Toon posts:

[PC] Battlefield Heroes - Deel 4 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 27.749 views

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-03 09:52
Xaverius schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:48:
Ik werd net vereerd met het feit dat ze me beschuldigden als gunner een aimbot te gebruiken. Dit terwijl mijn team met 0-22 werd ingemaakt. Misschien kwam het omdat degene die het tikte daarvoor door mij met standaardwapens werd neergemaaid terwijl hij volgens mij een betaald wapen had. :P

Wat vinden jullie trouwens van users die foute namen gebruiken uit de WW2? Ik vind het van slechte smaak getuigen als je karakter bijvoorbeeld "Himmler" gaat noemen...
Dagelijkse kost voor mij.. :P
Zei gister al tegen alex toen ik weer voor cheater werd uitgemaakt, dat is vandaag al de derde keer.
Iemand op het bfh forum had een mooi plaatje gemaakt met elke keer dat ze hem cheater noemden.. had ik ook moeten doen dan had ik nu al een 1280x1024 wallpaper :D

Het ligt eraan, uiteraard is een nick als Himmler slecht maar ik vind een nick als Hitler of ALLE[vul hier een bevolkingsgroep naar keuze in]MOETENKAPOT een stuk misselijkmakender.
Overigens zijn het altijd de noobs en cheaters degene die zulke nicks aannemen, typisch.. :z

-edit-
Overigens wel grappig degene die dat voor de 3e keer zei begon er constant weer over als ik hem gewoon normaal neerhaalde en hoeveel dmg ik wel niet deed..
Toen zeiden alex en ik dat mijn kegzooka zoveel kon doen (wat ik blijkbaar bij anderen had gedaan) begon die over dat het OP was etc.. zei ik moet je een uber knife halen die kan crits van 90 dmg is dat dan niet OP?
Ging die vent meteen kopen.. volgende potje liep ie ermee rond hoor :D

Dunerr, royal als laatste geëindigd

-edit2-
Staat nu op de bfh site dat de Uber / Super RPG's in de sale zijn:

[Voor 23% gewijzigd door psychoclown op 14-01-2010 12:43]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-03 18:49
Mij boeit het niet wat voor naam iemand gebruikt als nickname. Sommige namen zijn misschien geen goede keuze, dan doel ik op Himmler bijvoorbeeld. Maar als iemand bijv. de naam ErwinRommel (generaal-veldmaarschalk) of MichaelWittmann (tankcommander) gebruikt en mensen beginnen daarover te zeuren dan moet er wel bedacht worden dat dat gewone soldaten / bevelhebbers waren, niet meer en niet minder dan een Generaal Patton bijv.

Stel iemand noemt zich Vasily Zaytsev en ik noem mij Erwin König, dan zou dat niet mogen omdat Erwin König een Duitse sluipschutter was? Zo beredeneren sommige mensen het.

Maarja ik maak me er niet druk om welke naam iemand gebruikt.

Stichting Hobbyserver

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:43

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Wie gebruiken er trouwens gekochte wapens? Ik zat wat te neuzen welk wapen er bij de gunner veel favoriet was op het BF-forum maar vind het vreemd dat veel het originele MG kiezen en niet de betaalde uberweapon...

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

• psychoclown
Xaverius schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:14:
Wie gebruiken er trouwens gekochte wapens? Ik zat wat te neuzen welk wapen er bij de gunner veel favoriet was op het BF-forum maar vind het vreemd dat veel het originele MG kiezen en niet de betaalde uberweapon...
Ik gebruik gekochte wapens namelijk, SR SMG (niet uber toen die nog 360 oid was en er geen ubers/supers waren) en 2x RPG (niet uber).

Het feit dat veel de default MG kiezen is omdat het de beste is.
Schiet fijn op alle afstanden en is effectief beter dan de SR MG omdat je daarvoor moet lappen.
De Uber doet maar marginaal meer dmg en is LR wat sowieso al minder genomen wordt omdat je niet voor niets 'tank' bent :)

[Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 14-01-2010 14:43]

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:55
Ik ben momenteel werkloos en van studiefinanciering ga ik geen virtuele items kopen ;)
Dus nee, ik heb nog niks gekocht.

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-03 23:11

M0nkeymen

Monkeystyle!

Heb een tankbuster van de 200 pnt die ik gekregen heb bij de beta van bfh gkocht :), dus niks uitgegeven aan bfh.

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

• Comp_Lex
Lol, ik heb zelf een 5de hero gekocht met die 200 BF :)

• wsLy
Ik wil me nog eens een sniperrifle kopen, gewoon de snelle rifle. Vind het nutteloos om VP eraan uit te geven :s. VP kan ik beter gebruiken voor widgets.
Nog maar eens kijken hoeveel het me gaat kosten voor de rifle en misschien het uber knife erbij, die is echt dodelijk...

Stichting Hobbyserver

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:00
Xaverius schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:14:
Ik heb alle guns die er voor een gunner te koop zijn.. maar er is er maar 1 echt fijn; The Cheeser :)
Niet te duur, gewoon betaalbaar (met BH uiteraard :) ) maar hij schiet heerlijk. Die grote Uber gun is echt waardeloos, schiet er nog geen olifant mee neer op een halve meter afstand. Vliegtuigen schiet ik eerder uit de lucht met The Cheeser dan met die Uber gun. Mijn advies; koop The Cheeser. En die RPG nu hij toch in de sale is, die is gewoon gaaf :)

gewoon nee.

• psychoclown
wsLy schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 23:18:
Ik wil me nog eens een sniperrifle kopen, gewoon de snelle rifle. Vind het nutteloos om VP eraan uit te geven :s. VP kan ik beter gebruiken voor widgets.
Nog maar eens kijken hoeveel het me gaat kosten voor de rifle en misschien het uber knife erbij, die is echt dodelijk...
Ja dat heb ik dus ook en bij kleren helemaal.. het mag dan wel gratis zijn maar als je het afweegt is het gewoon zonde om het aan kleren uit te geven, zijn wapens in vergelijking veels te duur en is de enige echt goede koop bandages en wrenches (bandages healen meer dan tonics en kunnen poison/burn stoppen).

De knife is gewoon een must.. kan me er soms ook enorm aan ergeren als ik weer zo vies geknifed wordt terwijl ik midden in een dik gevecht zit :)
SanderPS3 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 23:22:
[...]

Ik heb alle guns die er voor een gunner te koop zijn.. maar er is er maar 1 echt fijn; The Cheeser :)
Niet te duur, gewoon betaalbaar (met BH uiteraard :) ) maar hij schiet heerlijk. Die grote Uber gun is echt waardeloos, schiet er nog geen olifant mee neer op een halve meter afstand. Vliegtuigen schiet ik eerder uit de lucht met The Cheeser dan met die Uber gun. Mijn advies; koop The Cheeser. En die RPG nu hij toch in de sale is, die is gewoon gaaf :)
Die Uber RPG's zien er wel enorm vet uit maar ik hoor van alle kanten dat je het niet voor de damage / crits moet doen. De dmg is marginaal hoger terwijl de prijs nu in de sale nog 2x zo hoog ligt als de normale en 3x zo hoog met de normale uber prijs.

-edit-
Om ook even een kleine discussie proberen op te wekken.
Wat vinden we ervan dat exclusives nou niet bepaald exclusives zijn.
Een paar maanden terug was er een exclusive actie met een papegaai en aapje en ik moet zeggen die zijn echt exclusive want ik heb er misschien een handvol gezien. Echter zijn ze weer op komst en hoewel het maar een weekend is de exclusiviteit neemt natuurlijk wel af:

Wat vinden jullie ervan? Is het eerlijk tegenover de spelers die het eerder al gekocht hebben?

Ik vind het nogal laf dat ze sets blijven herkauwen en dan met name exclusives.. Het is al helemaal zot als je bedenkt dat ze nog tientallen sets in de game hebben zitten die nog niet in de store zijn geweest. Tel daar bij op dat ze makkelijk een weekje vol sets uit de grond kunnen stampen. ook al zijn het er 3-5 voor elke kant dan kunnen ze daar weer 3-5 maanden op vooruit.

[Voor 23% gewijzigd door psychoclown op 15-01-2010 09:39]

• peet79
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-02 16:23
Ik heb voor alle drie mijn hero's ubers gekocht. Ik moet zeggen dat die van de gunner niet echt een voordeel zijn, al ziet de über RPG er wel erg koel uit. Voor de soldier heb ik de über smg. Ik heb het idee dat die wel een tikkie beter is dan de orginele, maar dat ik het niet echt schokkend vind.

Voor de commando is het echter een heel ander verhaal. De über knife is echt een flinke verbetering en ik ben niet zo denderend goed in snipen, dus ik vind die twee extra rounds met de über sniper ook erg lekker.
Ben in de PTE eens gaan testen met de combinatie über knife en über SR pistol. Ook een erg leuke combinatie, al mis ik dan wel dat je helemaal geen mid-range/longe-range weapons hebt.

Zo duur vind ik de weapons trouwens niet als je het vergelijkt met dingen als emotes en kleding. Ik heb denk ik net zoveel aan de emotes en de kleding uit gegeven. Ik zit nou op zo'n 70 euro. Als ik dat vergelijk met de 11 dagen dat ik in totaal online ben (Komt toch overeen met 264 uur) vind ik het wel meevallen.

Als je wat krapper zit met je geld kan je vooral de über knife aanraden. Die maakt echt een groot verschil.

De über sniper en de über SMG zijn een kleine stap vooruit.

Met de über LR MG merk ik niet echt verschil, ik heb zelf eigenlijk het idee dat de MR en SR MG beter zijn. Gebruik de LR eigenlijk alleen voor planes en zit er over te twijfelen om hem in te wisselen voor de MR MG.

De über RPG is eigenlijk voornamelijk cosmetisch. De über gaat iets langzamer dan de standaard, 40 ten op zichte van 45 m/s bij de standaard RPG, als ik het me goed herinner. (edit: blijkt toch gelijk te zijn, namelijk 45) Enige voordeel is de extra crit damage voor iedereen in de buurt. Als je een 2/2 tank raakt krijgt de bijrijder dus ook een damage van +/- 13.
Al met al denk ik dat de über RPG iets slechter is dan de standaard.

Met de über shotty heb ik geen ervaring en ook met de standaard SR pistol heb ik geen ervaring, dus ik kan niet zeggen of deze een flinke verbetering zijn.

• peet79
psychoclown schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 23:50:
[...]
Om ook even een kleine discussie proberen op te wekken.
Wat vinden we ervan dat exclusives nou niet bepaald exclusives zijn.
[...]
Ik vind dat ook wel erg jammer, exclusives zijn juist een mooie manier om je te onderscheiden van de rest. Als ze steeds weer terug komen zijn ze niet echt exclusief,

Ik had er ook nog wel een voor het discussie forum ;)
Waarom staat er nergens de exacte specs die wapens doen. Ik weet dat ze in de games files ergens moeten staan, maar ik heb niet de behoefte om daarin te gaan zitten zoeken. Op het forum vind ik wel dingen, (deze onder andere: http://www.battlefieldher...ight=weapons+statistics), maar steeds met updates en nu de über weapons zijn ze niet meer up to date en is het maar weer afwachten of je een goede nieuwe kunt vinden. Iemand nog goede links?

• psychoclown
peet79 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:40:
Zo duur vind ik de weapons trouwens niet als je het vergelijkt met dingen als emotes en kleding. Ik heb denk ik net zoveel aan de emotes en de kleding uit gegeven. Ik zit nou op zo'n 70 euro. Als ik dat vergelijk met de 11 dagen dat ik in totaal online ben (Komt toch overeen met 264 uur) vind ik het wel meevallen.
Ik vind het sowieso wel meevallen, ik zit nu op een euro of 30-40 maar ik heb er al wel veel plezier mee beleefd. Een game is tegenwoordig zo'n 50 euro bij launch (45 online) en als het een SP game betreft zit er soms maar maximaal 20 uur in en alleen MP games trekken het vaak langer uit maar ik heb het voor bfh wel over :)
De über RPG is eigenlijk voornamelijk cosmetisch. De über gaat iets langzamer dan de standaard, 40 ten op zichte van 45 m/s bij de standaard RPG, als ik het me goed herinner. Enige voordeel is de extra crit damage voor iedereen in de buurt. Als je een 2/2 tank raakt krijgt de bijrijder dus ook een damage van +/- 13.
Al met al denk ik dat de über RPG iets slechter is dan de standaard.
Ja ze zien er zeker indrukwekkend uit maar zoals je zelf al zegt zijn het niet echt upgrades voor de normale RPG. Die splash damage in tanks heb je trouwens ook met de normale RPG en ook als ze alleen in de tank zitten :)
peet79 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:46:
[...]

Ik vind dat ook wel erg jammer, exclusives zijn juist een mooie manier om je te onderscheiden van de rest. Als ze steeds weer terug komen zijn ze niet echt exclusief,
Ja precies of ze moeten het niet een hele maand doen maar bijv. een 4tal weekend per jaar. Op die manier houd je het ook nog exclusief genoeg maar geef je ook de enorme playerbase een kans (maar dan moet het niet jaarlijks terugkeren natuurlijk.
Ik had er ook nog wel een voor het discussie forum ;)
Waarom staat er nergens de exacte specs die wapens doen. Ik weet dat ze in de games files ergens moeten staan, maar ik heb niet de behoefte om daarin te gaan zitten zoeken. Op het forum vind ik wel dingen, (deze onder andere: http://www.battlefieldher...ight=weapons+statistics), maar steeds met updates en nu de über weapons zijn ze niet meer up to date en is het maar weer afwachten of je een goede nieuwe kunt vinden. Iemand nog goede links?
Hmm dat is wel een erg goede inderdaad maar zal wanneer ik tijd heb (wilde eigenlijk alweer een halfuur aan de studie zitten :P) ook even zoeken.
Wel heb ik de stats van nieuwe tier2 wapens, LR SMG met burst schoten (maar wel sneller) namelijk hier: The Next BIG Weapons - Tier 2 is here.

Volgende keer je post editen Peet

[Voor 34% gewijzigd door psychoclown op 15-01-2010 09:56]

• Xaverius

Xaverius

Die pagina met alle wapens en specificaties heb ik even gebookmarked. Deze zal ik eens klein uittypen in excel ofzo. :)

Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

• psychoclown
Xaverius schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:42:
Die pagina met alle wapens en specificaties heb ik even gebookmarked. Deze zal ik eens klein uittypen in excel ofzo. :)
Misschien kan ik er dan binnenkort wel eens wat van maken als je het bestand kan sturen (kan ik het wel hosten).

• Xaverius

Xaverius

* Xaverius is eigenaar van een €5,00 Walliekaart. :)
Ik zal binnenkort je wel even een schop geven psychoclown, zal ik het in een ubb tabel gieten? Dat is gewoon de codes in excel.

Edit: Hmm, ik had de tabellen nog niet echt bekeken en zie nu dat veel parameters telkens anders zijn. Wellicht is het het plaatsen van de afbeeldingen misschien handiger? Want veel kleiner wordt het zo ook weer niet.

[Voor 92% gewijzigd door Xaverius op 15-01-2010 12:03]

Stop de verwelking!

• psychoclown
Hmm was net een reactie maken maar vergeet ik het af te maken... 8)7

Ja is goed of het excel bestand zelf dat kan ook kunnen ze straks mooi in de TS komen te staan.
Trouwens misschien kun je de gewone items ook meteen meenemen als dat niet teveel werk is?
Heb net namelijk in een handomdraai een update van Peet's topic gevonden, [Guide - NEW Update!!! -oct 20-] Weapons guide (graphical) + Explosives + variables.

• peet79
Ben ook nog even wezen zoeken, helaas niet gelijk in een handomdraai maar uiteindelijk toch gelukt :P .
Het ziet er wat onoverzichtelijk uit maar alle info staat er wel in.
http://www.battlefieldher...hlight=weapons+statistics

Hier worden de übers met de niet uber versies vergeleken.

Wat op zich wel grappig is, is dat bij de MG ze deze ook vergeleken hebben met de default MG. Deze was volgens de schrijver beter dan de LMG en de über LMG. Ook op de langere afstand.

Misschien dat je deze info ook nog mee kan nemen Xaverius?

• psychoclown
Nice find Peet.
Als Xaverius deze ook zou kunnen meenemen is het helemaal top! Dan kan zal ik er ook nog de plaatjes van de wapens bij doen en hebben we onze eigen 'bfh wiki' in de TS ;)

Dat de default MG goed was wist ik wel maar beter dan LMG/Uber LMG op notabene LR had ik niet verwacht!

• Bloemstukje
psychoclown schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 23:50:
[...]

Die Uber RPG's zien er wel enorm vet uit maar ik hoor van alle kanten dat je het niet voor de damage / crits moet doen. De dmg is marginaal hoger terwijl de prijs nu in de sale nog 2x zo hoog ligt als de normale en 3x zo hoog met de normale uber prijs.

Klopt, de RPG doet echt niet merkbaar meer damage ! Ik had er wel op gehoopt maar ik merk echt niets :) Wel is het zo dat ik sneller iemand vol schiet ( zodat hij wegvliegt ) dan met mijn oude RPG. Maar dat kan ook zijn omdat je op gegeven moment beter kunt richten met zo'n ding ;). Toch is hij wel vet, dat geluid en hoe onwijs groot ding het is ! Hij ziet er tof uit, maar voor de prestaties hoef je het inderdaad niet te doen :)

gewoon nee.

• psychoclown
SanderPS3 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 13:25:
[...]

Klopt, de RPG doet echt niet merkbaar meer damage ! Ik had er wel op gehoopt maar ik merk echt niets :) Wel is het zo dat ik sneller iemand vol schiet ( zodat hij wegvliegt ) dan met mijn oude RPG. Maar dat kan ook zijn omdat je op gegeven moment beter kunt richten met zo'n ding ;). Toch is hij wel vet, dat geluid en hoe onwijs groot ding het is ! Hij ziet er tof uit, maar voor de prestaties hoef je het inderdaad niet te doen :)
Hij schijnt wel een iets hogere blast te hebben maar ook dat merk je niet heel erg.

RPG, zeker in combinatie met keg (Kegzooka) is op dit moment echt mijn favo combi maar ook zonder keg weet ik meestal erg toffe kills te maken. Geniaal als je bij BB voor town staat en een enemy naar je toe schiet met de RPG om hem vervolgens rustig uit de lucht te knallen voordat hij de grond van het plateau weet te raken :P
Of mooie jeep/tank shots.. zou eigenlijk weer eens wat moeten opnemen :)

-edit-
Ben wel benieuwd wat ieders favoriete map is (zal hem ook onder de TS opnemen!):

Poll: Wat is je favoriete map?
#1 - Seaside Skirmish#2 - Victory Village
#3 - Coastal Clash#4 - Buccaneer Bay
#5 - Riverside Rush#6 - Sunset Showdown

Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[Voor 35% gewijzigd door psychoclown op 15-01-2010 14:55]

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:53

Stewie!

Keen must die!

Hi folks,

When we started on the recently released Server Rental update - back in early October - we had just launched the server rental program. At that time we were receiving many complaints from players about being kicked by the admin for, in their opinion, no apparent reason. On the forums we were also seeing many reports of players being kicked for being a specific class.

While we respect that the admin has the right to administer their server as they see fit we also have to balance this against our responsibilities to deliver a fair and consistent experience for the general player population.

Because we cannot check that every kick by a server admin is “fair” we decided to tackle this by implementing a limit on the frequency the server admin could kick. This allows the admin freedom to kick any player they wish to, while at the same time encouraging them to think about if they really wanted to kick a player.

Since October a lot has happened. We are seeing far fewer complaints about "power-mad" admins (you know who you are ) kicking players. We also realise that the recent change doesn't work quite as we expected, or hoped, it would. Therefore, it is my pleasure to announce that we no longer feel this feature is needed and we'll be working with your rental server providers to revert this setting very soon.

• psychoclown
Is dit in verband met het groeiende aantal cheaters in bfh?
Want dat aantal lijkt wel exponentieel te groeien en ook zijn het niet alleen maar anti-stealth cheats. Aimbots zijn namelijk ook in opkomst.

• Stewie!
  • Laatst online: 15:53

Stewie!

Keen must die!

PB is sinds kort overal actief (wordt nog hard aan gewerkt).
Deze wijziging is om server beheerders (admins) tegemoet te komen.

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:26
Favo map, is denk ik wel Victory Village.

In het begin had ik echt een hekel aan die map. En wilde ik het liefts BB of SS.
Nu weet ik gelukkig beter en ga ik toch voor VV of CC.
RR vind ik minder geslaagd.

Overigens weer lekker gespeeld vanavond, aardig wat got-ters online.
Jammer dat er toch altijd weinig soldiers zijn om je te healen.

psnprofiles

• psychoclown
Stewie! schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 19:50:
PB is sinds kort overal actief (wordt nog hard aan gewerkt).
Deze wijziging is om server beheerders (admins) tegemoet te komen.
Hopelijk kan PB binnenkort even flink aan de slag want de kans dat je een cheater tegenkomt is vrij hoog op het moment.
peto84 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 21:44:
Favo map, is denk ik wel Victory Village.

In het begin had ik echt een hekel aan die map. En wilde ik het liefts BB of SS.
Nu weet ik gelukkig beter en ga ik toch voor VV of CC.
RR vind ik minder geslaagd.

Overigens weer lekker gespeeld vanavond, aardig wat got-ters online.
Jammer dat er toch altijd weinig soldiers zijn om je te healen.
Same here, alleen dan al mijn favo sinds het begin.
Kan erg makkelijk zijn maar de intense potjes zijn echt te heerlijk en je hoeft bijna nooit veel te lopen om bij de actie te komen. CC vind ik (ondanks mijn rants) nog steeds erg leuk want ook daar kun je intense battles hebben. RR is ook wel een soort van favo, de ene keer is het lekker de andere keer niet. Ligt een beetje aan de teams en hoe het spel verloopt :)

Ja was weer erg mooi, 4 tweakers online waarvan alex de soldier tussen 3 grote gunners :)
Helaas zijn er altijd maar weinig soldiers die daadwerkelijk sharen, als soldier merk je dat niet zo maar als gunner wordt je even op de feiten gedrukt.

Overigens moet ik nog wel even mijn ei kwijt over de RPG.. /me #^&G^&$^ zo.. dat is eruit ook al zei ik niks :+ Echt te vaak dat hij 'jammed' wanneer ik keg gooi of switch, te vaak de reload bug en hoe vaker ik tegen tanks vecht hoe vaker ik zie dat ik er gewoon doorheen knal :/

• Comp_Lex
BB is momenteel mijn favo. Ik was altijd al fan van BB, maar SS was voor mij tot sinds kort de absolute topper. SS vind ik tegenwoordig niks meer aan door het feit dat er eigenlijk te weinig voertuigen zijn bij Village en Lighthouse en dat je dan kilometers moet lopen. In het begin kon je met je farm tank gewoon doorrijden richting de andere farm, maar op een hoger niveau wordt dat gauw lastiger.
Helaas zijn er altijd maar weinig soldiers die daadwerkelijk sharen, als soldier merk je dat niet zo maar als gunner wordt je even op de feiten gedrukt.
Dat is de primaire reden als ik zie dat jullie met je gunners spelen.

• psychoclown
Comp_Lex schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 22:42:
BB is momenteel mijn favo. Ik was altijd al fan van BB, maar SS was voor mij tot sinds kort de absolute topper. SS vind ik tegenwoordig niks meer aan door het feit dat er eigenlijk te weinig voertuigen zijn bij Village en Lighthouse en dat je dan kilometers moet lopen. In het begin kon je met je farm tank gewoon doorrijden richting de andere farm, maar op een hoger niveau wordt dat gauw lastiger.
BB vind ik ook wel leuk maar zodra je town hebt kan het soms wel 20min duren voordat je 1 rondje klaar hebt. Daarentegen haal je er dan vaak wel dikke scores, 9-1 / 10-1 / 17-2 / 19-3 etc :)

De afstanden zijn bij SS inderdaad het probleem omdat er veel te weinig voertuigen zijn.
Ook is het vaak jammer dat er een overhand is waardoor het geen intense battles zijn in het midden stuk maar is het een jacht op individuele royals die je constant tegemoet rijden.
Dat is de primaire reden als ik zie dat jullie met je gunners spelen.
Ben nu 22 dus ik zal ook weer iets meer op mijn soldier spelen (kan die 26 worden) dan kunnen we ook eens wat afwisselen :)

• peto84
Ik speelde gisteren weer is met mijn soldier. Dat was toch wel weer even wennen. Ik miste mijn leg-it wel en was totaal vergeten dat ik Blasting Strike had totdat ik hem een keer per ongeluk activeerde.

psnprofiles

• psychoclown
peto84 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 23:10:
Ik speelde gisteren weer is met mijn soldier. Dat was toch wel weer even wennen. Ik miste mijn leg-it wel en was totaal vergeten dat ik Blasting Strike had totdat ik hem een keer per ongeluk activeerde.
Ja dat had ik dus ook toen ik mijn soldier van de week even onder het stof vandaan trok.
De gunner lijkt langzaam maar ook al heb je 1Leg dan ga je, in combinatie met het brute maaiwerk, voor je gevoel gemiddeld veel sneller dan de soldier.

• Xaverius

Xaverius

Ik heb nu mijn cheeser en bazooka gekocht zodat ik die niet meer voor VP hoef te kopen. Ik heb nog wat over dus misschien geef ik mijn soldier ook wel een beter wapen. Kan ik daar ook weer eens mee spelen. Is die Tommy's typewriter nou echt beter dan een charlies chopper, wat is jullie ervaring?

Ik heb de laatste tijd als gunner dat ik mijn blasting strike mis... :o
Overigens over dat kicken op servers. Ik vind het persoonlijk lekker spelen als er niet meer dan twee commando's in een spel zitten. Laatst speelde ik tegen vier commando's, ik was heel veel gemarked en verdorie, ik kon die jongens niet te pakken krijgen bij het inpikken van een vlag omdat ik ze niet kon zien en ik telkens gemarked was.

Dan zoek ik wel een ander spel hoor. Die commando's die alleen maar sneaky in een spel zitten mogen ze van mij allemaal kicken! Ik hoef niet meteen ze te kunnen spotten maar op die manier is de leuke gameplay wel weg en dat is jammer.

Verder snap ik ook wel dat mensen die gunnertrains waardeloos vinden. Ik speel nog te vaak in mijn eentje (of Alexander 86x moet aanwezig zijn) dus aan die acties doe ik niet mee behalve bij de start van een map maar ik kom wel eens groepjes tegen en daar kan je inderdaad niks tegen beginnen in je eentje. Dan zoek ik ook altijd wat mensen op. :+

Stop de verwelking!

• peto84
Ik had gisteren het toppunt van commando's.
Joinde een maat, ook sniper tegenwoordig.
Eerste potje RR, spawnde achterin, want we hadden alleen boulevard. 3 man kunnen pakken voor het afgelopen was. Start volgende potje, staan er 7 snipers om me heen.
Half potje aangekeken, maar tegen 5 gunners en 3 soldiers die aardig samenwerkte kan je alleen niets beginnen.
Ik ging meteen naar Toll House, voor ik die binnen had waren we square al kwijt terwijl daar met 7 man waren. Ik vroeg nog aan het team om er iemand niet een commando was. Maar het waren echt allemaal snipers.

psnprofiles

• psychoclown
Xaverius schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 23:53:
Ik heb nu mijn cheeser en bazooka gekocht zodat ik die niet meer voor VP hoef te kopen. Ik heb nog wat over dus misschien geef ik mijn soldier ook wel een beter wapen. Kan ik daar ook weer eens mee spelen. Is die Tommy's typewriter nou echt beter dan een charlies chopper, wat is jullie ervaring?
Dat is de SRSMG of niet? Dat is zeker een hele verbetering ten opzichte van de default :)
Ik heb de laatste tijd als gunner dat ik mijn blasting strike mis... :o
Overigens over dat kicken op servers. Ik vind het persoonlijk lekker spelen als er niet meer dan twee commando's in een spel zitten. Laatst speelde ik tegen vier commando's, ik was heel veel gemarked en verdorie, ik kon die jongens niet te pakken krijgen bij het inpikken van een vlag omdat ik ze niet kon zien en ik telkens gemarked was.

Dan zoek ik wel een ander spel hoor. Die commando's die alleen maar sneaky in een spel zitten mogen ze van mij allemaal kicken! Ik hoef niet meteen ze te kunnen spotten maar op die manier is de leuke gameplay wel weg en dat is jammer.
Ja een max van 2 vind ik ook altijd wel genoeg. In principe kun je tegen veel commando's erg makkelijk dikke scores halen maar als ze op alle omringende bergen staan of uber knifes hebben dan kan het echt te vervelend zijn :)
Verder snap ik ook wel dat mensen die gunnertrains waardeloos vinden. Ik speel nog te vaak in mijn eentje (of Alexander 86x moet aanwezig zijn) dus aan die acties doe ik niet mee behalve bij de start van een map maar ik kom wel eens groepjes tegen en daar kan je inderdaad niks tegen beginnen in je eentje. Dan zoek ik ook altijd wat mensen op. :+
Zorg altijd dat ik bij veel mensen ben maar zodra ze, als je het mij vraagt, een verkeerde beslissing nemen of gaan baserapen dan wijk ik van de groep af. Wel ben ik altijd mijn Medic-emote aan het spammen omdat die flapdrollen vaak niet delen of het gewoon niet zien. Zo was er laatst ook weer een op CC, ik heb dringend een healing nodig dus ik loop bij mill naar een soldier toe en onderwijl Medic roepend.. staat ie daar een beetje op de plaats rond te draaien en rond te dwarrelen en toen opeens draaide hij naar mij en deed CM.. Kan nooit dat ie me niet gezien had want ik stond notabene voor hem 8)7
peto84 schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 07:18:
Start volgende potje, staan er 7 snipers om me heen.
Half potje aangekeken, maar tegen 5 gunners en 3 soldiers die aardig samenwerkte kan je alleen niets beginnen.
Pff dat is wel echt ziek, met een beetje geluk waren het ook nog angsthazen die dan niet durven te knifen om wat voor reden dan ook :/

[Voor 8% gewijzigd door psychoclown op 16-01-2010 09:19]

• Xaverius

Xaverius

Het kan wel zijn dat hij zijn CM net gebruikt had waardoor hij hem nog niet meteen weer kon gebruiken. Ik "schud" altijd even ja als ik met mijn soldier dat heb, aangeven dat hij nog even moet wachten. :)

Stop de verwelking!

• Currahee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-03 21:45

Currahee

3 miles up, 3 miles down!

psychoclown schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 21:57:
Hopelijk kan PB binnenkort even flink aan de slag want de kans dat je een cheater tegenkomt is vrij hoog op het moment.
Ik heb zojuist de punkbuster screenshots eens even doorgekeken van onze 4 servers en het is inderdaad flink bal. Alleen deze middag alweer 7 cheaters gevonden en aangegeven via de website. Helaas is het nog niet zo dat ze automatisch gekickt worden door Punkbuster net zoals in bijvoorbeeld Battlefield 2. Zit dit er nog aan te komen?

• psychoclown
Xaverius schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 12:00:
Het kan wel zijn dat hij zijn CM net gebruikt had waardoor hij hem nog niet meteen weer kon gebruiken. Ik "schud" altijd even ja als ik met mijn soldier dat heb, aangeven dat hij nog even moet wachten. :)
Die kans is erg klein want ik was dus samen met hem in gevecht geweest bij mill maar hij had niet gehealed tijdens de fight..
Currahee schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 19:01:
[...]

Ik heb zojuist de punkbuster screenshots eens even doorgekeken van onze 4 servers en het is inderdaad flink bal. Alleen deze middag alweer 7 cheaters gevonden en aangegeven via de website. Helaas is het nog niet zo dat ze automatisch gekickt worden door Punkbuster net zoals in bijvoorbeeld Battlefield 2. Zit dit er nog aan te komen?
Ja dat mag ik toch hopen van wel want constant die admin messages van admins die mensen kicken is ook niet alles. Kan je aan je linkerkant niks meer zien door de oranje lappen tekst :P

• Xaverius

Xaverius

Zijn er zoveel GoT'ers aanwezig dat ik niet op wsLys playground kan inloggen of ben ik geen VIP? O-)

Stop de verwelking!

• psychoclown
Xaverius schreef op zondag 17 januari 2010 @ 17:20:
Zijn er zoveel GoT'ers aanwezig dat ik niet op wsLys playground kan inloggen of ben ik geen VIP? O-)
Stond je nog niet tussen inderdaad, heb ik nu maar even gedaan :)
Als er nog meer zijn hoor ik het wel via DM!
Kwam er gister achter dat ik de serverlist niet meegenomen heb en kan t/m vrijdagmiddag niemand op de VIP lijst zetten

-edit-
Er zijn weer nieuwe hot deals!
Namelijk emote bundels, 4 emotes voor de prijs van 3 (980BF):

Zoals Stewie! al had aangegeven komt er een update om de kick limit eruit te slopen:
2010/01/19 Game Update 20th January
Hello Heroes

On Wednesday the 20th January at 10:30 (CET) we will be performing a game update to remove the kick limit as stated here

We will be working with the server providers closely in order to have minimal user impact or if possible, no user impact at all, however do keep in mind that due to servers being updated, connection issues may ensue

[Voor 64% gewijzigd door psychoclown op 19-01-2010 12:37]

Anoniem: 22659

Even een vraagje over mijn sniper. Ik zit momenteel in lvl 13 en mag straks weer wat uitzoeken. Ik heb stealt tot level 5, sprint (weet ik veel hoe dat heet :) ) op level 1 en ik heb de trap. Ga ik voor piercing shot of voor mark target? En uiteraard waarom ;)

Verder lukt het voor geen meter om een vliegtuig te besturen. Ik heb de gevoeligheid al veel hoger gezet, maar ik heb het idee dat het vliegtuig nu onrustig reageert (kan moeilijk stabiel vliegen). Tijd voor een nieuwe muis of doe ik iets verkeerd? Wat zijn jullie instellingen? Of moet ik aan een joystick om echt te kunnen vliegen? Ik baal er een beetje van dat sommigen complete figuren vliegen en mij lukt het nauwelijks om een krappe bocht te maken.

Laatste vraag: hoe kill je infanterie het makkelijkst met een tank (schieten dan)? Waar schiet je voor de meeste damage? Ik moet nu geregeld 5x schieten en dat is een beetje naar tegenover een groepje gunners met rockets.

• Comp_Lex
Ik gebruik de WASD en pijltjestoetsen om een vliegtuig te besturen. Richten is nu iets moeilijker, maar je vliegtuig blijft wel stabiel vliegen.

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:57
Anoniem: 22659 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:44:
Even een vraagje over mijn sniper. Ik zit momenteel in lvl 13 en mag straks weer wat uitzoeken. Ik heb stealt tot level 5, sprint (weet ik veel hoe dat heet :) ) op level 1 en ik heb de trap. Ga ik voor piercing shot of voor mark target? En uiteraard waarom ;)
Ik zou voor Piercing Shot gaan. Ook voor je volgende te besteden punten. De Trooptrap is weinig waard geworden met een maximum aantal en ze verdwijnen als je dood gaat (is het nou een feature of bug?). PS is een erg sterke upgrade. Mark Target is meer een extra'tje voor hogere levels in mijn optiek.
Verder lukt het voor geen meter om een vliegtuig te besturen. Ik heb de gevoeligheid al veel hoger gezet, maar ik heb het idee dat het vliegtuig nu onrustig reageert (kan moeilijk stabiel vliegen). Tijd voor een nieuwe muis of doe ik iets verkeerd? Wat zijn jullie instellingen? Of moet ik aan een joystick om echt te kunnen vliegen? Ik baal er een beetje van dat sommigen complete figuren vliegen en mij lukt het nauwelijks om een krappe bocht te maken.
Gevoeligheid moet je inderdaad zeer hoog zetten. Zijn ook tips te vinden dat je ipv muis naar keyboardbesturing met de pijltoetsen moet gaan. Ik kan daar dan weer niet aan wennen. Maargoed het is allemaal persoonlijk. Probeer gewoon iets en join een lege server in je bookmarks om rustig te testen.
Laatste vraag: hoe kill je infanterie het makkelijkst met een tank (schieten dan)? Waar schiet je voor de meeste damage? Ik moet nu geregeld 5x schieten en dat is een beetje naar tegenover een groepje gunners met rockets.
Als ze vlak voor muren staan op de muur schieten. Onder ze schieten, voor de voeten. Met een beetje geluk vliegen ze de lucht in. Als je dan je tank eronderdoor rijd vallen ze op je tank en heb je een Tank Smash. Dan heb je tenminste een instant kill.

Tnx voor de tips. Net nog even behoorlijk gevlogen, maar ik ben echt een regelaar: schiet veel te ver heen en terug!

• psychoclown
Anoniem: 22659 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:44:
Zou voor PS gaan want dat scheelt behoorlijk tegen gunners (en de andere classes natuurlijk ook).
MT is zeker een skill waar je een puntje in wilt hebben maar zou ik pas als je 16 bent een puntje in steken.
Haha join the club :+
Moet zeggen dat ik soms ook versteld sta van hoe sommigen vliegen maar ik steek er dan helemaal ook geen tijd in. Ben sowieso iemand die bijna altijd voorop te vinden is want dat is echt mijn ding :)
Tegens gunners met RPGs doe je vrijwel niks en als ze een beetje skilled zijn (ben zelf niet bepaald slecht) haalt met gemak een tank in zijn eentje neer. Geen me kans om 2 keer te schieten en je bent of dood of genoodzaakt uit je tank te stappen waarna ik je alsnog neerleg ;)

Het beste om met een tank te doen is afstand houden of de tnt gooiers / RPGs te ontwijken. Sowieso doe je van ver meer dmg en heb ik zelfs wel eens 70 dmg gedaan tegen een hero verderop. Als het echter niet anders kan probeer zo goed mogelijk in te schatten waar je tegenstander naar toe wilt en probeer hem te smashen. Wat ook vaak helpt is hem te lanceren en dan onder hem door rijden. Als het een gunner betreft houd je voorkant of achterkant zijn kant op gericht want op de zijkant en onderkant krijg je het meeste dmg :)
Maranello schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:24:
[...]

Ik zou voor Piercing Shot gaan. Ook voor je volgende te besteden punten. De Trooptrap is weinig waard geworden met een maximum aantal en ze verdwijnen als je dood gaat (is het nou een feature of bug?).
Dat is mij volgens mij een 'feature' alhoewel het door veel mensen als bug bestempeld werd.
Van mij mogen ze wel blijven liggen als de mando dood gaat maar een maximum was echt nodig zeker gezien de enorme dmg die je ermee kon/kan doen.
Als ze vlak voor muren staan op de muur schieten. Onder ze schieten, voor de voeten. Met een beetje geluk vliegen ze de lucht in. Als je dan je tank eronderdoor rijd vallen ze op je tank en heb je een Tank Smash. Dan heb je tenminste een instant kill.
Ja precies maar niet altijd trouwens. Vaak genoeg gehad dat een gunner op mijn tank viel en 80+ dmg kreeg maar net niet dood was..

• Xaverius

Xaverius

Misschien ligt het aan mij hoor maar ik ga telkens meer het volgende denken "Hmmm". Wat is nu het geval, ik zit bv. in een tank en heb een paar schoten gelost op een gunner voordat ik de tank verlaten moet vanwege gezondheidsproblemen zeg maar. Dus ik ga eruit en schiet meteen met FF en shield aan op die gunner en even later lig ik op de grond terwijl die gunner 2-3 schoten met een tank al heeft gehad (dus voor het gemak 40-50 health minder heeft).

Hoe kan het dat ik als level 21 gunner met FF op 5 (vol) en shield op 2 het toch zo snel afleg tegen die andere. Ik mis volgens mij niet zoveel op hem en zou hem toch moeten kunnen neerleggen...

En hoe zit het met een aimbot, kan dat ook goed werken met een bazooka? Want of ik zag vanavond iemand die goed kan mikken (ik leer ook telkens bij), of... Ik had net mijn tank verlaten (vliegtuig had me wat minder gezond gemaakt) en begon het vliegtuigje wat te schieten. Toen kwam er van veeeeeeraf en bazooka op de tank af en BOEM! Eén schot...

Dat is dus het erge van BFH op dit moment vind ik, ik vertrouw sommige dingen niet meer. Er zijn teveel cheaters waardoor ik niet meer in één oogopslag kan zien of het nu een goede tegenstander is of het een aimbot of whatever is...

Stop de verwelking!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:23

Flapmo

and back is gigi!

Mijn combo is tegenwoordig schieten met tank, snel uitstappen (je stapt altijd vooruit uit, ik geloof dat het was aan de kant waar je instapt face forward) en pomp nog wat MG op ze af. Dan snel tank weer in en een shot lossen.

Het werkt eigenlijk beter tegen tanks, met me RPG heb ik gewoon 2 schoten vs 1 die je tegenstander lost. En de chatberichten zodra ze doorhebben dat je het express doet zijn ook altijd leuk. Veelal complimenten om je goede speelstijl en een chat vol WTF van mensen die je even kapot blaast. Beste combo tot nu toe was shot van me tank, snel uitstappen en een keg gooien ergens in zijn rijbaan en ook een raket erop af, snel tank weer in en dan KEG+RPG shot vol raken en tank kapot hebben voor je een 2e tankshot kan lossen :d.

//edit
that is, toen ik voor het laatst langer dan 5 min ingame was +/- paar dagen/weken voor kerst :).

//edit2
Voor vliegen: remap je controls naar keyboard only. wsad en pijltjes. spatie = knallen. Dan wordt het opeens veel makkelijker :). En kijk de filmpjes:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=EBdxT3QSFjc]

[Voor 18% gewijzigd door Flapmo op 20-01-2010 00:42]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• psychoclown
Xaverius schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 00:21:
Misschien ligt het aan mij hoor maar ik ga telkens meer het volgende denken "Hmmm". Wat is nu het geval, ik zit bv. in een tank en heb een paar schoten gelost op een gunner voordat ik de tank verlaten moet vanwege gezondheidsproblemen zeg maar. Dus ik ga eruit en schiet meteen met FF en shield aan op die gunner en even later lig ik op de grond terwijl die gunner 2-3 schoten met een tank al heeft gehad (dus voor het gemak 40-50 health minder heeft).

Hoe kan het dat ik als level 21 gunner met FF op 5 (vol) en shield op 2 het toch zo snel afleg tegen die andere. Ik mis volgens mij niet zoveel op hem en zou hem toch moeten kunnen neerleggen...
Mja een filmpje zou goed zijn om te oordelen want nu kan ik me niet helemaal een goede situatie voorstellen omdat ik me vaak in jou situatie bevind (en win) maar ook in de situatie van jou tegenstander (en ook vaak win).

Ligt er aan hoe jij speelt en hoe de ander speelt. Voor je gevoel raak je veel maar heeft je tegenstander toevallig Shield gebruikt toen jij hem nog met de tank beschoot? Zoja dan is het maar de vraag hoe hoog hij deze geskilled heeft etc etc.. :)
En hoe zit het met een aimbot, kan dat ook goed werken met een bazooka? Want of ik zag vanavond iemand die goed kan mikken (ik leer ook telkens bij), of... Ik had net mijn tank verlaten (vliegtuig had me wat minder gezond gemaakt) en begon het vliegtuigje wat te schieten. Toen kwam er van veeeeeeraf en bazooka op de tank af en BOEM! Eén schot...
Nouja van ver af is niet echt moeilijk, ik probeer mijn accuracy niet te vernaggelen maar ik kan ondertussen wel van flinke afstanden raak schieten zonder enige moeilijk.
Aimbot is zeker een opmars aan het maken in bfh maar het is nog zodanig zeldzaam dat je dat pas kan zeggen wanneer je face to face het te snel aflegt. Zo heb ik een tijdje terug een aimbottende gunner gezien en die raakte echt alles maar dat is met een gunner erg lastig te spotten.
Flapmo schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 00:28:
Mijn combo is tegenwoordig schieten met tank, snel uitstappen (je stapt altijd vooruit uit, ik geloof dat het was aan de kant waar je instapt face forward) en pomp nog wat MG op ze af. Dan snel tank weer in en een shot lossen.
Dat heb ik ook wel een aantal keer gezien en het blijft gewoon goed werken maar zelf heb ik het niet of nauwelijks geprobeerd. Speel sowieso liever infantry en mij zul je dan ook vaker tanks neer zien halen dan dat ik zelf in de tank zit :)

[Voor 12% gewijzigd door psychoclown op 20-01-2010 17:11]

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

helaas kan mijn pc al amper BFH aan anders had ik even een fraps gemaakt. Denk dat ik nu maar even ga spelen, heb toch niets beters te doen en ben wel weer nieuwschierig of ik het nog leuk vind :d.

• psychoclown
Flapmo schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 22:24:
helaas kan mijn pc al amper BFH aan anders had ik even een fraps gemaakt. Denk dat ik nu maar even ga spelen, heb toch niets beters te doen en ben wel weer nieuwschierig of ik het nog leuk vind :d.
In het weekend ben ik weer van de partij dan kan ik ook degene die op de VIP lijst willen van wsLy's Playground toevoegen ;)

-edit-

Weer een uber/super in de aanbieding.
Gezien de uber/super RPG 'uitverkocht' zijn zijn de volgende tier2 wapens in de hot deals sectie te vinden.
Dit keer de SMG's beide voor 390BF en zullen waarschijnlijk weer beide gelimiteerd zijn tot 1000 sale verkopen:

-edit2-

2010/01/21 Server kicking issues
Hello Heroes!

It appears there is a slight issue with the removal of the kick limit within yesterday's update. If you are a server admin, you will be able to kick normally in the first round but are limited in the second and third rounds. We apologise that this new issue has slipped through our QA testing and we are working hard to rectify the issue as well as get the fix out to you ASAP.

[Voor 54% gewijzigd door psychoclown op 21-01-2010 16:19]

• Primator
  • Laatst online: 16:32
De plugin werkt iig nu nog niet in Firefox 3.6. Dacht dat de Beta toch al even beschikbaar was. :(

There is no place like 127.0.0.1

• Maranello
Primator schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 21:49:
De plugin werkt iig nu nog niet in Firefox 3.6. Dacht dat de Beta toch al even beschikbaar was. :(
Ook niet als je hem forceert? Nightly tester tools / extensions.checkCompatibility e.d.?

• psychoclown
Primator schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 21:49:
Hmm ook wel lastig ja.
Zag de update al wel tussen het nieuws staan maar zelf heb ik 3.6 nog niet.
Eigenlijk nog nooit problemen mee gehad bij een nieuwe versie van FF.

• Xaverius

Xaverius

Dan wacht ik nog wel even met upgraden van mijn FireFox.
Ik zal zien of ik nog even verder kan met die tabel vandaag psychoclown. ;)

Stop de verwelking!

• psychoclown
2010/01/22 Firefox 3.6 is NOT compatible with Heroes yet
Hello Heroes!

We are aware that Mozilla have released a new version of Firefox and that some of you have already reported issues with it. We would like to confirm that Firefox version 3.6 is NOT compatible with Battlefield Heroes, however we do hope to have this fixed soon

-edit-
Vraag me overigens waar dit plaatje op de FP voor staat..

De naam (Part_01.jpg) doet vermoeden dat er meer zullen volgen van deze 'strip'.
Aankondiging van een nieuwe set? Een 'strip' zonder betekenis? Of, dit denk ik zelf, de terugkomst van de Skeleton en Zombie sets in de hot deals sectie?

-edit2-

Overigens zijn er wederom nieuwe hot deals!

Beide voor de vaste hot deals uber prijs, 390BF.
Tevens zijn de Honor Guard sets in de weekendsale maar staan niet tussen de hot deals.
Beide sets hebben 25% korting wat neer komt op 1125BF.

[Voor 58% gewijzigd door psychoclown op 22-01-2010 19:15]

• psychoclown
Pff moet toch weer even ranten over bfh..

Wat een gezeik soms toch ook.. man o man.. wil je lekker een avondje spelen en zijn er veel tweakers online duurt het eerst natuurlijk alweer tientallen minuten voordat je je friends kan joinen.
Zit je er eindelijk in crashed bfh.. nouja goed kan gebeuren denk ik dan.

Huppa met volle moed nog eens en ja hoor dit keer lukt het wel! Super.. behalve het team.. samen met Yrch (primator toch?) tegen patrick (weet even niet meer wie je bent :P) en een high level gunner. Die gunner was overigens lucky maar echt niet goed echter weet ons team echt geen zak te bakken en ondanks dat ik even in moest komen deden we het op SS het 3e rondje eindelijk goed en sloten af met winst. Daarna kwam niet verrassend, default rotering, CC waar mijn mening dus over wisselt naar gelang het team (kun je niet in je eentje of met zijn tweeën winnen mocht je team slecht zijn). Ook hier ging ik positief in maar toen kwam het probleem van het team boven water.. snapten niet hoe het werkt. Mill was constant of neutraal of half royal en geen kip die het lukt om te cappen of er naar om kijkt.. ik kan dat niet bevatten maar goed :)

Toen eventjes afgekoeld en tweakers gelezen om weer met een positieve instelling een paar potjes te doen.
Tot mijn verbazing was ik erg snel Yrch gejoined (maranello was weer te vol) en volgens hem was het team nog stuurbaar.. De pret was helaas maar van korte duur want ik had lag als een malle en werd toen in de lobby verwelkomt door een mooie PB error (22)! Probeerde het nog eens en wederom hetzelfde gezeur..

Heerlijk spel maar als je soms even lekker wil spelen kan het veel meer stress bezorgen dan ontspanning :X

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:11
psychoclown schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 22:59:
patrick (weet even niet meer wie je bent :P)
:w

• psychoclown
Ahja dus toch :)
Zag je iets daarvoor wel met Crawling spelen maar toen was je de server uit toen ik er eindelijk in kwam (waarschijnlijk dus omdat jij eruit ging).

• Maranello
psychoclown schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 22:59:
Tot mijn verbazing was ik erg snel Yrch gejoined (maranello was weer te vol)
Ik zat met peto in een game. Ging veel te goed waarschijnlijk dat niemand eruit ging :P Alles gewonnen en alleen maar positieve k/d gespeeld vanavond. Toch was het niet heel saai. Totdat alle tegenstanders ineens vertrokken. Ze waren nog maar met 2 over op Riverside Rush. Stonden 4 man bij Market op ze te raggen en ik stond ze uit de lucht te knallen als ze in het midden naar beneden kwamen gevallen. Dus die waren ook snel vertrokken :+

• psychoclown
Zo'n vermoeden had ik al inderdaad :P
Peto maar niet eens geprobeerd want die kon ik eerder op de avond ook al niet joinen en had geen zin 5+min te wachten :)

Overigens denken veel mensen dat bovenstaande 'strip' is nav de night map concept screen:

[Voor 40% gewijzigd door psychoclown op 24-01-2010 09:24]

• Primator
  • Laatst online: 16:32
Yep, Yrch ben ik.
Maar speel momenteel niet best, ben al lang blij als ik een ronde afsluit met een positieve k/d rating. ;(

There is no place like 127.0.0.1

• wsLy
Heb van iemand gehoord dat dat night map concept echt perfect is voor commando's die veel knifen :p.

Stichting Hobbyserver

• Xaverius

Xaverius

Dan hoop ik dat je binnenkort ook specifieke mappen kan uitsluiten. :9

Stop de verwelking!

• psychoclown
Primator schreef op zondag 24 januari 2010 @ 12:03:
Yep, Yrch ben ik.
Maar speel momenteel niet best, ben al lang blij als ik een ronde afsluit met een positieve k/d rating. ;(
Ach heeft iedereen wel eens, je zag hoe slecht ik het voor mijn doen deed toen we samen speelden.
Krijg ik heel snel als ik een tijdje niet gegamed heb dan moet ik mijn aim als het ware weer los spelen :)
Daarbij komt nog eens dat CC echt heel erg team bepalend is.

Vanmiddag even na het studeren een uurtje bfh gedaan samen met m0nkey en dat ging ook eerst stroef maar daarna kwam ik weer helemaal los. Het tweede potje wonnen we maar het potje erna verloren we nipt ondanks dat wij allebei een mooie score hadden. Wij hadden overigens ook echt huilers, constant waren ze een zo'n gast beschuldigen van cheaten. Volgens mij spamde hij gewoon tonics want de keren dat ik tegenover hem stond zag ik 30s alleen maar rode cijfers van hem afknallen terwijl hij mij nauwelijks wist te raken maar toch uiteindelijk won omdat ik al vermikt in gevecht met hem ging :)
wsLy schreef op zondag 24 januari 2010 @ 18:02:
Heb van iemand gehoord dat dat night map concept echt perfect is voor commando's die veel knifen :p.
Stel je voor al die vlammen van BB, tanks, explosies etc, lijkt me echt gaaf maar het moet dan wel echt een nieuwe map zijn en niet SS dark :)
Xaverius schreef op zondag 24 januari 2010 @ 19:52:
Dan hoop ik dat je binnenkort ook specifieke mappen kan uitsluiten. :9
Dat lijkt me ook nog wel iets, dat je een betere filter functie hebt die ook veel specifieker is :)

Anoniem: 28972

zo heb mij maar eens aangemeld bij army of got 8

• psychoclown
Anoniem: 28972 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:32:
zo heb mij maar eens aangemeld bij army of got 8
zo heb je maar eens geaccepteerd.. oh wacht ik weet niet wie jij bent :+

Sommige hot deals gaan wel hard trouwens, SMG's waren echt snel weg en ook de national knife is al bijna expired :) De royal is inmiddels ook al onder de 2 cijfers gedoken!

-edit-
PTE News:
• Night Maps version of CC, SS, BB
• New outfits: Vampire (nationals) and Wolf (royals)
• "Claw Attack" does 10+dmg and its used as widget (melee). (Schijnt nogal zinloos te zijn)

[Voor 34% gewijzigd door psychoclown op 25-01-2010 16:38]

• Bloemstukje
psychoclown schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:35:
[...]

Sommige hot deals gaan wel hard trouwens, SMG's waren echt snel weg en ook de national knife is al bijna expired :) De royal is inmiddels ook al onder de 2 cijfers gedoken!

-edit-
PTE News:
• "Claw Attack" does 10+dmg and its used as widget (melee). (Schijnt nogal zinloos te zijn)
Toch maar even de PTE aan het installeren, de update altans :) Maar je kunt nu nog steeds geen BF kopen bij de PTE ofwel ? Als ik naar de "buy BF" pagina ga dan zegt hij dat hij hem niet kan laden. Wel jammer natuurlijk. De nieuwe maps zijn hopelijk gaaf, iemand ze al gespeeld ? Updaten van de PTE gaat echt traag !

gewoon nee.

• psychoclown
SanderPS3 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 18:19:
[...]

Toch maar even de PTE aan het installeren, de update altans :) Maar je kunt nu nog steeds geen BF kopen bij de PTE ofwel ? Als ik naar de "buy BF" pagina ga dan zegt hij dat hij hem niet kan laden. Wel jammer natuurlijk. De nieuwe maps zijn hopelijk gaaf, iemand ze al gespeeld ? Updaten van de PTE gaat echt traag !
Ben ook wel benieuwd maar te lui om de PTE zelf te bekijken :P
Sowieso op dit moment druk genoeg dus het eerst volgende moment dat ik speel zal zondag waarschijnlijk weer zijn. Zal dan op mijn nieuwe bak zijn dus dan heb ik in ieder geval geen problemen met fps drops meer ;)

Misschien kun je wat plaatjes schieten voor degene die niet op de PTE zitten als het je gelukt is? :)

psychoclown schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:35:
[...]

-edit-
PTE News:
Haha wat wou je van me weten dan :)

• psychoclown
Anoniem: 28972 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 18:56:
[...]

Haha wat wou je van me weten dan :)
Nou opzich is het wel handig te weten wat je account is gezien er ook veel randoms een request sturen (net als dat ik veel fans heb) ;)
Kun je me overigens wel DMen, om die functie aan te zetten moet je hier, MyReact > Voorkeuren, wezen.

[Voor 21% gewijzigd door psychoclown op 25-01-2010 19:25]

• peto84
"Claw Attack" klinkt ook nogal zinloos. Wat ze hiermee bereiken geen idee, als je zelf bijna neer bent een soort van blast die nog even 10 damage doet aan iedereen in de nabijheid van je speler?
Afwachten maar, die elixers en anti-burningbullits pants heb ik ook nog nooit iemand zien gebruiken.

psnprofiles

• psychoclown
peto84 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 19:27:
"Claw Attack" klinkt ook nogal zinloos. Wat ze hiermee bereiken geen idee, als je zelf bijna neer bent een soort van blast die nog even 10 damage doet aan iedereen in de nabijheid van je speler?
Afwachten maar, die elixers en anti-burningbullits pants heb ik ook nog nooit iemand zien gebruiken.
Ja dat vind ik ook zéér apart en zoals ik erachter heb gezet het schjint ook zo zinloos te zijn als de naam doet vermoeden. Overigens heb ik dus geen idee hoe het werkt.

Haha dat zul je ook niet merken :P Alleen de tonic activeer je handmatig maar daar zie je niks aan al is het wel te raden als je 1v1 ben en de ander is van bijna dood tot half vol zonder een aura of iets.
De pants draag je altijd en gaan dus op wanneer je beschoten wordt door BB al ben ik niet helemaal zeker hoe het dan werkt. Wordt de eerste pants getriggered wanneer je geraakt wordt door BB en blijft het 5s ofzo werken?
Die schijnen ook heel erg nutteloos te zijn, alleen snipers kunnen er baat bij hebben zolang ze dus op afstand blijven.

• Xaverius

Xaverius

Ik had eens PTE geinstalleerd maar elke keer als ik van de gewone naar PTE ging of andersom moest ik de hele zooi telkens opnieuw downloaden. Dan kan soms uren duren.... Misschien dat het hier lokaal niet goed ging (spellen zaten in games\BFH en games\BFH-PTE oid) maar daarom doe ik geen PTE meer.

Stop de verwelking!

• psychoclown
Zojuist een een filmpje van de PTE gevonden!
BFH new content - Night Maps, Werewolfs, Vampires! ~ Public Test Environment

Heb hem zelf nog niet helemaal gezien omdat ik de lijn hier in huis nogal dichttrek :P
Ziet er in ieder geval wel erg tof uit!

Zojuist maar eens een poging gedaan voor pte maar dat is nouw niet bepaald leuk als er een stuk of 5 cheaters in de andere team zitten, iemand zei dat er geen pb op zit? Nouw als dat zo is moet ea dat maar eens gouw gaan veranderen wat dit is niks aan zo.

• peet79
Anoniem: 28972 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 21:25:
Zojuist maar eens een poging gedaan voor pte maar dat is nouw niet bepaald leuk als er een stuk of 5 cheaters in de andere team zitten, iemand zei dat er geen pb op zit? Nouw als dat zo is moet ea dat maar eens gouw gaan veranderen wat dit is niks aan zo.
Net ook eens een poging gedaan met mijn kniving commando op SS. Het ziet er erg cool uit, die night missions, maar er is geen doorkomen aan met al die cheaters. Twee keer een game geprobeerd en twee keer vanaf de andere kant van de map in stealth neergeschoten. Ik wacht wel tot de night levels naar de gewone versie komen.

• psychoclown
Hmm dat is ook zonde.. en erg triest.
Wie gaat er in hemelsnaam cheaten op de PTE.. dan moet je wel heel hopeloos zijn 8)7
Hopelijk worden die maps + bugfixes snel released want dat lijkt me echt gaaf!

Trouwens is hier de tussenstand van de poll die ik laatst gepost had.
Op dit moment hebben we 20 stemmen en kiest de meerderheid duidelijk voor VV!
Tussenstand:

Wil je ook je stem uit brengen? Dat kan nog! Kijk in de TS voor de lopende polls!

Meteen ook maar een nieuwe gemaakt! Uiteraard is deze ook in de TS te vinden.

Poll: Wat is je favoriete class?
#1 - Soldier
#2 - Gunner
#3 - Commando

Tussenstand:

[Voor 36% gewijzigd door psychoclown op 25-01-2010 23:06]

• peet79
Als map vind ik VV het best voor mijn soldier en gunner, voor de commando vind ik Riverside rush het best, daar kom je toch het meeste eenzaam verdwaalde tegenstanders tegen.

Als class vind ik de soldier nog steeds het leukst.

edit
Net de PTE nog een keer geprobeerd, kennelijk gaan ze nogal voor de vampire sfeer. Wolf gehuil op de achtergrond en het weerwolf en vampier pakje.
En dan nog dat claw attack, wat ze daar nou precies mee willen, doet 8-12 dmg en duurt langer dan een knive attack. Enige nut wat ik ervan in zie is als je aan het reloaden bent.
Het doet wel schade aan iedereen die bij je in de buurt staat.

[Voor 47% gewijzigd door peet79 op 26-01-2010 09:07]

• psychoclown
Ja VV is duidelijk mijn favoriet op voet gevolgd door RR maar ook BB en CC (ja ondanks mijn rants ja) zijn erg leuk. SS ligt er maar net aan hoe het loopt, dikke battles in lighthouse en village zijn top. SS2 weet ik niet beter dan dat we zo goed als altijd winnen en is vaak wel saai maar het is wel leuk om al die vliegtuigen, tanks en jeeps neer te halen! Zo mooi als je een jeep die aankomt rijden een wheellie laat maken en tegelijk 80dmg doet.
Stapt die vent uit dan is helemaal duidelijk dat hij ten dode is opgeschreven :D

Zelf stem ik op dit moment nog niet op de tweede poll want ik kan niet kiezen tussen Gunner en Soldier.
Eerst was ik er altijd van overtuigd dat Soldier mijn favo is maar Kegzooka-en is ook echt geniaal :)

• Maranello
Alweer een tijdje terug dat ik gestemd heb, maar ik had ook VV volgens mij. BB staat bij mij ook hoog op mn lijstje. Map met niet te veel tanks (alleen aan de buitenkanten). Ik zit altijd graag in Town.
psychoclown schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 09:03:
Zelf stem ik op dit moment nog niet op de tweede poll want ik kan niet kiezen tussen Gunner en Soldier.
Eerst was ik er altijd van overtuigd dat Soldier mijn favo is maar Kegzooka-en is ook echt geniaal :)
Ik ben er ook nog niet uit. Blasting Strike en Combat Medicine mis ik toch altijd wel weer als ik met Gunner speel. Helaas zijn namelijk niet alle Soldiers zo gul met CM als je het nodig hebt. Ondersteunende rol vind ik toch ook altijd wel leuk. Lekker rennen met Gunner blijft aan de andere kant ook plezierig. Je kan echt op alles knallen wat je ziet (mits je bazooka hebt).

• psychoclown
Maranello schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:48:
Alweer een tijdje terug dat ik gestemd heb, maar ik had ook VV volgens mij. BB staat bij mij ook hoog op mn lijstje. Map met niet te veel tanks (alleen aan de buitenkanten). Ik zit altijd graag in Town.
Ja klopt dat zei je toen ook nog.
In BB ben ik ook altijd in en rondom town te vinden, niet voor niets de belangrijkste vlag.
Ik ben er ook nog niet uit. Blasting Strike en Combat Medicine mis ik toch altijd wel weer als ik met Gunner speel. Helaas zijn namelijk niet alle Soldiers zo gul met CM als je het nodig hebt. Ondersteunende rol vind ik toch ook altijd wel leuk. Lekker rennen met Gunner blijft aan de andere kant ook plezierig. Je kan echt op alles knallen wat je ziet (mits je bazooka hebt).
BS mis ik opzich niet echt als Gunner zijnde omdat ik genoeg andere leuke skills voor handen heb.
Wel vind ik BS soms irritant, doen teammaten bijv. net BS als ik op mijn zojuist gegooide keg wil knallen.. dan vliegen zowel de keg als mijn rocket de andere kant op :)

CM daarentegen mis ik wel en dan niet alleen om mezelf te healen maar omdat ik weet dat ik er vele malen beter mee om zal gaan dan de meeste flapdrollen. De Gunner biedt, als je het mij vraagt, toch genoeg support zeker als je een teamplayer bent. Shield op de goede momenten aanbieden kan levens redden maar ook lekker treinen wanneer iemand in de buurt is. Ook al gebruiken ze het niet of lopen ze de andere kant op dan kunnen ze in ieder geval niet zeggen dat er niet gedeeld wordt.

-edit-

Er zijn weer nieuwe hot deals!
'Supply drops' voor elke class / side.. schijnen ook erg crap te zijn, niet permanent en duurder dan geadverteerd..
Ze zijn zo te zien (~25min) alweer offline gehaald:

2010/01/26 Issues with the Supply Drops
Hello Heroes!

Due to some unforeseen issues with the Supply Drops, they will be taken down to be fixed.
Meanwhile for those that have been overcharged, please go directly to Customer Support for a refund.
Sorry for the inconvenience and we hope to get this issue solved ASAP.

[Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 26-01-2010 18:27]

Flapmo schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 00:28:
//edit2
Voor vliegen: remap je controls naar keyboard only. wsad en pijltjes. spatie = knallen. Dan wordt het opeens veel makkelijker :). En kijk de filmpjes:
Tnx, inderdaad aanzienlijk makkelijker! Nu nog leren om sneller te spotten, om op de juiste momenten iemand te wingclippen en om iets meer gas erop te houden.

Heb al wel gezocht, maar kon het antwoord niet vinden. Mijn commando heeft nogal last van enorme wolken bij gebruik van het elixer. Is er een manier om dat uit te zetten? Ik zie namelijk helemaal niet waar ik naartoe ren wanneer ik het aanzet (niet handig in knife fight).

• psychoclown
Anoniem: 22659 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 20:48:
[...]

Tnx, inderdaad aanzienlijk makkelijker! Nu nog leren om sneller te spotten, om op de juiste momenten iemand te wingclippen en om iets meer gas erop te houden.

Heb al wel gezocht, maar kon het antwoord niet vinden. Mijn commando heeft nogal last van enorme wolken bij gebruik van het elixer. Is er een manier om dat uit te zetten? Ik zie namelijk helemaal niet waar ik naartoe ren wanneer ik het aanzet (niet handig in knife fight).
Dat hoort bij de skill dus lijkt me niet dat dat mogelijk is.
Misschien wat spelen met de grafische settings dat wat helpt, zo zie je op low geen gras maar kun je niet door bladeren kijken en op high zie je gras maar kun je wel door bladeren loeren.

• Maranello
Volgens mij heb ik iets gemist met die Supply Drops. Ik kan er niks concreets over vinden wat het dan is. Je krijg een willekeurig item ofzo?

• psychoclown
Maranello schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 22:06:
Volgens mij heb ik iets gemist met die Supply Drops. Ik kan er niks concreets over vinden wat het dan is. Je krijg een willekeurig item ofzo?
Het waren een soort van verrassings pakketjes per class per side.
De prijs is 210BF en je krijgt daarvoor een uber/super + iets anders maar dit was dus schijn want sowieso was de prijs 380BF (mensen krijgen dus een refund als ze het al gekocht hadden) en ook schijnt het niet helemaal lekker te werken. Zo kreeg iemand een uber mg terwijl die al een uber mg had maar had deze niet equiped.. lekker doordachte pakketjes dus. Owja bijna vergeten, de wapens waren dus ook maar 14dagen 'houdbaar' iets wat ook duidelijk niet stond vermeld!

ik geloof dat de vamipre en werewolf's nu ook in de gewone versie zitten ze staan nu bij hot deals voor 1800 bf heb je een kompleet nieuwe make over.

• psychoclown
Wow ja, game update is er!
Zien er gaaf uit (in het filmpje kon je het niet super zien) en je krijgt ook een flinke bult voor de prijs!

The darkness is upon us, post your screen shots of your vampires vs werewolves!
It is a grave day for the Heroes of the Battlefield, reports are coming in of two mysterious powers, roaming the fields of the dead, reviving and enslaving them into their army.

A darkness envelops the world of Heroes, many reports have been said that only the areas of Seaside Skirmish, Buccaneer Bay and Coastal Clash are effected by the darkness, the remaining soldiers of both factions have sent urgent requests for any information, any photos, any pictures, any evidence of these foul beasts that have interrupted the faction war.

So..soldiers, what are you waiting for? Post your screen shots of this epic war between Vampires and Werewolves!

[Voor 73% gewijzigd door psychoclown op 27-01-2010 12:27]

• wsLy
Lol vanmiddag iemand helemaal gek gemaakt in een pre-game :p.
Ik was commando en hij soldier. Ik continu een vlag cappen en dan snel naar een andere vlag lopen. Na een tijdje achter hem gaan lopen en continu Mark Target doen en overal Troop Traps leggen. Hij werd gek :p.

1v1 tegen een commando is echt heel moeilijk om te doen.

Stichting Hobbyserver

• psychoclown
Lol en dan ook echt pre-game he..
Eerste wat me bij me op zou komen is leaven en een volle server zoeken maar ik wacht sowieso bijna nooit langer dan 3min in een pre-game ;)

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Anoniem: 22659 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 20:48:
[...]

You're welcome :).

Die wolken horen bij de skill idd. In principe is het zeer handig als je wegrent van iemand, dan zitten de wolken alleen achter je en ziet de tegenstander je dus gewoon niet meer :).

• psychoclown
Flapmo schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 01:01:
[...]

You're welcome :).

Die wolken horen bij de skill idd. In principe is het zeer handig als je wegrent van iemand, dan zitten de wolken alleen achter je en ziet de tegenstander je dus gewoon niet meer :).
Maar aan de andere kant is het wel een groot nadeel, want van een wegrennende mando met zo'n dikke wolk erachter is het nog makkelijker om zijn looppatroon te gokken.
Al moeten ze dan natuurlijk niet ergens snel de hoek om kunnen maar anders.. ;)

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-03 23:11

M0nkeymen

Monkeystyle!

ff een nightmap gespeeld gister... is wel grappig maar echte vernieuwing is het niet. Bepaalde geluidjes zijn wel humoristisch :). Verder niet echt bijzonder. Hopelijk komt er binnenkort nog een map bij.

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

• Xaverius

Xaverius

Ik vind die nightmaps anders maar niet beter. Erger is dat het nog moeilijker is om een commando te spotten als hij ergens verstopt is. Persoonlijk vind ik dat dat mijn plezier in het spel verminderd en inmiddels ben ik al eens van server gewisseld hierdoor. Eén keer neergeschoten worden is tot zover maar twee keer achterelkaar op dezelfde manier dan zoek ik gewoon een leuk potje op. :)

Ik ga geen moeite meer doen aan flauwe commando's die niks anders doen dan achterste vlaggen pakken en mark target gebruiken. Heel apart dat laatste want ik was gisteren een hele tijd gemarkt maar er is geen schot op me gelost door die commando.

Overigens kom ik nu telkens vaker mensen tegen die in SS2 bij de base blijven en dan het afweergeschut gebruiken zonder dat er vliegtuigen rondvliegen. Serieus, wat voeg je dan nog toe aan het spel. Ik los er altijd een volle MG op los en ga dan weer naar de rest van mijn teammates die wel moeite doen aan teamplay en proberen een vlag te pakken.
http://www.free-dc.org/forum/images/smilies/machinegun.gif

Stop de verwelking!

• psychoclown
De night maps lijken me wel gaaf maarja ik heb ze dan ook nog niet gespeeld.
Overigens heb je overal wel last van vervelende mando's ongeacht de setting van de map.
Denk dat ik maar nog beter moet worden in geluiden plaatsen want als je een beetje goed erin bent kan je een mando die dichtbij is en MT gebruikt goed plaatsen. Al een paar keer gehad maar dat vind ik nog best lastig om het vaak goed te hebben :)

Tja teamplay.. zijn zo weinig mensen die dat doet, al helemaal het aantal soldiers die CM uitsluitend gebruiken wanneer zij het nodig hebben..
Jou voorbeeld is nog wel extremer,, dan vraag je je af waarom ze uberhaupt spelen beetje rossen met de AA guns terwijl je nergens op kan schieten is toch geen zak aan.. 8)7

• Xaverius

Xaverius

Je, ze schieten dan op het middenpunt maar volgens mij raken ze niks omdat een AA-gun niet die reikwijdte heeft. Ik vraag regelmatig om health en loop als ik een soldier zie er naar toe en ga voor zijn neus staan, als het spel het toe laat natuurlijk.

Net was wel leuk, ik join bij RR waar ze al bezig zijn en ik eindig op #1 met 11-1. Heb volgens mij 4-5 keer een commando neergelegd, er waren er in ieder geval 2. Maar de tegenstanders waren niet best, er zat een gunner bij die bleef stil staan om op je te schieten bij close range, leuke targetpractice voor mijn bazooka. Even stilstaan, schieten en je ziet hem wegvliegen, MG erop en hij komt niet meer levend op de grond. :w

Stop de verwelking!

• psychoclown
Xaverius schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:04:
Je, ze schieten dan op het middenpunt maar volgens mij raken ze niks omdat een AA-gun niet die reikwijdte heeft. Ik vraag regelmatig om health en loop als ik een soldier zie er naar toe en ga voor zijn neus staan, als het spel het toe laat natuurlijk.
:X zo ver kan een AA gun niet eens schieten inderdaad en alles wat je raakt wat niet kan vliegen doet maar 1 dmg..
Ja doe ik ook zo vaak maar ik word er vaak behoorlijk moe van om heel het potje de medic emote nodig te hebben. Lijkt soms gewoon een secondary objective te zijn.. ze zouden niet alleen de skill missies moeten maken zoals ik laatst tegen wsLy al eens opperde maar ook 'Get 30 heals from a Soldier - 30VP' :P
Net was wel leuk, ik join bij RR waar ze al bezig zijn en ik eindig op #1 met 11-1. Heb volgens mij 4-5 keer een commando neergelegd, er waren er in ieder geval 2. Maar de tegenstanders waren niet best, er zat een gunner bij die bleef stil staan om op je te schieten bij close range, leuke targetpractice voor mijn bazooka. Even stilstaan, schieten en je ziet hem wegvliegen, MG erop en hij komt niet meer levend op de grond. :w
De RPG doet me soms echt denken aan en smachten naar Quake, ook zo mooi is het om de tegenstander naar je toe te schieten. Grappig om ze dan altijd uit de lucht te knallen terwijl ze naar je toevliegen, de meesten kunnen dan echt niks meer raken :9

Ik kon hem hier zo snel niet vinden, maar moest hard lachen!

• psychoclown
Wow haha dat ziet er echt gaaf uit :P
Net zoals keihard achteruit rijden met een jeep tegen een trap op dan vlieg je omhoog.. doe er 1+2 BS bij en je kunt over heel town (BB) vliegen :D

• peet79
Hmm, mijn soldier zit op 72% van zijn weg naar lvl 30

http://mneme.gfe-crew.com/bfh.php

En dat na 147 uur spelen. Gaat me dus nog zo'n 57 uur duren voordat ik de level 30 aantik.

• psychoclown
Leuke tool! Zal hem even in de TS zetten.
Netjes, zelf heb ik al een hele tijd mijn Soldier niet meer gespeeld en zit ik nog steeds op 59.06% in 92h 33m (lvl 25 atm). Mijn gunner daarentegen gaat als een speer 41.14% in 54h 36m (lvl 22).
Sowieso heb ik de laatste tijd niet echt gespeeld doordat ik minder tijd heb maar daar komt binnenkort weer verandering in :)

[Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 01-02-2010 13:28]

• peet79
Laatste paar dagen weer lekker bezig. Zit nu in mijn tentamen periode. Heb een paar dagen vrij genomen om ze voor te bereiden. Gebruik BFH om een beetje te ontspannen tussendoor.

• Xaverius

Xaverius

Hello Heroes,

As we posted in one of our earlier alerts, Firefox 3.6 was not compatible with the Battlefield Heroes updater add-on. This has now been resolved and the Battlefield Heroes updater should now work just fine with Firefox 3.6

Stop de verwelking!

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Stuur een DM met daarin je Bfheroes Account naam, link naar je profiel en link naar de group waar je in zit (optioneel), als je toegevoegd wilt worden aan de playertable.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee