WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Zoals ik eerder al zei houd het nuttig, als iedereen steeds vermeld wanneer hij/zij een disconnect/ci had dan sneeuwen al de inhoudelijke berichten helemaal onder.
[ Voor 47% gewijzigd door psychoclown op 25-03-2010 12:55 ]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
[jaloers mode] Wat heerlijk om op dit moment te kunnen spelen....[jaloers mode]Cthulhu schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 12:34:
Net weer een disconnect, gelukkig heeft mn necro zn rare ringetje(net gevonden) en zn wp's nog
Mijn voordeel is dat de dupers/roll-backers echte uitslapers zijn. Ik doe het namelijk vaak met een half uurtje in net voor werktijd.
Dit is ook de reden dat ik op dit moment nog Fire ben (Fireball/Meteor), beter voor Mephi hunten met crapgear atmpsychoclown schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 12:28:
[...]
Ja maar die manier werd vroeger ook altijd gebruikt om te kunnen dupen.
De server een enorm hoge load veroorzaken dat die het niet aan kan en een rollback veroorzaakt.
kwakke
Die reset geldt voor zowel stats als skills.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Zelf ben ik als lightsorc fan natuurlijk overtuigd van de lightning skill maar een Orb sorc is zeker niet slecht.SpoTs schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 12:40:
[...]
Dit is ook de reden dat ik op dit moment nog Fire ben (Fireball/Meteor), beter voor Mephi hunten met crapgear atmPas als ik betere gear heb ga ik naar Orb, Orb vind ik namelijk echt de beste sjors skill.
Punt is alleen dat een pure Orbsorc (ook op lod) niet viable genoeg is zelfs al gebruik je een infinity merc en heb je 17CM. Een fireball sorc is ook erg sterk maar het grote nadeel daarvan is dat je op hell vrijwel niks meer kan door al de fimmunes.
Daarbij moet ik wel zeggen dat een lightsorc wel echt gear afhankelijk is en dus echt als grote nadeel heeft dat de kosten erg hoog zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 25-03-2010 13:02 ]
THX!!! dan snel een windy makenpsychoclown schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 12:28:
[...]
Ja maar die manier werd vroeger ook altijd gebruikt om te kunnen dupen.
De server een enorm hoge load veroorzaken dat die het niet aan kan en een rollback veroorzaakt.
kwakke
Die reset geldt voor zowel stats als skills.
een teddy is lekker voor de rush ivm je maxlife, maar is CRAP als solo-killer, en ik moet nu snel xp hebben om bij te blijven
@ spots, een windy dus, fcr items zijn welkom, een 2 nado hoedje heb ik al, maar kan altijd beter
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Ik ben er al even uitgeweest, is dat een Druid?kwakke01 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 13:11:
[...]
THX!!! dan snel een windy maken
een teddy is lekker voor de rush ivm je maxlife, maar is CRAP als solo-killer, en ik moet nu snel xp hebben om bij te blijven
@ spots, een windy dus, fcr items zijn welkom, een 2 nado hoedje heb ik al, maar kan altijd beter
Ik ga even kijken wat ik voor je kan betekenn. Misschien vind ik wel Jalals, mag je die hebben
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Gz kerel! mocht ik nog wat Necro spul vinden, ik hou het voor je apart als je gaat convertenmicrooo schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 14:04:
Intussen al lvl 40 met necro en kom met amu, wand en wormskull nu al op +3 nec skills!. ZIt nu in a3 NM
In de tussentijd wil mijn Necro jouw Necro-vondsten vast wel lenenSpoTs schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 14:09:
[...]
Gz kerel! mocht ik nog wat Necro spul vinden, ik hou het voor je apart als je gaat converten
Haha, necro maak ik toch niet. Dus dat mogen jullie lekker zelf uitvechtentollo71 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 14:50:
[...]
In de tussentijd wil mijn Necro jouw Necro-vondsten vast wel lenen
Dropt vast wel genoeg, vanavond kan ik de hele avond MFfen, dus ik twijfel er niet over dat ik wat uniq's ga vinden.
Ben nu een orb soso aan het maken, lekker makkelijk en een killer, idd dus ook met weinig gear. Alleen ik ga nog wel semi-fireball(hydra mss) erbij pakken. Kan daarmee op hell de cold imm nog wel mee afknallen. Traag dat is maar tochtollo71 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 13:43:
Met de goede, totaal niet exclusieve, items is een zeer robuuste Meph-Orb-soso te maken. Iedere ladder had ik er een en ze was safe-as-hell. Een paar niet meteen voor de hand liggende keuzes maken haar vrijwel onkwetsbaar op weg naar, en inclusief Meph. Google maar eens op "Hardcore Orb/TK Blind-Teleporting Budget MF Sorceress"
Ohja, vraagie. Hadden ze in 1.12 al niet het hele no cd erin gegooid? Of was dat niet zo? Moet nu constant mijn cd er inhouden. Dat lagt nogal bij bazen als ze dood gaan en dan kan ik niet grabben
Dit lijkt me de basis:
http://www.diablofans.com...00l0l0l0l0l0l000000000l00
Adviezen?
Ik heb wat guides doorgenomen over HC, klopt het dat je altijd moet lopen ipv rennen?
Edit:
Oh ja, geldt Pierce ook voor thrown javalins?
[ Voor 4% gewijzigd door Khiu op 25-03-2010 14:54 ]
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
Met rennen heb je standaard maar 25% block ( als je een schild hebt ) en weinig dodge/evasion.Khiu schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 14:53:
Ik wil een lightning ama maken voor de untwinked HC party. HC is nieuw voor mij dus ik vraag me een beetje af hoe ik mijn skill tree in moet delen. Normaal zou ik alle synergies maxxen, maar zal ik nu dan meer in Passive & Magic moeten gaan steken? Het lijkt me dat ik niet voor een andere element hoef te gaan(Freezing Arrow oid) voor immunes(daar heb ik immers de rest v/d party voor).
Dit lijkt me de basis:
http://www.diablofans.com...00l0l0l0l0l0l000000000l00
Adviezen?
Ik heb wat guides doorgenomen over HC, klopt het dat je altijd moet lopen ipv rennen?
Met lopen heb je alles volledig, block je 75% en heb je ook max evasion. Maar ik vind het onzin though. Als amazone doe je eerst je damage skills en 1 punt in de passive's Zodra je damage dingen vol zitten, dan pomp je de rest gelijkmatig in je passive ability's.
Pierce geld voor AL je ranged ability's behalve pots
Geen secundaire skill, slechts 1 puntje in Avoid/Evade. Jouw taak wordt het om alles wat niet LI is zo snel mogelijk neer te leggen. Zorg wel voor goede block en voldoende leven want jij bent Bosskiller #1.
Wat betreft lopen/rennen: rennen. Zo hard mogelijk. Alleen niet de verkeerde kant op

Edit: dus zo'n beetje wat Spots ook zegt

[ Voor 4% gewijzigd door tollo71 op 25-03-2010 15:00 ]
Je kunt imo beter die punten van Valk en Decoy in wat evasion stoppen hoor. Als je rent dat je kan dodgen e.d. (ranged attacks ). Daar heb je veel meer aan.tollo71 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:00:
Als ik voor Untwinked een Javazon zou maken zou ik voor maximum power gaan. Alleen Pierce krijgt genoeg punten om een acceptabel percentage te krijgen (wetende dat Razortail toch niet dropt) en ik zou een paar punten in Valk en Decoy willen.
Geen secundaire skill, slechts 1 puntje in Avoid/Evade. Jouw taak wordt het om alles wat niet LI is zo snel mogelijk neer te leggen. Zorg wel voor goede block en voldoende leven want jij bent Bosskiller #1.
Wat betreft lopen/rennen: rennen. Zo hard mogelijk. Alleen niet de verkeerde kant op
Edit: dus zo'n beetje wat Spots ook zegt
Ik had daar die paar puntjes altijd voor over. Dan maar een lvl-tje minder Avoid/Evade.
@Maldred: met mijn nieuwe install moer de DVD er inderdaad ook in.... Eens zoeken hoe dat ook al weer zat. Iets met nogmaals de .mpq files copieren dacht ik.
Oh shit, verantwoordelijkheden!tollo71 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:00:
Zorg wel voor goede block en voldoende leven want jij bent Bosskiller #1.
Bedankt voor de tips
HC-ers vertrouwen elkaar met hun levenKhiu schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:25:
[...]
Oh shit, verantwoordelijkheden!
Bedankt voor de tips
Valk kun je ook uit items halen. Peace is een eenvoudig runeword dat met een lvl 15 valk on striking komt. Wel een 3sock armor met Shael + Thul + Amn nodig, maar die kun je normaal gesproken halverwege nightmare wel maken.tollo71 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:15:
Ik heb altijd heel dankbaar gebruik gemaakt van Valk en met name Decoy. Decoy is de ideale scout. In tricky stukken plant ik er een aan de rand van het scherm zodat je meteen weet wat er "om de hoek" staat te wachten. Dolls/Gloams/Frenzytaurs/nasty Archers etc. wil je graag van veraf al spotten. Een low-lvl Valk is ook zeer geschikt als graadmeter voor de kracht van de monsters. Ligt je Valk in no time --> fors afstand nemen.
Ik had daar die paar puntjes altijd voor over. Dan maar een lvl-tje minder Avoid/Evade.
@Maldred: met mijn nieuwe install moer de DVD er inderdaad ook in.... Eens zoeken hoe dat ook al weer zat. Iets met nogmaals de .mpq files copieren dacht ik.
Vicariously I live while the whole world dies
Hangt er vanaf wat voor character. Als het een melee barbarian is zou ik het niet doen persoonlijkCthulhu schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:49:
Is het safe om met lvl26 Dia te killen op HC Classic? Of beter nog even wachten?
Hangt puur van je resists af en je life. In principe kan het met elke charVicarious schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:52:
[...]
Hangt er vanaf wat voor character. Als het een melee barbarian is zou ik het niet doen persoonlijkSummoner zou het denk ik wel kunnen met decripify.
Alle mpq files vanaf de cd/dvd kopiëren naar je DiabloII folder.Maldred schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 14:52:
[...]
Ben nu een orb soso aan het maken, lekker makkelijk en een killer, idd dus ook met weinig gear. Alleen ik ga nog wel semi-fireball(hydra mss) erbij pakken. Kan daarmee op hell de cold imm nog wel mee afknallen. Traag dat is maar toch
Ohja, vraagie. Hadden ze in 1.12 al niet het hele no cd erin gegooid? Of was dat niet zo? Moet nu constant mijn cd er inhouden. Dat lagt nogal bij bazen als ze dood gaan en dan kan ik niet grabben
Op normal lvl 26 maxed fire en light resist? succes.SpoTs schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:57:
[...]
Hangt puur van je resists af en je life. In principe kan het met elke charLightning/Fire MOET maxxed zijn. Max block kan ook geen kwaad.
Idd, dat dus, was dat dus compleet vergeten. Wat pheno, de mighty diablo bib zegttollo71 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:15:
Moet wel lukken dnek ik.Cthulhu schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:57:
Ja heb een summoner
Resist maxen op normaal zonder al echt goede stuff is redelijk moeilijkSpoTs schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:57:
[...]
Hangt puur van je resists af en je life. In principe kan het met elke charLightning/Fire MOET maxxed zijn. Max block kan ook geen kwaad.
Edit: Vic was me voor
[ Voor 13% gewijzigd door Maldred op 25-03-2010 16:04 ]
Volgens mij is dit op classic idd een stuk harder dan op Exp.Vicarious schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 16:01:
[...]
Op normal lvl 26 maxed fire en light resist? succes.
Amp/corpse is lekker. Blijf je op classic? Als je gaat porten naar LoD uiteindelijk zou ik geen extra punten in amp doen, want dan krijg je uiteindelijk genoeg plusitems om dat goed te krijgen. In classic wordt dat wat lastigermicrooo schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 16:05:
He even een vraag mbt mijn classic summoner. Ik heb nu skellies en skellie mastery gemaxed, verder heb ik een punt in decrepify. Wat moet ik nu maxen dan? Corpse explosion ofzo?
Volgens mij zijn er 3 socketed shields in classic, te dragen rond dat level (oh, dat wordt graven in mijn geheugenSpoTs schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 16:12:
[...]
Volgens mij is dit op classic idd een stuk harder dan op Exp.
Op hell kan het nog wel kloten worden, maar 1 voordeel: je resistance penalty op hell is -50%, in LoD is die -100%
Edit: excuses, ik dacht dat ik mijn bericht aan het editten was hierboven
[ Voor 7% gewijzigd door Pheno79 op 25-03-2010 16:30 ]
Dat ontken ik ook niet maar ik had het nu over de verschillende goede sorcbuilds in het algemeen.tollo71 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 13:43:
Met de goede, totaal niet exclusieve, items is een zeer robuuste Meph-Orb-soso te maken. Iedere ladder had ik er een en ze was safe-as-hell. Een paar niet meteen voor de hand liggende keuzes maken haar vrijwel onkwetsbaar op weg naar, en inclusief Meph. Google maar eens op "Hardcore Orb/TK Blind-Teleporting Budget MF Sorceress"
Tuurlijk is een goede Orbsorc erg makkelijk in staat om meph te runnen maar je kunt niet alles solo-en ongeacht of je de beste gear tot je beschikking hebt
(Enja ik weet dat D2 als party-game bedoeld is
Goed bezig jur! Kun je oa. mij nog beter door classic boostenmicrooo schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 14:04:
Intussen al lvl 40 met necro en kom met amu, wand en wormskull nu al op +3 nec skills!. ZIt nu in a3 NM
Jammer dat het voor mij in de meest drukke periode valt..
Maakt niet zoveel uit want je kan toch minimaal 3 keer resettenPheno79 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 16:19:
[...]
Amp/corpse is lekker. Blijf je op classic? Als je gaat porten naar LoD uiteindelijk zou ik geen extra punten in amp doen, want dan krijg je uiteindelijk genoeg plusitems om dat goed te krijgen. In classic wordt dat wat lastigerOok kun je een stuk lastiger level 90 worden
Klopt, maar dan heb je een gat wat betreft block, wat ook ERG belangrijk is.Pheno79 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 16:30:
[...]
Volgens mij zijn er 3 socketed shields in classic, te dragen rond dat level (oh, dat wordt graven in mijn geheugen). 3perf diamonds waren 19 all res? 57 res dus op shield, dus dan ben ja al aardig naar de 75%.
Op hell kan het nog wel kloten worden, maar 1 voordeel: je resistance penalty op hell is -50%, in LoD is die -100%
Edit: excuses, ik dacht dat ik mijn bericht aan het editten was hierboven
Deflection mod + artisans o.i.d. bestaat niet @ classic dacht ik.
Alleen watjes resettenpsychoclown schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 16:31:
[...]
Maakt niet zoveel uit want je kan toch minimaal 3 keer resetten
Ik vind dat ook echt een ***optie, maar goed, ik ben een diehard freak, die gewoonweg opnieuw zou beginnen
Mja had ook geen problemen met het oude systeem, hard rushen + UT werkte prima maarja nu de optie er toch is waarom niet gebruik van maken..Pheno79 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 16:47:
[...]
Alleen watjes resetten
Ik vind dat ook echt een ***optie, maar goed, ik ben een diehard freak, die gewoonweg opnieuw zou beginnen
Ook op expansion geef ik het je te doen op level 26.SpoTs schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 16:12:
[...]
Volgens mij is dit op classic idd een stuk harder dan op Exp.
Humongous
Giant Axe
Two-Hand Damage: (47-56) To (96-124) - 55-121
Required Level: 29
Required Strength: 84
Durability: 50
Axe Class – Slow Attack Speed
+80-120% Enhanced Damage - 115% ED
Adds 8-(15-25) damage - 8-25
33% chance of Crushing Blow
Requirements 20%
+20-30 to Strength - 30 str
edit: btw psycho, je kunt ons aangezien we onze classic chars niet gaan converten wel blij classic op active plaatsen toch:>
[ Voor 42% gewijzigd door Vicarious op 25-03-2010 20:24 ]
Je mag hem wel hebben
Ja daar heb je in principe een punt, heb ik ook eindelijk een linkje naar een andere tabelVicarious schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 19:55:
Ah die wil ik wel hebben voor mn whilrwind barb, jammer dat die softcore classic is
edit: btw psycho, je kunt ons aangezien we onze classic chars niet gaan converten wel blij classic op active plaatsen toch:>
Dat bedoelde vic eigenlijk juist, wij zijn namelijk softcore classic ladderCthulhu schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 20:57:
nee is HC classicMn necro is nu lvl 32 net aangekomen in NM
Je mag hem wel hebben
Gelukkig gisteren wel m'n gear wat kunnen verbeteren. Nieuwe items:
- Spirit zwaard (34%FCR)
- Magefist gloves
- Lore muts
- Ring: 10% FCR 11% all res en wat MF
Vanavond nog ff paar keer mephi slopen, blijft leuk! als de games maar niet crashen.
Mocht blizzard niks doen, zie ik er ook vandaag geen verbetering in.
Ik had een spirit gecraft, 25% FCR, en toen crashte de game.. had ik het wapen weer + losse runes.. daarna een 34% fcr.. dus ben er wel op voorruit gegaantelius schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 10:03:
Hopelijk 'patched' blizzard die rollback hack, ik gaf het gister avond op, het was gewoon niet meer speelbaar.
Mocht blizzard niks doen, zie ik er ook vandaag geen verbetering in.
Ah, de dupers zijn er dus ook weerSpoTs schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 09:55:
Zo wat een drama gister met die gamecrashes zeg.. heb geloof ik vanaf 21.00 niet meer normaal kunnen spelen. Ene crash na de andere.
Op zich logisch, de eerste ist/guls zullen al zijn opgehaald met de classic rush methode. En dan maar gaan dupen en craften
Goed bezig! Die sigon boots mag je zelf houden aangezien jij het shield ook al hebt en je dus een set bonus kan krijgen. Bonesnap is wel erg lekker. Had wel verwacht dat die al vrij snel gevonden zou worden, want vorige classic ladder had ik hem ook al 3x ofzo.microoo schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 09:55:
Pfff vic je hebt wel geluk, ik blijf maar meuk voor je vinden, net sigon boots en jawel hoor Bonesnap voor je gevonden!!
Ben nu trouwens door nightmare heen (tenzij er weer gerollbacked is), maar nog wel pas level 24 of 25 ofzo
edit: wat is het ED percentage op dat ding trouwens?
[ Voor 4% gewijzigd door Vicarious op 26-03-2010 11:48 ]

[ Voor 97% gewijzigd door Vicarious op 26-03-2010 12:06 ]
je hebt gelijk vic, heb net weer een bonesnap gevonden. Trouwens ook een angelic ring. Straks hoef je niks meer zelf te zoeken!Vicarious schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 10:43:
[...]
Goed bezig! Die sigon boots mag je zelf houden aangezien jij het shield ook al hebt en je dus een set bonus kan krijgen. Bonesnap is wel erg lekker. Had wel verwacht dat die al vrij snel gevonden zou worden, want vorige classic ladder had ik hem ook al 3x ofzo.
Ben nu trouwens door nightmare heen (tenzij er weer gerollbacked is), maar nog wel pas level 24 of 25 ofzo
edit: wat is het ED percentage op dat ding trouwens?
oh ik dacht ook exceptional, maar geen elite. Maar jij zou wel eens gelijk kunnen hebben inderdaad.SpoTs schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 11:59:
Was het niet zo dat op Classic alleen Normal uniq's konden droppen?
edit: je hebt gelijk, zal mijn post ff weghalen.
[ Voor 8% gewijzigd door Vicarious op 26-03-2010 12:05 ]
Ja ik ga converten ja, maar ik vind zoveel stuff nu al voor jullie, ik kan beter nog even doorgaan en even een ward en shard voor kyo oprapen ;)!Vicarious schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 11:59:
Jullie gingen toch converten? Dan zou ik niet op hell classic CSruns gaan doen, dat gaat veel langzamer dan gewoon op LoD baalruns te doen. Wacht alleen nog wel ff met converten voor ik mn items heb (of zet ze over naar een classic mule)!
En weer iets voor vic": bloodfist dit keer
[ Voor 4% gewijzigd door microoo op 26-03-2010 13:27 ]
Ja jij bent echt lekker bezig en zoals ik had verwacht zijn de summoners de grote mfers op classicmicrooo schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 12:45:
[...]
Ja ik ga converten ja, maar ik vind zoveel stuff nu al voor jullie, ik kan beter nog even doorgaan en even een ward en shard voor kyo oprapen ;)!
Bloodfist mag je wegdoen. Ik heb manaleech en resists nodig op mijn gloves, en beide heeft dat ding nietmicrooo schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 12:45:
[...]
Ja ik ga converten ja, maar ik vind zoveel stuff nu al voor jullie, ik kan beter nog even doorgaan en even een ward en shard voor kyo oprapen ;)!
Nou kyo jij mag ook wel eens een keer online komen, heb net een twitch voor je gevonden, maar zo draag ik hem lekker als jij toch offline blijftpsychoclown schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:33:
[...]
Ja jij bent echt lekker bezig en zoals ik had verwacht zijn de summoners de grote mfers op classic
Overigens necro heeft bijna sigon set compleet. Gaat dus lekker
Zoals ik van de week al had gezegd kon ik donderdag en vrijdag niet, gister had ik dus nog een uurtje kunnen vrijmaken maar dat heeft door de dupers niks opgeleverd..microoo schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 21:09:
[...]
Nou kyo jij mag ook wel eens een keer online komen, heb net een twitch voor je gevonden, maar zo draag ik hem lekker als jij toch offline blijft.
Overigens necro heeft bijna sigon set compleet. Gaat dus lekker
Maar je gaat wel lekker zo! Is ook helemaal niet erg dat je bijna al onze gear vindt want dan zijn onze classic chars eerder klaar
Join channel op got. dus met punt, op het moment spelen, volgens mij, alleen Vraat en Spots SCL LoD.DevilsProphet schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 21:01:
Ik ben net even gestart met LoD softcore ladder, is er een bepaalde game die alle GoT'rs hier open houden, of joinen jullie gewoon een game die op het moment zelf wordt afgesproken en aangemaakt door iemand?
edit: dank je PS, ik zal voortaan proberen op die manier te spelen, "bekend" volk is altijd leuker dan komende en gaande onbekenden waarop je eigenlijk niet echt kunt vertrouwen. Ik heb al meegemaakt ondertussen dat ik overrompeld werd en de ander quit gewoon. Leuk is anders.
[ Voor 34% gewijzigd door RuddyMysterious op 27-03-2010 22:21 ]
Gelijk maar weer begonnen, HC natuurlijk, zet me maar weer op active, account is nu sorceees (met 3 e's).
Nu maar weer ff slapen en morgen verplichtingen, wordt dus nog niet zoveel.
Groetjes en tot online..........
Cititzen of Ladonia
3/26 Server Stability Hotfix
Blizzard: We recently identified a third party application that was being utilized to cause game server crashes and have applied a hotfix as of 12:30 PM PST to all servers to address this issue. We take the use of these applications very seriously due to their disruptive nature to both the game servers and the player game experience as a whole. We will continue to monitor for any other such disruptions.
Netjes gedaanpsychoclown schreef op zondag 28 maart 2010 @ 09:25:3/26 Server Stability Hotfix
[...]
Inmiddels gaat bij mij classic ook als een speer. Samen met slet zijn sorc een rits diaruns gedaan in hoog tempo en inmiddels lvl 52.5. Vanavond heb ik weer tijd en hoop ik 60 te worden en in hell a4 te staan.
Het rushfeest kan bijna beginnen
lag was van de week idd weer als vanouds; koste me mn druid (staat op de ladder nog steeds active, maar is echt dood) en mn lvl 60 sorc. die soso is wel jammer , want daar had ik net een insight en een spirit op gemaaktpsychoclown schreef op zondag 28 maart 2010 @ 12:50:
Inderdaad, je merkt er nu helemaal niks meer van en speelt weer heel lekker
Inmiddels gaat bij mij classic ook als een speer. Samen met slet zijn sorc een rits diaruns gedaan in hoog tempo en inmiddels lvl 52.5. Vanavond heb ik weer tijd en hoop ik 60 te worden en in hell a4 te staan.
Het rushfeest kan bijna beginnen
voor hell is is absoluut ongeschikt met zn 200 defense, maar niettemin sta ik in a2 nu
met de lvl 14 insight en de prayer merk krijg ik ~35 life per seconde terug, dus das al best lekker
ps. in deplayertable staat alleen got-guild, maar ik speel atm hoofdzakelijk met got-kwakke
[ Voor 3% gewijzigd door kwakke01 op 28-03-2010 20:48 ]
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Zal het veranderen naart got-kwakke
Hoop gemft op sjors.. maar dit weekend weinig gevonden. Vrijdag had ik even geluk met een Skin of the Vipermagi en een Skullders. Daarnaast nog wat kleine attributen gevonden zoals Peasant crown en Goldwrap.
Tevens nog een coldskiller met + 5 to str.
Ook nog mezelf gewaagd aan Baal Hell, maar er zijn vrijwel alleen nog maar Sorcs (including meself) bezig op Hell. Dus dat werkt niet echt ;-)
Ik heb gister avond nog net voor het slapen gaan een vipermagi met 1to skills en 30@ gevonden \o/
Goeie ouwe dia toch ook
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Mijn Classic sorc begint nu ook serieuze vormen aan te nemen, op jsp een Ward 42@ en Shard op de kop getikt en mis nu alleen nog Iratha's Crown/Amu, Tearhaunch en 2 leuke fcr adds ringen
Vanavond hopelijk wat levels maken en dan ben ik klaar om flink classic te rushen!
Mjah je zal het alleen nog ff zonder mij moeten doen dan, want vanavond heb ik untwinked party, dus dan zal ik op classic SCL niet verder komen.psychoclown schreef op maandag 29 maart 2010 @ 11:02:
Netjes dave en Spots!
Mijn Classic sorc begint nu ook serieuze vormen aan te nemen, op jsp een Ward 42@ en Shard op de kop getikt en mis nu alleen nog Iratha's Crown/Amu, Tearhaunch en 2 leuke fcr adds ringen
Vanavond hopelijk wat levels maken en dan ben ik klaar om flink classic te rushen!
jur en bitch komen hell nog niet door, zijn ze nog niet sterk genoeg voor. Samen met mijn BO lukte het wel, maar zonder gaan die skellies steeds dood begreep ik van ze.psychoclown schreef op maandag 29 maart 2010 @ 11:21:
Dat klopt maar dan kan ik travi hell wel bijv met jurr of bitch doen of desnoods rush ik t/m hell a1 dan komt de rest later wel
Hier een quote van Vic op het Diablo forum, klopt dit nog voor 1.13?
Vicarious schreef:
[...]
STOP [CENSUUR] NIKS IN DEX OM MAX BLOCK TE HALEN! Dexterity draagt (iig in 1.12) niets bij aan je blockpercentage, die is altijd gelijk aan wat er op het shield aangegeven staat.
Classic: GEEN DEX voor block
LOD: DEX voor Block.
dus er is niets veranderd.
netjespsychoclown schreef op maandag 29 maart 2010 @ 11:02:
Netjes dave en Spots!
ik heb nog bijna alles nodig buiten de ringen
Naja, sorcs is te zwak in hell, slechte resistance en gear is nie echt goed
en necro zelfde verhaal een beetje.
ben nu men soso volop aan het levelen, daar er van de 'party' niet zoveel in huis is gekomen ( nerco is nie echt handig vindik, enkel om van normal naar hell te gaan zonder rushen )
level op nm toch leuk verder? tot 65 kan je daar tegoei levelen ( zeker tot 60 )
[ Voor 5% gewijzigd door BitchCrew op 29-03-2010 12:33 ]
Laatste rune die ik nodig heb voor m'n spirit zwaardje.. zal me enorm helpen voor m'n nieuwe necro.
edit: op softcore ladder dus
[ Voor 7% gewijzigd door Loki.Nya op 29-03-2010 13:11 ]
Ja dat van de party is een beetje jammer maar doe je helaas niks aan, was sowieso een gok of het goed zou vallen!BitchCrew schreef op maandag 29 maart 2010 @ 12:32:
[...]
netjes
ik heb nog bijna alles nodig buiten de ringen
Naja, sorcs is te zwak in hell, slechte resistance en gear is nie echt goed
en necro zelfde verhaal een beetje.
ben nu men soso volop aan het levelen, daar er van de 'party' niet zoveel in huis is gekomen ( nerco is nie echt handig vindik, enkel om van normal naar hell te gaan zonder rushen )
level op nm toch leuk verder? tot 65 kan je daar tegoei levelen ( zeker tot 60 )
Verder is het inderdaad lastig om hell csruns te doen want als er al runs zijn zijns het bagger runs, zelf heb ik net een uurtje gespeeld en toen maar even, samen met masih, zelf csruns op nm gehost.
Zo goed als lvl 65 dus moet nu toch echt wel richting csruns hell.. binnenkort ook maar even met ze allen in een private game hell quests doen want Izual lust ik eigenlijk wel
Die gingen overigens erg lekker, ik was overduidelijk itempicker #1 in die runs en heb daarmee 2x goldwrap (eentje close to perfect) een erg lekker rare armor gevonden. Ook een aantal keer de uniques gepakt maar die waren crap, 2xhellcap/ironstone
Ik neem aan lod scl? Ik ben niet meer zo bekend met de prijzen als vroeger (op het moment alleen classic) maar een amn doet ~0.5-1fg al weet ik niet hoeveel pgs dat zijn.Loki.Nya schreef op maandag 29 maart 2010 @ 12:54:
Iemand enig idee wat een Amn rune waard is in PG's?
Laatste rune die ik nodig heb voor m'n spirit zwaardje.. zal me enorm helpen voor m'n nieuwe necro.(level 36 nu met allemaal crap equipment
)
[ Voor 15% gewijzigd door psychoclown op 29-03-2010 13:11 ]
Verwijderd
net mn eerst unique in HC classic :)!
Gefeliciteerd man
Cthulhu Hey wat is je account man?
Dan voeg ik je toe aan mijn friendslist!
ik ben met jou volgensmij de enige gotter op HC-Classic Ladder
Als ik online ben stuur even een berichtje op account [ got. ] (Ja got. (Met punt) )
Bvd Sjorzo.
Dat klopt wel. Ik heb het over CLASSIC, jij over EXPANSION. In expansion bepaalt je dexterity voor een groot deel je blockpercentage, in classic heeft je hoeveelheid dex 0,0 invloed op je blockpercentage.Maldred schreef op maandag 29 maart 2010 @ 12:26:
Nee, dat klopt niet meer. Percentage op je schild heeft er mee te maken, maar daarmee haal je het sowieso niet. Dex is nodig om max block te halen.
edit: voor Khiu geldt dit dus niet, want vanavond gaan we van start in de HCL untwinked party en dat worden expansion characters.
[ Voor 12% gewijzigd door Vicarious op 29-03-2010 13:40 ]
idd, een gemiste kans maar niet getreurdpsychoclown schreef op maandag 29 maart 2010 @ 13:09:
[...]
Ja dat van de party is een beetje jammer maar doe je helaas niks aan, was sowieso een gok of het goed zou vallen!
Verder is het inderdaad lastig om hell csruns te doen want als er al runs zijn zijns het bagger runs, zelf heb ik net een uurtje gespeeld en toen maar even, samen met masih, zelf csruns op nm gehost.
Zo goed als lvl 65 dus moet nu toch echt wel richting csruns hell.. binnenkort ook maar even met ze allen in een private game hell quests doen want Izual lust ik eigenlijk wel
mooi zo, zijn we beide op schema
ben ook 65.
PM mij even. Ik heb op softcore al een aantal spirit packs bij elkaar dus ik kan je wel aan een amn helpen.Loki.Nya schreef op maandag 29 maart 2010 @ 12:54:
Iemand enig idee wat een Amn rune waard is in PG's?
Laatste rune die ik nodig heb voor m'n spirit zwaardje.. zal me enorm helpen voor m'n nieuwe necro.(level 36 nu met allemaal crap equipment
)
edit: op softcore ladder dus
Ik praat sowieso over expansionVicarious schreef op maandag 29 maart 2010 @ 13:40:
[...]
Dat klopt wel. Ik heb het over CLASSIC, jij over EXPANSION. In expansion bepaalt je dexterity voor een groot deel je blockpercentage, in classic heeft je hoeveelheid dex 0,0 invloed op je blockpercentage.
edit: voor Khiu geldt dit dus niet, want vanavond gaan we van start in de HCL untwinked party en dat worden expansion characters.
Als het classic was/is, dan weet ik er idd geen zak vanaf
Thanks!microoo schreef op maandag 29 maart 2010 @ 14:17:
[...]
PM mij even. Ik heb op softcore al een aantal spirit packs bij elkaar dus ik kan je wel aan een amn helpen.
31FCR en 91 mana... niet slecht.
Thx, ik snap em. Ik kende dit verschil helemaal niet daarom vroeg ik voor de zekerheid waar het voor geldt.Vicarious schreef op maandag 29 maart 2010 @ 13:40:
[...]
Dat klopt wel. Ik heb het over CLASSIC, jij over EXPANSION. In expansion bepaalt je dexterity voor een groot deel je blockpercentage, in classic heeft je hoeveelheid dex 0,0 invloed op je blockpercentage.
EDIT: Ow en Ist uit hell HF
EDIT2; woooooooooei; SOJ UIT MEPH :D:D
[ Voor 30% gewijzigd door microoo op 29-03-2010 19:02 ]
speel geen classic HC meerVerwijderd schreef op maandag 29 maart 2010 @ 13:22:
Cthulhu schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 17:26:
net mn eerst unique in HC classic :)!
Gefeliciteerd man
Cthulhu Hey wat is je account man?
Dan voeg ik je toe aan mijn friendslist!
ik ben met jou volgensmij de enige gotter op HC-Classic Ladder
Als ik online ben stuur even een berichtje op account [ got. ] (Ja got. (Met punt) )
Bvd Sjorzo.
Mn Necro is geripped, lvl56, staat nog wel in de ladder denk ik, LucidDream-II
edit- in de ladder staat die nog als levend??? Maar hij is dus geripped bij Izual nm
[ Voor 6% gewijzigd door Cthulhu op 29-03-2010 18:50 ]
Doe eens even normaal..microoo schreef op maandag 29 maart 2010 @ 18:10:
Wat een goede dag voor de mf runs, heb vandaag een Lidless en PERF viper gevonden!
EDIT: Ow en Ist uit hell HF
EDIT2; woooooooooei; SOJ UIT MEPH :D:D
Gefeliciteerd met je vondsen!
Maar geen van mijn 4d-vrienden heeft daar zin in, dus vroeg ik me af of er hier mensen zijn die mij op weg kunnen helpen. Natuurlijk zal ik ook jullie nieuwe chars helpen als ik wat verder ben.
Mijn account-naam is Davio op Europe SCL, speel uitsluitend LoD.
Heb trouwens bakken met respect voor alle HC-spelers, maar door lag en spelen met laptop op schoot toch niks voor mij. Vroeger ook nog wel eens een poging gedaan untwinked op de Amazon Basin toen ik mijn Fanatic Uber Trist Zealer zat was, maar toen was ik er eigenlijk al een beetje klaar mee.
Heb allereerst maar een MF-sorcje aangemaakt (Pyrian, lvl 19) om de rest van gear te voorzien; verder in de planning:
- Martial Arts assassin (nooit gespeeld eigenlijk)
- Elemental Druid (ging altijd voor Werewolf)
- Necro summoner (schijnt nu nog beter te zijn en is humor
- Light sorc (maar dure gear nodig om écht goed te zijn, zoals infi op merc)
Doet me trouwens goed om te zien dat het nog zo levendig is!
Verwijderd
we weten in ieder geval wie al die lag veroorzaakt op zondag/maandag avond.psychoclown schreef op maandag 29 maart 2010 @ 19:08:
[...]
Doe eens even normaal..
Gefeliciteerd met je vondsen!
Je mag trouwens wel snel levelen van mij, mag je mij een rush geven
Ik met mijn immens snelle runs?Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2010 @ 22:08:
[...]
we weten in ieder geval wie al die lag veroorzaakt op zondag/maandag avond.
Je mag trouwens wel snel levelen van mij, mag je mij een rush geven. Solo is niet meer leuk na 15 projecten pre-1.13.
Zojuist ook wat leuke vondsten gedaan op classic! Iratha's crown/ward 46/manald/rare sorc amu etc
Ja gaat aardig maar hell csruns zijn niet super, het plan is in ieder geval asap te kunnen rushen!
Maar ik heb geduld, gewoon ff levelen tot ik zelf Andy of Meph kan runnen en dan kan ik uitbouwen.
na alle pms over en weer wie er wel wat heeft gevonden dan ook maar eff een postje van mijKhiu schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:49:
[...]
Thx, ik snap em. Ik kende dit verschil helemaal niet daarom vroeg ik voor de zekerheid waar het voor geldt.
naja, moet nog een tal amu en dan kan ik voorzichtig beginnen aan mn tocht door de dark passage (archers :x) op weg naar dark wood... als ik die eenmaal heb is de stap naar black march, de thuisbasis van deze sorc, snel gezet. dan nog even door het palace heen naar de sanctuary, zodat ik kan beginnen aan het zoeken naar de juiste sleutels
oh, en passant ook nog een 3 lightskills orb gevonden, een 1soso 19 str 13@ circlet, een nagel 29, en zo nog wat andere items
jullie werken toch allemaal ook met D2jsp? Ik ben nu ook bezig met die ladderslasher om wat Forumgold te verzamelen. Ik wacht even tot de prijzen settelen op d2jsp en dan ga ik weer verder, tevens is een maat van mij aan het levelen en daar wacht ik ook even op.
Op hell is op het moment niet heel veel te doen aangezien de baalruns nog matig zijn
Voor jou was ook nog gewoon plek hoor, we hadden stiekem wel een beetje op je gerekendSpoTs schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 10:25:
Hey mensen, Was mijn plekje nog gevuld door diegene die hier laatst graag mee wou?
Eigenlijk daarom jaVicarious schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 10:58:
[...]
Voor jou was ook nog gewoon plek hoor, we hadden stiekem wel een beetje op je gerekendWas je er daarom niet?

Hebben jullie je nog vermaakt heren?
Dit topic is gesloten.