Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
Men zmiter is eigenlijk zo goed als af door dit lange weekend. (juist nog shield en armor maken heb runes )

lvl 82 atm met:
Heavens light (thx kyo)
runes voor sanc shield
runes voor duress armor
gores
2* ravens
Higlords
Draculs
Lifetap wand ( thx jurr )
Kira's 68 ummed
Thundergods Vigor. (vervangen door draculs)

Doel is Diaclone ( 1 gedaan al voor jurr)
Ancients ( altijd kak deze te doel, al stuk of 10 gedaan om mensen te helpen)
Ubers.
HF quests. (al veel gedaan ook ondertussen )

Alleen de zeal gaat nie zo lekker met grote mobs die pijn doen. ( cs clearen no problem, seals soms wel)

Ik heb nog liggen van stuffs:
Storm shield ummed
Guardians angel ( 2*)
Gaze (2*)

Ik dacht een java te maken, puur voor cows.
Nu is een java bij mij weer lang geleden ( 1.08).

Wat heeft deze nodig ( let op: enkel cows hell)
Gaze, Storm (um), thundergods vigor. manhald.

Zal dus lf als skills gaan doen.

Wat (cheap) stuff is hiervoor goed?
een might merc met gaze, guardians angel, kelpie goed genoeg?

Gaze als headgear
Gladiators bane
Laying of hands
Higlords (crescent moon voor mana leech)
raven manhald
Titans
wavesilk ( ofzo iets, die met die geweldige mana boot)

voor max block gaan met die storm
lvl 85 is target ( voor glad bane)

graag beetje help :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Voor een "Koeienslaghter" zou ik persoonlijk niet kiezen voor Stormshield. Een Java-Bosskiller staat oog-in-oog, toe-to-toe met de Bosses en daar is Storm (en block) belangrijk.

Bij cows: Pierce!!!! En dat pleit voor Razortail. Ik zou veel FRW aanraden zodat het "herden" goed en snel gaat. Dan een hele grote groep koeien wakker maken en verzamelen, LF erin en BAM, alles neer.

En verder: geen A2-merc. Tot je Infinity kunt betalen. Die verstoort altijd het "herden". Bijkomend voordeel is dat de King blijft leven.

[ Voor 14% gewijzigd door tollo71 op 06-04-2010 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Mijn javazon heeft de volgende gear:

Harlequins Crest
Highlords
Stormshield
Eth Titans
Wartravelers
Tgods
Manald/Raven
gloves met +3 to jav skills
en Skullders voor koetjes (viper voor baalz)

Ik heb wel een act 2 merc, maar die ligt nogal snel (zelfs met een Gaze 20% en shaft).

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
nja een shako is redelijk duur, dus ik ga het met een gaze moeten stellen voorlopig.

is het een beetje doenbaar zonder al +skills en non eth titans?
Zal het eens proberen met de dingen die je opnoemt.

[ Voor 7% gewijzigd door BitchCrew op 06-04-2010 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
BitchCrew schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 12:51:
nja een shako is redelijk duur, dus ik ga het met een gaze moeten stellen voorlopig.

is het een beetje doenbaar zonder al +skills en non eth titans?
Zal het eens proberen met de dingen die je opnoemt.
NM is sowieso een eitje, koetjes op hell is wel iets lastiger. die hebben een hoop lightres sinds 1.10.

Wat je kunt proberen is NM koetjes te farmen, daar droppen veel skillers en andere charms waardoor je sterker wordt.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Als je in je eentje die runs doet (ik neem aan van wel als je wilt MF-en) liggen die koetjes op hell ook zo hoor met een maxed lightning fury. Kan zijn dat je er meer moet gooien, maar als je voldoende pierce hebt valt dat ook wel mee.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Budget Java-helm --> Valkyrie Wing: +2 skills, FRW en mana after kill. Ik zou zeker niet kiezen voor Stormshield en TG. Mijn keuze: Lidless\Mosers\Whistans en uiteraard Razortail belt, 100% Pierce = must in Cows.

Titans: onbelangrijk. Mana(leech) kan veel makkelijker met mana/kill. Als je een beetje kan "herden"gooi je met 1 speer makkelijk tientallen Cows dood. Met
Valkyrie Wing en Lidless Wall krijg je daar 10 mana/kill voor terug.

Merc: Geen. Als je er persee 1 wilt: of een A2 met Infinity (zeer onwaarschijnlijk nu), of een A1 Cold met Harmony (Vigor FTW!). Rensnelheid is gruwelijk belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Titans is natuurlijk niet onbelangrijk. Die geeft java skills (dus ook pierce!) en een hele zooi extra skills voor je lightning fury. Blijft gewoon de beste speer, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Vicarious schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 13:28:
Titans is natuurlijk niet onbelangrijk. Die geeft java skills (dus ook pierce!) en een hele zooi extra skills voor je lightning fury. Blijft gewoon de beste speer, klaar.
Jep, maar ik denk dat hij de stats bedoeld, die zijn alleen relevant voor jab/light immunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
SpoTs schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:06:
[...]

Jep, maar ik denk dat hij de stats bedoeld, die zijn alleen relevant voor jab/light immunes.
Uiteraard. Titans = must. Maar stats en wel/niet eth. zijn (vrijwel) onbelangrijk in een (semi)budget Cows-build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
@Iedereen over SC vs HC:

Het klopt wel dat ik weinig plezier meer beleef aan SC. Het is gewoon een kwestie van snel grushen naar Hell, dan levelen tot je een ons weegt in baal-bot-games en vervolgens 13293849 mf-runs tot je wat leuks hebt.

En als je eenmaal genoeg verzameld hebt om al je chars te voorzien van uber-1337 gear, kun je een beetje normaal gaan spelen. Maar dan heb je er al zoveel tijd inzitten dat je toch geen zin meer hebt om al die achtergebleven chars te levelen.

Ik denk dat ik binnenkort de overstap naar HC zal maken, helaas is maandagavond een avond dat ik niet vaak kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Er is een hele lijst GoT-ers die HC-only spelen, dus ook buiten de Untwinked Party.
Als je ooit de overstap naar de "Dark Side" maakt, keer je nooit meer terug >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Wel voor een groot stuk ligt dat aan jezelf. Jij doet tenslotte de rush en het lvl met bots. en het mf'en tot je uber gear hebt.

Het enige deel waar ik u in kan vinden SC HC is wss dat de players meer samenspeler terwijl op sc meer ieder voor zich ligt te runnen.

Persoonlijk ben ik altijd te vinden voor samen area's te clearen.

Op classic hebbik Normal en Nm volledig zelf gedaan untwinked met een nerco.
Op classic hebbik Normal volledig zelf gedaan met een zealer en dan me gerushed naar hell, convert gedaan.
Maar dan heb ik daar in NM liggen levelen ( zelf, door cs op men eentje te clearen).
vanaf 58 hebbik al wel wat publics gedaan. daarna een baalbot tot 80 gevolgd.

Dan wat cheaper gear gekocht en vooral area's liggen clearen op men eentje weer. (vooral cs)

Persoonlijk ben ik niet zo voor uren te liggen mf'en.
Ik ben eerder een party player die graag area's clear en cows doet, cs runs en baalruns private.

en meestal tegen mijn char af is stop ik ermee en begin ik een ander.
sommige chars behoud ik van hun spullen omdat ze nuttig zijn.
sorcs, pala, enz.

[ Voor 6% gewijzigd door BitchCrew op 06-04-2010 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davio schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:57:
@Iedereen over SC vs HC:

Het klopt wel dat ik weinig plezier meer beleef aan SC. Het is gewoon een kwestie van snel grushen naar Hell, dan levelen tot je een ons weegt in baal-bot-games en vervolgens 13293849 mf-runs tot je wat leuks hebt.

En als je eenmaal genoeg verzameld hebt om al je chars te voorzien van uber-1337 gear, kun je een beetje normaal gaan spelen. Maar dan heb je er al zoveel tijd inzitten dat je toch geen zin meer hebt om al die achtergebleven chars te levelen.

Ik denk dat ik binnenkort de overstap naar HC zal maken, helaas is maandagavond een avond dat ik niet vaak kan.
De kracht van jsp, je kunt makkelijker traden met Diablo 2 en dus ook sneller items verkopen en kopen :)
Heeft voor mij het spel wel een stuk leuker gemaakt moet ik zeggen maar ik vind traden dan ook wel erg leuk om te doen. Daarbij, als je veel met anderen (bijv. tweakers) samen speelt en je laat zien in channel op got. dan heb je ook al snel gear bij elkaar van anderen :)
Zo heb ik ook al wat spul weggegeven, niet super spectaculair maar wel bruikbaar (tals mask x2, magefist, nagel 25 ( voor vic als die wilt ;), heavens light).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
psychoclown schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:24:
[...]

De kracht van jsp, je kunt makkelijker traden met Diablo 2 en dus ook sneller items verkopen en kopen :)
Heeft voor mij het spel wel een stuk leuker gemaakt moet ik zeggen maar ik vind traden dan ook wel erg leuk om te doen. Daarbij, als je veel met anderen (bijv. tweakers) samen speelt en je laat zien in channel op got. dan heb je ook al snel gear bij elkaar van anderen :)
Zo heb ik ook al wat spul weggegeven, niet super spectaculair maar wel bruikbaar (tals mask x2, magefist, nagel 25 ( voor vic als die wilt ;), heavens light).
Stel je dit dat niet foutief voor?
De kracht van jsp is net juist dat zoals je zegt dat je makkelijk kan traden.

Maar dit zorgt er eerder voor dan je een paar uberchars krijgt dan een hoop 'medior' chars en je chars hun spullen niet kan traden om een ander char te beginnen.

is allesinds voor mij zo het geval :-)

en die respec vind ik mss nog wel positief, ik hoop deze ladder een leuk char te maken dat ik met plezier naar 99 krijg :p ( is me nog nooit gelukt) 91,92 nog wel :p

[ Voor 7% gewijzigd door BitchCrew op 06-04-2010 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

BitchCrew schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:20:
[...]

Wel voor een groot stuk ligt dat aan jezelf. Jij doet tenslotte de rush en het lvl met bots. en het mf'en tot je uber gear hebt.
Ja, je gaat het jezelf natuurlijk niet moeilijk maken als dat niet nodig is. Als de mogelijkheden er zijn maak je er gebruik van. Het is gewoon jammer dat er niets tegen al die bots gedaan wordt. Als ik tijdens wat MF-runs een paar keer te snel een gamepje maak dan krijg ik een tempban of zelfs IP ban aan mn broek, en die bots kunnen vrolijk doorrennen.

Ik blijf erbij: enigma had nooit in het spel moeten komen. Had een hoop ellende gescheeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Vicarious schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:54:
[...]

Ja, je gaat het jezelf natuurlijk niet moeilijk maken als dat niet nodig is. Als de mogelijkheden er zijn maak je er gebruik van. Het is gewoon jammer dat er niets tegen al die bots gedaan wordt. Als ik tijdens wat MF-runs een paar keer te snel een gamepje maak dan krijg ik een tempban of zelfs IP ban aan mn broek, en die bots kunnen vrolijk doorrennen.

Ik blijf erbij: enigma had nooit in het spel moeten komen. Had een hoop ellende gescheeld.
dan zou volgens u niemand HC willen spelen, daar niemand het zich moeilijk wilt make als het niet nodig is? :)

als jij dat op die manier leuk vindt ok, maar als jij juist vind dat daar niets aan is, kan je altijd een andere manier uitproberen.

again plezier en belevenis is iets persoonlijk. tot lvl 90 gaan door bots te volgen kan mss 10x zo snel zijn, maar naar uw belevenis gaat het mss 10x trager dan dat je zelf 500x zoveel runs op jezelf doet.

Het is maar wat jij leuk vindt en niet wat kan/de rest doet :)

als je plezier hebt gaat de tijd tenslotte sneller dan als je u 'verveelt'

[ Voor 10% gewijzigd door BitchCrew op 06-04-2010 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben het met beide eens, want voor allebei de standpunten is wat te zeggen.
Punt is, niets tegen jou hoor Davio want het had ook iemand anders van ons kunnen zijn, dat Davio er geen plezier meer in beleefd in de huidige staat. Daar spelen meer factoren mee dan alleen het wel of niet van de makkelijke weg kiezen. Zoals Bitch al zegt ervaart iedereen plezier anders en duidelijk is de huidige manier een die Davio dus niet meer kan plezieren. Ook was er al aangedragen verhoogd teamplay ook vaak het plezier, dit is in principe in meerdere gradaties in te delen. Zelf vind ik onderling items uitwisselen, rushen, runnen en lekker lullen op de chat al helemaal prima als ik lekker met jullie wil spelen en plezier wil beleven met Diablo (zo heb ik ook vorige ladder soms wel tot in de late uurtjes samen met big zitten kletsen/chatten ipv spelen). Ik weet dan ook niet in hoeverre Davio dit ervaart en of toegepast heeft (ik heb hem niet online gezien en of in de channel) maar dat kan al veel schelen.
Wel is doorgaans zo dat er inderdaad net even wat meer teamplay is in hcl en uiteraard heb je daar wat meer uitdaging/spanning wat het voor jou een stuk leuker zou kunnen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Natuurlijk ligt de spelervaring ook voor een deel aan mezelf.

Immers kies ik er zelf voor om te rushen en maar mf-runs te doen. Echter zijn er weinig "normale" games te vinden waarbij een stel low levelers samen een area aanvalt. Ze zijn er zeker, ook op SC, maar ze zijn zo schaars dat ik er soms lang naar op zoek ben. Op hell is dat helemaal erg, dan zijn er gewoon geen normale games te vinden.

Gister had ik nog wel een mooi potje, toen gingen we met een aantal mid lvl's Diablo en Ancients doen op Hell. Heerlijk als je bijna 10 minuten bezig bent om met zijn allen die Ancients om te leggen. Dat geeft veel meer voldoening dan achter zo'n hammerdin aan te huppelen.

Op SC is er verder gewoon weinig samenwerking; als er dan een unique dropt is het: wie het eerst komt, die het eerst maalt. En aangezien ik geen 'hulpmiddelen' gebruik, vis ik dan vaak achter het net. Er wordt zelden gezegd: "Ik ben een paladin, jij een sorceress, pak jij die Lidless maar...". Zou wel een mooie uitbreiding zijn in 1.14 als je class-specific items alleen op kan pakken met iemand van die class. :P

Maar goed, binnenkort zal ik mijn teentjes wel in het gifgroene HC-water dippen en zal ik af moeten leren om gewoon "shoot first, ask questions later" overal naar binnen te stormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jur, ik heb temp ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Davio schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:14:
Natuurlijk ligt de spelervaring ook voor een deel aan mezelf.

Immers kies ik er zelf voor om te rushen en maar mf-runs te doen. Echter zijn er weinig "normale" games te vinden waarbij een stel low levelers samen een area aanvalt. Ze zijn er zeker, ook op SC, maar ze zijn zo schaars dat ik er soms lang naar op zoek ben. Op hell is dat helemaal erg, dan zijn er gewoon geen normale games te vinden.

Gister had ik nog wel een mooi potje, toen gingen we met een aantal mid lvl's Diablo en Ancients doen op Hell. Heerlijk als je bijna 10 minuten bezig bent om met zijn allen die Ancients om te leggen. Dat geeft veel meer voldoening dan achter zo'n hammerdin aan te huppelen.

Op SC is er verder gewoon weinig samenwerking; als er dan een unique dropt is het: wie het eerst komt, die het eerst maalt. En aangezien ik geen 'hulpmiddelen' gebruik, vis ik dan vaak achter het net. Er wordt zelden gezegd: "Ik ben een paladin, jij een sorceress, pak jij die Lidless maar...". Zou wel een mooie uitbreiding zijn in 1.14 als je class-specific items alleen op kan pakken met iemand van die class. :P

Maar goed, binnenkort zal ik mijn teentjes wel in het gifgroene HC-water dippen en zal ik af moeten leren om gewoon "shoot first, ask questions later" overal naar binnen te stormen.
Ik heb zelf vroeger jaren HC gespeeld, en dat "samenspelen" op hc valt op zich best mee. Het is ieder voor zichzelf voornamelijk, en met een beetje pech doen ze nog moeite om je te rippen ook.

Daarnaast (volgens mij bevindingen) is HC niets anders dan SC als je gewoon normaal het spel speelt.

Hetgeen wat hier vermeld word over, ja op SC kun je blind overal inzappen of lopen en dat hoef je op HC niet te doen.. Nee dat klopt.. maar dat hoeft op SC ook niet per definitie.

Ik speel zelf SC omdat ik duellen leuk vind, en dan legit duels, dus zonder runeword gemauw :P
Dit is erg lastig op hc, waardoor ik dus voor SC gekozen heb :p

De HC --> SC flame bestaat al jaren en dat zijn over het algemeen mensen die niet rippen omdat ze goeie gear hebben klaar liggen of besteld hebben via d2jsp.

De kunst om untwinked te levelen is veel zwaarder dan gewoon jezelf laten boosten en gear aantrekken die je al hebt.

my 50ct over HC vs Sc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De HC --> SC flame bestaat al jaren en dat zijn over het algemeen mensen die niet rippen omdat ze goeie gear hebben klaar liggen of besteld hebben via d2jsp.
Ik en goede gear. Wacht even, ik ga mezelf even oprapen :D :+
Ik heb zelf vroeger jaren HC gespeeld, en dat "samenspelen" op hc valt op zich best mee. Het is ieder voor zichzelf voornamelijk, en met een beetje pech doen ze nog moeite om je te rippen ook.
Nou, de HC gotters doen dat zeker niet. Op een kleine nooit te vergeven actie van Don Holio in de Chaos (geintje Don!!) :P ;)

Veel samenspel, als je iemand online ziet en je hebt hulp nodig is er vrij snel reactie met een joingame en soms was er een heerlijk avondje clearen van de een of ander gebied (oh we moeten allemaal nog anja hell, kom, doen we in 1x).

Ik heb me in die tijd prima vermaakt, op 1 extreme build na zonder 'rijkdom' op d2jsp te gebruiken. Ik vond het leuke rom achterlijke builds te maken met crap items ;) En ook dat kan rustig op HC. Hell, soms kriebelt het zelfs om weer te beginnen door de gezelligheid, maar ik ben gewoonweg te druk om weer vrij veel tijd te gaan spenderen in een spel. Zeker als je voor de rest wel alles gezien hebt qua builds en bugs die er na de patch nog steeds inzitten :P Conversionpala for the loose :D

[ Voor 69% gewijzigd door Pheno79 op 06-04-2010 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno, aarzel niet... we missen je!!!! We moeten een tegengeluid hebben. Iemand die niks vindt, niks verkoopt, geen D-Clone games treft, alleen maar Fal-runes uit HF Hell trekt en die 5x achter elkaar een 25%fcr Spirit maakt O+

Geintje, ik mis vooral het gezellige geklets O+

Wat betreft HC vs SC.... de HC GoT-ers onder elkaar zijn een heel hecht clubje waar teamwork, elkaar helpen en lekker kletsen heel hoog in het vaandel staan. Try it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Pheno79 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:03:
[...]

Ik en goede gear. Wacht even, ik ga mezelf even oprapen :D :+

[...]

Nou, de HC gotters doen dat zeker niet. Op een kleine nooit te vergeven actie van Don Holio in de Chaos (geintje Don!!) :P ;)

Veel samenspel, als je iemand online ziet en je hebt hulp nodig is er vrij snel reactie met een joingame en soms was er een heerlijk avondje clearen van de een of ander gebied (oh we moeten allemaal nog anja hell, kom, doen we in 1x).

Ik heb me in die tijd prima vermaakt, op 1 extreme build na zonder 'rijkdom' op d2jsp te gebruiken. Ik vond het leuke rom achterlijke builds te maken met crap items ;) En ook dat kan rustig op HC. Hell, soms kriebelt het zelfs om weer te beginnen door de gezelligheid, maar ik ben gewoonweg te druk om weer vrij veel tijd te gaan spenderen in een spel. Zeker als je voor de rest wel alles gezien hebt qua builds en bugs die er na de patch nog steeds inzitten :P Conversionpala for the loose :D
Wat pheno zegt, altijd fun op HCL :)
Davio schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:14:Er wordt zelden gezegd: "Ik ben een paladin, jij een sorceress, pak jij die Lidless maar...".
Dat heb ik toch al vaak genoeg gezien op hcl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

SpoTs schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:35:

De kunst om untwinked te levelen is veel zwaarder dan gewoon jezelf laten boosten en gear aantrekken die je al hebt.

my 50ct over HC vs Sc.
Ahum wil je mij even niet af doen :( ik wil speciaal vermeld worden dat ik dan niet onder het algemeen val dan :+

Pheno idd snel terug komen want ik heb atm je vloek mogen overnemen, ik heb geen enkel probleem je droprate terug te geven :+

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Gisteren een frustrerend avondje door een ongeloofelijk vaak wegvallende verbinding met Bnet. Ik dacht dat alleen Telfort een storing had.... Juist terwijl mijn HCL maatjes mij zeer genereus aan het helpen waren.
Maar goed, ik leef nog. Jullie hebben me mooi veilig gehouden. Nu maar hopen dat het vanavond beter gaat.
Goed nieuws voor het GoT-HC-front: Boompie is weer opgedoken O+

[ Voor 9% gewijzigd door tollo71 op 07-04-2010 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Goed, ik heb mijn eerste HC-char aangemaakt, een Paladin natuurlijk, aangezien ik wel enige survivability nodig heb. En met Paladin kan ik dan af en toe nog zo'n defensive aura aangooien, bijvoorbeeld als ik zo'n heerlijke MSLE SuperUnique tegenkom.

Ik heb er alleen nog niet veel mee gespeeld, dus hij is nog lvl 1. Op naar de Den! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:38:
Pheno, aarzel niet... we missen je!!!! We moeten een tegengeluid hebben. Iemand die niks vindt, niks verkoopt, geen D-Clone games treft, alleen maar Fal-runes uit HF Hell trekt en die 5x achter elkaar een 25%fcr Spirit maakt O+

Geintje, ik mis vooral het gezellige geklets O+

Wat betreft HC vs SC.... de HC GoT-ers onder elkaar zijn een heel hecht clubje waar teamwork, elkaar helpen en lekker kletsen heel hoog in het vaandel staan. Try it.
Zijn io's ook goed? Heb er nu zo'n 6 uit hf's :P

Hoho SC is ook hartstikke gezellig, al veel mensen zien komen en gaan afgelopen 2 ladders maar elke keer wel een erg leuk clubje! O+

Set Your Default B.net Channel
Blizzard needs to add a “Home channel” feature on Battle.net for DIablo II for those of us who prefer to stay out of public channels away from the spambots, and for those of us who have clan channels and whatnot.

Having to join whichever channel everytime you enter chat from logging in or switching characters is highly annoying after the first 1000 times you do it.

Rethek: I actually implemented this feature in 1.13, but unfortunately we didn’t get this into the patch notes. You can set a Diablo II registry key to the specific channel you want to join.

Computer\HKEY_CURRENT_USER\Software\Blizzard Entertainment\Diablo II

Type: REG_SZ
Name: Default Channel

Set the data for this string value to the channel name you’d like to join. Now when you enter Battle.net chat, you should be in the channel of your choice. If you do this, you will miss the intro information printed out by Battle.net, such as how many users are using the Battle.net service and when your last logon was. This may also hide any indication of previous failed login attempts on your account.

It should be noted that editing your registry is definitely not for everyone. If you don’t feel comfortable doing it, please don’t.

“Your madness ends here betrayer!”
Legacy Game Development Team

In the search bar on the start menu, type in Run, you should be able to figure out the right one to click. Once you’ve got run open, type in REGEDIT, then press enter and sift through the folders and find what you’re looking for.

Computer\HKEY_CURRENT_USER\Software\Blizzard Entertainment\Diablo II

Now that you’re in the Diablo II folder, right click in the white area where you see all the little files. This should bring up a little menu that simple says “New…” go through it and select String Value, name it Default Channel, as Rethek said to. Next, click on the new file you’ve created and select Modify… then enter the channel you want to use. Click okay and you’re done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
psychoclown schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:08:
[...]

Zijn io's ook goed? Heb er nu zo'n 6 uit hf's :P

Hoho SC is ook hartstikke gezellig, al veel mensen zien komen en gaan afgelopen 2 ladders maar elke keer wel een erg leuk clubje! O+

Set Your Default B.net Channel
[...]
Hehe, daarom heb ik ook een select clubje SC-zwammers in mijn f-list staan, Psycho.

Ik ga mooi mijn registry aanpassen zodat ik in Channel Got. begin. Goede tip _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
tollo71 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:23:
[...]

Hehe, daarom heb ik ook een select clubje SC-zwammers in mijn f-list staan, Psycho.

Ik ga mooi mijn registry aanpassen zodat ik in Channel Got. begin. Goede tip _/-\o_
op got. bedoel je :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:23:
[...]

Klopt spam ook heel graag de fl ;)
GOGODLY.COM - WALKS THE EARTH... :P
Helaas zijn die spammers er ook nog in grote getallen..

Maak er sowieso channel ' op got. ' van, daar zitten wij al sinds 2 ladders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Kan ik in mijn registry niet instellen dat als ik online kom, dat dan de hele realm krijgt:

GODLY VICARIOUS WALKS THE EARTH

Anyway, ik zal het eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super dat stukje over "Default Channel" helemaal nu enter chat aan enter vast zit =)
Geen spam meer idd uit NLD-1 -2 etc.

Groet Sjorzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Jij speelt toch niet meer?? O-) O-) :z :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het gaat me er meer om dat ze dit niet als normale setting regelen, maar via een registryhack. Nu zou het kunnen zijn dat in het menu wat je wel op de mac hebt het nu wel te kiezen is, maar dat betwijfel ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Pheno79 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:46:
Het gaat me er meer om dat ze dit niet als normale setting regelen, maar via een registryhack. Nu zou het kunnen zijn dat in het menu wat je wel op de mac hebt het nu wel te kiezen is, maar dat betwijfel ik :P
Gewoon niet op een mac gamen :+

Vanavond maar ff dat standaard kanaal instellen, dat pre-schermpje dat boeit tegenwoordig ook geen drol meer voor bots/hacks e.d. Het valt me volgens mij op dat er nog een hoop gebot word door de d2 community.. terwijl dit toch raar is aangezien warden constant aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
'hack' :-)

dat is eigenlijk hetzelfde als in de interface klikken op 'set this channel as default channel'

meer niet ze, der is alleen geen knop en code dat dit doet, jij bent de knop en code :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Warden kan niet alles detecteren. Er is een bot dat alleen op colorpicking werkt bijvoorbeeld. Knap als Blizzard dat gaat detecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
tuurlijk da mac dat kan.
alleen op een andere manier :-)

waar houd de mac zen settings bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:15:
[...]

'hack' :-)

dat is eigenlijk hetzelfde als in de interface klikken op 'set this channel as default channel'

meer niet ze, der is alleen geen knop en code dat dit doet, jij bent de knop en code :)
Daar gaat het niet om :) Als ze het echt goed ingezet hadden, zorgen ze zelf voor een interface ;)
Een D2 mac versie heeft geen register, het zal vast ergens staan, maar het gaat me nu even om het principe. Een patch die zo lang duurt en zo weinig eigenlijk teweegbrengt. En dan nog geen optie maken om iets wat wel geprogrammeerd is te enablen. Kom op, wat hebben die gasten dat hele jaar nou gedaan? naast vakantie vieren en Warcraft patchen?

[ Voor 34% gewijzigd door Pheno79 op 07-04-2010 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:13:
[...]

Gewoon niet op een mac gamen :+

Vanavond maar ff dat standaard kanaal instellen, dat pre-schermpje dat boeit tegenwoordig ook geen drol meer voor bots/hacks e.d. Het valt me volgens mij op dat er nog een hoop gebot word door de d2 community.. terwijl dit toch raar is aangezien warden constant aan staat.
De bots proberen Warden ook steeds te slim af te zijn en dat lukt ze inderdaad.
Overigens is Warden een dynamisch systeem en scanned niet alle personen 24/7.
Battlenet wordt sowieso op de standaard gebanned (d2loader, etc) dingen gescanned maar wanneer je account wordt gescanned krijg je bijv. bij de inlog wat modfiles toegespeeld die dan gaan scannen :)
Sowieso heeft Warden gradaties over hoe veel/zwaar wordt gescanned en bij de banwave van vorig jaar zag je ook dat niet iedereen tegelijk werd gebanned maar dat het in waves verliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Pheno79 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:17:
[...]

Daar gaat het niet om :) Als ze het echt goed ingezet hadden, zorgen ze zelf voor een interface ;)
Een D2 mac versie heeft geen register, het zal vast ergens staan, maar het gaat me nu even om het principe. Een patch die zo lang duurt en zo weinig eigenlijk teweegbrengt. En dan nog geen optie maken om iets wat wel geprogrammeerd is te enablen. Kom op, wat hebben die gasten dat hele jaar nou gedaan? naast vakantie vieren en Warcraft patchen?
bijna niets aan diablo 2 mss ? :-)

ze hebben ons aan het lijntje gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
psychoclown schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:20:
[...]

De bots proberen Warden ook steeds te slim af te zijn en dat lukt ze inderdaad.
Overigens is Warden een dynamisch systeem en scanned dus niet alle personen 24/7.
Battlenet wordt sowieso op de standaard gebanned (d2loader, etc) dingen gescanned maar wanneer je account wordt gescanned krijg je bijv. bij de inlog wat modfiles toegespeeld die dan gaan scannen :)
Sowieso heeft Warden gradaties over hoe veel/zwaar wordt gescanned en bij de banwave van vorig jaar zag je ook dat niet iedereen tegelijk werd gebanned maar dat het in waves verliep.
Idd, de bots hebben gewoon een voordeel.
jij kan de beste defense hebben, maar als ze van de andere kant komen zitten ze ook binnen :)

Botmakers verbeteren telkens er een nieuwe maatregel is hun code.
en op den duur is het zeer moeilijk te zeggen: dit is menselijke interactie, dit is een bot.

Stel u voor dat ze U bannen omdat jij een hele dag ligt te runnen en snel tele'ed en op een gemiddelde van 1m een meph run doet.

Zou jij lekker vinden :)

Onthou deze stelling: Security gaat tenkoste van het gebruikersgemak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
psychoclown schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:20:
[...]
Overigens is Warden een dynamisch systeem en scanned dus niet alle personen 24/7.
Dat maakt een systeem nog niet dynamisch hoor :)
(sorry zag je dat al zoveel keer gebruiken dat ik het toch nie kan laten).
je kan op verschillende manieren een systeem statisch "dynamisch" maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:21:
[...]

Dat maakt een systeem nog niet dynamisch hoor :)
(sorry zag je dat al zoveel keer gebruiken dat ik het toch nie kan laten).
je kan op verschillende manieren een systeem statisch "dynamisch" maken.
Klopt maar dat was ook niet het 'waarom', de zin was gewoon fout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
psychoclown schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:37:
[...]
Klopt maar dat was ook niet het 'waarom', de zin was gewoon fout :)
Dat nam ik ook niet aan als de waarom hoor :)
maar dan nog kan jij noch ik dat zeggen ( tenzij je meer weet als mij )

En daarbij, wat is statisch, wat is dynamisch, de grens is heel moeilijk te bepalen tegenwoordig.

[ Voor 14% gewijzigd door BitchCrew op 07-04-2010 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

security code VOOR aanmaken van elke game, problem solved..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:59:
ja, vandaar dat al die fora waar je zo'n security code moet invullen NOOOOOOOOOOOIT last hebben van spammers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:59:
Juist zoals ze een virusscanner uitbrengen voor elke virus in de toekomst?

:-)

Actie > Reactie > Nieuwe Actie > Nieuwe Reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Vicarious schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:16:
[...]

ja, vandaar dat al die fora waar je zo'n security code moet invullen NOOOOOOOOOOOIT last hebben van spammers :P
wel minder last, maar zo'n security code is achterhaald. Char in Images recognizers zijn der allang :)

een kleine verbetering hierin (dat ik ken van een ander game, browsergame)

Vb1 Stelling: Jan heeft blauw haar/ Jan zijn haar is Blauw/ Jan heeft zijn haar gekleurd in Blauw
Vraag: Welke kleer heeft Jan zijn haar.
Antwoord: ...

Vb 2 Stelling 80 57 56 /... /...
Vraag: wat is het hoogste cijfer, wat is het hoogste getal, wat is de som van ....

foute antwoord : user loggen , x aantal fouten, user bannen.

En hiermee bewijs ik mijn stelling weer eens:
Security gaat ten koste van gebruikers gemak.

Stel dat je zo'n vraag zou moeten beantwoorden elke keer je een game maakt? ( of joined).
|:(

[ Voor 20% gewijzigd door BitchCrew op 07-04-2010 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
BitchCrew schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:20:
[...]

wel minder last, maar zo'n security code is achterhaald. Char in Images recognizers zijn der allang :)

een kleine verbetering hierin (dat ik ken van een ander game, browsergame)

Vb1 Stelling: Jan heeft blauw haar/ Jan zijn haar is Blauw/ Jan heeft zijn haar gekleurd in Blauw
Vraag: Welke kleer heeft Jan zijn haar.

Vb 2 Stelling 80 57 56 /... /...
Vraag: wat is het hoogste cijfer, wat is het hoogste getal, wat is de som van ....

foute antwoord : user loggen , x aantal fouten, user bannen.

En hiermee bewijs ik mijn stelling weer eens:
Security gaat ten koste van gebruikers gemak.

Stel dat je zo'n vraag zou moeten beantwoorden elke keer je een game maakt? ( of joined).
|:(
Ja, stel je voor dat je je IQ levelt naast je characters... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:51:
[...]

Dat nam ik ook niet aan als de waarom hoor :)
maar dan nog kan jij noch ik dat zeggen ( tenzij je meer weet als mij )

En daarbij, wat is statisch, wat is dynamisch, de grens is heel moeilijk te bepalen tegenwoordig.
Dynamisch in de zin van, Blizzard kan de lijst van de te detecteren software aanpassen zonder dat de users het weten en of merken. Niet een heel spectaculair systeem maar de hackers/botters kunnen daarom ook nooit met zekerheid aangeven of iets safe of niet is. In die zin is Blizzard een stapje voor maar zoals eerder al gezegd zitten de hackers ook niet stil :)
Davio schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:01:
[...]

Ja, stel je voor dat je je IQ levelt naast je characters... 8)7
Je mist zijn punt :)

Overigens zou zo'n CAPTCHA systeem denk ik niet zo heel veel uithalen want zoals Vic ook al aanhaalde zie je ook op fora met zulke systemen wel eens hele pagina's spam (leuk vb. Diablo.incgamers had er een tijdje terug heel erg last van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:09:
Onthou deze stelling: Security gaat tenkoste van het gebruikersgemak
Amen. Zeggende als securityspecialist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno79 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:57:
[...]
Mjah maar da's dan ook vrij duidelijk :D Kun je nauwelijks omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Pheno79 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:57:
[...]
Ja, dit is met dik rood viltstift te onderstrepen.

Voorbeeld: Ik ben voor mijn werk bezig met een site die privégegevens beheert waarbij een aanmerkelijk deel van de doelgroep 65+ zal zijn. Echter is er om het systeem zo waterdicht mogelijk te maken gekozen voor sms-identificatie zoals dat bijvoorbeeld ook met DigiD gebeurt en op die manier is het ook goedgekeurd door een beveiligingsbedrijf. Nu is natuurlijk het probleem dat een groot deel van die 65+-ers geen mobiel heeft en daardoor buiten de boot zal vallen... Maar ja, privacy, veiligheid en gebruikersgemak snijden elkaar nu eenmaal constant.

Dan weer over DII: Wat ik zei over IQ levelen was natuurlijk maar een grapje, I kiiiiid.

Iets anders waar ik me al jaren over verbaas: Dat er monsters zijn die een bepaald element gebruiken (fire) en dan daar niet immune voor zijn, maar wel voor een ander element (cold), zoals de Blood Lords in Durance lvl 2 (dacht ik).

Ik vond dit ook gek voor characters, dat je 60 skill points in je fire tree hebt, maar daar niet automatisch een hogere resistance voor krijgt. Ik had ooit het idee dat het misschien leuk was om voor elke character gewoon een basis resistance te geven afhankelijk van welke elementen door die character gebruikt worden.

Voorbeeld:
Paladin: 25 res all (omdat paladins zo zijn)
Sorceress: 35 res fire, 35 res cold, 35 res light (vanwege de drie skill trees)
Amazon: 25 res all (vanwege de java en bow skills)
Necromancer: 100 res poison
Barbarian: 50 res cold (ze wonen immers in het koude Harrogath en lopen het liefst bijna naakt), 50 res fire (van al dat smeden)
Druid: 100 res fire (vanwege al die fire skills)
Assassin: 50 res light, 50 res fire (vanwege de traps)

En dan misschien die resistance uitbreiden met elk gespendeerde skill point...

Tweede ergernis: Dat characters weinig health hebben en veel dmg doen en dat dit voor monsters andersom geldt. Dit verneukt een aantal percentage based skills wel erg, zoals Iron Maiden. Dit heeft nauwelijks effect op monsters omdat ze dan zichzelf 100 dmg doen terwijl ze 10.000 health hebben, dat schiet niet op natuurlijk... Het omgekeerde is weer waar voor life leech en life tap, als je Über Trist runt en je lifetap triggert op een boss, dan kun je blijven hakken tot je een ons weegt...

Ik snap niet dat deze twee uitersten elkaar niet in het midden tegen zouden kunnen komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja dat zie je bij elke rpg/hack&slash game wel terug komen.
Je kon ook wel verwachten dat ze dat soort dingen niet meer gaan aanpakken in D2.
Diablo 2 is al oud en 'grote' fundamentele aspecten veranderen zonder de code te veel overhoop moeten halen en of de rest drastisch moeten veranderen zie ik dan ook niet snel gebeuren.

Die ideeën zijn wel leuk maar het zal niet zo gauw veranderen denk ik, of je moet er zelf een hand proberen in te steken en bijv. een balletje opgooien op het officiële Grim Dawn forum.

[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 07-04-2010 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 12:07
Woei! Net mijn twee dclone ingame gehad in 3 dagen. Met de geweldige hulp van Slet (dank u daarvoor) kregen we die Jan Pilleman snel meer. Op aan raden van Spots houd ik dat ding nog maar even unid om de waarde te behouden!

[ Voor 4% gewijzigd door microoo op 07-04-2010 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gefeliciteerd :P
Mwah de prijzen van unid anni's dalen zeer vlug en al zijn de low anni's minder waard dan een unid het is dan wel aan te raden hem vlug te verkopen wil je van die hogere waarde profiteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

microoo schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:48:
Woei! Net mijn twee dclone ingame gehad in 3 dagen. Met de geweldige hulp van Slet (dank u daarvoor) kregen we die Jan Pilleman snel meer. Op aan raden van Spots houd ik dat ding nog maar even unid om de waarde te behouden!
Ik gooi je in ieder geval uit mijn friendlist, en ik ga kijken of ik je hier ook op ingore kan zetten.

bah bah, op lvl 1 weet jij het nog te presteren om 5 soj's van 1 zombie te vinden.

gefeliciteerd natuurlijk micro!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Laten we een pot maken op jsp om eem bounty op micro uit te zetten helaas is dat op scl een stuk minder effectief :(

Vandaag ook een anni gevonden helaas aan de lage kant. Als ik hem unid had verkocht kon ik voor die prijs wel 2 gelijk 2 kopen als wat er nu uitgekomen is ^^ oh well komen er vast nog wel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Jullie hebben al anni's..... Ik loop met gear waar als hoogste een shael in zit (tnx Dave).
Gister mijn eerste fail-momentje: een Spirit willen maken in een vers gevonden 4s Long Sword. Verkeerde volgorde en nu een Gemmed Long Sword 8)7

Een Old-skool speler (of zeg maar Old 8) ) als ik heeft nog wat moeite om dat Respeccen te benutten. Loop met 100 statpoints saved. Heel koppig, dom en onnodig gevaarlijk natuurlijk, maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen. Een voordeeltje: met maar 500 health en 200 mana door NM Endurance 2 naar Meph blind-teleporten houdt wel de spanning erin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
microoo schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:48:
Haha :P ik prikte ook nog mee hoor (A) maar denk idd dat de smiter het meeste werk heeft gedaan.

Wel netjes dude! ik blijf nu ook maar zo lang mogelijk in hell games hangen in de hoop dat ik eens dergelijk geluk krijg -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
SpoTs schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:54:
[...]

Haha :P ik prikte ook nog mee hoor (A) maar denk idd dat de smiter het meeste werk heeft gedaan.

Wel netjes dude! ik blijf nu ook maar zo lang mogelijk in hell games hangen in de hoop dat ik eens dergelijk geluk krijg -_-
ja en ik me maar afvrage waarom die 2 andere mij gewoon niet even rustig men werk late doen :)
Gratz jurr :)
ma next time laat me het eventjes alleen killen, ik mis al het mooie door je blizzard ( je ziet geen ruk meer)
:p

[ Voor 13% gewijzigd door BitchCrew op 08-04-2010 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
en heb gisteren een char voor mij en kyo gerushed. tenvens wat aan het loeren geweest wat kan en wat niet kan :)

Maar hij was een het leren, dus niet altijd even snel kwa response, en ik wou het zo snel mogelijk doen :)
dat liep verkeerd soms :p

Op het einde in hell travi gekomen, geen vic. I don't need vic :) (i could use vic wel )

CI, FI :p
na toch een half uur - 1u minstens is het me gelukt :p

Static to death.

lvl 1 telekinesis ( 1-2 lightning damage)
uiteindelijk viel em neer :p

30 keer naar town voor potjes enz :)

[ Voor 4% gewijzigd door BitchCrew op 08-04-2010 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
BitchCrew schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:13:
[...]

ja en ik me maar afvrage waarom die 2 andere mij gewoon niet even rustig men werk late doen :)
ma next time laat me het eventjes alleen killen, ik mis al het mooie door je blizzard ( je ziet geen ruk meer)
Ik ben javazon met Charged strike :) Geen blizzard dus :P en UDiablo hapte al mijn boltjes op ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
BitchCrew schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:13:
[...]

Hehe ja sorry, ik zat alleen maar in spanning op mijn muis te rammen om blizz the spammen om dat ding zo snel mogelijk neer te krijgen. Met alleen maar de gedachte in mijn achterhoofd: OMGGG GGIEEFFF!! :P
Maar agh met 95% to all resists heeft blizz niet zo veel zin ^_^.
Volgende keer mag je het zelf doen Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:24:
Jullie hebben al anni's..... Ik loop met gear waar als hoogste een shael in zit (tnx Dave).
Gister mijn eerste fail-momentje: een Spirit willen maken in een vers gevonden 4s Long Sword. Verkeerde volgorde en nu een Gemmed Long Sword 8)7

Een Old-skool speler (of zeg maar Old 8) ) als ik heeft nog wat moeite om dat Respeccen te benutten. Loop met 100 statpoints saved. Heel koppig, dom en onnodig gevaarlijk natuurlijk, maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen. Een voordeeltje: met maar 500 health en 200 mana door NM Endurance 2 naar Meph blind-teleporten houdt wel de spanning erin :+
You have been pheno'ed :+ Tenminste qua items. Vraat is beter in het verneuken van runewords (last wish was het toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Charged strike ownt. Volledig maxed heb je diablo op hell binnen 2 seconden neer :D

Ennuh, over travi: volgende keer kun je ook een act3 lightning merc huren voor dat laatste beetje he? ;)

edit: ohja, mijn hoogste item op lod is ook nog een shael rune. Ohja, en ik heb een tal wapen gekregen :P

[ Voor 22% gewijzigd door Vicarious op 08-04-2010 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Vicarious schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:54:
Charged strike ownt. Volledig maxed heb je diablo op hell binnen 2 seconden neer :D

Ennuh, over travi: volgende keer kun je ook een act3 lightning merc huren voor dat laatste beetje he? ;)
Inderdaad, begin nu richting de 1-5k damage en 10 bolts te gaan :) Zonder skillers nog.

werkt als een trein :) Ga hiernaast nog een Smiter maken en een boostsorc.

Binnenkort ff m'n mules overzetten naar een ander acc en m'n SC Non-lddr poppies opschonen en opruimen. Misschien ff die zooi op d2jsp zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
SpoTs schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:24:
[...]
ik ben javazon met Charged strike :) Geen blizzard dus :P en UDiablo hapte al mijn boltjes op ;-)
had het tege de andere :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:27

aapelite

Do the kirby!

Bleh, rip op lvl 85 met mn boner. Net een leuke anni, rest vd gear was nog niet geweldig maar wel max res en 2,8k dmg met spear, dus was niet ontevreden en liep vrij prima door hell eigenlijk... tot je die cursed en fanatic aura ench tegenkomt en bij het teruglopen ineens klemgelopen bent. Alt F4 skills waren net 0.2 sec te sloom. Die moet ik weer wat verbeteren :P

Ochja, heb ik weer wat te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aapelite schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:15:
Bleh, rip op lvl 85 met mn boner. Net een leuke anni, rest vd gear was nog niet geweldig maar wel max res en 2,8k dmg met spear, dus was niet ontevreden en liep vrij prima door hell eigenlijk... tot je die cursed en fanatic aura ench tegenkomt en bij het teruglopen ineens klemgelopen bent. Alt F4 skills waren net 0.2 sec te sloom. Die moet ik weer wat verbeteren :P

Ochja, heb ik weer wat te doen :+
Ah zuur man :(
Sterkte met de restart en echt min van je anni:(

Sjorzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

offtopic:
Psycho kun je aapelite op actief zetten in de lijst zo te zien is hij dat vergeten te melden :+

Prima maar ik heb ook duidelijk gezegd dat ik verwacht dat requests via DM verstuurd worden ;)

[ Voor 30% gewijzigd door psychoclown op 08-04-2010 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:49:
[...]

You have been pheno'ed :+ Tenminste qua items. Vraat is beter in het verneuken van runewords (last wish was het toch?).
Last wish --> Jah Mal Jah Jah =D.

Vic, heb trouwens tal mask voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:31:
[...]

Last wish --> Jah Mal Jah Jah =D.

Vic, heb trouwens tal mask voor je.
Haha ja dat was echt een epische fail :P

Zoals eerder al gezegd heb ik nog wel een nagel 25 voor je (vic) en ook wel een magefist als je die nog niet had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok...... sorry voor nutteloze post. DM functie op tweakers is gevonden ivm laten activeren in playertable

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wil ze allemaal wel hebben, alleen laatste paar dagen 's avonds geen tijd gehad. Trainen, vader op bezoek, voorlichtingsavond etc.

Morgenavond wedstrijd, maar in het weekend hoop ik wel even online te kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee gasten,
Ik ben nieuw hier op het forum en sinds kort weer in de game en zal me daarom even voorstellen.
Ik ben Geert en speel diablo II weer sinds kort. Ik speelde het vroeger veel en was er redelijk goed in maar ben tijd gestopt (nu weer begonnen na ladder reset, wel wat laat erachter gekomen :P)
Als je met mij wilt spelen / ruilen add mij dan maar :D
Mijn diablo II account is: Gerrie

Ok Laterss

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welkom Gerrie, bekijk ook eens de TS en met name eronder (en lees het uiteraard even) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Net als iedereen op hc moet ik er ook aan geloven. RIP Blynk lv 82 lightning sorc. Was opweg naar the pit van outer cloister waar ik precies middein in een groep snelle speer wijven kwam met 3 specials met manabrun + might + cursed en was binnen een paar tikken dood. Zelfs met BO, had nog 2x rejv gedronken en wilde na d 2e gelijk alt f4 doen maar die 0,2sec die het kost van rejv naar alt+F4 te klikken afgemaakt. 2/3 hits denk ik nodig :S

Weer een anni de wereld uit ^^; grom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had het ingame al gezegd maar RIP Dave!
Erg zonde want je had al tig lim nihla's omgelegd deze avond :P

Ik heb vanavond wat meer geluk dan Dave, wat spul gevonden zoals Wizzy's, Homunculus, 15@ 6dex GC bijna perfect lld charge shield en wederom een leuk item voor slet namelijk een Gilded 34@ 3 socks shield ;)
Verder ook wat minder lucky want ik vond ook leuke gores 194ed... eth :P

Meteen ook maar een perfect Arreats bij Andariel weggepikt ;)

[ Voor 65% gewijzigd door psychoclown op 10-04-2010 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
daves2hd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 21:57:
Net als iedereen op hc moet ik er ook aan geloven. RIP Blynk lv 82 lightning sorc. Was opweg naar the pit van outer cloister waar ik precies middein in een groep snelle speer wijven kwam met 3 specials met manabrun + might + cursed en was binnen een paar tikken dood. Zelfs met BO, had nog 2x rejv gedronken en wilde na d 2e gelijk alt f4 doen maar die 0,2sec die het kost van rejv naar alt+F4 te klikken afgemaakt. 2/3 hits denk ik nodig :S

Arme dave, RIP, ik vind het echt zonde dat je geen SC speelt want ik had je graag weer op weg geholpen!
En mensen wees gerust, ik ben de laatste dagen ook mijn lucky charm verloren en vind ook alleen nog maar crap! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Griffin
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 22:59
De kans op highrunes is echt veel groter dan voorheen. Ik heb net mijn eigen Enigma gemaakt van volledig zelf gevonden spul, dus zonder te traden.
En ik heb ook nog eens een Lo klaar liggen. Die had ik al van Eldritch na ~4 dagen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

whuuut een eigen enigma :o hoe lucky ben jij dan met runes :D Ik zit de countress al keer op keer te schoppen maar krijg geen runes voor enigma of andere gave dingen. Bij hf ook al niets :(
Ook enkele baal en cs runs hebben niets opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Griffin
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 22:59
daves2hd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 14:03:
whuuut een eigen enigma :o hoe lucky ben jij dan met runes :D Ik zit de countress al keer op keer te schoppen maar krijg geen runes voor enigma of andere gave dingen. Bij hf ook al niets :(
Ook enkele baal en cs runs hebben niets opgeleverd.
Ik weet niet wat het is dan. Ik doe steeds pindle-eldritch(shenk)-baal runs.

Lo - 1ste week Eldritch.
Jah - vorige week Lister
Ber - gisteren, worldkeep 3 random

Vorige ladders nooit wat gevonden hoger dan 1 Vex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-ih
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 17:28
stats en lvl req? ben opzoek naar een 60+ed 100+ar 0/4sox heraldic (evt. aerin shield) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens ik had een vraag:
Welke armors zijn goed voor mf blizzard sorc?
Ik weet Tal Armor is het best , en daarna viperskin maar omdat ik pas net begonnen ben, zijn die nog best duur voor mij.
Weten jullie misschien nog andere (tevens wat meer betaalbare armors voor deze soort sorc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Red Griffin schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 15:05:
[...]

Ik weet niet wat het is dan. Ik doe steeds pindle-eldritch(shenk)-baal runs.

Vorige ladders nooit wat gevonden hoger dan 1 Vex.
Netjes hoor, vorige ladders wel eens een enkele hr gevonden maar tot nu toe is countess hell me nog niet goed gezind geweest. Genoeg low runes die ik nodig heb maar nog niet hoger dan Lem en van hf gelukkig wel al Um Mal Gul. Eens kijken of ik vanavond weer wat perfect, close to perfect spullen kan vinden dan ben ik ook blij ;)
Mas-ih schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 18:21:
[...]

stats en lvl req? ben opzoek naar een 60+ed 100+ar 0/4sox heraldic (evt. aerin shield) :P
Lvl 6 Superior Rondache, 0 socks 62%edmg 110ar 14dura
Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 20:28:
Ik weet Tal Armor is het best , en daarna viperskin maar omdat ik pas net begonnen ben, zijn die nog best duur voor mij.
Weten jullie misschien nog andere (tevens wat meer betaalbare armors voor deze soort sorc).
Viper is het beste en het goedkoopst, je kan eventueel beginnen met een low viper die zijn niet meer zo duur :)

[ Voor 23% gewijzigd door psychoclown op 10-04-2010 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
daves2hd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 21:57:

Toen ik vroeger tele deed was dat nooit over het ganse scherm maar over de helft, dus ipv met je muis op het einde van je scherm te klikken klik je op de helft, zo beland je nog maar zelden middenin een pack, tenzij je een erg hoge fcr hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 15:28
Hoe kan ik eigenlijk zien in mijn battle.net account dat mijn game gebanned is? Halfjaar geleden nog eens gespeeld en toen speciaal 2de spel gekocht zodat ik kon mulen met 2 accounts open. Fast user switch in Vista was me te traag en toen speciale .dll gedownload waardoor ik 2 Diablo2's kon opstarten op 1 user account in vista. Kan me alleen nog herinneren dat blizzard dat niet zo leuk vondt.

Als ik echter nu naar me battle.net account kijk staat er niet bij de account dat deze gebanned is. iemand idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 20:28:
4 Sock met 4 PTs als cheapste optie :)? Of een leuke Rare met paar socks en MF volstoppen met PTs...
Zontar schreef op zondag 11 april 2010 @ 16:51:
Hoe kan ik eigenlijk zien in mijn battle.net account dat mijn game gebanned is? Halfjaar geleden nog eens gespeeld en toen speciaal 2de spel gekocht zodat ik kon mulen met 2 accounts open. Fast user switch in Vista was me te traag en toen speciale .dll gedownload waardoor ik 2 Diablo2's kon opstarten op 1 user account in vista. Kan me alleen nog herinneren dat blizzard dat niet zo leuk vondt.

Als ik echter nu naar me battle.net account kijk staat er niet bij de account dat deze gebanned is. iemand idee?
Contact B.net :)?

Momenteel de Gameclients weer aan het installeren na lange tijd geen D2 te hebben gespeeld maar het begint weer te kriebelen! Install zit alweer op 80% :). Eventjes me D2 LoD key opzoeken bij B.net :+

Gelijkweer HCL als dat kan, update zo met acc indien er nog meer met low lvl charakters zijn :)

edit:
acc: PatJuh
type: HCL LoD

[ Voor 1% gewijzigd door Pat-Juh op 11-04-2010 17:19 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij spelen al jaren diablo. (man, ik en de kids) Maar nu heeft mij zoon een jsp account aangemaakt.
En hij weet niet hoe het werkt. Wij (man en ik) snappen er ook niks van van. En ik las hier dat er mensen zijn die met fg werken. Kan iemand hem a.u.b. helpen. Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:12:
Wij spelen al jaren diablo. (man, ik en de kids) Maar nu heeft mij zoon een jsp account aangemaakt.
En hij weet niet hoe het werkt. Wij (man en ik) snappen er ook niks van van. En ik las hier dat er mensen zijn die met fg werken. Kan iemand hem a.u.b. helpen. Alvast bedankt
Nouja, D2JSP is een community waar je je diablo II items kan verkopen. In ruil voor je items krijg je forumgold (fg), en van dat forumgold kun je weer items kopen van andere mensen. Grootste voordeel is dat je niet zo hoeft te zoeken naar tradegames, en je hebt geen last van het probleem dat de ander ook nog iets moet hebben dat jij interessant vindt. Bovendien zijn er prijslijsten beschikbaar waardoor je, als je die checkt, eigenlijk vrijwel zeker weet dat je een redelijke prijs voor je item/rune krijgt.

Dat is het in het kort een beetje, wat begrijp je precies niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eigenlijk ietwat offtopic maar mogelijk is het wel handig voor meer tweakers die met jsp (willen gaan) werken.

In principe is d2jsp super simpel in gebruik maar je moet wel even je draai vinden.
Allereerst is het handig om te weten wat belangrijk gevonden wordt voorafgaand aan het traden via jsp want er zijn zielige lui die scammen en daar zijn direct ook beginnende traders de dupe van. Join date, fg aantal en het aantal posts zijn de eerste dingen waar je naar moet kijken een late join date en veel posts gaan hand in hand maar dit hoeft niet altijd. Fg kan eigenlijk alleen in combi met bekeken worden, alhoewel iemand met veel fg zal niet sneller scammen dan iemand met een join date van 2 dagen 200 posts en 30fg. Andersom zullen oudere users je niet snel vertrouwen en ben je bijna verplicht om als eerste te geven. Vertrouwen koop je niet af maar kun je alleen verdienen, trade netjes, trade efficiënt maak geregeld wat posts/trades en je bent goed op weg. Let je hier een beetje op dan is er niks aan de hand en gaat het zo goed als altijd goed :)

Het regelen van een trade doe je via je eigen topic (let op de 4 uurs bump regel) of via een andermans topic (wat makkelijker in het begin). De trades worden afgesproken via DM en het is natuurlijk de bedoeling dat je de tradegame doorgeeft wanneer jij de verkoper bent. Eenmaal ingame dan zeg je je jsp account name en noem je nog eens wat je trade en voor hoeveel. Hiervan, uiteraard met wat de koper/verkoper zegt, kun je eventueel een screenshot maken. Dat was het wel zo'n beetje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Wordt er op d2jsp nog wel eens gebruik gemaakt van escrows (oftewel tussenhandelaren die door beide partijen vertrouwd worden) of niet echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet echt maar soms heb je wel gasten die al hun spul door een vertrouwd iemand laten verkopen voor bijv. 15-25% van de verkopen. Verder kun je ook een mediator voor een trade aanvragen maar dat kost tijd dus doen veel mensen het op de manier die ik beschreven heb. Zelf ook maar een handvol keren gebruik van gemaakt, bij grote deals bijv. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ik kan eigenlijk nergens vinden of mercs (a2 NM defensive met de holy freeze aura in mijn geval) iets aan FHR hebben? Ik dacht er aan om hem een upped shaftstop socketed met shael, een vampire gaze socketed met shael (later misschien coa met 2 shael) en een insight cryptic axe (ben net begonnen dus infinity gaat me nog niet lukken) te geven, is dat een beetje goede gear voor die merc?

[ Voor 4% gewijzigd door Kid Jansen op 12-04-2010 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ziet er prima uit, zeker zo vroeg in de ladder. FHR helpt volgens mij wel voor een merc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Toch nog een beetje geluk gehad vanavond: ist van hf hell, silkweave mesh boots gevonden in een hell cow lvl, een goldwrap bij een diarun (even geupped naar exceptional voor def en extra pots), vampire gaze bij een baalrun (4e heat) en een hele berg gems zodat ik genoeg pgems had voor traden voor een pul.

Heb trouwens volgende sites gevonden:
http://strategy.diabloii....551#General%20Breakpoints
http://www.kuponut.com/games/d2lod/mercenary.html
http://diablo2.diablowiki.net/Breakpoints

Overigens vind ik Bonehew of Reaper's Toll ook wel okee, maar Insight is fijner voor een sorc, zeker met crap gear, door de meditation aura (max lvl 17 -> 700% faster mana recovery)

[ Voor 38% gewijzigd door Kid Jansen op 12-04-2010 05:17 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.