Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:32:
[...]

met een berserker barb snel?
met een 1 hit kill op elk beest duurt is dat toch nog steeds traag ni?
ps: uw defense is 0, dan is die toch nie zo sterk?
Kijk je niet lam op 0 defense. Ik heb er ook 1 gehad, het boeit echt niet. En ik speelde hardcore. Je gaat niet dood. Je kunt overigens eerst frenzie'en, daarna in beserk over gaan. Icm met increased speed loop je aardig door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
SpoTs schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:05:
[...]

Het enige nadeel is dan weer dat een Phaseblade nooit Eth kan zijn waardoor je veel damage misloopt.
Ah, vandaar dat ik er geen had. :P

Maar geen ander 1-handed zwaard (voor niet-barbs) kan 5 sockets hebben, dus dan kom je toch al snel bij Phase Blade uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Bij CSruns hoef je alleen de bosses van elke seal dood te maken als je puur voor de MF van diablo gaat. Die heb je in 2 klappen neer, en dan teleport je weer verder. Vandaar dat het dus wel snel is :P

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Vicarious schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:51:
Bij CSruns hoef je alleen de bosses van elke seal dood te maken als je puur voor de MF van diablo gaat. Die heb je in 2 klappen neer, en dan teleport je weer verder. Vandaar dat het dus wel snel is :P
Toch lopen er zoveel champions en uniques dat het vaak best loont om te clearen.

En zonder Iron Maiden is het een heel stuk veiliger geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:51:
Een beserker heeft nu jammer genoeg weinig bestaansrecht meer: geen IM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Pheno79 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:01:
[...]

Tis nog steeds een flinke berg unmigitated damage though :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Het valt me op dat niemand als favo char een Hammerdin noemt. Toch stikt het van die saaie chars op Bnet. Speelt iedereen dan echt alleen om te MF-en?
Ik maak nooit een Hammerdin. Speelt oersaai en ik ben "tegen" Enigma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
tollo71 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:25:
Het valt me op dat niemand als favo char een Hammerdin noemt. Toch stikt het van die saaie chars op Bnet. Speelt iedereen dan echt alleen om te MF-en?
Eensch, hammerdin is 1 van de meest domme classes ooit!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dat dus. Wel ooit een hammerdin gemaakt, maar dat was puur vanwege de GoT UT leveling service die we toen deden. Wat een suf character is dat zeg :/

En inderdaad, berserker is nu niet meer de moeite waard om te maken (whirlwind is veel effectiever zonder IM), maar destijds was het wel mijn leukste character. Kick assassin vond ik ook erg leuk, evenals een phoenix strike assassin (alhoewel die niet heel goed is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
Ik zal eerlijk zijn, toen ik stopte in begin 1.09 begonnen er rare dingen te verschijnen, zoals de hammer.

Toen ik terug begon wou ik dit char natuurlijk eens uitproberen (1.12). dit heb ik gedaan en het was idd saai, maar heel sterk. Heb er wel veel plezier mee gehad door te UT'en.

het is een sterk char dat heel in the middle kan staan en maar 1 skill nodig heeft. het zal ook wel een reden hebben waarom alle bots hammers zijn denkik he?

[ Voor 12% gewijzigd door BitchCrew op 13-04-2010 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Pheno79 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:01:
[...]
Maar de whirlwinder is wel terug mogelijk.
Vind ik ook mooi te zien, en dan zijn er ook wat meer barbs weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

BitchCrew schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:57:
[...]

Maar de whirlwinder is wel terug mogelijk.
Vind ik ook mooi te zien, en dan zijn er ook wat meer barbs weer.
Een beetje barb weet gewoon goed met IM om te gaan. Het is maar in 2 area's in het hele spel, en in die area's kun je gewoon berserken (1 pt. daarin), je merc het werk laten doen of eventjes weglopen tot je een andere curse krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in huis twee hammerdin fan's man en zoon. Beide zonder enigma. Ik vind de manier waarop hun spelen niet zo saai. Op de versnelling door de acts heen gaat heel snel. En hij vind de leukste dingen met zijn hammer meer dan ik met assa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:26:
[...]

Hier in huis twee hammerdin fan's man en zoon. Beide zonder enigma. Ik vind de manier waarop hun spelen niet zo saai. Op de versnelling door de acts heen gaat heel snel. En hij vind de leukste dingen met zijn hammer meer dan ik met assa.
Persoonlijk vind ik geen enkele uitdaging met een Hammerdin. Je gebruikt maar 1 attack waartegen niets (nog steeds?) bestand is. Je "Vigorred"/tele-ed met een rotgang door de levels en pal voor een Boss druk je op je LMB tot alles ligt. Gaaaaaap :O
Maar het is de meest bewezen MF-build en over smaak valt niet te twisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn man doet niet aan LMB die klikt maar door , hoevaak ik ook zeg hou je knop ingedrukt werkt net zo goed.. Ik gebruik een wacom pen is veel handiger dan gewone muis.

oja eindbazen smite hij voor de lol op de switch heeft hij een wapen met fana

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
tollo71 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:47:
[...]

Persoonlijk vind ik geen enkele uitdaging met een Hammerdin. Je gebruikt maar 1 attack waartegen niets (nog steeds?) bestand is. Je "Vigorred"/tele-ed met een rotgang door de levels en pal voor een Boss druk je op je LMB tot alles ligt. Gaaaaaap :O
Maar het is de meest bewezen MF-build en over smaak valt niet te twisten.
oa Baal Wave 2? ( die da mr zijn) zen bosses kan je niet killen met je hammer .
:p

wat is een uitdaging?

MF'en is zowiezo geen uitdaging hoor, 105%FCR soso die op 1 min hell meph neerlegt?
MF'en met een Java ( is een 70% FRW min ) en dan lf tot alles er ligt?
MF'en met een WW en links rechts tot alles er ligt?

In MF ligtde uitdaging in het vinden van items, de meeste mf, het snelste, de hoogste levels kunnen runnen

[ Voor 5% gewijzigd door BitchCrew op 13-04-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:02:
Mijn man doet niet aan LMB die klikt maar door , hoevaak ik ook zeg hou je knop ingedrukt werkt net zo goed.. Ik gebruik een wacom pen is veel handiger dan gewone muis.
hehe, herkenbaar, ik gebruik ook nooit mijn shift toets :-)
tot men vinger echt zeer begint te doen van te klikke als een zot :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

BitchCrew schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:03:
[...]

wat is een uitdaging?

MF'en is zowiezo geen uitdaging hoor, 105%FCR soso die op 1 min hell meph neerlegt?
MF'en met een Java ( is een 70% FRW min ) en dan lf tot alles er ligt?
MF'en met een WW en links rechts tot alles er ligt?

In MF ligtde uitdaging in het vinden van items, de meeste mf, het snelste, de hoogste levels kunnen runnen
Zie hier de reden waarom ik zelden MF :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
[...]

wtf? eindelijk werkt die immunity? ik dacht alleen dat de damage erop generft was :O dus dat doet nu helemaal geen damage meer.. prachtig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
[...]

Maak dan een Bot, die is in precies deze zaken onverslaanbaar 8)7

Ik speel LoD vooral voor de lol, niet alleen om het vinden van items. Wellicht is dat ook de reden dat er op HC anders wordt gespeeld. Die spelen wel voor de uitdaging en om de spanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
tollo71 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:17:
[...]

Ik speel LoD vooral voor de lol, niet alleen om het vinden van items. Wellicht is dat ook de reden dat er op HC anders wordt gespeeld. Die spelen wel voor de uitdaging en om de spanning.
FYI ik heb nog geen enkele MF run gedaan op lod deze ladder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
SpoTs schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:13:
[...]
wtf? eindelijk werkt die immunity? ik dacht alleen dat de damage erop generft was :O dus dat doet nu helemaal geen damage meer.. prachtig :D
ik weet da nie zeker, had vorige keer in een baalrun een hamer geholpen omdat hij die wave niet kapot kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
tollo71 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:17:
[...]

Ik speel op SC hetzelfde als op HC, waarom moet dat steeds aangehaalt worden? alsof je op SC niet mee telt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davio schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:50:
Mijn favoriete char had ik op vorige ladder.
Mijn favoriete chars vorige ladder waren sowieso mijn geliefde lightsorc van lvl95, mijn bonenec met :9~ gear en mijn 1pt smiter. Wel had ik een totaal andere, Grief, eth 45@ vortex Exile en zelf een 2pala 10fcr 29str 17@ amu gegambled met mijn goldbarb. Exacte stats en gear is van al mijn chars zijn te vinden op het igot forum.
Wel gehad en ook met plezier mee gespeeld maar geen favo class inderdaad :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
SpoTs schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:27:
[...]

Ik speel op SC hetzelfde als op HC, waarom moet dat steeds aangehaalt worden? alsof je op SC niet mee telt :/
Omdat er sommige HC'ers zijn die in een hokjes principe zitten. Hokje HC, Hokje SC
Ik kan snappen dat er andere zaken meer in de verf worden gezet op HC dan SC.
Maar dat ze dat altijd voor moeten doortrekken voor alle spelers vinnik eerder zielig.
je wordt niet meer nerdy omdat je HC speelt hoor :)

Ik ben allang tevrede met een paar gotters dat dit spel nog spelen en ervaringen kunnen uitwisselen. en elkaar helpen en eroplos lallen.

dus niet aantrekken ;-)

[ Voor 49% gewijzigd door BitchCrew op 13-04-2010 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De hammer kan idd geen magic immunes meer kapot krijg ik moet regelmatig in springen om te helpen daarbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:50:
De hammer kan idd geen magic immunes meer kapot krijg ik moet regelmatig in springen om te helpen daarbij.
En verdiend though :p pre 1.13 kon je ALLES slopen met een hammerdin incl mobs die immune waren voor z'n spelldamage. dat klopte dus niet 8) Gelukkig zijn er niet teveel magic immunes :p

Ach, met een Javazon clear je gelukkig ook lekker veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

SpoTs schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:02:
[...]

En verdiend though :p pre 1.13 kon je ALLES slopen met een hammerdin incl mobs die immune waren voor z'n spelldamage. dat klopte dus niet 8)
Dat was omdat die beesten meestal undead waren, en dan werkte blessed (snap je hem?) hammer weer wel. Die 'feature' is er in 1.13 uitgehaald.

[ Voor 5% gewijzigd door Vicarious op 13-04-2010 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Vicarious schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:09:
[...]

Dat was omdat die beesten meestal undead waren, en dan werkte blessed (snap je hem?) hammer weer wel. Die 'feature' is er in 1.13 uitgehaald.
Ah lol, maar Magic is Magic hoe "blessed" je ook bent :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn man doet 9 k hammer en krijgt ze echt niet om. De gene met magic cold, fire of wat dan gaan nog redeliijk maar de pure magic immune helemaal niet. Het verschilt dus per monster. Het boek in act 3 lower kurast kreeg hij ook niet alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:12:
Mijn man doet 9 k hammer en krijgt ze echt niet om. De gene met magic cold, fire of wat dan gaan nog redeliijk maar de pure magic immune helemaal niet. Het verschilt dus per monster. Het boek in act 3 lower kurast kreeg hij ook niet alleen.
nja ik deed vorige ladder 12-13 k met hammers, en die van act 3 waren de enigste dat ik weet die je NIET kapot kreeg.
cold, fire, lightning zou even makkelijk als al de rest moeten gaan hoor. alleen magic resistant en magic immune zijn een no go voor hammers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel monsters met magic immune met een ander immune erbij dus die gene met 2 soorten immune. Stond er idd een beetje raar.

Hij heeft nog geen torch en anni maar dat komt wel als we verder in het seizioen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:26:
Ik bedoel monsters met magic immune met een ander immune erbij dus die gene met 2 soorten immune. Stond er idd een beetje raar.

Hij heeft nog geen torch en anni maar dat komt wel als we verder in het seizioen zijn.
Torches voor Paladins blijven vreemd genoeg altijd echt duur, terwijl voor Ama of Assa het geen drol waard is, goed voor jou en mij dus hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik had de eerste week al een torch toen moest ik nog lvl 75 worden. Dat is ook de reden dat ik een smiter wil maken om een torch voor man zijn pala te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:29:
[...]

Torches voor Paladins blijven vreemd genoeg altijd echt duur, terwijl voor Ama of Assa het geen drol waard is, goed voor jou en mij dus hehe.
Gewone marktwerking, vraag en aanbod en dus ook heel logisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn verjaardag kan niet meer stuk doe ik run met zoon vind ik een shako, zoon gaat uit spel ik ga nog even naar nila vind ik een JAH *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ik dan maar de eerste zijn:

Hammerdin met Enigma en alles erop en eraan <3 <3 <3. Doen waar je zin in hebt, en nooit bang hoeven te zijn om iets tegen te komen wat je niet aankan. Heerlijk voor MF, Rush, Baal/Diablo games.

Verder ben ik net als Pheno fan van alles wat vooral niet kan. Kicksin, cursemancer, alles met nova und so forth.

ps: gratz met Jah katje, zeer nice find. En ook met je verjaardag natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2010 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:12:
de pure magic immune helemaal niet.
Klopt. HAmmers doen magic damage, dus logisch dat dat niet werkt. VAndaar dat je als Frozen Orb sorc ook de cold immunes niet omkrijgt ;)

De enige reden waarom het vroeger wel soms werkte, is dat als het een undead monstertje was, dat blessed hammer ineens WEL werkte. Aangezien 9 van de 10 magic immunes ook undead waren konden de hammerdins dus echt bijna alles aan. Nu iets minder dus, en krijgen ze moeite bij de tweede wave van Baal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik blijf het mooi vinden hoe ze bijna elke patch de hdin wel aangepakt hebben maar dat het nooit goed is :P
Vorige jaar ergens had ik een zeer mooie site gevonden waarop de changes van de hdin over de verschillende patches te zien was.. kan hem helaas niet meer zo gauw terug vinden :(

Gratz katje met je jah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt allemaal

Man heeft ook hammerdin voor anderen te helpen. Dat gaat toch het best. Hij wil nog een enigma om nog beter te kunnen helpen. Ik spring in waar nodig is en verder hou ik me ver van rushen vandaan.

Ben nogal wat vervelende spelers tegen gekomen in het verleden. En daartegen ik stress veel te veel tijdens helpen. Dat is het me niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helpen kan vaak geen kwaad. Komt er een high level in het spel was ik weer weg, vaak was dat een hulpje van een pk'er, playerkiller. Een berucht koppel is vaak een low level in een "help act whatever" spel, met in town een high level, waarvan de lowlevel zegt dat die weg is, even iets moest doen, of gewoonweg in het spel kwam en niet meer reageerde. 99% kans dat die tijdens jouw hulp opeens in beweging komt....

"Good luck, bye".

Idem als een andere high level later in het spel komt, vaak "a friend" genoemd door de lowlevel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Kwakke laat helemaal niks aan het toeval over. Hij beschermt haast obsessief zijn onbetwiste status als GoT-Rip-King. Gisteren Ancients NM voor hem getackled, samen met Boomblaster. Hierbij vond Kwakke het zinvol om met zijn lvl41 Encher-to-be in de frontlinie mee te doen |:( Dat ging precies 3 seconden goed..... RiP Kwakke.... en weer een kerfje op de RiP-King ladder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebeurd bij ons ook vaak dat er 1 bij inspringt en ons wil killen dan is het nu ook van bye.

Ik heb ook vaak meegemaakt dat iemand perse zijn hf quest wil doen en dat en dat de andere players de rune jatten. En dan kwaad worden. Ik denk dan waarom wil je perse in een volle party je q doen. Zal vast te maken hebben met hogere drop kans, iets anders kan ik met niet bedenken.

Ik spring zelf meestal bij in act 2 hij doet de lair en ik de claw viper. Zo hebben de andere player vaak staf en amu in 1 keer samen. En dat word erg gewaardeerd. Soms blijf ik plakken in de game maar meestal verlaat ik de game weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:05:
Gebeurd bij ons ook vaak dat er 1 bij inspringt en ons wil killen dan is het nu ook van bye.

Ik heb ook vaak meegemaakt dat iemand perse zijn hf quest wil doen en dat en dat de andere players de rune jatten. En dan kwaad worden. Ik denk dan waarom wil je perse in een volle party je q doen. Zal vast te maken hebben met hogere drop kans, iets anders kan ik met niet bedenken.

Ik spring zelf meestal bij in act 2 hij doet de lair en ik de claw viper. Zo hebben de andere player vaak staf en amu in 1 keer samen. En dat word erg gewaardeerd. Soms blijf ik plakken in de game maar meestal verlaat ik de game weer.
Oh, ik ben niet vies van helpen, maar public games is opletten, ook op hardcore. Er zijn zat mensen die doen alsof ze helpen, en dan tijdens een tombrun (lowlevels zijn dan level 10 +) opeens hostile gaan met een tppk. Het zijn vaak pluginusers, dus voor de rest zijn ze dom. De eerste die me op die manier dood maakt moet dus nog geboren worden.

Qua gotrushes hielp ik altijd zonder omkijken mee, dat ging vaak als:
iemand naar andariel, een ander alvast act 2 cleanen (amu, staff, juiste richting summoner, juiste richting duriel). Daarna was het een koud kunstje voor travi/meph en act 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Wij zijn inmiddels behoorlijk bedreven in het rushen als GoT team (RiP = opnieuw beginnen). Dat gaat zeer snel en efficient zodat in veel gevallen de "rushee" van de ene TP naar de andere wordt geroepen. Zeker vorige ladder, toen het lvl-en grotendeels in UT-sessies gebeurde en je als lvl1 in Hell A5 stond.
Er werd destijds zelfs bijgehouden wie van GoT allemaal een zogenaamde "Gater" had. Op deze manier konden meerder lvl1 chars voorbij de Ancients komen door in town te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh ja, die gaters. Hoeveel heb ik daar wel niet aan besteed qua tijd. Maar ja, ik vond het dan ook leuk om public lowrushes te doen. Pk'ers uitdagen en keihard uitlachen als het weer volledig mislukte tijdens trist of tombruns :D O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is nou het leuke van diablo. Het helpen van anderen, ik doe het niet actief maar help waar nodig is. Het helpen werkt het best als je een goed team samen bent dat maakt het zoveel makkelijker, vind het leuk om te lezen dat jullie daar ook zo mee bezig zijn. Er zijn maar heel weinig die echt weten party play nou echt is.

Veel games van man gezien met lowlvl chars die allemaal als een kip zonder kop rond rennen en maar doodgaan. Is wel lachen om naar te kijken.

En lvl 1 char naar hell brengen doen we ook veel. Vooral onze eigen lvl 1 we maken een char die sterk genoeg is om baal te killen en neemt de andere mee + eventueel andere lvl 1 chars

Hc is niks voor mij, mijn enige keer dat ik het heb geprobeerd lag die met lvl 1 al dood. Ik zat de hele tijd van ik mag niet dood gaan in mijn hoofd. En plots zat ik al in cold planes met van die lancers om me heen. |:(
En in sc ga ik zelden dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

:o was je nog maar lvl 1 op de cold plains? Daar moet ik echt mn best voor doen :D Maar HCL is te leren hoor. In het begin ging ik ook om de haverklap dood, nu red ik me meestal redelijk. Wel heb ik op HCL een andere speelstijl en vaak ook een andere keuze van gear/character. Ik bouw dan veel meer safety in (minder punten in STR/DEX, meer in VIT, resists als hoogste prio bij uitzoeken van gear en liefst zorgen voor een lifebooster als BO/Oak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Vicarious schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:00:
:o was je nog maar lvl 1 op de cold plains? Daar moet ik echt mn best voor doen :D Maar HCL is te leren hoor. In het begin ging ik ook om de haverklap dood, nu red ik me meestal redelijk. Wel heb ik op HCL een andere speelstijl en vaak ook een andere keuze van gear/character. Ik bouw dan veel meer safety in (minder punten in STR/DEX, meer in VIT, resists als hoogste prio bij uitzoeken van gear en liefst zorgen voor een lifebooster als BO/Oak
Dit is mijn standaard build of ik nou SC of HC speel :)

In mijn tijd dat ik HC heb gespeeld, heb ik gewoon geleerd dat het leuker is om dit ook op SC te doen. Ik heb altijd maxblock op AL mijn chars, en probeer zoveel mogelijk in VIT te pompen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja op lvl 1 maar ik loop eerst door naar de wp en loop in blood moor alle monsters voorbij. In sc ben op lvl 2/3 bij blood raven. ik had mijn speel stijl niet aangepast om dat ik sc zo nooit dood ga. Maar ik was met mijn hoofd er niet bij veel te bang om dood te gaan en dan ga je juist dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Vicarious schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:00:
..... Maar HCL is te leren hoor. In het begin ging ik ook om de haverklap dood, nu red ik me meestal redelijk. Wel heb ik op HCL een andere speelstijl en vaak ook een andere keuze van gear/character. Ik bouw dan veel meer safety in (minder punten in STR/DEX, meer in VIT, resists als hoogste prio bij uitzoeken van gear en liefst zorgen voor een lifebooster als BO/Oak
De eerste paar keer dat je mee ging met de GoT-HCL kern was zeer vermakelijk O+ "Vic, wel even wachten met door de TP komen totdat we "s" typen". "Wat, huh??". "Vics deeds will be remembered"...
Of die keer dat ie al zijn dure hammergear vast gekocht had en op zijn lvl1 char had gezet die mee een UT-lvl-sessie in ging die gruwelijk de soep in ging....

@Spots: omdat jij HC hebt gespeeld, speel je nu in SC nog zo. Zo ik ook doen. ALs je nooit HC hebt gespeeld en je gaat "vers" mee zal dat best even anders zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door tollo71 op 14-04-2010 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

tollo71 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:30:
[...]

De eerste paar keer dat je mee ging met de GoT-HCL kern was zeer vermakelijk O+ "Vic, wel even wachten met door de TP komen totdat we "s" typen". "Wat, huh??". "Vics deeds will be remembered"...
Of die keer dat ie al zijn dure hammergear vast gekocht had en op zijn lvl1 char had gezet die mee een UT-lvl-sessie in ging die gruwelijk de soep in ging....

@Spots: omdat jij HC hebt gespeeld, speel je nu in SC nog zo. Zo ik ook doen. ALs je nooit HC hebt gespeeld en je gaat "vers" mee zal dat best even anders zijn.
Je bent in de war met Vraatjuh. Beide acties was ik niet bij betrokken. Sowieso heb ik nog nooit gear gekocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

SpoTs schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:29:
[...]

Dit is mijn standaard build of ik nou SC of HC speel :)

In mijn tijd dat ik HC heb gespeeld, heb ik gewoon geleerd dat het leuker is om dit ook op SC te doen. Ik heb altijd maxblock op AL mijn chars, en probeer zoveel mogelijk in VIT te pompen.
Ik heb op HCL vrijwel nooit maxblock, maar dat komt omdat ik toch geen fatsoenlijk shield kan vinden daar (ik speel altijd untwinked op HCL). Max block halen met een 50% blockshieldje is bijna niet te doen. En ja, HCL spelen heeft ook mijn speelstijl op SCL veranderd, da's zeker waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Vicarious schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:41:
[...]

Je bent in de war met Vraatjuh. Beide acties was ik niet bij betrokken. Sowieso heb ik nog nooit gear gekocht :D
Ah, excusses... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Vicarious schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:44:
[...]

Ik heb op HCL vrijwel nooit maxblock, maar dat komt omdat ik toch geen fatsoenlijk shield kan vinden daar (ik speel altijd untwinked op HCL). Max block halen met een 50% blockshieldje is bijna niet te doen. En ja, HCL spelen heeft ook mijn speelstijl op SCL veranderd, da's zeker waar.
- Whitstan's Guard is toch niet al te moeilijk te vinden? Die heeft 75%. Maar ja, dat is ook het enige dat dat schildje heeft, heeft geen resists namelijk.
- Moser's heeft rond de 60% block, 25 res all en 2 open sockets (voor 2 um bijvoorbeeld, of 2 pDiamond).
- Je kunt kijken of je Sanctuary ergens in kunt maken (Ko-Ko-Mal) voor 20% extra block en 50-70 res all.

Trouwens, ik zat bij die Runewords te kijken en zag Voice of Reason staan voor 4sock maces met de volgende stats:
15% Chance To Cast Level 13 Frozen Orb On Striking
18% Chance To Cast Level 20 Ice Blast On Striking
+50 To Attack Rating
+220-350% Damage To Demons
+355-375% Damage To Undead (varies)
+50 To Attack Rating Against Undead
Adds 100-220 Cold Damage
-24% To Enemy Cold Resistance
+10 To Dexterity
Cannot Be Frozen
75% Extra Gold From Monsters
+1 To Light Radius

Misschien een leuk wapen voor een Holy Freeze-adin? Heeft iemand dit wel eens gebruikt?

Daarbij zal ik de vraag uitbreiden: Welke gekke runewords heb je wel eens geprobeerd en wat waren je ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Vicarious schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:44:
[...]

Er zijn een paar schildjes waarmee het ERG makkelijk is om max block te halen. Resist's zijn dan weer een ander verhaal.

De goedkoopste naar de duurste:

1. Whitstans + socket met Perfect Diamond
2. Mosers met Eld Eld +14% block
3. Gerke's Sanctuary ( VEEL block en VEEL resist)
4. Stormshield (VEEL block, sneller blocken en Damage reduction + resistances)

Hiermee is het altijd mogelijk om max block te halen zonder probs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Allemaal shields die ik untwinked op HCL nog nooit gevonden heb. Zeker Stormshield wordt een lastig verhaal.

@Davio: dat runeword op een pally werkt eigenlijk alleen als je conviction icm zeal gebruikt, anders krijg je cold immunes nooit dood. Met een hoge conviction en 5 hits met zeal is het een build die volgens mij wel goed werkt (al is Rift natuurlijk wel beter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Allemaal leuk en aardig die goed te vinden shields maar dat gaat echt niet zomaar in een untwinked party ;)
Als je normaal zou spelen en met een sorc begint heb je die shields zo gevonden dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• telius
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-07 23:28
die Voice of Reason lijkt me leuker voor een holy fire of shockadin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

telius schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:28:
die Voice of Reason lijkt me leuker voor een holy fire of shockadin :)
Niet echt. Zonder conviction stelt die lvl 12 orb echt geen hol voor namelijk op hell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Vicarious schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:37:
[...]

Niet echt. Zonder conviction stelt die lvl 12 orb echt geen hol voor namelijk op hell.
Ik had vorige ladder een Riftassin rondlopen waarmee Hell zeer goed te doen was. De kracht is dat Rift op een kicker zo vaak triggered dat er 3-4 Orbs tegelijk rondvliegen. Verder had ze ook een heel groot "wassda??" effect 8)

Verder had ik ook een Conviction-zealer met VoR Phaseblade. Enorm sterk, heel veilig en uiterst betaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:21:
Als je normaal zou spelen en met een sorc begint heb je die shields zo gevonden dat wel.
:/ :| :'( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

tollo71 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:54:
[...]

Ik had vorige ladder een Riftassin rondlopen waarmee Hell zeer goed te doen was. De kracht is dat Rift op een kicker zo vaak triggered dat er 3-4 Orbs tegelijk rondvliegen. Verder had ze ook een heel groot "wassda??" effect 8)

Verder had ik ook een Conviction-zealer met VoR Phaseblade. Enorm sterk, heel veilig en uiterst betaalbaar.
Rift heeft een hoger lvl orb (16 uit mn hoofd?) en met een kick-assassin triggert het volgens mij sneller dan dan met een zeal paladin (sowieso al meer hits per kick). Ik denk dat je met alleen zeal en voice of reason niet genoeg dmg doet in hell.

edit: even nagezocht. VoR heeft lvl 13 Frozen orb (15% kans), rift lvl 21 (16% kans). Bovendien is VoR on striking (dus bij een hit), en rift on attack.

[ Voor 9% gewijzigd door Vicarious op 14-04-2010 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er iemand inloggen @ scl en even in got // got gaan?
Weer temp ban :( en ligt wat spul op de grond.

*edit* done, thanks kyo!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is max block zo belangrijk? Ik let er nooit op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:06:
dat is niet altijd belangrijk.
zoals max resistance ook niet altijd belangrijk is.

het zijn keuzes dat je maakt. een verhouding in Life/Mana | Damage Reduce/Max Block | Resistance/Absorb | FCR/IAS | FHR/FBR enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Het is in die zin belangrijk dat mijn Javazon niet doodgaat @ baal hell, en ik daar regelmatig mensen zie failen op Lister the Tormentor :P

Het zorgt er gewoon voor dat je niet bij 2 hits je potions dropt. Maar dat je gewoon lekker blocked.
Daarnaast is het een Pre op HC :p

[ Voor 4% gewijzigd door Dakreal op 14-04-2010 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik let vooral op de resistance en life. Verder eigenlijk niet over nagedacht.

Ok ik snap het nou een beetje Diablo is een stuk lastiger dan ik dacht, ik speelde maar gewoon en dat was het. Maar ik hoor hier soms dingen wat waarvan ik denk is dat ook belangrijk .

Is een javazon goed te doen op hell? Ik dacht dat een java niet kon uitrichten in hell ivm lignting immune.
Want dat was voor assa mijn eerste gedachte om te gaan doen. Maar durfde niet omdat ik veel solo speel

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:35:
Ik let vooral op de resistance en life. Verder eigenlijk niet over nagedacht.
Mijn verdeling is altijd:

str voor gear, dexterity ~ 200 op lvl 95 voor max block, rest in vitality.

Resistances kun je halen met charms/sockets e.d. Meeste goeie blockshields zoals ik hierboven had genoemd kun je ook prima gebruiken om je resist op te krikken.

Daarnaast doet een Viperskin + Um ~45-50% het ook altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn gear is altijd full assa set. Ben dus heel saai zo te lezen :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:54:
dat hoeft niet persé je kunt ook Stormshield erbij aantrekken. Aangezien de assa-set geen shield heeft :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:54:
Die assa set is als trapper overigens lang niet de beste gearkeuze. Als martial arts assassin (dus die skills met die charges) is die set best goed, maar je kunt veel meer +skills halen met andere gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij een assa kan het handig zijn, maar die heeft een veel betere block: clawblocking (skill). Die kan namelijk alles blocken. Nadeel: je moet wel dual claw gaan :)
Vicarious schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:00:
[...]

Die assa set is als trapper overigens lang niet de beste gearkeuze. Als martial arts assassin (dus die skills met die charges) is die set best goed, maar je kunt veel meer +skills halen met andere gear.
Ik vind het een ***set, ook als MA (en he, do I know Martial arts assas). Het enige goede zijn de boots, qua damage en resistance.

[ Voor 40% gewijzigd door Pheno79 op 14-04-2010 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
BitchCrew schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:11:
[...]

dat is niet altijd belangrijk.
zoals max resistance ook niet altijd belangrijk is.

het zijn keuzes dat je maakt. een verhouding in Life/Mana | Damage Reduce/Max Block | Resistance/Absorb | FCR/IAS | FHR/FBR enz.
Ja, zoals in elke RPG zijn er tientallen stats die je al dan niet belangrijk vindt en waarbij vooral je eigen speelstijl de doorslag geeft.

Zo kun je ervoor kiezen om 99238932 dmg te doen, maar te sterven als je één hit krijgt van een fallen in Act 1 normal Cold Plains.

Andersom kun je voor insane def gaan met Max block, resists allemaal op 95% en dan vervolgens 3 uur over het killen van diezelfde fallen doen.

Het gaat er allemaal om de juiste afweging te maken waardoor je zelf het lekkerst speelt.

Sowieso kun je op SC meer voor dmg kiezen, omdat doodgaan niet zo erg is als op HC, waarbij je echt zoveel mogelijk vitality, block en resists nodig hebt.

Je moet bij sommige stats ook rekening houden met breakpoints, dat zijn bepaalde procenten (IAS, FCR, ...) waarbij de animatie van jouw poppetje sneller gaat dan bij de vorige breakpoint.

Voorbeeld:
Een sorceress heeft de volgende Faster Cast Rate breakpoints: 9%, 20%, 37%, 63%, 105% & 200%.
Met 0FCR duurt de animatie van het casten 13 frames, met 200FCR duurt het maar 7 frames.
Diablo 2 loopt op 25 frames per seconde, dus het is ongeveer 0,5s vs 0,3s.

Belangrijk is het om op te merken dat het geen zin heeft om voor meer dan 200FCR te gaan, want sneller kan het toch niet. Ook heeft het geen zin om van bijvoorbeeld 105 naar 110 te gaan, omdat je de volgende breakpoint nog niet haalt.

Dus meer is niet altijd beter met breakpoints, zeker als het ten koste gaat van een andere stat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al jaren een full set en heb 12k traps ermee gehaald. En ik vind de set er full mooi uit zien dat speelt ook mee in keuze. Ik doe nu krab aan 7 k met bartuc aan de andere kant

Wat kan je anders beter bij een trapper aan trekken?

MA vind ik niks veel te veel knoppen werk en dat kan ik niet volhouden met twee handen in spalkjes. (met alleen middel en wijsvinger en duim tot beschikking)
Ben heel beperkt met char keuze om handicap. Met mijn trapper hoef ik weinig knoppen werk te doen.

Davio

Bedankt voor je duidelijke uitleg heb het gelijk man laten lezen, die vroeg zich daardoor af hoe het komt dat hij met hammer op vigor sneller killt als met concentration.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno79 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:01:
[...]

Bij een assa kan het handig zijn, maar die heeft een veel betere block: clawblocking (skill). Die kan namelijk alles blocken. Nadeel: je moet wel dual claw gaan :)

[...]

Ik vind het een ***set, ook als MA (en he, do I know Martial arts assas). Het enige goede zijn de boots, qua damage en resistance.
De resists van de set zijn uitstekend, je krijgt een aantal +skills (vooral shadow disciplines, aka weapon block en shadow master etc.), flink wat life en mana leech, behoorlijke attack speed, ignore target defense (wapen) en 30%!!!!! damage reduction! Als je als tweede claw jade talon of bartuc neemt vind ik het helemaal geen slechte set voor een MA assa. Denk dat ik het dus met je oneens ben :D

edit: ohja, en de armor kan 3 sockets hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:20:
[...]

De resists van de set zijn uitstekend, je krijgt een aantal +skills (vooral shadow disciplines, aka weapon block en shadow master etc.), flink wat life en mana leech, behoorlijke attack speed, ignore target defense (wapen) en 30%!!!!! damage reduction! Als je als tweede claw jade talon of bartuc neemt vind ik het helemaal geen slechte set voor een MA assa. Denk dat ik het dus met je oneens ben :D

edit: ohja, en de armor kan 3 sockets hebben
Dank je voel me gelijk niet saai meer d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:44:
[...]

Dank je voel me gelijk niet saai meer d:)b
Mooizo, al gebruik je hem naar mijn mening wel voor de verkeerde build assassin. Zoals ik al zei kun je voor een lightning trap assassin beter niet voor die set gaan maar voor losse uniques en runewords. En dat hoeft helemaal niet superduur te zijn. Met een spirit wapen + spirit shield + skin of vipermagi armor (evt. upgraden voor meer defense) + shako zit je al op +7 skills terwijl je er van die set maar 3 krijgt. Dat scheelt echt een flinke berg damage. Bovendien krijg je van het spirit shield heel veel faster hit recovery en nog meer voordeeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Vicarious schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:50:
[...]

Mooizo, al gebruik je hem naar mijn mening wel voor de verkeerde build assassin. Zoals ik al zei kun je voor een lightning trap assassin beter niet voor die set gaan maar voor losse uniques en runewords. En dat hoeft helemaal niet superduur te zijn. Met een spirit wapen + spirit shield + skin of vipermagi armor (evt. upgraden voor meer defense) + shako zit je al op +7 skills terwijl je er van die set maar 3 krijgt. Dat scheelt echt een flinke berg damage. Bovendien krijg je van het spirit shield heel veel faster hit recovery en nog meer voordeeltjes.
Ik weet niet meer hoe het zat met Traps casten, maar ging dat niet op je weaponspeed?

een mooie setup kwa gear zou dan zijn:

Bartucs +2
Shako +2
Viperskin +1
Arach +1
Bulkathos +1
SOJ +1
Stormshield
Mara's +2
volgens mij heb je nog Assa boots die wel nice zijn, maar Travelers werkt erg goed voor je claw camage (dacht 25-35 damage erbij of 25-50 ).

Gloves kun je dan Ias gloves nemen met Res, of Draculs.

Zit je al op +10 alleen van je gear, dan kan je eventueel nog trap skillers aanschaffen/zoeken.

[ Voor 4% gewijzigd door Dakreal op 14-04-2010 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al jaren geen D2 meer gespeeld, maar dat was toch +2 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:59:
[...]

ik heb al jaren geen D2 meer gespeeld, maar dat was toch +2 :?
yep, typotje ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als belt heb ik thunder god,
Voor de rest kan ik best eens wat uit testen heb de meeste dingen heb ik wel
op soj mara en bk na .

Heb wel serah's hymn amu

Ga mijn zoon zo eens vragen of die wil helpen ombouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Als je geen mara's hebt en een seraphs hymn gaat gebruiken kun je ook ipv bartuc als wapen een jade talon nemen. Die geeft +50 resists, en als je die set uitdoet ga je wel wat verliezen. Met Jade Talon verlies je echter wel 2 trapskills, kost je dus damage. Kun je weer goedmaken door een spirit shield te nemen in plaats van een stormshield. Ik vind max block voor een trap assa meestal niet zo hard nodig.

edit: en spots, traps leggen hangt inderdaad van weapon speed af. Echter is de trap speed vooral belangrijk in pvp, in pvm ben ik er nog nooit door in de problemen gekomen.

[ Voor 54% gewijzigd door Vicarious op 14-04-2010 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:08:
Als belt heb ik thunder god,
Voor de rest kan ik best eens wat uit testen heb de meeste dingen heb ik wel
op soj mara en bk na .

Heb wel serah's hymn amu

Ga mijn zoon zo eens vragen of die wil helpen ombouwen.
Seraphim's Hymm is +2 to all idd met nog wat andere "grappige" dingetjes. dus die werkt ook prima.

Ik kies zelf meestal voor mara's voor de resist die erop zit.
Thundergods is ook een goede optie, geeft wat meer str wat helpt voor Stormshield en ook nog eens 20 vit wat uit m'n hoofd 60 hp is voor een assa. Tevens geeft hij lightning absorb wat ERG helpt bij die vieze Lightning beestjes @ baal Hell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb damage verschil van

lightning 7166 naar 7527
death 2570 naar 2686

Is niet echt veel

Resi's van alles 75 behalve lightning 85 naar fire 41 cold 56 lightning is nog 85 en poison 31

gear is nu
viper
twee spirits
shako
highlord amu (kon de serah's niet zo snel vinden)
thunder god
draculs
boots van set

En ze ziet er helemaal niet uit als assa is erg wennen hoor.

Ga nu testen of het fijner speelt zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:22:
Ik heb damage verschil van

lightning 7166 naar 7527
death 2570 naar 2686

Is niet echt veel

Resi's van alles 75 behalve lightning 85 naar fire 41 cold 56 lightning is nog 85 en poison 31

gear is nu
viper
twee spirits
shako
highlord amu (kon de serah's niet zo snel vinden)
thunder god
draculs
boots van set

En ze ziet er helemaal niet uit als assa is erg wennen hoor.

Ga nu testen of het fijner speelt zo
Speel je trouwens op SC of HC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik scl

Nou ik weet het niet.

Ze is lekker snel killt snel. Life tap is ideaal.
Maar het voelt zo niet assa. Bij nila run bijna 3 dood
merc wel tig keer dood.
Heel leuk is dat ik 200 meer leven heb en bijna 300 meer mana :D

Ik zit erg te twijfelen, ook omdat mijn man zegt doe je set weer aan dat is veel meer jij
dit ben jij niet.
O man wat is dit lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
SpoTs schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:26:
[...]
Speel je trouwens op SC of HC?
Als je het iets volgt dan wist je dat ze SC speelt, samen met haar man en zoon.

;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:48:
Ik zit erg te twijfelen, ook omdat mijn man zegt doe je set weer aan dat is veel meer jij
dit ben jij niet.
O man wat is dit lastig.
je bent wie je bent vanbinne :p

<^_^>

een assa is mooiste met een circlet vind ik.

[ Voor 7% gewijzigd door BitchCrew op 14-04-2010 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
BitchCrew schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:49:
[...]

Als je het iets volgt dan wist je dat ze SC speelt, samen met haar man en zoon.

;-)
Ik lees tussen de werkzaamheden door, ik weet wel dat ze met de hele familie speelt, en dat ze haar kinderen met veel discipline opvoedt :P
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:48:
Ik scl

Nou ik weet het niet.

Ze is lekker snel killt snel. Life tap is ideaal.
Maar het voelt zo niet assa. Bij nila run bijna 3 dood
merc wel tig keer dood.
Heel leuk is dat ik 200 meer leven heb en bijna 300 meer mana :D

dit ben jij niet.
O man wat is dit lastig.
Wat is het voornaamste verschil dan dat je nu vaker dood zou gaan?

[ Voor 44% gewijzigd door Dakreal op 14-04-2010 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Resists. Waarom dr merc vaker dood gaat is mij echter weer een raadsel.

Maargoed: vooralsnog mis je met deze items nog een skill van je amulet (scheelt je weer een paarhonderd dmg) en kun je qua armor (chains of honor) en qua wapen (bartuc) nog vooruit. In potentie is dit dus beter, maar zolang je nog niet alle gear hebt is die natalya set voorlopig nog wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel assa al zo lang dat ik een beetje "vergroeit" ben met deze build, in die zin dat dit totaal niet bij mijn manier van spelen past. Ik vlieg er midden in en gooi dan traps, merc en shadow doen de rest. Met deze gear lukt het echt niet. En ja tijdens spelen kan ik wegkruipen in assa. Maar ik ben buiten het spelen gewoon mezelf en zit er niks van een assa in mij.

Heb mijn verschil van block eens bekeken ik had met set 54 % chance op block nu 36%
leven vliegt naar beneden, dus ja ik denk dat het grooste verschil is dat ik vaker dood met assa ga. En dat vind ik helemaal niet leuk.

ben idd met 3 zoon's en man aan het spelen.

Ga nu wielrennen kijken en met man over voor en tegens hebben misschien dat ik nog het een en ander kan aanpassen.

Bedankt voor het meedenken en de tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:22:
Ik speel assa al zo lang dat ik een beetje "vergroeit" ben met deze build, in die zin dat dit totaal niet bij mijn manier van spelen past. Ik vlieg er midden in en gooi dan traps, merc en shadow doen de rest. Met deze gear lukt het echt niet. En ja tijdens spelen kan ik wegkruipen in assa. Maar ik ben buiten het spelen gewoon mezelf en zit er niks van een assa in mij.

Heb mijn verschil van block eens bekeken ik had met set 54 % chance op block nu 36%
leven vliegt naar beneden, dus ja ik denk dat het grooste verschil is dat ik vaker dood met assa ga. En dat vind ik helemaal niet leuk.

ben idd met 3 zoon's en man aan het spelen.

Ga nu wielrennen kijken en met man over voor en tegens hebben misschien dat ik nog het een en ander kan aanpassen.

Bedankt voor het meedenken en de tips
Aah dan zie ik het probleem al :) een gigantisch block gat :P komt waarschijnlijk doordat er een sloot dex op die set zit. Je kunt je stats aanpassen waardoor je 75% block hebt, dat zou ontzettend moeten schelen.

Maar goed, zoals al gemeld :) je moet spelen zoals jij het leuk vind. En als het goed werkte met Natalya's set, waarom zou je het dan aanpassen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben het er over gehad en ik weet wat ik ga doen deze laat ik zo als het is en ik maak een andere voor een andere gear.
Dan kan ik die stats daar op afstemmen dan moet het goed komen denk ik.

Ik ging en 40 dex op achteruit. 20 van set en 20 van bartuc
eigenlijk 38 twee zitten er in shako

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Maar waarom heb je die bartuc dan weggedaan in ruil voor een spirit zwaardje? Bartuc is veel beter als wapen.
Verder: je kunt tegenwoordig bij Akara respeccen, ofwel je statpoints en skillpoints helemaal resetten en opnieuw indelen. Dan hoef je hem niet helemaal opnieuw te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tollo71 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:30:
[...]

Ben je me nu een beetje voor gek aan het zetten Tollo? Jullie kunnen geen normale UT opzetten, en dan ben ik dus maar ineens 1500fg kwijt :').

Binnenkort iig weer een solo project @ hc met iets vreemds. Moet nog even kijken wat het gaat worden, maar er valt vast wel weer iets geks te verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:40:
Maar waarom heb je die bartuc dan weggedaan in ruil voor een spirit zwaardje? Bartuc is veel beter als wapen.
Verder: je kunt tegenwoordig bij Akara respeccen, ofwel je statpoints en skillpoints helemaal resetten en opnieuw indelen. Dan hoef je hem niet helemaal opnieuw te bouwen.
Traps hebben ias nodig, dus een spirit is inderdaad alleen leuk voor de +2, die Bartuc ook geeft.
Dat betreft is bartuc voor een trapsin ook niet zo super :) Beter is shoppen bij anya voor een ias, +2 of +3 trap claw met daarover nog +2 of +3 lightning traps, maar die zijn zeer schaars (en tyfusduur of d2jsp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Wat is de makkelijkste sorcerer om normal mee te gaan rushen? Ik kon het niet laten en heb toch het spel maar weer geïnstalleerd.

Is er trouwens nog een simpele manier om een dubbele client te hebben draaien? Of moet ik hier echt mijn laptop voor pakken.

[ Voor 33% gewijzigd door dommerick op 14-04-2010 18:00 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En 2 natalya's claw dan dan heb je 80 ias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ik heb nog een aantal dingen die ik wil traden, maar ik weet niet echt wat het waard is (en of het überhaupt iets waard is). Als er mensen zijn die iets van de volgende dingen willen traden hoor ik dat graag, is allemaal op SCL LOD.
  • assa trap skiller +7life
  • 2x wizardspike
  • skullder's ire 186% ed
  • chromatic ire 21% max life 38 all res
  • rare ring 114ar 20str 12dex damage red 1
  • rare ring 66ar 5% life stolen 4% mana stolen 38life 8lightres 27poisonres
  • marrowwalk 2skeleton mast 170%ed 17str
  • black hades 144%ed 39% damage to demons 213ar to demons
  • aldur boots 43def 48fireres
  • goblin toe 50% ed
  • sandstorm trek 152% ed 10str 13vit 56poisonres
  • rising sun lvl15 meteor