Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
Welke spelvormen vinden jullie het leukst in multiplayer?

Sabotage vind ik persoonlijk wel leuk als je niet te veel campers in je team krijgt. Als je een team hebt dat er echt wilt voor gaan is het echt fun.
Search en Destroy vind ik iets minder leuk.
Free for all doe ik geregeld ook.
Domination vind ik iets minder maar daar hangt ook weer veel af van de teams.
Hardmode is voor een beginner zal ik niet echt aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

Sandyman538 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 13:39:
[...]

:X Ik vind het hebberig en egoistisch.
Ik vind het hebberig en egoistisch dat anderen recht denken te hebben op mijn killstreak reward. Als ik ze laat liggen mogen ze ze oppakken, maar iemand die onder de care package marker zit te campen en meteen naar de beste CP rushed krijgt meteen een headshot als ik er niet eerder bij kan.

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Tja, het is niet het hele jaar december. Je hebt zelf moeite moeten doen om die streak te halen, dus blijkbaar heb je ze verdiend. Prima als iemand er eentje pakt hoor, maar het moet niet zo zijn dat je halve team erop af komt rennen d.m.v. de radar.

Als je een bonus op je werk ontvangt, vanwege een target die je hebt gehaald, ga je deze toch ook niet aan je collega's uitdelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
belgian1 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:00:

Sabotage vind ik persoonlijk wel leuk als je niet te veel campers in je team krijgt. Als je een team hebt dat er echt wilt voor gaan is het echt fun.
Sabotage vind ik het allerleukste, helaas dat 9/10 spelers het een beetje verpesten.
Daarom speel ik veel Domination.
Laatste ben ik ook wat Free For All gaan doen,op de een of andere manier gaat dat altijd echt goed.
En HC Team Deathmatch is ook leuk (behalve op wasteland dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
zojuist van 1.2.604 (?) naar 1.3.606 geupdate :) (x360..)

Ik vind Demolition en Team Deathmatch (express) het leukst in de MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNNeD29
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-05 15:42
Hebben jullie ook wel eens dat je niet goed oplet wanneer je een sentry gun of iets laat bezorgen je niet goed kijkt waar je die laat neerkomen? Had laatst een care package en alle 3 de beloningen landen boven me op een brug waar je niet bij kan.. en dat is me meer gebeurt (sentry gun die landt op het dak van een onbereikbaar huis bijvoorbeeld), lekker stom :)
Eigenlijk alleen maar Domination, de rest van de spelvormen snap ik niet echt goed. Ik speel op de 360 en dan ligt iedereen maar te campen. Speel af en toe ook Team Deathmatch voor de afwisseling.

[ Voor 45% gewijzigd door SiNNeD29 op 23-12-2009 14:35 ]

Xbox GT: DennisGaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

Een CP op een onbereikbare plek laten neerkomen is me maar 1x gebeurd. Daarna kijk ik altijd even snel omhoog voordat ik de flare neer gooi, iedere keer weer!

Wat me overigens ook opvalt is dat blijkbaar veel mensen niet weten dat je met een predator raket ook vijandelijke heli's neer kan halen. Ik bewaar zelfs vaak mijn predator raket vaak tot er een vijandelijke heli verschijnt die ik dan binnen een paar tellen weer weg gewerkt heb :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HQ Pro, by far. Een leuke mode waarbij je ook nog eens regelmatig wint zonder een enorme goede samenwerking. Daarnaast komen de tegenstanders niet uit alle hoeken en gaten van de map vandaan, waardoor je redelijk overzicht houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er hier overigens mensen die veel met de UMP 45 spelen? Op de range na heeft deze een stuk betere specs dan een gemiddelde AR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 08:50
Ik heb mezelf al een paar keer gekilled met een care package :P Één keer tijdens de sudden death ronde van sabotage (mn favo gametype) en 1 keer tijdens een killstreak van 10 :X

Dat is best wel klote :)

Ik vond eerst de FAL een fijn wapen, maar ik moet toch iets automatisch hebben... Ik speel nu veel met de ACR (wil FMJ erop hebben), en daarvoor met de M4. Ik merk alleen wel dat ik mn niveau van CoD4 nog niet heb, soms heb ik echt moeite met aimen |:(

Ik ben lvl 50 ofzo, ik vind het wel prettig dat je niet te snel lvlt :)

[ Voor 44% gewijzigd door Stefanovic45 op 23-12-2009 14:43 ]

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

bram1984 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:40:
Zijn er hier overigens mensen die veel met de UMP 45 spelen? Op de range na heeft deze een stuk betere specs dan een gemiddelde AR.
Wat ik sowieso al heb gemerkt is dat de specs niet zoveel zeggen, komt meer aan op gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16

Ik wissel regelmatig tussen Sabotage en Demolition. Voor de afwisseling wil ik ook nog wel eens HQ pro en Ground War spelen. Zoals al eerder genoemd is de fun wel afhankelijk van het team waarin je zit.
Wanneer er sprake is van teamplay, dan maakt het eigenlijk niet uit wat je speelt om veel fun te hebben.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:40

d_star

Maharadja of the Year :-/

[...]

Gelukkig zijn er dan nog mensen zoals jij Sandyman, maakt teamplay een stuk leuker.

Maar ik moet eerlijk zeggen: als ik een carepackage oproep, beschouw ik hem als van mij. Tenzij ik dood ga en aan de andere kant van de map respawn, dan heb ik het liefst dat mn teamgenoten die carepackage pakken.

Kies ik er echter bewust voor om een emergency airdrop als killstreak reward te equippen, dan roep ik persoonlijk zoiets op voor het team. Niet alleen voor mezelf. Had ik maar een andere killstreak moeten equippen als ik iets voor mezelf wilde.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:55
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:00:
[...]
Okok, moet eerst even aan de besturing wennen: ;( dus dat zal nog wel duren denk ik..

Ik ga vanmiddag ff lekker raggen, hopen dat mijn kd ratio iets hoger is dan:D
Als je de besturing niet gewoon bent, raad ik je aan om eerst eens Single Player te spelen ;). Zo leer je ook de wapens wat kennen en leer je ook wel wat schieten. Zo heb ik het toch lang geleden geleerd :-) (CoD1 was mijn eerste MP spel, vervolgens overgeschakeld naar CS... ach, waar is de tijd }:O ).
SemperFidelis schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:24:
Ik heb 1x meegemaakt dat een tegenstander een chopper gunner van me gejat had :p.
Ik had daarstraks dat een enemy mijn AC-130 gejat had, best wel kut :(. Nuja, eerste twee matchen sucken altijd bij mij (K/D ratio < 1), daarna was ik opgewarmd :-) met toppunt een mooie 57-19-21 (k-a-d) :D met demolition (Scrapyard).
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 13:29:
[...]
Edit: ik had gister trouwens een EMP in een care package, dat was wel even een verrassing! (ben nog maar level 33)
:o Mooi zo. AC-130 is tot nu toe mijn zwaarste reward dat ik uit een pakketje kon trekken (2 keer, 3de keer was ie gepikt door vijand :'().
SemperFidelis schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:00:
UAV en UAV Jammer zijn allebei van die drones die vliegen ja.
Ik heb ze eigenlijk nog nooit zien vliegen, of moet je daar de Cold Blooded perk voor hebben?
SiNNeD29 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:33:
Hebben jullie ook wel eens dat je niet goed oplet wanneer je een sentry gun of iets laat bezorgen je niet goed kijkt waar je die laat neerkomen? Had laatst een care package en alle 3 de beloningen landen boven me op een brug waar je niet bij kan.. en dat is me meer gebeurt (sentry gun die landt op het dak van een onbereikbaar huis bijvoorbeeld), lekker stom :)
Jep, heb het ook al paar keer gehad. Op zich wel logisch hé, het vliegtuigje laat de package ongeveer ter hoogte van je smoke vallen. Als je onder een brug zit (of aan de rand eronder) of in een gebouw, durft het gebeuren dat je package ergens boven vast komt te zitten. Spijtig van je kill streak reward. Daarom probeer ik altijd mijn package in open lucht te callen (of in Terminal, onder een raam).
StefanvanGelder schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:41:
Ik heb mezelf al een paar keer gekilled met een care package :P Één keer tijdens de sudden death ronde van sabotage (mn favo gametype) en 1 keer tijdens een killstreak van 10 :X
Hehe, is bij mij de allereerste keer gebeurd en sindsdien nooit meer :P. Altijd beetje uit de buurt gaan staan (en misschien best ook even schuilen/campen tot dat je package er is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:16

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Zoo net even een potje gespeeld met de AUG wat een koning wapen is dat. Nu met grip nog iets fijner :D.

Schiet beter dan de SCAR-H vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 08:50
Aight! schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:05:
Zoo net even een potje gespeeld met de AUG wat een koning wapen is dat. Nu met grip nog iets fijner :D.

Schiet beter dan de SCAR-H vind ik.
Nou ik heb hem 1 keer geprobeerd, ik schoot op een meter of 2 zonder te aimen, en de kogels vlogen overal heen behalve naar de tegenstander :o

Met aimen heeft die een behoorlijke terugslag, wellicht met grip veel beter idd ;)

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Styxxy schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:03:

[...]

Ik heb ze eigenlijk nog nooit zien vliegen, of moet je daar de Cold Blooded perk voor hebben?
Nee hoor, ze zitten echt helemaal in de verte. Afbeeldingslocatie: http://rosalux-europa.info/userfiles/image/predator.jpg

En ik vind het altijd grappig als iemand een emergency cp heeft en alles buiten de map dropt ofzo. Of op die brug in dat regenachtige level _O-.

Zelf laat ik UAV's altijd liggen, je krijgt meer EXP als een teammate het pakt? Resultaat is hetzelfde. Of ik gebruik het om enemies te lokken en dan te knifen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Styxxy schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:03:
Nope, beter kijken.
StefanvanGelder schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:14:
Nou ik heb hem 1 keer geprobeerd, ik schoot op een meter of 2 zonder te aimen, en de kogels vlogen overal heen behalve naar de tegenstander :o

Met aimen heeft die een behoorlijke terugslag, wellicht met grip veel beter idd ;)
Grip op LMG is superbelangrijk, en aiming down sight is idd verplicht. Als je steady aim of snel schieten tijdens het rennen leuk vind moet je geen LMG nemen.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:45

RayNbow

Kirika <3

UAVs en Counter-UAVs zijn echter slecht zichtbaar op bepaalde maps door het slechte weer.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
die drones schiet ik altijd uit de lucht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:12
chimera2 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:35:
die drones schiet ik altijd uit de lucht :)
Ik ook. Desnoods met een Aug of zo. Alle punten tellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08 07:38
Is met een LMG of AR best goed te doen inderdaad, UAV geeft veel voordeel voor een team dus meteen de lucht uit!

Ook handig voor coldblooded pro btw.

[ Voor 15% gewijzigd door Jarrean op 23-12-2009 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:10

Sandyman538

SandstorM [148839]

SemperFidelis schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:18:
Of ik gebruik het om enemies te lokken en dan te knifen. :)
Dit is vooral erg leuk als je met alleen maar bekenden in de room zit. Dan laat je even weten dat je zo'n care package laat liggen en dat ze die niet moeten pakken, dan daar of C4 bij leggen of een claymore. Wat een lol heb ik daar aan beleefd.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MuddyMagical schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:39:
[...]

Ik ook. Desnoods met een Aug of zo. Alle punten tellen :D
Ik schoot laatst een Harrier uit de lucht die al bezig was weer weg te vliegen. Ik weet niet hoeveel punten een Harrier normaal oplevert, maar voor deze kreeg ik er 300. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Gebruiken er mensen hier Depth of Field ? Zoja, wat is de toegevoegde waarde aan gameplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een leuk geintje gepikt, ik zoek als sniper ander snipers op en zet sneaky een claymore achter ze neer. Vervolgens ga ik als een gek staan knallen met mijn barret van schrik stappen ze dan in die claymore. Zo grappig. Ook leuk is bovenaan een ladder een claymore zetten, tenzij je vijand scrambler pro heeft is hij altijd dood. Het zou pas echt hilarisch zijn als je C4 op een vijand kan plakken, wachten tot hij bij zijn team aansluit en tot ziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:08

BM

Moderator Spielerij
bram1984 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 16:15:
[...]

Ik schoot laatst een Harrier uit de lucht die al bezig was weer weg te vliegen. Ik weet niet hoeveel punten een Harrier normaal oplevert, maar voor deze kreeg ik er 300. :)
300 is normaal. Of ie nu wegvliegt of net aankomt maakt niet uit :)
Omnyakom1 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 16:19:
Gebruiken er mensen hier Depth of Field ? Zoja, wat is de toegevoegde waarde aan gameplay?
Errr, hoe kun je dat gebruiken? Je kunt het hooguit wat aanpassen, maar tis niet iets wat je wel of niet gebruikt.

[ Voor 30% gewijzigd door BM op 23-12-2009 16:26 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 23:01
Sommige mensen vinden het mooier of gewoon handiger om te richten. Gebruik het zelf niet, weer wat fps winst (:+) en alles blijft gewoon scherp als je richt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 15:21
xPhantom schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:08:
zojuist van 1.2.604 (?) naar 1.3.606 geupdate :) (x360..)

Ik vind Demolition en Team Deathmatch (express) het leukst in de MP.
hoe kun je op de xbox360 je versie zien (en evt. updaten)??
daar ben ik nog niet achtergekomen.

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:12
Alles ging net helemaal goed.
Toen werden we een potje uitgegooid en begon het matchmaking weer helemaal in paniek te raken.
Ik vraag me af wanneer ze dit gaan fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja idd. Same here. Kan NIKS meer joinen. ELKE keer unable to connect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
Dorest0rm schreef op woensdag 23 december 2009 @ 16:37:
Alles ging net helemaal goed.
Toen werden we een potje uitgegooid en begon het matchmaking weer helemaal in paniek te raken.
Ik vraag me af wanneer ze dit gaan fixen.
Wanneer ze toch weer terug gaan naar dedicated servers :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:08

BM

Moderator Spielerij
NielsTn schreef op woensdag 23 december 2009 @ 16:33:
[...]

hoe kun je op de xbox360 je versie zien (en evt. updaten)??
daar ben ik nog niet achtergekomen.
Versienummer staat rechtsboven in beeld bij de multiplayer. Updaten doet ie automatisch als er een update beschikbaar is (krijg je melding van). Weiger je die update kun je niet online.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Laatst online: 18:05
Daniozi schreef op woensdag 23 december 2009 @ 16:42:
[...]

Wanneer ze toch weer terug gaan naar dedicated servers :X
En toen werd je wakker....

[ Voor 36% gewijzigd door Dibbuz op 23-12-2009 16:44 ]

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
bram1984 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:40:
Ja ik speel vaak met de UMP! Vind hem best fijn spelen. Ik gebruik daarvoor deze class:

UMP45 met red dot sight
SPAS12 met grip

marathon,
lightweight
steady aim

Werkt voor mij erg fijn :)

Ik krijg overigens ook steeds unable to connect errors bij ELKE poging om te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:46
Niemand kan spelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Ik ook niet. Ik heb de laatste tijd zelf steeds meer last van laggende potjes eigenlijk. Kan dat te maken hebben met de 'Nat TYPE strict'? Of heeft dat andere consequenties?

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 19:11
ik kan gewoon connecten hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 15:21
BM schreef op woensdag 23 december 2009 @ 16:43:
[...]

Versienummer staat rechtsboven in beeld bij de multiplayer. Updaten doet ie automatisch als er een update beschikbaar is (krijg je melding van). Weiger je die update kun je niet online.
Super! Thanks! Zojuist maar even geupdate :)

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Het eerste wat ik ga uitzetten als ik thuis kom ! >:)

Ik denk dat het dit is, maar gisteren speelde ik nog vlug een rondje en ik werd beschoten, dus zocht ik dekking achter een boom. Ik ga naar iron sight en schuif langzaam vanachter die boom om te mikken naar de tegenstander.

De computer focuste mijn beeld echter op die boom ... terwijl ik die tegenstander blurry zag.
Toen dacht ik, o neen, dat zal DOF zijn?!

Dus dat gaat uit.
//als het daaraan lag, maar ik veronderstel van wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
DM.Aram schreef op woensdag 23 december 2009 @ 11:41:
[afbeelding]

Ik ging best lekker, als ik eerlijk moet zijn. Afgelopen 3 potjes altijd KD > 2 (of een kd van 36)!
Wat een leuk spel is dit toch _/-\o_
bij jou zijn de streepjes anders jij hebt er meer dus een betere verbinding hoe heb jij dit gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit tegenwoordig weer vaak met mijn "Commando" te spelen die heeft:
Marathon
Lightweighted
Commando
Wapen: P90

Ik verbaas me er eigenlijk over hoe goed die P90 in combinatie met Rapid Fire is. Echt uitstekend op close/medium range. Met de AR zit ik altijd te switchen tussen de M4, SCAR, TAR-21 en de FAMAS. Maar die M16 lijkt mij het bruutst van allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 17:45:
Ik zit tegenwoordig weer vaak met mijn "Commando" te spelen die heeft:
Marathon
Lightweighted
Commando
Wapen: P90

Ik verbaas me er eigenlijk over hoe goed die P90 in combinatie met Rapid Fire is. Echt uitstekend op close/medium range. Met de AR zit ik altijd te switchen tussen de M4, SCAR, TAR-21 en de FAMAS. Maar die M16 lijkt mij het bruutst van allemaal.
Ik kan dat echt niet, met rapid fire spelen. De recoil is zo achterlijk, kan daar echt niet mee spelen. Niet alleen op de P90, maar met alle smg eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
goosche schreef op woensdag 23 december 2009 @ 17:31:
[...]

bij jou zijn de streepjes anders jij hebt er meer dus een betere verbinding hoe heb jij dit gedaan?
Geen betere verbinding alleen wat meer bars instellen in je config:

seta cg_ScoresPing_MaxBars "10" (default value is 4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:36
En welk bestand moet ik daar voor editen ? kan namelijk niet echt iets vinden in de steam\config map,
Oakley schreef op woensdag 23 december 2009 @ 17:52:
[...]

Geen betere verbinding alleen wat meer bars instellen in je config:

seta cg_ScoresPing_MaxBars "10" (default value is 4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Fist schreef op woensdag 23 december 2009 @ 17:45:
[...]

Ik kan dat echt niet, met rapid fire spelen. De recoil is zo achterlijk, kan daar echt niet mee spelen. Niet alleen op de P90, maar met alle smg eigenlijk.
In korte bursts schieten is de optie. Als ik de 30 kills voor mijn challenge heb, dan gaat rapid fire er net zo snel weer vanaf, dus ideaal vind ik het ook niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Laatst online: 02-09 20:57
LightStar schreef op woensdag 23 december 2009 @ 18:02:
En welk bestand moet ik daar voor editen ? kan namelijk niet echt iets vinden in de steam\config map,

[...]
code:
1
2
3
4
5
6
seta cg_ScoresPing_BgColor "0 0 0 0"
seta cg_ScoresPing_HighColor "0.8 0 0 1"
seta cg_ScoresPing_Interval "20"
seta cg_ScoresPing_LowColor "0 1 1 1"
seta cg_ScoresPing_MaxBars "10"
seta cg_ScoresPing_MedColor "0.8 0.8 0 1"

Ook kan je er nog voor kiezen om onderstaande stukje code toe te voegen. Het heeft mogelijk een positief effect op je connectie.
code:
1
seta cl_maxpackets "100"

Je vindt de config file uiteraard onder \Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\call of duty modern warfare 2\players\config_mp.cfg

[ Voor 44% gewijzigd door goosche op 23-12-2009 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

Het is de config_ mp.cfg die je moet hebben btw.

Net een nieuw persoonlijk record gehaald
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/natural/dcef4dc11743e8eed79c1d750e0a8afcb62b8544.png
Best netjes dacht ik zelf :).

Mijn huidige kit
Wapens
ACR - Grenade Launcher
Spas-12 - Grip
Semtex

Perks
Scavenger Pro
Stopping Power Pro
Steady Aim Pro

Death streak
Painkiller

Nog 3 lvltjes en ben weer 70 :D

[ Voor 8% gewijzigd door DefLite op 23-12-2009 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Hann1BaL schreef op woensdag 23 december 2009 @ 18:20:
[...]

In korte bursts schieten is de optie. Als ik de 30 kills voor mijn challenge heb, dan gaat rapid fire er net zo snel weer vanaf, dus ideaal vind ik het ook niet. :)
Ja dat snap ik, maar toch, ik blijf het niet fijn vinden:p Zelfs in burst vind ik het niets.
Little_captain schreef op woensdag 23 december 2009 @ 18:48:

[afbeelding]

Mijn huidige kit
Wapens
ACR - Grenade Launcher
Spas-12 - Grip
Semtex

Perks
Scavenger Pro
Stopping Power Pro
Steady Aim Pro

Death streak
Painkiller

Mag ik vragen waarom jij de spas gebruikt? Het ding is nogal zwak vind je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 00:44
Little_captain schreef op woensdag 23 december 2009 @ 18:48:

[afbeelding]

Mijn huidige kit
Wapens
ACR - Grenade Launcher
Spas-12 - Grip
Semtex

Perks
Scavenger Pro
Stopping Power Pro
Steady Aim Pro

Death streak
Painkiller

Host onderaan met 10-30 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 13-09 14:38
Hostvoordeel he :P

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

Fist schreef op woensdag 23 december 2009 @ 18:59:

Mag ik vragen waarom jij de spas gebruikt? Het ding is nogal zwak vind je niet?
Ik vind de Spas echt heerlijk, praktisch altijd 1 shot kill :D
Altijd mooi, gast loopt om de hoek en jij schiet hem vol in zijn face met shotgun =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
Little_captain schreef op woensdag 23 december 2009 @ 19:11:
[...]

Altijd mooi, gast loopt om de hoek en jij schiet hem vol in zijn face met shotgun =)
Ja klopt, je kan van best ver af nog een one shot kill hebben met de SPAS. Moet je wel een beetje kunnen mikken natuurlijk want je krijgt maar een kans meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Is er ook maar iets van een changelog anders dan "some IWNet fixes (november)" beschikbaar? Ik zou graag willen weten wat ze nu wel fixen in die updates steeds, misschien dat ik dan begrijp waarom het zoveel prioriteit heeft boven alle andere problemen :X

Ik ben nu met de SOP op Veteran bezig met een vriend... Die laatste paar zijn wel lastig zeg :o Eigenlijk ook helemaal niet lastig op een leuke manier. Ik heb het idee dat vijhanden veeel meer damage kunnen hebben dan ik. Hoe is dat nou leuk?

* TheZeroorez heeft de singleplayer dan ook 'gewoon' op hardened gespeeld, maar met alle effecten aan en in de meeste games HUD uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hfdvero
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-08 20:51
Ik kom steeds in een game die al vlak voor het einde gespeeld is..of ze hebben een Ac-130/Cg in de lucht...
Zwaar irritant:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheZeroorez schreef op woensdag 23 december 2009 @ 19:30:
Is er ook maar iets van een changelog anders dan "some IWNet fixes (november)" beschikbaar? Ik zou graag willen weten wat ze nu wel fixen in die updates steeds, misschien dat ik dan begrijp waarom het zoveel prioriteit heeft boven alle andere problemen :X

Ik ben nu met de SOP op Veteran bezig met een vriend... Die laatste paar zijn wel lastig zeg :o Eigenlijk ook helemaal niet lastig op een leuke manier. Ik heb het idee dat vijhanden veeel meer damage kunnen hebben dan ik. Hoe is dat nou leuk?

* TheZeroorez heeft de singleplayer dan ook 'gewoon' op hardened gespeeld, maar met alle effecten aan en in de meeste games HUD uit...
Unlimited Ammo Glitch fixed
Prestige Hack fixed
Model 1887 shotguns nerfed

Van Robert Bowlings twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
hfdvero schreef op woensdag 23 december 2009 @ 19:44:
Ik kom steeds in een game die al vlak voor het einde gespeeld is..of ze hebben een Ac-130/Cg in de lucht...
Zwaar irritant:(
Dat heb ik ook steeds. Laats zelfs een keer was ik letterlijk 2 seconden aanwezig en aan het rennen: Defeat! _O- Maar goed, daarna als het niet compleet leeg loopt gewoon in de server blijven en dan gebeurd het je weer ff niet. helaas wel regelmatig disconnects enzo, dan moet je vaak wel weer midden in beginnen.

Dat iemand met een mes door je shield heen kan killen in 1 hit, das een glitch right? in de killcam was het ook te zien, gewoon recht tegen het schild van voren, maar toch dood (en nog niet gewond was ik).

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 23:20
Ik merk dat ik in Ground Wars niet mee kan komen en in TDM wel... frappant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

Mag schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:05:
[...]
Zou je me aub kunnen vertellen hoe je die balkjes zo krijgt en die lag-o-meter?
Dat kan ik! Open je config_mp.cfg bestand in #\Steam\SteamApps\common\call of duty modern warfare 2\players\config_mp.cfg en zoek naar de volgende lijn:
code:
1
seta cg_ScoresPing_BgColor
hieronder volgt oa. HighColor, Interval, LowColor, MaxBars en MedColor.
Die code verander je in het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
seta cg_ScoresPing_BgColor "0 0 0 0"
seta cg_ScoresPing_HighColor "0.8 0 0 1"
seta cg_ScoresPing_Interval "20"
seta cg_ScoresPing_LowColor "0 1 1 1"
seta cg_ScoresPing_MaxBars "10"
seta cg_ScoresPing_MedColor "0.8 0.8 0 1"

Je lagometer zet je aan door het volgende te doen
Verander
code:
1
seta drawLagometer "0"
in
code:
1
seta drawLagometer "1"

Misschien iets voor in de OP?

FPS heb ik nog niet kunnen vinden, als iemand dat wel heeft kunnen vinden _/-\o_ !

[ Voor 4% gewijzigd door DM.Aram op 23-12-2009 19:58 ]

See you in another life, brother.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
[b]SemperFidelis schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:18
...
En ik vind het altijd grappig als iemand een emergency cp heeft en alles buiten de map dropt ofzo. Of op die brug in dat regenachtige level _O-.
...
Check :X Had niet eens in de gaten dat ik onder die brug/viaduct/weg stond. Gooi die smoke voor die package, kijk omhoog en denk fuuuuuuuck |:(

Gebeurd je maar 1 keer gok ik zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
edit:
random pagina reactie... okedag :+

[ Voor 72% gewijzigd door Voutloos op 23-12-2009 20:44 ]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

RetroTycoon schreef op woensdag 23 december 2009 @ 19:56:
Ik merk dat ik in Ground Wars niet mee kan komen en in TDM wel... frappant :P
Ik precies hetzelfde, daar is het meer chaos omdat je met 18 man bent. Dat is wat je dus merkt...

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik vind dat die akimbo nog steeds erg ver reikt hoor, op de ps3 tenminste

verder heb ik meer lag bij de ps3 versie dan ik had bij de xbox versie , dat is wel jammer

die heartbeat senor is gewoon TE easy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik ben niet iemand die dagelijks opschept, maar dit geeft wel een beetje weer hoe leuk ik dit spelletje vindt. :P

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/fnsml3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
God, nou ik heb een avond waar niks lukt. En om nou een plaatje te posten met 0 kills en 9 deaths, neuh :p.

Ik zat net in een server met 2 boosters, ik zag hele tijd 2 dezelfde gasten elkaar headshotten. Met dezelfde 'clangtag'. En dan einidigen met een nuke. God, dan word ik echt helemaal leip ><.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
Little_captain schreef op woensdag 23 december 2009 @ 19:11:
[...]

Spas is inderdaad erg fijn. Mijn #2 qua kills, alleen maar met M4 meer kills.
Is nu alweer te doen trouwens. Snap ook niet dat ze het willen fixen, laat de mensen die meteen prestige 10 lvl 70 willen zijn dat gewoon zijn. Ik heb er geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkweggeman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:44
SemperFidelis schreef op woensdag 23 december 2009 @ 21:14:
God, nou ik heb een avond waar niks lukt. En om nou een plaatje te posten met 0 kills en 9 deaths, neuh :p.

Ik zat net in een server met 2 boosters, ik zag hele tijd 2 dezelfde gasten elkaar headshotten. Met dezelfde 'clangtag'. En dan einidigen met een nuke. God, dan word ik echt helemaal leip ><.
Ik ben zo blij dat er nog meer mensen zo zijn, ik heb zo nu en dan avonden dat ik me echt af vraag waarom ik het spel uberhaupt speel, zo slecht ben ik dan...

nou ben ik sowieso niet echt goed hoor, lijkt wel alsof ik en niet snel genoeg kan kijken en een te laag reactievermogen heb...

misschien is het de ouderdom..

verder overigens zwaar MW2 verslaafd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verbazingwekkend. Ik ging net voor het eerst de UMP 45 in FFA uitproberen. Ik werd halverwege een potje in Quarry gedropt, een map die ik doorgaands niet echt leuk vindt. Het ging vervolgens zo lekker dat ik op de 2e plek eindigde met iets van 19-3. :)

Lekker wapen trouwens, die UMP. Ik gebruik 'm nu wel alleen, met Stopping Power Pro, op kleinere maps zoals Skidrow en Terminal. Op maps als Derail en Afghan vertrouw ik toch liever op m'n SCAR vanwege de range.

Host migration werkt overigens erg gaar tot nu toe (PS3). Meestal wordt de lobby gewoon gesloten.

Als je trouwens snel wilt levelen moet je HQ Pro spelen, gaat als een speer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Laatst online: 18:03

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Geinige van host migration is dat het alleen werkt wanneer de host braaf via quit game uit de match gaat en niet zomaar z'n game killt of z'n PC crasht, de host is er namelijk voor verantwoordelijk een nieuwe host aan te wijzen, anders gaat de game lobby gewoon op slot.

Hele idee achter host migration is goed, maar ik snap echt niet dat ze voor zo'n belachelijk lakse uitwerking hebben gekozen :/

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat verklaart wel een en ander ja.

Ze hebben trouwens echt overal challenges voor: kill 3 differtent people with 3 different weapons in one life. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In Skidrow heb je trouwens dat groene gangetje met die boekenkast in het midden. Ik was bezig met een potje HQ Pro, en een van de HQ points zit daar bij dat gangetje in de buurt. Ik ging vervolgens even achter die stationaire minigun zitten, om die gang ff vol te sproeien. Dit werkt zeer goed moet ik zeggen. Dat ding gaat door alle muren heen, en leverde me een kill of 8 op, nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:02

steveman

Comfortabel ten onder

bram1984 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 22:14:
Dat verklaart wel een en ander ja.

Ze hebben trouwens echt overal challenges voor: kill 3 differtent people with 3 different weapons in one life. :/
Lol, die had ik ook net :)

Tja... goed dat ze het zeggen, zelf was het me niet opgevallen ;)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort een probleem. Ik heb al een tijdje geen mw2 gespeeld op mijn computer (zit altijd op mn mbp) maar voorheen werkte alles super.
Ik heb het probleem dat als ik bijvoorbeeld modern warfare 2 speel op 1200 x 800 (ik noem maar wat) en mijn beeldscherm is ingesteld op 1440 x 900 dat dan maar bijvoorbeeld de helft van mijn scherm wordt opgevuld. Voorheen was het zo (zelfde computer, zelfde spel, zelfde instellingen) dat als ik het zelfs op 640 x 400 speelde dat het werd opgerekt over de hele scherm.
Wat heb ik al geprobeerd?
- Drivers updaten
- Het spel en mij computer op de zelfde resolutie zetten

Wat wil ik?
Ik wil gewoon dat de spel, ook al speel ik het op 800 x 600 dat het wordt opgerekt naar de hele scherm.

Alvast bedankt, Ilias

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 22:39:
Ik heb sinds kort een probleem. Ik heb al een tijdje geen mw2 gespeeld op mijn computer (zit altijd op mn mbp) maar voorheen werkte alles super.
Ik heb het probleem dat als ik bijvoorbeeld modern warfare 2 speel op 1200 x 800 (ik noem maar wat) en mijn beeldscherm is ingesteld op 1440 x 900 dat dan maar bijvoorbeeld de helft van mijn scherm wordt opgevuld. Voorheen was het zo (zelfde computer, zelfde spel, zelfde instellingen) dat als ik het zelfs op 640 x 400 speelde dat het werd opgerekt over de hele scherm.
- Drivers updaten

Wat wil ik?
Ik wil gewoon dat de spel, ook al speel ik het op 800 x 600 dat het wordt opgerekt naar de hele scherm.

Alvast bedankt, Ilias
Krijg je als je speelt een zwart kader om het spel heen, of windowed mode (zie je nog andere dingen die op je pc draaien op de achtergrond)? Als het windowed mode is moet je gewoon even Alt + Enter indrukken terwijl je speelt, dan gaat ie naar fullscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Hoe kan je eigenlijk zien wie de host is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 22:39:
- Drivers updaten

Wat wil ik?

Alvast bedankt, Ilias
ik weet niet of je een ATI of nvidia kaart hebt maar dit zijn de instellingen die je wilt bij nvidia

Afbeeldingslocatie: http://g.imagehost.org/t/0593/hierrrr.jpg

ik gebruik zelf de 4e optie omdat ik in 1680x1050 speel met kaders om het vlak heen, omdat ik 24" iets te groot vindt voor Multiplayer Games.

als ik quake speel dan laat ik hem schalen maar met fixed aspect ratio zodat het niet breed uitgerekt wordt.

[ Voor 10% gewijzigd door Horizons op 23-12-2009 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daniozi schreef op woensdag 23 december 2009 @ 22:51:
[...]

Krijg je als je speelt een zwart kader om het spel heen, of windowed mode (zie je nog andere dingen die op je pc draaien op de achtergrond)? Als het windowed mode is moet je gewoon even Alt + Enter indrukken terwijl je speelt, dan gaat ie naar fullscreen.
Ik zie nog inderdaad allemaal andere dingen gebeuren op de achtergrond. Heel erg bedankt voor je reactie ga het meteen proberen!

-edit- Daniozi je bent geweldig:) Door dit ''probleem'' heb ik het al een maand lang ofzo niet gespeeld. Dank je wel, voor je eenvoudige oplossing. Ik had het ook gepost op een andere forum en volgens iemand daar moest ik allemaal rare programma's downloaden enzo.
Bedankt

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2009 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 23:10:
[...]

Ik zie nog inderdaad allemaal andere dingen gebeuren op de achtergrond. Heel erg bedankt voor je reactie ga het meteen proberen!

-edit- Daniozi je bent geweldig:) Door dit ''probleem'' heb ik het al een maand lang ofzo niet gespeeld. Dank je wel, voor je eenvoudige oplossing. Ik had het ook gepost op een andere forum en volgens iemand daar moest ik allemaal rare programma's downloaden enzo.
Bedankt
Geen probleem hoor :)

Veel plezier met MW2 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
Het is zover........ ik heb op de knop gedrukt (prestige) vanavond. ;-)
Ik moet zeggen, dat valt toch in het begin weer even niet mee. 8)7

Nee, ik ben niet goed, superieur of nog beter. (K/D 0,87, 5d 3h 13m, aiaiai)
Maar ik ga gewoon nog een keer.
Eén voornemen, nu de volgende level 70 halen zonder HB-sensor.
Ik lette er teveel op, en mis daardoor nogal eens wat.
Dus we gaan voor de dot (zodra die weer in het bezit is) o.i.d de komende levels. >:)

Het is en blijft een gaaf spel, ondanks het feit dat ik niet in de bovenste regionen meedoe.

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:05
DikkeDijk schreef op woensdag 23 december 2009 @ 23:40:
Het is zover........ ik heb op de knop gedrukt (prestige) vanavond. ;-)
Ik moet zeggen, dat valt toch in het begin weer even niet mee. 8)7

Nee, ik ben niet goed, superieur of nog beter. (K/D 0,87, 5d 3h 13m, aiaiai)
Maar ik ga gewoon nog een keer.
Eén voornemen, nu de volgende level 70 halen zonder HB-sensor.
Ik lette er teveel op, en mis daardoor nogal eens wat.
Dus we gaan voor de dot (zodra die weer in het bezit is) o.i.d de komende levels. >:)

Het is en blijft een gaaf spel, ondanks het feit dat ik niet in de bovenste regionen meedoe.
Ik neem voorlopig geen HB meer aangezien er steeds meer mensen PERKS hebben die dat tegenhouden waardoor je alsnog niemand ziet en het dus een verspilling is van je PERK :'(

Ik word gek van de host voort :X elke keer weer die irritante reconnect en vervolgens in dezelfde map blijven .. Kan die dan gewoon niet gelijk blijven denk ik maar zo :/

Ben erg verslaafd voort aangezien ik eigelijk Asassins creed 2 heb liggen maar die nog maar 1 keer aangeraakt heb :+

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Yay level 70 gehaald. Nu maar even denken of ik prestige ga doen.

Aan sommige dingen irriteren ik me wel mateloos.

Vage lag waarbij je wordt gedood door je tegen stander terwijl hij een hele andere kant op kijkt.
Terwijl in de killcam kijkt hij gewoon naar jou.
Of een headshot willen maken van nog geen 1m, de X zie je omdat je hem raakt, vervolgens draait ie zich om en legt hij jou neer.

Last stand gedoe is ook zo irri. Op het moment dat je tegenstander last stand in gaat lijkt de hitbox veel kleiner.
Ik heb soms een half magazijn nodig om die gasten af te maken. En ze schieten nog accurater terug dan voor last stand met uber bullets...

Buiten dat vermaak ik me nog wel af en toe :9

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Zojuist in m'n laatste potje van vanaaf (en het ging bar slecht daarvoor) even lekker bezig geweest. Beste killstreak gelijk van 18 naar 27 gebracht (predator two kill, harrier triple kill, even gewacht en toen chopper gunner >:))

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/25tf9t2.jpg

• SemperFidelis
Ik ga voortaan alleen 's nachts spelen :|. Wat gaat het dan lekker zeg. Tegenstanders lopen lekker achter elkaar en ik scoor weer dubbele headies, alles gaat raken, niemand kan zich verstoppen voor me :p.
Overdag is het een compleet ander verhaal.

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Is er feitelijk een verschil qua damage range enzo tussen de gewone nade en een semtex? :)

Edit: heb het gevonden:
Frag does approx. half the damage of the Semtex, and thus has half the kill radius. (Frag est. 1 meter kill radius, Semtex est. 2 meters kill radius)

http://denkirson.proboard...action=display&thread=549

[ Voor 59% gewijzigd door Asgaro op 24-12-2009 09:23 ]

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Sagaris schreef op woensdag 23 december 2009 @ 20:59:
Ik ben niet iemand die dagelijks opschept, maar dit geeft wel een beetje weer hoe leuk ik dit spelletje vindt. :P

[afbeelding]
Ik probeer ook telkens de 100 te passeren, op de 1 of andere manier lukt het me niet :S In teamdeathmatch lukt het sowieso niet.

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Exitium schreef op donderdag 24 december 2009 @ 01:34:
Zojuist in m'n laatste potje van vanaaf (en het ging bar slecht daarvoor) even lekker bezig geweest. Beste killstreak gelijk van 18 naar 27 gebracht (predator two kill, harrier triple kill, even gewacht en toen chopper gunner >:))

[afbeelding]
en de volgende keer goed meedoen met een potje demolition 8)7

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
Zo, gisteravond was ik lekker bezig zeg! Zo goed als elk potje een AC-130 gehad, en in een handjevol van die potjes zelfs 2 :D Mijn K/D ratio is weer lekker omhoog gegaan :)

Hopen dat ik vanavond weer level 70 kan worden en op naar de vierde prestige :Y)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik was zo lekker bezig in quarry gisteren. 23-0 met een chopper gunner en een harrier (3 kills met m'n Cg, mensen bleven binnen :'( ) ga ik dood! Toen had ik er wel even de tering in, het had zo'n mooi potje kunnen zijn, 0x dood gaan, nuke, en weer wat achievements :(

oh well

blup

Iemand al de "hello, my name is" title? Ik wil hem hebben! Zodra ik chopper gunner krijg begin ik echt vanaf afstand al te maaien in de hoop dat het helpt ;)

Verwijderd

gisteren een vage TD op invasion

De game begon en er begint een gast in het rond te schieten, vervolgens steek ik op hem in (om te vragen om op te houden), hij begint nu recht op mij te schieten, vervolgens keren de anderen terug die net weg waren gelopen omdat ze zagen dat er wat ruzie was ontstaan, 1 van hen schiet op ons, vervolgens begint iedereen op elkaar te schieten. het was dus niet echt moeilijk voor de tegenstander om te raden waar we waren, en toen ze ons gevonden hadden waren alle kogels op. tja ik hoef natuurlijk niet te zeggen wie er gewonnen had.

sommigen snappen het echt niet, en ja ik heb ook geschoten maar pas nadat er andere geschoten hadden, toen had ik ook zoiets van fuck-it, was eigenlijk best grappig op dat moment. zou minder zijn als het midden in een winnende match zou gebeuren.
eendje schreef op donderdag 24 december 2009 @ 10:00:
ik was zo lekker bezig in quarry gisteren. 23-0 met een chopper gunner en een harrier (3 kills met m'n Cg, mensen bleven binnen :'( ) ga ik dood! Toen had ik er wel even de tering in, het had zo'n mooi potje kunnen zijn, 0x dood gaan, nuke, en weer wat achievements :(

oh well
Als je nuke krijgt ben je sowieso 1 keer dood. Heb om eerlijk te zijn nog nooit 0 keer dood gekregen. Nu kan het wel omdat ik klaar ben met de nuke en hem uit mijn killstreaks heb gehaald, sta ik gister in Afghan op 29-0 schiet er 1 of andere gek met een GL en danger close naast me. Ik heb alles bij elkaar gevloekt :(
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 10:08:

De game begon en er begint een gast in het rond te schieten, vervolgens steek ik op hem in (om te vragen om op te houden), hij begint nu recht op mij te schieten, vervolgens keren de anderen terug die net weg waren gelopen omdat ze zagen dat er wat ruzie was ontstaan, 1 van hen schiet op ons, vervolgens begint iedereen op elkaar te schieten. het was dus niet echt moeilijk voor de tegenstander om te raden waar we waren, en toen ze ons gevonden hadden waren alle kogels op. tja ik hoef natuurlijk niet te zeggen wie er gewonnen had.

sommigen snappen het echt niet, en ja ik heb ook geschoten maar pas nadat er andere geschoten hadden, toen had ik ook zoiets van fuck-it, was eigenlijk best grappig op dat moment. zou minder zijn als het midden in een winnende match zou gebeuren.
In de tijd van SOF heb ik wel eens het tegenovergestelde meegemaakt. We zaten in een server met 20 man, iedereen zat vrolijk te chatten. Toen besloten we ook viritueel bij elkaar te gaan zitten. Zijn we met hele team naar de spawn van de tegenstander gelopen, in een huis. Zat iedereen daar in crounch gezellig in een kringetje terwijl we zatten te chatten. Belachelijk gezicht en pijnlijk stil zonder schoten 8)7

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
reemprive schreef op donderdag 24 december 2009 @ 10:08:
Iemand al de "hello, my name is" title? Ik wil hem hebben! Zodra ik chopper gunner krijg begin ik echt vanaf afstand al te maaien in de hoop dat het helpt ;)
Ik heb hem al een tijdje, maar geen idee hoe ik hem gekregen heb eigenlijk :P

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 10:08:

ik had ook zoiets bij ground war , ik stond te sniperen , komt er een team mate aan , die gaat gewoon voor me staan :?

dus ik steek , zodat die aan de kant gaat, maar hij blijft maar iedere keer voor me staan , vervolgens maar een ander potje gezocht , af en toe snap ik er ook niets van :P
Morax schreef op donderdag 24 december 2009 @ 10:25:
[...]

Ik heb hem al een tijdje, maar geen idee hoe ik hem gekregen heb eigenlijk :P
Hij hoort te komen bij 50 kills met chopper gunner, in 1 vlucht wel te verstaan. Heb je dat een keer gehaald of klopt die info niet?

• ToeingTheLine
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

reemprive schreef op donderdag 24 december 2009 @ 10:49:
[...]

Hij hoort te komen bij 50 kills met chopper gunner, in 1 vlucht wel te verstaan. Heb je dat een keer gehaald of klopt die info niet?
Dat klopt niet. Het hoeft niet in één vlucht. Wél moet je een prestige rang hebben.

Life is what you others make it.

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Heb eens een keer meegemaakt dat een aap voor me ging staan toen ik in een hoekje de HQ stond te verdedigen (some call that camping), maar het was geen hardcore en clipping staat aan dus ik kon geen kant op. Uiteindelijk werden we beide neergeschoten ofcourse. Ik had hem dat nog zien doen bij andere teamleden. Erna lapte hij mij dat nog eens.

De volgende respawn zag ik hem ergens in een hoekje zitten en deed ik hetzelfde. Heb er tot het einde van de wedstrijd hem laten zitten, kon hij naar mijn rug kijken. Hij zei dingen als:
"what did i do? :)"
"do you think i was blocking you? :)"
"please stop :) :)"

Domme kinderen...
hmmm, ik lees nu elders dat je prestige moet hebben en het niet in 1 ronde hoeft. Laat dan maar...

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:10

Sandyman538

SandstorM [148839]

Daniozi schreef op woensdag 23 december 2009 @ 21:44:
Is nu alweer te doen trouwens. Snap ook niet dat ze het willen fixen, laat de mensen die meteen prestige 10 lvl 70 willen zijn dat gewoon zijn. Ik heb er geen problemen mee.
Ik ga zelf geen prestige doen, maar juist de prestige laat zien wat je zoal 'bereikt' hebt en hoeveel vrije tijd je wel niet hebt. Om dit dan ook aan kleine kinderen te geven die die hack gebruiken en dan ook nog eens gratis 5 extra custom slots krijgen is gewoon niet eerlijk. Als je de leaderbords niet meer kunt hacken dan kun je eindelijk eens zien welke real life players nou echt goed zijn.
Phuncz schreef op donderdag 24 december 2009 @ 10:54:
Heb eens een keer meegemaakt dat een aap voor me ging staan toen ik in een hoekje de HQ stond te verdedigen (some call that camping)
Dat noem ik geen campen maar gewoon een plek strategisch verdedigen. Dat is dan toch ook de bedoeling? Campen is ergens halverwege in een map gaan zitten achter een muurtje or whatever, daar een hele tijd zitten te wachten totdat er toevallig iemand langskomt (imho).
reemprive schreef op donderdag 24 december 2009 @ 11:11:
hmmm, ik lees nu elders dat je prestige moet hebben en het niet in 1 ronde hoeft. Laat dan maar...
Dat is hier op dit forum ook al meerdere keren tegen je gezegd. :) Aangezien ik het onderhand zelfs wist door de vragen die jij er over stelde ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Sandyman538 op 24-12-2009 11:13 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.