Motorola Milestone - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 57.362 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 12:40
hnzlb schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:15:
en nog geen update.... wachten is best vervelend :-)

* hnzlb houd van nieuwe firmwares.
Wordt onderhand wel een beetje flauw van berichten met diezelfde strekking op de facebook-pagina, pagina's met 2 dot 0 dot 1 of een variatie daarop gaan vervelen....

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgoth schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 21:05:
[...]

WTF!!! Ik wist helemaal niet dat dit er was totdat jij het hier zojuist aankaartte! Ben nu Bomberman aan het spelen, geniaal! Heb net ook even Mario 1 gedaan, maar das toch minder leuk. Op deze manier heb je met je telefoon een heel arsenaal aan spelletjes tot je beschikking! :)
Mocht je het tof vinden, diezelfde dev heeft nog een heel arsenaal aan emulators voor andere platformen in de Market staan.

Gameboid (GameBoy Advance, Nesoid (NES) , GBCOid (GB/GBC), GENSOID (Sega Genesis) etc.

Iemand interesse met straks een apart topic in ABM (of gewoon hier) betreffende game-emulatie op Android? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-08 21:36

WWJD

*pluh*

Heb m'n milestone net binnen. Dus stop ik m'n t-mobile simkaart erin. En wil ik inloggen met mijn google account - werkt niet. De telefoon heeft geen verbinding. Ik kan wel bellen...
Klopt het dat data niet out-of-the-box werkt, moet ik nog iets instellen? Of gaat er iets verkeerd bij mij...

@Thy... Bedankt voor de tip, ik ga daar eens rondsneupen. Tot die tijd gebruik ik m'n G1 hoesje dan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 17:11
WWJD moet je gewoon goed lezen in dit topic of het vorige topic (vraag is minstens al 10x gesteld), heeft iets met je APN te maken, gewoon ff opzoeken dus :)

[ Voor 12% gewijzigd door watercoolertje op 14-01-2010 15:50 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD

WWJD

*pluh*

watercoolertje schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:49:
WWJD moet je gewoon goed lezen in dit topic of het vorige topic (vraag is minstens al 10x gesteld), heeft iets met je APN te maken, gewoon ff opzoeken dus :)
Bedankt had het net ook al gevonden via google :P
Wat een prachtig toestel _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door WWJD op 14-01-2010 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is dit off-topic, maar ik heb het tot 3 dagen terug niet kunnen vinden.
Blijkbaar is Motorola bezig om de software te updaten naar 2.0.1 Op Duitse sites Is te lezen,
dat dit in de EU sinds gisteren aan de gang is. Nu vraag ik mij af, als je een UK Milstone hebt,
worden wij in Nederland dan wel bediend of wordt dit per 1000 stuks over geheel EU uitgerold ?
Zie ook: http://www.mobiflip.de/20...ebermorgen-fuer-den-rest/

En dit blijken de verbeteringen te zijn:

De stabiliteit van het besturingssysteem is verbeterd
Langer gebruik kunnen maken van een oplading van je batterij
Camera autofocus functionaliteit is verbeterd en de tijd tussen opnamen is korter
Uitbreidingen voor conference calls
Audio voor inkomende gesprekken is verbeterd
Als iemand belt tijdens een gesprek, blijft de luidspreker actief
Bluetooth-functionaliteit is verbeterd; achtergrond echo wordt uitgeschakeld.
Verbeterde Bluetooth transfer bij gebruik in auto Bluetooth-toepassingen
Na het sluiten van een app bij gebruik van de GPS, wordt de GPS-pictogram ook verwijderd uit de aanmeldings lijst
Er kan nu ook SMS-en MMS-berichten worden ontvangen na een EMS-bericht
De business-kalender-widget is bijgewerkt
Er is een nieuwe Lockscreen

E.e.a. is vertaald uit het Duits :?

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2010 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 17:28
Voor mensen die het interessant vinden om te weten:

De Motorola Milestone kan je niet bedienen met je nagels of terwijl je handschoenen aanhebt.

De echte tweakers wisten dit vast wel, ik wist het niet en het valt mij in deze koude tijden een beetje tegen dat het niet kan.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat komt omdat het een capacitief scherm is, die reageert alleen op de elektrische lading die van je vingers af komen. Nagels, of ander dood materiaal, gaat dus niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD

WWJD

*pluh*

RoD schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 22:32:
Dat komt omdat het een capacitief scherm is, die reageert alleen op de elektrische lading die van je vingers af komen. Nagels, of ander dood materiaal, gaat dus niet werken.
Een appel of een banaan werkt ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:21
Zijn er toevallig capacitieve stylussen te koop? Ze bestaan wel, en met surfen lijkt me het wat handiger dan op het scherm wroeten om net dat ene linkje aan te klikken.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
Lisadr schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 22:30:
Voor mensen die het interessant vinden om te weten:

De Motorola Milestone kan je niet bedienen met je nagels of terwijl je handschoenen aanhebt.

De echte tweakers wisten dit vast wel, ik wist het niet en het valt mij in deze koude tijden een beetje tegen dat het niet kan.
Want je nagel heeft het niet koud? Ik snap het punt niet :P of je hebt een stylus nodig (vond je het niet gek dat je nooit plaatjes met stylus bent tegen gekomen aangezien ALLE telefoons met stylus restrictief zijn?) om met je handschoen aan te gebruiken, ook niet echt geweldig dus, blijft priegelwerk...

En er zijn wel stylussen die werken hoor als je graag wilt (die voor de iphone/ipod bijv. die werken hier ook allemaal)... (ebay)

Als laatste, er wordt toch echt overal duidelijk verteld dat er een capacitief scherm op zit en GEEN restrictief zoals bijna alle Windows Mobieltjes... Dus als je een beetje inleest in een product van 500 euro wat je wilt gaan kopen had je het makkelijk kunnen weten (niet om je af te katten, maar je geeft wel ff 500 euro uit en je weet eigenlijk niet goed wat je krijgt vind het toch vrij apart :P).

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNStein
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-12-2023

FrankNStein

It's Alive!!!

Watercoolertje, het is:RESISTIEF! (niet restrictief)
Resistief (resistive) Als in: werkt met weerstanden (resistors, resistoren in half Engels/ Nederlands)
Capacitief (capacitive) Als in: werkt met condensatoren (capacitors, capacitoren).

Het wordt heel vaak fout genoemd hier op GoT en de frontpage jammergenoeg. Terwijl als je weet hoe het werkt zul je het nooit meer fout zeggen. Even quotes van wikipedia, hoef ik het zelf niet te bedenken:

Resistive:
A resistive touchscreen panel is composed of several layers, the most important of which are two thin, metallic, electrically conductive layers separated by a narrow gap. When an object, such as a finger, presses down on a point on the panel's outer surface the two metallic layers become connected at that point: the panel then behaves as a pair of voltage dividers with connected outputs. This causes a change in the electrical current which is registered as a touch event and sent to the controller for processing.
Capacitive:
A capacitive touchscreen panel consists of an insulator such as glass, coated with a transparent conductor such as indium tin oxide (ITO).[2][3] As the human body is also a conductor, touching the surface of the screen results in a distortion of the local electrostatic field, measurable as a change in capacitance. Different technologies may be used to determine the location of the touch. The location can be passed to a computer running a software application which will calculate how the user's touch relates to the computer software.
Nu, afhankelijk van de precieze implementatie (de juiste hardware én signalprocessing) kunnen beide single als 'multitouch' ondersteunen. Maar tot nu toe is, op wat prototypes en demo boards na de verdeling: resistive=single touch, capacitive=multi touch (met de juiste software).

Wel van belang: bij resistief moet je daadwerkelijk iets indrukken (hoe weinig het ook moge zijn) en bij capacitief moet je iets aanraken (of er nét boven hangen).

Zo, nu weer on-topic.

Edit:
Recent voorbeeld van een multi-touch resistieve input op tweakers:
nieuws: E-readers krijgen nog dit jaar drukgevoelige multitouch-schermen
En hier een erg indrukwekkend filmpje van wat je met een resistive touchscreen kan doen, precisie en multitouch:
http://www.youtube.com/watch?v=Bv3X5y-ajtc

Ohja, capacitieve schermen zijn (en zullen de komende jaren) onnauwkeuriger zijn dan resistieve schermen.

[ Voor 11% gewijzigd door FrankNStein op 14-01-2010 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 08:34
Overigens is het display prima te bedienen met latex handschoenen. :)
Die zijn vrij dun en blijkbaar geen barrière voor bediening.

(eigen ervaring)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Bedankt voor jullie reacties. Zoals ik melde "echte tweakers wisten he allang"

Nog een verbazing voor mij (ik weet het, ik had beter research moeten doen voordat ik de telefoon kocht).

Als je de sim-kaart erin doet, heb je niet gelijk al je contact gegevens en je sms-jes. Via de market kan je contact2sim downloaden, waarmee je jouw contactpersonen kan zien. Echter wil je ze bewerken of gebruiken, dan kost het $$$.

Voor sms-jes zal er ook wel een tool zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door Lisadr op 15-01-2010 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
@frankstijn die tipytypo zit echt in me hoofd zo noem ik hem altijd, en de spellingscoontrolle vind het goed (omdat het dus een ander woord is)...

[ Voor 3% gewijzigd door watercoolertje op 15-01-2010 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:17
Lisadr schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 00:27:
Als je de sim-kaart erin doet, heb je niet gelijk al je contact gegevens en je sms-jes. Via de market kan je contact2sim downloaden, waarmee je jouw contactpersonen kan zien. Echter wil je ze bewerken of gebruiken, dan kost het $$$.
Gewoon 'Contacts' openen en dan 'Import/Export' kiezen (eerst op de menu-knop drukken). Dan kan je de contactpersonen vanaf je SIM-kaart vrolijk importeren. Hoe het zit met de sms'jes weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Molybdenum schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 00:06:

(eigen ervaring)
Bedankt voor de tip, ik zal voortaan me latex handschoenen aan doen als ik naar buiten ga :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Molybdenum schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 00:06:

(eigen ervaring)
Lol werk je op schiphol bij de Duane ;-)

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 08:34
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:48:
[...]

Bedankt voor de tip, ik zal voortaan me latex handschoenen aan doen als ik naar buiten ga :/
Je smiley geeft aan dat je mijn reply niet begrijpt? Het was een reactie op een post eerder waarin werd gezegd dat het display met handschoenen niet is te bedienen.
Gizzy schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:24:
[...]

Lol werk je op schiphol bij de Duane ;-)
Ik werk in een cleanroom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
http://translate.google.c...kuerze.html&sl=auto&tl=nl

Lol mijlpaal :P
Als die equaliser er icht in zit, dikek pluspunten, mis nu vooral bassen namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
sylvesterrr schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:13:
[...]

Gewoon 'Contacts' openen en dan 'Import/Export' kiezen (eerst op de menu-knop drukken). Dan kan je de contactpersonen vanaf je SIM-kaart vrolijk importeren. Hoe het zit met de sms'jes weet ik niet.
Als je naar messaging gaat kun je ergens bij de opties naar sim berichten gaan en deze gewoon naar telefoon geheugen kopieren. Geen extra app voor nodig :).
Ik heb gisteravond dexter zitten kijken, dus ik heb daar hele andere ideeën bij... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bog
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-09-2024

bog

Morgoth schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 11:58:
[...]

Ik heb gisteravond dexter zitten kijken, dus ik heb daar hele andere ideeën bij... ;)
LOL

Er zijn overigens ook handschoenen die speciaal voor capacitieve schermen zijn gemaakt, met geleidende vingertoppen (ik ben even te lui om te google-en)

[ Voor 26% gewijzigd door bog op 15-01-2010 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staat natuurlijk op YouTube waardoor de kwaliteit nog wat verf*ckt wordt maar toch:

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
oei jij hebt exact hetzelfde als mij op het moment dat te veel pixels anders zijn als het vorige frame (als je snel beweegt of hetgeen je filmt snel beweegt) krijg je lag stootjes in het filmpje (wat ik al sinds dag 1 heb, dus komt niet door te veel active apps ofso, ook direct na reboot) :)

video'tje (hoe fix ik de youtube player op tweakers?)

[ Voor 40% gewijzigd door watercoolertje op 15-01-2010 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bog
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-09-2024

bog

Door gewoon de link te plaatsen tussen [video][/video] tags:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch nog maar een keer vragen dan, wordt de update 2.0.1. van het besturingssysteem nu via het internet
aan alle "stenen" ter beschikking gesteld, zodat je app automatisch download, gaat dit per bekende serienummers of moet je in het betreffende land zijn om deze update te kunnen ontvangen. Ik ben toch wel benieuwd hoe dit gaat gebeuren. Ik lees ergens, dat iemand in Noorwegen zijn "steen" reeds geupdated heeft gekregen. Wie kan hier wat over vertellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even zoeken misschien?

Updates komen via OTA (Over The Air) ongeacht het land, model, provider, netwerk dat je hebt..
FirmWare-updates komen rechtstreeks van Google servers af, dus kun je gewoon updaten via Wi-Fi =)

Anders kan het nog via de PC en dergelijke.. Dus die updates op je Milestone, is kwestie van wachten :)

[ Voor 19% gewijzigd door CLB op 15-01-2010 17:25 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ CLB Bedankt, krijg vandaag of morgen mijn Milestone. Ben een oude I-mode gebruiker en daarna N82.
Dus deze wereld is totaal nieuw voor me. Ben echt de hele dag alle berichtjes aan het lezen in binnen- en buitenland, maar hoe zo'n update nu gaat plaatsvinden staat "nergens" duidelijk vermeld. Via de PC komt weer veel later dan via de Google-servers. En ik heb ergens iets gelezen over serienummers enz.
Maar ik ben benieuwd naar de eerste berichten van lieden die hem al ge-updated hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:00

Het lijkt erop dat je via de Dolphin browser gewoon kunt zoomen d.m.v. de bekende "iPhone vingertjes" :) Hebben mensen er hier al ervaring mee??

Edit: hmmm, het lijkt erop het invoegen op tweakers er voor zorgt dat 'ie meer automatisch naar de juiste positie in het filmpje gaat. Vanaf 4:55 dus :)

Edit 2: 5:49 geeft een beter voorbeeld :)

Edit 3.... Blijkbaar zit dit dus al standaard op de Milestone 8)7 Sorry! :)

[ Voor 40% gewijzigd door Rossi46 op 15-01-2010 19:03 ]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07 14:41
[b]

Het lijkt erop dat je via de Dolphin browser gewoon kunt zoomen d.m.v. de bekende "iPhone vingertjes" :) Hebben mensen er hier al ervaring mee??

Edit: hmmm, het lijkt erop het invoegen op tweakers er voor zorgt dat 'ie meer automatisch naar de juiste positie in het filmpje gaat. Vanaf 4:55 dus :)

Edit 2: 5:49 geeft een beter voorbeeld :)
Je bedoeld pinch en zoom, maar dit werkt in de standaard browser ook gewoon hoor. Tenzij je een Droid hebt i.p.v. een Milestone

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, staat ook gewoon in de TS vermeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Ik weet niet of het echt waar is of iemand gewoon een kick beleeft aan onwaarheden vertellen, maar volgens een gebruiker op Facebook heeft hij 2.0.1 ontvangen. Ik heb de UK versie, maar de updateserver is nog steeds offline blijkbaar.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
O, dat kan wel kloppen hoor, lees ook genoeg over het telkens laten updaten van groepen Milestones..
(IMEI gerelateerd) En sommige mensen vinden het blijkbaar leuk om te zeggen / pimpen met hun FW haha:
CLB schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:55:
Deze heb ik inderdaad, screenshot / foto is dus ook niet nodig :)

EDIT: Toch maar wel: :)
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/25pgs9w.jpg

[ Voor 59% gewijzigd door CLB op 15-01-2010 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcvos
  • Laatst online: 30-05 16:55
Ik heb mijn Milestone nu een maand, en hoewel het op veel punten een lekker apparaat is, zijn er ook een paar punten die mij vies tegenvallen. Gek genoeg heb ik daar hier nog weinig over gelezen, dus ik vraag me af of ik de enige ben met deze kuren:

* Als ik op de uit-knop druk, gaat soms netjes het scherm uit, maar soms ook niet. Dan springt ie naar het lock scherm. Soms moet ik wel 5 keer proberen voor het scherm uit gaat.

* Als ie op het lock scherm staat en ik gebruik hem niet, blijft het scherm aan tot de accu op is. Onbegrijpelijk.

* Als ik met Maps + GPS een route aan het volgen ben, gaat ie na een tijdje wel vanzelf uit. En uit is hier ook direkt uit, en niet (zoals bij de iPhone) eerst alleen het beeld uit, maar als je dat even aanraakt, ben je direkt weer terug. Erg irritant.

* Soms houdt de accu het heel lang uit, soms is ie ineens leeg. Staat ie 's avonds nog op ruim meer dan 50%, is ie de volgende ochtend helemaal leeg. Ik snap er niks van.

* Het is al minstens twee (volgens mij zelfs 3) keer gebeurd dat ie uit zichzelf een random contact belde. Ik denk dat het beide keren gebeurde toen ik op de uit-knop drukte. Minstens een daarvan vanuit de phone app, maar hij belde een contact dat absoluut niet in de buurt stond van de contacts die ik op het scherm had.

* Er ontbreken een paar toetsen op het fysieke toetsenbord. Daarom gebruik ik hem eigenlijk nauwelijks. Ik heb hem eigenlijk alleen nodig voor dat d-pad (of hoe dat ding waar je de cursor mee verplaatst ook al weer heet). Maar als ik tijdens het tiepen het scherm openklap, ben ik soms alles kwijt.

* In het algemeen is de bediening grillig en onbetrouwbaar. De iPhone snapte altijd precies wat ik wou, de Milestone doet af en toe hele gekke dingen.

Veel hiervan zijn volgens mij gewoon software issues. Hebben jullie deze problemen meegemaakt? Is er een update of mod (cyanogen?) die dit soort zaken fixt?

Er zijn trouwens ook een aantal geweldige pluspunten, waar de Milestone de iPhone ruimschoots overtreft:

* Navigeren van apps naar contacts en vice versa gaat erg lekker.

* De browser is onwaarschijnlijk goed. Vele malen beter dan mijn iPhone had. Ongelofelijk dat ik zonder zoomen normale websites met kleine lettertjes kan lezen. Zware javascript sites: geen enkel probleem.

* De notificaties zijn geniaal. Daar zou Apple nog heel wat van kunnen leren.

* Eigenaardig dat ik 3 verschillende mailreaders (GMail, normaal IMAP, en Exchange) heb (en gek dat sommige zwarte achtergrond hebben, en andere witte), maar ze werken erg lekker. Op de iPhone was het best wel een gedoe om van 1 account naar een andere te navigeren. Hier niet.

Kleine zaken die ik mis:

* Waarom wel pinch & zoom in de browser, maar niet in Google Maps?

* De SMS client haalt het niet bij die van de iPhone.

* Ik zou wel zo'n visuele voice mail app willen als mijn iPhone had.

En is het mogelijk om de hardware knoppen te herdefinieren? Eigenlijk zou ik in iPhone-stijl de uit-knop alleen voor uit willen gebruiken, en bijvoorbeeld de foto-knop als de home-knop van de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke software versie bevat je Milestone dan? Ik draai op SHOLS_U2_01.03.1.1259012006, no problems..
Welke knoppen mis je op je hardwaretoetsenbordje? En updates / ROM's zijn er niet, is nog niet gerooted =)
SMS Client is gewoon een kwestie van Handcent SMS ofzo installeren, heb je ook nog is 'n iPhone thema ;)

EDIT @ Hieronder: Hier niet :) Dus dat is elke dag voordat je weggaat ff naar jezelf bellen?

[ Voor 34% gewijzigd door CLB op 15-01-2010 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucky58
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 17:27
Mijn vraagje van weleer nog eens herhalen :

Ben ik echt de enige waarbij de Milestone niét rinkelt bij het ontvangen van een - 1ste - oproep? Dit gebeurt enkel de 1ste keer op een dag. Bij een volgende oproep gaat de ringtone wel over. 't Gebeurt zowel met interne ringtones als met beltonen geplaatst op de sd-card. Er vervelend als telefoon !

Herkenbaar voor iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
CLB schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 19:42:
Welke software versie bevat je Milestone dan? Ik draai op SHOLS_U2_01.03.1.1259012006, no problems..
Welke knoppen mis je op je hardwaretoetsenbordje? En updates / ROM's zijn er niet, is nog niet gerooted =)
SMS Client is gewoon een kwestie van Handcent SMS ofzo installeren, heb je ook nog is 'n iPhone thema ;)

EDIT @ Hieronder: Hier niet :) Dus dat is elke dag voordat je weggaat ff naar jezelf bellen?
Handcent SMS is veel handiger dan de standaard SMS. Nadeel is wel ,dat de standaard sms icon nog blijft staan bij de status balk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet je even naar de settings van de normale sms-applicatie, zet je de notifications daar gewoon uit, klaar =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucky58
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 17:27
[/quote]

Mezelf bellen kan toch niet de bedoeling zijn om een functionerende - bellende - gsm te hebben.
En ben echt niet de enige blijkbaar :
http://www.droidforums.ne...ne-calls-not-ringing.html

Voorheen met mijn HTC Magic nooit problemen gehad. De Milestone is een prachtig apparaat in vergelijking met de Magic, maar ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
* Eigenaardig dat ik 3 verschillende mailreaders (GMail, normaal IMAP, en Exchange) heb (en gek dat sommige zwarte achtergrond hebben, en andere witte), maar ze werken erg lekker. Op de iPhone was het best wel een gedoe om van 1 account naar een andere te navigeren. Hier niet.
Ja dat klopt zijn ook letterlijjk 2 verschillende mail -apps, het leuke is is dat je je gmail ook gewoon aan die ander toe kan voegen waardoor je 3 adressen in 1 app hebt, je kan de notivicaties in gmails eigen app uit zetten en ook dat ie niet meer hoeft te syncen (dat doe je dan via die andere email-app)... Zo krijg je alles binnen 1 app en je gmail-app is nog wel actief voor bijv. maps/market andere dingen die gmail vereisen om te gebruiken (maar dus niet meer voor je mail) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Ik hoop dat de 2.01 snel komt want sorry dat ik het zeg, mijn telefoon zuigt nu ballen. Wat een enorme hoeveelheid bugs. Ik heb veel vastlopers en weigeringen om onduidelijke redenen. Alles is bij vlaggen ontzettend laggy. Ik heb al verschillende apps die ik verdacht vond weggegooid maar zo blijf je aan de gang.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 19:53
mcvos schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 19:20:
* Als ik op de uit-knop druk, gaat soms netjes het scherm uit, maar soms ook niet. Dan springt ie naar het lock scherm. Soms moet ik wel 5 keer proberen voor het scherm uit gaat.
Geen last van... zelfs nog nooit gehad ook...
* Als ie op het lock scherm staat en ik gebruik hem niet, blijft het scherm aan tot de accu op is. Onbegrijpelijk.
Instelling? bij mij gaat na 2 minuten het scherm uit... omdat ik dat aangegeven hebt in de instellingen.
* Als ik met Maps + GPS een route aan het volgen ben, gaat ie na een tijdje wel vanzelf uit. En uit is hier ook direkt uit, en niet (zoals bij de iPhone) eerst alleen het beeld uit, maar als je dat even aanraakt, ben je direkt weer terug. Erg irritant.
Ik heb nog geen ervaring met navigeren met Maps.. ik weet bijvoorbeeld in Mobile maps van Sygic kan je de app "toestemming" geven om de instellingen van je mobiel te overrulen.. zodat schermverlichting altijd aan blijft.
* Soms houdt de accu het heel lang uit, soms is ie ineens leeg. Staat ie 's avonds nog op ruim meer dan 50%, is ie de volgende ochtend helemaal leeg. Ik snap er niks van.
Tot nu toe altijd genoeg lading gehad om een hele dag te vullen (afkloppen), dus van opstaan tot naar bed gaan.. s'nachts gaat hij aan de prik.. Meestal heb ik zelfs nog 30 a 40% over...
* Het is al minstens twee (volgens mij zelfs 3) keer gebeurd dat ie uit zichzelf een random contact belde. Ik denk dat het beide keren gebeurde toen ik op de uit-knop drukte. Minstens een daarvan vanuit de phone app, maar hij belde een contact dat absoluut niet in de buurt stond van de contacts die ik op het scherm had.
najaaa..echt heel vreemd... Weet serieus niet wat ik hierop moet zeggen. euh.. dat kan niet!?
* Er ontbreken een paar toetsen op het fysieke toetsenbord. Daarom gebruik ik hem eigenlijk nauwelijks. Ik heb hem eigenlijk alleen nodig voor dat d-pad (of hoe dat ding waar je de cursor mee verplaatst ook al weer heet). Maar als ik tijdens het tiepen het scherm openklap, ben ik soms alles kwijt.
Ik zou wel eens willen weten welke knoppen jij mist?... ik heb nog niet gehad dat ik een karakter wilde typen op mn fysieke toetsenbord maar niet kon vinden...
* In het algemeen is de bediening grillig en onbetrouwbaar. De iPhone snapte altijd precies wat ik wou, de Milestone doet af en toe hele gekke dingen.
ik weet echt zeker dat hier héél weinig mensen deze mening met jou delen.. over het algemeen de bediening grillig en onbetrouwbaar?? dat klinkt nogal erg negatief niet?...ik zou het inderdaad misschien ook wel hebben als ik alle bovenstaande sjit zou ervaren... Misschien ben je gewoon een iphone man...
Probeer chompsms eens.. free en superrrr!
En is het mogelijk om de hardware knoppen te herdefinieren? Eigenlijk zou ik in iPhone-stijl de uit-knop alleen voor uit willen gebruiken, en bijvoorbeeld de foto-knop als de home-knop van de iPhone.
Zoals ik al zei, je bent een iphone man... ;)

Met sommige punten die je noemt hierboven noemt vraag ik me af of je hier niet te maken hebt met een ouderwets maandagmorgen product.. als dat nog bestaat dan. Wat kan je hieraan doen? klacht indienen en vragen om een reparatie/nieuw toestel wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
Haha volgens mij is dat tegenwoordig juist een vrijdagmiddag (onder biertijd) product, of is dat typisch Nederlands? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ikzelf verdenk z'n FirmWare-versie...
Welke software versie bevat je Milestone dan?
Ik draai op SHOLS_U2_01.03.1.1259012006, no problems..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Ik denk dat je verkeerd met je toestel omgaat. Als je je vinger op het touchscreen of een van de volume knoppen houdt terwijl je hem lockt, gaat het scherm niet uit. Gewoon netjes aan de zijkanten vasthouden dus ;)
Tweede punt is vrijwel zeker een instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Nou, ik ben er eigenlijk wel uit, ik ga ook voor de Droid Milestone :)

Het enige dat mij "zorgen baart" is het feit dat zowel dat rare ding van Acer, als de Nexus One en ook de nog uit te komen SE X10 een snellere processor lijken te hebben. Al heeft de Milestone geloof ik Dual Core? En iig de Nexus One heeft ook 2x zoveel intern geheugen. Da's toch een beetje jammer als je 2 jaar lang veel knaken uit gaat geven voor een Milestone... :/

Hoe ervaren jullie dat? Hebben jullie soms iets van "pfff, dat had wel sneller gemogen"? Gaat het scrollen en browsen net zo vloeiend als bijvoorbeeld op de iPhone? (want dat werkt écht goed!) Kun je makkelijk meerdere applicaties runnen?

Nu we het toch hebben over de applicaties, ik hoorde ergens in een review op Youtube dat de SD-kaart (tot 32 gigabyte) niet gebruikt kan worden voor het opslaan en runnen van applicaties. Daar is blijkbaar alleen het ingebouwde geheugen (van 512mb) voor beschikbaar. Is dat niet wat krap aan dan? Ik heb geen idee hoe groot de applicaties gemiddeld zijn maar een groot spel zal toch heus behoorlijk wat ruimte bezet houden. Hoe ervaren jullie dat? :)

Overigens lijkt het erop dat de Milestone de enige Android phone is die ook beschikt over een echt toetsenbordje. Dat vind ik een groot pluspunt! _/-\o_ Ik ben tot nu toe nog geen andere tegengekomen met zulke specs dat ook heeft. Of mis ik er eentje? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 12:24:
Al heeft de Milestone geloof ik Dual Core?
Noopz :)
En iig de Nexus One heeft ook 2x zoveel intern geheugen.
Da's toch een beetje jammer als je 2 jaar lang veel knaken uit gaat geven voor een Milestone... :/
Tsjaa los kopen, 1 jarig abonnement.. Als je het te duur vind gewoon niet doen natuurlijk, dat spreekt voor zich
Hoe ervaren jullie dat? Hebben jullie soms iets van "pfff, dat had wel sneller gemogen"?
Gaat het scrollen en browsen net zo vloeiend als bijvoorbeeld op de iPhone? (want dat werkt écht goed!)
Zeker geen reviews gelezen, YouTube-filmpjes bekeken?
Kun je makkelijk meerdere applicaties runnen?
Yes sir
Nu we het toch hebben over de applicaties, ik hoorde ergens in een review op Youtube dat de SD-kaart (tot 32 gigabyte) niet gebruikt kan worden voor het opslaan en runnen van applicaties. Daar is blijkbaar alleen het ingebouwde geheugen (van 512mb) voor beschikbaar.
Momenteel wel, en er zijn enkele toekomstviews:
- Je wacht hierop: nieuws: Ontwikkelaars laten Android-apps vanaf sd-kaart draaien
- Je root je Milestone, waardoor je al je zut gewoon op je SD kaartje kan installeren
Is dat niet wat krap aan dan? Ik heb geen idee hoe groot de applicaties gemiddeld zijn maar een groot spel zal toch heus behoorlijk wat ruimte bezet houden. Hoe ervaren jullie dat? :)
Het grootste spel wat ik ken is 8MB, dus dat valt wel mee, ik heb dit er nu op staan en nog 40MB vrij:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
- ATM Locator NL (1.1.2)
- Barcode Scanner (3.1)
- Crystal Ball (1.0.2)
- Download Crutch (01-31-2008)
- eBuddy IM (1.5.0)
- eoeBattery (1.0)
- Estrongs File Explorer (1.2.8.0)
- Google Maps (3.3.1)
- Handcent SMS (2.9.28)
- Home++ (0.8.0.7.15)
- Interesting Facts About Earth (1.0)
- LED Scroller 3 (3.3)
- MotoTorch LED (2.8)
- mVideoPlayer (1.5.5)
- NetCounter (0.13.1)
- Omegle (1.0 beta)
- Pathe Mobiel (1.0.2)
- PdaNet free edition (2.16)
- PriceWatch Scanner (1.3.1)
- Reality Browser 3.0 (3.0.3)
- Scientific Calculator (1.2.2)
- SMS Backup (1.1.1)

- Beautiful Widgets (2.56)
- Better Keyboard (4.1)
- Documents to Go (2.000)
- Gallery
- PhoneMyPC (1.0.13)
- SNesoid (1.4.1)
- SPB TV (1.1.0)
- TasKiller (2.4.1)

- Abduction! World Attack (1.22)
- Aevaum Obscurum (1.0.4)
- Archipelago
- Armored Strike (1.16)
- Bejeweled (4.31.90)
- Bomberman Dojo (1.0)
- Brain Challenge 
- Bubble Bash (1.33)
- Build a Lot (1.0.0)
- Buka (2.7)
- Call of Duty MW 2 (1.0)
- CSI Miami
- Mystique Chapter 1: Foetus (1.0.6)
- ToonWarz (1.0.5)

- PimPam (1.2)
- Raging Thunder LITE (1.0.8)
- Red Stone (1.1.9)
- Wave Blazer LITE (1.0.5)
Overigens lijkt het erop dat de Milestone de enige
Android phone is die ook beschikt over een echt toetsenbordje.
Je hebt de G1 nog :+
Ik ben tot nu toe nog geen andere tegengekomen met zulke specs dat ook heeft. Of mis ik er eentje? 8)
Op dit moment is er niks vergelijkbaars op de markt, in de toekomst komt dit er uiteraard wel aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nou, ik ben er eigenlijk wel uit, ik ga ook voor de Droid Milestone :)

Het enige dat mij "zorgen baart" is het feit dat zowel dat rare ding van Acer, als de Nexus One en ook de nog uit te komen SE X10 een snellere processor lijken te hebben. Al heeft de Milestone geloof ik Dual Core? En iig de Nexus One heeft ook 2x zoveel intern geheugen. Da's toch een beetje jammer als je 2 jaar lang veel knaken uit gaat geven voor een Milestone... :/
De Milestone is snel, daar gaat het toch om? :)
Hoe ervaren jullie dat? Hebben jullie soms iets van "pfff, dat had wel sneller gemogen"? Gaat het scrollen en browsen net zo vloeiend als bijvoorbeeld op de iPhone? (want dat werkt écht goed!) Kun je makkelijk meerdere applicaties runnen?
Ja, ja, ja, het ding is écht snel :)
Nu we het toch hebben over de applicaties, ik hoorde ergens in een review op Youtube dat de SD-kaart (tot 32 gigabyte) niet gebruikt kan worden voor het opslaan en runnen van applicaties. Daar is blijkbaar alleen het ingebouwde geheugen (van 512mb) voor beschikbaar. Is dat niet wat krap aan dan? Ik heb geen idee hoe groot de applicaties gemiddeld zijn maar een groot spel zal toch heus behoorlijk wat ruimte bezet houden. Hoe ervaren jullie dat? :)
Dat zal wellicht ergens in de toekomst een probleem worden. Nu nog niet. Maar in de toekomst hebben we ongetwijfeld ook al apps2sd. Google schijnt er aan te werken.
Overigens lijkt het erop dat de Milestone de enige Android phone is die ook beschikt over een echt toetsenbordje. Dat vind ik een groot pluspunt! _/-\o_ Ik ben tot nu toe nog geen andere tegengekomen met zulke specs dat ook heeft. Of mis ik er eentje? 8)
Geloof het niet. Maar persoonlijk vind ik het toetsenbord echt superbrak. Ik heb er een tijdje mee geoefend om te kijken of het verbeterd, maar ik gebruik liever het onscreentoetsenbord. Het feit dat er een Qwerty-tobo op zit is voor mij alleen maar een nadeel. Echt een verschrikkelijk slechte implementatie. :X Dat zal niet iedereen met me eens zijn, maar ik zou je willen aanraden om het eerst zelf te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En RoD, whatabout het feit dat hij zo dun is..
Aka als jij 't toetsenbord brak vind en dus niet gebruikt hoe is de indruk voor de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het design vind ik niets. Veel te 'gefragmenteerd'. Wel lekker stevig, goed scherm, en supersnel. Dunheid.. tsja, hij is dun voor een qwerty-phone, maar dus verder niet gemiddeld dunner. Als je het toetsenbord fijn vindt, ja, dan is ie dun. Maar ik gebruik het eigenlijk niet, dus dan valt dat voordeel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus dan wordt het liever 'n dunnere Nexus One pour toi.. Dank voor de uitleg =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twaeker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 23:58
Ik ben zeer tevreden over mijn Milestone.
Eén puntje. Ik zet per ongeluk de hele tijd mijn volume op mute tijdens gebruik. Ik blijk steeds weer op dat knopje te drukken zonder het te merken. Is daar al iets voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZIjn meer mensen die dat hebben / hadden..
En zijn ook programma'tjes voorbijgekomen die dat kunnen locken ongeacht de hardwarekeys..
Kan het zo 1,2,3 niet meer vinden of het nou hier voorbij kwam of hierzo: Android Software & Discussie - Deel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Laatst online: 15-09 10:28
Ik heb alle problemen die mcvos beschrijft, behalve dan dat er random contacten worden gebeld. Ik hoop ook dat dit bij de volgende update verholpen is. Verder vind ik het nog steeds een super ding!

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noem dan ook je FW versie even...
Te vinden onder: Settings - About Phone - Build Number - SHOLS_U2_01.03.1.1259012006 (bij mij dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dat heb ik ook! Blijkt inderdaad dat dat komt doordat je je vinger ergens op hebt. Zeer irritant. De powerknop dient master te zijn!
Same! Ik heb al van twee mensen belletjes terug gehad met de opmerking: Je belde mij? Hier heb ik nog geen vinger op kunnen leggen, maar lees dat het vaker voor komt. Ik zoek verder...
Ik vind het toetsenbord geweldig! Ik schrijf er hele brieven op. Ideaal hoe die shift en alt werken. En met Menu-C/X/V kopieren, knippen en plakken. Geweldig!
Maar wat jij zegt over het verliezen van tekst/instellingen heb ik ook gemerkt. Als je in een submenu van instellingen bijvoorbeeld het keyboard uitklapt, wil hij nog wel eens een menu terug springen. Maar... Nu ik erover nadenk: Zou het kunnen dat je perongeluk de Back-toets aanraakt bij het uitschuiven? Dat ga ik eens in de gaten houden.
Ik gebruik Handsend SMS.

twaeker schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 13:53:
Ik ben zeer tevreden over mijn Milestone.
Eén puntje. Ik zet per ongeluk de hele tijd mijn volume op mute tijdens gebruik. Ik blijk steeds weer op dat knopje te drukken zonder het te merken. Is daar al iets voor gevonden?
Ik gebruik "Volume Control" van New.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Heren (althans, daar ga ik vanuit :+ ), hartelijk dank voor alle reacties! :)

Of ik het toetsenbord ga gebruiken weet ik nog niet, dat mark ik vanzelf wel natuurlijk :) Maar als je het toetsenbord gebruikt dan is er automatisch veel meer plek vrij op het scherm om teksten te tikken. Dat lijkt me wel zo overzichtelijk. Maar goed, corect me if I'm wrong :>

Ik denk dat jullie me toch wel overtuigd hebben. Oké, de Nexus en de X10 zullen misschien sneller zijn maar die zijn nog niet (echt) verkrijgbaar. De Milestone is op zich snel zat en kan ik lekker gelijk gebruiken O+ En dat ga ik binnenkort dus hopelijk lekker doen :9

Ik houd jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Rossi46 schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 14:19:
Heren (althans, daar ga ik vanuit :+ ), hartelijk dank voor alle reacties! :)

Of ik het toetsenbord ga gebruiken weet ik nog niet, dat mark ik vanzelf wel natuurlijk :) Maar als je het toetsenbord gebruikt dan is er automatisch veel meer plek vrij op het scherm om teksten te tikken. Dat lijkt me wel zo overzichtelijk. Maar goed, corect me if I'm wrong :>
Dat is zeker waar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hnzlb
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-12-2020
Ben zeer tevreden met mn steentje. :D:D
Heb m nu 2 weken en langzaamaan gaat de batterij ook steeds langer mee. Surf/youtube en luister veel podcasts, game dr wat mee tijdens wachten ofzo.. the usual.
Ben nog niet echt vreemde dingen tegengekomen. In die 2 weken is het ook pas 1x voorgekomen dat de telefoon spontaan rebootte. Dit houd ik gewoon op een firmware bug of een brakke applicatie waar ik mee bezig was. Hierna is het ook niet meer voorgekomen
Enige issue wat ik eigenlijk heb is dat het connecten met mn Parrot niet altijd goed gaat als ik bleutooth pas aanzet op het moment dat de Parrot al aan is. Niet echt vervelend verder.

* hnzlb ziet een goede toekomst voor deze telefoon! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chainzz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-07 22:36
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=HrUquThZDWU]
Filmpje van een Milestone met 2.0.1 pre-release. Blijkbaar zijn ze de update al aan het uitgeven aan een beperkt aantal Milestones ofzo? Waarschijnlijk om te testen of het allemaal goed gaat. Mooi om te zien dat het switchen tussen de homescreens veel vloeiender gaat, en die widgets lijken ook wel een een makeover gekregen te hebben. Die equalizer ziet er ook wel leuk uit, volgens mij hebben de Droids in de VS die niet gekregen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Room42 schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 14:13:

[...]
Same! Ik heb al van twee mensen belletjes terug gehad met de opmerking: Je belde mij? Hier heb ik nog geen vinger op kunnen leggen, maar lees dat het vaker voor komt. Ik zoek verder...
Ja dat is mij vanmiddag dus ook voor eerst overkomen.
Mijn telefoon heeft zo veel bugs dat ik 'm op ga sturen naar het insectenpaviljoen van Artis.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chainzz schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 15:25:
Blijkbaar zijn ze de update al aan het uitgeven aan een beperkt aantal Milestones ofzo?
Voor zo ver ik het weet gaat het in groepen die IMEI gebonden zijn... Ikzelf probeer 't elke dag gewoon 'n keertje.
Lockscreen in 2.0.1 is trouwens echt ugly ass :X
CLB schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:01:
En nog een vraagje wat betreffende Motonav... Dat is 'n trial van 60 dagen? Wanneer gaat die
trial eigenlijk in? Eerste keer dat je je telefoon opstart of eerste keer dat je Motonav opstart?

[ Voor 36% gewijzigd door CLB op 16-01-2010 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
haha nee (ik had hem ook al op me hero) juist leuker zo :P haha naja meningen verschillen, ze houden het wel weer lekker spannend :) Maarja kan geen weken meer duren dus dat is wel een geruststelling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Is er een overzicht van de verschillen tussen

2
2.0.1
2.1

voor de milestone?

Release notes zijn nog van 1.5
http://source.android.com/release-features

Voor developers is er een pagina
http://developer.android.com/sdk/android-2.0.1.html

Een direct changelog zoals bijvoorbeeld http://changelog.cpanel.net kon ik niet vinden

[ Voor 60% gewijzigd door Lisadr op 17-01-2010 01:09 . Reden: aanvulling op reactie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Er zijn changelogs te vinden voor elke versie van Android. Even zoeken dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
CLB schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 19:13:
[...]

Voor zo ver ik het weet gaat het in groepen die IMEI gebonden zijn... Ikzelf probeer 't elke dag gewoon 'n keertje.
Lockscreen in 2.0.1 is trouwens echt ugly ass :X

[...]
Maar hoe kom jij aan 2.0.1? Of heb ik iets gemist?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Sjaak. Die vraag heb ik hierboven ook al gesteld. Blijkbaar geeft dat dus toch wel veel vragen.
Het gaat via OTA-update. Ik wist eerst ook niet wat dat betekent, maar het staat voor
Over-the-Air-Update. Nu heb ik ook begrepen, dat de verspreiding zal geschieden in groepen, waarbij gekeken wordt naar de taalmodules. Dus als je een Italiaans ding hebt met de mogelijkheid van een
Italiaanse taal, dan zal dat niet gelijk gebeuren met de uitvoering waarin deze taal niet standaard zit.
Dus de Duitse uitvoering zal ook op een ander tijdstip plaatsvinden. Gewoon blijven checken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Room42 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 04:48:
Maar hoe kom jij aan 2.0.1? Of heb ik iets gemist?
De originele reactie en 'de edit' denk ik: CLB in "Motorola Milestone - Deel 2" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk dit zijn ook leuke berichtjes, gelezen op Facebook:

" I'm tired to listen echo while talking with my girlfriend...she asked me to come back to my ex-NOKIA phone...what I have to do? ......Change phone or girlfriend?! "

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij de Droid kun je tenminste nog instellen hoe of wat het geluid moet klinken, CDMA related is dat, hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
CLB schreef op zondag 17 januari 2010 @ 12:33:
Bij de Droid kun je tenminste nog instellen hoe of wat het geluid moet klinken, CDMA related is dat, hier niet.
CDMA-wattus? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
CLB schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 14:09:
Noem dan ook je FW versie even...
Te vinden onder: Settings - About Phone - Build Number - SHOLS_U2_01.03.1.1259012006 (bij mij dan)
Mijn build nummer is precies dezelfde als jij hebt.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
De tegenhanger van GSM. Zie ook Wikipedia: Code division multiple access . :)

/edit: spuit 11

[ Voor 3% gewijzigd door Mawlana op 17-01-2010 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2010 @ 10:47:
@Sjaak. Die vraag heb ik hierboven ook al gesteld. Blijkbaar geeft dat dus toch wel veel vragen.
Het gaat via OTA-update. Ik wist eerst ook niet wat dat betekent, maar het staat voor
Over-the-Air-Update. Nu heb ik ook begrepen, dat de verspreiding zal geschieden in groepen, waarbij gekeken wordt naar de taalmodules. Dus als je een Italiaans ding hebt met de mogelijkheid van een
Italiaanse taal, dan zal dat niet gelijk gebeuren met de uitvoering waarin deze taal niet standaard zit.
Dus de Duitse uitvoering zal ook op een ander tijdstip plaatsvinden. Gewoon blijven checken dus.
Thanks. Ja, OTA kende ik, ik wist alleen niet dat het gefaseerd uitgerold zou worden. Frustrerend voor mij, nu blijkt dat ik niet vooraan in de rij sta :)
Wauw, CLB. Dat was weer een bijzonder informatieve post :P Heláás gaf hij alleen antwoord op de vraag of ik iets gemist heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Room42 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 15:55:
[...]
Wauw, CLB. Dat was weer een bijzonder informatieve post :P Heláás gaf hij alleen antwoord op de vraag of ik iets gemist heb ;)
CLB wijzigde dit bericht 05-01-2010 15:10 (13%)
Reden: Geintje =)
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Room42 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 15:55:
Frustrerend voor mij, nu blijkt dat ik niet vooraan in de rij sta :)
Is er bekend dan hoe deze 2.0.1 update uitgerold wordt? IMEI? Land? Taal? Versie? Vorige FW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Mijn reactie was gebaseerd op het feit dat ik dacht dat CLB al 2.0.1 had. Blijkt dus een geintje te zijn of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Valt er overigens nog wat te veranderen aan de deprimerende zwarte achtergrond van het Milestone menu? Ik vind dat nou niet echt gezellig staan... Bij de X10 is dat een heel mooi kleurtje blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@CLB, @Sjaak en anderen.
Hoe wordt blijkbaar 2.0.1. uitgerold. Het is enerzijds een taal kwestie en anderzijds ook een provider/leverancier kwestie. B.v in Duitsland hebben ze 3 soorten, die van de provider O2 en Vodafone plus een "vrije". Daarnaast speelt de vertalingen ook nog een rol.
Zie hier wat "Thyrus" op een Duits forum hierover zegt:

Ich nutze dazu meine Google Quellen. Ich PERSOENLICH rechne damit, das es noch ein paar Tage dauern wird. Die freigegeben Versionen sind eben diejenigen, die leichter zu verifizieren sind durch Google, da hier weniger Sprachen gecheckt werden muessen.

Daher auch als BITTE an euch. Es liegt nicht an Motorola. Es liegt auch nicht "wirklich" an google. Sondern an der Natur der sache:

a) Die Baseline Version von MOTOROLA ist meist identisch. Es kommen lediglich die sprachanpassungen dazu, die dann durch Motorola verifiziert werden als "kandidat" fuer die google freigabe.
b) Fuer USA (also die droid version) geht es dementsprechend schnell, da hier nur wenige Sprachen getested und verifiziert werden muss durch beide Unternehmen.
c) Danach kommen die "einfachen" Länder, die eben nur 1-2 Sprachen dazu erhalten haben.
d) In der DACH (deutschsprachige) Version gibt es Deutsch, English (dazu kommt UK English, was der USA version ja egal ist), Spanisch, Franzoesisch sowie Italienisch.
e) UNSERE Version unterscheidet sich von den anderen eben dadurch, das DEUTSCH eine Sprache ist, die eben nur in "unseren" Laendern gesprochen wird. Aehnlich wird es fuer Skaninavien sein, Russland etc.
f) Dadurch ergibt sich eben der "zeitlag" - auf der einen seite die anpassung von Droid auf die UMTS version (Milestone), danach die Sprachen-Lokalisierungs anpassungen, dann die freigabe durch MOTOROLA als BETA und anschliesend die Freigabe durch google.

Daher dauert das eben ein paar Wochen laenger....

Zo, dus lekker duidelijk allemaal, maar het ligt niet aan Motorola maar aan Google !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt erop, dat lieden 2.0.1 hebben ontvangen. Althans op Facebook komen de eerste meldingen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcvos
Ik heb precies hetzelfde onder Build Number staan.

Doet Firmware configuration version er trouwens nog toe? Die is GAS_EMEA_USASHLS00RTGB_P008.

MadRettoR schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 10:49:
Instelling? bij mij gaat na 2 minuten het scherm uit... omdat ik dat aangegeven hebt in de instellingen.
Ik heb dat ook ingesteld, en dat doet ie onder alle omstandigheden oom netjes (ook bij Maps, waar ik het liever niet heb. Niet als ik aan het navigeren ben, in ieder geval), alleen (vaak?) niet bij het lock scherm, terwijl hij daar van mij nog best veel sneller uit zou mogen. Tenminste, niet bij het lock scherm als ik daar terecht ben gekomen door op de uit-knop te drukken.
Tot nu toe altijd genoeg lading gehad om een hele dag te vullen (afkloppen), dus van opstaan tot naar bed gaan.. s'nachts gaat hij aan de prik.. Meestal heb ik zelfs nog 30 a 40% over...
Meestal gaat het bij mij ook goed. Soms sta ik er echt van te kijken hoeveel accu ik nog over heb. Maar een hele enkele keer is ie plotseling leeg. Waarschijnlijk een app (of het scherm) dat aan is blijven staan en alle stroom heeft opgebruikt. Het moet een software issue zijn. Dit is mij gelukkig niet vaak overkomen, en ik hoop dat dat zo blijft.
Ik zou wel eens willen weten welke knoppen jij mist?... ik heb nog niet gehad dat ik een karakter wilde typen op mn fysieke toetsenbord maar niet kon vinden...
Diverse karakters die ik wel eens in passwords gebruik. Onder andere de | ` [ ] { en } ontbreken. Die zitten wel op het virtuele toetsenbord, dus gebruik ik die liever.
ik weet echt zeker dat hier héél weinig mensen deze mening met jou delen.. over het algemeen de bediening grillig en onbetrouwbaar?? dat klinkt nogal erg negatief niet?...ik zou het inderdaad misschien ook wel hebben als ik alle bovenstaande sjit zou ervaren... Misschien ben je gewoon een iphone man...
Ik vond de bediening van de iPhone helemaal perfekt. Ik ben alleen niet zo'n fan van Apple met hun dichtgetimmerde platform en restrictieve app store beleid. En er zijn ook qua UI een aantal zaken die mijn Milestone duidelijk beter doet dan de iPhone. Maar af en toe is de bediening van mijn Milestone echt grillig.
Probeer chompsms eens.. free en superrrr!
Ik zal er zeker naar kijken.
Zoals ik al zei, je bent een iphone man... ;)
Er zijn een aantal dingen die de iPhone echt goed deed, en die de moeite van het jatten waard zijn. Maar de iPhone had ook zo zijn problemen: de "silent" knop was een fysieke schuifknop die in mijn binnenzak nogal makkelijk per ongeluk omgaat, met als gevolg dat mijn iPhone vaak op silent stond zonder dat ik het door had. De Milestone methode met silent vanaf het lock scherm is vele malen beter. Dit ene issue maakt de Milestone voor mij al nuttiger dan de iPhone: ik mis geen telefoontjes meer.
Met sommige punten die je noemt hierboven noemt vraag ik me af of je hier niet te maken hebt met een ouderwets maandagmorgen product.. als dat nog bestaat dan. Wat kan je hieraan doen? klacht indienen en vragen om een reparatie/nieuw toestel wellicht?
Misschien. Ik hoopte dat het een software probleem was. Dat zouden meer mensen er last van moeten hebben.

Slaapje schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 14:07:
Ik heb alle problemen die mcvos beschrijft, behalve dan dat er random contacten worden gebeld. Ik hoop ook dat dit bij de volgende update verholpen is. Verder vind ik het nog steeds een super ding!
Ah, blij om te zien dat ik niet de enige ben. Jammer voor jou, natuurlijk, maar ik hoop dat dat toch betekent dat het een software issue is. Ik wil liever niet een paar weken lang mijn Milestone missen.

Room42 schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 14:13:
Dat heb ik ook! Blijkt inderdaad dat dat komt doordat je je vinger ergens op hebt. Zeer irritant. De powerknop dient master te zijn!
Je zou denken dat dat softwarematig te regelen zou moeten zijn. Ik zal er eens op letten of het echt daar aan ligt.
Als je wat vindt, laat het weten! Dit vind ik nog wel het meest stomme issue. Het is gewoon stom om per ongeluk iemand te bellen. Het moet ook wel software zijn.
Maar wat jij zegt over het verliezen van tekst/instellingen heb ik ook gemerkt. Als je in een submenu van instellingen bijvoorbeeld het keyboard uitklapt, wil hij nog wel eens een menu terug springen. Maar... Nu ik erover nadenk: Zou het kunnen dat je perongeluk de Back-toets aanraakt bij het uitschuiven? Dat ga ik eens in de gaten houden.
Ik zal er eens op letten. Ik vind dit niet het ergste issue, maar het zorgt er wel voor dat ik tijdens tiepen niet graag van toetsenbord wissel. (Helaas is dat soms wel nodig, als ik een toets nodig heb die niet op het fysieke toetsenbord zit, of als ik virtueel tiep en met het d-pad de cursor wil verplaatsen.)
Ik gebruik Handsend SMS.
Bedankt voor de tip.

lucky58 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 19:50:
Ben ik echt de enige waarbij de Milestone niét rinkelt bij het ontvangen van een - 1ste - oproep? Dit gebeurt enkel de 1ste keer op een dag. Bij een volgende oproep gaat de ringtone wel over. 't Gebeurt zowel met interne ringtones als met beltonen geplaatst op de sd-card. Er vervelend als telefoon !
Dat probleem heb ik dan weer niet. Gelukkig.

Ik heb niks te klagen over de snelheid. Natuurlijk, sneller mag altijd, maar ik vind hem snel zat.

Verkijk je trouwens niet te veel op het verschil in kloksnelheid. Zo'n 1 GHz Snapdragon klinkt 2 keer zo snel als een 550 MHz Cortex A8, maar ze gaan heel anders met hun kloktikken om. Een 550 MHz Cortex A8 schijnt (heb ik gehoord) even snel te zijn als een 800 MHz Snapdragon. Dus een 1 GHz Snapdragon is ongeveer 25% sneller, in plaats van 2 keer zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
mcvos schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:00:
[...]

[...]

Diverse karakters die ik wel eens in passwords gebruik. Onder andere de | ` [ ] { en } ontbreken. Die zitten wel op het virtuele toetsenbord, dus gebruik ik die liever.
Die speciale karakters kan je toch gewoon door alt te drukken en dan op spatie drukken? Tenminste in handcent sms wel.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chainzz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-07 22:36
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 07:14:
Het lijkt erop, dat lieden 2.0.1 hebben ontvangen. Althans op Facebook komen de eerste meldingen binnen.
Waar zie je dat dan? Ik zie alleen maar mensen die "TWO DOT ZERO DOT ONE!!!!!" lopen te schreeuwen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Rossi46 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 23:43:
Valt er overigens nog wat te veranderen aan de deprimerende zwarte achtergrond van het Milestone menu? Ik vind dat nou niet echt gezellig staan... Bij de X10 is dat een heel mooi kleurtje blauw.
Ik weet dat ik mezelf eigenlijk niet mag quoten (sorry!!) maar ik wil dit toch wel heel graag weten voordat ik de telefoon vanmiddag ga bestellen... :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcvos
Slaapje schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:17:
Die speciale karakters kan je toch gewoon door alt te drukken en dan op spatie drukken? Tenminste in handcent sms wel.
Dat wist ik helemaal niet. Bedankt voor de tip. Maar zelfs dan krijg ik nog steeds geen ` en |. (Wel vierkante haken, accolades, en tekens die ik echt nooit nodig zal hebben.) Maar dit is een virtueel toetsenbord, en dus softwarematig aan te passen. Slimme manier om de beperkingen van het fysieke toetsenbord te omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:54:
Ik weet dat ik mezelf eigenlijk niet mag quoten (sorry!!)
maar ik wil dit toch wel heel graag weten voordat ik de telefoon vanmiddag ga bestellen... :$
Een telefoon niet nemen, omdat de achtergrond zwart is.. hmm dat is best 'n weirde keuze :+
Tevens is die niet zwart maar soort carbon-achtig, zowel met Home++ als met de normale home-applicatie:
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/11to515.png

Dit bedoelde je toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD

WWJD

*pluh*

Slaapje schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:17:
Je kunt de toetsen ook ingedrukt houden, bijvoorbeeld alt + L ingedrukt houden voor: "[ { <". Of ? ingedrukt houden voor ¿.

@CLB: Hij bedoelt de achtergrond van de instellingen!

[ Voor 7% gewijzigd door WWJD op 18-01-2010 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WWJD schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:08:
@CLB: Hij bedoelt de achtergrond van de instellingen!
Ahh okee, my bad, naja bij je instellingen kom je 1x en voor de rest kom je daar nooit meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
CLB schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:18:
[...]

Ahh okee, my bad, naja bij je instellingen kom je 1x en voor de rest kom je daar nooit meer :)
Nee, precies. Dat is misschien nog wel erger om daar een telefoon op af te keuren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Jaaa, ik ben een mierenneukert in dit soort dingen, I know... }:O

Als je deze twee filmpjes van de Milestone en de X10 naast elkaar legt dan vind ik dat het er bij de X10 gewoon veel frisser en leuker uit ziet. Dat mag toch? ;) Het lijkt trouwens toch sterk dat je niet niet kunt veranderen. Bij iedere gare telefoon van tegenwoodig kan dit en binnen het Adroid systeem kun je werkelijk alles aanpassen... :9

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=slmPxllpSCo]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chainzz schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:46:
[...]

Waar zie je dat dan? Ik zie alleen maar mensen die "TWO DOT ZERO DOT ONE!!!!!" lopen te schreeuwen.....
Ja misschien ik te optimistisch. Het is blijkbaar toch een hele klus. Maar dat er een update komt is wel zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
Bij iedere gare telefoon van tegenwoodig kan dit en binnen het Adroid systeem kun je werkelijk alles aanpassen...
Dan is Android dus niet gaar want het kan echt niet ;). Het had wel gekund als je ROOT acces hebt en dus een custom ROM kan installeren, zonder een andere ROM gaat het gewoonweg NIET, en zelfsa dan moet je het in de source aanpassen en compilen oid (weet niet hoe dat exact gaat ben een windowsman)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD

WWJD

*pluh*

Hebben jullie ook wel eens wanneer je een foto neemt het lijkt alsof de flits net iets te vroeg/te laat komt? Zoals hier:
Afbeeldingslocatie: http://img190.imageshack.us/img190/6163/12638078562181.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img69.imageshack.us/img69/2074/1263807401768.jpg

Ook wanneer je de camera app opstart maakt de camera een tikkend geluid, je ziet het lensje ook op en neer gaan net als bij focus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
Ook wanneer je de camera app opstart maakt de camera een tikkend geluid, je ziet het lensje ook op en neer gaan net als bij focus.
Klopt zal wel naar een vooraf aangegeven positie gaan, kan weinig kwaad :)

En tja van die flits, dat idee heb ik ook wellis :) Enne foto 2 is toch geen nitroautotje he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 13:41

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Ik heb iig ook nog geen update en ik heb een Duits toestel (incl QWERTZ keyboard). Mijn build number is SHOLS_U2_01.03.1.1257641482.

Ik zal vanavond eens kijken of ik dmv een proxy oid kan connecten naar de update server. Misschien hebben ze de update server nog afgesloten voor NL-ip adressen.

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD

WWJD

*pluh*

watercoolertje schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:10:
Enne foto 2 is toch geen nitroautotje he?
Nah goedkoop v&d ding van men broertje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
@Whizzi: Denk met weinig succes, er zullen enkelen zijn die hem waarschijnlijk als test hebben gekregen oid, maar voglens een officieel bericht (op facebook, lol) zeggen ze dat ze eerst Frankrijk en Italië (jeeh) gaan update :) daarna Duitsland en de UK...

http://www.facebook.com/motorolaeurope
Hello Android fans, recently we let everyone know that the Android 2.0.1 update was coming, but we could not provide a confirmed date. We can tell you however that we will be staggering the release of the 2.0.1 update starting with Italy and France, and planning to follow shortly for Germany and UK. Once we have confirmation of the dates we will let you know. Thank you for your patience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 06:58
WWJD schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:06:
Hebben jullie ook wel eens wanneer je een foto neemt het lijkt alsof de flits net iets te vroeg/te laat komt? Zoals hier:
[afbeelding]
[afbeelding]

Dit is inderdaad een bekende bug, las er net over in het motorola forum. Hij zou moeten zijn gefixt in 2.0.1.

Overigens weet ik niet waarom iedereen denkt dat 2.0.1 er al is, maar de enige filmpjes waren van een nieuwe motorola waar versie 2.0.1 al op stond, verder heb ik nog nergens gezien dat versie 2.0.1 al via de google servers is verspreid (en ik hou het nogal nauwlettend in de gaten, aangezien ik ook last heb van die flits bug (af en toe)).
Hello Android fans, recently we let everyone know that the Android 2.0.1 update was coming, but we could not provide a confirmed date. We can tell you however that we will be staggering the release of the 2.0.1 update starting with Italy and France, and planning to follow shortly for Germany and UK. Once we have confirmation of the dates we will let you know. Thank you for your patience.
Ehm... ze konden geen datum geven, en kunnen dat nu nog steeds niet. Bron

@hieronder: Bron?
Misschien viert sinterklaas volgendjaar zn verjaardag op 11 maart...
Misschien gaat de wereld morgen ten onder...

Zo kan iedereen wat roepen natuurlijk. Overigens Motorola zou 2.1 over 2 maanden worden uitgegeven Bron

[ Voor 33% gewijzigd door XiniX88 op 18-01-2010 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Misschien wachten ze wel tot 2.1 uitkomt in februari, ipv eerst 2.0.1 releasen.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.