Oke, hier komt er een dan. Kun je kijken of UBR1 in Groningen ook problemen geeft? Of verschillende UBR's voor Groningen. Dit kon ik vroeger altijd wel via de oude Matrix tool. Vraag het omdat er redelijk wat issues gemeld worden voor Groningen in mijn optiek.eejjay schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:32:
[...]
Ja hoor, sure
ik zal kijken wat ik kan doen
Als UBR 1 geen issues blijkt te hebben, met bijvoorbeeld capaciteit. Dan weet ik genoeg dan ligt het echt aan mijn Ubee modem namelijk die issues die ik heb.
Dan rest de enige vraag. Hoe kom ik het makkelijkst door het uitvraag script voor een modem replacement?
Moran moet zijn "morron". Oftewel het engelse woord voor "idioot" (en niet eikel, want dat is dickheadxxxneoxxx schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:48:
[...]
Is Moran het broertje of zusje van Joran?
Eigenlijk best wel bedroevend om hier te lezen dat Ziggo 1e lijns medewerkers op hun donder krijgen als ze van het uitvraagscript afwijken. Dat zou dan idd inhouden dat Ziggo er van uitgaat dat ze allemaal niet skilled zijn. Zo komt het in ieder geval wel over als je iemand belt. Lijkt mij als Ziggo medewerker ook wel zwaar frustrerend eigenlijk.
Verklaar ook wel de laatste telefoongesprekken, tevens het nieuws over een callcenter in Suriname. Had bij mijn "laatste grote storing" (bijna een maand geen internet danwel telefonie) ook iemand met een "zuidelijker accentje" aan de lijn. Die persoon verzocht mij, nadat ik aangegeven had al herhaaldelijk gebeld te hebben, een case open te hebben en al een aantal weken geen stabiele verbinding gehad te hebben, het modem maar even te resetten omdat dan alles wel opgelost zou zijn. Om vervolgens niet eens meer het resultaat van een speedtest af te wachten en al bijna juichend op te hangen omdat het probleem wel opgelost zou zijn door zijn actie.![]()
Tjah, dat is ook bedroevend. Ik wist dan ik ook op het randje stond om eruit getrapt te worden. Maar men had mij aangenomen om de klant te helpen. Dus dan moeten ze niet zeiken als ik de problemen op los wanneer het niet volgens het script mogelijk is.
Zulk soort geweldige dingen als jij daar treft gebeuren de laatste tijd wel teveel vind ik. Ziggo zal inderdaad er streng op toezien dat lijstjes gevolgd worden tegenwoordig. Want het is een bron van inkomsten
Per telefoontje verdiend Ziggo zoveel. Als ze een callcenter inhuren dan gaat een deel van naar de callcenter. Als het gesprek in een callcenter langer duurt dan 5 minuten, dan is men verteld het gesprek te beïndigen. Want men word voor elke klant/telefoontje een bepaald bedrag betaald dat men afhandeld. En men mag niet eerder het gesprek beïndigen als na 5 minuten. Tenzij de klant op hangt natuurlijk.
Welkom in de wonderbaarlijke wereld van het Kapitalisme.
[sarcasm mode]

[ Voor 61% gewijzigd door LogiForce op 19-08-2010 14:24 ]
In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.