Dagelijkse kost voor mij..Xaverius schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:48:
Ik werd net vereerd met het feit dat ze me beschuldigden als gunner een aimbot te gebruiken. Dit terwijl mijn team met 0-22 werd ingemaakt. Misschien kwam het omdat degene die het tikte daarvoor door mij met standaardwapens werd neergemaaid terwijl hij volgens mij een betaald wapen had.
Wat vinden jullie trouwens van users die foute namen gebruiken uit de WW2? Ik vind het van slechte smaak getuigen als je karakter bijvoorbeeld "Himmler" gaat noemen...

Zei gister al tegen alex toen ik weer voor cheater werd uitgemaakt, dat is vandaag al de derde keer.
Iemand op het bfh forum had een mooi plaatje gemaakt met elke keer dat ze hem cheater noemden.. had ik ook moeten doen dan had ik nu al een 1280x1024 wallpaper

Het ligt eraan, uiteraard is een nick als Himmler slecht maar ik vind een nick als Hitler of ALLE[vul hier een bevolkingsgroep naar keuze in]MOETENKAPOT een stuk misselijkmakender.
Overigens zijn het altijd de noobs en cheaters degene die zulke nicks aannemen, typisch..

-edit-
Overigens wel grappig degene die dat voor de 3e keer zei begon er constant weer over als ik hem gewoon normaal neerhaalde en hoeveel dmg ik wel niet deed..
Toen zeiden alex en ik dat mijn kegzooka zoveel kon doen (wat ik blijkbaar bij anderen had gedaan) begon die over dat het OP was etc.. zei ik moet je een uber knife halen die kan crits van 90 dmg is dat dan niet OP?
Ging die vent meteen kopen.. volgende potje liep ie ermee rond hoor

Dunerr, royal als laatste geëindigd
-edit2-
Staat nu op de bfh site dat de Uber / Super RPG's in de sale zijn:
[Voor 23% gewijzigd door psychoclown op 14-01-2010 12:43]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream