Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-07 18:35

The_Worst

Unox

Lees 3 berichten boven je?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
monnick schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 14:06:
Net een ultieme noobclass aangemaakt om Danger Close dingen te unlocken (title / emblem / XP). Hoewel het noob is, werkt het wel erg goed :P

Scar-H met Grenade Launcher
Thumper
Scavenger Pro
Danger Close

Dan begin je dus al met 4 nades die je kan afschieten en met danger close doen die heel veel damage. En dan nog over blauwe pakjes lopen voor grenade refills :P
Ik heb even je voorbeeld gevolgd, en gelijk meer dan een handvol titles and een paar emblems :P maar ik vind het soms zo vreemd dat een granaat heel vaak niet ontploft :S dan stuiterd ie wat en dat was het... reden? ondergrond? afstand?

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-06 11:24
JaWSnl schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 16:08:
[...]

Ik heb even je voorbeeld gevolgd, en gelijk meer dan een handvol titles and een paar emblems :P maar ik vind het soms zo vreemd dat een granaat heel vaak niet ontploft :S dan stuiterd ie wat en dat was het... reden? ondergrond? afstand?
Afstand die de granaat aflegt, zit een soort timer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174005

Wat een lulpatch, eerst halen ze de enige reden om door te levelen in prestige eruit (ownende shotguns ^^) en dan is vervolgens ook nog elke server laggende. Ondertussen kom ik er bij sommige niet eens meer op, dan zegt ie dat patch_mp.ff anders bij de server is ofzo :s (terwijl Steam mij niet meer wilt updaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-06 11:24
Ik vind de nerf van de 1887 echt enorm klote! :( In akimbo was deze inderdaad overpowered, maar single was het gewoon een goed wapen! Wat we nu hebben is een nutteloze shotgun in akimbo EN single.

Ik vond het altijd super om single 1887 te spelen en dat kan nu niet meer want de SPAS is gewoon vele malen beter nu! Bedankt IW! Je unlockt deze toch niet voor niks op 67??? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 10:46

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Anoniem: 174005 schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 16:35:
Wat een lulpatch, eerst halen ze de enige reden om door te levelen in prestige eruit (ownende shotguns ^^) en dan is vervolgens ook nog elke server laggende. Ondertussen kom ik er bij sommige niet eens meer op, dan zegt ie dat patch_mp.ff anders bij de server is ofzo :s (terwijl Steam mij niet meer wilt updaten)
Dat laatste kan natuurlijk komen omdat de ándere kant nog niet geüpdate heeft hé :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-08-2024
JeRyZ schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 14:12:
[...]

Zelf loop ik inderdaad voor de lol ook weleens met mn schild rond, mooi vind ik mensen die schieten, stoppen en dan 'eehm, en nou?' en je gewoon aan staan kijken! xD
Het mooiste is om de Riot Shield met Trowing Knife te gebruiken met de scavenger perk.
Dan zie je hem echt zo kijken van WTF moet hij met zijn riot shield en gaat wat stil staan.
Vervolgens gooi je je knife die je gewoon direct kan gebruiken :+
En met de scavenger perk zorg je weer dat je een nieuw mes krijgt anders moet je steeds zoeken waar je knife is.

Sommige beginnen al weg te rennen als ze me met mijn shield zien.
Enige probleem is Semtex ;(

[ Voor 6% gewijzigd door timskiej op 19-12-2009 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:04

beany

Meeheheheheh

timskiej schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 16:52:
Sommige beginnen al weg te rennen als ze me met mijn shield zien.
Enige probleem is Semtex ;(
Daarom vind ik mannetjes met shields ook wel grappig. Plak er gewoon semtex op, keer me om en ga door met waar ik mee bezig was. Maar ze zien er wel leuk uit met dat plastic dingetje :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-07 15:35
TroonStaal schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 00:04:
[...]

18 man op Rust :D Dat zo wel hilarisch zijn :P
Dat had ik gisteren in zo'n glitched match, geniaal _O-
Ik probeerde gewoon te killen maar dat was onmogelijk, granaten en shotgun-bullets vliegen je om de oren _O-

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Laatst online: 22-08-2024
beany schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 17:17:
[...]

Daarom vind ik mannetjes met shields ook wel grappig. Plak er gewoon semtex op, keer me om en ga door met waar ik mee bezig was. Maar ze zien er wel leuk uit met dat plastic dingetje :P
En dan ren ik lekker op je af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:27

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

MrOleo schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 23:57:
[...]

Lekker glitchen en er nog trots op zijn ook, gadverdamme. :|
trots, meh, heb gewoon ontzettend veel lol gehad, het spijt me dan dus echt verschrikkelijk dat jij het niet leuk vond.
falling_down schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 00:07:
[...]

Glitch? Het is een feature!

MW2 is not balanced for glitches!
jij snapt het ;)
en dan was het al een glitch in CS (sneller rennen met een mes)

overigens ren ik gewoon lekker met men P90 rond, zodat ik op afstand ook nog wat waard ben :) (en daar kills mee kan maken)

ffs, geloof dat er wat stuk is...
ik kan gewoon niets meer doen met MW2...
als ik zit te wachten op een game, klapt hij na 4 seconden compleet vast.
scherm zwart, alt tab kan naar een foutmelding, die ik niet kan zien, omdat het beeld zwart is (op taakbalk na)

had al reinstall gedaan (via optie van de cd), maar mocht niet baten.
zo hele game maar ff opnieuw installeren... hopen dat dat werkt.

hoe kan ik trouwens MW2 in andere directory installeren??

[ Voor 24% gewijzigd door TepelStreeltje op 19-12-2009 17:46 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174005

timskiej schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 17:38:
[...]

En dan ren ik lekker op je af :D
Makkelijkste manier om die challenge waarbij je een vijand bij z'n zelfmoord moet helpen te doen, en hij met z'n semtex zo van oh oeps :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:20
Hebben er hier mensen meerdere steam accounts? Ik heb namelijk mw2 en counter strike op mijn steam account, als ik mw2 wil spelen. en bijv mijn broertje Cs, kan dit niet omdat je maar 1 keer mag ingelogd zijn met je account. nu las ik ergens dat iemand voor elk steam spel een nieuw account maakte. zal dit gaan op 1 mail adres of moet je dan ook een nieuw mail adres aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Vandaag aan de MP begonnen, meteen tot level 17 gespeeld...de choas is minder erg als ik had verwacht. Je moet wel goed overal rekening mee houden, het is in dat opzicht wel wat drukker dan deel één. Spel is gewoon in een woord 'geweldig'. Heb al samen met een vriend de Spec Ops gedaan, alles op twee of drie sterren tot nu toe maar we willen alles op drie sterren. Dit moet zeker te doen zijn :)

SP had ik trouwens in 4 uur en 45 min uit, wel erg kort opzich...vond het verhaal beetje wazig maar de missies zijn super, net als de wapens.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:00
falling_down schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 00:07:
[...]

Glitch? Het is een feature!

MW2 is not balanced for glitches!
Tuurlijk is een driedubbele raket in je kont als je een care package marker in je hand houdt een feature, net als niet geraakt kunnen worden op hellingen in Ghost recon bijvoorbeeld. Dom van me...

Knifen met marathon/lightweight/pistol is leuk, doe ik ook af en toe, met zo een marker is triest, zeker met de ping die de meesten hebben.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:31
Vandaag op het begin gelijk een mooie match gedaan alleen dermate de tijd ging het steeds slechter. Zaten mooie kills tussen en sommige waren wat aan de domme kant door de persoon te willen knifen maar deze toch ineens omdraaide en mij knalde ;p

Stond ook op iemand (sniper campers) toen ineens en ik ging er ook op liggen :"D en hij maar blijven campen toen was ik het zat en kilde hem maar eens XD Vandaag ook cold-blooded pro gehaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net die akimbos geprobeerd, wat nerfen is niets mis mee maar dit slaat echt nergens op. Schoot 4 keer (2 x 2) close range, zag wel dat ik raakte maar geen kill. Echt overdone. Krijg je met zo'n jankende communitie. Dan maar weer terug naar mijn m93 of ranger akimbo. Kan men daar weer over zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:36
of dee SPAS-12, die shotgun is zwaaar under-rated. Hij is natuurlijk niet zo goed als de pre-nerf'd model. Maar ik kan er echt goed mee overweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

als echte tweaker wil ik gaan modden!

idee 1 : hotkeys om tussen 2 matches snel automatisch classes aan te maken
idee 2 : iets met de stats doen

stats ideeen:
telkens je een headhot hebt het UT geluidje "headshot" afspelen en eventueel de speler iets laten zeggen
wat stats van je gameplay: waar je meest mee killt of op welj bodypart je het meest schiet
of voor de clanwars: live wie gekilld wordt enz via IRC of twitter? ( :p ) of een eigen live page/tooltje

nog ideetjes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:10
Net voor de verandering eens een paar CTF matches geprobeerd maar goden, wat een kneuzenkermis zeg :')

Óf ze gaan zitten campen, óf ze zijn gewoon aan het tdm'en...

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327937

Dacuuu schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 18:23:
Hebben er hier mensen meerdere steam accounts? Ik heb namelijk mw2 en counter strike op mijn steam account, als ik mw2 wil spelen. en bijv mijn broertje Cs, kan dit niet omdat je maar 1 keer mag ingelogd zijn met je account. nu las ik ergens dat iemand voor elk steam spel een nieuw account maakte. zal dit gaan op 1 mail adres of moet je dan ook een nieuw mail adres aanmaken?
Geen idee, wat dacht je van proberen in plaats van vragen?

Trouwens, als je broertje CS wil installeren op zijn account, moet ie een nieuwe kopen.
Je kan de keycode van een spel maar één keer gebruiken, dan zit het spel aan dat account gekoppeld.

Dat is dan mooi lullig, want vorig weekend was er nog een actie dat er 75% korting was op CS bij Steam, kon je hem voor €5,- bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinsaddict
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04-2022
Anoniem: 327937 schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 19:59:
[...]

Dat is dan mooi lullig, want vorig weekend was er nog een actie dat er 75% korting was op CS bij Steam, kon je hem voor €5,- bestellen.
Dat was source .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-07 11:00
Dacuuu schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 18:23:
Je hebt wel een nieuw mailadres nodig ja =)

Heb zelf ook een stuk of 5 accounts, anders is het vervelend als je een keertje een spel wil doen terwijl iemand anders in huis een ander spel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Wil ik vandaag iemand die aan het snipen was neerschieten met mijn M9(sparen voor tactical knife), was ik vergeten dat ik van class was geruild en dat ik nu een stinger bij mij had.
Dus ik trek mijn stinger uit mijn achterzak en op dat moment draait hij zich om, gelukkig was hij ook zo verbaasd dat een teamgenoot hem kon neerschieten. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:00

BM

Moderator Spielerij
TroonStaal schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 19:59:
Net voor de verandering eens een paar CTF matches geprobeerd maar goden, wat een kneuzenkermis zeg :')

Óf ze gaan zitten campen, óf ze zijn gewoon aan het tdm'en...
Vanavond ook paar potjes geprobeerd, maar tis niet mijn ding. Enige wat werkt is campen bij de vlag. En hoewel die verdedigd moet worden, is er zo geen lol aan. Als je gaat aanvallen is het een garantie op doodgaan. Geen lol aan te beleven.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blargh, ik word elke keer pissed om de kleinste dingen als het net even niet gaat zoals ik wil.
Bijvoorbeeld als ik sniper ben, ik mijn adem inhoudt, op iemands hoofd richt en... ik word geknifed.
Of ik word 5 keer achter elkaar van achteren gekillt, dan heb ik zoiets van VFDOLSDFKESLF!!

Net vandaag trouwens voor het eerst '3rd person CTF' gespeeld, en man wat heb ik me vermaakt. Ik had voor het eerst iemand in mijn team die niet zei reageerde met STFU NOOB MUTED bij het horen van mijn stem, maar gewoon terugpraatte zonder zich meteen offensive te gedragen. Toen hebben we samen toch maar mooi even 12-0 gespeeld in CTF, het was overigens 5v5, Favela. Waarna een Pool uit het andere team ons begon uit te schelden, in het Pools :D

Singleplayer is trouwens echt leuk, behalve dan de meeste Ranger missies IMO. Alle Task Force 141 Missies vind ik helemaal geweldig, maar de Ranger missies, nah. Het komt meestal neer op 'ga daar heen, en zorg dat je minstens xx van de schietende enemies neerknalt zodat we naar het volgende punt kunnen, om daar hetzelfde te doen'. Na een tijdje hangt je dat wel de strot uit.

spoiler:
Ik was dan ook erg blij toen ik na het 'doen' van die missie waar je het Witte Huis moet 'bevrijden' zag dat mijn squad scripted pinned-down was en we er nooit levend weg zouden komen. Toen kwam de lichtflits van de helicopter en het spel switchde naar Task Force 141, YESS dacht ik. Maar nee hoor, even later zag je het vervolg, en kwam je squad van de Rangers toch nog levend weg na die EMP van Makarov.

Kan iemand mij trouwens de verhaallijn uitleggen? Voor zover ik het nu snap probeert die Makarov heel Amerika kapot te maken omdat hij Amerikanen haat. En verder?

Ga nu weer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
BM schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 22:47:
[...]

Vanavond ook paar potjes geprobeerd, maar tis niet mijn ding. Enige wat werkt is campen bij de vlag. En hoewel die verdedigd moet worden, is er zo geen lol aan. Als je gaat aanvallen is het een garantie op doodgaan. Geen lol aan te beleven.
Volgens mij is CTF gewoon één van de modes die alleen leuk zijn als je met bekenden samen speelt, anders is het gewoon een Moder Camping 2. Heb het ook geprobeerd maar na drie rondes dacht ik "laat maar". Als er van het andere team vijf man met akimbo 1887 rond de vlag hangen, dan is de lol er toch gauw af ;(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Anoniem: 327937 schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 22:51:

Kan iemand mij trouwens de verhaallijn uitleggen? Voor zover ik het nu snap probeert die Makarov heel Amerika kapot te maken omdat hij Amerikanen haat. En verder?

Ga nu weer spelen.
spoiler:
Voor zover ik weet is die Makarov eigenlijk een ondergeschikte van die knakker uit deel 1 maar omdat je die toen hebt gedood heeft hij vrij spel. Erg duidelijk is het mij ook niet waarom hij zo graag een derde wereldoorlog wil beginnen maar om maar The Dark Knight te citeren: "Some men just want to see the world burn".

Als je nog niet zo ver bent dat je in de Goelag geweest bent, lees dit niet:
spoiler:
Er is heel veel gekeken naar de film The Rock, de verhaallijn van Taskforce 141 is erg gelijkend op het script van deze film. Boze legerofficier wil met geweld genoegdoening en compensatie krijgen voor zijn gesneuvelde mannen. Dit boorduurt tevens voort op MW1, waarin men op een gegeven moment besloot een regiment amerikaanse soldaten op te offeren. De verbindende factor tussen TF141 en de Rangers is eigenlijk Captain Price, omdat hij veel meer weet wat er aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt TroonStaai.

Ohja, ik had een klein foutje gespot in de opening post.

Bij 'Poll: Welke deathstreak gebruik jij?' staat er Last Stand i.p.v. Final Stand.

No offense, viel me gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 335933

Iemand die dit spel op de PS3 speelt en wat hij ervan vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Kei-tof.
voor de rest: gamerankings

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
TroonStaal schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 23:00:
[...]
Als je nog niet zo ver bent dat je in de Goelag geweest bent, lees dit niet:
spoiler:
Er is heel veel gekeken naar de film The Rock, de verhaallijn van Taskforce 141 is erg gelijkend op het script van deze film. Boze legerofficier wil met geweld genoegdoening en compensatie krijgen voor zijn gesneuvelde mannen. Dit boorduurt tevens voort op MW1, waarin men op een gegeven moment besloot een regiment amerikaanse soldaten op te offeren. De verbindende factor tussen TF141 en de Rangers is eigenlijk Captain Price, omdat hij veel meer weet wat er aan de hand is.
spoiler:
ja dat viel me ook op, de "douches" in de goelag... de eerste keer dat ik het speelde viel het me al voordat ik bij het gat in de grond was op dat die ruimte sterk lijkt op de ruimte waar ze in de film door binnenkomen (met die balkonnen enzo), via de sewers... en ja hoor, tot mijn grappige verrassing zie ik precies een gat in de grond waar die in de film ook zat :P alleen! nu de andere kant op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06 17:11
Is jullie ook al opgevallen dat er in de MP in de map Afghan een sampletje zit wat voor 95% hetzelfde klinkt als: "ik ga je wassen!". 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Laatst online: 11-07 15:54
Hoe bedoel je sampeltje ?
Ik hoor wel vaak de geluiden Bambi en Tango Sucka (betekend tango down)

Waar hoor je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 00:20
Daniozi schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 20:30:
[...]

Je hebt wel een nieuw mailadres nodig ja =)

Heb zelf ook een stuk of 5 accounts, anders is het vervelend als je een keertje een spel wil doen terwijl iemand anders in huis een ander spel doet.
heb even een ander mail adres gepakt, en daar 2 steam accounts op gemaakt. en dat werkt tot nu toe! je krijgt wel melding van dat er al een steam account op dat mailadres staat.maar je kan gewoon doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Herr Flicker schreef op zondag 20 december 2009 @ 11:41:
Hoe bedoel je sampeltje ?
Ik hoor wel vaak de geluiden Bambi en Tango Sucka (betekend tango down)

Waar hoor je dat?
Tango Sucka
Barack O B
Bambi
YO MOTHA

Er waren er nog meer grappige we doen ze altijd na op Skype of Vent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:59
TroonStaal schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 23:00:
[...]

spoiler:
Voor zover ik weet is die Makarov eigenlijk een ondergeschikte van die knakker uit deel 1 maar omdat je die toen hebt gedood heeft hij vrij spel. Erg duidelijk is het mij ook niet waarom hij zo graag een derde wereldoorlog wil beginnen maar om maar The Dark Knight te citeren: "Some men just want to see the world burn".
spoiler:
Wanneer hebben wij Makarov eigenlijk gedood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
RetroTycoon schreef op zondag 20 december 2009 @ 11:54:
[...]

spoiler:
Volgens mij niet ....

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:59
Nee, dat dacht ik ook al, maar ik vond het opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:50

RayNbow

Kirika <3

RetroTycoon schreef op zondag 20 december 2009 @ 11:54:
[...]

spoiler:
"die" verwijst naar een ander persoon. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321068

Boem boem boem, I want u in mah room :9
Heb eergister mijn eerste Tactical Nuke gehaald, gister nog een en vandaag 2. Vond het wel grappig om er foto's van te maken omdat ik een nuke gewoon ubervet vindt (behalve als je loopt te winnen en iemand nuke'd je O-) )

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/10d9slv.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/30nenp3.jpg

Perks voor de gene die het willen weten:

Name: Sjoerd
Prim: M16A4, Silenced, Blue tiger
Second: Magnum, Tactical knife
Equipement: Semtex
Sec. gren: 2x Stun
Perk 1: Scavanger
Perk 2: Cold-Blooded
Perk 3: Ninja
DS: Painkiller

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 321068 op 20-12-2009 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-07 15:12
Vanmorgen was er een patch voor CoD6 voor de ps3, weet iemand wat er verandert is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
@Fishticks mag ik vragen welk level je dan bent ;p Doe je goed (als GodBlade1) bent. 35 kills 1 death dat haal ik komende 50 jaar nog niet eens :"D

Edit. Laat maar ik zie al dat je 57 bent :+

Zometeen weer spelen :D

[ Voor 13% gewijzigd door DannyBevers op 20-12-2009 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-07 22:24
Mag schreef op zondag 20 december 2009 @ 11:50:
[...]

Tango Sucka
Barack O B
Bambi
YO MOTHA

En mijn favoriete van de miltia: Hes godda gun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu die akimbo 1887 de kracht heeft van een balletjespistool heb ik een nieuw favoriet secondary weapon: Akimbo G18.

Eigenlijk dom dat ik dit niet eerder heb ontdekt, ik maak er meer kills mee als met de 1887.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
RayNbow schreef op zondag 20 december 2009 @ 13:12:
[...]

"die" verwijst naar een ander persoon. :p
Ja, die bedoel ik inderdaad. Die vent (naam even kwijt) die je in deel 1 eerst zijn arm eraf schoot en daarna op het einde dan toch te pakken kreeg. Als ik het introfilmpje goed heb begrepen was dat een soort van mentor voor Makarov en de enige die hem nog in toom kon houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321068

DannyBevers schreef op zondag 20 december 2009 @ 14:27:
@Fishticks mag ik vragen welk level je dan bent ;p Doe je goed (als GodBlade1) bent. 35 kills 1 death dat haal ik komende 50 jaar nog niet eens :"D

Edit. Laat maar ik zie al dat je 57 bent :+

Zometeen weer spelen :D
Uhuh en nu al 58 :9 ga deze vakantie i.i.g. nog prestigen, als iemand mee wilt gamen ik vind het goed (en 35K maak je door eerst even op 7 te komen, Harriers inroepen, je krijgt je Chopper Gunner en voilà. Mijn broertje heeft nu zelfs Harrier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-07 16:55
Vandaag met de hele groep uit gemaakt voor cheaters nadat eentje van ons 3 kills achter elkaar had met een knife.

6 man op skype met ground war _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Dorest0rm op 20-12-2009 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-07 15:13

rCk

reemprive schreef op zondag 20 december 2009 @ 14:55:
Nu die akimbo 1887 de kracht heeft van een balletjespistool heb ik een nieuw favoriet secondary weapon: Akimbo G18.

Eigenlijk dom dat ik dit niet eerder heb ontdekt, ik maak er meer kills mee als met de 1887.
Hehe ja, en als je rapid fire + akimbo op die G18 doet, niet normaal. Nee dat is niet nodig. G18 is echt een goed wapen, en in akimbo is het echt een perfecte side arm. Je switched hem snel en een enemy heb je echt binnen no time down. Is ook een van mn favoriete side arms. Ranger akimbo is ook leuk, maarja. Jammer dat ik nog niet bij de 1887 uitgekomen was qua level. Maar dat maakt me niet echt uit.

Qua diversiteit en attachments op de wapens vind ik het echt wel een hele stap vooruit. Echt mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
Anoniem: 321068 schreef op zondag 20 december 2009 @ 15:19:
[...]

Uhuh en nu al 58 :9 ga deze vakantie i.i.g. nog prestigen, als iemand mee wilt gamen ik vind het goed (en 35K maak je door eerst even op 7 te komen, Harriers inroepen, je krijgt je Chopper Gunner en voilà. Mijn broertje heeft nu zelfs Harrier)
Ik heb wel bij mijn killstreak rewards de harrier unlocked. Maar de Chopper helaas nog niet. Ben op dit moment 38 en krijg pas op 47 weer een kans om de volgende te unlocken 8)7

Maar ik neem aan dat je Ground war eerder zoveel kills krijgt dan bij bijvoorbeeld team war zoals ik altijd doe :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren mijn eerste triple kill in 1 schot. Op Derail was het andere team A aan het capturen, ik schoot op het groepje bij de vlag. 3 kills met 1 kogel, echt cool. Ook 4 man die aan kwam stormen in 5 a 6 seconden neergelegd, ik moet eerlijk zeggen dat dit mij eerder niet lukte. Het mooie is, ik heb mijn muisvoetjes vervangen omdat ik frictie voelde en blijkbaar verbetert het mijn aim aanzienlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik doe het over het algemeen aardig goed maar die wat hogere killstreaks haalde ik met MW1 aardig wat makkelijker dan met MW2.
Mijn hoogste killstreak nu is 13 of 15 dacht ik met MW1 was dat ergens midden 20.

Ik heb ook geen idee waar ik bv die sentryguns het beste kan plaatsen, ik haal daar eigenlijk nooit meer dan 2-3 kills mee als ik geluk heb.
Dat zal wel wat met map kennis te maken hebben :)

Over mijn accuracy ben ik wel te spreken, die zit nu op 18.66% dacht ik en klimt nog gestaag zelfde geld voorkill/death ratio wat nu op 1.60 zit en die gaat ook nog steeds langzaam omhoog.

(x360)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
Kills: 1219
Headshots: 93
Assist: 164
Streak: 6
Deaths: 2364
Time Played: 1d 11h 20m

Nog niet echt goed maarja ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Als je maar plezier hebt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-07 19:29
vandaag me eerste cheaters tegengekomen:

Denny Crane BMF
Alan Shore BMF

Beide hadden rond de 100 kills - 4 deads ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

Afbeeldingslocatie: http://img710.imageshack.us/img710/9726/photo0091.jpg

:/

cheaters :')

op de xbox trouwens, vraag me toch af hoe ze het klaarkrijgen

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 218213 op 20-12-2009 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Dorest0rm schreef op zondag 20 december 2009 @ 15:19:
Vandaag met de hele groep uit gemaakt voor cheaters nadat eentje van ons 3 kills achter elkaar had met een knife.

6 man op skype met ground war _/-\o_
Ach, ik ga op Favela altijd knifemonky'en maar ik moet zeggen dat als tegenstanders de akimbo shotgun (die dubbelloops, niet de 1887) hebben ik kan rennen wat ik wil maar dat ze dan toch wel omleggen :P Geen probleem, dan verzin ik wel wat anders :D

trouwens, ik moet voordat ik alles op de M4A1 heb unlocked nog 100 headshots maken. In totaal 350! Hoe komen ze erbij :( Gaat weer dagen duren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

TroonStaal schreef op zondag 20 december 2009 @ 15:49:
[...]
trouwens, ik moet voordat ik alles op de M4A1 heb unlocked nog 100 headshots maken. In totaal 350! Hoe komen ze erbij :( Gaat weer dagen duren :P
Vind die challenges ook iets wat overdreven, je bent echt uren en uren bezig om alles te unlocken. Beetje jammer, in deel één had ik de meeste wapens wel vrijgespeeld maar ik ging niet voor red/blue. Heb meestal toch een paar favoriete wapens, maar voor de die-hards onder ons: succes.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-07 12:30
Ik zit al een tijdje in de Steam group :P (als naam Styxxy). Momenteel zit ik op level 42, maar mijn muis (Razer Copperhead, 4 jaar oud) was eergisteren gesneuveld... interne kabelbreuk (usbkabel zit 90° geplooid waar hij binnenkomt). Ach ja, nog 4 dagen en ik krijg mijn nieuwe muis, een Razer Imperator.

Qua kills/deaths ratio zit ik net onder de 1. Hier even kort mijn stats uit de barracks:
- Wins: 85
- Losses: 86
- Ties: 0
- Win streak: 7

- Kills: 1695
- Headshots: 185
- Assists: 365
- Streak: 9
- Deaths: 2015

Time playes: 0d 21h 51m

Ik gebruik momenteel een M4A1 en een Inventor, hangt wat van map af, de M4A1 geniet wel mijn voorkeur (vind het een geweldig wapen). Verder gebruik ik als perks de "scavenger pro", "stopping power pro" en "scrambler pro"; het zijn niet mijn favoriete perks, maar ik heb bijna de challenges ervan completed (XP is belangrijk). De M4A1 zit ik ook erg ver qua challengers, enkel de FMJ challenge moet ik nog doen en ik zit ook al op Marksman VI (bijna VII). Oja, de headshots zit ik op V momenteel, maar nu wordt het echt wat te zot qua aantal dat je moet halen.

[ Voor 4% gewijzigd door Styxxy op 20-12-2009 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
NeoMe schreef op zondag 20 december 2009 @ 15:53:
[...]

Vind die challenges ook iets wat overdreven, je bent echt uren en uren bezig om alles te unlocken. Beetje jammer, in deel één had ik de meeste wapens wel vrijgespeeld maar ik ging niet voor red/blue. Heb meestal toch een paar favoriete wapens, maar voor de die-hards onder ons: succes.
Ja, en ik maar denken dat ik er was met 250 headshots. Niet dus :(

Vraag me trouwens af of dan die callsigns stacked zijn, dus als je zeg maar prestige 1 unlocked je dan meteen de gewone ook hebt. Kan iemand daar wellicht wat over zeggen, kan het namelijk niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie de opvolger van mijn Deathadder. Ziet er veelbelovend uit de Imperator :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Waar kun je instellen welke poorten de game moet gebruiken? UPnP staat aan maar NAT type staat nog steeds op strict. Ik probeer met meerdere PCs achter dezelfde NAT te gamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Anoniem: 218213 schreef op zondag 20 december 2009 @ 15:45:
[afbeelding]

:/

cheaters :')

op de xbox trouwens, vraag me toch af hoe ze het klaarkrijgen
Haha, en als ik dan terug denk aan dit forum toen de game net uit was. De console had zoooveel voordelen tov de PC, oa door het gecheat. Zo zie je maar weer, mensen die cheaten heb je overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-07 15:16
Lol, vandaag met een grenade een C4 tot ontploffing gebracht :D.
Gevolg, 3 gasten dood! Nu heb ik een ubervette callsign die ik nog nooit had gezien (the Domino Effect)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnermo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-06 00:26

Gnermo

All about that bass!

Hebben ze de range aangepast van de 1887 met 1.0.174?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Olaf van der Spek schreef op zondag 20 december 2009 @ 16:46:
Waar kun je instellen welke poorten de game moet gebruiken? UPnP staat aan maar NAT type staat nog steeds op strict. Ik probeer met meerdere PCs achter dezelfde NAT te gamen...
Misschien heb je wat aan deze handleiding voor het open gooien van je router:
[PC] CoD MW2 - Handleiding NAT openen op Sitecom router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
UDP port 28960 dus. Dat lijkt niet voldoende en werkt zoiezo maar voor een enkele PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:09
Ik zat vanmiddag in een "bugged" server/host. Waar dus geen einde aan was te kennen.

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2r751g6.jpg

En zojuist zat ik gewoon een match naar Ground War te zoeken, wordt ik in eens in een private "server" neergezet van free-for-all met 18 man :/ Wel raar allemaal. Maar goed ik kan bijna aan me eerste prestige beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Gezien je score deed je het anders lang niet slecht :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Ik word nog altijd even hard afgemaakt door 1887 als in 1.0.172 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:09
TroonStaal schreef op zondag 20 december 2009 @ 18:52:
Gezien je score deed je het anders lang niet slecht :9
Ik vond het best leuk hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Yes 69/69 Sterren, samen met een maat van mij alles op Veteran gehaald ( 90G ).
***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ****

Mocht er nou echt iemand niet uitkomen, wil ik eventueel wel helpen. DM me maar en voeg me daarna toe op xbox live aub.

[ Voor 27% gewijzigd door NeoMe op 20-12-2009 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
FirebladeX Ik werd ook ineens in een verkeerde server gegooid.

Net voor eerste keer in Rust gespeeld. Wat een chaos level is dat damn. Niet 1 seconden rustig kunnen schieten voordat ik dood was x_X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
In Rust wordt je ooit gerespawned tegelijkertijd met iemand anders zo weinig spawnplaatsen hebben ze precies :)
Af en toe met toetsenbord rammen als je op 1 minuut 15 keer doodgaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
Ben nu een beetje die M4A1 aan het unlocken (attachements). Maar dat wapen heeft toch een lekker geluid zeg _/-\o_ Verder is het wel een lekker wapen, maar geeft niet echt veel damage helaas.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Timocos schreef op zondag 20 december 2009 @ 20:56:
Ben nu een beetje die M4A1 aan het unlocken (attachements). Maar dat wapen heeft toch een lekker geluid zeg _/-\o_ Verder is het wel een lekker wapen, maar geeft niet echt veel damage helaas.
Met stopping power en full metal jackets doet die anders behoorlijk wat damage hoor :P
maar ook zonder iets, met 1-2 headshots ben je al klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325725

net een knife(noob)monkey klasje aangemaakt, wel geinig, maar een shotgun is toch leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-07 15:12
Wat vinden jullie van de nieuwe 1887? Is die echt veel minder sterk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228929

Ik heb via Steam toch maar eens een keer CoD aangeschaft. MW2 is mijn eerste in de reeks en verloopig ook de enigste. Ik hou wel van de moderne shit enzo.

Ik al veel gehoord over de "Vliegveld Scene" en persoonlijk dacht ik dat dit weer een beetje aanstellerij was omdat ik dacht dat je op die burgers kon schieten, maar toen het zover was kreeg hier toch een behoorlijk fout gevoel van. Ik vond dus ook wel een beetje waardeloze scene die niet echt veel toevoegd in de campaign.

Campaign was zoals verwacht kort en ik kon het ook niet echt volgen. Daarnaast was het ook niet zo boeiend, maar de "Special Events" waren daarintegen wel gaaf. Na 5 uur campaign ofzo direct door naar multiplayer waar dit spel om draait.

Ik verbaasde mij meteen hoeveel voordeel een lvl70 heeft tegenover een lvl20. Als lvl20 heb je geen M16, Akimbo, Last Stand en Heartbeat Sensor. Het is wel gaaf dat je dat soort dingen kan unlocken maar ik mis gewoon de gafe spullen.

Daarnaast, wat is nou beter?
Hardline of Stoppingpower?
Scavanger, Bling of Sleight of Hand?
Tar-21 of M16?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Laatst online: 15-04-2024
Anoniem: 228929 schreef op zondag 20 december 2009 @ 21:48:
Ik verbaasde mij meteen hoeveel voordeel een lvl70 heeft tegenover een lvl20. Als lvl20 heb je geen M16, Akimbo, Last Stand en Heartbeat Sensor. Het is wel gaaf dat je dat soort dingen kan unlocken maar ik mis gewoon de gafe spullen.
Ik kan me als level 70 anders nog best vermaken met de M4A1.
Niets mis mee, en die heb je als level 20 ook.
De heartbeatsensor kan je gewoon vrij spelen als je dat wilt, en die heb je redelijk snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Anoniem: 228929 schreef op zondag 20 december 2009 @ 21:48:

Daarnaast, wat is nou beter?
Hardline of Stoppingpower?
Scavanger, Bling of Sleight of Hand?
Tar-21 of M16?
Als lvl 70 heb je eigenlijk geen voordeel ten opzichte van lage levels imo, misschien minder keus, maar ik heb op lvl 70 alsnog classes bestaande uit perks/wapens die van lvl 1-10.

En wat betreft je overige vragen mbt perks; dat heeft puur met je eigen voorkeur te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Ik speel als lvl 65 anders nog steeds heel veel met de M4A1.

En je kan ook de voorgedefiniëerde classes kiezen, dan heb je al wapens en perks die je pas later kan unlocken. Wapens kan je natuurlijk ook nog gewoon van de grond pakken, dan werken ze ook.
Of de Copycat deathstreak, neem je ook alles over van een andere speler ook als je het zelf nog niet unlocked hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 07:00

BM

Moderator Spielerij
NeoMe schreef op zondag 20 december 2009 @ 19:17:
Yes 69/69 Sterren, samen met een maat van mij alles op Veteran gehaald ( 90G ).
***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ****

Mocht er nou echt iemand niet uitkomen, wil ik eventueel wel helpen. DM me maar en voeg me daarna toe op xbox live aub.
Vanavond ook de laatste missies gehaald samen met een vriend van me. Wet Work was a bitch, maar uiteindelijk gehaald. Laatste breach stuk is klote :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Haha zojuist een class aangemaakt met Danger Close, en dan een RPG en GL. Supervet.

Ik zoek btw nog iemand voor die Spec Ops dingen! Voeg me aub toe: Tyrant100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

BM schreef op zondag 20 december 2009 @ 22:03:
[...]

Vanavond ook de laatste missies gehaald samen met een vriend van me. Wet Work was a bitch, maar uiteindelijk gehaald. Laatste breach stuk is klote :p
Ik vond Wet Work op zich wel meevallen, enige irritante is dat je telkens heel het level weer opnieuw moet doorlopen als je een klein foutje maakt bij de laatste breach.

Explosive Work op veteran is belachelijk moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Kills: 22309
Headshots: 1397
Assist: 2249
Streak: 16
Deaths: 21429
Time Played: 8d 3h 10m

Begin beetje pijn te krijgen in mijn polsen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Graviton12 schreef op zondag 20 december 2009 @ 22:56:
Kills: 22309
Headshots: 1397
Assist: 2249
Streak: 16
Deaths: 21429
Time Played: 8d 3h 10m

Begin beetje pijn te krijgen in mijn polsen :O
holy crap, neem eens een keer een pauze zou ik zeggen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Ik kan niet, nog 7 prestige levels te gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Hier ziet het minder rooskleuriger uit:

Afbeeldingslocatie: http://users.edpnet.be/phunc/mw2stats.jpg

Deze week heb ik enkel nog maar Hardcore gespeeld en het ziet er naar uit dat het zo zal blijven. Er wordt serieuzer gespeeld en je moet meer opletten. Spijtig dat Ricochet alleen bij HQ en S&D is, had ook af en toe TDM gedaan zonder 4-5x per game door teammates neergeschoten te worden. Al bij al blijft het spel me boeien, had het met heel die heisa niet verwacht. Je gaat het al snel missen als het er niet is, die dedicated servers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
level 69, begin te twijfelen of ik prestige wel in wil gaan.. speel best actief maar what are the odds? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, net mijn duizendste kill met de Scar gemaakt :) 2500 kills wordt me iets te bont en levert te weinig punten op. Dus ik ga verder met de ACR :) Verder ben ik nu veel Perk challenges aan het doen. Ik heb al een paar perks helemaal (d.w.z. challenge VI halen en het icon unlocken) uitgespeeld: Stopping Power, Cold Blooded (veel werk!), Scavenger, Ninja, Scrambler, Steady Aim. :)

Ben nu bezig met Danger Close icon unlocken. Nu bijna 250 explosive kills gemaakt met die perk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Ik ben ook bezig om alle perk challenges te doen. Sleight of Hand is ook wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geert de Graaf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:54
Is er een manier om terug naar lvl 0 te gaan. Ik heb een weddenschap met mijn broertje afgesloten daarvoor moet ik helaas wel bij 0 beginnen tips?

Geert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

R_W schreef op zondag 20 december 2009 @ 22:29:
[...]

Ik vond Wet Work op zich wel meevallen, enige irritante is dat je telkens heel het level weer opnieuw moet doorlopen als je een klein foutje maakt bij de laatste breach.

Explosive Work op veteran is belachelijk moeilijk.
Bedoel je High Explosive? Die vind ik juist best wel makkelijk als de goede taktiek hebt gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
Grappig dat sinds CoD4 de meeste mensen zich zo op die statistics en unlocks richten. Ik zie spellen liever zonder al die zooi.
Veel mensen lijken bijna als doel te hebben challenges te voltooien, wapens unlocken, wat deftige plaatjes unlocken en een mooie K/D ratio te hebben, en discussies op forums gaan ook bijna allemaal over die zaken.

'Vroegah' (CoD1, CoD2) waren spelers naar mijn gevoel veel minder bezig met scores en ratio's en keken gewoon naar hoe iemand speelde.

Nu weet ik dat jullie nooit iemand beoordelen op zijn K/D ratio, rank etc etc. :+
Maar zijn zulke spellen niet gewoon veel leuker zonder al die extraatjes?

Misschien moet ik gewoon terug naar CoD1 of CoD2, jammer dat de community zo gekrompen is na CoD4 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

IW.net is een drama. Zojuist 8 minuten gewacht, gewoon met de stopwatch ernaast. Om te janken.

@Daniozi; ik snap je punt wel. vandaar: promod voor CoD4, en zodra IW toegeeft aan dedi's, zal dit ook wel komen voor CoD6. De community is er, just not as big as it was.

See you in another life, brother.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Mag schreef op zondag 20 december 2009 @ 11:50:
[...]

Tango Sucka
Barack O B
Bambi
YO MOTHA

mijn favo is: Afonil Tralisad!

...of iets dergelijks :P

EDIT:

het betekend zoiets als "target eliminated" en het is portugees... "alvo" betekend target in het portugees, dus dat zou kunnen kloppen, ben alleen nog niet achter het 2/3e woordje!

[ Voor 24% gewijzigd door KnEuTeR op 21-12-2009 00:54 ]

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
DM.Aram schreef op maandag 21 december 2009 @ 00:31:
IW.net is een drama. Zojuist 8 minuten gewacht, gewoon met de stopwatch ernaast. Om te janken.

@Daniozi; ik snap je punt wel. vandaar: promod voor CoD4, en zodra IW toegeeft aan dedi's, zal dit ook wel komen voor CoD6. De community is er, just not as big as it was.
ProMod doe ik inderdaad eigenlijk alleen nog maar in CoD4. Geen killstreak reward/perk/wapen gerelateerde irritaties. Beste speler wint gewoon. =)

Ik zelf heb niet veel vertrouwen dat er ooit nog dedi severs en/of mod tools komen, maar als die er komen moet ik toch maar eens heroverwegen het spel te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Geert de Graaf schreef op maandag 21 december 2009 @ 00:01:
Is er een manier om terug naar lvl 0 te gaan. Ik heb een weddenschap met mijn broertje afgesloten daarvoor moet ik helaas wel bij 0 beginnen tips?
Doe prestige??

of maak een nieuw account aan?

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
KnEuTeR schreef op maandag 21 december 2009 @ 00:42:
[...]

Doe prestige??

of maak een nieuw account aan?
Prestige zou alleen maar werken als ze daadwerkelijk allebei op hoogste level zitten. Misschien moeten ze daar nog een tijd voor spelen.

Nieuwe account maken gaat alleen voor PS3 op. Voor de Xbox zou je opnieuw Gold aan moeten schaffen en op de PC zou je het spel opnieuw moeten kopen.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.