Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SemperFidelis schreef op zondag 20 december 2009 @ 22:18:
Haha zojuist een class aangemaakt met Danger Close, en dan een RPG en GL. Supervet.

Ik zoek btw nog iemand voor die Spec Ops dingen! Voeg me aub toe: Tyrant100.
Ik toevallig ook! Speel je op PC?

Steam naam: 94Frozen94

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:33
The Xbox 360 version will be getting the same, just waiting on ETA on it's release. PC gets same plus fix for hacked textures & altered IWDs
6:05 PM Dec 18th from Tweetie
Ben benieuwd wanneer die komt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 00:46:
[...]

Ik toevallig ook! Speel je op PC?

Steam naam: 94Frozen94
O sorry, was vergeten dat het xbox360 was :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Vandaag de M14 vrijgespeeld, en wat is dat een geweldig wapen. Zeg maar geen recoil, goeie damage met stopping power. Alleen niet al te veel kogels, maar daar valt nog wel mee te leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
Exitium schreef op maandag 21 december 2009 @ 01:55:
Vandaag de M14 vrijgespeeld, en wat is dat een geweldig wapen. Zeg maar geen recoil, goeie damage met stopping power. Alleen niet al te veel kogels, maar daar valt nog wel mee te leven.
Bedoel je niet de m4? De m14 is alleen in multi als de m21 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn score tot dusver:
Afbeeldingslocatie: http://i39.photobucket.com/albums/e164/reemprive/ScreenShot007-1.jpg

Mijn K/D ratio gaat gelukkig omhoog nu. Met het unlocken van zaken als tactical knife zakt je ratio behoorlijk in. De gewonnen matches zijn wel dramatisch, ik hoop dat dat een beetje gaat verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Djmaddox schreef op maandag 21 december 2009 @ 00:02:
[...]

Bedoel je High Explosive? Die vind ik juist best wel makkelijk als de goede taktiek hebt gevonden.
High Explosive is idd erg simpel als je weet hoe. Beetje lame is het wel, maar goed. Beide Echo missies met Juggernauts zijn goed te doen, de allerlaatste is eigenlijk gewoon simpel. Al met al zijn de Echo missies absoluut niet de moeilijkste die in het spel zitten :)
Wel blij dat ik 'm nu op 1000/1000 heb. Nu nog zien dat ik de MP naar lvl70 ga trekken, nog maar 30 levels te gaan. Met mijn scoreverloop is dat nog een week of 15... :X schiet niet op :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Prachtig dat sommige mensen niet weten dat de 1887's gecapped zijn _/-\o_ , heel mooi om te zien dat ze op je af komen rennen, hun schoten lossen en je nog steeds staat en ze gewoon knifed.

gisteren al 20 keer voor cheater uitgemaakt omdat het gebeurde _/-\o_ eindelijk geen instakill wapens meer.

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat2005
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online
Relis schreef op maandag 21 december 2009 @ 02:05:
[...]

Bedoel je niet de m4? De m14 is alleen in multi als de m21 :P
Het is echt de m14 in de multi hoor ;) Het is de m14 ebr (Mod 0 Enhanced Battle Rifle)
, een opgewaardeerde versie van de oude m14. Zie ook Wikipedia: Mk 14 Mod 0 Enhanced Battle Rifle

[ Voor 20% gewijzigd door mat2005 op 21-12-2009 08:57 ]

Canon Eos 40d, 28-105 F3.5-F4, 18-55 is F3.5-F5.6, Lowepro Slingshot 350AW, 70-200mm F4L,580EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nu er nu ongeveer 4 dagen online speeltijd opzitten, en ik moet zeggen dat ik het spel redelijk goed gebalanceerd vind. Aan het begin dacht ik dat de grote hoeveelheid killstreak rewards voor veel chaos en uitgebalanceerde taferelen zou zorgen. Dit is echter totaal niet het geval vind ik. Altijd heb ik 1 class uitgerust met een Stinger + Cold Blooded Pro + Scavenger om vijandelijke killstreaks te vernietigen. Dit is meestal een fluitje van een cent. Zodra er een Harrier / Chopper Gunner of Pave Low van de vijand aan komt vliegen, schakel ik naar die class en haal ik binnen de kortste keren hun chopper o.i.d. neer. Voor UAV's, Harriers en helicopters heb je 1 schot van een stinger nodig en voor een Chopper Gunner en Pave Low 2 schoten.
De enige killstreak die erg moeilijk neer te halen is, is de AC-130. Deze vuurt meerdere flares en is ook redelijk snel weer vertrokken. Deze probeer ik meestal niet neer te halen en dan ga ik even binnen schuilen. De AC-130 is gebalanceerd door de lange reloadtijden en de korte tijd dat je er in kan vliegen. :)

Met de nieuwe patch (die op de Xbox overigens nog niet live is) zijn de akimbo shotgunners ook gebalanceerd :) Verder kan ik niet erg veel ongebalanceerde dingen bedenken momenteel. Zo'n knife class (Marathon, Lightweigth, Commando) zou ik niet ongebalanceerd willen noemen, gewoon achter je kijken ;)

Wat vinden jullie van de balans? (a.u.b. geen reacties van gefrustreerde PC gamers die geen dedicated servers hebben en alles van MW2 afzeiken :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Ja de balans is goed. Had ik eigenlijk niet verwacht zonder een publieke beta, maar knap van IW.
ACR heeft geen recoil, lage damage etc. Alleen vind ik wel dat die killstreaks ongebalanceerd zijn hoor.. Als je eenmaal een streak hebt, gaat het steeds beter. Een AC130 op Wasteland, damn als ik dat heb gaan er meestal een paar gasten van de tegenstander weg :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 16:35
Daniozi schreef op maandag 21 december 2009 @ 00:27:
Grappig dat sinds CoD4 de meeste mensen zich zo op die statistics en unlocks richten. Ik zie spellen liever zonder al die zooi.
Veel mensen lijken bijna als doel te hebben challenges te voltooien, wapens unlocken, wat deftige plaatjes unlocken en een mooie K/D ratio te hebben, en discussies op forums gaan ook bijna allemaal over die zaken.

'Vroegah' (CoD1, CoD2) waren spelers naar mijn gevoel veel minder bezig met scores en ratio's en keken gewoon naar hoe iemand speelde.

Nu weet ik dat jullie nooit iemand beoordelen op zijn K/D ratio, rank etc etc. :+
Maar zijn zulke spellen niet gewoon veel leuker zonder al die extraatjes?

Misschien moet ik gewoon terug naar CoD1 of CoD2, jammer dat de community zo gekrompen is na CoD4 ;(
Ik vind het ook niet interesant hoeveel kills iemand maakt met een accuracy van 9% en een kdratio van niks maar meer hoe weinig die schiet en zelf dood gaat.
Blazen met een AUG HBAR net zo lang tot die dood is is dan ook voor mij out of the question

b.v.

kijk naar 1:15 of 1:30 dat zou ik echt NOOIT doen

ik schiet dan maar liever niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
SemperFidelis schreef op zondag 20 december 2009 @ 22:18:
Haha zojuist een class aangemaakt met Danger Close, en dan een RPG en GL. Supervet.

Ik zoek btw nog iemand voor die Spec Ops dingen! Voeg me aub toe: Tyrant100.
Ik moet ook nog een boel Spec Ops leveltjes halen, ben alleen niet erg goed... ik heb je toegevoegd, we kunnen wel kijken wat wel en niet lukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 12:09

Soggney

Zeekomkommer

Wat ik me eigenlijk afvraag, gebruikt er iemand de shotgun van de AR's? Want de tubers zullen deze tochwel al hebben geunlocked?

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Soggney schreef op maandag 21 december 2009 @ 09:40:
Wat ik me eigenlijk afvraag, gebruikt er iemand de shotgun van de AR's? Want de tubers zullen deze tochwel al hebben geunlocked?
Heb het even geprobeerd, maar vind het niks. Voor close range kun je de AR zelf wel gebruiken. Voor long range gebruik ik liever de tube :) Sowieso zijn shotguns niet mijn ding, heb in totaal geloof ik pas 5 kills met een shotgun gemaakt. Ook geen class (meer) waar ze op zitten, neem liever een stinger mee.

[ Voor 18% gewijzigd door BM op 21-12-2009 09:44 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:40

Yor

Yor1313#2571

KnEuTeR schreef op maandag 21 december 2009 @ 00:38:
[...]

mijn favo is: Afonil Tralisad!

...of iets dergelijks :P

EDIT:

het betekend zoiets als "target eliminated" en het is portugees... "alvo" betekend target in het portugees, dus dat zou kunnen kloppen, ben alleen nog niet achter het 2/3e woordje!
Niet dat ik portugees spreek maar " Alvo neutralizar" lijkt er dan meer op ?

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:14
Ik vind het trouwens wel een beetje ruk dat als je OpFor speelt in de stad (dus Brazilië of het MO) dat je beter zichtbaar bent dan TF141/Seals. De dagelijkse tshirts en felgekleurde hoofddoeken zijn toch een stuk beter te zien dan de camo helmen.
Aan de andere kant, bij subbase zijn de seals weer beter te zien dan de Russen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

Daniozi schreef op maandag 21 december 2009 @ 00:39:
[...]

ProMod doe ik inderdaad eigenlijk alleen nog maar in CoD4. Geen killstreak reward/perk/wapen gerelateerde irritaties. Beste speler wint gewoon. =)

Ik zelf heb niet veel vertrouwen dat er ooit nog dedi severs en/of mod tools komen, maar als die er komen moet ik toch maar eens heroverwegen het spel te kopen.
Ik heb daar toch wel vertrouwen in, omdat de console al geunlocked is en er al mensen daadwerkelijk op dedi's hebben gespeeld. Gewoon afwachten dus!

See you in another life, brother.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Ik heb een aantal vragen met betrekking CoD MW2.

CoD MW2 loopt bij mij een stuk trager dan een CoD MW en CoD WaW.
Bij de vorige 2 delen haalde ik nomaliter gemiddeld zo’n 60 fps op1600x1200x4AA@high settings. Nu haal ik maximaal 45 fps met vrij frequent drops naar 25 fps op 1280x1024x4AA@high settings.
Nou ben ik benieuwd met welke settings jullie spelen en welke framerate jullie gemiddeld halen?

Daarnaast valt me op dat als ik “Find Server” klik en daarna de Game Type, dat ik in een door Steam bepaalde server wordt geduwd. Ik kan zelf geen server meer selecteren uit een lijst.
Is dit normaal?

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:45

g0tanks

Moderator CSA
Als je dat wil weten, vermeld dan de specs van je PC erbij anders zegt het aantal FPS ook helemaal niets.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:40

Yor

Yor1313#2571

Indy91 schreef op maandag 21 december 2009 @ 10:07:

Daarnaast valt me op dat als ik “Find Server” klik en daarna de Game Type, dat ik in een door Steam bepaalde server wordt geduwd. Ik kan zelf geen server meer selecteren uit een lijst.
Is dit normaal?
Lees jij het topic eigenlijk wel? Volg je het nieuws? Google maar eens!

En ja, het is normaal, iets met geen dedicated servers, IW.net en Steam. Google maar eens! ;)

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BM schreef op maandag 21 december 2009 @ 09:43:
[...]

Heb het even geprobeerd, maar vind het niks. Voor close range kun je de AR zelf wel gebruiken. Voor long range gebruik ik liever de tube :) Sowieso zijn shotguns niet mijn ding, heb in totaal geloof ik pas 5 kills met een shotgun gemaakt. Ook geen class (meer) waar ze op zitten, neem liever een stinger mee.
Je had waarschijnlijk nog geen akimbo 1887.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuinstoel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-01 16:36
reemprive schreef op maandag 21 december 2009 @ 07:47:
Mijn score tot dusver:
[afbeelding]

Mijn K/D ratio gaat gelukkig omhoog nu. Met het unlocken van zaken als tactical knife zakt je ratio behoorlijk in. De gewonnen matches zijn wel dramatisch, ik hoop dat dat een beetje gaat verbeteren.
Waarom ga je niet de prestige mode in? Je hebt echt ziekelijk veel kills enz :+

Afbeeldingslocatie: http://www.renewillemsen.nl/dump/stats-mw2.jpg

Ik wil voor eind van het jaar nog prestige level 1 gehaald hebben. Of dat gaat lukken is maar de vraag want naar level 70 heb ik ook 1 maand + 1 week gedaan 8)7 .

Heb trouwens gister met marathon pro, lightweight pro, commando pro, vector fmj, usp .45 tactical knive gister een nuke gehaald door bijna alleen maar te kniven. Natuurlijk in combinatie met een Harrier killstreak en een Chopper Gunner killstreak :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
reemprive schreef op maandag 21 december 2009 @ 10:29:
[...]

Dat is zoooo vorige week :P
Bovendien bedoelt hij waarschijnlijk de shotgun attachment voor assault rifles. Die gebruik ik ook nooit eigenlijk en je hebt er ook niet zo gek veel aan volgens mij. Kan je beter de Ranger akimbo op secondary hebben.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:11
reemprive schreef op maandag 21 december 2009 @ 10:29:

Ik vind de ranger in akimbo ook vrij sterk, het nadeel is dat je maar 4 rounds hebt. Meestal is dat genoeg.
Heb er ook vrij vaak 1 shot 1 kill mee. Ik gebruik ze op de kleine mappen icm de aug bar.
De 1887 akimbo raap ik altijd op als ik hem tegenkom, die is idd een beetje overpowered (nu dus wss niet meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
@g0tanks:
specs: zie mijn onderschrift.

@Yor
Ik heb het spel pas onlangs aangeschaft, dus ik volg het topic pas een aantal dagen.

En ja, ik wist dat je geen dedicated servers kon draaien. Misschien ben ik wel onwetend, maar het hoeft Steam/IW toch niet te weerhouden om meer servers beschikbaar te stellen, om zelf een server en/of map te kiezen?

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

Indy91 schreef op maandag 21 december 2009 @ 10:41:
@g0tanks:
specs: zie mijn onderschrift.

@Yor
Ik heb het spel pas onlangs aangeschaft, dus ik volg het topic pas een aantal dagen.

En ja, ik wist dat je geen dedicated servers kon draaien. Misschien ben ik wel onwetend, maar het hoeft Steam/IW toch niet te weerhouden om meer servers beschikbaar te stellen, om zelf een server en/of map te kiezen?
Het klinkt misschien heel erg logisch om mapkeuze en zulk soort dingen in een spel te implementeren, maar MW2 is niet gebalanceerd voor keuze.

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer unlock je akimbo? En wat ik eigenlijk de beste manier om snel in rank te stijgen? Zoveel mogelijk kills, wapens en attachments unlocken of challenges halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:13
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 10:47:
Wanneer unlock je akimbo? En wat ik eigenlijk de beste manier om snel in rank te stijgen? Zoveel mogelijk kills, wapens en attachments unlocken of challenges halen?
Beide..

Er mag trouwens nu wel een map pack uitkomen. En die akimbo shotguns |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 10:47:
Als je bij je secondary weapons kijkt, kan je de challenges zien. Alle 2ndary kan je akimbo doen en een aantal submachineguns ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 20-08 09:51
Misschien een wat rare vraag maar ik stel ze hier toch maar :P

Zijn er hier PC-gamers (weet niet of consolegamers er ook last van kunnen hebben) die soms koude handen krijgen tijdens het gamen?
M'n handen beginnen niet echt te zweten maar zijn vooral precies ijsblokken!
En dit komt niet grotendeels door het koude weer atm want ik denk dat het in de zomer ook wel eens gebeurde.
Ik speel wel hoofdzakelijk met een tshirt aan, waardoor mijn arm bloot op de tafel ligt. Maar die is niet van hout ('warmbloedig') bv, maar van metaal ('koudbloedig'). Mss heeft dit invloed?
Ook het hier goed warm maken heeft niet echt nut.

Probleem is dat ik dan veel minder nauwkeurig kan mikken met de muis. 8)7

Ik heb op internet er wat gelijkaardige topics over gelezen: sommigen zeggen dat dit gewoonweg kan liggen aan een slechte bloedsomloop.
Maar ik las een handige remedie die ik nu toepas: :D Dunne handschoenen aandoen >:)
Het lijkt echt te helpen en ik blijf nauwkeurig mikken.

(Mss doe ik er eens de vingertoppen af, à la Nico Bellic in GTAIV ;) )

Nog gamers die dit toepassen, of nog een oplossing weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
(jarig!)
Geert de Graaf schreef op maandag 21 december 2009 @ 00:01:
Is er een manier om terug naar lvl 0 te gaan. Ik heb een weddenschap met mijn broertje afgesloten daarvoor moet ik helaas wel bij 0 beginnen tips?
prestige

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram

DM.Aram

DMTZ.i

Net even gespeeld, Care Package en mijn 'SpecOps' class. Je sprint, niet normaal. Samen met Marathon en Lightweight ben je een dodelijk projectiel. Haalde een 11 killstreak met alleen een knife.
Wat ik trouwens wel een rot challange vind is die waar je een Care Package op iemands hoofd moet laten vallen, misschien ga ik dat maar eens samen met een vriend doen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiswat schreef op maandag 21 december 2009 @ 10:48:
[...]

Beide..

Er mag trouwens nu wel een map pack uitkomen. En die akimbo shotguns |:(
Komt er een mappack dan? Ik las ergens voor de Xbox maar ik speel op de PS3.
TroonStaal schreef op maandag 21 december 2009 @ 10:50:
[...]

Als je bij je secondary weapons kijkt, kan je de challenges zien. Alle 2ndary kan je akimbo doen en een aantal submachineguns ook.
Ah thanks, dacht eigenlijk dat het een perk was :o Pas vorige week aangeschaft... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Asgaro schreef op maandag 21 december 2009 @ 10:51:

Zijn er hier PC-gamers (weet niet of consolegamers er ook last van kunnen hebben) die soms koude handen krijgen tijdens het gamen?
En dit komt niet grotendeels door het koude weer atm want ik denk dat het in de zomer ook wel eens gebeurde.
Ik speel wel hoofdzakelijk met een tshirt aan, waardoor mijn arm bloot op de tafel ligt. Maar die is niet van hout ('warmbloedig') bv, maar van metaal ('koudbloedig'). Mss heeft dit invloed?

Ik heb op internet er wat gelijkaardige topics over gelezen: sommigen zeggen dat dit gewoonweg kan liggen aan een slechte bloedsomloop.
Maar ik las een handige remedie die ik nu toepas: :D Dunne handschoenen aandoen >:)

Trek een trui aan? Damn, een t-shirt, het is -5.
Of leg een kleedje over je metalen tafel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SemperFidelis schreef op maandag 21 december 2009 @ 11:01:
[...]

Trek een trui aan? Damn, een t-shirt, het is -5.
Of leg een kleedje over je metalen tafel.
Het is -5, dus? Mijn kamertemperatuur is gewoon 20/21 graden hoor, dus ik kan prima in een t-shirt rondlopen. Hij zit niet buiten. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tynos
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 17:53

Zet je Cold Blooded perk uit ;)

Neem risico's in wat jij geloofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
bram1984 schreef op maandag 21 december 2009 @ 11:02:
[...]

Het is -5, dus? Mijn kamertemperatuur is gewoon 20/21 graden hoor, dus ik kan prima in een t-shirt rondlopen. Hij zit niet buiten. |:(
Dan nog, waarom in een t-shirt lopen. Als je koude armen hebt is dan toch wel een mogelijke oplossing dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:44
Net weer een Nuke gekregen, derde Nuke van me hele leven. Op Skidrow, Barret Thermal Scope. Beetje die gang in campen en toen kreeg ik 2 double's en toen wat losse kills. Harrier strike, chopper gunner, toen ik uit chopper gunner kwam stond ik op 20-0. Ik had dus nog 5 kills nodig. Beetje campen en ja hoor daar wastie dan :D. Alleen jammer dat iedereen je gelijk cheater noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SemperFidelis schreef op maandag 21 december 2009 @ 11:11:
[...]

Dan nog, waarom in een t-shirt lopen. Als je koude armen hebt is dan toch wel een mogelijke oplossing dacht ik zo.
Daarnaast heeft ie het over koude handen, en geen koude armen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Het is hier tien graden binnen en ik heb nergens last van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37

Nou mijn oudste broer had dit ook, nu ben ik de oudste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

I_am_akira schreef op maandag 21 december 2009 @ 09:14:
[...]

Van op youtube comments:
If you want to be succesfull at this game, you have to play with a cool actitude, and use more strategy and not going to the battle like if u were RAMBO.

Rambo O+

Gisteren ben ik uitgemaakt voor noobtuber:
- Don't you feel no shame?!
- No skillz !

op die laatste antwoordde ik "No social life" ha :P

Maar die grenade launchers op de rifles zijn wel dikke fun en ik ben er ook nog eens goed mee :*)
En dan als side arm nog eens een grenade launcher 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram

DM.Aram

DMTZ.i

Afbeeldingslocatie: http://imgrr.com/files/zhgtuzh75e9k42vtsjum.png
Volgens mij klopt die tijd niet helemaal, ik heb veel langer gespeeld ;(
Ik ga volgens mij best prima? Ik speel op de PC (f2a Steam: ReAram).

Heb vrij lang doorgespeeld in level 70 (Akimbo shotties), maar begon me gewoon te ergeren aan die standaard 5 slots, nu heb ik er dus één extra. Ik moet zeggen, bevalt me prima.

Mijn classes:
Afbeeldingslocatie: http://imgrr.com/files/lhqkc13cvpvr0t11ywxr.png
Main class, gebruik ik samen met de TAR-21 het meest. De perks spreken voor zich, soms zou bling wel handig zijn voor extended mags.
Afbeeldingslocatie: http://imgrr.com/files/dac2uk7mh7p8ti0ub1cv.png
Intervention, straight forward. Gewoon fijne sniper. Scrambler omdat ik dat ook eens wilde proberen. Werkt prima.
Afbeeldingslocatie: http://imgrr.com/files/99zrqaaaqeqjkjkvcfun.png
Idem.
Afbeeldingslocatie: http://imgrr.com/files/9292slvqp64vhw6w2ngp.png
Ik twijfel nog over mijn UMP, ik heb tijdje P90 gehad maar daar vind ik niks aan.
Afbeeldingslocatie: http://imgrr.com/files/5wawogmdh5jtcqxcrsx1.png
Stealth, spreekt voor zich.
Afbeeldingslocatie: http://imgrr.com/files/xq0fa0r6tnmdawmtb1ih.png
Striker zojuist gekregen, best fijn wapen. Voor prestige nooit gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Simpel knowhow van natuurkunde toepassen;

Metaal geleid warmte redelijk goed, vandaar dat het ook koud aanvoelt. Combinatie van blote armen en koude metalen tafel betekend dat veel van je lichaamswarmte al door de tafel word opgenomen en afgevoerd voordat het je hand bereikt. Dat gecombineerd met de minimale (hand) inspanningen die je verricht, die juist lichaamswarmte opwekken, zorgt ervoor dat je hand dus niet goed op temperatuur kan blijven.

Oplossing is door iets "warms" onder je arm te leggen of zoals je zelf al doet, handschoenen aan te trekken. De tweede optie lijkt me echter een beetje overdreven voor iets wat makkelijker op te lossen is.
Je kunt ook altijd nog gewoon een houten bureau aanschaffen/maken ;)

Overigens een tabel waarin je kunt zien dat ik geen poep praat:

http://www.joostdevree.nl.../warmtegeleiding_meer.htm

Hoe lager dus het getal in de eerste kolom des te beter isoleert het en des te minder warmte er dus "gestolen" wordt.
Ijzer behoort tot een van de meest geleidende materialen in die tabel.
Volgens dezelfde tabel kun je dus ook het beste een tafel van kurk nemen. Of minerale wol maar dat is niet echt vormvast ;) Piepschuim is nog beter.

[ Voor 24% gewijzigd door ScytheNL op 21-12-2009 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 20-08 09:51
Deathscythehell schreef op maandag 21 december 2009 @ 11:31:
Simpel knowhow van natuurkunde toepassen;

Metaal geleid warmte redelijk goed, vandaar dat het ook koud aanvoelt. Combinatie van blote armen en koude metalen tafel betekend dat veel van je lichaamswarmte al door de tafel word opgenomen en afgevoerd voordat het je hand bereikt. Dat gecombineerd met de minimale (hand) inspanningen die je verricht, die juist lichaamswarmte opwekken, zorgt ervoor dat je hand dus niet goed op temperatuur kan blijven.

Oplossing is door iets "warms" onder je arm te leggen of zoals je zelf al doet, handschoenen aan te trekken. De tweede optie lijkt me echter een beetje overdreven voor iets wat makkelijker op te lossen is.
Je kunt ook altijd nog gewoon een houten bureau aanschaffen/maken ;)
Ok, bedankt allen!
Denk dat ik iets onder m'n armen zal leggen. Wel zien dat dat 'iets' dan goed meeglijdt met mijn arm.
En anders terug naar de dunne handschoenen :P

@ Tynos: Zou ik onmiddellijk doen, weliswaar gebruik ik die niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Of je trekt een trui of longsleeve aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Daniozi schreef op maandag 21 december 2009 @ 00:27:
Grappig dat sinds CoD4 de meeste mensen zich zo op die statistics en unlocks richten. Ik zie spellen liever zonder al die zooi.
Veel mensen lijken bijna als doel te hebben challenges te voltooien, wapens unlocken, wat deftige plaatjes unlocken en een mooie K/D ratio te hebben, en discussies op forums gaan ook bijna allemaal over die zaken.

'Vroegah' (CoD1, CoD2) waren spelers naar mijn gevoel veel minder bezig met scores en ratio's en keken gewoon naar hoe iemand speelde.

Nu weet ik dat jullie nooit iemand beoordelen op zijn K/D ratio, rank etc etc. :+
Maar zijn zulke spellen niet gewoon veel leuker zonder al die extraatjes?

Misschien moet ik gewoon terug naar CoD1 of CoD2, jammer dat de community zo gekrompen is na CoD4 ;(
vroeger ken men echt wel naar k/d ratio en of je eerste was geworden of niet. Zeker aangezien het allemaal ffa was of tdm boeide hoe je speelde ook niet.

Dit klinkt een beetje als "die goede oude tijd" terwijl het helemaal zo geweldig was.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Ik vind die challenges juist vet. Heb je nog wat om voor te spelen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
SemperFidelis schreef op maandag 21 december 2009 @ 12:08:
Ik vind die challenges juist vet. Heb je nog wat om voor te spelen :p.
Vind de challenges langdradig aangezien je soms 1000 kills ofzo met dat wapen nodig hebt :/ Ik ga nu maar weer eens spelen kijken of ik nu wel in de goede server word gezet ;)

Misschien dat ik nog iemand zie in Team deathmatch met dezelfde naam als hier op tweakers. En natuurlijk op de XBOX 360 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:42

beany

Meeheheheheh

Ach, bij CoD4 vond ik dat je te snel op level 60 zet. Nu heb je tenminste nog lang plezier met alles halen.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:21
Ze mogen van mij wel wat doen aan de matching op level; als ik met mijn level 2 een map induik stikt het er van de level 50+. Maakt het allemaal wel wat lastiger in mijn ogen

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wackmaniac schreef op maandag 21 december 2009 @ 12:34:
Ze mogen van mij wel wat doen aan de matching op level; als ik met mijn level 2 een map induik stikt het er van de level 50+. Maakt het allemaal wel wat lastiger in mijn ogen
Het level zegt meer over de speelduur die iemand erin heeft gestoken, dan de daadwerkelijke skills.

Ik (lvl 36) speel voornamelijk HQ Pro en FFA, en het komt met behoorlijke regelmaat voor dat ik boven iemand eindig die in de lvl 50/60 zit. Zegt dus geen ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
(jarig!)
bovendien heb je nog de prestige hackers die prestige 7 lvl 70 zijn. maar nog geen deuk in een pakje boter schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Idd, bij CoD5 had je nog zoiets dat je de eerste 8 levels bij allemaal lotgenoten zat. Leek mij wel een goed systeem. Maar in principe maakt het weinig uit. Toen ik level 10 was had ik een hogere kd dan nu, dus het ging wel goed.

[ Voor 11% gewijzigd door SemperFidelis op 21-12-2009 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
Iets klopt er weer eens niet ik kies namelijk Groundwar en waar kom ik .. in free for all ben ik dom of zie ik dit nu fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proxx schreef op maandag 21 december 2009 @ 12:53:
bovendien heb je nog de prestige hackers die prestige 7 lvl 70 zijn. maar nog geen deuk in een pakje boter schieten.
dat is inderdaad een lachertje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
DannyBevers schreef op maandag 21 december 2009 @ 13:07:
Iets klopt er weer eens niet ik kies namelijk Groundwar en waar kom ik .. in free for all ben ik dom of zie ik dit nu fout?
Wss in een gehackte game terecht gekomen, zeker in Rust met 18 spelers haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Ja of er zijn geen mensen meer die maar level 2 zijn he omdat de game al een tijd uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
wimpie007 schreef op maandag 21 december 2009 @ 13:14:
[...]

Wss in een gehackte game terecht gekomen, zeker in Rust met 18 spelers haha
Klopt dat is niet te doen maar ik kom nu telkens in de verkeerde server ik snap der niks meer van :X

Ohja ben net wel ff lvl 40 geworden _/-\o_ heb nu de M16A4 unlocked ik ga denk ik eens kijken hoe mooi dat wapen is tijdens een wedstrijd als men server het dit keer wel goed doen |:(

[ Voor 23% gewijzigd door DannyBevers op 21-12-2009 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:36
Er moet gewoon een vote komen voor het veranderen van de host. Het is zo dramatisch, ik kom zo vaak in een server waar alleen de host een goede ping heeft. En als je dan netjes vraagt of ie wilt leaven, trekt ie zich daar natuurlijk niet van aan, terwijl hij eigenlijk voor iedereen het spel verpest. Met een vote host change lijkt mij dat alles beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:23

PoweRoy

funky!

Fist schreef op maandag 21 december 2009 @ 13:29:
Er moet gewoon een vote komen voor het veranderen van de host. Het is zo dramatisch, ik kom zo vaak in een server waar alleen de host een goede ping heeft. En als je dan netjes vraagt of ie wilt leaven, trekt ie zich daar natuurlijk niet van aan, terwijl hij eigenlijk voor iedereen het spel verpest. Met een vote host change lijkt mij dat alles beter is.
Je kan toch zelf ook leaven :? Blijkbaar kan hij wel goed spelen maar de rest niet, zou jij zelf leaven dan?

Zelf nog geen echte lag problemen tegengekomen (soms could not connect). Dus speelt erg lekker, zou wel dedicated servers willen hebben om het makkelijker bekenden tegen te komen ipv iedereen te gaan invited op steam en dan samen games joinen...

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Gister een party gemaakt met 4 man. Tis toch niet makkelijk om samen in een game te komen. Wat een ellende zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:36
PoweRoy schreef op maandag 21 december 2009 @ 13:33:
[...]

Je kan toch zelf ook leaven :? Blijkbaar kan hij wel goed spelen maar de rest niet, zou jij zelf leaven dan?

Zelf nog geen echte lag problemen tegengekomen (soms could not connect). Dus speelt erg lekker, zou wel dedicated servers willen hebben om het makkelijker bekenden tegen te komen ipv iedereen te gaan invited op steam en dan samen games joinen...
Ik leave idd wel als er aan mij gevraagd wordt om te leaven omdat ik lag veroorzaak. Toch zie ik geen tegenargument voor een vote voor host change.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Idd gewoon zelf weggaan. Maar op zich zou het spel niet enkel migrations kunnen doen als een host weggaat, maar ook als alle overige spelers een hoge ping hebben.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Ik zou sowieso meer opties willen zien qua voten. Mapvote of mode vote lijkt me al heel wat. En heeft iemand al eens voor elkaar gekregen om ingame van team te wisselen? Dat staat nu mooi grijs te wezen maar heb het nog nooit functioneel te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Fastman schreef op maandag 21 december 2009 @ 11:30:
[...]
Maar die grenade launchers op de rifles zijn wel dikke fun en ik ben er ook nog eens goed mee :*)
Je kan er ook moeilijk slecht mee zijn. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Als ik zie hoelang ik nu speel sinds ik het spel gekocht hebt, sta ik er echt van de te kijken hoe het komt dat er zoveel lvl60 en lvl 70 mensen rondlopen.
Gezien de tijd dat ik erin steek (goed ik heb overdag werk) ben ik toch wel benieuwd hoe die dat voor elkaar hebben gekregen

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voutloos schreef op maandag 21 december 2009 @ 13:35:
Idd gewoon zelf weggaan. Maar op zich zou het spel niet enkel migrations kunnen doen als een host weggaat, maar ook als alle overige spelers een hoge ping hebben.
Inderdaad, maar het is heel moeilijk om te zien of je een hoge ping hebt, IW werkt met "bars". Bij 4 bars zat je <50, bij 3 bars 50-100, 2 bars 100-150 en 1 bar >150 volgens mij.
Nog 5 te gaan :)
Vandaag heel eventjes gespeeld, een uurtje geloof ik. Op Afghan domination had ik al snel 7 kills maar ik zat op de vijandige-basis. Het scheelde niet veel of ik was mijn KS kwijt, maar toch, had het volgehouden, kreeg CG en daar was hij: Tactical Nuke.

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/nzkhhk.jpg

Mijn "S(super)S(silent)N(ninja)P(pwnage)" set
Prim.: M16A4, silencer, blue tiger
Sec.: Enalaatste shotgun, silencer
Equipement: Claymore (is in sommige maps echt fijn)
Perk 1: Scavanger pro
Perk 2: Cold-Blooded pro
Perk 3: Ninja pro
DS: Painkiller

Killstreaks:
Harrier: 7 kills
Chopper Gunner: 11 kills
Tactical Nuke: 25 kills

Dus nog 5 nukes en dan krijg ik mijn embleem :9~ had overigens vandaag al 5x harrier en 4x chopper gunner maar soms wordt je harrier of chopper gunner meteen uit de lucht geschoten :z

En nog +- 5 harriers en 9 chopper gunners en dan heb ik ook hun emblem! :+
Wilt iemand ook even een paar potjes spec ops spelen (via XBL)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
TroonStaal schreef op maandag 21 december 2009 @ 13:35:
En heeft iemand al eens voor elkaar gekregen om ingame van team te wisselen? Dat staat nu mooi grijs te wezen maar heb het nog nooit functioneel te zijn.
Dat is juist een enorme verbetering, bij cod4 wilden mensen nog wel eens en masse wisselen naar het winnende team. :r

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

SemperFidelis schreef op maandag 21 december 2009 @ 13:05:
[...]

Idd, bij CoD5 had je nog zoiets dat je de eerste 8 levels bij allemaal lotgenoten zat. Leek mij wel een goed systeem. Maar in principe maakt het weinig uit.
Ik dacht ook, dat is wel handig, maar na de overstap van MW1 naar CoD5 haalde ik daar per ronde zo'n 25 kills en praktisch geen deaths. Dus met een beetje ervaring in FPS ben je daar zo weer doorheen. En zoals eerder gezegd, die rang zegt (vaak) niks over skills, alleen over de vrije tijd van de persoon in kwestie.
TroonStaal schreef op maandag 21 december 2009 @ 13:35:
Ik zou sowieso meer opties willen zien qua voten. Mapvote of mode vote lijkt me al heel wat. En heeft iemand al eens voor elkaar gekregen om ingame van team te wisselen? Dat staat nu mooi grijs te wezen maar heb het nog nooit functioneel te zijn.
Volgens mij kan dat alleen als je een private match speelt.
g0tanks schreef op maandag 21 december 2009 @ 13:55:
[...]

Als je van de ene kant van de kamer naar de andere kant schiet kun je inderdaad niet missen, maar ik maak er soms ook wel long distance kills mee. Quarry, vanaf het sniperplekje als je bij capture point A naar boven loopt, de hele map overschieten (gericht, dus niet willekeurig) naar een sniper aan de andere kant. Kill. Dat is toch een stuk lastiger en dan haal ik zelfs voldoening uit zo'n kill. :)

Ter illustratie (klikbaar):
Afbeeldingslocatie: http://ultraxs.com/thumb-0527_4B2F73BD.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Sandyman538 op 21-12-2009 14:17 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

g0tanks schreef op maandag 21 december 2009 @ 13:55:
[...]

90% van de mensen die standaard met een GL rondlopen kunnen er niet mee schieten. Als je gaat reloaden als ik voor je sta omdat je eerste schot niet ontplofte ben je gewoon het haasje.

Als je daarnaast wel ermee kan schieten is het echt frustrerend voor het andere team. Vooral in dingen als domination/hq/die bom plaats type

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sc0rPi0N schreef op maandag 21 december 2009 @ 13:58:
Als ik zie hoelang ik nu speel sinds ik het spel gekocht hebt, sta ik er echt van de te kijken hoe het komt dat er zoveel lvl60 en lvl 70 mensen rondlopen.
Gezien de tijd dat ik erin steek (goed ik heb overdag werk) ben ik toch wel benieuwd hoe die dat voor elkaar hebben gekregen
Dit zijn voornamelijk mensen die full-time werken (dus geen huiswerk), nog bij papa en mama wonen (dus kleertjes worden gewassen, eten wordt voor ze gekookt, boodschappen wordt voor ze gedaan), en geen vriend/vriendin hebben. Als je daar ook nog eens een slecht sociaal leven bij optelt (weinig vrienden = weinig de deur uit), dan kun je wel bedenken hoeveel tijd deze mensen over hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

I_am_akira schreef op maandag 21 december 2009 @ 09:14:
[...]

Ik vind het ook niet interesant hoeveel kills iemand maakt met een accuracy van 9% en een kdratio van niks maar meer hoe weinig die schiet en zelf dood gaat.
Blazen met een AUG HBAR net zo lang tot die dood is is dan ook voor mij out of the question

b.v.
[video]

ik schiet dan maar liever niet
hij schiet heel gericht eerst op een enemie die beweegt en daarna op 2 stationary targets. ik vind het sprayen nog wel meevallen eigenlijk, zeker gezien het feit dat hij met een LMG speelt. als het nou een sniper was ok, dan zou het slecht zijn

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

bram1984 schreef op maandag 21 december 2009 @ 14:16:
[...]

Dit zijn voornamelijk mensen die full-time werken (dus geen huiswerk), nog bij papa en mama wonen (dus kleertjes worden gewassen, eten wordt voor ze gekookt, boodschappen wordt voor ze gedaan), en geen vriend/vriendin hebben. Als je daar ook nog eens een slecht sociaal leven bij optelt (weinig vrienden = weinig de deur uit), dan kun je wel bedenken hoeveel tijd deze mensen over hebben. :P
pff wat een gelul. Ik woon al eeuwen niet meer thuis en toch al 1x geprestiged tot 70. Vriend van mij heeft evenveel played en zit maar op 36 dus echt het is niet alleen maar tijdsgebonden. Ik speel gewoon selectief met wapens/combinaties om zoveel mogelijk achievementxp te krijgen. En ik pwn ook gewoon dus dan krijg je meer xp per potje :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Vraagje: Hoe haal je bij accolades de "The Show " - 10 kills/ no deaths.
Had net een killingstreak gehaald van zeker 17 wel icm harrier en AC130, gaat het dan alleen om 10 kills met je gun ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:57
Sandyman538 schreef op maandag 21 december 2009 @ 14:12:
[...]
Als je van de ene kant van de kamer naar de andere kant schiet kun je inderdaad niet missen, maar ik maak er soms ook wel long distance kills mee. Quarry, vanaf het sniperplekje als je bij capture point A naar boven loopt, de hele map overschieten (gericht, dus niet willekeurig) naar een sniper aan de andere kant. Kill. Dat is toch een stuk lastiger en dan haal ik zelfs voldoening uit zo'n kill. :)

Ter illustratie (klikbaar):
[afbeelding]
Moet je eens voor de gein je noobtoob recht omhoog schieten (dus gewoon in de lucht) en dan daarmee iemand killen, dat is pas lastig maar best leuk :D (kon ook al in cod4)

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Sandyman538 schreef op maandag 21 december 2009 @ 14:12:
Als je van de ene kant van de kamer naar de andere kant schiet kun je inderdaad niet missen, maar ik maak er soms ook wel long distance kills mee.
Ik vind toch dat ik een talent heb met die grenade launcher ! :P
In Afghan, van aan het vliegtuig recht naar binnen in de bunker enz. *Floep* +100 :D
of 200 of meer en dan begint het gewhine >:)

Wat ik niet vaak zie (misschien omdat ik geen S&D speel tot nu toe) is het gericht gooien van granaten.
Misschien ook omwille van de C4 die we nu hebben, maar in bijvoorbeeld mohaa, daar heb ik daaagen geoefend op het gooien van granaten die afketsen via via om op een bepaalde plaats te komen :P Er werden zelfs tutorials over gemaakt

[ Voor 31% gewijzigd door ? ? op 21-12-2009 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
@FishTicks Dus nog 5 nukes en dan krijg ik mijn embleem had overigens vandaag al 5x harrier en 4x chopper gunner maar soms wordt je harrier of chopper gunner meteen uit de lucht geschoten

--

Dit kan ik goed geweest zijn :"D zat ook ff in domination en kwam regelmatig wel eens zo'n irritante harrier en chopper tegen in de lucht die haal ik altijd gelijk naar de grond :D Ik word gek van die injected servers ik haat het spelen op deze manier doordat ik random in een server gegooid word nu :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op maandag 21 december 2009 @ 14:28:
Vraagje: Hoe haal je bij accolades de "The Show " - 10 kills/ no deaths.
Had net een killingstreak gehaald van zeker 17 wel icm harrier en AC130, gaat het dan alleen om 10 kills met je gun ?
Je moet een score van 10-0 halen. Dus gewoon niet dood gaan tot de 10 kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:57
Fastman schreef op maandag 21 december 2009 @ 14:33:
[...]

Ik vind toch dat ik een talent heb met die grenade launcher ! :P
In Afghan, van aan het vliegtuig recht naar binnen in de bunker enz. *Floep* +100 :D
of 200 of meer en dan begint het gewhine >:)

Wat ik niet vaak zie (misschien omdat ik geen S&D speel tot nu toe) is het gericht gooien van granaten.
Misschien ook omwille van de C4 die we nu hebben, maar in bijvoorbeeld mohaa, daar heb ik daaagen geoefend op het gooien van granaten die afketsen via via om op een bepaalde plaats te komen :P Er werden zelfs tutorials over gemaakt
Zulke tactical nades kom je inderdaad meer tegen tijdens SD. Ze zijn vooral handig voor matches (ik heb daar ook heel veel uren ingestoken in COD(uo),2 en 4), maarja of er echt ooit goede matches komen voor MW2 is nog maar de vraag zonder mods.

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 14:37:
[...]

Je moet een score van 10-0 halen. Dus gewoon niet dood gaan tot de 10 kills.
Het gaat om je uiteindelijke score, en dus niet om een 10 killstreak.
Dus bv. 17-0 in 1 potje hebben (zo had ik hem).

En waarom post iedereen zijn camo als die zn class post? Niet echt usefull information :p. Ik heb btw nooit camo, en hoe meer hs hoe lelijker de camo.

Net weer zo'n geglitched potje op Rust, wat een gekkigheid zeg. Ik had een dangerclose class, dus superveel multikills met RPG's en GL's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
(jarig!)
ik gooi al mijn nades bijna via muren enzovoort. bij afgan als je bij c wegloop richting b gooi ik zo over de muren
bij deuren vaak tegen de deurstijl enzovoort.

kan iemand de aztec van cs1.6 nog herinneren daar had je ook 2 lekker flash/nade spots :P de_dust2 =]

EDITsemper wat bedoel je met camo ?

[ Voor 7% gewijzigd door Proxx op 21-12-2009 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

bram1984 schreef op maandag 21 december 2009 @ 14:16:
[...]
Mwah ik ben momenteel leven 68 en ik game maar 3 dagen van de week.
Heb nl. een 40 urige baan, deeltijd HBO en een vriendin die ik alleen 's weekends zie en de pc dus uitblijft.
Vrienden bezoek ik weer 's weekends met mijn vriendin samen...

Al met al dus een goede volle week die wel in balans is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:25
Proxx schreef op maandag 21 december 2009 @ 15:06:
ik gooi al mijn nades bijna via muren enzovoort. bij afgan als je bij c wegloop richting b gooi ik zo over de muren
bij deuren vaak tegen de deurstijl enzovoort.

kan iemand de aztec van cs1.6 nog herinneren daar had je ook 2 lekker flash/nade spots :P de_dust2 =]

EDITsemper wat bedoel je met camo ?
Camouflage. Blue/Red Tiger e.d.

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Ja dat ja. Vinden jullie ook dat die camouflage echt superlelijk is? De eerste 3 zijn nog tof, maar dan komt Blue Tiger, en als laatste Fall. Dat lijkt net alsof je over je eigen gun heb zitten braken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SemperFidelis schreef op maandag 21 december 2009 @ 15:27:
Ja dat ja. Vinden jullie ook dat die camouflage echt superlelijk is? De eerste 3 zijn nog tof, maar dan komt Blue Tiger, en als laatste Fall. Dat lijkt net alsof je over je eigen gun heb zitten braken.
Had van mij ook wel wat mooier gemogen maargoed, ik denk dat ze dachten 'goh, laten we die latere camo's zo opvallend mogelijk maken zodat iedereen het kan zien en wtf uber respect hebben' ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
  • Laatst online: 10-08 15:40
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 15:35:
[...]

Had van mij ook wel wat mooier gemogen maargoed, ik denk dat ze dachten 'goh, laten we die latere camo's zo opvallend mogelijk maken zodat iedereen het kan zien en wtf uber respect hebben' ofzo.
Was ook al in CoD4 zo. Gewoon lekker zonder spelen, bij mij irriteert zo'n lego-kleuren-geweer alleen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 15:35:
'goh, laten we die latere camo's zo opvallend mogelijk maken zodat iedereen het kan zien en wtf uber respect hebben' ofzo.
Dat is het hele punt toch ook. :+

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gooide laatst trouwens iemand dood met een stun. Volgens mij was ie al een paar keer geraakt. Op het moment dat ik een stun de kamer in wilde gooien, kwam ie als een gek naar buiten rennen, en gooide ik 'm recht voor z'n bakkes. Hij ging direct neer.

Meer mensen die dit al hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Op een gegeven moment unlock je zelfs challenges waarbij je iemand moet dood gooien met stun/flash/smoke grenades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
g0tanks schreef op maandag 21 december 2009 @ 15:57:
Op een gegeven moment unlock je zelfs challenges waarbij je iemand moet dood gooien met stun/flash/smoke grenades.
Ja, die heb ik alledrie gehaald lol. Lachen is dat, als iemand in last stand zit een flash op hem gooien. Als je mis gooit kan ie alsnog eraan doodgaan! Maar voor de challenge moet je hem met je flash raken (direct impact)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand al gelukt om 50 kills te maken met de heli? Ik had er net 36, terwijl ik al het gevoel had er echt niet meer uit te kunnen halen. Ik wil die "hello, my name is" title.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Dat is gewoon cumulatief hoor.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die carpackage kill heb ik al gehad in de eerste 2 dagen, echt stom toeval dat er iemand mijn kant op rende en dat ding op zijn kop kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op maandag 21 december 2009 @ 16:20:
Die carpackage kill heb ik al gehad in de eerste 2 dagen, echt stom toeval dat er iemand mijn kant op rende en dat ding op zijn kop kreeg.
Ik heb er alleen nog maar een friendly kill mee; teamgenoot spawnt en gaat vervolgens met zn stomme kop bovenop die flare staan - bats, pakket op z'n hoofd. Zag er wel grappig uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
  • Laatst online: 10-08 15:40
reemprive schreef op maandag 21 december 2009 @ 16:20:
Is inderdaad echt puur geluk hebben, of een afk slachtoffer vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Daniozi schreef op maandag 21 december 2009 @ 15:38:
[...]

Was ook al in CoD4 zo. Gewoon lekker zonder spelen, bij mij irriteert zo'n lego-kleuren-geweer alleen maar.
Bepaalde camo is ofcourse wel handig voor sniper class ofc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SemperFidelis schreef op maandag 21 december 2009 @ 14:48:
[...]

Het gaat om je uiteindelijke score, en dus niet om een 10 killstreak.
Dus bv. 17-0 in 1 potje hebben (zo had ik hem).
ik was ook druk bezig met die The Show accolade :P kreeg ik uiteindelijk een nuke was ik alsnog 1 keer dood :'(
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.