Motorola Milestone - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 57.361 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:11
xinix wat loop je me post nou (half) na te typen :P Of spreek je je username uit als 'ikzieniks' dan neem ik het je niet (zo) kwalijk :)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 06:58
Hahahaha nee ik had mn browser te lang open staan op deze site, niet gerefreshed voordat ik mijn post plaatste en daarna niet meer gekeken naar de postings boven mij ;).

Maar ik heb hem zojuist nog geedit, waarin staat dat Android 2.1 pas over een maand of 2 komt :) Staat er toch nog wat meer in.

Overigens klopt je uitspraak redelijk, ik zag net namelijk geen plaatjes of stylesheet... zal ook wel aan mij liggen (tweakimg lag down).

Toch wel mooi hoe motorola weer een uitspraak doet, het eigenlijk nog verder vooruit schuift, weer geen release datum noemt... Maargoed, zelf weinig last van bugs (op de flitser (zeer irri) na). Verder vind ik de kwaliteit beter dan bij HTC (wat vroeger pruts hardware in een redelijk hoesje was, tegenwoordig goede CPU in een plastic hoesje waarbij de kwaliteit niet boven redelijk komt (speaker / camera (ook al is die van Nexus vrij aardig)).

[ Voor 56% gewijzigd door XiniX88 op 18-01-2010 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat42
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

pat42

» lurkt

XiniX88 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 17:00:
zag net namelijk geen plaatjes of stylesheet... zal ook wel aan mij liggen (tweakimg lag down).
Nee, volgens mij had iedereen dat (ik wel tenminste ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:00
watercoolertje schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:00:
[...]
Dan is Android dus niet gaar want het kan echt niet ;). Het had wel gekund als je ROOT acces hebt en dus een custom ROM kan installeren, zonder een andere ROM gaat het gewoonweg NIET, en zelfsa dan moet je het in de source aanpassen en compilen oid (weet niet hoe dat exact gaat ben een windowsman)!
Ook stom :')

Nou ja, hoe dan ook, ik kan 'em deze week verwachten (al mag ik dat geloof ik hier niet posten toch... ;) )

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je van emulators houd, zoals SNesoid, is Gensoid ook zeker een aanrader! Lekker Golden Axe'n! :D

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:02

13art

Moderator Mobile
Zie mensen hier wel eens zeggen dat hij snel genoeg is maar sneller kan altijd....
Waaraan merk je dat dan dat de Droid misschien wel eens wat sneller zou kunnen zijn? Welke applicaties? Is dat bij bepaalde programma's? Is dat bij overgangen van menu's oid?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is bij alles.. Je computer kan toch ook altijd sneller...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En beste Motorola eigenaars, wat nu als je je GSM hebt gekocht bij de enige Nederlandse leverancier,
gezien onderstaand bericht, moeten we ons dan zorgen maken ?

Zie hier het laatste bericht van Motorola:

Bericht 1Motorola Europe schreef 4 uur geleden
Recently we let everyone know that the Android 2.0.1 update was coming, but we could not provide a confirmed date.

This is because of the process involved which requires all software releases having to go through Motorola approval processes, and where applicable network testing, and finally Google approvals.

This also means optimization by country as in each country slightly different feature stacks may exist based upon language support, software and content licenses.

It is an extended process, which is why we are staggering the release of the 2.0.1 update starting with Italy and France, with the UK and Germany planned to follow shortly. As soon as we have confirmation on those dates, we will let you know.

Should you require customer service please always contact your approved Motorola contact centre http://motorola.com/support

Please bear in mind that this planned update as been optimized and approved for European Milestone releases through approved Motorola vendors in Germany, UK, France and Italy. For clarity, those vendors are:

Germany:

Vodafone

* Vodafone Online Shop
* Vodafone Shops
* Vodafone Partner Agencies
* Expert
* Euronics
* EP (Electronic Partner)

o2

* o2 Online Shop
* Retention channel
* o2 shops/partner shops
* EP
* Expert
* independant trade

The Phone House

* The Phone House shops, online and partners
* independent trade
* Amazon
* Sparhandy
* Komsa/@etka
* Bitronic Service
* Brightpoint Germany
* BRODOS AG
* Debitel AG
* Eno

UK:
eXpansys

France:
rueducommerce

Italy:
Technoit and WIND

En nu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De een zegt:

As I understand it and as Henning mentions in German: The update will always be delivered OTA by Motorola. The partners above are only the ones that worked with Motorola on the update.
So it shouldn't be a problem beeing in a different country either, since the server for OTA will alway be the same.

En de ander zegt:

But how are they determining the country from which we are trying to update? Are they using the IMEI (in which case I'll be able to update when it's rolled out to the UK) or are they looking at the source IP (in which case I'm probably out of luck)?

De verwarring wordt zo wel groter en groter en groter.........
Jammer, dit doet het product geen goed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is niet 1 leverancier... veel hebben 'm geimporteerd. Die komen uit de UK, Italie en/of Duitsland..
En over die update, ik vind wel dat er veel mensen zeiken hoor.. Wees blij met 2.0 ipv 1.5 of 1.6 =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@CLB Nee dat ben ik niet helemaal met je eens. Je koopt een product die het naar verwachting moet doen.
Als daarin een camera zit, die met het flitsen een verkeerd sluitermoment kiest, dan is dat een ontwerp fout
en kun je niet zeggen, ah niet zeuren, je kunt er toch mee bellen. Stel je koopt een auto en bij het schakelen
naar de 2e versnelling, kom je er achter, dat dat niet wil. Dan zeg je toch ook niet, je kunt je er toch mee verplaatsen in de eerste versnelling. Terwijl aan je belooft wordt dat je 4 versnellingen hebt.

Trouwens Motorola is vanavond echt bezig om meer duidelijkheid te scheppen Zie hier het volgende bericht, waar nu zelfs al een datum genoemd wordt. Prima toch ? ;)

To all our Android fans, we’d like to share that the staggered release of the 2.0.1 update has started with France and Italy today, 18 January. Germany and the UK will follow shortly – as soon as we have the confirmed date, we’ll post it here, thanks...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2010 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Wat is dat nou weer voor een vaal beleid que updaten? :? Het lijkt me toch sterk dat ze de mensen die wel de moeite hebben genomen om één van hun producten te kopen maar niet in het land van "herkomst" wonen in de kou laten zitten?? :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een update naar 2.0.1 / 2.1 enzovoort heeft allemaal niks van doen met een flitserprobleem =)
Hetgene wat die mensen nodig hebben qua update is gewoon die van de FW van het build number..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
CLB schreef op maandag 18 januari 2010 @ 22:17:
Een update naar 2.0.1 / 2.1 enzovoort heeft allemaal niks van doen met een flitserprobleem =)
Hetgene wat die mensen nodig hebben qua update is gewoon die van de FW van het build number..
Ik begrijp nu even niet zo goed wat je bedoelt... :$

Nevermind, ik vat 'em al! 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Rossi46 op 18-01-2010 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 08:34
Ik denk dat wat CLB bedoelt is dat mensen kicken op de laatste versie en dat de update van het versienummer voor velen genoeg is. :)

Voor mij mag de update wel, want mijn on-screen keyboard is niet altijd even lekker.
En een update wordt natuurlijk (hopelijk) niet voor niets uitgebracht! Er zijn vast nog meer bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Molybdenum schreef op maandag 18 januari 2010 @ 22:41:
Ik denk dat wat CLB bedoelt is dat mensen kicken op de laatste versie
en dat de update van het versienummer voor velen genoeg is. :)
Dat bedoelde ik inderdaad =)
Voor mij mag de update wel, want mijn on-screen keyboard is niet altijd even lekker.
En een update wordt natuurlijk (hopelijk) niet voor niets uitgebracht! Er zijn vast nog meer bugs.
Tip: kijk even naar 'Better Keyboard', gebruik ik sinds dag 1, echt 'n prachtig staaltje werk is dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Dank, maar die kost centjes (tenzij ik over een gratis versie heen heb gekeken). Ik weet niet of die mijn probleem oplost.

Eerder genoemd:
On-screen kbd reageert prima, de letter die je typt komt even groot in beeld, maar wordt soms toch niet in de tekst opgenomen (genegeerd dus). Wel vreemd, aangezien hij zelf aangeeft dat de letter is aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hmm, dat heb ik weer niet. Het on-screen keyboard doet het perfect bij mij. Typt niet zo fijn als het hardware keyboard, maar prima voor een smsje of zoekterm. Maak slechts zelden een typefout.

[ Voor 9% gewijzigd door Room42 op 18-01-2010 22:56 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm enige wat ik soms nog lastig vind is bij een typefoutje midden in het woord terecht komen.
Bij de iPod Touch / iPhone krijg je dan zo'n vergrootglaasje te zien, waar de spatie zich bevind, hier niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om vele Nederlanders met een Motorola Milestone gerust te stellen.
Hierbij de Email reactie van "Belsimpel.nl"

" Hartelijk dank voor uw vraag aan Belsimpel.nl

De UK toestellen die wij verkopen vallen inderdaad onder de toestellen die een update kunnen
verwachten. Wij kopen de toestellen in op dezelfde plek als Expansys dat doet, echter door onze focus
op de Nederlandse markt hebben wij tot op heden weinig met Facebook meegedaan. Desalniettemin kunt u
er gerust van uitgaan dat ook u de update zult ontvangen. "

Oh ja en dan nog dit, ik heb begrepen, dat de toestellen die het eerst geproduceerd zijn, ook het eerst aan bod komen, daar zij het langst op een update hebben gewacht ......Ja dat is toch lief van ze ? Toch ? _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2010 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Zijn er toevallig mensen hier die in de Betuwe wonen???
Zou de Milestone namelijk wel eens in het echt willen zien... Misschien dat dit de beslissing tussen de Milestone en de N1 wat makkelijks maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Ik denk dat als je de Milestone ziet dat je 'em dan direct wilt hebben aangezien je geen N1 hebt om op dat moment mee te kunnen vergelijken :) (althans, daar ga ik voor het gemak even vanuit... :+ )

Wat bij mij de doorslag gaf was het toetsenbordje en de directe beschikbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:11
Heb iig alvast geinstalleerd, kan apps2sd niet echt vinden maar heb iig root :)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Rossi46 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:15:
Ik denk dat als je de Milestone ziet dat je 'em dan direct wilt hebben aangezien je geen N1 hebt om op dat moment mee te kunnen vergelijken :) (althans, daar ga ik voor het gemak even vanuit... :+ )

Wat bij mij de doorslag gaf was het toetsenbordje en de directe beschikbaarheid.
Misschien wel ja, maar goed weet ik pas als ik hem echt in mijn handen heb gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
DjWannaB2002 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:20:
[...]

Misschien wel ja, maar goed weet ik pas als ik hem echt in mijn handen heb gehad :)
Je mag van mij best naar R'dam komen hoor :+ Moet je nog wel een weekje wachten want ik verwacht 'em donderdag/vrijdag O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Berichten mbt rooten mogen in [Motorola Milestone] Rooten & Custom ROM's.

Berichten mbt rooten die hier stonden, zijn verplaatst. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=4vVdgSqfL5k]

Over 2.01 :)

[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 19-01-2010 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Hoe zit het tegenwoordig trouwens met voor het eerst opladen van de accu als je de telefoon binnen hebt gekregen? Vroeger moest je geloof ik heel lang opladen, dan de telefoon gebruikten tot de accu leeg is en dat dan nog 2x herhalen. Maar ik geloof dat dat tegenwoordig niet meer zo is? Toch? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt, het wordt ook niet aangeraden om je batterij volledig leeg te laten lopen en dan pas op te laden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:21
Mijn batterij is veel beter dan eerst. Zelfs nu ik 'nog' 2.0 draait gaat ie toch 3 dagen mee, bij medium gebruik, WiFi altijd aan en altijd zoekend naar open accespoints. Laden gaat helaas wel langzaam via USB kabel naar laptop.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:28
Mijn battery gaat ong 1,5 a 2 dagen met met minimaal gebruik en net 1 dag mee met normaal gebruik.

Dit is onder normaal gebruik!

24% - display (staat op laagste brightness)
20% - Android core apps en system en OS
17% - Phone idle
16% - Voice call (bel voor ong 12 minuten per dag)
13% - Cell standy
11% - Wifi
6% - Overige

Vreemd genoeg is het >100%!

[ Voor 4% gewijzigd door Lisadr op 19-01-2010 15:47 ]

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Wat is nu precies in het geval van de milestone het voordeel van rooten en het installeren van een custom rom? Ik hoef niet perse apps op m'n sd kaart te kunnen installeren, zoveel apps heb ik niet nodig en het past makkelijk op het telefoongeheugen. Als ik het goed begrijp wordt de snelheid van het toestel al stukje beter in 2.0.1, en die komt vanzelf binnenkort een keer. Is het rooten gewoon voor de lol, omdat we tweakers zijn? Of is er echt een zinvolle reden om het in geval van de milestone te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Met rooten kan je, wat ik begrijp, custom ROMs installeren. Die dus het huidige OS vervangen. Zo zou je veel sneller 2.1 kunnen draaien.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[Motorola Milestone] Rooten & Custom ROM's

Omdat je zodoende de vrijheid om zogenaamde custom roms te gaan installeren.
Roms die sneller zijn dan de standaard roms, roms die extra applicaties bevatten, roms waarbij veel software is weggesloopt en dergelijke... Voor de rest inderdaad meer vrijheid om dingen aan te passen en Apps2SD! :) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Extra: er zijn apps die root vereisen ivm toegang tot systeem. Zoals screencapture en meer van die apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chainzz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-07 22:36
Motorola heeft 2.0.1 weer eens uitgesteld:
To all our Android fans, there has been a slight delay with the staggered release of the Android 2.01 update for MILESTONE in France and Italy. We’re sorry to keep you waiting and we appreciate your checking for updates. As soon as we have the final schedule as well as details on how the update will further improve the handset’s performance, we’ll share this with you here, thanks...
bron: http://www.facebook.com/motorolaeurope?ref=nf

Ik vind het allemaal wel een beetje onprofessioneel overkomen.... Eerst gisteravond doodleuk zeggen dat ze zijn begonnen met het uitgeven van de update en vervolgens weer terugkrabbelen en het allemaal weer heel vaag maken.

[ Voor 19% gewijzigd door chainzz op 19-01-2010 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Waarom via facebook communiceren en niet direct van de Motorola website?

Denk gewoon dat ze net zo lang wachten tot 2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chainzz
Ik denk het niet hoor, op Youtube was al een filmpje verschenen van iemand met een prerelease versie van 2.0.1. Bovendien hebben ze echt beloofd dat 2.0.1 in januari zou komen, en ze moeten ook wel omdat die camera bug ergens begin februari ook weer actief wordt. Hier schijnt 2.0.1 ook al te downloaden te zijn: http://www.alldroid.org/viewtopic.php?p=14474#p14474. Er wordt ergens gezegd dat dit de 2.0.1 voor de Italiaanse Milestone is, en laat ik nou net een Italiaanse hebben :) Op de een of andere manier hebben ze 2.0.1 kunnen extracten uit die update.zip waar iedereen z'n Milestone mee root, maar ik weet niet of ik 'm durf te installeren, vooral omdat het zo vaag is waar het bestand vandaan komt. Ik snap ook niet hoe ze nou 2.0.1 uit die update.zip hebben kunnen halen, blijkbaar is ie toch ergens uitgelekt ofzo...

En die communicatie via Facebook vind ik ook een beetje vaag ja, je moet hun pagina maar net toevallig tegenkomen als je op zoek bent naar nieuws over de update.

[ Voor 19% gewijzigd door chainzz op 19-01-2010 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 12:40
CLB schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:52:
Voor de rest inderdaad meer vrijheid om dingen aan te passen en Apps2SD! :) :D
Als de mail en calendersync nou eens gewoon op SD geplempt zou worden, ik heb iets van 50MB aan apps en maar krap 20 MB over op de phone. Wordt dat minder dan synced GMail niet meer en stopt SMS, Na vrijmaken van ruimte komen beide weer binnen. Sync op minder dagen zetten lijkt niets uit te maken, ik vind het een fijn toestelletje en zal na m'n tentamens eens kijken of dat rooten wat is voor mij.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Even een praktisch vraagje. Hoe krijg ik alle contacten die nu in mijn Nokia staan makkelijk en snel op mijn Milestone? Ik kan natuurlijk alle nummer op m'n simkaart zetten maar dan ben ik gelijk alle extra data (meer nummers per persoon, verjaardagen, etc.) kwijt. En dat wil ik niet :) Hoe hebben jullie dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Praktisch en snel... Al je contacten exporteren als .vcf bestandjes en die op de Milestone gooien denk ik?
Zelf heb ik een middag m'n SE W902 erbij gepakt, en 'n leuke typmiddag gehad in 'Google Contacts' =)

[ Voor 32% gewijzigd door CLB op 19-01-2010 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Ik kon met mijn Nokia alle contacten exporteren naar m'n geheugenkaart (Nokia N80 btw)
Die komen dan op de SD kaart in de map Others\contacts, dit zijn allemaal vcf bestandjes.
Die vcf bestandjes kan je vervolgens mergen met het programma A.F.7 Merge your files.
Waarschijnlijk maar dit heb ik niet getest werkt het ook wel met deze DOS command, die voer je dan uit in de map waar alle losse vcf bestanden staan.
code:
1
copy /b *.vcf Alle_contacten.vcf

Dit bestand kan je vervolgens uploaden op je Gmail account ergens bij contacten.
Als je Milestone dan synct met je google account staan al je contacten erin :)

[ Voor 12% gewijzigd door Radiance op 19-01-2010 22:56 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Beide goeie tips, thanks! Ik kende dat Google Contact nog niet eens... :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Dan volg ik met een volgende domme vraag ;)
Hoe zit dit met een WM toestel?

Of is synchroniseren met Outlook dan afdoende? Of kan dit met een Android toestel niet?
Dacht ooit iets gelezen te hebben over iets met contacten en gmail dat het alleen dan kon oid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Contacten syncen met Outlook en dan exporteren naar eenbestand wat Google contacts snapt?
Denk dat, dat we'll moet lukken zo :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Thnx. Had het bericht boven mijn vraag niet goed gelezen, maar ben er uit gekomen. Al mijn contacten staan nu in gmail..
Maar dan nog een vraag, ben dus nog helemaal onbekend met Android, kan je wel je afspraken in de outlook agenda synchroniseren met android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hnzlb
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-12-2020
Kijk hier eens, misschien heb je er iets aan :-)

http://www.androidtapp.co...d-android-phone-calendar/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Simpele vraag:

Ik heb nu hetzelfde geluidje als ik een mail en een sms krijg. Ik heb zo niet kunnen vinden waar je verschillende geleuiden kan instellen voor mail en sms. Beiden gebruiken de standaard notification sound.

Kan een notifaction per applicatie worden ingesteld?

[ Voor 11% gewijzigd door Molybdenum op 20-01-2010 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Dank, was inderdaad erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hnzlb
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-12-2020
Molybdenum schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 08:37:
Simpele vraag:

Ik heb nu hetzelfde geluidje als ik een mail en een sms krijg. Ik heb zo niet kunnen vinden waar je verschillende geleuiden kan instellen voor mail en sms. Beiden gebruiken de standaard notification sound.

Kan een notifaction per applicatie worden ingesteld?
Je kunt het volgende doen,

Onder de settings / sound & display een notifcation tone instellen voor je sms. (Deze geld normaal ook voor je mail als je verder niks instelt in je mail app).

Als je je mail app opent, ga dan naar de settings, en dan zul je zien dat je onder notification settings een ringtone kunt instellen voor de betreffende mail account.(als je meerdere mail accounts hebt ingesteld moet je dit doen voor elke account als je wat anders wilt per account)

Je kunt dus per mail account een andere ring/notifcation tone gebruiken :)
Zelf heb ik 4 verschillende notification tones. Voor 2 gmail-accounts, 1 exchange account en dan nog voor sms...

[ Voor 0% gewijzigd door hnzlb op 20-01-2010 08:57 . Reden: typo :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
ahhh dankjewel!

niet gerealiseerd dat het ook vanuit de applicatie zelf kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
offtopic:
Android heeft best wel veel van die sneaky dingetjes waar je niet 1,2,3 uitkomt.
Zo kun je een 'folder' op je homescreen plaatsen, als je daar dan op drukt krijg je de inhoud te zien.
Linksbovenin staat dan 'folder', maar als je daar even op drukt kun je de naam zelf ingeven, bv 'games'

Als je een wallpaper wilt instellen zie je een vierkantje die wordt gecropt, zodoende lijk je in eerste instantie
niet de gehele foto te kunnen selecteren. Maar als je dan op een van de randjes drukt komt er opeens een pijltje
tevoorschijn en kun je de foto uitrekken en zodoende (heel vaak) de gehele foto instellen als background.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ik ga het waarschijnlijk binnenkort allemaal ervaren het android gebeuren. Ben nu onderweg naar Amsterdam om het toestel van iemand over te nemen. Eerst even voelen en bekijken en als het bevalt dan kopen. Toch maar gekozen voor de Milestone. Keyboard lijkt me toch handig. Gebruik het nu op mijn Xperia ook vrij vaak. Dat het geen AMOLED scherm is, is geen ramp. Had al op mobilereview gelezen dat je het verschil alleen goed ziet als je de toestellen naast elkaar houdt.
Ben dus erg benieuwd, als het meezit heb ik over ongeveer 3 kwartier een Milestone in mijn bezit :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ajaa de advertentie van V&A?

EDIT @ Hieronder: Noopz, dat niet, maar zag die ad toevallig vandeweek!

[ Voor 59% gewijzigd door CLB op 20-01-2010 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Inderdaad :-)
Hoezo? Bekende van je?

edit:
En hij is binnen :)
Eerste indruk: wat een mooie telefoon.

Degene van wie ik hem gekocht hebt vond het eigenlijk een lelijke telefoon, maar dan zo lelijk dat hij ook wel weer mooi is. Ben ik niet met hem eens. Ik vind het gewoon een mooie telefoon. In het begin had ik nog mijn vraagtekens bij de goude accenten die er in zitten, maar 'in real' valt dit reuze mee en past het er eigenlijk wel bij. Is weer eens wat anders dat het eeuwige zwart met zilver.

Ook is de telefoon nog een stukje dunner/kleiner dan ik aan de hand van alle foto's had verwacht. Uiteraard was ik erg benieuwd naar het toetsenbordje. Nou ik snap eigenlijk niet waar iedereen zo moeilijk over doet. Prima toetsenbordje. Maar goed ik ben de Xperia X1 gewend, dus misschien dat het daardoor komt. Het enige wat ik zelf net even anders gedaan zou hebben, ik zou de spatie wat verder naar links gezet hebben. Ik heb geen kleine handen, maar voor zowel de linker als rechter hand is de spatie net niet 'natuurlijk' bereikbaar voor de duimen. Kortom moet je even wat bewuster bij nadenken, maar goed dit zal ook wel een kwestie zijn van wennen.

Verder heb ik de UK versie, dus met 8GB kaartje. Maar goed heb zelf een 8GB class 6 kaartje (wat er bij zit is class 4) dus die ga ik even omwisselen.

Heel even kort het toestel aangehad, maar prima scherm om te zien...

Verder nog weinig tijd gehad om er mee te spelen. En verwacht nog wat telefoontjes, dus ga er nog niet teveel mee kloten nu omdat ik bereikbaar moet zijn.

Komende tijd maar eens op zoek gaan naar een goede site (in de trant van XDA, maar dan voor de milestone) waar veel info, programma's, roms, etc te vinden zijn voor de Milestone.

[ Voor 95% gewijzigd door 13art op 20-01-2010 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g.nius
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-08 11:01
@ DjWannaBe2002 -- als je deze site vind, feel free to post it on the forum ;)

Heb voor de rest nog nooit iets gepost op deze tread maar wel al ongeveer 1 maand de gelukkige bezitter van een milestone.. (volg deze tread als sinds het bestaat haha) Ik kan me ook niets voorstellen bij het geklaag over het toetsenbordje. Na ongeveer 2 uurtjes smsjes tikken en sites bezoeken was ik het al gewend en klap het ook direct open zodra ik iets ga typen! >:)

[ Voor 3% gewijzigd door g.nius op 20-01-2010 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chainzz
Zonet in de trein tijdens het schrijven van een sms'je mijn eerste spontane reboot van de Milestone gehad, ik hoop dat het ook bij één keer blijft. Had net een heel verhaal geschreven, was ik het allemaal weer kwijt.... Bij de changelog van 2.0.1 voor de Droids in de VS stond ook dat de stabiliteit van het systeem verbeterd was, ik hoop dat ze daar ook spontane reboots mee bedoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Heeft niemand er last van dat de milestone in je broekzak uit de stil stand gaat? Dat komt omdat die in mijn broek blijkbaar aan de slider zit waardoor hij weer het geluid aan zet. Heb al andere 2 lock screen geprobeerd, lock 2.0 en lockbot, maar die hadden andere problemen. Is hier nog een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Morgoth schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 17:34:
Heeft niemand er last van dat de milestone in je broekzak uit de stil stand gaat? Dat komt omdat die in mijn broek blijkbaar aan de slider zit waardoor hij weer het geluid aan zet. Heb al andere 2 lock screen geprobeerd, lock 2.0 en lockbot, maar die hadden andere problemen. Is hier nog een oplossing voor?
Slider? Bedoel je de volumeknop?
Voor volume gerelateerde zaken gebruik ik "Volume Control" van New.

@DjWannaB2002, hieronder: Zie de OP ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Room42 op 20-01-2010 18:40 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
De site die ik tegen ben gekomen is deze:
http://www.droidforums.net/

Probeer ik een google account in te stellen wordt er gezegd dat ik geen verbinding heb.. Vreemd heb roaming al aan gezet, en kan ook gewoon bellen, dus geen idee waarom het niet werkt, nu maar kijken of het via wifi kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
DjWannaB2002 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 18:35:
De site die ik tegen ben gekomen is deze:
http://www.droidforums.net/

Probeer ik een google account in te stellen wordt er gezegd dat ik geen verbinding heb.. Vreemd heb roaming al aan gezet, en kan ook gewoon bellen, dus geen idee waarom het niet werkt, nu maar kijken of het via wifi kan.
Ik heb de mijne ook net een uurtje binnen en ik had precies hetzelfde. Wat ik deed was daarna ff via wifi verbinding maken, terug gaan naar gmail en het was in een poep en een scheet gebeurd :)

Leuk telefoontje trouwens... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ben er al achter, je moet nog even handmatig je data netwerk verbinding instellen :)
Bij WM toestel doet hij dit vanzelf, of vraagt die er om om het zelf in te stellen, hier moet je het zelf doen :)
Even kijken bij je telecomrpivider hoe je het moet instellen. Heb zelf gekozen voor de instellingen van de HTC hero, is ook een android toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hoe heet de widget van die grote digitale clock zoals je die ook op de Diamond enz ziet?
Als er een speciaal topic is voor android apps dan hoor ik dat graag natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:18:
Hoe heet de widget van die grote digitale clock zoals je die ook op de Diamond enz ziet?
Als er een speciaal topic is voor android apps dan hoor ik dat graag natuurlijk :)
Ik denk dat je de HTC Sence widget bedoeld. Weet alleen niet of die verkrijgbaar is voor de Droid. Volgens mij niet in de Market in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Een oude versie van Beautifull Widgets lijkt er verdacht veel op geloof ik maar die moet je even op internet zoeken want de maker moest de looks veranderen van HTC.
Heb de oude zelf nooit gezien maar vind de nieuwe versie ook mooi zat :)

Link hier
QR code hier
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://search?q=pname:com.levelup.beautifulwidgets

[ Voor 34% gewijzigd door Radiance op 20-01-2010 19:50 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Na jarenlang trouw te zijn geweest aan TomTom heb ik vandaag motonav geprobeerd en het is werkelijk geweldig! Je trial van 61 dagen gaat in vanaf het moment dat je motonav voor het eerst gebruik.

Voordeel (tegenover TomTom):
- Heel snel en soepel
- Prachtig scherp beeld (door de resolutie van de milestone)
- GPS vind je in 2 a 3 seconden (tegenover 10 a 15 seconden bij TomTom)
- Standaard heel compleet
- 3D gebouwen!!
- Standaard met traffic info en veel extra’s
Nadeel
- Zuipt je batterij leeg! De Milestone heeft een relatief waardeloze accu/stroomverbruik maar met Motonav gaat je accu van 80% naar 20% binnen 2,5 uur!
- Duurt even voordat die gestart is

Je krijgt standaard een kaart van +- een halfjaar oud, maar kan updaten via Motonav toolbox.

[ Voor 5% gewijzigd door Lisadr op 20-01-2010 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Room42 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 18:26:
[...]

Slider? Bedoel je de volumeknop?
Voor volume gerelateerde zaken gebruik ik "Volume Control" van New.

@DjWannaB2002, hieronder: Zie de OP ;)
Nee, ik bedoel dat als je je telefoon lockt, dat dan de slider die je vanuit het lock screen naar links kan schuiven om de telefoon op stil te zetten (naar rechts schuiven unlock je het toestel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Lisadr schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:50:
Na jarenlang trouw te zijn geweest aan TomTom heb ik vandaag motonav geprobeerd en het is werkelijk geweldig! Je trial van 61 dagen gaat in vanaf het moment dat je motonav voor het eerst gebruik.
Je krijgt standaard een kaart van +- een halfjaar oud, maar kan updaten via Motonav toolbox.
Ook een pluspunt is, dat ie navigatie voor bijna alle vervoerstypen heeft! Auto, bus, lopen, fiets, en weet ik wat nog meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DjWannaB2002 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:18:
Neem de TS is rustig en goed door zou ik zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Sebazzz schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 20:45:
[...]

Ook een pluspunt is, dat ie navigatie voor bijna alle vervoerstypen heeft! Auto, bus, lopen, fiets, en weet ik wat nog meer. :)
Is het jouw al gelukt om de navigatie te updaten? Ik heb versie 2009-06. Volgens de website is er al een nieuwe versie beschikbaar, maar via de Motonav is ie al 45min bezig om contact me maken met de server voor updates. Lijkt mij een beetje lang om alleen maar informatie binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat voor kaarten staan er eigenlijk op, zeker geen IJsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Morgoth schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 20:10:
[...]

Nee, ik bedoel dat als je je telefoon lockt, dat dan de slider die je vanuit het lock screen naar links kan schuiven om de telefoon op stil te zetten (naar rechts schuiven unlock je het toestel).
Ach so! Ja, dat ken ik niet want ik heb zo'n "unlock pattern", dus de kans dat ik die trek in m'n broekzak is niet zo groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
CLB schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 20:56:
Wat voor kaarten staan er eigenlijk op, zeker geen IJsland?
Heel west-Europa, delen van oost-Europa, delen van Afrika, delen zuid-Amerika, Australië en nog een paar plekken, maar geen IJsland.

Standaard kaart is vrij compleet. Na na 60 dagen betaald je wel 100 euro! en dat is te veel. Ze hadden het op 20 euro per jaar moeten houden voor 1 land (benelux) en 50 euro voor west-europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Room42 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 20:59:
[...]

Ach so! Ja, dat ken ik niet want ik heb zo'n "unlock pattern", dus de kans dat ik die trek in m'n broekzak is niet zo groot :)
Ah! Dank voor de tip. Zodra je een unlock pattern zet, dan kun je niet meer rechtstreeks vanuit het lock screen je telefoon op stil zetten! Wist wel dat er je dat kon aanzetten, wist alleen niet dat dat mijn probleem oploste ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lisadr schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 21:23:
Heel west-Europa, delen van oost-Europa, delen van Afrika,
delen zuid-Amerika, Australië en nog een paar plekken, maar geen IJsland.
Dankje =) Had leuk geweest, aangezien ik daar binnenkort naartoe ga, dan maar iets anders fixen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lisadr schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 21:23:
[...]

Heel west-Europa, delen van oost-Europa, delen van Afrika, delen zuid-Amerika, Australië en nog een paar plekken, maar geen IJsland.

Standaard kaart is vrij compleet. Na na 60 dagen betaald je wel 100 euro! en dat is te veel. Ze hadden het op 20 euro per jaar moeten houden voor 1 land (benelux) en 50 euro voor west-europa.
Australië alleen delen? Dan bewaar ik m'n 60 dagen nog mooi ff een paar maanden :) Weet iemand een link naar waar er meer te vinden is over motonav? Heb flink gezocht maar kan het nog niet vinden.. Is het bijvorbeeld 100 euro per jaar of betaal je eenmalig 100 euro voor een jaar lang up-to-date kaarten? Ik bedoel dus zeg maar, werkt het na een jaar nog als je dan niet meer betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze site is het enige wat ik heb kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Morgoth schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 21:27:
[...]

Ah! Dank voor de tip. Zodra je een unlock pattern zet, dan kun je niet meer rechtstreeks vanuit het lock screen je telefoon op stil zetten! Wist wel dat er je dat kon aanzetten, wist alleen niet dat dat mijn probleem oploste ;).
Wat misschien nog een goed programma zou zijn (of het zit al in Android maar ben het nog niet tegen gekomen) is dat als je de telefoon op de kop legt dat hij dan op stil gaat (vergader modus) geen idee of het al bestaat, volgens mij wel voor op de iPhone. Maar zou het probleem van de telefoon niet op stil kunnen zetten bij het 'pattern unlock' in ieder geval gedeeltelijk oplossen.

Pattern unlock is trouwens ook een mooie extra beveiliging van je telefoon. Beter dan alleen het schuifje opzij doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 22:29:
[...]

Australië alleen delen? Dan bewaar ik m'n 60 dagen nog mooi ff een paar maanden :) Weet iemand een link naar waar er meer te vinden is over motonav? Heb flink gezocht maar kan het nog niet vinden.. Is het bijvorbeeld 100 euro per jaar of betaal je eenmalig 100 euro voor een jaar lang up-to-date kaarten? Ik bedoel dus zeg maar, werkt het na een jaar nog als je dan niet meer betaalt.
Dit is het officiële website https://motonavmobile.naviextras.com/

Maar dat is nog steeds under construction. Na verwachting pas ergens in maart volledig online en dan zijn mijn 60 dagen al op :( dus geen update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
DjWannaB2002 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:27:
[...]

Wat misschien nog een goed programma zou zijn (of het zit al in Android maar ben het nog niet tegen gekomen) is dat als je de telefoon op de kop legt dat hij dan op stil gaat (vergader modus) geen idee of het al bestaat, volgens mij wel voor op de iPhone. Maar zou het probleem van de telefoon niet op stil kunnen zetten bij het 'pattern unlock' in ieder geval gedeeltelijk oplossen.

Pattern unlock is trouwens ook een mooie extra beveiliging van je telefoon. Beter dan alleen het schuifje opzij doen :)
Ja, je hebt wel een paar apps waarmee je je telefoon op stil kan laten gaan als je hem neerlegt, maar de enige situatie dat mijn telefoon uit mijn broek gaat is als ik thuis ben. En dan mag mijn telefoon altijd met geluid :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daboytim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Ik heb een probleem met de milestone, als ik van iemand ipv een smsje met de standaard 160 tekens krijg zie ik het hele smsje, maar als er meer dan 160 tekens zijn (dus 2 of meer smsjes tegelijk eigenlijk), dan krijg ik alles na het 1e smsje niet te zien. Iemand anders dit al gemerkt? Want ziet er nu best vaag uit als een smsje halverwege wordt afgebroken.

Zelf een dubbele of driedubbele sms versturen gaat wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met de normale sms-applicatie? Ik gebruik hier Handcent SMS, nergens problemen mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand toevallig de handmatige update naar 2.0.1 al geprobeerd?

http://www.androidworld.n...daten-optioneel-met-root/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Ik wil het best proberen. Maar hoe weet ik wat voor taal mijn milestone is? Heb hem via expansys gekocht en ik weet eerlijk gezegd niet meer op welke taal die stond toen ik hem kreeg, in ieder geval niet op engels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgoth schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:11:
Ik wil het best proberen. Maar hoe weet ik wat voor taal mijn milestone is? Heb hem via expansys gekocht en ik weet eerlijk gezegd niet meer op welke taal die stond toen ik hem kreeg, in ieder geval niet op engels...
Vraag ik me ook af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g.nius
installing as we speak, zal zo hier even de update geven of alles gelukt is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Ik heb in ieder geval precies dezelfde buildnr e.d. als iemand op androidworld die foto's heeft van een geupgrade milestone (http://picasaweb.google.nl/jaapschaap/Tellie#). Dus ik ga ook even aan de slag :)

Pff, die link naar die file is wel erg traag... 25 kb/s :|

Hm, heb hem geinstalleerd. Ging opzich goed, moest alleen volgens het programma de telefoon op een bepaald moment zelf manual rebooten. Nu alleen wel een spontane uitval van het toestel net meegemaakt, eerder nog nooit gehad :|. Hoop dat het eenmalig is. Staat nu bij info van m'n telefoon wel netjes firmware 2.0.1.

Merk er verder eigenlijk niet zo veel van dat het switchen tussen homescreens veel sneller is. Misschien een tikkie? Zie wel dat het music icoontje is veranderd en dat je nu een equalizer hebt. Verder heeft ie de tijden van m'n agenda op hong kong tijden gezet :?.

[ Voor 50% gewijzigd door Morgoth op 21-01-2010 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g.nius
update is gelukt! werd eventjes spannen want het booten duurde bij mij erug lang haha werd in de tussentijd toch wel aardig zenuwachtig..

scrollen tussen homescreens gaat veel vlotter, nog wel niet zoals ik het graag had gezien zoals op de iphone maar wel verbetering, het icoontje van muziek is veranderd en voor de rest zal ik hier nog wel wat resultaten posten..

edit: bij mij stond er ook please boot this phone manually, dit heb ik NIET gedaan.. na een minuut maakt hij toch een doorstart..

edit2: de muziekplayer is ook aangepast, kijk maar eens bij albums ben wel positief verrast :D

[ Voor 23% gewijzigd door g.nius op 21-01-2010 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Misschien wel heel stom, en ik zal wel iets over het hoofd zien, maar hoe kan ik dat bestand van badongo downloaden? Zie nergens een download button oid...

edit:
zal je net zien stel je hier de vraag, kijk je nog een keer zie je opeens rechts in het scherm dat je letters uit een afbeelding moet overnemen en dat er staat: 'download uw bestand hier' O-)

[ Voor 39% gewijzigd door 13art op 21-01-2010 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Euh, ik heb (ook? ;) ) een stom vraagje. Hoe maak je verbinding met een 3G netwerk (in mijn geval die van Telfort/KPN)? M'n Milestone daait sinds gisteravond prima op wifi maar via 3G kan ik geen verbinding maken. Ik weet niet eens hoe ik dat moet doen eigenlijk... :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
lk heb een abo bij wireless circle via telfort en dus via kpn. Maar om verbinding te maken met 3g moest ik roaming aanzetten, omdat je eigenlijk via telfort op het KPN netwerk roamed. Misschien moet je dat ook aanzetten :). Niet vergeten uit te zetten als je naar het buitenland gaat ;)

(Settings --> wireless & networks --> mobile networks --> data roaming)

Ik weet nog niet zeker of het werkelijk zo is, moet ik nog even aankijken, maar het zou kunnen dat sinds ik 2.0.1 heb de batterij een stukkie langer meegaat dan normaal. Ik was gewend dat hij op het eind van de middag wel rond de 60% zat, terwijl hij nu nog steeds op de 80% zit. Kan echter ook andere redenen hebben natuurlijk (wellicht wat minder intensief gebruikt dan andere dagen). Verder merk ik echter weinig verschil met 2.0...

[ Voor 37% gewijzigd door Morgoth op 21-01-2010 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Rossi46 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 17:18:
Euh, ik heb (ook? ;) ) een stom vraagje. Hoe maak je verbinding met een 3G netwerk (in mijn geval die van Telfort/KPN)? M'n Milestone daait sinds gisteravond prima op wifi maar via 3G kan ik geen verbinding maken. Ik weet niet eens hoe ik dat moet doen eigenlijk... :$
http://www.telfort.nl/mij...m/instellingen/handmatig/
HTC Hero kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djazete
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-02-2020

djazete

steel

CLB schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 21:31:
[...]

Dankje =) Had leuk geweest, aangezien ik daar binnenkort naartoe ga, dan maar iets anders fixen..
beetje off topic maar kan niet vinden hoe ik je een DM kan sturen (ik lees dit en vorige topic al de hele tijd mee, heb een milestone maar post niet zoveel :))
kaart van IJsland moet je niet met navigatie doen..(vind ik) Er zijn maar heel weinig wegen dus koop een goede papieren kaart, daar heb je meer aan denk ik dan bereid je je route voor en dan kan je lekker om je heen kijken (als je niet moet rijden tenminste).

BTW buiten reykjavik heb je ook geen GSM ontvangst daar over het algemeen alleen in de buurt van dorpjes - just in case..
//offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razhyell
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 12:26
Heeft er iemand misschien ervaring met het volgende?:

Me batterij was plotseling heel leeg aan het eind van de dag(na in de ochtend opgeladen te zijn), wat normaal niet zo is. Dus ik dacht ik doe hem ff normaal aan en uit, omdat hij in de war is wat de status van de batterij is. Nadat ik hem dus aandoe, blijft hij telkens opnieuw opstarten. Tot en met het motorola logo en dan valt hij weer uit en start na enkele seconden automatisch weer op. Batterijen opladen, harde reset helpen niet en ik heb hem ook niet geroot.

Iemand ervaring mee toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

2.0.1 is officieel uit in frankrijk met de volgende release notes (in het engels):
The Android 2.0.1 software update for Motorola MILESTONE provides improvements to its unlock/answer call gesturing, camera autofocus and corporate exchange email.

* Enhanced viewing - 3D landscape view enhancement for the photo gallery and pre loaded music player
* Smoother touch gesturing for unlocking/answering calls - Simplified touch and slide gesturing for unlocking the phone and answering calls.
* Camera enhancements - Improved camera auto-focus functionality and reduced time between shots.
* Exchange email set-up notification - Phone will display a message that will tell you to seek further assistance from your IT department if your company enforces EAS IT security policies. If that’s the case for your company, you won’t be unable to complete email set-up.
* Updated Exchange email send function in outbox - 2.0.1 release helps ensure all email is properly sent from the outbox.
* Added Audio Effects - Audio Effects allows users to control sound quality through the stereo headset and phone speaker.
* Three-Way call connectivity - Improves experiences with three-way call coordination and managing calls between parties.
* Enhanced in-call audio quality - Improves call clarity by eliminating limited-occurrences of echoes, especially after a Bluetooth link has ended.
* Various other improvements - A number of other improvements have been made including: OS stability; SMS/MMS messaging address functionality (now recognizes parentheses in addresses); some instances of phone reboots; Wi-Fi power cycling; battery power utilization; contact transfer to some Bluetooth car kits; and various UI enhancements including cosmetic changes to the calendar widget, Power Management widget, World Clock widget, and more.
* Note: There are also enhancements to other widgets including the picture widget. You will have to remove and reinstall some of your home-screen widgets to get them to work correctly after the updated.

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klinkt allemaal wel goed, ik wacht wel even op de officiele update dan =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ik weet niet of het iets specifieks is van de milestone of van het programma Handcent SMS. Maar als ik dat programma gebruik op mn milestone en ik krijg een sms, dan blijft er links bovenin een melding staan. Ook al heb ik die sms al lang gelezen. Als ik het bericht open met de standaard sms viewer, dan verdwijnt de melding/icoon wel. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes 1 telletje zoeken had de oplossing gegeven. Lisadr had 't vorige week namelijk.
Je moet bij de settings van de normale sms-applicatie de notifications uitschakelen, problem solved!

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.