Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Was mijn plekje denk ik, maar ik speel geen classic meer, wel hardcore

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

SpoTs schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:13:
[...]

Eigenlijk daarom ja :/ hij wou heel graag, en aangezien ik op SC zit te prutten vond ik dat hij dan wel mee kon. Maar hij is dus helaas niet gekomen? Jammer..

Hebben jullie je nog vermaakt heren?
Was wel leuk hoor, wel jammer dat niet iedereen er was. Wil je alsnog meedoen? Je hoeft alleen maar act1 in te halen en dan kun je maandag weer gewoon aansluiten. Zo ja, meld je dan ff in het topic op gotdiablo.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
Vicarious schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:56:
[...]

Was wel leuk hoor, wel jammer dat niet iedereen er was. Wil je alsnog meedoen? Je hoeft alleen maar act1 in te halen en dan kun je maandag weer gewoon aansluiten. Zo ja, meld je dan ff in het topic op gotdiablo.
spijtig da het net maandag is, een vaste avond voor die van ons :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 10:25:
Hey mensen, Was mijn plekje nog gevuld door diegene die hier laatst graag mee wou?

jullie werken toch allemaal ook met D2jsp? Ik ben nu ook bezig met die ladderslasher om wat Forumgold te verzamelen. Ik wacht even tot de prijzen settelen op d2jsp en dan ga ik weer verder, tevens is een maat van mij aan het levelen en daar wacht ik ook even op.

Op hell is op het moment niet heel veel te doen aangezien de baalruns nog matig zijn :) Maar dat zal binnenkort wel goedkomen.
Is ladderslasher weer een beetje winstgevend dan? Ben namelijk gestopt sinds er met kleine items geen zak meer mee te verdienen valt. Waarom zou je trouwens wachten tot de prijzen settelen? Nu is juist de kans om veel te sellen en te mfen want nu zijn de prijzen nog hoog. Voor dat je het weet is het aantal botters weer verdubbeld en zitten we weer een exponentiële daling van de economie!
Cthulhu schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:55:
Was mijn plekje denk ik, maar ik speel geen classic meer, wel hardcore
Dat was een andere party, namelijk die van mij.. (en niet op hardcore waar jij begonnen was.. :P)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Pheno79 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 07:39:
Je gaat dus binnenkort dood Kwakke? :P

:+ ;)
klopt...

gister op weg naar baal nm liep dia opeens vast... "diablo reageert niet"

dus ik snel proberen dat kreng uit te krijgen... naja je raad het al :( lister stond alleen nog in de throne, met mij erbij... zonder merc en zonder dat ik zelf iets kon doen durft die dan wel ...

lekker weer opnieuw beginnen dus ^^

weet iemand trouwens of er een no-cd patch is die niet gedetecteerd wordt door blizz?? wil zonder cd kunnen spelen, maar vlgns mij moet je dan wel eff een nocd patch draaien, en e vorige werdt gedetecteerd door warden, gezien de vele bans :(

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is sinds 1.12 niet meer, gewoon de .mpq files vanaf je cd naar je Diablo 2 map kopiëren en gaan met die banaan. Wat ook makkelijk is is dat je Diablo 2 kan backuppen (de map) en vervolgens kun je de map gewoon verplaatsen zonder gedoe. Zo heb ik voor 3 van mijn keys een installatie klaar staan op een ext. hdd, kwestie van copy, paste, updaten en spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 18:31:
[...]

klopt...

gister op weg naar baal nm liep dia opeens vast... "diablo reageert niet"

dus ik snel proberen dat kreng uit te krijgen... naja je raad het al :( lister stond alleen nog in de throne, met mij erbij... zonder merc en zonder dat ik zelf iets kon doen durft die dan wel ...

lekker weer opnieuw beginnen dus ^^

weet iemand trouwens of er een no-cd patch is die niet gedetecteerd wordt door blizz?? wil zonder cd kunnen spelen, maar vlgns mij moet je dan wel eff een nocd patch draaien, en e vorige werdt gedetecteerd door warden, gezien de vele bans :(
Ik zei het voor de grap hoor, dan moet je het niet echt doen!!!!

Sinds patch 1.12 is hun eigen patch al no-cd, dus leuk als ze zichzelf kunnen detecten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
psychoclown schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 17:43:
[...]

Is ladderslasher weer een beetje winstgevend dan? Ben namelijk gestopt sinds er met kleine items geen zak meer mee te verdienen valt. Waarom zou je trouwens wachten tot de prijzen settelen? Nu is juist de kans om veel te sellen en te mfen want nu zijn de prijzen nog hoog. Voor dat je het weet is het aantal botters weer verdubbeld en zitten we weer een exponentiële daling van de economie!

[...]

Dat was een andere party, namelijk die van mij.. (en niet op hardcore waar jij begonnen was.. :P)
Hehe je wilt niet weten hoeveel ik mf met heel weinig resultaat :P dus krijg er een beetje een lange sik van. Gisteren zo een 50 mf runs gedaan. met het resultaat: Trang Ouls gloves.

Ik zit op zo een 175% MF ( is niet heel veel, maar wel voldoende om items te vinden ).

Over Ladderslasher, ik heb nog niet bizar veel verkocht ofzo, maar nu wel zo een 10 fg winst ofzo :P

@ Kwakke/Psycho

Als je de client download vanaf battle.net heb je ook geen cd nodig. Dat scheelt weer met spintimes.

[ Voor 10% gewijzigd door Dakreal op 31-03-2010 08:45 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
dat is zo zuur he :s
Ik ga da gistere ook da em ineens niemeer reageerde. na een minuut of 2 was het terug in orde.
zat niet ingame en speel geen hc dus geen stress.

sterkte met dat verlies :(

Kyo.
Add sletzor maar op classic SCL, speel atm geen Lod.
Zal later wel LOD account aanmaken.(daar ik 6spots kan use voor rushingconverters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

psychoclown schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 18:34:
Dat is sinds 1.12 niet meer, gewoon de .mpq files vanaf je cd naar je Diablo 2 map kopiëren en gaan met die banaan. Wat ook makkelijk is is dat je Diablo 2 kan backuppen (de map) en vervolgens kun je de map gewoon verplaatsen zonder gedoe. Zo heb ik voor 3 van mijn keys een installatie klaar staan op een ext. hdd, kwestie van copy, paste, updaten en spelen ;)
Beetje overkill. Om precies te zijn zit de fout dat ze de muziek van LoD zijn te zetten in de 1.12 en 1.13 nog steeds. had gehoopt dat deze gefixt zou worden :S Je hoeft alleen "D2xMusic.mpq"van de LoD cd in je diablo2 root te gooien en je kan zonder cd spelen. De rest staat er al, vind het een beetje pruts van blizz :+

Btw ligt het aan mij of bestaat insight bug nog steeds dat medi niet laad wanneer merc dood is gegaan? Sterker nog ik heb nu zelfs een paar keer gehad dat medi zomaar verdween terwijl ik in cs bezig was met teleporten :/ erg leuk natuurlijk...

Nog erger zelfs is dat ik 2x gehad heb dat BO zomaar verdween... Hand net BO gedaan en verdween het nog geen 10sec later op een andere speler en mij die richting cs liepen maar niet op m'n barb en nog een keer gisteren dat mijn BO ineens weg was maar die van een andere speler en barb ook weer niet.... :S

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
daves2hd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 09:14:
[...]

Beetje overkill. Om precies te zijn zit de fout dat ze de muziek van LoD zijn te zetten in de 1.12 en 1.13 nog steeds. had gehoopt dat deze gefixt zou worden :S Je hoeft alleen "D2xMusic.mpq"van de LoD cd in je diablo2 root te gooien en je kan zonder cd spelen. De rest staat er al, vind het een beetje pruts van blizz :+

Btw ligt het aan mij of bestaat insight bug nog steeds dat medi niet laad wanneer merc dood is gegaan? Sterker nog ik heb nu zelfs een paar keer gehad dat medi zomaar verdween terwijl ik in cs bezig was met teleporten :/ erg leuk natuurlijk...

Nog erger zelfs is dat ik 2x gehad heb dat BO zomaar verdween... Hand net BO gedaan en verdween het nog geen 10sec later op een andere speler en mij die richting cs liepen maar niet op m'n barb en nog een keer gisteren dat mijn BO ineens weg was maar die van een andere speler en barb ook weer niet.... :S
Het viel mij wel op als ik mijn Merc een nieuw harnas of helm geef, dat het aura ook uit gaat :S

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
SpoTs schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 09:17:
[...]

Het viel mij wel op als ik mijn Merc een nieuw harnas of helm geef, dat het aura ook uit gaat :S
Wilde gok: Misschien omdat 'ie dan niet meer de reqs heeft om Insight te dragen, wordt Insight dan rood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

[...]

Als het 10 sec. later is zou het nog door lag kunnen komen wellicht?

Over die insight bug: geen idee. Zou toch makkelijk te fixen meoten zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Davio schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 09:19:
[...]

Wilde gok: Misschien omdat 'ie dan niet meer de reqs heeft om Insight te dragen, wordt Insight dan rood?
Nee, alleen het aura valt uit :) de stok blijft gewoon ge-equipped.

Het is ook een Partizan :P en m'n merc is 76 ofzo ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 08:42:
[...]

Hehe je wilt niet weten hoeveel ik mf met heel weinig resultaat :P dus krijg er een beetje een lange sik van. Gisteren zo een 50 mf runs gedaan. met het resultaat: Trang Ouls gloves.

Ik zit op zo een 175% MF ( is niet heel veel, maar wel voldoende om items te vinden ).

Over Ladderslasher, ik heb nog niet bizar veel verkocht ofzo, maar nu wel zo een 10 fg winst ofzo :P

@ Kwakke/Psycho

Als je de client download vanaf battle.net heb je ook geen cd nodig. Dat scheelt weer met spintimes.
Daar draait het met mfruns juist om, runs maken! Je kan wel 1000mf hebben en maar 10runs in een half uurtje kunnen doen of 333mf en 25 runs in een half uurtje. Dat laatste levert meer op :)

Ja die client weet ik maar zoals ik zei kun je de map na installatie gewoon verplaatsen en als je ze dus (zoals ik) op een ext. hdd hebt staan is het alleen nog maar een kwestie van copy/paste :)
BitchCrew schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 09:03:
[...]

Kyo.
Add sletzor maar op classic SCL, speel atm geen Lod.
Zal later wel LOD account aanmaken.(daar ik 6spots kan use voor rushingconverters :)
Komt voor de bakker :)
[...]

Ach dat merk je toch niet, in ieder geval ik niet (zelfs niet op mijn laptop).. ;)

Als het goed is zou die bug juist gemaakt moeten zijn! Wel slecht als dat zo ineens slechter zou zijn geworden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 17:01:
[...]

Daar draait het met mfruns juist om, runs maken! Je kan wel 1000mf hebben en maar 10runs in een half uurtje kunnen doen of 333mf en 25 runs in een half uurtje. Dat laatste levert meer op :)
Je rekensommetje hier klopt niet helemaal, maar het achterliggende idee wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 18:07:
[...]

Je rekensommetje hier klopt niet helemaal, maar het achterliggende idee wel :+
Als ik 30runs in een half uurtje had gezegd was het ook niet goed geweest :P
Er zijn maar weinig mensen die handmatig zo snel kunnen runnen als mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Sjorzo, wat zijn al die rare bots in het op got. kanaal? Ik vind ze een beetje irritant eerlijk gezegd :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:59:
[...]

Nee, alleen het aura valt uit :) de stok blijft gewoon ge-equipped.

Het is ook een Partizan :P en m'n merc is 76 ofzo ;-)
Even partizan unequipen en meteen weer equipen. Moet je aura het weer doen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 21:25:
Sjorzo, wat zijn al die rare bots in het op got. kanaal? Ik vind ze een beetje irritant eerlijk gezegd :@
Inderdaad, eentje is prima maar waarom 8.. :/
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 22:04:
[...]

Even partizan unequipen en meteen weer equipen. Moet je aura het weer doen volgens mij.
Klopt maar het punt is dat het gefixed zou moeten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
[..]

Verhaaltje over MF.
Veel spelers weten ook niet precies wat MF inhoudt en denken dat meer altijd beter is, maar dat is niet zo.

MF bepaalt alleen of een item dat sowieso gedropt wordt een magic/rare/set of unique wordt.
Dus als een monster bepaalt dat hij een Breast Plate dropt, wordt het misschien een Isenhart's Case of een Venom Ward, maar zeker geen Duriel's Shell (wat een Cuirass is, exceptional vorm van Breast Plate).

Door MF worden dus geen hogere Treasure Classes gekozen, je zult alleen vaker "magic" items zien die anders normal of socketed / ethereal zouden zijn.

Daarbij heb je diminishing returns met MF wat zoveel inhoudt dat je heel veel meer MF nodig hebt om de kans op een unique te verhogen.

500% MF geeft 166% kans op unique.
1000% MF geeft 200% kans op unique.

2x zoveel MF geeft dus maar 1.2x zoveel kans op unique.

Volume van je runs is dus belangrijker dan pure MF; staar je zeker niet blind op MF, maar zorg liever dat je basis goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 22:04:
[...]

Klopt, zie post van Psycho ;-)

Ik doe gemiddeld ( probeer ik ) 30-50 runs per dag te doen. En ik run er gemiddeld 1 per minuut.

Sneller is bijna niet mogelijk met huidige gear :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
SpoTs schreef op donderdag 01 april 2010 @ 11:11:
[...]

Klopt, zie post van Psycho ;-)

Ik doe gemiddeld ( probeer ik ) 30-50 runs per dag te doen. En ik run er gemiddeld 1 per minuut.

Sneller is bijna niet mogelijk met huidige gear :P
1 per minuut, wa run jij dan?

Memp gaat echt nie op 1 min ze.
een game creeëren, afsluiten, wandelen naar uw wp kost al een halve minuut.

shenk doe ik op 1 min ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op donderdag 01 april 2010 @ 12:05:
[...]

In principe is mephi juist heel snel in tegen stelling tot bijv. Andy.
De maps zijn voorspelbaar maar naar andy heb ik nog steeds niet een duidelijk patroon gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 12:07
Ik run atm Blood Raven, Andy, Meph en pindle en doe daar ongeveer 5 minuten over.

Edit: LOL, er komt net een lemming met een paraplutje naar beneden gevallen aan <------- die kant :D

[ Voor 39% gewijzigd door microoo op 01-04-2010 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Ohhhhh, ik doe kwakke na. Rip at lvl 77 door lag. Uhhh.

Grootste verlies was dnek mijn ring: 20 str, 55 mana, 6ll, 8@, 22 fr
en natuurlijke andere crap(spirit, lidless, tal mask, smoke, magefist, ..) best jammer.

Over die merc en aura's, als je ze revived komen ze bij mij altijd. Maar als hij zijn andere aura erbij krijgt, bv prayer, dan verdwijnt soms insight gedoe. Best raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
BitchCrew schreef op donderdag 01 april 2010 @ 12:05:
[...]

Mephi hell doe ik in 1 min, op NM soms nog wel sneller. Volgens mij had ik laatst een sessie waarbij ik aardig doorbeukte :P in een half uur zat ik geloof ik rond de 30 games. Als je alleen mephi rusht, killed en loot --> Portal naar Act 4 en dan nieuwe game gaat echt snel.

in act 4 ff iden en vervolgens WP direct pakken, scheelt weer wandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op donderdag 01 april 2010 @ 12:34:
[...]

Mephi hell doe ik in 1 min, op NM soms nog wel sneller. Volgens mij had ik laatst een sessie waarbij ik aardig doorbeukte :P in een half uur zat ik geloof ik rond de 30 games. Als je alleen mephi rusht, killed en loot --> Portal naar Act 4 en dan nieuwe game gaat echt snel.

Ik zie een mogelijkheid je runs te versnellen!
Ident pas wanneer je echt vol zit dan kun je vaak ~4-5 runs doen zonder te identifien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
psychoclown schreef op donderdag 01 april 2010 @ 12:46:
[...]

Ik zie een mogelijkheid je runs te versnellen!
Ident pas wanneer je echt vol zit dan kun je vaak ~4-5 runs doen zonder te identifien :)
:P ik heb maar 24 free slots in mijn inv :p zit zo vol ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
SpoTs schreef op donderdag 01 april 2010 @ 12:34:
[...]

nja nm kill je meph wel snel natuurlijk, mss moet ik da eens time van mij :s

1 min om:
game te maken, wp te nemen, te tele'en tot lvl 3, tot meph te tele'en, die killen, items pakken, naar red portal wandelen, in act 4 game sluiten.
Dat op 60 seconden?

[ Voor 5% gewijzigd door BitchCrew op 01-04-2010 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
ps, iemand dat een nieuw char wilt beginnen op SCL classic?

ik ga vanavond wss met men pala beginnen, dus dat is questen tot ik sigons kan equipe en dan trist, tombs, whatevar tot lvl 25.

is een zeal/smiter een beetje doenbaar om op LOD:
Hellforgequest te doen? in 2 playergame.
kan ik daarmee beginnen en kunnen we a) rushen op classic b) HF op LOD doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

BitchCrew schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:25:
[...]

1 min om:
game te maken, wp te nemen, te tele'en tot lvl 3, tot meph te tele'en, die killen, items pakken, naar red portal wandelen, in act 4 game sluiten.
Dat op 60 seconden?
Ja nou klopt wel hier als je alleen mephi doet. Net even simpel nightmare meph gedaan timer staat op 52.6sec hier. en nog vrij op m'n gemak het zou nog net wat sneller kunnen, ofc verschilt het per keer of je durance 3 gelijk vind of niet en je moet je drop ff checken enz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
BitchCrew schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:25:
[...]

1 min om:
Dat op 60 seconden?
Wandelen doe ik niet aan op mijn sorc :) gewoon zappen als de tierelier, en met blizzard liggen ze beiden zo op de grond. Op NM gaat nog sneller aangezien ik daar m'n merc gebruik en die erop zet, Static, static, static, blizzard --> Dood.

En, als je d2 windowed draait, dan heb je echt 0 aan laadtijden, vrijwel alles instant ( games maken, zones wisselen ).

[ Voor 8% gewijzigd door Dakreal op 01-04-2010 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Och kom O-) zo erg waren die botjes toch ook niet?

Er stonden er maar een paar en ze waren ook niet lastig, Hoe dan ook ze staan elders.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

SpoTs schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:46:
[...]

Wandelen doe ik niet aan op mijn sorc :) gewoon zappen als de tierelier,
jij kan in town teleporten? :o Want daar had ie het over namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Vicarious schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:52:
[...]

jij kan in town teleporten? :o Want daar had ie het over namelijk :P
ooh, missread ;-) maar eum, das hooguit 10 sec als je traag bent. Act 4 town is erg klein :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:46:
Och kom O-) zo erg waren die botjes toch ook niet?

Er stonden er maar een paar en ze waren ook niet lastig, Hoe dan ook ze staan elders.
8)7
Viel ook wel mee... enige vervelende was dat je niet wist wie er in de chatroom waren omdat die botjes alle slots op het eerste scherm innamen :P

Waar zijn ze eigenlijk voor en waarom zijn het er 8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

SpoTs schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:59:
[...]

ooh, missread ;-) maar eum, das hooguit 10 sec als je traag bent. Act 4 town is erg klein :)
Klopt, maar jij ging naar act4, hij bleef in act3. Dan moet je steeds bij meshif beginnen en dat kost meer tijd om te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op donderdag 01 april 2010 @ 12:49:
[...]

:P ik heb maar 24 free slots in mijn inv :p zit zo vol ^^
Een mfsorc wil zoveel mogelijk inventory plaats, helaas wil ik met mijn lightsorcs altijd een aantal een aantal skillers maar dat neem ik maar voor lief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Vicarious schreef op donderdag 01 april 2010 @ 14:01:
[...]

Klopt, maar jij ging naar act4, hij bleef in act3. Dan moet je steeds bij meshif beginnen en dat kost meer tijd om te lopen.
oh ja dat klopt zeker, dan ben je al 30 sec bezig met lopen idd, dan haal je de 1 min niet.
psychoclown schreef op donderdag 01 april 2010 @ 14:03:
[...]

Een mfsorc wil zoveel mogelijk inventory plaats, helaas wil ik met mijn lightsorcs altijd een aantal een aantal skillers maar dat neem ik maar voor lief ;)
Dat wil ik ook, maar door gebrek aan fatsoenlijke gear heb ik nu res/mf/life/mana charms.

[ Voor 35% gewijzigd door Dakreal op 01-04-2010 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 01 april 2010 @ 14:01:
[...]

Viel ook wel mee... enige vervelende was dat je niet wist wie er in de chatroom waren omdat die botjes alle slots op het eerste scherm innamen :P

Waar zijn ze eigenlijk voor en waarom zijn het er 8?
Ik wou weten hoeveel ik er kon laden per IP en het zijn niets meer dan (chatbots voor Battlenet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 14:04:
[...]

Ik wou weten hoeveel ik er kon laden per IP en het zijn niets meer dan (chatbots voor Battlenet)
chatbots?

wa doe je daar nu mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
BitchCrew schreef op donderdag 01 april 2010 @ 14:25:
[...]

chatbots?

wa doe je daar nu mee :)
Ik gebruikte dergelijke bots vroeger om Cowruns of baalruns te organiseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
hoe da?

je zegt next game via die bot dan?
en 1 bot cava, me 8 ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
BitchCrew schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:06:
hoe da?

je zegt next game via die bot dan?
en 1 bot cava, me 8 ofzo :p
Ik weet niet meer hoe dat precies werkte.. is ook al echt lang geleden.. 2004/2005 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Het rare is ook dat er STARCRAFT bij die bots stond, waar sloeg dat dan op?

Anyway, laten we maar weer ontopic gaan, anders wordt kyo boos :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Vicarious schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:17:
Het rare is ook dat er STARCRAFT bij die bots stond, waar sloeg dat dan op?

Anyway, laten we maar weer ontopic gaan, anders wordt kyo boos :+
Was het niet zo dat die channels een soort IRC channels waren waar iedereen op battle.net naartoe kon gaan? Dus ook als je via Starcraft was ingelogd?

Ik kan me herinneren dat ik wel eens Warcraft-poppetjes gezien heb in D2-channels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Kriebelt weer om het er op te zetten. Maar ik weet ook dat het beter voor me is als ik het niet doe :P

Ben nog rijk zat qua fg dus zou wel wat leuke chars kunnen maken.

[ Voor 25% gewijzigd door dommerick op 01-04-2010 18:56 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
  • Laatst online: 21-08 10:12
Het is wel heel erg met de connectie, of waar het ook mee te maken heeft.

Ik kan hier haast geen baal runs doen omdat ik steeds maar connection failed krijg. Na 2 of 3 runs zit ik al tegen een laad scherm aan te kijken zonder dat er wat gebeurt.
En als ik dat niet krijg, crashed het spel wel. -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Loki.Nya schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 00:07:
Het is wel heel erg met de connectie, of waar het ook mee te maken heeft.

Ik kan hier haast geen baal runs doen omdat ik steeds maar connection failed krijg. Na 2 of 3 runs zit ik al tegen een laad scherm aan te kijken zonder dat er wat gebeurt.
En als ik dat niet krijg, crashed het spel wel. -_-
Totaal geen problemen hier, al heb ik vandaag (gister) niet gespeeld.
Ftj's (Failed to join games) zijn meestal te wijten aan te snel willen joinen van games na het leaven van de vorige game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
woops, temp-ban omdat ik te snel muulde denk ik; als je dit leest kyo, pak dan svp eff de spullen op die er liggen :P

-edit-

ben nu toch aan t typen; soso is inmiddels weer op lvl 33, dus dat komt wel weer :) had gelukkig nog een insight en een tarn en nog wat crap items, dus kan nu iig weer lekker shenk-runnen en hopen dat er iets dropt :) anders eff de barbquest doen voor een ancient pledge, en snel door naar a1 NM, of baalrunnen :) CL doet inmiddels alweer 500 dam, dus dat gaat ook al redelijk :)

[ Voor 62% gewijzigd door kwakke01 op 02-04-2010 00:59 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

SpoTs schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 09:17:
[...]

Ik wil deze even bevestigen als klopt. Vandaag een nieuwe sorc aan het levelen geweest en elke keer nieuwe gear op merc dus en elke keer ging de aura uit inderdaad :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Gisteren ben ik begonnen met men zealer, met 1 point smite, wel dat was nu dikke hack en slash fun zeg!

Had van mirco sigons set mogen lenen en had isenhearts zwaard, dus op lvl 8 stond in bijna full geared te meppen als een uber :)

Vanaf dan ging het redelijk, op lvl 11 nog 2 cathan seals aan gedaan en 22% lf :)
tot lvl 20 was het was zwakjes kwa dmg maar had een rare war hammer (of battle hammer, de low lvl versie) met vrij stevige adds, + min dmg, + ar, + ed, + ml, ... perfect voor een 200dmg max met might.

zo lekker heel act 1 solo gedaan in een 5 player game ( die ware elders aan het questen)

Uiteindelijk op lvl 25 gestrand, kyo amu aangedaan, + 10 all atribs, 10@ en izual quest gedaan.
een dikke 250 dmg nu.

Diablo is nog niet dood, het lukt wel maar na 5 minuten zealen bennik gestopt :)
op 10 min krijg ik die wel neer ze :p

Deze gaat eens goed geleveled naar LOD, word mijn eerste lod char deze ladder _/-\o_

Ik wou even een oproep doen aan de gotters hier op lod ( sc ladder)
Items gezocht: (alles wat een zealer kan usen, of alles wat een smiter ook nodig heeft)
zakarum, dual leech ring, guardians angel, light sabre, ravenfrost, guilaume's face ,heavens light ,gore riders , draculs grasp, thundergods vigor, gaze, ...
mss wat dingen voor een merc, weet niet wat voor eentje goed is? zou denken might merc met kelpie voor de slow of een freeze merce voor freeze /slow icm kelpies

reward: FG offcourse :-)

[ Voor 9% gewijzigd door BitchCrew op 02-04-2010 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Waarom laat je je char niet gewoon rushen op classic? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Vicarious schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 10:59:
Waarom laat je je char niet gewoon rushen op classic? :P
het is een classic char hoor :p ( speel atm alleen classic), en rushen zou ik zelf kunnen, heb hetzelfde als kyo kwa soso :)

en omdat je toch moet levelen tot 25 voor je dia runs op nm kan doen.
en ik heb nu ook eenmaal de gear om snel te levelen to 25-35.

nm zal ik wel rushen hoor ;-)

en het is leuk zo!
}:O }:O }:O

[ Voor 19% gewijzigd door BitchCrew op 02-04-2010 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker bezig bitch :)
Al die items heb ik niet want ik speel zelf ook nog geen lod (wel bijna alle gear voor een mfsorc gekocht).
Wel kan ik je adviseren om geen a2 merc te nemen als Zealer, een a1 cold rogue of a3 cold merc is veel nuttiger want die lopen niet in de weg maar helpen tegelijkertijd wel een heel stuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
dat is ook netjes voor die mf sorcs op lod.

nja ik zit met het probleem dat ik bijna 7 chars heb voor lod convert maar op lod geen HF kan doen :-)
Wou daarom een zealer/smiter maken zodat ik runes kan verzamelen.

met die runes kan ik een soso maken. ( coh, spirits, insight, infinity, exile, forittude, ...)

En zou ook graag deze ladder me wat bezig houden met UT voor torches en Uberdiablo voor anni's.
-> smite your way, the easy way :)

Er moet toch iemand een smiter hebben he, vorige 'age' was jij dit.

char 1: soso classic rusher ( equiped en lvl 75)
char 2: zmiter lod voor HF questen.
met wat luck hebbik snel genoeg runes ;-)
char 3 : the good old light soso rebuilde van vorige keer ( 52k li dmg ) :p

kwestie van andere dingen uit proberen he, en met dit verlengd weekend voor de boeg heb ik veel tijd, zeker nu dat ik met een gekneusde rib(ben) zit waardoor ik niets kan dragen, rijden is lastig, sporten is onmogelijkook enz. zitten lukt het beste. wat beters kan je doen dan D2 (buiten werken :p )

[ Voor 24% gewijzigd door BitchCrew op 02-04-2010 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is wel zo inderdaad, slimme zet :)
Was eerst van plan een smiter early ladder neer te zetten maar daar ben ik van af gaan zien dus eigenlijk wel nice dat jij er nu eentje build! Als je een rush moet moet je het uiteraard even zeggen en zal natuurlijk bij het mfen mijn ogen open houden, straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Heeft iemand Immortal King op LOD SC Ladder? Ik heb in ieder geval boots, gloves en belt nodig, maar maul en armor zouden ook leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 12:07
kid jansen schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 23:32:
Heeft iemand Immortal King op LOD SC Ladder? Ik heb in ieder geval boots, gloves en belt nodig, maar maul en armor zouden ook leuk zijn.
Ik heb hier de belt nog wel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
zowel m'n accountnaam als m'n characternaam is Quardok
Kijk eens eerst even onder de TS..

[ Voor 28% gewijzigd door psychoclown op 03-04-2010 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Zoh mijn hcl friendslist is wat geupdate naar de huidige actieve spelers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een goede dag voor Diablo dacht ik zo!
Kom na het werk online, beetje kletsen en ancients + dia regelen en daarna kon ik hell baalruns doen.
Nou prima, was al lvl 60 van csruns hell dus hell baalruns zouden lekker worden.
Echter werden ze nog lekkerder dan verwacht want tijdens een van de eerste runs dropte er een set lacquered plate.. human pickit 3.2 RC4 ging in en ja hoor ik had hem binnen. Op moment van schrijven zijn tal armors nog 350+fg. Wilde hem eerst houden maar ik had al al mijn gear bij elkaar en dus kan ik nu ook wel runnen zonder.
Toch maar verkocht om over een tijdje weer eentje terug te kopen zodra ze goedkoper zijn, 350fg ft erop gezet en binnen een minuut had ik beet :) Misschien was 400 beter geweest maar het was een low def armor dus in principe een redelijke prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Voor de sorc die ik ga maken wil ik graag tal set hebben, maar voor zoveel fg snap ik dat je hem verkocht hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op zondag 04 april 2010 @ 02:06:
Voor de sorc die ik ga maken wil ik graag tal set hebben, maar voor zoveel fg snap ik dat je hem verkocht hebt :P
Ja het mooie is 2 dagen geleden had ik jur en grut nog gevraagd wat zij zouden doen, of een tal armor van (toen nog) 450-550fg of viper armor (32@ voor 15fg) of een skullders. We werden het eens dat viper misschien wel het beste voor nu was, prijs/prestatie gewijs gezien :P

Overigens heb ik nu alle gear (treks + nagel 25 van jur) aan + merc en dat werkt best lekker! 116fcr, 234mf, ~3k blizz (lvl 74) en Glacial Spike altijd op links staan dus wanneer ik bij een boss ben en een Blizz gecast heb kan ik ongeveer 5-6 spikes casten tot ik weer blizz kan cast. Mijn merc is nog niet heel sterk want de insight (runes van jur) zitten in een Halberd maar op nm kan hij zowaar oneshotten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Och, zolang je merc maar blijft leven, dat vind ik altijd nog het belangrijkste. Iedere keer 30k neerleggen voor die homo gaat vervelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op hell wil die nog wel eens gaan liggen maar op nm krijgen ze mijn mercje echt niet neer ;)
Binnenkort ook eens een betere pole voor hem vinden want ik heb zelf al een insight pack gevonden (baal/csruns) en ook, zodra ik een thul heb, mijn spirit rerollen.. heel veel slechter dan 26fcr kan bijna niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Vicarious schreef op zondag 04 april 2010 @ 09:56:
Och, zolang je merc maar blijft leven, dat vind ik altijd nog het belangrijkste. Iedere keer 30k neerleggen voor die homo gaat vervelen :P
Nu iron maiden weg is kan dat geen probleem meer zijn toch?
Ik gaf mijn merc regelmatig pots en dan zingt hij het wel uit.
Tenzij hij amp'ed is of er komt fana/might/extra strong aan te pas, dan is het soms hopeloos (en kan je kiezen, ofwel leg je ze heel snel neer ofwel ren je heel snel weg). :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

peke schreef op zondag 04 april 2010 @ 11:24:
[...]

Nu iron maiden weg is kan dat geen probleem meer zijn toch?
Ik gaf mijn merc regelmatig pots en dan zingt hij het wel uit.
Tenzij hij amp'ed is of er komt fana/might/extra strong aan te pas, dan is het soms hopeloos (en kan je kiezen, ofwel leg je ze heel snel neer ofwel ren je heel snel weg). :p
Nouja, hij moet wel een beetje redelijke gear hebben. Vooral lifeleach is handig om je merc in leven te houden. En om life te leachen moet hij veel dmg doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op zondag 04 april 2010 @ 11:31:
[...]

Nouja, hij moet wel een beetje redelijke gear hebben. Vooral lifeleech is handig om je merc in leven te houden. En om life te leechen moet hij veel dmg doen.
;)

Maar je hebt helemaal gelijk vic, mijn mercje doet ondanks de halberd toch nog zo'n 400-700dmg!
Qua gear heeft hij een insight (15 medi geloof ik) halberd, Tals mask en een Shaft :)
LL genoeg dus alleen nog even wat meer dmg en hij moet hell ook beter kunnen overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Fijn om te zien dat de patch er eindelijk is, maar damn, net in de tijd dat ik helaas wat weinig tijd had om meteen vol aan de bak te gaan.
Nah ja, toch maar weer beginnen nu. Ben er wel ff uit geweest, dus voor de zekerheid een paar n00b-vraagjes. Voor de goede orde:
- Het makkelijkst is om nu een nieuw classic char. aan te maken, dus: wel ladder char., maar niet expansion char. aanvinken?
- Deze chars. d.m.v. gamen/rushen naar hell-niveau krijgen?
- Al mijn oude (ladder, expansion) chars. zijn nu expansion char. geworden. Ik kan de items van deze chars. dus niet aan mijn nieuwe chars. geven en moet helemaal opnieuw beginnen?
- Mijn oude chars. kan ik dus net zo goed deleten?
- Hoe zit het precies met dat forge-runnen, want dat heb ik volgens mij nooit gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hey big :w

1. Ja klopt, mijn en bitch zijn rushsorc zijn helemaal up and running en samen met vic (hell a3) ben je in een uurtje in hell en een half uurtje later sta je in hell a4. Of ik moet zelf ook nog mules meenemen dan moet ik switchen :)
2. Yep dat is het makkelijkste, daarna als volgt levelen:
- tristruns tot lvl 15
- tombruns tot lvl 22
- cowruns tot lvl 24
- ancients normal
- baalruns tot lvl 35-40
- csruns hell tot lvl 60
- baalruns hell tot lvl 99 ;)
3. Nee dit kan inderdaad niet, overnieuw beginnen wordt het dus.
4. Yep daar komt het wel op neer.
5. Mules/chars rushen door classic en in lod de hfq/sockq/imbueq runnen, makkelijke manier om aan runes/pgms/sockq's/imbueq's te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HetBiggie schreef op zondag 04 april 2010 @ 13:50:
Fijn om te zien dat de patch er eindelijk is, maar damn, net in de tijd dat ik helaas wat weinig tijd had om meteen vol aan de bak te gaan.
Nah ja, toch maar weer beginnen nu. Ben er wel ff uit geweest, dus voor de zekerheid een paar n00b-vraagjes. Voor de goede orde:
1 Het makkelijkst is om nu een nieuw classic char. aan te maken, dus: wel ladder char., maar niet expansion char. aanvinken?
2 Deze chars. d.m.v. gamen/rushen naar hell-niveau krijgen?
3 Al mijn oude (ladder, expansion) chars. zijn nu expansion char. geworden. Ik kan de items van deze chars. dus niet aan mijn nieuwe chars. geven en moet helemaal opnieuw beginnen?
4 Mijn oude chars. kan ik dus net zo goed deleten?
5 Hoe zit het precies met dat forge-runnen, want dat heb ik volgens mij nooit gedaan?
Heb voor de goede orde maar even cijfertjes voor je vraagjes gezet.
1: Classic is alleen om te zorgen dat je geen minimaal level hoeft te hebben voor baal quest. Dus als je je laat rushe op classic gaat dat veel makkelijker. Als je dus iemand kan vinden (in de persoon van Kyo) die dat voor jouw wil doen, kan je het bete classic spelen idd. En dat betekend dus geen expansion aanvinken, en dan later upgrade. Kan je geen rush krijgen, maak dan gewoon een char aan MET expansion. Solo classic is veel te moeilijk, dus dan is de normale versie een stuk makkelijker.
2. Moet te begrijpen zijn na beantwoording van vraag 1 ;x.
3. Je oude chars zijn nu non-ladder geworden. De nieuwe chars die je nu aanmaakt zijn dus de nieuwe ladder en die kan je dus niet laten spelen met non-ladder characters. Al je oude chars zijn dus niet meer waardevol.
4. Je kan proberne je items nog te verkopen op d2jsp.net op non-ladder sub-fora.
5. HF runnen --> doordat je op classic word gerush kan je een lvl 1 makkelijk naar hell brengen. Bij expansion moet je een minimaal level hebben voor NM/Hell dus duurt dit een stuk langer. Maar je brengt dus een char snel naar hell op classic, dan zet je em daarna over op expansion en ga je even snel HF doen. Je krijgt dan dus een goede rune. Dit kan je zovaak doen als je zelf wilt en je kan dus heel wat runes bij elkaar verzamelen binnen korte tijd, mits je een goede classic rush hebt en iemand die HF even snel kan doen.
Veel runes binnen korte tijd = Muchos FG.

Ik denk dat het niet allemaal even duidelijk is, maar ik hoop dat je et snapt :$.

edit: was al bang dat kyo ook snel zoou reageren, heb dus een heel verhaal getypt voor bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 04 april 2010 @ 14:13:
[...]

edit: was al bang dat kyo ook snel zoou reageren, heb dus een heel verhaal getypt voor bagger.
Haha je was anders niet veel later dan mij maar het wordt toch gewaardeerd hoor O+

Zojuist had ik even pauze gehouden tussen het studeren door en oa. wat baalruns gedaan en inmiddels al 79 :)
Voordat ik weer verder ging met studeren ook nog even gekeken of ik mephi hell aan kon (had andy wp niet :P) en dat was geen probleem al ging het niet even soepel door de hdd lag (fullspeed downloaden + unrarren).
Mijn merc overleefde het helaas net niet, vermoedelijk door de psn, maar ik werd wel beloond:
D2jsp: O Nice Druid Circ!
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/4iifl2.jpg

Niet slecht al zeg ik het zelf ;)
Als er ook nog 10-15@ en 2 socks op had gezeten was die helemaal ziek maar nu met een Um heb je toch al een erg leuke circ!

[ Voor 12% gewijzigd door psychoclown op 04-04-2010 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

niet slecht maar ook niet heel bijzonder. Tornado druids willen zo'n +2 dudu skills +3 nado helmpje hebben en melee druids willen jalals mane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja maar die 5nado pelts missen fcr, veel pvpers waaronder furywolfs pakken op een gegeven moment zulk soort circs erbij :) Het is ook geen super circ maar zeker niet slecht, achja time will tell I suppose ;)

[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 04-04-2010 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
@Psycho en VraatJ:
Thx. voor de snelle reactie! Heb jullie nog in m'n friends list zitten, dus dat rushen komt wel goed.
Ik zal eens kijken of er nog mensen zijn op non-ladder die wat items willen, dan verkoop ik deze nog via d2jsp. Heb niet echt briljant spul (al heeft kyo mij flink geholpen), maar iedere fg erbij is er dan weer eentje.

Wellicht tot straks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
Hmm, wel een goed idee zo met die classic chars rushen. Ga ik ook maar eens doen als ik er een kleine laptop bij heb naast m'n game systeem. Dus straks mooi met 2 accounts spelen en me zelf rushen... en handig voor mulen natuurlijk. :D

Trouwens... ik zoek nog equip voor m'n mf blizz sorc. Ik heb wat standaard spul nodig zoals een Oculus, Vipermagi, Magefist of Frostburn... leuke ringen of amulet met res, mf of skills zijn ook altijd leuk.
Ik heb niet al te veel te ruil behalve een Pul rune, wat lage runes en perfect gems.

Edit: damn... temp ban ^^;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loki.Nya schreef op zondag 04 april 2010 @ 18:52:
Hmm, wel een goed idee zo met die classic chars rushen. Ga ik ook maar eens doen als ik er een kleine laptop bij heb naast m'n game systeem. Dus straks mooi met 2 accounts spelen en me zelf rushen... en handig voor mulen natuurlijk. :D

Trouwens... ik zoek nog equip voor m'n mf blizz sorc. Ik heb wat standaard spul nodig zoals een Oculus, Vipermagi, Magefist of Frostburn... leuke ringen of amulet met res, mf of skills zijn ook altijd leuk.
Ik heb niet al te veel te ruil behalve een Pul rune, wat lage runes en perfect gems.

Edit: damn... temp ban ^^;
Oculus is erg duur. Gaat je dus niet lukken. Rest moet wel te regelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 04 april 2010 @ 19:29:
[...]

Oculus is erg duur. Gaat je dus niet lukken. Rest moet wel te regelen zijn.
Nouja duur.. de prijs zakt als een baksteen, 2 dagen geleden nog 65 voor betaald (lage prijs) en nu heb je hem voor 30fg. Een pul is nog 9fg dus je zit in de buurt maar het is inderdaad nog even iets te prijzig voor je (Loki).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
Ah ok... op de vorige ladder was die volgens mij een pul waard ofzo. Zijn nou natuurlijk een hoop die er één zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Loki.Nya schreef op zondag 04 april 2010 @ 19:41:
Ah ok... op de vorige ladder was die volgens mij een pul waard ofzo. Zijn nou natuurlijk een hoop die er één zoeken.
Hoge prijzen zijn normaal begin van de ladder, gelukkig is de grootste dupebug (toch) gefixed maar zijn de botters nog het grote 'probleem'. Zij vinden binnen no time goede spullen waardoor de prijzen ervan zakken :)
De vorige ladder was de economie ook helemaal plat sinds de aankondiging van 1.13 een jaar! geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Laatst online: 27-04-2023
Mooie diablo 2daagse voor mij :). Gisteren een ohm gevonden, nu net juist "diablo walks the earth". Hij ging met de nodige moeite neer, maar toch net. 17/11/7. Niet de beste maar toch handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
@Psycho:
Ik mag weer op 'active'... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ik hoop trouwens echt dat ze voor DIII het vinden van een goede game makkelijker maken, dat je bijvoorbeeld kunt filteren op trade / mf / level / normal game en per act.
Nu moet je goed zoeken om op hell een game te vinden die niet in de vorm is van "O x N y" of "Baalbot-xx".

Ook zou het mooi zijn als je met een char dat al op Hell zit ook games kunt zien op norm en nm.

Ik weet niet of iemand al een beta gespeeld heeft en daar iets over kan zeggen? Een redesign van het gamezoeken zou in ieder geval mooi zijn.

Ook zou het fijn zijn als het traden wat makkelijker werd door bijv een ingame auction systeem?

Maar goed, ik ben eindelijk lvl 71 met mijn soso, nu nog wat items en we kunnen écht beginnen.

Zet mij maar op 'active'.

[ Voor 8% gewijzigd door Davio op 05-04-2010 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien handiger als je dat post in het Diablo 3 topic? :P
En nee er zijn nog geen beta's wel zijn er preview builds speelbaar geweest op BlizzCon09 en PAX09 maar meer daarover in het Diablo 3 topic.

Ok zal ik vanavond doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat de untwinked HCL party op maandag -paas- avond nog door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hangt ervan af of de rest er is. Daves2hd en gruttepier hebben al afgezegd. Als er nog meer afzeggers zijn denk ik dat we het maar moeten afblazen. Spots, deed jij nou nog mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien anders op een andere dag van de week deze keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ik moet wel zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben over de 1.13 patch. De hammerdins zouden generfd worden, maar dat is dus blijkbaar nauwelijks het geval. Ook is de extra Hydra dmg voor soso's leuk, maar niet meer dan een gimmick.

Respeccen is leuk, omdat je nu naar hartelust op vroege levels je stat en skill points kan verdelen, maar dit was toch al het idee met synergies. Ik ben altijd voorstander geweest van een terugkoopsysteem (zoals in Titan Quest zit) waarbij elk volgende teruggekochte punt duurder is. Maar ja, dan moet gold weer een echt ruilmiddel worden...

Er wordt overal weer heerlijk op los gebot en op hell zijn er weinig games waarin gespeeld wordt zoals het oorspronkelijk bedoeld werd.

Dit zal op HC wel anders zijn, helemaal als je untwinked speelt, maar ik ben te laf voor HC. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
idd, je vindt amper games door al die trade rommel topics. en als je ze vind zijn die zo druk bezocht dat het zeer snel zijn is. das wel lastig en spijtig.

en verder is er geen bal verandert eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Davio schreef op maandag 05 april 2010 @ 20:05:

Dit zal op HC wel anders zijn, helemaal als je untwinked speelt, maar ik ben te laf voor HC. :)
Misschien tijd om over te stappen dan. Nu klinkt het niet alsof je nog erg veel plezier in Diablo hebt, wellicht is het dan gewoon tijd om iets anders te proberen om het spel leuk te houden? Je bent overigens ook welkom in onze untwinked party (zie het gotdiablo forum) waarmee we wekelijks op maandagavond rondrennen. Ervaring leert dat er toch vrijwel nooit 8 man zijn, en jij zou dan eerste reserve zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davio schreef op maandag 05 april 2010 @ 20:05:
Ik snap niet wat er "eng" is aan HC. Ja, je kunt doodgaan en dan begin je weer opnieuw. Heel kut als je een level 95+ hebt en er dus aardig wat tijd in hebt gestoken. Maar je leert er mee omgaan, je leert voorzichtiger en (m.i.) intenser te spelen, veel meer oplettender dan in SC, waar je als kip zonder kop de durance in rent, totaal niet geboeid of er stygian dolls rondlopen :P

En dat leer je voordat je je eerste character op 95 hebt :P

Tenminste, er zijn er die het nooit leren, maar die hebben fg zat of zo, dat ze dat graag uitgeven voor steeds dezelfde items :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Zo mensen, was weer een mooie weekend voor Diablo!

M'n javazon is nu lvl 80 geworden en is nu toe aan baaltjes op hell niveau. Ondertussen nog ff Cowen op NM voor Skill Gc's.

Gisteren ook nog 4 skillers verkocht --> 2x cold en 2x pala combat.
Dus ook weer een paar fg's erbij.

Een aantal mensen waar ik vroeger mee samenspeelde zijn inmiddels ook weer begonnen.
Volgens mij zijn er ook een hoop mensen weer begonnen met 1.13.

En niet te vergeten, ik heb van Micro nog een sjakkow op afbetaling gehad ;-) Thx @ that!

Btw Psycho, ik heb echt een shitload aan Thuls, dus als je er 1 wilt.. laat maar horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker bezig allemaal!
Ik hoop deze week even lekker Hell csruns te kunnen doen, en mijn sorc 85+ te krijgen.

Dan zal ik ook aan lod beginnen =)
Grush here we come!

Bo barb op level 32 volgensmij ^^ (moet 60 oid) voor 20/20/20 shout bo bc

Groet Sjorzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:31:
Lekker bezig allemaal!
Ik hoop deze week even lekker Hell csruns te kunnen doen, en mijn sorc 85+ te krijgen.

Dan zal ik ook aan lod beginnen =)
Grush here we come!

Bo barb op level 32 volgensmij ^^ (moet 60 oid) voor 20/20/20 shout bo bc

Groet Sjorzo.
Als je op classic nog een bo nodig hebt kun je mij ook ff roepen. Ik heb een lvl 75 BoBarb (met whirlwind en bonesnap)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Hardcore Classic ?
Dat zou helemaal mooi zijn hoef ik daar niet meer om te denken :D

Sjorzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee Vic is softcore dus dat zal niet gaan ;)

Bij mij is het ook wel aardig gegaan, eth cv's gekocht en als insight verkocht met winst uiteraard.
De tweede insight werd een mooie 17 medi 255ed (5ed van perfect) waarop ik 70fg winst heb kunnen maken.
Nu alleen zelf nog weer eentje want dan doet mijn merc net even wat meer damage :)
Ook ben ik nog opzoek naar eth 0s armors want die ik kan buggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 11:37:
Op Hardcore Classic ?
Dat zou helemaal mooi zijn hoef ik daar niet meer om te denken :D

Sjorzo.
ohja kut, jij speelt hardcore classic :P Nee sorry, op classic heb ik alleen een softcore character.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.