Toon posts:

[PC] Battlefield Heroes - Deel 4 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 27.749 views

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-03 09:52
peto84 schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 18:22:
Probeer eerst altijd wat favo servers te joinen, maar die zitten vaak vol met 25+ lvls.
Daar houd ik het niet lang uit, dus dan maar de matchmaking.
Nog tips voor de ability's? Heb nu wat verdeeld, maar merk al dat ik FF weinig tot niet gebruik. Die doe ik denk ik maar naar leg it, aangezien het lopen niet echt snel gaat.
Ja ik eerste instantie ook maar dat is of vaak 20++ of laag maar soms is het wel erg spannend tegen lvl 18s etc (ook toen we lvl 12 etc waren).

Abilities zijn nogal persoonlijk maar zelf vind ik 1LI voor nu wel genoeg en ik heb juist erg veel aan FF terwijl ik 1Shield eigenlijk ook wel genoeg vind, in ieder geval voor nu. Keg + RPG vind ik helemaal geweldig zoals ook wel uit sommige van mijn posts op te maken is dus dat is de skill die ik nu ga maxen (staat nu op 2).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

OMG, net even op een server gespeeld, waarin een teamgenoot van me door een National werd beschuldigd van hacken, want ja, hij werd neer geschoten terwijl hij Stealth had. En er een partij moeilijk over doen in de public chat op de server. Zeg ik tegen die gast, dat ie dat bij EA moet melden, niet bij ons (de spelers) want wij kunnen er niks mee. Plus daarbij de rook die je ziet als iemand cloacked en de mark target van andere commando's en ook nog eens de sixth sense, schept dat genoeg mogelijkheden om een commando wel te kunnen zien. Maar dat spelertje bleef maar doorzeuren. Weer geadviseerd contact op te nemen met EA hierover, filmpje erbij en gaan. Noemt ie mij opeens de retard... 't Kindje kreeg zeker zijn zin niet, hahaha. :)

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:26
Dat merk je vaak als je nog een laag level bent, je zit natuurlijk ook tussen nieuwelingen, die nog niet weten waaraan je een sniper kan herkennen.
Zo denken de meeste dat je onzichtbaar bent totdat je iemand aanvalt, ongeacht de afstand.
En weet al helemaal niemand dat ze geluid maken als ze onzichtbaar zijn.

psnprofiles

• psychoclown
GJtje schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 20:27:
OMG, net in op een server gespeeld, waarin een teamgenoot van me door een National werd beschuldigd van hacken, want ja, hij werd neer geschoten terwijl hij Stealth had. En er een partij moeilijk over doen in de public chat op de server. Zeg ik tegen die gast, dat ie dat bij EA moet melden, niet bij ons (de spelers) want wij kunnen er niks mee. Plus daarbij de rook die je ziet als iemand cloacked en de mark target van andere commando's en ook nog eens de sixth sense, schept dat genoeg mogelijkheden om een commando wel te kunnen zien. Maar dat spelertje bleef maar doorzeuren. Weer geadviseerd contact op te nemen met EA hierover, filmpje erbij en gaan. Noemt ie mij opeens de retard... 't Kindje kreeg zeker zijn zin niet, hahaha. :)
peto84 schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 20:33:
Dat merk je vaak als je nog een laag level bent, je zit natuurlijk ook tussen nieuwelingen, die nog niet weten waaraan je een sniper kan herkennen.
Zo denken de meeste dat je onzichtbaar bent totdat je iemand aanvalt, ongeacht de afstand.
En weet al helemaal niemand dat ze geluid maken als ze onzichtbaar zijn.
Inderdaad ben deze week een stuk of 10x voor cheater uitgemaakt en niet alleen door commando's.. zei ook tegen ze "Learn the game or stfu". Mooi is dan nog dat anderen van het royal team het voor mij op nemen ;)
Mijn Fans list is ook deze week met een stuk of 10 gegroeid :P

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

psychoclown schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 20:48:
Inderdaad ben deze week een stuk of 10x voor cheater uitgemaakt en niet alleen door commando's.. zei ook tegen ze "Learn the game or stfu". Mooi is dan nog dat anderen van het royal team het voor mij op nemen ;)
Mijn Fans list is ook deze week met een stuk of 10 gegroeid :P
Mja beetje lopen zeuren over een hacker in de public chat heeft natuurlijk ook geen zin, het word dan ook snel irritant, vooral als slechts één persoon er over zeurt. Dus dan ga je als teamgenoot wel even helpen, al is het maar om het gezwam van de andere uit de tegenpartij te stoppen. Ik zat overigens niet bij jou op de server :p

• psychoclown
GJtje schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 20:56:
[...]
Mja beetje lopen zeuren over een hacker in de public chat heeft natuurlijk ook geen zin, het word dan ook snel irritant, vooral als slechts één persoon er over zeurt. Dus dan ga je als teamgenoot wel even helpen, al is het maar om het gezwam van de andere uit de tegenpartij te stoppen. Ik zat overigens niet bij jou op de server :p
Ja dat heb je soms maar dat is net zo goed als er polen van alles over public chat zitten te bespreken, hele verhalen.. Zelf klets ik soms ook wat maar probeer het in ieder geval over team chat te doen :)

Nee klopt was de top player van het royal team toen, die had ik al menig keer 1v1 weten te pakken dus die wist wat ik in mijn mars had :)

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

psychoclown schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 21:03:
Ja dat heb je soms maar dat is net zo goed als er polen van alles over public chat zitten te bespreken, hele verhalen.. Zelf klets ik soms ook wat maar probeer het in ieder geval over team chat te doen :)
Ook zwaar irritant trouwens, die polen. En als je er wat van zegt, doe het in team of in het Engels, zodat iedereen het kan begrijpen (als het dan toch perse in public moet) en dan ineens dom gaan vragen in brak Engels wat ik bedoel. Leg ik het uit, gaan ze akkoord, lullen ze gewoon in het pools verder in de public 8)7 Zeker 12 jarig tuig of zo denk ik dan. :)
Nee klopt was de top player van het royal team toen, die had ik al menig keer 1v1 weten te pakken dus die wist wat ik in mijn mars had :)
Ah oke... :)

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:43

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Primator schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 12:17:
Iemand toevallig een screenshot kunnen maken van de mooiste einduitslag van woensdagavond, nl: 0 - 0 ?
(ik wist niet dat het mogelijk was :o )
psychoclown schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 12:35:
[...]
Was jij daar bij dan? Dacht dat er toen niemand online was :D
Apart is dat ik ook twee dagen geleden volgens mij een potje op 0-0 had. Volgens mij wel met een tweaker erbij maar ik weet het niet zeker meer. Iedereen stond even vreemd te kijken. :)
GJtje schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 20:27:
OMG, net even op een server gespeeld, waarin een teamgenoot van me door een National werd beschuldigd van hacken, want ja, hij werd neer geschoten terwijl hij Stealth had. En er een partij moeilijk over doen in de public chat op de server. Zeg ik tegen die gast, dat ie dat bij EA moet melden, niet bij ons (de spelers) want wij kunnen er niks mee. Plus daarbij de rook die je ziet als iemand cloacked en de mark target van andere commando's en ook nog eens de sixth sense, schept dat genoeg mogelijkheden om een commando wel te kunnen zien. Maar dat spelertje bleef maar doorzeuren. Weer geadviseerd contact op te nemen met EA hierover, filmpje erbij en gaan. Noemt ie mij opeens de retard... 't Kindje kreeg zeker zijn zin niet, hahaha. :)
Had ik vandaag ook, niet over mij maar er bleef er eentje maar doorzeuren in de open chat. Beschuldigingen en bedreigingen over fraps en EA bleven maar komen, echt zielig gedrag. Ik heb eerder wel eens gevraagd of ze al ouder dan 12 waren want qua gedrag konden ze niet ouder zijn. :+

EDIT: Kon je me daar in de "hal" net zien staan psychoclown?

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

• psychoclown
GJtje schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 21:07:
[...]
Ook zwaar irritant trouwens, die polen. En als je er wat van zegt, doe het in team of in het Engels, zodat iedereen het kan begrijpen (als het dan toch perse in public moet) en dan ineens dom gaan vragen in brak Engels wat ik bedoel. Leg ik het uit, gaan ze akkoord, lullen ze gewoon in het pools verder in de public 8)7 Zeker 12 jarig tuig of zo denk ik dan. :)
[...]
Ah oke... :)
Net overigens een pool die steeds aan mij vroeg of ik engels wilde praten :P
Was nog wel een beste kerel ook, deed samen met maranello en mij mee om eens even de game nog te kunnen winnen die xaffie met het royal team erg netjes had geopend :)
Uiteindelijk gewonnen met 4-0 en een berg scores waar je vrolijk van wordt!

Xaverius schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 23:17:
[...]

[...]

Apart is dat ik ook twee dagen geleden volgens mij een potje op 0-0 had. Volgens mij wel met een tweaker erbij maar ik weet het niet zeker meer. Iedereen stond even vreemd te kijken. :)
Wel heel toevallig ja, grappig dat we dat allemaal hadden afgelopen woensdag :)
EDIT: Kon je me daar in de "hal" net zien staan psychoclown?
Mooi potje xaffie :)

Ja ik kon je zien maar ik keek eerst om het zeker te weten want ik wist dat je daar wel moest staan.
De enige plek waar je 'ongezien' de vlag in town kan pakken en gezien er 0 commandos in de game zaten had ik het meteen door ;)
Trouwens was 148 dmg niet mijn record dat is 175 was ik afgelopen week op VV haalde :D

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:57
psychoclown schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 00:02:
[...]

Net overigens een pool die steeds aan mij vroeg of ik engels wilde praten :P
Was nog wel een beste kerel ook, deed samen met maranello en mij mee om eens even de game nog te kunnen winnen die xaffie met het royal team erg netjes had geopend :)
Uiteindelijk gewonnen met 4-0 en een berg scores waar je vrolijk van wordt!
Pfoe ja die laatste paar rondens met Psycho liep ik steeds tegen dezelfde gunner op 'kappert1'. Ik denk dat ie steeds mij moest hebben omdat ik de minste health had ten opzichte van de gunners om me heen. Ze kwamen ook steeds heel tactisch van alle kanten Town in komen. Later nadat je weg wat heb ik em goed teruggepakt met een 2 anderen die nog over waren uiteindelijk de ronde met iets van 22 - 6 K/D afgerond. :+

En die pool die liep steeds maar "eng please" te spammen/flooden :P

• psychoclown
Maranello schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 00:41:
[...]

Pfoe ja die laatste paar rondens met Psycho liep ik steeds tegen dezelfde gunner op 'kappert1'. Ik denk dat ie steeds mij moest hebben omdat ik de minste health had ten opzichte van de gunners om me heen. Ze kwamen ook steeds heel tactisch van alle kanten Town in komen. Later nadat je weg wat heb ik em goed teruggepakt met een 2 anderen die nog over waren uiteindelijk de ronde met iets van 22 - 6 K/D afgerond. :+

En die pool die liep steeds maar "eng please" te spammen/flooden :P
Owja die wist mij ook een paar keer vies te pakken maar beide teams speelden zeer goed samen was niet voor niets spannend. Wilde eerst niet zo lekker gaan door de start van xaffie's team maar in de laatste 20 tickets wist ik nog een stuk of 14 kills te maken en 2 keer dood te gaan :)

Ja geniaal niet dat ie ook echt goed was maar hij deelde in ieder geval zijn CM (iit veel andere soldiers) en ging mee om de royals vast te zetten.

Valt me trouwens op dat sinds de grote update ik een afname zie in tactiek van in ieder geval de nationals.
Spelen wel vaker beter samen maar hoe vaak zit ik wel niet in teams die gewoon niet weten wat je met de vlaggen moet doen lijkt wel. Of ik ben te tactisch/te snel met dat soort dingen of ze willen alleen maar dood gaan. Vb. VV: als het andere team RB heeft en niet de kracht om jou team te overlopen kun je 2 dingen doen naar gelang je team 1. is je team slecht zo niet slechter dan het andere pak dan Church en Orchard en houd GP 2. ben je beter doe dan met een mannetje of 2, 3 een slag op RB. Wat doen de meesten die of blijven wat rond dwarrelen of gaan keer op keer dood doordat ze RB toch niet kunnen overnemen.

• Maranello
Jammer dat sommigen inderdaad te veel focussen op 1 vlag. Statistisch gezien wint het team dat Roadblock heeft inderdaad iets van 90% van de tijd. Maar omdat ze daar dan blijven spawnen is het slimmer om ondertussen andere vlaggen in te nemen. Dat is vaak ook net de 5% van de teams die tactisch speelt en wél kan winnen zonder Roadblock en de laatste 5% heeft gewoon geluk :P (percentages zijn ter illustratie)

Andere situatie: Als je merkt dat vlag A van jezelf vrij rap word ingenomen door de tegenstander kan je op dat moment beter naar vlag B van de tegenstander om die over te nemen, omdat de kans daar dan kleiner is dat je tegen veel weerstand loopt. Tenzij het heel lang duurt voordat een vlag van neutraal naar een team gaat, dan kan je van een eenmansactie uit gaan.

Gister een met 3 vs 3 teams op BB. Tegenstanders bleven steeds 1 voor 1 naar het schip komen en daar werden ze steeds finaal in de pan gehakt. Ging een van die gasten (toevallig weer die kappert1) zitten zeiken dat we aan het basecampen waren op Shipwreck. Doh, als ze daar steeds in een rechte lijn naar toe komen. |:( Het was duidelijk dat we met z'n drieën op het schip waren, dus had dan naar Town gegaan.

• psychoclown
Maranello schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 13:07:
Jammer dat sommigen inderdaad te veel focussen op 1 vlag. Statistisch gezien wint het team dat Roadblock heeft inderdaad iets van 90% van de tijd. Maar omdat ze daar dan blijven spawnen is het slimmer om ondertussen andere vlaggen in te nemen. Dat is vaak ook net de 5% van de teams die tactisch speelt en wél kan winnen zonder Roadblock en de laatste 5% heeft gewoon geluk :P (percentages zijn ter illustratie)

Andere situatie: Als je merkt dat vlag A van jezelf vrij rap word ingenomen door de tegenstander kan je op dat moment beter naar vlag B van de tegenstander om die over te nemen, omdat de kans daar dan kleiner is dat je tegen veel weerstand loopt. Tenzij het heel lang duurt voordat een vlag van neutraal naar een team gaat, dan kan je van een eenmansactie uit gaan.

Gister een met 3 vs 3 teams op BB. Tegenstanders bleven steeds 1 voor 1 naar het schip komen en daar werden ze steeds finaal in de pan gehakt. Ging een van die gasten (toevallig weer die kappert1) zitten zeiken dat we aan het basecampen waren op Shipwreck. Doh, als ze daar steeds in een rechte lijn naar toe komen. |:( Het was duidelijk dat we met z'n drieën op het schip waren, dus had dan naar Town gegaan.
Ja precies en dan komt het competitieve meteen in me naar boven maar laat ik daar nu maar niet meer aan beginnen :P

Het is gewoon heel simpel en met een beetje inzicht en een paar samenwerkende lui (hoeven er maar in totaal te zijn bijv.) kunnen heel de match bepalen. Vroeger zag je ook nog vaak commando's die andere vlaggen pakten achter de fights in hun eentje doen tegenwoordig eigenlijk alleen nog de royals..

Haha ja sommige mensen snap je niet helemaal, hij had in ieder geval niet opgelet hoe wij het even aanpakten die match ervoor ;)

• Xaverius

Xaverius

Ik had het gevoel dat iig een soldier een aimbot net gebruikte, het ging hem veel te makkelijk af. Weten jullie of er aimbots bij BHF voorkomen?

Overigens heb ik net de orange box gekocht om TF2 te spelen. Het kan zijn dat ik wat minder aanwezig ben de komende dagen. :P

[Voor 30% gewijzigd door Xaverius op 02-01-2010 23:28]

Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

• psychoclown
Xaverius schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 23:26:
Ik had het gevoel dat iig een soldier een aimbot net gebruikte, het ging hem veel te makkelijk af. Weten jullie of er aimbots bij BHF voorkomen?

Overigens heb ik net de orange box gekocht om TF2 te spelen. Het kan zijn dat ik wat minder aanwezig ben de komende dagen. :P
Ja die zijn helaas aanwezig, tijdje terug een lvl 27 gunner in een lvl 14 game die alles raak schoot.. paar potjes later knalde ik hem zonder enige moeite neer.. dat kon echt niet pluis zijn (Glad en geloof billy waren er toen ook bij).

Ok zien je vanzelf wel weer verschijnen denk ik zo ;)

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-03 18:49
Er was volgens mij een public aimbot gereleased. Waar dus niet voor betaald hoeft te worden.
Maarja vorig jaar tijdens de eerste beta waren er al cheats :s

Stichting Hobbyserver

• peet79
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-02 16:23
Wel grappig wat je dan tegenkomt

virtualy undetected, check VonFritz :P

[Voor 67% gewijzigd door peet79 op 03-01-2010 12:38]

• psychoclown
Mja sinds ze nu bezig zijn met pbscreens voor bfh (wat voor veel mensen nieuwe blijkt te zijn..) zie je wel meer van dit soort screens op het forum. Zo was er laatst eentje gepakt toen haar vriend met hacks op haar account zat te spelen.. weg items en 'respect' (had een aantal level 30s).

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-03 23:11

M0nkeymen

Monkeystyle!

Misschien moeten we dit onderwerp maar mijden... Zo help je nl. mensen aan aimbots/wallhacks. Dat ze bestaan is duidelijk, je heb er alleen jezelf mee omdat je zo het plezier in het spelletje wegneemt.

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

• peet79
Linkje maar weer weggehaald. Misschien lezen wel echte noobs dit en waren ze er zelf nog niet op gekomen :P

• psychoclown
peet79 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 12:39:
Linkje maar weer weggehaald. Misschien lezen wel echte noobs dit en waren ze er zelf nog niet op gekomen :P
Ook al is dit tweakers en kun je er wel vanuit gaan dat de mensen die hier posten het niet zullen gebruiken maar je weet het maar nooit inderdaad :)

Trouwens nog mensen die vanmiddag mee doen?
Datum: Zondag 3 Januari | Aanvang: ~14:00

#Got usernamebfh accountHeroClassTeamLevelAanwezigExtra
1.psychoclownkyozu.kyozuSoldierNationalslvl25jaevt. met gunner
2.Comp_LexAlexander86Alexander864SoldierNationals1795% zekerevt. als royal

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:55
Ik ga als royal soldier spelen btw.

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:11
Ik doe ook mee, als nationalist commando of als royal soldier.

• psychoclown
Comp_Lex schreef op zondag 03 januari 2010 @ 12:59:
Ik ga als royal soldier spelen btw.
Is goed, ik denk zelf even als gunner. Ben namelijk ~3k exp van lvl 18 verwijderd :)
Joep schreef op zondag 03 januari 2010 @ 13:02:
Ik doe ook mee, als nationalist commando of als royal soldier.
Zo dat is een tijd geleden, leuk dat je ook mee doet :)

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:11
Dat ik in dit topic post wel ja. Ik ben je gisteren anders nog ingame tegen gekomen :z

Btw, ik merk dat afk-killen niet echt wordt gewaardeerd. Why? Moet ik die stilstaande mensen dan maar negeren?

Edit: Ik vind het net zoiets als campen op plaatsen waar je naartoe moet jumpen. Part of the game.

[Voor 20% gewijzigd door Joep op 03-01-2010 13:12]

• psychoclown
Joep schreef op zondag 03 januari 2010 @ 13:10:
Dat ik in dit topic post wel ja. Ik ben je gisteren anders nog ingame tegen gekomen :z

Btw, ik merk dat afk-killen niet echt wordt gewaardeerd. Why? Moet ik die stilstaande mensen dan maar negeren?

Edit: Ik vind het net zoiets als campen op plaatsen waar je naartoe moet jumpen. Part of the game.
Haha owja, wist 'crawling' al niet te plaatsen meerdere keren gezien trouwens.

Je doelt denk ik op het feit dat ik SS geen hol aan vond etc? ;)
Tja ik vind grote maps sowieso niet super maar al helemaal niet als een team dan ook nog eens flink de overhand heeft en dan gaat baserapen. Afk mensen afschieten heb ik geen problemen mee (moeten ze maar niet idlen ingame (of het moet zijn als iemand net aan het typen is als die spawned)) maar baserapen vind ik 1. saai en 2. geen kunst aan. Heb liever dat ik een crap team heb en zelf flink gerushed worden (kan ik lekker veel killen zonder te hoeven lopen :P) dan andersom want dat betekend 9 van de 10 keer dat het potje veels te snel afgelopen is (of in het geval van SS en SS2 veels te lang kan duren omdat iedereen bij Village/Lighthouse geen jeep of iets heeft).

• Maranello
Datum: Zondag 3 Januari | Aanvang: ~14:00

#Got usernamebfh accountHeroClassTeamLevelAanwezigExtra
1.psychoclownkyozu.kyozuSoldierNationalslvl25jaevt. met gunner
2.Comp_LexAlexander86Alexander864SoldierNationals1795% zekerevt. als royal
3.MaranelloMaranelloStoofpeerSoldierNationals23ja
4.JoepCrawlingTitNational of Royal

Zo dan?

[Voor 6% gewijzigd door Maranello op 03-01-2010 13:54]

• Comp_Lex
Ik vond het vanmiddag best aardig gaan, maar ik vind wel dat er meer tweakers als royal moeten gaan spelen. Verder heb ik nog een vraag over de shotgun: Ik zie het wapen zelden gebruikt worden in het spel, maar is het in short range nou superieur aan de (S)MG?

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:26
Ik gebruik de shotgun voor very short vaak.
Eerst de smg, en dan probeer ik het gat te dichten en het af te maken met de shotgun.
Dichtbij ram je zo 25-30 per shot eraf, dan is het meestal snel over met de tegenstander.

psnprofiles

• psychoclown
Comp_Lex schreef op zondag 03 januari 2010 @ 22:23:
Ik vond het vanmiddag best aardig gaan, maar ik vind wel dat er meer tweakers als royal moeten gaan spelen. Verder heb ik nog een vraag over de shotgun: Ik zie het wapen zelden gebruikt worden in het spel, maar is het in short range nou superieur aan de (S)MG?
Ja ging niet onaardig (zal later nog eens wat screens van vanmiddag posten).
Helaas heb ik ook geen slots meer over om een royal te maken, misschien eens een extra slot halen en een royal beginnen om te balancen op dit soort middagen :)

Ja in feite wel alleen moet je wel goed mikken omdat je niet zoveel kogels hebt. Zelf wil ik nog wel eens met default shotgun schieten en dan hit ik vaak wel voor 20++ alleen tegen een verse gunner of soldier moet je er, in ieder geval met default, niet aan beginnen of je moet er echt goed mee zijn.
peto84 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 22:32:
Ik gebruik de shotgun voor very short vaak.
Eerst de smg, en dan probeer ik het gat te dichten en het af te maken met de shotgun.
Dichtbij ram je zo 25-30 per shot eraf, dan is het meestal snel over met de tegenstander.
Ja precies :)

• Maranello
Ik had verwacht dat het wel ging lukken met de Royals. Maar volgende keer als het weer nodig is dan pak ik ook eens m'n Royal erbij.

Nog een scorebordje van vanmiddag:

[Voor 41% gewijzigd door Maranello op 03-01-2010 23:40]

• Comp_Lex
Ah ja Xaffie. Ik had pas in de laatste 2,3 potjes door dat hij ook een tweaker was. Toen ben ik pas achter hem aan gaan lopen.

EDIT: Feli met Mod promotie, psychoclown!

[Voor 15% gewijzigd door Comp_Lex op 03-01-2010 23:43]

• Xaverius

Xaverius

Comp_Lex schreef op zondag 03 januari 2010 @ 23:39:
Ah ja Xaffie. Ik had pas in de laatste 2,3 potjes door dat hij ook een tweaker was. Toen ben ik pas achter hem aan gaan lopen.

Aah kijk eens Alexander861. Ik moet zeggen dat het lekker was dat je in de buurt bleef zover dat mogelijk was. Mijn spel vloog met 500+ punten omhoog als ik het me goed herinner. :) Ik zocht je na het spelletje nog op maar had niet stilgestaan bij het feit dat er nogal wat Alexanders bij BFH rondlopen en ik had je nummer niet onthouden. :P iig heb ik je nu toegevoegd.

Het zijn voor mij twee rampzalige dagen qua teamspelen. 80% van de spellen waar ik in kom is zo slecht georganiseerd dat ik me er aan erger en maar quit en een ander spel opzoek, soms als ik tegen tweakers speel. Wie waren dat gisteren iig Kyozu en nog twee die in treintjes rondliepen en dan maak je gewoon geen kans... Even is niet erg maar ik wil zelf ook lekker spelen dus dan hop ik naar een andere serverT. :)

Ja, psychoclown, ook hier gefeliciteerd!

Stop de verwelking!

• psychoclown
Comp_Lex schreef op zondag 03 januari 2010 @ 23:39:

Daarom hebben we ook zo'n mooie playertable ;)
Xaverius schreef op maandag 04 januari 2010 @ 00:22:
[...]

Het zijn voor mij twee rampzalige dagen qua teamspelen. 80% van de spellen waar ik in kom is zo slecht georganiseerd dat ik me er aan erger en maar quit en een ander spel opzoek, soms als ik tegen tweakers speel. Wie waren dat gisteren iig Kyozu en nog twee die in treintjes rondliepen en dan maak je gewoon geen kans... Even is niet erg maar ik wil zelf ook lekker spelen dus dan hop ik naar een andere serverT. :)

Ja, psychoclown, ook hier gefeliciteerd!
Ja tegen goede mensen spelen is meestal funest voor je stats maar daarentegen leer je, tenminste ik wel, er altijd wel van. Gisteren op BB? Dat waren Maranello en ik.

Thanks beide ;)

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Flapmo

and back is gigi!

feli met de mod-status psycho. Betekend dit dat we voortaan BFHeroes sticky hebben? >:) :p

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• psychoclown
Flapmo schreef op maandag 04 januari 2010 @ 09:19:
feli met de mod-status psycho. Betekend dit dat we voortaan BFHeroes sticky hebben? >:) :p
Thanks flap, haha dat denk ik niet helaas ;)

Hier nog wat screens van gistermiddag:

• Comp_Lex
Haha, maar kyozu2 is wel je gunner he :)
Dan is het gewoon knallen op alles wat beweegt.

• Xaverius

Xaverius

Persoonlijk vind ik je laatste screenshot de beste. :)
Overigens vind ik het niet erg om tegen betere spelers te spelen maar als ik het gevoel krijg dat ik de enige ben en bijvoorbeeld een tank van ons op een afstandje blijven schieten dan houdt het snel op.

Dat met die tank was overigens bij SS2, die stond minutenlang op de middenplek te schieten (ik vergeet de namen altijd :X ). Toen ben ik voor hem gaan staan en mijn bazooka op hem wezen leegschieten, toen hij wegreed ben ik hem gewoon achterna gerend totdat hij in de gaten had dat meespelen ook betekent dat je niet losraak gaat rondschieten... Soms kan ik ingame een vervelend mannetje zijn. :P

Stop de verwelking!

• psychoclown
Comp_Lex schreef op maandag 04 januari 2010 @ 10:26:
Haha, maar kyozu2 is wel je gunner he :)
Dan is het gewoon knallen op alles wat beweegt.
Ja klopt maar zulke scores haal ik met iets meer moeite ook op mijn soldier :)
Sowieso schiet ik ook niet op alles wat beweegt maar probeer ik zo goed mogelijk te aimen.
Xaverius schreef op maandag 04 januari 2010 @ 10:33:
Persoonlijk vind ik je laatste screenshot de beste. :)
Overigens vind ik het niet erg om tegen betere spelers te spelen maar als ik het gevoel krijg dat ik de enige ben en bijvoorbeeld een tank van ons op een afstandje blijven schieten dan houdt het snel op.

Dat met die tank was overigens bij SS2, die stond minutenlang op de middenplek te schieten (ik vergeet de namen altijd :X ). Toen ben ik voor hem gaan staan en mijn bazooka op hem wezen leegschieten, toen hij wegreed ben ik hem gewoon achterna gerend totdat hij in de gaten had dat meespelen ook betekent dat je niet losraak gaat rondschieten... Soms kan ik ingame een vervelend mannetje zijn. :P
Ja die is mooi, allemaal een positieve score en het merendeel nog heel netjes ook nog :)

Ja dat is ook wel zo maar ik merk juist altijd dat als ik een crap team heb en het andere team is redelijk (gaat dus niet helemaal op hier) ik meer kills maak als ik gewoon mijn ding doe.

Hmm dat heb ik niet meegekregen, wel weet ik dat SS zo vervelend was speelde op een gegeven moment alleen met maranello, een afk gast, waren er 2 in een vliegtuig boven onze base aan het vliegen en nog een gast in een tank op onze base aan het campen.. Dat schoot ook totaal niet op :P

• Maranello
Hee psycho je laatste screenshot is dezelfde als die ik al gepost had :+ Logisch dat was ook een mooie game.
psychoclown schreef op maandag 04 januari 2010 @ 10:51:
Hmm dat heb ik niet meegekregen, wel weet ik dat SS zo vervelend was speelde op een gegeven moment alleen met maranello, een afk gast, waren er 2 in een vliegtuig boven onze base aan het vliegen en nog een gast in een tank op onze base aan het campen.. Dat schoot ook totaal niet op :P
Ik haat echt mensen die hele games AFK staan. Een keer een game gehad die we makkelijk hadden kunnen winnen als de tegenstanders niet 18 keer een afk-knakker hadden neergeschoten. Toen ik de teller zag oplopen bij 16 ben ik er maar heen gereden en die campers om hem heen ff neergemaaid.

Nog gefeli met je mod-functie psycho :)

[Voor 3% gewijzigd door Maranello op 04-01-2010 12:19]

• psychoclown
Maranello schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:18:
Hee psycho je laatste screenshot is dezelfde als die ik al gepost had :+ Logisch dat was ook een mooie game.

[...]
Ik haat echt mensen die hele games AFK staan. Een keer een game gehad die we makkelijk hadden kunnen winnen als de tegenstanders niet 18 keer een afk-knakker hadden neergeschoten. Toen ik de teller zag oplopen bij 16 ben ik er maar heen gereden en die campers om hem heen ff neergemaaid.

Nog gefeli met je mod-functie psycho :)
Haha stom ook ja had ik totaal niet door :+

Pfoe dat is helemaal erg ja, er zou gewoon standaard bij elke shooter in elke server een anti-idler functie ingebouwd moeten zijn. Langer dan 5-10min is een kick bijv.

Thanks! ;)

• wsLy
Zojuist voor 1710 battlefunds wat gekocht.

Honor guard setje en een sexy masker :p

Stichting Hobbyserver

• psychoclown
Leuk setje hoor alleen die maskers vind ik nog steeds apart :D

• Xaverius

Xaverius

Wellicht is hij een beetje verlegen... :$
Ik wacht nog steeds op mijn eerste online enquete waarbij ik in ideal wordt uitbetaald. Zodra ik 5 euro heb zal ik deze besteden aan BFH denk ik zo.

Stop de verwelking!

• peet79
Ik vind die honor guard costums er cool uitzien, maar dat maskertje, it freaks me out. :S
Maar goed dat is het effect dat je wilt hebben op je vijand ;)

btw nog gefeliciteerd met je promotie psychoclown d:)b

• wsLy
Hehe dat masker was met 210 bfunds die ik nog over had :p

Vond het wel apart uitzien.

Had even problemen dat ik mijn Battlefunds niet zag terwijl ik er 1710 had, maar nadat ik opnieuw inlogde zag ik ze weer en kon ik mijn honor guard kopen. Met dank aan papa :p, zijn telefoon gebruikt voor de SMSjes, heeft toch 300-400 euro nog erop staan haha.

[Voor 72% gewijzigd door wsLy op 04-01-2010 22:29]

Stichting Hobbyserver

• psychoclown
peet79 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 21:44:
Ik vind die honor guard costums er cool uitzien, maar dat maskertje, it freaks me out. :S
Maar goed dat is het effect dat je wilt hebben op je vijand ;)

btw nog gefeliciteerd met je promotie psychoclown d:)b
Ja vind ik ook wel al zou het zwaard, de boots en de helm niet mijn ding zijn.
De helm heeft bij mij een beetje hetzelfde verhaal als de maskers, het ziet er niet verkeerd uit zeker niet in de combi maar ik vind het juist altijd leuk om je eigen hero nog te herkennen, dat je nog zijn kapsel en of baard ziet. Maarja misschien ben ik gewoon vreemd wat dat betreft :P

Thanks billy ;)

• Maranello
wsLy schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:23:
Met dank aan papa :p, zijn telefoon gebruikt voor de SMSjes, heeft toch 300-400 euro nog erop staan haha.
Dat is inderdaad mooi doel voor m'n beltegoed wat nooit opraakt :P

Kan je inderdaad alleen maar in stappen van 170 Battlefunds kopen? Of kan je ook zeggen stuur me maar 4 sms'jes?

• psychoclown
Maranello schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 02:12:
[...]

Dat is inderdaad mooi doel voor m'n beltegoed wat nooit opraakt :P

Kan je inderdaad alleen maar in stappen van 170 Battlefunds kopen? Of kan je ook zeggen stuur me maar 4 sms'jes?
Dat was ook mijn gedachte al ga ik niet als een gek alles zitten te gebruiken.

Ja helaas wel, in andere landen hoorde ik dat het ook in grotere stappen kan maar wij moeten het dus per 170BF kopen..

• peet79
Van de front page
We have updated the PTE* today (2010/01/05) with a new feature that has been asked for many times, Window mode! Check the Latest Alert on the PTE* for more information.
Ik heb het maar eens geprobeerd. Op zich wel grappig. Je kunt het spel in een scherm spelen dat net zo groot is als de client. Bij mij in ieder geval.

Wat nou echt de toegevoegde waarde is weet ik echter niet. Het enige dat ik kan verzinnen is dat je nu iets naast BFH kunt doen. Volgens mij zijn de enige die daar echt wat aan hebben de idlers die aan het VP harvesten zijn.

• wsLy
peet79 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 19:46:
Van de front page

[...]

Ik heb het maar eens geprobeerd. Op zich wel grappig. Je kunt het spel in een scherm spelen dat net zo groot is als de client. Bij mij in ieder geval.

Wat nou echt de toegevoegde waarde is weet ik echter niet. Het enige dat ik kan verzinnen is dat je nu iets naast BFH kunt doen. Volgens mij zijn de enige die daar echt wat aan hebben de idlers die aan het VP harvesten zijn.
Nou voor mij als server admin is het handig om te doen, BFHCC open en BF heroes open, servertje in de gaten houden en als het nodig is ingrijpen. Nu moest ik continu BF heroes verkleinen en dan iets doen, soms als ik dan terugging naar BF Heroes kreeg ik een zwart scherm en moest ik het spel opnieuw opstarten. Dan werkt windowed mode toch iets beter :).

Stichting Hobbyserver

• psychoclown
wsLy schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 21:41:
[...]

Nou voor mij als server admin is het handig om te doen, BFHCC open en BF heroes open, servertje in de gaten houden en als het nodig is ingrijpen. Nu moest ik continu BF heroes verkleinen en dan iets doen, soms als ik dan terugging naar BF Heroes kreeg ik een zwart scherm en moest ik het spel opnieuw opstarten. Dan werkt windowed mode toch iets beter :).
Ja daar heb je een punt maar ik kan om eerlijk te zijn verder echt niets bedenken waarvoor het handig zou zijn.
Misschien voor de mensen die niet snappen hoe ze de aspect ratio vast kunnen stellen op bijv. 5:4 voor een groter ingame beeldoppervlak.

• Flapmo
  • Nu online

Flapmo

and back is gigi!

psychoclown schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 00:48:
[...]

Ja daar heb je een punt maar ik kan om eerlijk te zijn verder echt niets bedenken waarvoor het handig zou zijn.
Misschien voor de mensen die niet snappen hoe ze de aspect ratio vast kunnen stellen op bijv. 5:4 voor een groter ingame beeldoppervlak.
Ik speel alles bijna windowed, vind het relaxt om tussendoor even een pm/gtalk/skype te kunnen beantwoorden zonder daar voor te moeten alt-tabben. Gewoon even naast je scherm klikken en dan weer terug.

Daarnaast is windowed spelen wel zwaarder voor je pc maar kan je ook relaxter een kleiner deel van je heerlijke 24" flatscreen gebruiken zodat het allemaal toch wat soepeler blijft lopen.

Ik krijg een soort claustrofobie als ik niet in windowed mode kan spelen, dan zit je zo IN het spel, je kan niet even snel....uh....i dunno....it scares me! (8> :Y
wsLy schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:23:
Hehe dat masker was met 210 bfunds die ik nog over had :p

Vond het wel apart uitzien.

Had even problemen dat ik mijn Battlefunds niet zag terwijl ik er 1710 had, maar nadat ik opnieuw inlogde zag ik ze weer en kon ik mijn honor guard kopen. Met dank aan papa :p, zijn telefoon gebruikt voor de SMSjes, heeft toch 300-400 euro nog erop staan haha.
Bij mijn weten gaan dit soort smsjes buiten elke bundel om. Dus tenzij je pa er keiharde euros op heeft staan (lees: prepaid) gaat dit extra op de rekening helaas. En als je prepaid hebt...tja dan heb je al 'echt' dat geld erop gezet... dus dan betaal je het alsnog ;).

[Voor 28% gewijzigd door Flapmo op 06-01-2010 01:47]

• psychoclown
Flapmo schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 01:45:
[...]

Ik speel alles bijna windowed, vind het relaxt om tussendoor even een pm/gtalk/skype te kunnen beantwoorden zonder daar voor te moeten alt-tabben. Gewoon even naast je scherm klikken en dan weer terug.

Daarnaast is windowed spelen wel zwaarder voor je pc maar kan je ook relaxter een kleiner deel van je heerlijke 24" flatscreen gebruiken zodat het allemaal toch wat soepeler blijft lopen.

Ik krijg een soort claustrofobie als ik niet in windowed mode kan spelen, dan zit je zo IN het spel, je kan niet even snel....uh....i dunno....it scares me! (8> :Y
Hmm ok dat kan ook ja. Misschien wel handig als ik 1280x1024 windowed kan spelen op mijn pc in Enschede. Daar heb ik toch zwarte balen omdat ik niet uitgerekt wil spelen..
Bij mijn weten gaan dit soort smsjes buiten elke bundel om. Dus tenzij je pa er keiharde euros op heeft staan (lees: prepaid) gaat dit extra op de rekening helaas. En als je prepaid hebt...tja dan heb je al 'echt' dat geld erop gezet... dus dan betaal je het alsnog ;).
Dat dacht ik ook eerst maar ik heb het dus eerst voorzichtig gechecked maar dat ging, volgens de belstatus van T-Mobile, van mijn bundel af en niet als extra kosten. Nouja over een paar dagen heb ik het nieuwe factuur en dan zal ik het nog eens nachecken (was ik sowieso al van plan).

Daarnet pas gelezen over de Dr.Pepper/EA Promo en jullie zullen dat waarschijnlijk ook nog niet gehoord hebben. Je maakt kans op een redeem code bij Dr.Pepper/EA flesjes Dr.Pepper, niet alleen voor Bfh maar zoals in de link te zien zijn het hele toffe sets. Helaas is het alleen in Amerika dus mocht je daar vrienden hebben die Bfh spelen.. ;)

[Voor 12% gewijzigd door psychoclown op 07-01-2010 10:00]

• Xaverius

Xaverius

Het is lekker spelen met Comp_Lex (Alexander86)! Ik als gunner, hij als soldier gaat lekker samen. Vanavond had ik nog standaard wapens aangezien ik een weekendje ga lannen en daar niet BFH ga spelen, zonde van mijn punten. Maar hij staat vaak boven me in de uitslagen en ik doe het meestal niet verkeerd. Goede synergie!

Stop de verwelking!

• Comp_Lex
Als ik je ga volgen, dan blijf ik je ook gewoon volgen alsof ik met een touwtje aan je vastzit :P
Je merkt het direct aan de scores als je gewoon een beetje bij elkaar blijft ;)
Maranello is nog online, ik ga kijken of ik de server waar hij op speelt nog even kan joinen.

• Xaverius

Xaverius

Inderdaad ga ik vaak wel een paar honderd punten hoger spelen. Misschien moet ik eens naar een programma kijken waarmee je met elkaar kan praten. ;)

Ik zoek je ook vaak meteen op als ik respawn maar kom wel eens te laat. :P

Stop de verwelking!

• psychoclown
Met elkaar spelen is altijd mooi, laatste dagen nog wat soldiers geadd die goed aan teamplay doen kan je nooit genoeg van hebben :)

Vanavond ook weer even gespeeld en een aantal keer flinke tegenstand gehad.
Aantal screens van vanavond (ben nu 2k van 19 verwijderd):

Gister (kom ik net achter)

Een van de eerste potjes van vanavond

Potje net gewonnen met 8-0

Daarbij moet gezegd worden dat System!!! (soldier) ook echt goed was (alhoewel het wel echt een camper/schijter was) en d3m0n_PL (gunner) gewoon erg geluk had wat timing betreft. Bleef gewoon doodleuk stil staan tijdens het schieten etc maar kwam echt altijd de hoek om op momenten dat ik en mijn teammaten ternauwernood een fight tegen nog meer gunners gewonnen hadden..

[Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 08-01-2010 00:25]

• psychoclown
Er zitten weer een maintenance aan te komen begeleid door een update:

2010/01/08 Game Update Tuesday 12th January
Hello Heroes

After the scheduled maintenance on Tuesday 12th January at 11:00 CET that has been posted HERE, we will be performing a game update.

We expect the update to take no longer than 30 minutes and everything should be working again as normal by 13:30 CET

This Update includes:-

Features

Windowed Mode
You are now able to run the game in Windowed Mode by selecting it in the options section of the game client. You can also toggle between FullScreen and Windowed Mode in-game by pressing Alt+Enter.

Others

Supreme Bandages
Newly created Heroes will now start with some free Supreme Bandages instead of Crude Bandages

• peet79

• psychoclown
Je bent niet de enige billy had er net al met m0nkey (Glad) over :)

• psychoclown
Ja precies, lekker vaag trouwens daarstraks had ik nog eventjes met Alex gespeeld en ik stopte om 17:00 :)
Nouja komt vanzelf wel weer goed online!

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-03 15:52
W00t, hier ook een steeds verslaafder wordende BFH-er :) Niet zo'n hoog lvl maar dat komt nog wel ;)

• psychoclown
BlackWhizz schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 19:36:
W00t, hier ook een steeds verslaafder wordende BFH-er :) Niet zo'n hoog lvl maar dat komt nog wel ;)
Ik zou zeggen, check de playertable en begin met adden ;)

Overigens werkt alles weer!
Hmm zo te zien werken Bookmarks nog niet naar behoren..

Ik heb trouwens ook de laatste tijd best vaak dat bfh crashed wanneer je net een server gejoined bent.
Meer mensen hier last van?

[Voor 23% gewijzigd door psychoclown op 08-01-2010 20:48]

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Das enkel wanneer hij van map verwisseld, dan gooit hij volgens mij bijna iedereen eruit :)

• psychoclown
M0nkeymen schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 22:43:
Das enkel wanneer hij van map verwisseld, dan gooit hij volgens mij bijna iedereen eruit :)
Nee ik heb het over een CTD als ik net weg van spawn wil lopen..
Erg irritant want zo zat ik vanavond (toen ik wel kon spelen) eventjes in een 6xx ticket server maar ik werd er dus meteen uitgeknald omdat bfh crashte.

Trouwens toen ik eventjes kon spelen kwam ik me toch in een noob server terecht.. :X
Vind het op zich soms wel een uitdaging met een half noob team te spelen tegen een noob team dat in ieder geval probeert.. nu zat ik echt alles in mijn eentje te doen leek wel.. verloren ook de 3 potjes die ik speelde.
Dat terwijl ik meer kills had dan de top 3 van royals bij elkaar.. soms snap ik echt niet hoe het mogelijk is dat mensen het systeem niet eens kennen snappen terwijl ze al lvl 16+ zijn 8)7

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Net nog ff een potje gedaan zat echt met noobs in een server, andere kant wel goed voor je stats :)

gaat er vanmiddag mensen nog een potje doen?

• psychoclown
M0nkeymen schreef op zondag 10 januari 2010 @ 12:15:
Net nog ff een potje gedaan zat echt met noobs in een server, andere kant wel goed voor je stats :)

gaat er vanmiddag mensen nog een potje doen?
Ja zat daarstraks al te kijken waar de tabel was gebleven maar ik had dus geen tabel gemaakt ;)
Count me in in ieder geval!

Ja dat van noobs etc etc ken ik wel, gister een potje of 3 met primator gedaan.
Duurde even voordat we een eerlijke kans hadden.. tjongejonge wat een ongelooflijke retards soms zeg.. luisteren doen ze niet en op BB (joinde gister echt ongelooflijk veel BB games) gaan ze massaal naar ship 8)7
Zeg ik nog ga nou naar town maar nee.. zegt er eentje zelfs dat ship het belangrijkste is.. ja dat merkten we,
stonden samen bovenaan maar we werden finaal in de pan gehakt want de royals hadden town totaal vast.
Volgende game was precies zo en werd ik ook nog lame neergeschoten ook nog doordat een tanknoob van ons uit het niets stil gaat staan op de brug en stapte uit. We hadden geluk dat ik zachtjes reed maar de jeep was bijna kapot en ik werd neergeschoten door een sniper :X

Samen met Billy eventjes een potje of 2:

Samen met Valasco (lvl 24+ game):

• BlackWhizz
psychoclown schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 20:43:
[...]

Ik heb trouwens ook de laatste tijd best vaak dat bfh crashed wanneer je net een server gejoined bent.
Meer mensen hier last van?
Ik ook al. Ligt aan Punkbuster, het precieze weet ik niet ervan.

Kan ik ook in de playertable komen?

• Xaverius

Xaverius

BlackWhizz schreef op zondag 10 januari 2010 @ 19:45:
[...]
DM sturen naar psychoclown met de volgende info:
  • Bfheroes Account naam
  • link naar je profiel
  • link naar de group waar je in zit (optioneel).
Ik zat dit weekend op een LAN en toen ik als negende op een spel voor 8 man niet kon inloggen ging ik even BFH starten. Het was wat traag en ik werd gekicked vanwege een hoge ping. Toen zei iemand anders tegen me dat de ADSL-verbinding in het pand niet bruikbaar was (bedrijvenpand, zitten daar met toestemming) vanwege authorisaties oid. en dat de internetverbing van een iPhone kwam die als gateway diende... 8)7

Toen heb ik BFH maar gesloten. 8)

[Voor 41% gewijzigd door Xaverius op 10-01-2010 20:17]

Stop de verwelking!

• psychoclown
BlackWhizz schreef op zondag 10 januari 2010 @ 19:45:
[...]

Ik ook al. Ligt aan Punkbuster, het precieze weet ik niet ervan.

Ah ok dat verklaard veel, zie wel veel topics met PB problemen maar omdat ik geen melding of iets zag dacht ik eigenlijk dat het aan mij lag :)
Xaverius schreef op zondag 10 januari 2010 @ 20:14:
[...]
DM sturen naar psychoclown met de volgende info:
  • Bfheroes Account naam
  • link naar je profiel
  • link naar de group waar je in zit (optioneel).
Dit dus, staat ook in de topicwaarschuwing trouwens.
Ik zat dit weekend op een LAN en toen ik als negende op een spel voor 8 man niet kon inloggen ging ik even BFH starten. Het was wat traag en ik werd gekicked vanwege een hoge ping. Toen zei iemand anders tegen me dat de ADSL-verbinding in het pand niet bruikbaar was (bedrijvenpand, zitten daar met toestemming) vanwege authorisaties oid. en dat de internetverbing van een iPhone kwam die als gateway diende... 8)7

Toen heb ik BFH maar gesloten. 8)
Een iPhone als gateway ook echt 8)7

• Xaverius

Xaverius

psychoclown schreef op zondag 10 januari 2010 @ 20:34:
[...]
Een iPhone als gateway ook echt 8)7
Voor websites gaat dat eigenlijk best goed moet ik zeggen. Dat ik gekicked werd ivm. een te hoge ping kan ik me wel voorstellen maar de meeste zwaardere pagina's laden goed als je niet met 9 man tegelijkertijd aan het browsen bent. (En niet iemand streaming pr0n bekijkt...)

Stop de verwelking!

• wsLy
Hmm sweet had net een erg mooie wingclip.
Was bezig op BB en mijn team zoog weer... zoals gewoonlijk... Ik pak het vliegtuig op de outpost (niet bij onze spawn) en vlieg op een tegenstander af die probeert weg te vliegen toen ik hem beschoot. Net voordat het vliegtuig van hem kapot ging sprong hij eruit, ik direct een nose dive gemaakt om hem bij de grond te onderscheppen en een mooie wingclip op hem uit te voeren :p. Daarnaar snel wegvliegen want werd beschoten, toen maar terug naar Mansion gevlogen omdat mijn team moeite had met vlaggen te behouden :s. Al vliegen en schietend op de twee tanks afgegaan, 1 kapot geschoten en toen uit het vliegtuig gesprongen, door de explosie de andere tank ook kapot en toen werd ik geraped door een campende commando met zijn mesje en elixir...

Binnen 1 minuut stond ik bovenaan in mijn team... echt complete noobs waren het niet meer normaal.

Zit erover te denken om nog 1 SMSje te sturen zodat ik de sniper rifle kan behouden, iedere 3 dagen 450 VP uitgeven is ook teveel van het goede...

[Voor 7% gewijzigd door wsLy op 11-01-2010 14:33]

Stichting Hobbyserver

• psychoclown
Och vertel mij wat.. wat een noobs soms echt en waar je vroeger nog soms wel kon sturen lukt dat tegenwoordig niet meer zo vaak. Iedereen gaat massaal naar de slechte vlag die je in het begin maar kan nemen terwijl de royals het vaak wel snappen (maar ook niet goed zijn).
Je wordt er soms wel een beetje moedeloos van omdat je keer op keer verliest terwijl je de beste bent in heel de server en vaak een score hebt die opgeteld even goed zo niet beter is als de nummer 2 van jou team + de nr 1 en 2 van het andere team..
Zit erover te denken om nog 1 SMSje te sturen zodat ik de sniper rifle kan behouden, iedere 3 dagen 450 VP uitgeven is ook teveel van het goede...
Als je er zat van bent zou ik het gewoon doen joh, zelf vind ik het enorm zonde om (hoewel gratis) de VP te verspillen aan dat soort luxury's dan koop ik er liever widgets (bandages en soms wrenches) van en doe er zuinig mee.

Ik zie trouwens EA er nog wel voor aan om de VP danwel widgets een expiration date te geven.. maar laat ik ze niet op ideeën brengen :D

Trouwens wsly kan jij eens kijken naar die servers die je een tijdje geleden gegeven hebt (zie oa. TS)?
Sinds de problemen vrijdag avond zijn alle i3d servers qua namen / rotations etc gereset lijkt wel en zijn ook die servers (vond ze juist zo mooi) helemaal vernaggeld, niet meer infantry only en je kan ook niet meer zien wat nu wat is (ook een aantal i3d clanservers hebben er last van).

Owja nog één ding: de pricechange schijnt al vruchten af te werpen en er zouden sowieso in januari en februari leuke verrassingen te wachten staan.

[Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 11-01-2010 15:47]

• wsLy
psychoclown schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:45:
Trouwens wsly kan jij eens kijken naar die servers die je een tijdje geleden gegeven hebt (zie oa. TS)?
Sinds de problemen vrijdag avond zijn alle i3d servers qua namen / rotations etc gereset lijkt wel en zijn ook die servers (vond ze juist zo mooi) helemaal vernaggeld, niet meer infantry only en je kan ook niet meer zien wat nu wat is (ook een aantal i3d clanservers hebben er last van).

Owja nog één ding: de pricechange schijnt al vruchten af te werpen en er zouden sowieso in januari en februari leuke verrassingen te wachten staan.
Ja er zijn wat problemen met de servers, door wordt nagekeken, weet niet precies wat er aan de hand is. Als alles weer in orde is kijk ik de lijst helemaal na om te zien wat er verandert is.

Stichting Hobbyserver

• psychoclown
wsLy schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:39:
[...]

Ja er zijn wat problemen met de servers, door wordt nagekeken, weet niet precies wat er aan de hand is. Als alles weer in orde is kijk ik de lijst helemaal na om te zien wat er verandert is.
Ah ok thanks want ik mis mijn infantry only servers wel :D
Vooral na een BB weekend.. elke server die ik joinde of Gladiator gaf een 80% kans op BB en 20% kans op CC 8)7

• BlackWhizz
Wat is dit spel savonds toch klote. Alle nubjes komen online. Iedereen doet voor zichzelf en binnen korte tijd heb jij verloren met een dik negatief k/d :S

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Nu vind ik cc niet zo erg maar ik ben BB helemaal zat net zoals SS trouwens, die lijken wel eeuwen te duren. En dan komt vv/rr een keer langs en die is binnen 15 min weer voorbij omdat het zo snel gaat :S

• psychoclown
BlackWhizz schreef op maandag 11 januari 2010 @ 22:31:
Wat is dit spel savonds toch klote. Alle nubjes komen online. Iedereen doet voor zichzelf en binnen korte tijd heb jij verloren met een dik negatief k/d :S
Mja eigenlijk altijd hoor, sta dan meestal wel bovenaan maar soms kan je je wel echt kapot ergeren aan je team.
Dat je slecht/niet goed bent is geen probleem dat kan een goede speler makkelijk compenseren maar waarom allemaal zo asociaal.. geen CM delen etc..

Overigens een leuk screentje van daarstraks met M0nkey (VonZweinstein):
M0nkeymen schreef op maandag 11 januari 2010 @ 22:36:
Nu vind ik cc niet zo erg maar ik ben BB helemaal zat net zoals SS trouwens, die lijken wel eeuwen te duren. En dan komt vv/rr een keer langs en die is binnen 15 min weer voorbij omdat het zo snel gaat :S
CC ben ik best beu trouwens (vooral omdat het national team op CC altijd te slecht voor woorden is), SS begin ik weer leuker te vinden (afgelopen week een aantal leuke potjes op gehad) en BB ligt het eraan maar over het algemeen ben ik die ook wel even zat.
RR/VV daarentegen kan ik geen genoeg van krijgen en dan met name van VV die is gewoon erg goed en ik hoop ook dat de volgende map een nieuwe infantry map op het niveau van VV wordt.

[Voor 35% gewijzigd door psychoclown op 11-01-2010 22:41]

• Flapmo
  • Nu online

Flapmo

and back is gigi!

CC beu omdat je team te slecht voor woorden is :X. Mooi weer spelers die nationals ;). Zo voelt een Royal speler zich op elke map (behalve idd CC, die winnen we op een of andere manier altijd).

So no whinies en ook die netjes blijven spelen!

• psychoclown
Ow als het een redelijke server is waar ik (al dan niet met tweakers) de boel kan compenseren dan blijf ik ook erin als CC langs komt. Alleen als je je zit uit te sloven, ondanks dat er een paar voor de verandering wel weer eens je adviezen aannemen, en je staat steeds bovenaan met een redelijke score maar je verliest steeds omdat de rest niet snapt hoe het werkt word ik het redelijk beu ;).
We gingen van 0-22 naar 0-17 naar 0-6 en voor dat laatste potje zei ik echt eens waarvoor soldiers nou nuttig waren en opeens reageerden ze allemaal (3 stuks) en eindelijk deelden ze eens uit aan anderen.. maarja wel te laat.. 8)7

Een ander nadeel van CC vind ik het lopen en omdat de nationals altijd leuk lookout als eerste nemen wil je nog wel eens op base spawnen vanwaar je weer helemaal terug kan rennen. Daarentegen heb je meestal wel lekkere fights op CC :)

• wsLy
En hier is een bookmarklinkje voor jullie :). Server van mij (met dank aan i3D) die tot 12 april online zal zijn:
http://www.battlefieldher...c9-4f3b-9700-44e6a7d4b42b

Servernaam is: i3d.net | wsLy's Playground

Op het moment is het nog Full Rotation, moet even kijken of ik dat zo laat of dat ik wat maps eruit haal.

Kan tevens gebruikt worden voor de game middagen ;) gewoon even naar de server komen en je wordt VIP gemaakt, moet alleen kijken of er ergens een lijst is die aangepast kan worden zodat ik mensen VIP kan maken zonder dat ze in de server hoeven te zijn. Hmmmm

[Voor 14% gewijzigd door wsLy op 12-01-2010 14:38]

Stichting Hobbyserver

• psychoclown
wsLy schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:24:
En hier is een bookmarklinkje voor jullie :). Server van mij (met dank aan i3D) die tot 12 april online zal zijn:
http://www.battlefieldher...c9-4f3b-9700-44e6a7d4b42b

Servernaam is: i3d.net | wsLy's Playground

Op het moment is het nog Full Rotation, moet even kijken of ik dat zo laat of dat ik wat maps eruit haal.

Kan tevens gebruikt worden voor de game middagen ;) gewoon even naar de server komen en je wordt VIP gemaakt, moet alleen kijken of er ergens een lijst is die aangepast kan worden zodat ik mensen VIP kan maken zonder dat ze in de server hoeven te zijn. Hmmmm
Uiteraard gebookmarked zoals 'beloofd' ;)
Wel lekker hoor, kunnen we in 'alle rust' spelen!

• wsLy
psychoclown schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:40:
[...]

Uiteraard gebookmarked zoals 'beloofd' ;)
Wel lekker hoor, kunnen we in 'alle rust' spelen!
Ik zal je tevens even de rcon gegevens geven zodat je mensen VIP kunt maken als ik komende week afwezig ben, zit dan in zweden van 17-24 januari.

Stichting Hobbyserver

Anoniem: 200262

Nicee :D

Ben weer begonnen , en heb gelijk ook even een pakje gehaald en het bleek dat de uber wapen een must is dus die ook maar gehaald .

• psychoclown
Anoniem: 200262 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 21:11:
Nicee :D

Ben weer begonnen , en heb gelijk ook even een pakje gehaald en het bleek dat de uber wapen een must is dus die ook maar gehaald .
Ben ik wel benieuwd naar welk wapen je bedoelt?
De ubers die echt de moeite waard zijn zijn Knife, SMG, Sniper en vooral die knife is irritant zeg..
Knifen mocht best wel een boost maar crits van 90 gaat echt nergens over.. :/

• Comp_Lex
Er is geen directe counter tegen die knife inderdaad. Maar goed dat hoeft ook niet, aangezien de commando en soldier het al moeilijk genoeg hebben om tegen hordes gunners te vechten.

• psychoclown
Comp_Lex schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 21:28:
Er is geen directe counter tegen die knife inderdaad. Maar goed dat hoeft ook niet, aangezien de commando en soldier het al moeilijk genoeg hebben om tegen hordes gunners te vechten.
Ja dat is waar en soms ook echt te erg zoals net op CC.. precies de reden waarom ik CC soms echt slecht vind. Kwam binnen en het stond al 45-50 en 1/3 vlaggen.. 'uh ok...' nou binnen 2 pogingen met een soldier die het wel snapte hadden we samen Mill maar het mocht al niet meer baten.. Volgende potje was Glad er ook weer (werd gekicked voor vip) maar echt niet te doen en dan ook nog unlucky bij mill door gebsed te worden terwijl je nog in de jeep zit. Als je uitstapt wist ik dat maar ik was er nog niet eens uit 8)7

Anyways daarstraks ook even een poging gewaagd met me soldier maar dat wilde niet echt.
Was ook wel een apart potje waar lex en ik het moeilijk hadden tegen 2 soldiers en een mando. Switchte halverwege maar toen ik terug was werden we hard gespawnraped.
Van de week ging soldier wel eventjes goed maar het is wel weer wennen zeg :)

Anoniem: 200262

psychoclown schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 21:19:
[...]

Ben ik wel benieuwd naar welk wapen je bedoelt?
De ubers die echt de moeite waard zijn zijn Knife, SMG, Sniper en vooral die knife is irritant zeg..
Knifen mocht best wel een boost maar crits van 90 gaat echt nergens over.. :/
Ben een soldier dus SMG .
Echt heerlijke crits van 40-55 ,

Daarnet ong 10 potjes gedaan en steeds tussen de 3k-4k .

Weet iemand of het klopt dat hoe hoger de level van Grenade Spam , hoe minder damage de granaat individueel aanricht ?

• psychoclown
Anoniem: 200262 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 22:52:
[...]

Ben een soldier dus SMG .
Echt heerlijke crits van 40-55 ,

Daarnet ong 10 potjes gedaan en steeds tussen de 3k-4k .

Weet iemand of het klopt dat hoe hoger de level van Grenade Spam , hoe minder damage de granaat individueel aanricht ?
Wow serieus?
Toen ik nog veel met mijn soldier speelde heb ik de uber eens 3 dagen geprobeerd. Ik kreeg meer crits maar geen hogere, sterker nog ze waren allemaal lager. Wel had ik het gevoel dat je effectief iets meer damage deed maar het is alweer een tijdje geleden :)

• wsLy
Uber rifle had ik geprobeerd, damn gunner soms in 2 hits neer (wel met PS5 aan :p). Alleen is dat niet mijn type wapen.. ik heb de snelle rifle nodig. Moet eens kijken of ik misschien nog wat BF aanschaf.

Heb trouwens een manier gevonden om mensen VIP te maken zonder dat ze in de server hoeven te zitten.
Dus mensen.. als je VIP wilt zijn.. moet je het even melden.

Stichting Hobbyserver

• Comp_Lex
CC is soms inderdaad zwaar klote. Het helpt soms echt om als eerste snel bij een vlag te zijn en dan maakt het in mijn optiek niet eens uit of het nou lookout is of windmill. We hadden in het potje op een gegeven moment ook windmill, maar toen waren ze met z'n 5en aan het campen bij lookout :|

• psychoclown
Comp_Lex schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 23:29:
CC is soms inderdaad zwaar klote. Het helpt soms echt om als eerste snel bij een vlag te zijn en dan maakt het in mijn optiek niet eens uit of het nou lookout is of windmill. We hadden in het potje op een gegeven moment ook windmill, maar toen waren ze met z'n 5en aan het campen bij lookout :|
Ja dat was echt te slecht voor woorden :|
De rest van ons team bleef ook als een gek naar lookout rennen zonder enige taktiek.. het leek wel D-Day.
Als ik er bij had kunnen komen was het met een kegzooka zo afgelopen ;)
Helaas heb ik niet verder kunnen komen dan 2 kegs zonder rpg en dan is de damage/blast een stuk minder hoor/groot.

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Ik denk dat het ook met ELO te maken heeft, omdat we gister ook weer tegen gasten speelde die lvl 24+ waren dat merk ik o.a. door hun leg it, die ze gewoon op 5 hebben frenzyfire op 5 en dan kun je gewoon 1 vs 1 wat langer crits knallen.
Zit gemiddeld toch nog wel boven de 1200 :)

• psychoclown
Hmm dat vraag ik me af want het match making systeem doet niks meer met ELO :)
Het wordt nog wel berekend zoals eerder maar je wordt er niet meer op ingedeeld.

Zelf zit ik altijd zo rond de 1200-1250 alleen mijn gunners staan nu net pas in de database dus ik kan nog geen plaatje linken. Die van mijn soldier geeft nogal een vertekend beeld, dikke stijging sinds de update (waarna het eindelijk weer goed werkte) en al een tijd niet meer gespeeld :)

• wsLy
Waar stond ELO eigenlijk ook alweer voor :p? Want ik zit altijd ergens tussen de 1200 en 1270 ofzo, laatste ELO is 1241.

Stichting Hobbyserver

• psychoclown
Bfhguides - ELO.

In het kort: het was het systeem voor match making alleen werkte het niet goed, nieuwe spelers hadden 1000 ELO maar konden tussen lvl 20+ staan omdat die een ELO binnen de range hadden.
Jij werd geraped waardoor de tegenstander (met de hogere ELO en lvl) een lagere ELO kreeg maar dat werkte niet omdat je dus werkt met levels en skills. Zo had ik op een gegeven moment <700 ELO omdat ik constant in games kwam met low levels en ik ze natuurlijk niet heel liet.

• Xaverius

Xaverius

Ik werd net vereerd met het feit dat ze me beschuldigden als gunner een aimbot te gebruiken. Dit terwijl mijn team met 0-22 werd ingemaakt. Misschien kwam het omdat degene die het tikte daarvoor door mij met standaardwapens werd neergemaaid terwijl hij volgens mij een betaald wapen had. :P

Wat vinden jullie trouwens van users die foute namen gebruiken uit de WW2? Ik vind het van slechte smaak getuigen als je karakter bijvoorbeeld "Himmler" gaat noemen...

Stop de verwelking!

• Comp_Lex
Met mij valt het wel mee. Ik ben niet zo goed als jullie dus ik word minder voor hacker uitgemaakt.

Ik kom soms wel eens users tegen die een WW2 nazi naam gebruiken. Gisteren kwam ik nog een user genaamd Hiller tegen.
Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Stuur een DM met daarin je Bfheroes Account naam, link naar je profiel en link naar de group waar je in zit (optioneel), als je toegevoegd wilt worden aan de playertable.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee