Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:01
Mag schreef op maandag 21 december 2009 @ 16:27:
[...]

Bepaalde camo is ofcourse wel handig voor sniper class ofc.
Klopt ook wel. Maar dan heb je het vooral over arctic of woodland, die je toch (bijna) meteen hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan iemand bevestigen of hier een aimbot wordt gebruikt?

http://www.youtube.com/watch?v=CPZWL6TWQsY

Z'n tegenstanders lijken soms wel een magnetische aantrekkingskracht te hebben op z'n crosshair. Hij schiet ook mensen neer die je bijna niet op zo'n afstand kan zien, zo snel. Ook aan de frags op Wasteland lijkt een luchtje te hangen.

edit: Pardon, ik bedoel dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=8A-c5PSMq5s&feature=email

[ Voor 13% gewijzigd door bram1984 op 21-12-2009 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzynl
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:24
Klopt het dat cheaters gewoon gebanned worden?
Ik speelde net in een FFA server en der was een speler met lvl 70 prestige 10 hack.
En aan het begin van het potje kwam er te staan: "cheat detected" en gelijk daarna player left.
Zouden ze dat gewoon monitoren? Of banwaves uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is sowieso geen aimbot, is gewoon goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
bram1984 schreef op maandag 21 december 2009 @ 16:42:
Kan iemand bevestigen of hier een aimbot wordt gebruikt?

http://www.youtube.com/watch?v=CPZWL6TWQsY

Z'n tegenstanders lijken soms wel een magnetische aantrekkingskracht te hebben op z'n crosshair. Hij schiet ook mensen neer die je bijna niet op zo'n afstand kan zien, zo snel. Ook aan de frags op Wasteland lijkt een luchtje te hangen.
Nee hoor. Is aan de robotische bewegingen te zien op een console en daar heb je sowieso toch een beetje auto-aim? Gewoon een redelijk goede speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Ja, maar dat hoort bij MW2 op de consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is op xbox te zien aan de knopjes, press X enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:07
reemprive schreef op maandag 21 december 2009 @ 16:18:
Iemand al gelukt om 50 kills te maken met de heli? Ik had er net 36, terwijl ik al het gevoel had er echt niet meer uit te kunnen halen. Ik wil die "hello, my name is" title.
Da's toch de Up close and personal challenge? Iemand verwonden met je primary en dan met een werpmes omleggen :?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:26

g0tanks

Moderator CSA
Nee, dat is de It's Personal title.

Afbeeldingslocatie: http://images2.wikia.nocookie.net/callofduty/images/4/42/ItsPersonal.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images2.wikia.nocookie.net/callofduty/images/7/73/MyNameIs.jpg

[ Voor 119% gewijzigd door g0tanks op 21-12-2009 17:24 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

TroonStaal schreef op maandag 21 december 2009 @ 17:17:
[...]

Da's toch de Up close and personal challenge? Iemand verwonden met je primary en dan met een werpmes omleggen :?
Nee, dat is een andere title maar wel hetzelfde achtergrond plaatje. Die 50 frags als chopper gunner hoeven niet in één ronde. Je moet wel een prestige rang hebben.

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SemperFidelis schreef op maandag 21 december 2009 @ 14:48:
[...]

Het gaat om je uiteindelijke score, en dus niet om een 10 killstreak.
Dus bv. 17-0 in 1 potje hebben (zo had ik hem).
Als je eenmaal tot de 10 kills zonder dood gaan bent. (dus 10-0) kan je daarna gewoon dood gaan. Dan krijg je de accolade. Maar als je score 0-1 is en dan 10 kills maakt, dus 10-1 krijg je hem niet. m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Ohja ik zie het nu, my bad :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fastman schreef op maandag 21 december 2009 @ 11:30:
[...]

Van op youtube comments:
If you want to be succesfull at this game, you have to play with a cool actitude, and use more strategy and not going to the battle like if u were RAMBO.

Rambo O+

Gisteren ben ik uitgemaakt voor noobtuber:
- Don't you feel no shame?!
- No skillz !

op die laatste antwoordde ik "No social life" ha :P

Maar die grenade launchers op de rifles zijn wel dikke fun en ik ben er ook nog eens goed mee :*)
En dan als side arm nog eens een grenade launcher 8)
Jij bent dus echt zo iemand die ik niet tegen wil komen.

Grenade launchers zijn gewoon voor mensen die te lui zijn om te mikken, period.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 17:37:
[...]

Jij bent dus echt zo iemand die ik niet tegen wil komen.

Grenade launchers zijn gewoon voor mensen die te lui zijn om te mikken, period.
Het is de enige granaat die op impact ontploft naast de rpg's e.d., en het is maar een attachment. Semtex kan je voor weg rennen, grenades moet je cooken, beide heb je maar 1 van en beide hebben een lage range. Als je weet dat een vijand om een hoekje staat of in een gebouw oid is grenade launcher gewoon je enige optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 14:19

superwashandje

grofheid alom

maar om hele potjes alleen maar je GL te gebruiken is gewoon laf.
Ik doe het ook wel eens maar die gebruik ik dus alleen op dat soort momenten.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een korte periode me ook prima vermaakt met de grenade launcher attachment, maar al vrij snel kwam ik er achter dat het toch leuker is iemand gewoon met kogels neer te knallen ;) Heb nu liever FMJ als attachment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daniozi schreef op maandag 21 december 2009 @ 16:46:
[...]

Nee hoor. Is aan de robotische bewegingen te zien op een console en daar heb je sowieso toch een beetje auto-aim? Gewoon een redelijk goede speler.
Ik heb geen auto-aim op de PS3 hoor.

Ik blijf het een verdacht filmpje vinden. Er zijn wel meer filmpjes met goede spelers, maar dit ziet er echt vaag uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

Ik heb zojuist een Danger Close class gemaakt, met die eerste Rocket launcher en een TAR21 met GL. Ik moet zeggen, het is begrijpelijk dat die 'gl-noobs' ze gebruiken. Ik stond binnen de kortste keren op 20-4 ofzo. Met scavenger is het echt te makkelijk.

Maar snel de class veranderd, anders gaat het verslavend werken.

See you in another life, brother.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
It's personal heb ik inderdaad al. Die is makkelijk te halen: iemand van achter besluipen, 1 schot op zijn lichaam en gelijk mes gooien.

@bram1984
Dit is naar mijn idee niet speciaal. Op de console is er een kleine auto-aim, dat kan dit makkelijk verklaren. Zie niets bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat je kills van een killstreak niet bij je "killstreak" opgeteld word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Laatst online: 02:26

g0tanks

Moderator CSA
Een veelgestelde vraag. Kills van killstreak rewards tellen alleen mee voor hetzelfde leven waarin je het hebt behaald. Kills van killstreak rewards uit een care package tellen helemaal niet mee. Eerst (misschien nu nog) was het wel zo dat de Pave Low bugged was, als killstreak reward telde hij niet mee, uit een care package wel.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
DM.Aram schreef op maandag 21 december 2009 @ 18:30:
Ik heb zojuist een Danger Close class gemaakt, met die eerste Rocket launcher en een TAR21 met GL. Ik moet zeggen, het is begrijpelijk dat die 'gl-noobs' ze gebruiken. Ik stond binnen de kortste keren op 20-4 ofzo. Met scavenger is het echt te makkelijk.

Maar snel de class veranderd, anders gaat het verslavend werken.
Ik had zo ongeveer precies hetzelfde :P maar ik laat de class wel staan vaak, of maak hem weer even aan, voor als Rust langskomt :P

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op maandag 21 december 2009 @ 18:44:
It's personal heb ik inderdaad al. Die is makkelijk te halen: iemand van achter besluipen, 1 schot op zijn lichaam en gelijk mes gooien.

@bram1984
Dit is naar mijn idee niet speciaal. Op de console is er een kleine auto-aim, dat kan dit makkelijk verklaren. Zie niets bijzonders.
Zoals ik hierboven al vermeld: hier merk ik helemaal niets van op de PS3. In het filmpje wat ik heb gepost zie je de crosshair keer op keer richting het hoofd van de tegenstander "gezogen", ongeacht de afstand. Zelfs door de bosjes op Wasteland gebeurt het, waarbij je de tegenstander amper kunt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 21 december 2009 @ 18:19:
[...]

Ik heb geen auto-aim op de PS3 hoor.

Ik blijf het een verdacht filmpje vinden. Er zijn wel meer filmpjes met goede spelers, maar dit ziet er echt vaag uit.
je hebt wel auto aim op ps3, je moet het alleen leren gebruiken, het filmpje is geen cheat een ACR is gewoon onwaarschijnlijk precies. ik heb ook wel eens het idee dat er cheaters zijn maar zodra ik zelf met een ACR speel heb ik datzelfde gevoel alleen dan dat ik het doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 18:48:
Klopt het dat je kills van een killstreak niet bij je "killstreak" opgeteld word?
Alleen als het van een care package komt niet. De rest wel, Pavelow als uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:26
g0tanks schreef op maandag 21 december 2009 @ 18:55:
Een veelgestelde vraag. Kills van killstreak rewards tellen alleen mee voor hetzelfde leven waarin je het hebt behaald. Kills van killstreak rewards uit een care package tellen helemaal niet mee. Eerst (misschien nu nog) was het wel zo dat de Pave Low bugged was, als killstreak reward telde hij niet mee, uit een care package wel.
Bedankt voor de uitleg, ik vroeg me dat al af :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn verontschuldigingen, ik bedoelde het volgende filmpje, waarin ie met een AK speelt: http://www.youtube.com/watch?v=8A-c5PSMq5s&feature=email

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

SemperFidelis schreef op maandag 21 december 2009 @ 19:06:
[...]

Alleen als het van een care package komt niet. De rest wel, Pavelow als uitzondering.
Is dat onderhand niet gepatched? Want volgens mijn maximale killstreak op 22 (0 deaths :9 ) staan en dat haalde ik op derail met halverwege een pavelow, ik heb echt niet al die 22 kills zelf gemaakt.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 21 december 2009 @ 19:14:
Mijn verontschuldigingen, ik bedoelde het volgende filmpje, waarin ie met een AK speelt: http://www.youtube.com/watch?v=8A-c5PSMq5s&feature=email
Geen cheat, gewoon redelijk spelen.
Moet zeggen dat z'n tegenstanders redelijk noob zijn..
Die eerste triple kill is gewoon lomp van de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:41
SemperFidelis schreef op maandag 21 december 2009 @ 19:06:
[...]

Dat dacht ik dus al :O Ze worden wel geteld bij je kills maar niet voor de next killstreak. Dus als je 5 kills met een care package maakt is de score wel 5 maar als je een killstreak 5 unlocked hebt gebeurt er niks omdat die dan weer niet meetelt blijkbaar 8)7 Vind het wel jammer zo had ik een mooie attack heli die 5 kills maakte ik stond mooi bij score op de 1ste plek maar kreeg geen killstreak erbij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die vent is gewoon retegoed, een aimbot kan ik er niet uithalen. Daarbij is het een compilatie van verschillende momenten in verschillende games. Ik heb zelfs ook wel eens een reeks van zulke kills achter elkaar dat ik zit te grijzen met de gedachte "dat kán toch helemaal niet?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 19:54:
[...]

Die vent is gewoon retegoed, een aimbot kan ik er niet uithalen. Daarbij is het een compilatie van verschillende momenten in verschillende games. Ik heb zelfs ook wel eens een reeks van zulke kills achter elkaar dat ik zit te grijzen met de gedachte "dat kán toch helemaal niet?"
Inderdaad. Deze gast kan redelijk schieten, daar niet van, maar ik denk dat bijna iedereen wel een leuk filmpje in elkaar kan zetten van mooie momenten tijdens het schieten. Helaas draait er hier nooit een camera aangezien je regelmatig momenten meemaakt die je eigenlijk met anderen wilt delen. En dan gaat het vaak niet om een serie kills maar om grappige momenten en toevalstreffers en dergelijke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Sandyman538 schreef op maandag 21 december 2009 @ 20:06:
[...]

Inderdaad. Deze gast kan redelijk schieten, daar niet van, maar ik denk dat bijna iedereen wel een leuk filmpje in elkaar kan zetten van mooie momenten tijdens het schieten. Helaas draait er hier nooit een camera aangezien je regelmatig momenten meemaakt die je eigenlijk met anderen wilt delen. En dan gaat het vaak niet om een serie kills maar om grappige momenten en toevalstreffers en dergelijke
Dat zou best leuk zijn trouwens, krijg je allemaal MW2 blooper video's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 19:54:
[...]

Ik speel op de PC, persoonlijk vind ik het niet buitengewoon goed. Hij is goed, maar niet iets waardoor ik ga twijfelen en denken aan een aimbot. Zoals vermeld, zijn tegenstanders zijn echt noob. Wellicht komt het door de console besturing, maar als ik op een dergelijke manier ga rushen en schieten haal ik niet eenvoudig een 5 kill streak. Als je bijv. met de ACR zo loopt komt er altijd wel iemand voorbij met een TAR of SCAR die je flankt. Echt goede spelers vind ik persoonlijk snipers die zelfs zonder scope kunnen killen op afstand. Dat vind ik onwaarschijnlijk goed, dit is niet echt bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Voutloos schreef op maandag 21 december 2009 @ 13:35:
Idd gewoon zelf weggaan. Maar op zich zou het spel niet enkel migrations kunnen doen als een host weggaat, maar ook als alle overige spelers een hoge ping hebben.
Wel, weggaan lost globaal niets op want als dan iemand een game wilt joinen, zal hij daarin gegooid worden ipv. een nieuwe/andere game. De beste oplossing zou een intelligent systeem van packet analyse zijn, dat bekijkt hoe snel packets aankomen en vertrekken tussen host en client. Als blijkt dat meer dan de helft probs heeft --> change host.

Of gewoon dedicated servers en dan is iedereen blij behalve de burocrate aandeelhouders die nog niet eens weten wat een server is, alleen dat DLC geld opbrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:21
Iemand een idee of het mogelijk is om de multiplayer-config zo aan te passen dat je gewoon een blauwe of rode dot in het midden van het scherm ziet? Ik had dit altijd bij Enemy Territory, en dat werkte wel erg prettig... :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:24
SysRq schreef op maandag 21 december 2009 @ 20:33:
Iemand een idee of het mogelijk is om de multiplayer-config zo aan te passen dat je gewoon een blauwe of rode dot in het midden van het scherm ziet? Ik had dit altijd bij Enemy Territory, en dat werkte wel erg prettig... :)
Van papier een dotje knippen, en die opplakken? werkt ook en niemand houd je tegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op maandag 21 december 2009 @ 20:25:
[...]

Ik speel op de PC, persoonlijk vind ik het niet buitengewoon goed. Hij is goed, maar niet iets waardoor ik ga twijfelen en denken aan een aimbot. Zoals vermeld, zijn tegenstanders zijn echt noob. Wellicht komt het door de console besturing, maar als ik op een dergelijke manier ga rushen en schieten haal ik niet eenvoudig een 5 kill streak. Als je bijv. met de ACR zo loopt komt er altijd wel iemand voorbij met een TAR of SCAR die je flankt. Echt goede spelers vind ik persoonlijk snipers die zelfs zonder scope kunnen killen op afstand. Dat vind ik onwaarschijnlijk goed, dit is niet echt bijzonder.
Nouja retegoed is misschien wat overdreven inderdaad, maar onthou wel dat het lastiger is om zo snel en accuraat te richten met een controller, in vergelijking met een muis :) Hij is toch naar mijn idee wel een stuk beter dan de gemiddelde consolespeler
Wel ben ik het helemaal met je eens dat die tegenstanders niet al te snugger te werk gingen op veel momenten (met z'n allen achter elkaar blind de hoek om lopen?!)
Dat snipen zonder scope heb ik nooit echt gesnapt, is dat niet meer geluk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 20:44:
[...]

Dat snipen zonder scope heb ik nooit echt gesnapt, is dat niet meer geluk?
Komt zeker geluk bij kijken maar oefenen daarmee helpt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Fuzzynl schreef op maandag 21 december 2009 @ 16:45:
Klopt het dat cheaters gewoon gebanned worden?
Ik speelde net in een FFA server en der was een speler met lvl 70 prestige 10 hack.
En aan het begin van het potje kwam er te staan: "cheat detected" en gelijk daarna player left.
Zouden ze dat gewoon monitoren? Of banwaves uitvoeren.
Ben ik ook al eens tegengekomen (op de PC). Lijkt er dus inderdaad op dat ze een cheat-detectie hebben draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 14:31

Aight!

'A toy robot...'

Ik heb wel meer filmpjes van die kerel net gezien, gozert doet het best goed :P.

Maja veel spelen en je wordt vanzelf goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollSNAKEllo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-06 23:47
Is er nog iemand die zin heeft met mij te spec-op'en op de PC.
Ik heb ongeveer een derde al alleen op veteran gespeeld, maar ik wil graag alle 69 stars.

Ik zit al in de COD MW2 GoT groep, en je kunt me adden via: olSNAKElo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ollSNAKEllo schreef op maandag 21 december 2009 @ 21:31:
Ik heb ongeveer een derde al alleen op veteran gespeeld, maar ik wil graag alle 69 stars.

Hey ik heb je toegevoegd, ik heb nu helaas geen tijd om te spelen.
Maar als jij een keer tijd hebt en ik ook dan wil best die spec ops spelen.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2009 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
ollSNAKEllo schreef op maandag 21 december 2009 @ 21:31:

/me!
Maar heb atm ook geen tijd.
En ik ben mn hele singleplayer kwijt geraakt na mn migratie naar W7... dacht dat steamcloud alles op de servers had staan (..........)
Zucht... zo'n kleine moeite om dat er dan ook bij te doen, toch... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:26
ixl85 schreef op maandag 21 december 2009 @ 22:04:
[...]

/me!
Maar heb atm ook geen tijd.
En ik ben mn hele singleplayer kwijt geraakt na mn migratie naar W7... dacht dat steamcloud alles op de servers had staan (..........)
Zucht... zo'n kleine moeite om dat er dan ook bij te doen, toch... :)
Tip, gewoon je Steam folder overdragen en alles werkt hoor ;-). Ik kopieer die naar een externe HDD, formatteer mijn HDD en van externe terug alles op gewone HDD zetten. Works like a charm, zeker aangezien ik geen zin heb om 70GB terug opnieuw te downloaden, dan ben ik 3 maanden bezig (de Beglische limieten toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Die gast heeft vast een muis.
Met de controller is zo lastig aimen af en toe.
Maar goed als ik een filmpje ga maken met al mijn vette momenten lijk ik ook heel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Redje schreef op maandag 21 december 2009 @ 22:37:
[...]

Die gast heeft vast een muis.
Met de controller is zo lastig aimen af en toe.
Maar goed als ik een filmpje ga maken met al mijn vette momenten lijk ik ook heel goed :)
Ja dat is het ook inderdaad. Ik denk dat iedereen wel eens goede momenten heb, speel lang genoeg en je krijgt zo 10 minuten vol met de meest zieke acties ooit.
Het zorgt opzich voor leuke filmpjes maar het zegt niets over de skill van een persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Net 30 sterren gehaald met Spec Ops. Leuk! Die ene snipe missie in Chernobyl was vet, we deden er een kwartier over _O-. Als je dan ziet wat IW's best is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spec-Ops is inderdaad heel erg vet. Vanmiddag met een RL-vriend over Steam met voice chat een paar 'chapters' bijlangsgewerkt, echt masterlijk.

De humor zat er ook wel een beetje in, bijvoorbeeld bij die missie dat je met z'n tweeën al die patrols moet ontlopen/neerhalen, bleven we maar doodgaan op Veteran. Op een gegeven moment gewoon twee neergehaald, hun guns gepakt en rennend en schietend een weg naar het einde gerend. Hebben we nog om kunnen lachen :P

De multiplayer begint me een beetje te irriteren, en is het niet aan het systeem (Geen filters instellen voor rooms, geen dedi's, slechte hosts etc.) Dan is is het wel aan mijn team. Echt waar, ik dacht, ik doe voor de verandering eens Sabotage, nou ik heb het geweten hoor. Ik met mijn knife class *Marathon Pro, Lightweight Pro, Commando Pro, Tactical Knife* Als een gek naar die bomb rennen, ik heb de bomb. Dus ik door mijn mic 'Come on guys, get me some cover and we'll have flawless victory'. Meteen mensen: lol stfu noob muted.
Wat doen ze vervolgens? Twee dingen: 1. Ze blijven een beetje campen bij onze objective. 2. Ze gaan gewoon TDM lopen spelen, en helpen me totaal niet. Nouja, onderweg heb ik nog twee mensen neer kunnen knifen, en de bomb kunnen plaatsen, maar toen werd ik neergeschoten. Ik dus zo 'Guys, if you get to the bomb site quickly now we can still win this fast!' Maar nee hoor, het boeit ze gewoon geen flikker. Enemy heeft de bomb, dan haal ik hem neer, ren ik weer naar hun objective, team haalt overige ventjes neer, etc. Zo is het een dikke 10 minuten gegaan, tot ik op een geven moment naar mijn camp-class switchde (Aughbar, Scavenger, Stopping power Pro, Claymore) ik de bomb had geplant, en gewoon bleef campen op veilige afstand tot hij af ging. Maar toen was ik er ook echt helemaal klaar mee.

Ik heb zoiets van; joh, als jij lekker TDM wilt spelen, ga dan naar TDM en niet naar Sabotage, want daar hebben wij ook niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram

DM.Aram

DMTZ.i

@TaartMan, ik snap je punt. Je realiseert je wel dat álle users je kunnen horen, dus niet alleen jouw team, maar ook de tegenstander :+ !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 08:26
Daarom speel ik sabotage niet meer.

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh lol, ik dacht dat alleen je teammates je konden horen in team-matches. o.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
Ik ben nu met prestige bezig en heb rond 60 kills gemaakt en ben al level 12 binnen een half uur maar de challenges blijven op nul staan en krijg er geen wapens bij. hoe kan dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

DM.Aram schreef op maandag 21 december 2009 @ 23:52:
@TaartMan, ik snap je punt. Je realiseert je wel dat álle users je kunnen horen, dus niet alleen jouw team, maar ook de tegenstander :+ !?
Dat is niet bij de PC zo iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat dacht ik dus al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 14:36
Denk dat dat bij elke game is waar teamwork nodig is en je pubt. Voor teamwork moet je ook niet in public wezen, je moet met mensen spelen op ventrilo ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:36
Op de xbox hoor je toch ook alleen de mensen uit jouw team? Alleen in de lobby hoor je iedereen, maar verder niet voor zover ik weet.

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:29
Hmz ik zit met een raar probleem...

Tijdens matches haal ik vaak een KD van 2.0... Toch gaat mijn overall KD niet omhoog. Sterker nog, en komen vaak meer deaths bij dan kills.. Lijkt net alsof hij vaak mijn Deaths wel erbij telt maar mijn Kills niet...

Misschien ligt het aan mij hoor.. Ik probeer een Overall KD te halen van 2.0.. Ik ben best goed op weg maar blijf vaak steken, terwijl mijn score vaak tussen de 1.8 en de 2.2 in zit.. ik zit nu op 1.85..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 07:40

Yor

Yor1313#2571

Dacuuu schreef op maandag 21 december 2009 @ 20:43:
[...]

Van papier een dotje knippen, en die opplakken? werkt ook en niemand houd je tegen!
Kun je lachen, maar ik heb dat soort sights al als screenprotector achtige meuk gezien, op je tft plakken en altijd een sight...

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram

DM.Aram

DMTZ.i

Afbeeldingslocatie: http://imgrr.com/files/ss4mrv28cde41nyafemd_thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://imgrr.com/files/kiabsi9x2lo0e7apkmrr_thumb.png
Ze zijn een beetje groot (2mb each), maar dat weerspiegelt ook mijn grootsheid :9~ ! Twee potjes, achter elkaar. Een heerlijk gevoel, lekker rushen. 3x chopper gunner gehad. Emergency Airdrop met AC130 en 10 UAV en 10000 Predator (en 100000000 ammo :O ).

Hoe gaat het bij jullie :D ?
Zin in Spec Ops op de PC? Add: ReAram!

Welterusten :z

Edit: Die 2 plaatjes overall KD: 5,7 O+ (kon het niet laten)

[ Voor 4% gewijzigd door DM.Aram op 22-12-2009 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Nog 20 meer kills dan deaths en ik sta positief :D langzaam werk ik ernaartoe: in het begin ging ik veel meer dood dan nu, hoewel vanavond niet goed was voor mn k/d: erg bagger.
Ik zat ook in 3d person team tactical. Erg leuk btw, zeker eens proberen als je het nog niet gedaan hebt. Maar ik kwam in een mode die ik niet zo vaak deed, waar je bommen moet planten of moet voorkomen dat ze geplant worden... dat duurde even voor ik het door had :P sorry mates.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Laatst online: 23:29
Bij mij schommelt de verhouding heel erg. Eerst had ik nog een negatieve k/d. De laatste weken ging het steeds beter tot ik iets van 80 kills meer had dan deaths (iets van 3040 kills vs 2960 deaths.) Maar nu scheelt het nog maar 3.... Dus ik moet er weer vol tegenaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram

DM.Aram

DMTZ.i

Momenteel schommelt mijn KD rond de 1,7!
11279 kills en 6836 deaths. Mijn potje, 2 posts hierboven heeft een verschil gebracht van 0,01. Totaal zijn dat toch bijna 100 kills en slechts 16 deaths. Achja, wat is honderd op elfduizend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
Kuhr89 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 00:48:
Hmz ik zit met een raar probleem...

Tijdens matches haal ik vaak een KD van 2.0... Toch gaat mijn overall KD niet omhoog. Sterker nog, en komen vaak meer deaths bij dan kills.. Lijkt net alsof hij vaak mijn Deaths wel erbij telt maar mijn Kills niet...

Misschien ligt het aan mij hoor.. Ik probeer een Overall KD te halen van 2.0.. Ik ben best goed op weg maar blijf vaak steken, terwijl mijn score vaak tussen de 1.8 en de 2.2 in zit.. ik zit nu op 1.85..
k/d ratio zegt helemaal niets over hoe goed je bent. nada nul noppes, al haal je 10.0 in pubgames, als er eindelijk serieuze wars mogelijk zijn zal het kaf van het koren worden gescheiden.

pubgames stellen wat dat betreft echt helemaal niks voor, in geen enkele serieuze online FPS trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
gotfurrr schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 01:29:
[...]

k/d ratio zegt helemaal niets over hoe goed je bent. nada nul noppes, al haal je 10.0 in pubgames, als er eindelijk serieuze wars mogelijk zijn zal het kaf van het koren worden gescheiden.

pubgames stellen wat dat betreft echt helemaal niks voor, in geen enkele serieuze online FPS trouwens.
Maar dat was zijn vraag niet.

@Superkuhrtje, hou het gewoon eens helemaal precies bij met pen en papier ;) Dan weet je zeker of hij soms kills niet meerekent in je stats. Verder weet ik niet echt wat daar aan te doen zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

ooit gedacht dat je een NUKE kan krijgen met een class die bestaat uit een riotshield met RPG?

ja het kan.

skippen naar 6:15 -> http://www.youtube.com/watch?v=tO0vSY2hM6M

wel een beetje jammer dat het zo moet:

- AFK
- triple launcher noob kill
- iemand die ze moeder mw2 laat proberen
- weer AFK
- nog een AFK
- en dan de harrier en de chopper die het verhaal afmaken, en een noob team die niks uit de lucht schiet.

maar wel vermakelijk, en het geeft je hoop als het je maar steeds niet lukt om die nuke te krijgen.

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Iemand enig idee hoe je Last Stand kan overleven?
Heb het één keertje gehad maar weet niet meer wat ik toen deed.. Meestal wacht ik rustig af maar dan sterf ik alsnog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

HyperioN schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 01:39:
Iemand enig idee hoe je Last Stand kan overleven?
Heb het één keertje gehad maar weet niet meer wat ik toen deed.. Meestal wacht ik rustig af maar dan sterf ik alsnog?
Kan niet bij de PERK last stand, alleen bij de DEATH STREAK genaamt final stand. Zit een verschil in. Dan kom je weer tot "leven" na een aantal seconden op de grond te hebben gelegen zonder verder geraakt te worden.

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag mijn hoogste killstreak gehad, 57. Probeerde te printscreenen maar helaas iets niet goed gedaan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Laatst online: 23:29
Wow. Kom ik daar aan met mijn 15 :P. Ach ja, ik heb toch geen nuke unlocked, mijn hoogste reward heb ik nu op 11, dus alles hoger dan dat kan ik toch niet naar een andere reward toewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
reemprive schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 02:13:
Vandaag mijn hoogste killstreak gehad, 57. Probeerde te printscreenen maar helaas iets niet goed gedaan :S
Wow 57? Ik ben nog nooi hoger geweest als 28.
Ik hoop nog even door te gaan en dan de nuke in te stellen.

Alleen lijkt het wel of iedereen veel beter wordt behalve ik. In het begin stond ik bijna elk potje bovenaan. En nu heb ik vaak een negatief K/D ratio.

Naja even goed oefenen. :)

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren avond me tactical knife voor de USP .45 unlocked na lang zwoegen.
Maar man man man wat is dat de moeite waard.

Zo'n heerlijke sprintersclassje aangemaakt en dat gaat echt als een speer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
madmaus schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 07:45:
[...]

Wow 57? Ik ben nog nooi hoger geweest als 28.
Ik hoop nog even door te gaan en dan de nuke in te stellen.

Alleen lijkt het wel of iedereen veel beter wordt behalve ik. In het begin stond ik bijna elk potje bovenaan. En nu heb ik vaak een negatief K/D ratio.

Naja even goed oefenen. :)
De nuke heb ik ook uitgeschakeld. In het begin vond ik het leuk maar op het gegeven moment besefte ik me dat ik liever door speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Ik heb Nuke wel vrijgespeeld, maar nog nooit aangezet. Mijn hoogste killstreak is dan ook 28, en verder nooit de 25 bereikt. Ik heb wel die vette emblem van 25 AC130's (H)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 12:06
Ik speel nu met Akimbo G18 (soms in combinatie met Bling Pro>silencers, voor meer stabiliteit). UMPtje in de primary weapon setup voor de snelheid. Speelt heerlijk!

De G18 heeft één van de hoogste hipfire accuracy, ook in akimbo, en een zeer hoge fire rate en toch grote magazines. Lekker te combineren met een sneaker class (cold blooded pro, ninja pro, bling pro en silencers), runner class(met marathon pro en lightweight pro) of powerkiller class (SCAR in primary, sleight of hand pro, stopping power pro en steady aim pro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DM.Aram schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 01:12:
Momenteel schommelt mijn KD rond de 1,7!
11279 kills en 6836 deaths. Mijn potje, 2 posts hierboven heeft een verschil gebracht van 0,01. Totaal zijn dat toch bijna 100 kills en slechts 16 deaths. Achja, wat is honderd op elfduizend.
Om precies te zijn: 1,64994. Niet mooier maken dan het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 07:56:
Ik heb gisteren avond me tactical knife voor de USP .45 unlocked na lang zwoegen.
Maar man man man wat is dat de moeite waard.

Zo'n heerlijke sprintersclassje aangemaakt en dat gaat echt als een speer!!
Ik gebruik die class voornamelijk op Favela of bij Domination matches. En soms ook wel op Derailed omdat je dan mooi snel naar de andere kant kan. Geen idee wat de tegenpartij ervan vindt, die hoor ik toch niet :P

Moet nog 30 mile voor de laatste Marathon challenge en 42 voor de Lightweight challenge. En nog een slordige 80 headshots voor ik alles op de M4A1 heb :P En ohja, nog 650 kills met mijn USP. Wtf is dat voor challenge, totaal 1000 kills met dat ding. Wie verzint zoiets :')

Mijn K/D ratio is dramatisch trouwens, 0.79. Heb iets van 1600 meer deaths dan kills en dat ga ik nooit meer goedmaken. Daarvoor ren ik teveel rond ;(

[ Voor 8% gewijzigd door Vrijdag op 22-12-2009 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je je K/D ratio kan zien, op de PC? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:58

beany

Meeheheheheh

TroonStaal schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 09:17:
[...]

Ik gebruik die class voornamelijk op Favela of bij Domination matches. En soms ook wel op Derailed omdat je dan mooi snel naar de andere kant kan. Geen idee wat de tegenpartij ervan vindt, die hoor ik toch niet :P

Moet nog 30 mile voor de laatste Marathon challenge en 42 voor de Lightweight challenge. En nog een slordige 80 headshots voor ik alles op de M4A1 heb :P En ohja, nog 650 kills met mijn USP. Wtf is dat voor challenge, totaal 1000 kills met dat ding. Wie verzint zoiets :')
En daarna prestige ingaan en weer vrolijk opnieuw beginnen :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:58

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 09:19:
Aantal kills en aantal deaths staan in je barracks. Kwestie van start->run->calc ?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Onder baracks je deaths door je kills delen?

(iets met 11 en de tuinslang)

[ Voor 9% gewijzigd door PeterSelie op 22-12-2009 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
beany schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 09:20:
[...]

En daarna prestige ingaan en weer vrolijk opnieuw beginnen :P
Ja ;( Maar ik wil eerst in de standaard een aantal dingen halen omdat ze niet stackable zijn geloof ik :P Maar ik vind het wel een leuke toevoeging, die challenges. Tis een beetje grinden zoals in sommige rpg's maar ach, het houdt me wel bezig :)

K/D ratio kan je trouwens het beste zien in de leaderboards, dan hoef je niet zelf te rekenen :P

[ Voor 10% gewijzigd door Vrijdag op 22-12-2009 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-02 14:29
Heb momenteel :

21.392 Kills
13.039 Deaths

Ben al lvl 66 3de prestige ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
SemperFidelis schreef op maandag 21 december 2009 @ 23:05:
Net 30 sterren gehaald met Spec Ops. Leuk! Die ene snipe missie in Chernobyl was vet, we deden er een kwartier over _O-. Als je dan ziet wat IW's best is...
Haha ja, maar goed, hij is gehaald .. :)
Vanmiddag / vanavond proberen om Big Brother (dat level waar je op de grond naar nates sportbar moet gaan, en de ander in een heli zit) te halen?
Dan zijn we geloof ik klaar met alpha en beta! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Laatst online: 29-05-2024
Dacuuu schreef op maandag 21 december 2009 @ 20:43:
[...]

gewoon whiteboard marker stift :S

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
xPhantom schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 09:44:
[...]

Haha ja, maar goed, hij is gehaald .. :)
Vanmiddag / vanavond proberen om Big Brother (dat level waar je op de grond naar nates sportbar moet gaan, en de ander in een heli zit) te halen?
Dan zijn we geloof ik klaar met alpha en beta! :)
Ja is goed, ben rond 7 uur weer beschikbaar.
Ik heb gisteravond nog even snel die stealth missie (Cliffhanger in de storymode) in de sneeuw geprobeerd op vet, en hij is makkelijk te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
SemperFidelis schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 09:51:
[...]

Ja is goed, ben rond 7 uur weer beschikbaar.
Ik heb gisteravond nog even snel die stealth missie (Cliffhanger in de storymode) in de sneeuw geprobeerd op vet, en hij is makkelijk te doen!
Inderdaad, als je maar omhoog gaat bij dat bultje bij het einde, dan is het een eitje.
Die missie is ook een van m'n fav's :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 20:56

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Gister de allerlaatste Spec Ops missie maar in men eentje geprobeerd;

15 Juggernauts op The Oilrig afmaken. Heb er 10 af weten te maken maar toen ging k dood omdat er 2 aankwamen :(

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 09:17:
[...]

Mijn K/D ratio is dramatisch trouwens, 0.79. Heb iets van 1600 meer deaths dan kills en dat ga ik nooit meer goedmaken. Daarvoor ren ik teveel rond ;(
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat 1000 kills met die tactical knife best moeten lukken..
Kwam er gisteren achter dat kills met je tactical mee tellen voor je wapen.

Vraag ik me nu alleen hard op af, tellen die kills mee voor je wapen ( USP ) als voor je Knife Melee kills??

trouwens, mijn K/D is ook pudding.. 3000 meer deaths dan kills maar t boeit me geen drol.
Ik vermaak me opperbest met het spel, zit nu ook in de 1e pretige.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2009 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Na lang wikken en wegen heb ik uiteindelijk toch maar de overstap gemaakt van PC naar xbox. Op de pc is MW2 nu toch een veredelde console game geworden. Nu ik mijn aim met de controller eindelijk een beetje op orde heb vallen mij wel een paar dingen op.

Zo ligt het tempo op de console echt 20 keer lager en wordt er echt verschrikkelijk gecampt. Om elke hoek heeft er wel iemand zijn kamp opgeslagen. Aangezien ik op de PC altijd als een echte rusher speelde zit mijn K/D ratio nu nog zwaar in de min. Ik heb nu dus ook maar besloten om als een mietje te gaan spelen en echt elk hoekje om te kruipen. Moet zeggen dat het wel werkt.

Toch jammer dat het veel mensen online aan een stukje lef ontbreekt omdat ze bang zijn voor een negatieve kill death ratio. Vooral in gamemodes met objectives merk je dat meteen. Zo heb ik potjes domination echt met gemak kunnen winnen omdat het andere team alleen maar lag te campen. Een maat van mij en ik gingen wel vrolijk vlaggen pakken. We werden wel 20 keer gekilld, maar we wonnen de ronde makkelijk omdat de tegenstander niks deed verder, behalve afwachten tot wij weer eens ergens een hoek om kwamen springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Tjoekie schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:07:
Na lang wikken en wegen heb ik uiteindelijk toch maar de overstap gemaakt van PC naar xbox. Op de pc is MW2 nu toch een veredelde console game geworden. Nu ik mijn aim met de controller eindelijk een beetje op orde heb vallen mij wel een paar dingen op.

Zo ligt het tempo op de console echt 20 keer lager en wordt er echt verschrikkelijk gecampt. Om elke hoek heeft er wel iemand zijn kamp opgeslagen. Aangezien ik op de PC altijd als een echte rusher speelde zit mijn K/D ratio nu nog zwaar in de min. Ik heb nu dus ook maar besloten om als een mietje te gaan spelen en echt elk hoekje om te kruipen. Moet zeggen dat het wel werkt.

Toch jammer dat het veel mensen online aan een stukje lef ontbreekt omdat ze bang zijn voor een negatieve kill death ratio. Vooral in gamemodes met objectives merk je dat meteen. Zo heb ik potjes domination echt met gemak kunnen winnen omdat het andere team alleen maar lag te campen. Een maat van mij en ik gingen wel vrolijk vlaggen pakken. We werden wel 20 keer gekilld, maar we wonnen de ronde makkelijk omdat de tegenstander niks deed verder, behalve afwachten tot wij weer eens ergens een hoek om kwamen springen.
Dat van het lagere tempo klopt vast en zeker. Ik weet alleen niet of dat per se 'slecht' is. Ik zou helemaal gek worden als overal en nergens kogels vandaan komen. Of dat je zo snel wordt neergeknalt dat je geen idee hebt waar de tegenstander zit. Bij de xbox heb je de tegenstander vaak al wel gezien en weet je 'kut dit had ik kunnen voorkomen'.

En van dat campen, tja dat is vast waar ja. Je moet niet puur gaan rennen maar je stijl iets aanpassen. Als je de maps kent weet je waar je wat rustig aan moet doen. Vooral bij Domination weet je ong. waar de tegenstanders zitten, dus nee dan ga je niet gun-blazing dat gebied inrennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
Ze campen niet omdat ze bang zijn voor een negatief kill-death ratio... Ze campen voor killstreaks :D ook op de pc wel zo... soms echt bloedirritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Emersion schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:22:
Ze campen niet omdat ze bang zijn voor een negatief kill-death ratio... Ze campen voor killstreaks :D ook op de pc wel zo... soms echt bloedirritant.
Zit waarschijnlijk ook wel wat in. Vind het alleen wel jammer dat bij veel mensen killstreaks blijkbaar boven het winnen van een potje gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Emersion schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:22:
Ik merk bij mezelf ook doodga dat wanneer ik tegen mijn chopper gunner aanzit ik toch een stuk 'voorzichtiger' ga spelen. En dan keihard doodga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:29
Sagaris schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:28:
[...]

Ik merk bij mezelf ook doodga dat wanneer ik tegen mijn chopper gunner aanzit ik toch een stuk 'voorzichtiger' ga spelen. En dan keihard doodga.
Herkenbaar!
Ik heb ook vaak dat ik iemand zag rennen en dan zit te wachten tot hij weer te voorschijn komt er meestal iemand achter me staat... :z
En het lullige is dat ik me op dat moment ook bedenk, maar dan al te laat ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder barracks kun je kills en deaths zien, de rest is rekenmachine gebruiken.
Ben je nooit zo goed geweest in rekenen dan kun je hier terecht http://brutecreations.com/faq/killdeathratio.html voor de K/D Ratio calculator!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjoekie schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:28:
[...]

Zit waarschijnlijk ook wel wat in. Vind het alleen wel jammer dat bij veel mensen killstreaks blijkbaar boven het winnen van een potje gaan.
Vind ik tbh ook hoor, wat heb je aan het winnen van het potje? Ik heb liever een heel leuk potje dan een leuk einde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Laatst online: 29-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:46:
[...]

Vind ik tbh ook hoor, wat heb je aan het winnen van het potje? Ik heb liever een heel leuk potje dan een leuk einde
oke ga dan team deathmatch spelen maar blijf A.U.B. bij demolition sabotage en domination (en de rest) weg

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:46:
[...]

ik heb liever ook een leuk eind, eentje met een flinke knal >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

gotfurrr schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 01:29:
[...]

k/d ratio zegt helemaal niets over hoe goed je bent. nada nul noppes
Dit is echt onzin. Het zegt echt wel wat over je skills of je een k/d ratio van 0.5 of van 1.5 hebt.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.