't is één kogel minder benodigd geloof ik. Ik merk er persoonlijk veel van in ieder geval.bram1984 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 19:57:
Vraag me af of Stopping Power veel extra geeft gezien de damage die de SCAR geeft.
Ik ga het wel uitproberen.
Verwijderd
Gisteren m'n eerste Nuke gehaald op Afghan 
God was is harrier-->chopper gunner toch goed op Afghan headquarters pro. De HQ was buiten dus kon zo 20 kills maken met mn chopper (H) haha. Eindscore 59-19. Het leuke was dat we 30 punten achter stonden en (130-160) en door die nuke toch wonnen.
En voor de mensen die gister het infected callsign hebben gekregen (op de PC dan):
misschien was ik het wel
Heb gister namelijk even met deze callsign lopen spelen
God was is harrier-->chopper gunner toch goed op Afghan headquarters pro. De HQ was buiten dus kon zo 20 kills maken met mn chopper (H) haha. Eindscore 59-19. Het leuke was dat we 30 punten achter stonden en (130-160) en door die nuke toch wonnen.
En voor de mensen die gister het infected callsign hebben gekregen (op de PC dan):
misschien was ik het wel
Verwijderd
Ok, ik heb net een aantal Sniper Rifles getest qua OHK.
Intervention + Stopping Power = OHK op de borst.
Barret.50 + Stopping Power = OHK op de borst.
WA2000 + Stopping Power = GEEN OHK op de borst.
Heb nog geen mogelijkheid om te testen met FMJ.
Verwijderd
De WA2000 icm thermal scope is trouwens super chill. Die sniper heeft zo weinig recoil waardoor je snel meerdere kills achter elkaar kunt maken. Headshots maken gaat ook vrij gemakkelijk met deze gun.
Met dit wapen icm sleight of hand pro, cold blooded pro en steady aim pro had ik die nuke gehaald btw.
Met dit wapen icm sleight of hand pro, cold blooded pro en steady aim pro had ik die nuke gehaald btw.
Klopt, maar de WA2000 is veel vergevensgezinderVerwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 20:21:
Ok, ik heb net een aantal Sniper Rifles getest qua OHK.
Bijv. als je mist kan je door de lage recoil en hoge hoge rate of fire redelijk snel weer een gericht schot maken.
Intervention blijft mijn favoriet.
Ik heb net eindelijk de thermal scope ulocked op de .50cal.
Nu ik dit zo lees lijkt mij alleen dat ik hem beter unlock op de WA2000, hoewel hiermee weer geen OHK word gemaakt... hmm lastig dus, en waarom blijft bij andere de Intervention weer de favo??
Nu ik dit zo lees lijkt mij alleen dat ik hem beter unlock op de WA2000, hoewel hiermee weer geen OHK word gemaakt... hmm lastig dus, en waarom blijft bij andere de Intervention weer de favo??
gevoelsmatig.. ik weet niet exact waarom ik beter schiet met de intervention, maar mischien heeft het ermee te maken dat ik niet makkelijk meerdere kogels achter elkaar schiet, dus dat elk shot moet tellen, dat ik mischien daardoor minder gehaast schiet.. die wa2000 is bij mij altijd zo leeg bijvoorbeeld.cctl01 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 20:45:
Ik heb net eindelijk de thermal scope ulocked op de .50cal.
blup
Ik had een website waar precies stond welke sniper je het beste kan gebruiken.
De M21 was het beste voor hardcore
De W2000 als je met silencer gaat spelen (dit is nooit OHK op een headshot na)
.50cal (OHK met stopping power)
Intervention (OHK met stopping power)
FMJ verandert niets aan de damage.
Je kogel doet alleen meer damage als je door een bv een muur schiet. Hier verliest normaal je kogel damage punten, maar door FMJ doet de kogel dus niet zoveel minder damage.
Als je dus door muren wilt schieten gebruik je FMJ
W2000 en M21 gebruik ik nooit ivm geen OHK op normale servers.
.50Cal gebruik ik ook niet ivm de recoil en volgens mij duurt het ook langer voordat je ingezoomd hebt.
De enige sniper die ik gebruik is de Intervention.
Voor grote maps zoals Wasteland
Intervention + HB sensor
M9 + tactical knife
Claymore
Scavenger
Stopping Power
Steady Aim of Commando
Voor de kleinere maps zoals Highrise
Intervention + FMJ
M9 + Tactical knife
Claymore
SOH (voor het snel inzoomen en herladen)
Stopping Power
Steady Aim of Commando
HB sensor voor de grote maps is gewoon fijn zodat je precies kan zien of iemand in de buurt is.
Claymores + Scavenger om me zelf te verdedigen tegen mensen die me van achteren proberen te killen.
Op de kleine maps maak ik gebruik van SOH. Dit zorgt ervoor dat je sneller kan inzoomen. Op de grotere maps heb je meestal meer tijd om te richten dan op de kleinere maps.
Silencer of Cold Blooded gebruik ik niet omdat ik toch vaak van plaats verwissel om te snipen. Tevens ziet iedereen waar je zit op de KillCam.
Bijna de laatste camo voor men Intervention unlocked
FMJ verandert niets aan de damage.
Je kogel doet alleen meer damage als je door een bv een muur schiet. Hier verliest normaal je kogel damage punten, maar door FMJ doet de kogel dus niet zoveel minder damage.
Als je dus door muren wilt schieten gebruik je FMJ
.50Cal gebruik ik ook niet ivm de recoil en volgens mij duurt het ook langer voordat je ingezoomd hebt.
Voor grote maps zoals Wasteland
Intervention + HB sensor
M9 + tactical knife
Claymore
Scavenger
Stopping Power
Steady Aim of Commando
Voor de kleinere maps zoals Highrise
Intervention + FMJ
M9 + Tactical knife
Claymore
SOH (voor het snel inzoomen en herladen)
Stopping Power
Steady Aim of Commando
HB sensor voor de grote maps is gewoon fijn zodat je precies kan zien of iemand in de buurt is.
Claymores + Scavenger om me zelf te verdedigen tegen mensen die me van achteren proberen te killen.
Op de kleine maps maak ik gebruik van SOH. Dit zorgt ervoor dat je sneller kan inzoomen. Op de grotere maps heb je meestal meer tijd om te richten dan op de kleinere maps.
Silencer of Cold Blooded gebruik ik niet omdat ik toch vaak van plaats verwissel om te snipen. Tevens ziet iedereen waar je zit op de KillCam.
Bijna de laatste camo voor men Intervention unlocked

[ Voor 20% gewijzigd door timskiej op 22-12-2009 21:27 ]
Absoluut ja! Cold Blooded gelijk weg gedaan en ingewisseld voor Stopping Power. Het is frustrerend om iemand wel te raken, maar niet om te leggen, omdat ie net een hoekje om rent. Stopping Power blijft dus.Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 20:10:
[...]
't is één kogel minder benodigd geloof ik. Ik merk er persoonlijk veel van in ieder geval.
SCAR + Holographic (totdat ik de ACR heb unlocked)
Stinger
Frag
Stun
Scavenger Pro
Stopping Power Pro
Ninja Pro
edit: Red Dot gewijzigd in een Holographic. Ik heb net even met de Red Dot gespeeld, en daarvoor met een Holographic op de TAR, en ik heb toch het idee dat ik accurater ben met de Holographic.
[ Voor 16% gewijzigd door bram1984 op 22-12-2009 21:45 ]
Ikzelf vind Stopping Power Pro niet veel uitmaken met de SCAR. Het geeft mij in ieder geval niet meer voordeel dan Cold Blooded. Het is echt heerlijk om buiten rond te kunnen lopen met heli's van de tegenstander in de luchtbram1984 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 19:57:
Ik speel nu al enige tijd met de TAR, maar ik zit toch te denken om weer te switchen naar de M4 of de SCAR.
Het grote verschil tussen deze twee is dat de M4 een hogere fire rate heeft, maar de SCAR een hogere damage uitdeelt. Wat is nu eigenlijk écht het grotere voordeel van die hogere fire rate? Of heft dit elkaar op?
Ik ga dan in ieder geval met Scavenger Pro en Ninja spelen, aangezien ik Ninja Pro nog niet heb unlocked. Met perk 2 blijft ik dus twijfelen tussen Stopping Power Pro en Cold Blooded. Vraag me af of Stopping Power veel extra geeft gezien de damage die de SCAR geeft.
Ik ga het wel uitproberen.
Ja, maar aan heli's en Harriers kan ik zelf wat doen: m'n Stinger pakken of naar binnen gaan. Aan het feit dat ik tegenstanders vaker moet raken niet. 
edit: Ja, headshots geven, maar dat valt ook niet altijd mee.
[ Voor 17% gewijzigd door bram1984 op 22-12-2009 22:00 ]
Nee, dat is ook waar. Hmm, nu je het zegt heb ik de laatste paar potjes wel gehad dat er steeds een paar tegenstanders de hoek om glipten nadat ik ze een paar keer had geraakt. Ik ga eens weer Stopping Power kiezen en dan goed vergelijken.bram1984 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 21:57:
Ja, maar aan heli's en Harriers kan ik zelf wat doen: m'n Stinger pakken of naar binnen gaan. Aan het feit dat ik tegenstanders vaker moet raken niet.
Ik heb sinds kort een nieuw modem, en ik krijg de nat type niet op open. Bij mij vorige modem was het genoeg om alleen 28960 te forwarden, dan neem ik toch aan dat dat ook genoeg moet zijn voor dit modem? Voor mijn torrent client is het wel gelukt:s Moet ik ook nog andere poorten openen?
Geloof me, het scheelt echt.-Edwin- schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 22:05:
[...]
Nee, dat is ook waar. Hmm, nu je het zegt heb ik de laatste paar potjes wel gehad dat er steeds een paar tegenstanders de hoek om glipten nadat ik ze een paar keer had geraakt. Ik ga eens weer Stopping Power kiezen en dan goed vergelijken.
Ik meld hierboven Ninja Pro als derde perk, maar die ga ik denk ik ook omwisselen voor Steady Aim Pro. Volgens mij hebben niet onwijs veel mensen een Heartbeat Sensor, en aangezien ik vaak gebukt rond loop, zijn mijn voetstappen in dat geval ook niet hoorbaar. Met SA Pro heb je in showdowns net ff die fractie sneller te pakken.
IMO is een SCAR beter met silencer dan een TAR, aangezien SCAR hogere damage heeft en een goede iron sights.Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 19:51:
Als ik het goed begrijp is een Silenced TAR21 wel geschikt voor een zogenoemde 'ghost' class met coldblooded (dus zonder stopping power) ? Ik ben met de SCAR zo ontzettend gewend aan stopping power, zonder speel ik een stuk minder. Maar ik wil toch even ColdBlooded & Ninja pro halen en tegelijkertijd zo wat heli's neerhalen.
Nu maar weer begonnen aan het volgende prestige lvl. Ik hoef van mezelf niets meer te unlocken met de Assault Rifles. Met alle AR's heb ik minimaal 1 keer alles t/m extended mags unlocked. Zelfs met de F2000. Die gun is echt zo slecht. Kogels doen weinig damage, kleine range en gigantische recoil. Als je daarna weer even een ACR o.i.d. pakt is dat gewoon weer genieten.
De F2000 is ongeveer hetzelfde als hardlooptraining met lood in je schoenen.
Het eerste potje meteen van lvl 1 naar lvl 5 met 53 kills.
Ging wel even lekker.
Het eerste potje meteen van lvl 1 naar lvl 5 met 53 kills.
[ Voor 8% gewijzigd door Hann1BaL op 22-12-2009 22:43 ]
Steady Aim houdt toch in dat je gehurkt nauwkeuriger kan richten?bram1984 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 22:30:
[...]
Geloof me, het scheelt echt.
Ik meld hierboven Ninja Pro als derde perk, maar die ga ik denk ik ook omwisselen voor Steady Aim Pro. Volgens mij hebben niet onwijs veel mensen een Heartbeat Sensor, en aangezien ik vaak gebukt rond loop, zijn mijn voetstappen in dat geval ook niet hoorbaar. Met SA Pro heb je in showdowns net ff die fractie sneller te pakken.
nee, dat je zonder door je iron sight, red dot sight of wat dan ook, beter mikt terwijl je schiet. Hip fire dus.-Edwin- schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 22:47:
[...]
Steady Aim houdt toch in dat je gehurkt beter kan schieten?
Nee, gewoon dat je preciezer schiet vanuit de heup dan normaal.-Edwin- schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 22:47:
[...]
Steady Aim houdt toch in dat je gehurkt nauwkeuriger kan richten?
Wheheh die is idd echt grappig, Dikke frustraties elke keer als ie door een camper wordt gedoodd_star schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 19:06:
Lol, zat net ff wat MW2 filmpjes te kijken op youtube, een hele grappige gezien van TheSandyRavage voor Machinima.com.
Check maar: klik!
Elke keer als 'ie dood gaat, vloekt 'ie als een dokwerker, en telkens weer door één of andere gast die zit te campen op een richel, 't is echt ontzettend grappig!
En dan nog wetend dat 'ie het hele vijandige team helemaal aan gort schiet.. Enorm komisch!
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
F2000 moet je gebruiken als een SMG, wapen is echt bagger op mid-long range...Hann1BaL schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 22:42:
Nu maar weer begonnen aan het volgende prestige lvl. Ik hoef van mezelf niets meer te unlocken met de Assault Rifles. Met alle AR's heb ik minimaal 1 keer alles t/m extended mags unlocked. Zelfs met de F2000. Die gun is echt zo slecht. Kogels doen weinig damage, kleine range en gigantische recoil. Als je daarna weer even een ACR o.i.d. pakt is dat gewoon weer genieten.
Het eerste potje meteen van lvl 1 naar lvl 5 met 53 kills.Ging wel even lekker.
al gebruik ik daar liever mijn mp5 voor
Klopt, maar je hebt het nadeel van het feit dat het een AR is. Dus je bent wel trager. Daarom heb je de wat langere range vaak "nodig." Dus de F2000 heeft echt slechte eigenschappen. Zeker vergeleken alle andere AR's.Abbadon321 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 22:51:
[...]
F2000 moet je gebruiken als een SMG, wapen is echt bagger op mid-long range...
al gebruik ik daar liever mijn mp5 voor
Dan denk ik maar dat ik Steady Aim ga gebruiken. Aangezien ik zelden knife en Scrambler ook niks vind.
Wat een bikkel ben jij:p De guns die mij niet aanstaan gebruik ik meestal gewoon niet.Hann1BaL schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 22:42:
Het eerste potje meteen van lvl 1 naar lvl 5 met 53 kills.Ging wel even lekker.
Sommige guns staan me ook niet aan, maar aan de meeste wen je wel. Je leert er goed mee omgaan. De eerste keer dat ik met de FAMAS speelde vond ik het een waardeloos geval. Als je jezelf forceert er mee te spelen is hij op een gegeven moment toch wel erg fijn. De FAL is eigenlijk alleen echt goed bruikbaar in HC mode denk ik, maar eigenlijk vind ik alleen de F2000 echt te slecht voor woorden.Fist schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 23:12:
[...]
Wat een bikkel ben jij:p De guns die mij niet aanstaan gebruik ik meestal gewoon niet.
Verwijderd
Volgens mij hebben de SCAR en TAR exact dezelfde damage (40-30 was het niet?). Alleen de TAR schiet wat sneller. Ik kan me indenken dat dan met een silencer en zonder Stopping Power het fijner is als je net een kogel extra landt door die extra vuursnelheid. Maar hm ik ga het wel een keer testen. Heb alleen ondertussen ook de SCAR extended mags dus dat is óók nog een optie om mee te gaan rommelen. Oh oh zoveel mogelijkhedenSemperFidelis schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 22:41:
[...]
IMO is een SCAR beter met silencer dan een TAR, aangezien SCAR hogere damage heeft en een goede iron sights.
one hit killstimskiej schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 21:22:
Ik had een website waar precies stond welke sniper je het beste kan gebruiken.
Met stopping power:
intervention: hoofd, borst, buik
barrett: hoofd, borst, buik
WA2000: hoofd, borst
M21: hoofd, borst
Zonder stopping power:
intervention: hoofd, borst
barrett: hoofd, borst
WA2000: hoofd, borst
M21: hoofd
Een silencer verminderd de damage van de sniper rifles precies evenveel als stopping power bijdraagt. Met andere woorden: Stopping power + silencer = stock sniper rifle.
Daarom is de M21 erg goed als je goed kan richten, deze heeft namelijk weinig recoil en kan erg snel vuren. Ook kan deze weldegelijk one shot kills krijgen.
Intervention en barrett zijn nagenoeg gelijk maar hebben forse recoil.
WA2000 is eigenlijk alleen goed wanneer deze gebruikt wordt icm silencer omdat de damage dan gelijk is aan intervention/barrett met silencer, zonder de recoil. Gebruik je de WA2000 zonder silencer en met stopping power heeft de M21 even veel kracht en minder recoil. De M21 met silencer is alleen in het hoofd een one shot kill, wat dingen best lastig maakt.
[ Voor 3% gewijzigd door SgtCaffran op 22-12-2009 23:58 ]
Klopt het is de enige AR die zonder stopping power en met silencer een beetje damage aanricht.Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 23:41:
[...]
Volgens mij hebben de SCAR en TAR exact dezelfde damage (40-30 was het niet?). Alleen de TAR schiet wat sneller. Ik kan me indenken dat dan met een silencer en zonder Stopping Power het fijner is als je net een kogel extra landt door die extra vuursnelheid. Maar hm ik ga het wel een keer testen. Heb alleen ondertussen ook de SCAR extended mags dus dat is óók nog een optie om mee te gaan rommelen. Oh oh zoveel mogelijkheden
Heb vanavond nog eens wat gespeeld, 3 uurtjes ongeveer (op slechtere muis, maar kom, werkt ook
). Heb zowaar vele challenges completed (of "geupgrade"):
M4A1: Marksman completed (1000/1000 kills)
M4A1: Expert (250 headshots, volgende is 500 als ik me niet vergis)
Scavenger Pro (500/500 pickups)
Stopping Power (1000/1000 kills)
en dan nog wat onbelangrijkere, zoals wat sabotage challenges geupgrade; equipment kapot schieten en zulke kleine zaken.
Voorbije potjes speelde ik met/tegen een clan. Eerste match zat ik bij de mannen van een clan (zij waren met 5, ik was de 6de erbij) en we ownden echt, TDM was zo gedaan (7500-3000 ongeveer). Volgende potje "vloog ik uit" het team, moest bij de tegenstanders staan. We werden natuurlijk dik geowned door die mannen, maar desondanks haalde ik nog een positieve score (15-4-14 k-a-d)
. Laatste potje speelde ik weer tegen hen, maar al een geluk had ik een goede speler in mijn team. Resultaat: clannetje werd geowned en ik stond tweede met kills (mijn teammaat stond 2 kills voor mij)
. Natuurlijk waren de mannetjes ongelooflijk gefrustreerd, zeker aangezien ik maar UAVs, Crates en Sentry Guns bleef droppen (perk om -1 kill te hebben). Best wel grappig.
Overigens, ik vind die Scrambler niet zo'n geweldige perk. Ben 'em nu wel aan het doen voor de challenges, maar al een geluk ben ik daar bijna door (nog ongeveer 40 close range kills ermee halen). Daarna neem ik wel een andere, die van die knives is wel vet
(heb ik al lang alle challenges mee gehaald).
M4A1: Marksman completed (1000/1000 kills)
M4A1: Expert (250 headshots, volgende is 500 als ik me niet vergis)
Scavenger Pro (500/500 pickups)
Stopping Power (1000/1000 kills)
en dan nog wat onbelangrijkere, zoals wat sabotage challenges geupgrade; equipment kapot schieten en zulke kleine zaken.
Voorbije potjes speelde ik met/tegen een clan. Eerste match zat ik bij de mannen van een clan (zij waren met 5, ik was de 6de erbij) en we ownden echt, TDM was zo gedaan (7500-3000 ongeveer). Volgende potje "vloog ik uit" het team, moest bij de tegenstanders staan. We werden natuurlijk dik geowned door die mannen, maar desondanks haalde ik nog een positieve score (15-4-14 k-a-d)
UAV Jammer is zeker wel vergelijkbaar met Cold-Blood en niet met Scrambler; UAV Jammer zorgde ervoor dat je onzichtbaar werd op de radar (tenzij je schoot zonder silencer); in tegenstelling tot de Scrambler die gewoon die radar disabled bij de andere.-Edwin- schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 19:25:
[...]
CoD4:MW ken ik dan weer niet (online niet). Maar UAV jammer, ik neem aan dat je daarmee Scrambler bedoelt heeft toch een heel andere functie. Die laat de complete radar verdwijnen als je in de buurt bent (en dus schiet, dan zien ze je niet). Ik gebruik namelijk zelf cold blooded én scrambler (alhoewel ik twijfel of ik beter niet Commando kan gebruiken).
Verder bedankt voor de reacties allemaal.
Overigens, ik vind die Scrambler niet zo'n geweldige perk. Ben 'em nu wel aan het doen voor de challenges, maar al een geluk ben ik daar bijna door (nog ongeveer 40 close range kills ermee halen). Daarna neem ik wel een andere, die van die knives is wel vet
[ Voor 30% gewijzigd door Styxxy op 23-12-2009 00:25 ]
Is het trouwens normaal dat CoD instabiel wordt op het moment dat je hem minimaliseert? Bij mij loopt CoD altijd vast als ik dat doe, komt dat meer voor? Ik draai hem trouwens op W7 RC.
zijn er nog tweaks voor de game bijv beter verbinding en niet telkens dat het schermpje opduikt van unable to connect bla bla.
Is een bekend probleem. Moet je de Alt-Tab fix installeren. Google 'em maar, hij is overal te vindenIs het trouwens normaal dat CoD instabiel wordt op het moment dat je hem minimaliseert? Bij mij loopt CoD altijd vast als ik dat doe, komt dat meer voor? Ik draai hem trouwens op W7 RC.
Zal best, maar SCAR heeft heerlijke iron sights, en dus heb je geen Bling nodig. Plus TAR heeft veel recoil, SCAR echt heel weinig. Dus voor mij is de keuze dan makkelijk gemaakt.Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 23:41:
[...]
Volgens mij hebben de SCAR en TAR exact dezelfde damage (40-30 was het niet?). Alleen de TAR schiet wat sneller. Ik kan me indenken dat dan met een silencer en zonder Stopping Power het fijner is als je net een kogel extra landt door die extra vuursnelheid. Maar hm ik ga het wel een keer testen. Heb alleen ondertussen ook de SCAR extended mags dus dat is óók nog een optie om mee te gaan rommelen. Oh oh zoveel mogelijkheden
En volgens mij is SCAR iets meer damage, tar raakt veel damage kwijt na verloop.
FAL is even wennen maar als je een goede aim hebt geholpen door quick aim en reload speel je er geregeld iedereen mee tegen de grondHann1BaL schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 23:31:
[...]
Sommige guns staan me ook niet aan, maar aan de meeste wen je wel. Je leert er goed mee omgaan. De eerste keer dat ik met de FAMAS speelde vond ik het een waardeloos geval. Als je jezelf forceert er mee te spelen is hij op een gegeven moment toch wel erg fijn. De FAL is eigenlijk alleen echt goed bruikbaar in HC mode denk ik, maar eigenlijk vind ik alleen de F2000 echt te slecht voor woorden.
Gisteren Last Stand perk ontdekt, hoeveel kills je er alsnog mee haalt is echt geweldig!
Waar vui zit, zit geen glans!
Ik vind de scar echt volgens mij de beste gun in de game. ACR en Ak-74nog niet zoveel mee gespeeld (alleen opgepakt), maar ACR en SCAR zijn denk ik wat accurater, minder recoil. enige nadeel van Scar ten opzichte van de rest is beperkte ammo. Iron sight is de beste in de game imho.SemperFidelis schreef op woensdag 23 december 2009 @ 08:36:
[...]
Zal best, maar SCAR heeft heerlijke iron sights, en dus heb je geen Bling nodig. Plus TAR heeft veel recoil, SCAR echt heel weinig. Dus voor mij is de keuze dan makkelijk gemaakt.
En volgens mij is SCAR iets meer damage, tar raakt veel damage kwijt na verloop.
flickr - WOT Profile - Game PC
Bij ACR heb je een kruisje als Ironsight, voor mij beter om mee te mikken dan de SCAR.
Recoil van de SCAR is ook heftiger dan de ACR bij mij.
Alleen jammer dat je zonder Scavenger zo weinig kogels krijgt. Ik ben er altijd zo doorheen zodat ik andere guns op moet pakken. Zit je net lekker op ACR ingesteld pak je een burst gun op, dan gaat het fout
Recoil van de SCAR is ook heftiger dan de ACR bij mij.
Alleen jammer dat je zonder Scavenger zo weinig kogels krijgt. Ik ben er altijd zo doorheen zodat ik andere guns op moet pakken. Zit je net lekker op ACR ingesteld pak je een burst gun op, dan gaat het fout
Waar vui zit, zit geen glans!
Ik heb de Xbox vandaag nog niet aangehad maar blijkbaar komt vandaag de (o.a.) 1887 patch:
fourzerotwo: Alright, just got word the #MW2 Xbox 360 patch should start going live at 2 AM. You can now remove my face from your dartboards...
no animals were harmed during the production of this message
Ja, je bent snel door je kogels heen met de SCAR. Maar daar is Scavenger voor
. Bling heb je echt totaal niet nodig.
Ik heb het kijken naar de win/loss ratio opgegeven. Ik speel ook wel graag FFA, en ik word echt heel vaak in een potje gestopt wat allang onderweg is.. Leuk als ik 15 kills achterloop, maar dat haal ik dus nooit
.
Of dat ik bij Domination in een potje wordt gestopt en de Nuke timer loopt al.
Ik heb het kijken naar de win/loss ratio opgegeven. Ik speel ook wel graag FFA, en ik word echt heel vaak in een potje gestopt wat allang onderweg is.. Leuk als ik 15 kills achterloop, maar dat haal ik dus nooit
Hier nog een SCAR fan, maar ik heb bling dus echt wel nodig voor de extended mags en de shotgun attachment. Dan kan ik ik als secundary de stinger nemen en heb ik een mooie allround class. SCAR voor mid tot far range, de shotgun voor dichtbij en de stinger voor alles in de lucht.SemperFidelis schreef op woensdag 23 december 2009 @ 09:54:
Ja, je bent snel door je kogels heen met de SCAR. Maar daar is Scavenger voor. Bling heb je echt totaal niet nodig.
Ik heb het kijken naar de win/loss ratio opgegeven. Ik speel ook wel graag FFA, en ik word echt heel vaak in een potje gestopt wat allang onderweg is.. Leuk als ik 15 kills achterloop, maar dat haal ik dus nooit.
Verwijderd
gisteren dit spel gehaald, en gelijk gespeeld, speel veel shooters maar dit spel is best ff wennen 
Vooral omdat ik eerst op de PC schoot, en dit voor de ps3 heb is vooral het aimen ff wennen..
En er zijn zoveel campertjes in dit spel, verschrikkelijk, maar goed, vanmiddag weer ff lekker knallen!
Weer een nieuwe verslaving
Vooral omdat ik eerst op de PC schoot, en dit voor de ps3 heb is vooral het aimen ff wennen..
En er zijn zoveel campertjes in dit spel, verschrikkelijk, maar goed, vanmiddag weer ff lekker knallen!
Ergens wel schandalig dat dit zo lang moet duren.Caeruleus schreef op woensdag 23 december 2009 @ 09:50:
Ik heb de Xbox vandaag nog niet aangehad maar blijkbaar komt vandaag de (o.a.) 1887 patch:
[...]
Ik snap dat MS het eea gaan controleren, maar dit is dus de release van het jaar, Miljoenen zijn hier mee binnen gehaald, dan kan er toch best wat haast achter gezet worden ?
Zeker als de PS3 patch al online is!
Volgens mij onderschat ik het nakijken van een patch, maar kom op, zet daar 100 man op bij wijze van.
Dit is/was de release vsan het jaar!
Zou eens tijd worden, laten we het in ieder geval hopen. Gisteren weer meerdere malen mensen tegengekomen met de 1887 akimbo, ik verlies daar echt altijd van.Caeruleus schreef op woensdag 23 december 2009 @ 09:50:
[...]
Xbox GT: DennisGaas
Als mede ex-PC speler die nu sinds een weekje op de xbox knalt kan ik zeggen dat je snel genoeg gewend bent aan de aim. De campers daarentegen....Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:29:
gisteren dit spel gehaald, en gelijk gespeeld, speel veel shooters maar dit spel is best ff wennen
Je bent een van de weinige die ik met een shotgun zie spelen! Ik vind de scar wel lekker, maar gaat naar mij mening niets boven de ACR<3 Verder valt het me op dat bij de acog scope, het wel lijkt alsof alle assault rifles veel meer recoil hebben:sTjoekie schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:18:
[...]
Hier nog een SCAR fan, maar ik heb bling dus echt wel nodig voor de extended mags en de shotgun attachment. Dan kan ik ik als secundary de stinger nemen en heb ik een mooie allround class. SCAR voor mid tot far range, de shotgun voor dichtbij en de stinger voor alles in de lucht.
Je doet nu alsof iedereen die MW2 speelt ook MW heeft gespeeld. Jij kwam aanzetten met UAV Jammer, dus ik dacht dat je daarmee Scrambler bedoelde. Ik wist echt niet dat je het over CoD4 had, vandaar. Maar nu weet ik hoe het zitStyxxy schreef op woensdag 23 december 2009 @ 00:22:
UAV Jammer is zeker wel vergelijkbaar met Cold-Blood en niet met Scrambler; UAV Jammer zorgde ervoor dat je onzichtbaar werd op de radar (tenzij je schoot zonder silencer); in tegenstelling tot de Scrambler die gewoon die radar disabled bij de andere.
Overigens, ik vind die Scrambler niet zo'n geweldige perk. Ben 'em nu wel aan het doen voor de challenges, maar al een geluk ben ik daar bijna door (nog ongeveer 40 close range kills ermee halen). Daarna neem ik wel een andere, die van die knives is wel vet(heb ik al lang alle challenges mee gehaald).
Verwijderd
Hehe, voelde mezelf echt zon newbie gisteravondTjoekie schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:35:
[...]
Als mede ex-PC speler die nu sinds een weekje op de xbox knalt kan ik zeggen dat je snel genoeg gewend bent aan de aim. De campers daarentegen....
Maarre, volgens mij campt iedereen hier standaard in dit spel.. En ik maar rondrennen, en kogels vangen..
Soms zie je je enemy gewoon niet, best irritant
Nee hoor, niet iedereen. Ik kan ook totaal niet stil blijven zitten in een level. Ik wil gewoon rondrennen. Resulteerd er wel in dat K/D momenteel rond de 0.85 hangt, maar goed. Benieuwd hoe het na de patch word, zal blij zijn als die 1887 een beetje minder damage gaan doen, is momenteel echt te erg.Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:39:
[...]
Hehe, voelde mezelf echt zon newbie gisteravond
Maarre, volgens mij campt iedereen hier standaard in dit spel.. En ik maar rondrennen, en kogels vangen..
Soms zie je je enemy gewoon niet, best irritant
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Zover ik weet is die 1887 al generfed, De accuracy & de range.
Die 1887 heb ik gister ge-unlocked maar ze hebben daar al zeker een nerf op gedaan ( eerst waren dat snipers kwa afstand die ze konden schieten ).BM schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:41:
[...]
Nee hoor, niet iedereen. Ik kan ook totaal niet stil blijven zitten in een level. Ik wil gewoon rondrennen. Resulteerd er wel in dat K/D momenteel rond de 0.85 hangt, maar goed. Benieuwd hoe het na de patch word, zal blij zijn als die 1887 een beetje minder damage gaan doen, is momenteel echt te erg.
Mijn setup:
intervention met thermal-scope
1887 met fmj
fragnade
stun nades
marathon pro
stopping-power pro
steady-aim pro
werkt erg goed lekker snipen op afstand en als ze close zijn even de 1887 erbij halen
Verwijderd
Ach ja, als ik een beetje gewend ben, schiet ik lekker headies, had gister 2 x score van 3-2-15 xDBM schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:41:
[...]
Nee hoor, niet iedereen. Ik kan ook totaal niet stil blijven zitten in een level. Ik wil gewoon rondrennen. Resulteerd er wel in dat K/D momenteel rond de 0.85 hangt, maar goed. Benieuwd hoe het na de patch word, zal blij zijn als die 1887 een beetje minder damage gaan doen, is momenteel echt te erg.
en nog 1x 1-2-11
zo slecht maar wel lache:P
Pranger schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:50:
Zover ik weet is die 1887 al generfed, De accuracy & de range.
Op de 360 komt die patch vandaag pas uit.stategamer schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:51:
[...]
Die 1887 heb ik gister ge-unlocked maar ze hebben daar al zeker een nerf op gedaan ( eerst waren dat snipers kwa afstand die ze konden schieten ).
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik had dit gezegd in een context als "mocht je MW1 gespeeld hebben, dan kan je dit vergelijken met..."-Edwin- schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:37:
[...]
Je doet nu alsof iedereen die MW2 speelt ook MW heeft gespeeld. Jij kwam aanzetten met UAV Jammer, dus ik dacht dat je daarmee Scrambler bedoelde. Ik wist echt niet dat je het over CoD4 had, vandaar. Maar nu weet ik hoe het zit
Gloeiende! Gisteren een paar potjes gespeeld en moest nog maar drie heli's uit de lucht halen met mijn Stinger voor de 40 kills. Élke keer dat er een heli overkwam schoot iemand anders 'm al uit de lucht
En dat vijf potjes achter elkaar... Toen ben ik maar gaan slapen
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Same here, heb meestal de accolade "longest distance run" of hoe noemt ie weerBM schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:41:
[...]
Zorgt er wel voor dat mijn K/D ratio veel slechter is dan zou kunnen omdat je zoveel sprint hebt opstaan aim je trager maar ja, stilzitten is niet mijn ding.
Ik snap echt niet dat mensen Bling nemen voor extended mags. Dat is dezelfde slot als Scavenger, waarmee je binnen no time veel ammo hebt. En je pakt er ook nog frags mee op. En helemaal omdat je Stinger hebt, pak je dus ook gewoon steeds nieuwe raketten op. Dus gooi Bling er af!Tjoekie schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:18:
[...]
Hier nog een SCAR fan, maar ik heb bling dus echt wel nodig voor de extended mags en de shotgun attachment. Dan kan ik ik als secundary de stinger nemen en heb ik een mooie allround class. SCAR voor mid tot far range, de shotgun voor dichtbij en de stinger voor alles in de lucht.
Het gaat hier niet om extra munitie, maar om extra kogels IN het magezijn, de scar heeft standaard maar 20 kogels, dat kan net te weinig zijn.SemperFidelis schreef op woensdag 23 december 2009 @ 11:24:
[...]
Ik snap echt niet dat mensen Bling nemen voor extended mags. Dat is dezelfde slot als Scavenger, waarmee je binnen no time veel ammo hebt. En je pakt er ook nog frags mee op. En helemaal omdat je Stinger hebt, pak je dus ook gewoon steeds nieuwe raketten op. Dus gooi Bling er af!
Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here
ja baasSemperFidelis schreef op woensdag 23 december 2009 @ 11:24:
[...]
Ik snap echt niet dat mensen Bling nemen voor extended mags. Dat is dezelfde slot als Scavenger, waarmee je binnen no time veel ammo hebt. En je pakt er ook nog frags mee op. En helemaal omdat je Stinger hebt, pak je dus ook gewoon steeds nieuwe raketten op. Dus gooi Bling er af!
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
scavenger = extended mags henk, misschien wil je een groter magazijn
automation fanboy
O dan heb ik dat al die tijd mis gezien.blitzkrieg schreef op woensdag 23 december 2009 @ 11:27:
[...]
Het gaat hier niet om extra munitie, maar om extra kogels IN het magezijn, de scar heeft standaard maar 20 kogels, dat kan net te weinig zijn.
Sorry
Ik kom wel vaker nieuwe dingen tegen. Laatst kwam ik er achter dat je in een AC130 gewoon steeds van wapen kan wisselen als je moet reloaden.
Gisteren een enorm frustrerend potje: enemy attack helicopter in de lucht (bestuurd door een enemy dus) op Quarry. Ik heb een rocket-launcher. Het probleem: echt elke keer dat ik spawn in een gebouw kan ik er nog geen drie buiten het gebouw zetten zonder dood te gaan (ruim te kort voor een lock en een launch) en op het moment dat ik buiten een gebouw spawn was ik in no-time dood... deze gast was heel erg goed met de heli, of ik kwam steeds precies op de verkeerde plek terecht... grrr. bedenk me nu dat ik de at4 had en dus ook zonder lock had kunnen schieten: hij vloog er laag genoeg voor.
conclusie: ik 7 keer dood zonder tijd om te locken. toen was het potje klaar.
[ Voor 6% gewijzigd door JaWSnl op 23-12-2009 11:39 ]
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Ik ging best lekker, als ik eerlijk moet zijn. Afgelopen 3 potjes altijd KD > 2 (of een kd van 36)!
Wat een leuk spel is dit toch
[ Voor 3% gewijzigd door DM.Aram op 23-12-2009 11:42 ]
See you in another life, brother.
Verwijderd
moet je langer spelen, om al die wapens te unlocken?!
Hoe lang duurt het voordat je een beetje redelijke wapens hebt.
Nee ik heb nog nooit COD gespeeld
En ja ik ben newbie
En ja ik ben newbie
Waar je mee begint zijn al goede wapens. Al gauw kan je zelf een wapen 'samenstellen' en voor je het weet heb je een aantal wapens waar je uit kan kiezen.Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 11:48:
En ja ik ben newbie
En het vrijspelen van nieuwe wapens en extra's is niet direct gebonden aan tijd maar aan punten die je haalt(al duurt het halen van punten natuurlijk wel tijd, maar dat verschilt per speler).
Dus hoe lang het duurt... tja, hangt van jou af
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Moet je op die class cold blooded doen. Kan je rustig de tijd nemen om te locken:)JaWSnl schreef op woensdag 23 december 2009 @ 11:38:
Gisteren een enorm frustrerend potje: enemy attack helicopter in de lucht (bestuurd door een enemy dus) op Quarry. Ik heb een rocket-launcher. Het probleem: echt elke keer dat ik spawn in een gebouw kan ik er nog geen drie buiten het gebouw zetten zonder dood te gaan (ruim te kort voor een lock en een launch) en op het moment dat ik buiten een gebouw spawn was ik in no-time dood... deze gast was heel erg goed met de heli, of ik kwam steeds precies op de verkeerde plek terecht... grrr. bedenk me nu dat ik de at4 had en dus ook zonder lock had kunnen schieten: hij vloog er laag genoeg voor.
Verwijderd
Okok, moet eerst even aan de besturing wennen:beany schreef op woensdag 23 december 2009 @ 11:54:
[...]
Waar je mee begint zijn al goede wapens. Al gauw kan je zelf een wapen 'samenstellen' en voor je het weet heb je een aantal wapens waar je uit kan kiezen.
En het vrijspelen van nieuwe wapens en extra's is niet direct gebonden aan tijd maar aan punten die je haalt(al duurt het halen van punten natuurlijk wel tijd, maar dat verschilt per speler).
Dus hoe lang het duurt... tja, hangt van jou af
Ik ga vanmiddag ff lekker raggen, hopen dat mijn kd ratio iets hoger is dan:D
Zou je me aub kunnen vertellen hoe je die balkjes zo krijgt en die lag-o-meter?DM.Aram schreef op woensdag 23 december 2009 @ 11:41:
[afbeelding]
Ik ging best lekker, als ik eerlijk moet zijn. Afgelopen 3 potjes altijd KD > 2 (of een kd van 36)!
Wat een leuk spel is dit toch
Je moet "langer" spelen om alle wapens te unlocken ja.Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 11:48:
En ja ik ben newbie
Het duurt ongeveer 10 minuten voor je redelijke wapens hebt.
ik heb ook best vaak dat ik een carepackage oproep. let ik net niet goed op, word ik neer geschoten.
en dat duurt de respawn 5 seconden ( ik speel sabotage )
en dan zie je net een van je teammaten je carepackage voor je neus wegkapen.
doei doei ac-130 of airstrike e.d.
wat een stelletje raven..
Ik heb liever dat een teammaat mijn carepackage wegkaapt dan een tegenstander.murky123 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:10:
ik heb ook best vaak dat ik een carepackage oproep. let ik net niet goed op, word ik neer geschoten.
Probeer soms ook op te letten waar een CP van de vijand terecht komt. Flashbang erop, grenaat erachter aan en hopen dat je wat raakt. Soms lukt dit en heb ik wat leuks
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
van de vijand kan ik het nog begrijpen..beany schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:15:
[...]
Ik heb liever dat een teammaat mijn carepackage wegkaapt dan een tegenstander.
Probeer soms ook op te letten waar een CP van de vijand terecht komt. Flashbang erop, grenaat erachter aan en hopen dat je wat raakt. Soms lukt dit en heb ik wat leuks
van je teammaat vind ik het moreel iets minder
bij emergency airdrop ook komen die pakketjes aan 8teammates die er op afvliegen. gelukkig dat je als aanvrager sneller die pakketjes hebt anders schiet het niet op.
ammo laat ik wel liggen voor die schooiers
ammo laat ik wel liggen voor die schooiers
Patch voor de Xbox360 zojuist ontvangen.BM schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:57:
[...]
[...]
Op de 360 komt die patch vandaag pas uit.
Ik ben bezig om alle killstreak emblems te halen, en dan laat ik UAV etc gewoon liggen. Krijg je ook een title voor (als je er 50 weggeeft ofzo
).
Ik heb 1x meegemaakt dat een tegenstander een chopper gunner van me gejat had
.
Ik heb 1x meegemaakt dat een tegenstander een chopper gunner van me gejat had
Wat ik mij afvraag, tellen kills die door anderen met jouw carepackage gemaakt worden ook mee bij de challenges?murky123 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:10:
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Is die emergency airdrop eigenlijk aan te raden? Ik zit er aan te denken m'n chopper gunner in te leveren en voor de emergency drop te gaan, alleen als ik zo op het net verhalen lees, over teamgenoten die als aasgieren er op af komen en de tijd die het duurt tussen oproepen en de pakketjes op de grond, begin ik wat te twijfelen.
Op zich, 4 random pakketjes voor 'slechts' 8 kills klinkt te mooi om waar te zijn, maar als je de helft van de tijd er zelf niet aan toe komt dan tsja..
Op zich, 4 random pakketjes voor 'slechts' 8 kills klinkt te mooi om waar te zijn, maar als je de helft van de tijd er zelf niet aan toe komt dan tsja..
ik vind hem wel fijn vooral bij domination. als je dan meerdere airstrikes of iets hebt kun je makkelijk een vlag veroveren of verdedigen. alleen telt het niet meer voor je killstreak (nukeVerwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:30:
Is die emergency airdrop eigenlijk aan te raden? Ik zit er aan te denken m'n chopper gunner in te leveren en voor de emergency drop te gaan, alleen als ik zo op het net verhalen lees, over teamgenoten die als aasgieren er op af komen en de tijd die het duurt tussen oproepen en de pakketjes op de grond, begin ik wat te twijfelen.
EDIT: hoe zit het eigenlijk bij die AC130 blijft die een bepaalde tijd of gaat die naar een x aantal kogels. want soms blijft dat ding retelang in de lucht en als ik hem heb ben ik na een paar seconde klaar en is ie niet uit de lucht geschoten. als het om de kogels gaat weet ik dus dat ik moet stoppen met sproeien op alles wat beweegt
[ Voor 17% gewijzigd door Proxx op 23-12-2009 12:36 ]
Ik neem het ze niet kwalijk eigenlijk. Zeker bij teambased modes zou ik er geen heel groot probleem van maken als teamgenoten ook een krat pakken. Tis wel zuur als zij dan net de ac-130 of chopper gunner eruit trekken
Xbox
In normale mode kan je opzich wel doen, aangezien je ze dan alle 4 wel kan pakken voordat je teamgenoten erbij zijn. In hardcore mode zou ik het dus niet doen, je word gewoon meteen geteamkilled!
Gister liep er de hele tijd een teamgenoot achter mij aan, had emergency airdrop, dus die gebruikt, in de tijd dat ik 2 pakketjes heb gepakt, had hij er net 1 gepakt, gelukkig was dat een counter uav en had ik 2 sentry guns
.
Ik speel voornamelijk TDMe en Demolition, daar is teamwork erg belangrijk, dus mij maakt het niet uit dat een teamgenoot een pakketje van me pakt, tenzij het een AC-130, chopper gunner, harrier strike is, airstrike maakt mij nog niet zoveel uit.
Ik speel voornamelijk TDMe en Demolition, daar is teamwork erg belangrijk, dus mij maakt het niet uit dat een teamgenoot een pakketje van me pakt, tenzij het een AC-130, chopper gunner, harrier strike is, airstrike maakt mij nog niet zoveel uit.
Hangt er vanaf... Als ik geen teammate in de buurt zie pak ik de CP toch echt wel. Anders is er een kans dat ik er voorbij loop en 2 tellen later een tegenstander langs loopt.murky123 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:18:
[...]
van de vijand kan ik het nog begrijpen..
De hele bedoeling van een emergency airdrop is ook om het met je team te delen. Ik ben nu al twee keer expres geteamkilled in een hardcore variant toen ik gewoon de eerste krat wou pakken die ik zag (ok, eerste keer was het een chopper gunner, maar dat rechtvaardigt zeker geen teamkill, later gebeurde het me ook bij een simpele UAVxPhantom schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:39:
Gister liep er de hele tijd een teamgenoot achter mij aan, had emergency airdrop, dus die gebruikt, in de tijd dat ik 2 pakketjes heb gepakt, had hij er net 1 gepakt, gelukkig was dat een counter uav en had ik 2 sentry guns.
Verwijderd
kills die jij maakt met je care package tellen niet eens mee dus nee die tellen niet mee.TroonStaal schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:30:
[...]
Wat ik mij afvraag, tellen kills die door anderen met jouw carepackage gemaakt worden ook mee bij de challenges?
Verwijderd
als de eigenaar gekild wordt stopt hij volgens mijProxx schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:33:
[...]
ik vind hem wel fijn vooral bij domination. als je dan meerdere airstrikes of iets hebt kun je makkelijk een vlag veroveren of verdedigen. alleen telt het niet meer voor je killstreak (nuke)
EDIT: hoe zit het eigenlijk bij die AC130 blijft die een bepaalde tijd of gaat die naar een x aantal kogels. want soms blijft dat ding retelang in de lucht en als ik hem heb ben ik na een paar seconde klaar en is ie niet uit de lucht geschoten. als het om de kogels gaat weet ik dus dat ik moet stoppen met sproeien op alles wat beweegt
Kills van CP tellen wel mee, echter niet voor je killstreak. Anders zouden die CP's geen zin hebben
. Maar de kills zijn voor degene die de CP pakt.
Korte tot mid: TAR. Mid tot lang m16. Scar is wel een goed allround wapen, net als de ACR. Maar de damage is minder dan de TAR en lang niet zo dodelijk als een M16. TAR en ACR zijn wel erg goed wanneer op mid afstand redelijk open plekken af struint.Gizzy schreef op woensdag 23 december 2009 @ 09:25:
[...]
Ik vind de scar echt volgens mij de beste gun in de game. ACR en Ak-74nog niet zoveel mee gespeeld (alleen opgepakt), maar ACR en SCAR zijn denk ik wat accurater, minder recoil. enige nadeel van Scar ten opzichte van de rest is beperkte ammo. Iron sight is de beste in de game imho.
reemprive schreef op woensdag 23 december 2009 @ 00:16:
Klopt het is de enige AR die zonder stopping power en met silencer een beetje damage aanricht.
SCAR, TAR, AK, famas, m16 allemaal zelfde damage.reemprive schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:56:
Korte tot mid: TAR. Mid tot lang m16. Scar is wel een goed allround wapen, net als de ACR. Maar de damage is minder dan de TAR en lang niet zo dodelijk als een M16. TAR en ACR zijn wel erg goed wanneer op mid afstand redelijk open plekken af struint.
SCAR en TAR exact zelfde damage, vind persoonlijk de TAR gewoon niet spelen.SemperFidelis schreef op woensdag 23 december 2009 @ 08:36:
Zal best, maar SCAR heeft heerlijke iron sights, en dus heb je geen Bling nodig. Plus TAR heeft veel recoil, SCAR echt heel weinig. Dus voor mij is de keuze dan makkelijk gemaakt.
Wat gebruik jij op de FAL? Red dot sight? Ik kan best wel aardig mikken maar ik heb echt geprobeerd met de FAL te spelen en werd steeds neergeschoten door ACRs voordat ik mijn derde schot heb gelost. En tegen snipers win je het ook niet echt, op die afstand is de recoil flink. Ik vind het echt een super tof wapen maar het lukt me gewoonweg niet om er echt goed mee te spelen. Ook mis je close combat natuurlijk dus je moet secondary shotgun/G18 meenemen.Graviton12 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 09:08:
FAL is even wennen maar als je een goede aim hebt geholpen door quick aim en reload speel je er geregeld iedereen mee tegen de grond
[ Voor 11% gewijzigd door SgtCaffran op 23-12-2009 13:02 ]
Mooi zo! Hoef ik eindelijk niet meer te schelden op die akimbo lijers.Modern Warfare 2 #MW2 Xbox LIVE patch update is available. Fixes Unlimited Ammo glitch, Public "Private" match and balances 1887's.
Verwijderd
Precies!beany schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:15:
[...]
Ik heb liever dat een teammaat mijn carepackage wegkaapt dan een tegenstander.
Als jij doodgaat en er ligt ergens out in the open een care package dan pak ik hem natuurlijk op. Wat een kortzichtigheid. Dan moet je maar niet dood gaan. Je naam staat er niet op ofzo. Of heb je liever dat wij de care package voor je defenden zodat je hem alsnog zelf op kan pakken?murky123 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:18:
[...]
van de vijand kan ik het nog begrijpen..
Het is toch voor het team, waarom zou je alle packages zelf willen hebben. Dat klinkt gewoon een beetje egoistisch. Als ik een emergency airdrop heb, dan meldt ik het aan mijn team waar die ongeveer gaat komen en dan pak ik er zelf 1 soms 2 en de rest is voor het team. Dat geeft mij ook een veel beter gevoel dan dat ik 4 packages op pak. Het is een teambased spel hè, FFA uitgezonderdVerwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:30:
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Als het je eigen killstreak is, vind ik gewoon dat jij recht hebt op alle pakketjes, tenzij je dood gaat inderdaad. Maar volgens mij wordt dat hierboven niet bedoeld.
Verwijderd
Ik ben best bereid om wat te delen daar niet van, maar als ik lees wat een hebberigheid het bij iedereen opwekt, tsja. Ik vind het meer dan rechtvaardig dat degene die de 8 kill streak heeft gemaakt de beste 2 pakketjes krijgt. Ik speel zelf voornamelijk TDM en daar is het voornaamste idee toch om zo veel mogelijk kills te maken (en zelf zo min mogelijk dood te gaan), lijkt me niet onaanvaardbaar dat degene die de drop inroept een extra boost krijgt 
Maargoed aangezien je zelf sneller pakt dan de rest is er ook niet zo'n groot probleem, alleen als je hele team er op af komt rennen, en het team van de vijand, dan voorzie ik nog wel wat knullige situaties
Maargoed aangezien je zelf sneller pakt dan de rest is er ook niet zo'n groot probleem, alleen als je hele team er op af komt rennen, en het team van de vijand, dan voorzie ik nog wel wat knullige situaties
Dat weet ik, ik bedoelde voor die challengesVerwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:50:
[...]
kills die jij maakt met je care package tellen niet eens mee dus nee die tellen niet mee.
Ah ok, dan is dat duidelijkErikCornelissen schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:53:
Kills van CP tellen wel mee, echter niet voor je killstreak. Anders zouden die CP's geen zin hebben. Maar de kills zijn voor degene die de CP pakt.
Je krijgt trouwens wel xp als een teammate jouw package oppakt. Zo had ik gisteren een sentry besteld maar elke keer als ik 'm wilde pakken werd ik neergeknald. En als anderen 'm wilden pakken ook, trouwens. Het ding heeft daar nog best lang gelegen

Verwijderd
Als je die challenges zoals 'call in 10 uav's' bedoelt, de inhoud van een care package telt daar voor zover ik weet WEL voor meeTroonStaal schreef op woensdag 23 december 2009 @ 13:24:
[...]
Dat weet ik, ik bedoelde voor die challenges
Edit: ik had gister trouwens een EMP in een care package, dat was wel even een verrassing! (ben nog maar level 33)
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2009 13:30 ]
zo was ik met een maat aan het spelen. vroeg ik of hij even kon opletten terwijl ik dus die E airdrop deed. vallen de pakketjes. ik sta vijanden van me af te schieten en hij jat mijn stealth bomber ondertussen.TroonStaal schreef op woensdag 23 december 2009 @ 13:24:
[...]
Dat weet ik, ik bedoelde voor die challenges
[...]
Ah ok, dan is dat duidelijk
Je krijgt trouwens wel xp als een teammate jouw package oppakt. Zo had ik gisteren een sentry besteld maar elke keer als ik 'm wilde pakken werd ik neergeknald. En als anderen 'm wilden pakken ook, trouwens. Het ding heeft daar nog best lang gelegen
gooit ie daarna zelf een E airdrop. wil ik een pakketje pakket begint ie te zijken dat ik zen sentry af wou pakken. (werdt bovendien dood geschoten voor ik hem had maar goed)
stelletjes ratten dat het worden als het om pakketjes gaat.
bram1984 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 13:14:
Als het je eigen killstreak is, vind ik gewoon dat jij recht hebt op alle pakketjes, tenzij je dood gaat inderdaad. Maar volgens mij wordt dat hierboven niet bedoeld.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ik begin het spel nu eindelijk een beetje onder de knie te krijgen en de laatste dagen is mijn KD ratio gemiddeld eindelijk boven de 1. De Heartbeatsensor is wel een erg fijn attachment
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Net toen ik aan het spelen was had de enemy een UAV Jammer. Toen op een gegeven moment stond er rechtsboven in beeld "UAV Restored". Weet iemand hoe dat zit? is een UAV Jammer ook een vliegtuigje dat je neer kan halen ofzo?
UAV en UAV Jammer zijn allebei van die drones die vliegen ja.
[ Voor 17% gewijzigd door SemperFidelis op 23-12-2009 14:00 ]
Dit topic is gesloten.