Als je de besturing niet gewoon bent, raad ik je aan om eerst eens Single Player te spelen

. Zo leer je ook de wapens wat kennen en leer je ook wel wat schieten. Zo heb ik het toch lang geleden geleerd :-) (CoD1 was mijn eerste MP spel, vervolgens overgeschakeld naar CS... ach, waar is de tijd

).
Ik had daarstraks dat een enemy mijn AC-130 gejat had, best wel kut

. Nuja, eerste twee matchen sucken altijd bij mij (K/D ratio < 1), daarna was ik opgewarmd :-) met toppunt een mooie 57-19-21 (k-a-d)

met demolition (Scrapyard).

Mooi zo. AC-130 is tot nu toe mijn zwaarste reward dat ik uit een pakketje kon trekken (2 keer, 3de keer was ie gepikt door vijand

).
Ik heb ze eigenlijk nog nooit zien vliegen, of moet je daar de Cold Blooded perk voor hebben?
SiNNeD29 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:33:
Hebben jullie ook wel eens dat je niet goed oplet wanneer je een sentry gun of iets laat bezorgen je niet goed kijkt waar je die laat neerkomen? Had laatst een care package en alle 3 de beloningen landen boven me op een brug waar je niet bij kan.. en dat is me meer gebeurt (sentry gun die landt op het dak van een onbereikbaar huis bijvoorbeeld), lekker stom

Jep, heb het ook al paar keer gehad. Op zich wel logisch hé, het vliegtuigje laat de package ongeveer ter hoogte van je smoke vallen. Als je onder een brug zit (of aan de rand eronder) of in een gebouw, durft het gebeuren dat je package ergens boven vast komt te zitten. Spijtig van je kill streak reward. Daarom probeer ik altijd mijn package in open lucht te callen (of in Terminal, onder een raam).
Hehe, is bij mij de allereerste keer gebeurd en sindsdien nooit meer

. Altijd beetje uit de buurt gaan staan (en misschien best ook even schuilen/campen tot dat je package er is).