Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MB4
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-11-2022

MB4

Hmm hij is, als ik het goed begrijk, nu toch al leverbaar in de UK hé? Vind ik het wel raar dat je in dollars moet betalen :p anyway, als ik het goed heb zou er dan op die UK-versie (nu?) ook multitouch zitten, of zou ik beter nog even wachten tot ze dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mja, maar dit ligt gewoon in de lijn der verwachting, en Google kan er ook niet veel aan doen, ivm dat patent. Daarom is het een beetje een rare post. Zeker van zo'n hoog aangeslagen nieuwssite.
MB4 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 23:09:
Hmm hij is, als ik het goed begrijk, nu toch al leverbaar in de UK hé? Vind ik het wel raar dat je in dollars moet betalen :p anyway, als ik het goed heb zou er dan op die UK-versie (nu?) ook multitouch zitten, of zou ik beter nog even wachten tot ze dit bevestigen?
Ik denk dat je er wel vanuit mag gaan. Al kan wachten natuurlijk geen kwaad. Verder levert Vodafone op het moment de telefoon nog niet. Afaik wordt ie binnen de komende weken verwacht. Op de Nederlandse website van Vodafone wordt begin februari gezegd (maar dus geen release in Nederland).

Maar dit past weer beter in [ABO] Google Nexus One - Aankoop- en leveringsvragen.

[ Voor 68% gewijzigd door RoD op 07-01-2010 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efeltee
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-06 22:46
RoD schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 23:05:
Zou het? Volgens mij heeft niemand het ooit nog hoeven te proberen, maar je wiped doorgaans je toestel, en dan zet je een backup terug. Een schone ROM dus, waar niets aan te zien is. Ik ken de technische details ook niet, maar volgens mij doen ze dan niet moeilijk.
En natuurlijk je bootloader terug locken (ze zijn ermee bezig ;))

Een ROM flashen is niet meer zoals vroeger hoor. Als de recovery erop staat kan er niets meer fout lopen van bricken en dergelijke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:07
MB4 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 23:09:
Het in dollars betalen zal eerder in je voordeel werken; bedrijven willen nogal eens 'creatief' omspringen met wisselkoersen waardoor je in euros grof teveel zou betalen, uiteraard kost 't in dollars betalen ook wel wat, maar dit is over 't algemeen niet echt 'n schokkend bedrag.

Over 't multitouch zou ik zelf niet wakker liggen; voor de Droid is binnen korte tijd een firmware gebakken waarbij de multitouch van de Milestone was gekopieerd, ik verwacht dat 't met de N1 net zo zal gaan, mocht Google 't op dezelfde manier aanpakken als Motorola. Dus als je niet vies bent van 'n custom firmware heb je weinig te vrezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 22:44

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

CoiLive schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 23:07:
[...]

Ik ga er eigenlijk vanuit dat ze het wel weten, maar daarom mogen ze nog wel boos worden.
Maar dan hadden ze hun boosheid moeten richten op de overheid en niet op Google.
Nu gaan mensen die de comments niet lezen denken dat het Google's schuld is.
Domme post, lijkt er steeds meer op dat ze Google haten ofzo...

Weet iemand dan iets meer over de multitouch op europese toestellen? Welke software heeft multitouch enabled etc?

Trouwens, vind het erg raar dat T-mobile al in het begin is afgehaakt. Ik zou toch wel een Google phone willen uitbrengen? Grote publiciteit en veel vraag ernaar....
Weet iemand wat de redenen zouden zijn?

[ Voor 18% gewijzigd door DNA_Saint op 07-01-2010 23:22 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efeltee
Leftblank schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 23:13:
[...]
Over 't multitouch zou ik zelf niet wakker liggen; voor de Droid is binnen korte tijd een firmware gebakken waarbij de multitouch van de Milestone was gekopieerd, ik verwacht dat 't met de N1 net zo zal gaan, mocht Google 't op dezelfde manier aanpakken als Motorola. Dus als je niet vies bent van 'n custom firmware heb je weinig te vrezen ;)
Cyanogen heeft al aangekondigd dat in zijn ROM die binnenkort uitkomt multitouch browsing zit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

DNA_Saint schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 23:16:
[...]

Maar dan hadden ze hun boosheid moeten richten op de overheid en niet op Google.
Nu gaan mensen die de comments niet lezen denken dat het Google's schuld is.
Domme post, lijkt er steeds meer op dat ze Google haten ofzo...

Weet iemand dan iets meer over de multitouch op europese toestellen? Welke software heeft multitouch enabled etc?

Trouwens, vind het erg raar dat T-mobile al in het begin is afgehaakt. Ik zou toch wel een Google phone willen uitbrengen? Grote publiciteit en veel vraag ernaar....
De prijs die ze er voor moeten betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:33
RoD schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 23:34:
[...]

De prijs die ze er voor moeten betalen?
Concurrentie met hun best seller de iPhone? 'Verzoek' van Apple om dat niet te doen? Teveel geld kwijt aan de Apple deal waardoor ze deze er niet bij kunnen hebben? Zoveel keuzes :P

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hmm ja, dat zijn ook goede mogelijkheden :) Maar het exclusiviteitscontract loopt wel af, dus dan is het op zich wel logisch dat ze een nieuw paradepaardje willen. Maarja, dat geldt ook voor de andere telecomproviders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-03 05:46
@ Rod, ik heb je toegevoegd op msn, ik moet je dringend ff spreken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
DNA_Saint schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 23:16:
[...]Trouwens, vind het erg raar dat T-mobile al in het begin is afgehaakt. Ik zou toch wel een Google phone willen uitbrengen? Grote publiciteit en veel vraag ernaar....
Omdat het T-mobile netwerk het nog maar slecht aan kan misschien? :+
Zou het? Volgens mij heeft niemand het ooit nog hoeven te proberen, maar je wiped doorgaans je toestel, en dan zet je een backup terug. Een schone ROM dus, waar niets aan te zien is. Ik ken de technische details ook niet, maar volgens mij doen ze dan niet moeilijk.
Ja maar ze kunnen natuurlijk altijd zien je dat je bootloader is enabled ("geroot") toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat wel, maar het enablen ervan laat je garantie toch niet direct vervallen? Of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efeltee
Afbeeldingslocatie: http://i257.photobucket.com/albums/hh209/efeltee/nexus/nexusoneunlock.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:53
RoD schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 22:40:
[...]

Legaal wel, je verliest echter wel je garantie. Het is echter geen schending van copyright, omdat het Android-besturingssysteem opensource is. Daarom mag je hier bijvoorbeeld ook vrij linken naar Android-ROM's.
Gewaagd statement. Ik heb zelf nog geen Android-toestel, maar volgens mij zijn er her en der ook wel firmwares met de Google apps ingebakken te vinden (tevens de reden van de C&D richting Cyanogen). Die worden onder een heel andere license gedistribueerd, toch?

@ hierboven, eveneens zonder de precieze details van de betreffende bootloader te kennen; eigenlijk wel een rare waarschuwing; immers.
  • Unlock je de bootloader dan 'vervalt' de garantie, maar softwarematig slopen is (mag ik hopen) vrij moeilijk zolang je van de bootloader afblijft. Alleen wat zuur als ze moeilijk doen met garantie als er een (hardware) knopje stuk is, alleen maar omdat je bootloader unlocked is
  • Als je de bootloader wel aanpast en het stuk gaat dan is dat hele bitje eigenlijk onzinnig (want: bootloader is sowieso niet origineel).

[ Voor 32% gewijzigd door Thralas op 08-01-2010 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja, maar de apps zijn dus geen onderdeel van het OS. Sommige telefoons leveren die erbij, maar Google heeft deze niet vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, het is een grijs gebied. Google als auteur als van de Google Apps mag zelf als enige ze distribueren of anderen met hun toestemming. Aan de andere kant als je telefoon is geleverd met de Google Apps erbij (en dat is vaak zo) heb je een licentie om die op je telefoon te mogen gebruiken, ook met een andere rom (je hebt immers een licentie gekregen, en valt ook onder "redelijk gebruik").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05:58

Nitai

Live the life you love.

migchiell schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:21:
[...]

Van de site van From US 2 EU:

De ervaring leert dat het niet voordeliger is om kleine electronica zoals iPods, fotoapparatuur, Nintendo DS lites, Wiis of Playstations, etc. vanuit de Verenigde Staten te importeren. Aanvragen hiervoor kunnen we op dit moment niet in behandeling nemen.

I.v.m. de bijkomende kosten voor verzending onze fee en de BTW die de douane in rekening brengt bij invoer, is het niet voordeliger om Apple iMacs, Apple TVs, Apple MacBooks, etc. vanuit de Verenigde Staten te importeren
.

Als dat voor iPhones en Wii's geldt dan zal het ook voor de Nexus gelden, lijkt me...

Betekent natuurlijk niet dat het niet kan, je bent alleen niet voordeliger uit dan als je hem gewoon in NL koopt. Maar goed, als je hem perse nu al wilt hebben... :)
m'n eerste iPhone 2G had ik ook via hen gekocht. Het was wel wat duur, maar in vergelijking tot hier (waar de iPhone nog niet beschikbaar was) ging het er mij meer om het ding in m'n bezit te hebben.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo heb ik dat met mijn Hero inderdaad ook gedaan.. Had een custom ROM + Custom Recovery geflashed. Toen de Hero een beetje slecht reageerde op touchscreen moest hij terug.. Gewoon een kwestie van de stock ROM terugflashen (+stock Radio trouwens) en klaar, geen enkel probleem.. Kreeg netjes van HTC weer een spliksplinternieuwe Hero terug overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-03 05:46
Ik heb nog niemand gehoord over de -n specificatie wifi?
Heb even eea opgezocht:

IEEE 802.11n werkt in de 2,4 en de 5,8 GHz-band en meerdere antenne's. De bandbreedte van de n versie is minimaal 100 Mbps, en kan oplopen tot 540 Mbps. Dit is 10 keer sneller dan de voorloper van de standaard (802.11g). In augustus 2009 werd de IEEE 802.11n een officiële standaard.

Klinkt allemaal zeer goed, maar dan moet je wel eerst internet en een router hebben die het aankan ;)
Ach de toekomst brengt wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
eclipsejos schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:36:
Heb even eea opgezocht:

IEEE 802.11n werkt in de 2,4 en de 5,8 GHz-band en meerdere antenne's. De bandbreedte van de n versie is minimaal 100 Mbps, en kan oplopen tot 540 Mbps. Dit is 10 keer sneller dan de voorloper van de standaard (802.11g). In augustus 2009 werd de IEEE 802.11n een officiële standaard.

Klinkt allemaal zeer goed, maar dan moet je wel eerst internet en een router hebben die het aankan ;)
zoals je kunt zien in de TS heeft de wifi geen -n specificatie.
De module die ze gebruiken heeft het normaliter wel, echter google heeft een variant ervan in de N1 zitten welke op dit moment geen -n ondersteund. Of deze ondersteuning software matig is geblokkeerd is nog niet bekend. Ik vrees dat het hardware matig is. Gezien de foto's van de aangepaste chip

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Klopt het dat CoPilot Live al voorgeinstalleerd staat op de Nexus One?

En dat je die kan activeren door 35 euro te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
eclipsejos schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:36:
Heb even eea opgezocht:

Er cool natuurlijk WiFi N maar de toegevoegde waarde is natuurlijk maar heel weinig, misschien dat je nog wat snelheid winst boekt met file transfer maar met browsen betwijfel ik het erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
HammerT schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:20:
[...]

Er cool natuurlijk WiFi N maar de toegevoegde waarde is natuurlijk maar heel weinig, misschien dat je nog wat snelheid winst boekt met file transfer maar met browsen betwijfel ik het erg.
Ik denk eerder dat het juist funest is voor batterij duur, N spec betekent ook meerdere antennes met elk hun eigen zend vermogens dat in tegenstelling tot B/G waarbij 1 antenne toereikend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:04
Hier staat een test die laat zien dat wifi N iig (deels) ondersteund wordt.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=613294

De nexus heeft dus weliswaar n maar slechts met 1 kanaal. (max 65 mbit dus)
Dus een beetje meer bandbreedte en veel minder energieverbuik dan g.
(single channel n is veel zuiniger dan g)

[ Voor 80% gewijzigd door martijnve op 08-01-2010 15:11 ]

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 07:21
HammerT schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:20:
[...]

Wat dacht je van het bereik wat je extra krijgt met N? ;) Bij mij thuis zal dat wel prettig zijn iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 00:06
Koen87 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:07:
[...]

Wat dacht je van het bereik wat je extra krijgt met N? ;) Bij mij thuis zal dat wel prettig zijn iig :)
Bereik met N is echt niet persé beter, het grootste voordeel zit hem er denk ik in dat de router niet uit de native N mode hoeft om een client met G te serveren zodat je laptop weinig hinder ondervind van gelijktijdig gebruik van je N1 op WiFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Laatst online: 06:29

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

onedayprice belooft hem binnenkort aan te bieden zag ik. Vraag me af of ze dat gaat lukken maar het is wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 08:41

13art

Moderator Mobile
Hier en daar lees ik dat verschillende Amerikaanse reviews niet echt positief zijn. Die van engadget kennen we wel, maar iemand anders nog andere amerikaanse reviews gelezen die negatief zouden zijn???
Zou trouwens ook deels komen vanwege de Amerikaanse telecom markt en de verschillende frequenties. Hier in Europa zou dat in ieder geval niet opgaan.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:10
Mr_gadget schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 12:50:
onedayprice belooft hem binnenkort aan te bieden zag ik. Vraag me af of ze dat gaat lukken maar het is wel interessant.
Ben bang dat het een reclamestunt is, maar voor de zekerheid toch maar even aangemeld voor de nieuwsbrief :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:34
DjWannaB2002 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 13:29:
Hier en daar lees ik dat verschillende Amerikaanse reviews niet echt positief zijn. Die van engadget kennen we wel, maar iemand anders nog andere amerikaanse reviews gelezen die negatief zouden zijn???
Zou trouwens ook deels komen vanwege de Amerikaanse telecom markt en de verschillende frequenties. Hier in Europa zou dat in ieder geval niet opgaan.
Ik denk dat review mensen vooral iets revolutionairs willen a la Apple. Naar mijn idee is Google daar helemaal niet naar op zoek. Opmakend uit verschillende consumentenonderzoeken in Amerika is Android juist enorm in opkomst. Reviews zeggen voor ons denk ik op dit moment niet zoveel, ik zou zeggen wacht op een goede Europese review :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 08:41

13art

Moderator Mobile
Het is ook niet dat ik er veel waarde aan hecht, maar wil ze wel graag lezen. Europees of niet :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Review van BGR, gevolgd door een grote rant richting het Android-besturingssysteem. Review heeft wel een aantal faire punten, die "personal opinion" vind ik veel te negatief.

[ Voor 33% gewijzigd door RoD op 09-01-2010 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efeltee
Om Engadgets browser test eens in een ander daglicht te stellen...

[ Voor 64% gewijzigd door efeltee op 09-01-2010 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Androidworld.nl review...

Volgens mij nog niet gepost (kon 'm niet vinden met de search) en zelf nog niet gelezen.. I'm just the messenger!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
CLB schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 19:08:
Androidworld.nl review...

Volgens mij nog niet gepost (kon 'm niet vinden met de search) en zelf nog niet gelezen.. I'm just the messenger!
En terecht dat ze die nog niet geplaatst hebben. Deze staat nog vol spelfouten bij het leven. ongelooflijk! :P
Verders wel leuke review om te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 20:33

Greebs

inert

RoD schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 18:33:
Review van BGR, gevolgd door een grote rant richting het Android-besturingssysteem. Review heeft wel een aantal faire punten, die "personal opinion" vind ik veel te negatief.
Tjsa door die persoonlijke mening van hem welke eigenlijk één grote rant is die net zo lang is als de review zelf zie ik die toch ook wel in een ander daglicht meteen. Met de touch-sensitive navi buttons heeft hij wel een punt natuurlijk, maar ik denk dat je er wel aan went, in andere filmpjes zie ik mensen die dingen probleemloos gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 17:18
Alsof elke reviewer een iphone fan is. En the "home button" die niet goed werkt. Ligt aan de gebruiker, lijkt mij.

Als google nog aan de software werkt, zoals multitouch moet alles goed komen.

@Boy
Ik deed met de actie mee, maar heb niets gewonnen. Heb daarna een HTC Hero gekocht.

[ Voor 21% gewijzigd door Cabo op 10-01-2010 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Laatst online: 12:52

Boy

www.byoscoop.nl

efeltee schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 18:48:

[video]
Mooie review vind ik dit, duurt alleen effe voor die vent iets gaat doen :) maar wel de moeite waard om te kijken.

Ik vind de Nexus hier er wel goed uitkomen...google maps, de agenda en de browser pagina laden won hij toch op...schokt alleen een beetje bij het scrollen door de website, maar niet echt storend, alleen beetje jammer..

ik ben wel helemaal weg van dit ding...maar NVidia heeft de Tegra2 chip op de markt gebracht, ben best bang dat daar mooie telefoons mee uit komen ( 10 x zo snel als de snapdragon en 7 x zuiniger geloof ik zo, Ik kan alleen de website even niet zo snel vinden, maar dat boeit ook niet verder in dit topic)

edit:
hey Cabo! Ken ik jou niet van de HTC Hero actie topic? Jij had er toch 1 gewonnen of heb ik het fout?

[ Voor 6% gewijzigd door Boy op 09-01-2010 21:36 ]

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 21:52
Weet iemand of de Nexus One ook de Apps van Iphone kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Mcctje schreef op zondag 10 januari 2010 @ 00:46:
Weet iemand of de Nexus One ook de Apps van Iphone kan gebruiken?
Het is altijd handig als je je even verdiept in de materie voordat je vragen stelt. Dan had je namelijk gezien dat Android en het iPhone-OS twee totaal verschillende dingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiotjE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-10-2021
efeltee schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 18:48:

[video]
Ook bij dit filmpje is het overduidelijk dat die touch-sensitive keys onder aan het scherm best slecht werken, op sommige momenten moet hij gewoon 5-8x drukken voordat die toetsen reageren. Verder wel top telefoon en ga zeker mijn iPhone inruilen voor een Android phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vraag me af, zouden alle N1's dat euvel hebben? Of zou het komen omdat het geen retail-versies zijn die alle reviewsites gekregen hebben?

Al schijnt het dat de Droid Eris het ook heeft... hopelijk wordt het gefixed, want niets is zo kut als touchkeys die niet fatsoenlijk werken. Sowieso heb ik gewoon liever ouderwetse drukknopjes. Dan voel je in ieder geval wat je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efeltee
BiotjE schreef op zondag 10 januari 2010 @ 13:59:
[...]

Ook bij dit filmpje is het overduidelijk dat die touch-sensitive keys onder aan het scherm best slecht werken, op sommige momenten moet hij gewoon 5-8x drukken voordat die toetsen reageren. Verder wel top telefoon en ga zeker mijn iPhone inruilen voor een Android phone.
Idd maar iedereen op de fimpjes gebruikt de top van zijn vinger om op de knopjes te drukken.
Mede ook omdat het toestel plat op een vlak ligt en niet in de hand, als die in de hand ligt zal je meer de onderkant van je duim gebruiken en zal je dat probleem niet hebben (denk ik).

Blijft natuurlijk slordig daar niet van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
RoD schreef op zondag 10 januari 2010 @ 00:47:
[...]

Het is altijd handig als je je even verdiept in de materie voordat je vragen stelt. Dan had je namelijk gezien dat Android en het iPhone-OS twee totaal verschillende dingen zijn.
Het kan totaal anders zijn maar zoals de Zune HD de Iphone apps ook kan afspelen misschien dat de Nexus one dat dan ook kan via aangepaste ROMS ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Er zijn applicaties van de iPhone geport naar de Zune HD. Dat betekend eigenlijk niks meer of minder dan dat ze zijn nagemaakt voor de Zune HD. Dat kan in principe van en naar elk platform, voor zover de hardware specificaties dat niet beperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 14:31
De Zune HD kan helemaal geen iPhone apps aan, je bent verward door het nieuwsbericht dat Microsoft iPhone ontwikkelaars wou aantrekken om hun apps te porten naar Zune.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 21:07

DarkSide

theres no place like ::1

Mcctje schreef op zondag 10 januari 2010 @ 14:15:
[...]
Het kan totaal anders zijn maar zoals de Zune HD de Iphone apps ook kan afspelen misschien dat de Nexus one dat dan ook kan via aangepaste ROMS ofzo
volgens mij kan de Zune HD helemaal niet overweg met iPhone apps :?
Maar is het een team gelukt om iPhone apps te porten naar een ZuneHD. Klein verschil.
Natuurlijk kunnen er emulators op de markt verschijnen die het e.e.a. mogelijk maken.

Net het filmpje van TB gekeken. En de Nexus is toch wel een stoere telefoon. Denk dat je de onderste softkeys moet gebruiken door een 'swipe' beweging met je duim te maken als je hem in je hand hebt.
Denk dat dat enorm scheelt.

[ Voor 16% gewijzigd door DarkSide op 10-01-2010 14:45 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kostprijs in europa al bekend? Kost die werkelijk rond de 300 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Als dat bekend was geweest, had je het in [ABO] Google Nexus One - Aankoop- en leveringsvragen wel gelezen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat topic had ik niet gezien, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Muthas schreef op zondag 10 januari 2010 @ 14:19:
Er zijn applicaties van de iPhone geport naar de Zune HD. Dat betekend eigenlijk niks meer of minder dan dat ze zijn nagemaakt voor de Zune HD. Dat kan in principe van en naar elk platform, voor zover de hardware specificaties dat niet beperken.
Oh okey mijn fout dan, maar dit is dus eigenlijk ook mogelijk voor de Nexus one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Mcctje schreef op zondag 10 januari 2010 @ 15:18:
[...]

Ja, maar het is dus allesbehalve zo dat iPhone-apps gaan werken op het Android-platform. Het hangt van de ontwikkelaar af of deze ook een Android-versie wil maken (en andersom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 23:39
Mcctje schreef op zondag 10 januari 2010 @ 15:18:
[...]

Ja, maar het lijkt me erg sterk dat iemand zin heeft om alle iPhone apps te porten naar Android. En het zou best een verspilling van de moeite zijn, aangezien er voor heel veel iPhone apps een vergelijkbare app bestaat voor Android.

[ Voor 30% gewijzigd door Vihaio op 10-01-2010 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Weet iemand toevallig of de reis-oplader van de US-versie ook voor 220V geschikt is?

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Ik lees net een stukje over een 'probleem' wat android heeft. Er schijnt maar 256mb ruimte te zijn voor het installeren van apps/games (bron). Dus ondanks je 4 GB kaartje (of als je zelf een groter kaartje koopt) kan je dit alleen maar gebruiken voor foto's, films, docs etc.
Dit vind ik toch wel een serieuze gebrek. Op mijn iPod touch heb ik zo'n 3 Gig aan apps en games staan.
Nu is het de vraag wanneer Google dit aan gaat passen? Als ze het al gaan doen...
Zijn er mensen die op dit moment een android telefoon hebben en die tegen het limiet van 256 mb oplopen?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

DarkSide schreef op zondag 10 januari 2010 @ 17:00:
Ik lees net een stukje over een 'probleem' wat android heeft. Er schijnt maar 256mb ruimte te zijn voor het installeren van apps/games (bron). Dus ondanks je 4 GB kaartje (of als je zelf een groter kaartje koopt) kan je dit alleen maar gebruiken voor foto's, films, docs etc.
Dit vind ik toch wel een serieuze gebrek. Op mijn iPod touch heb ik zo'n 3 Gig aan apps en games staan.
Nu is het de vraag wanneer Google dit aan gaat passen? Als ze het al gaan doen...
Zijn er mensen die op dit moment een android telefoon hebben en die tegen het limiet van 256 mb oplopen?
Ik heb (nog) geen Android (wordt wel zeker mijn volgende telefoon OS), maar Google heeft wel gezegd hier voor te gaan zorgen dat het ook op de SD-card kan worden geinstalleerd. Als ik het goed heb was dit ter bescherming van het kopieren van de software.

Ik dacht dat ik dit in de persconferentie heb gehoord van afgelopen dinsdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Laatst online: 13:07
Ik lees net een stukje over een 'probleem' wat android heeft. Er schijnt maar 256mb ruimte te zijn voor het installeren van apps/games (bron).
Dit 'probleem' is al iets minder groot voor de N1: deze heeft 512MB storage. Zoals in de andere Android-topics al is te lezen kun je met App2SD en dergelijke al applicaties op je SDkaartje installeren, mits je je phone hebt geroot.
Dat heeft niets met dit topic te maken en kun je dus beter in een van de algemene Android topics vragen (of nog liever de search gebruiken :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 17:41
Zie ook hier: http://phandroid.com/2010...ation-storage-on-sd-card/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Boy schreef op zondag 10 januari 2010 @ 17:05:
[...]

Ik heb (nog) geen Android (wordt wel zeker mijn volgende telefoon OS), maar Google heeft wel gezegd hier voor te gaan zorgen dat het ook op de SD-card kan worden geinstalleerd. Als ik het goed heb was dit ter bescherming van het kopieren van de software.

Ik dacht dat ik dit in de persconferentie heb gehoord van afgelopen dinsdag...
Klopt :)

Ook komt er ongetwijfeld een custom ROM met apps2sd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Oh, had dit niet goed gezien. Mooi om te zien dat Apps2sd er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke telefoon met android 2 komt op dit moment het meeste in de buurt van de nexus one qua specs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 18:23:
Welke telefoon met android 2 komt op dit moment het meeste in de buurt van de nexus one qua specs?
de Motorola Milestone / Droid lijkt mij... maar er komt ook nog een HTC Bravo, welke waarschijnlijk gewoon de eigen HTC versie van de Nexus...

misschien de Acer Liquid...maar ik denk dat de Nexus voor nu nog even uniek is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 18:23:
Zoals het er nu naar uit ziet, de Acer Liquid (nog 1,6) en SE Xperia X10 (vermoedelijke softwareupdate voor release naar 2.0)
Maar ik verwacht dat er binnenkort wel meer komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:20
Hoe zit het btw met die exchange support? Ik heb momenteel een Xperia X1 van het werk met exchange. Zou dit makkelijk over te zetten zijn? Of is dit net zo'n ellende als met de Iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Katseviool schreef op zondag 10 januari 2010 @ 19:03:
Hoe zit het btw met die exchange support? Ik heb momenteel een Xperia X1 van het werk met exchange. Zou dit makkelijk over te zetten zijn? Of is dit net zo'n ellende als met de Iphone?
Kan je dat niet beter in het Android draadje plaatsen? want dat is geen algemene Nexus specificatie, maar meer een Android iets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:34
Van Androidworld.nl:

Android-topman Andy Rubin vertelde tijdens een interview met de Wall Street Journal dat een zakelijke versie van de Google Nexus One een toetsenbordje en een betere batterijduur krijgt. Rubin werd geïnterviewd door de bekende tech-journalist Walt Mossberg. Er komen nog meer Google-toestellen aan, waaronder een budgetmodel. Tijdens de CES vertelde een PR-medewerkster van Google ons bovendien dat die andere ’superphones’ lang niet allemaal door HTC worden gemaakt. Ook andere toestelfabrikanten gaan ze maken.

Mossberg vroeg tijdens zijn interview naar de plannen met Google-telefoons in relatie tot de ‘With Google’-telefoons. De Nexus One is de eerste in een serie. Zonder ernaar te worden gevraagd begon Rubin over een zakelijke variant op de Nexus One, met een fysiek toetsenbordje en een grotere batterij. Mossberg vroeg vervolgens nog of er ook kleinere telefoons aankwamen, waarop Rubin halfslachtig knikte. Helaas vroeg de journalist niet verder door (en helaas zijn wij inmiddels niet meer op de CES om het zelf na te vragen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
Michie23 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 21:12:
Van Androidworld.nl:

Android-topman Andy Rubin vertelde tijdens een interview met de Wall Street Journal dat een zakelijke versie van de Google Nexus One een toetsenbordje en een betere batterijduur krijgt. Rubin werd geïnterviewd door de bekende tech-journalist Walt Mossberg. Er komen nog meer Google-toestellen aan, waaronder een budgetmodel. Tijdens de CES vertelde een PR-medewerkster van Google ons bovendien dat die andere ’superphones’ lang niet allemaal door HTC worden gemaakt. Ook andere toestelfabrikanten gaan ze maken.

Mossberg vroeg tijdens zijn interview naar de plannen met Google-telefoons in relatie tot de ‘With Google’-telefoons. De Nexus One is de eerste in een serie. Zonder ernaar te worden gevraagd begon Rubin over een zakelijke variant op de Nexus One, met een fysiek toetsenbordje en een grotere batterij. Mossberg vroeg vervolgens nog of er ook kleinere telefoons aankwamen, waarop Rubin halfslachtig knikte. Helaas vroeg de journalist niet verder door (en helaas zijn wij inmiddels niet meer op de CES om het zelf na te vragen).
De schrijftalenten van androidworld :X

Slimme move om een zakelijke variant uit te brengen, dit aangezien er toch aardig wat bedrijven zijn overgestapt op Google Apps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efeltee
Normaal komt er morgen een update in de US voor de 3G problemen te fixen (volgens google support)
Veel ligt natuurlijk ook aan de crappy provider (TMUS) ;)

[ Voor 24% gewijzigd door efeltee op 10-01-2010 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Koen87 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 18:34:
[...]

Zoals het er nu naar uit ziet, de Acer Liquid (nog 1,6) en SE Xperia X10 (vermoedelijke softwareupdate voor release naar 2.0)
Maar ik verwacht dat er binnenkort wel meer komen ;)
De Liquid eigenlijk sowieso niet, die is terug geclocked naar 768Mhz als ik het goed zeg. De X10 lijkt in zekere zin wel op Nexus One behalve dat de X10 512mb flash heeft tegenover 256mb van de Nexus One, terwijl voor het RAM geheugen(stukken belangrijker voor de tweakers) het tegenovergestelde geldt.

Bij multi-tasking zal de Nexus One dus absoluut in het voordeel moeten zijn als de Snapdragen het bij kan benen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Nexus One heeft 512MB Flash geheugen en 512MB RAM geheugen hoor ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
CLB schreef op zondag 10 januari 2010 @ 23:26:
Nexus One heeft 512MB Flash geheugen en 512MB RAM geheugen hoor ;)
Sorry, je hebt gelijk, was even in de war:
X10
Interne Opslag: 1GB
RAM: 256MB

Nexus One
Interne Opslag: 512MB
RAM: 512MB

Was even vergeten dat de X10 toch 1GB interne opslag had :X Voor de rest zouden de telefoons vrijwel gelijk moeten zijn qua technische performance...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Rctworld schreef op zondag 10 januari 2010 @ 23:21:
[...]

De Liquid eigenlijk sowieso niet, die is terug geclocked naar 768Mhz als ik het goed zeg. De X10 lijkt in zekere zin wel op Nexus One behalve dat de X10 512mb flash heeft tegenover 256mb van de Nexus One, terwijl voor het RAM geheugen(stukken belangrijker voor de tweakers) het tegenovergestelde geldt.

Bij multi-tasking zal de Nexus One dus absoluut in het voordeel moeten zijn als de Snapdragen het bij kan benen ;)
Ook al heeft de liquid een tergeklokte processor, het blijft wel een Snapdragon. Deze is altijd nog sneller dan degene die in de milestone zit. Daarnaast blijft het een goede, en snelle, processor.
Ook zoals CLB hierboven al zei, de Nexus One heeft ook 512 MB flash en RAM.
Daarnaast verschillen de X10 en Nexus One elkaar niet veel. Multi tasken zal bij de X10 ook wel van toepassing worden. De X10 heeft daarnaast 1GB flash tegenover 512MB van de Nexus.

edit, je was me net voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Bij grote apps wordt alleen de "core" geïnstalleerd op e telefoon en de data op de SD kaart. We hebben het over max. 10 MB per programma wat in de telefoon moet (ik neem hier copilot als voorbeeld). Dus zelfs met extreem grote programma's kan je in 512mb 50 programma's installeren; daar moet je echt je best voor doen!

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
LightYears schreef op zondag 10 januari 2010 @ 23:39:
[...]

Bij grote apps wordt alleen de "core" geïnstalleerd op e telefoon en de data op de SD kaart. We hebben het over max. 10 MB per programma wat in de telefoon moet (ik neem hier copilot als voorbeeld). Dus zelfs met extreem grote programma's kan je in 512mb 50 programma's installeren; daar moet je echt je best voor doen!
Sowieso heeft Google tijdens de presentatie van de Nexus One nogmaals bevestigd dat Apps2SD eraan zit te komen via een Android update, de Apps staan in dat geval gewoon volledig geencrypt op de SD kaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://cartoonmonkey.com/nexus.jpg
Ik vind de post op XDA niet meteen terug, maar dit is van iemand die de "test" ook deed. Veel rechter dan op beide sites!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2010 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOII vergelijkingen zijn niet mijn ding, maar wat doen die iPhone-fanboys toch ontzettend hun best om de N1 slecht in de media te laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem sinds woensdag. Zoals verkocht hier in de VS is de lader is multivoltage (100-240v) dus voor gebruik in de EU heb je alleen een plug converter nodig van een paar dollar. Toestel is erg slick (kom van de G1 af) en heb geen last van ontvangstproblemen op T-Mobile 3G hier in Phoenix AZ. Interne limiet van applicatiespace wordt opgelost met toekomstige Androidupgrade waarbij applicaties op de MicroSD kaart geinstalleerd kunnen worden. Laat even weten als jullie vragen hebben over het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

kan natuurlijk ook dat de iPhone de lijn rechter maakt en de anderen nauwkeuriger zijn...dat die persoon niet zo erg strak met z'n hand langs het scherm gaat, maar de iPhone dit corrigeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

LightYears schreef op zondag 10 januari 2010 @ 23:39:
[...]

Ah ok. Dat wist ik niet. Ik 'hoorde' iets op het internet. En dacht dat word een probleem.
Maar zoals al aangegeven is het probleem niet zo groot als ik dacht.
Nu nog mijn staatsloten nakijken....en wie weet bestel ik dan wel een N1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Nexus one gebruikt blijkbaar een groot gedeelte van het geheugen niet (512MB) en zal dat op korte termijn ook niet doen.. Iemand dit al gelezen?:
This is a quick blurb that will make a lot of people happy. Remember the ramhack for the G1? Well, the Nexus One only has 218MB memory available to Linux, despite having a whopping 512MB total. Even the Motorola Droid, with 256MB total, has more RAM available to Linux! I asked about this, and romainguy explained on the Android IRC channel:

Quote:
<coolbho3k> How can the Droid have 256MB of RAM but 230+MB memfree, while the Nexus has 512MB RAM but only 218MB memfree?
<@romainguy_> there's a limitation in the kernel
<@romainguy_> next update should give you 100 or 150 MB back
<coolbho3k> Very nice!!!
<@romainguy_> swetland can tell you more

There we go. A "memhack" kernel update in the next Nexus One OTA should give us an additional 100-150MB RAM. Who wants to try to compile a kernel that does this now?
Maar.. 218+150=368MB, wat nog steeds 144MB minder is dan de ingebouwde 512MB... Ik ben er nog niet ingedoken, maar vraag me wel af welke beperking dit in de Kernel zou moeten zijn..

Ps. het valt mij op dat bij engadget de Iphone er per defenitie altijd goed afkomt, welke test of review je ook neemt..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2010 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
ja die browser test van engadget is ook erg twijfelachtig

Maar is die 144mb niet gereserveerd voor 3d toepassingen? Zoals nu ook (een whopping) 10mb is gereserveerd voor 3d applicaties op de magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 14:31
De details van de prijs in de UK zijn bekend: blijkbaar is de VAT al ingerekend bij het prijskaartje van 530 $. Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 08:23
HammerT schreef op maandag 11 januari 2010 @ 10:33:
ja die browser test van engadget is ook erg twijfelachtig

Maar is die 144mb niet gereserveerd voor 3d toepassingen? Zoals nu ook (een whopping) 10mb is gereserveerd voor 3d applicaties op de magic.
Vin engadget over het algemeen erg negatief over de n1 en de iphone is alles voor hun, zeker weer zon groepje van die iphone-fanboys die denken dat de rest bende is zolang het geen iphone is 8)7

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:45
zezke schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:10:
De details van de prijs in de UK zijn bekend: blijkbaar is de VAT al ingerekend bij het prijskaartje van 530 $. Bron
incl verzendkosten naar de UK komt dus neer op $558.65 = 384.72 euro

Deze versie heeft alleen geen multitouch standaard ingebakken, maar dat zal met de 1e custom rom wel gefixed zijn. Ik ga eens even netwerken of er hier engelse peoples werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 09:51:
Ik heb hem sinds woensdag. Zoals verkocht hier in de VS is de lader is multivoltage (100-240v) dus voor gebruik in de EU heb je alleen een plug converter nodig van een paar dollar.
Had hem ondertussen al besteld, maar prettig om te weten.. Tx.

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Ik denk dat deze discussie thuis hoort in die andere Nexus thread, maar de argumenten die naar voren worden gebracht om te komen tot deze conclusie vind ik niet echt overtuigend.

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 14:32
Persoonlijk denk ik niet dat dit correct is.

Zie ook http://www.google.com/sup...er.py?hl=en&answer=166585
en de discussie gevoerd in het desbetreffende Tweakers topic, zoals reeds vernoemd door mboots

Het is natuurlijk mogelijk dat pakketjes door de mazen van het net glippen, maar zelf de google website vermeldt zwart op wit dat de BTW weldegelijk verschuldigd is door de koper.

Waarom zou Google immers zelf de BTW betalen en dus een lagere winstmarge accepteren op toestellen verkocht buiten de VS versus de toestellen verkocht binnen de VS..

[ Voor 9% gewijzigd door SurfHenk op 11-01-2010 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Boy schreef op maandag 11 januari 2010 @ 09:52:
[...]

kan natuurlijk ook dat de iPhone de lijn rechter maakt en de anderen nauwkeuriger zijn...dat die persoon niet zo erg strak met z'n hand langs het scherm gaat, maar de iPhone dit corrigeert?
Dat zou heel goed kunnen.

Ik denk persoonlijk niet dat, zoals sommige graag beweren, dat er opzet in het spel is om de N1 in deze slechter naar voren te laten komen. In het vergelijk met de iPhone heeft het apparaat zijn voor en nadelen. Het is per persoon afhankelijk welk voordeel of nadeel zwaarder weegt. Een review moet ook niet voor jou bepalen of jij het toestel wel of niet wilt aanschaffen. Die overweging zul je moeten maken op basis van de wensen en eisen die jij als individu aan een telefoon stelt. De N1 is hoe dan ook één van de beste Android toestellen op het moment van schrijven. Weliswaar met enkele kinderziektes, alleen die zullen vast naarmate de tijd vordert opgelost worden. Wil je gebruik maken van het Android OS is dit een veilige keuze. Wil iemand liever gaan voor Symbian of Apple, dan is dat ook een goede keuze.
[moppermodus]Ik ben dat gewauwel over iPhone vs N1 wel een beetje zat onderhand.[/moppermodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:19
IK weet niet of ik nou wat nieuws ga vertellen. Ik heb vandaag echter gesproken met een medewerker van Vodafone over de datum wanneer de Nexus 1 beschikbaar is.

Hij zei dat de telefoon zeer waarschijnlijk door de strenge keuring van Vodafone zou komen en dan op zijn laatst in mei beschikbaar zou komen met een abbonement.

En waarom ik door Vodafone werd gebeld. Ze willen me een telefoon aansmeren als een Samsung Star met 2 jaar lang 50 procent korting op mn abbonement. Ben er niet op in gegaan door de telefoon. Ik wil namelijk wel iets zoals deze Nexus One hebben. Als iemand een dergelijke aanbieding heeft gezien, mag ie me dat gerust laten weten natuurlijk:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Waarom moet dat nou weer zo lang duren :(
Laat gewoon een container overkomen en laat vodafone of wie dan ook ze uitdelen bij abo's :)
Half amerika heeft die telefoon al en wij moeten zeker weer wachten tot mei pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Prijzen en beschikbaarheid mag in [ABO] Google Nexus One - Aankoop- en leveringsvragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

AMD1800 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 23:40:

Hij zei dat de telefoon zeer waarschijnlijk door de strenge keuring van Vodafone zou komen en dan op zijn laatst in mei beschikbaar zou komen met een abbonement.
Denk dat ze beter wat energie kunnen steken in de capaciteit van hun 3G/HDSPA netwerk want dat is om te huilen.

Verder deel ik de frustratie dat soms lang duurt voor zo'n phone hier in NL op de markt is. Dit is echt niet meer van deze tijd, we leven in een global informatie/economie tijdperk.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Ik ben zelf aan het denken om de Hero toch nog te kopen, die is flink gedaalt in prijs: 349 in de pricewatch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Help!!!! schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 10:54:
[...]

Denk dat ze beter wat energie kunnen steken in de capaciteit van hun 3G/HDSPA netwerk want dat is om te huilen.
Jammer dat je de feiten niet juist weergeeft, Vodafone heeft samen met KPN de beste 3G dekking in het land.

Waar baseer je deze onwaarheid op dat Vodafone zo een slecht 3G bereik heeft? :O

[ Voor 6% gewijzigd door alwaysleft op 12-01-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 23:03

Fitz

Vincent! We happy?

alwaysleft schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:14:

[...]
Jammer dat je de feiten niet juist weergeeft, Vodafone heeft samen met KPN de beste 3G dekking in het land. Waar baseer je deze onwaarheden op? :O
Waarschijnlijk uit eigen ervaring (en daar kan ik over meepraten)
btw... Vodafone heeft samen met KPN en T-Mobile de beste 3G dekking in NL.... :O

OT: Laat dat ding nu een keer komen zodat we met z'n allen echt on-topic kunnen en ervaringen uit kunnen delen....... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
En we hebben een eerste NL review :)

http://www.oetzitterd.nl/...e-nexus-one-in-nederland/
http://www.oetzitterd.nl/...-de-nexus-one-in-gebruik/

[ Voor 8% gewijzigd door Katseviool op 12-01-2010 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Laatst online: 30-05 06:26
Het is misschien al een paar keer voorbij gekomen maar tis mij toch nog niet helemaal duidelijk.
Wanneer is nou de verwachting dat de europese simlock vrije versie uitkomt? Eind Januari? of Lente 210 met de vodafone versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen om het toestel zelf te bespreken. Voor aankoopmogelijkheden, leveringen, etc kun je terecht in [ABO] Google Nexus One - Aankoop- en leveringsvragen.