Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 20:28:
jongens ik had een vraag:
Welke armors zijn goed voor mf blizzard sorc?
Ik weet Tal Armor is het best , en daarna viperskin maar omdat ik pas net begonnen ben, zijn die nog best duur voor mij.
Weten jullie misschien nog andere (tevens wat meer betaalbare armors voor deze soort sorc).
Buiten de standaard Tal Armor/Viper zijn de runewords Stealth en Smoke aantrekkelijk en bereikbaar.En als schild de volgende runewords: Rhyme en Ancient Pledge.
Maak er een Spirit zwaardje, een Lore helmpje en een Insight polearm voor je merc bij en je bent met 5 goedkope runewords best lekker onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn zoon had iets aangeboden en een game afspraak gemaakt en in game ging het traden niet. Wat er mis ging weet ik niet. Ik zal met hem het later wel vragen (hij zit op school nu ). Misschien dat mijn man hem een beetje kan helpen. Hij is meer van traden en weggeven in form van de ander helpen dan ik. Ik zelf speel het liefst alleen en trade eigenlijk nooit. In ieder geval bedankt voor het antwoord.

En over geluk in game gesproken mijn man vond 3 dagen achter elkaar een mal en speelde maar heel kort ,
ik daartegen heb heel wat uren gespeeld en vond geen runes wel lage, hoogste was fal. Ik speel met assa (lvl 90) en man met hammer (lvl 83).
Heeft het vinden van items te maken met wat voor char je aan maakt? Of is het gewoon toeval.
Ik maak altijd een assa aan en vind bijna niks. Man maakt hammer aan en vind van alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
De variabelen die invloed hebben op je drops zijn o.a.

* het aantal spelers in de game (door de hoeveelheid drops)
* het percentage "Magic Find"
* geluk

De keuze van je chararcter heeft geen directe invloed. Indirect wel want wat wel helpt is snelheid waarmee je de runs kunt uitvoeren. Hierdoor zijn bepaalde chars/builds in het voordeel. Hammerdins zijn zeer sterk ( en met Enigma armor ook snel) en kunnen daarom snel de high profit doelen slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je vergeet er 1 Tollo:

*of je Pheno heet.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het aantal spelers heeft invloed maar niet op bosses/super uniques.
Normale mobs en act bosses hebben er wel profijt van :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je vergeet er 1 Tollo:

*of je Pheno heet.

_O-

Hammer speelt meestal in open games dus met meer. Ik speel altijd alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 08:59:
Je vergeet er 1 Tollo:

*of je Pheno heet.

_O-

Hammer speelt meestal in open games dus met meer. Ik speel altijd alleen.
Whehe, en de Pheno factor uiteraard O-)

Het feit dat je alleen speelt heeft wss de grootste invloed. Meer spelers = sneller met meer drops.

Persoonlijk vind ik (met GoT-ers) samenspelen het meest aantrekkelijke van het spel.
Tip: loop eens mee met de GoT-HC-Untwinked Party. Sociaal en gezellig, ondanks dat er heel wat SC-ers meedoen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Naar zeggen (ervaring heb ik niet :D ) ligt het aan de snelheid en de plekken waar je loopt te zoeken. Levels hebben een bepaald niveau, hoe hoger het niveau, hoe meer kans op dat ene elite item. Dat icm met magic find zou moeten zorgen dat die elite een rare, set of unique moet worden :)

Wat ik altijd deed is GoTters lief aankijken of ze voor mij konden traden, want op d2jsp gaat het vooral om je bekendheid. Hoe meer je trade (eerlijk dan natuurlijk) hoe sneller je dingen voor elkaar krijgt. Persoonlijk vond ik het erg lastig om er tussen te komen, want ja, veel traders die er bekend waren, waren vooral bekend om hun dupe runes etc. Dat wil niet zeggen dat d2jsp vol zit met dupers hoor, maar die mensen krijgen in het algemeen gewoonweg het meest voor elkaar. Veel runewords bij elkaar dupen en verkopen maar. Voor zover ik weet zitten er geen dupers op GoT, dus die zijn wel braaf :7

Als eerlijke vinder duurt het dus wat langer om je weg er te vinden. De hoeveelheid posts telt, vreemd genoeg, maar als je wat meer fg hebt dan 0 of 100 dan gaan ze er vanuit dat je eerlijk trade en krijg je dingen sneller voor elkaar. Nu had ik er iets van 500 en het lukte nog niet, maar dat lag meer aan de meuk die ik verkocht geloof ik :') Ik had er geen zin meer in om veel uur te spenderen om een paar fg te krijgen. Dus ik ben maar gaan spelen, een stuk leuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 12 april 2010 @ 09:29:
Naar zeggen (ervaring heb ik niet :D ) ligt het aan de snelheid en de plekken waar je loopt te zoeken. Levels hebben een bepaald niveau, hoe hoger het niveau, hoe meer kans op dat ene elite item. Dat icm met magic find zou moeten zorgen dat die elite een rare, set of unique moet worden :)
Yep snellheid >> mf maar dat geldt alleen als de mf ten koste gaat van de snelheid.
Verder heeft het mlvl (monsterlvl) invloed op wat je ervan kan vinden en zo heeft iedereen ook een dropchance. Wat mf doet is de kans op een magic of hoger vergroten in een drop.
Dat wil niet zeggen dat d2jsp vol zit met dupers hoor, maar die mensen krijgen in het algemeen gewoonweg het meest voor elkaar. Veel runewords bij elkaar dupen en verkopen maar.
Beter nog de grootste dupebug lijkt gefixed want er is geen overvloed aan duped spul op SCL en dat was normaal gesproken al wel een beetje op gang gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Zo, dit weekend niet heel veel kunnen spelen, mede door lag. Ik heb wel Microtje z'n 45 fg's kunnen geven :) Zit erover te denken om nog een smiterd te starten... dus daar ga ik nu spulltjes voor verzamelen.

Ik heb nu m'n ama en Sorc volledig los van elkaar gegeared. Dus dat scheelt ook weer :)

Sorc zit op zo een 400% mf met full mf gear aan, maar mik op de 250-275% voor extra drops.. Helaas gebeurt dat niet though :p beste wat ik vond met een run of 20 was IK gloves.. helaas.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:08:
Sorc zit op zo een 400% mf met full mf gear aan, maar mik op de 250-275% voor extra drops.. Helaas gebeurt dat niet though :p beste wat ik vond met een run of 20 was IK gloves.. helaas.
Wat voor een sorc heb je? Level? Main skill en damage? Ook leuk om te weten wat je runned :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• telius
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-07 23:28
Vergeet de super-chests met hogere ilvl drops dan de rest van het gebied, zoals de chests bij meph en sommige super-elites niet.

mlvl, en dus ook ilvl drops van alle fixed-name monsters - shank, pindle en die knuppel daar beneden (bijna zelfde mlvl als baal), is een stuk hoger dan de area lvl.

Het hangt er natuurlijk ook vanaf waar je naar opzoek bent, hoe hoger het mlvl, de meer kans op verschillende items bv,er is meer kans op een soj van andy op nm dan meph op hell

http://strategy.diii.net/...monsters drop more rings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
psychoclown schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:11:
[...]

Wat voor een sorc heb je? Level? Main skill en damage? Ook leuk om te weten wat je runned :)
ze is nu 78 ofzo met Blizzard build om veilig meph te doen ;-)

Ik run voornamelijk Mephisto Hell op m'n sorc :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 12:07
Ik run atm Pindle, Eld (doet merc), Meph, Andy en Countess (doet merc ook). Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook verbaasd ben over de hoeveelheid drops die ik krijg, terwijl ik niet bijzonder veel mf heb ( ~300% oid). Het is deze ladder ook echt uitzonderlijk, maar goed waar ik wat vind en gebruik ik het niet ,help ik er graag andere gotters mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
telius schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:15:
Vergeet de super-chests met hogere ilvl drops dan de rest van het gebied, zoals de chests bij meph en sommige super-elites niet.

mlvl, en dus ook ilvl drops van alle fixed-name monsters - shank, pindle en die knuppel daar beneden (bijna zelfde mlvl als baal), is een stuk hoger dan de area lvl.

Het hangt er natuurlijk ook vanaf waar je naar opzoek bent, hoe hoger het mlvl, de meer kans op verschillende items bv,er is meer kans op een soj van andy op nm dan meph op hell

http://strategy.diii.net/...monsters drop more rings?
D'r zit ook zo'n überchest ergens in Lower Kurast.

Hier staat een heel uitgebreide tutorial: http://diablo.incgamers.com/forums/showthread.php?t=720492

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
microoo schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:36:
Ik run atm Pindle, Eld (doet merc), Meph, Andy en Countess (doet merc ook). Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook verbaasd ben over de hoeveelheid drops die ik krijg, terwijl ik niet bijzonder veel mf heb ( ~300% oid). Het is deze ladder ook echt uitzonderlijk, maar goed waar ik wat vind en gebruik ik het niet ,help ik er graag andere gotters mee ;)
Had je m'n fgtjes nog ontvangen duwd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 12:07
Davio schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:40:
[...]

D'r zit ook zo'n überchest ergens in Lower Kurast.

Hier staat een heel uitgebreide tutorial: http://diablo.incgamers.com/forums/showthread.php?t=720492
Wow die was ik helemaal vergeten joh! Die heb ik heb in het verleden nog wel bij mij of maten een enkele keer ee ber zien droppen! Misschien dat ik die kist ook maar weer eens moet meenemen in de run.

@ Spots, ja dank u daarvoor! :)

[ Voor 3% gewijzigd door microoo op 12-04-2010 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
microoo schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:53:
[...]

Wow die was ik helemaal vergeten joh! Die heb ik heb in het verleden nog wel met enige regelmaat bij mij of maten een ber zien droppen! Misschien dat ik die kist ook maar weer eens moet meenemen in de run.

@ Spots, ja dank u daarvoor! :)
Ik vond daar altijd alleen maar charms, maar die hadden wel een leuk iLvl om te rerollen voor skillers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pindle word wat lastiger moet terug lopen. Voor de rest loop ik zoveel mogelijk plaatsen af die ik maar weet.
Die van lower kurast wist ik nog niet ga staks wel een kijken of ik die kan vinden.

Ik speel sc 1 keer hc geprobeerd maar dat ging heel snel fout lvl 1 al. Nooit meer gedaan. Ik ben altijd een beetje bang voor spelen met anderen. Ik zit te stressen achter de pc, ik wil altijd iedereen helpen maar als er 1 plat gaat voel ik me zo schuldig. Ook al is het niet mijn fout.

En als ik in een open spel speel zijn de drops altijd voor de persoon die de game maakt, ik pak dus nooit iets en als ik "perongelijk" wat pak geef ik het altijd aan de persoon van wie de game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:21:
Pindle word wat lastiger moet terug lopen. Voor de rest loop ik zoveel mogelijk plaatsen af die ik maar weet.
Die van lower kurast wist ik nog niet ga staks wel een kijken of ik die kan vinden.

Ik speel sc 1 keer hc geprobeerd maar dat ging heel snel fout lvl 1 al. Nooit meer gedaan. Ik ben altijd een beetje bang voor spelen met anderen. Ik zit te stressen achter de pc, ik wil altijd iedereen helpen maar als er 1 plat gaat voel ik me zo schuldig. Ook al is het niet mijn fout.

En als ik in een open spel speel zijn de drops altijd voor de persoon die de game maakt, ik pak dus nooit iets en als ik "perongelijk" wat pak geef ik het altijd aan de persoon van wie de game is.
Respect dan :)zijn er maar weinig die dat doen. De meeste hebben of een macro om alles op te klikken of pick-it. En als jij dan sneller bent zijn ze boos :X anyways :P Weinig mensen die nog zo denken. Petje af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:21:

Ik speel zelden Public Games (met compleet vreemden) omdat de mentaliteit me daar niet aanstaat. Verder speel ik HC-only en in Pubbies lopen heel wat irritante PK-ers.
Met mede-GoT-ers speelt het vaak erg relaxed en is er qua drops nooit gesteggel. Er is ook geen "bezitter" van de game en als er iets dropt dat bruikbaar is kun je er altijd om vragen. De HC Gotters zijn ook zeer genereus en helpen elkaar waar mogelijk.

Trouwens nog een leuke Assa-build: Riftassin (Google maar eens) 8)

[ Voor 3% gewijzigd door tollo71 op 12-04-2010 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn man doet het zelfde, die geeft net als ik zijn gear zelfs nog weg als de ander er gelukkig van word. En dan zijn wij hier ook heel blij voor de ander. Zo hebben we ooit in een game een gevonden vex gegeven aan de rechtmatige eigenaar.

De mal,s vond mijn man in zijn eigen gemaakte offergames. Wij denken heel anders dan de meeste op dia merken we.

Maar we vinden dat wel het leukst iemand blij maken daar is het spel toch voor bedoeld. Iemand boos maken is zo makkelijk en zo niet leuk. We proberen onze kids het zelfde te laten doen, maar het zijn pubers he die zijn niet altijd even leuk en aardig. Maar meestal wel. Wij zeggen altijd, zie het maar als stelen in een winkel dat mag en doe je ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:41:
Mijn man doet het zelfde, die geeft net als ik zijn gear zelfs nog weg als de ander er gelukkig van word. En dan zijn wij hier ook heel blij voor de ander. Zo hebben we ooit in een game een gevonden vex gegeven aan de rechtmatige eigenaar.

De mal,s vond mijn man in zijn eigen gemaakte offergames. Wij denken heel anders dan de meeste op dia merken we.

Maar we vinden dat wel het leukst iemand blij maken daar is het spel toch voor bedoeld. Iemand boos maken is zo makkelijk en zo niet leuk. We proberen onze kids het zelfde te laten doen, maar het zijn pubers he die zijn niet altijd even leuk en aardig. Maar meestal wel. Wij zeggen altijd, zie het maar als stelen in een winkel dat mag en doe je ook niet.
Hehe goede opvoeding dus, staan jullie al actief hier in de Player Table van GoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe goede opvoeding dus, staan jullie al actief hier in de Player Table van GoT

Nee wat houd dat in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:48:
Hehe goede opvoeding dus, staan jullie al actief hier in de Player Table van GoT

Nee wat houd dat in?
Op pagina 1 van dit topic staat een tabel met de speelnamen en accounts van de GoT spelers. Om daarin te worden opgenomen kun je een DM sturen naar Psychoclown, de beheerder van dit topic.
Je kunt ook spelers uit de tabel toevoegen als je Diablo speelt op Bnet. Zo kun je eenvoudig samen spelen met mensen van GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik had trouwens nog ff een vraagje,

Gaan we nog met z'n alle op SC baalrunne op hell? of uberhaupt dingen samen doen?

Priv got games enzo.

[ Voor 9% gewijzigd door Dakreal op 12-04-2010 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

SpoTs schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:15:

Gaan we nog met z'n alle op SC baalrunne op hell? of uberhaupt dingen samen doen?

Priv got games enzo.
Ik ben op zich voor, maar het is lastig om iedereen op 1 avond online te krijgen. Als je de active spelers in een friendslist stopt kun je natuurlijk altijd met /f m even een message naar iedereen sturen :P

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand belang bij een lage buri 154 ed. Je kan hem zo komen halen anders sell ik hem toch maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Mja ik heb afgelopen weken nog wel wat public normal en nightmare baals gedaan om me zelf of andere te boosten. Krijg nooit drops en probeer het ook niet eens. Ik ben de gene die baal killed en ik ben de gene die de damage brengt maar goed :P dropt wel eens goede spul ik druk m'n alt wel in maar je krijgt mestal toch niets. Zit toch te vol met charms om meer te pakken dan 1 ding met 2 rijen vrij.

Maar goed ik mf dan ook niet in pubbies dan doe ik wel solo runs.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Vicarious schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:56:
[...]

Ik ben op zich voor, maar het is lastig om iedereen op 1 avond online te krijgen. Als je de active spelers in een friendslist stopt kun je natuurlijk altijd met /f m even een message naar iedereen sturen :P
Ja maar de mensen die ik in mijn lijstje heb spelen voor 40% classic geloof ik :p

Maar ipv pubs te joinen lijkt mij dit een hele gezellige optie.

de /f m functie werkt goed :P alleen de response af en toe wat minder ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Zet mij ook maar op 'Active' trouwens, al speel ik niet buitensporig veel; alleen in de off hours op maandagavond en zondagmiddag bijvoorbeeld.

Vanavond misschien wel weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Davio schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:48:
Zet mij ook maar op 'Active' trouwens, al speel ik niet buitensporig veel; alleen in de off hours op maandagavond en zondagmiddag bijvoorbeeld.

Vanavond misschien wel weer. :)
PM Psycho hier even voor zoals ook aangegeven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Na jaren Full-screen te hebben gespeeld op een 15.4'' laptopscherm speel ik nu 'windowed' op een 23'' scherm. Dit heeft tot gevolg dat ik regelmatig met mijn muiscursor buiten het LoD venster kom en mijn chars hopeloos klappen staat te krijgen terwijl ik in paniek weer de controle probeer te krijgen. Met name het (blind) teleporten is hiermee voor mij onnodig gevaarlijk.
Weet er iemand een tooltje waarmee ik ervoor kan zorgen dat mijn cusor niet uit het actieve window kan (zonder "toestemming")?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
"Een kleiner scherm" :7

Ik weet dat ze bestaan, maar ik zal vanavond een poging doen tot zoeken. Gamessites zijn enigszins afgeschermd hier op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
tollo71 schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:27:
Na jaren Full-screen te hebben gespeeld op een 15.4'' laptopscherm speel ik nu 'windowed' op een 23'' scherm. Dit heeft tot gevolg dat ik regelmatig met mijn muiscursor buiten het LoD venster kom en mijn chars hopeloos klappen staat te krijgen terwijl ik in paniek weer de controle probeer te krijgen. Met name het (blind) teleporten is hiermee voor mij onnodig gevaarlijk.
Weet er iemand een tooltje waarmee ik ervoor kan zorgen dat mijn cusor niet uit het actieve window kan (zonder "toestemming")?
ja dit is er, dacht dat je ook een -tag kon meegeven, ik dacht zelf dat het een paar pagina's hiervoor werd gezegd hoe dit te doen :-)

is idd irritant :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
tollo71 schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:27:
Bekend, lastig, en irritant :p ik zapte me sorc laatst in een Fana dolls group op hell en vervolgens minimaliseer. Resultaat was een nieuwe game starten en m'n lijkje oppakken.. wat een gedoe zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew

Priv got games enzo.
Met diegene dat willen :-)

Ik cow veel met java, daar kan je altijd meedoen.
cs runs/baal runs zou ook optie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoon is thuis.

Hij begreep niet hoe je trade met jsp. Elke keer als hij een bericht stuurde naar iemand kreeg die persoon niks.

Ik heb hem verteld dat nieuwelingen niet gauw vertrouwd worden. Daar baalde hij erg van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
BitchCrew schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:36:
[...]

Met diegene dat willen :-)

Ik cow veel met java, daar kan je altijd meedoen.
cs runs/baal runs zou ook optie zijn.
Ik red baal Hell al solo op mijn javazon. Dus op zich is een coldsorc met meer java of whatever leuk is altijd welkom. Ik ben in voor alles, als het maar nut heeft en gezellig is :)
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:41:
zoon is thuis.

Hij begreep niet hoe je trade met jsp. Elke keer als hij een bericht stuurde naar iemand kreeg die persoon niks.

Ik heb hem verteld dat nieuwelingen niet gauw vertrouwd worden. Daar baalde hij erg van.
Ik ben zelf al sinds 2003 lid daar, maar inderdaad.. en ik kan het ook wel voorstellen. Er zijn een hoop mensen die even een Hit & Run doen daar. Maar dat ze niet responden op berichtjes is idd wel raar. Als het een goede trader is kan het altijd met Mediator ( een tussenpersoon ).

[ Voor 42% gewijzigd door Dakreal op 12-04-2010 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn zoon wil zijn non-ladder spullen kwijt. Hij is net als ons een eerlijke trader. Moet hij ook van ons 1 keer de fout in een week geen dia. Dan laat hij het wel uit hoofd om oneerlijk te doen.

Hoe kan hij aan een tussen persoon komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:01:
Mijn zoon wil zijn non-ladder spullen kwijt. Hij is net als ons een eerlijke trader. Moet hij ook van ons 1 keer de fout in een week geen dia. Dan laat hij het wel uit hoofd om oneerlijk te doen.

Het is allereerst handig om dit te lezen:
http://forums.d2jsp.org/info.php?p=6

Hier staan alle dingen in die je moet weten m.b.t. Items aanbieden en Items kopen.

Onder deze link staat hoe je een Mediator moet aanvragen:
http://forums.d2jsp.org/info.php?p=11

Uiteraard geloof ik dat jullie hem meegeven dat hij eerlijk moet zijn. Maar er zijn genoeg diefjes online waardoor de betrouwbaarheid van "nieuwelingen" in twijfel getrokken worden.

Wat je eventueel ook kunt doen als het traden echt niet wil, is 1 van onze gotters lief aankijken en vragen of hij het item te koop wil aanbieden voor jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik zal het hem laten lezen bedankt.
"Diefjes" online jammer genoeg wel. Ik wil zolang mogelijk proberen dat te voorkomen dat onze jongens zo worden. Er is overal al zoveel ellende dus het gamen wil ik niet verzieken met ongein.

Man vraagt net wat is een lacquered plate. Ik: groen? Hij: ja. Ik: een tal armor. Hij: oh dan heb ik er 1 gevonden. Nu heeft hij de set compleet.

Hij kan er 4 ist lem voor krijgen. Maar hij mag hem niet verkopen van mij. Dan maak ik er wel een sorc voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Tal Rasha set is leuk ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:38:
Ok ik zal het hem laten lezen bedankt.
"Diefjes" online jammer genoeg wel. Ik wil zolang mogelijk proberen dat te voorkomen dat onze jongens zo worden. Er is overal al zoveel ellende dus het gamen wil ik niet verzieken met ongein.

Man vraagt net wat is een lacquered plate. Ik: groen? Hij: ja. Ik: een tal armor. Hij: oh dan heb ik er 1 gevonden. Nu heeft hij de set compleet.

Hij kan er 4 ist lem voor krijgen. Maar hij mag hem niet verkopen van mij. Dan maak ik er wel een sorc voor.
Oooh! Wat een mooie find :) en btw, je kunt het beste niet via d2 ruilen, zeker niet tegen runes aangezien die meestal geduped worden volgens mij :)

Fg's (forum gold via d2jsp) wordt niet geduped, kan hooguit gekocht worden.
Maar het is het mooiste om hem te gebruiken :)

Naja, voorkomen :) als je er de straf op zet die je nu al hanteerd zal ik het wel laten hoor haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

pfff me HCL Hammerdin is alweer lvl27 en in Act vijf normal :D!

Nu maar wat baalruns doen tot lvl50 ofzo :P!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:01:

Je kan ook TE idealistisch zijn natuurlijk :').

Als tussen persoon gewoon got'ters hier vragen. Zijn volgens mij allemaal wel te 100% te vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:03:
[...]

Als tussen persoon gewoon got'ters hier vragen. Zijn volgens mij allemaal wel te 100% te vertrouwen.
Ja je hebt gelijk dat ben ik ook wel gelukkig zet mijn man mij regelmatig weer met beide beentjes op de grond. Maar ik zit zo weer op die wolk. Ben een heel positief persoon en dat is soms niet makkelijk omdat ik dat ook van anderen verwacht (gezin) . Zoals ik al eerder schreef ik maak graag anderen gelukkig dat ik daardoor zelf minder heb maakt me niks uit, of ik vind het weer of ik speel zonder verder. Ik blijf lekker op mijn mooie roze wolk zitten ;)

Ik moet iedereen bedanken van mijn zoon. HIj gaat er binnen kort mee bezig en vraagt dan hier wel hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het handig als hij zich ook registreet op het iGoT-Forum. Daar zitten hoofdzakelijk de zelfde spelers maar worden ook veel events afgesproken en kun je gerichte vragen stellen mbt. builds. Er is altijd tijd genoeg om iemand even te helpen :)

*link*
http://gotdiablo.forum2go.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:50:
[...]

Oooh! Wat een mooie find :) en btw, je kunt het beste niet via d2 ruilen, zeker niet tegen runes aangezien die meestal geduped worden volgens mij :)
Ik blijf het niet herhalen hoor.. :P
De grootste dupebug is eruit en op het moment zijn er (in ieder geval op de ladder) geen dupes ;)
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:03:
[...]

Zijn vast wel mensen die dat willen proberen op het moment :)
Zelf heb ik niet bepaald veel tijd maar normaal gesproken had ik best willen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Priv got games enzo.
yo mijn mf blizz sorc is nu lvl 70 maar kga snel naar HELL en wil dan ook wel Baal runs doen.
Add me maar: Gerrie, sta oko bij de active lijst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:21:
Misschien is het handig als hij zich ook registreet op het iGoT-Forum. Daar zitten hoofdzakelijk de zelfde spelers maar worden ook veel events afgesproken en kun je gerichte vragen stellen mbt. builds. Er is altijd tijd genoeg om iemand even te helpen :)

*link*
http://gotdiablo.forum2go.nl/
Bedankt ik zal het hem zeggen. Zal echt wat voor hem zijn denk ik. Hij wil altijd al verschillende builds uitproberen ik daartegen zit vastgeroest aan mijn vertrouwde build. Maar hij is nog heel jong (12) en ik daartegen voor diablo begrippen heel oud :$ .

vraagje ik lees regelmatig ilvl wat houd dat in en hoe zie je dat?

En ik heb gegoogled naar Riftassin maar ik ben echt vast geroest aan deze build. Ik speel voornamelijk gemakkelijke builds die je eigenlijk zonder toetsenbord kan spelen.

Nog een vraagje wat word met snelheid bedoelt in het vinden van items, de snelheid van het killen of hoe vaak en je een run maakt? Als het met het killen te maken heeft dan is dmg dus heel belangrijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2010 07:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
ilvl = item level, zegt iets over de (mogelijke) "kwaliteit" van het item. Hoe hoger de categorie van de level (area), hoe hoger de ilvl van de drops, hoe hoger de potentie van nuttige items. Zoiets :+

Om zoveel mogelijk nuttige zaken te vinden moet je zo snel mogelijk (hoge killspeed), zo veel mogelijk lucratieve Bosses omleggen of levels clearen.
Voorbeelden van lucratieve Bosses: behalve de Act Bosses, ook Eld/Shenk en Nita. Interessante high-lvl areas: de Pits in A1, CS in A4 (op weg naar Diablo) en WSK2/3 (op weg naar Baal).

Er is een optimum tussen killspeed en %Magic Find. Voor de meeste builds gaat %MF ten koste van kill power (damage). Door meer damage te doen zullen de runs sneller gaan wat het gebrek aan %MF compenseert.
Een sorc met Tal set combineert een aardig %MF met voldoende power om snel lucratieve doelen te slopen.

Op het eerder genoemde iGot forum staan veel interssante builds, zowel erg sterke, als hele "avontuurlijke" (Cursemancer anyone _/-\o_ ).

En btw. leeftijd is relatief, he! Ik wordt door mijn mede-GoTers ook al "opa" genoemd 8).

[ Voor 4% gewijzigd door tollo71 op 13-04-2010 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal toch een kijken of ik mijn strategie wat kan aanpassen. Ben me nooit bewust van geweest dat, dat allemaal van invloed had op het vinden van items. Ik maakte mijn assa altijd zo als ik het nu doe
lightning sentry en death sentry + sys max 1 blade fury 1 in dragon claw 1 bust of speed en de rest in shadow master.

Durfde niet zo goed iets anders te proberen deze build werkte voor mij en ik speel daar al jaren mee.
Misschien moet ik het avontuur maar eens gaan opzoeken en vandaag is een goede dag om daar een mee gaat te beginnen :)
Ga zo eens kijken wat mij een leuke build lijkt.

Over de leeftijd krijg ik vaak te horen dat moeders niet horen te spelen maar dat ik dat aan de kids moet overlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 07:27:

En btw. leeftijd is relatief, he! Ik wordt door mijn mede-GoTers ook al "opa" genoemd 8).
Je maakt anders een knoepert van een jeugdige fout :7

Ik heb straks een leegte: bijna FFX III platinum. Oh dear. Het zou toch niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno, je kunt de roep van LoD toch niet weerstaan. Hoe langer je wacht, hoe minder lang je kunt klagen :+

Enne Katje-Saphira: PROFICIAT met je verjaardag! Nog een jaartje ouder O-)
Geef jezelf een verjaardagcadeautje en maak eens iets nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:07:
Pheno, je kunt de roep van LoD toch niet weerstaan. Hoe langer je wacht, hoe minder lang je kunt klagen :+

Enne Katje-Saphira: PROFICIAT met je verjaardag! Nog een jaartje ouder O-)
Geef jezelf een verjaardagcadeautje en maak eens iets nieuws.
Ik ga toch eerst weer naar Japan :7

Met de Horadric cube een cadeautje maken, dat zou handig zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tollo71 bedankt

Ik ga een smiter maken ik ga het groot aan pakken en wil gaan uberen. Dus ik heb een pala aangemaakt genaamd vriendje kan ik mijn man pesten door te zeggen dat ik met mijn vriendje ga spelen >:)

En mijn cube kadootje is een stone 3869 defense *O* merc super gelukkig die had nog een 325 defense armor aan op lvl 90

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:22:
Tollo71 bedankt

Ik ga een smiter maken ik ga het groot aan pakken en wil gaan uberen. Dus ik heb een pala aangemaakt genaamd vriendje kan ik mijn man pesten door te zeggen dat ik met mijn vriendje ga spelen >:)

En mijn cube kadootje is een stone 3869 defense *O* merc super gelukkig die had nog een 325 defense armor aan op lvl 90
Dat gaat wel goed komen zo te horen, mocht je nog tips willen ed. horen we het wel oa. ik heb veel ervaring met smiters(zowel cheap als duur).
Leuke stone trouwens, ik moet zelf ook maar eens een nieuwe armor regelen voor mijn merc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
hoe krijg je cheap een merc hell proof?

want heb atm een lvl 17 non eth insigth, met gaze en GA.
en dat voldoet niet in hell.

Misschien eens kijken naar die stone, want wat een dikke defense seg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:48:
hoe krijg je cheap een merc hell proof?

want heb atm een lvl 17 non eth insigth, met gaze en GA.
en dat voldoet niet in hell.

Misschien eens kijken naar die stone, want wat een dikke defense seg :)
Geen merc nemen is het cheapst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Pheno79 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:49:
[...]

Geen merc nemen is het cheapst ;)
en in normal only is het safest voor hc :)

Wat een antwoord is da nu :p
ps : ga naar japan man :)

[ Voor 5% gewijzigd door BitchCrew op 13-04-2010 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:22:
Tollo71 bedankt

lol, mooi verjaardags cadeautje :)

Kun je je palla niet beter Minnaar noemen dan? ;-)
Maar uit je verhaal kan ik aannemen dat jij een Assa speelt als "main" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Er zijn 3 opties:

* lifeleech: geef je merc een high-damage Pole, een high-def armor en zo veel mogelijk lifeleech
* lifetap: cast lifetap (via een shoppable wand). Alleen nuttig bij Bossfights (behalve Meph)
* slowwwww (mijn favoriet): geef je merc een Woestave/Kelpie Snare en Blackhorn's Face. Daarmee overleeft hij (en jij ook beter) makkelijk Hell Andy/Meph.

Belangrijk is wel dat het verschil in level tussen je Merc en de Bosses niet te groot is. Dat heeft een dramatisch effect op zijn Chance To Hit (en daarmee lifeleech dan wel slow).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:52:
[...]

Je vraagt de cheapste methode :+
Welke merc wil je veilig stellen? Act 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Een Pheno antwoord.
Enige manier een merc een beetje hell proof te maken is een hoop: ll + def (Veel def) + dmg + max res en dan daar boven op bo gooien zo dat hij 20k+ def heeft en 6k life dan gaan ze meestal niet dood. Maar niet verwachten dat hij de ubers overleefd :P

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:02:
Een Pheno antwoord.
Enige manier een merc een beetje hell proof te maken is een hoop: ll + def (Veel def) + dmg + max res en dan daar boven op bo gooien zo dat hij 20k+ def heeft en 6k life dan gaan ze meestal niet dood. Maar niet verwachten dat hij de ubers overleefd :P
Mwoa, een lifetap of flinke lifeleech kan ook ernstig helpen. Ubers overleven op een cheape manier is lifetap, andere manieren ken ik niet. De merc van mijn kickassa overleefde het iig, maar dat moest ook wel, want zonder lifetap was het sowieso pittiger, ook voor mezelf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

BitchCrew schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:52:
[...]

town is nog safer :+

Ff serieus: inderdaad ofwel veel lifeleech, damage (meer dmg is meer leech) en defense (minder geraakt), ofwel slow inderdaad. En vergeet hem niet af en toe een potion te voeren en hem te beschermen (eerst de monstertjes killen die bij hem in de buurt staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel inderdaad assa als main, ik ben assa fan vanaf het eerste moment dat ik met diablo in aanraking ben gekomen.

Ik had ook aan minnaar gedacht maar met kids die meespelen vond ik die net iets te ver gaan. Mijn man gaat pas ver heeft zijn soso mijn -slavin genoemd :(

mijn merc overleeft ook niks als ik hem niet constant full restore geef. Soms ben ik meer bezig met hem te saven dan de monster te killen. Maar dan kilt hij wel alles in combi met mijn traps en niet te vergeten shadow master voor afleiding

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2010 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:24:
Ik speel inderdaad assa als main, ik ben assa fan vanaf het eerste moment dat ik met diablo in aanraking ben gekomen.

Ik had ook aan minnaar gedacht maar met kids die meespelen vond ik die net iets te ver gaan.

mijn merc overleeft ook niks als ik hem niet constant full restore geef. Soms ben ik meer bezig met hem te saven dan de monster te killen. Maar dan kilt hij wel alles in combi met mijn traps en niet te vergeten shadow master voor afleiding
Het probleem van een caster is dat de A2 merc van alles naar zich toe trekt. Death Sentries zijn dan weer super, want hoe meer groep in zijn range, hoe meer doden als eenmaal de corspe explosion zijn werk gaat doen. Voor zo'n merc is er geen lifetap-tem (of je moet een necro wandje kopen met lifetap charges).
Dan komt defense in aanmerking, en is die stone erg handig. Welke merc heb je? Ik ga er altijd aar vanuit dat men een Act 2 merc heeft, vanwege de aura's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:30:
[...]

Het probleem van een caster is dat de A2 merc van alles naar zich toe trekt. Death Sentries zijn dan weer super, want hoe meer groep in zijn range, hoe meer doden als eenmaal de corspe explosion zijn werk gaat doen. Voor zo'n merc is er geen lifetap-tem (of je moet een necro wandje kopen met lifetap charges).
Dan komt defense in aanmerking, en is die stone erg handig. Welke merc heb je? Ik ga er altijd aar vanuit dat men een Act 2 merc heeft, vanwege de aura's :)
Act 2 prayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
atc 2 merc, neem might als voorbeeld.
Samen met een java.

Helm: Gaze, ll en dmg reduce.
Amor: iets met goede defense dan : stone
Weapon: tja non eth cv doet niet veel dmg ( met might iets meer wel)

Vooral voor Act 4 CS runs.

Wil dat graag met de java kunnen doen.
( cows mag ook ma da is nie nodig daar)

Ik weet ook wel dan een eth weapon met andy's ralled en een forti uw merc levend houd maar da is niet doenbaar atm :p

[ Voor 16% gewijzigd door BitchCrew op 13-04-2010 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Icm met een Insight heeft je merc een synergy. Prayer en Meditation aura stacken. Dus de healing van prayer zal ook de healing van mediation worden, waardoor de healing verdubbelt. Daar heeft je merc zeker wat aan, op level 90 is de prayer-aura zo'n level 18, dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Betaalbaar en werkbaar:

Vs Bosses: A2 Defiance met Kelpie Snare/eth. Duriel Shell/eth. Blacktorns

Vs All: A2 Defiance met Obedience in eth. Highdamage Pole/Treachery-Duress-Stone/Tal Mask

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
tollo71 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:47:
Betaalbaar en werkbaar:

Vs Bosses: A2 Defiance met Kelpie Snare/eth. Duriel Shell/eth. Blacktorns

Vs All: A2 Defiance met Obedience in eth. Highdamage Pole/Treachery-Duress-Stone/Tal Mask
Ik heb Duriels shell *non-eth* toevallig laatst gevonden. Dus als iemand hem wilt, laat maar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Als je een runeword armor voor je Merc maakt, moet je wel proberen te buggen natuurlijk. :P

Wat dat is?

Als je een eth armor vindt zonder sockets, moet je die via de cube socketen (dus niet via Larzuk) en hopen op het juiste aantal sockets, hoeveel dat er min en max kunnen zijn verschilt per armor.

De cube recipe = tal + thul + pTopaz + armor

Er komt nog wel enige kansrekening bij kijken, waardoor je vaker 4 sockets krijgt met armors. Dit komt doordat bij de cube recipe een willekeurig aantal van 1 - 6 sockets wordt gekozen. Als de 'dice roll' op 6 komt, maar het maximum aantal is 4, dan krijgt het armor gewoon 4 sockets, geen 6.

Dan nog wat wiskunde over het hoe en waarom: Een eth armor heeft 1,5x zoveel def als een normale versie. Als je socket via je cube wordt die def opnieuw berekend.

Voorbeeld:
- Je vindt een eth Sacred Armor met 600 base def, die heeft dan alvast 1,5 x 600 = 900 def.
- Als je hem socket wordt dat dus 1,5 x 900 = 1350.
- Nu doe je er shael - um -pul - lum in voor Stone en je krijgt perfect 290% enhanced defense, dan wordt het uiteindelijke resultaat: 1350 * 3,9 = 5265 def! Dat is toch leuk voor je mercje. :P

PS: Dit buggen was tenminste zo toen ik voor het laatst speelde met 1.11, ik weet niet of ze dit er inmiddels uit hebben gehaald, dan kun je deze post als niet geplaatst beschouwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nooit geweten dat de aura's mekaar "helpen" weer wat geleerd.

Wat voor merc past het best bij een smiter, ik dacht zelf aan act2 might met obedience of gaat dat niet werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Davio schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:02:
Als je een runeword armor voor je Merc maakt, moet je wel proberen te buggen natuurlijk. :P

Wat dat is?

Als je een eth armor vindt zonder sockets, moet je die via de cube socketen (dus niet via Larzuk) en hopen op het juiste aantal sockets, hoeveel dat er min en max kunnen zijn verschilt per armor.

Er komt nog wel enige kansrekening bij kijken, waardoor je vaker 4 sockets krijgt met armors. Dit komt doordat bij de cube recipe een willekeurig aantal van 1 - 6 sockets wordt gekozen. Als de 'dice roll' op 6 komt, maar het maximum aantal is 4, dan krijgt het armor gewoon 4 sockets, geen 6.

Dan nog wat wiskunde over het hoe en waarom: Een eth armor heeft 1,5x zoveel def als een normale versie. Als je socket via je cube wordt die def opnieuw berekend.

Voorbeeld:
- Je vindt een eth Sacred Armor met 600 base def, die heeft dan alvast 1,5 x 600 = 900 def.
- Nu doe je er shael - um -pul - lum in voor Stone en je krijgt perfect 290% enhanced defense, dan wordt het uiteindelijke resultaat: 1350 * 3,9 = 5265 def! Dat is toch leuk voor je mercje. :P

PS: Dit buggen was tenminste zo toen ik voor het laatst speelde met 1.11, ik weet niet of ze dit er inmiddels uit hebben gehaald, dan kun je deze post als niet geplaatst beschouwen...
Aaah dat is dus het "buggen" ik dacht dat het weer een vuile versie van cheaten was. Maar valt weer mee dus :) misschien maar is in Hellkoetjes op zoek naar een Eth Archon Plate ( weinig str nodig, veel armor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew

Wat dat is?

Voorbeeld:

290% ED is dat dan nie maal 2.9?
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat heb ik ook gedaan met mijn armor alleen inplaats 290 % kreeg ik maar 255% def erbij 1 van de laagste maar toch nog een redelijk def gekregen vond ik zelf.

Ik probeer het altijd uit maar meestal met resultaat dat er maar 1 socktet in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:07:

Wat voor merc past het best bij een smiter, ik dacht zelf aan act2 might met obedience of gaat dat niet werken?
Mooi leesvoer (kijk maar eens op Google): 1pt smiter build. Dit is in feite een Zealer met 1 pt in Smite. Net zo effectief teggen Bosses/Ubers en veel beter in algemene PvM (player versus monster).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit er nog steeds in en maakt het wel leuk moet ik zeggen :)
Overigens heeft katje al een eth bugged stone, anders kun je nooit tegen de 4k def halen (al is dat lang niet de max).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
BitchCrew schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:08:
[...]

290% ED is dat dan nie maal 2.9?
Nee, want het is +290% en dus niet gewoon 290%. Anders zou je met 60%ed ook minder dan het origineel krijgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:07:

Ik vind holy freeze mercs (act2 NM defensive) altijd handig voor crowd control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:18:
[...]

Zit er nog steeds in en maakt het wel leuk moet ik zeggen :)
Overigens heeft katje al een eth bugged stone, anders kun je nooit tegen de 4k def halen (al is dat lang niet de max).
Ik verbaas me steeds meer over de dingen die ze niet gefixxed hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Davio schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:21:
[...]

Ik vind holy freeze mercs (act2 NM defensive) altijd handig voor crowd control.
smiter heeft geen merc nodig. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat might voor meer damage zorgde bij smiter.

Maar blijft holy freeze niet wat achter inplaats van voor je te lopen. Ik heb er ooit 1 geprobeerd bij assa maar de monster lagen al dood kwam merc eens kijken. Of ligt het aan het char wat je maakt en is het bij een pala weer heel anders.

Als smiter kan een merc toch als afleiding zorgen zodat jij minder klappen krijgt, daar is hij denk ik wel handig voor. Maar ik kan het helemaal mis hebben hoor speel altijd op save met assa en die is van afstand.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2010 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Pheno79 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:22:
[...]

Ik verbaas me steeds meer over de dingen die ze niet gefixxed hebben....
Glitch-rushen hebben ze ook niet eens gefixt.

Voor de leken: Glitch-rushen is van norm -> nm of van nm -> hell met expansion zonder de ancients te doen, zo kun je met lvl 1 op hell komen.

Dit doe je door in een game te zitten waarbij iemand wel Ancients heeft gedaan en Baal als quest nog moet. Dan hoef je alleen maar in de party met die speler te zitten en in Harrogath te wachten. De speler die de Q moet, moet echter wel in de Worldstone Chamber zijn en de quest dus halen zoals alle andere quests gehaald worden.

Je kunt dan gewoon meeliften als het ware op zijn quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:29:

Maar blijft holy freeze niet wat achter inplaats van voor je te lopen. Ik heb er ooit 1 geprobeerd bij assa maar de monster lagen al dood kwam merc eens kijken. Of ligt het aan het char wat je maakt en is het bij een pala weer heel anders.

Als smiter kan een merc toch als afleiding zorgen zodat jij minder klappen krijgt, daar is hij denk ik wel handig voor. Maar ik kan het helemaal mis hebben hoor speel altijd op save met assa en die is van afstand.
In sommige gevallen is het handig. En in andere (confusemancer) erg irritant, dan wil je juist dat vijanden sneller worden. (vandaar mijn rogue met faith, zodat monsters die voor mij gingen vechten een fana boost kregen).

Je merc kies je op speelstijl, een might merc op een caster is bv not done, voor een summoner necro juist weer eigenlijk een nobrainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn man had een bow ama vorig ladder met een rogue met faith en ice bow zelf dat werkte ook heel goed.

Ik vind necro,s een beetje enge chars, zien er zo raar uit dus die kies ik niet zo gauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:40:
Mijn man had een bow ama vorig ladder met een rogue met faith en ice bow zelf dat werkte ook heel goed.

Ik vind necro,s een beetje enge chars, zien er zo raar uit dus die kies ik niet zo gauw
Bowazons _/-\o_

Mijn favoriete char om solo mee te spelen. Een A1-Faith en zelf Windforce of A2 Might en zelf Faith, heerlijk.
Wellicht dat het iets voor jou is? Veel raakvlakken met een Trapper: ook op afstand blijven, tactisch met Decoy/Valk en niet stompzinnig overal invlammen.

Zodra er een WWS dropt maak ik een Witchyzon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:25:
[...]

smiter heeft geen merc nodig. :-)
Inderdaad, zeker niet als je ermee wilt uberen. Wil je er perse eentje dan is een a1 cold of a3 cold de beste keuze. Een a2 merc is lang niet zo snel als een uber en wil nog wel eens vervelend afdwalen wat je zeker in UT (UberTristam) niet wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:29:

ja maar je hebt die dmg niet zo nodig hoor.

een smiter doet ook niets anders dan een boss killen, je kan er niet mee door een act wandelen.

daarom ze zealers met 1 points smite doen, kan je nog wat area's clearen.
Maar een zealer is ook niet easy, je hebt uber wapens nodig om het wat uit te houden.
Mijn zealer kan veel aan, maar teveel monsters en ze doen je teveel pijn ( je slaagt maar telkens 1keer op 5 monsters) dus duurt even voor ze dood zijn. als ze u omringen en de grote staan van buiten kan je het vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
psychoclown schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:58:
[...]

Inderdaad, zeker niet als je ermee wilt uberen. Wil je er perse eentje dan is een a1 cold of a3 cold de beste keuze. Een a2 merc is lang niet zo snel als een uber en wil nog wel eens vervelend afdwalen wat je zeker in UT (UberTristam) niet wilt hebben.
Een merc voor UT is pure onzin, die houdt het daar geen minuut vol. En erg leuk als 'ie Diablo, Meph en Baal tegelijk gaat triggeren. :p.

Je kunt beter met 2 pers UT runnen dan denken dat je iets aan je merc hebt daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
tollo71 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:56:
[...]

Bowazons _/-\o_

Mijn favoriete char om solo mee te spelen. Een A1-Faith en zelf Windforce of A2 Might en zelf Faith, heerlijk.
Wellicht dat het iets voor jou is? Veel raakvlakken met een Trapper: ook op afstand blijven, tactisch met Decoy/Valk en niet stompzinnig overal invlammen.

Zodra er een WWS dropt maak ik een Witchyzon!
Mijn favo char bij uitstek mists juist gebouwd :-)

Faith GMB, Forti.
Migth merc met Forit en Eth Pride .

iets das zeer zeer veel kost om te maken wel.
Alles lekker solo clearen, baalruns, cs runs, alles :)

Hopelijk kan ik het dit keer wel afmaken:p
vorige keer kwam reset aankondiging en hebbik alles snel verkocht :(
had nog geen pride toen en im bestond nog :p

[ Voor 10% gewijzigd door BitchCrew op 13-04-2010 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Mijn favoriete char had ik op vorige ladder.

Dat was zo'n 1pt smiter met Breath of the Dying Phase Blade, Enigma, Herald of Zakarum, Dracul's Grasp, Gore Riders, Highlord's Amu, rest ben ik vergeten.

Iig haalde ik het hoogste IAS breakpoint en met zo'n Phase Blade maaide ik gewoon keihard door alles heen, helaas was hij niet ethereal, wat toch wel een leuke bonus is voor een indestructible.

Ik heb toen ook een poging gedaan een leuke poison javazon te maken met Bramble, maar dat speelde uiteindelijk toch niet echt fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een bow ama ga ik later wel een doen heb me zinnen gezet op smiter en zeal heb ik punten genoeg voor zag ik.

Grappig is met pala kom ik een groepje monster tegen druk ik shift in sta ik van een afstand te slaan _O-
En dan 9 van de 10 keer pala dood. Maar ik blijf stug volhouden hij (ik) zal het eens leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Davio schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:50:
Mijn favoriete char had ik op vorige ladder.

Dat was zo'n 1pt smiter met Breath of the Dying Phase Blade, Enigma, Herald of Zakarum, Dracul's Grasp, Gore Riders, Highlord's Amu, rest ben ik vergeten.

Iig haalde ik het hoogste IAS breakpoint en met zo'n Phase Blade maaide ik gewoon keihard door alles heen, helaas was hij niet ethereal, wat toch wel een leuke bonus is voor een indestructible.

Ik heb toen ook een poging gedaan een leuke poison javazon te maken met Bramble, maar dat speelde uiteindelijk toch niet echt fijn.
Het enige nadeel is dan weer dat een Phaseblade nooit Eth kan zijn waardoor je veel damage misloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:05:
[...]

Het enige nadeel is dan weer dat een Phaseblade nooit Eth kan zijn waardoor je veel damage misloopt.
Het buggen van de eth damage is wel gefixt overigens :)

Mijn favo build? Kicksin a la Pheno. Daarna de 100% cursemancer (merc kills all) en de shadowwarrior assa. Reviva (summoner) ach, nummer 4, oerdegelijk en veel GoTters die er vorige ladders blij mee waren :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mijn favorietje was denk ik toch wel de berserker barb. Erg degelijk, bijna niet kapot te krijgen en redelijke killing power. Bovendien kun je er na een beetje oefenen onwijs snel cs runs mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Vicarious schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:17:
Mijn favorietje was denk ik toch wel de berserker barb. Erg degelijk, bijna niet kapot te krijgen en redelijke killing power. Bovendien kun je er na een beetje oefenen onwijs snel cs runs mee doen.
met een berserker barb snel?
met een 1 hit kill op elk beest duurt is dat toch nog steeds traag ni?
ps: uw defense is 0, dan is die toch nie zo sterk?

[ Voor 5% gewijzigd door BitchCrew op 13-04-2010 13:32 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.