lol je hebt bijna niet geslapen

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
[ Voor 31% gewijzigd door _eXistenZ_ op 17-01-2010 00:43 ]
There is no replacement for displacement!
Ik zit op dezelfde lijn qua de average time, maar ik vind het niet echt gezond en de app helpt hier dan ook nog niet. Pas als ik langer slaap gaat het pas werken bij mij. Maar zoals vandaag wil ik best dat hij gelogt wordt qua slaap, maar ik heb geen zin om hem als wekker op een bepaalde tijd te zetten. Ik wil gewoon vanzelf wakker worden. Want die awakefunctie is gekoppeld aan het alarm uur. Als jij hem om 10 uur zet, maar om 6 uur ben je volgens dat ding al wakker-achtig dan gaat hij nog niet af, maar pas vanaf half 10 doet hij dat.roodbwoy schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 10:09:
[...]
Daar heb je uiteraard helemaal gelijk in, en ik moet ook zeggen dat die potjes Modern Warfare 2 die ik speelde voordat ik naar bed ging aardig spannend waren. Ik ben wel van mening dat min. 6 uur slaap voor een jong iemand (25 in mijn geval) voldoende moet zijn. Normaliter zit ik hier altijd ruim boven.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Het werkt wel, maar is streng af te radenTorrentus schreef op zondag 17 januari 2010 @ 00:27:
Bij mij, op de iPod Touch werkt het echt ge-wel-dig
Ik word er echt merkbaarder wakker van. Op de iPod Touch heb je ook geen last van de "vibreer-bug", aangezien de iPod Touch niet kán vibreren.
In de omschrijving wordt vermeld dat de iPod Touch niet word ondersteund, maar het werkt echt geweldig. Weet iemand waarom ze dat erin gezet hebben?
Do you support the iPod Touch?
No, we do not. This is because of limitations Apple has put on us developers. It is not possible for us to shut down the screen and keep the accelerometer running on the iPod Touch. With the screen being on all night the device can become warm. This is the only problem with Sleep Cycle on the iPod Touch and because of this we do not recommend using Sleep Cycle on the iPod Touch.
We will support the iPod Touch as soon as Apple gives us the possibility to shut off the screen without shutting down the accelerometer. Feel free to contact apple about this and maybe they will fix this problem in a future firmware version.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Ha gebruik deze android app inderdaad ook al een tijd op mijn Milestone. Eerst een week of 3 gebruikt en toen een week of 3 niet> Sinds de laatste update leg ik mijn Milestone weer elke nacht onder mijn kussen, omdat ik doro deze app eigenlijk veel fijner wakker wordt dan met de normale wekker. Voor mij lijkt het dus te werken. Ik zal binnen kort eens wat screenshots posten._eXistenZ_ schreef op zondag 17 januari 2010 @ 00:40:
Deze is er ook voor Android, als deze applicatie. Helaas hebben de HTC Hero en nog twee of drie andere modellen sinds de laatste firmware een bug waardoor de G-sensor niet werkt als het scherm uit staat, hopelijk wordt dit gefixt bij de aankomende update naar Android Eclair. Ik wil dit topic niet kapen ofzo, maar las verschillende reacties van mensen die wachtten tot het uitkwam voor het Android-platform, daarom even deze melding.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Nou als je weinig slaapt heeft de app wel meerwaarde. Je krijgt namelijk door de grafiekjes en het gemiddelde best een idee hoe bedroevend het is gesteldMsG schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 21:15:
Overtime geloof ik gelukkig niet. Undertime een half uur meen ik. Dus als je gewoon te weinig slaap reserveert word je alsnog niet lekker wakker, omdat hij je wel móet wakker maken. Als je genoeg slaap neemt heeft de app wel meerwaarde, anders niet echt, behalve dan het grafiekje.
[ Voor 80% gewijzigd door lex op 31-01-2010 16:50 ]
Oude versie? In 1.0 zat die optie nog niet.Animal schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:08:
Ik krijg helemaal nooit grafieken te zien
Iemand een idee hoe dat kan?
Maar er staat wel onderin de gemiddelde slaaptijd of dat ook niet?Animal schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:08:
Ik krijg helemaal nooit grafieken te zien
Iemand een idee hoe dat kan?
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Iedere keer als je het alarm aanzet moet je een waarschuwingsvenstertje door waar letterlijk staat dat je hem niet onder je kussen moet leggen. De resultaten worden er slechter op en je iPhone krijgt het te warm, waarom je het dan toch doet is me een raadsel.G-PHREAK schreef op zondag 31 januari 2010 @ 21:00:
Ik ben maar gestopt met Sleepcylcle aangezien mijn iPhone serieus gloeiend heet wordt onder mijn kussen. (ik laad hem s'nachts op)
De telefoon, met name de metalen achterkant, is s'ochtends echt bijna te heet om vast te pakken![]()
Meer mensen die dit ook hebben? (telefoon op de rand van het matras leggen resulteerd in wakker worden met een telefoon op de grond)
mja.. niet lezen waarschijnlijkPatriot schreef op zondag 31 januari 2010 @ 21:09:
[...]
De resultaten worden er slechter op en je iPhone krijgt het te warm, waarom je het dan toch doet is me een raadsel.
Zeker doen, want het is een heerlijk tooltje (placebo of niet) om mee wakker te worden. Ik kan niet zeggen dat ik minder moe wakker wordt, want daar slaap ik geregeld te weinig voor, maar ik kan wel zeggen dat ik 's ochtends geen hartverzakking meer krijg van een loeiende wekker.G-PHREAK schreef op zondag 31 januari 2010 @ 21:16:
[...]
mja.. niet lezen waarschijnlijk![]()
vannacht eens onder het hoeslaken proberen..
[ Voor 13% gewijzigd door fender89 op 02-02-2010 14:34 ]
Verwijderd
Wow, 11 slapen is wel echt heeeel erg lang...fender89 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 14:09:
Na dit topic een beetje (oppervlakkig) gelezen te hebben, heb ik gisterenavond besloten ook sleepcycle eens te proberen op mijn Ipod Touch, 2e gen. ( wat overigens perfect werkte, ondanks dat de touch officieel niet ondersteund wordt? )
Deze grafiek kwam eruit ( geen pop-up, directe link) ( geen idee of dit normaal slaapgedrag is)
http://img197.imageshack.us/img197/8866/sleepnight1.jpg
ik ging slapen om 0.11 wilde gewekt worden om 11.25. ( Went to bed / woke up: 00:11 / 11:24 )
Als ik het goed begrepen heb, maakt sleepcycle je op het "beste moment"wakker ( in een gebied van 30 minuten voor de gewenste wektijd, toch? )
Alleen vraag ik me af wanneer deze "berekening"ingaat? ( ik meen gelezen te hebben nadat sleepcycle 2 nachten geregistreerd heeft). De 1e nacht/vanacht ging de wekker van sleepcycle gewoon op de door mijn ingevoerde wektijd. Iemand dit dit kan verifiëren ?
anyway, het lijkt me een interessant programmatje om mijn slaap te registeren, zal hem deze week dan ook gebruiken als k ga slapen.
[ Voor 26% gewijzigd door fender89 op 02-02-2010 00:10 ]
UHm mijn scherm gaat gewoon uit en ik heb wel een ipod touchGusev schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 09:26:
[...]
Het werkt wel, maar is streng af te raden...Ben van plan om een iPod Touch aan te schaffen (niet voor SleepCycle
, maar ach wil het ook wel eens proberen.) Dit staat op de website van SleepCycle:
[...]
Echt uit, of wordt het gewoon donker, omdat sleepcylce een donkere achtergond heeft? Bij mijn touch ging hij niet uit.Drazzic schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:46:
[...]
UHm mijn scherm gaat gewoon uit en ik heb wel een ipod touch
[ Voor 17% gewijzigd door fender89 op 02-02-2010 14:32 ]
[ Voor 62% gewijzigd door Patavorene op 04-02-2010 22:25 ]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Ik heb precies hetzelfde.Tourniquet schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 17:39:
Is er een maximum aantal nachten voor het bijhouden van de statistieken? De App heeft het namelijk 49 nachten prima gedaan en de wekker doet het nu ook nog, maar ik heb nu sinds 2 nachten geen statistieken meer.
Verwijderd
zal dus (hopelijk binnenkort) een fix voor komenUpdate: new bug discovered
We have discovered a bug that, under rare circumstances, stops displaying graphs after using Sleep Cycle for around 30-40 nights. We are working on a fix for this problem and will post an update as soon as possible. In the meantime you can remove Sleep Cycle and then install it again as a work around (you will not be charged again). Note that this will remove your old graphs
Ja dat kan kloppen, ik heb hem al meerdere weken, en bijna iedere nacht raak ik in een diepe coma zoals bij jou...Ypho schreef op woensdag 16 december 2009 @ 09:07:
Kan het kloppen dat de grafiek er zo uit ziet, of kan het zijn dat hij nog moet kalibreren (zoiets las ik in de HELP van het programma)? Hij heeft in ieder geval wel op de juiste manier in bed gelegen. Het lijkt wel alsof ik in coma heb gelegen. De tijden kloppen wel ongeveer, even voor zessen ben ik idd even wakker geweest omdat mijn broertje de deur uit ging.
[ Voor 4% gewijzigd door Oentje13 op 08-02-2010 21:31 ]
Je kan alsnog je scherm handmatig uitzetten. 't werkt alsnog ?Gusev schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 09:26:
[...]
Het werkt wel, maar is streng af te raden...Ben van plan om een iPod Touch aan te schaffen (niet voor SleepCycle
, maar ach wil het ook wel eens proberen.) Dit staat op de website van SleepCycle:
[...]
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door mauricedb op 11-02-2010 23:12 ]
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
precies, met mn touch heb ik paar keer met 50% accu geslapen. Volgende dag is hij dan nog +- 20 % vol.Trouwens, ik heb (nog) geen lader bij m'n bed, maar het gaat ook prima zonder!
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Even een paar replies eerder kijken:JaWa schreef op zondag 14 februari 2010 @ 00:17:
mijn sleep cycle houdt na 36 nachten geen statistieken meer bij. Iemand een idee of dat het maximum is of dat het gereset kan worden
Liege, liege, liegebeest!
Ik ben zelf beta gebruiker van sleep cycle en ik kan bevestigen dat dit probleem in de nieuwste versie is opgelost. Net al een paar andere kleine bugs (bv. gemiddelde slaaptijd)JaWa schreef op zondag 14 februari 2010 @ 00:17:
mijn sleep cycle houdt na 36 nachten geen statistieken meer bij. Iemand een idee of dat het maximum is of dat het gereset kan worden
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Verwijderd
Kijk, dat is goed om te horen!Royal schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 17:13:
[...]
Alle grafieken en statistieken worden wel opgeslagen en zodra de update uit is zijn deze gegevens terug te zien. [...]
Ik wil geen valse beloftes doen dus kan niks zeggen over wanneer de update uit zal komen, maar het zal niet lang meer duren.Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 19:21:
[...]
Kijk, dat is goed om te horen!
Enig idee wanneer de update uit zal komen?
In de aankomende update zullen alle nachten meegenomen worden in de gemiddelde slaaptijd, dus ook de nachten dat je voor de aangegeven alarmtijd wakker werd. (met terugwerkende kracht)lredev schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 20:29:
Wat ik erg jammer vind, en wellicht kan jij hier je licht op schijnen beta-gebruiker Royal, is dat de (gemiddelde) slaaptijd is gebaseerd op moment van inschakelen wekker en uitschakelen wekker. Ik ben iemand die niet altijd even snel in slaap komt (understatement v/h jaar) en zou het juist leuk vinden als hij slaaptijd registreert als je daadwerkelijk slaapt... Dat zou het programmaatje voor mij nog een stuk interessanter maken!
Hmm dat is wel een goed idee, zit nog niet in de aankomende update. Maar ik zal het in ieder geval doorgeven aan de ontwikkelaar.cailin_coilleach schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 23:17:
Ik denk dat Iredev graag ziet dat SC pas begint met tellen op het moment dat ie merkt dat je, na inschakelen, in slaap valt. Ik lig ook vaak nog een half uur te morren en draaien voordat ik weg ben en dat zie je duidelijk in de grafiek terug.
[ Voor 4% gewijzigd door Royal op 19-02-2010 00:01 ]
Precies, dat zou ik graag ziencailin_coilleach schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 23:17:
Ik denk dat Iredev graag ziet dat SC pas begint met tellen op het moment dat ie merkt dat je, na inschakelen, in slaap valt. Ik lig ook vaak nog een half uur te morren en draaien voordat ik weg ben en dat zie je duidelijk in de grafiek terug.
[ Voor 16% gewijzigd door b12e op 19-02-2010 23:00 ]
Something something
Yup, zitten een aantal bug fixes in.Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:25:
Geen nieuwe features, maar wel de 40-nachten bugfix?
b12e schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 22:46:
Ik heb sleepcycle via de app store binnengehaald, nu blijkt dat ze geen ipod Touch ondersteunen, wat wel jammer is. tot nog toe werkte het perfect op de iPod, en ik gebruik m'n versie die ik nu heb nog elke nacht. Het werkt echt perfect, al moet ik wel toegeven dat ik ook nog een reservewekker heb, want soms word ik van SC nie wakker. Het zou helpen als je je eigen *wekgeluiden* kan toevoegen, maar aangezien er geen iPod ondersteuning meer is zie ik het niet komen, spijtig genoeg.
[afbeelding]
Edit: ik lees net dat het enkel voor het scherm en de warmteontwikkeling is, maar da's geen probleem
The devil is in the details.
Verwijderd
Ik heb hier nog een sony ericsson xperia X1 zonder accelerometer. Weet iemand misschien of Bio Alarms hierop zal werken? Misschien via de microfoon zoals Happy Wake Up bijvoorbeeld?Outlandos schreef op zondag 20 december 2009 @ 16:36:
[...]
HappyWakeUp is monitoring your sleep with the microphone. Therefore it has to be near to you!
It makes statistical analysis of the quality of your sleep.
Das dus anders..
Maar zo'n armband van WakeMate lijkt me wel het meest accuraat!
omdat dat in de omschrijving staat ;-)Waar haal je vandaan dat het(/ze?) geen iPod touch ondersteunt?
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Waarschijnlijk was het de verwachting (gezien eerdere pieken) dat je om 7:30 in een nog diepere slaap zou zitten en ben je daarom om 7:05 al gewekt.Hertog schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 14:34:
Vanochtend werd ik om 7:05 wakker gemaakt voor een wekker die uiterlijk om 7:30 had moeten gaan. Ik voelde me niet fitter dan normaal. Het valt me in het grafiekje ook op dat ik wakker werd gemaakt op het moment dat ik net een kleine piek achter de rug had en al weer bijna ter hoogte van 'deep sleep' zat. Nogal vreemd moment om me wakker te maken dus, ik denk dat ik het prettiger gevonden had als er een tijdje gewacht was
[afbeelding]
Mja, zit op zich wat in, maar in die eerdere pieken heb je ook een paar keer kort dal en daarna een hogere piek, allemaal binnen een half uur. Het wordt maar twee keer 'echt' diepe slaap. Vind ik toch een beetje een vreemde gok eigenlijk.Royal schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 14:42:
[...]
Waarschijnlijk was het de verwachting (gezien eerdere pieken) dat je om 7:30 in een nog diepere slaap zou zitten en ben je daarom om 7:05 al gewekt.
Volgens mij is die relatie er wel degelijk... momenteel loop ik voor slaaponderzoek bij het Sint Lucas Andreas-ziekenhuis en ook daar gaf de neuroloog me een accelerometer mee. Ongetwijfeld is die nauwkeuriger en beter gepositioneerd dan met een mobiele telefoon, maar op Android geeft Smart Alarm Clock bij mij redelijke resultaten... en die app is volgens mij lang niet zo goed als Sleep Cycle.vgroenewold schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 22:49:
En ook ik heb zowaar interesse gekregen in deze app. Ik geloof er nog niet zo heel erg in dat je bewegingen ook echt aangeven of je wel/niet diep slaapt, maar het is zowiezo wel interessant te zien of ik uberhaupt veel beweeg.Dat het een indicatie kan zijn voor hoe je slaapt, of in ieder gevak wanneer je ongeveer slaapt, dat geloof ik wel.
[ Voor 5% gewijzigd door DeTinuxNL op 23-05-2010 08:37 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Philflow op 14-04-2011 13:45 ]
[ Voor 8% gewijzigd door tdw op 14-04-2011 15:41 ]
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
dat las ik ja, maar ook dat de app prima werkt op de ipod touch.tdw schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:40:
iPod wordt inet langer ondersteund door Sleep Cycle.
[ Voor 7% gewijzigd door Philflow op 14-04-2011 18:18 ]
Maar hij werkt wel gewoon op mijn iPod v4, 32 GB.tdw schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:40:
iPod wordt inet langer ondersteund door Sleep Cycle. En de display gaat automatisch uit als je 'm met het scherm op het matras legt, onderste boven dusDat is iig bij de iPhone zo
Hebben we het zelf al geprobeerd? Eén roepende maakt nog geen waar verhaal.Philflow schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:43:
Hadden jullie dit al gezien???
Nee, want ik heb nog geen Ipod.cailin_coilleach schreef op donderdag 14 april 2011 @ 17:41:
[...]
Hebben we het zelf al geprobeerd? Eén roepende maakt nog geen waar verhaal.
[ Voor 17% gewijzigd door Philflow op 14-04-2011 20:58 ]
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
haha, in mei had ik de hoop al opgegeven dat ie nog snel kwamDeTinuxNL schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 20:03:
[...]
Anyway, de WakeMate laat niet lang meer op zich wachten!
[ Voor 24% gewijzigd door Saus op 15-04-2011 10:07 ]
Ik kijk nooit zo in de statistieken maar ik heb mijn iPhone twee weken geleden een keer op het nachtkastje gelegd met sleep cycle en ik zie alleen maar een rechte lijn die nacht.Philflow schreef op donderdag 14 april 2011 @ 18:10:
[...]
Nee, want ik heb nog geen Ipod.
PS. niet 1 maar 3, waarvan 2 op de voor pagina bij Apple.
Edit: hier nog meer mensen die beweren dat het fake is.
...less is more
Dat klopt, maar je hoeft geen ondersteuning te verwachten bij de maker iigRoamor schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:44:
[...]
Maar hij werkt wel gewoon op mijn iPod v4, 32 GB.
Lijkt me sterk, hij laat bij mij iig netjes zien wanneer ik wakker ben (de kat uit de deur schop dus) of inderdaad wanneer de telefoon uit bed is gevallen.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
[ Voor 47% gewijzigd door Philflow op 12-05-2011 13:53 ]
[ Voor 38% gewijzigd door HyperBart op 16-05-2011 13:25 ]
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq