![]() |
![]() |
Modern Warfare 2 is een first-person shooter die ontwikkeld is door Infinity Ward en die verschenen is op 10 november 2009. Modern Warfare 2 is een direct vervolg op Call of Duty 4: Modern Warfare, dat zich in tegenstelling tot alle andere spellen uit de Call of Duty reeks in het heden afspeelt in plaats van tijdens de Tweede Wereldoorlog. De boventitel 'Call of Duty' was eerst geannuleerd, en het spel zou dus Modern Warfare 2 heten. Achteraf bleek de titel Call of Duty toch te blijven staan op de covers. Dit is slechts op het spel beter te doen verkopen. De officiële naam is Modern Warfare 2 Ontwikkelaar: Infinity Ward Uitgever: Activision Platformen: Xbox 360, Playstation 3 en PC Releasedate: 10 november 2009 Spelmodi: Singleplayer, Spec-Ops, Multiplayer Muziek: Hans Zimmer ![]() Voorgaande deeltjes op GoT: Deel 1 - Deel 2 - Deel 3 - Deel 4 - Deel 5 - Deel 6 - Deel 7 - Deel 8 - Deel 9 - Deel 10 |
![]() |
Gedurende het ontwikkelproces heeft IW ervoor gekozen om voor de storymode geen co-op mode te implementeren. Dit zou ten kosten gaan van de epische en filmische actie en zou de snelheid uit de campaign halen. Om het ontbreken van de co-op mode in de campaign te compenseren zal dit de eerste Call of Duty zijn met een zogenaamde Special-Ops modus. Deze geheel nieuwe spelmodus is helemaal gericht om samen met elkaar spelen (splitscreen of via het internet). Infinity Ward heeft naar eigen zeggen de meest vette en geschikte elementen uit de campaign gepakt en hier diverse spec-ops missies om heen gebouw. De diversiteit tussen de in totaal 23 levels is zeer groot. Van het racen op sneeuwscooters tot het verdedigen van een mansion, het zit er allemaal in! In elke missie zijn 3 sterren te verdienen (totaal dus 69 sterren) die verkregen te worden door de missie op verschillende moeilijkheidsgraden uit te spelen. Speel je de missie op Regular uit dan wordt je beloond met 1 ster, op Hardened krijg je 2 sterren en ben je een echte pro dan krijg je 3 sterren door de missie op Veteran uit te spelen. Hoogstwaarschijnlijk is het heel moeilijk om alle 69 de sterren te bemachtigen! ALPHA
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Gelukkig heeft Infinity Ward naar de gebruikers geluisterd en zijn er geen multiplayer achievements. De volledige lijst van achievements / trophies staat hier onder.
![]() |
![]() |
![]() |
De game zal verschijnen met 16 multiplayer maps welke allemaal hieronder staan. Voor de Xbox 360 zijn al 2 (exclusieve) mappacks aangekondigd. Hierover is op dit moment nog niets bekend. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Behalve de enorme hoeveelheid wapens die hierboven staat zijn er ook nog andere dingen je kan meedragen in je Equipment slot:
![]() |
![]() |
Hieronder een aantal super gave Weapon Attachments. Met de perk "Bling" is het mogelijk om 2 attachments op je primaire wapen te zetten. Wanneer je de perk "Bling Pro" unlocked kan je bovendien ook nog eens 2 attachments op je secondairy weapon zetten. Primairy Weapon Attachments
![]() ![]() |
![]() |
De perks, die de multiplayer van Modern Warfare 1 zo populair maakte keren natuurlijk ook weer terug in deel 2. Infinity Ward heeft er voor gekozen wat minder "basis perks" in het spel te stoppen maar hier staat tegenover dat voor elke perk ook een Pro variant unlocked kan worden door verschillende opdrachten uit te voeren. De lijst van basis perks staat hieronder. Perk Slot 1
Voor een uitgebreide beschrijving van perks, wat ze doen en wat de Pro mode inhoud verwijs ik je naar deze pagina: Modernwarfare247.com - Perks |
![]() |
Voor het eerst in de CoD reeks is het mogelijk om je eigen set van killstreaks en deathstreaks samen te stellen. Uit de onderstaande lijst van killstreaks kunnen er 3 geselecteerd worden. Hoeveel deathstreaks (1?) er gekozen mogen worden is niet duidelijk. Behaalde killstreaks stapelen zich op. Wanneer je bijvoorbeeld 3 kills maakt en daarna direct een 4de kill kan je daarna beide killstreaks gebruiken (als je ten minste streaks bij 3 en 4 kills ingesteld hebt Killstreaks
![]() |
![]() |
|
![]() |
V: Wat houdt prestige mode in? A: Wanneer je tot level 70 geleveld bent kan je kiezen om weer helemaal opnieuw te beginnen: de prestige mode. Je krijgt een nieuwe rank icoon en je bent alle dingen die je geunlocked hebt kwijt (met uitzondering van je titles en icons). De voordelen van prestige zijn dat je een extra custrom weapon class tot je beschikking hebt en dat je wat nieuwe titles en icons erbij krijgt. Ook zijn er een aantal nieuwe weapon challenges. V: Wat is het verschil tussen de UK en NL versie van MW2? A: Behalve de prijs en het boekje zijn er geen verschillen. V: Huh, een gast had last stand en hij kan gewoon zijn primary gun/grenades/shotgun etc. gebruiken? A: Dit is de death streak Final Stand, waarbij je al je wapens kan gebruiken en ook nog wat rond kan kruipen. Als je lang genoeg blijft leven, revive je weer volledig. V: Zijn Scavenger Pro en Extended Mags hetzelfde? A: Nee, met Scavenger Pro krijg je meer bullets, maar je mag size blijft gelijk. Met extended mags wordt je mag size groter, maar het totaal aantal bullets blijft gelijk V: En hoe zit het dan met Stopping Power en Full Metal Jacket (FMJ)? A: Stopping Power geeft meer damage per kogel, Full Metal Jacket laat je kogels dieper in muren doordringen, of je kogels meer rest-damage hebben nadat ze zich door een muur hebben geboord. V: Wat is het verschil tussen Red Dot Sight en Holographic Sight? A: Het is een verschil in techniek en in de echte wereld zal je met HS sneller een beter resultaat halen. Omdat je in het spel voor een platte beeldbuis zit, en je oog zich dus niet hoeft aan te passen aan diepteverschillen zal het in het spel hetzelfde lijken. Het is dus een kwestie van voorkeur, ook omdat de verschillende attachments er wat anders uitzien op verschillende wapens. Veel spelers vinden de HS op de TAR-21 fijner, maar kiezen voor de RDS op de RPD. V: Ik zie soms mensen met een gave gekleurde naam! Hoe krijg ik dat ook? A: Ga naar Steam-> Settings -> en verander je nick bijvoorbeeld met de volgende combinatie: ^1K^3l^7a^8a^9s. Met deze combinatie heb je dus gekleurde Klaas i.p.v. het standaard wit Dank aan iedereen die een veelgestelde vraag + antwoord heeft ingestuurd! Stuur me gerust een DM als jij nog een goede toevoeging aan deze lijst hebt |
![]() |
Poll: Op welk platform speel je MW2? • Xbox 360 • Playstation 3 • PC Tussenstand: Poll: Wordt de Tactical Nuke een killstreak van jou? • Ja • Nee Tussenstand: Poll: Welke deathstreak gebruik jij? • Copycat • Painkiller • Martydom • Last Stand Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete killstreak? • UAV • Care Package • Counter UAV • Sentry Gun • Predator Missle • Precision Airstrike • Harrier Strike • Attack Helicopter • Emergency Airdrop • Pave Low • Stealth Bomber • Chopper Gunner • AC-130 • EMP • Tactical Nuke Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete (primary) weapon attachment? • Grenade Launcher • Red Dot Sight • Silencer • EOTech Sight • Thermal Sight • Heartbeat Sensor • Full Metal Jacket • Rapid Fire • Extended Magazines Tussenstand: Poll: Welke vind je fijner: Frag grenades of Semtex? • Frag • Semtex Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete multiplayer map? • Afghan • Derail • Estate • Favela • Highrise • Invasion • Quarry • Rundown • Rust • Scrapyard • Skidrow • Sub Base • Substation • Terminal • Underpass • Wasteland Tussenstand: |
[ Voor 100% gewijzigd door monnick op 22-12-2009 15:47 ]
![]() |
Meld je aan voor de GoT Steam Group! | |
Naam op GoT | Steam ID |
D_Star | Dennissimo |
Minispilie88 | Minispilie |
Trekdude101 | wilcovos86 |
Griffin | FGriffin1006 |
carlhendrix | n3w_w4rri0r |
jeroen210 | jeroen210 |
boblelie | boblelie |
SoaDmaggot | SoaDmaggot |
Mnstrspeed | Mnstrspeed |
The_Worst | The_Worst_NL |
SymenGT | [NDA] SymenGT |
Joarie | GoT_Arie |
Fuzzynl | FuzzyNL |
KillaZ | KillaZ |
xp7amrkr | n0xs3s |
Dorest0rm | Dorest0rm |
Messiano | MessinaGX |
Arethusa | Arethusa_ |
Peter 1981 | pschepens |
Hoite | hoite89 |
dimby | dimby |
YOGI | YOGILICIOUS |
X-t-r-e-m-e | xtreme_nl |
GerardHenninger | GerardHenninger |
Sargan | Sargan_NL |
Thapous | Thyx |
Tweaker1987 | ToxicTrojan1987 |
SpoTs | Dakreal |
Rynji | Timon_nl |
Woytek | caffran |
t.coenraad | tcoenraad |
ronaldhofstee | R0n4ld |
rhermans | Elfrix |
CycloneNL | CycloneNL |
eBait | eBait90 |
ionicdog | Ionicdog |
Hann1BaL | [NL]Hann1BaL |
TomvdBurg | BootVluchteling |
Tekn0z | Tekn0z |
Spongerobie | Spongerob |
Fury87 | rutger87 |
Tennisbal | Muiterz |
Goldenflame | Goldenflame |
Eijkb | Eijkb |
Snappie88 | [GoT] Snappie |
shades | shades-nl |
Duckies | Arjen001 |
KooolaNL | 1337kooola |
Olliepower | Sand0rf |
Murphsy | Murphsy |
YoupS | kartfreaky |
Julian018 | Vortex |
DrFlash | Flash^GL |
BaRF | dg_barf |
Roodey | [GoT]RSN[NL] |
psychodude | slevidotnet |
modernization | modernization |
Relis | RelisVA |
DennusB | dennusb |
Ipazza | Ipazza |
Donnie | dinodoncorleone |
Superkuhrtje | Superkuhrtje |
pjzzz | [GoT] aphex |
Donnas-A | ghostfire550 |
Wish | [GoT] Wish |
PromWarMachine | promwarm |
Rabor | Kepi |
Beertje87 | Beertje87 |
Soggney | Soggney@pandora.be |
Dacuuu | Dacuu |
DaChosen1 | DaChosen1 [NL] |
Yor | [GoT]Yor |
Michaelslijpkop | warmaster66 |
MarElo | Markbnl |
DM.Aram | ReAram |
Frentik | FrUn>OreH |
Gnermo | Menkiller |
BAS80 | Alt Scarface NL |
ShoockNoock | ShoockNoock |
jjwa | jjwa |
barzi | barzi1991 |
Delblanco | Delblanco |
RayNbow | raynbow AT scientia.demon.nl |
Masch | Masch1980 |
Larrs | larrs81 |
![]() |
Naam op GoT | Gamertag |
Monnick | Monnick |
dooierocker | dooierocker |
Shoombak | Timmai23 |
Retonator | Retonator |
ijskonijn | ijskonijn81 |
Royz | RoYZz |
fulgore | QuarterCask |
Mars18 | Mars NL |
rob1n | Dubfunked |
SD5k | SD5k NL |
hmr | Stins8 |
Martinspire | Martinspire |
GerardHenninger | GerardHenninger |
o0oPhreako0o | o0oPhreako0o |
o0oPhreako0o | Paralinx |
rhermans | tfmaffia |
SlideR NL | SlideRnl1989 |
pacinoallstars | DelindaDelinde |
NeSs | NeSs88 |
Jan Laros | Aerschtuner |
TroonStaal | TroonStaal |
Timocos | Ikkuh2000 |
Switch | robocopswitch |
Dark Ghost | DarkNL08 |
MeesterLuther | MeesterLuther |
Skoezie | Skoezie |
sk1nny666 | sk1nny666 |
xPhantom | xPhantomNL |
Benignus | Benignus |
InZane | InZane NL |
Fanning | Billy2139 |
Hfdvero | Hfdvero |
ScrooLoose | ScrooLooze |
![]() |
Naam op GoT | PSN ID |
Brammel | Brammel1234 |
bram1984 | Sausbert |
-Mach!- | Machoman44 |
Njay | NjayNL |
AutCha | M_bias |
Naiko | nicovc |
Wii4all | Ro_Bu |
Crim | Criminal-NL |
MrLeeeet | MrLeeeet |
Jackal131 | Jackal131 |
botech | Botech |
Jordy van e | Dj_unkie |
Muta | mutaahh |
Izealia | res1ght |
Only | TomRockanje |
Lizardz | Redlizardz |
_Graphix | Awesome1986 |
klaasvd79 | klaasvd79 |
Mighty_mike33 | MightyMike82 |
Mthijz | Mthijz |
QSYS | JunkYarD DoG |
Vince22 | Vince_NL |
ReFresh F5 | ReFreshF5 |
![]() |
Deze topicstart is gemaakt door Monnick en een groot woord van dank gaat uit naar Neejoh die de beheerder is van www.modernwarfare247.com. Bijna alle afbeeldingen en informatie uit deze topicstart zijn afkomstig van zijn site (met toestemming uiteraard). Voor uitgebreidere en up-to-date informatie verwijs ik je dan ook naar zijn site! Heb je foutjes ondekt in deze topicstart, of heb je opmerkingen, suggesties of tips, stuur me een DM of laat een berichtje achter in het topic! |
![]() |
>1
Trouwen al nieuws over die patch die ze aan het testen zijn?
Trouwen al nieuws over die patch die ze aan het testen zijn?
[ Voor 94% gewijzigd door DeBaroN op 18-12-2009 14:37 ]
Anoniem: 155988
weet iemand emailadres van de customer support??
kan nergens iets vinden op de website van hun...
wil hun mijn probleem voorschotelen en vragen wat ik kan doen. kan het spel nu al paar maanden niet meer spelen
. behalve in offline mode van steam. maarja daar heb ik niks aan als ik multiplayer wil doen
.
kan nergens iets vinden op de website van hun...
wil hun mijn probleem voorschotelen en vragen wat ik kan doen. kan het spel nu al paar maanden niet meer spelen
Ja ik speel op livemindcre8r schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 13:47:
[...]
Speel je op live? ben je wel eens tegengekomen volgens mij.
ik zit in een clan [ADDO] hoewel clan een groot woord is
[ADDO] dat heb ik volgens mij wel eens gezien, maar dat kan ook [ADO] geweest zijn (de voetbalclub)
Bij de FRS in Den Haag (winkelcentrum, tegenover de Men at Work) verkopen ze nu MW2 voor de Xbox en PS3 voor 39,99 trouwens. Niet echt budget maar mocht je 'm nog niet hebben en niet willen wachten op de post (duurt lang in deze periode) is het misschien een tip
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Niet in een patch aanpakken. Lightweight, marathon en commando in 1 class is heeeeeeeerlijk. Vooral met een tactical knife erbij!Versteegrob schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 14:27:
Wat vinden jullie van ?
Die gasten met lightweight, marathon en commando killen mij altijd zo snel en van zo ver weg, haast niks tegen te doen. Hoop dat ze dit in een patch gaan aanpakken, die gasten zijn altijd te snel.
Gewoon beter opletten. Let ook een beetje op wat er achter je gebeurt. Doe je dat niet, tja... dan prop ik een mesje in je rug.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Aww dat voelde jammer. Had net een stealth bomber (nog nooit gehad) wil ik hem activeren maakt iemand de final kill :c
Hebben anderen er ook zo'n een hekel aan dat je soms, allang verloren, bestaande games joined? Ik heb nu al meerdere keren gehad dat ik letterlijk seconden voor de final kill in een game terecht kom. Zelfs één keer zo erg dat ik meteen het scoreboard te zien kreeg 
Ik heb er niets op tegen om bestaande games te joinen, maar als het einde al zo dichtbij is (minder dan een minuut) heeft het niet meer zoveel zin lijkt me..

Ik heb er niets op tegen om bestaande games te joinen, maar als het einde al zo dichtbij is (minder dan een minuut) heeft het niet meer zoveel zin lijkt me..
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Om even verder te gaan op een reactie uit het vorige deel:
Daarnaast moet je een controller aanpassen om dit te bereiken, een hardwarematige hack dus.
Sowieso heb ik moeite met me aan te passen aan een game die al lang bezig is wanneer ik join, kom er nooit echt lekker in dan.
Ik zie zo'n rapid fire controller hack toch echt als cheaten hoor, het is niet de bedoeling om hier gebruik van te maken in de game, anders hadden ze dat wel als optie aangeboden.baronruud schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 13:36:
Is geen hack, maar gewoon een controller die de functie rapid fire heeft.
Daarnaast moet je een controller aanpassen om dit te bereiken, een hardwarematige hack dus.
Ik vind het sowieso vervelend om in een game te komen waar je niks meer aan de uitslag kan veranderen. Of je nu wint of verliest, dat maakt me niet uit.Cloud schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 14:46:
Hebben anderen er ook zo'n een hekel aan dat je soms, allang verloren, bestaande games joined? Ik heb nu al meerdere keren gehad dat ik letterlijk seconden voor de final kill in een game terecht kom. Zelfs één keer zo erg dat ik meteen het scoreboard te zien kreeg
Sowieso heb ik moeite met me aan te passen aan een game die al lang bezig is wanneer ik join, kom er nooit echt lekker in dan.
[ Voor 44% gewijzigd door SD5k op 18-12-2009 14:49 ]
My god, dat gaat hier snel, als je alle post moet lezen verlies je kostbare tijd die je kan besteden aan MW2.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Gebeurt niet vaak maar het komt wel eens voor, dat de scorelijst verscheen toen ik in de server kwam is me ook één keer voorgekomen.
ja, inderdaadCloud schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 14:46:

Dat is idd bij mij ook zo. Ik zou zeggen laat iemand dan joinen als er min. 2 minuten over zijn ofzo dat is tenminste nog beter als laatste secondes.Cloud schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 14:46:
Wow oke, dat was een behoorlijk stukje onderbelicht sentiment merk ik wel
Ik ben blij dat ik niet de enige ben!
Als ik zie dat ik werkelijk niets meer aan een game toe kan voegen, dan Leave ik dus ook gewoon en join een andere. Ik hoef echt niet te winnen (de Win/Loss ratio zal me worst wezen) maar ik wil wel het idee hebben dat ik mee doe, zeg maar.
Als ik zie dat ik werkelijk niets meer aan een game toe kan voegen, dan Leave ik dus ook gewoon en join een andere. Ik hoef echt niet te winnen (de Win/Loss ratio zal me worst wezen) maar ik wil wel het idee hebben dat ik mee doe, zeg maar.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Het kan me echt weinig boeien. Ik ben meestal al lang blij dat ik weer in een game kom! En daarna komt toch het volgende level wel weer. Die 30 seconden die het scheelt als je weggaat en weer een nieuwe game zoekt vind ik niet de moeite.Cloud schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 14:56:
Wow oke, dat was een behoorlijk stukje onderbelicht sentiment merk ik welIk ben blij dat ik niet de enige ben!
Mja, van mij mag er inderdaad ook wel een patch komen waarbij je potjes die dicht tegen de tijd of scorelimiet aanzitten niet meer joint, vreselijk irritant.
-
Die vreselijke Aikobo 1887 klote dingen mogen ze eerst patchen! Ik word echt freaking gek als er weer een half team zo rond rent. [rant]Ga godver dan lekker CS//Quake/Doom/<insert spel> spelen ofzo!! [/rant] nofiSysRq schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 15:02:
Mja, van mij mag er inderdaad ook wel een patch komen waarbij je potjes die dicht tegen de tijd of scorelimiet aanzitten niet meer joint, vreselijk irritant.
[ Voor 2% gewijzigd door MuddyMagical op 18-12-2009 15:29 . Reden: Sorry, persoonlijke mening. Zo beter? ]
I agree!MuddyMagical schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 15:11:
[...]
Die vreselijke Aikobo 1887 klote dingen mogen ze eerst patchen! Ik word echt freaking gek als er weer een half team zo rond rent. [rant]Ga godver dan lekker CS spelen ofzo!! [/rant] nofi
Ik gebruik ze ook nooit omdat ik ze zelf zo irritant vind. Een noobtube kan ik begrijpen (en is soms best leuk als er een paar bij elkaar staan). Maar die shotty's slaan echt allles. Doet me denken aan Serious Sam
waarom nu weer cs ?MuddyMagical schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 15:11:
[...]
Die vreselijke Aikobo 1887 klote dingen mogen ze eerst patchen! Ik word echt freaking gek als er weer een half team zo rond rent. [rant]Ga godver dan lekker CS spelen ofzo!! [/rant] nofi
vind in cs niet echt veel gelijkenissen met akimbo 1887 shotguns
enige gelijkenis aan verveling zou kunnen zijn dual elites en dan met bind +fire mouse wheel up / down. en maar scrolle als je iemand tegen komt.
[ Voor 3% gewijzigd door Proxx op 18-12-2009 15:25 ]
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
mjah, zijn genoeg dingen die je kunnen helpen enzo.Delblanco schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 13:59:
[...]
Ok hier ben ik het niet helemaal mee eens, ik heb een muis met een tripple-fire knop erop. Als ik deze indruk simuleert de muis zelf dat ik 3 keer snel achter elkaar op de linkermuisknop ingedrukt heb. De snelheid waarmee de 3 kliks uitgevoerd worden is sneller dan dat ik zou kunnen klikken.
link naar de muis:
http://trust.com/products/product.aspx?artnr=15080
bedoel, met de G18 van logitech kan je ook vast wel wat macro's bouwen om sneller te schieten.
maar het is nog steeds niet echt eerlijk he...
Battle.net Spud#2543
Zo breng je mensen op ideëenProxx schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 15:23:
[...]
waarom nu weer cs ?
vind in cs niet echt veel gelijkenissen met akimbo 1887 shotguns
enige gelijkenis aan verveling zou kunnen zijn dual elites en dan met bind +fire mouse wheel up / down. en maar scrolle als je iemand tegen komt.geen enkel geweer heeft zon hoge firerate
Zou een IWnet serverbrowser geen goed idee zijn? Je opent gewoon een spel zoals je in private match doet maar hij komt in een ranked serverlijst terecht met simpele filter options erboven. Zelfs unranked zou kunnen natuurlijk. Het is nog steeds een p2p systeem maar je kunt uit die lijst de spel joinen van keuze dus het lijkt op dedi's maar is het net niet. Dit zou op de PC en op de consoles kunnen werken. De technologie is er al dat mag wel zeker zijn.
Kan dit geen goed alternatief zijn voor een goed middenweg tussen dedi's en matchmaking? Zo kunnen zelfs de consolers proeven hoe het is om uit een serverlijst te joinen.
Kan dit geen goed alternatief zijn voor een goed middenweg tussen dedi's en matchmaking? Zo kunnen zelfs de consolers proeven hoe het is om uit een serverlijst te joinen.
In een opwelling prestige mode in gegaan
Merkte dat ik als assault rifle toch vaak weer bij de SCAR-H uit kwam, dus in dat opzicht...
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Daar zijn ze mee bezigMuddyMagical schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 15:11:
[...]
Die vreselijke Aikobo 1887 klote dingen mogen ze eerst patchen! Ik word echt freaking gek als er weer een half team zo rond rent. [rant]Ga godver dan lekker CS//Quake/Doom/<insert spel> spelen ofzo!! [/rant] nofi
Je beseft je dat het spel net 5,5 week uit is eh?Anoniem: 155988 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 14:40:
kan het spel nu al paar maanden niet meer spelen
Ben trouwens geswitched van vaste spelmode. Speelde altijd sabotage, nu is dat demolition. XP in een demo match is heerlijk, haal geregeld 2-3k voor een loss en 4k+ voor een win. (per ronde that is
Demo is inderdaad erg leuk ja, maar kan zwaar frustrerend zijn als je gewoon in een slecht team zit. Ik denk dat je bij die gamemode de meeste last hebt van een slecht team. CTF/HQ/DOM gaan allemaal nog wel redelijk automatisch, maar demo heb je wel wat teamwork voor nodig.
Ik wissel overigens erg vaak van gamemode, ik speel van alles wat
Ik speel gewoon mos pit dan komt er alles naar voren dat vind ik het leukste. Zeker als we met 3 man te gelijk spelen. Dan is Demo heel gaaf
en dikke punten halen ook
Afgelopen nacht met FFA vaak 18 man in een game gezien, dat is echt chaos op kleine maps.
Dacht eerst dat ik TDM had geselecteerd, maar er werd niets opgesplitst en er stond ook gewoon 'Free for All'.
Nieuwe glitch/bug of feature ?
Zal wel een bug zijn, aangezien het sporadisch (75% van de gevallen) voorkwam.
X360 overigens.
Dacht eerst dat ik TDM had geselecteerd, maar er werd niets opgesplitst en er stond ook gewoon 'Free for All'.
X360 overigens.
[ Voor 2% gewijzigd door bongholio op 18-12-2009 16:42 . Reden: xbox360 ]
Dat krijg je als je mosh pit speelt, dan heb je alles door elkaar met 18 spelers.
Best veel mensen die de prestige hack hebben toegepast op de PS3... gelukkig is het terug te zien in de skill van de meesten.
Ben benieuwd of Sony daar iets tegen gaat doen. Kan me herinneren dat ze bij MW1 destijds MAC adres bans hebben uitgedeeld van 3 maanden of infinity zelfs.
Ben benieuwd of Sony daar iets tegen gaat doen. Kan me herinneren dat ze bij MW1 destijds MAC adres bans hebben uitgedeeld van 3 maanden of infinity zelfs.
Hier kan ik me idd ook erg aan irriteren en een optie maken met dat het spel alleen in een lobby mag joinen die nog niet begonnen is, moet toch niet zo moeilijk zijn?SD5k schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 14:47:
Om even verder te gaan op een reactie uit het vorige deel:
[...]
Ik zie zo'n rapid fire controller hack toch echt als cheaten hoor, het is niet de bedoeling om hier gebruik van te maken in de game, anders hadden ze dat wel als optie aangeboden.
[...]
Ik vind het sowieso vervelend om in een game te komen waar je niks meer aan de uitslag kan veranderen. Of je nu wint of verliest, dat maakt me niet uit.
Voor zover ik weet kan je maar met max 12 spelers moshpit doen. Ik vind het jammer dat er niet gewoon ground war tdm en ground war domination is. Nu zit ik altijd met vrienden gw te doen, maar we willen domination omdat tdm veeeel te kort is. Beetje jammer.Unbreukable schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 16:47:
Dat krijg je als je mosh pit speelt, dan heb je alles door elkaar met 18 spelers.
De pest is dat heel veel spelers alles zien als TDM of FFACloud schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 16:13:
Demo is inderdaad erg leuk ja, maar kan zwaar frustrerend zijn als je gewoon in een slecht team zit. Ik denk dat je bij die gamemode de meeste last hebt van een slecht team. CTF/HQ/DOM gaan allemaal nog wel redelijk automatisch, maar demo heb je wel wat teamwork voor nodig.

Lig ik een HQ te capturen of een bom te ontmantelen, is er absoluut niemand die me even dekking geeft

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Nee nee. Free for all.Unbreukable schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 16:47:
Is altijd 8 man geweest (x360), zowel mw1 als mw2 (althans sinds de release).
Even gegoogled, is een glitch.
Vind dan persoonlijk een vrij onschuldige, maar wederom een glitch.
Net met zo'n rondren / knife setje (Lightweight, Marathon en Commando) toch wel een dikke score met 50 kills en 25 deaths gehaald
Die setup is echt alsof je aan de speed bent, zo retesnel ga je

Je speelt op de consoles?TroonStaal schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 17:20:
[...]
De pest is dat heel veel spelers alles zien als TDM of FFA
Lig ik een HQ te capturen of een bom te ontmantelen, is er absoluut niemand die me even dekking geeftDomination is dan voor de meesten gelukkig nog wel een klein beetje duidelijk gelukkig. Blijkbaar is niet iedereen er van op de hoogte dat het gaat om de gecapturde plekken ipv hoeveelheid kills
Ja, Xbox
En om nou als een klein kind door mijn headset te gaan blèren dat ze plekken moeten capturen vind ik dan ook weer wat te ver gaan
Anoniem: 327937
Godver, net uit steam ge-raged. Werd zo verdome pissed op een speler omdat hij zo'n beetje alles toepaste waar ik een schijthekel aan heb.
Vind echt dat ze het 'kick-systeem' moeten verbeteren. Ik had godverdomme net 6x op rij in diezelfde FFA room gewonnen totdat die kleuter aan kwam zetten.
Degene die wint heeft het recht om mensen te kicken, klaar.
Vind echt dat ze het 'kick-systeem' moeten verbeteren. Ik had godverdomme net 6x op rij in diezelfde FFA room gewonnen totdat die kleuter aan kwam zetten.
Had ik vanmiddag ook. 18 man FFA. Op zich niet onaardig maar in een map als Rust was het toch iets te veel van het goede...bongholio schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 16:41:
Afgelopen nacht met FFA vaak 18 man in een game gezien, dat is echt chaos op kleine maps.
X360 overigens.
NSQ
Vinden jullie ook dat de potjes te kort duren ? Op sabotage na ben je bijna altijd binnen 10 min klaar
De admin van de dedicated server moet het recht hebben spelers te kicken, klaar.Anoniem: 327937 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 19:03:
Godver, net uit steam ge-raged. Werd zo verdome pissed op een speler omdat hij zo'n beetje alles toepaste waar ik een schijthekel aan heb.
Groundwar TDM is nog erger. 5 min ben je er zo doorheen:(Dimby schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 19:16:
Vinden jullie ook dat de potjes te kort duren ? Op sabotage na ben je bijna altijd binnen 10 min klaar
Anoniem: 104511
Waar moet ik aan denken dan, wat paste deze speler precies toe? Sowieso een beetje hebberig om na 6x winst nog meer te willen nietwaar?Anoniem: 327937 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 19:03:
edit: wat je voorstelt is overigens niet echt eerlijk, de winnaar mag de concurrentie wegkicken?
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 104511 op 18-12-2009 19:34 ]
Idd, laat iemand anders ook even in dat vijvertje met n00bs vissen
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Je kunt dus gewoon niet tegen je verlies?Anoniem: 327937 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 19:03:

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
SorryAnoniem: 327937 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 19:03:
Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.
ehheeheh....Sandyman538 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 19:35:
[...]
Je kunt dus gewoon niet tegen je verlies?![]()
![]()
Ik lach altijd zo om mensen die boos worden op internet, ik typ dan ook altijd iets in de trend van:
"Stop crying and start playing better" oid (ze hebben het btw nooit tegen mij, maar als er 2 of 3 van die pukkies bezig zijn.. omg)
Ze verpesten de sfeer echt enorm.

Heeft er iemand zin de Spec Ops te doen met mij? Ik moet nog Snatch and Grab van Charlie en de laatste van Delta. En dan nog allemaal van Echo. Gaat om de PS3 versie btw, als je zin hebt add mn PSN: Redlizardz
Lijkt me wel lache om eens met 4 vrienden TDM te doen, allemaal een tube te hebben. Kijken hoe gek ze worden
Anoniem: 218213
naja, ik vind de knife ook zwaar overpowerd
in totaal wel 12 x door dezelfde geknifd , nou dan krijg je de schijt

Anoniem: 218213 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 21:04:
naja, ik vind de knife ook zwaar overpowerd

Toen ik het zat was ben ik hem gaan opwachten, want hij liep "vaste" rondjes.
Nadat ie 4 keer was omgelegd was ie het zat.
Onbeleefd als ie was zwaaide ie niet eens even toen hij het potje verliet.

zo zat ik gister met wat maatjes in CTF met knifes rond te rennen, echt geweldigBartske schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 19:55:
Lijkt me wel lache om eens met 4 vrienden TDM te doen, allemaal een tube te hebben. Kijken hoe gek ze worden
allemaal marathon, lightweight en commando.
sommige hadden ook nog care package nade erbij.
scores van 15+ - 0 enzo.
echt die gasten werden gek...
Battle.net Spud#2543
Leuke manier om je K/D ratio op te krikken: pred->Harrier/Attackchopper->Choppergunner
Net in een potje 30/1/1 er mee gehaald, toch leuk als dat gebeurt
Trouwens altijd leuk als mensen bij HQ op bepaalde cliche plekken gaan zitten, jij ze dood schiet door een muur met 1 schot (hc, FMJ, sniper, op goed geluk sort of) en ze gaan whinen over wallhack
Net in een potje 30/1/1 er mee gehaald, toch leuk als dat gebeurt
Trouwens altijd leuk als mensen bij HQ op bepaalde cliche plekken gaan zitten, jij ze dood schiet door een muur met 1 schot (hc, FMJ, sniper, op goed geluk sort of) en ze gaan whinen over wallhack
Hmm, bij teambased game modes zou je die knife-renners redelijk makkelijk de baas moeten zijn, zolang je jezelf maar strategisch op blijft stellen. In FFA of hardcore is het wellicht een groter probleem aangezien men dan van alle kanten kan komen, misschien dat claymores kunnen helpen, alhoewel ze daar dan weer zo hard overheen rennen dat er niks gebeurd 
edit: @ Relis; dat is een leuke manier om je killstreak op te waarderen, dat zeker, maar denk dat je met een care package toch beter bezig bent als je voor K/D ratio gaat. Slechts 4 kills per keer en een behoorlijk dikke kans op iets leuks. Anders moet je toch 2 kills met de predator en 4 (?) met de harriers maken. Risicofactortje.
edit: @ Relis; dat is een leuke manier om je killstreak op te waarderen, dat zeker, maar denk dat je met een care package toch beter bezig bent als je voor K/D ratio gaat. Slechts 4 kills per keer en een behoorlijk dikke kans op iets leuks. Anders moet je toch 2 kills met de predator en 4 (?) met de harriers maken. Risicofactortje.
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 104511 op 18-12-2009 23:10 ]
Dat ze die clitch ook maar heel snel op de PC actief maken, ik hou er wel van om met 18 man FFA te spelen, het liefst zelfs nog meerbongholio schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 17:22:
[...]
Nee nee. Free for all.
Is altijd 8 man geweest (x360), zowel mw1 als mw2 (althans sinds de release).
Even gegoogled, is een glitch.
Vind dan persoonlijk een vrij onschuldige, maar wederom een glitch.
Vind die max 8 echt absurd

Valt op zich wel mee, was ook altijd voorstander van care packages tot ik de laatste 15/20 packages eigenlijk alleen nog maar (counter)UAVs kreeg.Anoniem: 104511 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 23:08:
Hmm, bij teambased game modes zou je die knife-renners redelijk makkelijk de baas moeten zijn, zolang je jezelf maar strategisch op blijft stellen. In FFA of hardcore is het wellicht een groter probleem aangezien men dan van alle kanten kan komen, misschien dat claymores kunnen helpen, alhoewel ze daar dan weer zo hard overheen rennen dat er niks gebeurd
Het is in feite spelen tot 4 kills, 1/2 kills met je pred, miss 1 kill van jezelf->Chopper, chopper haalt meestal wel 2/3/4 kills zolang hij in de lucht is et voila chopper gunner
Je moet alleen wel het geduld hebben om ergens te schuilen terwijl je chopper bezig is
Lekker glitchen en er nog trots op zijn ook, gadverdamme.TepelStreeltje schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 22:24:
[...]
zo zat ik gister met wat maatjes in CTF met knifes rond te rennen, echt geweldig
allemaal marathon, lightweight en commando.
sommige hadden ook nog care package nade erbij.
scores van 15+ - 0 enzo.
echt die gasten werden gek...
erutangiS
Tenzij je bij mij in de server zit. Harriers en choppers haal ik altijd uit de lucht nog voordat ze iemand neer kunnen schieten.Relis schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 23:54:
[...]
Het is in feite spelen tot 4 kills, 1/2 kills met je pred, miss 1 kill van jezelf->Chopper, chopper haalt meestal wel 2/3/4 kills zolang hij in de lucht is et voila chopper gunner
18 man op RustScavy schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 23:49:
[...]
Dat ze die clitch ook maar heel snel op de PC actief maken, ik hou er wel van om met 18 man FFA te spelen, het liefst zelfs nog meer.
Vind die max 8 echt absurdgeen hol aan zo.
Glitch? Het is een feature!MrOleo schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 23:57:
[...]
Lekker glitchen en er nog trots op zijn ook, gadverdamme.
MW2 is not balanced for glitches!
Life is what you others make it.
Zojuist weer Sabotage geprobeerd, maar het blijft verschrikkelijk dat niemand echt objectives doet. Waarom ze dan Sabotage aanklikken ipv TDM.. Geen idee.
In CoD4 was dit echt mijn favo mode.
In CoD4 was dit echt mijn favo mode.
Same here. Merk dat het wel goed is voor mn xp en het levelen dus, alleen helaas niet zo goed voor de ronde-score, daar tellen ze helaas niet mee.rgras schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 23:58:
[...]
Tenzij je bij mij in de server zit. Harriers en choppers haal ik altijd uit de lucht nog voordat ze iemand neer kunnen schieten.
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Precies, ik heb ook meestal mijn Stinger bij me.JaWSnl schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 00:24:
[...]
Same here. Merk dat het wel goed is voor mn xp en het levelen dus, alleen helaas niet zo goed voor de ronde-score, daar tellen ze helaas niet mee.
Hopla, en weg is ie weer.
Hmm ik moet ook wel zeggen dat ik vooralsnog wel geluk heb gehad met m'n pakketjes. Maar vaak als ik een heli of harrier heb hangen kan 'ie helaas weinig uithalen voor 'ie stuk isRelis schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 23:54:
[...]
Valt op zich wel mee, was ook altijd voorstander van care packages tot ik de laatste 15/20 packages eigenlijk alleen nog maar (counter)UAVs kreeg.
Je moet alleen wel het geduld hebben om ergens te schuilen terwijl je chopper bezig is
Valt vies tegen, je kan geen twee stappen zetten zonder door je kop geschoten te worden.TroonStaal schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 00:04:
[...]
18 man op RustDat zo wel hilarisch zijn
Op normale / grote maps is het overigens wel leuk(er).
Snap ook niet waarom FFA max 8 is, veel maps lenen zich prima voor 12 (of zelfs 18 blijkbaar
Ja die knifers moeten ze gewoon in een level bij elkaar zetten.
Heeeel irritant als je lekker met zijn allen aan het schieten bent en er loopt een mongool rond die alleen maar steekt
Maar goed ik zit nu op 22 maar ik ga niet echt hard vooruit.
Liefst zou ik ook willen dat alle klasses bij elkaar komen. bij. lvl1 -10 en 11-20 21-30 ,enz tot 70+
Soms erg vervelend als je al 20-er bij een paar fanatieke 60+ zit. Dan mag je blij zijn als je ook iemand doodschiet
Heeeel irritant als je lekker met zijn allen aan het schieten bent en er loopt een mongool rond die alleen maar steekt
Liefst zou ik ook willen dat alle klasses bij elkaar komen. bij. lvl1 -10 en 11-20 21-30 ,enz tot 70+
Soms erg vervelend als je al 20-er bij een paar fanatieke 60+ zit. Dan mag je blij zijn als je ook iemand doodschiet
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Jemig, had onder het mom van "we proberen het weer eens" de tekstchat weer aangezet... Zit je weer een paar ronden lang het taalgebruik van een paar spelers te verbeteren "Nee, \"kutmongool\" is één woord.
Snel weer uitgetzet. Achteraf gezien hadden ze die feature best weg kunnen laten imho.
Snel weer uitgetzet. Achteraf gezien hadden ze die feature best weg kunnen laten imho.
Beetje Shipment idee in CoD4, maar dat was ook wel leuk tussendoor. Die 100 kills waren er zo en dan weer verder naar de volgende map met zijn twintigen.bongholio schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 00:47:
[...]
Valt vies tegen, je kan geen twee stappen zetten zonder door je kop geschoten te worden.
Op normale / grote maps is het overigens wel leuk(er).
Snap ook niet waarom FFA max 8 is, veel maps lenen zich prima voor 12 (of zelfs 18 blijkbaar).
Heel erg jammer inderdaad dat FFA maar tot 8 gaat, en idd waarom kunnen er dat geen 12-18 zijn als dat met TD wel kan

Jammer dat die dedicated servers er niet zijn.Lizardz schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 19:16:
[...]
De admin van de dedicated server moet het recht hebben spelers te kicken, klaar.
Overigens was ik nog steeds chagerijnig toen ik dat bericht typte, gheghe.
Wat die gast gebruikte was gewoon bijna alleen maar de noobtube, was hij door z'n ammo heen dan rende hij als een gek rond en probeerde iedereen te knifen.
Die M16 is trouwens ook retegoed. Net unlocked, en damn, 1 klik = 1 kill als je alle schoten raakt.
Ook is de accuracy en range best wel goed, en aangezien hij semi-automatisch is heb je ook ruim voldoende ammo.
Nu wachten tot ik level 67 en dan verander ik in een van die zo geliefde Akimbo noobs.
vaag op de pc is de patch teruggedraaid opeens van .72 naar 0.69
Anoniem: 267299
level maakt natuurlijk geen reet uit, kan je beter mensen met ongeveer zelfde k/d bij elkaar zetten.Sc0rPi0N schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 00:55:
Ja die knifers moeten ze gewoon in een level bij elkaar zetten.
Heeeel irritant als je lekker met zijn allen aan het schieten bent en er loopt een mongool rond die alleen maar steekt![]()
Inmiddels geupdate naar .174PacinoAllstars schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 02:16:
vaag op de pc is de patch teruggedraaid opeens van .72 naar 0.69
Ben nu na een dagje spelen toch mooi level 46
Speel alleen maar domination trouwens
Anoniem: 114186
Op hardcore is knifen juist minder een issue omdat je dan al snel iemand die rondrent met 1 kogel omlegt. In softcore heb je 3 of 4 kogels nodig en als de knifer je dan verrast ben je bijna altijd de sjaak.Anoniem: 104511 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 23:08:
En inderdaad claymores helpen vaak niet omdat ze zo hard lopen.
Ergens op een dak gaan zitten oid is meestal het beste, want ik zie de knifers zelden een trap omhoog rennen, maar ja, niet in elke map heb je daar wat aan.
Van mij mag dat knifing wel aangepakt worden.
Om nog wat 'olie op het vuur te gooien', gisteren in Demolotion in Rundown ook mijn messenmeneertje uit de kast gehaald, dat was grappig! Een bomspot was al gauw destroyed en alleen degene het dichtst bij de spawnplaats van de verdedigers, de villa was over. Omdat de spawnplaats daar op 10 meter van de bomspot afligt zat iedereen op dat kleine stukje map frantically te proberen om de bom te planten / ontmantelen. Ik heb de tijd van mijn leven gehad.
Chopper gunner is belachelijk overpowered. Predator -> (harrier) -> chopper gunner -> (nuke) wordt zo vaak gebruikt. Een harrier maakt vaak ook nog wel wat kills met bommen, en ja vaak schiet ik hem meteen neer met stinger maar is lang niet altijd mogelijk.
Dan krijg je een chopper gunner die veel te goede auto-aim (op de PC) erin heeft zitten, die denk ik ook werkt op mensen met cold blooded. In ieder geval zonder cold blooded lukt het niet om een stinger te richten ook maar, laat staan een lock te krijge (ondertussen zie je de kills voor hem binnnenstromen), met cold blooded lukt het een enkele keer een stinger af te vuren die dan door flares gestopt worden, en daarna ben je ook dood voor je de tweede kan afvuren.
Dan krijg je een chopper gunner die veel te goede auto-aim (op de PC) erin heeft zitten, die denk ik ook werkt op mensen met cold blooded. In ieder geval zonder cold blooded lukt het niet om een stinger te richten ook maar, laat staan een lock te krijge (ondertussen zie je de kills voor hem binnnenstromen), met cold blooded lukt het een enkele keer een stinger af te vuren die dan door flares gestopt worden, en daarna ben je ook dood voor je de tweede kan afvuren.
Natuurlijk werkt dat ding op mensen met Cold Blooded, van die perk word je niet onsterfelijk. Ze zien alleen geen rode vierkant om je heen, maar kunnen nog wel op je schieten als ze je zien.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Patch uitgebracht voor de PS3! De Xbox360 / PC versie komt er z.s.m. Het lijkt erop dat Microsoft (en Steam?) wat moeilijker zijn met het goedkeuren van patches. Zie hier het Twitter bericht van Robert Bowling:
fourzerotwo PS3 patch just went live! Includes the Akimbo 1887s re-balancing, fix for Prestige hack, & fix for Public "private" Match. 360/PC soon
Ik mag hopen dat de Unlimited Ammo hack niet meer binnen de 140 tekens van Twitter past......fourzerotwo The Xbox 360 version will be getting the same, just waiting on ETA on it's release. PC gets same plus fix for hacked textures & altered IWDs
[ Voor 26% gewijzigd door monnick op 19-12-2009 10:49 ]
Wat wordt bedoelt met de care package nade wat ik terugzie bij de knife setup? Is het iets om nog sneller te kunnen rennen?
Overigens mijn setups:
http://i39.photobucket.co...emprive/ScreenShot012.jpg
http://i39.photobucket.co...emprive/ScreenShot013.jpg
http://i39.photobucket.co...emprive/ScreenShot014.jpg
http://i39.photobucket.co...emprive/ScreenShot015.jpg
http://i39.photobucket.co...emprive/ScreenShot016.jpg
Inderdaad akimbo, if you can't beat them join them. Trouwens, als iemand met akimbo komt en je gaat naar prone is hij makkelijk uit te schakelen. Verder heb ik de nuke uit mijn killstreaks gehaald, ik vond het niet veel meer toevoegen. Op het gegeven moment is het een beetje saai aan het worden. Ik heb nu predator missle, harrier en chopper gunner, gisteren nog een 41 kill streak ermee gehaald.
Overigens mijn setups:
Inderdaad akimbo, if you can't beat them join them. Trouwens, als iemand met akimbo komt en je gaat naar prone is hij makkelijk uit te schakelen. Verder heb ik de nuke uit mijn killstreaks gehaald, ik vond het niet veel meer toevoegen. Op het gegeven moment is het een beetje saai aan het worden. Ik heb nu predator missle, harrier en chopper gunner, gisteren nog een 41 kill streak ermee gehaald.
Eerst lopen miepen dat iemand naar jou idee 'vervelend' is omdat hij de tube gebruikt en daarna ook nog een mes, en dan doodleuk gaan zeggen dat je de akimbo shotguns gaat gebruiken terwijl eigenlijk iedereen daar een hekel aan heeft. RaarAnoniem: 327937 schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 01:53:
Nu wachten tot ik level 67 en dan verander ik in een van die zo geliefde Akimbo noobs.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Met een care package marker kan je supersnel rennen.reemprive schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 10:50:
Wat wordt bedoelt met de care package nade wat ik terugzie bij de knife setup? Is het iets om nog sneller te kunnen rennen?
Overigens mijn setups:
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Geloof jij het zelf dat zon chopper gunner die hele map in 1x ziet mij ziet staan half achter een muurtje? Tuurlijk, hij sprayed gewoon ehle handel onder en de ingebouwde aimbot van heli + de area damage van die dingen killen gewoon alles.g0tanks schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 10:32:
Natuurlijk werkt dat ding op mensen met Cold Blooded, van die perk word je niet onsterfelijk. Ze zien alleen geen rode vierkant om je heen, maar kunnen nog wel op je schieten als ze je zien.
Er is een manier om heel vac 2 uit te schakelen op de pc versie van cod 6.
http://www.modernwarfail2...f-concept-video-included/
(bewijs, geen tutorial).
(bewijs, geen tutorial).
Toch wel geinig dat deze dus net gepatched zijn en vermoedelijk helemaal niet zo uber meer zijn. Dus dan toch maar overstappen op de tube?Sandyman538 schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 11:07:
[...]
Eerst lopen miepen dat iemand naar jou idee 'vervelend' is omdat hij de tube gebruikt en daarna ook nog een mes, en dan doodleuk gaan zeggen dat je de akimbo shotguns gaat gebruiken terwijl eigenlijk iedereen daar een hekel aan heeft. Raar
Het mag dan wel geen tutorial zijn, er staan genoeg technische gegevens in ter inspiratie.PacinoAllstars schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 11:37:
Er is een manier om heel vac 2 uit te schakelen op de pc versie van cod 6.
(bewijs, geen tutorial).
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Dat iedereen toch steeds met die scores bezig zijn,
Ik switch altijd heel vaak van classes, maar de Riot shield is toch echt koning
Soms weten ze helemaal niet wat ze moeten doen, en dan zie je ze rennen
. Gaan ze herhalen, gelijk ander wapen pakken en knallen maar 
Maja, als ze het wel weten ben je zo dood
Soms weten ze helemaal niet wat ze moeten doen, en dan zie je ze rennen
Riot shield werkt echter niet tegen mensen die goed zijn in knifen. Ik had een keer dat iemand telkens op me afrende en dan op 't laatste moment me in m'n zij een messteek gaf.Aight! schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 12:49:
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
True, maar ik moet zeggen dat mijn vinger ook snel bij de knife zit tegenwoordig.Anoniem: 267299 schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 02:40:
[...]
level maakt natuurlijk geen reet uit, kan je beter mensen met ongeveer zelfde k/d bij elkaar zetten.
Waarom moeilijk doen als je toch dichtbij bent? Grotere kans van winnen atm.
Knife only is makkelijk te pakken, niet naar je ironsight gaan en knallen, als hij iets te dicht bij komt KNIFEN
Pak vaak genoeg de knifers terug hoor
man ik hoop echt snel dat patch komt voor die kut akimbo shotguns noobs komt slaat nergins op hoe lang die range is met die gun
frans
kinder van 10/15jaar die denken dat ze alles weeten
ruis iemand heeft zijn mic heel tijd aan staan meer praat niet door
Fuck you en nog meer van die dingen
ander taal die niet ken
dit gewoon nog erger dan op pc
ik speel hem dan op Xbox360 en heb daar team chat al tijd uit staan dit is gewoon nog erger daar hoor je heel tijdsteveman schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 01:03:
Jemig, had onder het mom van "we proberen het weer eens" de tekstchat weer aangezet... Zit je weer een paar ronden lang het taalgebruik van een paar spelers te verbeteren "Nee, \"kutmongool\" is één woord.
frans
kinder van 10/15jaar die denken dat ze alles weeten
ruis iemand heeft zijn mic heel tijd aan staan meer praat niet door
Fuck you en nog meer van die dingen
ander taal die niet ken
dit gewoon nog erger dan op pc
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Ik was dit topic al kwijt. Shame on me
In je config file chatheight op 0 zetten in plaats van 4.Dimby schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 13:15:
Hoe kun je de textchat uit zetten in de pc versie?
Zijn ze ookal gepatched voor de PC-versie dan? Dat zou heel mooi zijn. Overigens heb ik nu de M16 + Grenade Launcher attachement, maar ik geburik die alleen tot ik red dot sight / AOEG scope / Holographic sight heb.Anoniem: 104511 schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 12:06:
[...]
Toch wel geinig dat deze dus net gepatched zijn en vermoedelijk helemaal niet zo uber meer zijn. Dus dan toch maar overstappen op de tube?
hier is het spel via Steam ook gepatched, alleen heb ik na de patch nog niet lagvrij kunnen spelen.
Even uitzoeken of dit een lokaal probleempje is
Even uitzoeken of dit een lokaal probleempje is
Net een ultieme noobclass aangemaakt om Danger Close dingen te unlocken (title / emblem / XP). Hoewel het noob is, werkt het wel erg goed 
Scar-H met Grenade Launcher
Thumper
Scavenger Pro
Danger Close
Dan begin je dus al met 4 nades die je kan afschieten en met danger close doen die heel veel damage. En dan nog over blauwe pakjes lopen voor grenade refills
Scar-H met Grenade Launcher
Thumper
Scavenger Pro
Danger Close
Dan begin je dus al met 4 nades die je kan afschieten en met danger close doen die heel veel damage. En dan nog over blauwe pakjes lopen voor grenade refills
Zelf loop ik inderdaad voor de lol ook weleens met mn schild rond, mooi vind ik mensen die schieten, stoppen en dan 'eehm, en nou?' en je gewoon aan staan kijken! xDAight! schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 12:49:
Dat iedereen toch steeds met die scores bezig zijn,
Soms weten ze helemaal niet wat ze moeten doen, en dan zie je ze rennen. Gaan ze herhalen, gelijk ander wapen pakken en knallen maar
Heb ik weer. Net 1 dag level 67, en dus akimbo model 1887, is dat ding vanochtend gepatcht
. Ding heeft nu echt totaal geen power meer, ik zet die classes maar weer terug op USP .45 met extended mags
.

Ik dacht al, hoe komt het dat ik bijna iedere akimbo 1887 neer kreeg
Dit topic is gesloten.