-2010 21:39 ]
- De prijzen voor wapens, bijna al mn VP's zouden opgaan om een wapen 3 dagen te mogen gebruiken. Krijg je tegenwoordig meer VP's of is het gewoon heel duur, of kan je beter nu met battlefunds werken?
- Een nieuw soort lag, het toetsenbord reageert, maar de muis niet. Niet zo handig als je niet kan zien waar je heen gaat of als een Rambo om je heen schiet.
- Verder nog eruit gegooid door PB en een hoop elkaar n00b noemen.
Ik dacht dat het wel weer eens leuk was om een potje te spelen, maar ben dus uit frustratie en door PB maar snel weer gestopt.
Vlak na de Heroes of the Fall update is er de pricechange geweest die BF prijzen lager heeft gemaakt en zijn de VP prijzen torenhoog geworden. Beter koop je met je VP alleen widgets (geen fireproof pants of tonics) en haal je het nodige met BF.PowerUp schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 09:33:
Ik ben gisteravond na tijden weer eens gaan spelen, maar ik ben van een paar dingen geschrokken:
- De prijzen voor wapens, bijna al mn VP's zouden opgaan om een wapen 3 dagen te mogen gebruiken. Krijg je tegenwoordig meer VP's of is het gewoon heel duur, of kan je beter nu met battlefunds werken?
Daar weet ik niks vanaf misschien een slechte server of een lokaal probleem..- Een nieuw soort lag, het toetsenbord reageert, maar de muis niet. Niet zo handig als je niet kan zien waar je heen gaat of als een Rambo om je heen schiet.
Ja soms zijn er PB problemen (in welk spel met PB nou niet..) maar dat is heel eenvoudig te verhelpen door PB even te updaten- Verder nog eruit gegooid door PB en een hoop elkaar n00b noemen.
Ik dacht dat het wel weer eens leuk was om een potje te spelen, maar ben dus uit frustratie en door PB maar snel weer gestopt.
PB probleem had ook met de firewall te maken kunnen hebben denk ik.
Gelukkig heb ik de robot dance nog
Stop de verwelking!
2. | psychoclown | kyozu. | kyozu2 | Gunner | Nationals | 22 | ja | evt. als Soldier |
2. | psychoclown | kyozu. | kyozu2 | Gunner | Nationals | 22 | ja | evt. als Soldier |
Moet me helaas afmelden
Ik hoorde het al, jammer maar de volgende keer beter.
Misschien dat we het weer een beetje actief kunnen krijgen zoals eerst
ik ben met Lubbers1 of cliniclown? welke moet ik zijn? soldier of gunner?
Een van ons joinen, zelf ben ik nu gestopt maar maranello is nog bezig.Lubbers92 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 14:27:
hallo, ik ben net wakkerhoe gaan we dit zo doen?
ik ben met Lubbers1 of cliniclown? welke moet ik zijn? soldier of gunner?
Waren helaas niet zoveel mensen maarja volgende keer beter
Samen met maranello lekker wezen knallen en daarvoor eventjes met m0nkey.
Ging nog best wel aardig ondanks dat ik de laatste tijd erg weinig bfh speel.
Samen met maranello een aantal makkelijke potjes gewonnen maar ook een aantal spannende potjes gespeeld waar we als vanouds weer bovenaan stonden te dansen
Tijdje geleden ook weer een poll geplaatst en inmiddels hebben er 20 mensen gestemd:
Tijd voor een nieuwe poll dus..
Poll: Hoe vind je de nightmaps? | |
#1 - Erg leuke toevoeging! | |
#2 - Niet wat ik ervan had verwacht.. | |
#3 - Had van mij niet gehoeven.. |
[ Voor 55% gewijzigd door psychoclown op 21-02-2010 15:48 ]
-edit- overigens vind ik de nightmaps wel grappig, maar miss hadden ze beter de moeite kunnen steken in echt nieuwe nightmaps. Want deze maps zullen geen nieuwe spelers meer trekken of oude spelers weer aan het spelen zetten maar als je echt nieuwe maps hebt zullen ze eerder de wapens weer oppakken lijkt me. Maar dat kost ook weer meer geld natuurlijk om al die maps dan te ontwerpen en dit is wss een paar minuten werk om het te veranderen
[ Voor 63% gewijzigd door Lubbers92 op 21-02-2010 15:59 ]
In de TS staat een playertable en kun je de mensen dus makkelijk toevoegen.Lubbers92 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 15:56:
ik kan jullie nog niet joinen want ik heb jullie niet in de vrienden lijst? miss kun je mij ff toevoegen aan een groep of hoe?
-edit- overigens vind ik de nightmaps wel grappig, maar miss hadden ze beter de moeite kunnen steken in echt nieuwe nightmaps. Want deze maps zullen geen nieuwe spelers meer trekken of oude spelers weer aan het spelen zetten maar als je echt nieuwe maps hebt zullen ze eerder de wapens weer oppakken lijkt me. Maar dat kost ook weer meer geld natuurlijk om al die maps dan te ontwerpen en dit is wss een paar minuten werk om het te veranderen
De meest actieve op dit moment zijn geloof ik: Teringbilly, M0nkeyman, Xaverius, Peto en ik.
Zelf heb ik op 'Erg leuke toevoeging!' gestemd.
Het is zoals jij ook al zegt misschien niet heel vernieuwend maar het is op zich wel een 'makkelijke' manier om meer variatie in de maprotatie te creëren. Ik heb ze nog niet veel gespeeld gezien mijn activiteit de laatste tijd maar het voelt toch net iets anders aan voor mijn gevoel wat het wel leuk maakt
De explosies en effecten zien er natuurlijk nog een stukje vetter uit in het donker!
Wel hoop ik op een 'Heroes of the Spring' update binnenkort met een nieuwe infantry map met een beetje een bunker stijl en dan denk ik aan maps zoals bijv. Goldrush (Wolfenstein: ET).
en bij de 1e poll ben je de links vergeten om te stemmen... je kan nu alleen de tussenstand zien.
-edit- miss is hij goldrush iets te groot, maar een soort gelijke map zou geniaal zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door Lubbers92 op 21-02-2010 19:30 ]
Nee ligt aan de server instellingen, zo zijn er ook night maps only serversLubbers92 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 18:57:
dat zou idd supervet zijn die map (heb net ff op youtube herrinneringen opgehaald).De nightmaps zijn wel een leuke afwisseling idd... maar is het ook zo dat de nightmaps alleen s'avonds zijn ofzo? want ik heb nog maar 1x op die nightmaps gespeeld en dat was s'avonds
en bij de 1e poll ben je de links vergeten om te stemmen... je kan nu alleen de tussenstand zien.
-edit- miss is hij goldrush iets te groot, maar een soort gelijke map zou geniaal zijn.
Dat heb ik expres gedaan omdat het alleen om de tussenstand te laten zien in de TS kun je alle polls vinden..
Is dat nog steeds zo?
De vraag is wanneer was die update.. als dat vlak na de beta was dan is er veel veranderd maar als je de 'Heroes of the Fall' update bedoelt dan is er niet veel veranderd.brilsmurfffje schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:49:
Ik heb het spel een tijd gespeeld, ook in de beta. Het was toen zeer vermakelijk. Maar toen kwam er zo'n update. En toen was het niet leuk meer omdat je toen hele goede wapens alleen maar met geld kon kopen.
Is dat nog steeds zo?
Valt wel mee hoor, je doet jezelf alleen maar tekort om niet te spelen eigenlijk want tier 2 wapens (ubers/supers) zijn niet allemaal even goed.brilsmurfffje schreef op maandag 22 februari 2010 @ 19:12:
Ja die bedoelde ik. Dan wacht ik nog even met het weer spelen. Ik vind het jammer dat ze het zo stuk gemaakt hebben..
http://www.battlefieldher...m/private.php?action=send
Notifications
New notifications which require an action. You will only see this section if you have notifications that you haven't dismissed.

Activity Feed
A list of things that recently happend to your profile.
Finding your feed
You can always come back to this page by clicking on the "More" link in the header and then the "Activity Feed".
http://blogs.battlefield....c-graphics-details.aspx##
Hier worden alle grafische aspecten van de pc toegelicht incl. Renderpaths en speciale effecten..
Volgens mij zie ik de connectie met Battlefield Heroes niet helemaal...brilsmurfffje schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 10:04:
Omdat er hier best veel pc-gamers zijn leek het mij wel nuttig om dit te posten:
http://blogs.battlefield....c-graphics-details.aspx##
Hier worden alle grafische aspecten van de pc toegelicht incl. Renderpaths en speciale effecten..
mijn fout
Hier volledige lijst met de nieuwe wapens erbij.
http://www.battlefieldher...hlight=weapons+statistics
Dat is alleen voor een single granaat of heeft GS daar ook profijt van?peet79 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 09:16:
Hehe, granaat damage is verhoogd naar 60![]()
Hier volledige lijst met de nieuwe wapens erbij.
http://www.battlefieldher...hlight=weapons+statistics
Trouwens zag ik net het volgende:
Goodman, the chief at Heroes HQ has a mission for you, if you choose to accept it. He wants you to draw him a map (a graphical image) by using the keywords you choose. For example: a Close Quarters Combat map in the forest with jeeps etc.
Entries must be in by tomorrow, February 24th.
Oh wat hoop ik op een CQC/Short Range map in Forest/Hills stijl met Jeeps!
Volgens mij alleen de single granaat. Heb op het moment geen GS.psychoclown schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 10:02:
[...]
Dat is alleen voor een single granaat of heeft GS daar ook profijt van?
Ben trouwens wel benieuwd of de elixer buff er door is. Met 13 seconde op level 5 kun je als commando mooi de tijd overbruggen dat je unstealthed bent. Zal het van de week eens proberen.
Een nieuwe close combat map zou inderdaad geweldig zijn.Trouwens zag ik net het volgende:
Goodman, the chief at Heroes HQ has a mission for you, if you choose to accept it. He wants you to draw him a map (a graphical image) by using the keywords you choose. For example: a Close Quarters Combat map in the forest with jeeps etc.
Entries must be in by tomorrow, February 24th.
Oh wat hoop ik op een CQC/Short Range map in Forest/Hills stijl met Jeeps!
Datum: Zondag 28 Februari | Aanvang: ~14:30 | ||||||||
1. | psychoclown | kyozu. | kyozu2 | Gunner | Nationals | 22 | ja | evt. als Soldier |
[ Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 24-02-2010 12:26 ]
1. | psychoclown | kyozu. | kyozu2 | Gunner | Nationals | 22 | ja | evt. als Soldier |
1. | peto | peto_1 | petovic | Gunner | Nationals | 20 | ja | - |
2. | peto | peto_1 | petovic | Gunner | Nationals | 20 | ja | - |
3. | Maranello | Maranello | Sterappel | Gunner | Nationals | 20 | waarschijnlijk wel | evt. als Soldier |
De eerste 10 levels zijn altijd erg leuk, in de eerste paar ook 1-2 levels per potjehardware.tom schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 19:22:
Ik vond dit wel even waard om te melden:
Ik had een nieuwe hero aangemaakt (ik heb al 3 andere) , mijn eerste national. Mijn eerste potje ga ik meteen door 2 levels heen en heb ik 12kills en 1 death. vond ik wel nice...
Wel irritant dat je dan steeds eruit 'moet' om je HP te verdelen
2010/02/24 Cheaters beware, permabans are coming
Hello Heroes!
No one likes a cheater, including us.
Over the last couple of months we have been having some heated (but very positive) internal discussions about what to do with cheaters and hackers getting reported.
To keep a long story very short, here's a rundown of what is coming:
Starting Monday, March 1st, anyone reported to Customer Support who is - without a doubt - shown to be using a hack or a cheat, effectively ruining the fun of all our honest players, will have their Heroes account permanently banned on the first offence.
As you will know if you have ever reported someone to Customer Support, we require very clear proof in the form of game play video. We are confident that in-game video can clearly show player behavior, enabling us quite well to identify "real" hackers and cheaters; and permanently shut them down.
So get your Google on and find yourself some good screen capturing video software. There are some good paid options, as well as free alternatives.
Ik heb zelf nog nooit een cheater opgemerkt, maar misschien komt dat omdat ik daar niet zo op let.
Geloof me er zijn er genoeghardware.tom schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 09:57:
jup inderdaad dat is goed nieuws!
Ik heb zelf nog nooit een cheater opgemerkt, maar misschien komt dat omdat ik daar niet zo op let.
Meestal zijn het anti-stealth hacks dus merk je het niet als je als gunner of soldier speelt.
Echter zo rond de kerstvakantie speelde ik erg actief en toen kwam ik samen met oa.m0nkey wel wat aimbotters tegen.
Het vervelende van bfh is dat er geen killcam is en dus meteen al een stuk lastiger om te zien of iemand echt cheat, het een lucky shot was of gewoon skill. Zelf heb ik ook vaak genoeg gehad dat mensen mij uitmaakten voor cheater omdat ik een te mooie kill maakte bijv.
Stop de verwelking!
Dit topic is gesloten.
Stuur een DM met daarin je Bfheroes Account naam, link naar je profiel en link naar de group waar je in zit (optioneel), als je toegevoegd wilt worden aan de playertable.