Hmm toch kan het een verkeerd beeld geven. Ik ben bezig met de perks voor mijn .44 magnum en daar gaat je K/D ratio toch van naar beneden. Als ik puur en alleen ga spelen met mijn Aug en voor de meeste kills ga, dan komt mijn K/D toch weer omhoogSandyman538 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:54:
[...]
Dit is echt onzin. Het zegt echt wel wat over je skills of je een k/d ratio van 0.5 of van 1.5 hebt.
Om nog maar te zwijgen van het feit dat je in het begin het spel nog aan't leren bent (zeker als je van team fortress 2 komt, daar schiet je op alles in het blauw/rood).MuddyMagical schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:58:
[...]
Hmm toch kan het een verkeerd beeld geven. Ik ben bezig met de perks voor mijn .44 magnum en daar gaat je K/D ratio toch van naar beneden. Als ik puur en alleen ga spelen met mijn Aug en voor de meeste kills ga, dan komt mijn K/D toch weer omhoog
Echt? Ik kan bv ook gewoon 1 kill maken en dan de rest van het potje wegblijven. \Sandyman538 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:54:
[...]
Dit is echt onzin. Het zegt echt wel wat over je skills of je een k/d ratio van 0.5 of van 1.5 hebt.
Al heb ik in totaal 10000 kills en 5000 deaths ben ik waarschijnlijk goed in FFA en TDM, maar misschien enorm slecht in Domination of Search and Destroy. Het is maar wat je verstaat onder 'skills'.
Verwijderd
Is het mogelijk een OHK te krijgen met een sniper zonder headshot? Ik vind snipen best leuk hoor, maar headshots maken met een sniper is wel erg moeilijk. Zelfs in UT3 ging het makkelijker.
Jawel, Barret gebruiken zonder silencer met Stopping Power, en dan de borst raken.
Volgens mij
Volgens mij
Stopping power hoeft niet in die mix, intervention barret (en misschien de wa2000) halen allebei OHK's in de borst zonder attachments (met een silencer dropt je dmg van 70 naar 50 dus dan heb je wel stopping power nodig)SemperFidelis schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:12:
Jawel, Barret gebruiken zonder silencer met Stopping Power, en dan de borst raken.
Volgens mij
Nice, mijne staat nog steeds op 41reemprive schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 02:13:
Vandaag mijn hoogste killstreak gehad, 57. Probeerde te printscreenen maar helaas iets niet goed gedaan
Ik kan dan ook helaas niet echt serieus spelen door mijn videokaart die steeds crashed
Klopt.Relis schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:15:
[...]
Stopping power hoeft niet in die mix, intervention barret (en misschien de wa2000) halen allebei OHK's in de borst zonder attachments (met een silencer dropt je dmg van 70 naar 50 dus dan heb je wel stopping power nodig)
Maar toch vreemd dat de dmg drop niet word weergegeven in het menu. Als je een silencer er op schroeft dan zie je de range verminderen maar de dmg blijft hetzelfde.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
In de meeste gevallen kan je K/D ratio als enige maatstaf gebruiken.
Tuurlijk is het zo dat je als je een negatieve K/D ratio hebt maar ondertussen op level 4 prestige bent je op andere vlakken toch goed bezig bent geweest.
Voor mij is het in ieder geval meestal niet zo relevant ik kan 3 of 4 potjes domination spelen met een zwaar zuigend team en de enige zijn die head first op de vlaggen blijft af gaan en dan aan het eind van het potje 10 /40 k/d hebben.
En nog maar te zwijgen van die paar keer dat je de Uber Leet gasten clan tegen komt die al springend de hoek om komen en je met 2 shots killen, ben al een paar keer in zon potje met een 4/34 k/d geëindigd.
Maar ook die potjes zijn voor mij leuk want ook daar leer ik van en wordt ik beter.
Al moet ik toegeven dat ik meestal met 2 to 4 clan members speel en zo toch door middel van communicatie meestal de overhand heb.
En ja ik heb nu een positieve K/D 13000/12000 of zo iets met een 41 killstreak (pred/harrier/chopper) op scrap yard,niks leuker dan dat semtex granaatje naar A of C smijten en BOOOOOM 4 kills.
Tuurlijk is het zo dat je als je een negatieve K/D ratio hebt maar ondertussen op level 4 prestige bent je op andere vlakken toch goed bezig bent geweest.
Voor mij is het in ieder geval meestal niet zo relevant ik kan 3 of 4 potjes domination spelen met een zwaar zuigend team en de enige zijn die head first op de vlaggen blijft af gaan en dan aan het eind van het potje 10 /40 k/d hebben.
En nog maar te zwijgen van die paar keer dat je de Uber Leet gasten clan tegen komt die al springend de hoek om komen en je met 2 shots killen, ben al een paar keer in zon potje met een 4/34 k/d geëindigd.
Maar ook die potjes zijn voor mij leuk want ook daar leer ik van en wordt ik beter.
Al moet ik toegeven dat ik meestal met 2 to 4 clan members speel en zo toch door middel van communicatie meestal de overhand heb.
En ja ik heb nu een positieve K/D 13000/12000 of zo iets met een 41 killstreak (pred/harrier/chopper) op scrap yard,niks leuker dan dat semtex granaatje naar A of C smijten en BOOOOOM 4 kills.
a guy who plays games 12 hours a day has strong fingers...that could be interesting
Ja dat kan, maar om te zeggen dat het er 0,0 mee te maken heeft is natuurlijk niet waar. Jij wordt dus vaker gekilled als je met een handgun speelt, dus gaat je k/d ratio naar beneden en dat is logisch omdat je vaker gekilled wordt, dus ben je in bv. TDM een zwakke schakel (de lol van met een handgun spelen buiten beschouwing laten).MuddyMagical schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:58:
[...]
Hmm toch kan het een verkeerd beeld geven. Ik ben bezig met de perks voor mijn .44 magnum en daar gaat je K/D ratio toch van naar beneden.
K/D ratio is absoluut niet heiligmakend helemaal als je bekijkt naar welke game mode je speelt, aangezien campen tijdens sabotage (om maar eens wat te noemen) totaal nutteloos is, maar het kan wel goed voor je k/d ratio werken. Dus laten we het breed houden, over het algemeen hebben betere spelers hogere k/d ratio's dan de mindere goden, maar het betekent niet dat als je een hogere k/d ratio dat je per definitie beter voor het team bent, omdat je bijvoorbeeld niet helpt met het planten van een bom.
Alleen de reactie van iemand dat het er nul komma nul mee te maken heeft klopt niet.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
laatste tijd steeds meer gehackte games op xboxlive.
400x speed, game types die switchen, groud war op rust. ellende!
400x speed, game types die switchen, groud war op rust. ellende!
Bears and Bulls
Ik krijg eigenlijk alleen maar OHK's met de Intervention zonder headshots. Gewoon stopping power gebruiken.Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:08:
Is het mogelijk een OHK te krijgen met een sniper zonder headshot? Ik vind snipen best leuk hoor, maar headshots maken met een sniper is wel erg moeilijk. Zelfs in UT3 ging het makkelijker.
Eens en oneens.Sandyman538 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:54:
[...]
Tuurlijk zegt het wel iets over de skills. Al denk ik wel dat de mensen die een zeer hoog K/D ratio hebben, vaak mensen zijn die zich niet bekommeren om de objective.
Ik ben een speler die zich voornamelijk bezig houdt met objective (plaatsen van de explosieven e.d.) en dan ben je makkelijk doelwit (backup zou dan wenselijk zijn)
Vaak merk ik dat de mensen die zich voornamelijk bezig houden met hun K/D ratio niet echt in de buurt zijn. Dus echte teamplayers zijn het vaak niet (geldt natuurlijk niet voor iedereen).
Mijn persoonlijke mening is dat mensen die geen zin hebben in teamplay, zich alleen bezig zouden moeten houden met FFA en de deathmatch spelen (puur persoonlijk).
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Callsign Infected "gehaald" gisteren! Gelijk maar een aantal anderen dezelfde callsign bezorgd in de potjes erna.
Klopt, maar ik vind het toch jammer dat dankzij deze maatstaf modes zoals Sabotage echt fucked zijn. Ik speel alleen nog maar Domination, en dan pak ik zo nu en dan een vlaggetje als ik redelijk zeker ben dat er weinig mensen in de buurt zijn. Ik heb toch nog redelijk vaak most points captured. En mijn k/d is erg goed.Sandyman538 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:20:
[...]
Ja dat kan, maar om te zeggen dat het er 0,0 mee te maken heeft is natuurlijk niet waar. Jij wordt dus vaker gekilled als je met een handgun speelt, dus gaat je k/d ratio naar beneden en dat is logisch omdat je vaker gekilled wordt, dus ben je in bv. TDM een zwakke schakel (de lol van met een handgun spelen buiten beschouwing laten).
K/D ratio is absoluut niet heiligmakend helemaal als je bekijkt naar welke game mode je speelt, aangezien campen tijdens sabotage (om maar eens wat te noemen) totaal nutteloos is, maar het kan wel goed voor je k/d ratio werken. Dus laten we het breed houden, over het algemeen hebben betere spelers hogere k/d ratio's dan de mindere goden, maar het betekent niet dat als je een hogere k/d ratio dat je per definitie beter voor het team bent, omdat je bijvoorbeeld niet helpt met het planten van een bom.
Alleen de reactie van iemand dat het er nul komma nul mee te maken heeft klopt niet.
Ik heb eens gekeken en volgens mij tellen de tactical knife kills mee voor je USP kills. Dan gaat het gelukkig wel een stukje harder. Maar ik zal nog heel wat Favela-maps nodig hebben om die 1000 kills te halenVerwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:00:
[...]
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat 1000 kills met die tactical knife best moeten lukken..
Kwam er gisteren achter dat kills met je tactical mee tellen voor je wapen.
Vraag ik me nu alleen hard op af, tellen die kills mee voor je wapen ( USP ) als voor je Knife Melee kills??
trouwens, mijn K/D is ook pudding.. 3000 meer deaths dan kills maar t boeit me geen drol.
Ik vermaak me opperbest met het spel, zit nu ook in de 1e pretige.
Maakte trouwens gisteren per ongeluk een headshot... Met een Thumper en die granaat ontplofte niet eens

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
ik wil die ookAutCha schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:24:
Callsign Infected "gehaald" gisteren! Gelijk maar een aantal anderen dezelfde callsign bezorgd in de potjes erna.
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Verwijderd
Even terugkomend op degene die zei dat er meer gecamped wordt op de xbox; ik heb geen vergelijkingsmateriaal met PC maar als je FFA gaat doen zal het een stuk minder zijn (uit mijn ervaring haal je nog geen 20 seconden dan als je stationair blijft).
Bij teamgames vind ik het al een stuk logischer. Ik speel zelf bijna alleen maar TDM, en als je je eigen team ten alle tijden achter je houdt kun je de tegenstander nogal makkelijk opwachten, 1 á 2 kills maken en weer verder moven naar de rand van het gebied waar je team rondhangt.
Bij teamgames vind ik het al een stuk logischer. Ik speel zelf bijna alleen maar TDM, en als je je eigen team ten alle tijden achter je houdt kun je de tegenstander nogal makkelijk opwachten, 1 á 2 kills maken en weer verder moven naar de rand van het gebied waar je team rondhangt.
Heb al heel wat MP uurtjes gespeeld, maar wat is dat matchmaking kut zeg.
Grootste nadeel: niet kunnen kiezen welke map je speelt. Er zijn een aantal maps die ik minder leuk vind dus die wil ik niet spelen. Dan moet je dus weer helemaal uit de lobby om weer opnieuw een game te gaan zoeken.
En dan die belachelijk lange wachttijd tussen matches door, om gek van te worden. Als ze dan een chatfunctie ofzo hadden was er misschien nog iets te beleven, maar dat is ook niet zo..
Jammer.
Ik speel trouwens bijna alleen maar Domination. Grootste aantal spelers zit duidelijk bij Team Deathmatch maar daar vind ik dus echt geen hol aan.. beetje als een kip zonder kop rondrennen en kills maken zonder doel
Grootste nadeel: niet kunnen kiezen welke map je speelt. Er zijn een aantal maps die ik minder leuk vind dus die wil ik niet spelen. Dan moet je dus weer helemaal uit de lobby om weer opnieuw een game te gaan zoeken.
En dan die belachelijk lange wachttijd tussen matches door, om gek van te worden. Als ze dan een chatfunctie ofzo hadden was er misschien nog iets te beleven, maar dat is ook niet zo..
Jammer.
Ik speel trouwens bijna alleen maar Domination. Grootste aantal spelers zit duidelijk bij Team Deathmatch maar daar vind ik dus echt geen hol aan.. beetje als een kip zonder kop rondrennen en kills maken zonder doel
Kills zonder doel? De kill is een doel op zich
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
stopping power pro in combinatie met de intervention + FMJ = 1 hit kill op alles behalve handen en voetenRelis schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:15:
[...]
Stopping power hoeft niet in die mix, intervention barret (en misschien de wa2000) halen allebei OHK's in de borst zonder attachments (met een silencer dropt je dmg van 70 naar 50 dus dan heb je wel stopping power nodig)
FMJ is zowiezo altijd leuk, mensen op die "er zit altijd wel iemand" spots wallbangen
Z = voicechat (default key binding), mocht je willen chatten tijdens de onderbrekingen.HyperioN schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:54:
Jammer.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ik heb gister 3x de Game Winning kill gehad in S&D met een Trowing knife 
Nu heb ik als callsign: Unbelieveable
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Ik heb hem laatst ook opgelopen. Hoe werkt die callsign als ik het vragen mag?
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
ik had gister een game winning kill met een direct-impact stun grenade.. kreeg er alleen niets voor.. was wel leuk om te zienThE_OwNeR schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:21:
Ik heb gister 3x de Game Winning kill gehad in S&D met een Trowing knife
wat ook leuk is om als het 1v1 is in HC S&D de laatst overgebleven speler te zoeken en steeds achter hem blijven zitten, totdat de tijd bijna op is.. en dan z'n reactie zien bij de killcam
@DFKT, je moet geknifed worden door iemand die de "Toxic" title draagt, deze krijg je door tijdens een vijandelijke nuke in leven te zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Horizons op 22-12-2009 12:26 ]
Zie ook mijn 2e post daarover. Je hebt daar gelijk in.Jackal131 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:24:
[...]
Eens en oneens.
Tuurlijk zegt het wel iets over de skills. Al denk ik wel dat de mensen die een zeer hoog K/D ratio hebben, vaak mensen zijn die zich niet bekommeren om de objective.
Ja dat is erg jammer. Waarom gaan die mensen dan niet gewoon TDM of FFA spelen? Daardoor verpest je niet een op zich leuke modus als sabotage. Ik speel het nu alleen als ik met bekenden zit anders erger je jezelf helemaal kapot aan de rest. Zelfde verhaal met CTF. Is leuk om te doen, maar dan moet je team wel meewerken.SemperFidelis schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:25:
[...]
Klopt, maar ik vind het toch jammer dat dankzij deze maatstaf modes zoals Sabotage echt fucked zijn. Ik speel alleen nog maar Domination, en dan pak ik zo nu en dan een vlaggetje als ik redelijk zeker ben dat er weinig mensen in de buurt zijn. Ik heb toch nog redelijk vaak most points captured. En mijn k/d is erg goed.
Anderzijds zijn die gamemodes ook enkel goed te doen in parties, het is onmogelijk om een team goed te coördineren zonder goed contact..
Same here, en ook dezelfde vraag. Krijgt iedereen die callsign wanneer iemand die hem gebruikt je knifed ofzo?DFKT schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:24:
[...]
Ik heb hem laatst ook opgelopen. Hoe werkt die callsign als ik het vragen mag?
ja als je hem ingesteld heb en je knifed iemand krijgt hij die ook =]Boagriuz schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:33:
[...]
Same here, en ook dezelfde vraag. Krijgt iedereen die callsign wanneer iemand die hem gebruikt je knifed ofzo?
ik wil nog wel eens veel mensen knifen
[ Voor 23% gewijzigd door Proxx op 22-12-2009 12:43 ]
Infected krijg je door geknifed te worden door iemand anders die de Infected call sign draagt. Het call sign van Toxic ziet er inderdaad hetzelfde uit, maar deze heeft niet dat effect.Abbadon321 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:25:
[...]
@DFKT, je moet geknifed worden door iemand die de "Toxic" title draagt, deze krijg je door tijdens een vijandelijke nuke in leven te zijn.
edit: STD is bijna hetzelfde, maar die krijg je als je iemand knived die dat call sign draagt.
[ Voor 9% gewijzigd door AutCha op 22-12-2009 12:46 ]
PS3 gebruikers kunnen me toevoegen. Zet maar iets van Infect me! in de messageProxx schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:42:
[...]
ja als je hem ingesteld heb en je knifed iemand krijgt hij die ook =]
ik wil nog wel eens veel mensen knifendus zou hem graag willen hebben
In de snelheid geef ik je gelijk maar wacht maar totdat je met 18 man free-for-all in Rust terecht komt dan is de snelheid niet meer te overzienTjoekie schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:07:
Na lang wikken en wegen heb ik uiteindelijk toch maar de overstap gemaakt van PC naar xbox. Op de pc is MW2 nu toch een veredelde console game geworden. Nu ik mijn aim met de controller eindelijk een beetje op orde heb vallen mij wel een paar dingen op.
Zo ligt het tempo op de console echt 20 keer lager en wordt er echt verschrikkelijk gecampt. Om elke hoek heeft er wel iemand zijn kamp opgeslagen. Aangezien ik op de PC altijd als een echte rusher speelde zit mijn K/D ratio nu nog zwaar in de min. Ik heb nu dus ook maar besloten om als een mietje te gaan spelen en echt elk hoekje om te kruipen. Moet zeggen dat het wel werkt.
Toch jammer dat het veel mensen online aan een stukje lef ontbreekt omdat ze bang zijn voor een negatieve kill death ratio. Vooral in gamemodes met objectives merk je dat meteen. Zo heb ik potjes domination echt met gemak kunnen winnen omdat het andere team alleen maar lag te campen. Een maat van mij en ik gingen wel vrolijk vlaggen pakken. We werden wel 20 keer gekilld, maar we wonnen de ronde makkelijk omdat de tegenstander niks deed verder, behalve afwachten tot wij weer eens ergens een hoek om kwamen springen.

Campen doen ze idd veel ik ga dan meestal ook gewoon als een dolle rondlopen dan maar een keer vaker dood. Ik kan wel zeggen dat ik de map ben wezen verkennen. Altijd leuk als sommige dan gewoon op 1 plek spawnen dood zo'n lichtding neer te leggen en dan dichtbij waar ze liggen te campen. Zo leuk dan sloop je die persoon en loop je naar dat ding en hoppa knife je hem nog eens
Gister de 1000 kills gehaald met mijn UMP45

Je K/D ratio op de XBOX kun je zien door naar "Barracks > Leaderboards > Kills" te gaan. Mijn ratio is dan weliswaar 0.53 maarja who cares
Niet de trigger loslaten hèDannyBevers schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:45:
[...]
Gister de 1000 kills gehaald met mijn UMP45Heb daarnaast even met de M4A1 gespeeld alleen dat was echt erg dat ding schiet bepaald aantal kogels en dan stopt ie ofzo
Ja MW2 zo krijg je nooit iemand dood als je wapen ermee kapt na een aantal kogels
Volgens mij heeft ie het over de M16A4, heerlijk wapen trouwens.
Ik level nu vrij traag omdat ik alleen Hardcore TDM speel, maar daarin zijn wapens als de M16 en FAL echt geweldig! Wanneer ik nu een non-Hardcore mode speel irriteer ik me aan het feit dat je een half magazijn in iemands romp moet legen om hem om te leggen.
Ik level nu vrij traag omdat ik alleen Hardcore TDM speel, maar daarin zijn wapens als de M16 en FAL echt geweldig! Wanneer ik nu een non-Hardcore mode speel irriteer ik me aan het feit dat je een half magazijn in iemands romp moet legen om hem om te leggen.
[ Voor 76% gewijzigd door SD5k op 22-12-2009 12:52 ]
Hardcore is sowieso stukken leuker, ook friendly fire
Kan je niet zomaar 1,2,3 overal rond sprayen.
En die stomme radar is dan ook eindelijk uit
En die stomme radar is dan ook eindelijk uit
Verwijderd
God kolere ik dacht ook even lekker te gaan spelen maar na 3x wasteland skippen en 1x derail (de 2 maps waar ik een hekel aan heb), kom ik vervolgens in een pot waar ik achtereens dood ga door: random javelin, random semtex, random javelin, predator missile, iets ongedefiniëerds. Lachuhhh, meteen geen zin meer.
Precies, ik speel dan ook echt nooit TDM of CTF of Domination. Ik heb echt niet het idee dat ik in een team zit.SoaDmaggot schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:29:
Anderzijds zijn die gamemodes ook enkel goed te doen in parties, het is onmogelijk om een team goed te coördineren zonder goed contact..
De enige leuke mode waarbij goede communicatie geen vereiste is, is HQ Pro. Deze speel ik eigenlijk alleen maar de laatste tijd. Goed voor je XP ook! Als ik hier geen zin in heb, dan is het FFA voor mij.
Oeps die ja inderdaadSD5k schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:50:
Volgens mij heeft ie het over de M16A4, heerlijk wapen trouwens.

Schiet jij een SCAR magazijn in 1 keer leeg dan? Als je een beetje gericht schiet heb je maar 1 burst nodig. Ik vind M16 echt een ideaal wapen, na SCAR (1000 kills) bijna alle challenges voor de gehaald.
Tja, als je graag sprayed ben je bij de M16 aan het verkeerde adres inderdaad.
een van de embles (of challenges wat is het) die ik vaak krijg: "The Sprayer"SD5k schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 13:21:
Tja, als je graag sprayed ben je bij de M16 aan het verkeerde adres inderdaad.
Hardcore HQ is inderdaad goed voor XP eergister in 1 dag geleveld naar 30.
Was wel wat uurtjes toewijding voor nodig maar zeker de moeite waard.
Merk in de paar games sabotage of demolition ook niks meer de Team spirit die je in bijv MW1 had.
mensen lopen werkelijk waar als een kudde koeien door het veld.
(eigenlijk houden die koeien nog meer formatie
)
Was wel wat uurtjes toewijding voor nodig maar zeker de moeite waard.

Merk in de paar games sabotage of demolition ook niks meer de Team spirit die je in bijv MW1 had.
mensen lopen werkelijk waar als een kudde koeien door het veld.
(eigenlijk houden die koeien nog meer formatie
Dat staat toch hartstikke duidelijk in de ingame description?DannyBevers schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:45:
Heb daarnaast even met de M16A4 gespeeld alleen dat was echt erg dat ding schiet bepaald aantal kogels en dan stopt ie ofzoJa MW2 zo krijg je nooit iemand dood als je wapen ermee kapt na een aantal kogels
Gisteren naar aanleiding van wat ik hier las ook maar eens een class met danger close aangemaakt, Scar met GL en Javelin meegegeven. Speel demolition, en dan is het best leuk als je van veraf een Javelin bij een target neer kan leggen en een triple kill maakt moet ik zeggen.
Ja ik heb ook soms Javelin in een class, maar triple kills lukken me niet.
Zo wel gruwelijk vet zijn.
.
Zo wel gruwelijk vet zijn.
Iemand toevallig net uit RUST bijgekomen? Dit keer was ik de injected server ofzo x.x ik mocht de game starten maar ik deed niks dus deed hij het zelf. Rare was ik dacht laat ik eens even wachten. En toen zag ik het mapplaatje dat normaal linksonder van RUST staat werd ineens een gebroken plaatje wat best raar was.
Maarja wel lekker gespeeld :"D al is het behoorlijk rot om tussen al die mensen nog een chopper te laten opstijgen constant de melding dat de lucht te vol zat met zooi XD 56 kills 62 deaths niet slecht al zeg ik het van mezelf XD
Maarja wel lekker gespeeld :"D al is het behoorlijk rot om tussen al die mensen nog een chopper te laten opstijgen constant de melding dat de lucht te vol zat met zooi XD 56 kills 62 deaths niet slecht al zeg ik het van mezelf XD
Dat is inderdaad wel het probleem. Ik ben het er alleen niet mee eens dat je daarvoor altijd communicatie nodig hebt. Het maakt het er natuurlijk wel een stuk makkelijker opbram1984 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 13:06:
[...]
Precies, ik speel dan ook echt nooit TDM of CTF of Domination. Ik heb echt niet het idee dat ik in een team zit.
Bij bijvoorbeeld Sabotage of Demolition zie je vaak veel mensen alle kant op rennen, terwijl als je gewoon bij een groep blijft en na een eventuele respawn meteen weer vervoegd bij die groep, dan wordt het allemaal al een stuk makkelijker. Ik geniet er altijd van als ik ingedeeld wordt bij een groep die op die manier speelt. Dan is het meestal ook snel gedaan
Het is natuurlijk wel zaak dat je een strategische positie inneemt als de explosieven geplaatst zijn
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Aaaah wat een fantastische postDannyBevers schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:45:
[...]
Heb daarnaast even met de M16A4 gespeeld alleen dat was echt erg dat ding schiet bepaald aantal kogels en dan stopt ie ofzoJa MW2 zo krijg je nooit iemand dood als je wapen ermee kapt na een aantal kogels
DannyBevers schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:45:Heb daarnaast even met de M16A4 gespeeld alleen dat was echt erg dat ding schiet bepaald aantal kogels en dan stopt ie ofzoJa MW2 zo krijg je nooit iemand dood als je wapen ermee kapt na een aantal kogels
Er staat niets voor niets bij dat het een "burst" geweer is. Dat betekend dat hij een paar kogels (3 meen ik) schiet. Zo heb je geen recoil van hier tot Tokio.
@ hierboven: het is al middag
[ Voor 3% gewijzigd door timskiej op 22-12-2009 14:07 ]
Vind de M16 eigenlijk 1 van de betere geweren, je bent wel quasi verplicht om binnen 1-2 bursts iemand te killen of te knifen als dat niet lukt en hij is dichtbij, maar met stopping power heb je zelfs op zeer grote afstand (met ACOG is nog beter) een onmiddellijke kill.
FAL hetzelfde, je moet verschillende keren rammen op je muisknop waardoor je vizier wel eens kan verspringen maar uiteindelijk maak ik met deze geweren de beste K/D ratio.
FAL hetzelfde, je moet verschillende keren rammen op je muisknop waardoor je vizier wel eens kan verspringen maar uiteindelijk maak ik met deze geweren de beste K/D ratio.
Wikipedia:DannyBevers schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:45:
[...]
The M16A4, now standard issue for front-line U.S. Marine Corps and some U.S. Army units, replaces the combination fixed carry handle/rear iron sight with a MIL-STD-1913 Picatinny rail, allowing for the rifle to be equipped with a carry handle and/or most military and consumer scopes or sighting systems.[45] The M16A4 also adds a backup iron sight and is equipped with a Knight's Armament Company M5 RAS handguard, allowing vertical grips, lasers, tactical lights, and other accessories to be attached.[46] In U.S. Army Field Manuals, M16A4s fitted with the RAS are sometimes referred to as M16A4 MWS or Modular Weapon System. This model retains the 3-round burst mode of the M16A2.
met de m4a1 kun je toch ook gewoon niet sprayen maar bursten door niet als een dolle de muis knop in houden maar steeds even. dus ik snap die burst niet helemaal.
voor dichtbij vind ik sprayen soms gewoon nodig. afstandsschoten burst ik.
heb alleen met de famas gespeeld maar dan vind ik burst echt iritand omdat je niet kan schakelen
heb alleen met de famas gespeeld maar dan vind ik burst echt iritand omdat je niet kan schakelen
[ Voor 6% gewijzigd door Proxx op 22-12-2009 14:10 ]
Ik vind de famas ook wel een leuk wapen om mee te spelen.
Als ik zin heb om te sprayen neem ik wel eens een P90 of Steyr AUG.
Om K:D ratio geef ik niet echt veel.
Als ik zin heb om te sprayen neem ik wel eens een P90 of Steyr AUG.
Om K:D ratio geef ik niet echt veel.
't probleem op de console is de tijd die je nodig hebt om te richten, die is veel hoger dan op de pc...dus op de deur richten en alles vol lood blaffen wat er door komt is vele efficienter dan rond rennen door een deur gaan en vol lood geblaft worden omdat je niet de tijd hebt gehad om te mikkenTjoekie schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:07:
Na lang wikken en wegen heb ik uiteindelijk toch maar de overstap gemaakt van PC naar xbox. Op de pc is MW2 nu toch een veredelde console game geworden. Nu ik mijn aim met de controller eindelijk een beetje op orde heb vallen mij wel een paar dingen op.
Zo ligt het tempo op de console echt 20 keer lager en wordt er echt verschrikkelijk gecampt. Om elke hoek heeft er wel iemand zijn kamp opgeslagen. Aangezien ik op de PC altijd als een echte rusher speelde zit mijn K/D ratio nu nog zwaar in de min. Ik heb nu dus ook maar besloten om als een mietje te gaan spelen en echt elk hoekje om te kruipen. Moet zeggen dat het wel werkt.
Toch jammer dat het veel mensen online aan een stukje lef ontbreekt omdat ze bang zijn voor een negatieve kill death ratio. Vooral in gamemodes met objectives merk je dat meteen. Zo heb ik potjes domination echt met gemak kunnen winnen omdat het andere team alleen maar lag te campen. Een maat van mij en ik gingen wel vrolijk vlaggen pakken. We werden wel 20 keer gekilld, maar we wonnen de ronde makkelijk omdat de tegenstander niks deed verder, behalve afwachten tot wij weer eens ergens een hoek om kwamen springen.
Op de pc hoef je je musi maar een halve cm te bewegen voor een volel rotatie om je as, zelfs als je door een deur rent heb je nog kans een kogeltje in zn kop te raggen ^_^
Ik snap die games ook niet? Opeens spawned er ergens iets en dan is the place overcrowded met gasten...Proxx schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:49:
[...]
oke ga dan team deathmatch spelen maar blijf A.U.B. bij demolition sabotage en domination (en de rest) weg
2 opponenten kannik nog hebben maar bij 3 kom ik toch echt een loop of een nade te kort... Ik sneak liever rond(3 van de 5 custom slots gebruiken ook cold blooded pro & ninja pro) en sloop alles op m'n pad dan dat je een duister hol induikt en opeens in een nest oppo's trerechtkomt... in een echte oorlog loop je ook niet als een kip zonder kop op een objective af
Meh, gwn flag cappen en scoren zodat je voor staat...en dan vervolgens in TDM modus 't vijandelijke team uitroeien...ze komen toch naar je vlag toe, dus je weet waar ze vandaan komen xD.Sandyman538 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:25:
Ja dat is erg jammer. Waarom gaan die mensen dan niet gewoon TDM of FFA spelen? Daardoor verpest je niet een op zich leuke modus als sabotage. Ik speel het nu alleen als ik met bekenden zit anders erger je jezelf helemaal kapot aan de rest. Zelfde verhaal met CTF. Is leuk om te doen, maar dan moet je team wel meewerken.
Mja, sommige wapens bursten nu eenmaal by default...ik vind burst wapens ook niks, dat doe ik ook liever zelf zodat je in CQC of in panic mode vrolijk kan sprayenProxx schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:10:
met de m4a1 kun je toch ook gewoon niet sprayen maar bursten door niet als een dolle de muis knop in houden maar steeds even. dus ik snap die burst niet helemaal.
[ Voor 10% gewijzigd door Rey Nemaattori op 22-12-2009 14:30 ]
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
als je een beetje aim hebt kun je met elk wapen van dicht bij schieten, ook met snipersProxx schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:10:
[ Voor 4% gewijzigd door Horizons op 22-12-2009 14:39 ]
wat the hell....
ik join een game... wat trouwens behoorlijk irritant is, searching...bam in een game met een hoop level 70 mensen...
klap ik er ineens uit met dit:
en NEE _ik_ heb geen bot aan

pc versie
ik join een game... wat trouwens behoorlijk irritant is, searching...bam in een game met een hoop level 70 mensen...
pc versie
Negeren is vooruitzien
In andere games, maar in MW2 krijg je met hipfire toch een serieus negatieve correctie op je aim. De kogels vliegen overal behalve mooi in het midden van je croshair.Abbadon321 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:37:
[...]
als je een beetje aim hebt kun je met elk wapen van dicht bij schieten, ook met snipers
Ik heb gisteren geprobeerd nog even te spelen. 8 keer achter elkaar de melding Could Not Migrate host en gamelobby closed. Al voor het spel begon. Ik weet niet wat ze de laatste patch allemaal hebben aangepast, maar het doet het spel niet en goede.
Ook lijkt het wel alsof je met Rush gameplay opeens veel minder kans maakt op kills. Om de haverklap wordt je geraakt, zelf door ensen die door een bureablad heen kunnen schieten. Hierdoor kunnen e jou zien en raken maar andersom zijn ze niet te raken. Erg frustrerend... En iedere kogel is opeens een headshot!?
Met al het geld dat InfinityWard heeft verdiend met dit spel zijn er best een aantal zaken die aangepakt mogen worden naar mijn mening.
Laatst zag ik iemand aan komen rennen, en ik bleef dus achter een muur wachten. Opeens word ik afgeschoten. Ik WTF hoe kan dat nou. Zeik in de killcam dat de texture van mijn mannetje gewoon door de muur heen komen. Serieus anno 2009 is dat wel erg sneu....
Ook lijkt het wel alsof je met Rush gameplay opeens veel minder kans maakt op kills. Om de haverklap wordt je geraakt, zelf door ensen die door een bureablad heen kunnen schieten. Hierdoor kunnen e jou zien en raken maar andersom zijn ze niet te raken. Erg frustrerend... En iedere kogel is opeens een headshot!?
Met al het geld dat InfinityWard heeft verdiend met dit spel zijn er best een aantal zaken die aangepakt mogen worden naar mijn mening.
Laatst zag ik iemand aan komen rennen, en ik bleef dus achter een muur wachten. Opeens word ik afgeschoten. Ik WTF hoe kan dat nou. Zeik in de killcam dat de texture van mijn mannetje gewoon door de muur heen komen. Serieus anno 2009 is dat wel erg sneu....
[ Voor 28% gewijzigd door Sanny_83 op 22-12-2009 14:50 ]
Negatief + Negatief =... ?Bzzje schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:37:
wat the hell....
[afbeelding]
pc versie
Verwijderd
is je NAT open? ik merk dat het een stuk beter gaat sinds ik m'n nat open hebt staanSanny_83 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:46:
Ik heb gisteren geprobeerd nog even te spelen. 8 keer achter elkaar de melding Could Not Migrate host en gamelobby closed. Al voor het spel begon. Ik weet niet wat ze de laatste patch allemaal hebben aangepast, maar het doet het spel niet en goede.
Ook ikt het wel alsof je met Rush gameplay opeens veel minder kans maakt op kills. Om de haverklap wordt je geraakt. En iedere kogel is een headshot!?
Lol, dus jouw correcte instellingen klopte niet met de niet correcte instellingen van de host.Bzzje schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:37:
wat the hell....
[afbeelding]
pc versie
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Ja die heb ik wel op open staan. Ik had dit ook nog nooit zo gehad. Misschien gewoon effe botte pech. Probeer het vanavond nog wel een keertjeVerwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:51:
[...]
is je NAT open? ik merk dat het een stuk beter gaat sinds ik m'n nat open hebt staan
met sniper kun je heel makkelijk strafe-shots maken, gewoon een willekeurige richting op strafen, gelijk terug en wanneer je crosshair stopt met kleiner worden gelijk schieten.Fastman schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:42:
[...]
In andere games, maar in MW2 krijg je met hipfire toch een serieus negatieve correctie op je aim. De kogels vliegen overal behalve mooi in het midden van je croshair.
kan ook met dubbele weapon swap
Sinds gisteren heb ik veel gezeur met hostmigration, nu heb ik even gekeken naar mijn NAT-Type en deze staat op Moderate, op Open is het beter alleen hoe krijg ik de NAT op Open? Kan gewoon bij de settings van me router.
Your NAT type is displayed in the Spec Ops Two Player Online menu and the online menu for Multiplayer (Xbox LIVE for X360, Playstation Network for PS3, and IWNet for PC). You will have one of the three following displayed:
* Open - You will get into games more quickly, have better matchmaking, and host migration will succeed more often.
* Moderate - Matchmaking will go more slowly, you'll get into less games, and host migration will be harder.
* Strict - You'll get into less games, matchmaking might take a long time, and you will fail to migrate to a new host more often.
kan ik ook met snipers nog wat moeilijk maar dan nog als je met intervention een keer mist(lag of gewoon missen). ben je de sjaakAbbadon321 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:37:
[...]
als je een beetje aim hebt kun je met elk wapen van dicht bij schieten, ook met snipers
en ga mij nou niet vertellen dat jij nooit mist. of met een famas 3kogels in iemand zijn grote teen schieten. ik noem maar iets.
dan is full auto toch fijner en kun je bursten wanneer jij wil. als jij famas en ander burst wapens fijn vind houd ik je vooral niet tegen iedereen speeld anders en iedereen heeft zijn eigen stijl.
[ Voor 8% gewijzigd door Proxx op 22-12-2009 15:05 ]
weet zo niet precies welke ik had maar iets van multiplater.ff.nogiets error this is not original file ofzoiets terwijl ik nog nooit in de buurt van met steamapps map geweest benBzzje schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:37:
wat the hell....
[afbeelding]
pc versie
[ Voor 7% gewijzigd door Proxx op 22-12-2009 15:08 ]
Verwijderd
Ligt het overigens aan mij of is er nog helemaal niks veranderd aan die m1887's? (xbox, ik herinner me ook geen patch nog) Ik word nog steeds op ongeloofwaardige wijze afgeknald door die dingen.
Overigens had ik net ook zoiets vervelends; ik gooi een stun en raak iets, vervolgens wil ik m'n prooi neerschieten; ik zie dat die stun goed raak was en hij was met in beide handen een shotgun een beetje voor z'n ogen aan het zwaaien was (en dus omhoog te richten) en tóch schiet 'ie me op die manier dood. Is dat nu apart of hoe zit het
Overigens had ik net ook zoiets vervelends; ik gooi een stun en raak iets, vervolgens wil ik m'n prooi neerschieten; ik zie dat die stun goed raak was en hij was met in beide handen een shotgun een beetje voor z'n ogen aan het zwaaien was (en dus omhoog te richten) en tóch schiet 'ie me op die manier dood. Is dat nu apart of hoe zit het

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2009 15:11 ]
Verwijderd
er staat wel het eea vermeld over poorten in dit of het vorige topic, meest snelle is om je ps3/xbox whatever in de DMZ te zetten.Versteegrob schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:58:
Sinds gisteren heb ik veel gezeur met hostmigration, nu heb ik even gekeken naar mijn NAT-Type en deze staat op Moderate, op Open is het beter alleen hoe krijg ik de NAT op Open? Kan gewoon bij de settings van me router.
[...]
http://community.eu.plays...829071BE8E861669E5E31B004
Heb jij dat niet dan als je geflashd wordt? Dan heb je ineens een lucky luck snelheid met schieten. Je wrijft met je handen in je ogen en tussendoor schiet je even heel snel met beide shotguns. Daarna wrijf je weer verder. Alleen door je snelheid ziet je tegenstander het niet meer omdat die dan al dood is. (/einde mw2 logica)Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 15:09:
...
Overigens had ik net ook zoiets vervelends; ik gooi een stun en raak iets, vervolgens wil ik m'n prooi neerschieten; ik zie dat die stun goed raak was en hij was met in beide handen een shotgun een beetje voor z'n ogen aan het zwaaien te zwaaien (en dus omhoog te richten) en tóch schiet 'ie me op die manier dood. Is dat nu apart of hoe zit het
Verwijderd
Nouja als je zelf gestunned wordt blijven je armen gewoon waar ze horen, dus de een ziet wat anders dan de ander. Vandaag was dan de eerste keer dat ik me daar aan stoorde (ik dacht met m'n stomme kop 'ha, die kan me niks maken met z'n armen in de lucht!')TJVB schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 15:13:
[...]
Heb jij dat niet dan als je geflashd wordt? Dan heb je ineens een lucky luck snelheid met schieten. Je wrijft met je handen in je ogen en tussendoor schiet je even heel snel met beide shotguns. Daarna wrijf je weer verder. Alleen door je snelheid ziet je tegenstander het niet meer omdat die dan al dood is. (/einde mw2 logica)
Mijn router ondersteund geen DMZ. Ben ook tijden bezig geweest met die poorten (PS3) en uiteindelijk nog geen oplossing gevonden voor mijn Nat type: Moderate.Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 15:10:
[...]
er staat wel het eea vermeld over poorten in dit of het vorige topic, meest snelle is om je ps3/xbox whatever in de DMZ te zetten.
http://community.eu.plays...829071BE8E861669E5E31B004

Het ligt eraan wat je belangrijk vind, ik heb in totaal 3 online FPS gespeeld en het kwam in al deze spellen op het volgende neer. Pub games zijn geinig, je kan in pubgames altijd bovenaan staan met een k/d ratio van 4 of wat dan ook, echterrrrrr:Sandyman538 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:20:
[...]
Ja dat kan, maar om te zeggen dat het er 0,0 mee te maken heeft is natuurlijk niet waar. Jij wordt dus vaker gekilled als je met een handgun speelt, dus gaat je k/d ratio naar beneden en dat is logisch omdat je vaker gekilled wordt, dus ben je in bv. TDM een zwakke schakel (de lol van met een handgun spelen buiten beschouwing laten).
als je wedstrijden gaat spelen waarbij opeens mensen niet meer langs jouw bekende spots rennen als kippen zonder kop of dat je standaard routes die wel werkten in pubgames opeens niet meer relevant zijn in wedstrijden dat je opeens verbaasd bent dat je niet meer een team kan flanken via de zijkant dat iedere keer dat je wordt gezien door de tegenstander dit door hen wordt gecalled, dat het geen fuck meer uit maakt of je ratio 4 is of 0.05 als je maar die alles beslissende kill maakt in de laatste ronde 1v1, of dat je enz enz enz enz
fps in wedstrijden/wars zijn niet gelijk met pubgames, scores in pubgames zeggen nada.
in mw2 zijn er alleen nog geen goede mogelijkheden voor wars, dus ja, misschien dat nu een k/d ratio wel iets zegt.
[ Voor 3% gewijzigd door gotfurrr op 22-12-2009 15:28 ]
wel knap, heb sinds gisteren W7 op men bak staan, en heb nu plots NAT type: strict. terwijl het onder XP open was. nog ff kijken waar het aan ligt (moet nog ff beetje leren pielen binnen W7 en vinden waar alles zit. iemand tips?
)
Battle.net Spud#2543
In je router UPnP op enabled zetten.Sandyman538 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 15:19:
[...]
Mijn router ondersteund geen DMZ. Ben ook tijden bezig geweest met die poorten (PS3) en uiteindelijk nog geen oplossing gevonden voor mijn Nat type: Moderate.
Onder NAT -> Virtual Server Port 28960 forwarden (UDP en TCP) naar jouw lokale IP adres.
Verwijderd
Oh ik had trouwens nog een vraagje: Krijg je voor een bepaald aantal van dezelfde accolades ook iets van een callsign reward of iets dergelijks? Hartstikke leuk natuurlijk die accolades maar als niemand anders ze kan zien een stuk minder 'nuttig'.
Mijn NAT staat ook altijd op Moderate. Valt mij verder niet op en kan altijd wel een potje spelen, alleen misschien is het handig om hem op Open te zetten.
Alleen dat hele portforwaring gedoe vind ik het allerverwarrendste wat er is. (m.a.w. heeft iemand een site waar gewoon duidelijk op staat hoe je de poorten voor je xbox/mw2 openzet?
)
Alleen dat hele portforwaring gedoe vind ik het allerverwarrendste wat er is. (m.a.w. heeft iemand een site waar gewoon duidelijk op staat hoe je de poorten voor je xbox/mw2 openzet?
[ Voor 18% gewijzigd door SemperFidelis op 22-12-2009 16:20 ]
met de famas of de m16 is het niet zo moeilijk, als je de eerste keer niet raak kun je je aim altijd nog corrigeren. en met de FAL speel ik niet.Proxx schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 15:01:
[...]
kan ik ook met snipers nog wat moeilijk maar dan nog als je met intervention een keer mist(lag of gewoon missen). ben je de sjaak
en ga mij nou niet vertellen dat jij nooit mist. of met een famas 3kogels in iemand zijn grote teen schieten. ik noem maar iets.
dan is full auto toch fijner en kun je bursten wanneer jij wil. als jij famas en ander burst wapens fijn vind houd ik je vooral niet tegen iedereen speeld anders en iedereen heeft zijn eigen stijl.
en met de intervention heb je 1 schot ja, dan pak ik m'n deagle en die spam ik dan leeg.
als de vijand wat verder weg is jaag ik er 3 of 4 kogels doorheen voordat ik naar m'n deagle grijp.
andere snipers zijn helemaal makkelijk van dichtbij, gewoon sprayen.
al met al geef ik ook de voorkeur aan full-auto (AK<3) maar burst wapens zijn zeker niet zwak op close range.
[ Voor 5% gewijzigd door Horizons op 22-12-2009 16:26 ]
De m16 is juist mijn primaire wapen, heb er nu +1000 kills mee gemaakt. Persoonlijk vind ik het, samen met de TAR, de beste assaultrifle uit mw2.DannyBevers schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:45:
Op lange afstand is het vaak 1 burst per kill. Op het hoofd is 1 burst altijd een kill. Het is zelfs mogelijk om met 1 burst 2 man te killen, maar dit gebeurd echt sporadisch. Als ik op zeer korte afstand iemand tegenkom met de m16 maak ik toch snel een kill, zonder te zoomen. De burst is van dichtbij ook behoorlijk dodelijk.
[ Voor 25% gewijzigd door codex op 22-12-2009 16:40 ]
Hm de SCAR is toch ook nog echt handig. Soort van close range M16, gewoon zelf in bursts schieten.
Verwijderd
ACR en SCAR zijn toch ook wel goede hoor. ik vind ze beter dan TAR of M16, ik vind M16 echt zon k*t wapen. maarja ik hou niet van burstsreemprive schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 16:37:
[...]
De m16 is juist mijn primaire wapen, heb er nu +1000 kills mee gemaakt. Persoonlijk vind ik het, samen met de TAR, de beste assaultrifle uit mw2.
Op lange afstand is het vaak 1 burst per kill. Op het hoofd is 1 burst altijd een kill. Het is zelfs mogelijk om met 1 burst 2 man te killen, maar dit gebeurd echt sporadisch. Als ik op zeer korte afstand iemand tegenkom met de m16 maak ik toch snel een kill, zonder te zoomen. De burst is van dichtbij ook behoorlijk dodelijk.
M16 vind ik echt héérlijk in wat grotere maps, waar je relatief grotere afstand kills maakt. M4 gebruik ik vaak in kleinere maps waar wat meer sproeiwerk bij kijken komt.
Voor mij is de ACR hét wapen, bizar weinig recoil en goed te mikken met de iron sight zodat je er een silencer op kan plakken zonder bling nodig te hebben. I.c.m. Marathon, Cold Blooded en Ninja Pro echt een goed combi om ongemerkt achterom te sneaken.
Verder vind ik Akimbo P90's erg leuk op maps zoals Highrise i.c.m. Marathon, Stopping Power en Steady Aim.
Verder vind ik Akimbo P90's erg leuk op maps zoals Highrise i.c.m. Marathon, Stopping Power en Steady Aim.
Waar vui zit, zit geen glans!
Doet alleen met een silencer erop echt belachelijk weinig damage, door de lage recoil wel weer makkelijk headshots te maken, though.Dibbuz schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 17:25:
Voor mij is de ACR hét wapen, bizar weinig recoil en goed te mikken met de iron sight zodat je er een silencer op kan plakken zonder bling nodig te hebben. I.c.m. Marathon, Cold Blooded en Ninja Pro echt een goed combi om ongemerkt achterom te sneaken.
Damn man!
Ik wil hem ook ZOO graag, alleen mijn PC uit de oertijd kan hem niet aan
Mijn dank aan Tweakers is eeuwig.
ACR is inderdaad wat in het nadeel op non-hardcore. Maar prima op z'n plek in een hardcore assault rifle class.Mag schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 17:37:
[...]
Doet alleen met een silencer erop echt belachelijk weinig damage, door de lage recoil wel weer makkelijk headshots te maken, though.
{signature}
Vet spel, wat vinden jullie van de AK-47 ? Damage valt me toch wat tegen, vind de SCAR het beste wapen.
Wat gebruiken jullie als 2e wapen? Ben volgens mij de enige met een Stinger
Nieuwe computer kopen? Een ietwat degelijk systeempje kost nou ook niet meer zo veel (zelfs niet met een i7). Overigens, je hebt ook niet direct de duurste grafische kaart nodig, neem eentje van mid-range en je bent voor een 900 euro wel gesettled (indien je al scherm, muis en keyboard hebt).XcelentTom schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 17:50:
Damn man!
* Styxxy wacht nog om een nieuw systeem aan te schaffen tot ik terug ben van Erasmus naar Finland (volgend jaar).
Als tweede wapen heb ik ook Stinger hoor, om helicopters neer te halen (en occasioneel een AC-130, als het lukt). Ik ben nooit echt van geweest van de AK-47, niet in CS of in CoD4:MW.Versteegrob schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 18:02:
Vet spel, wat vinden jullie van de AK-47 ? Damage valt me toch wat tegen, vind de SCAR het beste wapen.
Heb net drie matchjes gespeeld, gelevelled van 42 naar 43. Heb telkens een positieve score gehaald, met mijn mooiste score toch 23-5. Ondanks dat ik een slechte muis heb voor het moment, speel ik toch nog redelijk goed
Headquarters Pro vind ik momenteel de leukste mode, daar heb je tenminste nog ietwat het gevoel bij dat je in team speelt. TDM is gewoon lopen en schieten, domination / S&D / Capture The Flag zijn niet veel beter.
[ Voor 46% gewijzigd door Styxxy op 22-12-2009 18:06 ]
je bent met veel eerder al klaar, mijn M9600GT (ja mobile, mijn laptop dus) draait het spel op 1680x1050 als het moet met een 2.1 ghz dualcore... zet hem zelf 1 standje lager om met smoke en veel spelers geen dips te krijgen, maar die kan het lzefs al..Styxxy schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 18:02:
[...]
Nieuwe computer kopen? Een ietwat degelijk systeempje kost nou ook niet meer zo veel (zelfs niet met een i7). Overigens, je hebt ook niet direct de duurste grafische kaart nodig, neem eentje van mid-range en je bent voor een 900 euro wel gesettled (indien je al scherm, muis en keyboard hebt).
* Styxxy wacht nog om een nieuw systeem aan te schaffen tot ik terug ben van Erasmus naar Finland (volgend jaar).
[...]
Als tweede wapen heb ik ook Stinger hoor, om helicopters neer te halen (en occasioneel een AC-130, als het lukt). Ik ben nooit echt van geweest van de AK-47, niet in CS of in CoD4:MW.
Heb net drie matchjes gespeeld, gelevelled van 42 naar 43. Heb telkens een positieve score gehaald, met mijn mooiste score toch 23-5. Ondanks dat ik een slechte muis heb voor het moment, speel ik toch nog redelijk goed(nog twee daagjes tot ik mijn nieuwe muis (Razer Imperator aangezien mijn Copperhead de geest heeft gegeven) krijg van mijn ouders
).
Headquarters Pro vind ik momenteel de leukste mode, daar heb je tenminste nog ietwat het gevoel bij dat je in team speelt. TDM is gewoon lopen en schieten, domination / S&D / Capture The Flag zijn niet veel beter.
dus desktop voor 600 euro moet je la een eind komen hoor
Ik gebruik maar 1 slot voor Javelin, met als perks cold blooded en scavenger. Als er dan een heli aan zit te komen(vijand met een hoge killstreak) of een harrier hangt dan switch ik altijd na dood te gaan van wapen. Met regelmaat kill ik mezelf ook om zo snel die heli neer te kunnen halen 
Wat mijn aanspreekt aan de TAR is niet accuracy, want dat valt eigenlijk wel tegen. Maar de TAR is het enige wapen waarmee je veel kills kan maken zonder stopping power. De m16 gebruik ik wel met stopping power, zonder is het imho te zwak. Ik moet zeggen dat de SCAR wel beter is om iemand flink te besproeien met kogels, maar de m16 maakt sneller een kill. Als ik een goeie dag heb is mijn aim dusdanig dat iedereen die ik tegenkom met een scar op mid tot lange afstand het loodje legt. Op de korte afstand trakteer ik ze op een salvo uit mijn G18.
Heeft iemand al die 50 heli kills weten te maken? Ik ben tot 46 gekomen
Ik wil die title hebben!
Wat mijn aanspreekt aan de TAR is niet accuracy, want dat valt eigenlijk wel tegen. Maar de TAR is het enige wapen waarmee je veel kills kan maken zonder stopping power. De m16 gebruik ik wel met stopping power, zonder is het imho te zwak. Ik moet zeggen dat de SCAR wel beter is om iemand flink te besproeien met kogels, maar de m16 maakt sneller een kill. Als ik een goeie dag heb is mijn aim dusdanig dat iedereen die ik tegenkom met een scar op mid tot lange afstand het loodje legt. Op de korte afstand trakteer ik ze op een salvo uit mijn G18.
Heeft iemand al die 50 heli kills weten te maken? Ik ben tot 46 gekomen
Ik wil die title hebben!
Ik heb net de Cold-Blooded perk vrijgespeeld. Maar ik heb er een vraagje over. Als ik schiet, ben ik dan nog wel zichtbaar op de radar als rood stipje? Of heb ik hier echt een silencer voor nodig?
daar heb je een silencer voor nodig. Cold blooded zorgt alleen maar dat je niet meer zichtbaar ben op de radar dmv uav's en niet meer beschoten word door harriers/turrets etc.-Edwin- schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 18:56:
Ik heb net de Cold-Blooded perk vrijgespeeld. Maar ik heb er een vraagje over. Als ik schiet, ben ik dan nog wel zichtbaar op de radar als rood stipje? Of heb ik hier echt een silencer voor nodig?
blup
Lol, zat net ff wat MW2 filmpjes te kijken op youtube, een hele grappige gezien van TheSandyRavage voor Machinima.com.
Check maar: klik!
Elke keer als 'ie dood gaat, vloekt 'ie als een dokwerker, en telkens weer door één of andere gast die zit te campen op een richel, 't is echt ontzettend grappig!
En dan nog wetend dat 'ie het hele vijandige team helemaal aan gort schiet.. Enorm komisch!
Check maar: klik!
Elke keer als 'ie dood gaat, vloekt 'ie als een dokwerker, en telkens weer door één of andere gast die zit te campen op een richel, 't is echt ontzettend grappig!
En dan nog wetend dat 'ie het hele vijandige team helemaal aan gort schiet.. Enorm komisch!
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Als je CoD4:MW kent, komt Cold-Blooded gedeeltelijk overeen met de UAV Jammer (Cold-Blooded Pro heeft paar extra zaken aangezien er ook meer "functies" in MW2 zitten).-Edwin- schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 18:56:
Silencer is dan nog wel nodig idd. Dus, shoot & scoot of een demper monteren.-Edwin- schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 18:56:
Kan trouwens niet wachten totdat ik 'm zelf ook weer heb
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
CoD4:MW ken ik dan weer niet (online niet). Maar UAV jammer, ik neem aan dat je daarmee Scrambler bedoelt heeft toch een heel andere functie. Die laat de complete radar verdwijnen als je in de buurt bent (en dus schiet, dan zien ze je niet). Ik gebruik namelijk zelf cold blooded én scrambler (alhoewel ik twijfel of ik beter niet Commando kan gebruiken).Styxxy schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 19:06:
[...]
Als je CoD4:MW kent, komt Cold-Blooded gedeeltelijk overeen met de UAV Jammer (Cold-Blooded Pro heeft paar extra zaken aangezien er ook meer "functies" in MW2 zitten).
Verder bedankt voor de reacties allemaal.
Verwijderd
beter gebruik je ninja (pro), met scrambler geef je nogal duidelijk aan dat je in de buurt bent... de pro is wel handig: vertraagt claymores
Verwijderd
Als ik het goed begrijp is een Silenced TAR21 wel geschikt voor een zogenoemde 'ghost' class met coldblooded (dus zonder stopping power) ? Ik ben met de SCAR zo ontzettend gewend aan stopping power, zonder speel ik een stuk minder. Maar ik wil toch even ColdBlooded & Ninja pro halen en tegelijkertijd zo wat heli's neerhalen.
Ik speel nu al enige tijd met de TAR, maar ik zit toch te denken om weer te switchen naar de M4 of de SCAR.
Het grote verschil tussen deze twee is dat de M4 een hogere fire rate heeft, maar de SCAR een hogere damage uitdeelt. Wat is nu eigenlijk écht het grotere voordeel van die hogere fire rate? Of heft dit elkaar op?
Ik ga dan in ieder geval met Scavenger Pro en Ninja spelen, aangezien ik Ninja Pro nog niet heb unlocked. Met perk 2 blijft ik dus twijfelen tussen Stopping Power Pro en Cold Blooded. Vraag me af of Stopping Power veel extra geeft gezien de damage die de SCAR geeft.
Ik ga het wel uitproberen.
Het grote verschil tussen deze twee is dat de M4 een hogere fire rate heeft, maar de SCAR een hogere damage uitdeelt. Wat is nu eigenlijk écht het grotere voordeel van die hogere fire rate? Of heft dit elkaar op?
Ik ga dan in ieder geval met Scavenger Pro en Ninja spelen, aangezien ik Ninja Pro nog niet heb unlocked. Met perk 2 blijft ik dus twijfelen tussen Stopping Power Pro en Cold Blooded. Vraag me af of Stopping Power veel extra geeft gezien de damage die de SCAR geeft.
Ik ga het wel uitproberen.
Of je bent voor 250 euro klaar met een Xbox 360.darkpluisje schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 18:08:
[...]
je bent met veel eerder al klaar, mijn M9600GT (ja mobile, mijn laptop dus) draait het spel op 1680x1050 als het moet met een 2.1 ghz dualcore... zet hem zelf 1 standje lager om met smoke en veel spelers geen dips te krijgen, maar die kan het lzefs al..
dus desktop voor 600 euro moet je la een eind komen hoor
no animals were harmed during the production of this message
Of je betaald 5 tientjes meer voor een PS3, en je hebt er gelijk een Blu-Ray spelert bij.
Dit topic is gesloten.